Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 46 ... 52 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmca
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-04 08:08
Je krijgt de dlc wel degelijk bij GMG, alleen niet als een pre-order bonus van te voren, je zal "moeten" wachten tot dat hij gratis voor iedereen uitkomt. Dit terwijl er gezegd werd dat het om een pre-oder key ging en niet om een release-day key. Dus voor de mensen die wat geduld hebben kunnen de Battle of Jakku gewoon spelen, als ze de key bij GMG halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
rmca schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:10:
Je krijgt de dlc wel degelijk bij GMG, alleen niet als een pre-order bonus van te voren, je zal "moeten" wachten tot dat hij gratis voor iedereen uitkomt. Dit terwijl er gezegd werd dat het om een pre-oder key ging en niet om een release-day key. Dus voor de mensen die wat geduld hebben kunnen de Battle of Jakku gewoon spelen, als ze de key bij GMG halen.
Inderdaad, staat zo letterlijk vanboven bij instant-gaming :P
"DLC Battle of Jakku included with all purchases and available from 8th December (no early access)"

[ Voor 0% gewijzigd door BM op 19-11-2015 08:37 ]

• New Yorker
  • Niet online
Assassin's Creed Syndicate PC + DLC
http://www.cdkeys.com/pc/...ium=referral&utm_campaign
€25.90 is een nette prijs

Weg

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-04 07:46
+ 1 voor: g2play.co.nl

Aankoop: Football Manager 2016 Limited Edition.
Betaalmethode: ideal.

Eerste bestelling bij ze, key direct ontvangen, gelijk de key getest op steam en het werkt.

Anoniem: 681966

NLoldebroek schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:36:

Eerste bestelling bij ze, key direct ontvangen, gelijk de key getest op steam en het werkt.
g2play.co.nl doet het altijd goed bij mij!! ook +1 voor kinguin.co.nl met star wars battlefront!!

ik denk de goedkoopste op de markt op dit moment!! @ 42,99

alle star wars aanbiedingen op > http://www.kinguin.co.nl/star-wars-battlefront

AC syndicate ook niet al te duur > http://www.kinguin.co.nl/creed-syndicate

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Anoniem: 681966 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:14:
[...]

g2play.co.nl doet het altijd goed bij mij!! ook +1 voor kinguin.co.nl met star wars battlefront!!

ik denk de goedkoopste op de markt op dit moment!! @ 42,99

alle star wars aanbiedingen op > http://www.kinguin.co.nl/star-wars-battlefront

AC syndicate ook niet al te duur > http://www.kinguin.co.nl/creed-syndicate
Bij G2PLAY.NET bedoel je ? Daar is hij inderdaad 42.99...

Maar moet je tegenwoordig niet VAT betalen bij Kinguin? Bij de andere keysites is dat al meegerekend in de prijs.

Bij GMG was Star Wars Battlefront ook 42.99 paar dagen voor release.

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

• SmokingCrop
  • Niet online
Als je een week kan wachten, ga je al snel 5 euro minder moeten betalen.

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 19-11-2015 20:10 ]

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:17
NLoldebroek schreef op donderdag 19 november 2015 @ 09:36:

Kan ik beamen, heb ook FM2016 gekocht, snel en netjes. Geld moet nog afgeschreven worden want ik betaal meestal met paypal. Prima service.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

• Koning Willy
Sn3gG3l schreef op donderdag 19 november 2015 @ 19:57:
[...]

Kan ik beamen, heb ook FM2016 gekocht, snel en netjes. Geld moet nog afgeschreven worden want ik betaal meestal met paypal. Prima service.
Yep ik heb zonet Battlefront gekocht daar :)

Uiteindelijk is met Buyers Protection en PayPal Tax 45.07 geworden.

Hiervan heb ik 0.43 terug gekregen voor mijn volgende aankoop :)

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-05 10:29
Afgelopen dinsdag (in namiddag) Fallout 4 gekocht voor €41 op Kinguin via vendor: DLCDownload.com
Binnen een uur de key ontvangen. Wat mij opviel was dat de key een screenshot was van een Nederlandse retail copy terwijl volgens kinguin DLCdownload een vendor is uit de Arabisch Emiraten. Ik had voor de zekerheid gekozen voor de buyersprotection (wat weliswaar maar 30 dagen actief is).

Ik heb zonder problemen imiddels 13 keys aangeschaft via Kinguin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koning Willy schreef op donderdag 19 november 2015 @ 19:43:
[...]

Bij G2PLAY.NET bedoel je ? Daar is hij inderdaad 42.99...

Maar moet je tegenwoordig niet VAT betalen bij Kinguin? Bij de andere keysites is dat al meegerekend in de prijs.

Bij GMG was Star Wars Battlefront ook 42.99 paar dagen voor release.
volgens mij kan je zelf kiezen of je VAT betaald of niet - kon het laatst aanklikken wel of niet betalen.. maar misschien kwam dat omdat ik nog me VPN aan had staan.. geen idee.. weet ook nie precies hoe dat zit.. maar het is volgens mij niet perse nodig..

trouwens, met de code NOVEMBER krijg je 5% extra korting - altijd lekker! :9 (code werkt op kinguin.co.nl)

[ Voor 2% gewijzigd door Anoniem: 681966 op 20-11-2015 11:37 . Reden: vergeten de site erbij te zetten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Anoniem: 681966 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:37:
[...]
trouwens, met de code NOVEMBER krijg je 5% extra korting - altijd lekker! :9 (code werkt op kinguin.co.nl)
Te laat, zal ik onthouden voor volgende keer. Scheelde weer 2.25€ ofzo :P

Waarschijnlijk paar dagen voor release Just Cause 3 kopen, voor zo'n prijsje kan je niet nee zeggen!

[ Voor 14% gewijzigd door Koning Willy op 20-11-2015 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-04 17:24
Koning Willy schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 13:03:
[...]

Te laat, zal ik onthouden voor volgende keer. Scheelde weer 2.25€ ofzo :P

Waarschijnlijk paar dagen voor release Just Cause 3 kopen, voor zo'n prijsje kan je niet nee zeggen!
Heb een paar weken geleden JC3 voor 34 euro gekocht op GMG :+ Hopen dat ik m krijg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Anoniem: 681966 schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 11:37:
[...]
volgens mij kan je zelf kiezen of je VAT betaald of niet - kon het laatst aanklikken wel of niet betalen.. maar misschien kwam dat omdat ik nog me VPN aan had staan.. geen idee.. weet ook nie precies hoe dat zit.. maar het is volgens mij niet perse nodig..

Geen btw betalen is eigenlijk fraude plegen :+
maar denk dat de pakkans <0,001% is ofzo bij zo'n lage bedragen..

Zelf ga ik JC3 wss maar na de release kopen, nog zoveel spellen uit te spelen..
Een euro meer of minder dan €25~ is nu niet echt het probleem :9

[ Voor 20% gewijzigd door SmokingCrop op 20-11-2015 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-04 17:24
SmokingCrop schreef op vrijdag 20 november 2015 @ 14:29:
[...]

Geen btw betalen is eigenlijk fraude plegen :+
maar denk dat de pakkans <0,001% is ofzo bij zo'n lage bedragen..

Zelf ga ik JC3 wss maar na de release kopen, nog zoveel spellen uit te spelen..
Een euro meer of minder dan €25~ is nu niet echt het probleem :9
Die website ziet er best wel shady uit :/
265k likes op facebook en maar een paar honderd likes per post.
In vergelijking: ze hebben maar 1600 followers op twitter, denk dat deze website dus illegaal in keys handelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
jesse111 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 01:42:
[...]

Die website ziet er best wel shady uit :/
265k likes op facebook en maar een paar honderd likes per post.
In vergelijking: ze hebben maar 1600 followers op twitter, denk dat deze website dus illegaal in keys handelt.
Ze hebben gewoon acties met like fb en volg op Twitter voor een euro korting wat je op hun drie sites kan doen zodat je eigenlijk al drie euro hebt. Heb ik ook gedaan met m'n fake fb account die ik alleen voor zo'n zaken gebruik :+ Waarom zou je zo'n type site uberhaubt continu volgen op fb en ook nog eens op posten?
(kan je beetje vergelijken met youtube, die mannen/vrouwen met een miljoen subscribers mogen al blij zijn met 10% views tov aantal subscribers per video en maar een fractie daarvan post effectief iets)

19+k verschillende reviews op trust pilot vind ik genoeg.
Als je deze site al zo erg vindt, dan kan je wel iets over elke site vinden die in deze thread staat.

[ Voor 29% gewijzigd door SmokingCrop op 21-11-2015 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danot
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Ik heb vrijdag rond 12:00 's middags op g2play.net Fallout 4 besteld. Er staat "instant delivery" bij. Betaald met bitpay. Ik heb nog steeds geen key ontvangen en dat al via hun ticket systeem kenbaar gemaakt, geen reactie. Ook heb ik de payment provider bitpay hiervan op de hoogte gesteld.
Ik ging er van uit dat het een goede site was, omdat er op GoT genoeg over te vinden is. Blijkbaar ben ik toch belazerd.
Iemand nog ideeen wat ik kan doen? In mijn mail/spam zit niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Danot schreef op zondag 22 november 2015 @ 19:31:
Ik heb vrijdag rond 12:00 's middags op g2play.net Fallout 4 besteld. Er staat "instant delivery" bij. Betaald met bitpay. Ik heb nog steeds geen key ontvangen en dat al via hun ticket systeem kenbaar gemaakt, geen reactie. Ook heb ik de payment provider bitpay hiervan op de hoogte gesteld.
Ik ging er van uit dat het een goede site was, omdat er op GoT genoeg over te vinden is. Blijkbaar ben ik toch belazerd.
Iemand nog ideeen wat ik kan doen? In mijn mail/spam zit niks.
Gekeken in je e-mail en je Kinguin account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danot
  • Niet online
Kinguin account heb ik niet. In mij email zit niks. In mijn profile op g2play.net staat in games library dat ik nog geen games heb. Order staat wel op 'completed'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Danot schreef op zondag 22 november 2015 @ 20:08:
Kinguin account heb ik niet. In mij email zit niks. In mijn profile op g2play.net staat in games library dat ik nog geen games heb. Order staat wel op 'completed'.
Waarom heb je daar gekocht dan? Normaal koop je bij g2play via Kinguin, ik heb paar dagen geleden Battlefront gekocht en ging instant.

http://www.kinguin.net/ca...2/fallout-4-steam-cd-key/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danot
  • Niet online
Koning Willy schreef op zondag 22 november 2015 @ 20:18:
[...]

Waarom heb je daar gekocht dan? Normaal koop je bij g2play via Kinguin, ik heb paar dagen geleden Battlefront gekocht en ging instant.

http://www.kinguin.net/ca...2/fallout-4-steam-cd-key/
G2play.net leek mij gelijk aan g2play.net op al die andere sites. Blijkbaar is dit een scam ofzo.

Blijft mijn vraag: wat doe ik er nu aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Danot schreef op zondag 22 november 2015 @ 20:38:
[...]

G2play.net leek mij gelijk aan g2play.net op al die andere sites. Blijkbaar is dit een scam ofzo.

Blijft mijn vraag: wat doe ik er nu aan?
Waarom niet met PayPal gedaan kon je geld terugvragen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danot
  • Niet online
Ja achteraf had ik 4 euro meer besteed en bij gamesync besteld. Dat is makkelijk praten. Ik heb bitpay wel gecontact dat ik niet geholpen ben. Dus wellicht doen ze iets met die klacht.

Koop dus niet van g2play.net!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Danot schreef op zondag 22 november 2015 @ 20:47:
Ja achteraf had ik 4 euro meer besteed en bij gamesync besteld. Dat is makkelijk praten. Ik heb bitpay wel gecontact dat ik niet geholpen ben. Dus wellicht doen ze iets met die klacht.

Koop dus niet van g2play.net!
wel apart - ik heb van de week nog wat besteld bij die lui en zoals gewoonlijk nergens last van..
wel een ticket aangemaakt dan? en kunt ook beter bij g2play.co.nl wat halen joh, word je ook vaak in het nederlands geholpen als der wat tegen zit.. k heb dan zker elke keer geluk als k wat bestel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danot
  • Niet online
Na gisteren ook op de Nederlandse site een support ticket in te schieten. (Dank 23henkieboy) Heb ik vanochtend eindelijk de key gekregen en geactiveerd op Steam. Ik blijf er bij, koop nooit meer op Kinguin/g2play!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Danot schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 09:17:
Na gisteren ook op de Nederlandse site een support ticket in te schieten. (Dank 23henkieboy) Heb ik vanochtend eindelijk de key gekregen en geactiveerd op Steam. Ik blijf er bij, koop nooit meer op Kinguin/g2play!
We zijn hier om elkaar te helpen toch Danot.
Wil je misschien ook met ons delen wat er nou precies verkeerd is gegaan? Nogmaals, IK heb (nog) geen slechte ervaringen met hun. Hoop dat natuurlijk ook niet te krijgen, maar wil toch wel graag weten waar het dan precies is fout gegaan? Ben wel nieuwsgierig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danot
  • Niet online
Anoniem: 681966 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 10:44:
[...]

We zijn hier om elkaar te helpen toch Danot.
Wil je misschien ook met ons delen wat er nou precies verkeerd is gegaan? Nogmaals, IK heb (nog) geen slechte ervaringen met hun. Hoop dat natuurlijk ook niet te krijgen, maar wil toch wel graag weten waar het dan precies is fout gegaan? Ben wel nieuwsgierig...
Ik heb op vrijdag om 12:00 uur Fallout 4 besteld (er stond 'instant delivery'), meteen betaald met BitPay(werkt instant). Dinsdag om 9:00 uur pas de key ontvangen na meerdere support tickets ingeschoten te hebben. Support tickets op g2play.net zijn helemaal niet beantwoord. Support ticket op kinguin.co.nl werd beantwoord met standaard reactie en op dat moment kwam ook mijn invoice en de cd-key. Geen uitleg van Kinguin wat er verkeerd is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03 22:30
+1 voor Kinguin.

Football Manager 2016 voor 32 euro met de code NOVEMBER en via G2Play als seller. Met Paypal betaald en had hem gelijk in mijn mailbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gatygun
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-12-2024
Bedankt nog, ik heb meerdere spellen hier nu via gekocht en het gaat uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:28

Oxigeon

En zo is dat!

trummel schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 18:27:
+1 voor Kinguin.

Football Manager 2016 voor 32 euro met de code NOVEMBER en via G2Play als seller. Met Paypal betaald en had hem gelijk in mijn mailbox.
Ik heb deze afgelopen vrijdag besteld via cdkeys.com. Ook betaald met paypal en ook direct in mijn mailbox. Zou er zo (net zoals bij Kinguin) weer direct bestellen indien ze de goedkoopste zijn.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Danot - niet zo netjes inderdaad! Mja, ondanks jouw slechte ervaring stop ik niet met kopen daar..

@Oxigeon - geen idee of ze de goedkoopste zijn, zie al wel een tijdje de Limited edition voor 31,99 staan
http://www.kinguin.co.nl/...ted-edition-steam-cd-key/

k vind der geen hol aan trouwens.. niet aan voetballen en niet aan managen lol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 02-05 12:00

OB1

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
En? Heeft iemand al meegedaan aan de Kinguin actie? Tussen 09:00 en 12:00 krijg je 10 euro tegoed bij bestelling boven 19.99€

Ongelofelijk, ga meteen Just Cause 3 pre-orderen, in totaal betaal ik dus minder dan 15 euro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:17
Koning Willy schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 07:20:
En? Heeft iemand al meegedaan aan de Kinguin actie? Tussen 09:00 en 12:00 krijg je 10 euro tegoed bij bestelling boven 19.99€

Ongelofelijk, ga meteen Just Cause 3 pre-orderen, in totaal betaal ik dus minder dan 15 euro!
Hoe precies dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Op Salenauts.com vind je een aggregator van tientallen key-sites, alle deals worden daar gegroepeerd en je kan je Steam wishlist importeren.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:02

The Inquisitor

Greetings weaklings

Je krijgt dus een 10 euro coupon, maar kan h'm niet direct besteden toch? M.a.w. je krijgt JC3 niet echt voor die prijs, want je betaalt het volledige bedrag, maar kunt de coupon voor de volgende bestelling gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
The Inquisitor schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 11:26:
Je krijgt dus een 10 euro coupon, maar kan h'm niet direct besteden toch? M.a.w. je krijgt JC3 niet echt voor die prijs, want je betaalt het volledige bedrag, maar kunt de coupon voor de volgende bestelling gebruiken...
Ja en dan kan je wel bijvoorbeeld Fallout 4 halen voor 10 euro minder, dus onder de 30 euro! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Laatst online: 01-05 21:39
Ik heb nu ook Just Cause 3 gekocht en heb €7 tegoed gekregen, ik was helaas te laat voor de €10. Maar moet je dat tegoed binnen een bepaalde tijd uitgeven of is het oneindig houdbaar?

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10:06
markdm schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:02:
Ik heb nu ook Just Cause 3 gekocht en heb €7 tegoed gekregen, ik was helaas te laat voor de €10. Maar moet je dat tegoed binnen een bepaalde tijd uitgeven of is het oneindig houdbaar?
Apply discount CODE in Cart during checkout process and save 10€ on your purchase !
The Gift Code is valid till 31.12.2015 and can be used only one time per customer! - See more at: http://www.kinguin.net/product/214866/#activation-details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-05 10:18
Hoi ik zou graag goedkopere dlc's van Company Of Heroes 2 zien. Met name voor de commanders.
Het spel zelf/uitbreiding heb ik al. Zoek echt voor de commanders.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
noud schreef op zondag 29 november 2015 @ 22:34:
Hoi ik zou graag goedkopere dlc's van Company Of Heroes 2 zien. Met name voor de commanders.
Het spel zelf/uitbreiding heb ik al. Zoek echt voor de commanders.!
Nog goedkoper dan 0.99 en 1.99? Nouja zeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Koning Willy schreef op zondag 29 november 2015 @ 22:43:
[...]

Nog goedkoper dan 0.99 en 1.99? Nouja zeg ;)
Waar?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartendc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-02 14:08
@Willy Wat selecteer je bij Kinguin wat betreft de Tax? Als ik Nederland selecteer betaal ik ineens €42 door de verplichte belasting voor Football Manager 2016. Bestaat er een risico als ik de optie kies buiten EU oid en levert Kinguin direct de key als je via Ideal betaalt?

[ Voor 5% gewijzigd door Maartendc op 30-11-2015 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Maartendc schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:26:
@Willy Wat selecteer je bij Kinguin wat betreft de Tax? Als ik Nederland selecteer betaal ik ineens €42 door de verplichte belasting voor Football Manager 2016. Bestaat er een risico als ik de optie kies buiten EU oid en levert Kinguin direct de key als je via Ideal betaalt?
Je kan hem ook gewoon op een andere site kopen als die daar zo duur is geworden, hij is bv. 33,06 bij instant-gaming (key krijg je daar direct, btw inbegrepen in prijs en je kan ook met ideal betalen via de hipay/skrill optie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prince666
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-04 14:58
Net Just Cause 3 besteld en ontvangen via Kinguin, vendor was G2Aplay.net, blijkt dus al in gebruik te zijn.
Hopen dat het vandaag nog wordt opgelost, heb gelukkig wel buyer protection aangevinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartendc
SmokingCrop schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:32:
[...]

Je kan hem ook gewoon op een andere site kopen als die daar zo duur is geworden, hij is bv. 33,06 bij instant-gaming (key krijg je daar direct, btw inbegrepen in prijs en je kan ook met ideal betalen via de hipay/skrill optie)
Dank, zeer scherpe prijs! Goede ervaringen met instant-gaming? Ik zag deze volgens mij niet in de OP staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Maartendc schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:45:
[...]

Dank, zeer scherpe prijs! Goede ervaringen met instant-gaming? Ik zag deze volgens mij niet in de OP staan.
Yep, is een bekende shop eigenlijk, echter nog maar net op tweakers ontdekt.
zie bv: https://nl-be.trustpilot.com/review/instant-gaming.com (9,7/10 bij 20000 beoordelingen)

Zelf 5 keys hierbij besteld en allemaal direct ontvangen of 2 à 3 dagen voor de release met een pre-order. Nog geen slechte dingen gehoord van mensen die ik ken ook.

[ Voor 25% gewijzigd door SmokingCrop op 30-11-2015 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
Maartendc schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:45:
[...]

Of je koopt hem voor 31,39 bij cdkeys.com, ook al heb ik hem niet in mijn onderschrift staan om hun te promoten zijn ze zeer betrouwbaar en natuurlijk ook met ideal betalen is een optie.

[ Voor 5% gewijzigd door Scavy op 30-11-2015 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartendc
Scavy schreef op maandag 30 november 2015 @ 15:53:
[...]

Of je koopt hem voor 31,39 bij cdkeys.com, ook al heb ik hem niet in mijn onderschrift staan om hun te promoten zijn ze zeer betrouwbaar en natuurlijk ook met ideal betalen is een optie.
Haha super thx. Nog scherper en ik kan hierbij bevestigen dat het perfect werkte. Werkelijk binnen 2 minuten geregeld en nu aan het installeren. Aanrader dus en magistraal goede prijs _/-\o_ Ik koop meestal Football Manager pas begin 2016 voor zo'n €30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rabbiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:25
Via facebook kan je ook nog een 5% coupon code krijgen voor cdkeys.com.

Geen idee of deze universeel is maar de code die ik net gebruikt hebt om FM2016 te kopen was: 24967C6XZ7.

Na betaling moest ik mijn telefoonnummer activeren, dat kon door middel van een SMS maar die heb ik niet ontvangen. Toen gekozen voor het bellen waarna ik een automatisch telefoontje kreeg waar een activatie code werd opgenoemd. Hierna direct een e-mail ontvangen met een download link en die is die nu ondertussen aan het downloaden. Prima deal denk ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Bij kinguin krijg je nu een "Mystery Key" bij elke aankoop boven de €10. Heeft iemand hier al ervaring mee en weet wat je daarmee kan verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipje_en_zopje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-04 13:45
markdm schreef op maandag 30 november 2015 @ 21:11:
Bij kinguin krijg je nu een "Mystery Key" bij elke aankoop boven de €10. Heeft iemand hier al ervaring mee en weet wat je daarmee kan verwachten?
Misschien dat dit te laat komt, maar ik had gisteren mijn 10€ coupon van de Black Friday actie opgebruikt en kreeg zo'n "mystery game". Een Steam code voor Deus Ex Human Revolution ... de vanilla versie dan nog. Waarde: 2 €.

Tenzij ik dus weer eens pech had, ziet het er naar uit dat ze gewoon wat oude brol dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
zipje_en_zopje schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 14:46:
[...]

Misschien dat dit te laat komt, maar ik had gisteren mijn 10€ coupon van de Black Friday actie opgebruikt en kreeg zo'n "mystery game". Een Steam code voor Deus Ex Human Revolution ... de vanilla versie dan nog. Waarde: 2 €.

Tenzij ik dus weer eens pech had, ziet het er naar uit dat ze gewoon wat oude brol dumpen.
Oké dankje, zoiets had ik eigenlijk ook wel verwacht. Dus heb er niet zo veel spijt van dat ik deze actie gemist heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guardian-spirit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-03-2023
On the house (gratis), Origin, Jade Empire Special edition:
https://www.origin.com/en-nl/store/free-games/on-the-house

edit: Was een paar weken geleden ook gratis, maar de game kon toen niet door een of andere reden toegevoegd worden aan je library. Ik heb hem net wel binnen gehaald. (Het zou dus nu wel moeten werken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01-05 09:27
+1 voor instant gaming

Wou ff arma 3 hebben, als 1 van de goedkoopste en makkelijk betalen met CC. Gelijk geleverd dus helemaal prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-05 15:14

ikt

Zijn G2Play.co.nl, G2Play.net en Kinguin echt hetzelfde? De prijzen verschillen een beetje en ik moet op de websites apart registreren. Fallout 4 is goedkoper op de NL variant, maar dan moet ik wéér registreren :+

• Katmi
  • Laatst online: 15-04 03:05
ikt schreef op woensdag 09 december 2015 @ 00:20:
Zijn G2Play.co.nl, G2Play.net en Kinguin echt hetzelfde? De prijzen verschillen een beetje en ik moet op de websites apart registreren. Fallout 4 is goedkoper op de NL variant, maar dan moet ik wéér registreren :+
Veel van die websites zijn hetzelfde sinds een jaar ofzo, valt meteen op als je op een website komt dat ze exact hetzelfde design hebben als Kinguin, vaak verschilt gewoon de naam en kleur vd website.

Ik was op zoek naar een key van World of Warcraft: Warlords of Draenor voor die uitkwam en kwam op minstens 5 sites die ergens een trademark van Kinguin hadden staan.

Maar ze lijken onderling wel niet echt samen te hangen, enkel voor support etc

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-05 12:42
Ik kwam deze tegen in de mail. Gebaseerd op eerdere recensies van vorige jaren (Reddit) zijn het best leuke boxen.
Square Enix Surprise Box 2014 - £4.99
• Thief – The Master Thief Edition
• The Last Remnant
• Murdered: Soul Suspect
• Lara Croft: Guardian of Light
• Deus Ex – The Fall
• Nosgoth Founders – Warlord Pack
.
Surprise Box 2013 - £4.99
• Tomb Raider
• Just Cause 2
• Hitman: Blood Money
• Dungeon Siege 3
https://store.eu.square-e...-Holiday-Surprise-Box.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-05 15:14

ikt

Katmi schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:16:
[...]

Veel van die websites zijn hetzelfde sinds een jaar ofzo, valt meteen op als je op een website komt dat ze exact hetzelfde design hebben als Kinguin, vaak verschilt gewoon de naam en kleur vd website.

Ik was op zoek naar een key van World of Warcraft: Warlords of Draenor voor die uitkwam en kwam op minstens 5 sites die ergens een trademark van Kinguin hadden staan.

Maar ze lijken onderling wel niet echt samen te hangen, enkel voor support etc
Ah, dat verklaart iets. Wel vreemd dat de Nederlandse G2Play.co.nl niet eens de userdatabase deelt met die van G2Play.net. Zou ik het wagen om hierop Fallout 4 te kopen? De Nederlandse website is nog het goedkoopst, maar omdat dit een halfsamenhangend netwerk lijkt, ben ik een beetje op mijn hoede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmca
  • Laatst online: 16-04 08:08
ikt schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 12:16:
[...]

Ah, dat verklaart iets. Wel vreemd dat de Nederlandse G2Play.co.nl niet eens de userdatabase deelt met die van G2Play.net. Zou ik het wagen om hierop Fallout 4 te kopen? De Nederlandse website is nog het goedkoopst, maar omdat dit een halfsamenhangend netwerk lijkt, ben ik een beetje op mijn hoede.
Een tijd terug heb ik een mail gehad van G2play.co.nl na het kopen van Battlefield Premium op G2play.net dat er een Nederlandse versie beschikbaar was en dat dat G2Play.co.nl was. Dit was ten tijde van de lancering van de Nederlandse variant, en volgens mij heeft iedereen die een account had bij G2Play.net en een Nederlandse adres aan zijn/haar account had verbonden die mail toen gekregen.

Edit: Even snel opgezocht, ik had die mail gekregen op 17-feb-2014, dus blijkbaar bestaan ze al meer dan een jaar.

[ Voor 6% gewijzigd door rmca op 11-12-2015 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maureen95
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2024
Hallo!

Ik heb een uur geleden via HRK een game gekocht. Sims 4. Ik moest via G2A afrekenen en de game heb ik dus in mijn inventory op HRK incl. 3 andere games die ik er gratis bijkreeg. Nu heb ik de Keycode gekregen en heb ik het ingevuld via origin. Maar nu pakt hij de code niet. En ik heb nu al een ticket aangemaakt. Maar misschien doe ik het wel helemaal verkeerd?

Kan iemand mij aub helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-04 10:05
Maureen95 schreef op zondag 13 december 2015 @ 22:13:
Hallo!

Ik heb een uur geleden via HRK een game gekocht. Sims 4. Ik moest via G2A afrekenen en de game heb ik dus in mijn inventory op HRK incl. 3 andere games die ik er gratis bijkreeg. Nu heb ik de Keycode gekregen en heb ik het ingevuld via origin. Maar nu pakt hij de code niet. En ik heb nu al een ticket aangemaakt. Maar misschien doe ik het wel helemaal verkeerd?

Kan iemand mij aub helpen? :)
Weet ke zeker dat de key van origin is ? Soms werkt het een beetje door elkaar heen had laatst ook een key gelregen van een orogin spel dat ik bij de site van ea had geactiveerd of was het andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maureen95
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2024
Ja de key is van origin :) Ik heb een ticket gestuurd en hoop dat ze snel antwoorden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02-05 18:24
Zit er hier ook een aanbieder tussen die Norton licenties verkoop (10 pc's)? Vroeger weleens bij iets van godkeys.net oid besteld, maar die bestaan niet meer.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlackz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 13:12
Op www.unlimitedgamestore.com een MW3 besteld, gelijk binnen :) +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-04 08:03
Zojuist bij Kinguin van seller Klines (5 sterren) een Bitdefender key gekocht voor 3 pc's.
Wordt verkocht als 1 jaar, maar na het toevoegen in Bitdefender krijg je 2 jaar :+
Voor € 1,76 inclusief de BTW geen geld!

http://www.kinguin.net/pr...ity-2015-3-pc-1-year-key/

*geef geen garantie dat ze dat natuurlijk allemaal doen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door thefox154 op 04-01-2016 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brontosaurus1
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 04-02 21:34
Ik wil nog een paar sites toevoegen die niet in de o.p. staan:

uk.gamesplanet.com / ook de.gamesplanet en fr. Goede ervaring, werkende keys.
allcdkey.com Standaard wordt je opgelicht, tenzij je contact met ze opneemt via de chat, na genoeg zeuren krijg je je key. werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Brontosaurus1 schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:37:
Ik wil nog een paar sites toevoegen die niet in de o.p. staan:

uk.gamesplanet.com / ook de.gamesplanet en fr. Goede ervaring, werkende keys.
allcdkey.com Standaard wordt je opgelicht, tenzij je contact met ze opneemt via de chat, na genoeg zeuren krijg je je key. werkt wel.
Nou niet echt goedkoop die Gamesplanet (Franse en Engelse op enkele games gecheckt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brontosaurus1
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 04-02 21:34
W00fer schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:00:
[...]

Nou niet echt goedkoop die Gamesplanet (Franse en Engelse op enkele games gecheckt).
Klopt, meestal niet, maar als je hun aanbiedingen in de gaten houdt dan zitten er soms wat mooie deals tussen. Toen met de release van FO4 was er bijvoorbeeld een erg mooie korting op alle Bethesda games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nr12468
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-08-2017
Waarom linkt in de op cdkeys.com naar cdkeys.com.au? Dat lijken me 2 verschillende winkels.

Kan niks zeggen over die .au winkel, maar ik heb bij de .com meerdere bestellingen geplaatst waarbij ik in < 2 min m'n codes in de mail had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
+1 voor instant-gaming (Max Payne 3)
Wederom effectief "instant" gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

+1 voor www.kinguin.co.nl weer deze keer, had just cause 2 gehaald en echt zo binnen!
nu net een paar keys gekocht voor me cs:go cases, maar daar wacht ik nu nog op - eerste keer dat ik dat doe, wil weles zien wat eruit komt .. mja, nu 3 minuten later en de order staat nog op in behandeling, komt vast goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd12
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11-2024
Vanmiddag 3 codes gekocht bij g2play.co.nl, maar 2 daarvan waren te kort en dus niet goed. Heb een ticket ingevuld en wacht nu op reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Of niet bij G2A kopen (of een andere seller op g2a)? :>
XCom 2 - €33
Rainbow Six siege - € 31
Just Cause 3 - € 23
Referrals gebruiken we hier niet
Weekly sale stelt niet veel voor hoor bij G2A, lijken mij de prijzen zoals altijd te zijn ^.^

[ Voor 21% gewijzigd door Gropah op 08-02-2016 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05 12:40
TR aanmaken werkt beter

[ Voor 94% gewijzigd door Gropah op 08-02-2016 08:46 ]

• jipi92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-04 17:16
Win 7 Pro gekocht op http://www.cdkeyhouse.com/
Direct binnen, en werkte perfect!
+1

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb op een van de websites uit de TS een leuke aanbieding gezien: http://www.g2play.net/cat...complete-pack-steam-gift/

Dit betreft echter een Steam Gift. Kan ik de code kopen en gewoon zelf gebruiken voor mijn eigen Steam account? Ik word niet veel wijzer van de informatie die Steam hierover zelf geeft. Die gaat enkel over weggeven.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Jorgen schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:38:
Ik heb op een van de websites uit de TS een leuke aanbieding gezien: http://www.g2play.net/cat...complete-pack-steam-gift/

Dit betreft echter een Steam Gift. Kan ik de code kopen en gewoon zelf gebruiken voor mijn eigen Steam account? Ik word niet veel wijzer van de informatie die Steam hierover zelf geeft. Die gaat enkel over weggeven.
ik heb een paar steamgifts maar nog nooit problemen gehad, andere zeggen dat hun spel (steam gift) is verwijderd uit hun library, zoals ik al zei, geen idee!!

maar, nu kwam ik wel deze tegen >> 25 euro steam gift card, met kortingscode betaal je ongeveer 19,50 !! Zeker de moeite waard als je het mij vraagt!!

http://www.kinguin.co.nl/...-a-25-eu-activation-code/

wel kortingscode gebruiken >> KINGUINCRAZY7 (heb deze code via www.kortingscode.nl) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-05 16:29
Weet iemand of The Division region locked is bij nuuvem? €35 voor de Gold Edition is namelijk een erg mooi prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 480428

Sjoerd12 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 16:40:
Vanmiddag 3 codes gekocht bij g2play.co.nl, maar 2 daarvan waren te kort en dus niet goed. Heb een ticket ingevuld en wacht nu op reactie.
Ben wel benieuwd hoe dit afloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen092
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-04 18:01
Nivali schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 11:27:
Weet iemand of The Division region locked is bij nuuvem? €35 voor de Gold Edition is namelijk een erg mooi prijsje.
Ik zie op de pagina geen vermelding van een region lock. Nuuvem vermeldt het wel als een game niet geactiveerd kan worden buiten Brazilie (bv. Street Fighter V http://www.nuuvem.com/item/street-fighter-v).

Nuuvem heeft dan echter nog wel een region lock op de aankoop zelf. In het winkelwagentje zie je dan dat dit item niet beschikbaar is in jouw land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-05 16:29
koen092 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 12:05:
[...]

Ik zie op de pagina geen vermelding van een region lock. Nuuvem vermeldt het wel als een game niet geactiveerd kan worden buiten Brazilie (bv. Street Fighter V http://www.nuuvem.com/item/street-fighter-v).

Nuuvem heeft dan echter nog wel een region lock op de aankoop zelf. In het winkelwagentje zie je dan dat dit item niet beschikbaar is in jouw land.
Wat betreft de aankoop dat is prima te omzeilen met de Hola plugin. Ik denk dat ik de gok ga wagen en hem aanschaf. Zover ik weet krijg je de code direct en kun je deze in uplay activeren. Ik zal laten weten wanneer dit is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanithro
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-05 06:16
Ik had ooit via G2play een H1Z1 Steam Gift Key gekocht, maar nu sinds een paar weken revoked... Ticket aangemaakt nu maar hopen op refund.

Yavu Steam Profile Lanithro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-05 00:30
Misschien waren het Uplay codes ? Die zijn korter volgens mij.

[ Voor 5% gewijzigd door GlorixJim op 12-02-2016 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd12
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-11-2024
Vergeten een update te geven, maar alles is netjes opgelost. +1 voor g2play.co.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-05 21:07
Apart dat G2A als onbetrouwbaar staat in de TS, koop daar al bijna 2 jaar regelmatig keys, zonder ooit problemen te hebben gehad. BTW rekenen doen ze niet als je buiten de EU aangeeft, een PayPal toeslag rekenen ze dan weer wel, maar deze is lager als je via G2Pay met paypal betaald dan dat je direct via Paypal afrekent.

Al met al, zeker een aanrader, maar het loont soms zeker om even bij kinguin of g2play te kijken, omdat keys soms net een euro (of soms meer) verschillen tussen de sites.

Kleine sitenote, ik heb nog nooit het G2A Shield erbij gekocht en ook nog nooit nodig gehad, gewoon zorgen dat je bij een seller koopt die >10K goede reviews en >95% reputation heeft dan lijkt het me ook niet echt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-04 21:49
Graag hoor ik of het volgende gerucht klopt: Vraagt men bij Instant-gaming of Cdkeys.com om je id op te sturen als je een spel koopt via Paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-04 10:05
Saybia schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 20:09:
Graag hoor ik of het volgende gerucht klopt: Vraagt men bij Instant-gaming of Cdkeys.com om je id op te sturen als je een spel koopt via Paypal?
Lijkt me sterk ik zal daar in ieder geval nooit mee akkoord gaan. Mensen kunnen hele slechte
Dingen doen met een id kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Saybia schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 20:09:
Dat staat in ieder geval wel in hun voorwaarden ergens. (dacht ik gelezen te hebben)
Persoonlijk koop ik m'n keys bij instant-gaming gewoon met de HiPay optie(Belfius app of bancontact). Als je in NL woont, kan je daar ook met Ideal betalen. Zonder 2 euro extra te moeten betalen.

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-04 21:49
Bartosy schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 21:00:
[...]

Lijkt me sterk ik zal daar in ieder geval nooit mee akkoord gaan. Mensen kunnen hele slechte
Dingen doen met een id kaart.
Ik ga daar zeker ook niet mee akkoord, vandaar mijn vraag.
SmokingCrop schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 21:40:
[...]

Dat staat in ieder geval wel in hun voorwaarden ergens. (dacht ik gelezen te hebben)
Persoonlijk koop ik m'n keys bij instant-gaming gewoon met de HiPay optie(Belfius app of bancontact). Als je in NL woont, kan je daar ook met Ideal betalen. Zonder 2 euro extra te moeten betalen.
Tnx, ik wist niet dat ideal een optie was. Dat is het overwegen waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steephh
  • Laatst online: 01-05 12:02
Ik heb een negatieve ervaring met G2Play te melden. Ik had een coupon key voor Rainbow Six Siege besteld. Deze was echter slechts geldig tot 31/12. Dus een ticket aangemaakt, na een week (ze pretenderen binnen 30 minuten te reageren) heb ik daar een reactie op gehad. Ik zou dírect een full refund krijgen op mijn account, mits ik mijn inmiddels aangemaakte PayPal geschil zou intrekken. Gezien de goede ervaringen die ik eerder had met G2Play, heb ik dat direct gedaan. Inmiddels zijn we weer een week verder en ik heb er nooit meer iets van gehoord. Tig reacties gestuurd, een nieuw ticket aangemaakt. En het nadeel is, dat geschil kan ik nu niet meer opnieuw openen en opnieuw contact opnemen met PayPal heeft geen zin heb ik vernomen, die doen daar écht niets meer mee. Stelletje oplichters daar bij G2P/Kinguin...

Ohja, wat betreft die 100% score op basis van reviews. Probeer maar eens een negatieve review achter te laten.. Wordt gewoon niet online gezet.. :+

_@/'

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:22
Nooit paypal geschil intrekken voordat je full refund heb! het is enige manier om druk op te zetten bij g2play of al andere sites. Het is zeker niet mooi!
Steephh schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 20:09:
Ik heb een negatieve ervaring met G2Play te melden. Ik had een coupon key voor Rainbow Six Siege besteld. Deze was echter slechts geldig tot 31/12. Dus een ticket aangemaakt, na een week (ze pretenderen binnen 30 minuten te reageren) heb ik daar een reactie op gehad. Ik zou dírect een full refund krijgen op mijn account, mits ik mijn inmiddels aangemaakte PayPal geschil zou intrekken. Gezien de goede ervaringen die ik eerder had met G2Play, heb ik dat direct gedaan. Inmiddels zijn we weer een week verder en ik heb er nooit meer iets van gehoord. Tig reacties gestuurd, een nieuw ticket aangemaakt. En het nadeel is, dat geschil kan ik nu niet meer opnieuw openen en opnieuw contact opnemen met PayPal heeft geen zin heb ik vernomen, die doen daar écht niets meer mee. Stelletje oplichters daar bij G2P/Kinguin...

Ohja, wat betreft die 100% score op basis van reviews. Probeer maar eens een negatieve review achter te laten.. Wordt gewoon niet online gezet.. :+

• Bakko
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-05 16:36
+1 voor XCOM 2 via instant-gaming.com. 30,99 euro op het moment, goedkoopste wat ik kon vinden. Tweede goede ervaring met deze site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Jammer dat alle goedkope online key stores de release van PvZ GW2 op 25e uitgeven ipv 23e. (Europese Release)

edit: Lol, had het eerder moeten zeggen, krijg net m'n key binnen bij instant-gaming 8)7
+1

[ Voor 39% gewijzigd door SmokingCrop op 23-02-2016 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06:04

Mimiix

Professioneel Prutser

Ik vraag me toch nog het volgende af. Ik heb vandaag iets aangeschaft via G2A. Hiervoor schaf ik eigenlijk altijd G2A shield erbij aan. Dit is , volgens hun website, om er voor te zorgen dat ik altijd mijn key krijg. Maar wat als ik met paypal betaal en het geld terug haal via een paypal claim, dan heb ik toch ook geld?

Iemand die hier ervaring mee heeft??

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
D3nnisd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 14:40:
Ik vraag me toch nog het volgende af. Ik heb vandaag iets aangeschaft via G2A. Hiervoor schaf ik eigenlijk altijd G2A shield erbij aan. Dit is , volgens hun website, om er voor te zorgen dat ik altijd mijn key krijg. Maar wat als ik met paypal betaal en het geld terug haal via een paypal claim, dan heb ik toch ook geld?

Iemand die hier ervaring mee heeft??
Dan pleeg je dus fraude en kan G2A je aanklagen en PayPal kan in het uiterste geval je account blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06:04

Mimiix

Professioneel Prutser

Rockvee2 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 20:09:
[...]

Dan pleeg je dus fraude en kan G2A je aanklagen en PayPal kan in het uiterste geval je account blokkeren.
Waarom? er word toch in feite niet geleverd? Die G2a shield is er om te zorgen dat jij een werkende code krijgt. Als je een niet werkende code krijgt, dan krijg je dus een "Kapot item" en kan je dus een claim indienen...?

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
D3nnisd schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 21:05:
[...]

Waarom? er word toch in feite niet geleverd? Die G2a shield is er om te zorgen dat jij een werkende code krijgt. Als je een niet werkende code krijgt, dan krijg je dus een "Kapot item" en kan je dus een claim indienen...?
Excuus, ik had jou post verkeerd gelezen.

Ik dacht dat je bedoelde, je betaald en je krijgt je key en je vult een claim in om je geld terug te krijgen :)
Pagina: 1 ... 46 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico