@jannen, zoek de game eens op op budgetgaming.nl , daar vind je borderlands 2 goedkoper bij verschillende winkels.
Ok, bedankt Rockvee!Rockvee2 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:07:
@jannen, zoek de game eens op op budgetgaming.nl , daar vind je borderlands 2 goedkoper bij verschillende winkels.
Mijn BF3 Premium key van de OnlineKeystore is ook ingetrokken door EA. Ik heb een support ticket aangemaakt bij OKS en ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. Verder wel goede ervaringen met OKS gehad.
Ervan uitgaande dat het een legale key was, vind ik het wel triest dat EA op deze manier de grijze import wil tegengaan.
Ervan uitgaande dat het een legale key was, vind ik het wel triest dat EA op deze manier de grijze import wil tegengaan.
Paar dagen geleden op CJscdKeys guild wars 2 zitten bekijken voor de koop.
zijn ze van 42 euro ongeveer omhoog geschoten naar 70 euro.
Vanwege de vraag ernaar zogenaamd

http://tinyurl.com/5sdar8p
15780 - Borderlands 2 Pre-Order RU CISOverlegne schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:00:
Hm, zit te kijken naar een pre-order voor Borderlands 2, heb nu een mooie gezien, het valt me echter op dat bij sommige sites staat dat er altijd een vpn verbinding nodig is om hem te spelen, en bij andere aangeeft dat alleen met activeren een vpn gebruikt moet worden.
Als ik een constante vpn verbinding nodig heb hoeft het van mij niet.
http://gamerkeys.net/Bord...tm?tracking=4e92ab76a3bf4
Iemand een idee, op de site staat in slecht Engels omschreven dat deze VPN badge puur voor het activeren is (wat ik er zo uithaal), maar ik wil geen miskoop doen
onlyallowrunincountries = RU AM AZ BY GE KZ KG MD TJ TM UZ UA LV LT EE
http://cdr.thebronasium.com/sub/15780
Gezien de VPN activatie is het waarschijnlijk een RU versie en deze is een vaste VPN verbinding nodig wil je hem kunnen spelen(onlyallowrunincountries = ...).
Dat klopt. Hoewel het niet aan de vraag ligt, die is onveranderd hoog, maar meer aan het aanbod.Ienni1983 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 09:09:
Paar dagen geleden op CJscdKeys guild wars 2 zitten bekijken voor de koop.
Zoals je misschien wel of niet meegekregen hebt heeft ArenaNet de verkoop van Guild Wars 2 tijdelijk gestaakt om de servers te ontlasten. De game liep vele malen beter dan ze verwacht hadden, en de aanwas aan nieuwe spelers was niet bij te houden voor de servers.
ArenaNet is momenteel bezig met het bijplaatsen van extra servers, en hoopt de verkoop half september te kunnen hervatten. Dit houdt in dat tot die tijd GW2 niet via de eigen website te koop is, en dat winkels geen nieuwe voorraad krijgen. De exemplaren die nu dus nog verkocht worden zijn de enige exemplaren die tot half september verkocht KUNNEN worden, en hebben daarom een hogere prijs meegekregen. Niet erg netjes van de winkel, maar wel begrijpelijk.
Als je geen 70 euro over hebt voor de game zul je net als alle anderen die dat niet hebben moeten wachten tot half september om de game te kopen. Simple as that.
klopt maar wat ze stop gezet hebben zijn de digitale sales van de spellen.Sorbo schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 14:24:
[...]
Dat klopt. Hoewel het niet aan de vraag ligt, die is onveranderd hoog, maar meer aan het aanbod.
Zoals je misschien wel of niet meegekregen hebt heeft ArenaNet de verkoop van Guild Wars 2 tijdelijk gestaakt om de servers te ontlasten. De game liep vele malen beter dan ze verwacht hadden, en de aanwas aan nieuwe spelers was niet bij te houden voor de servers.
ArenaNet is momenteel bezig met het bijplaatsen van extra servers, en hoopt de verkoop half september te kunnen hervatten. Dit houdt in dat tot die tijd GW2 niet via de eigen website te koop is, en dat winkels geen nieuwe voorraad krijgen. De exemplaren die nu dus nog verkocht worden zijn de enige exemplaren die tot half september verkocht KUNNEN worden, en hebben daarom een hogere prijs meegekregen. Niet erg netjes van de winkel, maar wel begrijpelijk.
Als je geen 70 euro over hebt voor de game zul je net als alle anderen die dat niet hebben moeten wachten tot half september om de game te kopen. Simple as that.
"Effective immediately we have disabled sales via buy.guildwars2.com. To be clear, box and digital sales are still available via our retail partners."
begrijpelijk? niet bepaald dat geeft gewoon aan dat de verkoper enkel om zijn eigen inkomsten geeft en niet om de tevredenheid van zijn klanten. Die heeft liever volle zakken dan blije klanten.
Hmm, zojuist een CoD: MW3 steam key bij Gameladen.com gekocht, maar deze blijkt niet te werken... Hopelijk krijg ik een andere.
Ik heb via g2play.net keys gekocht voor BF3 en de Back to Karkand expansion. Via iDeal betaald.
De keys zijn ingescande derde-wereld-land exemplaren. Ze werden door Origin geaccepteerd, nu een week na dato werken ze nog steeds dus ik heb goede hoop.
Ik heb ondanks het werkende product een gezonde paranoia voor dergelijke sites; zou er dus nooit op een andere manier dan PayPal of iDeal betalen.
De keys zijn ingescande derde-wereld-land exemplaren. Ze werden door Origin geaccepteerd, nu een week na dato werken ze nog steeds dus ik heb goede hoop.
Ik heb ondanks het werkende product een gezonde paranoia voor dergelijke sites; zou er dus nooit op een andere manier dan PayPal of iDeal betalen.
Mag ik vragen waarom via iDeal? Heeft deze ook een geld-terug beleid waarvan ik misschien niks weet? Ben erg nieuwsgierig namelijk. Bij PayPal denkt men ook altijd beschermd te zijn, echter staat er in de voorwaarden dat digitale goederen sowieso niet onder het kopersbeschermingsprogramma vallen. Ik ben dus benieuwd waarom iDeal voor jou een veilige betaaloplossing zou zijn.Moby Dick schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:06:
Ik heb via g2play.net keys gekocht voor BF3 en de Back to Karkand expansion. Via iDeal betaald.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
De officiele Guild Wars 2 site zegt: "Otherwise, please check with our retail partners, who may still have digital and physical copies available."Ienni1983 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 15:35:
[...]
klopt maar wat ze stop gezet hebben zijn de digitale sales van de spellen.
"Effective immediately we have disabled sales via buy.guildwars2.com. To be clear, box and digital sales are still available via our retail partners."
begrijpelijk? niet bepaald dat geeft gewoon aan dat de verkoper enkel om zijn eigen inkomsten geeft en niet om de tevredenheid van zijn klanten. Die heeft liever volle zakken dan blije klanten.
Inside information (mijn baan bij een niet-nader te noemen grote retailer) leert mij dat leveringen van fysieke exemplaren in ieder geval voor ons stopgezet zijn, en dat de leveringen hervat worden zodra de problemen opgelost zijn.
Is al geregeld! Binnen 2 uur kreeg ik een nieuwe key opgestuurd. Top service!Ozjifu schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 16:00:
Hmm, zojuist een CoD: MW3 steam key bij Gameladen.com gekocht, maar deze blijkt niet te werken... Hopelijk krijg ik een andere.
Sleeping dogs, 16 euro bij g2play als een secret deal.
EDIT : Heb vandaag de update van BF3 gedownload ( die van 4 september ), daarna de update voor m'n language pack in de folder gegooid ( Ik heb de russian version van BF3 ) alleen als ik via battlelog een server kies zegt die telkens dat er een update beschikbaar is die ik eerst moet doen, maar ik heb die update allang gedaan. iemand anders hier ervaringen mee?
EDIT 2 : Na wat googlen ( Ja, ik post weer van alles zonder echt research te doen
) bleek dat je de installatie van bf3 even moest "repareren"
EDIT : Heb vandaag de update van BF3 gedownload ( die van 4 september ), daarna de update voor m'n language pack in de folder gegooid ( Ik heb de russian version van BF3 ) alleen als ik via battlelog een server kies zegt die telkens dat er een update beschikbaar is die ik eerst moet doen, maar ik heb die update allang gedaan. iemand anders hier ervaringen mee?
EDIT 2 : Na wat googlen ( Ja, ik post weer van alles zonder echt research te doen

[ Voor 92% gewijzigd door infidel011 op 05-09-2012 19:20 ]
Gamesync heeft nog Guild Wars 2 keys in voorraad. Niet goedkoop, maar beter dan 70 euro 
http://www.gamesync.nl/guild-wars-2-digital-key-version.html
http://www.gamesync.nl/guild-wars-2-digital-key-version.html
Steam/XBL: Avioto
Bij dixons, gamesshoppen.nl en vele andere shops een stuk goedkoper en direct beschikbaar (wel via verzenden) , via yourgamezone.nl 44 euro met de code in een email.
dixonsRockvee2 schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 19:02:
Bij dixons, gamesshoppen.nl en vele andere shops een stuk goedkoper en direct beschikbaar (wel via verzenden) , via yourgamezone.nl 44 euro met de code in een email.
Niet direct leverbaar
gamesshoppen.nl
Aantal op voorraad 0
Verwachte levertijd 8 - 10 werkdagen
en yourgamezone.nl
Levertijd: 4 t/m 8 dag(en)
Vrijdag BF3 Premium gekocht via G2PLAY. Na een kwartier key in de mail en zaterdag geactiveerd via Origin (werkend). So far so good
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Yourgamezone heeft altijd haast 4-8 dagen. En kunnen mensen nou niet een paar dagen wachten om een spel te kopen voor een lagere prijs?Ienni1983 schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:35:
[...]
dixons
Niet direct leverbaar
gamesshoppen.nl
Aantal op voorraad 0
Verwachte levertijd 8 - 10 werkdagen
en yourgamezone.nl
Levertijd: 4 t/m 8 dag(en)
Ik ben zelf naar duitsland afgereisd voor me werk en heb hem gewoon daar in de media markt gekocht voor 47Rockvee2 schreef op zondag 09 september 2012 @ 12:59:
[...]
Yourgamezone heeft altijd haast 4-8 dagen. En kunnen mensen nou niet een paar dagen wachten om een spel te kopen voor een lagere prijs?
5 euro duurder dan in nederland maar wel in stock
Ik zoek ook nog een digitale versie van gw2 die niet 60 euro is
Maar zo te zien is dat niet meer mogelijk...

[ Voor 3% gewijzigd door R0y. op 09-09-2012 19:37 ]
Bij gamerkeys.net een key voor BF3 Premium voor een vriend gekocht. Na aankoop binnen enkele uren binnen gekregen en hij werkt
!
Ik zoek ik zoek..
De goedkoopste premiere editie van Borderlands 2! Niet russisch en dus wel met pre-order bonusses..
Komt binnenkort eindelijk uit!
Goedekoopste die ik tot nu toe heb kunnen vinden.
De goedkoopste premiere editie van Borderlands 2! Niet russisch en dus wel met pre-order bonusses..
Komt binnenkort eindelijk uit!
Goedekoopste die ik tot nu toe heb kunnen vinden.
[ Voor 35% gewijzigd door IceBlackz op 11-09-2012 21:41 ]
Die is bij G2Play vandaag als 'secret deal' voor €34,99 zag ik toevallig.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Verwijderd
Guild Wars 2 is nog steeds veel te duur
55 euro voor alleen de CD key wtf.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2012 12:58 ]
dan kan je hem net zo goed bij GW2 zelf kopen.Verwijderd schreef op woensdag 12 september 2012 @ 12:57:
Guild Wars 2 is nog steeds veel te duur55 euro voor alleen de CD key wtf.
istie tenminste origineel
Verwijderd
GameSync heeft hun prijs net verlaagd naar 44.50. Heb meteen besteldIenni1983 schreef op woensdag 12 september 2012 @ 13:59:
[...]
dan kan je hem net zo goed bij GW2 zelf kopen.
istie tenminste origineel
Gisteravond (tegen 21:00 uur) een Windows 8 Professional product code besteld bij CulGame.com en zoals verwacht heb ik de code netjes ontvangen (tegen 4:00 uur vannacht). Heb de product code nog niet kunnen testen, maar zal dat vanavond uiteraard doen. Wat mij betreft al een dikke +1.. want heb er al vaker besteld en geen enkele probleem ondervonden, dus ga er stiekem vanuit dat dit ook wel goed zit

Ik heb Windows 8 ook daar gekocht, en werkt nog steeds prima. Klein beetje off-topic maar vertel me kort wat je van het nieuwe OS vind!Satom schreef op donderdag 13 september 2012 @ 10:37:
Gisteravond (tegen 21:00 uur) een Windows 8 Professional product code besteld bij CulGame.com en zoals verwacht heb ik de code netjes ontvangen (tegen 4:00 uur vannacht). Heb de product code nog niet kunnen testen, maar zal dat vanavond uiteraard doen. Wat mij betreft al een dikke +1.. want heb er al vaker besteld en geen enkele probleem ondervonden, dus ga er stiekem vanuit dat dit ook wel goed zit
On-topic: Mijn BF3 Premium key van gamekey.nl werkt ook nog steeds goed! Gekocht op 21 juni 2012, voor 35,99 (is nu 34,99).
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Goed om te horen, wat ik wel apart / vreemd vind is dat ik een link naar de gewone Windows 8 heb gekregen, terwijl ik een Professional versie gekocht heb.. heb zelf weliswaar een MSDN Windows 8 Profesional ISO liggen (best wel handig buren goed te vriend te houdenRoyeboi schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:59:
[...]
Ik heb Windows 8 ook daar gekocht, en werkt nog steeds prima. Klein beetje off-topic maar vertel me kort wat je van het nieuwe OS vind!
Ik zal je in een DM of profiel bericht laten weten wat ik ervan vind
[ Voor 9% gewijzigd door Satom op 13-09-2012 18:35 ]
Hoe legaal is dat nou eigenlijk? Of liever, waarom kunnen die websites Win8 keys verkopen voor zo weinig?
Het zijn MSDN Product sleutels als ik mij niet vergis, en per abonomment op een MSDN account heb je 5 (of 10) product sleutels tot je beschikking..
dit is wat ik weet.. don't hit me if I'm wrong..
dit is wat ik weet.. don't hit me if I'm wrong..
Ok, maar dan blijft mijn vraag: Hoe legaal is dat? Nu vind ik in een grijs gebied opereren niet direct een probleem, maar wat ik niet wil, is dat mijn installatie op een gegeven moment ongeldig of 'non-genuine' gemaakt wordt..
Dat is een goede vraag, inprincipe mag een MSDN product sleutel niet door verkocht worden.. wat nu wel gebeurt, dus dan kun je zeggen het is hartstikke illigaal.Patriot schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:43:
Ok, maar dan blijft mijn vraag: Hoe legaal is dat? Nu vind ik in een grijs gebied opereren niet direct een probleem, maar wat ik niet wil, is dat mijn installatie op een gegeven moment ongeldig of 'non-genuine' gemaakt wordt..
P.S. Culgame geeft levenslange garantie voor je product sleutel!
[ Voor 6% gewijzigd door Satom op 13-09-2012 18:46 ]
Verwijderd
Als iemand nog interesse heeft in Borderlands 2 op Steam.
Ik had de four-pack gekocht en hou een er 1 over die ik wel wil verkopen voor 38 Euro.
Als iemand interesse heeft.
+Onlinekeystore haal ik liever niet meer mijn keys weg met uitzondering Kaspersky.
Paar keer gehad dat ze banned werden of dat ik mailtjes kreeg van Duitse politie over mijn aankoop via hun site van een paar jaar terug.
Ik had de four-pack gekocht en hou een er 1 over die ik wel wil verkopen voor 38 Euro.
Als iemand interesse heeft.
+Onlinekeystore haal ik liever niet meer mijn keys weg met uitzondering Kaspersky.
Paar keer gehad dat ze banned werden of dat ik mailtjes kreeg van Duitse politie over mijn aankoop via hun site van een paar jaar terug.
Hmm, mja, het is ook wel een beetje te goed om waar te zijn hè.. Levenslange garantie is 'leuk', maar als ze er gewoon mee stoppen dan kan ik ook vrij weinigSatom schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:45:
[...]
Dat is een goede vraag, inprincipe mag een MSDN product sleutel niet door verkocht worden.. wat nu wel gebeurt, dus dan kun je zeggen het is hartstikke illigaal.
Dat is waar en hierop zul je de gok op moeten nemen.. maar het fout dat de support zo snel is verwacht ik niet dat ze binnenkort stoppen, maar ja, ze nooit, nooit..Patriot schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:56:
[...]
Hmm, mja, het is ook wel een beetje te goed om waar te zijn hè.. Levenslange garantie is 'leuk', maar als ze er gewoon mee stoppen dan kan ik ook vrij weinig
In ieder geval heb ik mijn product sleutel gebruikt en werkt het zoals verwacht
Dat deed het hier de eerste keer ookSatom schreef op donderdag 13 september 2012 @ 20:00:
[...]
Dat is waar en hierop zul je de gok op moeten nemen.. maar het fout dat de support zo snel is verwacht ik niet dat ze binnenkort stoppen, maar ja, ze nooit, nooit..
In ieder geval heb ik mijn product sleutel gebruikt en werkt het zoals verwacht
Dan maar even een post over culgame.net.Ircghost schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:38:
Ik heb culgame op twijfelachtig gezet ondanks de positieve reviews, ik vind het een raar verhaal dat die keys als niet genuine terug komen.. dit is nu al redelijk vaak voorgekomen en bij een echte genuine key zou dat niet moeten kunnen. Daarnaast mag W8 nu nog niet activated worden voor normale gebruikers dus ook dat kan niet genuine zijn voor een normale gebruiker zoals jij.
---EDIT: daarnaast is de boel bijgewerkt.
Heb hier meerdere antivirus pakketten aangeschaft, werken allemaal prima. Het pakket dat ik graag wou en zei niet op de site hadden hebben ze binnen 12 uur voor me toegevoegd tegen een concurrerende prijs, hoezo twijfelachtig? Topservice!
In het verleden hier ook dead island gekocht, zonder gedoe met vpns in steam kunnen activeren en werkt tot op de dag van vandaag als een zonnetje.
Overigens de vraagtekenachtige windows licentie draait hier al sinds begin van het jaar zonder problemen
Ik heb een vraag. Stel ik koop deze game key van black ops 2 http://www.g2play.net/sto...s-II-Uncut-Steam-Key.html . Krijg ik dan een mail toegestuurd met de code en als ik deze code bij steam invoer is het dan herzelfde ofdat ik hem daar gekocht heb en kan ik voor 10 euro extra de digital deluxe edition kopen?
Mvg
Mvg
Staat denk ik redelijk duidelijk uitgelegd onder het artikel. Ja, je krijgt de key per mail en die voer je vervolgens in Steam in om hem te downloaden. Is hetzeflde als een spel in NL kopen en de code invoeren in Steam.elpookie schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 23:49:
Ik heb een vraag. Stel ik koop deze game key van black ops 2 http://www.g2play.net/sto...s-II-Uncut-Steam-Key.html . Krijg ik dan een mail toegestuurd met de code en als ik deze code bij steam invoer is het dan herzelfde ofdat ik hem daar gekocht heb en kan ik voor 10 euro extra de digital deluxe edition kopen?
Mvg
Ik vind het jammer dat gama-gama.ru gestopt is met moneybookers / ideal.
De retaillevering van Guild Wars 2 is weer hervat, en de game zal dus ook bij keysites in de komende dagen beter op voorraad komen. Mocht je dus de game willen halen, binnen nu en een paar dagen zal dit bij de gemiddelde keysite weer voordelig kunnen.
Mocht je daar niet op willen wachten, retailexemplaren zouden nu ook weere beschikbaar moeten zijn.
Mocht je daar niet op willen wachten, retailexemplaren zouden nu ook weere beschikbaar moeten zijn.
Die was woensdag alweer hervatSorbo schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 09:32:
De retaillevering van Guild Wars 2 is weer hervat, en de game zal dus ook bij keysites in de komende dagen beter op voorraad komen. Mocht je dus de game willen halen, binnen nu en een paar dagen zal dit bij de gemiddelde keysite weer voordelig kunnen.
Best stom eigenlijk
Bij fast2play.de BF Premium gekocht.
Snelle afhandeling, moest helaas 3 hele uren
wachten op de key, maar dit kwam door het email adres bij Mastercard afweek van het adres waar ik het account op aanmaakte. Ze wouden een bevestiging van de order vanaf het 2e adres om zeker te weten dat beide adressen van mij zijn. Dit gedaan, helpdesk ingelicht dat de mail er was. En hierna binnen 10 minuten de key in de box. Al heerlijk van Armored Kill kunnen genieten
Snelle afhandeling, moest helaas 3 hele uren
Ik moet zeggen dat jij mijn ogen hebt doen opengaan, meerdere personen na het lezen van informatie over CulGame hier, met Eset product sleutels geen enkel probleem gehad tot nu toe.. maar MSDN product sleutels zijn wel even iets anders..
Hallo,
Weten jullie ook een site die Dark Souls goedkoop aanbied. ik heb deze site gevonden.
STEAM KEY 14.51€
Weten jullie of gamerskeys.net vertrouwt is en of er nog ergens een goedkopere te vinden is.
Bedankt
Weten jullie ook een site die Dark Souls goedkoop aanbied. ik heb deze site gevonden.
STEAM KEY 14.51€
Weten jullie of gamerskeys.net vertrouwt is en of er nog ergens een goedkopere te vinden is.
Bedankt
Heb je de openingspost al bekeken?
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Weet er iemand waar Starcraft 2 key voor een zacht prijsje wordt verkocht, op Battle.net kost deze gewoon nog €39,99 en dat voor een spel van dik 2 jaar oud.

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Verwijderd
Misschien als je via pricewatch kijkt, daar zag ik hem rond de 27-30 euro (tenzij je alleen de key wilt dan weet ik zo 1-2 geen website die hem cheaper heeft)Hari-Bo schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:10:
Weet er iemand waar Starcraft 2 key voor een zacht prijsje wordt verkocht, op Battle.net kost deze gewoon nog €39,99 en dat voor een spel van dik 2 jaar oud.
Ik wil idd alleen een key, maar bij bijv g2play is deze al uitverkocht.Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:21:
[...]
Misschien als je via pricewatch kijkt, daar zag ik hem rond de 27-30 euro (tenzij je alleen de key wilt dan weet ik zo 1-2 geen website die hem cheaper heeft)
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Hier nog een negatieve ervaring met IntKeys.com
3 Dagen geleden heb ik een key gekocht voor Anno 2070. Zij waren een van de weinigen die nog een key op voorraad hadden voor minder dan € 15. Op de website wordt er een levertijd van gemiddeld 3 uur, maar maximaal 24 uur beloofd.
Inmiddels zijn we al meer dan 72 uur verder en heb ik nog steeds geen key ontvangen. Op e-mail wordt niet gereageerd, en via skype wordt er niet opgenomen.
Prutsers...
3 Dagen geleden heb ik een key gekocht voor Anno 2070. Zij waren een van de weinigen die nog een key op voorraad hadden voor minder dan € 15. Op de website wordt er een levertijd van gemiddeld 3 uur, maar maximaal 24 uur beloofd.
Inmiddels zijn we al meer dan 72 uur verder en heb ik nog steeds geen key ontvangen. Op e-mail wordt niet gereageerd, en via skype wordt er niet opgenomen.
Prutsers...
Je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zittenDaneV schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:46:
Hier nog een negatieve ervaring met IntKeys.com![]()
Prutsers...
Goedkoop blijkt meestal duurkoop.
Ontopic : Battlefield 3 10 euro Origin store, ook alle andere battlefields + uitbreidingen .
F1 2012 is vandaag gereleased. En deze game werkt via steam. Ik heb bij gama-gama gezien dat een russische key maar 12,30 euro kost ongeveer, maar ik vraag mij af of ik deze wel net zoals bij MW3 via steam kan valideren en dan omzetten in het engels ofzo (MW3 was ook russische key).
Iemand die al F1 2012 heeft geprobeerd te activeren met een russische key? of weet iemand toevallig een normale key voor max 20 euro?
bij voorbaat dank.
Iemand die al F1 2012 heeft geprobeerd te activeren met een russische key? of weet iemand toevallig een normale key voor max 20 euro?
bij voorbaat dank.
Ik ben opzoek naar een FIFA 13 Ultimate Edition voor de pc. Ik heb gisterenavond al even gekeken maar er staat vaak niet duidelijk bij welke versie je nu krijgt. Ik ben op zoek naar de versie met 24 gold packs. Kan iemand mij hier een goede site aangeven? Ik heb ook al de startpost even bekeken.
Steam: Sneggel Origin: Waus82
dat is em, nu nog even kijken of mysteam een goede site is. thx! EDIT: net besteld bij CDkeyshere.com
[ Voor 26% gewijzigd door Sn3gG3l op 20-09-2012 19:07 ]
Steam: Sneggel Origin: Waus82
CJS-CDkeys mag een + krijgen. Heb er eergisteren voor het eerst iets besteld. Borderlands 2 Pre Order Bonus en ik had hem gisteren keurig binnen. Kreeg ook een mailtje dat die in hun autokey systeem was dus voor mij een betrouwbare website.
http://www.gamekeys4u.net/ Borderlands 2 voor 20 eu gekocht en key net geactiveerd op Steam.
Onzin.. Als ik iets koop, en er wordt beloofd dat het binnen 24 uur geleverd wordt dan verwacht ik dat ook. Of ik nu 50 of 5 euro voor de key betaal. Ik heb inmiddels trouwens nog steeds niks ontvangen van ze. Bestelling eergisteren geannuleerd maar ook hierop nog geen reactie gekregen. Ik heb zojuist dus maar een paypal dispute geopend, misschien dat ze daar wel op reageren.Rockvee2 schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:00:
[...]
Je kan niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten![]()
Goedkoop blijkt meestal duurkoop.

Welke taal is de game? Zie mutli maar in de reactie staat Ru.TweakJerommeke schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:38:
http://www.gamekeys4u.net/ Borderlands 2 voor 20 eu gekocht en key net geactiveerd op Steam.
[ Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 23-09-2012 14:13 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Borderlands 2 gekocht bij yuplay.ru
Kon hem gewoon activeren in steam ik kreeg 2 versies van ze ;
1x Borderlands 2 Ru
1x Borderlands 2
helaas is de season pass niet meer op voorraad. Hopelijk komt dit binnenkort.
Kon hem gewoon activeren in steam ik kreeg 2 versies van ze ;
1x Borderlands 2 Ru
1x Borderlands 2
helaas is de season pass niet meer op voorraad. Hopelijk komt dit binnenkort.
Hier borderlands wederom met succes gekocht bij cdkeyhouse.com
Gewoon Engels, je krijgt dan 2 versies zoals de post hierboven.MrVegeta schreef op zondag 23 september 2012 @ 14:12:
[...]
Welke taal is de game? Zie mutli maar in de reactie staat Ru.
1x Borderlands 2 Ru
1x Borderlands 2
Moet er wel bij zeggen dat ik best lang duurde voordat de key in mijn inbox verscheen dus als je meteen wilt spelen zul je ergens anders moeten zijn.
[ Voor 20% gewijzigd door TweakJerommeke op 23-09-2012 16:19 ]
Ik heb gisteren Borderlands 2 + premiere club gekocht bij CDKeysDiscount.com voor 31,86 euro.
Duurde alleen 50 minuten ipv de 2-5 minuten die ze beloven.
Is ook de russische versie zoals hierboven, maar je krijgt de Engelse versie er gewoon bij.
Alleen balen dat ik niet oplette en nu al mijn golden key heb gebruikt
ze hadden daar wel een extra waarschuwing/bevestiging in het spel kunnen zetten)
Is ook de russische versie zoals hierboven, maar je krijgt de Engelse versie er gewoon bij.
Alleen balen dat ik niet oplette en nu al mijn golden key heb gebruikt
Ik had daar mijn borderlands 2 gekocht en heb em zelfs 1 dag voordat ze ze zouden geven gekregenBlue Knight schreef op zondag 23 september 2012 @ 16:38:
Ik heb gisteren Borderlands 2 + premiere club gekocht bij CDKeysDiscount.com voor 31,86 euro.
Alleen balen dat ik niet oplette en nu al mijn golden key heb gebruiktze hadden daar wel een extra waarschuwing/bevestiging in het spel kunnen zetten)
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Hartstikke illegaal natuurlijk. Die MSDN/Technet keys zijn niet voor doorverkoop.Patriot schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:43:
Ok, maar dan blijft mijn vraag: Hoe legaal is dat?
Zie bijvoorbeeld Heractiveren Windows 7 voor iemand dit dit is overkomen.Nu vind ik in een grijs gebied opereren niet direct een probleem, maar wat ik niet wil, is dat mijn installatie op een gegeven moment ongeldig of 'non-genuine' gemaakt wordt..
schandalig eigenlijk. Het lijkt er op alsof alles wat ze verkopen niet helemaal koosjer is gezien de prijzen. Jammer genoeg dalen de waardes van de Technet/MSDN-abo's hierdoor, want het aantal keys wat je tot je beschikking krijgt daalt nog steeds. Reden: piraterij.Satom schreef op donderdag 13 september 2012 @ 18:45:
[ Voor 29% gewijzigd door Gunner op 23-09-2012 16:50 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
En je kan ook gewoon online etc?! Is wel heel goedkoop namelijk!TweakJerommeke schreef op zondag 23 september 2012 @ 16:18:
[...]
Gewoon Engels, je krijgt dan 2 versies zoals de post hierboven.
1x Borderlands 2 Ru
1x Borderlands 2
Moet er wel bij zeggen dat ik best lang duurde voordat de key in mijn inbox verscheen dus als je meteen wilt spelen zul je ergens anders moeten zijn.
Goede ervaring bij www.gamekeys4all.com Die was in dit topic nog niet bekend.
Ik heb daar 1 Steam key besteld en had hem na 5 minuten binnen. Activatie ging zonder problemen. Je moet helaas wel een account bij ze aanmaken.
Ik heb daar 1 Steam key besteld en had hem na 5 minuten binnen. Activatie ging zonder problemen. Je moet helaas wel een account bij ze aanmaken.
Als je de Russchische versie van borderlands 2 koopt, kan je dan alleen met mensen spelen die ook een Russische versie hebben? Zo iets staat bij YuPlay.ru, maar het werd vertaald door Google dus misschien is het een foute vertaling(hopelijk)?
Je krijgt gewoon de standaard Engelse versie erbij die je hier ook in de winkels koopt. En ik heb al online met een vriend gespeeld dus het werkt.Peter_Aragorn schreef op zondag 23 september 2012 @ 17:23:
[...]
En je kan ook gewoon online etc?! Is wel heel goedkoop namelijk!
Was hier gekocht toch: http://www.gamekeys4u.net/ ?TweakJerommeke schreef op zondag 23 september 2012 @ 20:07:
[...]
Je krijgt gewoon de standaard Engelse versie erbij die je hier ook in de winkels koopt. En ik heb al online met een vriend gespeeld dus het werkt.
Heb had jouw vriend hem ergens anders vandaan dan?
Van mij mogen ze dan weer een - krijgenShittyNL schreef op zaterdag 22 september 2012 @ 11:07:
CJS-CDkeys mag een + krijgen. Heb er eergisteren voor het eerst iets besteld. Borderlands 2 Pre Order Bonus en ik had hem gisteren keurig binnen. Kreeg ook een mailtje dat die in hun autokey systeem was dus voor mij een betrouwbare website.
Had een steam-key gekocht voor Transformers: Fall of Cybetron. Was niet op voorraad, maar zou binnen 2 tot 12 uur geleverd worden. Weekje gewacht en krijg nu de melding dat ze hem op dit moment niet kunnen leveren en ook nog geen idee hebben wanneer.

Moet wel eerlijk zijn dat mijn vorige bestelling hier (Battlefield 3 + premium) wel goed is gegaan en ook snel geleverd was.
Dus mijn tip zou zijn; wil je hier bestellen, kijk goed of ze voorraad hebben, anders zou ik toch even verder zoeken
Edit: En inmiddels is mijn refund via paypal binnen
-
Ik vroeg het omdat ik ergens las dat je met de RU alleen tegen/met RU-spelers kan. Vandaar.Dutchie01 schreef op zondag 23 september 2012 @ 22:43:
je kan gewoon online.
http://ezykey.net/ ligt eruit. Iets met domein verlopen!
Zojuist een game key van F1 2012 besteld bij www.gameholds.com.
Kon nog geen ervaringen vinden hier op het forum, maar mijn ervaring is in ieder geval goed. Na betaald te hebben met Paypal ontving ik ongeveer 10 minuten later een key die ik kon activeren in Steam. Prima!
Kon nog geen ervaringen vinden hier op het forum, maar mijn ervaring is in ieder geval goed. Na betaald te hebben met Paypal ontving ik ongeveer 10 minuten later een key die ik kon activeren in Steam. Prima!
vandaar dat je 2 versies krijgt misschien ?Peter_Aragorn schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:31:
[...]
Ik vroeg het omdat ik ergens las dat je met de RU alleen tegen/met RU-spelers kan. Vandaar.
1x de russische en 1 x de 'normale' zeg maar.
Ahaa op die fiets
Deze mening/ervaring kan ik niet delen, helaasch. De 21e een Sims 3 key gekocht en betaald met Paypal. Heeft tot vandaag op Suspected Fraud gestaan en nu "Controleren" (maar dan in het Engelsmichel3vb schreef op maandag 24 september 2012 @ 17:36:
Zojuist een game key van F1 2012 besteld bij www.gameholds.com.
Ook kan ik geregeld niet inloggen op deze site, ik voer de juiste gegevens in maar ik kom niet verder en geeft ook geen fout aan... Gimme mah key plz.
@BlackthunderAwf: ja validation heeft er bij mij ook ongeveer 10 minuten gestaan en toen kreeg ik vervolgens netjes de key in mijn mailbox. Kan je geen contact met ze opnemen?
Ik heb ook hier vandaag 1 key voor mijn vriend gekocht.TweakJerommeke schreef op zondag 23 september 2012 @ 12:38:
Voor €21,49...
Een uurtje daarna was tie ineens 1 eurie minder.
i9 13900k | NH-D15 | MSI RTX 5090 32G VENTUS 3X OC | MSI MPG Z790 | 32GB G.Skill F5-5600J2834F16GX2-RS5K | 1x Kingston KC3000 2TB | 1x M500 960GB | 2x 860 QVO 1TB | Sharkoon Rebel P20 1200W | Fractal Design Torrent | 2x ASUS PG279Q
Ik kan het proberen, maar het wekt niet heel veel vertrouwen. );michel3vb schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:47:
@BlackthunderAwf: ja validation heeft er bij mij ook ongeveer 10 minuten gestaan en toen kreeg ik vervolgens netjes de key in mijn mailbox. Kan je geen contact met ze opnemen?
Vandaag bij http://www.gamekeys4u.net/ Borderlands 2 gekocht voor 21,50.
Kreeg zowel de RU als gewone versie in Steam dus ik denk dat we dus geen voorwaarden breken?
Had de code binnen een uurtje, en kreeg van te voren een mailtje dat het wat langer duurde wegens drukte dus goede ervaring!
Kreeg zowel de RU als gewone versie in Steam dus ik denk dat we dus geen voorwaarden breken?
Had de code binnen een uurtje, en kreeg van te voren een mailtje dat het wat langer duurde wegens drukte dus goede ervaring!
Gedaan en zeer snel een reactie gekregen. Ik had een mailtje gekregen met daarin een XXXX-XXXX etc code ipv een echte, maar ik kreeg hem nu zo gestuurd. Wel een goede website dus, alleen af en toe wat foutjes.BlackthunderAwf schreef op maandag 24 september 2012 @ 22:56:
[...]
Ik kan het proberen, maar het wekt niet heel veel vertrouwen. );
Fifa 13 op Gamerkeys.net voor maar 27,11 Ben hem aan het preloaden
Fifa 13 voor €27,99 besteld bij Gamerush.cc en ben het nu ook aan het pre-loaden! Bij Gamerush is Fifa 13 nu overigens €26,99.
Hoe betalen mensen hier bij YuPlay.ru? Is er ook iets dat iDeal ondersteund?
yuplay.ru is met creditcard, er zijn andere die paypal/ideal ondersteund, moet je ff zoeken.MiliaanR schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:25:
[ Voor 16% gewijzigd door Dutchie01 op 25-09-2012 19:22 ]
Is er een manier om mee te kunnen liften op de amerikaanse releasedatum van fifa 13?
Heb hem zelf succesvol bij onlinekeystore gekocht.
Nope, je koopt meestal een Russische key, die is dan gebonden aan de Russische release datum. Wilde je dat niet, had je op zoek moeten gaan voor een Amerikaanse of Europese key (EU heeft vaak ook wat afwijkende release datums).Isniedood schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:33:
Is er een manier om mee te kunnen liften op de amerikaanse releasedatum van fifa 13?
Verwijderd
'Review'
Heb een Borderlands 2 key gekocht voor 17 euro op http://cdkeyport.com/, duurde 15 minuten voordat de payment processed was en ik ben nu Borderlands 2 aan het installeren. Geeft in de eerste instantie Borderlands 2 RU aan, maar komt in 2 varianten zowel Russisch als de Retail versie die je hier in de winkel koopt. Kreeg bij registratie van een Gearbox account de Golden key voor gebruik in het spel en het spel is verder ook niet regio gebonden online. VPN was niet nodig, gewoon activeren op steam account en klaar.
Heb een Borderlands 2 key gekocht voor 17 euro op http://cdkeyport.com/, duurde 15 minuten voordat de payment processed was en ik ben nu Borderlands 2 aan het installeren. Geeft in de eerste instantie Borderlands 2 RU aan, maar komt in 2 varianten zowel Russisch als de Retail versie die je hier in de winkel koopt. Kreeg bij registratie van een Gearbox account de Golden key voor gebruik in het spel en het spel is verder ook niet regio gebonden online. VPN was niet nodig, gewoon activeren op steam account en klaar.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2012 00:17 ]
Dus je hebt ook gewoon de EU-versie?!Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:07:
Heb een Borderlands 2 key gekocht voor 17 euro op cdkeyport.com, duurde 15 minuten voordat de payment processed was en ik ben nu Borderlands 2 aan het installeren. Geeft in de eerste instantie Borderlands 2 RU aan, maar komt in 2 varianten zowel Russisch als de Retail versie die je hier in de winkel koopt.
Ik heb hier nooit gekocht, maar ik heb bijv een debit mastercard van skrill.com die aan mijn account is gekoppeld. De kaart kost een tientje per jaar. Je kan ook voor een v3 prepaid visa kaart gaan, ik heb alleen geen ervaring met deze kaart, wellicht dat iemand mij betreft deze kaart kan aanvullen?MiliaanR schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:25:
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Verwijderd
Dat klopt, beide staan in mijn lijstje. Kreeg zelfs een golden keyPeter_Aragorn schreef op woensdag 26 september 2012 @ 06:57:
[...]
Dus je hebt ook gewoon de EU-versie?!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2012 07:26 ]
Nice! €17 is echt niks!Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 07:25:
[...]
Dat klopt, beide staan in mijn lijstje. Kreeg zelfs een golden key
[afbeelding]
Edit: daar niet op voorraad momenteel.
Dan maar bij gamerush
[ Voor 19% gewijzigd door Peter_Aragorn op 26-09-2012 10:02 ]
Gisteren Fifa 13 besteld, bestelling is verwerkt, maar zit nog te wachten op de key.Peter_Aragorn schreef op woensdag 26 september 2012 @ 07:33:
Mensen hier bekend met http://www.gamerush.cc ?
Er is in ieder geval 1 positieve reactie http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38990975
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ach hij is weer op voorraad bij cdkeyport.com zie ik
Jups zit toevallig ook net te kijken. Heb helemaal geen ervaring met cdkeys op deze manier bestellen maar ga het toch maar keer proberen. Maar hoe zit dat met activeren moet dat nog steeds op VPN of moet dat er speciefiek bij staan?Peter_Aragorn schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:06:
Ach hij is weer op voorraad bij cdkeyport.com zie ik
Verwijderd
Kan ik bij deze bevestigen. Vannacht besteld, vanochtend binnen gekregen.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:07:
Heb een Borderlands 2 key gekocht voor 17 euro op cdkeyport.com, duurde 15 minuten voordat de payment processed was en ik ben nu Borderlands 2 aan het installeren. Geeft in de eerste instantie Borderlands 2 RU aan, maar komt in 2 varianten zowel Russisch als de Retail versie die je hier in de winkel koopt.
Maandag avond een Battlefield 3 Premium DLC's product sleutel besteld en deze in de loop van de nacht ontvangen! Zojuist geactiveerd en het werkt perfect
+1 voor GamerKeys.net
Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.
- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.
Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:
http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/
Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.
- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.
Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:
http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/
Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico