Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 30 ... 52 Laatste
Acties:

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:37:
Zoals Splintercell Blacklist deluxe Edition gekocht voor 23 euro... De code heb ik al ontvangen :D

http://www.directgamecard...ion-cd-key-pre-order.html

Couponcode: Blacklist

Het is wel op Uplay, niet op Steam of Origin.
Dacht even, nu al in stock? Release is nog een week, heb het iid ook gekocht en kunnen pre-loaden
In stock!

• Ridcully
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 09:02
Net bij Kinguin.net Civ V: Brave New World gekocht. De site was een beetje traag en kapot wegens serverproblemen zeiden ze, maar nadat dat opgelost was ging alles goed.

Ik had met iDeal betaald en het duurde een paar minuten voordat m'n key er was, maar die heb ik zojuist geactiveerd en het werkte perfect. Dus +1 voor Kinguin.net.

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Daarnet op Vraag & Aanbod kunnen kopen voor 15 euro. :D
Het was dan nog de deluxe edition ook (= inclusief splinter cell conviction)

edit: hij zou er nog hebben, dus dit is ook nog een optie: V&A aangeboden: Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist, PC \[ Uplay Deluxe Edition ]

[ Voor 34% gewijzigd door SmokingCrop op 16-08-2013 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 07:30

JSchut

.....

Ik wil saints row 4 pre-orderen.

Nu is cdkeysdiscount.com veruit het goedkoopst met 35 dollar (met kortingscode) = 26.50 euro.

Op de site staat ook region free dus ik neem aan dat ik deze gewoon kan pre-orderen bij ze?
Nooit eerder keys buiten steam gekocht (buiten humble bundle om dan).

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtrmx
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-09 14:54
Review.

Zojuist voor het eerst een een dergelijke site uitgeprobeerd, nl : http://www.cdkeyhouse.com/
Eerste order ging direct, bij de tweede, grotere, order moest ik een foto maken van mijn ID (alleen naam zichtbaar) en een ticket aanmaken op hun support site met het plaatje. (Eigen fout, had voor mijn eerste order een valse naam gebruikt dus dit klopte niet met 2e order, waar ik wel mijn eigen naam van mijn paypal nam). Binnen 15mins een reply op ticket en direct een mail met de keys toegestuurd gekregen.

Prima site dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
JSchut schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 09:03:
Ik wil saints row 4 pre-orderen.

Nu is cdkeysdiscount.com veruit het goedkoopst met 35 dollar (met kortingscode) = 26.50 euro.

Op de site staat ook region free dus ik neem aan dat ik deze gewoon kan pre-orderen bij ze?
Nooit eerder keys buiten steam gekocht (buiten humble bundle om dan).
Ik zou het gewoon doen.
Check ook de eerste post in dit topic, 17 positieve feedback, 0 negatief. Lijkt mij veilig :)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Ik denk dat bijna iedereen hier al wel van op de hoogte is, maar Humble Bundle heeft weer een mooie actie.
www.humblebundle.com Met in deze bundel o.a Battlefield 3, The Sims 3 en nog veel meer.
En zoals altijd, pay-what-you want, dus als je weinig geld ter beschikking hebt kun je het complete pakket voor ongeveer $5 hebben.
De opbrengst wordt verdeeld tussen het goede doel en Developers/Humble Bundle, waar je zelf kunt bepalen naar wie hoeveel gaat.

Ik hebben ze op dit moment weer een Indie game actie, met deze keer o.a Amnesia - The Dark Descent erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Avioto schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:18:
[...]

Ik zou het gewoon doen.
Check ook de eerste post in dit topic, 17 positieve feedback, 0 negatief. Lijkt mij veilig :)
Had hem besteld voor 26,50 met de kortingscode "cdface" voor een extra 5% korting :)
Betalen kon alleen via paypal. Ging verder wel gewoon helemaal goed.

Ben benieuwd of ik de key zoals beloofd ook op 22 of 23 augustus geleverd ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
Volgens mij ligt ezykey.net eruit?
Kan dat van de beginpagina worden weggehaald dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09 10:13
Zojuist bij cdkeyexpress.com besteld. Key binnen 10 minuten ontvangen. Lekker snel! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 11:49
Er is ook een grote actie op Origin. Tot 70% korting op veel games.

Origin > Aanbiedingen > Dan in de header (Bespaar tot 70%)
Hele lijst met games met oa, battlefield 3, crysis 3, fifa 13 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:16
rolandos582 schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:00:
Er is ook een grote actie op Origin. Tot 70% korting op veel games.

Origin > Aanbiedingen > Dan in de header (Bespaar tot 70%)
Hele lijst met games met oa, battlefield 3, crysis 3, fifa 13 etc.
BF3 kan je nu al goedkoper halen via Humble Bundle samen met nog een berg topgames. Voor de games die niet in de Humble Bundle zitten, zou ik nog even wachten tot morgen. Zeer waarschijnlijk worden er nog een of meerdere Origin-titels gratis aan de bundle toegevoegd zoals gebruikelijk halverwege de actie.

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 25-09 20:56
Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising (steam&origin) en Populous (origin) zijn ook toegevoed aan de Humble Bundle deal :)

[ Voor 15% gewijzigd door WhySoSerious? op 22-08-2013 20:47 ]

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Vragen om gratis games is niet toegestaan in dit topic. Hiervoor kan je terecht bij de vraag & aanbod sectie.

[ Voor 77% gewijzigd door Sn0wblind op 23-08-2013 01:20 ]

An  a day keeps the doctor away.

• Strikeforce
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
dennisvdweg schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:37:
Command & Conquer: Red Alert 3 (steam&origin) en Populous (origin) zijn ook toegevoed aan de Humble Bundle deal :)
Top, goed nieuws!

Let wel op dat het Red Alert 3 Uprising betreft. Dit is een standalone expansion pack, welke geen multiplayer bevat.

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 25-09 20:56
Ja dat zag ik later ook, zelf had ik Dead Space 2 er nog bij verwacht :+

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

iApp schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 20:42:
Als iemand Red Alert 3 wil weggeven, please give it to me! :D :D :D
Duidelijkheid weggeven Humble keys

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
cdkeyvast.com +1
Bioshock infinite Season pass voor 14,26 besteld en, na een aantal heen en weer mailtjes door mijn toedoen, key ontvangen en kunnen activeren ^O^

Wat was er aan de hand? ik had een ander "shipping" email adres opgegeven dan mijn PayPal email adres

vervolgens kreeg ik dit mailtje:
Dear Customer,
We apologize in advance for any inconvenience caused. We find that your e-mail address is different form your paypal e-mail address.So please use right paypal account to send me any message to prove its your own account.Anyway this may take a while, so we currently recommend a refund of the payment.

We ask for your understating.
Yours’ sincerely,
dus mailtje verstuurd naar het email adres van de verkoper (in PayPal) + nog 2 andere ge'cced. en even later lag de key in de mailbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:26

Zorian

What the fox?

Om maar gelijk even een waarschuwing te geven aan mensen die net als mij denken Saint's Row 4 even goedkoop te kunnen scoren via een keysite: Als je een Russische versie koopt van Saint's Row 4 kan je deze NIET, en ik herhaal: NIET, spelen in Nederland. No way. Of je moet het niet erg vinden om een VPN open te gooien en je Steam opnieuw in te loggen op een Russisch IP via een VPN. Maar dat betwijfel ik ten zeerste.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Ops3A37.png

[ Voor 9% gewijzigd door Zorian op 24-08-2013 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zorean schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 00:58:
Om maar gelijk even een waarschuwing te geven aan mensen die net als mij denken Saint's Row 4 even goedkoop te kunnen scoren via een keysite: Als je een Russische versie koopt van Saint's Row 4 kan je deze NIET, en ik herhaal: NIET, spelen in Nederland. No way. Of je moet het niet erg vinden om een VPN open te gooien en je Steam opnieuw in te loggen op een Russisch IP via een VPN. Maar dat betwijfel ik ten zeerste.

[afbeelding]
Sorry kerel. Maar dat staat ook bij het kopen van het spel aangegeven op de meeste sites. Dat je VPN nodig heb of om te activeren en/of om te spelen zelfs. Wel zuur :(

Oh en ik raad je echt af om een VPN te gebruiken en een spel te spelen via steam. Kans is erg groot dat je account geblocked word.

[ Voor 7% gewijzigd door WeAreLegion op 24-08-2013 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:26

Zorian

What the fox?

WeAreLegion schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 01:18:
[...]

Sorry kerel. Maar dat staat ook bij het kopen van het spel aangegeven op de meeste sites. Dat je VPN nodig heb of om te activeren en/of om te spelen zelfs. Wel zuur :(

Oh en ik raad je echt af om een VPN te gebruiken en een spel te spelen via steam. Kans is erg groot dat je account geblocked word.
Gelukkig kan ik het spel starten via de .exe zelf, enige nadeel is dan dat Steam ingame niet werkt, online functies en achievements niks doen en je dus in feite het spel net zo goed had kunnen piraten gezien de overeenkomst in mogelijkheden.

Ik denk dat ik anders Steam ga mailen en de domme klant ga uithangen. Dat ie gek genoeg wel wou activeren maar niet downloaden enzo, en dat de verkoper er heilig van overtuigd was dat het toch echt een EU versie was maar geen refunds accepteert wegens het al gebruikt hebben van de code. :')
Dan disattach ik de code wel van mijn account, kan ik later ooit nog eens de EU versie eraan koppelen.

Wel zonde van deze 15 euro, ik betwijfel het of de shop het zal refunden. Ben wel aan het mailen al met ze om te kijken wat mogelijk is.
Want op hun site staat dat een VPN niet nodig is om te spelen. Nou is dat deels waar, maar heb je net zoveel mogelijkheden als een pirated editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 25-09 22:52
Vanochtend rond 10u voor 34euro Saints Row IV gekocht bij allcdkey.com. Werd na 10 minuten gebeld maar kon niet opnemen. Ben na veel moeite 2uur later teruggebeld om o.a. creditcard gevevens te checken (?) waarna ik de game als gift opgestuurd zou krijgen. Na 2uur nog niks, dus maar weer contact opgenomen via de chat. Kwam er uiteindelijk op neer dat het nog 12u zou duren. Meteen wat research gedaan op internet omdat dit echt aanvoelde als scam. Veel vergelijkbare verhalen gelezen dus dacht dat ik mn geld kwijt was, totdat er opeens rond 5uur alsnog een mailtje kwam met de steamlink om de game te claimen. Eind goed, al goed, maar niet binnen de 10minuten die op de site vermeld staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 19:07
*** Culgame verkoopt zogenaamde MDSN keys, deze zijn alleen legaal als je developer bent. Echter de MDSN keys die Culgame verkoopt zullen vroeg of laat als non-genuine verschijnen dus laat je daar niet bedotten of ga niet klagen als ze na een tijdje niet meer werken.
G2play deed dit in ieder geval ook, sinds ik daar achter kwam nooit meer naar die site geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:35
Dat is de reden dat ik alleen games bij zulke webshops haal. Paar keer slechte ervaring met Norton en Windows gehad bij zulke winkels dus ben gestopt met zulke software te halen.
Games zijn bij G2play altijd prima trouwens! (heb al voor 600+ euro daar weg en elke game werkt nog prima!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Hallo

Ik heb inmiddels zo rond de 10 games via G2play gekocht en allen succesvol.
Tot op heden zijn de keys er binnen een kwartier.
Vaak na 10 minuten.

Eergister heb ik er Farming Simulator 2013 & Simcity 2013 gekocht.
Voor Steam en de andere Origin.

De prijzen zijn erg aantrekkelijk, en dat er betaald kan worden met IDEAL.

[ Voor 12% gewijzigd door Luxicon op 25-08-2013 22:56 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

+1 voor http://www.cdkeysdiscount.com

Saints row IV preorder voor (toen) € 26.50.
Netjes op dag van release binnen. Wel pas eind van de dag, maar dit werd in de ochtend al gecommuniceerd via facebook.

Kreeg twee codes. (Commander in Chief edition)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayvonrk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 21:07
Total War: Rome 2 incl Total War™: ROME II – Greek States Culture Pack
voor €26.50,-

http://www.nuuvem.com.br/produto/1213-total-war-rome-ii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceBlackz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-09 14:49
+1 voor www.gamefly.co.uk
Voor 5 pond fifa manager 13 gehaald, key kon ik direct redeemen en het was een geldige key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vreesie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:54
+1 voor Gamekeys4all.com
Payday 2 cadeau gekregen van mijn broer. Was zeer snel geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qlum
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:25
Een vergelijkbare methode die ik wel toegepast heb is via http://www.reddit.com/r/SteamGameSwap/
kijken naar aanbieders met een redelijke reputatie en daar of via team fortress 2 keys of met paypal je spellen te kopen. Deze methode werkt voor mij best goed en gezien de reputatie van de sellers en het belang dat ze hebben bij het hoog houden van de reputatie is het naar mijn mening ook best betrouwbaar. met keys is het al helemaal betrouwbaar gezien je niet aan niet werkende gift codes can komen en het gewoon met de trading binnen steam gaat.

Overigens is het ook nog eens net zo goedkoop als die key stores.

[ Voor 20% gewijzigd door qlum op 26-08-2013 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RhodesMK1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 30-05 00:45
Er zijn op dit eigenste moment nog keys, ik heb er net eentje gehaald en hij is aant downloaden!

http://www.gamekeys4all.c...key-uplay.html?a_aid=cdkp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 11:41

krouwen

Hardware Enthusiast

Bizar, afgelopen maandag een SimCity CD-key besteld bij onlinekeystore.com blijkt deze al gebruikt te zijn. Vandaag nog eentje besteld bij G2Play.net (volgens tweakers betrouwbaar), ook deze is al reeds gebruikt volgens Origin!

Na aandringen op Facebook bij onlinekeystore.com en paar keer mailen, een reactie terug:

---
Hello,

Please install teamviewer from teamviewer.com and provide it's details(username and pass) at Friday 4PM GMT so i can remotely check your issue

Please rate & review my support.
Regards,
Support Executive,
OnlineKeyStore.com.
---

Ik terug gestuurd:

---
Excuse me? I'm not giving access to my personal computer via remote software. You can clearly see at the screenshot the CD-key is not working. I either want a new CD-key or a refund.
---

Op facebook worden trouwens alle negatieve reacties bij onlinekeystore.com onmiddelijk verwijderd. G2play heeft wat ik nu kan zien precies dezelfde website structuur (backbone), hoop dus niet dat dit hetzelfde bedrijf is onder een andere noemer en ik nu weer genept wordt. G2Play.net had nog geen negatieve reviews zag ik hier, maar je mag er nu een 1tje bij zetten.

Iemand nog tips?

[ Voor 5% gewijzigd door krouwen op 28-08-2013 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 05-09 00:04
krouwen schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 22:07:
Bizar, afgelopen maandag een SimCity CD-key besteld bij onlinekeystore.com blijkt deze al gebruikt te zijn. Vandaag nog eentje besteld bij G2Play.net (volgens tweakers betrouwbaar), ook deze is al reeds gebruikt volgens Origin!

Na aandringen op Facebook bij onlinekeystore.com en paar keer mailen, een reactie terug:

---
Hello,

Please install teamviewer from teamviewer.com and provide it's details(username and pass) at Friday 4PM GMT so i can remotely check your issue

Regards,
Support Executive,
OnlineKeyStore.com.
---

Ik terug gestuurd:

---
Excuse me? I'm not giving access to my personal computer via remote software. You can clearly see at the screenshot the CD-key is not working. I either want a new CD-key or a refund.
---

Op facebook worden trouwens alle negatieve reacties bij onlinekeystore.com onmiddelijk verwijderd. G2play heeft wat ik nu kan zien precies dezelfde website structuur (backbone), hoop dus niet dat dit hetzelfde bedrijf is onder een andere noemer en ik nu weer genept wordt. G2Play.net had nog geen negatieve reviews zag ik hier, maar je mag er nu een 1tje bij zetten.

Iemand nog tips?
Ik heb wel een tip; doe even rustig aan. Je houding is waarschijnlijk niet erg behulpzaam en gaat je zeker niet verder helpen met een refund of een werkende code. Zo gaan ze je niet helpen natuurlijk, als je hun FB pagina volkladdert met klachten. Geef even vriendelijk aan dat je liever niet hebt dat zij via Teamviewer met je mee kijken (al kun je zelf alles zien, ze kunnen niets raars uitvoeren). Ze willen gewoon met eigen ogen zien dat de productcode niet werkt. Je moet ook begrijpen dat ze waarschijnlijk vaak genept worden door screenshots van mensen die beweren dat iets niet werkt, terwijls ze de productcode al zelf in gebruik hebben genomen en op die manier hun geld terug proberen te krijgen. Als hier al tientallen verkopen zijn geweest, kun je er wel vanuit gaan dat de webshop op zich te vertrouwen is.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Verwijderd

---
Hello,

Regards,
Support Executive,
OnlineKeyStore.com.
---

Ik terug gestuurd:

---
---

Iemand nog tips?
je kunt ze ook laten meekijken op teamviewer, zonder dat ze zelf iets kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• improperBunny
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 07:34
rayman legends besteld bij http://cdkeyshere.com/ , was helemaal goed snel geleverd en zonder problemen geactiveerd. OVerigens ook Saints Row 4 gekocht via http://onlinekeystore.com en dat verliep ook vlekkeloos. Ik raad degene hierboven dan ook aan ze mee te laten kijken met TeamViewer want dan is het waarschijnlijk zo opgelost.

[ Voor 48% gewijzigd door improperBunny op 30-08-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:48:
[...]

je kunt ze ook laten meekijken op teamviewer, zonder dat ze zelf iets kunnen doen.
Idd, je kan gemakkelijk gewoon even een andere user aanmaken zodat, als je dingen liever privé houdt, dat het gewoon kan zonder je bureaublad of dergelijken te hoeven te veranderen. Heb het ook een keer gehad, ze willen het gewoon met eigen ogen zien dat het direct wordt geredeemed en geen rare dingen eerst ermee gebeurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

improperBunny schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:19:
rayman legends besteld bij http://cdkeyshere.com/ , was helemaal goed snel geleverd en zonder problemen geactiveerd. OVerigens ook Saints Row 4 gekocht via http://onlinekeystore.com en dat verliep ook vlekkeloos. Ik raad degene hierboven dan ook aan ze mee te laten kijken met TeamViewer want dan is het waarschijnlijk zo opgelost.
CDkeyshere is wel erg goedkoop met sommige games zeg! Zijn dit "grey" keys ofzo?

En waaromr Saints row bij onlinekeystore? cdkeyshere is toch goedkoper (niet de RU maar de steamgift)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:09
IceBlackz schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 16:30:
Voor 5 pond fifa manager 13 gehaald, key kon ik direct redeemen en het was een geldige key.
Voor 3,99 pond Spec Ops: The Line gekocht.
Toevallig kwam ik via gequote post op Gamefly terecht en zag ik deze aanbieding.
Game heeft redelijke cijfers gekregen tijdens reviews.
Omgerekend nog geen €5 kwijt geweest.
Key na betaling (PayPal) direct via de site inzichtelijk.
Mail kwam half uur na betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:33
Werken de SimCity keys ook voor Mac in Origin? Kan namelijk niet een aparte Mac-versie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online

---
Hello,

Regards,
Support Executive,
OnlineKeyStore.com.
---

Ik terug gestuurd:

---
---

Iemand nog tips?
Voor een paar euro meer kan je voor 100% zekerheid en in factory seal een exemplaar kopen :)

Ik zou het zelf niet vertrouwen als iemand teamviewer wilt om op mijn pc te gluren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

menalert schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:50:
Werken de SimCity keys ook voor Mac in Origin? Kan namelijk niet een aparte Mac-versie vinden.
ja ik heb in mei/juni van dit jaar een key gekocht voor sim city deze doet het ook op de mac

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 26-09 08:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Rockvee2 schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:14:
[...]

Voor een paar euro meer kan je voor 100% zekerheid en in factory seal een exemplaar kopen :)

Ik zou het zelf niet vertrouwen als iemand teamviewer wilt om op mijn pc te gluren
Goed, maar daar heeft hij dus niet zoveel aan..

dit is de zoveelste issue met OKS, ik ben er klaar mee. Hij gaat op de onbetrouwbaar lijst, sluit ook aan op wat de poll zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:54
Ircghost schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:54:
[...]

dit is de zoveelste issue met OKS, ik ben er klaar mee. Hij gaat op de onbetrouwbaar lijst, sluit ook aan op wat de poll zei.
Ze teamvieweren je zodat ze je kunnen helpen, wees niet zo paranoia en laat ze doen wat ze moeten doen. Je kan altijd weer controle overnemen of desnoods de pc uit stop contact trekken als ze iets doen wat je niet bevalt. Iedereen kan screenshots photoshoppen, ze moeten ook wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-09 12:01
teamviewer kun je inderdaad instellen op mee kijken only. dan is er toch geen harm done?

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Laatst online: 19:47
Ircghost schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:54:
[...]

Misschien even toelichten in de topicstart waarom er onbetrouwbaar achter staat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:29
G2Play heb ik al meerdere orders geplaatst (> €150,-) en nooit problemen mee gehad. G2Play heeft een live chatsupport, misschien kun je het daar proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

Cassie789 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:32:
G2Play heb ik al meerdere orders geplaatst (> €150,-) en nooit problemen mee gehad. G2Play heeft een live chatsupport, misschien kun je het daar proberen?
Ook altijd trouwe koper geweest daar, tot ik sinds vorige week een credit kaart aan mijn paypal moet hangen, dan hou ik het wel bekeken daar :O

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem het terug, slecht gelezen. Ik dacht teamviewer, en dan gewoon jou het zien redeemen (dus alleen observeren) maar je pc overnemen..? Nee, dat gaat echt te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Ik lees nergens iets over overnemen, alleen "so i can remotely check your issue." Dat kan volledig passief.
yzx schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 21:42:
Ook altijd trouwe koper geweest daar, tot ik sinds vorige week een credit kaart aan mijn paypal moet hangen, dan hou ik het wel bekeken daar :O
Hoe ben je tot die conclusie gekomen? Het lijkt mij sterk dat een merchant eisen kan stellen aan de middelen waarmee je je PayPal-account opwaardeert.

[ Voor 52% gewijzigd door 8088 op 31-08-2013 23:54 ]

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 12:06

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Ik wil het pc spel Payday 2 kopen. De Career Criminal Edition hoef ik niet.
Nu heb ik 1 versie gezien van rond de nabij 22 euro. Krenterig dat ik ben, wil ik hem nog goedkoper krijgen. Graag op normale websites en geen Russiche sites. Weet iemand een digi winkel.
Want heb al heel wat afgestruind. Tnx

http://cdkeyshere.com/pay...d=payday%202#.UiPKyD85KUk
www.gamekeys4all
Zijn tot nu toe de goedkoopste.

Volgende sites zijn DOWN.. Dus die kunnen uit de frontpage worden weggehaald!

* cdkey-game.com
* ezykey.net
* owpricedgaming.com

[ Voor 29% gewijzigd door noud op 01-10-2013 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 22:51
8088 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:53:
Ik lees nergens iets over overnemen, alleen "so i can remotely check your issue." Dat kan volledig passief.

[...]

Hoe ben je tot die conclusie gekomen? Het lijkt mij sterk dat een merchant eisen kan stellen aan de middelen waarmee je je PayPal-account opwaardeert.
Dit is gewoon mogelijk, deze eisen worden soms gesteld, en bepaalde betalingskoppelingen worden dan geweigerd of er word pas later op uitlevering over gegaan. (na een veilige payment clearing marge)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Ok, dan heb ik wat gemist. Ben het nooit in de documentatie tegengekomen, en ook niet in het wild. Wat ik wel ken is dat merchants een instant payment eisen (o.a. Steam doet (of deed) dat), wat ervoor zorgt dat je met een creditcard moet betalen als er niet voldoende geld op je PayPal-account staat en je geen geverifieerde bankrekening gekoppeld hebt.
noud schreef op maandag 02 september 2013 @ 01:35:
Volgende sites zijn DOWN.. Dus die kunnen uit de frontpage worden weggehaald!
Ik zou ze lekker laten staan. Altijd handig als referentie als er een handelaar opduikt die daaraan gelinkt kan worden.

[ Voor 30% gewijzigd door 8088 op 02-09-2013 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krouwen
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 11:41

krouwen

Hardware Enthusiast

Heb nu al een tijdje teamviewer aan maar krijg nog geen inlog, ik had een afspraak gemaakt nu. Onlinekeystore mag zeker op de onbetrouwbare lijst net zoals G2play misschien.

G2play heeft het trouwens wel netjes opgelost, maar moest wel mijn origin inlog gegevens doorgeven (gelijk daarna weer wachtwoord veranderd natuurlijk). Maar wat ik me toch afvraag, dat ze uberhaupt gebruikte CD-keys verkopen betekend toch dat het wel malafide bedrijven zijn. Anders zou dit gewoon nooit mogen voorkomen. Het betekend dat de bron van de CD-keys heel vaag is of al door werknemers worden gebruikt.

De lijst in de topicstart is volgens mij niet meer recent btw, want ik heb het topic doorzocht op G2play en onlinekeystore en er zijn wel meerdere negatieve ervaringen. 100% betrouwbaar klopt dus zeker niet.

EDIT: ik zie dat onlinekeystore al aangepast is maar G2play heeft nog 100% betrouwbaarheid terwijl er een aantal negatieve ervaringen mee zijn.

EDIT 2: teamviewer contact gehad. Wordt nu doorgestuurd naar de retail afdeling, hopelijk zo snel mogelijk refund.

[ Voor 26% gewijzigd door krouwen op 03-09-2013 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Laatst online: 10-09 14:48
krouwen schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 18:22:
Heb nu al een tijdje teamviewer aan maar krijg nog geen inlog, ik had een afspraak gemaakt nu. Onlinekeystore mag zeker op de onbetrouwbare lijst net zoals G2play misschien.

G2play heeft het trouwens wel netjes opgelost, maar moest wel mijn origin inlog gegevens doorgeven (gelijk daarna weer wachtwoord veranderd natuurlijk). Maar wat ik me toch afvraag, dat ze uberhaupt gebruikte CD-keys verkopen betekend toch dat het wel malafide bedrijven zijn. Anders zou dit gewoon nooit mogen voorkomen. Het betekend dat de bron van de CD-keys heel vaag is of al door werknemers worden gebruikt.

De lijst in de topicstart is volgens mij niet meer recent btw, want ik heb het topic doorzocht op G2play en onlinekeystore en er zijn wel meerdere negatieve ervaringen. 100% betrouwbaar klopt dus zeker niet.

EDIT: ik zie dat onlineketstore al aangepast is maar G2play heeft nog 100% betrouwbaarheid terwijl er een aantal negatieve ervaringen mee zijn.
Grijs gebied he, waar ze de keys vandaan toveren is de vraag, en soms zitten er gebruikte keys tussen. Mensen willen het goedkoper, dus vraagt niemand verder ;). Betekend niet dat een hoop gewoon pallet games zijn, dus dan kopen ze ook wel eens een hele pallet op van een bepaalde game in een aparte verpakking en dat kost nou eenmaal wat minder.

De oplossing volgens hun is vaak teamviewer achtige praktijken, moet ook wel want hoe controleer je het anders? Ze kunnen niet even naar steam bellen en vragen of een key wel of niet gebruikt is. Zullen niet de eerste zijn waar klanten de shop proberen op te lichten door te zeggen de key werkt niet, dus het is uit noodzaak geboren.

G2play lost inderdaad problemen wel op, maar imho het geklaag van teamviewer nodig vind ik wat overdreven. Kinguin.net en nog een hele rits sites (haast wel 20) zijn gewoon van de zelfde eigenaar dus ze zullen toch wel iets goed doen :P

Dat het eens in de zoveel tijd een keer fout gaat moet je voor lief nemen, niemand weerhoud je voor een paar euro meer bij greenmangaming of gamersgate wat deals te scoren als je de gok niet wilt wagen :)

[ Voor 4% gewijzigd door MusicAddict op 03-09-2013 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzullad
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-09 08:33
Iemand ervaring met cdkeys-shop.com??
Staat nog niet in de lijst maar wil er binnenkort BF4 preorderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Laatst online: 10-09 13:50

yzx

8088 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:53:

[...]

Het feit dat ik zodra ik na een checkout naar de paypal uitbetalings pagina ga en mij inlog ik de melding krijg om
To pay for this purchase right now, add a debit, credit or prepaid card to your PayPal account.
En hier niet omheen kan
TWeaKLeGeND schreef op maandag 02 september 2013 @ 01:38:
[...]

Dit is gewoon mogelijk, deze eisen worden soms gesteld, en bepaalde betalingskoppelingen worden dan geweigerd of er word pas later op uitlevering over gegaan. (na een veilige payment clearing marge)
Ik vind paypal net heel fijn werken zonder krediet kaart eraan gebonden, eerst kijken voor geld, geen geld is geen aankoop ;)

NU heb ik een virtuele mastercard aangemaakt voor die google play zooi, en betrap me vaak genoeg dat ik koop koop koop ( meestal 1euro apps ) maar dan nog. Het bedrag dat je er opstaat duurt eventjes voor dat die veranderd :+

[ Voor 32% gewijzigd door yzx op 03-09-2013 20:27 ]

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:25
Marzullad schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 18:58:
Iemand ervaring met cdkeys-shop.com??
Staat nog niet in de lijst maar wil er binnenkort BF4 preorderen!
Geen ervaring mee, maar ik vind het opvallend dat BF4 Premium als optie er bij staat voor tevens 38 euro.

Als dat Premium is, zoals ik verwacht dat het bedoeld wordt, is dat voorlopig de goedkoopste optie die ik er van gezien heb. Tot nu toe staat Premium via Origin als 50 euro en andere verkoopkanalen zitten ook nog rond die prijs, of hebben hem nog niet staan.

Zou dus een mooie deal kunnen zijn, maar is daarom ook juist weer een beetje dubieus :P Ik zou als ik jou was even wachten met bestellen tot er wat mensen reviews plaatsen bij dat artikel zelf.

[ Voor 7% gewijzigd door flippiej op 04-09-2013 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
+ http://cdkeyshere.com binnen 1 uur key gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:13
Gister Total War: Rome 2 gekocht bij gamekeys4all

een uur gespeeld en vandaag wil ik het weer spelen en staat er ipv play purchase in steam. iemand dat wel eens gehad? ze gaan een oplossing zoeken voor me leuk is anders :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 100procent
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 17:59
Heb je misschien 2 accounts bij Steam? Ik heb dat wanneer ik inlog bij 1 account terwijl bepaalde spellen op het andere account staan.

• Wognummer
Nee ik heb steam nogmaals geïnstalleerd en dan is de game helemaal verdwenen :(

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Your cart item count is greater than the allowed maximum total of 1. You will not be able to checkout until resolved!
Wil je 2 spellen kopen krijg je dit ???

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Wognummer schreef op donderdag 05 september 2013 @ 06:48:
Nee ik heb steam nogmaals geïnstalleerd en dan is de game helemaal verdwenen :(
Misschien dat de serial key een gejatte was? Neem even contact op met de site waar je het spel gekocht hebt! Succes!

An  a day keeps the doctor away.

• novalite
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-06 05:16
Net via CDKeyOnline.nl de nieuwe Final Fantasy gekocht.

Had netjes binnen een paar tellen de CD-Key (scan) en kon deze registreren.

Maar nu kan ik nergens op de site van SquareEnix vinden hoe ik de game kan downloaden.
Zie de game netjes bij mijn account staan maar nergens een download link te vinden.
Op de support pagina staat alleen dat je een andere browser moet proberen maar dat heeft geen nut als er uberhaupt geen download optie is 8)7

Weet iemand hier misschien wat ik verkeerd doe?

Mijn speeltje

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:16
novalite schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:43:

Maar nu kan ik nergens op de site van SquareEnix vinden hoe ik de game kan downloaden.
Zie de game netjes bij mijn account staan maar nergens een download link te vinden.
Op de support pagina staat alleen dat je een andere browser moet proberen maar dat heeft geen nut als er uberhaupt geen download optie is 8)7

Wellicht is het de bedoeling dat je de game download via Piratebay oid?
Staat er niets in de beschrijving van de game op cdkeyonline?

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 17:04
novalite schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:43:

Van CDkeysonline.nl

Instructies activering CD Key:

Download het programma Steam via onderstaande link:
http://store.steampowered.com/about/
Installeer
Start Steam en log in op uw Steam account.
Klik op de Spelen Menu.
Kies Activeer een product op Steam.
Volg de instructies op het scherm om het proces te voltooien.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• novalite
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-06 05:16
Quadradial schreef op donderdag 05 september 2013 @ 13:36:
[...]

Van CDkeysonline.nl

Instructies activering CD Key:

Download het programma Steam via onderstaande link:
http://store.steampowered.com/about/
Installeer
Start Steam en log in op uw Steam account.
Klik op de Spelen Menu.
Kies Activeer een product op Steam.
Volg de instructies op het scherm om het proces te voltooien.
Dit heb ik geprobeerd maar krijg dan de melding van een ongeldige productcode.
FF XIV is ook helemaal niet op Steam te vinden.

Heb al een support mailtje gedaan naar Square-Enix en CDKey Online maar dat gaat vast even duren.
Ik download ondertussen maar een ISO van de EU installatie dvd en hoop dat deze het gaat doen.

-UPDATE-

Na wat rondchecken via WhatsApp bij vrienden eruit gekomen en de game loopt nu binnen _/-\o_
Een vriend van me had de game via een andere winkel (GameKeyStore.net) gekocht en die had een download link van Square-Enix bij zijn bestelling gekregen.
Wel vaag dat ik deze download via de site van Square-Enix niet heb kunnen vinden.

Mocht iemand ook tegen dit probleem aanlopen:
http://www.finalfantasyxiv.com/playersdownload/eu/ Hier kun je de launcher/client downloaden

[ Voor 24% gewijzigd door novalite op 05-09-2013 14:10 ]

Mijn speeltje

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Vanmiddag Saint Row 4 besteld (29 euro nogwat bij cdkeyshere.com (Stem Gift) (betaald .. nu afwachten)
Omdat je niet 2 keer achter elkaar kan bestellen zonder 2 weken te moeten wachten :? gaan zoeken naar Rayman Legends...

Die nu gekocht via Fast2Play (na de nodige Gateway errors ???) maar goed. kostte iets van 15 euro. En via Paypal zag ik dat de betaling gegaan is naar G2play.com dus....

-Update 15:27- Fast2Play code per mail ontvangen.
-Update 16:35- even ingelogd op Cdkeyshere en daar staat nu ook een steam gift link.

[ Voor 14% gewijzigd door Frostbite op 05-09-2013 16:36 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Wognummer
iApp schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:32:
[...]

Misschien dat de serial key een gejatte was? Neem even contact op met de site waar je het spel gekocht hebt! Succes!
had ik al gedaan maar nog geen reactie terug helaas vanavond even reminder naar ze sturen en anders ga ik mn geld terugvragen en hem gewoon op steam kopen

• deraco96
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 30-04 22:30

deraco96

Altijd.

Ik wilde alleen even melden dat ik gewoon een goede ervaring kan toevoegen bij G2play.net. Oa door het toch wel grote aantal goede ervaringen (niet dat ik het topic echt bewust volg) Far Cry 3 gekocht voor 17 euro en na 10 minuten een werkende key in de mailbox. Was overigens de eerste keer dat ik ook daadwerkelijk een key via zo'n site kocht, ook al wist ik al wel langer van het bestaan van gamekeywebsites en dit topic.

01101000 01100001 01100100 00100000 01101010 01100101 00100000 01101110 01101001 01101011 01110011 00100000 01100010 01100101 01110100 01100101 01110010 01110011 00100000 01110100 01100101 00100000 01100100 01101111 01100101 01101110

• Wognummer
en inmiddels opgelost door gamekeys4all heb de game nogmaals gekregen maar dan als steamgift

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 17:39

RyuuPro

That Damn Fly

Civ 5 - Brave New World key gekocht bij Go2Arena.
Niets op aan te merken, had mijn key binnen een minuut na bestelling.

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Laatst online: 04-09 17:50
bestel niet bij http://game5ive.com/
ze hebben al diverse bestolen

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzullad
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-09 08:33
Bij de shop OnlineKeyStore.com staat onder VPN "onbetrouwbaar".
Gaat dit over de hele shop of alleen over de VPN als je Russische keys koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurrie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-12-2022
Ik heb van 't weekend voor de derde keer bij gamecards.eu besteld en binnen een paar minuten de key in de mail gekregen.

De allereerste keer dat je bij ze besteld duurt het proces wat langer. Ze bellen je namelijk persoonlijk op om een controle te doen of jij daadwerkelijk betaald hebt. Dit doen ze op basis van wat je bij Paypal hebt opgegeven, dus vragen ze om je naam, adres, e-mail en transactienummer van de Paypalbetaling door te geven. Dat is dus éénmalig bij je eerste bestelling. Ik was hier wel van gecharmeerd eigenlijk, maar het is natuurlijk wel een extra drempel voor sommige mensen (zeker als je NU NU NU je key wilt, er gaat nl ong een uurtje overheen voor ze je bellen (vanuit de UK bij mij)).

Hoe dan ook, ik vertrouw ze wel en kan ze ook wel aanraden. Scheelt toch een paar euro per maand t.o.v. een subscription bij het spel dat ik speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 18:06
Het valt me op dat er weinig FIFA 14 Ultimate Edition in de omloop zijn. Ook de prijs van FIFA 14 ligt hoger dan FIFA 13 vorig jaar. Iemand die toevallig ook op zoek is naar FIFA 14?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 21:19
chengbondkwok schreef op maandag 09 september 2013 @ 22:27:
Het valt me op dat er weinig FIFA 14 Ultimate Edition in de omloop zijn. Ook de prijs van FIFA 14 ligt hoger dan FIFA 13 vorig jaar. Iemand die toevallig ook op zoek is naar FIFA 14?
De goedkoopste die ik heb kunnen vinden ligt rond 33 euro. Valt me idd een beetje tegen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Naja vergeleken met console games is dit nog steeds zeer scherp in mijn ogen, ik vond hem bij amazon nog goedkoper, omgerekend onder de 30 euro, ik weet verder niet hoe het koop proces daar in zijn werk gaat bij een download want ik order er nooit.
http://www.amazon.com/FIF...creativeASIN%3DB00CMSCWGS

[ Voor 106% gewijzigd door pino85 op 10-09-2013 19:51 ]

Liefhebber van Tweakers

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
triesvan schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:01:
[...]
De goedkoopste die ik heb kunnen vinden ligt rond 33 euro. Valt me idd een beetje tegen :/
http://www.nuuvem.com.br/produto/1202-fifa-14
60 Braziliaanse reals = 19,8444528 euro's
Origin key.

• Avioto

• chengbondkwok
  • Laatst online: 18:06
Ik heb uiteindelijk via cdkeyhouse voor afgerond €36 Fifa 14 gekocht. Ook heb ik voor €10 de ultimate edition upgrade erbij gehaald. Dus een totaal van €46. Even duur als Fifa 14 zonder ultimate edition.

• tobitronics
  • Laatst online: 26-09 13:01
Iemand ervaringen met go2arena.com? Ik zoek even key voor arma 3 en zij zijn t goedkoopst...

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ik heb al velen malen via go2arena gekocht, nooit problemen gehad en inderdaad in veel gevallen echt het goedkoopste.

Liefhebber van Tweakers

• tobitronics
  • Laatst online: 26-09 13:01
pino85 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 21:34:
Ik heb al velen malen via go2arena gekocht, nooit problemen gehad en inderdaad in veel gevallen echt het goedkoopste.
Top, bedankt! Arma 3 here I come :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roger128
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-05 19:03
Wel frappant dat gta V al aan te schaffen is voor de pc
http://www.g2play.net/sto....html?partner=cdkeyprices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 09:36

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-09 19:12
Heel goed lezen !

Er staat duidelijk bij dat het een pre-order betreft.

En de game komt idd uit voor de pc ,alleen is de release datum nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
MaXeRs schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:52:
[...]
En de game komt idd uit voor de pc
Werk je bij Rockstar ofzo? PC versie is niet aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 22:04
Avioto schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:22:
[...]

Werk je bij Rockstar ofzo? PC versie is niet aangekondigd.
Niet aangekondigd maar de broncode van de huidige releases hint er wel naar: Uitgelekte GTA V-code verwijst naar pc- en PS4-versie - Game - Nieuws - Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Zovaak gebeurt het bij games en dan komt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biert1982
  • Laatst online: 15:25
Review G2play:
https://www.g2play.net

Fifa13 besteld voor Origin. Code netjes binnen de minuut toegestuurd gekregen. Geen problemen mee gehad.

Review CJS-CDKeys:
http://www.cjs-cdkeys.com/

Batman Origins besteld voor Steam. Een voorlopige code ontvangen om op een NVidia website te registreren voor een Steam code. Dit werkte en spel staat nu op Steam geregistreerd. De code van de CJS-CDkeys website wordt past vrijgegeven nadat je hebt geverifieerd met je telefoonnummer.

[ Voor 53% gewijzigd door biert1982 op 17-09-2013 03:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadore
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19-12-2023
Iemand al een goede plaats voor bf4 te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 24-09 20:56

RoyK

Hobby tekenaar

Als ik hier de fysieke versie van BF4 bestel is hij goedkoper dan de key versie op dezelfde website. Wat zou het verschil kunnen zijn?

http://www.gamesync.nl/ba...n-bestellen-gamesync.html

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DateTime.Now
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
RoyK schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 08:41:
Als ik hier de fysieke versie van BF4 bestel is hij goedkoper dan de key versie op dezelfde website. Wat zou het verschil kunnen zijn?

http://www.gamesync.nl/ba...n-bestellen-gamesync.html
Deluxe is toch met metalen case en meuk ? Staat er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Laatst online: 24-09 20:56

RoyK

Hobby tekenaar

Nee, de Deluxe versie geeft je wat meer in game zoals een extra DLC en wat snelle unlocks. En geloof ik ook een goedkopere aan bieding voor de DLC pack later. De hele case kan me niets meer schelen. Vroeger wel, maar BF3 heb ik ook gewoon via een download en moet zeggen dat ik de case niet mis. Tijden veranderen. Maar als de game een paar euro goedkoper is, en ik er een case bij krijg, tja... waarom dan niet :)

Mijn portfolio op Instagram

• Tweaker36
GreenManGaming wil mijn geld absoluut niet. :(

Op de USA site heb je nu NFS: The Run (5$), NFS: Most Wanted (8$) en MoH: Warfighter (8$) in de aanbieding. De deals zijn voorbehouden aan de USA, iets wat de publisher veel kans bepaalt.

Dus leuk mijn VPN opengelegd, USA accountje aangemaakt, en dan met visa betalen: does not compute. Paypal evenmin. :(

Bij Amazon is de USA restrictie niet anders, maar als je gewoon een USA adres opgeeft, doen ze verder niet moeilijk dat je vanaf een Europees PayPal account of credit card betaalt. Ik vermoed daarom dat het opgeven van een USA adres voldoende is om wettelijk in orde te zijn, maar GMG gaat dus duidelijk een stap verder. Volgens mij gewoon tegen hun eigen winkel...

[ Voor 3% gewijzigd door Tweaker36 op 18-09-2013 17:36 ]

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-09 09:36
Tweaker36 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 17:36:
GreenManGaming wil mijn geld absoluut niet. :(

Op de USA site heb je nu NFS: The Run (5$), NFS: Most Wanted (8$) en MoH: Warfighter (8$) in de aanbieding. De deals zijn voorbehouden aan de USA, iets wat de publisher veel kans bepaalt.

Dus leuk mijn VPN opengelegd, USA accountje aangemaakt, en dan met visa betalen: does not compute. Paypal evenmin. :(

Bij Amazon is de USA restrictie niet anders, maar als je gewoon een USA adres opgeeft, doen ze verder niet moeilijk dat je vanaf een Europees PayPal account of credit card betaalt. Ik vermoed daarom dat het opgeven van een USA adres voldoende is om wettelijk in orde te zijn, maar GMG gaat dus duidelijk een stap verder. Volgens mij gewoon tegen hun eigen winkel...
Misschien zijn de keys wel region locked.

• Tweaker36
Lee245 schreef op woensdag 18 september 2013 @ 17:44:
[...]
Misschien zijn de keys wel region locked.
Volgens Reddit is dat het probleem niet. ;)
Pagina: 1 ... 30 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico