Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 16 ... 52 Laatste
Acties:

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
SomerenV schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 23:12:
Iemand hier die me wil helpen? :) Wil graag Sleeping Dogs kopen maar op Steam is ie ~45 euro en dat is voor mij de enige optie om hem te kopen helaas (heb geen PayPal of creditcard). De prijs van G2Play (Engelse versie) is erg netjes en ik weet dat zij betrouwbaar zijn. Iemand hier die het voor me kan kopen en dat ik geld overmaak via internetbankieren? (ING) Stuur maar een DM ofzo als je het wilt doen. Ik zou er in ieder geval enorm blij mee zijn! :D
Och, ik wel je wel helpen, maar neem geen verantwoording voor enig gedonder met steam.

Verwijderd

SomerenV schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 23:12:
Iemand hier die me wil helpen? :) Wil graag Sleeping Dogs kopen maar op Steam is ie ~45 euro en dat is voor mij de enige optie om hem te kopen helaas (heb geen PayPal of creditcard). De prijs van G2Play (Engelse versie) is erg netjes en ik weet dat zij betrouwbaar zijn. Iemand hier die het voor me kan kopen en dat ik geld overmaak via internetbankieren? (ING) Stuur maar een DM ofzo als je het wilt doen. Ik zou er in ieder geval enorm blij mee zijn! :D
G2Play heeft ook iDEAL

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:20

SomerenV

It's something!

maartend schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 23:13:
[...]

Och, ik wel je wel helpen, maar neem geen verantwoording voor enig gedonder met steam.
Staat G2Play er dan om bekend dat het gezeik oplevert? Ik heb namelijk nog nooit op zo'n manier games gekocht dus heb er 0 ervaring mee. Lees her en der wel eens wat over frauduleuze Russische sites, maar meer niet eigenlijk. En @Xbox2Go, ik zie het inderdaad :+ Maar wat zeggen jullie, is het te vertrouwen of niet?

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Verwijderd

Ja hoor heb al voor 400 euro bestelt daar

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2012 23:20 ]

• SomerenV

SomerenV

It's something!

De order is geplaatst :) Bedankt voor de informatie jongens! Laat wel weten of het allemaal goed afloopt met mijn eerste overzeese iDEAL aankoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan hem nog niet downloaden via STEAM nog :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 00:24:
Kan hem nog niet downloaden via STEAM nog :(
Hier is ie inmiddels op de 4,5GB :) Nog 40 minuten te gaan (is inclusief HD texture pack). Nog een paar maandjes wachten en dan eindelijk glasvezel hier :P 8 GB downloaden met 1-1,8Mb/s schiet natuurlijk niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
SomerenV schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 23:18:
[...]

Staat G2Play er dan om bekend dat het gezeik oplevert? Ik heb namelijk nog nooit op zo'n manier games gekocht dus heb er 0 ervaring mee. Lees her en der wel eens wat over frauduleuze Russische sites, maar meer niet eigenlijk. En @Xbox2Go, ik zie het inderdaad :+ Maar wat zeggen jullie, is het te vertrouwen of niet?
Ik heb 1x gehad dat ik een russische key had gekregen van metro, die heeft steam op mijn vraag verwijderd en van g2play nieuwe gehad.
1x gehad dat mijn key door steam zelf was verwijderd van just cause 2. kostenloos een nieuwe gehad :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwaffelSmurf
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-09 13:23
Vanmorgen ook voor het eerst een game besteld bij G2Play. Ging om de code van het spel Sleeping Dogs. Code binnen 10 minuten ontvangen. Ben het spel nu aan het downloaden. Het ging om een Russische key die gewoon geactiveerd kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-09 22:52
SomerenV schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 01:32:
[...]

Hier is ie inmiddels op de 4,5GB :) Nog 40 minuten te gaan (is inclusief HD texture pack). Nog een paar maandjes wachten en dan eindelijk glasvezel hier :P 8 GB downloaden met 1-1,8Mb/s schiet natuurlijk niet echt op.
Niet piepen, ik download altijd met 500~600Kb/s met mijn draadloze verbinding in 't buiten gebied ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ik kan Sleeping Dogs nog steeds niet downloaden, updaten onderbroken staat er en hij blijft hangen op 49% al vanaf vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2012 @ 15:48:
Lol ik kan Sleeping Dogs nog steeds niet downloaden, updaten onderbroken staat er en hij blijft hangen op 49% al vanaf vannacht.
"missing decription key" als je op play drukt toevallig? die kreeg ik gisteravond op 99%

[ Voor 3% gewijzigd door Verderf op 17-08-2012 15:56 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee zag dat niet staan maar wat moet je dan doen? Gewoon opnieuw denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Ik zou steam even restarten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 08:11

C0nscious

Mysteryman.

Sleeping Dogs (RU) key binnen 1 minuut ontvangen na bestelling bij Gamekeyzone.de (met iDeal) vannacht. Vanmiddag in 10 min binnengehaald met Steam en speelt perfect :)

[ Voor 3% gewijzigd door C0nscious op 17-08-2012 16:43 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassie789
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:29
Donderdagnacht (of vrijdagnacht, whatever) een key besteld bij Intkeys, staat nog steeds op processing... Heb inmiddels recht op de 10% korting, maar toch. Niet fijn dit =/

EDIT: Moest blijkbaar mijn ID inscannen, proces hervat!

[ Voor 14% gewijzigd door Cassie789 op 19-08-2012 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
Bij G2play heb ik Battlefield 3 + premium gekocht, na dat ik betaald kreeg ik de keys binnen een half uur toe gemailt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoon
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2024
Greenmangaming is trouwens ook 100% legit, meerdere keren games van besteld met pp...laatste was Darksiders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Kapoon schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:18:
Greenmangaming is trouwens ook 100% legit, meerdere keren games van besteld met pp...laatste was Darksiders.
GMG is ook geen "grijze" reseller maar een normale webwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoon
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-06-2024
Jesh schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 10:25:
[...]

GMG is ook geen "grijze" reseller maar een normale webwinkel.
Hij staat er tussen (met nog maar 1 vote) dus ik post ook even mijn ervaring met ze :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kapoon op 20-08-2012 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Wat is jullie ervaring bij Culgames? Deze verkopen namelijk Windows 8 Pro MSDN keys voor €22,70 (20% kortingsactie) en daar ben ik erg in geïnteresseerd. Om toch zeker te zijn dat het geen problemen gaat opleveren (het is immers een OS), graag jullie mening. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door BinaryRun op 20-08-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Ik heb afgelopen week daar een Win7 64 bit Ultimate key gekocht, in 5 minuten had ik hem binnen. Dit is wel een backup key voor mijzelf dus ik heb hem nog niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:46
RevenNL schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:57:
Wat is jullie ervaring bij Culgames? Deze verkopen namelijk Windows 8 Pro MSDN keys voor €22,70 (20% kortingsactie) en daar ben ik erg in geïnteresseerd. Om toch zeker te zijn dat het geen problemen gaat opleveren (het is immers een OS), graag jullie mening. ;)
Ik heb er een keer een win7 ultimate key voor een vriend gekocht, key was binnen een paar uur binnen (het had toch geen haast) en de activering moest wel telefonisch maar werkte uiteindelijk gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Ik ga vanavond weer even de boel updaten :). Mijn RSS feed doet het blijkbaar niet zo goed meer want kreeg geen melding binnen van nieuwe berichten.. dow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 16:46
Ircghost schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 19:37:
Ik ga vanavond weer even de boel updaten :). Mijn RSS feed doet het blijkbaar niet zo goed meer want kreeg geen melding binnen van nieuwe berichten.. dow.
Gebruik dan deze tweakers.net widget voor chrome -> https://chrome.google.com...ource=chrome-ntp-launcher
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik gebruik mijn karma punten voor de RSS feed in de tracker :).. maar ik zal die eens bekijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02-2023
Nuuvem heeft op dit moment enkele combo's. Zo hebben ze bijvoorbeeld ME 1, 2 en 3 voor 50 Real, zo'n ~20 euro.

http://www.nuuvem.com.br/combos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
Gamekeystore.net kan ook aan het lijstje worden toegevoegd. Meerdere keren hier games gehaald en ze hebben vaak ook leuke aanbieding ( Skyrim met VPN activatie 13,50 o.a )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
S_De_B schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 10:56:
Nuuvem heeft op dit moment enkele combo's. Zo hebben ze bijvoorbeeld ME 1, 2 en 3 voor 50 Real, zo'n ~20 euro.

http://www.nuuvem.com.br/combos
nuuvem werkt met een eigen client toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 05-09 00:04
RevenNL schreef op maandag 20 augustus 2012 @ 14:57:
Culgame werkt prima. Het zijn werkende, codes die ook als retail valideren (Windows 7, Office 2010). Nog nooit eerder problemen gehad, en ik heb er meerdere besteld gedurende een half jaar.

Edit: Heb net een medewerker van de site gesproken via de Chat. Ze zijn echt super vriendelijk en behulpzaam. Ze sturen de officiële link van de verschillende Windows en Office versies naar je e-mail zodra je een product key hebt gekocht. Ze reageren altijd binnen een paar uur, en soms ook binnen 5 minuten heb je de productcode inclusief downloadlink van Microsoft al. Jammer dat er hier één iemand is die de negatieve score omhoog brengt van Culgame, want ik weet dat ze er alles aan doen om zo goed mogelijk te eindigen. Ze weten ook van deze site af, dus mocht je problemen hebben probeer ze gewoon eerst te mailen voordat je hier direct negatieve feedback achterlaat. Ze willen ook graag bij de 100% staan ;).

[ Voor 38% gewijzigd door Royeboi op 22-08-2012 17:36 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• The_Dreadlord
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-04 16:52
Vorige week heb ik, gezien de (overwegend) goede ervaringen in dit topic, via Culgame Windows 7 Ultimate besteld. Binnen een paar uur had ik een mail met key en downloadlink voor de .iso. Na branden en installatie ging ook de online activatie binnen een paar seconden voorbij.
Kortom, erg snelle service voor een hele lage prijs en een prima werkend product! Aanradertje wat mij betreft dus.

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Royeboi schreef op woensdag 22 augustus 2012 @ 17:15:
[...]

Culgame werkt prima. Het zijn werkende, codes die ook als retail valideren (Windows 7, Office 2010). Nog nooit eerder problemen gehad, en ik heb er meerdere besteld gedurende een half jaar.

Edit: Heb net een medewerker van de site gesproken via de Chat. Ze zijn echt super vriendelijk en behulpzaam. Ze sturen de officiële link van de verschillende Windows en Office versies naar je e-mail zodra je een product key hebt gekocht. Ze reageren altijd binnen een paar uur, en soms ook binnen 5 minuten heb je de productcode inclusief downloadlink van Microsoft al. Jammer dat er hier één iemand is die de negatieve score omhoog brengt van Culgame, want ik weet dat ze er alles aan doen om zo goed mogelijk te eindigen. Ze weten ook van deze site af, dus mocht je problemen hebben probeer ze gewoon eerst te mailen voordat je hier direct negatieve feedback achterlaat. Ze willen ook graag bij de 100% staan ;).
Van mij ook een +1. Ik had nog een windows 2008 R2 key (ongebruikt, ergens anders vandaag) en deze heb ik bij hun aangeboden om te ruilen voor een windows 8 pro key. Was zo geregeld en geen problemen zover. ;)

• jipi92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 21:23
https://www.intkeys.com

Net besteld, ging snel en makkelijk via PayPal. Gelukkig zag ik nadat ik hier wat rond had gelezen, dat je je id even moet uploaden daar. Net gedaan, en nu wachten op de key. Ik update deze post, als ik de key heb

• infidel011
Ik ben bang dat het feest met Russische games die een VPN activatie vereisen voorbij is. Gister Skyrim RU gehaald. met een VPN geactiveerd. daarna de verbinding verbroken en steam opnieuw opgestart zoals ik altijd doe ( Heb meerdere games die met VPN geactiveerd zijn en dat is altijd goed gegaan ) daarna wilde ik weer verder installeren maar ik kreeg een doodleuke melding dat ik niet in de juiste regio zat om het spel te spelen.

Iemand anders hier nog ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Misschien. Ik heb wel ooit een RU key van The Darkness 2 gehaald en daar heb ik het rare geval mee dat ik hem dus niet in mijn library zie staan, maar wel weer onder My Games.

Ik kan hem dus ook niet via de Steam client opstarten, gewoon via de .exe maar de achievements registreren dan wel weer in de Steam client.

Probeer dat eens. Ik kreeg namelijk zo'n soortgelijke melding.

[ Voor 10% gewijzigd door Jesh op 24-08-2012 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jipi92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-09 21:23
Het ziet er naar uit dat een hele hoop mensen zijn opgelicht door IntKeys. Ik zit atm even op hun Facebook te kijken en overal zijn mensen aan het klagen over de keys(Nog niet gekregen na een paar dagen, niet werkend) Ik heb zelf gisteren bij Intkeys Sleeping Dogs gekocht, maar ik heb ook nog geen key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:05
Ik heb een aantal keys gehaald bij yuplay.ru, maar sinds de steamupdate werken ze niet meer. je krijgt een foutmelding dat je buiten de regio zit bij steam. contact van yuplay is heel goed en ik kreeg me geld terug op me acccount, alleen heb ik hier vrij weinig meer aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:45
http://www.cdkeysdiscount.com

Need For Speed: The Run besteld voor €10,53. Twee minuten na het betalen lag de cd key al in de mailbox. De code werd, zoals het hoort, geaccepteerd door Origin en het spel wordt nu binnengehengeld.

Erg goede ervaring dus! Enige nadeel is dat je met PayPal moet betalen, kan niet direct met een credit card.

[ Voor 3% gewijzigd door Tackleberry op 24-08-2012 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
Jesh schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:28:
Misschien. Ik heb wel ooit een RU key van The Darkness 2 gehaald en daar heb ik het rare geval mee dat ik hem dus niet in mijn library zie staan, maar wel weer onder My Games.

Ik kan hem dus ook niet via de Steam client opstarten, gewoon via de .exe maar de achievements registreren dan wel weer in de Steam client.

Probeer dat eens. Ik kreeg namelijk zo'n soortgelijke melding.
Dit heeft inderdaad gewerkt! Ik had blijkbaar ook niet goed gelezen op de site dat het hier om een speciale activatie ging. het begin van de download zou ik dan ook met een VPN verbinding moeten doen, dit was dan weer niet waar, ik moest de hele download van skyrim met een VPN verbinding downloaden maargoed. daarna moest ik dus nog een .txt bestandje met 5 cijfers in de map gooien en de game via de .exe in de map openen. Dit werkt gewoon, ook als steam op de achtergrond draait.

Als ik dit achteraf had geweten dan had ik misschien wel een EU key van skyrim gehaald, maar ach, de game draait nu en ik lees de beschrijving voortaan iets beter ;)
Dutchie01 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:38:
Ik heb een aantal keys gehaald bij yuplay.ru, maar sinds de steamupdate werken ze niet meer. je krijgt een foutmelding dat je buiten de regio zit bij steam. contact van yuplay is heel goed en ik kreeg me geld terug op me acccount, alleen heb ik hier vrij weinig meer aan...
Probeer eens de game vanuit de map te openen in niet vanuit steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:05
infidel011 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:37:
[...]
[...]

Probeer eens de game vanuit de map te openen in niet vanuit steam
Bedankt hiervoor, het werkt op deze manier normaal _/-\o_
Ik zal kijken ofdat dit de oplossing voor andere spellen gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitfire123
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 10:48
mijn bij Culgame gekochte (mei 2012) license key voor Windows 7 werkt na de laatste Windows updates niet meer. Ik krijg een "This copy of Windows is not genuine"melding op de desktop. Ook de Windows Genuine check keurt de key af.

Vreemd genoeg zijn alle Windows 7 versies bij Culgames 'Out of stock'. (edit: het lijkt erop dat dit komt door de speciale sale die er nu loopt.)
Heb een support vraag per e-mail gestuurd. Niemand online bij de live chat. Het is weekend naturlijk. Even afwachten wat er gebeurt.

Top service van Culgame. Ik heb gisteravond een mail gestuurd en vanmorgen zat er een nieuwe key in mijn inbox waarmee ik windows weer opnieuw heb kunnen activeren! Echt grote klasse dus van Culgame.

[ Voor 23% gewijzigd door Spitfire123 op 26-08-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Spitfire123 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:38:
mijn bij Culgame gekochte (mei 2012) license key voor Windows 7 werkt na de laatste Windows updates niet meer. Ik krijg een "This copy of Windows is not genuine"melding op de desktop. Ook de Windows Genuine check keurt de key af.

Vreemd genoeg zijn alle Windows 7 versies bij Culgames 'Out of stock'. (edit: het lijkt erop dat dit komt door de speciale sale die er nu loopt.)
Heb een support vraag per e-mail gestuurd. Niemand online bij de live chat. Het is weekend naturlijk. Even afwachten wat er gebeurt.
Ik heb mijn Windows 7 bij Norrod gekocht, en ik heb hetzelfde probleem.
Uiteindelijk (Ik had geen zin om Micro$oft te bellen) heb ik mijn Windows maar gecrackt, want anders was hij nog niet legaal geweest. :P

Probeer Microsoft anders eens te bellen, misschien weten zij raad; Weet ik ook meteen hoe ik het goed moet oplossen. :P

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napalm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-09 21:01
Tackleberry schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:32:
http://www.cdkeysdiscount.com

Need For Speed: The Run besteld voor €10,53. Twee minuten na het betalen lag de cd key al in de mailbox. De code werd, zoals het hoort, geaccepteerd door Origin en het spel wordt nu binnengehengeld.

Erg goede ervaring dus! Enige nadeel is dat je met PayPal moet betalen, kan niet direct met een credit card.
Bedankt voor de tip. Direct een Key aangeschaft (mijn eerste trouwens op deze wijze) en via Origin aangemeld. Game binnen gehengeld en zie daar we kunnen los.

Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Laatst online: 21-03 19:01
Moet je voor battlefield 3 ook constant een VPN verbinding aan hebben? Of alleen voor de activatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Laatst online: 18-09 07:49
Battlefield 3 (russian edition) kun je gewoon toevoegen aan EA, zonder VPN, je moet alleen taalpakketten downloaden en blijven updaten met elke grote patch..

Zie beschrijving bij http://www.cdkeyhouse.com...d-edition-no-karkand-_424

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12-2023
Spitfire123 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 21:38:

Top service van Culgame. Ik heb gisteravond een mail gestuurd en vanmorgen zat er een nieuwe key in mijn inbox waarmee ik windows weer opnieuw heb kunnen activeren! Echt grote klasse dus van Culgame.
Gister dezelfde melding gekregen van mijn W7 key. Ook maar even een email gestuurd en hopen dat ze snel reageren en netjes oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-07 21:02
Rockafello schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:59:
Gister dezelfde melding gekregen van mijn W7 key. Ook maar even een email gestuurd en hopen dat ze snel reageren en netjes oplossen.
Dit is toch wel errug raar allemaal. Alsof ze de keys vanuit een keygenerator verkopen... maar niet een van microsoft.

[ Voor 4% gewijzigd door Weezer-DC op 27-08-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
Weezer-DC schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:08:
[...]

Dit is toch wel errug raar allemaal. Alsof ze de keys vanuit een keygenerator verkopen... maar niet een van microsoft.
Ja ik hou hier inderdaad ook niet zo'n prettig gevoel aan over, maar we zullen zien. Wellicht krijg ik ook een nieuwe key en is het allemaal opgelost.

De live chat is inderdaad niet zo heel erg live....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
infidel011 schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 13:37:
[...]

Dit heeft inderdaad gewerkt! Ik had blijkbaar ook niet goed gelezen op de site dat het hier om een speciale activatie ging. het begin van de download zou ik dan ook met een VPN verbinding moeten doen, dit was dan weer niet waar, ik moest de hele download van skyrim met een VPN verbinding downloaden maargoed. daarna moest ik dus nog een .txt bestandje met 5 cijfers in de map gooien en de game via de .exe in de map openen. Dit werkt gewoon, ook als steam op de achtergrond draait.
Graag gedaan!

Ja ik was er in eerste instantie ook niet erg blij mee, maar goed... if it works, IT WORKS!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Rockafello schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:59:
[...]

Kan je een update geven zodra je hier terugkoppeling op hebt? Ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Zijn er mensen hier bekend met http://www.buygamecode.com ? In dit topic in ieder geval niet en op het internet vind ik er alleen iets over terug op andere 'shady' websites.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Laatst online: 18-09 07:49
Nooit van gehoord.. Standaard magento webshop :P

mijn voorkeur gaat tot nu toe uit naar Cdkeyhouse (mijn beste ervaringen) of uiteraard één van de andere van de shops in de start topic..

[ Voor 21% gewijzigd door Rann op 27-08-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockafello
Zojuist een email gekregen van Culgames met een nieuwe key erin (nette response in 3 uur). Geen reden, waarom de key invalid was, maar wel een nieuwe gekregen. Na het invoeren en de ActivationTool te draaien was Windows weer netjes Geniune. Nu hopen dat dit niet vaker gebeurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
Hmmm, jammer van die rare ervaringen met de keys van Culgames. Heb er vorige week Windows 8 pro gekocht en werkt tot nu toe prima eigenlijk. Automatisch geactiveerd en werkt als een zonnetje, nu maar hopen dat het zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Weezer-DC schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:08:
[...]

Ze komen uit een MSDN abonnement. Heeft niets met een keygenerator te maken dus.
Rockafello schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 13:30:
[...]

Ja ik hou hier inderdaad ook niet zo'n prettig gevoel aan over, maar we zullen zien. Wellicht krijg ik ook een nieuwe key en is het allemaal opgelost.

De live chat is inderdaad niet zo heel erg live....
Ze zitten in Hong Kong, op het moment dat jij je lunch naar binnen kaant, brengen zij net de kleintjes naar bed. Oftewel, houdt wel ff rekening met het tijdsverschil. Ik heb de chat al ruim twintig keer gebruikt (voor informatie overigens, één keer een klacht gehad en direct opgelost). In mijn ervaringen zijn ze het beste 's ochtends te bereiken, tot een uur of 12:00. Als ik echter gewoon overdag wat bestel, is dat meestal wel binnen twee uur binnen.

En als de chat offline is, kun je ze gewoon e-mailen, dan pakken ze dit op zodra ze online komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

shenr schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 17:26:
Hmmm, jammer van die rare ervaringen met de keys van Culgames. Heb er vorige week Windows 8 pro gekocht en werkt tot nu toe prima eigenlijk. Automatisch geactiveerd en werkt als een zonnetje, nu maar hopen dat het zo blijft.
Daar zou ik niet op rekenen. Aangezien de release van Windows 8 gepland staat voor 26 oktober a.s., is jouw key in het beste geval afkomstig van MSDN, TechNet of DreamSpark en dus niet bedoeld voor (door)verkoop.

Ik begrijp de verontwaardiging over de 'not genuine'-meldingen ook totaal niet. Iedereen die dit topic (met name de posts van Tsurany) gelezen heeft en over een minimale dosis gezond verstand beschikt had dit kunnen verwachten.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik heb culgame op twijfelachtig gezet ondanks de positieve reviews, ik vind het een raar verhaal dat die keys als niet genuine terug komen.. dit is nu al redelijk vaak voorgekomen en bij een echte genuine key zou dat niet moeten kunnen. Daarnaast mag W8 nu nog niet activated worden voor normale gebruikers dus ook dat kan niet genuine zijn voor een normale gebruiker zoals jij.

---EDIT: daarnaast is de boel bijgewerkt.

[ Voor 5% gewijzigd door Ircghost op 27-08-2012 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:55

henri8096

BIM is not a software!

Ik kan intkeys van harte afraden.
Zit al bijna 48 uur te wachten op mijn keys voor skyrim en de uitbreiding dawnguard.
Dat is wat anders als de Avg. 3 uur en Max. 24 uur waarmee ze adverteren.
Dat terwijl er op de website een stock van resp. 92 en 143 aangegeven staat.
Tot nu toe ook nog geen bericht waarom het langer duurt en nog geen antwoord op mijn
e-mail die daarover klaagt.

Als ik de keys heb plaats ik nog wel een update.

( en tevens of ik de 10% refund krijg omdat het langer als 24u duurt )

edit:

Na 48 uur zonder enige reactie de key van dawnguard gekregen.
En een paar minuten later een bericht van paypal dat het bedrag van skyrim gerefund was.
Blijkbaar hebben ze voor skyrim geen keys meer ofzo?
Ook allemaal zonder enige uitleg overigens.

Voor mij geen intkeys meer

[ Voor 22% gewijzigd door henri8096 op 28-08-2012 10:19 . Reden: update ]

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 18:36
24 maart een key besteld van office 2010 bij culgame. Onlangs geinstalleerd en guess what... "Dit product kan niet worden geactiveerd omdat de productcode ongeldig is." Culgame toch maar een mailtje gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Het zijn allemaal sites met dezelfde structuur; het MSDN abonnement licenties verkopen ze door. Waarom sommige keys niet valideren is mij ook niet duidelijk.
Ircghost schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:38:
Ik heb culgame op twijfelachtig gezet ondanks de positieve reviews, ik vind het een raar verhaal dat die keys als niet genuine terug komen.. dit is nu al redelijk vaak voorgekomen en bij een echte genuine key zou dat niet moeten kunnen. Daarnaast mag W8 nu nog niet activated worden voor normale gebruikers dus ook dat kan niet genuine zijn voor een normale gebruiker zoals jij.

---EDIT: daarnaast is de boel bijgewerkt.
Zoals ik in mijn vorige post ook al meldde, W8 is voor MSDN gebruikers al wel toegankelijk.

Waarschijnlijk activeren mensen sommige productcodes meer dan is toegestaan, dan kan het zijn dat de code wordt geblokkeerd. Ik heb dit in ieder geval meegemaakt met een Windows licentie EN een Office licentie. Bij Windows mag je echt niet meer dan 1 geactiveerde key hebben, anders bestaat de kans dat deze wordt geblokkeerd. Ik heb tientallen licenties overgenomen van Culgame, de dubbele activeringen daargelaten, geen problemen ondervonden. Voor die lage prijs vind ik dat zeer schappelijk.

Maar goed, voor alle zeurders ;-)
Als je zo graag 100% goed werkende keys nodig hebt, dan schaf je deze toch mooi aan met een mooi kartonnen doosje in de winkel? Kost zo'n 200 euro meer voor Windows, maar ja dan weet je zeker dat 't werkt. Wat ik ermee wil zeggen is; houdt de licenties voor je ''fun'' pc, niet voor zakelijk gebruik. Ik snap niet helemaal dat sommige hier echt zwaar verbaasd lijken te zijn omdat hun productcode t.w.v. 250,- die men voor 20 dollar heeft aangeschaft, na een paar maanden niet blijkt te werken. Microsoft is ook niet gek en doet hier achter de schermen blijkbaar genoeg aan om een paar van deze productcodes op te sporen.

Ik zal eens vragen hoe het komt dat sommige productcodes na verloop van tijd niet meer valideren, ik ben er wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

Zonet bij gamerkeys.net Counter Strike:GO besteld. Nog niks van ze gehoord (behalve dat ze pas een key sturen als de payment confirmed is). Normaal gezien zijn paypal betalingen toch instant? Naja, als hij er morgen niet is dan doe ik wel een chargeback.

EDIT: Nu willen ze mijn passpoort zien... Wat the hell... Mag dat zomaar?

[ Voor 13% gewijzigd door Mavamaarten op 27-08-2012 22:55 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Mavamaarten schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 22:22:
Normaal gezien zijn paypal betalingen toch instant?
Dat hangt van een aantal factoren af en is zeker niet vanzelfsprekend.
Naja, als hij er morgen niet is dan doe ik wel een chargeback.
Is even contact opnemen teveel moeite? Een chargeback (feitelijk een dispuut) zou je laatste redmiddel moeten zijn als je er met de verkoper niet meer uitkomt. Teveel disputes kan een verkoper de kop kosten bij PayPal. Reken dus niet op enige ondersteuning als je dat traject kiest. Terzijde: PayPal zegt geen kopersbescherming te bieden in het geval van 'Intangible items, including Digital Goods'.

Overigens staat er op gamerkeys.net een lijst met mogelijke redenen waarom je de key niet direct toegestuurd krijgt.
Read Before Buying

[ Voor 9% gewijzigd door 8088 op 27-08-2012 23:05 ]

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

Bwah, ik had er wel vertrouwen in hoor. Heb alle gegevens behalve naam en geboortedatum eraf gephotoshopped en heb men key intussen al ontvangen.

EDIT: En hij werkt!

[ Voor 7% gewijzigd door Mavamaarten op 28-08-2012 12:23 ]

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:59

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mavamaarten schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 22:22:
Als ze het vragen mag het natuurlijk wel, en jij mag het negeren en dan hopen dat Paypall mee werkt.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
Napalm schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 13:14:
[...]

Bedankt voor de tip. Direct een Key aangeschaft (mijn eerste trouwens op deze wijze) en via Origin aangemeld. Game binnen gehengeld en zie daar we kunnen los.
[offtopic]
En nu in de aanbieding bij Origin voor €9,99 samen met wat andere racegames... Zucht. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mooiboi
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-09 23:47
spam

[ Voor 93% gewijzigd door Sn0wblind op 29-08-2012 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
8088 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 18:03:
[...]

Daar zou ik niet op rekenen. Aangezien de release van Windows 8 gepland staat voor 26 oktober a.s., is jouw key in het beste geval afkomstig van MSDN, TechNet of DreamSpark en dus niet bedoeld voor (door)verkoop.
Ik was al op de hoogte dat het msdn/technet keys zijn, want zoals je al aangeeft is de consumer release pas in oktober. Heb hier ook absoluut geen moeite mee, is meer als test van windows 8 (had geen zin om te wachten tot oktober, want mn pc had een format nodig) en culgame bedoelt. Ze zijn niet bedoelt voor doorverkoop misschien, maar zijn wel officiele keys en als ze problemen geven uiteindelijk kan ik altijd nog terug naar 7 of een upgrade doen naar 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Kleine update over Culgame:

Ik heb Culgame om een reactie gevraagd en uitgelegd dat ze hier op een twijfelachtige rating staan, met name door de productcodes die na verloop van tijd niet meer werken. Ik weet namelijk dat ze vanuit het service oogpunt en reputatie, erg graag een positief woord verspreid willen hebben (zoals elke organisatie).

Ik vind het niet netjes om het gehele bericht regelrecht te kopiëren, maar Culgame geeft aan het prima te vinden als ik het hier even uitleg / vertaal:

''Er zijn inderdaad een aantal productcodes uit een bepaalde levering die later niet meer te activeren zijn of niet genuine zijn. Culgame heeft, en zal, productcodes vervangen zodra hier klachten over komen (Ik denk dat zij de status van zo'n productcode ook kunnen zien). Ze geven aan dat alle problemen die klanten terugkoppelen, snel worden opgelost.

Daarbij geven ze aan hoewel niet in staat te zijn om de negatieve feedback zelf te kunnen veranderen in dit topic, ze hun best doen om elke klant naar tevredenheid te helpen indien ze problemen hebben met de activatie van een productcode. ''

Kortom; ik geloof best dat deze partij er alles aan doet om klanten tevreden te houden. Neemt niet weg dat het natuurlijk balen is als een code later niet meer blijkt te werken, maar ik denk zelf dat het gewoon onmogelijk is om 100% werkende keys te garanderen indien ze van MSDN afkomen. Microsoft zal toch een manier hebben om sommige batches productcodes terug te roepen en te de-activeren indien men misbruik aanvoelt. Zoals shenr zegt, de licenties zijn uiteraard niet bedoeld voor de verkoop, maar de productcodes zelf zijn van Microsoft en daarbij prima te gebruiken bij test of fun PC's. Ik denk dat sites die game keys verkopen net zo werken, ook deze zijn waarschijnlijk in een grijs gebied aangeschaft daar het vaak 80% minder dan de oorspronkelijke verkoopprijs betreft.

Het lijkt net of ik nu Culgame de hemel in prijs (misschien is dat ook wel zo ;)) maar het valt me gewoon op dat deze partij wel goed reageert en problemen oplost. Iets dat ik bij vele andere sites wel anders zie. De enige oplossing bij sommige sites is om meteen een PayPal dispuut openen omdat er gewoon niet gereageerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Mooi om te zien dat Culgame zo snel en goed antwoord. Ik vind het zelf ook vervelend om een webshop die goed presteert als twijfelachtig neer te zetten. Wat echter vervelend is het volgende; stel dat zij morgen failliet gaan? Dan zitten allerlei gedupeerden met niet genuine keys, zelfs in het kleine rijtje tweakers hebben wij al een paar gebruikers bij wie dit gebeurd is. Moet je voorstellen hoeveel meer dat buiten Tweakers zijn.

Het enige wat ik nu graag beantwoord wil zien voordat wij kunnen beoordelen of zij betrouwbaar zijn of niet is de vraag of de keys die zij verkopen nou wel of niet genuine zijn. Omdat te weten is het belangrijk te kijken naar het punt waarop de keys niet genuine worden of zijn. Verkoopt Culgame deze serials aan gebruikers met het idee dat ze in principe developers kunnen zijn, maar omdat ze dat niet zijn worden ze afgekeurd aan de kant van de gebruiker. Of verkoopt Culgame de serials als msdn serials terwijl zij dat uberhaubt niet mogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Ircghost schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:56:
Mooi om te zien dat Culgame zo snel en goed antwoord. Ik vind het zelf ook vervelend om een webshop die goed presteert als twijfelachtig neer te zetten. Wat echter vervelend is het volgende; stel dat zij morgen failliet gaan? Dan zitten allerlei gedupeerden met niet genuine keys, zelfs in het kleine rijtje tweakers hebben wij al een paar gebruikers bij wie dit gebeurd is. Moet je voorstellen hoeveel meer dat buiten Tweakers zijn.

Het enige wat ik nu graag beantwoord wil zien voordat wij kunnen beoordelen of zij betrouwbaar zijn of niet is de vraag of de keys die zij verkopen nou wel of niet genuine zijn. Omdat te weten is het belangrijk te kijken naar het punt waarop de keys niet genuine worden of zijn. Verkoopt Culgame deze serials aan gebruikers met het idee dat ze in principe developers kunnen zijn, maar omdat ze dat niet zijn worden ze afgekeurd aan de kant van de gebruiker. Of verkoopt Culgame de serials als msdn serials terwijl zij dat uberhaubt niet mogen?
Een MSDN sleutel mag je sowieso nooit doorverkopen, dus daar kan ik kort en bondig over zijn ;). Dit zijn gewoon shops die uit de grond springen, en morgen inderdaad weer weg kunnen zijn. Het blijft een risico. Daar is de prijs dan ook naar. Je kunt denk ik niet verwachten garantie te krijgen op een product waarvan je uitsluitend een productcode hebt, geen licentie sticker of iets dergelijks. Ze verkopen de licenties uit een groter abonnement dat men inkoopt, waar je zo duizend(en) licenties in één keer kunt opvragen via MSDN. De lagere prijzen rekent men dan per stuk / per bestelling af, waarop de webshop uiteindelijk ook wel op winst uitkomt lijkt me. Ik persoonlijk denk dat je geen één enkele shop in deze lage prijscategorie op ''betrouwbaar'' kunt zetten.

Als je een beoordeling laat afhangen of een key shop ''genuine'' keys verkoopt en zeker wilt weten dat ze morgen ook nog bereikbaar zijn, dan scoort denk ik geen één enkele shop in het lijstje een voldoende? Klein voorbeeldje; Sleeping Dogs. Kost op Steam 49,99, en bij enkele shops kost dezelfde Steam productcode rond de 20,00 euro. Je kunt hier wel met zekerheid stellen dat zoiets niet de bedoeling is, ook al komt de code uit Rusland of dergelijke landen; adviesprijzen van games verschillen echt niet tientallen euro's omdat het uit een ''goedkoper'' land komt.

Het is en blijft een gokje denk ik zelf; maar voor zulke kleine bedragen is het best leuk om te proberen! En mocht je 100% zekerheid willen, dan ga je langs de traditionele verkoopkanalen om zeker te zijn dat het spul werkt en blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ah ok, dat wist ik niet over MSDN keys, heb er zelf geen ervaring mee namelijk. Ik stel voor dat we het open houden voor de andere bezoekers hier.. dat zijn toch de meeste fervente gebruikers van deze webshops. Ik gooi het nu wel weer op zijn normale stand en aan het eind van de week kijken we wel wat de mensen te zeggen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Tijdens de release van Windows 7 en Office 2010 is er toen ook zo'n hele rel geweest over de verkoop van MSDN keys als ik het me goed herriner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Bij gamerush.de (staat in de TS) zie ik voor ene leuke prijs FIFA 13 staan, maar ze hebben het over adres gegevens en dergelijke, gaat het hier dan nog wel om de digitale versie? Het komt op mij namelijk over alsof het om een fysieke versie gaat.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Bananenspin schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:44:
Bij gamerush.de (staat in de TS) zie ik voor ene leuke prijs FIFA 13 staan, maar ze hebben het over adres gegevens en dergelijke, gaat het hier dan nog wel om de digitale versie? Het komt op mij namelijk over alsof het om een fysieke versie gaat.
Ze vragen bij heel veel winkels altijd om de adresgegevens, snap ook nooit zo goed waarom. Maar ik krijg altijd de juiste digitale versie binnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
Ik denk dat ze het vergelijken met je creditcard/paypal gegevens, zodat ze minder kans op chargebacks en dergelijke hebben... Of ze gebruiken gewoon een standaard webshop waarin dat standaard wordt gevraagd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Ze hebben het ook over gratis verzenden.. veel moeite hebben ze dan niet gedaan om het aan te passen haha!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 18:36
Ik kan inderdaad bevestigen dat culgame er alles aan doet om hun klanten tevreden te houden. Schreef ik gisteren over een product key van Office 2010 die niet werkte, kan ik nu melden dat ik een nieuwe heb gekregen. Eerst eentje voor Windows 7, omdat ik per ongeluk "windows 2010" in mijn mail had gezet :), later alsnog die van office 2010. Thuis maar even proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Ircghost schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 13:11:
Ah ok, dat wist ik niet over MSDN keys, heb er zelf geen ervaring mee namelijk. Ik stel voor dat we het open houden voor de andere bezoekers hier.. dat zijn toch de meeste fervente gebruikers van deze webshops. Ik gooi het nu wel weer op zijn normale stand en aan het eind van de week kijken we wel wat de mensen te zeggen hebben.
Dit staat in de algemene voorwaarden als men iets aanschaft via Dreamspark / MSDN. Het is uitsluitend toegestaan de beschikbare (voor studenten zelfs gratis) software te installeren en te gebruiken voor educatieve doeleinden, dus het moet met het onderwijs te maken hebben. Via Dreamspark staan de voorwaarden helaas alleen in het Engels, wat mij best tegenvalt aangezien ook Nederlandse studenten dus akkoord moeten gaan met voorwaarden die in het Engels geschreven zijn. Wel mag je, indien je de licentie tijdens je studie hebt ontvangen, na je studie ook blijven gebruik maken van de software. De voorwaarden zijn niet duidelijk of je na je studie een licentie wel commercieel mag gebruiken. Het lijkt me niet, maar het wordt dus ook niet aangegeven.

Mocht je productcode dus niet meer werken, dan zou je nog de stoute schoenen aan kunnen trekken en Microsoft bellen om te zeggen dat je productsleutel niet meer activeert. Je geeft dan aan student geweest te zijn. Aangezien je niets van een aankoopbewijs hebt, zullen ze waarschijnlijk de productcode gewoon weer activeren. Lijkt me is interessant om te zien of dit daadwerkelijk zo is!
christi schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:00:
Ik kan inderdaad bevestigen dat culgame er alles aan doet om hun klanten tevreden te houden. Schreef ik gisteren over een product key van Office 2010 die niet werkte, kan ik nu melden dat ik een nieuwe heb gekregen. Eerst eentje voor Windows 7, omdat ik per ongeluk "windows 2010" in mijn mail had gezet :), later alsnog die van office 2010. Thuis maar even proberen...
Fijn dat ze je goed geholpen hebben d.m.v. een vervangende key. Hopen dat deze nu wel blijft werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:42

wontcachme

You catch me? No you wont

Iemand recent nog iets via CJS CD keys besteld? Wilde vanmiddag BF3 kopen maar toen ik bij de Paypal betaling aankwam zag ik GEEN bedrag staan en de paypal pagina was niet SSL secure (niet groen in FF). Klopt dit bij hun of ben ik slim genoeg geweest door ff niks te kopen :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
wontcachme schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 17:45:
Iemand recent nog iets via CJS CD keys besteld? Wilde vanmiddag BF3 kopen maar toen ik bij de Paypal betaling aankwam zag ik GEEN bedrag staan en de paypal pagina was niet SSL secure (niet groen in FF). Klopt dit bij hun of ben ik slim genoeg geweest door ff niks te kopen :P
Als PayPal normaal gesproken wel SSL is (de betalingspagina van PayPal) dan zou ik niet inloggen als dat bij CJS niet het geval is eerlijk gezegd, of even de reacties hier er op nalezen met eerdere ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik heb maar meteen even Dreamspark account aangemaakt, thanks Royeboi ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
christi schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:00:
Ik heb ook goede ervaringen.

Kocht Tune-up, had contact, kreeg een key, bleek niet goed te zijn. Weer een, ook niet goed. Daarna geld terug, kortingsbon en Tuneup is verwijderd van de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
Wil je perse met paypal betalen? je kunt daar namelijk ook met Ideal betalen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Kw4kje schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:00:
[...]

Wil je perse met paypal betalen? je kunt daar namelijk ook met Ideal betalen. :)
Ideal zou ook goed zijn, maar die staat niet in hun lijstje:

AlertPay Account Balance
Bank Transfer (wire transfer)
MoneyBookers (allows Credit / Debit card payments) - RECOMMENDED! Keys sent instantly!
PayPal Express Checkout

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
wontcachme schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:03:
[...]

Ideal zou ook goed zijn, maar die staat niet in hun lijstje:

AlertPay Account Balance
Bank Transfer (wire transfer)
MoneyBookers (allows Credit / Debit card payments) - RECOMMENDED! Keys sent instantly!
PayPal Express Checkout
Moneybookers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Bedankt!. Vannacht de game laten downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
maartend schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:05:
[...]

Ik heb ook goede ervaringen.

Kocht Tune-up, had contact, kreeg een key, bleek niet goed te zijn. Weer een, ook niet goed. Daarna geld terug, kortingsbon en Tuneup is verwijderd van de site.
Blijft vreemd dat het soms niet werkt. Trial en error soms lijkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Niet online

8088

NaN

Heb geen ervaring met CJS, maar ik zou überhaupt nergens onversleuteld inloggen; laat staan als er geld en/of persoonlijke gegevens in het geding zijn. Verstandig dat je er niet mee doorgegaan bent.

Overigens zegt de kleur niets over de versleuteling, alleen over een eventuele entiteitscontrole.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitfire123
  • Laatst online: 19-09 10:48
Ook ik heb binnen 4 uur (in het weekend nota bene) een vervangende key voor Windows7 van Culgame gekregen. Ze zijn inderdaad heel klantvriendelijk en daadkrachtig, alhoewel ik begrijp dat de keys uit MSDN account komen. Grijs gebied dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampekap06
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 21:23
Spitfire123 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:07:
Ook ik heb binnen 4 uur (in het weekend nota bene) een vervangende key voor Windows7 van Culgame gekregen. Ze zijn inderdaad heel klantvriendelijk en daadkrachtig, alhoewel ik begrijp dat de keys uit MSDN account komen. Grijs gebied dus?
Grijs als in; tegen de voorwaarden van MS in en alleen mogelijk omdat er nog geen rechtszaak tegen de reseller die oneerlijk profiteert van andermans producten en ten onrechte aanprijst als retail keys, ja.

• SaiBork
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-11-2023
Iemand ervaring met ecrazymarket.com? Een paar dagen terug had iemand een post dat hij/zij guild wars 2 daar aangeschaft had. Helaas is deze post verwdwenen uit het topic :S

GW2 is daar namelijk maar € 25. Anders haal ik hem wel bij mysteam.net. Daar is GW2 € 28,66.

*edit: Blijkbaar haal ik hem dus sowieso niet bij mysteam: NOTE: The game is out of stock, and we will not get more stock soon. Sorry about this.

[ Voor 24% gewijzigd door SaiBork op 30-08-2012 11:25 ]

• Ienni1983
  • Laatst online: 16-09 10:01
SaiBork schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:19:
Iemand ervaring met ecrazymarket.com? Een paar dagen terug had iemand een post dat hij/zij guild wars 2 daar aangeschaft had. Helaas is deze post verwdwenen uit het topic :S

GW2 is daar namelijk maar € 25. Anders haal ik hem wel bij mysteam.net. Daar is GW2 € 28,66.

*edit: Blijkbaar haal ik hem dus sowieso niet bij mysteam: NOTE: The game is out of stock, and we will not get more stock soon. Sorry about this.
Daar zou ikzelf helemaal niets halen.

elke pagina die je opent dat er iemand wilt helpen
met elke klik...

plus die website bestaat pas 19 dagen
http://www.statscrop.com/www/ecrazymarket.com

dat vind ik al helemaal onzuiver.

http://tinyurl.com/5sdar8p

• Renquin
  • Laatst online: 17-09-2024
Ienni1983 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:47:
plus die website bestaat pas 19 dagen
http://www.statscrop.com/www/ecrazymarket.com

dat vind ik al helemaal onzuiver.
Naar mijn mening een non-argument gezien elke winkel een keer begonnen is.
Als er nu meer redenen zijn waarom het onzuiver zou zijn, ala, maar niet enkel omdat hij pas net bestaat.

Want a cookie?!

• Overlegne
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Hm, zit te kijken naar een pre-order voor Borderlands 2, heb nu een mooie gezien, het valt me echter op dat bij sommige sites staat dat er altijd een vpn verbinding nodig is om hem te spelen, en bij andere aangeeft dat alleen met activeren een vpn gebruikt moet worden.
Als ik een constante vpn verbinding nodig heb hoeft het van mij niet.
http://gamerkeys.net/Bord...tm?tracking=4e92ab76a3bf4
Iemand een idee, op de site staat in slecht Engels omschreven dat deze VPN badge puur voor het activeren is (wat ik er zo uithaal), maar ik wil geen miskoop doen ;)

• Ienni1983
Overlegne schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:00:
Hm, zit te kijken naar een pre-order voor Borderlands 2, heb nu een mooie gezien, het valt me echter op dat bij sommige sites staat dat er altijd een vpn verbinding nodig is om hem te spelen, en bij andere aangeeft dat alleen met activeren een vpn gebruikt moet worden.
Als ik een constante vpn verbinding nodig heb hoeft het van mij niet.
http://gamerkeys.net/Bord...tm?tracking=4e92ab76a3bf4
Iemand een idee, op de site staat in slecht Engels omschreven dat deze VPN badge puur voor het activeren is (wat ik er zo uithaal), maar ik wil geen miskoop doen ;)
Sinds dat steam hun regels verandert hebben over het activeren van spellen via een vpn probeer ik alles nu te ontwijken wat met vpn geactiveerd moet worden.

• Overlegne
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Ienni1983 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:11:
[...]

Sinds dat steam hun regels verandert hebben over het activeren van spellen via een vpn probeer ik alles nu te ontwijken wat met vpn geactiveerd moet worden.
Ah, tijdje geleden dat ik een key heb besteld, bedankt voor de tip, ik zal me er weer wat meer in verdiepen.

• Ienni1983
Renquin schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:51:
[...]

Naar mijn mening een non-argument gezien elke winkel een keer begonnen is.
Als er nu meer redenen zijn waarom het onzuiver zou zijn, ala, maar niet enkel omdat hij pas net bestaat.
ze verkopen ook gold en bots....

dan vind ik het zeker niet zuiver.

• Renquin
  • Laatst online: 17-09-2024
Ienni1983 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:13:
[...]

ze verkopen ook gold en bots....

dan vind ik het zeker niet zuiver.
Had je dat erbij kunnen zetten :) Maakt ook niet uit verder, maar ik klik hier op m'n werk niet op onbekende linkjes enzo, dus had de site nog niet gezien.

Want a cookie?!

• Ienni1983
Renquin schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 12:47:
[...]

Had je dat erbij kunnen zetten :) Maakt ook niet uit verder, maar ik klik hier op m'n werk niet op onbekende linkjes enzo, dus had de site nog niet gezien.
Had ik kunnen doen maar ik ging de site naderhand pas doornemen. :)

• jannen
  • Laatst online: 16:32
Heeft iemand deze site al gecheckt? -> www.ultimatumgamekeys.com (vind toch veel positieve reviews)

Borderlands 2 staat daar heel goedkoop (zowel enkel als 4 pack)

PS: het is zelfs de premier club editie (niet elke online shop verkoopt deze)
Pagina: 1 ... 16 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico