Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 14 ... 52 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Enige tijd geleden (maandje terug) een cd-key gekocht van WoW-Cataclysm. Deze heb ik gekocht via de site gamesrocket.de . Was op dat moment de goedkoopste. Had hier nog wat vraagjes over en heb de live chatbox hiervoor gebruikt. Hier werd ik ook uitstekend geholpen. Bij vragen waar de betreffende medewerker geen antwoord op had ging ze dit eventjes navragen bij een andere collega of zijn/haar supervisor.

Uiteindelijk dan toch besteld via de site en de code lag dan daadwerkelijk 5 seconden later in mijn mailbox. Als ik deze site een punt moest geven zou ik hem een 9 geven. En wel om de reden dat de game in de engelse taal (van de website) niet te bestellen was. Ik heb dus via de duitse kant van de site moeten bestellen.

Nu woon ik echter maar 2KM van de duitse grens maar sommige woorden gaan toch echt mijn pet te boven. Maar dat mag evengoed de pret niet drukken. Het spel werkt als een zonnetje

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
www.culgame.com werkt niet meer, iemand anders die weet wat er met deze site is? Misschien gewoon onderhoud? Hoop niet dat ze failliet zijn, was erg gemakkelijk daar te bestellen.

Edit: Site is weer back on, waarschijnlijk onderhoud. Leek net of de hele site niet meer bestond.

Update2: bij CulGame een aantal Windows licenties en Office licenties aangeschaft. Echter heb ik nu twee licenties die niet willen activeren, worden gezien als ongeldig door Microsoft. Heb zo'n drie uur geleden hierover een klacht ingediend bij de website. Het risico zit er in, dat weet ik, belerende lesjes hoef ik niet te hebben, ik deel dit met als doel anderen te informeren / waarschuwen.

Tevens werkt de Live Chat bij mij helemaal niet. Ik kan een bericht achterlaten, maar om dat nu een chat te noemen? Ook de ''Live chat'' button na het klikken op Live chat, geeft alleen de mogelijkheid berichten te sturen, maar niet in de vorm van een chat. Als ik namelijk op verstuur heb geklikt, brengt het scherm me gewoon weer naar een leeg formulier. De chat zou online moeten zijn volgens de site.

Uitkijken dus!

[ Voor 81% gewijzigd door Royeboi op 26-06-2012 21:07 . Reden: update ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Weer een nieuwe update; ik heb contact gehad met CulGames, met een duidelijke uitleg per e-mail waarom de productcode niet geactiveerd kan worden. Het probleem zit hem in de installatiebron. Ik heb, lekker eigenwijs, ervoor gekozen om mijn eigen originele ISO file te gebruiken voor installatie. De licentie werkt echter met de installatie ISO die zij per e-mail aanleveren naast de licenties. De installatie werkt wel als je de link gebruikt in de e-mail. Misschien hadden ze er bij kunnen zetten dat dit verplicht was, dat had een hoop tijd bespaard. Maar om het kort te houden, het is dus opgelost. Alhoewel de chat niet werkte, ontving ik via e-mail toch 6 uur later een antwoord.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 21:39
Iemand van jullie ervaring met BF Premium kopen op een van de sites uit het lijstje bij TS? Ik wil niet geband worden namelijk.....

Ander dingetje: Iemand van jullie toevallig ook ervaring met Ezykey support? Ik heb een BF3 key voor een vriend gekocht maar hij is geband terwijl het gewoon een region free key was. EA zegt dat hij de winkel moet contacten, maar Ezykey reageert nergens op.... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:16
tobitronics schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:16:
[...]

Ik heb ze gemaild, volgende week donderdag pas weer, heb n 256gb ssd net ingebouwd en verse w7 eropgezet en wilde net gaan bestellen :( :( :( :(
Is dat deze donderdag (28-06-2012)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
LongBowNL schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:53:
[...]

Is dat deze donderdag (28-06-2012)?
Ik wilde net gaan bestellen, zag dat de voorrraad nog steeds op was. Ik heb een mail gestuurd en ze verwachten het 5 juli, al weten ze dat niet zeker. Ik heb lang genoeg gewacht en voor 3 euro meer bij cdkeyhouse.com besteld. Betaald met paypal, snelle sms verificatie en key was gelijk binnen! (+1 voor cdkeyhouse dus). Jammer genoeg is de origin activatieservice 'tijdelijk niet beschikbaar' :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
tobitronics schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:03:
[...]

Ik wilde net gaan bestellen, zag dat de voorrraad nog steeds op was. Ik heb een mail gestuurd en ze verwachten het 5 juli, al weten ze dat niet zeker. Ik heb lang genoeg gewacht en voor 3 euro meer bij cdkeyhouse.com besteld. Betaald met paypal, snelle sms verificatie en key was gelijk binnen! (+1 voor cdkeyhouse dus). Jammer genoeg is de origin activatieservice 'tijdelijk niet beschikbaar' :( :(
Heb geen PayPal, ik heb geen haast om Premium te krijgen. Als het maar voor September beschikbaar komt, ik wil Armored Kill hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
LongBowNL schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:37:
[...]

Heb geen PayPal, ik heb geen haast om Premium te krijgen. Als het maar voor September beschikbaar komt, ik wil Armored Kill hebben.
Ik zeg je alvast 1 ding: De leverancier van gamekey.nl zit in financiele problemen dus je hebt eigenlijk 0 zekerheid wanneer er weer voorraad is. Gewoon elke dag dus op de website kijken ;) En paypal is rete handig, er zijn zoveel winkels waar ik kan kopen ondanks dat ik geen CC heb dankzij Paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

tobitronics schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 16:51:
[...]

Ik zeg je alvast 1 ding: De leverancier van gamekey.nl zit in financiele problemen dus je hebt eigenlijk 0 zekerheid wanneer er weer voorraad is. Gewoon elke dag dus op de website kijken ;) En paypal is rete handig, er zijn zoveel winkels waar ik kan kopen ondanks dat ik geen CC heb dankzij Paypal
Bron?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 16:26
Iemand al een goedkope gamekey gevonden voor Spec Ops The Line?
Op G2play is die 35eur + gratis DLC.

Iemand goedkoper gevonden met iig iDeal betaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
www.gamekey.nl verwacht Battlefield Premium 5 Juli op voorraad te hebben. Ik wacht lekker tot dat moment (double XP boeit me niet zo veel). 6 Juli koop ik het bij onlinekeystore.com

[ Voor 5% gewijzigd door LongBowNL op 29-06-2012 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Mail van Gamekey.nl. Ze zeggen zelf dat het morgen kan zijn, maar ook over 2 maanden, oftewel 0 zekerheid ;)

[ Voor 23% gewijzigd door tobitronics op 29-06-2012 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:33
Johnnyzz schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 13:57:
Iemand al een goedkope gamekey gevonden voor Spec Ops The Line?
Op G2play is die 35eur + gratis DLC.

Iemand goedkoper gevonden met iig iDeal betaling?
Enkel CDKeysdiscount.com voor net geen 20 euro... alleen wel paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 16:45

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Hallo Allemaal,

Maanden geleden heb ik bij Intkeys.com een Key gekocht voor Anno 2070.
Nu is laatst mijn PC gecrashed, en ben ik op één PC de key kwijt.
Ik heb het spel nog wel werkend op een andere PC, met die key.

Dus de vraag is: Hoe kom ik achter die key?
Ik heb al verschillende software geprobeerd op "geactiveerde" PC, maar daar krijg ik hem niet uit...
Ook heb ik me rot lopen zoeken in de registers van Win 7...

Ik ben ten einde raad, en ik weet het niet meer... ;w
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!

Gr. Rik
PS. Ja, ik heb Intkeys al gecontact, maar die geven geen gehoor...

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

staat hij niet gewoon nog ergens in je mailbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
rikdegraaff schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:00:
Hallo Allemaal,

Maanden geleden heb ik bij Intkeys.com een Key gekocht voor Anno 2070.
Nu is laatst mijn PC gecrashed, en ben ik op één PC de key kwijt.
Ik heb het spel nog wel werkend op een andere PC, met die key.

Dus de vraag is: Hoe kom ik achter die key?
Ik heb al verschillende software geprobeerd op "geactiveerde" PC, maar daar krijg ik hem niet uit...
Ook heb ik me rot lopen zoeken in de registers van Win 7...

Ik ben ten einde raad, en ik weet het niet meer... ;w
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!

Gr. Rik
PS. Ja, ik heb Intkeys al gecontact, maar die geven geen gehoor...
Heb je je key niet via email gekregen? Of op een account op INtkeys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Ik kan het in mijn mailbox niet meer terug vinden.
En er staat bij mijn order wel dat hij naar mij is gestuurd via de mail, maar ik kan nergens de code terugvinden op de site dus...

EDIT: Ik zal mijn pc nog een keer goed laten zoeken!

[ Voor 13% gewijzigd door PeaceFreak op 29-06-2012 21:10 ]

| We all need people who will give us feedback. That's how we improve. - Bill Gates |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb mijn register zitten doorzoeken en ik kan hem niet ontdekken in de map anno 5 en ook niet in mbv de zoekfunctie... zal misschien gehashed zijn oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Gropah schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:13:
Ik heb mijn register zitten doorzoeken en ik kan hem niet ontdekken in de map anno 5 en ook niet in mbv de zoekfunctie... zal misschien gehashed zijn oid
Zoiets denk ik ook.
Want Anno 5 vind ik ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Misschien kun je wat met dit artikel? Wees btw wel voorzichtig je wilt niet dat zo'n programma zomaar iets wijzigt en/of doorstuurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

Gropah schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 21:16:
Misschien kun je wat met dit artikel? Wees btw wel voorzichtig je wilt niet dat zo'n programma zomaar iets wijzigt en/of doorstuurt
Heb ik geprobeerd.
Ook die proggies...

Dit is echt klo*e 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Techspot maakt elk weekend een overzichtje van de games die op een aantal (100% legale) websites staan, zoals Amazon, GameStop, Green Man Gaming, etc. Helaas is het op die sites niet altijd even duidelijk welke key je nu net koopt (Steam, origin, losse retail).

Voor dit weekend:
http://www.techspot.com/n...mer-dragon-age-games.html
Even aanmelden voor de RSS en je vergeet 't niet meer. ;)

Een andere handige site die ik jullie niet wou onthouden is er eentje om de indie bundles eenvoudiger in het oog te houden:
http://www.indiegamebundles.com/category/active/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Staat je key niet op je Ubi.com account?
Ik weet niet of Ubi.com je keycode op slaat, ken het alleen van PS3 dat je beloningen krijgt.

[ Voor 54% gewijzigd door MiliaanR op 01-07-2012 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeaceFreak

PeaceFreak

Go get 'em Morty!

MiliaanR schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 16:25:
Staat je key niet op je Ubi.com account?
Ik heb me rot gezocht naar mijn key, maar waar kan ik die vinden op Ubi.com??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb gisteravond via http://www.gamekeyz.net Battlefield 3 voor 13,20 gekocht maar ik kreeg vanochtend een mailtje dat ze voor veiligheidsredenen een kopie van mijn id kaart of rijbewijs willen om te controleren of het wel mijn PayPal is. Ik heb een mailtje teruggestuurd dat ik die informatie niet aan derden geef via het internet en als ze mij de key niet sturen dat ik de betaling via PayPal ongedaan maak.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
MrVegeta schreef op zondag 01 juli 2012 @ 11:16:
Ik heb gisteravond via http://www.gamekeyz.net Battlefield 3 voor 13,20 gekocht maar ik kreeg vanochtend een mailtje dat ze voor veiligheidsredenen een kopie van mijn id kaart of rijbewijs willen om te controleren of het wel mijn PayPal is. Ik heb een mailtje teruggestuurd dat ik die informatie niet aan derden geef via het internet en als ze mij de key niet sturen dat ik de betaling via PayPal ongedaan maak.
Waarom zou je dit niet geven? Er zijn zoveel hackgevallen bekend bij paypal . Als je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten moet je dit doen, goedkoop = duurkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Omdat ze juist met die gegevens PayPal of andere bedrijven kunnen overtuigen dat ze mij zijn. PayPal heeft genoeg beveiliging om dit soort dingen te voorkomen. En als ik iemand zijn PayPal account heb gehacked ga ik toch niet op die site de goedkoopste game uitzoeken :/

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
MrVegeta schreef op zondag 01 juli 2012 @ 11:16:
Nooit aan beginnen. Sowieso neem ik zelf nooit de allergoedkoopste webshop.

Edit: Een kopie mailen natuurlijk!

[ Voor 3% gewijzigd door Postius op 01-07-2012 13:56 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

`Waar moet ik nooit aan beginnen? Ik heb nu 6 keer bij een site zoiets besteld en altijd goed gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
MrVegeta schreef op zondag 01 juli 2012 @ 13:47:
`Waar moet ik nooit aan beginnen? Ik heb nu 6 keer bij een site zoiets besteld en altijd goed gegaan.
Je paspoort enzo opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Na dat mailtje heb ik bericht gekregen dat de betaling goed is gekeurd en dat mijn key er zo aan komt. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:36
ok, gama-gama is nu al een jaar zonder Ideal, dus ik moet opzoek naar een andere website:
Ik kwam yuplay.ru tegen en deze lijkt erg veel op de vorige. ook leuke prijzen en nieuwe spellen, maar betalen moet met een creditcard en ik heb rabobank wereldpas, dus dat gaat niet werken denk ik ?

Hoe lossen jullie dit op met zulke websites. kan je b.v. op andere manier geld overmaken via bankoverschrijving ofzo ?
bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 12:46
Dutchie01 schreef op zondag 01 juli 2012 @ 15:10:
ok, gama-gama is nu al een jaar zonder Ideal, dus ik moet opzoek naar een andere website:
Ik kwam yuplay.ru tegen en deze lijkt erg veel op de vorige. ook leuke prijzen en nieuwe spellen, maar betalen moet met een creditcard en ik heb rabobank wereldpas, dus dat gaat niet werken denk ik ?

Hoe lossen jullie dit op met zulke websites. kan je b.v. op andere manier geld overmaken via bankoverschrijving ofzo ?
bvd.
Dit is een oplossing:
https://www.3vcard.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand Pro Cycling Manager al kunnen vinden? G2Play etc hebben hem niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

MrVegeta schreef op zondag 01 juli 2012 @ 14:58:
Na dat mailtje heb ik bericht gekregen dat de betaling goed is gekeurd en dat mijn key er zo aan komt. Ben benieuwd.
Je bedoelt dat je zo'n identificeerjezelfNU-mailtje kreeg en daarna, na een 'tijdje' een response dat je key eraan komt? Mij is hetzelfde overkomen maar dan bij een andere site. Da's fucked up shit, het riekt...

[ Voor 3% gewijzigd door Jejking op 01-07-2012 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Jejking schreef op zondag 01 juli 2012 @ 16:18:
[...]

Je bedoelt dat je zo'n identificeerjezelfNU-mailtje kreeg en daarna, na een 'tijdje' een response dat je key eraan komt? Mij is hetzelfde overkomen maar dan bij een andere site. Da's fucked up shit, het riekt...
Ach ja, ik weet niet hoeveel korting ik onderhand al heb gescoord en ik verwacht dat PayPal niet heel moeilijk doet als het niet goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unixor
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-08 14:25
Vanmiddag op basis van jullie ervaringen mijn eerste bestelling gedaan bij gamekey.nl. Echter nog geen key ontvangen na bijna een uur. De bestellingen is nog steeds in verwerking. Daarom de volgende vragen: Verwerkt gamekey.nl ook op zondag bestellingen? En beantwoord de klantservice ook op zondag? Ik kan geen openingstijden of whatsoever vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Update over Gamekeyz.net bestelling van Battlefield 3 is afgerond. Heb een mailtje gekregen met daar in een foto van de key en die heb ik net op Origin geinstalleerd. Ben nu de Russische game aan het downloaden. Ben benieuwd.

Ik heb trouwens via de Rusische site http://yuplay.ru/ de game Arma 2 - Arrowhead key gekocht, het is helaas geen steam key maar ik heb de key ontvangen, ben nu de game aan het downloaden om de key te testen.

@Unixor, je kan wel gerust zijn over gamerkey.nl, op de eerste pagina zie je dat die betrouwbaar is en veel positieve beoordelingen heeft, wellicht dat ze op zondag wat trager zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door MrVegeta op 01-07-2012 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Plz help!

Ik heb Battlefield 3 Premium gekocht via G2Play.
Netjes betaald via PayPal, en ook een bevestiging van betalen ontvangen.

Nu heb ik nog steeds geen serial ontvangen. (Het is nu zo'n 5 min later).

Iemand een idee hoe lang dat kan duren?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
HardCoreGamer schreef op zondag 01 juli 2012 @ 19:29:
Plz help!

Ik heb Battlefield 3 Premium gekocht via G2Play.
Netjes betaald via PayPal, en ook een bevestiging van betalen ontvangen.

Nu heb ik nog steeds geen serial ontvangen. (Het is nu zo'n 5 min later).

Iemand een idee hoe lang dat kan duren?
Dat kan wel een paar uur duren, zeker omdat het zondag is. Heb verder geen ervaring met g2play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Dus ik ben niet opgelicht of iets dergelijks? :|

Bedankt, het is in ieder geval al een stuk gerust stelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strikey
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 11:13
g2play.net is wel een oke site... :) verwacht da tze de key zsm opsturen voor je hardcoregamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

g2play is goed, maar relatief gezien duur. Daarnaast kan het soms wel even duren voor ze het sturen. Als ze het automagisch doen staat er altijd instant delivery bij, anders kan het tot wel 24 uur duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Deze keer was het een koopje!

Ik heb €39,39 euro betaald (:P), omdat ze momenteel een sale hebben + dat je 1,5% korting krijgt wanneer je een comment plaatst. Mooie deal leek mij, en ook meteen een goed moment om met G2Play kennis te maken. (Mijn eerste aankoop hier). Ik heb met PayPal betaald, dus mocht het oplichterij zijn, kon ik nog altijd een refund aanvragen. Happy me. :)

Nu helaas nog even wachten, iets was ik niet had verwacht; Maar voor deze prijs wil ik best wel even een paar uur wachten. (Als ik bij MyCom had besteld oid, dan had ik t/m dinsdag moeten wachten omdat ze de key per post opsturen, dus zo erg is het dan ook weer niet.)

In ieder geval bedankt voor de reacties, wanneer ik de key binnen heb meld ik het hier wel even!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

''Dear Mr. X,
In order to avoid any possible fraud we require a colour scan or a photo of any valid identity document.

The most important information is : name, surname, city you live in, date of birth and expiration date of your document. Other data such as document serial number or photo are not important for us and can be hidden.

Please put a piece of paper with hand written order number (invoice number) on the document and scan them together.

This is a one time procedure.
Once you have proved your identity and confirmed your Paypal e-mail address we will not ask for it again.

Your personal information will not be misappropriated. Once your order has been processed , your information will be completely removed from our system.

If you have any doubts or questions please feel free to contact us. We are available 24/7.
Thank you for your understanding and apologies for any inconvenience caused.''

Ehmm, help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

If you have any doubts or questions please feel free to contact us. We are available 24/7.
Gewoon hun mailen dat je niet persoonlijke gegevens deelt op het internet, willen ze de key niet opsturen via PayPal de betaling ongedaan maken. Overigens is g2play.com wel een betrouwbare site dus zou je het alsnog kunnen doen mocht je het willen proberen.

[ Voor 14% gewijzigd door MrVegeta op 01-07-2012 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet ik lekker boffen dat ik een vriend heb waar ik bf3, mw3 en andere games voor 1/4 van de steam retail prijs kan krijgen. MW3 gekocht voor 10,50. Tot de dag van vandaag werkt hij nog perfect (in engels). BF3 wel gekocht via een ander voor 16 euro, toch niet veel vind ik omdat hij destijds 40 euro koste.

Altijd handig, games zonder belasting voor de inkoopprijs :9

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2012 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

MrVegeta schreef op zondag 01 juli 2012 @ 19:47:
[...]

Gewoon hun mailen dat je niet persoonlijke gegevens deelt op het internet, willen ze de key niet opsturen via PayPal de betaling ongedaan maken. Overigens is g2play.com wel een betrouwbare site dus zou je het alsnog kunnen doen mocht je het willen proberen.
Kort, maar krachtig terug geantwoord.
Ik denk niet dat zij die €40,- euro terug willen storten, dus ik ben benieuwd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
MrVegeta schreef op zondag 01 juli 2012 @ 19:47:
[...]

g2play is geen betrouwbare site,

http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=3165007
http://www.pagesfromsages...tion=showentry&entry=1294

[ Voor 6% gewijzigd door Rockvee2 op 01-07-2012 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Op de TS hier staat dat die betrouwbaar is met 25 positieve beoordelingen.

@HardcoreGamer, mjah terugstoren... ik weet niet precies hoe PayPal dat regelt maar heeft niet zoveel met terugstorten te maken geloof ik.

[ Voor 48% gewijzigd door MrVegeta op 01-07-2012 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

1 twijfelachtige op een extern forum tegen 25 van ons eigen TS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• imafishlol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:51
G2play is zeker betrouwbaar,

nadat enkele weken een heroes of might en magic 6 key niet meer bleek te werken hebben ze het geld netjes terug gestort op mijn rekening (moest wel een screenshot maken met de error dat de key niet werkte).

verder ook al witcher en diablo 3 daar gekocht, prima winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

HardCoreGamer schreef op zondag 01 juli 2012 @ 19:54:
[...]

Kort, maar krachtig terug geantwoord.
Ik denk niet dat zij die €40,- euro terug willen storten, dus ik ben benieuwd. :)
Deze mail heeft gewerkt, nog geen 3 minuten later krijg ik een email met de key.
Meteen verzilverd in Origin en werkt perfect!

Uiteindelijk toch nog een goede ervaring met G2Play, ondanks de rare email die ik eerder van ze ontving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Laatst online: 17-09-2024
Heb al vele bestellingen bij g2play gedaan en alles is tot nu toe goed gegaan.
Een keer een half-onleesbare key, hebben ze gelijk een nieuwe toegestuurd.

Niets dan lof voor g2play wat mij betreft, alleen worden ze langzamerhand duurder :(

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oaquasis
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 21:31
HardCoreGamer schreef op zondag 01 juli 2012 @ 19:45:
''Dear Mr. X,
In order to avoid any possible fraud we require a colour scan or a photo of any valid identity document.

The most important information is : name, surname, city you live in, date of birth and expiration date of your document. Other data such as document serial number or photo are not important for us and can be hidden.

Please put a piece of paper with hand written order number (invoice number) on the document and scan them together.

This is a one time procedure.
Once you have proved your identity and confirmed your Paypal e-mail address we will not ask for it again.

Your personal information will not be misappropriated. Once your order has been processed , your information will be completely removed from our system.

Ehmm, help?
NIET doen!

Ik heb een soort gelijk gezeur gehad met een leverancier. Bleek achteraf ook ergens in china te zitten, dus was al niet helemaal pluis maar goed. Korte samenvatting van hoe het bij ging:
Besteld -> Betaald -> bevestiging gehad (automatisch) -> handmatige vraag om kopie paspoort -> vraag waarom ze het nodig hebben terug gestuurd -> uitleg toegestuurd (om mij te verifieren bij paypal, yeah right) -> aangegeven dat ik het niet ga geven -> mailtje ontvangen dat ie anders de bestelling niet kon sturen -> mail gestuurd om te annuleren -> binnen 5 minuten was alles toch mogelijk en code in de mail ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand enig idee waar je Pro Cycling Manager kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

HardCoreGamer schreef op zondag 01 juli 2012 @ 19:59:
[...]

Deze mail heeft gewerkt, nog geen 3 minuten later krijg ik een email met de key.
Meteen verzilverd in Origin en werkt perfect!

Uiteindelijk toch nog een goede ervaring met G2Play, ondanks de rare email die ik eerder van ze ontving.
Opzich is het niet helemaal een rare mail van hun kant aangezien zij zich ook willen indekken voor fraude enzo. Als bijvoorbeeld jouw PayPal account is gehacked en de hackers bestellen spel via jou account heeft G2Play weer administratie = tijd/geld om dingen terug te draaien.
MrVegeta schreef op zondag 01 juli 2012 @ 18:23:
Ik heb trouwens via de Rusische site http://yuplay.ru/ de game Arma 2 - Arrowhead key gekocht, het is helaas geen steam key maar ik heb de key ontvangen, ben nu de game aan het downloaden om de key te testen.
Key blijkt niet goed te werken, wel bij het installeren maar bij het opstarten van de game heb ik een probleem met de key. Ik heb ze net een mailtje gestuurd met een aantal screenshots. Ben benieuwd wat ik terug krijg.

[ Voor 29% gewijzigd door MrVegeta op 01-07-2012 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

MrVegeta schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:18:
[...]

Key blijkt niet goed te werken, wel bij het installeren maar bij het opstarten van de game heb ik een probleem met de key. Ik heb ze net een mailtje gestuurd met een aantal screenshots. Ben benieuwd wat ik terug krijg.
Hoe heb je betaald bij yuplay? CC? Zou daar zelf namelijk met PayPal willen betalen, maar kan die optie niet vinden?

[ Voor 9% gewijzigd door Gropah op 01-07-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
offtopic: is er ook een trading topic voor keys (niet alleen voor games, voor verscheidene programma's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Gropah schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:25:
[...]

Hoe heb je betaald bij yuplay? CC?
Dat wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt onzin, zo kan je over elk bedrijf wel negatieve ervaringen vinden. Volgens mij zijn hier over het algemeen de ervaringen met g2play wel goed. Heb er zelf al 5 keer iets gekocht en nooit een probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

MrVegeta schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:18:
[...]

Opzich is het niet helemaal een rare mail van hun kant aangezien zij zich ook willen indekken voor fraude enzo. Als bijvoorbeeld jouw PayPal account is gehacked en de hackers bestellen spel via jou account heeft G2Play weer administratie = tijd/geld om dingen terug te draaien.
Maar dan nog, als een fraudeur zegt van: 'Nee ik wil mijn gegevens niet geven, ik stel mijn privacy op prijs'', dan is het ook goed.

Dus die verhouding is érg krom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

HardCoreGamer schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:33:
[...]

Maar dan nog, als een fraudeur zegt van: 'Nee ik wil mijn gegevens niet geven, ik stel mijn privacy op prijs'', dan is het ook goed.

Dus die verhouding is érg krom...
Mjah, dat is niet echt de houding van een scammer maar meer van een gamer die gewoon graag wil gamen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:55
Als ik bij yuplay.ru een key koop voor Max Payne 3 (ongeveer 10 euro), krijg ik dan gewoon een ket waarmee ik de Engelse versie van dat spel kan spelen? Ook online?

Werken de keys van yuplay.ru met Steam?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Centurion schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:01:
Als ik bij yuplay.ru een key koop voor Max Payne 3 (ongeveer 10 euro), krijg ik dan gewoon een ket waarmee ik de Engelse versie van dat spel kan spelen? Ook online?

Werken de keys van yuplay.ru met Steam?
Voor 10 euro scoor je geen key van Max Payne die je op Steam kan spelen. Meeste games zijn Russisch maar wel om te zetten naar Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:55
MrVegeta schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:02:
[...]

Voor 10 euro scoor je geen key van Max Payne die je op Steam kan spelen. Meeste games zijn Russisch maar wel om te zetten naar Engels.
Moet ik dan online op Russische servers?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Niet online

iApp

Say cheese

Sid Meier's Civilization V Gods and Kings DLC Steam Key, voor maar €10,99. (Of te wel een aanbieding van 60%)

http://www.g2play.net/sto...-Kings-DLC-Steam-Key.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:06

KrazyJay

Net via de Pricewatch bij Gamecardwinkel BF3 Premium gekocht. De prijs was het laagste, en in tegenstelling tot alle andere tot nu toe geprobeerde online game key stores direct na het betalen de key als foto (magere scan maar goed leesbaar) ontvangen in mijn e-mail en op het scherm gezien op de website na het betalen.

Wat het vermelden waard is, is dat de Belgische kopers direct via Bancontact kunnen betalen, en nog steeds de key direct zullen ontvangen.

Nadeel: Een kleine toevoeging bij de totaalprijs voor Bancontact.

Eigen stommiteit: Voor BF3 Premium is BF3 zelf ook nodig. Deze heb ik ook voor de laagste prijs in de Pricewatch bij dezelfde online game key store kunnen kopen.

Goed trouwens dat zulk soort winkels ook in de PW staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Maar eigenlijk zijn het geen winkels maar gewoon bedrijven die ergens in een grijs gebied keys kopen en deze doorverkopen. Het is nooit 100% eigen bezit want zij hebben de originele key en kunnen er elk moment mee stoppen of zeggen dat de key al is gebruikt en zij kunnen dan aantonen dat hun de originele hebben. Gevaarlijk/Grijs gebied dus .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als je de key activeert dan lijkt het me sterk dat zij die activatie ongedaan kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee wat de reden is dat Pro Cycling Manager 2012 alleen op Steam te vinden is en niet bij de keyboeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Misschien omdat het niet in de winkel te krijgen is, maar alleen via steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:32:
[...]

Echt onzin, zo kan je over elk bedrijf wel negatieve ervaringen vinden. Volgens mij zijn hier over het algemeen de ervaringen met g2play wel goed. Heb er zelf al 5 keer iets gekocht en nooit een probleem gehad.
Inderdaad dikke onzin. Ik heb er nu 15 keer iets gekocht en nooit echte problemen gehad. Wel een keer gehad dat de code al gebruikt was maar ze stuurde gewoon een andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gropah schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:11:
Misschien omdat het niet in de winkel te krijgen is, maar alleen via steam?
Is gewoon in de winkel te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2012 @ 20:32:
[...]

Zo zijn er ook legio mensen die wel slechte ervaringen hebben gehad. Ik heb ooit 1 key gekocht daar maar op basis van die ervaring zal ik er niet snel weer bestellen. Problemen met afhandeling betaling (dwz maar blijven melden dat er niet betaald is), gebruikte key was al in gebruik en zo opeens wilde men een copy van legitimatie.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 10:46

Satom

Verzamel ervaringen

Zojuist een bestelling gedaan bij culgame, grofweg een half geleden. De productsleutel is ook al gearriveerd in de mail. Betreffende product is: ESET NOD32 Smart Security V5.0 / V4.2 Genuine Product Key for 1 User/ 1PC for 90 Days

Dus weer een dikke +1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Cim
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 31-08 14:32
Gamekeys.net is ook betrouwbaar, zonet MW3 key aangekocht voor 13 €. Werkt perfect via steam(speel Engelse versie natuurlijk).

8 uur na aankoop de key in de mailbox.

[ Voor 35% gewijzigd door H-Cim op 04-07-2012 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
EnigmaNL schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:22:
[...]

Inderdaad dikke onzin. Ik heb er nu 15 keer iets gekocht en nooit echte problemen gehad. Wel een keer gehad dat de code al gebruikt was maar ze stuurde gewoon een andere.
Maar hoe weet je nou zeker dat ze volgend jaar het ook nog doen? Zij kunnen er elk moment mee stoppen en alle keys opeisen en aangezien zij het origineel hebben kunnen zij de key claimen . Je kan alleen maar vertrouwen op de website ergens in het buitenland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
H-Cim schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:22:
Gamekeys.net is ook betrouwbaar, zonet MW3 key aangekocht voor 13 €. Werkt perfect via steam(speel Engelse versie natuurlijk).

8 uur na aankoop de key in de mailbox.
Ik kom niet eens op hun site ;) Bedoel je niet www.gamekeyz.net?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Rockvee2 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:56:
[...]

Maar hoe weet je nou zeker dat ze volgend jaar het ook nog doen? Zij kunnen er elk moment mee stoppen en alle keys opeisen en aangezien zij het origineel hebben kunnen zij de key claimen . Je kan alleen maar vertrouwen op de website ergens in het buitenland :)
En dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Peter_Aragorn schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:10:
[...]

Ik kom niet eens op hun site ;) Bedoel je niet www.gamekeyz.net?
Ik denk dat hij toch echt wel Gamerkeys.net

je moet alleen wel naar http://www.gamerkeys.net/index.html gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 18:12

fynrd1

Fooled by Randomness

pff.. na een 1e goede ervaring met onlinekeystore.com zit ik bij mijn 2e ervaring al meer dan een dag te wachten op mijn bf3 premium code. Het leuke is dat ze wel lekker aan het twitteren zijn maar niet de moeite nemen om te reageren op mijn mailtjes.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Gropah schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:14:
[...]

Ik denk dat hij toch echt wel Gamerkeys.net

je moet alleen wel naar http://www.gamerkeys.net/index.html gaan
Hoe werkt die 'Phone Verification'? Is dat perse nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Peter_Aragorn schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:37:
[...]

Hoe werkt die 'Phone Verification'? Is dat perse nodig?
Myea, je krijgt gewoon een smsje met een pincode die je op de site kan invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Kost je dat geld? En hoe vul je je 06 in? +316 of gewoon 06?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nee dat kost geen geld, het kost geloof ik sowieso geen geld meer om sms berichten vanuit het buitenland te ontvangen. Ik heb ook wel eens van google of facebook de vraag gekregen of ik mijn 06 wilde invoeren ter verificatie. Of je +31 of 06 doet weet ik zo niet, gewoon maar proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Rockvee2 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:56:
[...]

Je wordt niet echt enige hinder van kennis van zaken is het wel? Je mag best wat wantrouwen maar uit je posts blijkt dat je zelf 0,0 ervaring hebt met keys kopen. Doe er dan ook geen uitspraken over. Ook dit bericht hierboven, waar het je het in godsnaam vandaan?....Beetje vreemd hersenspinsel!

Hoe weet je dat als je een auto koopt dat die het over een jaar nog doet? Of over 5 jaar? Maar serieus verdiep je anders eerst een beetje in de zaken voordat je compleet willekeurig dingen gaan roepen die voldoen aan je eigen angstbeelden (niet legitiem of iets, geen idee waar je bang voor bent). Gezond verstand gebruiken is 1 ding, gewoon random dingen roepen zonder basis is een 2de.

Maar goed, iemand die toevallig weet of BF3 ergens in de aanbieding is of komt? Hij is helaas niet op steam want is EA spel maar ik wil ook niet meer de volle mep betalen. Iemand ergens BF3 gespot tegen een zacht prijsje?
tobitronics schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:34:
[...]

Zelfs in de normale winkels ligt ie voor 25 euro PW -> pricewatch: Battlefield 3, PC
Dat is de volle mep toch? 25 euro is wat ik over het algemeen betaal voor een titel bij release. Zit er niet op te wachten om dat nog te betalen ver ver na de release. Iig toch bedankt voor de moeite.

[ Voor 18% gewijzigd door Postius op 05-07-2012 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Postius schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:31:
[...]

Je wordt niet echt enige hinder van kennis van zaken is het wel? Je mag best wat wantrouwen maar uit je posts blijkt dat je zelf 0,0 ervaring hebt met keys kopen. Doe er dan ook geen uitspraken over. Ook dit bericht hierboven, waar het je het in godsnaam vandaan?....Beetje vreemd hersenspinsel!

Hoe weet je dat als je een auto koopt dat die het over een jaar nog doet? Of over 5 jaar? Maar serieus verdiep je anders eerst een beetje in de zaken voordat je compleet willekeurig dingen gaan roepen die voldoen aan je eigen angstbeelden (niet legitiem of iets, geen idee waar je bang voor bent). Gezond verstand gebruiken is 1 ding, gewoon random dingen roepen zonder basis is een 2de.

Maar goed, iemand die toevallig weet of BF3 ergens in de aanbieding is of komt? Hij is helaas niet op steam want is EA spel maar ik wil ook niet meer de volle mep betalen. Iemand ergens BF3 gespot tegen een zacht prijsje?
Zelfs in de normale winkels ligt ie voor 25 euro PW -> pricewatch: Battlefield 3, PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

MBV gamekeyfinder.de (die ene die in de warning staat) hier een overzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Gropah schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:39:
[...]

MBV gamekeyfinder.de (die ene die in de warning staat) hier een overzicht
Dankje maar de warning en TS kan ik zelf ook lezen. Sterker nog ik heb o.a. een site aangedragen. Ik had het specifiek over aanbiedingen! 1 alinea omlaag lezen lukt nog prima. Maar toch bedankt voor de moeite.

Had ook gehoopt dat er misschien een Total pakket was ofzo, er is ondertussen al weer het 1 en ander aan melkkoe apparaten uit voor bf3.

[ Voor 15% gewijzigd door Postius op 05-07-2012 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Dat is de volle mep toch? 25 euro is wat ik over het algemeen betaal voor een titel bij release. Zit er niet op te wachten om dat nog te betalen ver ver na de release. Iig toch bedankt voor de moeite.
45/50 is de volle mep, 25 noem ik een normale winkel prijs na een paar maanden.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Postius schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:43:
[...]

Dankje maar de warning en TS kan ik zelf ook lezen. Sterker nog ik heb o.a. een site aangedragen. Ik had het specifiek over aanbiedingen! 1 alinea omlaag lezen lukt nog prima. Maar toch bedankt voor de moeite.

Had ook gehoopt dat er misschien een Total pakket was ofzo, er is ondertussen al weer het 1 en ander aan melkkoe apparaten uit voor bf3.
Als je die key koopt voor 10 euro en BF premium voor 40 euro, dan heb je voor 50 euro de game met alle DLC (voor dezelfde prijs dus als bij release)

[ Voor 3% gewijzigd door Gropah op 05-07-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Gropah schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:02:
[...]

Als je die key koopt voor 10 euro en BF premium voor 40 euro, dan heb je voor 50 euro de game met alle DLC (voor dezelfde prijs dus als bij release)
Dat premium is toch precies hetzelfde als de CoD elite gebeuren? Korting op DLC enzo? Beetje een ultiem melkkoe verhaal. Dan wordt het toch maar een enkele BF3 key.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Postius schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:33:
[...]

Dat premium is toch precies hetzelfde als de CoD elite gebeuren? Korting op DLC enzo? Beetje een ultiem melkkoe verhaal. Dan wordt het toch maar een enkele BF3 key.
Premium is alle DLC gratis + veel bonusitems zoals camo's, een mesje, dog tags, guides, videos etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Net MW3 gekocht voor 13 euro bij http://gamerush.cc (zelfde als http://www.gamerush.de/). Had gisteravond besteld, maar viste net achter het net en ze hadden hem niet meer op voorraad. Nu net rond 1 uur dus een key gekregen en geactiveerd met een vpn (van een andere site) en is nu lekker aan het downloaden. Goede service ook over de mail (had gemailed omdat ik dacht dat ik de laatste key had) met snel antwoord. Goed te noemen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

En nog steeds niks.. Ik zou graag mijn geld willen terugvragen, maarja als er niet eens wordt gereageerd.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
fynrd1 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 15:58:
En nog steeds niks.. Ik zou graag mijn geld willen terugvragen, maarja als er niet eens wordt gereageerd.. :+
Paypal geschil aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Ik heb betaald via ideal.. Zal die code heus nogwel krijgen, maar ik ga geen week wachten dan koop ik hem liever voor een tientje meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NC0N
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-08 20:02
worldofcdkeys.com is iig niet betrouwbaar (tot nu toe), aangezien ik een key heb ontvangen die al in gebruik is...

Via 'Contact' op de site gezegd dat hij al in gebruik is, nu wachten op reactie...

edit:
Reactie gekregen met een 2e key, deze werkte wel.

Niet heel betrouwbaar dus, maar wel alles binnen 3 uur opgelost.

[ Voor 24% gewijzigd door R3NC0N op 05-07-2012 17:23 ]

Eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Heb ze maar om een refund gevraagd, ik heb geen optie tot terugboeking gevonden bij internetbankieren dus dat wordt hem ook niet.
Tickets en emails wordt niet op gereageerd, op twitter krijg ik wel reactie maar die houdt zich lekker afzijdig. Ook maar wat gespamd op hun forum maargoed ook geen reactie nog..

edit: Leuk nadat alle tijdsmarges overschreden zijn krijg ik eindelijk antwoord!

Hello,

Key is not in stock, I'll update the stock manager.
It will be restocked with in 48 hours

Ja daar had ik wat aan ik wil mijn geld terug, daar antwoorden ze dan niet op, op twitter hebben ze dat berichtje ook maar snel weg gehaald :+

[ Voor 35% gewijzigd door fynrd1 op 05-07-2012 18:01 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico