Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 15 ... 52 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
R3NC0N schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:50:
worldofcdkeys.com is iig niet betrouwbaar (tot nu toe), aangezien ik een key heb ontvangen die al in gebruik is...

Via 'Contact' op de site gezegd dat hij al in gebruik is, nu wachten op reactie...

edit:
Reactie gekregen met een 2e key, deze werkte wel.

Niet heel betrouwbaar dus, maar wel alles binnen 3 uur opgelost.
Hij is dus wel betrouwbaar, je hebt een verkeerde key gekregen. Vervolgens ben je netjes geholpen en heb je een vervanged product gekregen. Leg me is uit hoe dat niet betrouwbaar is als je volgens jou bericht gewoon goed en netjes bent geholpen binnen een redelijke tijdsmarge (max drie uur).

Je kunt stellen, slechte levering, waar je dan ook een goed argument voor hebt. Maar onbetrouwbaar is dan niet echt een gelukkige woordkeuze.

[ Voor 11% gewijzigd door Postius op 05-07-2012 17:51 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 07:17

H.Boss

Hugo Boss

Wil even mijn ervaring delen wat betreft het CD-key kopen.

Ik heb net via CDkeyhouse.com een key voor Serious Sam 3 BFE gekocht.

De stappen waren als volgt en snel! De keuze voor CDkeyhouse.com is omdat die de goedkoopste was(ik zie nu dat ik €3 euro goedkoper uit had kunnen zijn, maar de omgerekende €16,- die ik ervoor betaald heb is nog netjes).

-Registreren
-Adden aan winkelwagen
-Betalen(heb ik via CC gedaan)
-Verificatie via sms
-Email ontvangen met CDkey.

Dit heeft bij elkaar 5 minuten geduurt.

Daarna CDkey ingevoerd in Steam en nu is die bezig met downloaden.

Heb er $19,75USD voor betaald. Normaal is die €39.99 via de Steam Store.

[ Voor 12% gewijzigd door H.Boss op 05-07-2012 18:10 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
MrJoker1985 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 18:05:
Wil even mijn ervaring delen wat betreft het CD-key kopen.

Ik heb net via CDkeyhouse.com een key voor Serious Sam 3 BFE gekocht.

De stappen waren als volgt en snel! De keuze voor CDkeyhouse.com is omdat die de goedkoopste was(ik zie nu dat ik €3 euro goedkoper uit had kunnen zijn, maar de omgerekende €16,- die ik ervoor betaald heb is nog netjes).

-Registreren
-Adden aan winkelwagen
-Betalen(heb ik via CC gedaan)
-Verificatie via sms
-Email ontvangen met CDkey.

Dit heeft bij elkaar 5 minuten geduurt.

Daarna CDkey ingevoerd in Steam en nu is die bezig met downloaden.

Heb er $19,75USD voor betaald. Normaal is die €39.99 via de Steam Store.
Nette prijs! Maar je had misschien ff op de steam sale moeten wachten. Vorige sale was SS3 -75%!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-09 07:17

H.Boss

Hugo Boss

Postius schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 18:11:
[...]

Nette prijs! Maar je had misschien ff op de steam sale moeten wachten. Vorige sale was SS3 -75%!
Dat wist ik niet. Maak niet uit, het spel is die €16 euro wel waard.

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Ik word een beetje moedeloos van die mensen die na slechts een uur al denken te zijn ''opgelicht'', of ''onbetrouwbaar'' genoemd worden. Je moet niet vergeten dat niet elke webshop automatisch keys doorstuurt zodra je hebt betaald. Denk zelf eens in dat je zo'n webshop opzet, en je kunt alleen in de avonduren reageren bijvoorbeeld. Dan reageer je nog binnen een dag, dat lijkt mij heel erg schappelijk gezien de scherpe prijzen? Mensen willen nog steeds voor een dubbeltje op de eerste rij zitten.

Ik ben ook niet de geduldigste, maar een paar uur kan ik nog wel wachten hoor. De prijs rechtvaardigt dat toch?

En Battlefield 3 voor 25,- euro is een koopje. Als je het dat al niet eens waard vind, waarom zou je dan zoveel moeite doen om het nog goedkoper te krijgen? De game bevat tientallen zo niet honderden uren multiplayer fun, als je 25 euries al niet kunt missen vraag ik me serieus af waarom je dan niet lekker Battlefield 2 Bad Company neemt, voor slechts 5 euro op Origin.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Royeboi schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 18:23:

En Battlefield 3 voor 25,- euro is een koopje. Als je het dat al niet eens waard vind, waarom zou je dan zoveel moeite doen om het nog goedkoper te krijgen? De game bevat tientallen zo niet honderden uren multiplayer fun, als je 25 euries al niet kunt missen vraag ik me serieus af waarom je dan niet lekker Battlefield 2 Bad Company neemt, voor slechts 5 euro op Origin.
Omdat je met 1 minuut zoeken er al achter bent dat de standaard prijs online nog 10 euro lager ligt. 25 euro voor BF3 is geen koopje als dat de normale prijs is he, dan is het normaal en geen koopje. En ik zou er prima 25 euro voor betalen als ik niet de kennis had dat het zonder enige moeite alweer veel goedkoper kan. Zoals ik eerder zei 25 euro is wat je betaald als je hem in de week van launch wilt hebben. Zoals zo vaker, gaat het hier ook weer op dat kennis macht is en in dit geval simpele besparingen.

Dat jij genoeg geld hebt om blijkbaar alles te kopen zonder erover na te denken is harstikke mooi. Maar binnen 1 minuut 10 euro verdienen vindt ik toch veel.

[ Voor 21% gewijzigd door Postius op 05-07-2012 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
BF3 is nooit 25,- euro bij launch geweest, minimaal 30,- als we toch op de kleintjes gaan letten.

Ik geef je ook geen ongelijk, iedereen heeft zijn of haar maximum prijs bij elk product of dienst, maar er wordt naar mijn mening soms wel erg moeilijk gedaan om een paar euro's en zodra een webshop niet binnen 3 uur levert meteen hier een klacht over ''onbetrouwbaar''.

Koop je nu een SSD, morgen is 'ie weer een tientje goedkoper. Zo gaat dat nu eenmaal met producten. Dagen, weken lang op zoek zijn om een tientje te besparen lijkt mij juist een duurdere investering dan zo gemakkelijk (en betrouwbaar) mogelijk een bestelling plaatsen. Inmiddels heb ik bijvoorbeeld voor 33,- launch prijs al zo'n 9 maanden kunnen genieten van de game... Persoonlijk vind ik gezien het aantal uren dat ik me er mee heb vermaakt, dat tientje het wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:59

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

En wat nou als je Battlefield niet heel leuk vindt maar vrienden spelen het dus wil je het ook een kans geven, dan is een prijsje van 13,50 (heb ik gekocht) toch stuk beter dan 25,- euro. Dat is in één minuut tien euro bespaard.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:46
Royeboi schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 21:40:
BF3 is nooit 25,- euro bij launch geweest, minimaal 30,- als we toch op de kleintjes gaan letten.

Ik geef je ook geen ongelijk, iedereen heeft zijn of haar maximum prijs bij elk product of dienst, maar er wordt naar mijn mening soms wel erg moeilijk gedaan om een paar euro's en zodra een webshop niet binnen 3 uur levert meteen hier een klacht over ''onbetrouwbaar''.

Koop je nu een SSD, morgen is 'ie weer een tientje goedkoper. Zo gaat dat nu eenmaal met producten. Dagen, weken lang op zoek zijn om een tientje te besparen lijkt mij juist een duurdere investering dan zo gemakkelijk (en betrouwbaar) mogelijk een bestelling plaatsen. Inmiddels heb ik bijvoorbeeld voor 33,- launch prijs al zo'n 9 maanden kunnen genieten van de game... Persoonlijk vind ik gezien het aantal uren dat ik me er mee heb vermaakt, dat tientje het wel waard.
Agree! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
MrVegeta schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 21:46:
En wat nou als je Battlefield niet heel leuk vindt maar vrienden spelen het dus wil je het ook een kans geven, dan is een prijsje van 13,50 (heb ik gekocht) toch stuk beter dan 25,- euro. Dat is in één minuut tien euro bespaard.
Dat is dan heel goed van je, schouderklopje. ;)

Je snapt best wat ik bedoel. Je vind een spel inderdaad leuk of niet (helemaal), natuurlijk is dan een lagere prijs dan altijd aantrekkelijker. Wat ik er mee bedoel te zeggen is dat je uiteindelijk maar weinig bespaart als je zo lang aan het zoeken bent op zoek naar de ''beste deal''. Het moet wel in verhouding blijven. Ik ben ook niet gek en als ik die 10 euro direct had kunnen besparen, had ik dat natuurlijk ook gedaan.

Back on topic: Bij gamekey.nl twee weken terug Battlefield 3 Premium aangeschaft, voor 35,99. Prima prijs voor wat ik er voor terugkrijg, alle komende map packs in ieder geval gratis en wat extra weken double XP. Nu ik er aan denk, double XP is nu ook bezig tot de 7e of 8e... Maar weer ff inloggen.

Overigens kan er een +1 betrouwbaar voor Culgame. Hoewel ze niet altijd binnen een aantal uur terugmailen of codes verstrekken, werkt het uiteindelijk prima. Elke code is tot nu toe binnen 24 uur geleverd, dus nette service. Zowel Windows 7 als Office 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 01:15
Even mijn ervaring delen met onlinekeystore.com

Zojuist Modern Warfare 3 (RU) voor €15 besteld. Bestelling ging erg vlot en overzichtelijk.
Vervolgens betaling verricht doormiddel van iDeal. Na de betaling de key per direct ontvangen.

Al met al super, had het spel binnen 5 minuten binnen en geactiveerd. Nu aan het downloaden.

Van mij een dikke +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

TetPr87 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:45:

Zojuist Modern Warfare 3 (RU) voor €15 besteld. Bestelling ging erg vlot en overzichtelijk.
Vervolgens betaling verricht doormiddel van iDeal. Na de betaling de key per direct ontvangen.

Al met al super, had het spel binnen 5 minuten binnen en geactiveerd. Nu aan het downloaden.

Van mij een dikke +1
Met bf3 ging het ook zo snel bij mij, echter 2e bestelling 40uur terug nog steeds niet binnen. Out of stock krijg ik na 24uur tehoren. Mooie is dat het op de site zelf niet staat.. Laatste keer daar..

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Weet iemand of games bij Gama-Gama alleen in het Russisch zijn? Max Payne 3 heeft daar wel een erg mooie prijs namelijk.

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
TetPr87 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:45:

Van mij een dikke +1
DIe RU keys moet je die bij origin ook via een VPN activeren? Net als bij steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Peter_Aragorn schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:03:
Weet iemand of games bij Gama-Gama alleen in het Russisch zijn? Max Payne 3 heeft daar wel een erg mooie prijs namelijk.
Russian (subtitles)
http://translate.google.c...a.ru%2FProd%2FMax_Payne_3

[ Voor 21% gewijzigd door MrVegeta op 06-07-2012 15:14 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Oh haha. Ja ik ben niet zo goed in Russisch, dus dat wordt hem niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Iemand ervaring met een RU BF3key en dan BF3 premium normale editie? Gaat dat werken of gaat dat een dikke error geven? Alle bf3 keys bij die betere stores zijn RU keys atm.

En dan een andere vraag over bf3 RU key, moet je bij iedere update ook je language pack updaten? Dat leek ik wel op te maken uit de beschrijving op de verschillende sites.

EDIT:

BF3 gekocht bij gamekey.nl voor 25€.

Key was meteen na bestelling binnen! Altijd fijn!

[ Voor 46% gewijzigd door Postius op 06-07-2012 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:23
BF3 Premium is weer beschikbaar bij Gamekey.nl, helaas is de prijs verhoogt door een hogere inkoopprijs. Het kost nu 39.99 (nog steeds 10 euro goedkoper).

[EDIT]
Half 5 besteld en nog steeds niet binnen. Terwijl ze zelf op hun site vermelden dat het binnen 15 minuten gedaan moet zijn...

[EDIT2]
Zat in spambox :F

[ Voor 35% gewijzigd door LongBowNL op 07-07-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02-2023
Postius schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 16:05:
Iemand ervaring met een RU BF3key en dan BF3 premium normale editie? Gaat dat werken of gaat dat een dikke error geven? Alle bf3 keys bij die betere stores zijn RU keys atm.

En dan een andere vraag over bf3 RU key, moet je bij iedere update ook je language pack updaten? Dat leek ik wel op te maken uit de beschrijving op de verschillende sites.

EDIT:

BF3 gekocht bij gamekey.nl voor 25€.

Key was meteen na bestelling binnen! Altijd fijn!
Ik heb een RU versie van BF3 samen met premium vanaf origin en heb hier nog nooit problemen mee gehad.

En ja, na sommige updates moet je de language pack updaten inderdaad, doe je dit niet dan start je spel en blijf je haken op een zwart scherm. Cjs-cdkeys heeft hier wel een handleiding voor.

Link:http://www.cjs-cdkeys.com/battlefield-3-origin/bf3lang.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
LongBowNL schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 16:27:
BF3 Premium is weer beschikbaar bij Gamekey.nl, helaas is de prijs verhoogt door een hogere inkoopprijs. Het kost nu 39.99 (nog steeds 10 euro goedkoper).

[EDIT]
Half 5 besteld en nog steeds niet binnen. Terwijl ze zelf op hun site vermelden dat het binnen 15 minuten gedaan moet zijn...

[EDIT2]
Zat in spambox :F
BIj wehkamp had je ze voor 40 euro inclusief verzending :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-09 00:46

Phntm

Tlingelingeling

Rockvee2 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 12:04:
[...]

BIj wehkamp had je ze voor 40 euro inclusief verzending :)
Premium is online content, hoezo verzending. x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Je krijgt een doosje meegestuurd met een code en niet alleen via de mail een code :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
In plaats van een screenshot van een code, krijg ik een doosje met een code. Het meest cruciale staat er op. De code...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Misschien straks bij gamekey.nl toch maar eens Diablo 3 kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

MrGizMo schreef op zondag 08 juli 2012 @ 13:59:
Misschien straks bij gamekey.nl toch maar eens Diablo 3 kopen :)
Waarom straks? Waarom daar (is een tientje korting, die je volgens mij zowat bij alle keystores hebt).
Oftewel, ik snap je post niet.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Iemand enig idee wanneer Minecraft-keys weer op voorraad zullen zijn bij Gamekey? Heb het al gevraagd natuurlijk, maar nog geen antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSplitter
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 11:14
De meeste van deze winkels zijn door Steam nooit goedgekeurd als 'authorized resellers'. Volgends de Steam ToS mogen ze dan het spel uit je libary verwijderen/je account sluiten. Zou ik me hier druk om moeten maken als ik een key koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 23:21

Arfman

Drome!

Tjah .. ik heb al sinds Left 4 Dead 2 uit is een L4D2 key van g2play.net omdat ie 30 was ipv. 50 en ik weiger om full price te betalen voor een grote update. Geen problemen mee gehad.

Weet niet of ik het nog een keer zou doen, staat ondertussen toch al voor honderden euro's aan games in m'n Steam library.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Nou de gifbeker is nog niet leeg, net een bericht gehad dat ik alweer 24-48 uur moet wachten.. Maar goed ik ben nu in iedergeval op de hoogte gehouden, dus de irritatie is er inmiddels af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Arfman schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:44:
Tjah .. ik heb al sinds Left 4 Dead 2 uit is een L4D2 key van g2play.net omdat ie 30 was ipv. 50 en ik weiger om full price te betalen voor een grote update. Geen problemen mee gehad.

Weet niet of ik het nog een keer zou doen, staat ondertussen toch al voor honderden euro's aan games in m'n Steam library.
Ik denk niet dat Valve dom genoeg is om dit daadwerkelijk te gaan doen.
Ik heb geen idee van volledige cijfers, maar als ik alleen al in mijn omgeving kijk, heeft iedereen tegenwoordig meer games van de keyshops dan vanuit normale winkels.
Denk dat dit voor de rest van West-Europa ook goed zou kunnen.

Als dit het geval is, zijn het zoveel gebruikers dat ik het me echt niet voor kan stellen...

Maar je weet nooit :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand toevallig Nero 11 ergens gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:35

Bezulba

Formerly known as Eendje

gm1999 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:08:
De meeste van deze winkels zijn door Steam nooit goedgekeurd als 'authorized resellers'. Volgends de Steam ToS mogen ze dan het spel uit je libary verwijderen/je account sluiten. Zou ik me hier druk om moeten maken als ik een key koop?
Ze hebben het gedaan, denk ik, om van gezeik af te zijn als het niet werkt. Dat is dus de verantwoordelijkheid van de reseller en Steam heeft daar dus geen enkele aansprakelijkheid voor.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
MeNTaL_TO schreef op zondag 08 juli 2012 @ 15:37:
[...]

Waarom straks? Waarom daar (is een tientje korting, die je volgens mij zowat bij alle keystores hebt).
Oftewel, ik snap je post niet.
Straks omdat ik niet 123 tijd had :P. En waarom daar? Nah weet niet, misschien omdat het nederlands is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Als je van plan bent om bij IntKeys.com te gaan bestellen, dan zou ik je dit af raden.
Ik heb daar namelijk Battlefield Premium besteld op 28-6 en op 7-7 was de betaling afgerond, alleen ik heb tot op heden nog geen key ontvangen terwijl de order status zegt dat hij verzonden is. Ook reageren ze niet op meerdere e-mailtjes die ik naar hun verschillende e-mail adressen heb gestuurd.

Ik heb nu dus maar een Paypal geschil geopend, dat is inmiddels ook al 12 uur geleden en daar heb ik ook nog geen reactie op gekregen, dus dat word even afwachten.

Kortom verdoe niet je tijd/geld aan IntKeys.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
gm1999 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 18:08:
Dat mag in Nederland jurisdisch niet eens :).

Het is hetzelfde als je op vakantie bent in Tsjechie. Je koopt daar een game omdat die de helft kost. En dan zou je hem niet mogen spelen in nederland? Game uitgevers bepalen niet de wereld handel. Ze willen het wel graag natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Postius schreef op maandag 09 juli 2012 @ 12:51:
[...]

Dat mag in Nederland jurisdisch niet eens :).

Het is hetzelfde als je op vakantie bent in Tsjechie. Je koopt daar een game omdat die de helft kost. En dan zou je hem niet mogen spelen in nederland? Game uitgevers bepalen niet de wereld handel. Ze willen het wel graag natuurlijk.
Dat kan wel, sommige games zijn regio verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
  • Laatst online: 12-08 23:21
Weet iemand toevallig of Sniper Elite V2 bij Gama-Gama Engels / Regio Restricted is? http://www.gama-gama.ru/Prod/Sniper_Elite_V2_special

Saints Row III werkte daar destijds en het lijkt per game te verschillen, vandaag dat ik het maar even navraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tech-no-logical
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 22:52
REVIEW www.gamerush.de / www.gamerush.cc

Steam key besteld voor The Witcher 2 voor net geen 11 euro. Site zegt EU key, maar steam zegt RU. Desondanks werkt de key prima, en zat met een uurtje in de mail. Al met al weet ik niet of ik het nog een keer ga doen, het voelt we erg shady, zo'n mailtje met een plaatje dat overduidelijk uit een overzicht van keys is gecropped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:30

Nakebod

Nope.

RevenNL schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:36:
Weet iemand toevallig of Sniper Elite V2 bij Gama-Gama Engels / Regio Restricted is? http://www.gama-gama.ru/Prod/Sniper_Elite_V2_special

Saints Row III werkte daar destijds en het lijkt per game te verschillen, vandaag dat ik het maar even navraag.
Russian language, limited to CIS countries, aAka Rusland. Google translate doet wonderen :P
Misschien, en ik acht die kans redelijk groot voor dit spel, dat Sniper Elite V2 in de (mogelijk morgen) Steam Summersale langs gaat komen. Misschien niet zo goedkoop als keystores, maar mogelijk wel de moeite waard om even te wachten.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Nakebod schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 08:16:
[...]

Russian language, limited to CIS countries, aAka Rusland. Google translate doet wonderen :P
Misschien, en ik acht die kans redelijk groot voor dit spel, dat Sniper Elite V2 in de (mogelijk morgen) Steam Summersale langs gaat komen. Misschien niet zo goedkoop als keystores, maar mogelijk wel de moeite waard om even te wachten.
Inderdaad, ik verwacht niet dat hij als daily komt btw. Tot die tijd vermaak ik me nog wel met de demo. (Platgespeeld) De sale begint donderdag toch pas om 19:00 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:30

Nakebod

Nope.

Volgens de geruchten mogelijk idd a.s. donderdag, en ik geloof dat in het verleden de nieuwe prijzen/deals rond 18:00 beschikbaar waren. Voor de rest kan je beter in Steam Summersale 2012 kijken :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

fynrd1 schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:31:
Nou de gifbeker is nog niet leeg, net een bericht gehad dat ik alweer 24-48 uur moet wachten.. Maar goed ik ben nu in iedergeval op de hoogte gehouden, dus de irritatie is er inmiddels af.
Yes ik heb hem eindelijk! En het schijnt dat hun support een ddos aanval had gehad in de tussentijd. Maar ik denk dat ze gewoon mensen tekort kwamen voor de vele tickets. De gene die mij later heeft geholpen was namelijk een newbie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukker_T
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 00:42
Civilization 5 gods&kings maar gehaald via de gamerkeys site. Ben benieuwd of het zo goed is als de meeste mensen hier beweren. Hoop wel dat de key er toch iets sneller is dan binnen 24 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
Rikkiz0r schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:18:
Als je van plan bent om bij IntKeys.com te gaan bestellen, dan zou ik je dit af raden.
Ik heb daar namelijk Battlefield Premium besteld op 28-6 en op 7-7 was de betaling afgerond, alleen ik heb tot op heden nog geen key ontvangen terwijl de order status zegt dat hij verzonden is. Ook reageren ze niet op meerdere e-mailtjes die ik naar hun verschillende e-mail adressen heb gestuurd.

Ik heb nu dus maar een Paypal geschil geopend, dat is inmiddels ook al 12 uur geleden en daar heb ik ook nog geen reactie op gekregen, dus dat word even afwachten.

Kortom verdoe niet je tijd/geld aan IntKeys.com
SPAM box gecheckt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-09 18:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

Tukker_T schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 21:57:
Civilization 5 gods&kings maar gehaald via de gamerkeys site. Ben benieuwd of het zo goed is als de meeste mensen hier beweren. Hoop wel dat de key er toch iets sneller is dan binnen 24 uur :)
Via g2play gekocht, lag binnen 5 min in me postvak :)

Op een meer vervelender note.
half jaar geleden een w2008 server bij culgames gekocht, die werke toen perfect.
Maar nu wou ik me server herinstallen, alleen nu is die key geblockt :(
Morgen eerst MS en dan hun maar eens mailen hoe dat zit,,

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Net bij Gamerkeys.net Modern Warfare 3 aangeschaft. Er moest even een check plaatsvinden omdat het Paypal-adres niet overeenkwam met het registratieadres, daarna de key in no-time binnen. Die werdt door Steam netjes geaccepteerd en de download loopt nu.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wautah91
  • Laatst online: 18-09 08:07
Review:

Net bij culgame Acronis 2011 gekocht voor 18 euro! Met Plus Pack en 3 users licence.

Betaald via PayPal en met 20 minuten de serial binnen. Vanmiddag proberen te activeren. Ze hebben me niet gebeld trouwens

[ Voor 11% gewijzigd door wautah91 op 17-07-2012 12:56 ]

Mijn smarthome blog artikelen over: Thuisaccu | Dynamische energieprijzen | Watermeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ik was benieuwd of iemand hier ervaringen heeft met www.ziip.co.uk

daar hebben ze namelijk de Cities in Motion Collection voor slecht 9,99 pond (€23,99 op steam met 40% korting)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Wanneer gaat de frontpage is upgedate worden?

Ook is het redelijk belachelijk dat een webshop als onbetrouwbaar wordt neergezet als 30+ mensen tevreden zijn en 1tje ontevreden. Dan is die shop dus WEL betrouwbaar.

Hiernaast moet ook de titel worden aangepast. Met het legale fgamekey topic geef je net aan alsof het anders allemaal illegaal is wat onjuist is. Noem het het digitale games kopen topic of iets.

Maar heel de TS hangt van wazigheid aan elkaar. Er niks geheimzinnigs en illegaals en gevaarlijks aan online kopen, het is het angstbeeld van ongeinformeerden wat nergens op slaat. Laten we die beelden niet voedden.

[ Voor 21% gewijzigd door Postius op 20-07-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Hey Postius,

Ik zal de TS weer eens aanpassen vandaag, ben een tijdje met andere dingen bezig geweest :). Als je wilt weten waarom die shop als onbetrouwbaar staat aangegeven dan moet je even terug kijken in de geschiedenis (zo'n 5 pagina's terug bij mij)..

De reden dat ik die titel zo heb gemaakt is 1 omdat deel 1 ook zo heet en 2 er zijn wel degelijk illegale keys te bemachtigen.

Bij je laatste punt sta ik open voor suggesties, maar misschien kunnen we dat beter over de DM doen zodat niet de gehele topic daar vol mee staat. Er is overigens zeker wel een grote mate van geheimzinnigheid en gevaarlijkheid bij sommige websites en het aanschaffen van spellen.. er zijn zaken bekend van mensen die fouten maakten en hun spel kwijtraakten of hun volledige acount. De kans is niet groot, maar het komt regelmatig genoeg voor om genoemd te worden.

--------------------
Edit: Alles is weer aangepast, sorry voor de lange zit :P

[ Voor 5% gewijzigd door Ircghost op 20-07-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Postius schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:22:

Ook is het redelijk belachelijk dat een webshop als onbetrouwbaar wordt neergezet als 30+ mensen tevreden zijn en 1tje ontevreden. Dan is die shop dus WEL betrouwbaar.

Hiernaast moet ook de titel worden aangepast. Met het legale fgamekey topic geef je net aan alsof het anders allemaal illegaal is wat onjuist is. Noem het het digitale games kopen topic of iets.

Maar heel de TS hangt van wazigheid aan elkaar. Er niks geheimzinnigs en illegaals en gevaarlijks aan online kopen, het is het angstbeeld van ongeinformeerden wat nergens op slaat. Laten we die beelden niet voedden.
zolang er sites zijn die keys verkopen die gekocht zijn met valse CC informatie,dubble key's verkopen en andere louche handel is het imho nodig om het als "gevaarlijk" te bestempelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Postius schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:22:

Dus je gaat er van uit als mensen op tweakers tevreden zijn erover dat de webshop wel "betrouwbaar is" ? Het is nog steeds een grijs gebied. Je hebt nooit de zekerheid dat ze het over een jaar nog doen.. Snap ook niet dat tweakers het toelaat dat over keys kopen die niet hier werken.

Het is nog steeds gevaarlijk om zomaar keys te kopen waarvan je niet weet van de afkomst is . Deze komen niet van de officiële makers zelf maar van het duistere circuit.Ik zie dat als dat iemand het op straat verkoopt.

[ Voor 9% gewijzigd door Rockvee2 op 22-07-2012 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Rockvee2 schreef op zondag 22 juli 2012 @ 12:45:
[...]

Dus je gaat er van uit als mensen op tweakers tevreden zijn erover dat de webshop wel "betrouwbaar is" ? Het is nog steeds een grijs gebied. Je hebt nooit de zekerheid dat ze het over een jaar nog doen.. Snap ook niet dat tweakers het toelaat dat over keys kopen die niet hier werken.

Het is nog steeds gevaarlijk om zomaar keys te kopen waarvan je niet weet van de afkomst is . Deze komen niet van de officiële makers zelf maar van het duistere circuit.Ik zie dat als dat iemand het op straat verkoopt.
Je weet als je kleding koopt ook niet waar die vandaan komt of wel?
Zelfde geld voor auto's, of marktplaats.

Het is gewoon een simpele manier van denken die of voor alles opgaat (alles is niet te vertrouwen, waar een kern van waarheid inzit) of je moet er vannuit gaan dat zolang het werkt het legaal is, zoals we allemaal dagelijks iedere dag doen bij alles.

In "normale" winkels heb je net zoveel kans om opgelicht te worden met alles erop en eraan. Gebeurd ook regelmatig gaan we alle retail en online verkopen dan maar als onbetrouwbaar bestempelen? Dat is echt onzinnig. De topic titel klopt gewoon niet.

EN rockvee 2: lees eerst gewoon iets, voordat je moeite doet om te antwoorden want je komt nu echt niet heel intelligent over. Dat stukje ging over de topic start die je dus duidelijk niet hebt gelezen. Je zag een bericht, het werd rood voor je ogen en je gingen typen zonder na te denken. Best jammer. Betrouwbaar ging in dit geval, zoals uit de TS blijft (die je niet hebt gelezen) over de levering, en imo als 31 mensen ergens iets bestellen en 30 zijn er tevreden. Dan is dat goed en niet slecht. Dus betrouwbaar! (in de woorden van de ts tabel)

En rockvee je weet helemaal niet waar die keys vandaan komen, je bent COMPLEET onwetend, weet er niks van en ga dan maar van het ergste uit. Over een schoolvoorbeeld gesproken van te weinig informatie broedt angst. Je geeft zelf het prima voorbeeld. Games zijn in andere landen veel goedkoper. Er 100 kopen en online aan west-Europa doorverkopen is prima legaal en die gekochte games zijn ook legaal. Jij weet niet hoe ze aan die keys komen, dan weet je ook niet of het legaal of illegaal is en kan je dus ook niks over zeggen. Behalve als je niet goed je gezond verstand gebruikt en meteen angstbeelden wilt voeden dat alles wat je niet weet zwaar illegaal is. Het enige waar jij conclusies uit trekt dat het niet legaal is omdat je niet weet hoe ze aan hun keys komen. Geen argument of wel?

En verder rockvee, je post laat eigenlijk zien dat je helemaal 0,0 ervaring of verstand hebt van keys kopen. Met een opmerking als " Je hebt nooit de zekerheid dat ze het over een jaar nog doen.. " kan ik eigenlijk al de rest van je post al niet meer serieus nemen omdat je er al zo episch ver naast zit. Want jammer is want als je er wat dieper op in zou gaan heb je best een punt, maar verder dan oppervlakkig gespeculeer en aannames zonder enige onderbouwing kom je nu niet.

Hiernaast nogmaals, winkels en fysieke producten zijn ook niet meer betrouwbaar. Kinderarbeid, chemische stoffen en andere zaken. Om nog maar te zwijgen over dingen als milieuschade etc etc, veel hiervan is ook crimineel. Maar daar gaan we allemaal aan voorbij omdat....?Ik heb geen idee omdat het anders moeilijk wordt om na te gaan of alles we legaal en goed is gedaan door de betreffende bedrijven. Doen we dus niet.

M.a.w. die manier van denken er zijn nog shady bussiness is leuk, maar slaat nergens op want dat heb je in iedere branche, gelijkwaardig.

[ Voor 61% gewijzigd door Postius op 22-07-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Hiernaast nogmaals, winkels en fysieke producten zijn ook niet meer betrouwbaar. Kinderarbeid, chemische stoffen en andere zaken. Om nog maar te zwijgen over dingen als milieuschade etc etc, veel hiervan is ook crimineel. Maar daar gaan we allemaal aan voorbij omdat....?Ik heb geen idee omdat het anders moeilijk wordt om na te gaan of alles we legaal en goed is gedaan door de betreffende bedrijven. Doen we dus niet.

M.a.w. die manier van denken er zijn nog shady bussiness is leuk, maar slaat nergens op want dat heb je in iedere branche, gelijkwaardig.
ware het niet dat bij 'onbetrouwbare' kleding je niet je kledingkast kwijt raakt..

Dit is wel een erg reeel 'gevaar' bij CD-Keys; in het beste geval ben je alleen dat spel kwijt (goedkope russische diablo 3 die opeens in russisch geforceerd werd anyone?) of spellen die gewoon geheel verwijderd worden..
slechtste geval is dat je account gewoon geblokkeerd wordt en je e.v.t. honderden euro's aan spellen kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
mschol schreef op zondag 22 juli 2012 @ 17:19:
[...]

ware het niet dat bij 'onbetrouwbare' kleding je niet je kledingkast kwijt raakt..

Dit is wel een erg reeel 'gevaar' bij CD-Keys; in het beste geval ben je alleen dat spel kwijt (goedkope russische diablo 3 die opeens in russisch geforceerd werd anyone?) of spellen die gewoon geheel verwijderd worden..
slechtste geval is dat je account gewoon geblokkeerd wordt en je e.v.t. honderden euro's aan spellen kwijt bent.
Nou dat is dus het punt, die hele account blokkades etc. Erg veel rook maar nog geen vuur. Ik erken dat er waarschijnlijk wel ergens een risico aanhangt. Maar mensen roepen erg makkelijk van je raakt je account kwijt etc terwijl daar verder nog niet echt aanwijzingen toe zijn om het te geloven. Dat wil zeggen ik hoor iedereen er over praten wat kan gebeuren maar ik heb op het hele interwebs nog maar weinig gevonden van wat is gebeurd. Eigelijk niks. Daarnaast vind het verschil enkele game <-> hele library met games nogal een groot verschil om het allemaal onder 1 noemer te scharen zonder dat er echt tekenen zijn of iets dat het kan gebeuren.

Ik wil niet zeggen dat er geen risico is, alleen dat er van alles en nog wat voor waar wordt aangenomen omdat we met z'n allen eigelijk geen idee hebben. Dus waar precies dat risico uit bestaat is volstrekt onduidelijk en hoe groot het risico is ook. In mijn ogen leidt deze situatie tot iets waarbij mensen zelf de gaten gaan opvullen met wat "logisch lijkt" of het ook zo is is wat anders. Maar ik heb nog nooit iets gevonden wat wijst dat het ook daadwerkelijk in de praktijk is voorgekomen. Er wordt mee gedreigd door verschillende bedrijven dat "als we erachter komen dan zwaait er wat" het punt is dat ze dit meer doen volgens mij om mensen bang te maken, want het is gewoon bijna godsonmogelijk om al die verschillende keys/accounts uit elkaar te vissen.

Maar goed uiteindelijk ging het me om de topic titel. Ik denk wel dat je een waarschuwing in de TS moet zetten en de situatie uit moet leggen. Maar om terug te komen om mn orginele punt, nu lijkt het alsof alle keysellers automatisch crimineel zijn, dat vindt ik ook niet echt juist. En ik erken dat het woord betrouwbaar in de tabel ongelukkig is. Feit dat iemand een goede service verleend betekent niet dat het legaal is, maar ik denk dat je over de legaliteit er nooit echt uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Topicstarter
Ik heb ondertussen de besproken termen zoals betrouwbaar veranderd in procenten.. alleen onbekend laat ik staan voor obvious reasons..
Verder vind ik ook 1 positieve ervaring met een winkel niet als echt significant gelden dus heb ik het wel op 100% staan, maar wel met een blauwe kleur. Daarentegen als iemand een negatieve ervaring heeft met een winkel en dat is de enige ervaring, staat het wel op rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Titelfix op aanvraag :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BinaryRun
Wie is er voorstander om de titel weer terug te veranderen? Aangezien elke keystore zichzelf ook als keystore aanprijst is dit wel het verstandigst. Het is niet voor niets dat de vergelijkingssites cdkeyprices & gamekeyfinder heten.

@Topicstarter Direct2Drive moet trouwens ook worden aangepast. De winkel is enkele maanden geleden overgenomen.

[ Voor 19% gewijzigd door BinaryRun op 24-07-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Thanks RevenNL, heb D2D aangepast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Laatst online: 17:04
Weet iemand een The Sims 3 Steam Key voor 20~ euro? Ik kan hem nergens vinden en was vergeten het spel te halen tijdens de Steamsale ;<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Heb je de prijsvergelijkers al geprobreerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Ik kom dan alleen uit op Origin downloads... ): Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:06
REVIEW:

Net mount & Blade gekocht bij Onlinekeystore voor steam. Geprobeert, werkt de key niet. Dus ik een geschil maken in Paypal, en later een ticket gemaakt of ik een andere key kan krijgen. Krijg ik daar mooi op terug:

-Account banned for reversing the payment, no support will be provided.

Please rate & review my support.
Regards,
Support Executive,
OnlineKeyStore.com.

Geen onlinekeystore voor mij meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:45
Tsja, jij pakt het dan ook meteen verkeerd aan. Een geschil openen kan tot na 45 dagen na betaling. Het komt wel meteen dreigend over op de verkopende partij (OKS)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:52

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

inderdaad verkeerd aangepakt.

ik heb ook wel eens een key gehad die niet werkte.
even een mailtje sturen en binnen een half uurtje heb je een wel werkende key.

maar als jij gelijk de betaling terug haalt geeft de verkopende partij natuurlijk geen thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Penait1 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 18:11:
[...] Dus ik een geschil maken in Paypal, en later een ticket gemaakt of ik een andere key kan krijgen. Krijg ik daar mooi op terug: Account banned for reversing the payment, no support will be provided.
[...] Geen onlinekeystore voor mij meer.
Op die manier is het niet verwonderlijk dat ze je niet graag zien, ja. 8)7 In 't vervolg eerst contact opnemen met de desbetreffende winkel. Veel kans had je gewoon een nieuwe key gekregen.

Ligt het aan mij, of zijn de prijzen van recente games games en pre-orders niet zo bijzonder momenteel, bij de 'grijze' shops? Of ben ik gewoon verwend door de Steam sales en dergelijke events?

Ik kocht bvb het Borderlands 2 4-pack op Steam, maar via een kennis in de UK. Ik heb haar Borderlands 1 GOTY als cadeau gegeven, en met de extra kosten van mijn PP betaling naar haar kom je nog net onder de €30 per licentie. Bij G2Play moet je 'r 40 voor neerleggen...

[ Voor 30% gewijzigd door Tweaker36 op 31-07-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Penait1 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 18:11:
REVIEW:

Net mount & Blade gekocht bij Onlinekeystore voor steam. Geprobeert, werkt de key niet. Dus ik een geschil maken in Paypal, en later een ticket gemaakt of ik een andere key kan krijgen. Krijg ik daar mooi op terug:

-Account banned for reversing the payment, no support will be provided.

Please rate & review my support.
Regards,
Support Executive,
OnlineKeyStore.com.

Geen onlinekeystore voor mij meer.
Wat denk je zelf dan :p Waarom zou je en een paypel geschil maken en dan een nieuwe key vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
WishmasterNL schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 10:17:
inderdaad verkeerd aangepakt.

ik heb ook wel eens een key gehad die niet werkte.
even een mailtje sturen en binnen een half uurtje heb je een wel werkende key.

maar als jij gelijk de betaling terug haalt geeft de verkopende partij natuurlijk geen thuis.
Helaas moet ik je toch even wijzen op mijn ervaring verder terug in het topic. Ik heb hemel en aarde moeten bewegen om, na een gebruikte Skyrim key te hebben ontvangen, mijn geld terug te krijgen.

Zie: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38374925

Nooit meer OnlineKeyStore voor mij, ben overigens wel een tevreden klant van o.a. G2Play.

[ Voor 6% gewijzigd door Jesh op 01-08-2012 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Nu Valve de EULA heeft aangepast, is dit van invloed op die resellers?

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

CapTVK schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 12:12:
Nu Valve de EULA heeft aangepast, is dit van invloed op die resellers?
Wat staat er dan precies in wat invloed zou kunnen hebben?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Niet online
(overleden)
Verbaasd me dat het nog niet zo bekend is. Valve heeft z'n voorwaarden aangescherpt en heeft verder nu een (juridische) vestiging in Luxemburg. Je zou verwachten dat er meer ophef over zou zijn.

Deze post op RPS geeft een goede opsomming van de wijzigingen.
http://www.rockpapershotg...ion-lawsuits/#more-118376
01/08/2012 at 12:09 D3xter says:

There’s also other changes coming with the new Subscriber Agreement (I couldn’t find much changed with the Privacy Agreement on a first look-through, they just formulated some things differently or moved it around)
You can still find the old one here: http://web.archive.org/we...com/subscriber_agreement/
I used a compare tool to check against the new version: http://www.text-compare.com/

The main change for the EU as far as I could see involves founding “Valve S.a.r.l.” in Luxembourg and everyone residing in the EU now being a customer to them instead of Valve Corporation in the US, although I don’t particularly know what that entails legally.

There was also a bit that seemed like a response to the new EU ruling in Section 1:

“nor may you sell, charge others for the right to use, or transfer any Subscriptions other than if and as expressly permitted by this Agreement (including any Subscription Terms or Rules of Use).”

And in response to people demanding refunds based on EU/UK laws in Section 3:

“ALL CHARGES INCURRED ON STEAM, AND ALL PURCHASES MADE WITH THE STEAM WALLET, ARE PAYABLE IN ADVANCE AND ARE NOT REFUNDABLE IN WHOLE OR IN PART, REGARDLESS OF THE PAYMENT METHOD, EXCEPT AS EXPRESSLY SET FORTH IN THIS AGREEMENT.

IF YOU ARE AN EU SUBSCRIBER YOU HAVE THE RIGHT TO WITHDRAW FROM A PURCHASE TRANSACTION FOR DIGITAL CONTENT WITHOUT CHARGE AND WITHOUT GIVING ANY REASON UNTIL DELIVERY OF SUCH CONTENT HAS STARTED OR PERFORMANCE OF THE SERVICE HAS COMMENCED. YOU DO NOT HAVE A RIGHT TO WITHDRAW FROM A TRANSACTION OR OBTAIN A REFUND ONCE DELIVERY OF THE CONTENT HAS STARTED OR THE PERFORMANCE OF THE SERVICE HAS COMMENCED, AT WHICH POINT YOUR TRANSACTION IS FINAL. YOU AGREE THAT DELIVERY OF DIGITAL CONTENT, AND THE ASSOCIATED SUBSCRIPTION, AND/OR PERFORMANCE OF THE ASSOCIATED SERVICE, COMMENCES AT THE MOMENT THE DIGITAL CONTENT IS ADDED TO YOUR ACCOUNT OR INVENTORY OR OTHERWISE MADE ACCESSIBLE TO YOU FOR DOWNLOAD OR USE.”

A new change in regards to the usage of VPN/Proxies…
It’s always good to know that companies reserve their rights to make full use of globalization (buy materials and use support staff where it is the cheapest etc.), but when it comes to the consumers using the same advantages they are suddenly “not allowed”, GoG also manages to offer the same price Worldwide just fine.

“You agree that you will not use IP proxying or other methods to disguise the place of your residence, whether to circumvent geographical restrictions on game content, to purchase at pricing not applicable to your geography, or for any other purpose. If you do this, we may terminate your access to your Account.”

Section 6 regarding “User Generated Information” (e.g. chat, forum posts, names, usage data and others) has been changed from “you expressly grant Valve the complete and irrevocable right to use” to “you expressly grant Valve and its affiliates the complete and irrevocable right to use” (in two places), which means they might share that data with 3rd parties without your consent now.

A clarification of Valves rights towards terminating your account in TERMS AND TERMINATION in Section 10 instead of a longer version granting more rights previously:

“Valve may cancel your Account or any particular Subscription(s) at any time. In the event that your Account or a particular Subscription is terminated or cancelled by Valve for a violation of this Agreement or improper or illegal activity, no refund, including of any Subscription fees, will be granted.”

And of course, if you don’t agree with any or some of that your only recourse is apparently to “terminate your account” and lose all the games (e.g. they are holding your games hostage to agree to their new terms), while they have the right to change or amend the “Subscriber Agreement” at any point in time for any reason according to Section 9:

“Your failure to cancel your Account, or cease use of the Subscription(s) affected by the amendment, within thirty (30) days after receiving notification of the amendment, will constitute your acceptance of the amended terms. If you don’t agree to the amendments or to any of the terms in this Agreement, your only remedy is to cancel your Account or to cease use of the affected Subscription(s). Valve shall not have any obligation to refund any fees that may have accrued to your Account before cancellation of your Account or cessation of use of any Subscription, nor shall Valve have any obligation to prorate any fees in such circumstances.”
Russische keys is vanaf nu dus niet aan te raden. Er is ook een stuk over official resellers maar volgens mij was dit in de oude voorwaarden al zo.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
Ik wilde dit net posten... let inderdaad goed op nu, zeker dit stuk:

“You agree that you will not use IP proxying or other methods to disguise the place of your residence, whether to circumvent geographical restrictions on game content, to purchase at pricing not applicable to your geography, or for any other purpose. If you do this, we may terminate your access to your Account.”

De vraag is: als ik in het buitenland ben, mag ik dan geen games kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Jesh schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 14:18:
Ik wilde dit net posten... let inderdaad goed op nu, zeker dit stuk:

De vraag is: als ik in het buitenland ben, mag ik dan geen games kopen?
Of als ik op vakantie ben, mag ik ook geen games spelen? Word een keer tijd dat Nelie er naar gaat kijken, net als de bans van MS, zijn de voorwaarden gewoon zwaar twijfelachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 21:34:
[...]

Of als ik op vakantie ben, mag ik ook geen games spelen? Word een keer tijd dat Nelie er naar gaat kijken, net als de bans van MS, zijn de voorwaarden gewoon zwaar twijfelachtig.
Tuurlijk mag je wel games spelen , je mag ze overal ter wereld spelen maar ik weet niet hoe het zit met games kopen, denk zelf dat je dan automatisch doorverwezen word naar de europese winkel als je buiten europa bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bermuda1980
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 22:20
Windows 7 via culgame besteld. Nog vragen gesteld die allemaal netjes beantwoordt werden. Key binnen kwartier na processing binnen. +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuj
  • Laatst online: 21:12
Heeft iemand hier ervaring met Gamesplanet.com?
Ik ben van plan om hier Borderlands 2 te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:12
Zijn er hier mensen bekent met gamedumper ?
Even wat pagina's bekeken hierzo + op maar kan niets vinden .

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yur400
  • Laatst online: 16-09 08:52
Ik had BF3 premium gekocht, maar deze werd afgelopen week door het EA fraudeteam van me afgenomen. : (

cdgamekeys.net reageerde snel op mijn mail, nam contact op met de leverancier en heeft me inmiddels een nieuwe werkende key gegeven. 10/10 voor customer service!!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvaldi
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
bermuda1980 schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 13:54:
Windows 7 via culgame besteld. Nog vragen gesteld die allemaal netjes beantwoordt werden. Key binnen kwartier na processing binnen. +1
Hoe heb je hem kunnen bestellen? Ik kijk al bijna twee weken elke dag op de site of Windows 7 weer in stock is maar het blijft maar out of stock..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
yur400 schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 10:57:
Ik had BF3 premium gekocht, maar deze werd afgelopen week door het EA fraudeteam van me afgenomen. : (

cdgamekeys.net reageerde snel op mijn mail, nam contact op met de leverancier en heeft me inmiddels een nieuwe werkende key gegeven. 10/10 voor customer service!!! *O*
En denk je nou dan niet dat deze weer wordt afgenomen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
alvaldi schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 16:11:
[...]

Hoe heb je hem kunnen bestellen? Ik kijk al bijna twee weken elke dag op de site of Windows 7 weer in stock is maar het blijft maar out of stock..
ALL MICROSOFT PRODUCTS ARE IN STOCK, PLEASE CLICK HERE TO BUY OR COMPARE PRICES

Wel even lezen natuurlijk.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
R.U.S.E gekocht bij www.code4game.com
Betaald met Paypal, binnen 10 minuten had ik een Steam-key (:

100% betrouwbaar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:31

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Maar 1/10 voor het leveren van frauduleuze keys :?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
net BF3 gekocht ( niet premium ) bij gamecardwinkel.nl
5 seconden na mijn betaling met paypal zat de code in mijn inbox.
Verzilverd via de verplichte origin-software en downloaden maar.

10/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billiebier
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-11-2024
Als je sleeping dogs limited edition besteld bij bijvoorbeeld gamesrocket krijg je dan ook de team fortress 2 items?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18-09 20:49
Billiebier schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 21:34:
Als je sleeping dogs limited edition besteld bij bijvoorbeeld gamesrocket krijg je dan ook de team fortress 2 items?
Die TF items krijg je alleen maar als je bij Steam zelf koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02-2023
De "Secret Deal" van G2play is vandaag Deus Ex:HR voor €5,99. Om de secret deal te bekijken moet je inloggen of je opgeven voor de nieuwsbrief.

Weet niet of het mogelijk is om met de link naar Deus Ex:HR de deal direct te zien maar ik post de link wel gewoon. :o

http://www.g2play.net/sto...Revolution-Steam-Key.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

EA fraudeteam? tell me more..

• Billiebier
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-11-2024
G2play verkoopt sleeping dogs voor 20 euro, het is wel een engelse versie maar steam gaf aan dat het een RU key betreft, hoop dat Steam niet moeilijk gaat doen heb namelijk gewoon kunnen activeren zonder vpn.

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Heb gister nog een Sleeping Dogs key gekocht bij G2play, was 30 euro en de eu versie. En paar dagen daarvoor was ie 25 euro. Gekke store blijft het toch.

Steam/XBL: Avioto

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18-09 15:43
MaFFia schreef op vrijdag 10 augustus 2012 @ 01:04:
Zijn er hier mensen bekent met gamedumper ?
Even wat pagina's bekeken hierzo + op maar kan niets vinden .
http://tweakers.net/shopreview/7944/gamedumper.html al gezien?

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 20:38
Nieuwe dagaanbieding van G2play voor de geintresseerden is spec ops the line voor 16,99 !

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Billiebier schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:31:
G2play verkoopt sleeping dogs voor 20 euro, het is wel een engelse versie maar steam gaf aan dat het een RU key betreft, hoop dat Steam niet moeilijk gaat doen heb namelijk gewoon kunnen activeren zonder vpn.
Zoals allicht bekend heeft Steam onlangs de EULA aangepast, waardoor dit nu niet toegestaan is. Desondanks zou het mij sterk verbazen als ze het spel van je account verwijden, laat staan je hele account sluiten.

Een klant is een klant, ook al koopt die klant keys buiten de officiële store om. Ik neem aan dat jij ook games koopt op Steam zelf (in de sales), en dat beseft Steam ook wel (hoop ik).

Ik zou er niet van wakker liggen. Ook het gebruik van VPN lijkt mij nog steeds veilig. Ik heb in de UK iemand met mijn acc laten inloggen om Borderlands 2 (4pack) te kopen. In feite geen verschil met VPN, en niks aan de hand.

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Tweaker36 schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 12:01:
[...]

Zoals allicht bekend heeft Steam onlangs de EULA aangepast, waardoor dit nu niet toegestaan is. Desondanks zou het mij sterk verbazen als ze het spel van je account verwijden, laat staan je hele account sluiten.
Volgens mij is de enige aanpassing geweest dat je niet mag verhullen waar je woont. Als je dus geen VPN gebruikt, zou het moeten mogen...

• Jesh
Avioto schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:38:
Heb gister nog een Sleeping Dogs key gekocht bij G2play, was 30 euro en de eu versie. En paar dagen daarvoor was ie 25 euro. Gekke store blijft het toch.
Vandaag voor 20 euro! Straks meteen ff halen als ik thuis ben van het werk.

:)

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Jesh schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:37:
[...]

Let op is niet de EU versie, maaaar geen vpn nodig om te activeren en engels, dus ook gewoon prima. De EU versie is nog steeds 30 euro op g2play

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Jesh schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 13:37:
[...]

Net gekocht voor 15 euro bij G2play :P

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-09 08:11

C0nscious

Mysteryman.

Ik zie 'm alleen voor 21,99 euro op g2play.net?

Inmiddels besteld voor 16,99 euro bij Gamekeyzone.de, zal mijn ervaringen laten weten.

[ Voor 32% gewijzigd door C0nscious op 16-08-2012 22:42 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Sleeping dogs gekocht via g2play voor 19 nog wat door gebruik van de punten die ik nog had. key was binnen 1 min binnen :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:20

SomerenV

It's something!

Iemand hier die me wil helpen? :) Wil graag Sleeping Dogs kopen maar op Steam is ie ~45 euro en dat is voor mij de enige optie om hem te kopen helaas (heb geen PayPal of creditcard). De prijs van G2Play (Engelse versie) is erg netjes en ik weet dat zij betrouwbaar zijn. Iemand hier die het voor me kan kopen en dat ik geld overmaak via internetbankieren? (ING) Stuur maar een DM ofzo als je het wilt doen. Ik zou er in ieder geval enorm blij mee zijn! :D

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Pagina: 1 ... 15 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico