Ervaringen gamekeydiscounter.nl?

Pagina: 1
Acties:
  • 31.202 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connectcase
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-05 21:32
Ik was op zoek naar een Windows 10 licentie en kwam bij gamekeydiscounter.nl terecht.
Deze webshop verkoopt W10 licenties vanaf ruwweg 10 euries.

Klinkt bijna te goed om waar te zijn, vandaar dat ik hier even wilde polsen of dat ook zo is.
Iemand ervaring met deze winkel?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Online Gamekeys kopen - Deel II ?
Windows 10 prijzen

10 Euro (!!) is niet ondenkbaar; wil zelf alleen geen zaken doen met een bedrijf wat aan de andere kant van de oceaan zit en mogelijk (!!!) niet de goede/correcte keys verstrekt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:29
Die Keys zijn OEM keys. Dat wil zeggen eigenlijk alleen te gebruiken in pre-build systemen. Daarom zijn ze ook hardware gebonden(ik geloof alleen het mobo). En zullen bij wisseling van het mobo weer een nieuwe versie moeten kopen. Maar 10 euro voor Windows is een normale prijs. Ik heb hem ook bij die winkel gehaalt en had hem binnen enkele minuten. En weekt nog steeds prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Vragen naar ervaringen is niet de bedoeling op Tweakers. Zoals door anderen ook al is aangegeven, kan je het beste in Online Gamekeys kopen - Deel II kijken of daar mensen ervaringen hebben met deze specifieke website.

Let erop dat het ook in dat topic niet gewaardeerd wordt om te vragen naar ervaringen. Hier gaat dan ook een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.