Gisteravond rond 23:30 mijn keys (main game & premium) ontvangen. Keys verzilverd en nu aan het downloaden (20MB/sec).Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:00:
Zojuist Battlefield 4 Premium Edition gekocht bij Fast2Play.com (via Ideal). Ben benieuwd wanneer ik de key krijg.
23:30 uur ook een mail naar public relations manager gestuurd en om 00:58 uur mijn keys binnen voor de BF4 premium edition. Lijkt op een scan van een doos en is niet super leesbaar. Zo maar eens kijken of de key het doet.Seal9 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:16:
Fast2Play:
update: Ik krijg zojuist de email binnen dat ik de key kan opzoeken op de site.
Key ingevoerd in origin en werkt. BF4 + CR.
Heeft mijn ticket misschien toch zin gehad.
ps: Lijkt erop dat men zich enorm heeft vergist in de hoeveelheid keys die ze moesten hebben.
ps2: ik heb trouwens ook de public relations manager (van viwa.me) een forward gedaan van mijn ticket, mogelijk heeft dat ook geholpen.
BF4 key goed, ruim 23 gig in 35 min. binnengehaald. Nu naar mijn werk 😖. Vanavond pas spelen.
Premium key dan ook invoeren.
[ Voor 8% gewijzigd door DoctorV64 op 01-11-2013 08:03 ]
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Ik kreeg gisteren om 23:45 de key's van Fast2Play.
Eind al goed.
Eind al goed.
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Hmm, heel veel posts rondom fast2play, zijn er ook nog mensen die wat nieuw hebben gehoord van G2play ivm de Poolse / Russische key? Ik heb inmiddels mijn derde mail er achter aan gestuurd. Heb nog steeds geen antwoord op mijn eerdere mails (behalve dat gisteren g2play.net down was).
I'm an Ironman!
vanochtend mijn code binnen gekregen! jammerdat het wal langer duurde maar volgens mij hebben ze niet rekeking gehouden met zoveel orders. nu maar beginnen met downloaden 24gb pff nog even wachten dan maar!
Ik denk dat dat het grootste probleem was. Ze hadden gewoon niet genoeg keys ingeslagen. Slechte zaak als je het mij vraagt want ze wisten hoeveel preorders ze hadden.marineII7 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 08:32:
vanochtend mijn code binnen gekregen! jammerdat het wal langer duurde maar volgens mij hebben ze niet rekeking gehouden met zoveel orders. nu maar beginnen met downloaden 24gb pff nog even wachten dan maar!
Gelukkig is het toch goed gekomen. Nog niet gespeeld dus voor mij was het niet zo erg om iets langer te wachten. Het was meer de waardeloze communicatie die nergens op sloeg.
En een nieuwe key is binnen! Opgelost... BF4 here we comeglashio schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:47:
[...]
Same hereEcht ruk! Dan maar tijdelijk patchen totdat g2play met een oplossing komt.
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Van G2Play? Heb nog niks van ze gehoord... heb al meerdere mailtjes erheen gestuurd.glashio schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:15:
[...]
En een nieuwe key is binnen! Opgelost... BF4 here we come
Trouwens beetje off topic, als je de poolse versie heb geactiveerd, kun je dan nog wel een andere key op het origin account zetten? Denk het niet of wel?
I'm an Ironman!
Heb gisteren een diablo3 key gekocht via G2A.com, instant delivery.
Mooiste van alles is, de key was maar 23,99 en krijg daar nog is 2,56 van terug.
Erg goede service, handige website, snelle levering.
Mooiste van alles is, de key was maar 23,99 en krijg daar nog is 2,56 van terug.
Erg goede service, handige website, snelle levering.
^ Na je reactie maar even gekeken bij G2A.com voor Battlefield 4 Premium Edition. 76,90 euro. Zeer snelle levering en ben inmiddels BF4 aan het binnentrekken. Top!
Jup van g2play, als je pools key geactiveerd hebt in steam Origin zal de nieuwe key de andere talen erbij activeren (vanmorgen gedaan in Origin). So no worries, alles zal recht komen. Je zal ff moeten wachten op g2play. Komt goedMadstorm schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:55:
[...]
Van G2Play? Heb nog niks van ze gehoord... heb al meerdere mailtjes erheen gestuurd.
Trouwens beetje off topic, als je de poolse versie heb geactiveerd, kun je dan nog wel een andere key op het origin account zetten? Denk het niet of wel?
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Gister bij GameKeyStore.net een BF4+China Rising key gekocht, na 42 minuten had ik hem binnen. Duurde lang omdat PaymentWall de betaling 41 minuten lang vasthield ter 'controle' ofzo. Toen dat eenmaal door was had ik de key zowat instant.
Ah, nice.. gaat het toch nog goed komen.glashio schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:04:
[...]
Jup van g2play, als je pools key geactiveerd hebt in steam Origin zal de nieuwe key de andere talen erbij activeren (vanmorgen gedaan in Origin). So no worries, alles zal recht komen. Je zal ff moeten wachten op g2play. Komt goed
Hoe heb jij contact gezocht met G2Play? Gewoon via de mail? het lijkt wel of ze niet op mijn email reageren.
I'm an Ironman!
Mooizo, heb jij toevallig ook geld terug gekregen?BlackthunderAwf schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:49:
^ Na je reactie maar even gekeken bij G2A.com voor Battlefield 4 Premium Edition. 76,90 euro. Zeer snelle levering en ben inmiddels BF4 aan het binnentrekken. Top!
Wat jij ook al? Heb je betaald met paypal? Bij mij heeft paypal voor uitgestelde bankbetaling gekozen oid en moet ik dus wachten tot het binnen is bij G2ABlackthunderAwf schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 10:49:
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
[list=1]• Op http://www.g2play.net/store/ > G2PLAY Support Team > Email usMadstorm schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 11:59:
[...]
Ah, nice.. gaat het toch nog goed komen.
Hoe heb jij contact gezocht met G2Play? Gewoon via de mail? het lijkt wel of ze niet op mijn email reageren.
• Me naam, ordernummer en als message: BF4 Polish/Russian Language instead of English, please change
• Kreeg een ticket opened mailtje terug naar paar uur
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Dear Customer Referring to your recent message, please send us full screenshots with errors in JPG or PNG file format, along with your invalid key and your order number. We thank you for your cooperation and apologise for any inconvenience caused. Please retain all history if you reply to this mail. If you have any doubts or questions please feel free to contact us. We are available 24/7. Thank you for your understanding and apologies for any inconvenience caused. Best Regards G2Play.net Team Magda |
• Email gereplied aan "G2PLAY.net! Be smart, pay less ,)" <sales@g2play.net>
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Hi Magda, invalid key: 9VW6-****-****-****-KY4Y Order number: 992551 screenshot (.jpg attachment) Hope you can fix this to English. Grtz, Erik Spaans |

• Dik 24 uur later kreeg ik dit mailtje terug
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Dear Customer, Apologies for any inconvenience caused. New multi-language key has been sent to your email address. Best Regards G2play.net Marcela |
Ik hoop dat je er wat aan hebt
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Ah, Dank u.
Ik wacht het dan gewoon nog maar even af.. Heb woensdag mail gestuurd, geen reactie, gisteren nog eens geprobeerd, ook geen reactie. En vandaag nog eens, ook niks van gehoord.. Zal wel pech hebben..
Ik wacht het weekend nog even af..
Volgende week toch CoD
I'm an Ironman!
Zojuist Battlefield 4 gekocht bij Go2Arena, meteen na betaling kreeg ik de key binnen en hij werkt gewoon goed in het Engels. Prijs scheelt toch een stuk met Origin zelf, zeker voor herhaling vatbaar.
Niet dat ik weet. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?LuukwaHD schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:02:
[...]
Mooizo, heb jij toevallig ook geld terug gekregen?
Ik heb mijn paypal rekening gekoppeld met mijn bankrekening. Als ik betaal via paypal, sleurt pp automatisch geld van mijn bankrekening. Vreemd dat je dan wel vertraging hebt...ye-roon schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 13:22:
[...]
Wat jij ook al? Heb je betaald met paypal? Bij mij heeft paypal voor uitgestelde bankbetaling gekozen oid en moet ik dus wachten tot het binnen is bij G2AM'n bankrekening staat gewoon gekoppeld met Paypal en nog nooit eerder problemen mee gehad
Ja precies, vond ik ook. Maar al contact gehad met PayPal, dat kan wel eens gebeuren blijkbaar. Geen idee iig. Nog nooit eerder mee gemaakt. Maar ach, we wachten af.BlackthunderAwf schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 17:12:
[...]
Niet dat ik weet. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?
[...]
Ik heb mijn paypal rekening gekoppeld met mijn bankrekening. Als ik betaal via paypal, sleurt pp automatisch geld van mijn bankrekening. Vreemd dat je dan wel vertraging hebt...
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
Ik kreeg vandaag een mailtje van DirectGamecards voor Battlefield 4 Premium voor de prijs €35.99.
http://www.directgamecard...remium-origin-cd-key.html met de couponcode "BF4P". De code is volgens mij geldig tot 3 november.
Ik wilde eigenlijk even wachten met het kopen van BF4 Premium, maar ik dacht ach ja...waarom ook niet..
http://www.directgamecard...remium-origin-cd-key.html met de couponcode "BF4P". De code is volgens mij geldig tot 3 november.
Ik wilde eigenlijk even wachten met het kopen van BF4 Premium, maar ik dacht ach ja...waarom ook niet..
Waar kan ik op dit moment het goedkoopst bf4 inclusief dlc kopen, regio vrij?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Je komt letterlijk 1 minuut geleden uit het Battlefield forum gestormt en je vraagt meteen zonder eerst te kijken...Ilias1991 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 19:09:
Waar kan ik op dit moment het goedkoopst bf4 inclusief dlc kopen, regio vrij?
Alvast bedankt!
Vervelend
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Ik vraag het omdat ik verschillende sites heb bekeken, en er bij veel out of stock staat. Vandaar dat ik het vraag, misschien dat iemand recent een key heeft gekocht.
Vervelend idd.
Vervelend idd.
Verwijderd
Net bij http://www.kinguin.net/ besteld voor €39,90
Wilde de key eerst bij G2a bestellen, maar mijn pay pal werkte niet mee. Op http://www.kinguin.net/ kon ik gewoon met ideal betalen en na 5 minuten kreeg ik de key binnen. Tip dus voor mensen zonder pay pal.
Edit: china dlc zit er ook bij.
Veel speel plezier iedereen
.
Wilde de key eerst bij G2a bestellen, maar mijn pay pal werkte niet mee. Op http://www.kinguin.net/ kon ik gewoon met ideal betalen en na 5 minuten kreeg ik de key binnen. Tip dus voor mensen zonder pay pal.
Edit: china dlc zit er ook bij.
Veel speel plezier iedereen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2013 22:03 ]
Na lang wachten, de juiste code gekregen van g2play, jammer dat ze met zoveel problemen zaten op het moment zelf. Hopelijk gebeurt dit niet vaak, is niet leuk voor hun en de klanten.
Hier een positieve ervaring bij Go2Arena. Premium keytje voor BF4 gehaald. 30e in huis, 31e probleemloos geactiveerd. Keurig!
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Als iemand 5% korting wil bij Go2Arena: SUPP-13-PLGB573 (kan maar 1x gebruikt worden en alleen bij 1 item in je mandje).
Ik kreeg hem tijdens de support chat omdat ik geen mail had ontvangen, maar na 1 minuut chatten bleek hij toch binnen te komen. Dus alles was prima, maar ik kreeg toch een kortingscode.
Laat het even weten als je hem gebruikt
Ik kreeg hem tijdens de support chat omdat ik geen mail had ontvangen, maar na 1 minuut chatten bleek hij toch binnen te komen. Dus alles was prima, maar ik kreeg toch een kortingscode.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Heb zojuist je discount coupon gebruikt om BF4 te bestellen, bedankt!Gizz schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 15:36:
Als iemand 5% korting wil bij Go2Arena: SUPP-13-PLGB573 (kan maar 1x gebruikt worden en alleen bij 1 item in je mandje).
Bedankt voor de tip.Farg0 schreef op zondag 03 november 2013 @ 09:23:
Battlefield 4 premium gekocht voor 35.99 op directgamecards.com dankzij coupon 10ALL
Heb geen uitgebreid onderzoek gedaan maar E36 voor Premium lijkt me nette prijs. Heb daarnaast via wehkamp voor BF4 basis E32 betaald. Totaal E68 voor BF4+Premium lijkt me supernetjes.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Thnx, met die code krijg je Battlefield 4 EA Origin CD Key + DLC ook voor de 35,99E.Help!!!! schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:21:
[...]
Bedankt voor de tip.Heb nu hetzelfde gedaan
Lukte niet via Firefox en Chrome maar uiteindelijk via IE11 wel. Ideal is ook makkelijk
Heb geen uitgebreid onderzoek gedaan maar E36 voor Premium lijkt me nette prijs. Heb daarnaast via wehkamp voor BF4 basis E32 betaald. Totaal E68 voor BF4+Premium lijkt me supernetjes.
Is die China Rising DLC ook onderdeel van premium, of toch niet, waardoor het eventueel nog cheaper kan?
Ben aan het twijfelen of ik inderdaad ook maar die Premium erbij pak..
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
China Rising is de eerste DLC van premium.sain onez schreef op zondag 03 november 2013 @ 12:17:
[...]
Thnx, met die code krijg je Battlefield 4 EA Origin CD Key + DLC ook voor de 35,99E.
Is die China Rising DLC ook onderdeel van premium, of toch niet, waardoor het eventueel nog cheaper kan?
Ben aan het twijfelen of ik inderdaad ook maar die Premium erbij pak..
Nouja, dan hebben we ook nog wel even voordat die Premium nodig is, en hij lijkt me alleen maar goedkoper te worden dan tegen die tijd. Mss offtopic,maar wanneer is de release van dat China Rising en nog beter, die van die daarna?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
China Rising komt uit op 3 december. Dus als je de game hebt gepreordered (dus met DLC erbij) dan ben je nog wel eventjes zoet.sain onez schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:13:
Nouja, dan hebben we ook nog wel even voordat die Premium nodig is, en hij lijkt me alleen maar goedkoper te worden dan tegen die tijd. Mss offtopic,maar wanneer is de release van dat China Rising en nog beter, die van die daarna?
Verwijderd
Sweet! Heb hem ook nuFarg0 schreef op zondag 03 november 2013 @ 09:23:
Battlefield 4 premium gekocht voor 35.99 op directgamecards.com dankzij coupon 10ALL
Indeed, thnx dan zet ik die nog even "on hold".Verwijderd schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:16:
[...]
China Rising komt uit op 3 december. Dus als je de game hebt gepreordered (dus met DLC erbij) dan ben je nog wel eventjes zoet.
Heb hem hier ook gekocht met deze korting, en battlefield is nu aan het downloadenFarg0 schreef op zondag 03 november 2013 @ 09:23:
Net bij Gameholds.com besteld en de key binnen
Battlefield 4 with China Rising [EN] [PC GAME]
Battlefield 4 with China Rising [EN] [PC GAME]
| Youtube |
Premium biedt behalve de DLC nog wat extra dingen. Ik geloof wel dat Premium nog iets goedkoper kan worden maar denk dat er niet veel vanaf zal gaan voordat de eerste DLC gaat verschijnen.sain onez schreef op zondag 03 november 2013 @ 13:13:
Nouja, dan hebben we ook nog wel even voordat die Premium nodig is, en hij lijkt me alleen maar goedkoper te worden dan tegen die tijd.
Omdat ik Premium/DLC zeker wil hebben en de prijs imho relatief goed is heb ik hem dus maar vast gekocht.
[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 03-11-2013 16:09 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Als ie op voorraad zou zijn wel bij directgamecards.com. Wat ie heel de dag al niet is.sain onez schreef op zondag 03 november 2013 @ 12:17:
[...]
Thnx, met die code krijg je Battlefield 4 EA Origin CD Key + DLC ook voor de 35,99E.
Toch heb ik de key al direct/instant na bestellen in me mail ontvangen, zou ik de laatste hebben gehad? 
kijk je er mss overheen?
edit: klopt idd, out of stock, maar dat stond er vanmorgen ook niet, want anders was ik niet begonnen aan de bestelling..
kijk je er mss overheen?
edit: klopt idd, out of stock, maar dat stond er vanmorgen ook niet, want anders was ik niet begonnen aan de bestelling..
[ Voor 31% gewijzigd door SAiN ONeZ op 03-11-2013 17:39 ]
Hmm, zal je net ff voor mij gekeken hebben.
Zojuist bij Gamefly Call of Duty Ghosts besteld voor ongeveer 40 euro, gelijk de key ontvangen en ben nu aan het pre-loaden!
Kan iemand dit verklaren? http://www.go2arena.com/steam-card-20-usd-cd-key-global.html
Een 20 dollar steam card die je voor 13 dollar kan kopen?
Maar komt er dan ook 20 USD in je steam wallet? Of wordt dat ook geconverteerd naar EURO?IAmNice schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:58:
Kan iemand dit verklaren? http://www.go2arena.com/steam-card-20-usd-cd-key-global.html
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
20 amerikaanse dollars is omgerekend 14,80 euro. Check Valuta.nl. En je kan de card krijgen voor 13 euro, en dus niet 13 dollar, omdat dat een actie is van go2arenaIAmNice schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:58:
Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.
Waarom staat de prijs dan in dollars. Dat heeft me wel verward.
Iemand die nog een (werkende) coupon code heeft voor Directgamecards?
Die 10all van gisteren werkt helaas niet meer
Klopt inderdaad.. Deze doet het echter wel, geeft alleen helaas minder korting:sain onez schreef op maandag 04 november 2013 @ 18:35:
Iemand die nog een (werkende) coupon code heeft voor Directgamecards?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
[ Voor 4% gewijzigd door xxxneoxxx op 04-11-2013 20:34 ]
Dit is voor mij ook de eerste en laatste keer dat ik iets bestel bij inexus.us. De reactie die ik krijg op een support aanvraag komt niet echt vriendelijk en klacht gericht over.
Dear Sir or Madam,
on our site release date is 11/05/2013, so we've got time until 23:59 CET to deliver those keys. We'll send them today's afternoon.
Met andere woorden waar andere zorgen dat je op 4 november al helemaal klaar zit om op 5-11 @ 0:00 te knallen zeggen zij gewoon als we hem om 23:59 leveren op 5 november zijn we nog op tijd.Tjeerdtq schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 11:54:
Dit is voor mij ook de eerste en laatste keer dat ik iets bestel bij inexus.us. De reactie die ik krijg op een support aanvraag komt niet echt vriendelijk en klacht gericht over.
[...]
Die zou bij mij op de blacklist komen met zo'n instelling. Ken je hem net zo goed in de winkel halen. Aan de andere kant zal jij niet de enige zijn die informeert naar de status en om tig vragen te krijgen in de trend van ; wanneer wanneer ik wil hem nu nu nu " daar word je ook niet vrolijk van
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Uurtje geleden BF4 premium besteld bij G2A, moest even boos worden op de support chat, maar uiteindelijk mn key ontvangen.
Hun partner platform go2arena (krijg precies dezelfde support lijn) heeft de keys wel in stock, maar omdat ik op g2a heb besteld moest ik er waarschijnlijk nog weet ik hoe lang op wachten, ondanks dat mij gister was verteld door iemand van de support dat ze om 1 uur weer nieuwe keys in stock zouden hebben.
Uiteindelijk gevraagd om mn order te refunden zodat ik m kon bestellen op go2arena, en toen werd mn key ineens gedelivered, apart.. Dan kan het wel ineens
.
Maarja, voor 75 euri BF4+Premium is goedkoop, maar moest er wel even achteraanzitten. De keys doen het en ben het spel ondertussen aant downloaden.
Hun partner platform go2arena (krijg precies dezelfde support lijn) heeft de keys wel in stock, maar omdat ik op g2a heb besteld moest ik er waarschijnlijk nog weet ik hoe lang op wachten, ondanks dat mij gister was verteld door iemand van de support dat ze om 1 uur weer nieuwe keys in stock zouden hebben.
Uiteindelijk gevraagd om mn order te refunden zodat ik m kon bestellen op go2arena, en toen werd mn key ineens gedelivered, apart.. Dan kan het wel ineens
Maarja, voor 75 euri BF4+Premium is goedkoop, maar moest er wel even achteraanzitten. De keys doen het en ben het spel ondertussen aant downloaden.
Inmiddels contact gehad met G2play en na wat bewijsvoering dat er geen premium was geactiveerd op mijn account, heb ik een nieuwe key toegezonden gekregen.Cardinal schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:43:
Vanmiddag via G2play Battlefield4 gekocht.
* Battlefield 4 werkt![]()
* Battlefield 4 Premium, key already in use
Die code werkt niet meer (bij mij niet iig)Farg0 schreef op zondag 03 november 2013 @ 09:23:
Review
http://www.gamekeys4u.net...-among-us-steam-gift.html
Bij deze site The Wolf Among Us gekocht voor 16,89. De key kwam na 1,5 uur aan in mijn mail en ik kon het activeren als Steam Gift. Top service, volgens mij stond deze site niet in het lijstje in het starttopic.
http://www.gamekeys4u.net...-among-us-steam-gift.html
Bij deze site The Wolf Among Us gekocht voor 16,89. De key kwam na 1,5 uur aan in mijn mail en ik kon het activeren als Steam Gift. Top service, volgens mij stond deze site niet in het lijstje in het starttopic.
Verwijderd
Movember geeft nu 10% off!iNFiNiTY- schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 18:37:
[...]
Die code werkt niet meer (bij mij niet iig)
Heeft iemand anders problemen met de checkout van die site? Bij mij doet de site het alleen in internet explore en als ik dan wil betalen via paypal moet ik een via de telefoon een code invoeren?

Edit: schijnbaar moest je code die je via telefoon kreeg invoeren.
[ Voor 8% gewijzigd door bloodlynx op 06-11-2013 12:29 ]
Is volgens mij wel duidelijk op de site? Extra security en zo.. Niks mis mee. Verder niets dan goeie ervaringen met directgamecards. Snelle respons bij issues mocht het nodig zijn.bloodlynx schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:19:
[...]
Heeft iemand anders problemen met de checkout van die site? Bij mij doet de site het alleen in internet explore en als ik dan wil betalen via paypal moet ik een via de telefoon een code invoeren?
Edit: schijnbaar moest je code die je via telefoon kreeg invoeren.
Humble Bundle heeft een nieuwe store. Elke dag aanbiedingen, losse games, met korting.
Net The Swapper gekocht voor $4.99
Net The Swapper gekocht voor $4.99
Was op zoek naar een Bioshock Inifite season pass en kwam uit bij Kinguin, dus daar even een accountje aangemaakt en voor 16,99 de pass gekocht via PayPal. En na 15 minuten al een mailtje met de key en alles werkte prima. Ze werken ook met een eigen feedbacksysteem voor de keyverkopers, ook altijd fijn.
Goede eerste kennismaking dus, wat mij betreft een +1 voor Kinguin
Tijdje terug overigens via Gamesync nog BF4 + China rising DLC gehaald (digitale download dus). Niet de allergoedkoopste, maar scheelde weinig en heb er al eerder goeie zaken mee gedaan. Netjes op tijd in huis en knallen maar
Goede eerste kennismaking dus, wat mij betreft een +1 voor Kinguin
Tijdje terug overigens via Gamesync nog BF4 + China rising DLC gehaald (digitale download dus). Niet de allergoedkoopste, maar scheelde weinig en heb er al eerder goeie zaken mee gedaan. Netjes op tijd in huis en knallen maar
[ Voor 23% gewijzigd door 2Dutch op 14-11-2013 10:13 ]
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
CJS CD keys verkoopt Russische / Poolse Battelfield 4 keys met de garantie dat Engels standaard als taal in te stellen is:
Kortom, keiharde leugens. Refund wordt vooralsnog ook geweigerd. Ze blijven dit gewoon onder valse voorwendselen verkopen. Nu kun je wel zeggen "ja maar je moet altijd eerst research doen". Maar op harde toezeggingen mag je als consument gewoon vertrouwen hoor. Zo niet dan is het product non-conform, om nog maar te zwijgen over de lucht van bedrog die hier omheen hangt...
Daarna blijkt ineens dat je een tutorial moet volgen. Maar geen nood want ook die garandeert succes:"Our Battlefield 4 Keys for Origin are multi-language. They support English by default, but also offer other common languages including French, Spanish, Italian, German, and more. All languages available for Battlefield 4 are listed below:"
Helaas niets van dat al. Deze versie kan niet worden omgezet in Engels en het internet blijkt over te lopen van klachten hierover. Dit wordt niet vermeld op de site van CJS CD keys, terwijl de niet-werkende tutorial op 13 november 2013 geupdate stelt te zijn."Once you have completed this tutorial (takes about 10 minutes), your game will function in English, and everything will function exactly the same as an EU copy of the game."
Kortom, keiharde leugens. Refund wordt vooralsnog ook geweigerd. Ze blijven dit gewoon onder valse voorwendselen verkopen. Nu kun je wel zeggen "ja maar je moet altijd eerst research doen". Maar op harde toezeggingen mag je als consument gewoon vertrouwen hoor. Zo niet dan is het product non-conform, om nog maar te zwijgen over de lucht van bedrog die hier omheen hangt...
De manier om de Russische versie van BF3 naar engels in te stellen werkt overigens wel.. misschien is de manier nog niet helemaal optimaal?v0dka schreef op donderdag 14 november 2013 @ 12:07:
CJS CD keys verkoopt Russische / Poolse Battelfield 4 keys met de garantie dat Engels standaard als taal in te stellen is:
"Our Battlefield 4 Keys for Origin are multi-language. They support English by default, but also offer other common languages including French, Spanish, Italian, German, and more. All languages available for Battlefield 4 are listed below:"
Daarna blijkt ineens dat je een tutorial moet volgen. Maar geen nood want ook die garandeert succes:
"Once you have completed this tutorial (takes about 10 minutes), your game will function in English, and everything will function exactly the same as an EU copy of the game."
Helaas niets van dat al. Deze versie kan niet worden omgezet in Engels en het internet blijkt over te lopen van klachten hierover. Dit wordt niet vermeld op de site van CJS CD keys, terwijl de niet-werkende tutorial op 13 november 2013 geupdate stelt te zijn.
Ik heb begrepen dat dit anders is dan bij BF3. Vooral met betrekking tot de PL / RU versies van BF4.
Hoe dan ook is de verkoopmethode van CJS ronduit misleidend. Kan mijn stem voor 'onbetrouwbaar" in de startpost worden opgenomen? Het lijkt me wel zo aardig om andere tweakers te waarschuwen.
Hoe dan ook is de verkoopmethode van CJS ronduit misleidend. Kan mijn stem voor 'onbetrouwbaar" in de startpost worden opgenomen? Het lijkt me wel zo aardig om andere tweakers te waarschuwen.
CJS heb ik vorige week mijn BF3 premium Edition van gekocht, moest zelfs verrificatie via de sms doen maar kreeg de key binnen een paar minuten.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Het punt is ook niet dat je geen key krijgt (na de vreemde en ellenlange verificatieprocedure die op zichzelf al een waarschuwing rechtvaardigt voor CJS, maar dat terzijde).
Het punt is dat ze GARANDEREN dat je versie Engels ondersteunt maar dat dit niet blijkt te werken. Dat ze het klip en klaar garanderen staat wel vast:
http://www.cjs-cdkeys.com...-4-CD-Key-for-Origin.html
http://www.cjs-cdkeys.com...e-pack-with-tutorial.html
CJS zegt achteraf ineens het volgende Dit komt van de productpagina van BF4 (eerste link) waar andere gebruikers klagen over het feit dat de taalverandering niet werkt:
Dat het niet werkt blijkt ook uit de site van EA
http://answers.ea.com/t5/...into-english/td-p/1765059
Het punt is dat ze GARANDEREN dat je versie Engels ondersteunt maar dat dit niet blijkt te werken. Dat ze het klip en klaar garanderen staat wel vast:
"Our Battlefield 4 Keys for Origin are multi-language. They support English by default, but also offer other common languages including French, Spanish, Italian, German, and more. All languages available for Battlefield 4 are listed below:"
van"Once you have completed this tutorial (takes about 10 minutes), your game will function in English, and everything will function exactly the same as an EU copy of the game."
http://www.cjs-cdkeys.com...-4-CD-Key-for-Origin.html
http://www.cjs-cdkeys.com...e-pack-with-tutorial.html
CJS zegt achteraf ineens het volgende Dit komt van de productpagina van BF4 (eerste link) waar andere gebruikers klagen over het feit dat de taalverandering niet werkt:
PLEASE NOTE THAT THIS TUTORIAL IS CURRENTLY HAVING PROBLEMS I.E IT IS NOT WORKING. THIS TUTORIAL IS FOR INFORMATION PURPOSES ONLY AND IF BUYING A POLISH / RUSSIAN KEY FROM US, WE CANNOT GIVE A REFUND IF THE TUTORIAL DOES NOT WORK
Een heel ander verhaal dus. De support geeft ook geen thuis trouwens."We only posted it for information purposes. The purpose of our russian version is merely to support customers who are natively speaking Russian or Polish language. It's the customers choice whether they want to attempt to change the language however we don't officially support this and will always recommend that customers buy English copies in accordance with EA policy."
Dat het niet werkt blijkt ook uit de site van EA
http://answers.ea.com/t5/...into-english/td-p/1765059
[ Voor 14% gewijzigd door v0dka op 14-11-2013 16:28 ]
Ik zie wel dat CJS-Key aan de ene kant beloofd dat de Engelse taal beschikbaar komt maar aan de andere kant zie ik ook dat het vooral EA is die de mensen nakt. Aangezien zij de Engelse taal blijkbaar volledig gestript hebben uit het gehele pakket voor Russische en Poolse registraties.. best wel extreme maatregel en erg klote voor mensen uit die landen die wel gewoon een Engelse variant willen.
Verwijderd
Klopt, hoe dan ook vind ik wel dat de desbetreffende winkel haar beloftes moet nakomen, hoe oneerlijk het ook mag klinken. Zij moeten garant staan voor wat zij aanbieden, vooral als je terug kijkt naar hoe dit in het verleden ook is gebeurd zouden ze toch wel wat voorzichtiger moeten zijn met hun bewoording. Zo niet, geld terug of een goede versie.Ircghost schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:07:
Ik zie wel dat CJS-Key aan de ene kant beloofd dat de Engelse taal beschikbaar komt maar aan de andere kant zie ik ook dat het vooral EA is die de mensen nakt. Aangezien zij de Engelse taal blijkbaar volledig gestript hebben uit het gehele pakket voor Russische en Poolse registraties.. best wel extreme maatregel en erg klote voor mensen uit die landen die wel gewoon een Engelse variant willen.
Stel dat zij hadden vermeld dit een verhoogd risico heeft met het feit dat het Engelse pakket niet gegarandeerd zou lukken en men met het kopen hiermee bewust van is, dan is het excuseerbaar (autocorrect zegt dat dit geen correct Nederlands is, ik weet helaas geen ander woord hiervoor
Dan had ik er geen enkel probleem mee gehad. Maar een valse belofte kan gewoon niet.Verwijderd schreef op donderdag 14 november 2013 @ 18:21:
[...]
Stel dat zij hadden vermeld dit een verhoogd risico heeft met het feit dat het Engelse pakket niet gegarandeerd zou lukken en men met het kopen hiermee bewust van is, dan is het excuseerbaar (autocorrect zegt dat dit geen correct Nederlands is, ik weet helaas geen ander woord hiervoor).
Nu kan ik trouwens Russisch lezen (al is mijn woordenschat bijzonder klein), maar voor anderen is het probleem echt gigantisch. Bovendien heb je ook Russische stemmen en die zijn onverstaanbaar en slecht. Zelfs Russisch en Pools sprekende mensen willen liever Engels.
[ Voor 18% gewijzigd door v0dka op 14-11-2013 20:32 ]
Ja, gooi het er allemaal maar uit hoor meid. Lucht het op? Vanmiddag weer pony rijden..?Verwijderd schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:36:
EN ALS DIE CUSTOMER SERVICE VAN G2PLAY NU WEER WEG GAAT RAGE IK HEM.
Zo. Moest even.
Verwijderd
Lucht zeker op, dank jexxxneoxxx schreef op vrijdag 15 november 2013 @ 15:55:
[...]
Ja, gooi het er allemaal maar uit hoor meid. Lucht het op? Vanmiddag weer pony rijden..?
Gewoon vervelend, 2 man voor je in de wacht, wachttijd van 21 minuten, en dan na een kwartier, *plof* ''our chat support is offline, please feel free to e-mail us''

Verwijderd
Daarom ben ik ook gestopt met Russische games kopen. Uiteindelijk betaal je, mits je goed zoekt, misschien 10 euro meer om een hoop gedoe te voorkomen.v0dka schreef op donderdag 14 november 2013 @ 20:32:
[...]
Dan had ik er geen enkel probleem mee gehad. Maar een valse belofte kan gewoon niet.
Nu kan ik trouwens Russisch lezen (al is mijn woordenschat bijzonder klein), maar voor anderen is het probleem echt gigantisch. Bovendien heb je ook Russische stemmen en die zijn onverstaanbaar en slecht. Zelfs Russisch en Pools sprekende mensen willen liever Engels.
Verwijderd
Kon het toch niet laten, Deadfall deluxe Edition gekocht bij DirectGamecards voor slechts 23.99 euro...
http://www.directgamecard...eam-cd-key-pre-order.html
Voor diegene die um willen moet je de code "DEADFALL" gebruiken tijdens het uitchecken.
http://www.directgamecard...eam-cd-key-pre-order.html
Voor diegene die um willen moet je de code "DEADFALL" gebruiken tijdens het uitchecken.
Bij sommige Battlefield games was het de US tegen de Russen.. Dan maakte Russisch sprekende karakters niet zoveel uit. Is met een Chinese tegenstander toch lastiger. Misschien maar eens kijken of Chinese keys goedkoper zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 00:38:
[...]
Daarom ben ik ook gestopt met Russische games kopen. Uiteindelijk betaal je, mits je goed zoekt, misschien 10 euro meer om een hoop gedoe te voorkomen.
Battlefield 4 via directgamecard voor 36,99 (met de code movember) Thnx guys
Dit topic is niet bedoeld om aanbeidingen of laagste prijzen te vragen, het is bedoeld om ervaringen te delen (en misschien af en toe een aanbieding te delen)
Kijk eens in de TW
Kijk eens in de TW
[ Voor 86% gewijzigd door Gropah op 18-11-2013 12:08 ]
Gisteren bij Kinguin http://www.kinguin.net/ca...emium-edition-origin-key/ gekocht
Kreeg alles binnen 10 minuten op de mail, voer key 1 in, werkt prima, BF4 begint met downloaden, voer key 2 in... key already used.....
gisteren direct contact met de support van kinguin, screenshots gestuurd, vervolgens krijg ik te horen dat ik EA moet contacten, ik form invullen bij EA, krijg ik responds terug dat ik moet bellen.
Zonet gebeld met EA, "EA geeft alleen support op keys gekocht via origin en niet via andere websites"
en dat was het dan, balletje terug bij kinguin......
iemand advies hoe ik nu het beste te werk kan gaan?
Kreeg alles binnen 10 minuten op de mail, voer key 1 in, werkt prima, BF4 begint met downloaden, voer key 2 in... key already used.....
gisteren direct contact met de support van kinguin, screenshots gestuurd, vervolgens krijg ik te horen dat ik EA moet contacten, ik form invullen bij EA, krijg ik responds terug dat ik moet bellen.
Zonet gebeld met EA, "EA geeft alleen support op keys gekocht via origin en niet via andere websites"
Hoe heb je betaald? anders via paypal geschil openen?Dalyxia schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:10:
Gisteren bij Kinguin http://www.kinguin.net/ca...emium-edition-origin-key/ gekocht
Via Paypal heb ik betaald.Richard89 schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:17:
[...]
Hoe heb je betaald? anders via paypal geschil openen?
Ik wacht de reactie van kinguin op het verhaal van EA nog even af, en dan heb ik geloof ik alles eraan gedaan om vriendelijk te blijven.
Het punt is, dat ik op een lanparty zat waar iemand anders tegelijkertijd ook via kinguin bestelde, zelfde pack en bij hem doen beide (wel andere keys natuurlijk, we hebben ze daarna nog vergeleken
[ Voor 14% gewijzigd door Dalyxia op 18-11-2013 16:32 ]
AC4 pre ordered op directgamecards, daar zelfs ubisoft de game al verkoopt, toch maar eens gevraagd aan ze wanneer zij denken te gaan leveren maar sinds eergister geen enkel antwoord gehad van ze. toch maar nog eens een mailtje aan gewaagd vanmorgen. en nee ik eis niet dat ze NU gaan leveren ik heb ze gewoon gevraagd wanneer ze denken te gaan leveren omdat het spel schijnbaar al geleverd word via de concurentie.
Nog even een update over CJS-CD-keys.
1. Er is nu een tutorial die werkt als je Origin vervangt door andere software. Ja dat lijkt mij ook schimmig omdat je tenminste bezig bent de kennelijke beveiliging in Origin tegen het veranderen van de taal te omzeilen. En je gegevens... die zijn vast veilig.
2. Een refund wordt in alle toonaarden geweigerd.
3. Ook wel aardig. Enkele dagen na het geven van mijn telefoonnummer voor de vereiste "SMS authentication" begon ik Engelse SMS spam te ontvangen ("congrats your mobile number ... £ 2,000,000 bla bla).
Kortom dit is er een voor de hall of shame. En ik vind niet eens dat het mijn eigen schuld is. Behalve dat ik al had moeten afhaken bij die ingewikkelde (niet van tevoren aangekondigde en pas na de betaling medegedeelde) lange authenticatieprocedure.
Geen zaken mee doen jongens.
1. Er is nu een tutorial die werkt als je Origin vervangt door andere software. Ja dat lijkt mij ook schimmig omdat je tenminste bezig bent de kennelijke beveiliging in Origin tegen het veranderen van de taal te omzeilen. En je gegevens... die zijn vast veilig.
2. Een refund wordt in alle toonaarden geweigerd.
3. Ook wel aardig. Enkele dagen na het geven van mijn telefoonnummer voor de vereiste "SMS authentication" begon ik Engelse SMS spam te ontvangen ("congrats your mobile number ... £ 2,000,000 bla bla).
Kortom dit is er een voor de hall of shame. En ik vind niet eens dat het mijn eigen schuld is. Behalve dat ik al had moeten afhaken bij die ingewikkelde (niet van tevoren aangekondigde en pas na de betaling medegedeelde) lange authenticatieprocedure.
Geen zaken mee doen jongens.
Verwijderd
Wauw, ben je al een dispute gestart? Dit gaat wel erg ver, vooral nog dat ze jou nummer door hebben gegeven schijnbaar..
Verwijderd
Kreeg zojuist een antwoord op mijn e-mail. Ik had wat over het hoofd gezien. Zij hanteren een latere release date dan de Europese, welke op hun product pagina stond. Duurt waarschijnlijk nog 3 dagen!Wognummer schreef op woensdag 20 november 2013 @ 11:36:
AC4 pre ordered op directgamecards, daar zelfs ubisoft de game al verkoopt, toch maar eens gevraagd aan ze wanneer zij denken te gaan leveren maar sinds eergister geen enkel antwoord gehad van ze. toch maar nog eens een mailtje aan gewaagd vanmorgen. en nee ik eis niet dat ze NU gaan leveren ik heb ze gewoon gevraagd wanneer ze denken te gaan leveren omdat het spel schijnbaar al geleverd word via de concurentie.
Al enig nieuws?Dalyxia schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:23:
[...]
Via Paypal heb ik betaald.
Ik wacht de reactie van kinguin op het verhaal van EA nog even af, en dan heb ik geloof ik alles eraan gedaan om vriendelijk te blijven.
Het punt is, dat ik op een lanparty zat waar iemand anders tegelijkertijd ook via kinguin bestelde, zelfde pack en bij hem doen beide (wel andere keys natuurlijk, we hebben ze daarna nog vergeleken) keys het wel gewoon. Dus opzich lijkt het een fluke, maar ondertussen heb ik niet het gevoel dat ik daadwerkelijk geholpen wordt...
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 16:27 ]
$15 (±€11) voor Bioshock 1, 2 en Infinite (Steam keys) op Amazon: http://www.amazon.com/gp/..._row1_b1/?ASIN=B00DOD0TZG
[ Voor 4% gewijzigd door DeadKennedy op 21-11-2013 11:40 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Zijn er ook winkels waar je bf4 premium (alleen premium code) kan bestellen en betalen met iDeal?
Vast wel, heb je al gekeken bij de sites in de topic-warning of in de Topicstart?iNFiNiTY- schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:17:
Zijn er ook winkels waar je bf4 premium (alleen premium code) kan bestellen en betalen met iDeal?
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Een paar .nl shops uit de lijst zijn niet meer Online. Waar ze wel werken: uitverkocht.Yorin schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:22:
[...]
Vast wel, heb je al gekeken bij de sites in de topic-warning of in de Topicstart?

Verwijderd
iNFiNiTY- schreef op donderdag 21 november 2013 @ 12:27:
[...]
Een paar .nl shops uit de lijst zijn niet meer Online. Waar ze wel werken: uitverkocht.
DirectGameCards, 2 paginas terug.Help!!!! schreef op zondag 03 november 2013 @ 11:21:
[...]
Bedankt voor de tip.Heb nu hetzelfde gedaan
Lukte niet via Firefox en Chrome maar uiteindelijk via IE11 wel. Ideal is ook makkelijk
OKS moet even opschieten met hun AC4 keys
+1 Kinguin.net
Gisteren een Steam gift van Assassin's Creed IV: Black Flag besteld. Binnen 15 minuten geleverd. Kon meteen spelen.
Gisteren een Steam gift van Assassin's Creed IV: Black Flag besteld. Binnen 15 minuten geleverd. Kon meteen spelen.
+1 voor g2a.com net Battlefield 4 premium gekocht. En had er al spel zelf gekocht en blijkbaar 17 euro verdiend, daar kon ik promo code van maken, dus was nu 18,55 kwijt voor premium.
En jij ook weer bedanktcreapYYY schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 12:48:
Battlefield 4 via directgamecard voor 36,99 (met de code movember) Thnx guys
We can believe what we choose. We are answerable for what we choose to believe. -John Henry Newman
Hoe heb je dat gedaan?WeAreLegion schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:23:
+1 voor g2a.com net Battlefield 4 premium gekocht. En had er al spel zelf gekocht en blijkbaar 17 euro verdiend, daar kon ik promo code van maken, dus was nu 18,55 kwijt voor premium.
Get bij Go2Arena Diablo 3 gekocht, key was met 2 minuten na betalen binnen.
Ben helemaal blij dus
Nog een kortingscode gebruikt die eerder in deze thread voorbij kwam voor 5% extra korting.
Ben helemaal blij dus
Nog een kortingscode gebruikt die eerder in deze thread voorbij kwam voor 5% extra korting.
Want a cookie?!
Op amazon.com staat BF4 nu voor $30 en ik twijfel om hem te kopen.
Is er toevallig een kortingscode om nog extra korting te krijgen?
Ik weet nog dat toen ik BF3 kocht op amazon.com ik ook een extra kortingscode gebruikt had.
Ik weet nog dat toen ik BF3 kocht op amazon.com ik ook een extra kortingscode gebruikt had.
Dat zijn de Black Friday deals, daar staat dus al een gigantische korting op. Goedkoper dan op G2Play in ieder geval, zelfs goedkoper dan de 1199 Russische roebels van Gama-gama. Als je m wilt halen, doe het dan nukryptz schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 13:18:
Op amazon.com staat BF4 nu voor $30 en ik twijfel om hem te kopen.
Die black friday deals werken niet als je niet in de US woont. Ik heb het geprobeerd en dan wordt je geredirect naar origin nederland en kun je gewoon 35 euro betalen....
Beauty is in the eye of the beerholder
Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.
- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.
Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:
http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/
Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.
- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.
Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:
http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/
Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico