Je was blijkbaar net op tijd, inmiddels uitverkochtTjiwa schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 17:20:
Key/steamgift voor No Man's Sky gekocht bij http://www.gamers-outlet....ans-sky-cd-key-steam.html
Binnen 5 minuten geleverd. Gekozen vanwege een goede prijs. Met de code FBFANSS ging er nog 5% af. Het spel kwam op iets minder dan 47 euro. Goedkoop ten opzichte van Steam of GoG.
Hoe lang kan het duren voordat je een key binnenkrijgt, ik heb er weinig ervaring mee namelijk.
Heb ongeveer een uur geleden een steamkey gekocht bij oks. Ik krijg direct een bevestiging dat de betaling gelukt is en dat mijn order is afgewerkt. Echter bij de email van g2a of oks zie ik geen key staan.
Ben ik nou gewoon ongeduldig of gaat hier iets mis?
Ik heb een uur daarna een ticket geopend, echter nog geen reactie gehad.
Das dus eens maar nooit meer
Eindelijk een update, met meer een verwijt dat ik niet mag zeiken dat ik geen key heb gekregen en dat ik 24 uur vanaf aanschafdatum pas mag gaan klagen waarom ik geen key heb gehad.
Heb ongeveer een uur geleden een steamkey gekocht bij oks. Ik krijg direct een bevestiging dat de betaling gelukt is en dat mijn order is afgewerkt. Echter bij de email van g2a of oks zie ik geen key staan.
Eindelijk een update, met meer een verwijt dat ik niet mag zeiken dat ik geen key heb gekregen en dat ik 24 uur vanaf aanschafdatum pas mag gaan klagen waarom ik geen key heb gehad.
[ Voor 28% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 21-08-2016 22:47 ]
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
De tijd dat het duurt voor je een key krijgt verschilt per site. Op sommige sites is het ongeveer instant tot paar minuten. Uitzonderlijk als het langer dan een uur duurt. Zolang het binnen de aangegeven levertermijn valt dan heb je in principe nog geen reden tot klagen.Dj Neo Ziggy schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 13:29:
Hoe lang kan het duren voordat je een key binnenkrijgt, ik heb er weinig ervaring mee namelijk.
Staat bij G2A meen ik wel aangeven of het direct leverbaar is of niet. Heb enkele keren bij hen besteld en 1 maal issues gehad met betaling omdat deze niet goed doorkwam. Heb dat via ticket kunnen fixen.
Heb wel besloten niet meer via hun te bestellen omdat ze je automatisch een abonnement verkopen op het moment dat je G2A Shield aanschaft. Daarna niet meer besteld bij hen.
Vannacht om 3.30 kreeg ik mijn key niet maar een gift... terwijl er duidelijk stond dat het om een key zou gaan.
Wat denk je. Ik klik op gift, en kreeg meteen de melding dat deze al vergeven was.
In de ochtend nog maar eens om mijn gemakkie bekeken en uiteindelijk deed ie het wel.
Wat denk je. Ik klik op gift, en kreeg meteen de melding dat deze al vergeven was.
In de ochtend nog maar eens om mijn gemakkie bekeken en uiteindelijk deed ie het wel.
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Graag deze websites eens uit het tabel op de eerste pagina eruit halen!
http://www.gamekey.nl/
http://www.nyagames.de/
http://www.gamekey.nl/
http://www.nyagames.de/
Zojuist Tom Clancy's The Division PC via http://www.cdkeys.com/ gekocht. Geen problemen ondervonden bij de aankoop. Via paypal express checkout. Binnen 1min. van aankoop tot key.
Enige wat opviel bij de aankoop was dat verificatie met telefoon nodig was voordat de aankoop kon worden afgerond.
Enige wat opviel bij de aankoop was dat verificatie met telefoon nodig was voordat de aankoop kon worden afgerond.
Verwijderd
Net op G2A een key voor Overwatch Origins Edition gekocht (+pre-order skin), skin werkt maar game key blijkt niet te reclaimen bij Blizzard. Heb resolution gestart en paypal dispute, maar zal het geld wel kwijt zijn.
Eerder zonder problemen bij G2A gekocht, en deze reseller had ook 99% betrouwbaarheid volgens de score.
Eerder zonder problemen bij G2A gekocht, en deze reseller had ook 99% betrouwbaarheid volgens de score.

Ik ga er op dit moment van uit dat een goedkope 30 euro windows 10 OEM key wel een correcte key is, maar dat bij een daadwerkelijke controle van de pc de situatie niet legaal bevonden zal worden (bijv, BSA controle als bedrijf) door bijv alleen al het ontbreken van een COA? Met andere woorden, eigenlijk alleen maar zinvol voor thuisgebruikers?
Gisteren voor het eerst een key aangeschaft via Kinguin. Betaling gedaan met Ideal en 2 minuten later de code ontvangen in m'n mailbox. +1 Kinguin.
kreeg alleen melding 1638 toen ik ging installeren op Origin, opgelost met regedit.
kreeg alleen melding 1638 toen ik ging installeren op Origin, opgelost met regedit.
Verwijderd
Nou, opgelost. Verkoper had een fout gemaakt in de key. Werkend nu. Happy. Kudo voor G2A dan maar weerVerwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 10:37:
Net op G2A een key voor Overwatch Origins Edition gekocht (+pre-order skin), skin werkt maar game key blijkt niet te reclaimen bij Blizzard. Heb resolution gestart en paypal dispute, maar zal het geld wel kwijt zijn.
Verwijderd
volgens mij niet alleen zinvol voor thuisgebruikers - ik dacht ergens gelezen te hebben dat OEM versies alleen geschikt zijn voor third party computer bouwers - dus als je een systeem gaat bouwen voor de verkoop kan je daar de OEM versie voor gebruiken - eindgebruiker mist dan indd een stickertje maar dat maakt niet uit - de licentie is gewoon legaalmaratropa schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:27:
Ik ga er op dit moment van uit dat een goedkope 30 euro windows 10 OEM key wel een correcte key is, maar dat bij een daadwerkelijke controle van de pc de situatie niet legaal bevonden zal worden (bijv, BSA controle als bedrijf) door bijv alleen al het ontbreken van een COA? Met andere woorden, eigenlijk alleen maar zinvol voor thuisgebruikers?
heb meerdere systemen zelf in elkaar gezet en een OEM erop geknald, alles werkt nog steeds, nooit een probleem gehad (niet voor de verkoop gewoon voor mezelf)
OEM is voorzover ik weet alleen maar legaal met sticker. Geen sticker = niet compliant. De key is prima en aangezien thuisgebruikers niet gecontroleerd worden is een goedkope OEM een prima oplossing voor een geactiveerde windows. Maar niet legaal. Terwijl het waarschijnlijk de meest los verkochte versie van windows is.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:12:
[...]
volgens mij niet alleen zinvol voor thuisgebruikers - ik dacht ergens gelezen te hebben dat OEM versies alleen geschikt zijn voor third party computer bouwers - dus als je een systeem gaat bouwen voor de verkoop kan je daar de OEM versie voor gebruiken - eindgebruiker mist dan indd een stickertje maar dat maakt niet uit - de licentie is gewoon legaal
heb meerdere systemen zelf in elkaar gezet en een OEM erop geknald, alles werkt nog steeds, nooit een probleem gehad (niet voor de verkoop gewoon voor mezelf)
En ook al koop je er 1 met sticker, het is zoals je zegt alleen voor de verkoop en moet volgende de oem license met de OPK geinstalleerd worden. Voor eigen gebruik installeren = niet legaal. maja werkt wel
Wat bedoel je met third party? Acer, Dell,HP, etc. gebruiken ook OEM. De sticker moet inderdaad wel aanwezig zijn (COA), anders is het niet geldig. OEM licentie "lives and dies with the machine".Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:12:
[...]
volgens mij niet alleen zinvol voor thuisgebruikers - ik dacht ergens gelezen te hebben dat OEM versies alleen geschikt zijn voor third party computer bouwers - dus als je een systeem gaat bouwen voor de verkoop kan je daar de OEM versie voor gebruiken - eindgebruiker mist dan indd een stickertje maar dat maakt niet uit - de licentie is gewoon legaal
Verwijderd
PcDealer schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:54:
[...]
Wat bedoel je met third party? Acer, Dell,HP, etc. gebruiken ook OEM. De sticker moet inderdaad wel aanwezig zijn (COA), anders is het niet geldig. OEM licentie "lives and dies with the machine".
Ik denk dat ik dat een beetje bedoelde - zo lang je een OEM installeerd voor een pc die voor de wederverkoop bedoeld is, dan is het goed.Voor eigen gebruik installeren = niet legaal. maja werkt wel
half toch als het goed is? bij installatie zou je een punten systeem krijgen gebasseerd op je hardware, verander je er wat aan dan gaan er punten verloren, bij teveel punten verloren doet je windows het niet meer. (in jip en janneke taal, wat de exacte regels zijn daarbij weet ik niet - of het bij andere versies ook zo werkt weet ik ook nietOEM licentie "lives and dies with the machine".
Ik weet sowieso ook niet of ik het bij het rechte eind hebt, maar dacht ooit zoiets gelezen te hebben (waarschijnlijk ook hier op Tweakers)
Misschien is OEM zonder Coa dan niet de beste keuze voor als je het nodig hebt voor je bedrijf, particulier zou het gewoon moeten kunnen. Als je dan pc's bouwt voor particulieren kun je ze ook gewoon uitrusten met een OEM denk ik, maar zou voor je bedrijf op zeker spelen... Doen ze vaak zulke controles trouwens? Heb ik echt geen idee van!
Zolang er maar voldaan wordt aan de licentievoorwaarden.Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 16:17:
[...]
Ik denk dat ik dat een beetje bedoelde - zo lang je een OEM installeerd voor een pc die voor de wederverkoop bedoeld is, dan is het goed.
Ik geloof in elk geval moederbord vervangen door een ander type.[...]
half toch als het goed is? bij installatie zou je een punten systeem krijgen gebasseerd op je hardware, verander je er wat aan dan gaan er punten verloren, bij teveel punten verloren doet je windows het niet meer. (in jip en janneke taal, wat de exacte regels zijn daarbij weet ik niet - of het bij andere versies ook zo werkt weet ik ook niet)
Dus jij wilt zeggen dat wanneer systemen worden gebouwd voor anderen (n) (particulieren) er dan niet voldaan hoeft te worden aan de voorwaarden? BSA is afhankelijk van controles. Microsoft is afhankelijk van controles en van het eigen SAM team. In beide gevallen betreft het bedrijven. Particulieren zijn geen speerpunten.Misschien is OEM zonder Coa dan niet de beste keuze voor als je het nodig hebt voor je bedrijf, particulier zou het gewoon moeten kunnen. Als je dan pc's bouwt voor particulieren kun je ze ook gewoon uitrusten met een OEM denk ik, maar zou voor je bedrijf op zeker spelen... Doen ze vaak zulke controles trouwens? Heb ik echt geen idee van!
In Dutchredgaming in "PC Budget Gaming topic"Dutchredgaming schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 17:50:
14 september is The Crew gratis op Uplay!
Ik zag niet helemaal waarom, maar waarom is G2A als onbetrouwbaar aangegeven op de eerste pagina? Zelf geen problemen ondervonden. Koop zelf via G2A en voornamelijk Kinguin.
Wat maakt G2A de vlag van onbetrouwbaar te dragen?
Stadia: 7unkrat#5173
Er zijn een aantal issues geweest met keys die via G2A verkocht werden (en bijv weer ingetrokken werden)7unkrat schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:54:
Ik zag niet helemaal waarom, maar waarom is G2A als onbetrouwbaar aangegeven op de eerste pagina? Zelf geen problemen ondervonden. Koop zelf via G2A en voornamelijk Kinguin.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
oh shit, dat is met dat ubisoft verhaal geweest destijds zeker.anandus schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:57:
[...]
Er zijn een aantal issues geweest met keys die via G2A verkocht werden (en bijv weer ingetrokken werden)
Dat is wel zuur ja. Maar ik geloof dat je met die G2A Shield je geld weer terug kan krijgen.
G2A shield is een abonnement! daar betaal je dus maandelijks voor.7unkrat schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:13:
[...]
oh shit, dat is met dat ubisoft verhaal geweest destijds zeker.
Dat is wel zuur ja. Maar ik geloof dat je met die G2A Shield je geld weer terug kan krijgen.
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Geen idee of dit al voorbij gekomen is, maar er staat een fout op de frontpage.
Er staat namelijk CDKeys.com in het rijtje, met daarachter een FAQ die linkt naar https://cdkeys.com.au/
cdkeys.com en cdkeys.com.au zijn verschillende websites.
Overigens heb ik bij cdkeys.com al The Division, Watch Dogs, Pillars of Eternity, Far Cry 4, Dragon Age: Inquisition, The Witcher 3 en GTA V gekocht (verspreid van maart dit jaar tot nu). Allemaal zonder problemen en lekker snel geregeld. Die 0% betrouwbaarheid is daardoor ook onzin.
Er staat namelijk CDKeys.com in het rijtje, met daarachter een FAQ die linkt naar https://cdkeys.com.au/
Overigens heb ik bij cdkeys.com al The Division, Watch Dogs, Pillars of Eternity, Far Cry 4, Dragon Age: Inquisition, The Witcher 3 en GTA V gekocht (verspreid van maart dit jaar tot nu). Allemaal zonder problemen en lekker snel geregeld. Die 0% betrouwbaarheid is daardoor ook onzin.
Dat is vaker gezegd maar niet aangepastTsux schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:34:
Geen idee of dit al voorbij gekomen is, maar er staat een fout op de frontpage.
Weg
Als je je erin wil verdiepen:7unkrat schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:13:
[...]
oh shit, dat is met dat ubisoft verhaal geweest destijds zeker.
https://www.reddit.com/r/...l_this_drama_surrounding/ en https://www.reddit.com/r/..._they_mean_for_you_xpost/
Ga ik morgen even uitgebreid lezen. Thanx BroJanW schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:12:
[...]
Als je je erin wil verdiepen:
https://www.reddit.com/r/...l_this_drama_surrounding/ en https://www.reddit.com/r/..._they_mean_for_you_xpost/
Ik heb niet het idee dat de tabel op de 1e pagina nog word bijgehouden maar bij deze toch nog maar een keer +1 voor cdkeys.com. Netjes gistermiddag code ontvangen voor fifa en op release tijdstip aan het spelen (stiekem al wat eerder via vpn maar dat ter zijde
)
Edit
En eigenlijk nog een +1 voor cdkeys.com omdat een maatje 2 uur voor de release ook een code kocht voor fifa 17 en die direct ontving en tegelijkertijd met mij kon spelen.
Edit
En eigenlijk nog een +1 voor cdkeys.com omdat een maatje 2 uur voor de release ook een code kocht voor fifa 17 en die direct ontving en tegelijkertijd met mij kon spelen.
[ Voor 25% gewijzigd door Scavy op 29-09-2016 08:53 ]
Verwijderd
nee ik wil alleen zeggen dat oem volgens mij bestemd was voor systemen die nieuw gebouwd en verkocht werden, en dat dat gewoon goed werkt voor particulieren.Dus jij wilt zeggen dat wanneer systemen worden gebouwd voor anderen (n) (particulieren) er dan niet voldaan hoeft te worden aan de voorwaarden? BSA is afhankelijk van controles. Microsoft is afhankelijk van controles en van het eigen SAM team. In beide gevallen betreft het bedrijven. Particulieren zijn geen speerpunten.
-
nog een +1 voor kinguin, vrijdag had ik Sleeping Dogs Definitive edition besteld voor 4,50 - na afrekenen direct de key en downloaden maar... we zijn nu een paar dagen verder en heb meer dan 40 uur in die game zitten

Nu ook al bijna 20 games gekocht via g2play.net (volgens mij gewoon kinguin)
Nooit problemen gehad met het leveren van keys.
Een paar weken voor het eerst een dubbele key gehad voor deusEx mankind divided.
Probleem is opgelost, nieuwe key ontvangen die wel werkt en een actiecode voor korting.
Echter was de aftersales wel een ramp want ik heb bijna 3 weken moeten wachten.
Zodra je een reply geeft mag je weer 3a4 dagen wachten tot hun reageren.
Zal de volgende keer wel weer bestellen via g2play.net maar dan wel bij een andere verkoper.
Een paar weken voor het eerst een dubbele key gehad voor deusEx mankind divided.
Probleem is opgelost, nieuwe key ontvangen die wel werkt en een actiecode voor korting.
Zal de volgende keer wel weer bestellen via g2play.net maar dan wel bij een andere verkoper.
Verwijderd
g2play is inderdaad gewoon kinguin - kreeg aantal maanden terug een mailtje over dat g2play naar kinguin overging ofzo .. tip voor de aftersales, stuur ze een berichtje op FB, had ik toen ook gedaan toen ik op me skins aan wachten was, kreeg uurtje later berichtje terug en alles was opgelost..Equazor_ schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:17:
Nu ook al bijna 20 games gekocht via g2play.net (volgens mij gewoon kinguin)
vriend van me had ook een probleem en deed het via de mail, schijnt inderdaad uien te zijn, komt niet aan of duurt lang.. heb gelukkig nooit meer wat aan de hand gehad maar als ik weer wat heb, ticket aanmaken en op facebook doorgeven, serieus ging perfect!
zo weer lekker paar uurtjes sleeping dogs spelen
+1 voor cdkeyshere. Heb er succesvol Payday 2 GOTY gekocht voor weinig. Key per mail ontvangen na zo'n 6-8 uur en werkte direct (zonder VPN) in Steam.
Op deze website moet je goed lezen, dan staat er bij elk spel een zinnetje hoe de key werkt (direct/VPN).
Op deze website moet je goed lezen, dan staat er bij elk spel een zinnetje hoe de key werkt (direct/VPN).
[ Voor 4% gewijzigd door Foxhill op 07-10-2016 07:02 ]
Onlangs PES17 (steam) gekocht via HRK voor net geen 25 euro
netjes betaald, een minuutje later al te redeemen en te gebruiken op steam.. mooi zo
netjes betaald, een minuutje later al te redeemen en te gebruiken op steam.. mooi zo
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
Ik kijk net ook naar windows 10 keys op g2play welke voor ongeveer 30 euro aangeboden worden, er staat echter wel bij: telefonische activatie heeft de voorkeur(iets in die trend).maratropa schreef op donderdag 01 september 2016 @ 18:27:
Om een of andere reden heb ik niet op tijd windows op 1 pc geactiveerd na de upgrade van w7 naar w10 en moet nu dus windows kopen.
Ik vind die telefonische activatie alleen een beetje vreemd of zie ik dat verkeerd?
Bij voorbaat dank voor alle meningen:)
Al die OEM keys zijn sowieso niet licence compliant ( niet legaal ) maarja als het werktJuke! schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:36:
[...]
Ik kijk net ook naar windows 10 keys op g2play welke voor ongeveer 30 euro aangeboden worden, er staat echter wel bij: telefonische activatie heeft de voorkeur(iets in die trend).
Om een of andere reden heb ik niet op tijd windows op 1 pc geactiveerd na de upgrade van w7 naar w10 en moet nu dus windows kopen.
Ik vind die telefonische activatie alleen een beetje vreemd of zie ik dat verkeerd?
Telefonische activatie zal waarschijnlijk nodig zijn omdat hij al eens geactiveerd is..?
Je kan windows 7 nog gratis upgraden naar windows 10, er is hier een speciale website voor van Microsoft zelf.Juke! schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:36:
[...]
Ik kijk net ook naar windows 10 keys op g2play welke voor ongeveer 30 euro aangeboden worden, er staat echter wel bij: telefonische activatie heeft de voorkeur(iets in die trend).
Dungeon Keeper tijdelijk gratis:
guardian-spirit in "PC Budget Gaming topic"
guardian-spirit in "PC Budget Gaming topic"
Yep. Zolang je maar accessibility features gebruikt. Daar is MS nogal.. Breed in, want als je op je toetsenbord al sneltoetsen gebruikt (control c, control v voldoen schijnbaar al) dan kom je in aanmerking.jesse111 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:36:
[...]
Je kan windows 7 nog gratis upgraden naar windows 10, er is hier een speciale website voor van Microsoft zelf.
Verdere info:
nieuws: Windows 10-upgrade is eenvoudig gratis via toegankelijkheidspagina te...
Mijn dank is groot!xxxneoxxx schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:30:
[...]
Yep. Zolang je maar accessibility features gebruikt. Daar is MS nogal.. Breed in, want als je op je toetsenbord al sneltoetsen gebruikt (control c, control v voldoen schijnbaar al) dan kom je in aanmerking.
Verdere info:
nieuws: Windows 10-upgrade is eenvoudig gratis via toegankelijkheidspagina te...
Ik ga dat maar eens uitproberen vanavond.
Zou ik mogen weten waarom G2A als onbetrouwbaar aangemerkt staat met 100% betrouwbaarheid?
Zelf heb ik erg goede ervaring met G2A als je daar niet op de marketplace koop.
Als je op de Marketplace koopt doe dit dan wel met koopbescherming anders is het super risicovol.
Als je op de Marketplace koopt doe dit dan wel met koopbescherming anders is het super risicovol.
Dat komt vawege een ubisoft game dacht ik.Remie schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:12:
Zou ik mogen weten waarom G2A als onbetrouwbaar aangemerkt staat met 100% betrouwbaarheid?
Die spel werd afgenomen en mensen kregen hun geld niet terug ondanks koopbescherming.
Als je dus een gestolen key koop of het wordt blocked. Dan ben je je geld kwijt
[ Voor 7% gewijzigd door New Yorker op 07-10-2016 15:56 ]
Weg
Dat is inderdaad de reden dat er destijds door de mensen hier besloten was om die status te geven.New Yorker schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:54:
[...]
Dat komt vawege een ubisoft game dacht ik.
Die spel werd afgenomen en mensen kregen hun geld niet terug ondanks koopbescherming.
New Yorker schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:54:
[...]
Dat komt vawege een ubisoft game dacht ik.
Zelf heb ik 1x een dispute aan moeten maken omdat de marketplace seller een niet werkende code had verkocht. Gelukkig had ik met G2A buyer protection gebruikt en binnen 2 weken had ik mijn geld terug. Ik meen dat dit voor het spel GTA V was.Ircghost schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 19:00:
[...]
Dat is inderdaad de reden dat er destijds door de mensen hier besloten was om die status te geven.
Sindsdien koop ik enkel bij G2A zelf en heb ik nooit meer problemen gehad.Nadeel daarvan is dat het product wat duurder is (2$) maar dan zit de buyer protection er altijd bij.
[ Voor 26% gewijzigd door Remie op 08-10-2016 11:19 . Reden: Niet in een keer een goede post kunnen maken met mijn mobiel ]
Bij CD Key House moet je je keys niet gaan halen. Ik heb daar die voor Civ VI gekocht en zou die 24 uur voor release krijgen. Nog steeds geen key en support verteld mij doodleuk dat de key pas na release zal vrijgegeven worden. Dus ook nog eens geen pre order bonus.
Sinds wanneer is Kinguin Buyer Protection €2?
Oplichterij. Gewoon betalen met credit card of paypal zodat je je geld kan terugvorderen als je bent opgelicht. Aantal jaar geleden kreeg ik een Russische versie van het spel terwijl ik de Engelse versie had gekocht. De verkoper die reageerde niet op mijn e-mails dus had ik een dispute aangevraagd bij paypal. Binnen een uur stond het geld op mijn paypal. Blijkbaar als je meerdere disputes aan je broek heb hangen als een webwinkel dan mag je niet meer gebruik maken van paypal. En dat wil je niet als een internationale webwinkel.Dutchredgaming schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:02:
Ik kan me voorstellen dat je net de verkeerde had, maar ik heb nog nooit problemen mee gehadWesleyRBK schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 12:13:
[...]
Oplichterij. Gewoon betalen met credit card of paypal zodat je je geld kan terugvorderen als je bent opgelicht. Aantal jaar geleden kreeg ik een Russische versie van het spel terwijl ik de Engelse versie had gekocht. De verkoper die reageerde niet op mijn e-mails dus had ik een dispute aangevraagd bij paypal. Binnen een uur stond het geld op mijn paypal. Blijkbaar als je meerdere disputes aan je broek heb hangen als een webwinkel dan mag je niet meer gebruik maken van paypal. En dat wil je niet als een internationale webwinkel.
Battlefield 1 zie je vaak genoeg, maar de Deluxe of Ultimate kom je nergens tegen. Zou daar een reden voor zijn?
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Heeft te maken met de belachelijke hoge prijs.Tijgert schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 21:37:
Battlefield 1 zie je vaak genoeg, maar de Deluxe of Ultimate kom je nergens tegen. Zou daar een reden voor zijn?
Voor een paar skins en dogtags.
[ Voor 5% gewijzigd door MaXeRs op 23-10-2016 01:04 ]
inderdaad, nooit g2a buyer protection kopen, is oplichterij.
Gewoon met paypal betalen, dan heb je ook een "buyers protection"
Gewoon met paypal betalen, dan heb je ook een "buyers protection"
Verwijderd
Krijg je een bericht van steam wanneer er een game wordt ingetrokken op je account? Anders zou het maar zo zijn dat je er niet of veel te laat achterkomt.
Nog even los van het feit dat een reseller je ook kan berichten, bijv per email.
Nog even los van het feit dat een reseller je ook kan berichten, bijv per email.
Ja, je krijgt daar bericht van.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:55:
Krijg je een bericht van steam wanneer er een game wordt ingetrokken op je account? Anders zou het maar zo zijn dat je er niet of veel te laat achterkomt.
https://www.dreamgame.nl staat niet tussen het webwinkel lijstje. Battlefield 1 gekocht, binnen minuut cd key via mail ontvangen!
Verwijderd
zoow echt he, zag het gisteren ineens.. had battlefield 4 gehaald voor 6 euro, kwam er ineens 2 bijDutchredgaming schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 11:02:
had em niet aangeklikt, wel gewoon netjes de key binnen, ga op een game van 6 euro niet nog es 1/3 er bovenop doen, dan maar risicio pakken hoor.. gelukkig niks aan de hand
keek net ff op de site van g2a naar hun shield, maar die is zelfs nog hoger??? 3euro per product of 1 euro per maand? heb echt al een hele lange tijd niks meer gehaald daar na mijn laatste gevalletje helpdesk, maar weet niet of het aantrekkelijker is geworden... 1 euro per maand blijven doorbetalen voor iets..

Darrom koop ik het nu altijd op www.cdkeys.com
Weg
Ik snap die shields sowieso niet, jij als consument hebt toch recht op een werkend product? Als de leverancier iets geeft aan jou waar jij voor betaald hebt en het werkt niet, heb jij toch recht op een werkend product of je geld terug?...Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 09:16:
[...]
zoow echt he, zag het gisteren ineens.. had battlefield 4 gehaald voor 6 euro, kwam er ineens 2 bij![]()
had em niet aangeklikt, wel gewoon netjes de key binnen, ga op een game van 6 euro niet nog es 1/3 er bovenop doen, dan maar risicio pakken hoor.. gelukkig niks aan de hand![]()
keek net ff op de site van g2a naar hun shield, maar die is zelfs nog hoger??? 3euro per product of 1 euro per maand? heb echt al een hele lange tijd niks meer gehaald daar na mijn laatste gevalletje helpdesk, maar weet niet of het aantrekkelijker is geworden... 1 euro per maand blijven doorbetalen voor iets..mja als je meer dan 3 games koopt is wel goedkoper dan... k snap er helemaal niks meer van...
Wanner snappen mensen nou eens dat iedereen op G2A zelf kan verkopen...jesse111 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:13:
[...]
Ik snap die shields sowieso niet, jij als consument hebt toch recht op een werkend product? Als de leverancier iets geeft aan jou waar jij voor betaald hebt en het werkt niet, heb jij toch recht op een werkend product of je geld terug?...
Doe het zelf ook voor Humble Bundle keys die ik over heb
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Verwijderd
Net wat Koning Willy ook al zei - maar natuurlijk niet alleen voor particuliere verkopers. Ze bieden een marktplaats platform waar je shit kunt kopen. Met die buyer protection nemen zij het risico over of zoiets.. Dus als je een probleem hebt met iets, dat je dan via kinguin de garantie procedure kan doen.. Op zich wel netjes, als je op marktplaats.nl kijkt heb je zoiets niet volgens mij, als je dan genept wordt door iemand, heb je gewoon pech.. Dus als ze dan 1 of 2 euries rekenen om die shizzle weer voor je op te lossen is dat best netjes denk ik ..jesse111 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:13:
[...]
Ik snap die shields sowieso niet, jij als consument hebt toch recht op een werkend product? Als de leverancier iets geeft aan jou waar jij voor betaald hebt en het werkt niet, heb jij toch recht op een werkend product of je geld terug?...
De vraag wat zo'n service waard is of moet kosten is natuurlijk wat anders... Maar zei ook al, op een game van onder een tientje ga ik echt nie zo'n ding nog extra betalen, heb nu al 40 of meer games via kinguin gehaald, ik vertrouw het ondertussen wel... (maar als ik een nieuwe aaa titel zou kopen daar, tuurlijk dan pak ik die 2 eurie wel mee, maar niet op een game van 5 euro)
Gisteren de Legacy COD:IW gekocht bij Kinguin. Wel een paar euro meer als Instant-Gaming maar daarvoor moest ik een nieuw account aanmaken. Voor die paar euro meer neem ik dat wel op de koop toe.
Kreeg een Halloween kado en dat bleek een korting te zijn van €3. (toch leuk)
Nu wachten tot de Key beschikbaar is. Staat nu namelijk nog op Preorder.
-edit dd 3-11-
Daarna nog met korting (halloween 3 € coupon) Rocket League Collectors edition gekocht en zo te zien was het een NL key (de tekst boven de key was gewoon Nederlands)
Code vanmorgen nog snel ingevoerd en binnen 2 minuten de game op al mijn systeem incl. DLC's en extra autos.
Kreeg een Halloween kado en dat bleek een korting te zijn van €3. (toch leuk)
Nu wachten tot de Key beschikbaar is. Staat nu namelijk nog op Preorder.
-edit dd 3-11-
Daarna nog met korting (halloween 3 € coupon) Rocket League Collectors edition gekocht en zo te zien was het een NL key (de tekst boven de key was gewoon Nederlands)
Code vanmorgen nog snel ingevoerd en binnen 2 minuten de game op al mijn systeem incl. DLC's en extra autos.
[ Voor 29% gewijzigd door Frostbite op 03-11-2016 11:58 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Nou, voor het eerst en meteen voor de laatste keer iets besteld bij Game2dl.net. Wacht al een week op m'n key. Maar weer een mailtje sturen, ditmaal minder vriendelijk...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Merk als ik bij recensies kijk het vaak wel goed gaat. Ook bij mij tot nu toe goed gegaan. Maar als het mis gaat zie je antwoorden van de helpdesk als heb je de leverancier al gemaild. Alsof ze als het mis gaat je dan ineens aan je lot overlaten en hun handen ervan af trekken terwijl je dacht met hun zaken te doen.
Ook kunnen keys achteraf ingetrokken worden zie bv Forza 3bij wie ga je dan je geld terugvragen al werd het bij deze voorbeelden vanzelf teruggestort door die verhalen ga ik liever niet met kleine of onbekende handelaars in zee.
Ook kunnen keys achteraf ingetrokken worden zie bv Forza 3bij wie ga je dan je geld terugvragen al werd het bij deze voorbeelden vanzelf teruggestort door die verhalen ga ik liever niet met kleine of onbekende handelaars in zee.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ja iddErikRo schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:10:
Merk als ik bij recensies kijk het vaak wel goed gaat. Ook bij mij tot nu toe goed gegaan. Maar als het mis gaat zie je antwoorden van de helpdesk als heb je de leverancier al gemaild. Alsof ze als het mis gaat je dan ineens aan je lot overlaten en hun handen ervan af trekken terwijl je dacht met hun zaken te doen.
Net een COD:IW Legacy key gekocht bij instant-gaming. Bleek ook instant te zijn, key netjes geleverd binnen enkele seconden. Is nu aan het preloaden.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Raar ik wacht nog steeds op de Kinguin key?m0nk schreef op donderdag 03 november 2016 @ 15:57:
Net een COD:IW Legacy key gekocht bij instant-gaming. Bleek ook instant te zijn, key netjes geleverd binnen enkele seconden. Is nu aan het preloaden.
-edit-
Vanacht (ik lag toch te pitten) gezien dat ik de key heb ontvangen.
Vanavond maar eens testen als ik er zin in heb.
[ Voor 18% gewijzigd door Frostbite op 04-11-2016 07:47 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Ik wacht nog steeds op mijn IW legacy key van cdkeys.com
[Battle.net: Forsaken#22243]
Heb je toevallig al in je account gekeken op de site?Intelcorei7 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 16:34:
Ik wacht nog steeds op mijn IW legacy key van cdkeys.com
Gevraagd om zsm de key te leveren of anders maar een refund. Paar uur later; refund. Zonder comment..ErikRo schreef op donderdag 03 november 2016 @ 13:10:
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik heb als gast afgerekend, maar via mijn email en dan download link staat nog geen key.Scavy schreef op donderdag 03 november 2016 @ 16:59:
[...]
Heb je toevallig al in je account gekeken op de site?
Als ik jouw was zou ik een accountje aanmaken met dat emailadres dan kan je ten alle tijden je keys terug vinden.Intelcorei7 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 17:02:
[...]
Ik heb als gast afgerekend, maar via mijn email en dan download link staat nog geen key.
Heb daar dit jaar al 8 games/ keys gekocht bij hun en nog nooit waren ze te laat of was er iets anders raars, en waren allemaal pre-orders.
Oké dan ga ik even een account aanmaken. ThxScavy schreef op donderdag 03 november 2016 @ 17:12:
[...]
Als ik jouw was zou ik een accountje aanmaken met dat emailadres dan kan je ten alle tijden je keys terug vinden.
Heb daar dit jaar al 8 games/ keys gekocht bij hun en nog nooit waren ze te laat of was er iets anders raars, en waren allemaal pre-orders.
Waar slaat het op dat die keys van Bf1 zo idioot hoog zijn. 48 euro kom op zeg. dan kan ik hem nog beter in de winkel gaan halen!
Ik had hem voor 39 euro gekocht bij
http://www.cdkeys.com/pc/...l&utm_campaign=allkeyshop
Prijs is duurder nu.
http://www.cdkeys.com/pc/...l&utm_campaign=allkeyshop
Prijs is duurder nu.
Weg
Krijg je twee verschillende Steam keys van zowel Infinite Warfare als ook Modern Warfare Remastered? Zodat je één van de twee weer kunt verkopen.Frostbite schreef op woensdag 02 november 2016 @ 09:07:
Gisteren de Legacy COD:IW gekocht bij Kinguin. Wel een paar euro meer als Instant-Gaming maar daarvoor moest ik een nieuw account aanmaken. Voor die paar euro meer neem ik dat wel op de koop toe.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
1 key-The_Mask- schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 17:26:
[...]
Krijg je twee verschillende Steam keys van zowel Infinite Warfare als ook Modern Warfare Remastered? Zodat je één van de twee weer kunt verkopen.
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Is je key ondertussen al binnen? Toen ik als gast bij cdkeys bestelde om 11 uur 's avonds had ik hem ook niet binnen een uur ontvangen. De ochtend erna zat die in mijn mail. Het kan zijn dat gast accounts net wat langer duren. Alle andere keys waren binnen 5 minuten binnen (toen ik mijn acc gebruikte)Intelcorei7 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 17:02:
[...]
Ik heb als gast afgerekend, maar via mijn email en dan download link staat nog geen key.
Jammer, dan maar wachten. IW interesseert mij echt helemaal niet.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Ja gisteren avond kreeg ik de key binnen.Ardjee schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 19:08:
[...]
Is je key ondertussen al binnen? Toen ik als gast bij cdkeys bestelde om 11 uur 's avonds had ik hem ook niet binnen een uur ontvangen. De ochtend erna zat die in mijn mail. Het kan zijn dat gast accounts net wat langer duren. Alle andere keys waren binnen 5 minuten binnen (toen ik mijn acc gebruikte)
Verkeerde topic
[ Voor 92% gewijzigd door itsme9x op 08-11-2016 22:42 ]
Verwijderd
Ik zit te denken om Payday2 te halen met alle DLC erbij - normaal gesproken is de base game een tientje ofzo, maar je betaald je scheel voor al die extra's - ik zag bij Kinguin een deal staan voor de GOTY (steam gift) dat is compleet met 24 DLC's ... https://www.kinguin.net/n...-year-edition-steam-gift/
Volgens de systeemeisen red ik het wel hoop ik, maar speelt iemand die game nog? Staat al heel lang op mijn lijstje maar nu eindelijk beetje betaalbaar.. btw ik zag de game op de pagina van alles onder 10 euro ( https://www.kinguin.net/nl/beste-deals-onder-10-euro ) Volgens mij gewoon een goeie deal..
Volgens de systeemeisen red ik het wel hoop ik, maar speelt iemand die game nog? Staat al heel lang op mijn lijstje maar nu eindelijk beetje betaalbaar.. btw ik zag de game op de pagina van alles onder 10 euro ( https://www.kinguin.net/nl/beste-deals-onder-10-euro ) Volgens mij gewoon een goeie deal..
vandaag een community key via kinguin gekocht van rocket league, invalid volgens steam, ben benieuwd hoe ze dit oplossen.
edit : krijg een refund, snel geregeld zonder de buyers protection.
edit : krijg een refund, snel geregeld zonder de buyers protection.
[ Voor 26% gewijzigd door Eboman op 12-11-2016 21:26 ]
Signature
net bij cdkeys.com rise of the tomb raider gekocht. binnen minuut geleverd. weet niet waarom als onbetrouwbaar staat maar klopt dus niet!
Dat is een andere keysite, klik eens erop.djwacko schreef op maandag 14 november 2016 @ 08:05:
net bij cdkeys.com rise of the tomb raider gekocht. binnen minuut geleverd. weet niet waarom als onbetrouwbaar staat maar klopt dus niet!
Weg
Call of Duty: Infinite Warfare STEAM CD-KEY EU @ 35,- euro.
Aanbieding duurt volgens mij nog een paar uur
https://www.g2a.com/cod-infinite-warfare
Verwijderd
PHJN schreef op maandag 14 november 2016 @ 14:24:
Call of Duty: Infinite Warfare STEAM CD-KEY EU @ 35,- euro.

day one edition en de normale - de legacy is duurder - check ze hier >> https://www.kinguin.net/nl/cod-infinite-warfare-steam - op Allkeyshop.com staat dat cdkeys de goedkoopste is nu voor battlefield 1, maar klopt ook nie, zie die bij Kinguin in de paypalsale voor minder staan.. https://www.kinguin.net/nl/paypal-exclusive-sale
CoD Infinite Warfare (STEAM!) op cdkeys.com 29,79
Begin er zelfs stiekem aan te denken om hem alsnog te kopen
@djwacko, ja ik snap ook niet waarom dat ze dat nog steeds niet hebben aangepast cdkeys.com uit de TS is niet dezelfde en is hier al meerdere malen aangegeven. Kan alle +1tjes ook allang niet meer tellen. Alleen dit jaar daar al zo'n 10 games besteld en altijd direct een key in de mail (die werkt
) en bij pre-orders krijg je hem ruim van tevoren zodat je hem alvast kan downloaden. Kortom prima online keyshop.

Begin er zelfs stiekem aan te denken om hem alsnog te kopen
@djwacko, ja ik snap ook niet waarom dat ze dat nog steeds niet hebben aangepast cdkeys.com uit de TS is niet dezelfde en is hier al meerdere malen aangegeven. Kan alle +1tjes ook allang niet meer tellen. Alleen dit jaar daar al zo'n 10 games besteld en altijd direct een key in de mail (die werkt
[ Voor 50% gewijzigd door Scavy op 14-11-2016 17:40 ]
Ik wilde hem bijna kopen voor €30 maar toen las ik Includes Call of Duty®: Modern Warfare® Remastered die alleen bij de legacy editie zit en €20 duurder is dus toch maar even wachten tot de legacy voor €40 te koop is. €20 vind ik echt teveel voor een updated versie €10 is net leuk. Heb er leuke tijd aan beleefd.
Hij is helaas niet los te koop.
Hij is helaas niet los te koop.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ik kon me niet inhouden en heb toch maar de Call of Duty: Infinite Warfare Digital Legacy Edition besteld op cdkeys.com voor 47,99. Key zat binnen 1 minuut in de mail en ben hem nu aan het downloaden.
Wederom dus maar weer een +1 voor cdkeys.com waar hoogstwaarschijnlijk niet veel mee gebeurd
Misschien kan een moderator eindelijk eens de TS aanpassen en de onbetrouwbare cdkeys.com.au (waar de link "cdkeys.com" naar verwijst) eindelijk veranderen en cdkeys.com toevoegen en de +1 tjes voor deze site er eens bij optellen?
Wederom dus maar weer een +1 voor cdkeys.com waar hoogstwaarschijnlijk niet veel mee gebeurd
Misschien kan een moderator eindelijk eens de TS aanpassen en de onbetrouwbare cdkeys.com.au (waar de link "cdkeys.com" naar verwijst) eindelijk veranderen en cdkeys.com toevoegen en de +1 tjes voor deze site er eens bij optellen?
[ Voor 24% gewijzigd door Scavy op 16-11-2016 11:43 ]
Er is nu voor 37 zelfs de legacy versie te koop op kinguin helaas de RU versie, VPN benodigd vraag me dan af waarom RU minder betaald dan wij.
Dit is mijn topic start, maar vanwege het feit dat ik zelf moderator ben geworden sindsdien wil ik eigenlijk niet meer dit topic blijven bijhouden (vanwege tijd en het grijze gebied). Dus als iemand het over wilt nemen, dan graag!Scavy schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:09:
Ik kon me niet inhouden en heb toch maar de Call of Duty: Infinite Warfare Digital Legacy Edition besteld op cdkeys.com voor 47,99. Key zat binnen 1 minuut in de mail en ben hem nu aan het downloaden.
Je hebt berichtIrcghost schreef op woensdag 16 november 2016 @ 13:54:
[...]
Dit is mijn topic start, maar vanwege het feit dat ik zelf moderator ben geworden sindsdien wil ik eigenlijk niet meer dit topic blijven bijhouden (vanwege tijd en het grijze gebied). Dus als iemand het over wilt nemen, dan graag!
Ik ontken alles
Ik heb Scavy toegevoegd als TS. Als iemand anders hem wilt helpen dan is dat meer dan welkom, dan draag ik het stokje over
[ Voor 29% gewijzigd door Ircghost op 16-11-2016 14:59 ]
De verwarring rondom cdkeys.com en cdkeys.com.au die een aantal keer in dit topic is langsgekomen is bij deze verholpen.
Gelieve dit topic alleen te gebruiken om te discussiëren over aanbieders van gamekeys en positieve en negatieve ervaringen te delen.
Mocht je dan gebruik hebben gemaakt van zo'n actie kan je de ervaring weer delen in dit topic
Gelieve dit topic alleen te gebruiken om te discussiëren over aanbieders van gamekeys en positieve en negatieve ervaringen te delen.
Mocht je dan gebruik hebben gemaakt van zo'n actie kan je de ervaring weer delen in dit topic
[ Voor 24% gewijzigd door Gropah op 24-11-2016 10:25 . Reden: PC budget gaming is niet voor aanbiedingen van cd key sellers ]
Je hebt berichtIrcghost schreef op woensdag 16 november 2016 @ 14:29:
[...]
Ik ontken alles
[mbr]Ik heb Scavy toegevoegd als TS. Als iemand anders hem wilt helpen dan is dat meer dan welkom, dan draag ik het stokje over[/mbr]
Weg
https://nl.trustpilot.com/review/ock-cdkeys.commaartend schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 16:59:
Iemand hier bekend mee ; Ock-Cdkeys.com
Weg
+1 instant gaming
met maatje aan het discorden..kom we gaan een co-op game zoeken > shadow warrior 2 gehaald, had er nog wat tegoed staan omdat mijn bf1 pre-order zakte in prijs (imho erg netjes), direct na iDeal de code in beeld, works like a charm
Voor de liefhebbers, hij's 30% off, net wat cheaper dan op Steam (die doen aan 25%).
met maatje aan het discorden..kom we gaan een co-op game zoeken > shadow warrior 2 gehaald, had er nog wat tegoed staan omdat mijn bf1 pre-order zakte in prijs (imho erg netjes), direct na iDeal de code in beeld, works like a charm
Voor de liefhebbers, hij's 30% off, net wat cheaper dan op Steam (die doen aan 25%).
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
zijn er al wat meer HRKgames ervaringen? wil er een game bestellen die dan als gift binnen zou moeten komen. Deze gifts zijn dan alsnog weer door te geven aan een vriend toch?
Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.
Instant-Gaming is toegevoegd en de +1 tjes uit het topic zijn verwerkt in de TS.2Dutch schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 22:56:
+1 instant gaming
+1 voor cdkeys.com
Titanfall 2 gekocht voor 29,89, instant delivery en werkt perfect.
En ook nog eens met ideal betalen, niet dat het een probleem is om bv paypal te gebruiken
maar dat terzijde
En ook nog eens met ideal betalen, niet dat het een probleem is om bv paypal te gebruiken
maar dat terzijde
Was het via de reguliere kanalen te duur?Scavy schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 12:57:
+1 voor cdkeys.com
maar dat terzijde
http://www.bartsmit.com/n...men-12/pc-dvd-titanfall-2
Serieus, de game is echt letterlijk overal flink afgeprijsd ivm black Friday.
Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.
- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.
Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:
http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/
Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.
- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.
Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:
http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/
Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico