Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 49 50 51 Laatste
Acties:

• Zorian
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 17-10 14:26
quote:
bonki69 schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 15:36:
Dus ik had beter een xbox kunnen kopen
Ook daar is het antwoord hetzelfde.
Bij consoles werkt het nou eenmaal veel lastiger dan met bijvoorbeeld Steam.

• Scavy
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 08-10 01:37
Minecraft gekocht bij gamers-outlet.net, accountje aangemaakt vervolgens besteld en betaald en 2 minuten later code.

Geïnstalleerd en werkt prima +1

Scavy wijzigde deze reactie 06-09-2017 11:54 (6%)

• Frostbite
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 16:35

Frostbite

🤦‍♂️

+1 Kinguin PUBG gekocht en betaald via PP. Binnen een minuut of wat in mijn account en succesvol kunnen activeren in Steam.

Frostbite wijzigde deze reactie 17-09-2017 21:58 (7%)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 18:57

Dutchredgaming

ICT Beheerder

quote:
Frostbite schreef op donderdag 7 september 2017 @ 16:37:
+1 Kinguin PUBG gekocht en betaald via steam. Binnen een minuut of wat in mijn account en succesvol kunnen activeren.
Sinds wanneer kan je met Steam betalen?

Review Samsung C27H800 Monitor

• Frostbite

Frostbite

🤦‍♂️

quote:
Dutchredgaming schreef op zondag 17 september 2017 @ 14:49:
[...]

Sinds wanneer kan je met Steam betalen?
Ging om de steam activatie. Ik pas het bericht wel even aan :)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 256Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S7

• 23henkieboy
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 26-04-2018
FIFA18 besteld bij Kinguin voor pc en key is binnen =) nog ff de werkdag afmaken maar zeker preloaden vanavond! iemand een idee of ik hem al kan spelen? :)
+1 omdat het weer minder dan 5minuten duurde, betaald met paypal btw

• Geckoo
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 09:47

Geckoo

Good news everyone

quote:
via cdkeys de 17pack Command & Conquer gekocht voor € 4,-

Key was direct in de mail maar het was wel een foto/scan van een gedrukte code welke op een kaartje staat. werkte wel gewoon in Origin...

+1 denk ik.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• carnage6
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 15-10 11:12
Ik kan het nergens terug vinden op hun site, maar als je bij Green Man Gaming een key koop van Shadow of War kan je die dan in NL activeren op Steam?

Nergens staat vermeldt dat het om een UK key oid gaat, dus ga er wel vanuit maar wat is jullie ervaring?

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 18:54
quote:
carnage6 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 21:18:
Ik kan het nergens terug vinden op hun site, maar als je bij Green Man Gaming een key koop van Shadow of War kan je die dan in NL activeren op Steam?

Nergens staat vermeldt dat het om een UK key oid gaat, dus ga er wel vanuit maar wat is jullie ervaring?
Gewoon op Steam.
UK only keys bestaan zover ik weet niet. Zolang het er niet specifiek bij staat mag je er vanuit gaan dat het een key is die wereldwijd geldig is.

• carnage6
  • Laatst online: 15-10 11:12
Thanks!
Heb de game inmiddels gekocht!
quote:
Deadsy schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 22:06:
[...]

Gewoon op Steam.
UK only keys bestaan zover ik weet niet. Zolang het er niet specifiek bij staat mag je er vanuit gaan dat het een key is die wereldwijd geldig is.

• cptbuttlick
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 17-10 21:54

cptbuttlick

R7 2700X ,2080 Ventus Oc

170 games op allkey gekocht , Nooit fout gegaan.
Doen dus ;)

Kijk aub eerst op allkeyshop daar vind je de goedkoopste van het net

cptbuttlick wijzigde deze reactie 15-10-2017 22:36 (37%)

• sapphire
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 19:19

sapphire

Die-hard pruts0r

WTF :|

Al meerdere keys gekocht via HRK de afgelopen maanden zonder problelen. Net wat ebsteld en word mijn order "on hold" gezet tot ik een kopie van mijn ID, een selfie en nog wat zut upload naar ze. Wat een onzin zeg ga dus echt geen kopie van mijn ID naar een buitenlandse key-shop sturen. Dan maar cancelen die hap en bestel ik voortaan wel ergens anders.

Iemand anders dit ooit meegemaakt ?

Gabriël Ryzen

• Denko
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 19:09

Denko

|{ing Øf ßlitz

quote:
sapphire schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:33:
WTF :|

Al meerdere keys gekocht via HRK de afgelopen maanden zonder problelen. Net wat ebsteld en word mijn order "on hold" gezet tot ik een kopie van mijn ID, een selfie en nog wat zut upload naar ze. Wat een onzin zeg ga dus echt geen kopie van mijn ID naar een buitenlandse key-shop sturen. Dan maar cancelen die hap en bestel ik voortaan wel ergens anders.

Iemand anders dit ooit meegemaakt ?
Zoiets gehad bij Kinguin. Wilde mijn adres hebben. Vriendelijk uitgelegd dat dat niet ging gebeuren. Na wat heen en weer alsnog gewoon goed gegaan

PSN: Denkoyugo

• mark-k
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 14:06

mark-k

AKA markkNL

Iemand trouwens een idee waarom sommige spellen duurder zijn geworden overal na de release? Heb dat nog niet eerder opgemerkt, maar zowel Shadow of War als The Fractured But Whole zijn duurder dan n paar weken geleden (op alle vergelijkingssites).

• Wylana
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 14:54
quote:
mark-k schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:56:
Iemand trouwens een idee waarom sommige spellen duurder zijn geworden overal na de release? Heb dat nog niet eerder opgemerkt, maar zowel Shadow of War als The Fractured But Whole zijn duurder dan n paar weken geleden (op alle vergelijkingssites).
Zijn dat niet Pre-Order prijzen? Vaak doen ze dit om snel bestellingen binnen te krijgen.
Nu het spel uit is, wil men het ook hebben en gaat het voor de "reguliere" prijs weg.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

• Ronwiel
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
+1 Cdkeys.com, Rocket Legeau met 5% code via Facebook nieuwsbrief. Binnen 1 minuut in mailbox.

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Iemand ervaring met random keys bij g2play.net (of kinguin)?

• mschol
  • Niet online
quote:
Exocet schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:45:
Iemand ervaring met random keys bij g2play.net (of kinguin)?
ja, mijn mening (op basis van meerdere keren en verschillende varianten): het is het niet waard.

[A] LEGO 76042 SHIELD Helicarrier

• biert1982
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 10:41
quote:
mschol schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:21:
[...]

ja, mijn mening (op basis van meerdere keren en verschillende varianten): het is het niet waard.
mee eens. Random keys zijn vaak voor C garnituur. Heb nog niet een key gewonnen via deze of andere partijen welke een redelijke game op hebben geleverd. Enige welke nog enigszins ok was, is via GOG.

biert1982 wijzigde deze reactie 02-11-2017 11:41 (47%)

• snaggyheadshot
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 13-05 19:31
-1 G2A

Meer dan een maand geleden Besiege gekocht, key bleek niet geldig te zijn. Ticket geopend, refund toegewezen gekregen en op moment van schrijven nog steeds geen geld terug.

• XhizorBE
  • Laatst online: 11-10 16:53
Al 21 games gekocht op instant gaming en nooit geen problemen gehad, prijzen vind 'k persoonlijk goedkoper dan kinguin en geen gezever dat je 2 euro moet bij betalen om recht te hebben op service.

Levering is super vlug, binnen de 5-10 seconden krijg je code. Moet zelf je mail niet eens checken. Code wordt geleverd bij je orders dat je kan terug vinden op de site zelf.

Nu 'k bestel wel alles met kredietkaart, met een andere betalingsmethode kan dit wat trager zijn. En als je werkt met andere betalingsmethoden kunnen ze ook wat extra info vragen.

Ook nog een minpuntje door hun goedkope prijzen zijn ze soms wel echt vlug uitverkocht :)

XhizorBE wijzigde deze reactie 02-11-2017 22:49 (7%)

• Androo
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 19:17
+1 voor G2play.net , zojuist COD WW2 gekocht, en instant kon ik in mijn game library de game key zien, en invoeren in steam.

• FlipMaestro
  • Registratie: maart 2017
  • Laatst online: 10-01 01:52
Vandaag geprobeerd Assassins Creed Origens aan te schaffen op Gamekeydiscounter.nl. Na anderhalf uur wachten nog niets mogen ontvangen... Heeft iemand hier ervaring met deze site? geen reactie meer nodig!! probleem opgelost via chat op facebook!

Gropah wijzigde deze reactie 05-11-2017 18:59 (36%)
Reden: Minder onnodige hoofdletters is meer beter

• Scavy
+3 voor cdkeys.com, zowel Assassins Creed: Origins, Wolfenstein 2 - The New Colossus en Call of Duty WWII daar gekocht en de keys waren ruim op tijd binnen om alle spellen te pre-loaden en te spelen op release.

• BoswachterT
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 27-09-2018
Wat zijn jullie recente ervaringen met de buyers protection op Kinguin? Ik heb al een jaar geen nieuwe games gekocht via Kinguin, maar daarvoor gebruikte ik nooit de buyers protection. Een paar keer problemen gehad maar dit werd steeds snel opgelost, ookal had ik dus geen buyers protection. Is dit tegenwoordig nog vaak het geval, of raden jullie het toch aan?

• unfor
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 19:52
Nooit extra betalen voor flauwekul zoals protection.

Steam - BFV - PUBG

• d0nny41
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 16:36
Heel veel gebruik gemaakt van kinquin. Werkt top!

d0nny41 wijzigde deze reactie 09-11-2017 18:50 (87%)

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Nu online
Call of Duty: Advanced Warfare (PC) flink in de aanbieding voor €10 en andere steam origin en uplay deals
https://www.gamesdeal.com...-advanced-warfare-pc.html

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• job_h
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 14-10 11:55
quote:
mell33 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 14:18:
Call of Duty: Advanced Warfare (PC) flink in de aanbieding voor €10 en andere steam origin en uplay deals
https://www.gamesdeal.com...-advanced-warfare-pc.html
Dat is de versie zonder de remastered CoD4. Die keys zijn op alle grijze webshops goedkoop: http://www.allkeyshop.com...re-cd-key-compare-prices/

De goedkoopste is €5,69 bij https://www.cdkeys.com/pc...d-warfare-pc-cd-key-steam.

• Mel33
  • Registratie: oktober 2009
  • Nu online
Ja ik zie het, excuus

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

• Bad Brains
  • Laatst online: 18:59
Twee keys gekocht bij Kinguin (paypal), staat nu al 2 uur op on hold, wat een prut service.
support@kinguin.net werkt niet meer, krijg een mail dat deze niet meer gebruikt wordt en wordt weer verwezen naar het ticket systeem. Waar niemand reageert.

Zwaar kut dit, wat een onzin.

Edit: Uiteindelijk via een redelijk verstopte chat button met iemand gesproken.
Wilde zo'n beetje alles weten inc opsturen ID bewijzen maar trap daar nooit in.
Alles geweigerd en uiteindelijk via email mijn paypal laten bevestigen.

Stuur nooit shit op naar dit soort lui.
quote:
Yorinn schreef op maandag 13 november 2017 @ 18:43:
[...]

Ook de Live Chat al geprobeerd? Staat rechtsonderin gelijk op hun homepage.
Ja die vond ik later verstopt achter "about us" (3 uur later toen ik weer ging checken of er gereageerd was) omdat ik er naar zocht. Staat niet direct op de FP iig.

Bad Brains wijzigde deze reactie 15-11-2017 11:49 (111%)

The love that lasts longest, is the love that is never returned.

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
quote:
Bad Brains schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:36:
Twee keys gekocht bij Kinguin (paypal), staat nu al 2 uur op on hold, wat een prut service.
support@kinguin.net werkt niet meer, krijg een mail dat deze niet meer gebruikt wordt en wordt weer verwezen naar het ticket systeem. Waar niemand reageert.

Ook de Live Chat al geprobeerd? Staat rechtsonderin gelijk op hun homepage.

• Gatygun
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 30-08 23:27
G2A 15 spellen gekocht over de jaren, nooit geen problemen.

Net 60 dagen World of Warcraft 60 dagen US gekocht, en na 2 minuten wachten cd key binnen.

Werkt perfect.

Gatygun wijzigde deze reactie 14-11-2017 22:55 (61%)

• BramCoding
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 14-10 20:01
GTA V key non-steam via G2A. Key snel gekregen maar werkt niet. Krijg geen reactie..

• BramCoding
Wacht ik best tot black friday voor de aankoop van wat games of houden deze sites daar eigenlijk geen rekening mee?

• snixxxxxx
  • Laatst online: 09-10 21:20
quote:
BramVanha schreef op woensdag 15 november 2017 @ 17:26:
GTA V key non-steam via G2A. Key snel gekregen maar werkt niet. Krijg geen reactie..
Heb je met de protection gekocht?, anders is het een beetje eigen schuld dikke bult 8)7

• BramCoding
quote:
snixxxxxx schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:43:
[...]

Heb je met de protection gekocht?, anders is het een beetje eigen schuld dikke bult 8)7
Met, en hun atwoord is; je hebt de key reeds gezien dus kunnen we geen nieuwe geven.
Nooit meer G2A, dat staat vast.

• snixxxxxx
  • Laatst online: 09-10 21:20
quote:
BramVanha schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 18:07:
[...]

Met, en hun atwoord is; je hebt de key reeds gezien dus kunnen we geen nieuwe geven.
Nooit meer G2A, dat staat vast.
Hmm raar, nog nooit gehad problemen gehad met g2a maar koop er niets meer. Allemaal duurder dan andere sites.

• BramCoding
quote:
snixxxxxx schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 18:37:
[...]

Hmm raar, nog nooit gehad problemen gehad met g2a maar koop er niets meer. Allemaal duurder dan andere sites.
Welke sites zijn naar jouw oordeel het goedkoopste dan?

• MaXeRs
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 09:58
Kijk hier even op daar vind je de laagste prijzen van diverse websites.

http://www.allkeyshop.com/blog/

• Mef
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 10:18
+1 kinguin. FM2018 daar gekocht, onmiddellijk key in de mailbox gekregen. key werkte, maar wel een voor een physical version, dus hoop dat er ergens ter wereld niet iemand zit met een niet-werkende key O-)

• TRAXION
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 15-10 02:34
quote:
Mef schreef op zondag 17 december 2017 @ 22:28:
+1 kinguin. FM2018 daar gekocht, onmiddellijk key in de mailbox gekregen. key werkte, maar wel een voor een physical version, dus hoop dat er ergens ter wereld niet iemand zit met een niet-werkende key O-)
Worden die doosjes niet in lage lonen landen opgekocht en ingescand om vervolgens online verkocht te worden ?

• Tjiwa
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 09:15
PUBG voor 13,99 bij Gamenladen. Voor de enkele die het nog niet hebben :)

https://www.gameladen.com...pc-cloud-aktivierung.html

PSN/XBL: DarkTaufu

• superwashandje
  • Laatst online: 07:32

superwashandje

grofheid alom

quote:
Tjiwa schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:28:

is gameladen een beetje betrouwbaar? :)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 19:44
quote:
superwashandje schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 10:18:
[...]

is gameladen een beetje betrouwbaar? :)
Op de site hebben ze het over VPN. Het lijkt erop dat het zo'n Russische code is. Ik zou het iig niet doen.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• Jaguar645
  • Laatst online: 18:16
en of je even je steam account wil achterlaten bij ze incl een steamguard activatie :D

lekker links laten liggen!

• superwashandje
  • Laatst online: 07:32

superwashandje

grofheid alom

quote:
Arunia schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:05:
[...]

Op de site hebben ze het over VPN. Het lijkt erop dat het zo'n Russische code is. Ik zou het iig niet doen.
quote:
Jaguar645 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:17:
en of je even je steam account wil achterlaten bij ze incl een steamguard activatie :D

ok, ik heb verder niet doorgeklikt maar dan laten we dat gewoon zitten inderdaad :P

superwashandje wijzigde deze reactie 23-12-2017 11:38 (27%)

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

+1 cdkeys.com : snel bestelproces, moest nog wel even telnr inkloppen voor verificatiecode > supersnel geregeld en spel downloadt al :) Volgens mij altijd wel een kortingscode te regelen via: https://www.facebook.com/cdkeyscom/app/393344207416996

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Frostbite

Frostbite

🤦‍♂️

quote:
Jaguar645 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:17:

Als je die afgeeft zie je je account nooit meer terug en Steam kan je dan ook niet helpen als je zelf alle sleutels afgeeft |:(
Als je hier in trapt dan ben je je Steam account niet waardig ;w

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S7

• Djinada
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 12-09 09:20
Kocht vroeger altijd in bij Fast2Play, maar die zijn opgekocht door Kinguin. In totaal zo'n 60 keys gehaald bij Kinguin, altijd snel en prima support gehad.

• SmokingCrop
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Onlangs een PES 2018 key bij Kinguin gekocht en het was een reeds gebruikte, duplicate key.
Momenteel nog een support ticket lopende met hen.

edit: heb het geld niet in pure cash terug kunnen krijgen, maar toch op z'n minst in geld op Kinguin.

SmokingCrop wijzigde deze reactie 16-01-2018 22:31 (29%)

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Laatst online: 14-10 17:09
quote:
Tjiwa schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:28:

Offtopic: Ik zou sowieso even de reviews lezen bij PUBG.. Van wat ik op Steam gelezen heb, ligt op dit moment de ontwikkeling zo'n beetje stil (wordt er vooral effort gestoken in de cosmetische kant) en wordt de game overrun door cheaters/glitchers uit China waar men niet zo veel aan doet. M.a.w.; mocht je er nu nog in willen stappen, bedenk jezelf dan 2 keer en wacht even af hoe dit zich verder ontwikkelt.

• Rob SOS
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 10:11
Zojuist Mortal Kombat XL & Lego city undercover op HRKGame.com gekocht voor 14,50 samen. Kreeg er nog gratis Dwarflings & Timber man bij. dus +2 voor HRKGame

• cptbuttlick
  • Laatst online: 17-10 21:54

cptbuttlick

R7 2700X ,2080 Ventus Oc

shadow of mordor gescoord voor 3 piek leek me wel wat.
ik heb al zeker 200 games gekocht via diverse sites.
Pak altijd de goedkoopste op allkeyshop

cptbuttlick wijzigde deze reactie 25-01-2018 18:41 (48%)

• noud
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 14-10 02:24
+ CDKEYS.COM

2 keys gekocht. Keys direct in de mail binnen gekregen.

Battleground 22,-
Mad Max 4,-

• MAGDATTT
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 14-09 18:52
CDKEYS.COM

Net Rainbow six siege aangeschaft. Wel email ontvangen mety download link. Maar mijn cdkeys accounts laat de laatste order niet zien. Geen key dus. Email verstuurd. Ik wacht af.

• Scavy
+2 vorige cdkeys.com

Sims 4 Inc uitbreiding en The Division gekocht. Paar minuten later link in de mail en via die link direct code te zien en beide games werken perfect.

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

quote:
MAGDATTT schreef op zaterdag 3 februari 2018 @ 17:42:
CDKEYS.COM

Net Rainbow six siege aangeschaft. Wel email ontvangen mety download link. Maar mijn cdkeys accounts laat de laatste order niet zien. Geen key dus. Email verstuurd. Ik wacht af.
Kijk goed in je mail, daar staat meestal op een onlogische plaatst

• MAGDATTT
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 14-09 18:52
quote:
Dutchredgaming schreef op zondag 4 februari 2018 @ 17:58:
[...]

Kijk goed in je mail, daar staat meestal op een onlogische plaatst
De link stuurde me naar mijn account op de plek waar al je orders staan. Alleen de laatste order stond er niet tussen. Email gestuurd en alles is opgelost. Was een foutje/storing aan hun kant. Nieuwe email gekregen met een werkende link die code liet zien.

Thumbs up.

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 16:22
+1 kinguin

Gisteren Origins gehaald. Instant delivery top site.

• Dutchredgaming

Dutchredgaming

ICT Beheerder

quote:
rwbk schreef op dinsdag 6 februari 2018 @ 15:51:
+1 kinguin

Gisteren Origins gehaald. Instant delivery top site.
Met protectie?

• rwbk
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 16:22
quote:
Bestel altijd zonder, 1 keer een niet werkende key gehad, kreeg toen gewoon een nieuwe van kinguin. ook toen had ik geen protectie.

• Tijgert
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 01:04

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Eergisteren (Steam) No man's Sky gehaald op CDkeys.com, net iets meer dan 14 euri. Goeie deal. Werkt prima.

8700K, ROG Hero X, 32GB4166, 2080Ti, 2TB SSD, Enermax 950W, 32"+G903+G910 Nieuwe Specs, Oude Specs, Hele Oude Specs

• Arunia
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 19:44
Kon geen topic over andere keys vinden.
Maar de site hrkgame heeft bijvoorbeeld allerlei windows licenties voor weinig. Kan me niet voorstellen dat een server 2016 licentie onder de 50 euro kan kosten. Die kost minimaal 2 a 300 euro.

Met hrkgame overigens nooit problemen gehad maar aangezien ik aan het rondkijken ben om whs 2011 te vervangen voor iets recents, kwam ik deze ineens tegen in mijn mail.

Als het niet hier gevraagd mag worden, dan niet reageren met een antwoord.

http://tinyurl.com/jz5ms3c gehaakte pokeballs

• MaNDaRK
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 18:01

MaNDaRK

Android Fan

+1 voor cdkeys.com

Net Rust gekocht voor 20 euro. Om bij de download te kunnen moest ik wel via sms verifiëren dat ik het was.

Online Backup Vergelijken? - Binair klokkijken

• ErikRo
  • Laatst online: 17-10 15:52
quote:
Bad Brains schreef op maandag 13 november 2017 @ 17:36:

Edit: Uiteindelijk via een redelijk verstopte chat button met iemand gesproken.
Wilde zo'n beetje alles weten inc opsturen ID bewijzen maar trap daar nooit in.
Alles geweigerd en uiteindelijk via email mijn paypal laten bevestigen.

Stuur nooit shit op naar dit soort lui.

[...]

Ja die vond ik later verstopt achter "about us" (3 uur later toen ik weer ging checken of er gereageerd was) omdat ik er naar zocht. Staat niet direct op de FP iig.
bij PayPal kun je toch geld terugvragen indien niet geleverd?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• koentje3
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 17-10 18:57
+1 cdkeys.com

Total War: Warhammer 2 gekocht. Via https://cdkeyprices.com gecheckt en cdkeys.com kwam daar het goedkoopst uit. Moest inderdaad een SMS verificatie doen, maar dat verliep erg snel.

d:)b

• eMKa
  • Niet online
+2 https://www.voidu.com

Vandaag Far Cry 5 gekocht voor 41,99. Voorheen Tom Clancy's Rainbow Six Siege - Year 3 Pass besteld, ging ook zeer vlot.

Beide met Paypal betaald.

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

• ZeTaCy
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 06-09 10:52
Net op cdkeys.com een key gekocht voor Starcraft 2 battlechest. Werkt goed en je kan er met Ideal betalen.

• TheWizard
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 22-07-2018
Hoi jongens , net voor 15 eu de boot ingegaan bij deze lui

https://www.gamekeydiscounter.nl/

wegblijven hier

waar kan ik mijn ervaring nog meer plaatsen , zodat evt niet nog meer mensen getilt worden ?

TheWizard wijzigde deze reactie 05-04-2018 23:48 (5%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
quote:
TheWizard schreef op donderdag 5 april 2018 @ 23:48:

wegblijven hier

waar kan ik mijn ervaring nog meer plaatsen , zodat evt niet nog meer mensen getilt worden ?
Bij een negatieve ervaring zou ik altijd graag meer de details willen weten, gewoon om te kijken waar ze precies de mist in zouden gaan

[A] LEGO 76042 SHIELD Helicarrier

• Frostbite

Frostbite

🤦‍♂️

quote:
TheWizard schreef op donderdag 5 april 2018 @ 23:48:

wegblijven hier

Zie ook dit topic : Ervaringen gamekeydiscounter.nl?
of: https://www.klachtenkompa...9d-42e4-b88a-fedd6532ffed

En dan op je eigen site een reviewding hebben met alleen maar 4 a 5 sterren. Dan toch liever een externe partij als trustpilot oid.

Nee wees blij dat het nu maar 15 euro is. Heb je wel je eigen gegevens ingevuld of (deels) nep gegevens zoals een verkeerd adres oid?

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S7

• Ryan_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 17-10 14:16
+1 voor instant-gaming.com

World of Warcraft: Legion gekocht voor nog geen 20 euro, inclusief een level 100 boost.

Betaald via PayPal. Code was direct zichtbaar in je persoonlijke omgeving.

• TheWizard
quote:
Frostbite schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:05:
[...]

Zie ook dit topic : Ervaringen gamekeydiscounter.nl?
of: https://www.klachtenkompa...9d-42e4-b88a-fedd6532ffed

En dan op je eigen site een reviewding hebben met alleen maar 4 a 5 sterren. Dan toch liever een externe partij als trustpilot oid.

Nee wees blij dat het nu maar 15 euro is. Heb je wel je eigen gegevens ingevuld of (deels) nep gegevens zoals een verkeerd adres oid?
nou indd , blijft lullig , ik vraag me af hoe dat werkt met google gebruikers ervaringen , ik kon het zo 1,2,3 niet vinden

• Frostbite

Frostbite

🤦‍♂️

quote:
TheWizard schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:34:
[...]

nou indd , blijft lullig , ik vraag me af hoe dat werkt met google gebruikers ervaringen , ik kon het zo 1,2,3 niet vinden
Als je even via Google zoekt dan kom je al veel meer info tegen over het moederbedrijf en eigenaar.
Ik zie online verder weinig beoordelingen op andere sites dus als je dan bij zo'n shop besteld dan neem je gewoon een risico.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S7

• TheWizard
quote:
Frostbite schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:48:
[...]

Als je even via Google zoekt dan kom je al veel meer info tegen over het moederbedrijf en eigenaar.
Ik zie online verder weinig beoordelingen op andere sites dus als je dan bij zo'n shop besteld dan neem je gewoon een risico.
aah ja , je hebt ook gelijk inderdaad , ik dacht al wel toen ik het kocht , dat het eigenlijk geen goed idee was om dit te doen.

mijn peeceetje was net overleden en had niet,s in huis staan , dus ik dacht ik neem een gokje en koop ergens een W10 oem key .

ik heb overigens , met toch stug doorzoeken en koppigheid , toch iet,s goeds en eerlijks gevonden

https://www.scdkey.com/

inmidels 2 oem keys gekocht voor W10 oem en ze werken , tot dusverre beiden

hoe heb je dat kunnen vinden , het moederbedrijf en eigenaar ?

• Frostbite

Frostbite

🤦‍♂️

quote:
TheWizard schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:55:
[...]

hoe heb je dat kunnen vinden , het moederbedrijf en eigenaar ?
Met de contactgegevens van de website. Maar laten we het hier maar verder ontopic houden.

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S7

• eL_Jay
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 18:29
instantgaming:

Ik kreeg mij key snel en hij werkte, echter was de key een foto van vermoedelijk een Duitse hardcopy. Erg shady.

• 23henkieboy
  • Laatst online: 26-04-2018
+1 voor Kinguin met "knights & merchants" (PC) - ouwe RTS game voor €0.50 !! =)
ook +1 voor psngames.org - weet niet of ze in de lijst staan maar >

GTAV voor ps4 gekocht voor 9 euro!!! (weekje geleden alweer)

op allkeyshop kwam ik een code tegen voor psngames.org die geeft 40% korting! kon voor die 9 eutjes gtav niet laten liggen natuurlijk - weet niet of de code nog werkt... betaald met g2apay ging vlekkeloos, paar minuten later de game binnen

note - wel beetje shady verhaal bij psngames.org - je krijgt een account van iemand anders die je moet openen en dan word de game in je library gezet, dan weer naar je eigen account en je kunt spelen... toen ik inlogde op die account die kreeg werd ik direct uitgelogd en kon er niet meer in - support tcket geopend (snelle respons) en vertelde me dat alles ok was - ik had de game al in me library op dat moment.. werkt nog steeds..

• Headblast
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 15-10 18:41
quote:
23henkieboy schreef op donderdag 26 april 2018 @ 14:04:
+1 voor Kinguin met "knights & merchants" (PC) - ouwe RTS game voor €0.50 !! =)
ook +1 voor psngames.org - weet niet of ze in de lijst staan maar >

GTAV voor ps4 gekocht voor 9 euro!!! (weekje geleden alweer)

op allkeyshop kwam ik een code tegen voor psngames.org die geeft 40% korting! kon voor die 9 eutjes gtav niet laten liggen natuurlijk - weet niet of de code nog werkt... betaald met g2apay ging vlekkeloos, paar minuten later de game binnen

note - wel beetje shady verhaal bij psngames.org - je krijgt een account van iemand anders die je moet openen en dan word de game in je library gezet, dan weer naar je eigen account en je kunt spelen... toen ik inlogde op die account die kreeg werd ik direct uitgelogd en kon er niet meer in - support tcket geopend (snelle respons) en vertelde me dat alles ok was - ik had de game al in me library op dat moment.. werkt nog steeds..
Let wel op met PS4 games, je kan hierdoor gebanned worden. Zijn meerdere verhalen van bekend.

PSN: Headblast1987

• laurensklein
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 19-04 12:03
https://comkeys.nl/ sommige games waaronder euro truck simulator die ik graag wil kopen zijn echt goedkoop hier iemand ervaring met deze toko

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shadow4thedark
  • Registratie: augustus 2013
  • Niet online
quote:
laurensklein schreef op maandag 30 april 2018 @ 10:28:
https://comkeys.nl/ sommige games waaronder euro truck simulator die ik graag wil kopen zijn echt goedkoop hier iemand ervaring met deze toko
Je kan ze niet eens een email sturen dat zegt genoeg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• laurensklein
  • Registratie: december 2016
  • Laatst online: 19-04 12:03
huh? ze hebben een contactpagina met alle informatie erop of ben ik nou gek, ik heb wel bij ze besteld, ik nam de gok en kreeg mn code snel binnen en doet het ook.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• shadow4thedark
  • Niet online
Ik zie nergens email of een telefoon nummer staan dat is shady.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Alan z
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14-10 05:52
quote:
shadow4thedark schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:35:
Onder aan de pagina.
KVK, mail, telefoon.

*edit. Tevens daarbij een 'Contact pagina' met mail en telefoon nummer.

Alan z wijzigde deze reactie 01-05-2018 11:41 (14%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• shadow4thedark
  • Niet online
quote:
Alan z schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:39:
[...]

Onder aan de pagina.
KVK, mail, telefoon.
Volgens keer maar beter naar beneden scrollen..
8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Akemi
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 17-10 16:15
+1 voor instant gaming

De key lijkt wel een foto van een backcover. Hij werkt wel.

• Cybergamer
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 12:06

Cybergamer

Wanna Play a Game?

quote:
shadow4thedark schreef op dinsdag 1 mei 2018 @ 11:35:
Scroll eens naar beneden...

Nvm, Alan z was me voor...

Cybergamer wijzigde deze reactie 14-08-2018 16:54 (12%)

Nog geen lid van Gifts For Tweakers en voldoe je aan de eisen? Stuur een DM naar 1 vd Mods! | GFT STATS | YouTube | Twitch

• kleefei
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 19:10
quote:
Cybergamer schreef op dinsdag 14 augustus 2018 @ 16:53:
[...]

Scroll eens naar beneden...

Nvm, Alan z was me voor...
T scheelde ook niet veel.. Maar een maand of 3 :? :')

• Awesomo4k
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17-10 12:48

Net SC2 Hearth of the swarm gekocht. Code direct binnen en werkt.

XboxID: Joeske86

• minh vu
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 21-09-2018
Mijn vraag,

Hallo, ik heb een vraagje. Weet iemand misschien of de kinguin gforce now keys betrouwbaar zijn om te kopen?

Groetjes,
Minh Vu

Je topic is samengegevoegd met dit algemene topic waarin de betrouwbaarheid van Online Gamekeys worden besproken

Geronimous wijzigde deze reactie 19-09-2018 22:17 (30%)

• Dennis_88
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 05-07 12:22
Ik heb doorgaans zeer goede ervaring met keys kopen op Kinguin. Tot nu toe instant delivery na betaling, en al een hoop geld bespaard ;)

Succes!

• minh vu
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 21-09-2018
Dennis_88 schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 09:33:
Ik heb doorgaans zeer goede ervaring met keys kopen op Kinguin. Tot nu toe instant delivery na betaling, en al een hoop geld bespaard ;)

Succes!
Bedankt Dennis, ik ga er over nadenken

• PurpleBlue
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
+1 CDKeys.com

12 maanden Xbox Live Gold besteld (Braziliaanse versie)
Na even wat gedoe over de identiteit/verificatie/lokatie toch de key gekregen, en via VPN kunnen activeren! 8)

Mvg, Erik

• znight
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 16-10 17:34
Hier ook besteld op www.voidu.com (Football Manager 2019) en netjes na 1 minuut de code binnen. Werkt uiteraard ook.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

+1 Gamivo.com : 2 games gekocht, proces ging vlot, PayPal-betaling geen extra fee (iDeal bieden ze ook maar kost extra), fijne gui. Fijne eerste ervaring :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Jorgen
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 18:56
Awesomo4k schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 19:51:

Net SC2 Hearth of the swarm gekocht. Code direct binnen en werkt.
Ik heb hier Euro Truck Simulator 2 gekocht + dlc's en eerder al een keer Football Manager. Werkt inderdaad prima.

• Melvin44
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 19:59
Flinke deals met de halloween sale op cdkeys.com: https://www.cdkeys.com/sale

• patrickkok
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 03-10 19:42
Als ik het goed begrijp Is het dus mogelijk om evt. Een russiech versie van een spel te kopen en deze via vpn te activeren?

Aangezien is zag dat de Russisch versie van assassins odessy 20 euro goedkoper is dan de Europa.. zou ik dit zo via vpn op steam kunnen activeren of is dit niet mogelijk?

• Wee Man
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 17-10 00:52
Melvin44 schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 20:44:
Flinke deals met de halloween sale op cdkeys.com: https://www.cdkeys.com/sale
Enig idee tot wanneer dit loopt?
Pagina: 1 ... 49 50 51 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Google

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True