Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 36 ... 52 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Senor Sjon schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:28:
Dat zijn codes als gift, dat kan je kiezen bij aankoop van Steam. Vaak worden in bv. Humble Bundles gift codes gegenereerd voor spellen die men al heeft. Zo kan men een voorraad codes kopen als het in een daily deal is en weer verkopen daarbuiten.
maar officeel mag dat niet van steam en als ze er achter komen kan in het ergste geval je account geband worden...

ik vraag mij af wat de kans daarop eigenlijk is, ik lees vooral mensen die ervoor waarschuwen, maar geen ervaringen dat het ook daadwerkelijk eens is gebeurd..
ik zit namelijk te twijfelen: G2play heeft nu een game in gift vorm die inmiddels van de store afgehaald is (opgevolgd door volgende versie, en die vind ik te duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mschol schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:32:
[...]

maar officeel mag dat niet van steam en als ze er achter komen kan in het ergste geval je account geband worden...

ik vraag mij af wat de kans daarop eigenlijk is, ik lees vooral mensen die ervoor waarschuwen, maar geen ervaringen dat het ook daadwerkelijk eens is gebeurd..
ik zit namelijk te twijfelen: G2play heeft nu een game in gift vorm die inmiddels van de store afgehaald is (opgevolgd door volgende versie, en die vind ik te duur)
Officieel mag je ze niet resellen, maar "officieel" mag je ze wel bezitten. Ik heb ook een keer een bundle gekocht en deze met een "gift" naar mijn kleine neefjes gestuurd. Waarom zouden mijn neefjes het mogen bezitten en jij niet? Steam zal toch nooit weten dat iemand ervoor heeft betaald na de bundle of niet. Het kwam tenslotte aan als een "gift".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:18:
[...]

Officieel mag je ze niet resellen, maar "officieel" mag je ze wel bezitten. Ik heb ook een keer een bundle gekocht en deze met een "gift" naar mijn kleine neefjes gestuurd. Waarom zouden mijn neefjes het mogen bezitten en jij niet? Steam zal toch nooit weten dat iemand ervoor heeft betaald na de bundle of niet. Het kwam tenslotte aan als een "gift".
Als je inlogt op je humble bundle account bieden ze zelfs een optie aan om je game key te "giften".. Dus het lijkt me dat dit in overleg is geweest met Steam en een legale actie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Druss schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:35:
[...]

Als je inlogt op je humble bundle account bieden ze zelfs een optie aan om je game key te "giften".. Dus het lijkt me dat dit in overleg is geweest met Steam en een legale actie is.
Inderdaad, het is ook legaal. Dat deze gifts worden reselled echter niet, maar daar zal Steam toch nooit achter komen. Dus gifts zouden absoluut geen probleem voor je account moeten zijn omdat het bezitten van gifts gewoon toegestaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-09 20:08
Zo, net dus via kinguin een steam gift anno 2070 complete edition gekocht, binnen 5 minuten netjes een link om de boel te redeemen en hij staat nu te downloaden, top!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Verwijderd schreef op donderdag 20 februari 2014 @ 21:41:
Dernet in mn mail gekregen en gelijk Thief voor 15.99 EUR (!) gekocht:

http://www.directgamecard...eam-cd-key-pre-order.html
Code: THIEF2014 tijdens het uitchecken
De code werkt niet meer, maar 't is alsnog de goedkoopste die momenteel te vinden is zo even snel, kinguin.net zegt 18,08 (maar daar heb ik nog van die punten dus kom lager uit) :+ Maar sowieso bedankt, vast weer een Thief-liefhebber blij mee :)

Wtf, een nieuw record, ik bestel de Thief-key, betaal..krijg de orderbevestiging en meteen daarna de key al, wtf nog geeneens een minuut 8)7 En staat al netjes te wachten in m'n Steam library :D +1 voor Kinguin yet again..

[ Voor 31% gewijzigd door 2Dutch op 24-02-2014 22:36 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 15:39

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb gisteren Resident Evil 6 gekocht bij BuyGameCode.com voor E 8,48. Moest hem wel via een russische VPN activeren, maar dat ging prima. Scheelt nogal met de steam prijs van 29,95.

Beauty is in the eye of the beerholder

• jeroenbv1
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06 15:03
Net via Gamefly de season pass voor Call of Duty Ghosts gekocht. Met de kortingscode 'UKFEB20OFF' ging er ook nog eens 20% af, uiteindelijk €35,41 betaald, dus dat is mooi meegenomen! :) Overigens zou die kortingscode op alles moeten werken!

http://digital.gamefly.co...hosts-season-pass/5006702

[ Voor 14% gewijzigd door jeroenbv1 op 27-02-2014 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
3 items gekocht via kinguin.com ; binnen 5 minuten de keys binnen en succesvol geactiveerd

dit was volgens mij allang duidelijk, maar toch:
Betaling gaat naar hetzelfde bedrijf als dat bij g2play.net ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Nu online

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Dat komt omdat je wrs iDeal gebruikt, en die hebben Merchants die het verhandelen, en die is dan hetzelfde..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
sain onez schreef op zondag 02 maart 2014 @ 16:44:
Dat komt omdat je wrs iDeal gebruikt, en die hebben Merchants die het verhandelen, en die is dan hetzelfde..
ik maak, zoals bij elke betaling via zo'n site zo'n beetje, gebruik van PayPal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

mschol schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 13:16:
3 items gekocht via kinguin.com ; binnen 5 minuten de keys binnen en succesvol geactiveerd

Is dat slecht dan?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
dat zeg ik ook niet, ik merk alleen op dat die sites dus allemaal vrijwel 1 pot nat zijn (alleen de prijzen verschillen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Royeboi schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:56:
[...]

Klopt. Culgame is er niet meer, maar ze zijn verder gegaan op: http://www.verycdkey.com/.

Echt exact dezelfde mensen, want ik heb nog steeds vaak contact met de oude email adressen van Culgame waar altijd op gereageerd wordt.

Ze verkopen weer dezelfde spullen qua software op die site ;).
Ik krijg nu een error als ik een betaling wil doen, iets van 'invalid merchant emailadress'....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:19
mschol schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 13:16:

Kinguin en G2Play zijn aan de betaling en site-layout te zien dezelfde bedrijven.

Iemand nog een Titanfall key gevonden voor niet al te veel? Kom enkel wat Russische tegen voor onder de 30,-

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Bij G2A een Titanfall key (eu) gekocht voor €34,49 . Goedkoopste die ik kon vinden zonder gedoe.

Betaald via Paypal en na 3 minuten processing netjes de key in beeld. Online direct geactiveerd wat prima werkte.

[ Voor 37% gewijzigd door Frostbite op 14-03-2014 22:43 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:07
Iemand ervaring met CDKEYGO?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Sc0rPi0N schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 08:56:
Bij G4A een Titanfall key (eu) gekocht voor €34,49 . Goedkoopste die ik kon vinden zonder gedoe.

Betaald via Paypal en na 3 minuten processing netjes de key in beeld. Online direct geactiveerd wat prima werkte.
Waarom voor die 3 euro verschil niet gewoon bij een nederlandse winkel kopen? Lijkt me makkelijker en veiliger.
http://www.gamecardwinkel.../details/id/159/Titanfall

[ Voor 3% gewijzigd door Meessen op 14-03-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ach hij werkt dus mij hoor je niet klagen. Het was op dat moment de goedkoopste die ik kon vinden.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Meessen schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:39:
[...]

Waarom voor die 3 euro verschil niet gewoon bij een nederlandse winkel kopen? Lijkt me makkelijker en veiliger.
Eens een Nederlander altijd een Nederlander ;)

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 16:05
Meessen schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 15:39:
[...]

blijft even makkelijk is en blijft een online betaling en als je gewoon bij een goede cdkey site wat besteld is het gewoon veilig
anders met creditcard betalen dat is iets beter (ja ik weet het niet iedereen heeft het)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacket13
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-09 08:57
Review; G2play

2 items besteld, Fallout - New vegas ultimate edition en Titanfall.

Helaas bij Titanfall hebben ze niet geleverd met reden; de details in mijn koop profiel komen niet 100% over een met dat van mijn paypal. Terwijl het ze voor Fallout geen probleem was.

Beetje jammer allemaal krijg wel me geld terug maar heeft me weer bak met moeite en gedreig gekost om reactie uit ze te krijgen en voor dat ze wat gingen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elder Scrolls Online besteld een week geleden met pre-order bonuses (early access etc) bij directgamecards. voor 47 piek heb de code al binnen (game released over 2 weken)! Tijd voor een nieuwe verslaving!

Ow, ze hebben het nu onder promo voor 40 met code dgcxeso

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2014 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
jacket13 schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 15:30:
Review; G2play

2 items besteld, Fallout - New vegas ultimate edition en Titanfall.

Helaas bij Titanfall hebben ze niet geleverd met reden; de details in mijn koop profiel komen niet 100% over een met dat van mijn paypal. Terwijl het ze voor Fallout geen probleem was.

Beetje jammer allemaal krijg wel me geld terug maar heeft me weer bak met moeite en gedreig gekost om reactie uit ze te krijgen en voor dat ze wat gingen doen.
Dat is iets dat je wel vaker voorbij ziet komen, als ik iets online bestel met paypal zorg ik altijd dat het dezelfde naam en emailadres zijn. Als dat niet zo is dan wordt er vaak door online winkels aan de bel getrokken.. dit is niet iets specifieks van G2play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ircghost schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 13:49:
[...]

Dat is iets dat je wel vaker voorbij ziet komen, als ik iets online bestel met paypal zorg ik altijd dat het dezelfde naam en emailadres zijn. Als dat niet zo is dan wordt er vaak door online winkels aan de bel getrokken.. dit is niet iets specifieks van G2play.
Heb dat ook een keer gehad bij Kinguin, leverde slechts paar minuten vertraging op. Bij de bestellingen daarna geen last meer gehad. Ik hou namelijk het PayPal-mailadres apart van de mailadressen die ik gebruik voor gebruikersnamen: leek me wat veiliger. Was ook pas de eerste keer dat er "moeilijk" over werd gedaan trouwens.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Pff net bijna een week erover gedaan om key bij G2w.com te kopen.. Eve online GTC maandag middag besteld en net pas gekregen.

Het verhaal:
Maandag middag GTC gekocht en code geprobeerd activeren, werkte niet dus hun contacten: contact eve zeggen ze.

Ik eve contacten:key bestaat niet contact je verkoper.

Ik contact G2W.com ongv 10keer in tussentijd want krijg steeds geen bericht van hun. Dit keer opnieuw te keer gegaan in de contact support chat en verteld dat ik een community runde die vaak GTC's koopt en ik hun niet zou aanraden (dat klopt niet) dus eindelijk een nieuwe gekregen en zelfs een 5% korting op de volgende aankoop.

Zonde dat het zo lang moet duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-09 14:34
naaitsab schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 14:09:
[...]

Kinguin en G2Play zijn aan de betaling en site-layout te zien dezelfde bedrijven.
Daar lijkt het inderdaad wel op. In de broncode van de website van G2Play is namelijk ook te zien dat veel van de bestanden van deze website worden gehaald van cdn.kinguin.net.
De website van G2Play lijkt echter wel een stuk sneller te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 17:25
Gisterochtend via G2A.com diablo 3 - reaper of souls gekocht voor 25,20 via hun gamecards 10% korting.

Gamecards waren binnen een paar minuten binnen via de mail en ook zo geactiveerd op hun website.
Daarna Reaper of Souls gekocht met mn account balance. Er werd door G2A gezegd dat mijn pre-order nog voor 12en bezorgd zou worden, maar uiteindelijk kwam de mail binnen om 03:55.
Echt goed inschatten kunnen ze dus helaas niet :P

De code werkt wel gewoon goed, dus alles is verder in orde. Aangezien het ook de goedkoopste optie was die ik kon vinden ben ik zeer tevreden :)

edit: Kreeg zojuist een mailtje van G2A dat ze als dank voor mn geduld me graag een gratis gift wilden geven voor het te laat versturen van mn code ( de 4 uur te laat). Zat nog redelijk wat keuze tussen wat kleine/oude spellen en een code van 3 euro voor tegoed op hun website.
Ik ben maar voor de 3 euro gegaan, omdat ik niets met die spellen had, maar ik vind het toch erg netjes dat ze zelfs nog wat compensatie aanbieden.

[ Voor 27% gewijzigd door flippiej op 26-03-2014 15:50 . Reden: update situatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:55
Weet iemand waar ik een Dark Souls 2 Steam key goedkoop kan halen? De meeste sites die ik tegenkom hebben geen iDEAL. Ik heb nu onlinekeystore voor 35 euro gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 21:13
NoFearz schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 15:32:
Weet iemand waar ik een Dark Souls 2 Steam key goedkoop kan halen? De meeste sites die ik tegenkom hebben geen iDEAL. Ik heb nu onlinekeystore voor 35 euro gevonden.
http://www.allkeyshop.com...-2-cd-key-compare-prices/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:55
Zover was ik ook, maar ik kom geen tegen waar ik via iDEAL kan betalen.

EDIT:

Oja, het is nu mogelijk om via iDEAL geld op PayPal te zetten. Bedankt voor de link ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Nfear op 26-03-2014 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordcore
  • Laatst online: 25-09 15:39
NoFearz schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 16:22:
[...]

Zover was ik ook, maar ik kom geen tegen waar ik via iDEAL kan betalen.

EDIT:

Oja, het is nu mogelijk om via iDEAL geld op PayPal te zetten. Bedankt voor de link ;)
Op G2play kun je met ideal betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Zitten er trouwens beperkingen op als je een Russische (Origin) game koopt? Die prijzen zijn namelijk te mooi om waard te zijn!

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

iApp schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 17:58:
Zitten er trouwens beperkingen op als je een Russische (Origin) game koopt? Die prijzen zijn namelijk te mooi om waard te zijn!
Bij BF3 moest je elke keer op de Engelse files wachten, zodra er een update of uitbreiding voor de game uitkwam :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joachim
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10-2024
Heb je een soort van website die prijzen trackt van zeer veel andere websites die gamekeys verkopen (beetje zoals de pricewatch van tweakers dus) maar waarbij je ook je emailadres kunt achterlaten en opgeven in welke games je geïnteresseerd bent? En als 1 van die games dan in prijs zakt / in promotie komt word je verwittigd?
Bij http://isthereanydeal.com/ kan het maar daar zitten niet zoveel prijzen in.

[ Voor 15% gewijzigd door joachim op 27-03-2014 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

joachim schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 00:10:
Heb je een soort van website die prijzen trackt van zeer veel andere websites die gamekeys verkopen (beetje zoals de pricewatch van tweakers dus) maar waarbij je ook je emailadres kunt achterlaten en opgeven in welke games je geïnteresseerd bent? En als 1 van die games dan in prijs zakt / in promotie komt word je verwittigd?
Gamekeyfinder.de en Kinguin zijn beide een stuk goedkoper in mijn eerste steekproef.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 17:39

RyuuPro

That Damn Fly

joachim schreef op donderdag 27 maart 2014 @ 00:10:
Ik gebruik altijd allkeyshop.com om te vergelijken.

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 13:00:
Elder Scrolls Online besteld een week geleden met pre-order bonuses (early access etc) bij directgamecards. voor 47 piek heb de code al binnen (game released over 2 weken)! Tijd voor een nieuwe verslaving!

Ow, ze hebben het nu onder promo voor 40 met code dgcxeso
Ik heb um ook gekocht tijdens de mailing. +1 voor DGC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeara
  • Laatst online: 09:35
Altijd mijn aankopen gedaan bij onlinekeystore, stuk of 15 games denk ik op dit moment. Nog nooit problemen ondervonden tot vandaag. Ik heb age of wonders 3 gekocht, en er een beetje overheen gelezen of geen rekening meegehouden dat er bij stond dat het om een steam gift ging. En zij zijn er maar vanuit gegaan dat mijn email (hotmail) die ik bij hun heb, hetzelfde is als mijn steam email (gmail). Wat het dus niet is.....

Op dit moment een ticket open staan met vragen hoe het zit en nog geen reactie gehad. Ik ga er maar vanuit dat zij een foutmelding moeten hebben gehad toen ze AoW3 wilden giften. Aangezien er geen account gekoppeld is aan mijn hotmail account.....

Alleen dat wachten op een reactie...... :(

Vergeet dat allemaal maar, net even in mijn spam folder gekeken. Daarin stond ie, in het russisch -.- Ok, geen klachten meer alleen dat je lang moet wachten op een reactie....

[ Voor 11% gewijzigd door Zeara op 01-04-2014 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 15:38
Arma III Steam EU code gekocht bij inexus.us voor 24,90
(inexus.us is overigens blijkbaar ongeveer hetzelfde als CDKeywelt.de, want ik vroeg daar om engelse chat support in plaats van duits, en die dude verwees me naar de facebook inexus.us toen ik vroeg om een site met reviews).

Heb met ideal betaald. Key kwam binnen een minuut in de mail, een JPG verpakt in een zipbestand. Prima dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 10:22
Ai, net mn 10e spel (ofzo) bij OKS gekocht (titanfall) en krijg de error dat de key al in gebruik is. Hopelijk lost OKS dit netjes op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Zeara schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 20:40:
Altijd mijn aankopen gedaan bij onlinekeystore, stuk of 15 games denk ik op dit moment. Nog nooit problemen ondervonden tot vandaag. Ik heb age of wonders 3 gekocht, en er een beetje overheen gelezen of geen rekening meegehouden dat er bij stond dat het om een steam gift ging. En zij zijn er maar vanuit gegaan dat mijn email (hotmail) die ik bij hun heb, hetzelfde is als mijn steam email (gmail). Wat het dus niet is.....

Op dit moment een ticket open staan met vragen hoe het zit en nog geen reactie gehad. Ik ga er maar vanuit dat zij een foutmelding moeten hebben gehad toen ze AoW3 wilden giften. Aangezien er geen account gekoppeld is aan mijn hotmail account.....

Alleen dat wachten op een reactie...... :(

Vergeet dat allemaal maar, net even in mijn spam folder gekeken. Daarin stond ie, in het russisch -.- Ok, geen klachten meer alleen dat je lang moet wachten op een reactie....
Haha altijd leuk dat soort dingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 09:16

amaterasu

In memory of Cj

in 2 jaar tijd mijn eerste slechte ervaring met G2play.
Diablo 3 aangeschaft op de website en niet veel later een key in mijn mailbox.
Blijkt dat de key al gebruikt is? Dus eerst een ticket aangemaakt waarbij stond dat je binnen 30min een antwoord zou krijgen. Dus ben een potje Goat simulator gaan doen en na 45min had ik nog niks. De LiveChat ingeschakeld..nou hier begon het feest. Na de standaard stappen als "Probeer het eens zonder -" en "Typ het helemaal, geen ctrl+c/ctrl+v" kreeg ik de vraag of ze mijn gebruikersnaam+wachtwoord van battle.net mochten hebben?! Nadat ik heel duidelijk had gemaakt dat dit tegen de regels is van Blizzard en ik mij daarzelf ook helemaal niet prettig bij voelde. Bleef het even stil. Vervolgens reageert ze met het verhaal dat ze namens mij blizzard heeft gebeld (wtf). En dat ze te horen hadden gekregen dat de key geactiveerd was na mijn aanschaf. Vervolgens kreeg ik een tijd en land dat deze geactiveerd zou zijn. Nederland om 10:06. Raar.. De mail met de code kreeg ik namelijk pas om 14:06. Na het sturen van screens van de mail+tijd en screens van mijn battle.net account (om te kijken of daar diablo in stond). Kreeg ik te horen dat ik de game al had. Toen ik vertelde dat daar duidelijk "starter edition" stond en dat iedereen die krijgt/kan spelen. Geloofde ze mij niet. Na 10minutes werd het dan duidelijk dat er wel zoiets bestaat als een starter edition en kreeg ik een excuus. Vervolgens nog eens doodleuk "De code is geactiveerd na aanschaf en wij kunnen u dus niet verder helpen". Daarmee sloot de chat ook.

Ik koop al Jaren bij G2Play en heb een enorme lijst van games in mijn order history daar.. Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt. Iemand nog een advies over wat nu te doen..?

EDIT:
Er kwam een antwoord op mijn ticket. Hierin stond weer simpelweg dat ze niks konden doen.
Hele lap tekst terug getyped over dat ik teleurgesteld ben in ze Enzo. Krijg ik nu een bericht dat ik Teamviewer moet installeren. Als ik vraag waarom zeggen ze "to fix it"

Laatste edit:
Nadat ik op de facebook en twitter was gaan klagen werd ik weer gemailed. Nogmaals met de vraag voor teamviewer. En of ik dat mijn key registration page van diablo open wilde zetten. Nadat ik wat eisen stelde (ik beheer zelf de muis en toetsenbord) hebben we geconnect. In de chat kreeg ik een key die ik live moest invullen.

Problem solved.

[ Voor 15% gewijzigd door amaterasu op 17-04-2014 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-08 13:37

Murk

Is this thing on?

Zojuist Strike Vector voor € 9,77 gekocht bij kinguin.net in plaats van € 23 op Steam. Kreeg binnen een minuut na aankoop een mailtje met de game als Steam gift.

http://www.kinguin.net/pr...strike-vector-steam-gift/

"There are two hard things in computer science: cache invalidation, naming things, and off-by-one errors."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Laatst online: 07:53
amaterasu schreef op donderdag 17 april 2014 @ 17:14:

Laatste edit:
Nadat ik op de facebook en twitter was gaan klagen werd ik weer gemailed. Nogmaals met de vraag voor teamviewer. En of ik dat mijn key registration page van diablo open wilde zetten. Nadat ik wat eisen stelde (ik beheer zelf de muis en toetsenbord) hebben we geconnect. In de chat kreeg ik een key die ik live moest invullen.

Problem solved.
Ik snap niet wat mensen nou zo paranoïde doen over teamviewer installeren. Je bent niet de eerste die erover klaagt en ik vind het juist een topservice van de keysites. Hét bewijs voor hen dat jij niet uit je nek loopt te lullen :p

Tips: Doe geen vast wachtwoord maar variabel. Blijf gewoon op je plek zitten en neem de controle over zodra jij denkt dat het mis gaat. Maak desnoods een guestaccount aan of zet je persoonlijke bestanden op 'verborgen'. Als het echt niet goed gaat zet je de pc gewoon uit.

Of mis ik iets? Iemand dezelfde gedachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Twee keer Tropico 5 voor G2play.net €19,99 via steam gift. +1 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
iamzero456 schreef op maandag 21 april 2014 @ 18:34:
[...]

Ik snap niet wat mensen nou zo paranoïde doen over teamviewer installeren. Je bent niet de eerste die erover klaagt en ik vind het juist een topservice van de keysites. Hét bewijs voor hen dat jij niet uit je nek loopt te lullen :p

Tips: Doe geen vast wachtwoord maar variabel. Blijf gewoon op je plek zitten en neem de controle over zodra jij denkt dat het mis gaat. Maak desnoods een guestaccount aan of zet je persoonlijke bestanden op 'verborgen'. Als het echt niet goed gaat zet je de pc gewoon uit.

Of mis ik iets? Iemand dezelfde gedachten?
Precies. Heb het zelf ook een aantal keer gehad en nooit problemen gehad.
Ze lopen gewoon alles even na en controleren vaak zelf de key nog even. Ze kijken ook na of je de key niet zelf al in gebruik hebt.
Het is voor hun gewoon een bewijs dat ze niet worden bedonderd. Volgens mij gebeurd dat nogal vaak :)

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Had het laatst dat dit gevraagd werd maar ik vind het veel te ver gaan en heb helemaal geen zin om allerlei hierboven genoemde fratsen uit te moeten halen als ik een key koop.

Er zijn vast minder intrusive manieren te verzinnen. :X

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Noem er eens een paar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik vind het juist wel service, als jij onder controle bent van je muis en toetsenbord en zorgt dat alles aanstaat wanneer zij meekijken dan hebben zij volledig bewijs en weet jij ook dat er echt mensen zijn die daar werken je willen helpen. Ik zou willen dat meer bedrijven zulke down-to-earth service aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Hoezo moet ik een oplossing verzinnen voor iets waar ik nog niet eens weet wat het probleem precies is en hoe groot het is.

Ik heb helemaal geen behoefte om aan wie dan ook remote acces te geven. Idiote ontwikkeling dit.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
:P
Help!!!! schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:27:
[...]

Hoezo moet ik een oplossing verzinnen voor iets waar ik nog niet eens weet wat het probleem precies is en hoe groot het is.

Ik heb helemaal geen behoefte om aan wie dan ook remote acces te geven. Idiote ontwikkeling dit.
Die ontwikkeling komt omdat er genoeg mensen zijn die er wel degelijk misbruik van maken en dan ga je dit krijgen natuurlijk ze moeten het toch op de 1 of andere manier kunnen controlleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-09 20:45
sdk1985 schreef op maandag 21 april 2014 @ 23:49:
Twee keer Tropico 5 voor G2play.net €19,99 via steam gift. +1 dus.
Was dit een tijdelijke actie? Zie dat de prijs nu 5 euro hoger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayvonrk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-09 22:12
Ashy schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:08:
[...]

Was dit een tijdelijke actie? Zie dat de prijs nu 5 euro hoger is.
bij kinguin.net tropico 5 €16.45,-

[ Voor 3% gewijzigd door rayvonrk op 22-04-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:13

Wimo.

Shake and Bake!

Help!!!! schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 12:27:
[...]

Koop de key dan gewoon bij steam/origin/winkel. Geen gedoe, geen remote acces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Wimo. schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:39:
[...]

Koop de key dan gewoon bij steam/origin/winkel. Geen gedoe, geen remote acces.
Waarom zou ik een (forse) meerprijs gaan betalen. 8)7

Dat jij er blijkbaar voetstoots vanuit gaat dat, om vermeend niet eens nader gespecificeerd misbruik te voorkomen, dergelijke maatregelen onvermijdbaar en acceptabel zijn vind ik maar raar en sheepish.

Je weet niet eens wat er eigenlijk aan de hand is maar vind het al ok dat een wildvreemde helpdesker toegang tot je pc krijgt. :F

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Help!!!! schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:59:
[...]

Dat jij er blijkbaar voetstoots vanuit gaat dat, om vermeend niet eens nader gespecificeerd misbruik te voorkomen, dergelijke maatregelen onvermijdbaar en acceptabel zijn vind ik maar raar en sheepish.

Je weet niet eens wat er eigenlijk aan de hand is maar vind het al ok dat een wildvreemde helpdesker toegang tot je pc krijgt. :F
Wat hij denk ik bedoelde, is dat er altijd een risico is dat de key om wat voor reden ook niet werkt of al in gebruik is. Gevolg is dat je mee moet werken met de policy van zo'n keysite. Als je dat niet bevalt, dan kun je beter bij de officiële verkoper je game halen, dan werkt het altijd.

Je geeft al aan dat je niet teveel wilt betalen, dan moet je een andere keysite proberen die misschien een paar euro duurder is, maar zelfs dan heb je het bovenstaande risico. Al denk ik niet dat alle keysites teamviewer vereisen bij problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Nostordici schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:25:
[...]

Wat hij denk ik bedoelde, is dat er altijd een risico is dat de key om wat voor reden ook niet werkt of al in gebruik is. Gevolg is dat je mee moet werken met de policy van zo'n keysite. Als je dat niet bevalt, dan kun je beter bij de officiële verkoper je game halen, dan werkt het altijd.

Je geeft al aan dat je niet teveel wilt betalen, dan moet je een andere keysite proberen die misschien een paar euro duurder is, maar zelfs dan heb je het bovenstaande risico. Al denk ik niet dat alle keysites teamviewer vereisen bij problemen.
Snap ik en dat doe ik dus ook al.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
rayvonrk schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:25:
[...]

bij kinguin.net tropico 5 €16.45,-
Dankje! meteen besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuRado
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-09 15:30
Red Orchestra 2 is gratis voor vandaag op Steam

Mis het niet: http://store.steampowered.com/app/35450/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Help!!!! schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 13:59:
[...]

Als je op teamviewer op escape drukt dan knikker je de remote persoon er uit...

Het is niet heel erg lastig om de keysites te begrijpen. Keys zijn voor hun ook niet gratis, het enige dat ze doen is de region verschillen leveragen. Als een klant zegt dat ze geen key hebben gekregen, maar in werkelijkheid wel een key hebben ontvangen dan kost dit dus geld. Zo maar een extra key sturen betekent dat je aardig wat games moet verkopen om weer winst te draaien.

Is echter nog een groter probleem... Paypal kiest standaard de kant van de betaler, en niet die van de ontvanger. De klant kan hierna zijn geld dus via paypal terugeisen door een conflict te openen.... Verkoper is zijn key EN zijn geld kwijt EN heeft een "slechte" status bij Paypal.

Teamviewer is dan eigenlijk helemaal geen vreemde oplossing. Natuurlijk is hij niet waterdicht want je kan alsnog die key op een hele andere account invoeren en vervolgens doodleuk beweren dat je key al in gebruik is... Echter geeft het in ieder geval aan dat je bereid bent naar een oplossing te zoeken.

Los hiervan koop ik meestal bij OnlineKeyStore (vroeger G2play) en daar is het tot op heden nog nooit misgegaan. Minstens 20 transacties.

@tropico
Prijzen zullen wel fluctueren, is momenteel dezelfde prijs. Bij kinguin is hij ook gewoon 19 op dit moment.

[ Voor 7% gewijzigd door sdk1985 op 24-04-2014 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feanathiel
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online

Feanathiel

Cup<Coffee>

Net bij g2play.co.nl besteld. Moest wel adresgegevens invullen. Verder krijg je nog een gratis key erbij (ik had Ring Runner). Bestelling is erg snel verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook of Uplay keys ook te downloaden zijn in steam. Een voorbeeld is watch dogs die bijna alleen maar als Uplay key te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02-2023
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 17:42:
Weet iemand ook of Uplay keys ook te downloaden zijn in steam. Een voorbeeld is watch dogs die bijna alleen maar als Uplay key te vinden is.
Dit is volgens mij alleen het geval als het een steamworks titel betreft, bijv: Skyrim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is wel jammer. Hou niet van Uplay. Heb orgine al en Steam hoef er niet nog een programma bij
S_De_B schreef op maandag 28 april 2014 @ 18:06:
[...]

Dit is volgens mij alleen het geval als het een steamworks titel betreft, bijv: Skyrim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 20:51
Nope, kan niet. En in Steam start ie gewoon Uplay op, dus dat heeft ook geen zin.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dus eigenlijk net zoals bij R.U.S.E
Senor Sjon schreef op maandag 28 april 2014 @ 20:25:
Nope, kan niet. En in Steam start ie gewoon Uplay op, dus dat heeft ook geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-09 08:50
Verwijderd schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:07:
Oke dus eigenlijk net zoals bij R.U.S.E

[...]
R.U.S.E. start bij mij anders gewoon in Steam op zonder Uplay, het spel staat niet eens in mijn Uplay lijst.
Maar ja, meestal wordt Uplay alsnog gewoon opgestart en zit je met het probleem dat de Steam ingame overlay niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Topicstarter
Je zou natuurlijk Steam even kunnen contacteren, dan weet je het zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 12:37
Via DLcompare kwam ik deze discount code tegen: O3H7FE-D4NFO0-F0LIGK (20% korting) voor la noire complete edition
link: http://www.dlcompare.com/games/cd-key-download-la-noire-247 &

Zelf nog niet getest, maar wie weet werkt het?

[ Voor 2% gewijzigd door Gropah op 03-05-2014 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

Zalmanman

So long,

Via Kinguin kan je de keys als Steam Gift en als Steam Key kopen. Wat is het verschil daartussen eigenlijk? Ik zoek namelijk wat games om als verjaardagscadeau aan een maat te doen. Beter dan zo'n los briefje van €10, toch?

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
Als steam gift krijg je een email waarmee je hem kan claimen en anders gewoon een key.

Misschien is een steam gift leuker, die kan je namelijk zelf ook accepteren als gift. Waardoor je deze kan 're-giften' en hij deze dus als cadeautje krijgt via steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

Zalmanman

So long,

Oké, point taken. Sommige games zijn alleen als key, dus dat is dan jammer. Maar hij heeft ze sowieso al in z'n wishlist staan, dus kleine kans dat hij ze weg zal doen. De kans is er natuurlijk, maar ik ga er niet vanuit.

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 24-09 12:54

Stronkie

Where wind is Trouble

Misschien een rare topic kaap.

Maar ik heb bij Directgame.nl GTA 5 Besteld op 5 mei 2013.

Ik heb netjes betaald , alle bewijzen binnen. Levertijd zou 3 werkdagen zijn. Maar volgens mijn order is deze nog helemaal niet verzonden.

Mijn vraag bestaat DirectGame.nl nog wel. Laatste bericht van hun is van 23 april 2014.

Ik heb ze al gemaild , Getwitterd , op hun FB pagina berichten geplaatst en ik heb zelfs telefonish contact gezocht. (de telefoon gaat wel open maar er word niet opgenomen)

Ik vraag me af of jullie in deze week nog iets besteld hebben daar en ook binnen gekregen.

DIt is 10 x niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Stronkie schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 19:13:

Ik heb netjes betaald , alle bewijzen binnen. Levertijd zou 3 werkdagen zijn. Maar volgens mijn order is deze nog helemaal niet verzonden.

Mijn vraag bestaat DirectGame.nl nog wel. Laatste bericht van hun is van 23 april 2014.

Ik heb ze al gemaild , Getwitterd , op hun FB pagina berichten geplaatst en ik heb zelfs telefonish contact gezocht. (de telefoon gaat wel open maar er word niet opgenomen)

Ik vraag me af of jullie in deze week nog iets besteld hebben daar en ook binnen gekregen.

DIt is 10 x niets
Ik denk dat je GTA 4 bedoeld want GTA 5 is nog niet uit ;)

Directgame bestaat nog wel
http://tweakers.net/shopreview/8999/direct-game/shopreviews/

Anders daar eens een review achterlaten , ik zie wel dat ze reageren daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Topicstarter
Update gemaakt aan TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

GTA 5 voor xbox bestaat toch echt wel hoor. Maar ze hebben al gereageerd, ze hadden de game niet meer op voorraad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een preorder geplaatst voor Watch Dogs @ Instant Gaming. Ben benieuwd of ik mijn key snel heb als het spel uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Laatst online: 17-09-2024
Rockvee2 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 11:45:
[...]

Ik denk dat je GTA 4 bedoeld want GTA 5 is nog niet uit ;)

Directgame bestaat nog wel
http://tweakers.net/shopreview/8999/direct-game/shopreviews/

Anders daar eens een review achterlaten , ik zie wel dat ze reageren daar
Really now? Doe anders even je research voordat je wat onnozels zegt :)
GTA V
Stronkie schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 19:13:

DIt is 10 x niets
Wel gek dat je nog niets gehoord hebt, kan je geen telefonisch contact met ze zoeken?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Renquin schreef op maandag 12 mei 2014 @ 18:16:
[...]

GTA V
Kijk even bij http://www.rockstargames.com/V/order
Staat alleen XBOX 360 en PS3, geen pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-09 15:35

ThunderNet

Flits!

Alexxxxxxxxxx schreef op maandag 12 mei 2014 @ 19:59:
[...]

Kijk even bij http://www.rockstargames.com/V/order
Staat alleen XBOX 360 en PS3, geen pc.
En waarom moet het perse voor pc dan?

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 05-09 00:04
ThunderNet schreef op maandag 12 mei 2014 @ 20:05:
[...]

Misschien omdat dit het Online gamekeys topic is? Wat hij bedoelt is dat GTA V nog geen PC release heeft.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

ThunderNet schreef op maandag 12 mei 2014 @ 20:05:
[...]

Omdat je bij een PS3 of Xbox 360 nergens je PC key kunt invullen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmca
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-09 01:27
Alexxxxxxxxxx schreef op maandag 12 mei 2014 @ 20:28:
[...]

Omdat je bij een PS3 of Xbox 360 nergens je PC key kunt invullen ;)
Nee, maar er staat ook nergens dat het per se een pc key moet zijn, het het is een online gamekey topic, waar ook de consoles onder vallen. Dat een aantal tweakers de aanname maken dat dit per se moet is een ander verhaal maar staat nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Renquin schreef op maandag 12 mei 2014 @ 18:16:
[...]

GTA V

[...]

Wel gek dat je nog niets gehoord hebt, kan je geen telefonisch contact met ze zoeken?
Ze hebben zelf al een mailtje gestuurd afgelopen zaterdag.
Beste Mij,

Bedankt voor het bericht. Helaas ondervinden we vanuit de leverancier een vertraging m.b.t. de levering van de software. We verwachten de software eerdaags binnen te krijgen, waarna de order zal worden uitgeleverd.

Met vriendelijke groet,

Sylvie
Klantenservice Direct Game
Nou dat was dus afgelopen zaterdag.

Wou ze dit mailtje terug sturen :

Hallo,

We zijn nu dus precies een week verder. Ik heb nog steeds niet mogen vernemen van de verzending. Eerdaags is een ruim begrip. Ik zou toch meer duidelijkheid willen hebben in de levering van deze game. Bij ons in de stad is GTA 5 nog vollop verkrijgbaar. Kijk jullie zijn dan wel de goedkoopste van nederland op dit moment met GTA V. Maar goed op de website staat een uiterlijke lever datum van 3 WD (dit staat ook nog op jullie website vermeld 3-5 WD) . Met of zonder problemen van de leverancier . Ik neem aan dat jullie vast wel ergens een GTA V vandaan kunnen toveren en deze mij kunnen opsturen.

Ik verwijs dan ook naar artikel 11 van jullie contract Levering en Uitvoering :

5. Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.

Ik hoor graag van jullie

PS Het kan zijn dat dit mailtje hard overkomt. Maar aangezien deze game een kado is voor een speciaal persoon en ik deze nu keer op keer moest teleurstellen , wil ik gewoon weten waar ik aan toe ben.

Met vriendelijke groet

mij

Ik vind dit soort mailtjes dan ook niet echt duidelijk. Ik heb een product gekocht en daar zit een levertijd van 3-5 werkdagen bij. Wat voor problemen ze ook hebben met hun leverancier. Zolang ze , in mijn ogen , geen melding hebben gemaakt op hun website, blijven ze ingebreke. Desnoods gaat die Sylvie zelf naar de bartsmit en haalt daar een GTA V en stuurd mij die dan op. Klant is koning.

PS ze nemen hun telefoon niet op. Het nummer gaat wel over.. maar dan.... niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-09 15:35

ThunderNet

Flits!

Hmm heel typisch, eindelijk de knoop doorgehakt Battlefield 4 te kopen, ondanks dat ik niet zeker weet hoe speelbaar het gaat zijn op mijn pc.

Bijna nergens meer op voorraad? Ja, Origin zelf, voor dubbele bedrag..

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02:16
ThunderNet schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:54:
Hmm heel typisch, eindelijk de knoop doorgehakt Battlefield 4 te kopen, ondanks dat ik niet zeker weet hoe speelbaar het gaat zijn op mijn pc.

http://www.gameholds.com/battlefield-4-pc-download.html ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:27

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

ThunderNet schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 21:54:

http://www.naxu.nl/Games/PC/Battlefield-4-PC met deze site heb ik wel goede ervaringen. meerdere key's hier gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
BinaryRun schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 14:30:
Als steam gift krijg je een email waarmee je hem kan claimen en anders gewoon een key.

Misschien is een steam gift leuker, die kan je namelijk zelf ook accepteren als gift. Waardoor je deze kan 're-giften' en hij deze dus als cadeautje krijgt via steam.
Vaak staat er bij de verkopers van steam gifts zoiets soortgelijks:
"The Store is not responsible for any issues regarding STEAM GIFTS. There is a risk of being banned by STEAM for selling and/or purchasing STEAM GIFTS. Please remember you are doing it at your own risk!"

Komt zo'n ban vaak voor? En gebeurd dat als er op illegale manier is buitgemaakt? En ziet Steam dat je een Gift heb ontvangen die gekocht is in een andere regio? Zo toch onwijs fucked up zijn als je een steam gift t.w.v. €5 aanschaft en vervolgens word je account en daarmee je 100+ collectie games in één klap onspeelbaar??

Al met al.. is het veiliger om steamkeys te kopen? Of net zo (on)veilig als steamgifts.

[ Voor 8% gewijzigd door seez op 15-05-2014 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Mwah, account sluiten schijnt echt heel weinig te gebeuren en dan ook alleen bij mensen die fraude hebben gepleegd. Het kopen van spellen bij Russische gamepartners is immers ook illegaal (want daar is het goedkoper), maar meestal als er (überhaupt) stappen worden gezet is dit tegen de verkoper en niet de koper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
ik wil tropico 5 SSE hebben, en zat eigenlijk te denken deze via een gift uit de US over te laten komen (aangezien hij nergens in de online shops verkrijgbaar lijkt te zijn en het scheelt ~15 euro) maar ik ken geen Amerikanen :(

[ Voor 5% gewijzigd door mschol op 18-05-2014 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
Misschien een beetje offtopic, maar vorig jaar had ik via culgame een key voor kaspersky gekocht. Nu zoek ik eigenlijk de 2014 versie, zijn er ook (betrouwbare) vergelijkingssites voor voor software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
seez schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:25:
[...]

Vaak staat er bij de verkopers van steam gifts zoiets soortgelijks:
"The Store is not responsible for any issues regarding STEAM GIFTS. There is a risk of being banned by STEAM for selling and/or purchasing STEAM GIFTS. Please remember you are doing it at your own risk!"

Komt zo'n ban vaak voor? En gebeurd dat als er op illegale manier is buitgemaakt? En ziet Steam dat je een Gift heb ontvangen die gekocht is in een andere regio? Zo toch onwijs fucked up zijn als je een steam gift t.w.v. €5 aanschaft en vervolgens word je account en daarmee je 100+ collectie games in één klap onspeelbaar??

Al met al.. is het veiliger om steamkeys te kopen? Of net zo (on)veilig als steamgifts.
Ik koop al meer dan 5 jaar al mn keys online. Nog nooit problemen gehad. Zelfde als met al het computer gebruik. Gezond verstand werkt het best en keys verkopen en kopen is legaal. Het maakt niet uit of jE bf4 uit italie of witrusland koopt of hier in de winkel. Globalisatie ftw! Het grootste probleem zijn vaak de idioten die er geen ervaring mee hebben en allemaal maar roepen dat het dan grijs gebied is of niet te vertrouwen.

Het is dezelfde vraag, hoe weet je dat je kleding b.v. geen kinderarbeid is? Eigenlijk weet je dat ook niet.

Overigens zullen ze NOOIT je hele steam account bannen enkel de game. Maar goed het grootste probleem met keys kopen is mensen die maar schreeuwen en roepen vaak dat het gevaarlijk is zonder er ervaring mee te hebben tot aan sommige mods aan toe :). Daarom! Gezond verstand boven alles! En spullen uit het buitenland mag je kopen! Hoera!

[ Voor 21% gewijzigd door Postius op 22-05-2014 17:45 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Dat is gewoon niet waar. Er BESTAAN Steam accounts die geblokkeerd zijn, dát kan. Maar zoals ik al zei, alleen bij echt heftige dingen zoals fraude. Er bestaan wel meer soorten blokkades, zoals niet meer nieuwe games kunnen aankopen etc.

Daarnaast is het wel verboden om via mensen uit goedkopere gebieden, zoals Rusland, spellen te kopen. Lees maar eens het Steam reglement op na... Dat mensen er niet of nauwelijks op bestraft worden, wilt niet zeggen dat het toegestaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 18:15

heuveltje

KoelkastFilosoof

Postius schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 17:42:
[...]

Ik koop al meer dan 5 jaar al mn keys online. Nog nooit problemen gehad. Zelfde als met al het computer gebruik. Gezond verstand werkt het best en keys verkopen en kopen is legaal. Het maakt niet uit of jE bf4 uit italie of witrusland koopt of hier in de winkel. Globalisatie ftw! Het grootste probleem zijn vaak de idioten die er geen ervaring mee hebben en allemaal maar roepen dat het dan grijs gebied is of niet te vertrouwen.

Het is dezelfde vraag, hoe weet je dat je kleding b.v. geen kinderarbeid is? Eigenlijk weet je dat ook niet.

Overigens zullen ze NOOIT je hele steam account bannen enkel de game. Maar goed het grootste probleem met keys kopen is mensen die maar schreeuwen en roepen vaak dat het gevaarlijk is zonder er ervaring mee te hebben tot aan sommige mods aan toe :). Daarom! Gezond verstand boven alles! En spullen uit het buitenland mag je kopen! Hoera!
Let wel op het gegeven "steam gift" ipv steam key, dat is wat riskier
Er zijn nogal wat gevallen waarin er met een gestolen cc een bult van die gifts gekocht worden, en verhandeld. Die worden dan later vaak ongeldig verklaart (niet dat je dan gebanned word, maar het spel ben je wel kwijt)

[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 26-05-2014 20:30 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 18:05:
Net een preorder geplaatst voor Watch Dogs @ Instant Gaming. Ben benieuwd of ik mijn key snel heb als het spel uit is.
Vanmiddag om 13:21 uur werkende key ontvangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 11:49
Welke site halen jullie vaak je keys dan? Ik ben op zoek naar een Arma 3 steam key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rolandos582 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:47:
Welke site halen jullie vaak je keys dan? Ik ben op zoek naar een Arma 3 steam key.
In mijn post hierboven noemde ik al een site,

https://www.instant-gaming.com/en/183-buy-key-steam-arma-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
rolandos582 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:47:
9 uit de 10 keer via http://www.kinguin.net Nooit problemen ondervonden, altijd snel geleverd en volgens mij nu ook met IDEAL te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
+1 voor kinguin.net. Heb daar een aantal keys gekocht en altijd binnen een paar minuten geleverd. Heb ongeveer 10 steam keys gekocht (inclusief een aantal gifts) en nog geen problemen gehad.
Pagina: 1 ... 36 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico