Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 33 ... 52 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thermal_
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-06-2024
Fast2play claimt ook dat ze te maken hebben gehad met een DDos aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 21:45
BF4 premium edition begin van de avond besteld bij go2arena maar is daarna is de site erg traag geworden.
Hoe lang duurt het daar normaal voordat je de keys ontvangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-09 15:25

Eboman

Ondertitel

mprkooij schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 19:21:
Wil er iemand voor nog een kortingscode van 5% ?? Mag door iedereen gebruikt worden.

Kreeg hem van GO2Arena opgestuurd omdat ik al een dag aan het wachten ben op mijn Battlefield 4 Premium Edition :+

SUPP-13-PLGB573
ook gebruikt en werkte dus nog

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:05
shaiwa887 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:08:
BF4 premium edition begin van de avond besteld bij go2arena maar is daarna is de site erg traag geworden.
Hoe lang duurt het daar normaal voordat je de keys ontvangt?
Volgens de customer support vandaag of morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 07:53
xxxneoxxx schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:06:
[...]

Iemand dit al aangedurfd toevallig? Ben benieuwd hoe ze niet-DE orders afhandelen bij Groupon nml. MMOGA zit wel goed denk ik. ;)
Hier ook gedaan, via facebook ingelogd betaald en heb de coupon code binnen paar minuten al binnen die ik moet invullen bij MMOGA.

Zojuist key ontvangen, helemaal super! :)

[ Voor 31% gewijzigd door dunn0w op 30-10-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tracker72
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-05 12:02
DDStephen schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 18:59:
Goed nieuws :

G2PLAY These keys will be replaced. Thank you for bearing with us!

link: https://www.facebook.com/g2play?fref=ts
Kudos voor g2play!

Eerder vandaag heb ik ze een mailtje gestuurd met de melding dat ik een pools/russische key heb ontvangen.
Zojuist hebben ze (zonder moeilijk te doen) een tweede key voor een engelse versie gemaild :)
En dat terwijl ze midden in de release hectiek zitten (alle pre-orders de deur uit ddos-attacks door concu-lega's etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17:05
tracker72 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:38:
[...]

Kudos voor g2play!

Eerder vandaag heb ik ze een mailtje gestuurd met de melding dat ik een pools/russische key heb ontvangen.
Zojuist hebben ze (zonder moeilijk te doen) een tweede key voor een engelse versie gemaild :)
En dat terwijl ze midden in de release hectiek zitten (alle pre-orders de deur uit ddos-attacks door concu-lega's etc).
dat is wel nice, nu nog mijn titan bundel key.. nog niets gehad.

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDStephen
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-01 01:02
tracker72 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:38:
[...]

Kudos voor g2play!

Lucky one, ik heb nog niets ontvangen van tweede key. Was die van jouw ook al geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-09 12:56
DDStephen schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:52:
[...]

Lucky one, ik heb nog niets ontvangen van tweede key. Was die van jouw ook al geactiveerd?
Ik heb voor het eerst via G2play.net besteld. Dat had ik vorige week al gedaan, echter nog geen enkele code ontvangen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Laatst online: 12:09

Mavamaarten

Omdat het kan!

_Thermal_ schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:04:
Fast2play claimt ook dat ze te maken hebben gehad met een DDos aanval.
Boeie? Om keys die al georderd te zijn te verzenden moet hun site toch niet online zijn? Bende prutsers daar. Volgende keer koop ik em wel ergens anders, voor service betaal ik in het vervolg toch liever wat meer.

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tracker72
DDStephen schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:52:
[...]

Die van mij was ook al geactiveerd (dan kom je d'r pas achter ;) ). Vanmiddag rond 2 uur heb ik ze gemaild en iets na 2100h heb ik de 2e key voor de EU versie ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tracker72
BootVluchteling schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:53:
[...]

Ik heb voor het eerst via G2play.net besteld. Dat had ik vorige week al gedaan, echter nog geen enkele code ontvangen ;(
Stuur ze een mailtje met daarin het ordernummer. Bij mij heeft het geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eboman
  • Laatst online: 25-09 15:25

Eboman

Ondertitel

nog een code voor de liefhebbers (go2arena) : SUPP-02-NFLE246 hij is wel weer duurder inmiddels

[ Voor 6% gewijzigd door Eboman op 30-10-2013 22:08 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
jeej g2play weer offline, ben er klaar mee. zie het morgen wel of ik een key heb gekregen hehe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Mijn key van Go2Arena is eindelijk binnen. Preloaden maar! (BF4, de Premium key is nog niet gearriveerd but who cares).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-09 09:33

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Royeboi schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 22:44:
Mijn key van Go2Arena is eindelijk binnen. Preloaden maar! (BF4, de Premium key is nog niet gearriveerd but who cares).
Had jij de Bf4 + Premium edition?

Ik heb die ook namelijk besteld gisteren, wanneer heb jij deze besteld?

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Darji schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:35:
Maatje van me heeft het net gedaan, eerst krijg je code voor een andere site, vervolgens via die site een key in je mail binnen 5-10 min
dunn0w schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:38:
[...]

Hier ook gedaan, via facebook ingelogd betaald en heb de coupon code binnen paar minuten al binnen die ik moet invullen bij MMOGA.

Zojuist key ontvangen, helemaal super! :)
Okay, bedankt beiden! :) Super, ook maar eens bestellen dan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chinpo
  • Laatst online: 06-02-2022
heb hem ook gehaald bij de duitse groupon, nu nog afwachten op m'n key
EDIT: heb hem al binnen, maar weet iemand wanneer de china rising key word opgestuurd?

[ Voor 38% gewijzigd door chinpo op 30-10-2013 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-09 21:37
Ook hier zijn de keys binnen van Go2Arena, gistermiddag pas besteld.
Één voor Battlefield 4 en één voor het premium lidmaadschap.
Beide succesvol geactiveerd en ben nu aan het pre-loaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
-Mach!- schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 22:47:
[...]

Had jij de Bf4 + Premium edition?

Ik heb die ook namelijk besteld gisteren, wanneer heb jij deze besteld?
Klopt, de base game BF4 + Premium editie.
Gisteren 29 oktober 16:55 besteld.
Vandaag 30 oktober 22:25 geleverd. (Premium om 23:13)

Dus maak je niet druk als je nog niets hebt! Ze gaan een hele lange lijst af denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 21:45
blakez schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 23:24:
Ook hier zijn de keys binnen van Go2Arena, gistermiddag pas besteld.
Één voor Battlefield 4 en één voor het premium lidmaadschap.
Beide succesvol geactiveerd en ben nu aan het pre-loaden!
Same here, vandaag 18:45 besteld en 15 minuten geleden BF4+Premium keys binnen gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 07:53
chinpo schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 23:09:
heb hem ook gehaald bij de duitse groupon, nu nog afwachten op m'n key
EDIT: heb hem al binnen, maar weet iemand wanneer de china rising key word opgestuurd?
Als je op details klikt in origin op Battlefield 4, dan staat er onderin DLC en daar staat China Rising bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-09 09:33

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik heb de codes net geregistreerd voor zowel bf4 als premium via go2arena.
Maar als ik in battlelog kijk zie ik nog niet dat ik premium member ben. Terwijl ik dat wel kan zien bij een maat van mij, iemand anders hier ook last van?

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Mavamaarten schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 21:58:
Boeie? Om keys die al georderd te zijn te verzenden moet hun site toch niet online zijn?
Denk je dat ze alles op een kladblok bijhouden en de keys vanuit hun eigen mail client versturen?

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Mach!- schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 00:45:
Ik heb de codes net geregistreerd voor zowel bf4 als premium via go2arena.
Maar als ik in battlelog kijk zie ik nog niet dat ik premium member ben. Terwijl ik dat wel kan zien bij een maat van mij, iemand anders hier ook last van?
Denk dat je eerst even de game een keer moet opstarten en Origin client restarten. Denk dat Premium pas showed wanneer je door de automatische download gaat, maar ik kan het mis hebben..

[edit] zo, hele dag Batman Arkham Origins gespeeld, kreeg em door via de newsletter promotie van directgamecards voor 14.39 met coupon code 10ALL - met pre-order bonus inbegrepen!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2013 06:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
Yes nog geen g2play key met titan bundle... Sneue ddos gedoe op die sites.. Volgende keer koop ik gewoon weer via origin of steam met de grote releases..

[ Voor 11% gewijzigd door Qualixo op 31-10-2013 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel8319
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10:44
Qualixo schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 07:31:
Yes nog geen g2play key met titan bundle... Sneue ddos gedoe op die sites.. Volgende keer koop ik gewoon weer via origin of steam met de grote releases..
Precies hetzelfde hier ... heb ze gisteren al gemailt van waar mn key blijft ...

Het is de 31ste en zou eigenlijk de 30ste al de key ontvangen , Nu net wakker en nog steeds niks!!!
Is al de 2de keer dat me zoiets met die site gebeurd ..

Zit er echt aan te denken om nu nog een key te kopen en die andere maar te verkopen dan

https://www.instagram.com/indigobeatz_rebelchild/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
ProCeela schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 07:53:
[...]

Precies hetzelfde hier ... heb ze gisteren al gemailt van waar mn key blijft ...

Het is de 31ste en zou eigenlijk de 30ste al de key ontvangen , Nu net wakker en nog steeds niks!!!

Zit er echt aan te denken om nu nog een key te kopen en die andere maar te verkopen dan
Tja ddos is gewoon ghey.. Als de ghosts key uit de titan bundel ook te laat komt koop ik niets pre release meer via zulke sites. Voor dit gezeur te voorkomen had ik best meer betaald.
Black ops 2 was bij g2play vorig jaar ook al gezeur, had toch beter moeten weten..
Snap niet dat ze nieuw bestelde keys eerder uitleverde gisteren dan pre ordered keys..

[ Voor 11% gewijzigd door Qualixo op 31-10-2013 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

Royeboi schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 23:30:
[...]

Klopt, de base game BF4 + Premium editie.
Gisteren 29 oktober 16:55 besteld.
Vandaag 30 oktober 22:25 geleverd. (Premium om 23:13)

Dus maak je niet druk als je nog niets hebt! Ze gaan een hele lange lijst af denk ik :)
Hoe heb je betaald? Via CC of Paypal? Ik heb het namelijk vanmorgen besteld en zie nu dat er met een paypal betaling wat tijd overheen kan gaan voordat ze er iets mee doen :s De order staat nu ook op payment review.

Iets wat ik toch niet echt gewend ben van online shops. Meestal krijgen ze direct van paypal te horen: ja hoor, tis goed, aan onze kant is het goed gegaan de moneys komen er aan! Maar ach, het zal vast goed komen en dan heb ik de game maar wat later. Kan ik nog wat meer tijd stoppen in pokemon :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 15:59
Fast2Play meld ook ddos, maar dan van zijn concurrenten...
Dear Customers,
We have hard attacks on our website from certain competitors. Our engineers work on stabilizing it. We regret that you have to go through all this during the release of Battlefield 4. Our automated system is going on with sending the keys and our support is struggling to keep up with the complaints. The system will be working during the night as well. Check your e-mail in the morning for your key.
We are sorry for the inconvenience!
Heb alleen nog steeds geen key...

[ Voor 3% gewijzigd door MuddyMagical op 31-10-2013 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 17:25
+1 voor go2arena

Uiteindelijk hebben ze vannacht (31 oktober) mn BF4 code zonder china rising dlc gestuurd. Hun communicatie via facebook liet nogal te wensen over en deed vermoeden dat de key gister al elk moment binnen kon komen, en zelfs de dag ervoor misschien al.
De key kwam binnen via de mail met een foto van de code + een extra door hunzelf nagetypte code ervan. De foto was al zeer leesbaar, maar toch netjes dat ze het zelf ook even erbij typen om gedoe te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-05-2018
MuddyMagical schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:15:
Fast2Play meld ook ddos, maar dan van zijn concurrenten...

[...]

Heb alleen nog steeds geen key...
Ook bij Fast2Play besteld. Ook nog geen key gekregen terwijl support mij zei dat deze gisteren zou binnen komen per mail. Sigh :(. Ben benieuwd of hij dan vandaag binnen komt anders bestel ik hem wel via cdkeyshere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
Seal9 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 09:52:
[...]
Ook bij Fast2Play besteld. Ook nog geen key gekregen terwijl support mij zei dat deze gisteren zou binnen komen per mail. Sigh :(. Ben benieuwd of hij dan vandaag binnen komt anders bestel ik hem wel via cdkeyshere.
Same here...Ook maar even een ticket aangemaakt bij Slow2Play

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDStephen
De eerste keer en misschien laatste keer dat ik een key koop, nog steeds geen goede key ontvangen van g2play. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
DDStephen schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 10:24:
De eerste keer en misschien laatste keer dat ik een key koop, nog steeds geen goede key ontvangen van g2play. :-(
ik haal normaal de key van cdkeyshere of intkeys maar omdat hij bij fast2play op een leukere prijs stond en er meerdere tweakers al besteld haddeb ben ik toch voor hun gegaan. Misschien stom achteraf gezien nu ze zoveel problemen hebben. Als ik hem niet voor vanmiddag heb ga ik hem cancelen en bij cdkeyshere bestellen. Daar weet ik gewoon van dat ze leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMaxedTank
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:38
Ziet er naar uit dat ik met gameholds een redelijke keuze heb gemaakt. Was niet zo "instant" als beweert werd, maar met 9 uur levertijd acceptabel als ik de verhalen hier zo lees..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
Toch zie ik op Facebook dat sommige vannacht hun key van Fast2Play hebben gekregen. Waaronder iemand uit NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
MuddyMagical schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:21:
Toch zie ik op Facebook dat sommige vannacht hun key van Fast2Play hebben gekregen. Waaronder iemand uit NL.
Ja zag het ook. Iemand heeft 15 minuten geleden nog gepost dat hij net een key binnen had.
Er is hoop, maar echt snel gaat het niet. En ze houden zich zeker niet aan hun eigen afspraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
Seal9 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:32:
[...]

Ja zag het ook. Iemand heeft 15 minuten geleden nog gepost dat hij net een key binnen had.
Er is hoop, maar echt snel gaat het niet. En ze houden zich zeker niet aan hun eigen afspraken.
Naja, als ze natuurlijk echt een ddos hebben gehad dan kan ik me voorstellen dat je mailserver ook een beetje de pad kwijt is.
Zeker bij een release als BF4 wil je als keysite zo veel mogelijk verkopen en ook hier zullen cowboys tussen zitten die er niet voor terug deinzen om een concurrent dwars te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
MuddyMagical schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:33:
[...]

Naja, als ze natuurlijk echt een ddos hebben gehad dan kan ik me voorstellen dat je mailserver ook een beetje de pad kwijt is.
Zeker bij een release als BF4 wil je als keysite zo veel mogelijk verkopen en ook hier zullen cowboys tussen zitten die er niet voor terug deinzen om een concurrent dwars te zitten.
Oh nee zeker niet. Ik denk dat het DDOS verhaal ook wel klopt. Had zelf een paar dagen terug ook erg veel problemen om op de site te komen. Alleen het is natuurlijk niet netjes dat je je klanten niet op de hoogte houdt. De support helpdesk is ook niet van Fast2play. Dat is weer een externe partner genaamd VIWA.me en die zitten in Polen. Die zullen nu wel overspoeld worden met support tickets etc.

Ben benieuwd of ik de key vandaag krijg.

ps: zojuist heeft nog iemand gepost op facebook dat hij een key had gekrgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Seal9 op 31-10-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
Krijg nu weer een 502 Bad Gateway op fast2play.com

Lijkt erop dat er weer wat verkeerd gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit duurt allemaal wel erg lang zo. is er iemand die al wel iets heeft gekregen van fast2play? ik kan wellicht beter mijn order cancelen en ergens anders bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
ye-roon schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 08:25:
[...]

Hoe heb je betaald? Via CC of Paypal? Ik heb het namelijk vanmorgen besteld en zie nu dat er met een paypal betaling wat tijd overheen kan gaan voordat ze er iets mee doen :s De order staat nu ook op payment review.

Iets wat ik toch niet echt gewend ben van online shops. Meestal krijgen ze direct van paypal te horen: ja hoor, tis goed, aan onze kant is het goed gegaan de moneys komen er aan! Maar ach, het zal vast goed komen en dan heb ik de game maar wat later. Kan ik nog wat meer tijd stoppen in pokemon :)
Ik had via PayPal betaald (+€1,40 transactiekosten gerekend). Ik vertrouw CC niet met dit soort sites ondanks je een wachtwoord hebt. Ik wilde nog via ING betalen met Paydot, maar ik kreeg een foutmelding en kwam op een vage Poolse ING bank website terecht. Dat vertrouwde ik ook niet. Dat zou als voordeel gehad hebben dat ik geen transactiekosten hoefde te betalen. Maar dan verkies ik liever toch PayPal ondanks dat zij eigenlijk geen kopersbescherming aanbieden voor digitale goederen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Net BF4+DLC besteld bij G2a.com kreeg melding dat ik gebeld zou worden, maar na dat tijd verstreken was ging order gewoon door en heb me key nu. In 15 minuten geregeld +1 voor G2A.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-09 09:25
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:06:
dit duurt allemaal wel erg lang zo. is er iemand die al wel iets heeft gekregen van fast2play? ik kan wellicht beter mijn order cancelen en ergens anders bestellen.
Vanmorgen om 08:37 heb ik een key bij Fast2play besteld en 08:39 had ik deze binnen, bijna instant dus. Kan hem helaas vanavond pas proberen of het allemaal werkt, maar hij is in ieder geval binnen. € 36,67 was de prijs met de coupon 'allkey5' van 5% en de review op de winkelwagenpagina die ook nog 1% waard was ;-)

Betaald met Paypal overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Royeboi schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:19:
[...]

Ik had via PayPal betaald (+€1,40 transactiekosten gerekend). Ik vertrouw CC niet met dit soort sites ondanks je een wachtwoord hebt. Ik wilde nog via ING betalen met Paydot, maar ik kreeg een foutmelding en kwam op een vage Poolse ING bank website terecht. Dat vertrouwde ik ook niet. Dat zou als voordeel gehad hebben dat ik geen transactiekosten hoefde te betalen. Maar dan verkies ik liever toch PayPal ondanks dat zij eigenlijk geen kopersbescherming aanbieden voor digitale goederen.
Mooi. Dank voor de reactie.

En grappig, ik heb om dezelfde redenen niet m'n CC ingevuld en die poolse ING site vertrouwde ik ook niet. Gezien jij je key met een dag binnen had, ga ik me geen zorgen meer maken dan. Ook al zegt de e-mail van PayPal dat er 4-6 dagen overheen kan gaan voordat het gevalideerd is door de ontvanger oid.

Ik had perongeluk ook een andere order geplaatst zonder die kortingscode, maar er was geen cancel button. Dus een ticket aangemaakt voor die order en krap een half uur later al een reactie terug dat ze die gecancelled hebben. Er zijn dus mensen aanwezig en ze reageren. Ik vertrouw er dan maar op dat het goed komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniszx
  • Laatst online: 18-08 13:25
Zojuist ook mijn BF4 premium key ontvangen bij Fast2Play. Eerste keer dat ik iets besteld heb bij Fast2Play en het is mij goed bevallen. Geen Poolse of Russische versie's of keys die niet werken. Sterkte aan de mensen die hun key nog moeten ontvangen. ;)
EDIT: besteld op 27-10 om 21:00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
Thijs? schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:29:
[...]

Vanmorgen om 08:37 heb ik een key bij Fast2play besteld en 08:39 had ik deze binnen, bijna instant dus. Kan hem helaas vanavond pas proberen of het allemaal werkt, maar hij is in ieder geval binnen. € 36,67 was de prijs met de coupon 'allkey5' van 5% en de review op de winkelwagenpagina die ook nog 1% waard was ;-)

Meen je dat nou serieus??
Dus jij besteld hem later en krijgt hem eerder dan degene die hem op de 27e of 28e of 29e besteld heeft.

Brilliant. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:54
Thijs? schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:29:
[...]

Nou, ik heb hem gecancelled via Paypal. Bestel hem wel ergens anders, gun ze het geld niet meer. grappig dat jij hem sneller ontvangt dan mensen die hem voor eergister al hadden besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Laatst online: 16:17
De idioten van fast2play hebben zojuist zonder enige reden of berichtgeving mijn bestelling van BF4+oremium edition gesloten, wat een ballentent zeg tijd om een paypal geschil te openen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
ProCeela schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 07:53:
[...]

Ik heb zojuist de key gehad na email en facebook contact met g2play.
heel veel mensen die de bf4+cod bundel hebben gekocht hebben hem te laat gekregen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
ShininNL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:54:
De idioten van fast2play hebben zojuist zonder enige reden of berichtgeving mijn bestelling van BF4+oremium edition gesloten, wat een ballentent zeg tijd om een paypal geschil te openen :(
Oh dat is dan lekker inderdaad.
Maar gesloten, uhm als zijnde dat je de keys zou moeten hebben? Dan moeten ze toch aan je order hangen?

Ik heb via ideal besteld dus geen idee hoe ik een geschil zou kunnen openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
Seal9 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 12:59:
[...]

Oh dat is dan lekker inderdaad.
Maar gesloten, uhm als zijnde dat je de keys zou moeten hebben? Dan moeten ze toch aan je order hangen?

Ik heb via ideal besteld dus geen idee hoe ik een geschil zou kunnen openen.
Nee als je je key zou krijgen moet er 'complete' staan bij je status.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
ShininNL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:01:
[...]

Nee als je je key zou krijgen moet er 'complete' staan bij je status.
wat geeft jou status dan aan?
Mijne zegt nog steeds Processing: Preorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
Bij mij dus closed en hij was eerst ook zoals jij nu hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:54
Heb 5min geleden een geschil geopend, binnen 1 minuut melding gekregen dat Fast2Play het geld terugstort (dat kunnen ze wel snel blijkbaar), en in de 5 minuten daarop bf4 bij GO2arena bestelt, key gekregen en hij staat nu te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
6pack15 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:11:
Heb 5min geleden een geschil geopend, binnen 1 minuut melding gekregen dat Fast2Play het geld terugstort (dat kunnen ze wel snel blijkbaar), en in de 5 minuten daarop bf4 bij GO2arena bestelt, key gekregen en hij staat nu te downloaden.
6pack15,
Hoe heb jij dat zo snel voor mekaar gekregen? Gewoon een support ticket bij Fast2Play aangemaakt of via Paypal een geschil geopend?

[ Voor 15% gewijzigd door Seal9 op 31-10-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook met ideal betaald, geen idee hoe je dan je geld kan terug krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 23:12
Ik heb hem ook via fast2play besteld. Ik ga nu een geschil openen. Bestel hem ergens anders. Duurt me te lang. De 27ste al besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
10/27/13 ........ €68.39 Processing:Preorder
Ik moet ook wachten...De 27e besteld en betaald via PayPal

Mijn ticket van 9:50 am voor support is nog niet beantwoord. Ik wacht rustig af...ben nu toch niet thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
Geschil via Paypal geopend. 10 minuten later al me geld terug en ticket gesloten bij Fast2play.. Ze zin ieder geval wel snel inderdaad met je geld terug storen. Eerder Slow2play en Fastmoneyback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ff gezocht op de site van ideal, die kunnen blijkbaar niet zomaar je geld terug storten. beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:34:
ik heb ff gezocht op de site van ideal, die kunnen blijkbaar niet zomaar je geld terug storten. beetje jammer.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

6pack15 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:11:
hmmmz, hoe heb jij betaald daar dan? Want ik heb vanmorgen bf4 premium ed besteld bij go2arena, maar die is er dus nog niet :p Betaald met Paypal hier. De order status staat op: Payment Review.

[ Voor 4% gewijzigd door ye-roon op 31-10-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foert
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-09 10:16
net key besteld via G2A.com, betaald met PayPal, even moeten wachten omdat die op "processing order" stond, en direct mijn key ontvangen na 4min wacht tijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-09 08:49
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:34:
Dat is niet zo raar. Het is gewoon een vooringevulde bankoverschrijving die gekoppeld is aan de administratie van de verkoper. Niks incasso o.i.d. aan.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
Senor Sjon schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:39:
[...]

Dat is niet zo raar. Het is gewoon een vooringevulde bankoverschrijving die gekoppeld is aan de administratie van de verkoper. Niks incasso o.i.d. aan.
Dus op goed geluk de order cancelen in samenspraak met de verkoper, great.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
Bij G2A besteld en direct werd de order gecanceld en kreeg ik een paypal refund. Geen idee wat daar aan de hand is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Fast2play codes zijn dan eindelijk aangekomen.
Voor mensen die 5% korting willen bij www.fast2play.com: NEXT5DISC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 15:04:
Fast2play codes zijn dan eindelijk aangekomen.
Voor mensen die 5% korting willen bij www.fast2play.com: NEXT5DISC
wanneer had je die besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Een week geleden. Stiekem heb ik hem gepreload via torrent, dan moet ik dat nu al niet meer doen. Anders had ik nog langer moeten wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 13:01
Er mag wederom een +1 worden neergezet voor Onlinekeystore.com, heb daar BF4 premium preordered, had het op de dag van de US release de key in mijn mail. Pas vandaag geactiveerd nadat ik BF4 zelf geactiveerd had en key werkte gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keversloper
Heb nu de game bij cdkeyhouse gekocht voor €75,45 premium

Betaald en ongeveer 30 minuten later de code verzilverd. Origin herkende de key direct! Lekker spelen vanavond.

De premium key word 2 November verzonden!

Prima te doen zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik heb BF4-China Rising besteld bij go2arena, betaald, en de key kon ik instant opvragen op de website. Nu downloaden dus.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDStephen
Andere mensen krijgen een nieuwe code voor BF4 bij g2play en ik krijg alleen reward points die ik zelf nog niet gekregen heb. :F

Gelukkig heb ik een Russisch naar Engels patch gevonden die voorlopig werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
MuddyMagical schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:45:
Bij G2A besteld en direct werd de order gecanceld en kreeg ik een paypal refund. Geen idee wat daar aan de hand is...
Ik heb trouwens een ultimatum gesteld ten aanzien van de key van Fast2Play. Of ze leveren de key voor het eind van de dag en anders heb ik een full refund geeist.

Dit is belachelijk. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Laatst online: 24-09 11:05

glashio

C64 > AMIGA > PC

DDStephen schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:34:
Andere mensen krijgen een nieuwe code voor BF4 bij g2play en ik krijg alleen reward points die ik zelf nog niet gekregen heb. :F

Gelukkig heb ik een Russisch naar Engels patch gevonden die voorlopig werkt.
Same here ;( Echt ruk! Dan maar tijdelijk patchen totdat g2play met een oplossing komt.

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 12:06

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

glashio schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:47:
[...]
Same here ;( Echt ruk! Dan maar tijdelijk patchen totdat g2play met een oplossing komt.
Zelfde. Belachelijk dat er nog steeds geen keys zijn uitgeleverd, ook al claimen ze problemen te hebben.

Kans op geld terug is minimaal, of zie ik dit verkeerd?

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Misschien een idee om even een apart topic aan te maken wat betreft Fast2Play en BattleField 4 ?

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:07
ik heb ook mijn mijn bf4 premium edition besteld bij Fast2play maar mijn order staat nog steeds op preorder.... slordig dat er niet bijstaat dat wat er te wachten staat of dat er geen mailtje is met deze melding. wel via facebook te lezen dat er vetraging is maar ja hoe lang gaat het dan nog duren?

@scorpion
mischien wel een goed plan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
Sc0rPi0N schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:53:
Misschien een idee om even een apart topic aan te maken wat betreft Fast2Play en BattleField 4 ?
Je bedoelt Fast2Play en g2play ;).

Beide zijn pruts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-09 16:02

Madstorm

Derping all the way!

glashio schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 16:47:
[...]
Hmm, ik heb precies hetzelfde.. Maar ik ga het niet met een patch 'oplossen'... dan zou ik na elke update van BF4 dit weer moeten doen.. ik heb g2play net nog een mail gestuurd, nu nog afwachtend op antwoord..

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-09 19:49
waar kan ik op dit moment goedkoop een key bestellen en krijg ik hem meteen ? is go2 of fast nog betrouwbaar nu ?

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Laatst online: 09:15

Mystikal

It never hurts to help!

Go2arena duurde bij mij 1 minuut.... 5 minuten geleden :P

[ Voor 22% gewijzigd door Mystikal op 31-10-2013 18:04 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-09 13:39
Ik heb mijn fast2play preordercode nog niet binnen, maar lees hierboven dat iemand hem vanochtend daar besteld had en gelijk binnen kreeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtreaL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:27
Zojuist een geschil geopend, hopen dat Fast2Play inderdaad zo snel is met geld terugstorten. Zodra ik het geld terug heb, bestel ik lekker via Go2Arena.

Trouwens ook belachelijk dat mensen die vandaag via Fast2Play hebben besteld, meteen hun key hebben gekregen terwijl ik al 3 dagen zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
Reactie gehad van Fast2Play:

Dear Customer,

thank you for contacting us. We are currently waiting for the next delivery of keys. We should get them within next few hours. Please accept our best apologies. You will receive the key as one of the firsts, because your order has a high priority.

Ik heb de premium besteld.

[ Voor 4% gewijzigd door King Dingeling op 31-10-2013 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 12:06

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

King Dingeling schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 18:16:
Reactie gehad van Fast2Play:

Dear Customer,

thank you for contacting us. We are currently waiting for the next delivery of keys. We should get them within next few hours. Please accept our best apologies. You will receive the key as one of the firsts, because your order has a high priority.

Ik heb de premium besteld.
Juist, komt op mij over als weer another bullshit verhaal. Ik krijg per DM totaal andere antwoorden.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtreaL
Zojuist een terugbetaling gekregen van Fast2Play. Echter staat mijn PayPal saldo nog op €0,-, iemand een idee wanneer dit geld erbij komt?

Verder heb ik net contact gehad bij Go2Arena, die beweren dat ze nu keys aan het restocken zijn en ze er over 30 minuten opstaan. Even geduld dus als je daar nog geen key hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wacht ook nog op mijn key bij 'Paynow2Playnextweek'. Heb mijn ticket maar ge-update in het Engels, Chinees en Pools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Mystikal schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 18:04:
Go2arena duurde bij mij 1 minuut.... 5 minuten geleden :P
Welke versie heb je besteld? Normaal? of met Premium?

Want ik heb die met premium besteld vanmorgen, en met paypal betaald, maar de betaling staat nu op payment review :S En nog niets gezien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtreaL
Ik heb dus 3 dagen op Fast2Play zitten wachten voor niks. Net (10 minuten geleden) mijn key bij Go2Arena besteld en krijg hem zojuist binnen! Zoals het hoort dus.

Ik zou zeggen cancel je order bij Fast2Play als je zit te wachten, want dat gaat natuurlijk he-le-maal nergens meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomdabom
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 19:45
Om 18:30 BF4 Limited Edition besteld bij Gameholds, uurtje later ontvangen. Code werkt prima.

Prima geregeld !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-09 13:39
Mijn key van Fast2Play rolt net binnen, 29ste besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-09 16:49
eXtreaL schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:25:
Ik heb dus 3 dagen op Fast2Play zitten wachten voor niks. Net (10 minuten geleden) mijn key bij Go2Arena besteld en krijg hem zojuist binnen! Zoals het hoort dus.

Ik zou zeggen cancel je order bij Fast2Play als je zit te wachten, want dat gaat natuurlijk he-le-maal nergens meer over.
Ik heb inderdaad ook net BF4 voor 35 euro bij Go2Arena gekocht en dat werkt gewoon direct. Zodra je de Paypall betaling hebt gedaan krijg je een bevestigingsmail, je kan op hun site inloggen en je code inzien. Ik ben nu aan het downloaden, gewoon globale versie met US Engels dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
Yup ik raad iedereen aan om fast2play als de pest te vermijden. Key besteld via games2arena en binnen 10 minuten een bf4+premium key in mijn inbox. Het enige snelle aan fast2pay was dat mijn paypal geschil binnen een uur al gesloten werd en ik mijn geld terugkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu aan het chatten @ Fast2Play:

Wendy
Oh, unfortunately, we have still keys that have to be sent ;(
8:10 pmWe run out of keys and the stock has been restocked today as I've learned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 26-09 16:49
Waarschijnlijk is die Poolse Arena dus de ddos bomber aangezien doe goed werkt, LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal9
Fast2Play:

update: Ik krijg zojuist de email binnen dat ik de key kan opzoeken op de site.
Key ingevoerd in origin en werkt. BF4 + CR.

Heeft mijn ticket misschien toch zin gehad ;).

ps: Lijkt erop dat men zich enorm heeft vergist in de hoeveelheid keys die ze moesten hebben.
ps2: ik heb trouwens ook de public relations manager (van viwa.me) een forward gedaan van mijn ticket, mogelijk heeft dat ook geholpen.

[ Voor 38% gewijzigd door Seal9 op 31-10-2013 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net via Go2arena besteld. € 40,70. Key binnen een minuut via de mail binnen. Ben inmiddels aan het downloaden.
Pagina: 1 ... 33 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico