krouwen schreef op dinsdag 03 september 2013 @ 18:22:
Heb nu al een tijdje teamviewer aan maar krijg nog geen inlog, ik had een afspraak gemaakt nu. Onlinekeystore mag zeker op de onbetrouwbare lijst net zoals G2play misschien.
G2play heeft het trouwens wel netjes opgelost, maar moest wel mijn origin inlog gegevens doorgeven (gelijk daarna weer wachtwoord veranderd natuurlijk). Maar wat ik me toch afvraag, dat ze uberhaupt gebruikte CD-keys verkopen betekend toch dat het wel malafide bedrijven zijn. Anders zou dit gewoon nooit mogen voorkomen. Het betekend dat de bron van de CD-keys heel vaag is of al door werknemers worden gebruikt.
De lijst in de topicstart is volgens mij niet meer recent btw, want ik heb het topic doorzocht op G2play en onlinekeystore en er zijn wel meerdere negatieve ervaringen. 100% betrouwbaar klopt dus zeker niet.
EDIT: ik zie dat onlineketstore al aangepast is maar G2play heeft nog 100% betrouwbaarheid terwijl er een aantal negatieve ervaringen mee zijn.
Grijs gebied he, waar ze de keys vandaan toveren is de vraag, en soms zitten er gebruikte keys tussen. Mensen willen het goedkoper, dus vraagt niemand verder

. Betekend niet dat een hoop gewoon pallet games zijn, dus dan kopen ze ook wel eens een hele pallet op van een bepaalde game in een aparte verpakking en dat kost nou eenmaal wat minder.
De oplossing volgens hun is vaak teamviewer achtige praktijken, moet ook wel want hoe controleer je het anders? Ze kunnen niet even naar steam bellen en vragen of een key wel of niet gebruikt is. Zullen niet de eerste zijn waar klanten de shop proberen op te lichten door te zeggen de key werkt niet, dus het is uit noodzaak geboren.
G2play lost inderdaad problemen wel op, maar imho het geklaag van teamviewer nodig vind ik wat overdreven. Kinguin.net en nog een hele rits sites (haast wel 20) zijn gewoon van de zelfde eigenaar dus ze zullen toch wel iets goed doen
Dat het eens in de zoveel tijd een keer fout gaat moet je voor lief nemen, niemand weerhoud je voor een paar euro meer bij greenmangaming of gamersgate wat deals te scoren als je de gok niet wilt wagen
[
Voor 4% gewijzigd door
MusicAddict op 03-09-2013 18:56
]