Ze hebben zelf al een mailtje gestuurd afgelopen zaterdag.
Beste Mij,
Bedankt voor het bericht. Helaas ondervinden we vanuit de leverancier een vertraging m.b.t. de levering van de software. We verwachten de software eerdaags binnen te krijgen, waarna de order zal worden uitgeleverd.
Met vriendelijke groet,
Sylvie
Klantenservice Direct Game
Nou dat was dus afgelopen zaterdag.
Wou ze dit mailtje terug sturen :
Hallo,
We zijn nu dus precies een week verder. Ik heb nog steeds niet mogen vernemen van de verzending. Eerdaags is een ruim begrip. Ik zou toch meer duidelijkheid willen hebben in de levering van deze game. Bij ons in de stad is GTA 5 nog vollop verkrijgbaar. Kijk jullie zijn dan wel de goedkoopste van nederland op dit moment met GTA V. Maar goed op de website staat een uiterlijke lever datum van 3 WD (dit staat ook nog op jullie website vermeld 3-5 WD) . Met of zonder problemen van de leverancier . Ik neem aan dat jullie vast wel ergens een GTA V vandaan kunnen toveren en deze mij kunnen opsturen.
Ik verwijs dan ook naar artikel 11 van jullie contract Levering en Uitvoering :
5. Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.
Ik hoor graag van jullie
PS Het kan zijn dat dit mailtje hard overkomt. Maar aangezien deze game een kado is voor een speciaal persoon en ik deze nu keer op keer moest teleurstellen , wil ik gewoon weten waar ik aan toe ben.
Met vriendelijke groet
mij
Ik vind dit soort mailtjes dan ook niet echt duidelijk. Ik heb een product gekocht en daar zit een levertijd van 3-5 werkdagen bij. Wat voor problemen ze ook hebben met hun leverancier. Zolang ze , in mijn ogen , geen melding hebben gemaakt op hun website, blijven ze ingebreke. Desnoods gaat die Sylvie zelf naar de bartsmit en haalt daar een GTA V en stuurd mij die dan op. Klant is koning.
PS ze nemen hun telefoon niet op. Het nummer gaat wel over.. maar dan.... niets