"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Nee maar je zou wel cd keys moeten kunnen kopen.lanerios schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:21:
Lightroom 5? Is dat een game tegenwoordig?
Via G2play 2x 60 dagen gametime voor WoW gekocht en wat games, zoals altijd binnen paar minuten binnen.
Ik zocht eigenlijk winkels waar je meer dan alleen games kunt kopen.
[ Voor 10% gewijzigd door icecreamfarmer op 05-11-2014 13:12 ]
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Misschien handig om een link te geven. Met welke code zou je trouwens 5% korting krijgen? En wat is de bron van die code?Gijsjha schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 11:39:
Bij G2A.com via omwegje BF4 voor 11.99 gekocht ipv 15.99 (hint zoek op de premium en dan staat er een aanbevolen games lijstje onder en klik op de prijs 11.99 van de bf4 basic global versie. Dan 5% kortingscode erover (wat 3% blijkt te zijn) en evt paypal/ideal kosten, cc gratis. Binnen 5 min key en gaan..+1
Sinds dat ik hoorde van dit soort praktijken zit ik nu alleen maar bij de grotere jongens. Ik ga echt niet mijn passport / id inscannen en mailen naar een of andere vage site.evangael schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:40:
Zojuist een key proberen te kopen bij OnlineKeyStore.com. My betaling was doorgevoerd en geflagged als frauduleus. Ticket onmiddelijk gelogd en daarin vroegen ze (omdat er een inconsistentie was) om mijn paspoort enzovoort door te sturen samen met gegevens van de website om te kunnen valideren. Heb onmiddelijk een refund gevraagd. Wat voor een zeik is me dit?
In het verleden is OKS ook wel eens negatief naar voren gekomen omdat ze grijze of zelfs gestolen kyes verkochten. (meen ik mij te herinneren)
Kijk trouwens even op de eerste pagina dan zie je met rode letters staan Onbetrouwbaar. Vermijden dus die site.
[ Voor 7% gewijzigd door Frostbite op 05-11-2014 15:52 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Klopt maar dat is onder de header VPN, wat ik interpreteer als dat je de key kan activeren via VPN... Als die site zo vaag is, haal hem dan volledig weg van de topic. Want dat is gevaarlijke boel...Sc0rPi0N schreef op woensdag 05 november 2014 @ 15:51:
[...]
Sinds dat ik hoorde van dit soort praktijken zit ik nu alleen maar bij de grotere jongens. Ik ga echt niet mijn passport / id inscannen en mailen naar een of andere vage site.
In het verleden is OKS ook wel eens negatief naar voren gekomen omdat ze grijze of zelfs gestolen kyes verkochten. (meen ik mij te herinneren)
Kijk trouwens even op de eerste pagina dan zie je met rode letters staan Onbetrouwbaar. Vermijden dus die site.
Edit: ticket staat in refund mode. Ze zeiden dat dit 10 dagen kan duren. Vraag me af of dit werkelijk gaat gebeuren.
[ Voor 7% gewijzigd door evangael op 05-11-2014 16:04 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Ircghost op 05-11-2014 16:08 ]
Dat is net wat ik wou typen... Bedankt. Pfff kut om in de semi-zak gezet te wordenIrcghost schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:08:
Juist niet het hele idee is dat je mensen wilt beschermen.. als ik hem weg haal krijg je volgende week vragen.. OnlineKeystore.. kennen jullie dat? Ik heb wel nu het percentage ook rood gemaakt om het nog duidelijker te maken

Direct afgeleverd en betaald met paypal.
tip, let bij leverancier dat goede score heeft
Al moet ik zeggen dat het wel vaker gebeurt dat er om een id wordt gevraagd ter controle, maar ik zou het persoonlijk nooit doen. Als je het al wel doet, in principe alles afschermen behalve je naam en geboortedatum (dus ook de MRZ).evangael schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:10:
[...]
Dat is net wat ik wou typen... Bedankt. Pfff kut om in de semi-zak gezet te worden
Nja ik vind het toch vreemd... Er gingen allerlei roden lampen af hier. Maar goed, what's done is done.Ircghost schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:17:
[...]
Al moet ik zeggen dat het wel vaker gebeurt dat er om een id wordt gevraagd ter controle, maar ik zou het persoonlijk nooit doen. Als je het al wel doet, in principe alles afschermen behalve je naam en geboortedatum (dus ook de MRZ).
Makkelijk zelf te doen, maar er is nu ook een mooie app voor:Ircghost schreef op woensdag 05 november 2014 @ 16:17:
[...]
Al moet ik zeggen dat het wel vaker gebeurt dat er om een id wordt gevraagd ter controle, maar ik zou het persoonlijk nooit doen. Als je het al wel doet, in principe alles afschermen behalve je naam en geboortedatum (dus ook de MRZ).
http://www.iculture.nl/ov...aude-identiteitsdiefstal/
Vanmorgen een key ontvangen die niet te verzilveren is. Ik stuurde een mail dat ik óf een correcte key zou krijgen, of de overeenkomst wil ontbinden als ze langer in verzuim blijven.
Pas na mijn bestelling las ik alle slechte reviews dus bij deze: let op!
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''
Afgaande op hun Algemene voorwaarden zou ik een belletje krijgen als ik na een verloop van tijd geen key zou krijgen. Die heb ik dus ook niet gekregen. Het feit dat ze als bedrijf zijnde hun telefoon niet opnemen terwijl ze zeggen bereikbaar te zijn is ook niet echt goed.Ircghost schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:59:
Al hoewel het slecht is dat je een niet werkende key krijgt, is na 5 minuten alle toeters en bellen luiden ook een beetje overdreven.. Anders kijk je eerst even aan hoe zij het oplossen?
Gistermiddag trouwens de key besteld. Niet 30 minuten geleden ofzo
[ Voor 5% gewijzigd door Ps3gamer91 op 06-11-2014 11:08 ]
AFGAANDE op hun algemene voorwaarden........ Daar staat een levering in eerste instantie van 5 minutenIrcghost schreef op donderdag 06 november 2014 @ 11:47:
5min noem ik geen verloop van tijd, neemt niet weg dat de rest niet erg netjes is.
Ik krijg via deze link trouwens wel extra entries. Wil je dit niet kan je het gewoon via de site links doen.
hoewel goed bedoeld, zijn referral links hier niet toegestaan
[ Voor 53% gewijzigd door BM op 06-11-2014 17:59 ]
Dat zou inderdaad kunnen.Ircghost schreef op donderdag 06 november 2014 @ 16:29:
Het wordt nog wel eens gevraagd als je paypal e-mail afwijkt van je bestel e-mailadres
Zelf vind ik het een beetje ver gaan om een ID/paspoort te vragen als je een spelletje wil kopen

Ik zie hem niet in de lijst staan maar dat komt wellicht dat het onderdeel is van kinguin.
Overigens prima ervaringen mee. Op dit moment heb ik daar GTA-V in pre order staan en ik denk dat ik Far Cry 4 hier ook ga bestellen.
90 cent transaction fees: http://www.gamekeys4all.c...er-2015-cd-key-steam.html
2 euro transaction fees (betaling met paypal) http://www.instant-gaming...-manager-2015/?igr=289098
Het lijkt misschien duurder, maar dat is het in theorie niet. Normaal gesproken zit dit al in de prijs van de game en nu wordt het apart berekend. Dus in plaats van 5x 90 cent te betalen bij 5 games, betaal je nu maar 90 cent voor dezelfde 5 games. En het is meer transparant richting de klant toe.hmartino schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 18:48:
Wat mij opvalt is dat ineens zoveel websites transaction fees rekenen. Van 90 cent tot 2 euro voor een paypal betaling. Meer mensen hier "last" van?
90 cent transaction fees: http://www.gamekeys4all.c...er-2015-cd-key-steam.html
2 euro transaction fees (betaling met paypal) http://www.instant-gaming...-manager-2015/?igr=289098
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Niemand zit te wachten op een kostenoverzicht van hoe een gamekeywebsite tot zijn totaalverkoopprijs komt. En ik vooral niet na registratie. Eerst me lekker maken met een prijs en dan er 2 euro bovenop tellen. Voorheen had ik dit niet en ik zit er ook niet op te wachten. De vergelijking websites werken hierdoor ook niet meer lekker. De paypal kosten worden niet goed verwerkt.Yorin schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:07:
[...]
Het lijkt misschien duurder, maar dat is het in theorie niet. Normaal gesproken zit dit al in de prijs van de game en nu wordt het apart berekend. Dus in plaats van 5x 90 cent te betalen bij 5 games, betaal je nu maar 90 cent voor dezelfde 5 games. En het is meer transparant richting de klant toe.
En de transactie kosten prijs die nu gerekend wordt is niet 90 cent gedeeld door 5, maar gedeeld door 1. Of zelfs meer zoals 2 euro bij een enkele game, zoals je in bovenstaand voorbeeld kan zien (na registratie
Bedankt voor de uitleg
[ Voor 4% gewijzigd door hmartino op 11-11-2014 19:29 ]
hmartino schreef op dinsdag 11 november 2014 @ 19:28:
[...]
Niemand zit te wachten op een kostenoverzicht van hoe een gamekeywebsite tot zijn totaalverkoopprijs komt. En ik vooral niet na registratie. Eerst me lekker maken met een prijs en dan er 2 euro bovenop tellen. Voorheen had ik dit niet en ik zit er ook niet op te wachten. De vergelijking websites werken hierdoor ook niet meer lekker. De paypal kosten worden niet goed verwerkt.
En de transactie kosten prijs die nu gerekend wordt is niet 90 cent gedeeld door 5, maar gedeeld door 1. Of zelfs meer zoals 2 euro bij een enkele game, zoals je in bovenstaand voorbeeld kan zien (na registratie)
Bedankt voor de uitleghet is nogal onverwacht dat ze deze kosten nu massaal apart rekenen.
Verwijderd
Via diverse wat (grotere) twitch streamers kan je met hun referentie code meestal al rond de 3% korting krijgen bij G2A.com-Moondust- schreef op woensdag 05 november 2014 @ 12:11:
[...]
Misschien handig om een link te geven. Met welke code zou je trouwens 5% korting krijgen? En wat is de bron van die code?
Voorbeelden van twitch streamers die dit hebben zijn: Lirik, Ellohime en Dansgaming bijvoorbeeld.
Dit is geen promotie voor bovenstaande streamers ofzo, maar gewoon random voorbeelden die ik toevallig ken
Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 16:00:
Ik kijk tegenwoordig hier voordat ik een aankoop van een game doe. http://www.gamescoon.net/ tenminste voor de pc dan.
Beide keys kon ik na 5min inzien op hun sites onder mijn account.
De 2 als bundel was een leuke prijs en ik had vooraf de wetenschap dat ik de key ook vandaag zou krijgen.
Verwijderd
Ze hebben GTA V PC voor maar 40 euro volgens mij is dit de goedkoopste?
De key van Call of Duty: Advanced Warfare kreeg ik iets voor de release, maar ik denk zelf dat ze nu nog niet in het bezit zijn van keys voor GTA V, aangezien pas de release 27 januari is.Verwijderd schreef op woensdag 12 november 2014 @ 20:22:
Iemand ervaringen met dingen pre-orderen bij G2A.com ? Krijg je meteen een key of pas bij release?
Ze hebben GTA V PC voor maar 40 euro volgens mij is dit de goedkoopste?
Via hier kan je hem voor 38.79 krijgen(ALLKEYSHOP als kortingscode)
[ Voor 12% gewijzigd door falcon123 op 12-11-2014 21:02 ]
Verwijderd
Oké bedankt, ik wacht wel tot paar dagen voor release :)!falcon123 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 21:00:
[...]
De key van Call of Duty: Advanced Warfare kreeg ik iets voor de release, maar ik denk zelf dat ze nu nog niet in het bezit zijn van keys voor GTA V, aangezien pas de release 27 januari is.
Via hier kan je hem voor 38.79 krijgen(ALLKEYSHOP als kortingscode)
En ik trust liever G2A, heb daar al paar dingen gekocht maar niet pre-order. 10 euro minder dan op Steam scheelt weer
https://www.facebook.com/...s/718962974854325?fref=ts
Maar kennelijk haalt hij ze ergens vandaan en draait er winst op, het kan dus nog goedkoper....
Ik heb al tijdens zitten google maar ik vind bijna geen shops die games voor de ps4 digitaal aanbieden.
Wie weet een goede site?
Edit:
Dit verklaard hoe ze het doen (account sharing):
Instructies
De games zijn een digitale versie van het spel. Je ontvangt een e-mailadres en wachtwoord van een PSN-account met het spel. Het spel is al aangeschaft in deze PSN store. De games zijn beschikbaar in het Engels en zijn afkomstig uit de USA Store.
Levering van het spel is op dezelfde dag van betaling, vaak na 1 uur en uiterlijk binnen 24 uur. Hierin staat meer gedetailleerde uitleg over hoe het spel te installeren is.
Maak een nieuw account aan met de gegevens die worden door gestuurd na betaling. Ga naar de PSN store om eenmalig in te loggen en je game te downloaden. Log daarna weer uit en schakel over naar je prive account en spel je game zonder zorgen.
De games zijn hetzelfde als spellen in een winkel, maar laden direct vanaf uw console. Het zal daarom ook altijd beschikbaar zijn in uw console als je niet het spel of PSN account verwijderd. Het spel wordt gespeeld op een primaire account. Dit betekent dat je kunt spelen met elke gebruiker op je PS4, maar niet met de ‘download gebruiker’.
Verwijder het spel, account/gebruiker dus nooit wanneer je het spel nog wilt spelen!
Let op:
Wanneer je het spel hebt ontvangen moet je deze binnen 24 uur gedownload hebben.
Meer tijd nodig? Geef dit dan aan in je bestelling.
Dit spel kan slechts één keer worden gedownload.
Je verliest het spel als je de gebruiker verwijderd.
Je verliest het spel als je de Hard Disk Drive (HDD) vervangt.
Je verliest het spel als je de PS4 console verwisseld.
Digitale games hebben veel kortere laadtijden in games, de console is veel rustiger en dit bevordert de levensduur van u console. Je hoeft de bank niet meer te verlaten om van spel te wisselen.
Zodra de accountgegevens aan u verzonden zijn volgt er geen terugbetaling.
Zorg ervoor dat je genoeg ruimte hebt op uw harde schijf om het spel te downloaden én te instaleren. Alle games zijn slechts eenmaal op je console te downloaden en te installeren als gebruiker. Indien gebrek aan ruimte is de installatie niet mogelijk, LET DUS GOED OP VOORDAT JE AAN DE INSTALATIE BEGINT!
[ Voor 74% gewijzigd door 0Burner0 op 14-11-2014 09:41 ]
Klopt, ik heb ook geinformeerd. In principe wel aardig op het moment dat je niemand hebt om mee te sharen. Maar andere kan je zelf voor 48 euro de US versie kopen en met een maatje sharen, ben je stuk goedkoper uit. Enige is dat je niet beiden de PS4 als primary kan instellen.0Burner0 schreef op donderdag 13 november 2014 @ 21:56:
Alle PS4 games bied deze verkoper aan voor 35 euro
https://www.facebook.com/...s/718962974854325?fref=ts
Maar kennelijk haalt hij ze ergens vandaan en draait er winst op, het kan dus nog goedkoper....
Ik heb al tijdens zitten google maar ik vind bijna geen shops die games voor de ps4 digitaal aanbieden.
Wie weet een goede site?
Edit:
Dit verklaard hoe ze het doen (account sharing):
Instructies
De games zijn een digitale versie van het spel. Je ontvangt een e-mailadres en wachtwoord van een PSN-account met het spel. Het spel is al aangeschaft in deze PSN store. De games zijn beschikbaar in het Engels en zijn afkomstig uit de USA Store.
Levering van het spel is op dezelfde dag van betaling, vaak na 1 uur en uiterlijk binnen 24 uur. Hierin staat meer gedetailleerde uitleg over hoe het spel te installeren is.
Maak een nieuw account aan met de gegevens die worden door gestuurd na betaling. Ga naar de PSN store om eenmalig in te loggen en je game te downloaden. Log daarna weer uit en schakel over naar je prive account en spel je game zonder zorgen.
De games zijn hetzelfde als spellen in een winkel, maar laden direct vanaf uw console. Het zal daarom ook altijd beschikbaar zijn in uw console als je niet het spel of PSN account verwijderd. Het spel wordt gespeeld op een primaire account. Dit betekent dat je kunt spelen met elke gebruiker op je PS4, maar niet met de ‘download gebruiker’.
Verwijder het spel, account/gebruiker dus nooit wanneer je het spel nog wilt spelen!
Let op:
Wanneer je het spel hebt ontvangen moet je deze binnen 24 uur gedownload hebben.
Meer tijd nodig? Geef dit dan aan in je bestelling.
Dit spel kan slechts één keer worden gedownload.
Je verliest het spel als je de gebruiker verwijderd.
Je verliest het spel als je de Hard Disk Drive (HDD) vervangt.
Je verliest het spel als je de PS4 console verwisseld.
Digitale games hebben veel kortere laadtijden in games, de console is veel rustiger en dit bevordert de levensduur van u console. Je hoeft de bank niet meer te verlaten om van spel te wisselen.
Zodra de accountgegevens aan u verzonden zijn volgt er geen terugbetaling.
Zorg ervoor dat je genoeg ruimte hebt op uw harde schijf om het spel te downloaden én te instaleren. Alle games zijn slechts eenmaal op je console te downloaden en te installeren als gebruiker. Indien gebrek aan ruimte is de installatie niet mogelijk, LET DUS GOED OP VOORDAT JE AAN DE INSTALATIE BEGINT!
Grootste nadeel vind ik dat je het spel slechts 1x kan downloaden. Bij een crash of vervanging is het dus pech. Raar verhaal.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ja, en de kans dat Sony hier iets aandoet lijkt me groot, ik kan me voorstellen dat CODAW zo 20x geshared wordt.Boobybandit schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:24:
[...]
Klopt, ik heb ook geinformeerd. In principe wel aardig op het moment dat je niemand hebt om mee te sharen. Maar andere kan je zelf voor 48 euro de US versie kopen en met een maatje sharen, ben je stuk goedkoper uit. Enige is dat je niet beiden de PS4 als primary kan instellen.
Grootste nadeel vind ik dat je het spel slechts 1x kan downloaden. Bij een crash of vervanging is het dus pech. Raar verhaal.
Nou dat niet. Je kan met max 2 man tegelijk spelen. Er kan namelijk maar op 1 ps4 een primary account aanwezig zijn...0Burner0 schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 09:21:
[...]
Ja, en de kans dat Sony hier iets aandoet lijkt me groot, ik kan me voorstellen dat CODAW zo 20x geshared wordt.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
+1
18:43 betaling voldaan en 19:00 link in de mail.
Binnen een paar minuten kreeg ik de code.
Heb een keer eerder bij ze besteld en toen werkte het ook zonder problemen.
Volgens mij is deze site wel een aanrader. (hoor het graag als men er anders over denkt)
zeer lange weekIrcghost schreef op zondag 24 augustus 2014 @ 17:58:
[...]
Omdat ik het bijwerken in batches doe, en soms een beetje slordig ben.. Ik zal zorgen dat Go2arena deze week een plekje zal vinden!
wat is het verschil tussen:
Steam Key Space Engineers, 14,99
Steam Gift Space Engineers 7,66
Is het veilig de steam gift variant te kopen? of zitten daar meer risico's aan?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Gift heeft meer risico's aangezien je een gift krijg van een onbekende. In worse case scenario heeft steam deze gift transactie gezien en dan heb je kans op een ban..lanerios schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:38:
Vraagje,
Ik heb al heel veel gifts gekocht, en doorverkocht en nog nooit een probleem gehad. Misschien is dit het geval als de gift op een illegale wijze is gekocht door de verkoper.JerX schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:58:
[...]
Gift heeft meer risico's aangezien je een gift krijg van een onbekende. In worse case scenario heeft steam deze gift transactie gezien en dan heb je kans op een ban..
I stand corrected, echter gaat dit alleen om het verkopen ervan. Over het kopen en ontvangen van betaalde gifts wordt met geen woord gerept.:
May I sell gift subscriptions?
Steam Gift Purchases can not be sold. Attempting to sell a gift subscription is a violation of the Steam Subscriber Agreement and may result in your account being permanently disabled
[ Voor 46% gewijzigd door Mevius op 19-11-2014 09:55 ]
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Iemand anders hier ook een goede ervaring mee deze site?
gamekeystore.net
Lag niet aan jou, maar aan mij! Staat er nu inMeatwagon schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:24:
Ik heb hem niet gezien in het lijstje, misschien ben ik vreselijk blind, maar GameKeyStore is ook een aanrader. Heb er al wat games besteld. Het duurt iets langer voordat je de key krijgt maar voor dat geld mag het ook wel
Iemand anders hier ook een goede ervaring mee deze site?
gamekeystore.net
Mochten jullie nou willen helpen met een nieuwe website toevoegen dan kan het ook heel makkelijk door deze code in te vullen;
1
2
3
4
5
6
7
8
| [tr] [td][url="URL van de website"]Naam.com[/url][/td] [td][center][blue]Onbekend[/blue][/center][/td] [td][center]Hoeveel positieve ervaringen in #[/center][/td] [td][center]Hoeveel negatieve ervaringen in #[/center][/td] [td][center]Russische serials? Ja - Nee - Beide[/center][/td] [td][center][url="URL naar FAQ of Forum"]FAQ of Forum[/url][/center][/td] [/tr] |
Vul het in binnen de code tags dan kan ik het kopieren en lezen
Zonet ook Far Cry 4 op deze manier besteld maar hij mekkert over dat de game is gelocked voor een andere regio. Even kijken of ik dit gefixed krijg via support, maar denk dat ze de truc hebben dichtgetimmerdDutchjoy schreef op zondag 21 september 2014 @ 23:47:
Voor degenen die met "Hola Beter Internet" werken (leuke plugin voor Chrome!)...
Als je via Origin shopt vanuit India kan je FarCry 4 LTD en AssCreed Unity voor ~21-22 eur inkopen. Uiteraard gewoon de internationale versie (zelfs NLD bij AssCreed zag ik).
Voeg de spullekes toe aan uw winkelwagen, u zet Hola Internet uit en logt gewoon met uw Nederlandse login in...
... Je kan natuurlijk ook gewoon een ticket kopen en op je smartphone inloggen!
Betaald via CC dus als ze gaan zeiken laat ik wel refunden via de CC-maatschappij
on a side note: zie nu ineens een 30 cent fee voor buyer protection op kinguin? Hurrr, nieuw? Dacht dat dat eerst gewoon netjes standaard was..
[ Voor 25% gewijzigd door 2Dutch op 20-11-2014 19:39 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Ik heb zojuist op deze wijze een russische variant van FC4 gekocht voor 1299 Russische Roebel, omgerekend 25,61 euro. Origin is nu aan het downloaden, ben benieuwd of ik tegen hetzelfde probleem aan loop. Betaalt met Paypal..2Dutch schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:04:
[...]
Zonet ook Far Cry 4 op deze manier besteld maar hij mekkert over dat de game is gelocked voor een andere regio. Even kijken of ik dit gefixed krijg via support, maar denk dat ze de truc hebben dichtgetimmerd
Betaald via CC dus als ze gaan zeiken laat ik wel refunden via de CC-maatschappij
on a side note: zie nu ineens een 30 cent fee voor buyer protection op kinguin? Hurrr, nieuw? Dacht dat dat eerst gewoon netjes standaard was..
Want? Je hebt gehad wat je hebt gekocht.2Dutch schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:04:
[...]
Er stond geen regio/lock vermeld bij de game, want anders had ik em niet besteld op die manier natuurlijk.maartend schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:35:
[...]
Want? Je hebt gehad wat je hebt gekocht.
Best apart dat het eerder 2 tweakers wel is gelukt. Ach, ik zie het wel, anders maar leergeld
Russisch is meestal wel afwijkend van de EU/International versies..en het downloaden gaat prima, als je moet activeren met de code in Uplay merk je pas of het is gelukt.Bamisaus schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:11:
[...]
Ik heb zojuist op deze wijze een russische variant van FC4 gekocht voor 1299 Russische Roebel, omgerekend 25,61 euro. Origin is nu aan het downloaden, ben benieuwd of ik tegen hetzelfde probleem aan loop. Betaalt met Paypal..
[ Voor 41% gewijzigd door 2Dutch op 20-11-2014 20:52 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Een key is een scan van een winkel versie van de game in een andere regio.lanerios schreef op woensdag 19 november 2014 @ 08:38:
Vraagje,
Een gift is een digitale aankoop van iemand in een andere regio. De laatste zijn vaak goedkoper omdat ze in de andere regio's ook weleens een Steam sale hebben
[ Voor 50% gewijzigd door sdk1985 op 20-11-2014 23:04 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
[ Voor 93% gewijzigd door BM op 21-11-2014 08:58 ]
Farcry 4 limited besteld, betaald met ideal.. (met PayPal voelde ik de bui al hangen dat ze gingen bellen ofzo omdat ik nieuw ben..
2 minuten later een mailtje met codes: 1x FC4 standaard en 1x Hurks Return..
vind ik 'raar' maar wellicht is dat gewoon de manier hoe de limited edities werken...
Game is nu aan het downloaden as we speak, kon zonder problemen engels kiezen als taal
1
2
3
4
5
6
7
8
| [tr] [td][url="http://www.unlimitedgamestore.com"]UnlimitedGameStore.COM[/url][/td] [td][center][blue]Onbekend[/blue][/center][/td] [td][center]1[/center][/td] [td][center]0[/center][/td] [td][center]Nee[/center][/td] [td][center][url="http://www.unlimitedgamestore.com/faq"]FAQ[/url][/center][/td] [/tr] |
[ Voor 5% gewijzigd door mschol op 21-11-2014 02:54 ]
Heb wat nader research gedaan. Blijkt inderdaad dat bij de Russische versie alleen de taal Russisch ondersteund wordt. Morgen even kijken of ik, als het niet bevalt, een refund kan krijgen via de Origin Gamegarantie. Mijn Russisch is namelijk niet zo goed2Dutch schreef op donderdag 20 november 2014 @ 20:50:
[...]
Er stond geen regio/lock vermeld bij de game, want anders had ik em niet besteld op die manier natuurlijk.
Best apart dat het eerder 2 tweakers wel is gelukt. Ach, ik zie het wel, anders maar leergeld
[...]
Russisch is meestal wel afwijkend van de EU/International versies..en het downloaden gaat prima, als je moet activeren met de code in Uplay merk je pas of het is gelukt.
Thanks!mschol schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 02:49:
zojuist een goede ervaring met UnlimitedGameStore:
Farcry 4 limited besteld, betaald met ideal.. (met PayPal voelde ik de bui al hangen dat ze gingen bellen ofzo omdat ik nieuw ben..)
2 minuten later een mailtje met codes: 1x FC4 standaard en 1x Hurks Return..
vind ik 'raar' maar wellicht is dat gewoon de manier hoe de limited edities werken...
Game is nu aan het downloaden as we speak, kon zonder problemen engels kiezen als taal
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 [tr] [td][url="http://www.unlimitedgamestore.com"]UnlimitedGameStore.COM[/url][/td] [td][center][blue]Onbekend[/blue][/center][/td] [td][center]1[/center][/td] [td][center]0[/center][/td] [td][center]Nee[/center][/td] [td][center][url="http://www.unlimitedgamestore.com/faq"]FAQ[/url][/center][/td] [/tr]
Geen gamegarantie voor het spel volgens mijn bon (Origin Great Game Guarantee: Not Eligible), maar het is goedgekomenBamisaus schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:47:
[...]
Heb wat nader research gedaan. Blijkt inderdaad dat bij de Russische versie alleen de taal Russisch ondersteund wordt. Morgen even kijken of ik, als het niet bevalt, een refund kan krijgen via de Origin Gamegarantie. Mijn Russisch is namelijk niet zo goed
Heb met de support van Origin aan de chat gehangen (als je NLD kiest moet je bellen/laten bellen, maar heb voor India gekozen vanwege 't Rupee verhaal: wel een chat-optie en max 5 min in de wacht). Heb de situatie uitgelegd: hij zei dat de lock kwam doordat ik in Indian Rupees had betaald en hij vroeg of een refund okee was zodat ik de juiste versie kon aanschaffen. Dat is ook geregeld en bevestigd, dus in max 10 dagen is het CC-technisch gefixed. Kortom: lijkt een leuke truc met die andere valuta maar beware. Misschien hebben de eerdere tweakers geluk gehad of hadden ze de locks nog niet in werking gesteld. Al met al een lesje geleerd + kudo's voor de vlotte support van Origin
Anyway, nu hoef ik de support niet te contacten om mijn geld terug te krijgen.. So, i'm not even mad.
Dragon Age 3 gekocht, Origin gedownload, een account aangemaakt, key toevoegen, code al gebruikt.
Gamekeys zei dat ze geen nieuwe key geven om dat ze volgens de support van Origin te kennen hebben gekregen dat ik de enige ben die de key heeft gebruikt. Ik kon dus mijn spel niet downloaden.
Origin is niet te bereiken in het weekend.(alleen voor gamekeys.nl dan?)
gamekeys.nl is niet meer te bereiken op dit moment, website down.
Ik heb er allemaal geen goed gevoel over. Met iDEAL betaald. (€ 36,00)
Yippie kayak, other buckets!
Op de een of andere manier kreeg ik €2,65 korting, spel kostte eerst €6,15.
Key werkt perfect en spel is nu aan het downloaden !
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Nu staat die er weer voor 4,70Ircghost schreef op zondag 23 november 2014 @ 15:28:
Zo goedkoop staat hij er nu niet jammer genoeg. Hij staat daar voor 7.79 Excl. buyers protection.
Net ook nog even LA Noire opgepikt voor €2,50
iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9
Hoe kunnen ze zien dat -jij- de enige bent die de key heeft gebruikt? Geeft ook weer aan dat iDeal misschien makkelijk is, maar onhandig als je gezeik hebt: je kunt niks opwaarderen naar een claim/laten terugboeken. Hopelijk helpen ze je alsnog netjes verder, anders zou ik het zelf direct met Origin proberen te regelen. Want als jij de key van Gamekeys hebt gekocht op 23 november en de key is bv vorige week geactiveerd..dan mag Gamekeys iets gaan uitleggen. Hoop voor je dat het netjes wordt opgelost..wel vervelend natuurlijk zojmk schreef op zondag 23 november 2014 @ 09:53:
Ik had gisteren een ervaring bij gamekeys.nl.
Dragon Age 3 gekocht, Origin gedownload, een account aangemaakt, key toevoegen, code al gebruikt.
Gamekeys zei dat ze geen nieuwe key geven om dat ze volgens de support van Origin te kennen hebben gekregen dat ik de enige ben die de key heeft gebruikt. Ik kon dus mijn spel niet downloaden.
Origin is niet te bereiken in het weekend.(alleen voor gamekeys.nl dan?)
gamekeys.nl is niet meer te bereiken op dit moment, website down.
Ik heb er allemaal geen goed gevoel over. Met iDEAL betaald. (€ 36,00)
Dank je, ik heb wel hoop.2Dutch schreef op zondag 23 november 2014 @ 22:57:
[...]
Hoe kunnen ze zien dat -jij- de enige bent die de key heeft gebruikt? Geeft ook weer aan dat iDeal misschien makkelijk is, maar onhandig als je gezeik hebt: je kunt niks opwaarderen naar een claim/laten terugboeken. Hopelijk helpen ze je alsnog netjes verder, anders zou ik het zelf direct met Origin proberen te regelen. Want als jij de key van Gamekeys hebt gekocht op 23 november en de key is bv vorige week geactiveerd..dan mag Gamekeys iets gaan uitleggen. Hoop voor je dat het netjes wordt opgelost..wel vervelend natuurlijk zo
Ja volgens gamekeys(die op zaterdag contact heeft gehad met Origin of in een systeem kon kijken) is hij een paar minuten later gebruikt nadat ik hem heb gekocht.
Misschien werkte het niet omdat mijn nieuwe account op Origin niet bevestigd was op het moment dat de code intypte of dat ik dubbel klikte op de "volgende knop".Wij kunnen tevens ook zien dat enkel jij de code hebt geopend.
Zoals aangegeven heeft EA Origin bevestigd dat de code enkele minuten na aankoop in gebruik is genomen.
Zodoende is het niet mogelijk dat de code elders is verzilverd, daar enkel jij deze code hebt ontvangen en geopend.
Blijft toch raar, werkende mensen hebben in het weekend tijd om te gamen en dan is de support van Origin niet te bereiken.
De US Origin support is zo goed als 24/7 te bereiken, dus als je wilt chatten met Indiërs op tijdstippen dat de States slapen, gaat primajmk schreef op zondag 23 november 2014 @ 23:37:
[...]
Dank je, ik heb wel hoop.![]()
Ja volgens gamekeys(die op zaterdag contact heeft gehad met Origin of in een systeem kon kijken) is hij een paar minuten later gebruikt nadat ik hem heb gekocht.
[...]
Misschien werkte het niet omdat mijn nieuwe account op Origin niet bevestigd was op het moment dat de code intypte of dat ik dubbel klikte op de "volgende knop".
Blijft toch raar, werkende mensen hebben in het weekend tijd om te gamen en dan is de support van Origin niet te bereiken.
Daarnaast, blijft een grijs gebied die keys. Je hebt 'echte' verkoopunten online die naast Origin, keys mogen verkopen, of je activeert een key die je uit een retail doosje hebt gekocht. (zoals greenmangaming, gamersgate)
Ik vind het sterk dat gamekeys.nl direct bij Origin kan kijken of een key gebruikt is of niet
Beetje jammer dat ze het zo proberen op te lossen, maar dat is het probleem ook vanuit de verkoper zijn perspectief, als reseller heb je gewoon geen mogelijkheid om 100% zeker te weten dat de key door de goede persoon gebruikt is. Het is heel simpel om te zeggen van hé, die key doet het niet, ik wil graag geld zien

Bedankt voor de tip, ben nu aan het wachten op een chat!MusicAddict schreef op maandag 24 november 2014 @ 02:11:
[...]
De US Origin support is zo goed als 24/7 te bereiken, dus als je wilt chatten met Indiërs op tijdstippen dat de States slapen, gaat prima. Als ik zo nu en dan eens problemen heb dan los ik het altijd op via die support, mede omdat ze er altijd wel zijn. Hoeft er alleen voor op de US origin support site in te loggen ipv de nederlandse. Weet wel even het antwoord op je security question bij de hand te hebben, daar vragen ze namelijk wel altijd om als ze iets 'moeten doen'
Daarnaast, blijft een grijs gebied die keys. Je hebt 'echte' verkoopunten online die naast Origin, keys mogen verkopen, of je activeert een key die je uit een retail doosje hebt gekocht. (zoals greenmangaming, gamersgate)
Ik vind het sterk dat gamekeys.nl direct bij Origin kan kijken of een key gebruikt is of niet. Lijkt me niet meer dan een andere key-reseller. Dus ze vertellen waarschijnlijk BS om je af te schepen. Officiële verkoopunten hanteren namelijk vaak dezelfde prijzen als Origin, zoals de publisher vereist.
Beetje jammer dat ze het zo proberen op te lossen, maar dat is het probleem ook vanuit de verkoper zijn perspectief, als reseller heb je gewoon geen mogelijkheid om 100% zeker te weten dat de key door de goede persoon gebruikt is. Het is heel simpel om te zeggen van hé, die key doet het niet, ik wil graag geld zien
update, hij stelde de vraag
update2: Van het kastje naar de muur. Volgens Origin moet ik toch om een nieuwe key vragen bij Gamekeys...
[ Voor 5% gewijzigd door jmk op 24-11-2014 09:53 ]
Ging erg vlot met hun "express payout" (PayPal), omdat het mijn eerste bestelling daar was moest ik wel eerst een SMS-verificatie doen. Maar dat ging allemaal vlot, na betaling had ik binnen de 2 minuten mijn code. Die werd doorgestuurd als een jpg in een zip.
An sich is het wel logisch dat Origin je naar Gamekeys verwijst, maar nu heb je in ieder geval het bewijs dat de key al is gebruikt en moet Gamekeys niet zeuren en je netjes een nieuwe key geven. Blijft echter wat lastig om daarna stappen te zetten als ze blijven weigeren (behalve een negatieve review plaatsen dan). Tenzij ze een nette klachtenprocedure hebbenjmk schreef op maandag 24 november 2014 @ 09:25:
Bedankt voor de tip, ben nu aan het wachten op een chat!
update, hij stelde de vraag
update2: Van het kastje naar de muur. Volgens Origin moet ik toch om een nieuwe key vragen bij Gamekeys...Chatlog naar gamekeys gestuurd. Volgens Origin is de key gebruikt in een heel ander account.
Mogelijk fout in systeem gamekeys?? Dat ze per ongeluk de key 2x verkocht hebben. Op/rond zelfde moment verstuurd of iig dat ze na je bestelling toevallig is geactiveerd door de ander??2Dutch schreef op maandag 24 november 2014 @ 13:03:
[...]
An sich is het wel logisch dat Origin je naar Gamekeys verwijst, maar nu heb je in ieder geval het bewijs dat de key al is gebruikt en moet Gamekeys niet zeuren en je netjes een nieuwe key geven. Blijft echter wat lastig om daarna stappen te zetten als ze blijven weigeren (behalve een negatieve review plaatsen dan). Tenzij ze een nette klachtenprocedure hebben
PC: Ryzen 7 3700X | ASUS X570 PRIME-PRO | 16 GB DDR4-3600 | MSI GTX 1070
Ik kreeg nu een refund(teruggave 36,99) van Gamekeys omdat het artikel niet op voorraad was vanmiddag.Gijsjha schreef op maandag 24 november 2014 @ 14:55:
[...]
Mogelijk fout in systeem gamekeys?? Dat ze per ongeluk de key 2x verkocht hebben. Op/rond zelfde moment verstuurd of iig dat ze na je bestelling toevallig is geactiveerd door de ander??
Nu is hij wel weer op voorraad. Vreemd allemaal.
edit: Toch weer opnieuw besteld bij gamekeys en hij doet het gewoon hoor! Ben hem nu aan het downloaden (Dragon Age 3)
[ Voor 61% gewijzigd door jmk op 24-11-2014 19:55 ]
Verwijderd
snel geleverd en hij is hem nu aan het downloaden
betaald via ideal
Bestelnummer 723 (ivm prijsactie)
terwijl hij overal €24 kostVerwijderd schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 10:18:
Net bij www.actiehunt.nl Footballmanager 2015 gekocht (€33.00)
snel geleverd en hij is hem nu aan het downloaden
betaald via ideal
Bestelnummer 723 (ivm prijsactie)
knap
Verwijderd
Heb hier al vaker wat gekocht en het is altijd goed gegaan.
Met de andere buitenlandse sites ben ik nog niet zo bekend.
En ik vindt het ook prettig om met ideal te betalen
Falcoo schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 12:41:
Voor de mensen die bij Kinguin bestellen, er zal een prijs verhoging zijn van zo'n 50 cent. Dit komt omdat er WEER een extra fee is van 0,35 cent per verkocht item. (voor de verkoper)
Weer? Zijn de prijzen opgehoogd met een onzichtbare fee + deze 'buyer protection fee' of is deze extra fee terug van weggeweest? Ik zag hem vandeweek voor het eerst2Dutch schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:04:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door 2Dutch op 25-11-2014 15:57 ]
Die buyer protection fee weet ik niet, maar de extra fee waar ik het over heb is voor de verkopers.2Dutch schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 15:53:
[...]
[...]
Weer? Zijn de prijzen opgehoogd met een onzichtbare fee + deze 'buyer protection fee' of is deze extra fee terug van weggeweest? Ik zag hem vandeweek voor het eerst
Als verkoper is er een 10% fee per verkocht item, en een 0.35 cent fee voor de "listing".
Nu is er een fee van 0.35 cent bij gekomen bovenop de 10%.
Ik vind het zelf onzin, aangezien 10% al best veel is.
Hier is de e-mail voor de mensen die interesse hebben om het te lezen. Ja, ik ben zelf een verkoper, daarom heb ik de e-mail gekregen.
Dear Merchants and Partners,
Thank you for your loyalty and support through the last months and years. We are glad to have you as part of Kinguin’s family.
Kinguin shows amazing growth, especially during the last year. Since the beginning of the year, the traffic has increased by over 145 % and the transaction volume has grown by over 170 %.
In order to keep the growth rate and due to the ever-changing market environment, a review of our service fee policy is needed. A decision has been made to introduce a new fee of €0.35 per sold item. The fee will be applied to every item in every completed transaction (the total fee for you will be €0.35 + 10% per sold item (+ the offer insertion fee of €0.35 per listing, for every 14 day period). In order to minimize the effect of the new fee on your revenue, you could increase the price of each of your products. The market should be able to handle the price increase with ease.
The new fee policy will be effective from Thursday, 27th of November, 2014. The prices of all your active offers will be raised automatically by €0.35 (one time only). You will have to keep in mind the new fee when you price your newly created offers and when you restock and activate your old once.
The additional funds will enable us to keep the growth and even significantly increase it. Strategic investments will be done towards server and system improvements, focusing on reducing downtime and improving the speed with which your customers are being served (including page load and response time, key delivery etc.).
Aggressive tactical marketing investments are one of the most important aspects of Kinguin’s growth and they have already show very good results. With the additional funds we will double the effort on the marketing battlefield and the results will follow shortly.
All planned strategies will significantly better your sales performance.
We are constantly improving in order to continue serving you in the best way possible. If you have any questions or comments about the new change in policy, please share them with us. Your opinion is always very important to us. Thank you.
Respectfully,
Kinguin Team
Bedankt voor het delen!Falcoo schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:20:
[...]
Die buyer protection fee weet ik niet, maar de extra fee waar ik het over heb is voor de verkopers.
Als verkoper is er een 10% fee per verkocht item, en een 0.35 cent fee voor de "listing".
Hier is de e-mail voor de mensen die interesse hebben om het te lezen. Ja, ik ben zelf een verkoper, daarom heb ik de e-mail gekregen.
[...]
Het is inderdaad wel een beetje vervelend om in één keer zonder aan te geven bij de consument de prijzen te verhogen. Ik zelf maak me er niet echt heel erg druk over, omdat de prijzen toch 9 van de 10 keer lager zijn dan bij andere webshops.
PC: Ryzen 7 3700X | ASUS X570 PRIME-PRO | 16 GB DDR4-3600 | MSI GTX 1070
Ah dank voor de uitleg. Vervelend voor je als verkoper. Kinguin is natuurlijk wel een grote speler nu, het trekt zo veel klanten aan dat het misschien te verwaarlozen is? Maar het blijft vervelend, want ze helpen je en naaien je in 1 klap natuurlijk...helaas heb je dat vrijwel overal waar centjes te verdienen zijnFalcoo schreef op dinsdag 25 november 2014 @ 17:20:
[...]
Die buyer protection fee weet ik niet, maar de extra fee waar ik het over heb is voor de verkopers.
[...]
XBL: Sgt Rik NL
Die werken gewoon en geen moeilijk gedoe met activeren?
De zou ik persoonlijk vermijden, aangezien je niet weet wie die koopt. Als het met een gestolen bankkaart is heb je het zitten...Joostk schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:21:
Steam gifts van CD keys die je koopt bij G2Play.net
Die werken gewoon en geen moeilijk gedoe met activeren?
Het verschil tussen gewone keys op g2play en giftkeys is toch minder dan het geld dat je uitspaart door niet van steam te kopen
Maar ik wil voorkomen dat mij Steam account om wat van reden dan ook wordt geblokkeerd. Wanneer kan ik dus veilig een losse key overnemen?
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Zoals altijd gezond verstand gebruiken. Vragen waar hij het heeft gekocht, of hij daar een bewijs van heeft.ronwiel schreef op vrijdag 05 december 2014 @ 10:46:
Waar moet ik op letten als ik met mede Tweakers keys ruil? De topic start geeft er niet echt duidelijkheid over, waarschijnlijk omdat dit geen ruil topic is ;-).
Maar ik wil voorkomen dat mij Steam account om wat van reden dan ook wordt geblokkeerd. Wanneer kan ik dus veilig een losse key overnemen?
Het moet vooral geen Russische achtige vpn serial zijn.
Dat is wel waar, maar G2play.net is een degelijke partij die zelf ook geen baat heeft bij problemen.AntiChrist7 schreef op zaterdag 29 november 2014 @ 12:26:
[...]
De zou ik persoonlijk vermijden, aangezien je niet weet wie die koopt. Als het met een gestolen bankkaart is heb je het zitten...
Het verschil tussen gewone keys op g2play en giftkeys is toch minder dan het geld dat je uitspaart door niet van steam te kopen
http://gamedealdaily.com/...unity-full-game-download/
Net een besteld maar code blijkt niet te werken. Gelijk een mailtje verstuurd, niet echt een aanrader dus.Pepper92 schreef op zondag 07 december 2014 @ 20:29:
Idem situatie voor The Last of Us Remastered (PS4, €15,65). http://gamedealdaily.com/...tered-full-game-download/ Zelf niet geprobeerd, maar kwam 'm tegen na bovenstaande reactie.
Werkt de code ook niet in de US Store?rayvonrk schreef op zondag 07 december 2014 @ 22:13:
[...]
Net een besteld maar code blijkt niet te werken. Gelijk een mailtje verstuurd, niet echt een aanrader dus.
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.
- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.
Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:
http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/
Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico