Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 37 ... 52 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cezus
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-06 15:56
Zojuist Civ5 Brave New World gekocht via www.directgamecards.com voor 9,78. Key is binnen en geactiveerd. dat maken 31 personen met goed ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusius-nl
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-03 12:35
seez schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:07:
[...]

9 uit de 10 keer via http://www.kinguin.net Nooit problemen ondervonden, altijd snel geleverd en volgens mij nu ook met IDEAL te betalen.
Lijkt wel heel erg op g2play.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farg0
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-06 10:08
Confusius-nl schreef op maandag 02 juni 2014 @ 21:27:
[...]

Lijkt wel heel erg op g2play.net
Het is dan ook een soort van "marktplaats" opgericht door g2play :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 483123

Woop, zojuist Watch Dogs (met dlcs) gekocht van directgameards voor 32 euros! Wel met de coupon code dgcdogs

Code is inmiddels binnen maar gaat het downloaden op uplay maar met 700kb/s :s heeft iemand anders ook last hiervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ah, ik zie het probleem al. Uplay. Is nooit supersnel geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02:11
Net nog Fifa 14 gekocht via www.directgamecards.com.
Key binnen in 2 minuten en werkt! :)
Tevreden klant hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:56

Christiano007

Ich bin der champion

wian schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 12:14:
+1 voor kinguin.net. Heb daar een aantal keys gekocht en altijd binnen een paar minuten geleverd. Heb ongeveer 10 steam keys gekocht (inclusief een aantal gifts) en nog geen problemen gehad.
Zelf de laatste dagen daar ook 2 Keys gekocht, beiden kreeg ik direct binnen. Top

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-06 19:03

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

+1 voor g2play.net

Trials Fusion pack is prima aangekomen via steam-gift optie!

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Bagger, gister GTA V gepreorderd voor PC alleen was de site echt supertraag. Geen bevestigingsmails gehad, bedrag wel afgeschreven. Hij staat wel in orderlijst, maar een bevestiging is wel prettig zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382378

seez schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 14:25:
[...]

Vaak staat er bij de verkopers van steam gifts zoiets soortgelijks:
"The Store is not responsible for any issues regarding STEAM GIFTS. There is a risk of being banned by STEAM for selling and/or purchasing STEAM GIFTS. Please remember you are doing it at your own risk!"

Komt zo'n ban vaak voor? En gebeurd dat als er op illegale manier is buitgemaakt? En ziet Steam dat je een Gift heb ontvangen die gekocht is in een andere regio? Zo toch onwijs fucked up zijn als je een steam gift t.w.v. €5 aanschaft en vervolgens word je account en daarmee je 100+ collectie games in één klap onspeelbaar??

Al met al.. is het veiliger om steamkeys te kopen? Of net zo (on)veilig als steamgifts.
Ik heb misschien 5 van de 50 games via een serial gekocht waaronder ook 1 game als gift.
Ik zie niet echt waarom het niet zou mogen gezien het gewoon Retail keys zijn(de meeste).

Wel ben ik eens gebanned geworden op mijn oude steam account met the orange box en CS.
Dit omdat ik op CS een "skin" voor de HUD had gedownload die een puntje in t midden van t scherm zetten. Niemand heeft mij ooit gewaarschuwd dat als je skins of mods oid installeert, het ook automatisch een verboden iets zou zijn. Maargoed, beetje gay dus.

Ik koop nog wel geregeld een steam serial key, als het een europe of ww key is, maar let wel op welke mods je installeert I guess :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Anoniem: 382378 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:29:
[...]

Ik heb misschien 5 van de 50 games via een serial gekocht waaronder ook 1 game als gift.
Ik zie niet echt waarom het niet zou mogen gezien het gewoon Retail keys zijn(de meeste).

Wel ben ik eens gebanned geworden op mijn oude steam account met the orange box en CS.
Dit omdat ik op CS een "skin" voor de HUD had gedownload die een puntje in t midden van t scherm zetten. Niemand heeft mij ooit gewaarschuwd dat als je skins of mods oid installeert, het ook automatisch een verboden iets zou zijn. Maargoed, beetje gay dus.

Ik koop nog wel geregeld een steam serial key, als het een europe of ww key is, maar let wel op welke mods je installeert I guess :/
Koop maar eens 10 RU steam keys/gifts ;).
Met US en EU (als in west europa, niet oekraine oid) keys zit je afaik altijd wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eL_Jay schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:35:
[...]

Koop maar eens 10 RU steam keys/gifts ;).
Met US en EU (als in west europa, niet oekraine oid) keys zit je afaik altijd wel goed
Ik snap niet waarom iemand een RU key überhaupt zou kopen (tenzy je russisch spreekt).
Dat je allerlei dingetjes moet downloaden om de engelse taal te krijgen zoals dat bij BF was dacht ik, zou je toch al moeten weten dat er iets niet pluis is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Anoniem: 382378 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:58:
[...]

Ik snap niet waarom iemand een RU key überhaupt zou kopen (tenzy je russisch spreekt).
Dat je allerlei dingetjes moet downloaden om de engelse taal te krijgen zoals dat bij BF was dacht ik, zou je toch al moeten weten dat er iets niet pluis is :P
Dat is maar bij paar games waar dat bij moet veel RU games zijn gewoon in het engels of je krijgt 2 versies. Maar goed ik heb 1 keer een RU versie gekocht van borderlands 2, later werd ie gelocked en werkte de key niet meer bij mensen maar heb er verder nooit wat van gehoord. Steam gifts koop ik heel soms, enige wat je echt niet moet doen is een VPN gebruiken om dingen te kopen op steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WeAreLegion schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:07:
[...]

Dat is maar bij paar games waar dat bij moet veel RU games zijn gewoon in het engels of je krijgt 2 versies. Maar goed ik heb 1 keer een RU versie gekocht van borderlands 2, later werd ie gelocked en werkte de key niet meer bij mensen maar heb er verder nooit wat van gehoord. Steam gifts koop ik heel soms, enige wat je echt niet moet doen is een VPN gebruiken om dingen te kopen op steam.
Nee dat ben ik inderdaad wel met je eens!
Ik houd het gewoon bij de EU/WW keys, anders koop ik 'm wel in een steamsale.
Summer sale zal ook wel binnekort komen he :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 08:06

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Ik zou ook iedereen willen afraden om VPN te gebruiken, daarom heb ik dat ook al tijden in de TS staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Inderdaad heel slim :) daar krijg je echt meeste gezeik mee namelijk :) dus gewoon niet doen !

En de steam sale begint als goed is op de 19de van juni :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-06 17:23
Vraagje

ik zit nu wat meer te kijken naar CD keys voor 360, en zie soms zeer interesante prijzen langskomen. Maar in hoeverre:

Zijn deze betrouwbaar? En hoe weet ik welke voor de EU is?

voorbeeld:

http://www.allkeyshop.com...?q=category:xbox+360+game

[ Voor 19% gewijzigd door corset op 11-06-2014 17:20 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZ6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-06 09:49

FZ6

Na wat discussie hier gisteren toch maar de gok genomen en besteld bij Actiehunt

Simcity besteld voor iets minder dan €20,-
code netjes ontvangen.

[ Voor 15% gewijzigd door FZ6 op 11-06-2014 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Kon 't niet laten..van 't weekend via Kinguin Watch Dogs besteld..nog geen 29 euro met die spaardingetjes van ze ingeleverd en wel en In een minuutje of 10 alles weer geregeld :) Geen zin om cheap te doen met die rare Russische meuk, ook ik zeg: blijf daar lekker weg van. Als je niet het geld er voor over hebt kun je beter even wachten tot de prijs gewoon dropt..toch?

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:38

JSchut

.....

Ik heb Trials Fusion Standaard gekocht (pre-order) via uPlay. Nu kost de season pass ook 20 euro ( met korting 16 euro). Maar een Steam gift van de deluxe versie (dus inclusief season pass) is 18 euro.

Zit er haast over te denken om dan maar de deluxe steam te kopen. Twijfel alleen heel erg of ik dan de season pass kan activeren op m'n huidige uplay versie van Fusion. Iemand al eens ervaring met dit soort situaties?

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:32
Ik denk dat je dan 2 spel zal hebben, deluxe edition en standaard.
Voor anderen laten weten wat ook werkt, ik had Assassin creed 4 steam (usa) 18 euro gekocht en wilde dlc ook voor lage prijs (9euro) en was op amazon duitsland met origin sleutel en werkte perfect.
JSchut schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 08:47:
Ik heb Trials Fusion Standaard gekocht (pre-order) via uPlay. Nu kost de season pass ook 20 euro ( met korting 16 euro). Maar een Steam gift van de deluxe versie (dus inclusief season pass) is 18 euro.

Zit er haast over te denken om dan maar de deluxe steam te kopen. Twijfel alleen heel erg of ik dan de season pass kan activeren op m'n huidige uplay versie van Fusion. Iemand al eens ervaring met dit soort situaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Actiehunt.nl ook toegevoegd aan de lijst nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeppyZ88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-06 21:50
Heb zelf meerdere malen bij G2play.net keys gekocht over de jaren heen.
Altijd de gekochte keys ontvangen. Twee jaar geleden moest je soms nog wel eens wat langer wachten, maar tegenwoordig krijg je eigenlijk meteen de keys in je inbox. Werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 20-06 16:01

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Instant-gaming.com Fifa14 key gekocht. Betaald en kreeg hem direct. Minuut later ingevoerd in Origin en daar werkte hij ook zonder problemen. (Dikke plus)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

royalt123 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:20:
Ik denk dat je dan 2 spel zal hebben, deluxe edition en standaard.
Voor anderen laten weten wat ook werkt, ik had Assassin creed 4 steam (usa) 18 euro gekocht en wilde dlc ook voor lage prijs (9euro) en was op amazon duitsland met origin sleutel en werkte perfect.

[...]
Contact gezocht met ubisoft. En idd dan heb je het spel 2 keer.

Reactie ubi: U zou nog een icoon in uw games ontvangen. Deze zou zonder de versie werken die u reeds heeft. U zou dus op nieuw beginnen met een nieuw spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InSanex
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-06 20:22

InSanex

serenity now!

Ikzelf heb wel eens via de site http://www.buygamecdkeys.com/ een key gekocht.
Nou ben ik eens mijn spellen aan het bekijken, en wat blijkt, de door mij gekochte key van Warfighter is gebanned !
Eén en ander aan het navragen, maar wat ik zou op internet lees, heeft deze site met gestolen creditcards cd keys gekocht, en ze weer doorverkocht.

Het weer in Halfweg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

InSanex schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:30:
Ikzelf heb wel eens via de site http://www.buygamecdkeys.com/ een key gekocht.
Nou ben ik eens mijn spellen aan het bekijken, en wat blijkt, de door mij gekochte key van Warfighter is gebanned !
Eén en ander aan het navragen, maar wat ik zou op internet lees, heeft deze site met gestolen creditcards cd keys gekocht, en ze weer doorverkocht.
Ik had ook zoiets met Titanfall. Key gekocht via G2A.com. Een maand gespeeld ofzo, was game ineens uit Origin verdwenen.
Navraag gedaan en er zou fraude zijn gepleegd. Er schijnt een chargeback gedaan te zijn. :? Als het vaker gebeurd schijnt EA ook rucksichtslos je account te blocken/bannen.

Hoop gedoe met navraag doen bij EA en G2A maar uiteindelijk heb ik het aankoopbedrag nu terug (althans staat op “mijn account” bij G2A).

Zwaar irritant allemaal. Vooral ook dat EA die game zomaar delete. :(
Zo klantonvriendelijk, bah. :( Stuur dan een email met uitleg ofzo.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Hmm bij naxu.nl een gamekey gekocht voor watch dogs, maar die werkt dus niet in uplay. Lekker dan, support gaat natuurlijk na 2300 niet meer reageren.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Vind je dat echt gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Nee maar het is wel jammer dat ik geen werkende key krijg ;). Nu ook nog niets gehoord.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 22:28
+1 voor G2Play.net. Net Diablo® III: Reaper of Souls Standard Edition aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActieHunt
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-01-2022
Boudewijn schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 00:31:
Hmm bij naxu.nl een gamekey gekocht voor watch dogs, maar die werkt dus niet in uplay. Lekker dan, support gaat natuurlijk na 2300 niet meer reageren.
Ik zeg dit niet voor me eigen webshop. maar in het verleden toen ik mijn webshop nog niet had.
kocht ik simcity bij naxu en kreeg hem pas na 5 uur. zonder pardon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Boudewijn schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:35:
Nee maar het is wel jammer dat ik geen werkende key krijg ;). Nu ook nog niets gehoord.
Dat is wel tragisch. Blijven stalken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06 14:04

The Inquisitor

Greetings weaklings

Net een key gekocht bij funstockdigital.co.uk/, prima site, key werd direct na betaling geleverd. Geactiveerd in Origin en geen klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:43
+1 voor G2Play.net: 2 gamekeys gekocht, 1 werd direct geleverd, de ander een pre-order en komt op de dag van release.
Enige minpuntje: de site is wat traag. Ze zouden wat meer servercapaciteit moeten inzetten vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-06 05:37
Het fijne van de steamsale is dat de prijzen op grijze import sites ook dalen. Vaak voor een nog lager bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

seez schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:02:
Het fijne van de steamsale is dat de prijzen op grijze import sites ook dalen. Vaak voor een nog lager bedrag.
Correct. Heb Borderlands 2 GOTY voor 12 euro kunnen kopen. Zo goedkoop wordt hij niet eens bij de steam sale. (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmca
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-06 12:14
Christiano007 schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 12:09:
[...]

Correct. Heb Borderlands 2 GOTY voor 12 euro kunnen kopen. Zo goedkoop wordt hij niet eens bij de steam sale. (denk ik)
Hij is in de steamsale €11,24. Het handige is om bij het kopen van keys bijvoorbeeld ook even te kijken op sites zoals isthereanydeal, hier kan je namelijk ook de geschiedenis zien van hoe duur spellen ooit zijn geweest bij o.a. steam.

(Goed, €12 is ook super goedkoop daar niet van)

[ Voor 4% gewijzigd door rmca op 23-06-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

rmca schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:10:
[...]

Hij is in de steamsale €11,24. Het handige is om bij het kopen van keys bijvoorbeeld ook even te kijken op sites zoals isthereanydeal, hier kan je namelijk ook de geschiedenis zien van hoe duur spellen ooit zijn geweest bij o.a. steam.

(Goed, €12 is ook super goedkoop daar niet van)
Ja ik zag het, ach het is dubbeltjes werk dus dan is het nog niet zo erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActieHunt
thanks

[ Voor 84% gewijzigd door ActieHunt op 24-06-2014 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Steam sale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Googlen..... Het staat notabene in de topicwarning :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 604171

*spam*

[ Voor 95% gewijzigd door BM op 25-06-2014 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk0o
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-06 22:52
The Inquisitor schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 18:55:
Net een key gekocht bij funstockdigital.co.uk/, prima site, key werd direct na betaling geleverd. Geactiveerd in Origin en geen klachten.
Gisteren een BF4 key gekocht (paypal). Werkt prima.

*Tip Bestellen na 20:00 kan er verzorgen dat je order handmatig gecheckt wordt wat dus vertraging oplevert +- 60min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Kom net dit topic tegen, dat ga ik zeker even in de gaten houden.

Om niet helemaal als TVP over te komen:
Ik heb goede ervaringen met G2A. Ik kwam ze op het spoor toen ik een BF4 Premium key wilde en het stelde niet teleur. Ik kreeg netjes binnen een paar minuten een link naar de pagina met mijn key, plus een foto van de key voor als iemand per ongeluk de key verkeerd had ingevoerd op de site. Later heb ik nog een Xbox Live Gold key gekocht van 3 maanden, op dezelfde manier afgehandeld: top. +2 dus :)

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoelMakers1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-06 09:16
Op g2a hebben ze nu preorders voor:

Assasins creed unity
Farcry 4
Battlefield hardline
Borderlands the Pre sequel
Risen 3
Civilazation Beyond Earth

Voor 29.99 per stuk

[ Voor 8% gewijzigd door NoelMakers1 op 28-06-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farg0
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-06 10:08
Gisteren Sniper Elite 3 gekocht bij G2Play, een paar uur na het activeren van de key op steam de volgende melding gekregen:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2me2146.jpg

contact opgenomen met g2p support en het geld werd omgezet in reward points +25% extra voor de geleden "schade". Op dit moment staat Sniper Elite er ook niet meer te koop buiten de RU VPN key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-06 15:52
Donderdag grid autosport gekocht bij simplycdkeys.com voor omgerekend €22 ,kreeg de code een uurtje later binnen zodat ik de game kon preloaden. Een aanrader wat mij betreft.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nog een +1 voor Code4game.com. Binnen 10 minuten de cd key in de mailbox.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Farg0 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 10:34:
Gisteren Sniper Elite 3 gekocht bij G2Play, een paar uur na het activeren van de key op steam de volgende melding gekregen:

[afbeelding]

contact opgenomen met g2p support en het geld werd omgezet in reward points +25% extra voor de geleden "schade". Op dit moment staat Sniper Elite er ook niet meer te koop buiten de RU VPN key
Zag een blogpost van Kinguin dat dit bij meerdere mensen was gebeurd en dat de schuld in ieder geval niet bij de keystores lag, maar dat het wel netjes met de klant werd opgelost: dat blijkt dus wel..maar ja, lullig is het wel.

Weer een +1 voor Kinguin van deze kant, season pass voor Watch Dogs binnen 2 minuten na betaling al in orde, fijn :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
2Dutch schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:23:
[...]

Zag een blogpost van Kinguin dat dit bij meerdere mensen was gebeurd en dat de schuld in ieder geval niet bij de keystores lag, maar dat het wel netjes met de klant werd opgelost: dat blijkt dus wel..maar ja, lullig is het wel.

Weer een +1 voor Kinguin van deze kant, season pass voor Watch Dogs binnen 2 minuten na betaling al in orde, fijn :)
Ik blijf toch het vermoeden houden dat dit toch komt omdat games groot worden ingekocht waarna achteraf de transactie met een CC wordt gecancelled..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-06 16:03
+1 voor G2Play.net

Zojuist een key aangeschaft voor D3: Reaper of Souls en binnen 2 minuten in de mail.

Enige kritiekpuntje is al eerder genoemd: De site is ontzettend traag, maar dat doet er niet toe als je het spel voor de helft van de prijs kunt krijgen vergeleken met de battle.Net store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZ6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-06 09:49

FZ6

+1 voor actiehunt.

Gisteravond Sniper 3 besteld, binnen een paar minuten binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-03 02:55
Walking Dead season 1 Steam key voor €5,- bij GamersGate. Veel betaal opties daar en het is een minuut of 5 wachten nadat je hebt betaald voor je de key krijgt maar het werkt allemaal prima. +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-06 10:22
Ircghost schreef op maandag 30 juni 2014 @ 15:29:
[...]

Ik blijf toch het vermoeden houden dat dit toch komt omdat games groot worden ingekocht waarna achteraf de transactie met een CC wordt gecancelled..
Hier staat wat meer achtergrond:
http://www.thesixthaxis.c...-being-revoked-heres-why/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:33
skreppiedoe schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 11:07:
Donderdag grid autosport gekocht bij simplycdkeys.com voor omgerekend €22 ,kreeg de code een uurtje later binnen zodat ik de game kon preloaden. Een aanrader wat mij betreft.
+1 Net gekocht en de key was binnen 2 minuten binnen. Mooi prijsje hoor :) ( ben console prijzen gewend )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
FZ6 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:30:
+1 voor actiehunt.

Gisteravond Sniper 3 besteld, binnen een paar minuten binnen.
+1 ook hier. Football Manager 2014 besteld en binnen een paar minuten de key in de mail gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Ik zag de game hier passeren (g2play). Is wel een koopje. Iemand ervaring met deze aankoopwijze?

Stond warning bij: The Store is not responsible for any issues regarding STEAM GIFTS. There is a risk of being banned by STEAM for selling and/or purchasing STEAM GIFTS. Please remember you are doing it at your own risk!

[ Voor 15% gewijzigd door Hurtebise op 08-07-2014 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActieHunt
Hurtebise schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:45:
Ik zag de game hier passeren (g2play). Is wel een koopje. Iemand ervaring met deze aankoopwijze?

Stond warning bij: The Store is not responsible for any issues regarding STEAM GIFTS. There is a risk of being banned by STEAM for selling and/or purchasing STEAM GIFTS. Please remember you are doing it at your own risk!
Heb er wel ervaring mee. ben er niet echt een voorstander van.
je kan het proberen. maar het blijft toch je eigen risico 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 587363

SimCity 2013 gisteravond gekocht voor 10 euro. Echt een koopje. Key werkte en installeren op imac ging ook prima! Gekocht overigens via E-bay.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 587363 op 09-07-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Laatst online: 20-06 16:51
Vorige week Divinity Original Sin gekocht bij G2play.net (steam-gift) voor 20,- euro
Key met een paar minuten binnen en ben lekker aan het spelen.

Wat betreft steam gifts en het risco om gebanned te worden.
Dit is mijn 3e steam gift die ik gekocht heb en tot nu toe nog nergens last van gehad.
Wel heb ik een apart steam account die ik alleen maar gebruik voor steam gifts.

Ook vandaag The Witcher 3 (steam gift) (23,- euro) en Dragon Age Inqusition (origen key) (29,90 euro) ge pre-ordered bij G2play

[ Voor 46% gewijzigd door Equazor_ op 09-07-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Anoniem: 587363 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:07:
SimCity 2013 gisteravond gekocht voor 10 euro. Echt een koopje. Key werkte en installeren op imac ging ook prima! Gekocht overigens via E-bay.
Kan er nog een linkje af naar de seller of was er maar 1 en hebben we er niks aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Weet wat scores bijgewerkt, morgen maar de volgende sites in de lijst toevoegen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beakzz schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:47:
[...]

Kan er nog een linkje af naar de seller of was er maar 1 en hebben we er niks aan ?
Ja hoor, hier komt ie: http://www.ebay.com/itm/S...ain_2&hash=item4ad66694ca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 23:07
Net SimCity gekocht op G2Play, werkt die ook nog eens niet (code al gebruikt). Moet ik weer wachten, annoying. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
NotSoSteady schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 12:34:
[...]

Net SimCity gekocht op G2Play, werkt die ook nog eens niet (code al gebruikt). Moet ik weer wachten, annoying. :'(
Een dag verder nog geen oplossing, screenshots gestuurd, en nu moet ik vragen aan de support afdeling van Origin wanneer de code is gebruikt, nou denk het niet, de laatste keer dat ik ooit wat heb besteld daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
NotSoSteady schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 16:20:
[...]
Een dag verder nog geen oplossing, screenshots gestuurd, en nu moet ik vragen aan de support afdeling van Origin wanneer de code is gebruikt, nou denk het niet, de laatste keer dat ik ooit wat heb besteld daar.
Vaag weer... Heb totaal 2x (van de veel keys die ik daar gekocht heb) een probleem gehad.
Beide keren heb ik zonder pardon een nieuwe key gekregen die wel gelijk functioneerde.

Snap dat je er niets meer wilt bestellen, gelukkig zijn er genoeg andere sites die dezelfde dienst leveren :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NotSoSteady schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 16:20:
[...]

Balen inderdaad! Hoeveel heb je er voor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Hou ons op de hoogte zodat ik het kan bijwerken in het topic, ik hoop natuurlijk dat het allemaal goed afloopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Je krijgt altijd zo een nieuwe code dus ik kan me voorstellen dat er ook misbruik van gemaakt wordt. Lekker makkelijk een 2e key scoren dus misschien is het gewoon nieuw beleid. Ik hoop voor je dat het snel opgelost wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadForiT
  • Laatst online: 16-06 16:37
Momenteel gaat de goedkoopste Witcher 3 (steam gift) voor €14.32 op Kinguin.

http://www.kinguin.net/ca...r-3-wild-hunt-steam-gift/

Ik had de key van Best Games binnen 5 minuten binnen en heb deze inmiddels aan mijn Steam library toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vraag me eigenlijk af hoe die bedrijven aan al die codes komen? Moeten zij die ook inkopen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 08:18
Anoniem: 587363 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 21:55:
Ik vraag me eigenlijk af hoe die bedrijven aan al die codes komen? Moeten zij die ook inkopen of zo?
Als je dit topic doorspit vind je het antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 06:36
maartend schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:14:
[...]

Als je dit topic doorspit vind je het antwoord.
Als je googled op de namen van deze zogenaamde shops dan vind je ze niet.
Niet zo verwonderlijk dat je 1 van dezer dagen gezeik krijgt in wat voor vorm dan ook.
Ik doe er ook vrolijk aan mee hoor,zeker geen heilig boontje.
Blijft het uit dan hebben we mazzel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Ircghost schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:51:
Hou ons op de hoogte zodat ik het kan bijwerken in het topic, ik hoop natuurlijk dat het allemaal goed afloopt!
Nou aan G2Play heb ik helemaal niks gehad, duurde ook te lang, daarna met Origin Livechat Support gesproken en na het aanleveren van mijn PayPal factuur en de emails van G2Play hebben ze de game toegevoegd aan mijn library.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-06 22:08
+1 fast2play.com.

Left 4 dead 2 maar eens gekocht om met vrienden te spelen voor 4 euro daar en de mail met de key was er binnen 2 minuten. Het enige onhandige aan de website is dat als je er nog nooit iets besteld hebt, je pas na betaling allemaal adresgegevens moet gaan invullen voor je account. Beetje vreemd opgesteld, maar het werkt uiteindelijk wel gewoon.

Is er overigens een reden dat fast2play en g2a.com niet meer in de algemene lijst staan op pagina 1? Ik dacht dat die er wel altijd in stonden eerst. Over beide heb ik altijd wel positieve verhalen gehoord en vooral g2a.com heb ik zelf goede ervaringen mee met meerdere aankopen.

[ Voor 11% gewijzigd door flippiej op 16-07-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-05 14:27
+1 voor G2play.

Titanfall aangekocht. Binnen 5 minuten de code via de mail. Helaas weer Origin moeten installeren, maar dat heb ik er voor over.

Met kortingscode die ik vond in het A&K topic ook nog eens €0,72ct eraf weten te snoepen van de prijs :)

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-05 23:41
+ 1 g2play.net
Mafia 2 (geschenk) gelijk binnen gekregen.
Zo stom heb net de Humble Bundle gemist

[ Voor 48% gewijzigd door noud op 26-07-2014 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

+1 kinguin.net

Season pass voor Trials Fusion (uPlay key) gekocht. Binnen een minuut in m'n mailbox. Direct geactiveerd en deed het zoals je mag verwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serphilith
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-06 03:55
Zo, Even bijwerken:

+1 g2play.net ( 24-MAY-2014 ) 2x Wolfenstein

+1 g2play.net ( 26-MAY-2014 ) Watch Dogs

+1 g2play.net ( 22-JUL-2014 ) Plague Inc.

+1 g2play.net ( 25-JUL-2014 ) 3x Hearthstone Card Pack

+1 g2play.net ( 26-JUL-2014 ) Divinity Original Sin

+1 g2play.net ( 28-JUL-2014 ) Dead Island Franchise Pack

+1 g2play.net ( 31-JUL-2014 ) 12mnd Xbox Live Gold*

* Bij de Xbox gold vroegen ze wel om verificatie of ik wel Europees was. Ze vroegen om een factuur van een lokaal bedrijf met mijn naam/adres erop en een foto van mijn legitimatie ( id, pass, rijbewijs ). Is dit bij iemand bekent dat dit vaker gebeurt?

Ik heb ze mijn ID gestuurd met mijn BSN en Doc nr weg ge-edit omdat ze daar niets mee te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Zal het spoedig er in gooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 15:34
Dit topic pas net gevonden, maar eventjes doorgeven van CDKeyhouse en G2A.

+1 CDkeyhouse.com (07-05-2014) Sniper Elite 3
+1 G2A.com (29-07-2014) Sniper Elite 3 Season Pass

Bij CDKeyhouse had ik de key vrijwel direct, bij G2A duurde het een 5 a 10 minuten. Het fijne is wel dat je ook met iDeal kunt betalen bij G2A.com.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 10-06 08:03
Ik vind het nog steeds een leuk topic hoor, staat ook nog als bookmark. Maar ik denk eerlijk gezegd dat het steeds minder relevant wordt om de 1st page bij te werken op basis van de ladingen positieve ervaringen, en dan voornamelijk met bekende shops zoals CDkeyhouse, G2a, en G2play en Kinguin. Iedereen weet inmiddels dat deze keysites gewoon werken. En er zullen waarschijnlijk altijd wel kleine individuele issues blijven bestaan. Het lijkt me best tijdrovend om bij te blijven houden hoeveel plusjes G2Play bijvoorbeeld krijgt.

Het is voornamelijk interessant hoe nieuwe en relatief onbekende keyshops zich verhouden tot de grotere, inmiddels bekende. Daar blijft het toch een groter risico om dergelijke aankopen te doen, en interessant om te lezen hoe eventuele problemen bij en na aankoop worden afgehandeld. Natuurlijk is een complete lijst altijd beter, maar ik vind het persoonlijk niet zo heel interessant om het 1000e plusje van G2A/G2Play/Kinguin voorbij te zien komen, omdat ik weet dat het daar toch wel goed zit?

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Tjah, waarom zou ik het niet bijwerken? Ik weet dat die grote niet veel toegevoegde waarde hebben, maar waarom zou ik het per se niet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Laatst online: 21:47

nielsvv

100% Afol

Hoe kan je de keys die je gekocht hebt testen?
Ik heb enkele keys gekocht die ik niet wil koppelen aan mijn account maar later wil ruilen. Als ik deze ingeef in steam zijn ze onmiddellijk gekoppeld.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
nielsvv schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 11:44:
Hoe kan je de keys die je gekocht hebt testen?
Ik heb enkele keys gekocht die ik niet wil koppelen aan mijn account maar later wil ruilen. Als ik deze ingeef in steam zijn ze onmiddellijk gekoppeld.
volgens mij is dat niet mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Lukt niet. Logisch ook he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 21:25
Origin en Uplay geven je in een pop-up wel aan 'wat' je met een bepaalde key krijgt en geven je daarbij ook de keuze of je deze wilt activeren of niet. Als EA en Ubi het kunnen.. Zo logisch is het eigenlijk dus niet :P

[ Voor 4% gewijzigd door MusicAddict op 03-08-2014 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Laatst online: 21:47

nielsvv

100% Afol

Vind het zelf ook niet logisch. Het is niet de bedoeling om de game zelf te testen, enkel om te zien welke game er achter welke key zit.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
nielsvv schreef op zondag 03 augustus 2014 @ 13:29:
Vind het zelf ook niet logisch. Het is niet de bedoeling om de game zelf te testen, enkel om te zien welke game er achter welke key zit.
Als je ze dm'ed dan test ik ze wel voor je >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

+1 voor Onlinekeystore.com 29,99 voor Alien: Isolation: Nostromo Edition

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Laatst online: 20-06 09:07
Hier Titanfall gekocht bij gameholds. Leuke aanbieding daar. Vrij snel geleverd ook, dus ook +1. Wel even een mailtje terug gehad, waarsch. omdat mijn registratie mail adres niet overeen komt met paypal mail adres. Of ik even aan wilde geven, via het paypal mail adres, wat ik gekocht had en even adresgegevens wilde verifieren via een mailtje daar vandaan. Daarna vrij snel geleverd. Op zich wel sjiek dat ze nog even een dubbel-check doen tegen fraude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Kent iemand een site waar ze skyrim ook hier zo goedkoop verkopen?
https://www.instant-gamin...skyrim-legendary-edition/

Helaas is het hier helemaal uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Na een tip van crizyz heb ik gamerkeys.net offline gehaald in de TS, het is blijkbaar gesloten / overgekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

pokle312 schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 12:19:
Kent iemand een site waar ze skyrim ook hier zo goedkoop verkopen?
https://www.instant-gamin...skyrim-legendary-edition/

Helaas is het hier helemaal uitverkocht.
Kom op, hoe moeilijk is het?

11.95.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16233

Gisteren voor minder dan 13 euro Watch Dogs gekocht via kinguin.net
is met een code van een Nvidia voucher die je moet ingeven op de website van ubisoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActieHunt
Een goedenavond

Ik was even andere gamekey sites aan het checken en kwam er achter dat veel site niet meer werkend zijn.

loffer.com
lowpricedgaming.com
keysoutlet.com
ggkeys.com
gameshop-cdkeys.com
gamekeys4sale.com
gamekeydistrict.com
cdkeystore.com
cdkeysmarket.com
cdgamekeys.net

Dat schoont het weer een beetje op

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
STERREK schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 20:20:
Een goedenavond

Ik was even andere gamekey sites aan het checken en kwam er achter dat veel site niet meer werkend zijn.

loffer.com
lowpricedgaming.com
keysoutlet.com
ggkeys.com
gameshop-cdkeys.com
gamekeys4sale.com
gamekeydistrict.com
cdkeystore.com
cdkeysmarket.com
cdgamekeys.net

Dat schoont het weer een beetje op

Groetjes
Hartstikke bedankt voor de moeite! Zal het morgen bijwerken :)

• ActieHunt
Ircghost schreef op woensdag 13 augustus 2014 @ 04:04:
[...]

Hartstikke bedankt voor de moeite! Zal het morgen bijwerken :)
Geen dank het was een kleine moeite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Het is nu weer bijgewerkt, een van die sites was veranderd in een trojan website.. heel fijn :P
Pagina: 1 ... 37 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico