Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 29 ... 52 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grid 2 gekocht bij directgamecards voor 20! Code: grid2 gelijk ontvangen! Vaag dat ineens hun live-chat een engelsman is geworden, maar alsnog even goede service!

@Manke goede find. Heb ook gelijk nog LA Noire gehaald voor 7.50 (Y)
[edit] dit was 3 dagen geleden, weet niet of jullie nog wel LA Noire voor dezelfde prijs kunnen kopen @ amazon (in dollars).

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2013 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 17:13
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:29:
Grid 2 gekocht bij directgamecards voor 20! Code: grid2 gelijk ontvangen! Vaag dat ineens hun live-chat een engelsman is geworden, maar alsnog even goede service!

[edit] dit was 3 dagen geleden, weet niet of jullie nog wel LA Noire voor dezelfde prijs kunnen kopen @ amazon (in dollars).
Amazon deals waren tot 31 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheUninvited schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:33:
[...]

Amazon deals waren tot 31 mei.
Ah, dan was ik net op tijd haha, helaas pindakaas dan :( had het eerder moeten vermelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-09 01:39
Verwijderd schreef op maandag 03 juni 2013 @ 22:29:

de live-chat man is niet echt live... hij vraagt elke keer hetzelfde en is altijd een bot :P

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Net via onlinekeystore een key van fifa13 gekocht. Direct in m'n inbox, werkte perfect. Eerste potjes er alweer opzitten. Goede ervaring dus

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ienni1983 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 20:36:
[...]

de live-chat man is niet echt live... hij vraagt elke keer hetzelfde en is altijd een bot :P
Haha, neejoh! Dat is hun welkomst message, als je tegen ze praat dan praten ze terug =p mijn eerste keer zei ik Ziekenhuis (om te testen), toen kreeg ik een antwoord van.. helaas verkopen wij geen verband en kunnen wij ook geen medisch advies aanbieden.. - zoiets en toen maar een gesprek aangegaan haha

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2013 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had trouwens laatst bij GMG Batman Arkham Asylum GOTY gekocht voor €4 - 2 dagen geleden. Ben weer traag met reporten, volgens mij is het niet meer geldig!

http://www.greenmangaming...-arkham-asylum-game-year/ - yup het is weggehaald, prijs terug naar 19.99

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2013 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:26
Hier een positieve ervaring met Gameholds. 20 minuten na de paypal confirmation had ik de steam key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:46

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:10:
Had trouwens laatst bij GMG Batman Arkham Asylum GOTY gekocht voor €4 - 2 dagen geleden. Ben weer traag met reporten, volgens mij is het niet meer geldig!

http://www.greenmangaming...-arkham-asylum-game-year/ - yup het is weggehaald, prijs terug naar 19.99
Jammer :(, had het graag voor die prijs opgepakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Ircghost schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:54:
[...]

Deze lijkt mij ook wel interessant :P

http://www.greenmangaming...on/batman-arkham-origins/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Ircghost schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 22:54:
[...]

Jullie weten dat hij voor een euro meer (4,99) nu in de mid-week sale is op Steam zelf? :P
http://store.steampowered.com/app/35140/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Pagina terug, beide batmans voor $12, al een tijdje
http://www.amazon.com/Bat...ck-Download/dp/B00APOVDKW

Maar voor die paar euro meer op steam kopen is misschien makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:25
Net Skyrim Legendary Edition gekocht voor €25 via http://www.go2arena.com/t...m-cd-key-eu-preorder.html

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thelanorth
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-04 09:54
Prima zaken gedaan met onlinekeystore.com MW 2 key voor steam voor 14,45 binnen een half uur binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thelanorth
Ik zie op: http://www.onlinekeystore...-KEY-Direct-Download.html dat ze nu GTA V voor de pc aanbieden hoewel ik nergens een harde datum kan vinden. Weet iemand hier het fijne van? ik kan met haast niet voorstellen dat dit legit is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-06 15:59
zojuist black ops 2 PL gekocht met nuketown vanaf elite keys.
kreeg netjes na 20 minuten een scan van een code op gestuurd. is die code al gebruikt..
krijg dit bericht : http://i.imgur.com/MhzBxar.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Thelanorth schreef op vrijdag 07 juni 2013 @ 21:50:
Ik zie op: http://www.onlinekeystore...-KEY-Direct-Download.html dat ze nu GTA V voor de pc aanbieden hoewel ik nergens een harde datum kan vinden. Weet iemand hier het fijne van? ik kan met haast niet voorstellen dat dit legit is..
Die staat er al een paar maanden. De release datum voor de pc zou 31-12-2013 zijn. ;)

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
Zojuist een Refund van me 22,90 gekregen en opnieuw besteld bij elite keys. laten we kijken of het nu wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 25-09 19:12
rayhvh schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 09:44:
Zojuist een Refund van me 22,90 gekregen en opnieuw besteld bij elite keys. laten we kijken of het nu wel werkt.
Waarom een refund ? Je kan toch ook vragen om een andere key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
Ja dat is wat ze deden. ik heb alleen gevraagt of ze het probleem willen oplossen.

NIEUWE key binnen.
ziet er naar uit dat deze wel werkt. lijten we hopen :)

[ Voor 32% gewijzigd door rayhvh op 08-06-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 11:21

crizyz

ne.t.weaker

Don't Starve Steam key voor € 6,90, zelf geen ervaring met deze shop maar gezien eerdere reacties lijkt deze ok te zijn. :)

http://www.go2arena.com/don-t-starve-steam-cd-key-eu.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-09 22:52
rayhvh schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 09:44:
Wees blij dat je tenminste een refund kreeg.. Heb nog steeds €50,- tegoed van onlinekeystore.com (BO2 bij release).. Ging iets mis met de betaling, was wel afgeschreven maar geen key.

Na een paar dagen kreeg ik een mail of ik wou stoppen met ze te "spammen" (ik stuurde 1 mailtje per dag) en dat ik dan wel mijn geld zou terug krijgen... Nog steeds niets :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Net 1800 MS points gekocht bij world of cd keys. Eerste werkt niet was al gebruikt, kreeg binnen 10 minuten een nieuwe maar ook die is al gebruikt. Maar goed ze zijn wel redelijk snel met antwoorden.

Okay 3e poging werkte :) +1 voor support hoor, kreeg echt super snel antwoord steeds

[ Voor 18% gewijzigd door WeAreLegion op 10-06-2013 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
R0y. schreef op zondag 09 juni 2013 @ 22:41:
[...]

Wees blij dat je tenminste een refund kreeg.. Heb nog steeds €50,- tegoed van onlinekeystore.com (BO2 bij release).. Ging iets mis met de betaling, was wel afgeschreven maar geen key.

Na een paar dagen kreeg ik een mail of ik wou stoppen met ze te "spammen" (ik stuurde 1 mailtje per dag) en dat ik dan wel mijn geld zou terug krijgen... Nog steeds niets :N
Wanneer was dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Release van bo2, de zelfde avond volgens mij.... Ze waren er ook niet echt blij om dat ik een reactie op hun facebook/review systeem had gezet hadden ze laten weten. Ik moest me niet zo zorgen maken werd me verteld!

Probeem was volgens mij dat ideal weer via 1 of ander vaag systeem richting hun ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Dat is dus al een half jaar geleden.. Wanneer heb je ze nu voor het laatst gesproken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Ircghost schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:24:
Dat is dus al een half jaar geleden.. Wanneer heb je ze nu voor het laatst gesproken dan?
Na een aantal mails was ik het gaan afwachten. 2 maanden later (uit me hoofd) had ik weer 2 mails gestuurd maar nooit een reactie op gehad.

Misschien klinkt het als een oude koei uit de sloot halen... Maar je kan veel doen voor €50 imo :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik zou weer wat laten weten op Facebook als ik jou was, daar zijn ze gevoelig voor. Gewoon je verhaal netjes uitleggen met alle niet persoonsgebonden details bijvoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Ircghost schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:34:
Ik zou weer wat laten weten op Facebook als ik jou was, daar zijn ze gevoelig voor. Gewoon je verhaal netjes uitleggen met alle niet persoonsgebonden details bijvoegen.
Weer een mail gestuurd, kreeg snel antwoord van dezelfde knakker. Ik vraag duidelijk om een refund ( geld terug of waardebon oid). Krijg ik dus weer een bo2 key, waarop ik reageer dat ik die al lang heb ( duidelijk aangegeven in eerdere mails).... Had ik het maar eerder moeten zeggen.

Mail terug gestuurd met een kopie van een mail van hem ( waar ik nooit meer wat over heb gehoord ).
Hello,

Apologies for the trouble caused, i've forwarded the details to the payments department to get this issue sorted with.

Please rate & review my support.
Regards,
Support Executive,
OnlineKeyStore.com.

Ticket Details
Ticket ID:
Department: Order Enquiries
Type: Issue
Status: Answered
Priority: Realtime

Support Center: https://support.onlinekeystore.com/index.php?
Als ik niks terug krijg post ik heel het mail verkeer naar hun op facebook. Prutsers!

edit

Mijn vorige ticket was closed, bovenstaande was zijn laatste reactie. Vervolgens een nieuwe ticket aangemaakt met de vraag naar een refund of een coupon..Nu verteld meneer me doodleuk omdat hij me nu de key heeft gegeven dat hij er niks meer aan mag doen.. Toen ik hem zei dat als ik niet geholpen werd ik het op facebook zou plaatsen wenste hij me veel succes, en dat het mijn schuld was.. Omdat ik blijkbaar niet helder genoeg was. Al zou ik dat niet zijn, moeten er geen bellen gaan rinkelen als er al een order open staat voor een half jaar :?

Prutsers, ik pak die key en gooi hem wel op V&A. |:(

[ Voor 20% gewijzigd door R0y. op 11-06-2013 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manke
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Gamecardwinkel verkoopt 250 x BF4 voor 40 euro. Als ik het goed begrijp is het de deluxe edition.
Als je de code 'website' gebruik krijg je volgens mij nog eens 2,50 euro korting. Maar ik weet niet zeker of dat werkt.

Edit: Link is ook wel handig ;) http://gamecardwinkel.nl/...ails/id/130/Battlefield-4

[ Voor 18% gewijzigd door Avioto op 17-06-2013 16:25 ]

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brugman
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:50
Avioto schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:24:
Als ik het goed begrijp is het de deluxe edition.
Dat klopt niet. Het is de normale versie. Bij elke pre order krijg je er de China DLC bij.
De deluxe versie heeft een adviesprijs van €70 en bevat naast de China DLC ook Toegang Tot De Exclusieve Battlefield 4™ Beta en 3 Gold Battlepacks. (wat dat dan ook mag zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassie90
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 22:30
Gamecardwinkel verkoopt 250 x BF4 voor 40 euro. Als ik het goed begrijp is het de deluxe edition.
Als je de code 'website' gebruik krijg je volgens mij nog eens 2,50 euro korting. Maar ik weet niet zeker of dat werkt.

Edit: Link is ook wel handig ;) http://gamecardwinkel.nl/...ails/id/130/Battlefield-4
Bedankt, net besteld! *O*

Code 'Website' werkt inderdaad voor 2,50 euro korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Laatst online: 25-09 22:54

Jammer dat je niet van te voren weet of dit een Russische editie betreft, zoals in BF3 veel het geval was. Stond nergens vermeld en opeens in origin was het Russisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
brugman schreef op maandag 17 juni 2013 @ 16:54:
[...]

Dat klopt niet. Het is de normale versie. Bij elke pre order krijg je er de China DLC bij.
De deluxe versie heeft een adviesprijs van €70 en bevat naast de China DLC ook Toegang Tot De Exclusieve Battlefield 4™ Beta en 3 Gold Battlepacks. (wat dat dan ook mag zijn.)
Ok mijn fout. Kan me niet voorstellen dat die battlepacks en beta toegang 20 euro waard zijn? :s
Bassie90 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:30:
[...]
Code 'Website' werkt inderdaad voor 2,50 euro korting!
Thanks, goed om te weten :)
BusmuiZ schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:51:
[...]

Jammer dat je niet van te voren weet of dit een Russische editie betreft, zoals in BF3 veel het geval was. Stond nergens vermeld en opeens in origin was het Russisch.
Ik heb alleen maar goede ervaringen met deze winkel, maar je weet het nooit zeker natuurlijk.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-09 21:05
Zethiel schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:09:
[...]

Ik zie net in de reclames de volgende code voor op g2play staan, G5DISCOUNT ( 5% korting ), geen idee tot wanneer deze geldig is.
Ik denk nog steeds, want ik zie de banner nu staan op een site met de tekst "You've visited G2Play, but didn't buy anything". Profiteer er dus van menseeeeeeh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Far Cry 3: Blood Dragon voor €2.49 - coupon code: doubledragon

Iemand nog ergens een nieuwe game die je onder de 5 euro ergens kunt knallen?

Trouwens die g2play coupon kun je gewoon overal vinden, cdkeyprices, dl5compare, die zal er altijd zijn

[ Voor 143% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Hoe zit het nu met sites als G2play en Fast2play. Lees hier en daar wisselende verhalen over zeer tevreden personen, maar ook over niet werkende keys en geflagde Steam accounts.

Eingelijk wil Simcity kopen, maar wil voorkomen dat mijn Origin account om wat van rede dan ook wordt geblockt. Iemand advies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Maak een tweede origin account aan als je het echt niet vertrouwd. Verder kijk wat voor key het is, russich etc of niet, of een die je alleen had kunnen kopen in het begin.. Daardoor werden bijvoorbeeld wat battlefield kopers genaaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
ronwiel schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 21:12:
Hoe zit het nu met sites als G2play en Fast2play. Lees hier en daar wisselende verhalen over zeer tevreden personen, maar ook over niet werkende keys en geflagde Steam accounts.

Eingelijk wil Simcity kopen, maar wil voorkomen dat mijn Origin account om wat van rede dan ook wordt geblockt. Iemand advies?
Je hoort vaak meer negatieve reacties als positieve.. Zou jij iets posten mbt. dat onderwerp (behalve op GoT) als alles is goed gegaan bijvoorbeeld? Ik denk het persoonlijk niet.

Meer als 75% van mijn steam lijst heb ik via sites als g2play gekocht, nergens problemen mee gehad. Origin alleen BF3 premium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:49
Torchlight is gratis bij gog.com tot 19.59 GMT 20 juni
http://www.gog.com/news/2...mer_sale_begins_on_gogcom
Inloggen en in je winkelmand plaatsen en dan niks afrekenen is voldoende.

Ze hebben sowieso 50% korting op van alles tot 5 juli.

[ Voor 13% gewijzigd door Señor Sjon op 19-06-2013 23:43 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:17
Zojuist Grid 2 besteld bij cdkeysdirect.com. Verloop van de bestelling:

19:00 Mail met paypal bevestiging
19:00 Mail met accountbevestiging van cdkeysdirect
19:00 Mail met bestelbevestiging van cdkeysdirect
19:00 Mail met betaalbevestiging van cdkeysdirect
19:00 Mail met cd key!

Binnen de minuut dus hele bestelling rond inclusief registratie (had er nog geen account) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://store.steampowered.com/sub/15190/?snr=1_702_204_
Dead Island GotY edition voor €4.99 - doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Net eerste bestelling gedaan bij onlinekeystore.com.

Netjes betaald en moest mijn telefoonummer opgeven voor een of andere pincode.
dus nummer invullen en gekozen voor sms en toen werd het stil....

duurt dat echt zo lang of?

-edit- Nu een half uur later nog niks nada noppes. Mobiel gaat zo maar uit. Hopelijk morgenochtend een sms binnen. Support ticket maar aangemaakt.

En anders ben ik 13 euro nogwat kwijt en is het gewoon byebye oks !

-edit2- inmiddels staan er een zooi mails in mijn mailbox van OKS dat alles toch doorgezet is.
Hmm misschien maar gauw die telefonische activatie eruit halen want dat werkt echt niet.

-Key ingevoerd en hij werkt. (Sniper 2 Limited edition)

[ Voor 53% gewijzigd door Frostbite op 23-06-2013 12:34 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

+3 voor http://www.kinguin.net/
Heb er al drie keer wat besteld en altijd binnen 5 minuten een key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Laatst online: 13-09 23:27
Boderlands 1 GOTY, Maffia II en Duke Nukem Forever zijn 4,99 bij greenmangaming.
Met de code GMG20-6WUSQ-LBC4U krijg je bovendien 20% korting dus is het 3,99 per spel.
De code werkt waarschijnlijk op 1 spel per bestelling, maar je kan gewoon meerdere bestellingen plaatsen met deze kortingscode.

Ik heb zelf zeer goede ervaring met deze site en heb er al meerdere spellen gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:09

MeNTaL_TO

The future is not set

Chrizzly schreef op zondag 23 juni 2013 @ 10:51:
Boderlands 1 GOTY, Maffia II en Duke Nukem Forever zijn 4,99 bij greenmangaming.
Met de code GMG20-6WUSQ-LBC4U krijg je bovendien 20% korting dus is het 3,99 per spel.
De code werkt waarschijnlijk op 1 spel per bestelling, maar je kan gewoon meerdere bestellingen plaatsen met deze kortingscode.

Ik heb zelf zeer goede ervaring met deze site en heb er al meerdere spellen gekocht.
Bedankt! Heb gelijk Maffia II meegenomen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:40
Verwijderd schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:21:
Far Cry 3: Blood Dragon voor €2.49 - coupon code: doubledragon

Iemand nog ergens een nieuwe game die je onder de 5 euro ergens kunt knallen?

Trouwens die g2play coupon kun je gewoon overal vinden, cdkeyprices, dl5compare, die zal er altijd zijn
Is hier Uplay voor nodig trouwens? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
xxxneoxxx schreef op zondag 23 juni 2013 @ 20:42:
[...]

Jep, is altijd nodig helaas bij de ubisoft games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xxxneoxxx schreef op zondag 23 juni 2013 @ 20:42:
[...]

Jazeker, zelfs als er een "steam sale" komt, meeste ubisoft games (tot zover ik weet) launchen alleen van uplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Laatst online: 25-09 09:45
Net BF3 Premium uitbreiding via Kinuin gekocht, gamekey binnen 5 minuten in m'n inbox!
Alleen werkt ie niet wanneer ik 'm verzilver in Origin :(

Works like a charm!~

[ Voor 9% gewijzigd door jorank op 24-06-2013 10:11 ]

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:48
Verwijderd schreef op zondag 23 juni 2013 @ 09:15:
+3 voor http://www.kinguin.net/
Heb er al drie keer wat besteld en altijd binnen 5 minuten een key.
Hier ook, 4 games goedkoop gevonden, binnen enkele minuten een mail dat de key beschikbaar is. Deze site gaat nog vaker worden gebruikt O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
Gisteren Company of Heroes 2 gepre-ordered by G2play.net, binnen 5 minuten alle benodige mails binnen. Zou mijn key een dag voor de release (25 juni) krijgen, wat zojuist ook gebeurd is. Zeer tevreden met het proces en zal zeker opnieuw bestellen :)

EDIT: Key binnen, works like a charm :)

[ Voor 7% gewijzigd door theburninglink op 25-06-2013 01:32 ]

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08:21
Ben aan het kijken voor Civilization 5
Kwam hem voor €7,31 tegen op http://inexus.us/civilization-5/steam-cd-key
Weet iemand of je een VPN nodig heb met deze key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Zuaro schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 19:59:
Als ik jou was zou ik Steam in de gaten houden, die hebben regelmatig discounts met Civ 5 en dan krijg je ook gelijk alle DLC erbij voor € 9,99. Enige nadeel is dat als je het spel echt nu wilt hebben er op dit moment niet een dergelijke actie is. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:36
Zuaro schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 19:59:
Die komt gegarandeerd een keer voorbij in de Steam Summer sale die binnen nu en ~1 maand plaats vind. De gold edition is dan volgens mij 10 Euro, waarbij je gelijk alle DLC tot nu toe hebt, behalve Brave New World. Rond de release van BNW (7 juli) zal het spel zelf ook wel in de sale zijn, als het dan geen Summer sale is.

[ Voor 22% gewijzigd door Lee245 op 26-06-2013 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Iemand ervaring met dreamgame? Die bieden CoH2 aan voor 33E, en ik heb die daar dan ook besteld.
Ze melden 3-5 mins levertijd en vanmiddag rond de lunch besteld en betaald met iDeal en nu nog niet binnen... wat zuigt.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Meh prima service van ze; had ze vanavond gemaild en binnen 30m een werkende key.
Nette gasten.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Sniper2 is dus ruk :| dus vanmiddag maar Tomb Raider gekocht bij Kinguin.net voor €13.50 (!) Top Top top
Key direct binnen zonder gezeur.

Vanavond geactiveerd en deze vette game gespeeld.

* Frostbite schrapt OKS en gaat voortaan wel naar Kinguin.net

[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 28-06-2013 00:37 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

Ik heb de volgende games die ik niet gebruik of ga gebruiken:

King's Bounty: The Legend
Real Warfare 1242
Fantasy Wars
Reign: Conflict of Nations
Real Warfare 2: Northern Crusades

Ongebruikte steam codes. Wie wil wat? 1 game per persoon, First come, first served. Stuur maar een PB.

[ Voor 5% gewijzigd door V3g3ta op 10-07-2013 20:22 ]

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thelanorth
Weer prima zaken gedaan bij Onlinekeystore.com
Tomb Rainder voor €15,70 (helaas niet gezien dat ie bij kinguin goedkoper was...) en Homefront voor €5,60
instantaan de codes ontvangen via de mail!

[ Voor 16% gewijzigd door Thelanorth op 28-06-2013 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Via Greenmangaming met couponcode Mortal Kombat Komplete edition gekocht voor €22,50 :)
Hij ziet hem als MK Retail en installeert hem nu.

Eindelijk weer eens een MK op de PC (sinds MK4)

[ Voor 37% gewijzigd door Frostbite op 03-07-2013 22:32 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keluwak
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-05 11:15
go2arena.com
  • Snel geleverd (mw3)
  • Creditcard moet met pin (vergeten :+ ), paypal geen probleem
  • 'transaction fee' die niet in prijsvergelijkingen wordt opgenomen (40 ct ofzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb veel goeie ervaring met Kinguin.net, heb er 4x Borderlands 2 van gekocht (€11,- het stuk), 2x Tom Raider (€11,50 het stuk), en in alle gevallen was 't enorm snel binnen, en werkte de keys goed. Ook staan er op het moment o.a. CoH 2 voor €27,- op, en Mortal Kombat gaat voor rond de €20,-

Lijken me allemaal heel nette prijzen, en de service ontbreekt ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
-1 voor G2Play.net

DLC gekocht op G2Play terwijl de speciale actie er was dat je Borderlands GOTY bij elke order er gratis bij kreeg en er stond dat het enkel niet voor time cards was..
Ik dus die dlc kopen en wat blijkt achteraf, dat op hun facebook staat dat het ook niet voor dlc & reward points is... dit stond dus niet op de website..

[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 04-07-2013 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 20:45
SmokingCrop schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 23:16:
-1 voor G2Play.net

DLC gekocht op G2Play terwijl de speciale actie er was dat je Borderlands GOTY bij elke order er gratis bij kreeg en er stond dat het enkel niet voor time cards was..
Ik dus die dlc kopen en wat blijkt achteraf, dat op hun facebook staat dat het ook niet voor dlc & reward points is... dit stond dus niet op de website..
Inderdaad vervelend dat de info op de site onvolledig is, maar is het niet een beetje overdreven om die site nu helemaal af te branden? Ik had het vreemd gevonden als die actie van toepassing was op DLC van een euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Tackleberry schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 23:27:
[...]
Inderdaad vervelend dat de info op de site onvolledig is, maar is het niet een beetje overdreven om die site nu helemaal af te branden? Ik had het vreemd gevonden als die actie van toepassing was op DLC van een euro...
Correct is correct. Ze waren tenslotte dit aan het testen dus het was best mogelijk dat het hen niet uitmaakte of het maar een euro was of niet.
Het begin van een goede website is volledige informatie geven. Met andere keyshops heb ik nog nooit informatie problemen gehad (of gelijk welk ander probleem eigenlijk).

Als iemand interesse heeft in deze DLC, hij staat op V&A aangeboden: [DLC] Far Cry 3: the lost expeditions DLC :*)
Reeds verkocht, lol 8)

[ Voor 29% gewijzigd door SmokingCrop op 05-07-2013 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 20:45
SmokingCrop schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 23:29:
[...]

Correct is correct. Ze waren tenslotte dit aan het testen dus het was best mogelijk dat het hen niet uitmaakte of het maar een euro was of niet.
Het begin van een goede website is volledige informatie geven. Met andere keyshops heb ik nog nooit informatie problemen gehad (of gelijk welk ander probleem eigenlijk).

Als iemand interesse heeft in deze DLC, hij staat op V&A aangeboden: [DLC] Far Cry 3: the lost expeditions DLC :*)
Reeds verkocht, lol 8)
In mijn ogen moet je pas een -1 geven nadat je de verkoper in staat hebt gesteld om de fout te herstellen. Dat heb je volgens mij niet eens geprobeerd. Fouten worden nu eenmaal gemaakt. Maar slordig van G2Play is het wel, dat is zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Tackleberry schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 00:12:
[...]

In mijn ogen moet je pas een -1 geven nadat je de verkoper in staat hebt gesteld om de fout te herstellen. Dat heb je volgens mij niet eens geprobeerd. Fouten worden nu eenmaal gemaakt. Maar slordig van G2Play is het wel, dat is zeker.
Ik heb er al een mail voor verzonden, maar ik heb zo het gevoel dat ze helemaal niets gaan terugzenden of dan zullen zeggen dat het niet gold voor dlc..
anders kom ik hier zeker nog eens om te zeggen dat de -1 in een +1 moet worden, aangezien ik toch een actief tweaker ben :)

refund gaat allesinds niet, want de dlc key hadden ze al gegeven.

edit: zoals ik al dacht
"Dear Customer,
If you haven't chosen the Borderlands key as a bonus at the moment of the checkout, we are unable to send you a free key by now.
We apologize for this issue."

een -1 dus.

[ Voor 16% gewijzigd door SmokingCrop op 05-07-2013 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via directgamecard

Company of Heroes 2 gehaald voor €27,74
Eerste key dat ik kreeg was al in gebruik door ander account.

Contact opgenomen en na een procedure heb ik een Tweede key gekregen die wel werkt.

dus een +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-09 22:47

Vae Victus

Awesome God

Is er iemand die een "guild" heeft bij http://www.go2arena.com/
Je kan dan extra korting krijgen.

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:13

BaRF

bijna kerst

nog een +1 voor www.go2arena.com!

BO2 gehaald, goedkoopste en meteen afgeleverd (en werkend! ;))

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
+1 voor OnlineKeyStore.com: Sims 3 Island Paradise besteld, na een verificatie SMSje kreeg ik direct een mailtje met de benodigde codes, die ik direct op de website van sims3 kon invoeren :)
hij verschijnt nog niet in m'n games lijst maar dat probleem ligt bij EA i guess...
-edit, voor de volledigheid-
En inmiddels zie ik hem ook in origin, EA had dus wat probleempjes

[ Voor 32% gewijzigd door mschol op 10-07-2013 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mark of the Ninja gekocht bij directgamecards voor 10, coupon code Ninja

Schijnt 1 van de beste stealth games te zijn! Ben benieuwd, zal een review geven ergens op de goede forum voor geintereseerden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winnepooh
  • Laatst online: 09-04 10:16
zonet gebruik gemaakt van kinguin.net en binnen een minuutje de code gekregen!
Netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:36
Verwijderd schreef op vrijdag 12 juli 2013 @ 15:28:
Mark of the Ninja gekocht bij directgamecards voor 10, coupon code Ninja

Schijnt 1 van de beste stealth games te zijn! Ben benieuwd, zal een review geven ergens op de goede forum voor geintereseerden
Is op Steam goedkoper. Komt misschien ook nog eens langs met meer korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lee245 schreef op zaterdag 13 juli 2013 @ 21:14:
[...]

Is op Steam goedkoper. Komt misschien ook nog eens langs met meer korting.
Fuuuuck, schijnt nog eens NOG goedkoper te worden 18 juli met de summer sales, 75%! Heb nog geen tijd gehad om het te spelen, wel gedownload. Beetje in de ban van dota op het moment :(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2013 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
SmokingCrop schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 00:14:
[...]

Ik heb er al een mail voor verzonden, maar ik heb zo het gevoel dat ze helemaal niets gaan terugzenden of dan zullen zeggen dat het niet gold voor dlc..
anders kom ik hier zeker nog eens om te zeggen dat de -1 in een +1 moet worden, aangezien ik toch een actief tweaker ben :)

refund gaat allesinds niet, want de dlc key hadden ze al gegeven.

edit: zoals ik al dacht
"Dear Customer,
If you haven't chosen the Borderlands key as a bonus at the moment of the checkout, we are unable to send you a free key by now.
We apologize for this issue."

een -1 dus.
Uiteindelijk ligt het wel bij de user dat je het niet gekozen hebt maar het is wel jammer dat ze het niet meer aanbieden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Review

Civ 5 Brave New World besteld bij http://www.gamekeystore.n...brave-new-world-steam-key
Door gebruik van de code: AllKeyShop maar € 15,54 betaald.
Ik had de code gekregen als Steam gift na 2 uurtjes, werkt perfect :)
Wel belangrijk om Steam gift te selecteren als je geen VPN toestanden wenst, anders wel wat goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Mensen,

Graag jullie aandacht voor het volgende:

Sommige keysellers verkopen keys in een bepaald grijs gebied, dit weten de meesten en gaan hier een soort van stilzwijgend mee akkoord. Echter je hoopt/denkt altijd nog wel dat de keys legaal zijn en gekocht zijn bij de eigenaar, waarom zou je er anders voor betalen. Nu is gebleken dat Online Key Store (OKS) keys verkoopt voor een spel waarvan de eigenaar zegt dat OKS deze nooit heeft aangeschaft als reseller en deze dan ook niet zou mogen verkopen. OKS verwijst naar de gratis te downloaden demo en verkoopt een key om deze te activeren. Wat vinden jullie hiervan? Moet OKS en andere stores die duidelijk hiervan worden beschuldigt als slecht worden aangegeven in de TS?

Poll: Hoe om te gaan met Online Key Store en verwanten
Ja, Dit soort websites weren
Een duidelijke waarschuwing is genoeg
Gewoon laten, het is een grijs gebied
Geen mening.
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=387181&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 8% gewijzigd door Ircghost op 23-07-2013 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Ircghost schreef op zondag 14 juli 2013 @ 02:50:
[...]

Uiteindelijk ligt het wel bij de user dat je het niet gekozen hebt maar het is wel jammer dat ze het niet meer aanbieden..
Nee.. het ligt gewoon bij hun dat ze verkeerde informatie hadden voorzien.
Ik dacht dat ze die key gewoon gingen meesturen met de aankoop (dus ook voor DLC, wat uiteindlijk niet zo was). Blijkbaar moest die in je winkelmand zitten..

Ik koop allesinds nooit iets meer bij G2Play en zal het ook nooit adviseren. (ze zijn ook bijna nooit de goedkoopste anyways..)

[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 23-07-2013 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 22:04
Ircghost schreef op dinsdag 23 juli 2013 @ 16:28:
Mensen,

Graag jullie aandacht voor het volgende:

Sommige keysellers verkopen keys in een bepaald grijs gebied, dit weten de meesten en gaan hier een soort van stilzwijgend mee akkoord. Echter je hoopt/denkt altijd nog wel dat de keys legaal zijn en gekocht zijn bij de eigenaar, waarom zou je er anders voor betalen. Nu is gebleken dat Online Key Store (OKS) keys verkoopt voor een spel waarvan de eigenaar zegt dat OKS deze nooit heeft aangeschaft als reseller en deze dan ook niet zou mogen verkopen. OKS verwijst naar de gratis te downloaden demo en verkoopt een key om deze te activeren. Wat vinden jullie hiervan? Moet OKS en andere stores die duidelijk hiervan worden beschuldigt als slecht worden aangegeven in de TS?
Uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid niet bij Tweakers maar bij de individuele gebruiker. Als je OKS gaat weren uit de TS, krijg je alleen maar mensen die weer over de betrouwbaarheid ervan gaan vragen en dergelijke, wat volgens mij dus alleen maar negatief voor de sfeer van de topic zal zijn. Dus ik raad aan om een duidelijke waarschuwing te neerzetten (korte uitleg over de situatie en het feit dat de risico's hoger zijn). Men zal de webwinkel toch vinden via google of de prijsvergelijkers en voorkomen is beter dan genezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Misschien was ik niet duidelijk genoeg, maar ik zal het nooit echt verwijderen. Meer de hyperlink zodat mensen er niet meer heen gaan. Gecombineerd met een dikke waarschuwing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een duidelijke waarschuwing lijkt me voldoende. Als het dan misgaat, dan zijn ze van tevoren gewezen op de risico's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Grijs gebied? Als de producent zegt dat de partij niet gemachtigd is het product (in grote aantallen) te verkopen, dan is het toch wat illegaler dan "grijs" naar mijn mening. Helemaal verwijderen lijkt me niet de oplossing, maar verder gaan dan een waarschuwing lijkt me wel wenselijk. Piraterij en aanverwante onderwerpen zijn immers niet toegestaan om T.net. Lijkt mij daarom de bedoeling die lijn hier ook te volgen.

(geen hyperlink in de TS, dikke waarschuwing en tja, natuurlijk zijn er mensen die er dan via andere paden tóch heen gaan of het noemen in dit draadje, ok, so be it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:24
djunicron schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 13:11:
Grijs gebied? Als de producent zegt dat de partij niet gemachtigd is het product (in grote aantallen) te verkopen, dan is het toch wat illegaler dan "grijs" naar mijn mening. Helemaal verwijderen lijkt me niet de oplossing, maar verder gaan dan een waarschuwing lijkt me wel wenselijk. Piraterij en aanverwante onderwerpen zijn immers niet toegestaan om T.net. Lijkt mij daarom de bedoeling die lijn hier ook te volgen.

(geen hyperlink in de TS, dikke waarschuwing en tja, natuurlijk zijn er mensen die er dan via andere paden tóch heen gaan of het noemen in dit draadje, ok, so be it)
Tja discutabel als ik keys wil verkopen en koop ze bij partij x en verkoop ze hierna. Ik verdien er wat op, dan doe ik niets illegaals. Producent zal niet weten dat ik ze verkoop dus die zal altijd zeggen, ons niet bekend. Of die heeft geen officiele partnership / licentie van ons.

Er gebeurd niets raars dan.. Dit gebeurd in de handel natuurlijk oko dagelijks. Dus hooguit grijs gebied en heeft 0,0 met piraterij te maken.

[ Voor 9% gewijzigd door thefox154 op 24-07-2013 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noenie
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 18:28
Heb hier nog een website gevonden die niet in de TS staat, heb er zelf ook nog geen ervaringen mee.
De prijzen zijn wel mooi, maar durf ook niet te zeggen of ze in RU zitten of niet.

http://cdkeygo.com/en/

Niets is onmogelijk voor degene die het niet zelf hoeft te doen. - Wet van Weiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashback1989
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-09 21:40
Noenie schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 11:12:
Heb hier nog een website gevonden die niet in de TS staat, heb er zelf ook nog geen ervaringen mee.
De prijzen zijn wel mooi, maar durf ook niet te zeggen of ze in RU zitten of niet.

ik heb er zojuist voor het eerst besteld (IDEAL)
http://cdkeygo.com/en/bat...remium-cd-key-origin.html (voor 13 euro alle BF3 dlc's)

let wel op dat je bij het invullen van de NAW data je iets legitiems gebruiker
als je someplace somestreet gebruikt wordt je geflagd door het fraude systeem ( gebeurde mij)
maar dat werd via skype snel opgelost ( binnen 5 minuten had ik de key)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catwoman
  • Laatst online: 25-09 10:32
Review: Om 16:12 bij gamekeys4u.net PayDay 2 gekocht via PayPal (pre-order), gelijk 2 mailtjes ontvangen met bericht dat de betaling is geaccepteerd en een bestelling bevestiging. In de bestelling bevestiging mail stond dat de key binnen 2-4 uur naar je mail werd gestuurd, maar 'n klein half uurtje later om 16:43, ontving ik een mail met het bericht dat ik Payday 2 als Steam gift toe gestuurd heb gekregen. Snelle levering (al dan wel pre-order), dus +1 van mij voor gamekeys4u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Noenie schreef op zaterdag 27 juli 2013 @ 11:12:

Thanks voor de tip, ziet er uit als een non-russian keysite. Zal hem binnenkort toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Nu online
BaRF schreef op zaterdag 06 juli 2013 @ 09:24:
nog een +1 voor www.go2arena.com!

BO2 gehaald, goedkoopste en meteen afgeleverd (en werkend! ;))
Hmm misschien iets voor mijn nieuwe game pc, 50% discount en atm €24,90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-09 23:15
Iemand ervaring met elitekeys.com? Zie op de startpagina een betrouwbaarheid van 100%, ook op internet lees ik best goede dingen. Zou eventueel willen pre-orderen voor Total War Rome 2 :)

Vooral omwille van de mogelijkheid te betalen met paysafecard maakt het best interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
http://digikeys.co.uk/ kan ook nog toegevoegd worden, er is al een hele tijd een -30% coupon code 'doom49' die je daar kan gebruiken ook ;)

(komt van deze youtuber: http://youtu.be/23UlEEAW3mQ?t=3m39s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-09 23:15
Ben zelf nu wel geinteresseerd om eens iets te kopen via zo'n online key shop. Liefst zou ik betalen met paysafecard, nu merk ik dat bv Online Key Store een fee vraagt van meer dan €4, klopt dit? Sommigen ervaring met betalen met paysafecard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
SmokingCrop schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 16:38:
http://digikeys.co.uk/ kan ook nog toegevoegd worden, er is al een hele tijd een -30% coupon code 'doom49' die je daar kan gebruiken ook ;)

bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timv37
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:43
+1 voor http://inexus.us/ daar een borderlands 2 season pass gekocht voor in totaal 17,77. Kon netjes afrekenen met IDEAL ( wel +0,35€ maar wat geeft het ) en ontving de code na een verificatie sms binnen een minuut per email :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
SmokingCrop schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 16:38:

Heb hier zojuist met de code X-com enemy unknown en Batharm Arkham Asylum GOTY versie gekocht samen voor 16 euro. X-com is nu out of stock. Key was binnen een minuut in mijn hotmail en is ook al geactiveerd.

Lijkt dus prima service te zijn, alleen jammer dat praktisch alles out of stock is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals Splintercell Blacklist deluxe Edition gekocht voor 23 euro... De code heb ik al ontvangen :D

http://www.directgamecard...ion-cd-key-pre-order.html

Couponcode: Blacklist

Het is wel op Uplay, niet op Steam of Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:37:
Zoals Splintercell Blacklist deluxe Edition gekocht voor 23 euro... De code heb ik al ontvangen :D

http://www.directgamecard...ion-cd-key-pre-order.html

Couponcode: Blacklist

Het is wel op Uplay, niet op Steam of Origin.
Jammer genoeg Out of Stock :(
Pagina: 1 ... 29 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico