- nvm -
@ hieronder, misschien ook uit quote halen dan
@ hieronder, misschien ook uit quote halen dan
[ Voor 133% gewijzigd door SmokingCrop op 23-09-2013 17:50 ]
[ Voor 133% gewijzigd door SmokingCrop op 23-09-2013 17:50 ]
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.SmokingCrop schreef op maandag 23 september 2013 @ 10:38:
Weet iemand of het mogelijk is om met een Amerikaanse Origin account fifa 14 te pre-orderen/kopen, want ze verkopen hem voor $40 (€29,6~ + 3$ tax of iets dergelijks) & je krijgt nog eens 24 FUT Gold Packs & de 'virtual pro booster upgrade' erbij op Origin..
edit: neemt m'n paypal/pre-paid mastercard niet aan, zal dus wss niet lukken
double-edit: toch maar eens bij gamestop geprobeerd, k'zal wel zien of ze de betaling goedkeuren, dit is daar immers niet instant/onmiddellijk
triple-edit: gamestop dus blijkbaar ook niet mogelijk, ze hebben m'n order gecanceled.
[ Voor 4% gewijzigd door Rockvee2 op 23-09-2013 14:34 ]
Want a cookie?!
[ Voor 134% gewijzigd door SmokingCrop op 24-09-2013 19:28 ]
Ik ook. Binnen 6 minuten binnen. Als je daar een account aanmaakt staat er wel dat ze je telefoonnummer verifiëren voor securitySmokingCrop schreef op maandag 23 september 2013 @ 17:51:
+1 voor go2arena.com
Daar heb ik Fifa 14 gekocht voor 30,59 euro & binnen 10 minuten gekregen & onmiddellijk kunnen activeren. Fifa 14 is nu aan het pre-loaden.
Omdat ze dan soms een verificatienummer sturen naar het nummer.Lee245 schreef op dinsdag 24 september 2013 @ 21:56:
[...]
Ik ook. Binnen 6 minuten binnen. Als je daar een account aanmaakt staat er wel dat ze je telefoonnummer verifiëren voor security. Waarom zouden ze je telefoonnummer moeten weten? Ik heb zelf een random nummer ingevuld en had geen problemen met bestellen.
http://tinyurl.com/5sdar8p
Ja, maar waarom?Ienni1983 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 14:26:
[...]
Omdat ze dan soms een verificatienummer sturen naar het nummer.
Bestaan die? Ik ken buitenlandse winkels die fysieke discs verkopen en keysites voor PC games, ik heb echter nog nooit een keystore voor consoles gezien.MisterLBP schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:06:
Wat zijn goede sites om PS3 game keys te kopen?
De blu-ray drive van m'n PS3 is stuk namelijk en ik wil toch heel graag FIFA14 spelen morgen en €70 in de PSN Store is me net iets te veel
Heb de sites in de TS bezocht maar veel zijn gericht op PC gamers.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik heb gegoogled en vond een paar sites, alleen zijn het geen recente games en verkopen sommigen psncards combinaties de op het bedrag van het spel uit uitkomen. Alleen weet ik niet of ze betrouwbaar waren dus vroeg ik me af of mensen hier ervaring ermee hadden.MeNTaL_TO schreef op donderdag 26 september 2013 @ 16:28:
[...]
Bestaan die? Ik ken buitenlandse winkels die fysieke discs verkopen en keysites voor PC games, ik heb echter nog nooit een keystore voor consoles gezien.
[ Voor 45% gewijzigd door sdk1985 op 01-10-2013 18:29 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
[ Voor 43% gewijzigd door Jumpiefox op 08-10-2013 16:19 ]
The first casualty in war is always the truth...
...
Ziet er interessant uit, alleen ken ik deze shop niet echt. Mensen hier die er ervaring mee hebben?Jumpiefox schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:10:
Iemand nog een site waar je bf4 + de dlc + Premium membership voor een leuk prijsje mee kan krijgen? bij oneplay.com voor 74euro te krijgen maar als iemand een goedkoper alternatief heeft dan hoor ik dat graag.
edit: Denk dat ie nergens goedkoper te krijgen is: www.oneplay.com
http://www.oneplay.com/do...ld_4_Premium_edition__PC_
76.60euro maar als je de volgende kortingscode gebruikt krijg je daar nog 10% korting op: gooct13 dan kom je op een total van 68euries uit. voor bf 4+ premium membership.
Liefhebber van Tweakers
Je kan ook gewoon een blu-ray drive kopen voor je ps3MisterLBP schreef op donderdag 26 september 2013 @ 12:06:
Wat zijn goede sites om PS3 game keys te kopen?
De blu-ray drive van m'n PS3 is stuk namelijk en ik wil toch heel graag FIFA14 spelen morgen en €70 in de PSN Store is me net iets te veel
Heb de sites in de TS bezocht maar veel zijn gericht op PC gamers.
http://tinyurl.com/5sdar8p
Maar met premium heb je toch alle DLC dus ook de china rising?? Overigens is het op go2arena bij elkaar 75 euro en die is vrij betrouwbaar als ik het hier zo mag geloven.Jumpiefox schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:10:
Iemand nog een site waar je bf4 + de dlc + Premium membership voor een leuk prijsje mee kan krijgen? bij oneplay.com voor 74euro te krijgen maar als iemand een goedkoper alternatief heeft dan hoor ik dat graag.
76.60euro maar als je de volgende kortingscode gebruikt krijg je daar nog 10% korting op: gooct13 dan kom je op een total van 68euries uit. voor bf 4+ premium membership.
[ Voor 5% gewijzigd door exi22 op 09-10-2013 10:22 ]
Ik ook, bij dezelfde zaak en mijn key werkt wel normaal.yasin89 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 20:50:
Ik heb gisteren ook een Fifa 14 key gekocht bij G2play.net.
installatie en activatie ging prima. echter wil ik net gaan starten, krijg ik een melding dat de key niet geldig is.
Voor de mensen die overwegen daar te kopen; ik zou even wachten.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
[ Voor 28% gewijzigd door masterdog999 op 11-10-2013 19:32 ]
Probleem is inmiddels opgelost.MeNTaL_TO schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 22:04:
[...]
Ik ook, bij dezelfde zaak en mijn key werkt wel normaal.
Heeft iemand hier al gebruik van gemaakt? En staat je game al klaar in Origin? (engels etc? )Jumpiefox schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:10:
Liefhebber van Tweakers
Liefhebber van Tweakers
Dat is ook de lol er van. Misschien dat ik daarom toch een beetje aan het kijken benpino85 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 13:07:
Tja, ik zelf vind als je wat kan besparen is dat altijd mooi mee genomen.
Thanks voor de tip! heb hem net aangeschaft, krijgt 3 losse steam keys. Ben nu niet thuis en merk dat je de games niet aan je inventaris kunt toevoegen via de website. Moet ik behalve het invoeren nog iets doen vanavond om de keys te activeren?MuRado schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:40:
De hele Modern Warfare Serie voor STEAM! (MW, MW2 & MW3)
Voor maar 35$ ~ 26€
http://www.amazon.com/gp/product/B00BFZERV2/?tag=epicb-20
Activeren op steam omdat het steam keys zijn?The_Zohan schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 12:20:
[...]
Thanks voor de tip! heb hem net aangeschaft, krijgt 3 losse steam keys. Ben nu niet thuis en merk dat je de games niet aan je inventaris kunt toevoegen via de website. Moet ik behalve het invoeren nog iets doen vanavond om de keys te activeren?
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ja tot zover had ik het ook al bedachtPostius schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:54:
[...]
Activeren op steam omdat het steam keys zijn?
Heb je steam geinstalleerd op je pc? Het kan zijn dat deze games regio gebonden zijn en niet via een nl-verbinding toegevoegd kunnen worden.The_Zohan schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 17:31:
[...]
Ja tot zover had ik het ook al bedachtmoet ik echter iets doen met steamregio aanpassen ofzo?
---RAWE CEEK!!!---
Je had beter Combined Operations kunnen halen dan.NoFearCreations schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:23:
Iemand tips voor ArmaII - Operation Arrowhead? Wil DayZ gaan spelen, en heb Arma 2 al voor 6$ gevonden, nu alleen OA nog.
---RAWE CEEK!!!---
Dat is een pakket met Arma 2 + Operation Arrowhead puur bedoeld voor DayZNoFearCreations schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 22:42:
Want? Dat is alles in één? En kan ik daar ook DayZ mee spelen?
En die vind ik zo niet goedkoper dan $19.99.
[ Voor 4% gewijzigd door Timv37 op 19-10-2013 20:14 ]
Moet je wel een US billing adres hebbenTimv37 schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 20:14:
http://www.amazon.com/2K-...eywords=bioshock+infinite
Bioshock Infinite voor 9,99 dollar op amazon.com( tot de 20ste )
Op Google kun je het adres van Google googlen, daarmee heb je een US adres
Signature
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
18 euro op http://cdkeyshere.com/bat...-cd-key.html#.Umgw0_l93_EAshy schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:56:
Zojuist een mail gehad met een aanbieding voor Arkham Origins:
http://www.cdkeysdiscount...am-origins-pre-order.html
22 euro, zo goedkoop heb ik 'm nog niet gezien.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Steam/XBL: Avioto
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Key krijg je pas wanneer hun levering hebben gehad, denk rond de release van Ghost zelf. Ach, voor die tientallen euro's die je zojuist bespaard hebt kun je wel een paar uur langer wachten, toch?Hann1BaL schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 11:21:
Zojuist CoD Ghots + Season Pass gepreordered by g2play.net. Wel bevestiging ontvangen dat de zaken gekocht zijn, maar krijg je niet al je preorder key? Zodat Steam de game later kan preloaden?
Iemand ervaring met de aanschaf van Ghosts in the preorder?
An a day keeps the doctor away.
Jawel, sterker nog: Als de game uitkomt zit ik op het strand met een cocktailiApp schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:30:
[...]
Key krijg je pas wanneer hun levering hebben gehad, denk rond de release van Ghost zelf. Ach, voor die tientallen euro's die je zojuist bespaard hebt kun je wel een paar uur langer wachten, toch?
Zo zie je maar weer, wacht gewoon tot de launch- datum; dan komt alles vanzelf goed. Key krijg je in je mailbox wanneer 'ie beschikbaar is. Nergens om zorgen over te maken.Hann1BaL schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 12:42:
[...]
Jawel, sterker nog: Als de game uitkomt zit ik op het strand met een cocktail![]()
Ik ben daar sowieso nooit zo moeilijk mee en ga niet om 0.00u een game starten
An a day keeps the doctor away.
In de V&A staan ook regelmatig nvidia vouchers voor een steam code van Batman: arkham origins. Ik heb er 20 euro voor betaald en de game is gepreloadAsskicker schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 18:53:
Iemand enig idee of Batman Arkham Origins region locked is op Nuuvem?
Anders wel een mooie prijs: 80 Braziliaanse reals = 26,3591393 euro's
Bedankt, daar even proberen!Nikeo schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 00:19:
[...]
In de V&A staan ook regelmatig nvidia vouchers voor een steam code van Batman: arkham origins. Ik heb er 20 euro voor betaald en de game is gepreload
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Wel even erbij vermelden dat het om een Russische key gaat.
Russische regio vrij dat maakt niet zo heel veel uit. Het word vervelend als het een VPN verbinding nodig heeft en die keys moet je gewoon zoiezo nooit kopen. Ik heb borderlands 2 RU die was toen regio vrij later niet meer trouwens maar nooit problemen mee gehad.MaXeRs schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:23:
[...]
Ik heb net vanaf dezelfde website de Europese Steam key voor The Book of Unwritten Tales gekocht, voor 5 euro (20 op Steam). Duurde een half minuutje of zo voor ik het had, en nu staat de game te downloaden.Tomskii5 schreef op woensdag 25 september 2013 @ 20:28:
Net een fifa 14 key bij www.G2A.com besteld. Betaald en had de code na een minuutje, je kunt op het scherm zien hoeveel de gemiddelde tijd voor processing is (max 5 minuten). Zodra het geprocessed is zie je dat direct op het scherm!
Regio vrij.MaXeRs schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 14:23:
[...]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
This's RU version of the game but region free and multilanguage. CDKeysHere.com is not responsible for any upcoming restrictions. Please consider this while making your order.
[ Voor 3% gewijzigd door MaXeRs op 25-10-2013 23:34 ]
Zoals ik al zei. Ze veranderen het wel eens maar de key's die geactiveerd zijn blijven gewoon werkenMaXeRs schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 20:45:
[...]
This's RU version of the game but region free and multilanguage. CDKeysHere.com is not responsible for any upcoming restrictions. Please consider this while making your order.
Dus heb je pech hebt ..dan heb je echt pech ...nou thx but no thx ..dan maar 3 euro meer
Verwijderd
Verwijderd
Net gekocht maar ik kreeg een key die al was gebruikt.BinaryRun schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:25:
Arkham Origins voor €18 bij g2play.net
https://www.g2play.net/st...am-Origins-Steam-Key.html
[ Voor 16% gewijzigd door Dekaasboer op 27-10-2013 11:52 ]
Werkte prima voor mij en met vervangende keys doen ze niet moeilijk. Ik heb namelijk al 3 jaar ervaring bij hun.Dekaasboer schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 11:47:
[...]
Net gekocht maar ik kreeg een key die al was gebruikt.
Ik zou er nog even omheen lopen.
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Robolokotobo op 27-10-2013 15:06 ]
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Nee zeker niet. Het kan juist een kans zijn. Ze vroegen alleen voor het wachtwoord van mijn steam account. Toen stelde ik teamviewer voor. Gewoon een sessie opengezet. Binnen 5 minuten zaten ze er in om het te fixen.Amanoo schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 20:16:
Ik had al geen verkeerd plaatje bij G2play, maar dat ze nog best gewillig zijn om zo problemen op te lossen werkt ook niet in hun nadeel.
Heb daar 3 dagen geleden besteld, netjes betaald maar toen ik m'n order controleerde stond er 'canceled'. Geld hadden ze maar m'n order was canceled, niet de bedoeling. Dus had ze een email gestuurd en nog een 6 uur later een reply. Nieuwe order voor me klaar gezet en het was/is opgelosteXtreaL schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 21:57:
35 euro voor BF4 + China Rising is een mooie prijs op Fast2play. Het is dus zeker dat deze keystore te vertrouwen is? Ik zag hem namelijk niet staan in de lijst van de OP.
Zoja, dan ga ik hem ook lekker daar bestellen.
'I reject your reality and substitute my own'
Ok, dan zal het wel prima zijn inderdaad. Vanmiddag maar even bestellen dan!theburninglink schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:38:
[...]
Heb daar 3 dagen geleden besteld, netjes betaald maar toen ik m'n order controleerde stond er 'canceled'. Geld hadden ze maar m'n order was canceled, niet de bedoeling. Dus had ze een email gestuurd en nog een 6 uur later een reply. Nieuwe order voor me klaar gezet en het was/is opgelost
Heb m'n key nog niet (ze leveren de 31e of de dag ervoor) dus kan niet zeggen hoe goed/snel ze zijn met leveren, maar customerservice zit wel goed
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Mag ik vragen waarom je de bf4+china rising + bf4 premium koopt? China rising zit ook in je bf4 premium en dan kan je beter bf4 zonder china rising kopen?Keversloper schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 14:42:
Zojuist bij Fast2Play.com de Battlefield 4 + China Rising DLC en Battlefield 4 Premium DLC Pack gekocht voor een totaalbedrag van €67.71 (met Paypal betaald en kortingscoupon ''allkey5'').
Lekker danDear customer,
We'd like to thank you for your pre-purchase of Battlefield 4. We'd like to inform you that we plan to start the distribution of preordered keys on the 30th of November to enable you to predownload the game.
Thank you for your patience.
Steam/XBL: Avioto
go2arena waarschijnlijk pas de 31e of miss de 30e:
All Battlefield 4 EU keys will be sent on 31st of October. We will do our best to ship them earlier.
Dat is een combibundel die hun aangeven op de website. Als je ze los koopt ben je duurder uit.exi22 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 15:15:
[...]
Mag ik vragen waarom je de bf4+china rising + bf4 premium koopt? China rising zit ook in je bf4 premium en dan kan je beter bf4 zonder china rising kopen?
Verwijderd
Ben benieuwd hoeveel keys ik krijg, kreeg 5x het onderstaande mailtje.Verwijderd schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 14:00:
Zojuist Battlefield 4 Premium Edition gekocht bij Fast2Play.com (via Ideal). Ben benieuwd wanneer ik de key krijg.
[ Voor 40% gewijzigd door exi22 op 28-10-2013 20:11 ]
Verwijderd
Bij mij werkt ie gewoon, al is het wel wat langzamer.exi22 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:06:
Fast2play ligt eruitt???
[ Voor 76% gewijzigd door dannbla op 28-10-2013 20:45 ]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Mocht je er 6 blijken te ontvangen, ik hou mij aanbevolen voor een mooie prijs.Verwijderd schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:04:
[...]
Ben benieuwd hoeveel keys ik krijg, kreeg 5x het onderstaande mailtje.
Dear customer,
We'd like to thank you for your pre-purchase of Battlefield 4. We'd like to inform you that we plan to start the distribution of preordered keys on the 30th of October to enable you to predownload the game.
Thank you for your patience.
[ Voor 7% gewijzigd door Seal9 op 29-10-2013 12:03 . Reden: oops, andere shop ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq