Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 35 ... 52 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moikvin
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-08-2022
HellBeast schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:05:
Die black friday deals werken niet als je niet in de US woont. Ik heb het geprobeerd en dan wordt je geredirect naar origin nederland en kun je gewoon 35 euro betalen....
Even hola unblocker installeren in Chrome.
Ik ben zelf voor deze gegaan:
http://slickdeals.net/per...eld-4-pc-digital-download

Paypal wilde niet lukken trouwens(per ongeluk NL adres opgegeven), dus bij offgamers.com maar even EA game card a 20$ gekocht en die gebruikt.

Tip: als je BF4 en premium los koopt kan je twee codes gebruiken. Kom je op $65 oftewel 48 euro

[ Voor 7% gewijzigd door Moikvin op 29-11-2013 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 15:39

HellBeast

Oh My GoT!

Ik probeer je manier, maar ik krijg geen SMS met security token om de EA card aan te schaffen.

edit: toch gelukt. Gamecard gekocht bij cardscodes.com

:)

[ Voor 25% gewijzigd door HellBeast op 30-11-2013 00:13 ]

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 08:20

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Op battle.net zelf is o.a. Starcraft en WoW (en expansions) aardig in de aanbieding. Ik heb net nog Mist of Pandora (35,-) voor 10,- euro gekocht. (had de expansion nog niet :p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Ik ben bang dat het niet lang meer geldig is maar voor de mensen die nog op tijd zijn:
Call of Duty: Ghosts (Steam) voor $ 43.99 (€34-35,-) bij CdKeyDiscount. Ik heb daar toen zelf Simcity besteld en dat ging uitstekend.
http://www.cdkeysdiscount...ghosts-free-fall-dlc.html

Xcom Enemy Within (Steam) voor $24.49 (€ 19,-)
http://www.cdkeysdiscount...emy-within-pre-order.html

[ Voor 16% gewijzigd door Nostordici op 30-11-2013 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
http://www.gamersgate.co..../battlefield-4-premium-uk

28 GBP voor premium - staat wel -UK- achter ? Moet theoretisch toch gewoon werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:48
Rylo schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 04:40:
http://www.gamersgate.co..../battlefield-4-premium-uk

28 GBP voor premium - staat wel -UK- achter ? Moet theoretisch toch gewoon werken ?
Jawel, mits je een UK account/adres opgeeft. Let wel: je moet BF4 al wel hebben natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
iamzero456 schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 05:35:
[...]

Jawel, mits je een UK account/adres opgeeft. Let wel: je moet BF4 al wel hebben natuurlijk.
Op gamersgate bedoel je ? Of origin ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 23:19
Ik ben op vakantie in usa (i love black friday) en heb voor 20 euro kunnen bemachtigen van bf4 :)
ps: Crucial M500 480GB ssd voor 200 euro ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Moikvin schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 21:31:
[...]

Even hola unblocker installeren in Chrome.
Ik ben zelf voor deze gegaan:
http://slickdeals.net/per...eld-4-pc-digital-download

Paypal wilde niet lukken trouwens(per ongeluk NL adres opgegeven), dus bij offgamers.com maar even EA game card a 20$ gekocht en die gebruikt.

Tip: als je BF4 en premium los koopt kan je twee codes gebruiken. Kom je op $65 oftewel 48 euro
Dit werkte voor mij ook - omgerekend BF4 voor 17 euro +/-

Wat opmerkingen over offgamers.com:
Het duurt wel even voordat je je EA giftcard van hun krijgt, maar het werkt verder wel goed. Live support was er overigens niet.

Eerst wordt gevraagd om je mobiele nummer, waar er een code naartoe gestuurd wordt, pas dan kan je je bestelling plaatsen. Na het betalen, in mijn geval via PayPal, sturen ze een confirmatie link naar je paypal emailadres waarop geklikt dient te worden. Het duurde bij mij ongeveer 2 uur na het aanklikken van de link voordat mijn bestelling geverifieerd was en ik de giftcode ontving. Vervolgens BF4 via vpn/hola unblocker kunnen bestellen zoals omschreven als hierboven.

over BF4 premium:

Ik zit nu dus rond te kijken waar ik dat het goedkoopst kan halen en dan kom ik op de US sites van gamersgate/greenmangaming uit, daar kost het 40 USD omgerekend 29,50€

volgens een reactie op http://www.steamgifts.com...battlefield-4-region-lock zou er geen region lock zijn op de premium key van BF4, ondanks dat er soms specifiek [NA] achter staat (zoals bijv. op gamersgate.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moikvin
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 02-08-2022
Rylo schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 17:03:
[...]

Dit werkte voor mij ook - omgerekend BF4 voor 17 euro +/-

Wat opmerkingen over offgamers.com:
Het duurt wel even voordat je je EA giftcard van hun krijgt, maar het werkt verder wel goed. Live support was er overigens niet.

Eerst wordt gevraagd om je mobiele nummer, waar er een code naartoe gestuurd wordt, pas dan kan je je bestelling plaatsen. Na het betalen, in mijn geval via PayPal, sturen ze een confirmatie link naar je paypal emailadres waarop geklikt dient te worden. Het duurde bij mij ongeveer 2 uur na het aanklikken van de link voordat mijn bestelling geverifieerd was en ik de giftcode ontving. Vervolgens BF4 via vpn/hola unblocker kunnen bestellen zoals omschreven als hierboven.

over BF4 premium:

Ik zit nu dus rond te kijken waar ik dat het goedkoopst kan halen en dan kom ik op de US sites van gamersgate/greenmangaming uit, daar kost het 40 USD omgerekend 29,50€

volgens een reactie op http://www.steamgifts.com...battlefield-4-region-lock zou er geen region lock zijn op de premium key van BF4, ondanks dat er soms specifiek [NA] achter staat (zoals bijv. op gamersgate.com)
Mooi dat het werkte, ik zag dat hij nu weer 10 dollar duurder is.
Offgamers koos ik vanwege de lage prijs(veel sites doen $20 gamecard = 20 euro) en persoonlijke voorkeur, bestel er al jaren, nog nooit problemen gehad.

Eerste keer bestellen duurt inderdaad wat langer, duurde bij mij ook even(nieuw account aangmaakt). Ongeveer een uur geloof ik. Daarna nog twee keer besteld voor vrienden, die kwamen wel binnen 10-15 minuten binnen.

Volgens mij adverteren ze wel met live support maar heb ik nog nooit gebruik van gemaakt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Kan bij DirectGameCards mijn provincie niet invoeren. Er staat geen invulbalk... Kan dus niet naar de volgende stap. Overigens 5% korting: gamecard5off

Edit: Internet Exploiter doet het hem. Nooit gedacht dat ik dat nog zou aanraken.

[ Voor 21% gewijzigd door rickyy op 03-12-2013 02:21 ]

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is dit een safe site? Battlefield 4 Premium voor 38 € is een koopje! http://www.gameholds.com/battlefield-4-premium-service.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:18

Zalmanman

So long,

Net bij Green Man Gaming een voucher voor GRID 2 gekocht, binnen een paar seconden binnen, betaald via PayPal.
+1 voor Green Man Gaming dus.

and thanks for all the fish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Nick
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-09 00:06
Als je hier kijkt zie je dat je daar maar € 35.02 betaald voor BF4 Premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanooki
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Let wel op dat deze aanbieding alleen de upgrade naar premium is, waarvoor je het 'basis' spel dus al moet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice, heb net voor 37 BF4 Premium gekocht op g2play, slechts 1 minuut later kreeg ik al een mail met de key!

edit: Ik kreeg er schijt van toen ik las hierboven dat jullie Russische versies kregen maar gelukkig meteen zonder problemen geactiveerd in het Engels!

Deze site gaat in m'n favorieten!

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v0dka
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-07-2021
Heb veel ervaring met g2play, elke keer een goede ervaring.

Niet de allergoedkoopste misschien, maar er gaat ook altijd wel x procent van de prijs af doordat je een rating van de game kunt geven en je punten van andere aankopen kunt inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynaw
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 14:08
Goede ervaring met GamesRocket.

Twee keer Borderlands 2: GOTY gekocht €12,49 per stuk. 1-2 minuten later stond de key al op mijn profiel mijn email.

Edit: Voor de mensen die al Borderlands 2 hebben op Steam, je kunt probleemloos de GOTY edition activeren. De DLC wordt toegevoegd aan je huidige Borderlands 2.

[ Voor 35% gewijzigd door Dynaw op 06-12-2013 12:22 . Reden: Tipje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05-2018
Gisteren Company of Heroes 2 gekocht voor 11,88 euro bij GamesPlanet.com.

1,5 uur later de key binnen. Denk dat dit te maken had omdat ik voor de eerste keer daar bestelde en dus moest het account nog gecontroleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
BF4 + Premium (als ik het goed lees) weer wat in prijs verlaagd bij Go2Arena:

http://www.go2arena.com/b...-key-preorder-global.html

Strakke prijs, en toch nog niet geneigd om mn creditcard te trekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

onlinekeystore.com

Deals for 10th December:

Need For Speed: Hot Pursuit Limited Edition - 4.95€
Call of Duty: Ghosts - Season Pass (STEAM) - 35.99€
Command & Conquer: The Ultimate Collection (ORIGIN) - 13.50€
F1 2013 (STEAM) - 9.99€
Battlefield 4 Premium CD KEY (ORIGIN) - 36.45€
XCOM: Enemy Within (STEAM) - 16.59€
Assassin's Creed IV Black Chest Edition CD KEY (UPLAY) - 29.99€
Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition (STEAM) - 11.99€
Assassin's Creed IV Black Flag CD KEY (UPLAY) - 28.99€
Assassin's Creed IV Black Flag: - Special Edition + Free Game - 31.95
Assassin’s Creed IV Black Flag - Season Pass (UPLAY) - 12.95€
Hearthstone: Heroes Of Warcraft Beta key - 14.99€
Max Payne 3 + Season Pass - 9.99€
Bioshock Infinite + Soundtrack CD KEY (STEAM) - 12.48€
The Secret World CD KEY (Direct Download) - 12.48€
Rocksmith 2014 (STEAM) - 35.95€
Dirt 3 CD KEY (Direct Download) - 6.78€
The Elder Scrolls V: Skyrim (STEAM) - 14.95€

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:56

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb tijdens de steam sale vorige week verschillende dingen gekocht bij de officiele steam store. Dat ging uiteraard prima. Daarnaast heb ik op greenmangaming nog twee collecties gekocht:
Hitman Pack bestaande uit
  • Hitman: Codename 47
  • Hitman 2: Silent Assassin
  • Hitman: Blood Money
  • Hitman: Absolution
Ik kreeg hierbij een key voor elke game die ik gelijk in de steam client kon activeren en downloaden.

Tomb Raider Collection bestaande uit
  • Tomb Raider I
  • Tomb Raider II
  • Tomb Raider III
  • Tomb Raider IV: The Last Revelation
  • Tomb Raider V: Chronicles
  • Tomb Raider IV: The Angel of Darkness
  • Tomb Raider: Legend
  • Tomb Raider: Anniversary
  • Tomb Raider: Underworld
Deze lijst was goedkoper dan de aanbieding op steam op dat moment. Ik kwam er later pas achter dat de versie op Greenmangaming niet de laatste Tomb Raider bevat, terwijl die bij de Tomb Raider Collectie op Steam wel zit. Voor een euro meer had ik die er graag bij gehad.
Het is mijn eigen fout natuurlijk, maar ik meld het om aan te geven dat je vooral bij collecties goed moet kijken of verschillende aanbiedingen wel dezelfde inhoud hebben.

Qua sitegebruik / betalen / afleveren / activeren gaat alles erg gemakkelijk op greenmangaming, dus daar mag van mij nog een + bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 22:43
Ik ben van plan om iets te kopen op g2a. Ben alleen skeptisch over het feit dat ze mijn telefoonnummer vragen. Dus live chatje gedaan en er werd me verteld dat ze me gingen bellen om ervoor te zorgen dat ze weten dat ik geen scammer ben en om de aankoop te verifieren. Klinkt een beetje raar(alhoewel dit eerste keer is dat ik iets via internet koop)en dus wou ik vragen of iemand weet waarom ze gewoon niet een bevestiging sms kunnen sturen. Ze doen toch niks raars met mijn nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-09 13:58
IAmNice schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:36:
Ik ben van plan om iets te kopen op g2a. Ben alleen skeptisch over het feit dat ze mijn telefoonnummer vragen. Dus live chatje gedaan en er werd me verteld dat ze me gingen bellen om ervoor te zorgen dat ze weten dat ik geen scammer ben en om de aankoop te verifieren. Klinkt een beetje raar(alhoewel dit eerste keer is dat ik iets via internet koop)en dus wou ik vragen of iemand weet waarom ze gewoon niet een bevestiging sms kunnen sturen. Ze doen toch niks raars met mijn nummer?
Heb er zelf nog niet iets van gekocht maar heb ff gegoogeld.
Quote van trustpilot:
After checkout, the website redirected me to a page to enter my phone number to be called to check the order, but I didn't receive any and it gave my key within 5 minutes.

However you may be called, I don't know if it was luck or they just verified my phone number.

All the others reviews annoy me since they are all lying about receiving the key in 1 minutes and omitting the phone verification.
Dus denk soort van verificatie op moment dat het mis gaat of dat ze denken dat er iets niet klopt.
En ik geloof niet dat ze iets met jouw telefoonnummer zullen doen. Anders zouden er nu op internet overal wel klachten regelen.

[ Voor 5% gewijzigd door Beatz op 13-12-2013 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Nou zelfs met jou reden heb ik mijn ouders niet kunnen overtuigen hun kaart te trekken. Ik kreeg de "too good to be true verhaal" en "koop het gewoon in de winkel" en "dan ga ik je telefoonkosten niet betalen als ze je oplichten". :(
Is er een site waar ik zonder het opgeven van mijn nummer kan kopen? Of een andere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Laatst online: 20:48
IAmNice schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 12:09:
Nou zelfs met jou reden heb ik mijn ouders niet kunnen overtuigen hun kaart te trekken. Ik kreeg de "too good to be true verhaal" en "koop het gewoon in de winkel" en "dan ga ik je telefoonkosten niet betalen als ze je oplichten". :(
Is er een site waar ik zonder het opgeven van mijn nummer kan kopen? Of een andere oplossing.
Als jij mij geld overmaakt en goede beoordeling wil ik best wat bestellen voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IAmNice schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 12:09:
Bij veel websites kun je gewoon tegen de live-chat praten en vragen of je het kan bypassen. Over het algemeen is het allemaal goed zolang er goede reviews over te vinden is. Welke game ben je naar op zoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Ik heb dat al geprobeerd. Ze zeiden dat het helaas niet mogelijk was, omdat ze dan bang zijn dat meer mensen hiervan gebruik willen maken en dat ze makkelijker worden gescamd.
Was van plan om fifa of FM 2014 te halen. Ik denk dat het FM 2014 wordt.
@iamzero456
Misschien is dit wel een goed idee. :) Thanks! Ik zal er over nadenken!

[ Voor 35% gewijzigd door IAmNice op 14-12-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmushy1995
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-09 03:49
IAmNice schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 20:36:
Heb 2x iets van g2a gekocht eerste keer sms bevestiging, 2de keer werd gebeld hoefde alleen op te nemen geloof ik en was klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr3akin_GoD
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-09 22:57
Ik koop altijd games op deze site: http://www.kinguin.net Betrouwbaar, erg makkelijke betaling via ideal, je key binnen 10 min en goedkoop uiteraard :)
Ik heb al meer dan 10 spellen op deze site gekocht, echt een aanrader.

Referral doen we hier niet aan

[ Voor 21% gewijzigd door Gropah op 31-01-2014 09:59 ]

• Isniedood
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16-09 18:32

Isniedood

nee, echt niet!

www.steamkeys.de raad ik eenieder af.

Op vragen krijg je een reactie zonder aanhef of afsluiting. Zinnetjes van 1 regel.

Nu de DLC uit is van BF4 blijkt dat ik de versie geleverd heb gekregen zonder uitbreiding, in tegenstelling tot wat ik heb besteld. Na herhaaldelijk aangegeven te hebben dat ik de verkeerde versie heb gekregen bleven ze verwijzen naar de key in het pdf bestandje.

Het lijkt een partij die geen engels kan en ik ben maar een dispute geopend via paypal. Nu boden ze 4 euro retour terwijl ik 15 euro of een werkende key van dlc ben gaan eisen.

To be continued.

Mijn foto's met mijn lieve Pentax K200d

Verwijderd

Fr3akin_GoD schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:50:
Ik koop altijd games op deze site: http://www.kinguin.net/
Betrouwbaar, erg makkelijke betaling via ideal, je key binnen 10 min en goedkoop uiteraard :)
Dit^ Inmiddels Dishonored, 3 mw3 dlc's, dirt 2(voor 1.50!), Dead Space(1.00!) gekocht. Geen enkel probleem, behalve bij Dishonored, de site waar die vandaan zou komen had ze niet op voorraad. Binnen een uur was het via de helpdesk opgelost en had ik mijn geld terug zodat ik het bij een andere webwinkel bij Kinguin kon bestellen. Hulde voor hun, raad deze zeker aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Even een vraagje, ik heb bij GreenManGaming voor het eerst een spel gekocht waarbij ik er blind van uitgegaan was deze op steam te kunnen activeren. Nu bleek nadat ik betaald had dat dit alleen te spelen is via hun eigen platform. Ik heb t spel nog niet geinstalleerd en heb meteen gemaild met de vraag of er een mogelijkheid was om hem op steam te installeren en anders de koop te ontbinden. Volgens GMG was dit niet mogelijk en een refund kon ook niet omdat ik de key al gekregen had. Het feit dat ze deze simpel van mijn account kunnen verwijderen omdat het hun eigen platform is kreeg ik de klantenservice niet aan zn hoofd.

Het was bij de koop niet duidelijk dat het spel niet geactiveerd kon worden op steam, ik heb al vaker keys gekocht en die konden allemaal geactiveerd worden op steam. Ook had ik nog nooit van het hele platform van GMG gehoord. Weet iemand of ik nog iets kan doen om de koop te ontbinden? Want ik heb geen zin om via dat andere platform te moeten klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 14:15:
Even een vraagje, ik heb bij GreenManGaming voor het eerst een spel gekocht waarbij ik er blind van uitgegaan was deze op steam te kunnen activeren. Nu bleek nadat ik betaald had dat dit alleen te spelen is via hun eigen platform. Ik heb t spel nog niet geinstalleerd en heb meteen gemaild met de vraag of er een mogelijkheid was om hem op steam te installeren en anders de koop te ontbinden. Volgens GMG was dit niet mogelijk en een refund kon ook niet omdat ik de key al gekregen had. Het feit dat ze deze simpel van mijn account kunnen verwijderen omdat het hun eigen platform is kreeg ik de klantenservice niet aan zn hoofd.

Het was bij de koop niet duidelijk dat het spel niet geactiveerd kon worden op steam, ik heb al vaker keys gekocht en die konden allemaal geactiveerd worden op steam. Ook had ik nog nooit van het hele platform van GMG gehoord. Weet iemand of ik nog iets kan doen om de koop te ontbinden? Want ik heb geen zin om via dat andere platform te moeten klooien.
Goed de terms of service lezen, bij vele shops heb je geen recht op refund nadat je de product al hebt gekregen tenzij je een defecte key of dergelijke hebt. Overigens kreeg ik wel mijn geld terug bij gamesplanet uk - zij checkten toen met de publisher of ik de key al had geactiveerd of niet.. en aangezien het GMG DRM is kunnen zij dat toch wel heel goed even snel doen.. In principe staan zij legaal goed en heb jij geen recht op een refund tot zover ik weet. Maar een beetje service moet toch geen kwaad doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAmNice
Bij fast2play FM 2014 gekocht. Met 6% korting nadat ik bij de live chat had gevraag of er discount codes waren. Besteld en binnen 8 min key gekregen. +1 dus .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 17:20
Ik heb vandaag een aantal games gekocht via: http://kortulsgameroom.com/
Ook heb ik 4 keer de Lottery Try Your Luck dingest geprobeerd, en heb er zo ver Mirrors Edge, 2x Red Alert 3 en 3 indie titels eruit gehaald.

De e-mail met code/gift link krijg je vrijwel direct na de betaling via hun systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 15:39

HellBeast

Oh My GoT!

Adr01 schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 22:02:
Ik heb vandaag een aantal games gekocht via: http://kortulsgameroom.com/
Ook heb ik 4 keer de Lottery Try Your Luck dingest geprobeerd, en heb er zo ver Mirrors Edge, 2x Red Alert 3 en 3 indie titels eruit gehaald.

De e-mail met code/gift link krijg je vrijwel direct na de betaling via hun systeem.
Nou, lekkere site. 1 key die ik kocht was al geregistreerd en de ander werd als gift aangeboden, maar wordt vervolgens niet aan mijn lijst met games toegevoegd. Ik heb maar een support mailtje gestuurd. :F

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adr01
  • Laatst online: 13-09 17:20
Oh... ik kon er ook niet veel info over vinden, maar toen heb ik de gok gewaagd met een spelletje van 1$, en dat ging goed.
Daarna een spelletje van 3$, en dat ging ook goed, etc.

Het ging bij mij een keer fout, toen deed PayPal raar en werd ik niet doorgestuurd naar het systeem van korul, maar na een mailtje te sturen kreeg ik vervolgens gewoon m'n spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:22
Weet iemand waar ik een Discount code kan krijgen voor G2play, Go2arena of Kinguin? Ik kan het nergens vinden :s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-09 16:17

Zonder met de vinger te wijzen, maar waarom koop je iets als het niet duidelijk is wat je precies krijgt? In dit geval geef je zelf aan dat het niet duidelijk was of het een Steam activatie code was, waarom koop je het dan toch?

Ik zie het al, je bent er blind vanuit gegaan dat het om Steam keys ging. Als de code van het spel te zien is is het logisch dat je het spel niet meer kan 'retourneren' je zou immers de code gewoon kunnen gebruiken voor het retail spel. Voortaan eerst goed kijken en drie keer kloppen :P.

[ Voor 10% gewijzigd door SacreBleu op 22-12-2013 17:59 ]

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:22
Als ik de Diablo 3 Global edition koop voor 22,- is dit dan de versie waarbij je ook europe kan kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48

Bij uplay, steam en origin games stat er prominent een melding als ''Third party DRM: Steam This game requires a free Steam account to play.'' op de pagina voordat je hem in je winkelmandje gooit. Moeilijk te missen imho, al is het voor first-timers misschien wat raar omdat technisch gezien eigenlijk elke game opGMG die client gebruikt, tenzij het steam en dergelijke betreft. Laat dat nou net 90% van de aankopen zijn op GMG.

Zult er dus helaas niks mee kunnen, dat GMG in dit geval niet even wat coulance toont is wel jammer, je kunt zelfs gewoon bijna alle Capsule games inruilen voor GMG credit, waarom zou dat dan wel mogen en een verkeerde aankoop niet even ongedaan kan worden. In beide gevallen loop je toch te klooien met keys lijkt me.

[ Voor 6% gewijzigd door MusicAddict op 22-12-2013 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-07 02:25
Ik had gisteren ook Battlestations Pacific gekocht bij GMG voor €2,24, wist toen ook niet dat het op hun eigen platform was en dus ook niet blij. Vandaag zag ik er de Scrambled Nations DLC van Civilization 5 Steam key staan voor €1,05. Toen ik die ging afrekenen kreeg ik de mogelijkheid om Battlestations Pacific in te ruilen voor €2,50. Dat heb ik dus gedaan en heb dus meer geld terug gekregen dan ik voor Battlestations had betaalt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Bioshock Infinite: Burial at Sea is nu €8,99 bij kinguin.net, toch €6 goedkoper dan op Steam.

http://www.kinguin.net/pr...isode-1-1385975710-65307/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-09 16:43
Mafia 2 net gekocht voor €5,64 via kinguin, scheelde ongeveer €9 met steam!

http://www.kinguin.net/category/254/mafia-2-steam-cd-key/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even AC4 Black Flag Special Editie gekocht voor 23.99 met coupon code AC4XMAS bij dgc

En Payday The Heist voor 2.99! Neem aan dat het gewoon een beetje hetzelfde is als Payday 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:36
Timv37 schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 19:56:
Mafia 2 net gekocht voor €5,64 via kinguin, scheelde ongeveer €9 met steam!

http://www.kinguin.net/category/254/mafia-2-steam-cd-key/
die komen in de v&a goedkoper voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

SacreBleu schreef op zondag 22 december 2013 @ 17:46:
[...]

Zonder met de vinger te wijzen, maar waarom koop je iets als het niet duidelijk is wat je precies krijgt? In dit geval geef je zelf aan dat het niet duidelijk was of het een Steam activatie code was, waarom koop je het dan toch?

Ik zie het al, je bent er blind vanuit gegaan dat het om Steam keys ging. Als de code van het spel te zien is is het logisch dat je het spel niet meer kan 'retourneren' je zou immers de code gewoon kunnen gebruiken voor het retail spel. Voortaan eerst goed kijken en drie keer kloppen :P.
Ja datte dus :P, maar het feit dat ik m niet meer zou kunnen retourneren omdat ik de code dan alsnog gewoon kan gebruiken klopt natuurlijk niet. De code werkt alleen maar in combinatie met hun eigen platform, dus ze kunnen m daarin gewoon blokkeren.
MusicAddict schreef op zondag 22 december 2013 @ 19:17:
[...]

Bij uplay, steam en origin games stat er prominent een melding als ''Third party DRM: Steam This game requires a free Steam account to play.'' op de pagina voordat je hem in je winkelmandje gooit. Moeilijk te missen imho, al is het voor first-timers misschien wat raar omdat technisch gezien eigenlijk elke game opGMG die client gebruikt, tenzij het steam en dergelijke betreft. Laat dat nou net 90% van de aankopen zijn op GMG.

Zult er dus helaas niks mee kunnen, dat GMG in dit geval niet even wat coulance toont is wel jammer, je kunt zelfs gewoon bijna alle Capsule games inruilen voor GMG credit, waarom zou dat dan wel mogen en een verkeerde aankoop niet even ongedaan kan worden. In beide gevallen loop je toch te klooien met keys lijkt me.
Mooi dat er bij steam games een prominente melding staat, maar dat heeft dus totaal niks met mijn ding te maken. Ik zocht juist naar een steam game, maar dit was er geen. Had er een prominente melding gestaan dat het GEEN steam game was had ik m uiteraard niet gekocht ;) (en als ik al eerder iets gekocht had waarbij die melding gekomen was had er ook wel een belletje gerinkeld, maar dit was mn eerste aankoop).

Heb uiteindelijk na nog 2 mailtjes niet eens meer antwoord terug gekregen op nieuwe argumenten, kreeg wel een reminder om feedback te geven over de afhandeling |:(

[ Voor 23% gewijzigd door mark-k op 24-12-2013 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:00
Het is hier Amerika niet waar je moet zetten dat je een kat niet in de magnetron moet zetten om te drogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

maartend schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 22:48:
Het is hier Amerika niet waar je moet zetten dat je een kat niet in de magnetron moet zetten om te drogen.
Nee snap ik, maar als het merendeel dat ze verkopen voor steam is mag je toch wel verwachten dat ze iets duidelijker zijn als het alleen werkt op hun, voor mij compleet onbekende, eigen platform. Of ben ik gewoon zo stom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Fr3akin_GoD schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:50:
Ik koop altijd games op deze site: http://www.kinguin.net/
Betrouwbaar, erg makkelijke betaling via ideal, je key binnen 10 min en goedkoop uiteraard :)
Net een call of duty black ops II season pass gekocht voor maar 15 euro! Wat een koopje zeg.
Ik kreeg de pass binnen en bleek een duitse te zijn, vreemd... maar wat wil je voor 15 euro he?
Bedankt!

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Net bij G2Play.net BF4 Premium code gekocht (32,99) met iDEAL betaald en binnen 5 minuten de code gehad, verzilverd en werkte prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Laatst online: 22:16
Bij OnlineKeyStore afgelopen maandag een Trainz Simulator 12 key gekocht. Volgens hun product pagina zouden er twee DLC treinen bij zitten. Onmiddelijk een key ontvangen die de basis game activeerde op Steam, daar waren er geen problemen mee. DLC zat er echter niet bij. Vervolgens een andere key erbij ontvangen, deze activeerde echter hetzelfde product aangezien Steam zei dat ik het product al bezat en vervolgens vroeg of ik Trainz weer wilde downloaden. Ticket aangemaakt, eerste reply was dat ik het ingame eens moest checken waarop ik heb geantwoord met een lijst van waar ik al heb gekeken inclusief ingame. Vervolgens was het kerst en wacht ik nog op een antwoord. Ik ben benieuwd of ze het netjes gaan afhandelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 01:39
Ik heb treurig nieuws voor sommige van ons hier :(

www.culgame.net is helaas heengegaan :(

De website is helaas niet meer actief en verwijst nu naar een casino troepsite

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foert
  • Laatst online: 06-09 10:16
het is dan ook culgame.com en niet .net ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

foert schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:08:
Verwijst ook naar zooi

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
The Walking Dead Season 2 (complete) € 13,89
http://www.gamekeys4u.net...l&utm_campaign=allkeyshop

The Wolf Among Us (complete) € 13,75
http://www.gamekeys4u.net...l&utm_campaign=allkeyshop

De shop is betrouwbaar en levert vanaf volgend jaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Ienni1983 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 20:42:
Ik heb treurig nieuws voor sommige van ons hier :(

www.culgame.net is helaas heengegaan :(

De website is helaas niet meer actief en verwijst nu naar een casino troepsite
Klopt. Culgame is er niet meer, maar ze zijn verder gegaan op: http://www.verycdkey.com/.

Echt exact dezelfde mensen, want ik heb nog steeds vaak contact met de oude email adressen van Culgame waar altijd op gereageerd wordt.

Ze verkopen weer dezelfde spullen qua software op die site ;).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
foert schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:08:
Nee je hebt inderdaad gelijk.

Ik maakte een foutje het was Culgame.com

Ik had hier culgame.net getikt maar op moment van typen was culgame.com veranderd naar een troepcasino
webpagina maar nu zijn ze weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottie93
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 27-09 15:51
Cdkeysdirect.com mis ik in het lijstje van betrouwbare websites. Heb hier in het afgelopen jaar 2 spellen gekocht op aanraden van m'n buurman. Niet altijd de goedkoopste, maar wel betrouwbaar.

[ Voor 25% gewijzigd door Ottie93 op 03-01-2014 22:09 . Reden: Linkje aangepast ]

Weet weinig, leert veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Ienni1983 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 19:06:
[...]

Nee je hebt inderdaad gelijk.

Ik maakte een foutje het was Culgame.com

Ik had hier culgame.net getikt maar op moment van typen was culgame.com veranderd naar een troepcasino
webpagina maar nu zijn ze weer terug.
Vreemd aangezien ik destijds contact had opgenomen met ze en ze aangaven te zijn verhuisd. Maar nu staat de site idd weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 12:37
Gaat hard bij kinguin maar je kan nu nog Total War: Rome II scoren voor ongv €16, betreft worldwide steam key:

http://www.kinguin.net/ca...k&utm_campaign=06.01.2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Wederom aankoop gedaan via Kinguin, dit keer een verificatie dmv een ticket die werd aangemaakt omdat ik via 2 mailadressen had besteld (paypal adres is anders dan account adres, hou ik ook liever zo)
Kreeg een code op adres 2, moest ik in een reply in het ticket doorgeven en binnen een paar minuten alsnog alles akkoord en een werkende BF4 Premium key voor nog geen 30 euro (paar centjes er ook nog af door die spaarpunten van ze). Erg vriendelijke reacties, weer een tevreden aankoop rijker :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Royeboi schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:26:
[...]

Vreemd aangezien ik destijds contact had opgenomen met ze en ze aangaven te zijn verhuisd. Maar nu staat de site idd weer online.
En nu heeft de site weer problemen.... lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdkocak
  • Laatst online: 20-09 14:37
Royeboi schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:56:
[...]

Klopt. Culgame is er niet meer, maar ze zijn verder gegaan op: http://www.verycdkey.com/.

Echt exact dezelfde mensen, want ik heb nog steeds vaak contact met de oude email adressen van Culgame waar altijd op gereageerd wordt.

Ze verkopen weer dezelfde spullen qua software op die site ;).
Bij verycdkey als je kijkt onder software-->for pc-->windows. Kan je voor maar 33,26 Euro een Windows 8 Pro licentie kopen. Nu is mijn vraag hoe betrouwbaar is dit ? Er staat ook niet aangegeven of het om een update gaat of niet. Wel dat het om een MSDN Technet key gaat. Is wel erg goedkoop moet ik zeggen :o

http://www.verycdkey.com/software/microsoft/windows/pc-application-suites-and-pc-world.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
mdkocak schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 03:03:
[...]

Bij verycdkey als je kijkt onder software-->for pc-->windows. Kan je voor maar 33,26 Euro een Windows 8 Pro licentie kopen. Nu is mijn vraag hoe betrouwbaar is dit ? Er staat ook niet aangegeven of het om een update gaat of niet. Wel dat het om een MSDN Technet key gaat. Is wel erg goedkoop moet ik zeggen :o

http://www.verycdkey.com/software/microsoft/windows/pc-application-suites-and-pc-world.html
Het is dezelfde persoon/personen die het runnen, ik werd destijds doorverwezen omdat het PayPal systeem bij Culgame tijdelijk niet werkte (Volgens mij gewoon geblokkeerd aangezien je zulke keys niet mag aanschaffen via PayPal). In dat opzicht dus net zo betrouwbaar als Culgame. En het kopen van online keys is veelal een grijs gebied, zie ook de vele (voorgaande) posts hierover. Kan alleen zeggen dat het voor mij prima werkt, krijg altijd snel antwoord etc. ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Royeboi op 10-01-2014 03:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Laatst online: 22:16
kutagh schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:42:
Bij OnlineKeyStore afgelopen maandag een Trainz Simulator 12 key gekocht. Volgens hun product pagina zouden er twee DLC treinen bij zitten. Onmiddelijk een key ontvangen die de basis game activeerde op Steam, daar waren er geen problemen mee. DLC zat er echter niet bij. Vervolgens een andere key erbij ontvangen, deze activeerde echter hetzelfde product aangezien Steam zei dat ik het product al bezat en vervolgens vroeg of ik Trainz weer wilde downloaden. Ticket aangemaakt, eerste reply was dat ik het ingame eens moest checken waarop ik heb geantwoord met een lijst van waar ik al heb gekeken inclusief ingame. Vervolgens was het kerst en wacht ik nog op een antwoord. Ik ben benieuwd of ze het netjes gaan afhandelen...
Omdat het weer even geleden is dat de gequoted post was geschreven doe ik het even zo:

Zeer jammer dat het lang had moeten duren en dat ik op de OKS forum aan de bel moest trekken om mijn ticket fatsoenlijk behandeld te krijgen. Na die initele reply dat ik ingame moest checken kreeg ik maar geen reply. Ik had rekening gehouden met kerst & oud en nieuw, maar vond het wel eens tijd worden. Toen een post gemaakt op de OKS forum waar er redelijk rap op werd gereageerd met een verzoek voor meer informatie.
Helaas bleek het dat er een fout was gemaakt en dat het niet de bedoeling was dat deze twee DLC treinen erbij hoorden te zitten. Daarom hadden ze mij €3 aan store credit gegeven, wat m.i. een faire deal is (Trainz '12 = €32, beide DLC treintjes zijn €10 elk, samen dus €52 oftewel 20/52=0.38 wat uitkomt op bijna €4 van de €10 die ik had betaald wat niet geleverd werd). Hiermee heb ik vervolgens Trainz: Murchison 2 gekocht wat netto €0.75 werd na aftrek van store credit en andere kortingen en waar ik meer plezier mee (zal) hebben dan die twee DLC treintjes :*)

Samengevat vind ik dat het wel redelijk was afgehandeld, alleen zeer betreurenswaardig dat ik daarvoor wat druk op hun forum moest leggen om een fatsoenlijk antwoord te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Vorige week nog bij Unlimitedgamestore.com de Ghosts Season Pass gekocht voor 38 euro.

De goedkoopste die ik kon vinden en betaald via Paypal. Kreeg eerst niet direct mijn key en had toen nogmaal op de betaal knop gedrukt. Dus kreeg ik ineens een mail dat er 72 euro zou worden afgeschreven ipv de 38 (omdat ik dus 2 kopieën had besteld)

Via live supprt alles uitgelegd en daar kreeg al snel een refund voor 1. Daarna bleek dat ik het bestand met mijn key niet kon openen. (zou een plaatje moeten zijn). Toen de medewerker meekeek zag hij dat het bestand op een of andere manier corrupt was geraakt. Na paar minuten kreeg ik van hem de key en gaf hij aan dat ze het aan zouden passen onder mijn account.

Paar uur later prima geactiveerd in Steam.

Was in het begin wat huiverig maar na deze goede ervaring ga ik ga toch eens vaker kijken denk ik.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Laatst online: 26-09 08:21
Net prima aankoop gedaan bij humble bundel
"Pay what you want for ARMA II, ARMA: Gold Edition, ARMA Tactics, Alpha Prime, Take On Helicopters and UFO: Afterlight. Pay $6 or more and you'll also receive Carrier Command: Gaea Mission, Arma II: Operation Arrowhead and ARMA II: DayZ Mod. All these games run on Steam for Windows. ARMA Tactics is also available on Mac and Linux."

Prima deal die je voor jezelf kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
  • Laatst online: 11-09 12:37
Weet iemand wat de currency conversion fee/rate is van de ABN AMRO bank (voor credit cards)?
Paypal vraagt als het goed is 2.5% als je iets in dollars koopt met euro's.
----------------------------------

nevermend, volgens mij gevonden:
https://www.icscards.nl/a...jn-abnamro-creditcard-454

"Betaalt u met uw creditcard in een andere valuta dan de euro? Dan betaalt u wel de kosten voor het wisselen naar euro's. ICS rekent een koersopslag van 1,95% voor landen binnen de Europese Unie waar de euro geen wettig betaalmiddel is."

"Voor transacties in landen buiten de Europese Unie rekent ICS een koersopslag van 2%."

Scheelt toch weer 0,5% :o

[ Voor 61% gewijzigd door seez op 17-01-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrosine
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 29-05 20:40
Meerdere malen een game gekocht (zojuist 4e) van een persoon op steam genaamd Doodla.

Deze heeft nou een eigen site gelanceerd http://steamdiscounts.com/shop en ik wil deze dan ook graag aandragen voor het lijstje.

Ik raad je aan om altijd even contact te zoeken via steam met deze persoon. Soms zit er nog een mooi dealtje in.

Ik heb steeds betaald door het bedrag over te maken via paypal, hier waren dus wel transactiekosten voor mij aan verbonden.

De game wordt afgeleverd als steam gift, en moet dus via een trade. Hij laat altijd als eerste de game zien voor je geld overmaakt om zijn good-will uit te drukken. Tenzij je via de site gaat kopen, dan krijg je deze snel afgeleverd.

Geen gezeik dus met russia vpn's enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:36
Hydrosine schreef op vrijdag 24 januari 2014 @ 16:41:
Meerdere malen een game gekocht (zojuist 4e) van een persoon op steam genaamd Doodla.

Deze heeft nou een eigen site gelanceerd http://steamdiscounts.com/shop en ik wil deze dan ook graag aandragen voor het lijstje.
Zo goedkoop is hij niet, praktisch al die prijzen worden dik verslagen door verkopers op Kinguin.net ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Op Getgames is The Bureau: Xcom Declassified nog goedkoper dan met de Steam deal: €7,49 ipv. de €12,49 op Steam dit weekend, activeert ook op Steam trouwens.

http://www.getgamesgo.com...-bureau-xcom-declassified

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtaix
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-09 16:05
Ik zou graag het spel Assassin's Creed IV Black Flag - Special Edition Uplay Cd Key willen. Ik zag deze in de webshop van (DirectGameCard Online) voor €24,99. Is dit betrouwbaar of is dit veels te goedkoop voor dit spel? Heeft iemand ervaring met deze shop?

[ Voor 18% gewijzigd door xtaix op 25-01-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-09 12:09

Mavamaarten

Omdat het kan!

xtaix schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:47:
Ik zou graag het spel Assassin's Creed IV Black Flag - Special Edition Uplay Cd Key willen. Ik zag deze in de webshop van (DirectGameCard Online) voor €24,99. Is dit betrouwbaar of is dit veels te goedkoop voor dit spel? Heeft iemand ervaring met deze shop?
Bij Amazon is hij volgens cdkeyprices het goedkoopste. Dan ben je ineens zeker dat het legit is hé ;)
http://www.amazon.com/Ass...BPEBG76'%20target='_BLANK

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Laatst online: 26-09 16:43
Kinguin heeft zeer leuke prijzen voor AC4.

http://www.kinguin.net/ca...ion-eu-ubishop-download/'

Op dit moment €18,88 EU key only.

[ Voor 13% gewijzigd door Timv37 op 25-01-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xtaix schreef op zaterdag 25 januari 2014 @ 16:47:
Als je naar de eerste pagina gaat zie je dat deze website 30 positieve reviews heeft en tot dus ver geen negatieve. Ik spreek ook uit ervaring dat het een betrouwbare website is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Net aan de telefoon gehangen bij EA. Mijn BF4 is van mijn acc afgehaald omdat de cdkey van fraude afkomstig is. CD-key destijds gekocht bij cdkeyexpress.

Website is nu offline

Even ter info....

[ Voor 11% gewijzigd door dannbla op 27-01-2014 14:02 ]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:55
Net bij Kinguin een 60 day SWTOR subscription gekocht (via BGP). Prima, binnen paar minuten een werkende code via email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Laatst BF3 premium pakket gekocht bij worldofcdkeys.com en alles prima afgehandeld. In de eerste instantie was mijn order 'on hold' gezet omdat het emailadres van paypal niet overeenkwam met het emailadres waarop ik mijn key wilde ontvangen. Mailtje gestuurd vanuit het emailadres waarmee ik mijn paypal betaling deed en het was opgelost binnen een half uurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kocht Starcraft 2 Heart of the Swarm op cdkeyhouse: http://www.cdkeyhouse.com...key-digital-download.html

Alle goede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmca
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-09 01:27
BF 3 Premium via G2Play.net gekocht, levering binnen een half uur en prima gereageerd op vragen voor af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

Gister op g2a.com GoW2 gekocht voor 5,90. Levering binnen 5 minuten en betalen met ideal.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Humble Bundle is deze keer van Codemasters.

Voor (maar) $6 omgerekend €4,57 kun je een lijst met games toevoegen aan je steam account

[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 30-01-2014 23:55 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 14:27

The Inquisitor

Greetings weaklings

Deze keer? Toch gewoon een herhaling? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-09 22:26

Zorian

What the fox?

Ik ben via iemand anders op http://www.fast2play.com/ terecht gekomen. De prijzen daar zijn zeer laag en de keys zijn altijd binnen enkele minuten tot instant binnen. Kan hem enorm aanraden.
Heb er in 2 dagen tijd al 5 spellen gehaald.

-Hitman Collection
-Anno 2070
-Total War: Rome II
-Skyrim
-Civilization V

Had alle keys direct na betaling binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
Zorean schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 21:46:
Ik ben via iemand anders op http://www.fast2play.com/ terecht gekomen. De prijzen daar zijn zeer laag en de keys zijn altijd binnen enkele minuten tot instant binnen. Kan hem enorm aanraden.
Heb er in 2 dagen tijd al 5 spellen gehaald.

-Hitman Collection
-Anno 2070
-Total War: Rome II
-Skyrim
-Civilization V

Had alle keys direct na betaling binnen.
fast2play is gewoon een andere site voor http://www.kinguin.net welke onderdeel is van http://www.g2play.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scrat
  • Niet online
Ik heb vandaag Simcity gekocht bij GameHolds, voor 16 euro de volledige game. Ik had alleen per ongeluk de PayPal pagina weggeklikt tijdens het betaalproces. Daarna de game nog een keer besteld. Ik heb maar een eer betaald maar, ik kreeg wel twee keer een orderbevestiging. Na wat mailcontact met Gameholds werd duidelijk wat er was gebeurd. Ik kreeg de melding dat ik niets meer hoefde te doen, omdat de order er eigenlijk niet was. Dit staat ook uitgelegd op de site.

Ik kreeg binnen een paar minuten de gamekey in mijn inbox en heb gelijk de game gedownload. Een positieve ervaring dus, en ik kan er ook nog wel bij melden dat Game Holds een hele snelle klantenservice heeft. Ik kreeg binnen 10 minuten een reactie over mijn probleem.

Nexus 7 FHD | OnePlus One | Asus N56VZ (i7-3630M, GT650M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 03:07
Zoek eigenlijk een winkel die Norton in het assortiment heeft, tot nu toe stond die elk jaar er wel ergens bij. Dit jaar staat hij niet in de zoekmachines (gamefinder.de / cdkeyprices.com enz).

Iemand een tip?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:18
Assetto Corsa gekocht via Gamekeys4all, geleverd via Steam Gift binnen de 10 minuten. Niet de snelste, maar wel in orde :) +1

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:51
Van het weekend voor het eerst een gamekey gekocht. http://www.kinguin.net, kreeg de key binnen een paar minuten.
Netjes moet ik vaker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
Fuel steam key, 1,00 euro bij g2play:

http://www.g2play.net/category/1507/fuel-steam-key/

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Druss
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-05 08:35
sdk1985 schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 18:22:
Zoek eigenlijk een winkel die Norton in het assortiment heeft, tot nu toe stond die elk jaar er wel ergens bij. Dit jaar staat hij niet in de zoekmachines (gamefinder.de / cdkeyprices.com enz).

Iemand een tip?
Wat zoek je van Norton? Heb nog een Norton Internet Security pakketje liggen in plastic.

[ Voor 8% gewijzigd door Druss op 10-02-2014 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-09 12:49
okaydanny schreef op maandag 27 januari 2014 @ 14:00:
Net aan de telefoon gehangen bij EA. Mijn BF4 is van mijn acc afgehaald omdat de cdkey van fraude afkomstig is. CD-key destijds gekocht bij cdkeyexpress.

Website is nu offline

Even ter info....
Hier hetzelfde verhaal. Key gekocht bij gamekeys4all.com. En nu???

Edit: heb de webwinkel een mailtje gestuurd en kreeg direct antwoord terug. Het wordt onderzocht met hun 'leverancier', maar ben benieuwd wat er gebeurd.

De winkel waar ik heb de key heb gekocht is actief via een aantal verschillende website. Wellicht dat dit in jou geval ook zo is, en via via toch tot een oplossing kunt komen?

Verder vind ik het wel bijzonder dat er op deze manier wordt omgegaan vanuit EA/Origin. Ik had geen idee wat er nu aan de hand is, en ben inmiddels weer een paar uur verder. Heb meneer aan de telefoon gevraagd mij door te verbinden met iemand die er meer over kon zeggen, maar dit was niet mogelijk. Ook een klachtencentrum blijkt daar niet te bestaan. Waardeloos.

[ Voor 56% gewijzigd door ToWi1989 op 18-02-2014 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 27-09 11:59

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Ik zit niet meer even vaak in dit topic de boel in de gaten te houden, maar als er meer duidelijkheid in de zaak is. Dm mij dan even, dan pas ik de TS aan op basis van wat er uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-09 12:49
Ircghost schreef op dinsdag 18 februari 2014 @ 13:41:
Ik zit niet meer even vaak in dit topic de boel in de gaten te houden, maar als er meer duidelijkheid in de zaak is. Dm mij dan even, dan pas ik de TS aan op basis van wat er uit komt.
Ik heb een nieuwe key toegestuurd gekregen, maar het is nog maar de vraag hoe lang deze blijft werken. Ik vraag me echt af wat zo'n illegally obtained key nu eigenlijk inhoud :S

Verwijderd

Dernet in mn mail gekregen en gelijk Thief voor 15.99 EUR (!) gekocht:

http://www.directgamecard...eam-cd-key-pre-order.html
Code: THIEF2014 tijdens het uitchecken

Daarnaast was er ook een ander game in de aanbieding (heb ik niet gekocht): ACIV Black Flag Special Edition voor 19.99 EUR

www.directgamecards.com/o...edition-uplay-cd-key.html
Code: ACPROMO tijdens het uitchecken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdwereld
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 01:27
Ik weet niet of deze site al genoemd is http://www.allkeyshop.com/blog/
Maar ik vind het een goede vergelijkings site..
Misschien het kijken waard?
Het is wel een beetje aan de drukke kant qua interface,

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:08
Ik zie steeds vaker "steam gifts" op die verkoopsites langskomen, ik kan echter nergens echt vinden wat dit nou precies in houd... Is dit legaal of niet?

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:51
Dat zijn codes als gift, dat kan je kiezen bij aankoop van Steam. Vaak worden in bv. Humble Bundles gift codes gegenereerd voor spellen die men al heeft. Zo kan men een voorraad codes kopen als het in een daily deal is en weer verkopen daarbuiten.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1 ... 35 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico