Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 38 ... 52 Laatste
Acties:

• 33Fraise33
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-06 21:41
Ik kan je aanraden om de topic warning even te lezen, want dat geeft waarschijnlijk antwoord op je vraag en verder had je dan ook geweten dat dit niet de bedoeling is

[ Voor 75% gewijzigd door Gropah op 21-08-2014 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brother Lorien
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09-2022
Weet iemand misschien nog een discount code voor g2play?
Ben een cheapass zeeuw en wil voor BF3 premium nog besparen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ircghost schreef op vrijdag 15 augustus 2014 @ 00:04:
Het is nu weer bijgewerkt, een van die sites was veranderd in een trojan website.. heel fijn :P
vraagje, waarom staat Go2Arena.com er eigenlijk niet bij? :9
forumsearch: Online Gamekeys kopen - Deel II - filtered op Go2Arena

zou eigenlijk al op meer dan +15 moeten staan ^^

[ Voor 7% gewijzigd door SmokingCrop op 24-08-2014 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
SmokingCrop schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:42:
[...]

vraagje, waarom staat Go2Arena.com er eigenlijk niet bij? :9
forumsearch: Online Gamekeys kopen - Deel II - filtered op Go2Arena

zou eigenlijk al op meer dan +15 moeten staan ^^
Omdat ik het bijwerken in batches doe, en soms een beetje slordig ben :'( .. Ik zal zorgen dat Go2arena deze week een plekje zal vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

O als het zo werkt, dan heb ik ook nog een die er niet tussen staat: www.g2a.com

Er staan al posts in dit topic uit 2013 en hij staat nog niet in de TS: forumsearch: Online Gamekeys kopen - Deel II - filtered op g2a

[ Voor 6% gewijzigd door Anthirian op 25-08-2014 11:31 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-06 17:23
G2play gebruikt nu voor:

Shadow warrior Steam
Supreme Commander Gold Steam
Wildstar + 30 days

gelijk de key gekregen, nergens problemen mee gehad. Werkt heerlijk. Zal die zeker vaker gebruiken :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naenne
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-07-2024
Geen idee of deze al gelinkt is, maar ik heb dead rising 3 nog vóór dat ie op pc uit is goedkoop aan kunnen schaffen op kinguin.

http://www.kinguin.net/ca...dead-rising-3-steam-gift/

Dit was oorspronkelijk de basis versie zonder dlc (je de apocalypse versie op kinguin ook voor 35 kopen), maar op steam worden alle basis versies automatisch geupgrade naar apocalypse versie.

20 euries ipv 45 op steam.

[ Voor 7% gewijzigd door naenne op 27-08-2014 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:38
+1 G2play.net : Gisteren Speedrunners besteld en de key zat gelijk in mijn account. Verder is simplycdkeys.com nog steeds niet in de lijst terug te vinden en die zou toch op +2 mogen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Laatst online: 21-06 17:23
G2Play nu weer gebruikt voor wat dingetjes. Nogmaals +1 gelijk geregeld, heerlijk.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:50
Forza Horizon bij g2a.com. Key binnen paar minuten binnen +1
Titanfall bij g2play.net Key gelijk binnnen +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Laatst online: 20:13
Jejking schreef op maandag 04 augustus 2014 @ 23:31:
[...]

Kom op, hoe moeilijk is het?

11.95.
€11,55 op GK4.ME

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-06 14:28
Weet iemand waar ik de prijzen van games kan checken bij release? Ben namelijk op zoek naar de prijs van FIFA 14 bij release op g2play, g2a en go2arena. Om gewoon te kijken wat het verschil met pre order nu is. Er is toch vast wel een site die dit bijhoudt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:38
IAmNice schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:21:
Weet iemand waar ik de prijzen van games kan checken bij release? Ben namelijk op zoek naar de prijs van FIFA 14 bij release op g2play, g2a en go2arena. Om gewoon te kijken wat het verschil met pre order nu is. Er is toch vast wel een site die dit bijhoudt?
Je zou natuurlijk in die grote rode banner kunnen kijken waar je dit bericht onder typte :p :+

Edit : Woordje release gemist :D

[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 27-08-2014 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:20
Tijdje niet gepost hier...

Laatste tijd een aantal succesvolle bestelling bij Kinguin gedaan.

Heb de volgende losse bestellingen gedaan
-Tropico 5
-Rust
-Payday 2
-Payday 2+Gage Sniper DLC
-Payday 2 Gage mod Courier DLC
-Civilization Gods & Kings DLC

Eén keer kwam ik niet door de betaling heen en was ik mijn "kingolds" kwijt. De support heeft deze netjes gerefund.

Los daarvan is Kinguin een soort marktplaats en is het een tussenpartij. Zo kun je via Kinguin ook een key van G2play krijgen (wat dan stiekem ook weer onder hetzelfde bedrijf als Kinguin valt). Dus Kinguin gaan meetellen is mogelijk niet heel nuttig (zie dat er 3 in staan nu).

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Beakzz schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 16:49:
[...]

Je zou natuurlijk in die grote rode banner kunnen kijken waar je dit bericht onder typte :p :+

Edit : Woordje release gemist :D
Dus heeft iemand een site daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
IAmNice schreef op woensdag 27 augustus 2014 @ 17:10:
[...]
Dus heeft iemand een site daarvoor?
Hoe zou een website die prijzen op voorhand kunnen weten?
Oh, van fifa 14 :p

[ Voor 10% gewijzigd door SmokingCrop op 31-08-2014 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Eh fifa 14 is al een jaar geleden uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Je kan gewoon in de pricewatch kijken wat de minimum prijs was bij release? Is dan weleens waar niet de prijs bij een keysite zoals g2play (en dus is het eigenlijk appels met peren vergelijken), maar geeft wel een indicatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 22-06 15:22
+2 voor G2A, twee keer een payday 2 key gekocht voor €12,50 per stuk - 5% korting met kortingscode LIRIK. Netjes kunnen betalen via ideal en de codes binnen 5 minuten ontvangen.

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:27
Weet iemand of je gelijk die steam gift krijgt van dead rising 3? of pas morgen 5 september.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:06
+1 voor Unlimited Gamestore (.com)

Sims 4 aan 31.20 (na 3% korting)

FYI: er wordt wel een kleine toeslag gevraagd (< 1 EUR) voor alle betaalmiddelen buiten bankoverschrijving.

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:25
+1 voor g2play.net

Portal 2 gekocht, zonder de 'safeguard'. Dit is een bijdrage die je verzekerd van je gamekey.

[ Voor 29% gewijzigd door MaNDaRK op 09-09-2014 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-05 00:38
Beste mede-tweakers,

Vandaag komt Fable Anniversary uit voor de pc.

Vorige bestelling bij Gamemafia.pro ( dead rising 3) was goed verlopen dus wederom daar besteld.

Maar nu heb ik dus een Fable Anniversary Steam Gift gekocht voor 16,20 maar bij invoeren geeft hij
aan al in gebruik te zijn

Er is een fout opgetreden bij het verwerken van je aanvraag:

Dit geschenk is al in gebruik genomen.

Iemand hetzelfde ooit meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-06 23:29
martijn24 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 17:36:
Beste mede-tweakers,

Vandaag komt Fable Anniversary uit voor de pc.

Vorige bestelling bij Gamemafia.pro ( dead rising 3) was goed verlopen dus wederom daar besteld.

Maar nu heb ik dus een Fable Anniversary Steam Gift gekocht voor 16,20 maar bij invoeren geeft hij
aan al in gebruik te zijn

Er is een fout opgetreden bij het verwerken van je aanvraag:

Dit geschenk is al in gebruik genomen.

Iemand hetzelfde ooit meegemaakt?
Staat ie niet al in je Steam lijst? Of werk je met meerdere Steam accounts? Vaak staat er namelijk dat X je een gift wel sturen en dat je die kan toevoegen. Check dat dus nog maar even, anders contact opnemen met de verkopende partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Nee gebruik maar 1 steam account was wel ingelogd op steam en moest de link met de gift in een browser kopieren waardoor ik nogmaals moest inloggen.

Maar heb al een ticket ingeschoten hoop dat ze snel antwoorden want wil fable spelen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
martijn24 schreef op vrijdag 12 september 2014 @ 17:43:
Nee gebruik maar 1 steam account was wel ingelogd op steam en moest de link met de gift in een browser kopieren waardoor ik nogmaals moest inloggen.

Maar heb al een ticket ingeschoten hoop dat ze snel antwoorden want wil fable spelen :-)
Kreeg al reply terug van Gamemafia.pro
Dien screenshots te maken van steam etc etc.

Dus hopelijk komt het goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ircghost schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:58:
[...]
Omdat ik het bijwerken in batches doe, en soms een beetje slordig ben :'( .. Ik zal zorgen dat Go2arena deze week een plekje zal vinden!
lange week, lolol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniacnl
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 26-04 23:37
Succesvolle transactie en werkende key voor Dead Rising 3 Apocalypse Edition (VPN Activation CD Key - Steam) aangeschaft voor €19,95 via http://www.gamekeys4all.com/
Bezorgingstijd: 25 Min.
Key soort: Gift

Was een beetje huiverig voor Russische VPN en heb tot op heden enkel EU/World keys aangeschaft, maar ik moet zeggen dat de VPN activatie uitermate gladjes verliep. Ik begrijp dat er enig risico aan vast zit, maar het prijsverschil met andere aanbieders was me toch net iets te groot.B.v. bij Kinguin: >€32.
Er was nog 1 aanbieder die lager zat, maar die site zag er op het eerste oog vrij onbetrouwbaar uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:02

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Topicstarter
Sssst >:)

Wel weer +1 voor kinguin.net

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-06 11:39
Wat zijn jullie ervaringen met Kinguin betreffend pre-orders? Vorige keer had ik BF4 ge-preordered, maar deze kreeg ik pas 3 dagen na launch in mijn mailbox. Overigens ook gezien met CoD Ghost, de FB stond vol met klachten en excuses..

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
Gisteren bij Kinguin SimCity LE gekocht en meteen een key in m'n account gekregen. Erg tevreden en goede prijs.

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-02 14:41

iNFiNiTY-

pro

Koop bijna alles via Kinguin, werkt prima. Verder koop ik alleen worldwide codes, geen RU met vpn en dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchjoy
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
Voor degenen die met "Hola Beter Internet" werken (leuke plugin voor Chrome!)...

Als je via Origin shopt vanuit India kan je FarCry 4 LTD en AssCreed Unity voor ~21-22 eur inkopen. Uiteraard gewoon de internationale versie (zelfs NLD bij AssCreed zag ik).

Voeg de spullekes toe aan uw winkelwagen, u zet Hola Internet uit en logt gewoon met uw Nederlandse login in...

... Je kan natuurlijk ook gewoon een ticket kopen en op je smartphone inloggen! :)

[ Voor 14% gewijzigd door Dutchjoy op 21-09-2014 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadForiT
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 16:37
Dutchjoy schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:47:
Voor degenen die met "Hola Beter Internet" werken (leuke plugin voor Chrome!)...

Als je via Origin shopt vanuit India kan je FarCry 4 LTD en AssCreed Unity voor ~21-22 eur inkopen. Uiteraard gewoon de internationale versie (zelfs NLD bij AssCreed zag ik).

Voeg de spullekes toe aan uw winkelwagen, u zet Hola Internet uit en logt gewoon met uw Nederlandse login in...

... Je kan natuurlijk ook gewoon een ticket kopen en op je smartphone inloggen! :)
Bedankt voor de tip! Zojuist beide games via deze methode gepreordered :)

Omdat het preorders zijn, krijg je bij Unity als extra The Chemical Revolution Mission DLC + Royal Arsenal Pack. Bij Far Cry 4 krijg je de Hurk’s Redemption DLC erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:12
Dutchjoy schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:47:

mmm...het lukt mij nog niet zodra ik hola uitzet is mijn mandje ook weer leeg?
moet ik ingelogd zijn of uitgelogd als ik de spellen in mijn mandjes gooi?

[ Voor 5% gewijzigd door Michel242186 op 22-09-2014 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadForiT
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 16:37
Michel242186 schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:21:
[...]

mmm...het lukt mij nog niet zodra ik hola uitzet is mijn mandje ook weer leeg?
moet ik ingelogd zijn of uitgelogd als ik de spellen in mijn mandjes gooi?
Dat had ik de eerste keer ook. Je moet uitgelogd zijn op de Indiase site en dan je spullen in je mandje stoppen. Vervolgens in je mandje op proceed/checkout klikken en dan krijg je een login scherm. Dan zet je hola internet uit en log je in. Als het goed is ben je nu ingelogd en is je mandje nog steeds gevuld met de prijs in Indian Rupee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
MadForiT schreef op maandag 22 september 2014 @ 11:57:
[...]

Dat had ik de eerste keer ook. Je moet uitgelogd zijn op de Indiase site en dan je spullen in je mandje stoppen. Vervolgens in je mandje op proceed/checkout klikken en dan krijg je een login scherm. Dan zet je hola internet uit en log je in. Als het goed is ben je nu ingelogd en is je mandje nog steeds gevuld met de prijs in Indian Rupee.
tnx gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:06
Een neutrale beoordeling voor code4game. Ze verkochten de Steam Edition van Train Sim 2015 aan 24 EUR op hun website, bij ontvangst van de key bleek het echter een standaard versie te zijn nadat ik hem gevalideerd had op steam. Contact opgenomen met G4C en snel bericht terug dat ze met hun leverancier gingen contact opnemen. Uiteindelijk na 5 dagen bericht gekregen dat ze me 5 EUR gingen refunden, maar dan kom ik nog altijd aan 19 EUR uit terwijl ik elders de standaard editie voor 15 EUR kon kopen.

Ik heb ze ook gevraagd de steam edition niet meer als steam edition te adverteren aangezien het gewoon de standaard editie is. Ik ben blij dat ze besloten iets te refunden, maar ik had persoonlijk toch wel een iets betere service verwacht naar de klant toe (een juiste nieuwe steam edition key bijvoorbeeld).

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
+1 voor Go2Arena, had daar eerst fifa 15 in pre-order, maar via mexicaanse origin was het goedkoper dus ticket gestuurd voor cancel en na 6 uur hadden ze het al refunded (paypal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-06 19:50
Nieuwe HumbleBundle:
https://www.humblebundle.com
Thomas was Alone is een echte aanrader.

steam: failsnail, Letterbox

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:33
Eergisteravond singularity via Kinguin gekocht. Key werkte niet, waarna support heel snel reageerde, echter zonder oplossing. Of ik wat screenshots wilde sturen. Vervolgens blijft het stil. Beetje jammer dit.

Eerder via Kinguin gekocht en dat ging altijd goed overigens. Het zal wel geregeld worden, maar beetje jammer dat er niet snel gereageerd wordt als het wat moeilijker wordt.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serphilith
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-06 03:55
Mocht dit nog gewenst zijn voor dit topic:

+1 g2play.net ( 23-AUG-2014 ) 3D MARK + Random key (event)

+1 g2play.net ( 24-AUG-2014 ) The Forest

+1 g2play.net ( 4-SEP-2014 ) The Sims 4

+1 g2play.net ( 16-SEP-2014 ) Train Fever

+1 g2play.net ( 22-SEP-2014 ) Wasteland 2 Deluxe

+1 g2play.net ( 26-SEP-2014 ) Borderlands 2 DLC

+1 g2play.net ( 30-SEP-2014 ) Middle-Earth: Shadow of Mordor Premium

Nog steeds geen problemen gehad met G2Play.
Gebruik geen VPN service en koop geen Gift keys.

[ Voor 10% gewijzigd door serphilith op 02-10-2014 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eyradir
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-05 00:05
JerX schreef op donderdag 18 september 2014 @ 20:28:
Wat zijn jullie ervaringen met Kinguin betreffend pre-orders? Vorige keer had ik BF4 ge-preordered, maar deze kreeg ik pas 3 dagen na launch in mijn mailbox. Overigens ook gezien met CoD Ghost, de FB stond vol met klachten en excuses..
Onlangs had ik nog FIFA 15 gepre-orderd via Kinguin. Ik kreeg m'n key netjes op de dag voor release zodat ik de game kon preloaden.

PS: het hangt er (denk ik?) wel van af welke vendor je steeds kiest per game. Voor FIFA 15 koos ik voor G2PLAY, waar ik werkelijk nog nooit problemen mee heb gehad. Ik kies uiteraard altijd de vendors met de hoogste score.

[ Voor 19% gewijzigd door Eyradir op 03-10-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:06

Isniedood

nee, echt niet!

Een hele dikke -1 voor Kinguin. Ik heb vier keer eerder zonder problemen spellen gekocht bij deze site, maar de vijfde keer ging het mis.

Stronghold crusaders 2 heb ik voor een kennis in de pre-order gekocht. Uiteindelijk heeft hij de Poolse versie gekregen die in 1 taal beschikbaar is; Pools. Na release zijn ze daar achter gekomen en kan je nu poolse en meertalige versies bestellen. Nadat wij erachter zijn gekomen heb ik contact opgenomen met de helpdesk.

Of wij aub een screenshot wilde maken van de game properties en dan de language tab. Deze was er niet en om dat te bewijzen hebben wij er een foto van gemaakt. Dat was echter niet voldoende want het MOEST een screenshot zijn. Vond ik onzin en diegene voor wie ik het gekocht had wist niet hoe. Principueel heb ik niet de moeite genomen het uit te leggen, want er bestaat gaan languages tab.

Aangegeven bij Kinguin en na dagen onderhandelen een paypal dispute geopend. Vervolgens stond er bij de order status refund (closed). Dit was de Credit memo die ik kreeg:

Item Sku Qty Subtotal
Subtotal €0.00
Tax €0.00
Grand Total €0.00

Oftewel een credit nota van €0,00 maar wel een order status van refunded. Paypal had ook niks ontvangen. Tijd voor een berichtje:
My order status says Payment Reversed (Closed), but i haven't received a single dollar yet. When can i expect it to be on my account?
Vervolgens kreeg ik als reactie:
Dear Customer,
Thank you for your message.
Please send us a screenshot of the available languages and language tab on Steam (or with lack of it).(Note: hadden ze dus al 2 x ontvangen in de vorm van een foto) We can not process any action without screenshot. Please close the dispute on PayPall - than we will be able to send the new key or refund you. We are truly sorry for any inconvenience.
If you have any more doubts, please, feel free to contact us again.
Best regards,
Marek
Dat ze vragen eerst de dispute te sluiten voordat zij actie gaan ondernemen is een zeer kwalijke zaak. Vervolgens reageerde ik met:
I have shown you a photo which shows there is no languages tab for this game (like many more), and i don't see how in any way that can be different from a screenshot. Please tell me, what the problem is. I have no intentions on closing the dispute, because I will not be able te re-open it again.
Toen kwam de refund:
Dear Justin,

We would like to inform you that our accounting department has issued a refund.

We apologize for any inconvenience caused.

If you have any doubts or questions please feel free to contact us. We are at your service 24/7.

Please note that responding multiple times or creating new tickets may cause a delay in our responses.

Kind regards

Przemek
Koop nooit bij Kinguin zonder creditcard of paypal wat mij betreft!

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Volgens mij maak je er zelf een zooitje van :+ ,
Isniedood schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 17:29:
Of wij aub een screenshot wilde maken van de game properties en dan de language tab. Deze was er niet en om dat te bewijzen hebben wij er een foto van gemaakt. Dat was echter niet voldoende want het MOEST een screenshot zijn. Vond ik onzin en diegene voor wie ik het gekocht had wist niet hoe. Principueel heb ik niet de moeite genomen het uit te leggen, want er bestaat gaan languages tab.

Aangegeven bij Kinguin en na dagen onderhandelen een paypal dispute geopend. Vervolgens stond er bij de order status refund (closed). Dit was de Credit memo die ik kreeg:

Item Sku Qty Subtotal
Subtotal €0.00
Tax €0.00
Grand Total €0.00

Oftewel een credit nota van €0,00 maar wel een order status van refunded. Paypal had ook niks ontvangen. Tijd voor een berichtje:

[...]

Vervolgens kreeg ik als reactie:

[...]

Dat ze vragen eerst de dispute te sluiten voordat zij actie gaan ondernemen is een zeer kwalijke zaak. Vervolgens reageerde ik met:

[...]

Toen kwam de refund:

[...]

Koop nooit bij Kinguin zonder creditcard of paypal wat mij betreft!
Vreemd verhaal. Het is te veel moeite om iemand op de "Print scrn" knop van zijn of haar toetsenbord te wijzen??? Klinkt als moeilijk doen om niets. Het kost je meer moeite om op al die tickets te reageren dan dat je gewoon één knop op een toetsenbord in drukt. Verder wil het ook wel eens helpen een vriendelijkere toon te gebruiken in tickets.

Ivm de refund in combinatie met het bovenstaande lijk me dit moeilijk als -1 te kwalificeren. Voor een winkel is er niets vervelender dan iemand die een PayPal dispuut opent. Omgekeerde bewijslast en voor je het weet is je hele account geblokkeerd ;).

Los daarvan lijkt het met überhaupt lastig om Kinguin in deze lijst te gaan bijhouden omdat het een tussenpartij is. Je kunt per sub-contractor de tevredenheid score en het aantal succesvolle orders zien ahv sterren.

[ Voor 10% gewijzigd door sdk1985 op 04-10-2014 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isniedood
  • Laatst online: 15:06

Isniedood

nee, echt niet!

De toon die je ziet is van reactie 10 t/m 12. Wat mij betreft ben ik fatsoenlijk het gesprek aangegaan. Bovendien heb ik de bestelling gedaan bij g2play wat de eigenaar is van kinguin (of andersom), dus die vlieger gaat in dit geval ook niet op.

Er was gewoon een foto van de volledige monitor waar duidelijk te zien was dat er geen languages tab was, zoals bij wel meer steam spellen. De refund heb ik pas aangevraagd nadat we een week onderweg waren.

Als kinguin slechts een prijsvergelijker was die doorverwees naar de subcontractors dan zouden ze niet de verantwoordelijkheid dragen van de afhandeling. Echter doet kinguin zowel de betaling, als de communicatie en daarom zijn ze ook verantwoordelijk of alles goed verloopt. Het is niet voor niks dat je dispute met hun aan kan gaan en niet de subcontractor.

Ik heb 5 spellen bij hun gekocht en het is altijd goed gegaan, tot deze laatste keer. Bij problemen doen ze erg moeilijk vind ik (vinden ze waarschijnlijk ook van mij) en blijft het aan te raden om niet via ideal te betalen, omdat je dan geen poot hebt om op te staan.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Isniedood schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:43:
Ik heb 5 spellen bij hun gekocht en het is altijd goed gegaan, tot deze laatste keer. Bij problemen doen ze erg moeilijk vind ik (vinden ze waarschijnlijk ook van mij) en blijft het aan te raden om niet via ideal te betalen, omdat je dan geen poot hebt om op te staan.
PayPal is zeker handig: zodra je zoiets hebt van: kom er niet uit met de seller, dispute en dan gaan ze ineens voor je rennen. Al meerdere malen meegemaakt dat ik de gebrekkige communicatie richting mij als klant (zelfs een bedrijf dat flikte om 0,0 te reageren op mijn berichten) moest gaan zitten oplossen via PayPal omdat ik anders naar mijn geld kon fluiten. Raad het anderen ook aan, die extra laag zekerheid kan je veel gedonder en euro's schelen. Blijft wel slecht van Kinguin dat ze een screenshot willen van iets dat niet bestaat..onkunde.

[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 06-10-2014 10:35 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-06 14:49

Twan V

...en er stralend uitzien

Hier ook een positieve ervaring met www.gamekeyz.net. Voor € 11,18 The Vanishing of Ethan Harper gekocht.

EU/regiovrije versie, gewoon in het Engels.

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nobu
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-05 14:54
+2 voor Kinguin.
Heb voor mijn vriendin en ik Titanfall gekocht, Was meteen netjes die minuut nog in de mail terug te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Dit is op meerdere manieren niet het doel van dit topic. Het moet over game keys gaan en daarnaast is het niet de bedoeling om te gaan vragen naar ervaringen, die komen vanzelf wel.

[ Voor 76% gewijzigd door Gropah op 15-10-2014 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
2Dutch schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 10:35:
[...]

PayPal is zeker handig: zodra je zoiets hebt van: kom er niet uit met de seller, dispute en dan gaan ze ineens voor je rennen. Al meerdere malen meegemaakt dat ik de gebrekkige communicatie richting mij als klant (zelfs een bedrijf dat flikte om 0,0 te reageren op mijn berichten) moest gaan zitten oplossen via PayPal omdat ik anders naar mijn geld kon fluiten. Raad het anderen ook aan, die extra laag zekerheid kan je veel gedonder en euro's schelen. Blijft wel slecht van Kinguin dat ze een screenshot willen van iets dat niet bestaat..onkunde.
maar is het niet zo dat paypal slechts een schijnveiligheid biedt?
ja ze reageren wellicht wat sneller, maar het valt niet onder de buyer protection van paypal, dus je moet maar hopen dat je je geld daadwerkelijk terug krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje
  • Laatst online: 21-06 15:41

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Heeft één van julliue ervaring met kopen van keys van gamekeys.nl?

Ik zag via de pricewatch dat ze daar Far Cry 4 verkopen ( pricewatch: Far Cry 4, PC ) Maar op de site staat dat ze een Steam key verkopen ( http://www.gamekeys.nl/preorder-games.php#far-cry-4 ) Aangezien dit een Uplay game is vraag ik me af of het echt wel een Steam key is. En ik kan geen info vinden over deze website verder.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-06 08:21
Cloontje schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 23:04:
Heeft één van julliue ervaring met kopen van keys van gamekeys.nl?

Ik zag via de pricewatch dat ze daar Far Cry 4 verkopen ( pricewatch: Far Cry 4, PC ) Maar op de site staat dat ze een Steam key verkopen ( http://www.gamekeys.nl/preorder-games.php#far-cry-4 ) Aangezien dit een Uplay game is vraag ik me af of het echt wel een Steam key is. En ik kan geen info vinden over deze website verder.
Dat kan gewoon een Steam key zijn. Steam start dan Uplay op om de game te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Laatst online: 15:16

jacobras

Developer

Tackleberry schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:30:
[...]

Dat kan gewoon een Steam key zijn. Steam start dan Uplay op om de game te gaan spelen.
Dat lijkt mij ook. Als je Far Cry 3 normaal via Steam koopt wordt het spel ook opgestart door eerst Uplay te starten (helaas :F).
En dat ding auto-update, dus soms mag je daar eerst op wachten :z

[ Voor 11% gewijzigd door jacobras op 15-10-2014 22:45 . Reden: Uplay heet die meuk, niet UbiPlay :P ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloontje
  • Laatst online: 21-06 15:41

Cloontje

Tea. Earl Grey. Hot.

Tackleberry schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 22:30:
[...]

Ik weet dat het zo werkt ik heb meer Uplay games op mijn Steam (heb 1800+ games op mijn Steam account). Het is gewoon wat vaag dat het een Steam key is voor die prijs. Ik kan namelijk nergens anders Steam keys vinden voor deze game. En als het Steam keys zijn is het met een VPN.

Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Wat is eigenlijk het verschil tussen Kinguin en g2play.net? Daar staat boven in de banner namelijk 'powered by Kinguin' dus ik neem aan dat het hetzelfde bedrijf is ofzo? Maar ondertussen zijn de prijzen wel verschillend. (bij Kinguin zijn ze iets goedkoper in sommige gevallen, zoals bij shadows of mordor).

[ Voor 8% gewijzigd door Il 2 op 21-10-2014 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Laatst online: 23-06 23:52
Il 2 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:44:
Wat is eigenlijk het verschil tussen Kinguin en g2play.net? Daar staat boven in de banner namelijk 'powered by Kinguin' dus ik neem aan dat het hetzelfde bedrijf is ofzo? Maar ondertussen zijn de prijzen wel verschillend. (bij Kinguin zijn ze iets goedkoper in sommige gevallen, zoals bij shadows of mordor).
Kinguin is opgezet door de heren achter g2play,en bied Key handelaren een platform om hun keys aan te bieden op een soort marktplaats/eBay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-06 22:32
Zojuist Titanfall gekocht voor twee tientjes bij Fast2play.com. Betaal met Ideal. De code direct in de mail en de game werkt.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 4060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Nu online
Iemand die op het forum van Greenmangaming kan komen? Heb in de mail een aanbod gekregen om als VIP enkele nieuwe games aan korting te kopen, zoals Civ BE aan 37,5. Als ik daar nu nog de 20% coupon zou op kunnen gebruiken zou het interessant zijn. Alleen werkt de coupon blijkbaar niet en als ik naar het forum wil gaan om het daar te checken/vragen krijg ik een 500 internal servor error...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Ik kan er prima in, als je tenminste https://forums.playfire.com/gmg bedoelt.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Ja...maar ik krijg altijd de 500 fout, of ik nu in chrome of firefox probeer... Soms bij het bekijken, soms bij het inloggen. Enige mogelijheid of je voor mij kan vagen of je de coupon met het VIP-offer kan combineren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 20-06 16:01

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Via Kinguin net COD Advanced warfare en de upgrade to digital pro (dlc) gekocht. (Preorders)
DLC gift link al direct binnen maar die kan ik dus pas activeren als ik COD:AW key binnen heb.

Alles bij elkaar 64 euro(ideal) inclusief season pack/ zooi extra zaken enz. Die losse mapdlc's kosten meestal al los 15 euro per stuk.

Benieuwd wanneer ik de gamekey kan ontvangen zodat ik op tijd kan preloaden. Voor die paar euro een dag eerder spelen vond ik het niet waard. Daarbij zaten de extras ook al in de upgrade naar dig. pro versie.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 593965

Iemand al ervaringen met Witcher 3,Shadow of Mordor of Sid Meier's Civilization®: Beyond Earth™ kopen op G2A?
Prijzen zijn te mooi om waar te zijn vooral voor Witcher 3 (vaak zijn alleen russische copys onder de 20 €)

https://www.g2a.com/weeklysale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
Heeft iemand ook een site waar je goedkope xbox one games kunt krijgen?

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iantje31 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 01:14:
Heeft iemand ook een site waar je goedkope xbox one games kunt krijgen?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7TmT3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iantje31
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-12-2023
ja ik weet t.. haha. ben aan het sparen voor een desktop

Steam: iantje31 | AMD Ryzen 7 5800X, 32 GB 3600MHz RAM, MSI GTX 1080 8G Gaming Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Zie dat Kinguin nog wel in de lijst staat. Alleen niet goed geteld. Wellicht een idee om de sub-vendor voortaan te vermelden? Staat gewoon in je order history.

In ieder geval bij deze (aparte orders, order nummer even weggelaten):
Endless Legend Classic Pack Steam Gift 21-9-2014 Razer's Cheap Games
Endless Legend Classic Pack Steam Gift 19-9-2014 Global Games
Planetary Annihilation Early Access Steam Gift 4-9-2014 Global Games
Sid Meier's Civilization V Gods and Kings DLC Steam Key 26-8-2014 Born2Steam
Sid Meier's Civilization V Gods and Kings DLC Steam Key 26-8-2014 Born2Steam
Payday 2 Steam Key PAYDAY 2: Gage Sniper Pack DLC Steam Gift 14-7-2014 multiple vendors BGP
Payday 2 Steam Key 2-6-2014 Gamekeystore
Payday 2 Steam Key 2-6-2014 Johnny
RUST Steam Gift 17-5-2014 Global Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:07

Nikeo

Jawelles

Sid Meier's Civilization®: Beyond Earth gekocht voor iets van 35 euro bij dreamgame.nl

Toen ik hem bij de bekende shops wou kopen was het overal out of stock of moeilijke voorwaarden, dus ik wou dit eens proberen. Keys na een paar minuten binnen. Ik had de eigenaar om 21.00 uur nog gebeld. Er staat reclame voor een ander civ spel achter op de cdkey, waardoor ik dacht dat ik het verkeerde spel had gekregen. Werkte allemaal, DLC ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
Wie heeft er ervaring met de gifts van kinguin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 20-06 16:01

Frostbite

🤦🏻‍♂️

AntiChrist7 schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:12:
Van de week nog 1 gekocht (dlc) maar ik wacht omdat je de basegame moet hebben en die heb ik dus nog niet.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
al een paar gekocht ging allemaal prima.

had ook nog twee pre-orders staan en heb deze zonder problemen kunnen annuleren...ze wilde het eerste in mijn kinguin account terug storten maar heb aangegeven dat ik het liever in mijn paypal acccount wilde en dat was geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

mschol schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:10:
[...]

maar is het niet zo dat paypal slechts een schijnveiligheid biedt?
ja ze reageren wellicht wat sneller, maar het valt niet onder de buyer protection van paypal, dus je moet maar hopen dat je je geld daadwerkelijk terug krijgt?
-verlate reactie-

Het is bv. een game die beschreven is als Engels en je krijgt Pools..dan voldoet het niet aan de beschrijving, toch? Zie geen reden waarom je niet je geld terug zou kunnen claimen :)

(zie ook: https://www.paypal.com/us.../ua/useragreement-full#13 )

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

2Dutch schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 16:14:
Zie geen reden waarom je niet je geld terug zou kunnen claimen :)
Die reden staat iets verder naar beneden op de pagina die je zelf aanhaalt:
PayPal Purchase Protection only applies to PayPal payments for certain tangible, physical goods
Hetzelfde staat in de Nederlandse voorwaarden:
PayPal Aankoopbescherming is alleen van toepassing op PayPal-betalingen voor bepaalde materiële, fysieke goederen.
Alleen kopers met een in de VK geregistreerd adres genieten bescherming bij aankoop van "immateriële objecten."

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-07-2024

fib

Nikeo schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 13:40:
Sid Meier's Civilization®: Beyond Earth gekocht voor iets van 35 euro bij dreamgame.nl

Toen ik hem bij de bekende shops wou kopen was het overal out of stock of moeilijke voorwaarden, dus ik wou dit eens proberen. Keys na een paar minuten binnen. Ik had de eigenaar om 21.00 uur nog gebeld. Er staat reclame voor een ander civ spel achter op de cdkey, waardoor ik dacht dat ik het verkeerde spel had gekregen. Werkte allemaal, DLC ook. :)
dreamgame.nl is gewoon een hele goede en betrouwbare voor game keys. Voor de nieuwe games moet je gewoon daar zijn. Altijd goed. Het aanbod van oudere games is kleiner, maar daar hebben we een aantal andere betrouwbare voor in Nederland :D

Zelf stuur ik regelmatig ook mensen door naar deze site. Prijstechnisch zit het gewoon beter in elkaar voor de nieuwe releases

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-06 11:39
Niet aan te raden, aangezien je hier serieus gebanned voor kan worden.

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Nu online
JerX schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:54:
[...]

Ja de verhalen lopen uiteen, tis een kwestie van een keer pech hebben. Zal wel wachten op een sale.
fib schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:47:
[...]

dreamgame.nl is gewoon een hele goede en betrouwbare voor game keys. Voor de nieuwe games moet je gewoon daar zijn. Altijd goed. Het aanbod van oudere games is kleiner, maar daar hebben we een aantal andere betrouwbare voor in Nederland :D

Zelf stuur ik regelmatig ook mensen door naar deze site. Prijstechnisch zit het gewoon beter in elkaar voor de nieuwe releases
Zal wel aan mij liggen, maar mijn eerste indruk is dat het een bagger winkel is. Ik heb pakweg 8 games op mijn verlanglijst staan, en 7 geven geen resultaat. Tropico 5, Xcom, Sniper elite, south park en cruader kings zijn nu niet bepaald zo obscuur. En de ene die ik vind (Shadow of Mordor) is niet voorradig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:15
Heeft iemand ervaring met Gk4.me en dan de X1 code's?
Zoals hier te zien zijn de prijzen erg gunstig: http://gk4.me/en/66-xbox-one
Alleen staat er het volgende bij:

NO KEY - You will receive Xbox One account for download, after download you can play with your normal old account

INSTRUCTION:
1. Press in center of controller (in left upper corner) green button “A” and select “Add new”
2. Enter login & password (Email:password), BE SURE you checked “SAVE PASSWORD”
3. Move to: My games&Apps, press right – you will see the game you bought, press “Install”
4. After downloading disconnect LIVE and check if the game works
5. Relogin with your Account
6. In Xbox settings select “Memory”, then “Profile” and delete odd!
7. That’s all, you can play!

Wat denken jullie ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plientje
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-06 19:44
Bledismauw schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 19:54:
Heeft iemand ervaring met Gk4.me en dan de X1 code's?
Zoals hier te zien zijn de prijzen erg gunstig: http://gk4.me/en/66-xbox-one
Alleen staat er het volgende bij:

NO KEY - You will receive Xbox One account for download, after download you can play with your normal old account

INSTRUCTION:
1. Press in center of controller (in left upper corner) green button “A” and select “Add new”
2. Enter login & password (Email:password), BE SURE you checked “SAVE PASSWORD”
3. Move to: My games&Apps, press right – you will see the game you bought, press “Install”
4. After downloading disconnect LIVE and check if the game works
5. Relogin with your Account
6. In Xbox settings select “Memory”, then “Profile” and delete odd!
7. That’s all, you can play!

Wat denken jullie ervan?
Zou ik niet doen want, dit is tegen de voorwaarden Microsoft.

http://steamcommunity.com/id/nvanes97/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:15
plientje schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:08:
[...]

Zou ik niet doen want, dit is tegen de voorwaarden Microsoft.
Het leek me inderdaad al te mooi om waar te zijn. Dan maar eens kijken hoe ik ze wel goedkoper binnen kan hengelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib

fib

JerX schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 15:54:
[...]

Inderdaad. Dit kan heel erg fout gaan en in the long run jouw heel veel kosten. Te zonde voor die paar euro.

Blijft ten alle tijden wel jouw eigen keus maar zou ik zeker niet adviseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Zojuist iets gekocht bij DirectGameCards ipv g2a.com omdat dit blijkbaar populair is hier. Nou: Paypal werkt niet blijkbaar (error dat er een probleem is met de merchant account) en m'n spel kan ik niet activeren ("Duplicate key"). Goeie eerste indruk -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-06 10:39
Zijn de keys bij Online Gold betrouwbaar? Ik was aan het kijken naar een steamkey voor Sniper Elite 3 season pass en Online Gold lijkt het goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

-Moondust- schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 16:31:
Zijn de keys bij Online Gold betrouwbaar? Ik was aan het kijken naar een steamkey voor Sniper Elite 3 season pass en Online Gold lijkt het goedkoopste.
Bij een site die ook in-game value en powerlevelling verkoopt, zou ik persoonlijk niet zo gauw kopen. Maar verder ben ik niet bekend met deze site.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib

fib

Daar zou ik zelf ook niet snel iets kopen. Helemaal omdat bij volgens mij elke MMORPG powerlevelling, als in andere jouw karakters laten levellen, normaliter in de TOS als verboden staan opgenomen.

Ben trouwens wel benieuwd wanneer ik in de lijst wordt opgenomen :D

[ Voor 15% gewijzigd door fib op 31-10-2014 07:44 . Reden: aanpassing in tekst nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

fib schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 07:37:
Daar zou ik zelf ook niet snel iets kopen. Helemaal omdat bij volgens mij elke MMORPG powerlevelling, als in andere jouw karakters laten levellen, normaliter in de TOS als verboden staan opgenomen.

Ben trouwens wel benieuwd wanneer ik in de lijst wordt opgenomen :D
Jij bent duurder en kleiner dus waarom zouden mensen bij jou kopen ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib

fib

Met de grote jongens kan ik zeker nog niet mee qua nieuwe releases. Hun verkoop is nog beter als mijn inkoop in sommige situaties. Gelukkig bestaat er nog meer dan nieuwe releases ;)

[ Voor 6% gewijzigd door fib op 01-11-2014 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Een SSL-certificaat zou kunnen helpen.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib

fib

8088 schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 17:21:
Een SSL-certificaat zou kunnen helpen.
thanks voor de feedback. Deze zit in de planning en implementatie is ergens komende week :)

**edit**
ging iets sneller, ssl is al actief :D

[ Voor 9% gewijzigd door fib op 01-11-2014 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:30

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

dan zorg maar eens voor wat voorraad dan, BF4 en FIFA15 vond ik wel interessant, maar al je origin keys zijn out of stock!?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fib

fib

direct gekeken maar staan bij mij op voorraad, behalve sims 4. Daar alleen limited edition en engelse ltd op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:30

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

In je tabblad van Origin staat geen enkele game op voorraad..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:33
Gisteravond de "Watch Dogs Special Edition Ubishop Voucher" via G2Play gekocht voor € 11,99. Via Paypal betaald en kreeg de key binnen 1 minuut in m'n postvak.

Weekend daarvoor "Age of Empires II HD + The Forgotten Expansion" via gamekeyz.net besteld voor € 9,95 en deze key liet 8 uur op zich wachten.

Bij beide zaken dus positieve ervaring!

Home Assistant | ☀️ 12kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greveldinges
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-06 12:33

Greveldinges

Thank you, thank you very much

Ik heb net een game gekocht bij code4game.com, maar ik vraag me af hoe lang het maximaal eigenlijk duurt voordat de key binnen is, heb namelijk na een uur nog geen key en er staat op de site zelf dat het ongeveer 20 minuten duurt. Overigens de eerste keer dat ik daar iets bestel.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AldoRaine
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-06 11:37
SAiN ONeZ schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:57:
dan zorg maar eens voor wat voorraad dan, BF4 en FIFA15 vond ik wel interessant, maar al je origin keys zijn out of stock!?
BF4 is op dit moment 14,99 in de Origin Store
Titanfall is ook in de aanbieding voor 19,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
Bij G2A.com via omwegje BF4 voor 11.99 gekocht ipv 15.99 (hint zoek op de premium en dan staat er een aanbevolen games lijstje onder en klik op de prijs 11.99 van de bf4 basic global versie. Dan 5% kortingscode erover (wat 3% blijkt te zijn) en evt paypal/ideal kosten, cc gratis. Binnen 5 min key en gaan..+1

[ Voor 60% gewijzigd door Gijsjha op 04-11-2014 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dust | zone
  • Laatst online: 24-10-2024

dust | zone

don't ask...

Voor de statistieken

Net bij Gamecardwinkel.nl XCom: Enemy Within gekocht. Key was meteen beschikbaar in account en werkt prima in Steam.

Asus A7V266 | AMD Dondervogel 1400 | >200 GB aan schijfjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

YellowOnline schreef op donderdag 30 oktober 2014 @ 15:46:
Zojuist iets gekocht bij DirectGameCards ipv g2a.com omdat dit blijkbaar populair is hier. Nou: Paypal werkt niet blijkbaar (error dat er een probleem is met de merchant account) en m'n spel kan ik niet activeren ("Duplicate key"). Goeie eerste indruk -.-
Moet ik even vermelden hoe dit afgelopen is: met veel excuses een nieuwe key gekregen... en die gaf ook "duplicate key" ^^ Toen heb ik m'n geld terug gevraagd omdat ik mij vragen stel bij hoe legitiem die keys zijn. Hebben ze me effectief terugbetaald plus een gratis spel gegeven (Payday - The Heist).

Netjes afgehandeld, kortom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjen91
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-06 19:27
Hebben hier mensen ervaring met instant-gaming.com? Ik wil de nieuwe CoD er kopen, maar nadat ik betaald heb met paypal kreeg ik een mail dat ik eerst een foto/kopie van mij ID kaart aan mijn account moet koppelen. Het geld is overigens nog niet afgeschreven van mij paypal account. De status staat nog steeds op "in behandeling" dus het lijkt erop dat ze het geld pas afschrijven zodra ik mijn id heb gekoppeld. Maar is dat wel veilig? Voor zover ik weet kan men nog altijd telefoon abbo's en dergelijke afsluiten met alleen een ID kaart dus ik ga die liever niet zomaar overal uploaden. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

Edit: Na contact met hun te hebben opgenomen blijkt dat ik alles behalve mn naam mag doorstrepen. Geen probleem meer dus.Ik kreeg overigens na 5 minuten al een reactie dus ben er uiteindelijk best over te spreken.

[ Voor 14% gewijzigd door Arjen91 op 04-11-2014 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185331

Ik heb een verkeerde key gekocht, zo jammer! Ik wil ruilen, maar ik kan het ruil topic niet meer vinden, iemand die het weet? bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-06 09:37

icecreamfarmer

en het is

Ik wil lightroom 5 kopen maar die is moeilijk te vinden op de cd key sites.
Iemand suggesties.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Pagina: 1 ... 38 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico