Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 45 ... 52 Laatste
Acties:

• Ryaden
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-04 12:02
-1 voor G2Play hier.
Cities Skylines Steam CD key gekocht voor 9,60 euro gisteren.

Toen ik de key invulde kreeg ik de melding duplicate key: Cities Skylines Deluxe Edition Retail KO.

Ik had de normale editie gekocht, niet de Deluxe.
Geen idee wat die KO is, maar klinkt als Koreaanse versie oid.

Verder ben ik al 2 dagen bezig met g2play.co.nl support, via g2play.co.nl facebook (Nederlandstalig antwoord) en g2play.net support.
In het support ticket krijg ik alleen maar standaard berichten als:
"Thank you for your patience" en "Please accept our sincerest apologies for your trouble".

Na 3-4 screenshots gestuurd te hebben van de duplicate key melding en het invoeren etc. vertellen ze me dat ik Steam Support moet contacteren en moet vragen wanneer die key dan precies op Steam is geactiveerd.

Ze reageren wel, maar het duurt altijd toch wel enkele uren.

Pluspunt is wel dat de g2play.co.nl facebook antwoord op de berichten die je stuurt en wel vriendelijk is.

Mocht het echt niet goed komen, dan toch maar via PayPal een dispute maken denk ik :(

EDIT: En ik heb het spel gekocht met de buyer protection, dat zal waarschijnlijk de reden zijn dat ze uberhaupt nog reageren..

[ Voor 5% gewijzigd door Ryaden op 10-09-2015 18:43 ]

-Loyalty till the End-

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Dat is wel minder ja, Kinguin deed het bij mij in ieder geval een stuk beter:

Ik had laatst via Kinguin MGS:V The Phantom Pain gekocht voor 35 euro via een community offer, maar dat bleek ook een duplicate product key te zijn en ik had ook die buyer protection erbij genomen, aangezien ik niet helemaal wist wat die community offer precies inhield.

Ik heb toen via livechat een gesprek begonnen en diverse screenshots overhandigd(error van duplicate productkey, overzicht van alle productlicenses etc). Maar ze hadden in eerste instantie geprobeerd om contact te maken met de verkoper, maar na 2 dagen gaf die nog geen antwoord en toen heb ik maar gevraagd of ze mijn geld terug kunnen geven. Dat heb ik nu inmiddels ontvangen op m'n paypal na een paar dagen.

Ik vond dat ik erg goed geholpen was daar en vooral die 24/7 livechat is erg handig om direct contact te krijgen.

• Ryaden
falcon123 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:00:
[...]
Ik vond dat ik erg goed geholpen was daar en vooral die 24/7 livechat is erg handig om direct contact te krijgen.
Ja die g2play.net livechat is nog geen enkele keer op online gekomen.. Ik geef ze nog een dag, dan ben ik er wel klaar mee.

-Loyalty till the End-

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:32
Net geraakt door een vies truukje van G2A. Ik koop een game, en enkel die game (voor zover ik wist en van plan was). Ik betaal via Paypal, maar per mail zie ik dat Paypal nu ook een terugkerende automatische betaling aan G2A heeft ingesteld. Direct geannuleerd, maar 3 minuten later krijg ik een bevestigingsmail van G2A voor G2A-shield. Als ik inlog, sta ik echter helemaal niet daar voor aangemeld. Vreemd dus, maar als ik bij Paypal de terugkerende betaling intrek, moet het goed zijn, toch?

Game doet het overigens prima, heb er 2 keer eerder wat gekocht en dat ging ook goed. Maar dit deden ze wel heel sneaky.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel.686
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-04 14:58
Ryaden schreef op donderdag 10 september 2015 @ 17:41:
-1 voor G2Play hier.
Cities Skylines Steam CD key gekocht voor 9,60 euro gisteren.

Toen ik de key invulde kreeg ik de melding duplicate key: Cities Skylines Deluxe Edition Retail KO.

Ik had de normale editie gekocht, niet de Deluxe.
Geen idee wat die KO is, maar klinkt als Koreaanse versie oid.

Verder ben ik al 2 dagen bezig met g2play.co.nl support, via g2play.co.nl facebook (Nederlandstalig antwoord) en g2play.net support.
In het support ticket krijg ik alleen maar standaard berichten als:
"Thank you for your patience" en "Please accept our sincerest apologies for your trouble".

Na 3-4 screenshots gestuurd te hebben van de duplicate key melding en het invoeren etc. vertellen ze me dat ik Steam Support moet contacteren en moet vragen wanneer die key dan precies op Steam is geactiveerd.

Ze reageren wel, maar het duurt altijd toch wel enkele uren.

Pluspunt is wel dat de g2play.co.nl facebook antwoord op de berichten die je stuurt en wel vriendelijk is.

Mocht het echt niet goed komen, dan toch maar via PayPal een dispute maken denk ik :(

EDIT: En ik heb het spel gekocht met de buyer protection, dat zal waarschijnlijk de reden zijn dat ze uberhaupt nog reageren..
Ik heb net bij g2play.co.nl ook Cities Skylines Deluxe Edition gekocht, had de key instant binnen en bij mij heeft hij op steam ook Cities Skylines Deluxe Edition Retail KO aan. Activatie werkte bij mij wel gewoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-04 21:30

PcDealer

HP ftw \o/

Buyer protection... dit smaakt wel heel vies. Extra betalen om doodnormale service te krijgen?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryaden
michiel.686 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 12:30:
[...]

Ik heb net bij g2play.co.nl ook Cities Skylines Deluxe Edition gekocht, had de key instant binnen en bij mij heeft hij op steam ook Cities Skylines Deluxe Edition Retail KO aan. Activatie werkte bij mij wel gewoon!
Oké dan zal die KO niet belangrijk zijn.

Ik heb alleen niet de deluxe edition gekocht, maar de normale. Ze hebben me dan het verkeerde, niet werkende, product gegeven. Dat heb ik ook aangegeven.

De reactie die ik kreeg was dat hun merchant het dan verkeerd heeft gedaan en nu wachten ze op reactie van die merchant.

Ik ben ondertussen nog bezig met hun support via hun site z'n facebook om te zorgen dat het opgelost wordt.

Ze zijn ondertussen meer geld kwijt aan de support dan het spel zelf.

-Loyalty till the End-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel.686
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-04 14:58
KO staat voor de Koreaanse versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryaden
Zojuist bericht gehad van de g2play.co.nl facebook, met een werkende key! :)

Dit was het bericht:
Ik weet zeker dat als we er nog meer tijd en energie in gaan stoppen, dat het ooit een keertje word opgelost.. Echt trots ben ik er niet op dat het zo lang moet duren... Normaal is onze service stukken beter dan het voorbeeld dat jij hebt gekregen.. Ik wil het anders met je oplossen, vergeet heel die onzin die er is voorgevallen. Ik heb net een key geregeld voor je, niet op de manier zoals dat hoort. Maar ja, ik vind het gewoon lullig zoals dit nu gaat.. Ik hoop je op deze manier toch goed geholpen te hebben.

Nogmaals, ik doe dit normaal gesproken ook nooit, maar ik vind het echt kut ( op ze hollands gezegd) :) . Zie het als een vorm van meedenken en klantvriendelijkheid.
Veel plezier met je game, laat me even weten of deze het wel doet! Nogmaals super bedankt voor je tijd en geduld! Fijn weekend en happy gaming!!!
Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk is het toch positief geëindigd.
Klopt ja, je krijgt er de Koreaanse language pack bij. Nu maakt mij dat niet zoveel uit als het spel gewoon in het Engels is.

-Loyalty till the End-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 681966

Foodie88 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:01:
Natuurlijk ben ik niet van Steam ;) en ik gebruik vaak zat keysites zoals g2a. Echter is het vaak niet geheel legaal. De keys zijn vaak grijze import. Dat wil zeggen, ingekocht in landen met lagere lonen en dus ook lagere prijzen. Soms zijn ze zelfs gestolen. Ik kan me nog herinneren dat er bij Sniper Elite 3 duizenden keys die op keysites verkocht waren, gedeactiveerd werden omdat ze buiten de daarvoor bestemde regio in de markt waren gezet. Nu kan het wel zo zijn dat je buyer protection hebt en komt het uiteindelijk wel goed, maar wellicht zijn er mensen die geen zin in dat gedoe hebben? Het is een keuze die ieder voor zich moet maken. Voor de liefhebber, zeg maar.
Ik snap je ook wel... En ben je echt niet van Steam? 8)7 :P Ik ook niet hoor :P
Het blijft ook een gebed zonder eind, als de keys op een "legale" manier, goedkoper gekocht worden (dus gekocht met echt geld niet met gestolen creditcards) en doorverkocht worden op een duurdere markt... Joh, bedoel dat niet heel verkeerd, maar is dat niet met ongeveer alles zo? Hier iets kopen daar iets verkopen?

Over gedoe gesproken... Ooit eens een tv gekocht bij een grote winkelketen, duurde bijna 4 maanden.... Moest vrij van werk genomen worden om te zorgen dattie kon worden opgehaald enzo... Mja.. appels met peren want digitale tv heb je wel :P maar is niet precies hetzelfde :P
Dit was het bericht:
quote:
Ik weet zeker dat als we er nog meer tijd en energie in gaan stoppen, dat het ooit een keertje word opgelost.. Echt trots ben ik er niet op dat het zo lang moet duren... Normaal is onze service stukken beter dan het voorbeeld dat jij hebt gekregen.. Ik wil het anders met je oplossen, vergeet heel die onzin die er is voorgevallen. Ik heb net een key geregeld voor je, niet op de manier zoals dat hoort. Maar ja, ik vind het gewoon lullig zoals dit nu gaat.. Ik hoop je op deze manier toch goed geholpen te hebben.

Nogmaals, ik doe dit normaal gesproken ook nooit, maar ik vind het echt kut ( op ze hollands gezegd) :) . Zie het als een vorm van meedenken en klantvriendelijkheid.
Veel plezier met je game, laat me even weten of deze het wel doet! Nogmaals super bedankt voor je tijd en geduld! Fijn weekend en happy gaming!!!
Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk is het toch positief geëindigd.
Vind ik dan wel weer netjes van ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foodie88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-07-2024
Anoniem: 681966 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 19:28:
[...]
Ik snap je ook wel... En ben je echt niet van Steam? 8)7 :P Ik ook niet hoor :P
Het blijft ook een gebed zonder eind, als de keys op een "legale" manier, goedkoper gekocht worden (dus gekocht met echt geld niet met gestolen creditcards) en doorverkocht worden op een duurdere markt... Joh, bedoel dat niet heel verkeerd, maar is dat niet met ongeveer alles zo? Hier iets kopen daar iets verkopen?
Het is zonder meer een feit dat de games op Steam te duur zijn ;) (behalve tijdens de Steam sale dan..). Daarom is het ons goedrecht om het ergens anders goedkoper te vinden. Zelf heb ik eigenlijk nog nooit een slechte ervaring met een keysite gehad - en 80% van alles dat ik ooit gekocht heb, komt van een keysite - maar het is toch goed om te weten dat het wel eens mis kan gaan. Mijn Russische Sniper Elite V2 key is door Steam gedeactiveerd omdat ie region locked is, maar de region lock kwam pas maanden na de release. Ik kon hem dus niet meer retourneren bij de site waar hij vandaan kwam. Steam geeft aan dat ik 'redelijkerwijs had kunnen weten dat deze key niet volledig legaal verkregen was' en dat is het risico van het vak.. goed, het was gelukkig al ruimschoots nadat ik het had uitgespeeld :D

BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-04 22:27
Wat een lucky bastard hier dan.
Al meer dan 60+ key gekocht bij diverse key sites en nog nooit problemen gehad.
Zo kan het dus ook.

mooi gezegd foodie!

ik heb pas +20 games, maar gelukkig ook altijd zonder troubles!!!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10:01
Iemand toevallig nog een PES 16 key gekocht ergens?

Hoe zit het met ervaringen met MMOGA? Ik zie daar heel weinig over in dit forum. Zelf heb ik daar 2 games gekocht, oudere games van onder de 10 euro. Goede ervaringen mee, binnen enkele minuten geleverd. Ook fijn dat je kunt betalen met iDeal. Ik vraag me alleen af hoe het zit met pre-orders en net nieuwe games, of ze daar ook betrouwbaar in zijn.

Sjurm schreef op woensdag 16 september 2015 @ 11:11:
Iemand toevallig nog een PES 16 key gekocht ergens?

Hoe zit het met ervaringen met MMOGA? Ik zie daar heel weinig over in dit forum. Zelf heb ik daar 2 games gekocht, oudere games van onder de 10 euro. Goede ervaringen mee, binnen enkele minuten geleverd. Ook fijn dat je kunt betalen met iDeal. Ik vraag me alleen af hoe het zit met pre-orders en net nieuwe games, of ze daar ook betrouwbaar in zijn.
heb daar zelf nog nooit wat gehaald om eerlijk te zijn - pes 2016 is hier voor iets meer dan 3 tientjes - pre-orders bij g2play zijn vaak wel ok

http://www.g2play.co.nl/c...pro+evolution+soccer+2016

**edit, ik kijk nu net, maar blijkt dat PES 2016 geen pre-order meer is? Volgens de site is de game beschikbaar voor meteen spelen??

check > http://www.g2play.co.nl/c...soccer-2016-steam-cd-key/
:9

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 681966 op 16-09-2015 14:13 . Reden: extra informatie toegevoegd ]

• AncientProphecy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 28-04 22:10
Op dit moment staat bij mij de teller bij Kinguin.net op 28 games bij de volgende vendors (aangezien Kinguin de middle-man is):
ready2play
world4games
cdkeyworld.net
Atlas
Gamekeyz.net
SsGames
Global Games
Time4Digi.com
Megakeys.net
KUPIKEY
LORD OF GAMES
BGP
Soclose
cdkeysdirect.com
K4play Ltd.
Fiden
GameDen
gamingpolice

Nog nooit problemen gehad en ook nog nooit "buyer protection" op mijn bestellingen meegenomen.

LET OP: Ik heb dus alleen ervaring via kinguin.net met deze vendors!!!

(offtopic: Enige negatieve ervaring was een maat van me. Die had wel problemen met Kinguin.. bleek dat die drol z'n key gewoon verkeerd had ingetypt... dus -puntje voor hem, maar +puntje voor de klantenservice daar :P)

EDIT: Even in de namen de site waar het over gaat wat nadruk gegeven.

EDIT2: Waarom is G2A trouwens onbetrouwbaar terwijl het 100% positief heeft staan? Ik heb hier 2x een xboxlive 12 maanden besteld die ik direct kreeg en het gewoon hebben volgehouden die 12 maanden.

[ Voor 15% gewijzigd door AncientProphecy op 16-09-2015 21:52 ]

(offtopic: Enige negatieve ervaring was een maat van me. Die had wel problemen met Kinguin.. bleek dat die drol z'n key gewoon verkeerd had ingetypt... dus -puntje voor hem, maar +puntje voor de klantenservice daar :P)
lol :P met die lange codes is dat zo gebeurd hoor :P ik zat tijdje terug ook knetter stoned mezelf af te vragen waarom dat kutding het niet deed ... blijkt dat ik een gog code had gekocht ipv steam :P
EDIT2: Waarom is G2A trouwens onbetrouwbaar terwijl het 100% positief heeft staan? Ik heb hier 2x een xboxlive 12 maanden besteld die ik direct kreeg en het gewoon hebben volgehouden die 12 maanden.
laatst wel ergens wat gelezen over dat de klantenservice etc bij G2A beetje klote is, maar ja dat lees je over andere ook weles... zelf werkelijk geen idee!!

bijna weekend!!!!! 8)7 _/-\o_

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
AncientProphecy schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:05:
Op dit moment staat bij mij de teller bij Kinguin.net op 28 games bij de volgende vendors (aangezien Kinguin de middle-man is):
Kinguin rekent nu wel BTW en G2A niet.

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-01 07:54
Koning Willy schreef op woensdag 23 september 2015 @ 21:34:
[...]

Kinguin rekent nu wel BTW en G2A niet.
Nou Willy dat doet G2A wel. 21 procent in het winkelmandje...

[ Voor 7% gewijzigd door Saybia op 23-09-2015 21:49 ]

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:32
Saybia schreef op woensdag 23 september 2015 @ 21:48:
[...]

Nou Willy dat doet G2A wel. 21 procent in het winkelmandje...
Je kunt natuurlijk gewoon 'buiten EU' in de dropdown kiezen O-)

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-03 12:48
Iemand ervaringen met Gameholds.com ?

Vanmorgen Fifa 16 gekocht ( in stock Yes) via paypall betaald en netjes de order via mail gekregen.
Instant Delivery als ze het netjes noemen , nog steeds geen key ontvangen.

Via mail wordt ook niet hard terug gemaild.pfff heb ik weer :(

update : Zie nu dat de Fifa 16 is uitverkocht. Out of stock..
als ze nog reageren wil ik me order annuleren , jammer dat deze geen chat support heeft.

[ Voor 21% gewijzigd door CallmeGod op 24-09-2015 15:31 ]

• rmca
  • Laatst online: 16-04 08:08
martijn24 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:29:
Iemand ervaringen met Gameholds.com ?

Vanmorgen Fifa 16 gekocht ( in stock Yes) via paypall betaald en netjes de order via mail gekregen.
Instant Delivery als ze het netjes noemen , nog steeds geen key ontvangen.

Via mail wordt ook niet hard terug gemaild.pfff heb ik weer :(

update : Zie nu dat de Fifa 16 is uitverkocht. Out of stock..
als ze nog reageren wil ik me order annuleren , jammer dat deze geen chat support heeft.
Als het te lang duurd gewoon je geld via paypal terug halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand de herfst sale van Kinguin al gezien?

Battlefront 39.99
COD BO3 37.99
Fallout 4 37.99
GW2 HoT 33.99
FM 2016 32.99
SIMS4 Get to work 31.99
Anno 2205 30.99
Syndicate 30.99
Crew Wild Run 29.99
Trackmania 28.99
Legacy of the Void 27.99

http://www.kinguin.co.nl/autumn-releases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:56

Meneer iCy

swarma

Lekker :(
Er is een fout opgetreden bij het verwerken van je aanvraag:

Dit geschenk is al in gebruik genomen.

Speedrunners @ CJS-CDkeys.com gekocht :(

Nu wachten totdat de supplier van cjs-cdkeys hier op geantwoord heeft..

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Zijn dit sales? Ik wacht wel op echt lage prijzen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PcDealer schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 20:15:
[...]

Zijn dit sales? Ik wacht wel op echt lage prijzen :/
mee eens, aanbod van deze actie is alweer wat verouderd...
FIFA 16 voor 32,99 is best cheapy .. AC Syndicate 29,99, ik had nog iets in ander topic gezet over windows keys voor een prikkie - zeker interessant als je daar naar op zoek bent
( http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1649467/last ) zie sommige games bij andere soms ook wel voor paar kwartjes minder, maar persoonlijk vind ik hun service gewoon top.. waag het niet eens om bij anderen te halen .. wat wel jammer is is dat ze geen merchandise hebben ofzo, leuke collectors edition van iets.. mja online kopen en meteen spelen zonder wachten op de postbode is ook wat waard :) 8)7

Vergeet bijna Fallout 4 erbij te zetten voor 38,49 - ook gewoon een nette prijs

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 681966 op 27-10-2015 10:52 . Reden: fallout 4 vergeten :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Denk dat ze een rotte database hebben qua speedrunner, want de replacement key die ik net heb gekregen is ook al in gebruik.......
iCy schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 18:26:
Lekker :(
Er is een fout opgetreden bij het verwerken van je aanvraag:

Dit geschenk is al in gebruik genomen.

Speedrunners @ CJS-CDkeys.com gekocht :(

Nu wachten totdat de supplier van cjs-cdkeys hier op geantwoord heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-04 10:49
Ik heb in een apart topic de vraag gesteld of Kinguin en G2A, dan wel key sites in het algemeen wel legaal zijn, want er mijns inziens nog wat onduidelijkheid over.

Online keys en Kinguin/G2A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Ketho schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 00:39:
Ik heb in een apart topic de vraag gesteld of Kinguin en G2A, dan wel key sites in het algemeen wel legaal zijn, want er mijns inziens nog wat onduidelijkheid over.

Online keys en Kinguin/G2A
Oke? Lees anders de Topic warning even ;)
Daarnaast bestaan die twee die je opnoemt in je andere post al even en die komen niet opeens pas op.

Met beide heb ik ervaring (meerdere malen, vooral voor XBO) en altijd alles netjes ontvangen wat ook direct werkte.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Net CoD Black Ops 3 gekocht bij cdkeys.com voor 33,68 (je hebt hem er ook voor 29,99 maar dan zonder Nuketown).
Vond het wel een hele nette prijs, nu nog ff afwachten en hopen dat het allemaal goed gaat :)

[ Voor 32% gewijzigd door Scavy op 31-10-2015 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Scavy schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:54:
Net CoD Black Ops 3 gekocht bij cdkeys.com voor 33,68 (je hebt hem er ook voor 29,99 maar dan zonder Nuketown).
Vond het wel een hele nette prijs, nu nog ff afwachten en hopen dat het allemaal goed gaat :)
Wow halve prijs en dat voor release van een game :o

Jammer dat het COD is... heb je uberhaubt die beta gespeeld?

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
Koning Willy schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:16:
[...]

Wow halve prijs en dat voor release van een game :o

Jammer dat het COD is... heb je uberhaubt die beta gespeeld?
Yep, vond hem een stuk beter dan Ghosts en die heb ik ook ;)
Ga toch in eerste instantie de sp spelen en vermaak me daar al prima mee hoor dus maak je vooral geen zorgen over of ik me wel of niet vermaak met deze game 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-04 14:56

mark-k

AKA markkNL

Net de GOTY van Shadow of Mordor gekocht van CDkeys.com (niet te verwarren met de site die in de OP staat, dat is cdkeys.com.au), had een probleem met betalen, blijkbaar doet PayPal nog steeds moeilijk met direct van de rekening schrijven. Nadat ik het geld eerst met iDeal nr paypal had gestuurd kon ik wel bestellen. Daarna meteen een mailtje in mn postvak en na mn account te hebben geverifieerd met mn telefoonnummer (niet echt fan van, maarja) had ik meteen mn serial.

Als je je mailadres invult op hun facebook page wordt trouwens nog een 5% off coupon gegenereerd.

Misschien verstandig dat de OP even wordt aangepast om die 2 sites te onderscheiden, cdkeys.com is een prima zaak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:48

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Ik zal het morgen aanpassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

iCy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 17:01:
Denk dat ze een rotte database hebben qua speedrunner, want de replacement key die ik net heb gekregen is ook al in gebruik.......

[...]
Zet cjs maar op 75% betrouwbaarheid, want ik heb er geen vertrouwen meer in dat het nog goed gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Heb mijn geld als store credit gekregen, maar ben wel benieuwd of ik nu wel of niet de speedrunners key daar kan aanschaffen. :z

Wachten daar weer op een reactie van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-04 08:02
Is Kinguin meestal een beetje op tijd met de code doorsturen?
Het zou wel fijn zijn als ik Fallout wat dagen van te voren kan Pre-loaden.
Maar niet dat ik zenuwachtig tot maandag me mail kan gaan checken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-04 22:33
Dubrillion schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:03:
Preloaden zit er waarschijnlijk niet in, vaak krijg je de key wel vroeg op de dag van release. Verder is het ook afhankelijk van welke koper je de key hebt gekocht, tijdzone enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Nostordici schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:39:
[...]

Preloaden zit er waarschijnlijk niet in, vaak krijg je de key wel vroeg op de dag van release. Verder is het ook afhankelijk van welke koper je de key hebt gekocht, tijdzone enz.
Mmmm... dat is wel jammer. Dan download ik het op de dag zelf. Ik moet toch gewoon werken ook. Wel fijn dat je het aangeeft. Dan zit ik niet te wachten elke dag en weet ik dat ik het pas de 10de kan verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Denk dat ik maar fallout vegas ga aanschaffen en ander spel van iets van 2 a 3 euro om de resterende geld op te maken daar. Durf het niet te wagen dat ik nu wel een geldige speedrunners steam gift krijg (ze adverteren met een key.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:35
Review:

Ik heb net op de gok een Dirt Rallykey gekocht bij https://www.gamekeys4all.com/ (GK4A) en betaald met paypal.
Deze Steam key heb ik netjes volgens de instructies middels een vpn naar rusland geactiveerd.
Deze aanbieder is veruit de goedkoopste en gewoon betrouwbaar.

Ook G2play heb ik goede ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Speedrunners weer aangeschaft, maar was niet @ stock dus ik hoop dat de nieuwe keypool wel goed is.

Anders, hoe zit het met russische keys? Wil anders Cities Skylines aanschaffen bij cjs, maar heb geen zin dat of mijn steam account wordt gebanned of dat de game binnen een paar dagen verdwijnt.

@edit: Hij was @ stock en heb nu een werkende speedrunners game.

[ Voor 11% gewijzigd door Meneer iCy op 04-11-2015 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dubrillion schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 13:03:
Ligt er ook vaak net een beetje aan welke game - soms heb je de key weleens 1 of 2 dgn voor de release, soms ook weleens op de dag van de release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iCy schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:39:
Speedrunners weer aangeschaft, maar was niet @ stock dus ik hoop dat de nieuwe keypool wel goed is.

Anders, hoe zit het met russische keys? Wil anders Cities Skylines aanschaffen bij cjs, maar heb geen zin dat of mijn steam account wordt gebanned of dat de game binnen een paar dagen verdwijnt.

@edit: Hij was @ stock en heb nu een werkende speedrunners game.
ik heb zelf nog nooit die russische vpn dingen geprobeerd... maar scheelt soms wel superveel - volgens mij moet je gewoon van de steam gifts wegblijven - heb zelf nog nooit gehoord dat iemand een ban heeft gekregen daardoor maar goed.. met normale steam key kan je volgens mij nie gebanned worde... geen idee met die vpn dingen - miss iemand ervaring ermee hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Anoniem: 681966 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:42:
[...]

ik heb zelf nog nooit die russische vpn dingen geprobeerd... maar scheelt soms wel superveel - volgens mij moet je gewoon van de steam gifts wegblijven - heb zelf nog nooit gehoord dat iemand een ban heeft gekregen daardoor maar goed.. met normale steam key kan je volgens mij nie gebanned worde... geen idee met die vpn dingen - miss iemand ervaring ermee hier?
Ach, heb nu inmiddels de steam gift van speedrunners gekregen (niet een key waar ze mee adverteren). Game zit in mijn library en russische codes hoeft dus niet meer.

Heb hier in het topic gelezen dat ze bij 1 iemand wel de game uit de library hebben verwijderd na enkele maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipje_en_zopje
  • Laatst online: 28-04 13:26
mark-k schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:58:
Net de GOTY van Shadow of Mordor gekocht van CDkeys.com (niet te verwarren met de site die in de OP staat, dat is cdkeys.com.au), had een probleem met betalen, blijkbaar doet PayPal nog steeds moeilijk met direct van de rekening schrijven. Nadat ik het geld eerst met iDeal nr paypal had gestuurd kon ik wel bestellen. Daarna meteen een mailtje in mn postvak en na mn account te hebben geverifieerd met mn telefoonnummer (niet echt fan van, maarja) had ik meteen mn serial.

Als je je mailadres invult op hun facebook page wordt trouwens nog een 5% off coupon gegenereerd.

Misschien verstandig dat de OP even wordt aangepast om die 2 sites te onderscheiden, cdkeys.com is een prima zaak.
Wat mij betreft juist een dikke -1 voor cdkeys.com. Precies omwille van die telefoonverificatie.

Na aankoop wordt je verplicht ofwel te bellen of een SMS te sturen. Er is wel sprake van "fraudecontrole" voor aankoop, maar pas nadien blijkt dat dit per telefoon moet.

Dat ik die telefoonrommel moet trotseren tot daar aan toe. Maar ik heb het laten nagaan bij Belgacom en dat telefoonnummer is een betaalnummer, zonder dat hun website dit vermeldt! Tenminste, dat is zo voor het Belgische nummer, misschien dat de Nederlandse versie wel veilig is.

Uiteindelijk gingen ze akkoord om mijn aankoop te annuleren en mij terug te betalen. Wel, de aankoop is geannuleerd maar ik wacht nog steeds op mijn geld.

Geen tevreden klant. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Instant-gaming.com mag ook toegevoegd worden ;)
Heeft al zeer veel goede ratings op andere 'trust' sites en werkte voor mij al drie keer zeer goed:

(na een paar jaar eindelijk weer eens CoD gespeeld, bevalt me goed na zo'n lange pauze :) )
Black ops I: direct ontvangen
black ops II: direct ontvangen
black ops III: nu al ontvangen (17:00 - 4 november terwijl release op 10 uur - 6 november is)
(was inclusief Nuk3town map trouwens, al staat het niet expliciet op de pagina)

Betaling is ook makkelijk, veel mogelijkheden via de HiPay optie. Je kan ook hun facebook enzo liken om 1 euro te krijgen :P (ze hebben nog 2 andere sites, daar kan je het ook liken de volgende dag voor een extra euro per site)

ps: ook geen telefoonverificatie of iets dergelijks ... *O*
mark-k schreef op zondag 01 november 2015 @ 20:58:
Lijkt me eerder aan CDkeys zelf te liggen, ik ging eerst daar black ops 3 bestellen, maar had ook problemen met paypal via bankrekening. Heb dat al 10+ keer elders gebruikt en nooit geen problemen gehad. Dus heb ik daar maar niets gekocht.. ;)

[ Voor 81% gewijzigd door SmokingCrop op 09-11-2015 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 27-04 14:56

mark-k

AKA markkNL

zipje_en_zopje schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:29:
[...]

Wat mij betreft juist een dikke -1 voor cdkeys.com. Precies omwille van die telefoonverificatie.

Na aankoop wordt je verplicht ofwel te bellen of een SMS te sturen. Er is wel sprake van "fraudecontrole" voor aankoop, maar pas nadien blijkt dat dit per telefoon moet.

Dat ik die telefoonrommel moet trotseren tot daar aan toe. Maar ik heb het laten nagaan bij Belgacom en dat telefoonnummer is een betaalnummer, zonder dat hun website dit vermeldt! Tenminste, dat is zo voor het Belgische nummer, misschien dat de Nederlandse versie wel veilig is.

Uiteindelijk gingen ze akkoord om mijn aankoop te annuleren en mij terug te betalen. Wel, de aankoop is geannuleerd maar ik wacht nog steeds op mijn geld.

Geen tevreden klant. :(
Ik kreeg gewoon een sms van een Amerikaans nummer met een code en verder niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
mark-k schreef op woensdag 04 november 2015 @ 18:11:
[...]

Zelfde hier en ik kreeg mijn codes direct.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Hier ook mensen met problemen het kopen via paypal van de humble jumbo 5 bundle?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

SmokingCrop schreef op woensdag 04 november 2015 @ 17:18:
Instant-gaming.com mag ook toegevoegd worden ;)
Heeft al zeer veel goede ratings op andere 'trust' sites en werkte voor mij al drie keer zeer goed:

ps: ook geen telefoonverificatie of iets dergelijks ... *O*
Wilde er Fallout 4 bestellen (leuke prijs), maar bij de betaling via PayPal komt er 2 euro bij, en een ID-check. Dacht het niet he :w

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
2Dutch schreef op woensdag 04 november 2015 @ 21:47:
[...]

Wilde er Fallout 4 bestellen (leuke prijs), maar bij de betaling via PayPal komt er 2 euro bij, en een ID-check. Dacht het niet he :w
Ook niet met "PayPal" betalen hé ;)
Klik eens door op die linksboven van "HiPay", daar heb je tal van betaalmethodes. Dan zijn er geen extra kosten en geen ID-check.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Jf7VY61.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cVhgRnI.png

[ Voor 5% gewijzigd door SmokingCrop op 05-11-2015 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmca
iCy schreef op woensdag 04 november 2015 @ 19:37:
Hier ook mensen met problemen het kopen via paypal van de humble jumbo 5 bundle?
Heb de bundle met paypal betaalt geen probelemen opgemerkt. Wat zijn de problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
mark-k schreef op woensdag 04 november 2015 @ 18:11:
[...]

Bij mij ook niets anders dan een simpel smsje met code, deze invoeren en klaar.
Wel problemen met betalen via PayPal, maar aangezien het ook via IDeal kan is dat geen groot probleem. Gaat overigens nog steeds over cdkeys.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

rmca schreef op donderdag 05 november 2015 @ 01:24:
[...]

Heb de bundle met paypal betaalt geen probelemen opgemerkt. Wat zijn de problemen?
Gaat nu weer goed, alleen nu is het bedrag te hoog om de keys direct te geven. Nu wachten totdat het via een automatische incasso van mijn bank af is.

De foutmelding was gisteravond tot half 12, daarna niet meer geprobeerd:

Unfortunately, PayPal was unable to process your order. Please try again with a different credit card, or use a different payment processor.

Please contact us and we can help you make your purchase!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

SmokingCrop schreef op donderdag 05 november 2015 @ 00:49:
[...]

Klik eens door op die linksboven van "HiPay", daar heb je tal van betaalmethodes. Dan zijn er geen extra kosten en geen ID-check.

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat doe ik juist wel graag, vooral als ik ergens voor het eerst bestel ;) Bij gezeik > claim > opgelost.
Vermoedelijk heeft Instant Gaming veel gelazer gehad met frauduleuze PayPal-accounts..jammer.
Had dat HiPay gezien idd (ken het niet en was wat vermoeid dus heb er niet echt goed naar gekeken).
Ga gewoon de CC van de missus abusen dan maar :+ Thx voor het meedenken :)

Dit kromme zinnetje vond ik wel positief:
In case of a price drop before the release, you will automatically be refunded of the difference !

[ Voor 10% gewijzigd door 2Dutch op 05-11-2015 14:59 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
cdkeys.com +1

Mijn CoB BO3 is aan het preloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmca
Scavy schreef op donderdag 05 november 2015 @ 15:08:
cdkeys.com +1

Mijn CoB BO3 is aan het preloaden :)
Zelfde geldt voor mij ook.
(Dus nog een +1 voor cdkeys.com 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fallout 4 is nu voor instant delivery ook >> http://www.kinguin.co.nl/fallout-4 !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Kinguin of G2Play mag nu ook wel met de pre-order codes komen :D.
Maar ik verwacht maandagavond of dinsdag nacht. Kan die mooi downloaden als ik aan het werk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Nog een +1 voor instant-gaming.com, heb een paar uur geleden mijn Fallout 4 key binnen gekregen en kon direct activeren.

Drukke game maanden.. :P

[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 09-11-2015 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Laatst online: 16-04 12:04

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

bij cdkeys.com had ik direct de Fallout 4 code binnen, behalve season pass (10-11) Plus je krijgt altijd 5% extra korting via de Facebook pagina

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

SmokingCrop schreef op zondag 08 november 2015 @ 03:23:
Nog een +1 voor instant-gaming.com, heb een paar uur geleden mijn Fallout 4 key binnen gekregen en kon direct activeren.

Drukke game maanden.. :P
Dito, +1 Instant Gaming, pre-load wandelt al binnen.
Bye bye social life :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Blue Knight

I love Photography!

+1 voor cdkeys.com. De preload van FO4 is al binnen. Mooi met 5% extra korting via facebook.

Canon 6d II | Canon 16-35 2.8L; 24-104 4L; 70-200 4L; 100 2.8L; 24 2.8 IS USM; 50 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13:15
SmokingCrop schreef op donderdag 05 november 2015 @ 00:49:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Wanneer komt de Fallout 4 key + season pass bij My Orders te staan bij instant-gaming.com ?
Ik heb de bestelling wel pas 10 minuten geleden gedaan hoor.
Er staat "Expected delivery between november 09 afternoon and november 10 23:59", maar weet niet hoe het zit met die tijdzones...

[ Voor 10% gewijzigd door So_Surreal op 09-11-2015 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
So_Surreal schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:10:
[...]

Wanneer komt de Fallout 4 key + season pass bij My Orders te staan bij instant-gaming.com ?
Ik heb de bestelling wel pas 10 minuten geleden gedaan hoor.
Er staat "Expected delivery between november 09 afternoon and november 10 23:59", maar weet niet hoe het zit met die tijdzones...
Bij mij is dit al elke keer direct erop gekomen (5 keys recent gekocht daar) ;)
Dan staat er iets van "payment pending" of "payment accepted" etc ernaast.

Als het er niet op wil komen, niet aarzelen om ze te contacteren: https://www.instant-gaming.com/en/contact-us/

[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 09-11-2015 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-04 15:26
REVIEW

Twee keys besteld op CJS-CDkeys.com, Anno 2205 (Uplay) en Fallout 4 (Steam). Betalingen liepen via Skrill (Credit Card).

Anno 2205 was direct op voorraad, na controleren betaling kon ik 'm direct activeren.
Fallout 4 was niet op voorraad (want pre-release) maar dat veranderde afgelopen weekend. Ook die daarna direct kunnen activeren in Steam.

Positief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 12-04 09:46

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Black Ops 3 Digital Deluxe versie gekocht voor €90 bij gamesplanet.com.

Betaald via Paypal via de Duitse variant (via UK komt er geld bij ?) en in mijn account gekregen. Na het accepteren van de key paar uur later thuis geactiveerd.

Omdat ze officieel Steam handelaar zijn dus geen enkel probleem.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
+1 voor G2play.net.
Zojuist de Fallout 4 key ontvangen. Hij is goed en de pre-load staat aan.
Moest wel een ticket aanmaken, want er stond niks in me account tussen de aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdkocak
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-04 21:34
Ik heb net contact opgenomen met Instant Gaming. Ze zeggen dat ze wachten op een nieuwe batch voor Fallout 4. Dus geen instant keys meer helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
mdkocak schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:20:
Ik heb net contact opgenomen met Instant Gaming. Ze zeggen dat ze wachten op een nieuwe batch voor Fallout 4. Dus geen instant keys meer helaas.
Bij mij zeiden ze net om 15:45 dit:

"Hello,

We already started delivering first Fallout 4 keys. If you haven't received it yet, don't worry. We will be delivering the rest of the keys from today. Don't worry, you will usually have the time to pre-download the game ;)

Regards"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Net Fallout 4 gepreordered via G2play.co.nl.
Na de ideal kreeg ik direct mijn key in me mail die je dan via hun site kan bekijken.

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
mdkocak schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:20:
Heb de code net gekregen en werkt :)
De season pass key nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdkocak
So_Surreal schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:54:
[...]

Heb de code net gekregen en werkt :)
De season pass key nog niet.
Mooi _/-\o_ ik heb hem ook net binnen nu maar even binnen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
mdkocak schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:57:
[...]

Mooi _/-\o_ ik heb hem ook net binnen nu maar even binnen halen :)
Heb jij de season pass code ook al, of had je die niet besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakko
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-04 20:50
Ik heb m'n Fallout 4 key nu ook binnen van Instant Gaming, vandaag rond 13 uur besteld.

Weer lekker schimmig zo'n foto van een code. Maar goed, scheelt 10 euro dus je hoort mij niet klagen. Veel plezier aan iedereen die hem ook heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdkocak
So_Surreal schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:02:
[...]

Heb jij de season pass code ook al, of had je die niet besteld ?
Nee die had ik nog niet besteld. Ik ben wel even zoet met de vanilla game :-)

key is geactiveerd is nu aan het preloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Frostbite schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:21:
Black Ops 3 Digital Deluxe versie gekocht voor €90 bij gamesplanet.com.

Betaald via Paypal via de Duitse variant (via UK komt er geld bij ?) en in mijn account gekregen. Na het accepteren van de key paar uur later thuis geactiveerd.

Omdat ze officieel Steam handelaar zijn dus geen enkel probleem.
90??? Is dat niet een beetje te veel? Je kon de basis game voor 30 euro kopen en de season pass voor 50 euro op steam, was je nog steeds goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Bakko schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:11:
Ik heb m'n Fallout 4 key nu ook binnen van Instant Gaming, vandaag rond 13 uur besteld.

Weer lekker schimmig zo'n foto van een code. Maar goed, scheelt 10 euro dus je hoort mij niet klagen. Veel plezier aan iedereen die hem ook heeft!
Er is een reden waarom die keys zo'n stuk goedkoper zijn hé :P
Je hebt heel wat minder volk nodig om keys letterlijk in te scannen ipv de hele rompslomp van winkels, veel personeel etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 12-04 09:46

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Koning Willy schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:38:
[...]

90??? Is dat niet een beetje te veel? Je kon de basis game voor 30 euro kopen en de season pass voor 50 euro op steam, was je nog steeds goedkoper uit.
Klopt maar je kreeg hier dan ook weer een zooi camo's bij enzo. Verder nog wat AW spul maar goed bij steam kost hij 100 euro.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olrac.Srednjim
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-10-2022
Ik weet niet of ik mijn vraag op de juiste plek stel maar goed;

Weet iemand waar je tegen een redelijke prijs de map packs/season pass van Cod Ghost voor de ps4 kan kopen?

Dell XPS 15 9550 FHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-04 06:36
Gistermiddag op Onlinekeystore.com de key gekocht voor Fallout 4. Ik ben gewend van hun, omdat ik er vaker bestel, dat de key gelijk verstuurd word. Dit was niet het geval.
Ook al had ik gezien dat andere site wel de key verstuurde zodat je vast kon pre loaden,
Maar ik dacht ik wacht nog even tot vandaag.

Toen vanmorgen mijn wekker ging om 5 uur... het eerste wat ik deed was mijn mail kijken. Maar nee geen mailtje van onlinekeystore. Gelijk een ticket geopend met de vraag waar mijn key blijft. Rond half 9 een mailtje dat mijn ticket gesloten was met de oplossing dat de key met een paar uur verstuurd word.

Rond 13:00 uur ticket weer heropend met de vraag hoe lang ik nog moet wachten.
Ik hoop toch echt vanavond te kunnen downloaden en te spelen...

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

629110

Afgelopen week via marktplaats een key gekocht voor new super mario bros 2(€ 12,99) op de Nintendo 3DS. Nu zoek ik nog wat andere keys maar sommige aanbieders op ebay etc. zijn super duur. Iemand ervaring met 3DS keys op internet ?

Zoek nog Mario Kart 7. Misschien ook Pokemon X of Y. Ik weet niet zeker of deze ook met keys zijn te verkrijgen.

Oh hier al gevonden:
http://www.cdkeys.com/nintendo/3ds-games

Zijn wel veel erg duur en de meeste zijn niet EU.

[ Voor 14% gewijzigd door 629110 op 31-03-2016 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmca
Voor de mensen die zitten te wachten op Just Cause 3, hij is €23,79 bij cdkeys.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Is er ergens nog een goedkope Need For Speed Rivals Complete Edition te koop? Of gewoon wachten op Origin Sale? Wordt hij vast 19.99 of misschien 9.99 met een beetje geluk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Zullen wellicht wel niet zo'n goede deals zijn als de online key shops in deze topic :/

[ Voor 66% gewijzigd door SmokingCrop op 16-11-2015 21:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning Willy
SmokingCrop schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:57:
[...]

Zullen wellicht wel niet zo'n goede deals zijn als de online key shops in deze topic :/
Vind die prijzen van Wehkamp toch verrassend voor een fysieke product.
Mijn record voor een fysieke key is 1€ (plus 3.50 verzendkosten) voor Fifa 14 :+

[ Voor 3% gewijzigd door Koning Willy op 16-11-2015 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

SmokingCrop schreef op maandag 16 november 2015 @ 21:57:
[...]

Ik koop het liefst bij een winkel waarvan ik denk dat ze betrouwbaar zijn. Bovendien zijn ze aangesloten bij een geschillencommissie. Ik vind dat wel prettiger dan een obscure winkel waar de keys om de haverklap niet werken. Bovendien is in de reacties te zien dat ze (op dit moment) goedkoper zijn met (bepaalde) games t.o.v. Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
PcDealer schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:38:
[...]

Ik koop het liefst bij een winkel waarvan ik denk dat ze betrouwbaar zijn. Bovendien zijn ze aangesloten bij een geschillencommissie. Ik vind dat wel prettiger dan een obscure winkel waar de keys om de haverklap niet werken. Bovendien is in de reacties te zien dat ze (op dit moment) goedkoper zijn met (bepaalde) games t.o.v. Steam.
De games met doosje zijn ook altijd goedkoper te vinden dan op steam :P
Zelf nog nooit problemen gehad met de bekende online keyshops (15+ tal keys ondertussen).

Toch al een 9 euro verschil met Fallout 4 bijvoorbeeld op dit moment, dat telt al gemakkelijk op na een paar aankopen. :)
Ook jammer dat je op voorhand niet kan zien wat de prijs zal worden van die downloads (AC Syndicate, just cause 3 enzo). Net bij die spellen als AC Syndicate (€50 voor fysieke versie op bol.com) en JC3 (€ 45 voor fysieke versie) zal het prijsverschil erg groot zijn, denk ik. Ze zijn maar 28 & 25 euro op instant-gaming bijvoorbeeld. Zoveel minder zal die download versie niet zijn.

Maar ik begrijp wel waarom je voor zo'n officiële bekende winkel gaat ipv online keyshops.

[ Voor 36% gewijzigd door SmokingCrop op 17-11-2015 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
SmokingCrop schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 16:22:
[...]

De games met doosje zijn ook altijd goedkoper te vinden dan op steam :P
Zelf nog nooit problemen gehad met de bekende online keyshops (15+ tal keys ondertussen).

Toch al een 9 euro verschil met Fallout 4 bijvoorbeeld op dit moment, dat telt al gemakkelijk op na een paar aankopen. :)
Ook jammer dat je op voorhand niet kan zien wat de prijs zal worden van die downloads (AC Syndicate, just cause 3 enzo). Net bij die spellen als AC Syndicate (€50 voor fysieke versie op bol.com) en JC3 (€ 45 voor fysieke versie) zal het prijsverschil erg groot zijn, denk ik. Ze zijn maar 28 & 25 euro op instant-gaming bijvoorbeeld. Zoveel minder zal die download versie niet zijn.

Maar ik begrijp wel waarom je voor zo'n officiële bekende winkel gaat ipv online keyshops.
Greenmangaming is wel een officiele keyseller en nog steeds kopen mensen games op Steam...

Dat iemand te lui is om voor 15€ korting fftjes daar te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-04 22:28
Met deze prijzen denk ik erg erg aan om Just Cause 3 te preorderen, normaal ben ik enorm tegen preorderen maar als ik kijk hoeveel plezier ik met Just Cause 2 gehad heb denk ik dat het wel kan. Maar zelf geef ik niet zo veel om de preorder bonussen, dus zal de prijs denken jullie stijgen of dalen binnen een maand na de launch?

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
markdm schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 22:55:
Met deze prijzen denk ik erg erg aan om Just Cause 3 te preorderen, normaal ben ik enorm tegen preorderen maar als ik kijk hoeveel plezier ik met Just Cause 2 gehad heb denk ik dat het wel kan. Maar zelf geef ik niet zo veel om de preorder bonussen, dus zal de prijs denken jullie stijgen of dalen binnen een maand na de launch?
Rond de launch gaat de prijs meestal wat omhoog door de hogere vraag, maar 2-5 weken daarna ofzo dan is de prijs wel al weer wat lager, al zal dat bij just cause misschien niet echt het geval zijn omdat die al bijna niet lager kan qua launch prijs. Een euro of 2 verschil misschien?

Black ops 3 is sinds 6 november uit en is van 34-35 naar 30 euro gegaan.
Star wars Battlefront heeft lange tijd aan 40 euro gestaan, nu het bijna launch is, staat die nu op 44 euro.
fifa 16 (september) daarentegen is nog altijd 32,5 euro, die was geloof ik een 35-36 euro.

Als je hem wil, gewoon kopen.

[ Voor 23% gewijzigd door BM op 19-11-2015 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-04 22:28
SmokingCrop schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 23:18:
[...]

Rond de launch gaat de prijs meestal wat omhoog door de hogere vraag, maar 2-5 weken daarna ofzo dan is de prijs wel al weer wat lager, al zal dat bij just cause misschien niet echt het geval zijn omdat die al bijna niet lager kan qua launch prijs. Een euro of 2 verschil misschien?

Black ops 3 is sinds 6 november uit en is van 34-35 naar 30 euro gegaan.
Star wars Battlefront heeft lange tijd aan 40 euro gestaan, nu het bijna launch is, staat die nu op 44 euro.
fifa 16 (september) daarentegen is nog altijd 32,5 euro, die was geloof ik een 35-36 euro.

Als je hem wil, gewoon kopen.
Bedankt voor het antwoord!
Ik denk dat ik dan gewoon de reviews af ga wachten als het verschil in prijs waarschijnlijk niet zo groot zal zijn.

[ Voor 0% gewijzigd door BM op 19-11-2015 08:37 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmca
Koning Willy schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 22:25:
[...]

Greenmangaming is wel een officiele keyseller en nog steeds kopen mensen games op Steam...
[...]
Greenmangaming verkoopt niet alleen officiele keys....

Source

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning Willy
rmca schreef op woensdag 18 november 2015 @ 13:57:
[...]

Greenmangaming verkoopt niet alleen officiele keys....

Source
Yep, maar Fallout 4 (Bethesda) en Battlefront (EA) zijn dus wel officiele partners.

Is het je niet opgevallen dat alleen de evil bedrijven niet officieel zijn?

WB games die een zooitje maakt van Arkham Knight.
Activision die 10 jaar oude Call of Duty's voor 20 euro verkoopt.
Ubisoft die koning is qua fake en goedkope keys op keysites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmca
Daarom zei ik ook dat ze niet alleen officiele keys verkopen.

Het gaat er mij meer omdat mensen in ieder geval niet blind keys moeten kopen bij Greenmangaming, omdat ze er voor het gemak er vanuit gaan dat alle keys "officieel" zijn.

Offtopic:
Daarnaast maakt Bethesda met Fallout 4 er een bijna net zo grote puinzooi van, en light het niet aan Ubisoft dat die 'koning' zijn op bepaalde websites. Het ziet er ook naar uit in de zelfde reddit post dat de keys van Star Wars:Battlefront niet de officiele pre-order keys zijn maar release day keys. In dit geval maak het alleen uit dat een DLC wat later beschikbaar komt, maar net is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
rmca schreef op woensdag 18 november 2015 @ 19:02:
Daarnaast maakt Bethesda met Fallout 4 er een bijna net zo grote puinzooi van, en light het niet aan Ubisoft dat die 'koning' zijn op bepaalde websites. Het ziet er ook naar uit in de zelfde reddit post dat de keys van Star Wars:Battlefront niet de officiele pre-order keys zijn maar release day keys. In dit geval maak het alleen uit dat een DLC wat later beschikbaar komt, maar net is het niet.
Waar kan ik dan nog ff snel Battlefront kopen voor 00:00? Toch zeker niet op Origin voor 59.99 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmca
Koning Willy schreef op woensdag 18 november 2015 @ 19:55:
[...]

Waar kan ik dan nog ff snel Battlefront kopen voor 00:00? Toch zeker niet op Origin voor 59.99 ;)
Offtopic: Begrijp me niet verkeerd, ik zou als nog op GMG een key kopen net zoals ik dat zou doen op andere grijze sites zoals Kinguin. Maar ik neem dat risico dan, en ga er niet zoals de meeste van uit dat alle keys van GMG officieel zijn, want dat is niet altijd het geval.

[ Voor 15% gewijzigd door rmca op 18-11-2015 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
rmca schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:00:
[...]

Offtopic: Begrijp me niet verkeerd, ik zou als nog op GMG een key kopen net zoals ik dat zou doen op andere grijze sites zoals Kinguin. Maar ik neem dat risico dan, en ga er niet zoals de meeste van uit dat alle keys van GMG officieel zijn, want dat is niet altijd het geval.
Waarom denk je dat dit offtopic is? Dit is het topic voor online keys :p

Maar weet je toevallig wel waar je die DLC gratis krijgt? Bij GMG dus niet..

Pagina: 1 ... 45 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico