Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 13 ... 52 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 23:04:
Valt er bij gama gama nog te betalen? Zo ja op welke manier? Heb een poging gedaan met 'visa mastercard for EU/USA' waarna ik bij intellectmoney oid terecht kwam waar de betaling helaas niet lukte.
IIG niet met paypal. Probeerde laatst ook al wat te bestellen, en via creditcard + vage russische site.. meh, dankje :+ Was wel een paar euro goedkoper voor dezelfde key die ik nu dus ergens anders heb besteld :P

EzyKey.net: +2 gematigd positieve ervaringen van mijzelf, en 1 van Vinpower, die hier af en toe ook rondhangt.
1e key (MW3 DLC1), Express Delivery. Maar Express Delivery is niet Express Delivery, want het is "binnen 24 uur".
Duurde uiteindelijk meer dan 24 uur.

2e key (Dirt Showdown) was Express Delivery, maar deze keer "binnen 12 uur". In dit geval was dat wel correct.
Maar volgens mij is dat geheel afhankelijk wanneer je besteld. Geen idee waar die gast(en) precies zitten, maar smiddags bestellen lijkt gewoon langer te duren. De vorige keer ook al.
Enig nadeel, ze vragen tegenwoordig schijnbaar om een SMS verificatie. En dat moet dus een bestaand nummer zijn. Nu zullen ze met alleen een telefoonnummer hopelijk niet zoveel kunnen, maar liever niet :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-09 10:07

A. Windows 64-Bit is geen gamekey
B. Heb je zelf gezocht?

[ Voor 70% gewijzigd door PWM op 03-06-2012 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:32
Ik heb laatst een Tera - Digital Collectors Edition bij gamekey.nl gekocht, ze leverden binnen 10 minuten de CD-Key. Er waren een aantal problemen door fouten van Tera, maar de service van gamekey.nl heeft me er geweldig mee geholpen.

Door de snelle, en goede service van deze website is het meteen mijn favorite site geworden om legale, goedkope game keys vandaan te halen, en ik raad deze site dus ook héél erg aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-07 19:48
Iemand deze al geprobeerd?
http://www.cdkeyhouse.com...-cd-key-battlefield-3_318
Ik zou graag hier Battlefield 3 kopen, en dan battlefield 3 premium kopen, zodat ik BF3 met alle DLC voor 66 euro in totaal kan kopen. Weet er iemand of ik problemen zou kunnen krijgen met een russische BF3 versie om premium te gebruiken? Zijn er problemen geweest met de Back to karkand DLC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Onlinekeystore staat als betrouwbaar in dit topic, maar mijn ervaringen is dat bij een aantal games de key tot ongeldig werd verklaard na enige tijd nadat ik deze geactiveerd had. Volgens Steam support waren deze keys door Activision zelf als illigaal gemarkeerd (gestolen, fraude).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 22:54

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Sn0wblind schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:26:
Onlinekeystore staat als betrouwbaar in dit topic, maar mijn ervaringen is dat bij een aantal games de key tot ongeldig werd verklaard na enige tijd nadat ik deze geactiveerd had. Volgens Steam support waren deze keys door Activision zelf als illigaal gemarkeerd (gestolen, fraude).
Ok, en wat gebeurde er vervolgens? Kreeg je nieuwe keys? En waren het speciale versies? Of gewoon de internationale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:14
@Rin: Vreemd... Ik heb BF3 (niet LE), MW3 RU en Diablo 3 gekocht via OKS, die alle 3 nog prima werken. Heb je contact opgenomen met OKS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Waren gewoon normale internationale non RU keys. Kreeg mmijn geld terug nadat ik met Steam contact had opgenomen en screenshots hiervan naar OKS had gemailed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
En wat zei OKS als reactie hierop?

[ Voor 47% gewijzigd door Ircghost op 04-06-2012 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ze gaven uiteindelijk mijn geld wel terug maar ik moest ze dus bewijzen aan ze waarom ik de keys niet zou hebben en daarvoor contact met steam opnemen. Het probleem was alleen dat ik er pas een maand erna ofzo achter kwam dat de game uit mijn library was verdwenen.

Het schijnt in ieder geval wel vaker voor te komen en hangt ook van de oorsprong van de cd key af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ja, en die laatste zin is nog altijd het enige schrijnende in deze zaak. Hoe komt het dat de keys zo goedkoop zijn..?
De theorie zegt dat ze in grote hoeveelheden worden aangeschaft en slechts worden gefotografeerd voor de verkoop, ergo legaal. Maar hoe komt het dan toch dat bij dit proces, naar mijn mening, keys vaker als 'illegaal' worden aangemerkt dan in echte winkels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
Je ziet niet het volledige verhaal. Wie weet zit Activision gewoon keihard te liegen en hebben ze een verzameling keys gevonden die door OKS enz zijn gekocht en deze geblacklisted, onder de mom van illegaal, omdat ze de volledige 60 euro willen vangen van ons via Steam en geen 40 euro uit Oekraïne ofzo. Of OKS gebruikt van de vrachtwagen gevallen keys, kan ook. We weten het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ze kopen het natuurlijk ook voor een groot deel in landen waar het naar verhouding veel goedkoper is. Maar dat bij OKS klinkt wel alsof het van de vrachtwagen is afgevallen. Het is niet verboden een gamein een ander land te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
Ik beweer dat het ook niet verboden is, maar dat Activision het niet leuk vindt en mogelijkerwijs keihard zit te liegen met de term illegaal om zo klanten af te schrikken van keystores en te zorgen dat ze het op de normale manier kopen. We weten de feiten niet, we kunnen speculeren wat de reden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Dat is zo, maar wel bizar dat ze zomaar key's kunnen in laten trekken. Ben zelf nu wel erg voorzichtig, daarnaast zijn de games incl doosje vaak bijna net zo duur online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Nou dan ben ik niet helemaal met je eens :) Ik heb Bf3 bijvoorbeeld voor 16.5 dollar binnen gehaald destijds. Ik koop het sowieso alleen online (als in de serial) als het daadwerkelijk veel goedkoper is, anders vind ik het niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
thibaultvdb schreef op maandag 04 juni 2012 @ 11:48:
Iemand deze al geprobeerd?
http://www.cdkeyhouse.com...-cd-key-battlefield-3_318
Ik zou graag hier Battlefield 3 kopen, en dan battlefield 3 premium kopen, zodat ik BF3 met alle DLC voor 66 euro in totaal kan kopen. Weet er iemand of ik problemen zou kunnen krijgen met een russische BF3 versie om premium te gebruiken? Zijn er problemen geweest met de Back to karkand DLC?
Niemand die weet of dit zou werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Ik heb collectie 1 gezien voor MW3 bij Gama Game voor 6 euro. Alleen er staat er bij dat het voor Rusland en CIS landen zijn bedoelt. Aangezien ik MW3 al voor Steam heb wat overigens ook een RU versie is wat werkt zonder VPN vroeg ik me af als deze DLC ook gewoon werkt zonder VPN server ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Is battlefield 3 premium al te koop via een key of andere goedkope manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:42
Voorlopig een slechte ervaring met Onlinekeystore. Key werkt niet en een refund zoals zij zelf suggereren wordt zo veel mogelijk uitgesteld. Daarnaast is support een slechte lezer, in een eerste ticketpost stuur ik dat ik bij EA heb geprobeerd BF2 te registreren, op een pagina waar 'key is already used' verschijnt bij het invoeren van de key. Zij reageren dat het geen Origin key is en dat ik BF2 van hun website moet downloaden. Nadat ze opnieuw de downloadpagina hebben opengesteld - wat pas na een tweede post gebeurt - doet de key het nog niet en ik vraag dus om en refund volgens hun policy.

Nu stellen ze voor:
Contact EA regarding the same, never say them about OKS, get back here with the chat log screen we shall resolve the same.
Vooral 'never say them about OKS' geeft weinig vertrouwen. Ik heb ze maar verteld dat ik al eerder met EA contact heb gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door RetroTycoon op 06-06-2012 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik zit te twijfelen of we OKS niet even op tijdelijk 'twijfelachtig' moeten zetten totdat we wat meer weten.. Iemand hier iets op aan te merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
Ik ben ook benieuwd naar waar je premium eventueel goedkoper kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
RetroTycoon schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:40:
Vooral 'never say them about OKS' geeft weinig vertrouwen. Ik heb ze maar verteld dat ik al eerder met EA contact heb gehad.
Tsjah, ik denk dat alle key stores dit zullen zeggen. Het blijft een grijze markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Niet online
Voor mensen die BF Premium zoeken: http://www.onlinekeystore...remium-CD-KEY-ORIGIN.html

Naja, het is wel 8 euro goedkoper dan op Origin! :P

[ Voor 21% gewijzigd door R2-D2 op 06-06-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiritos
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-06-2024
Totaal onbekend met het kopen van online keys en Steam heb ik mede n.a.v. dit topic maar eens besloten dit uit te proberen met een aanschaf via een webwinkel van een key met russische VPN.
"....................." (speechless) !!!

Via onlinekeystore MW3 aangeschaft voor de multiplayer en het ging als een zonnetje. Binnen 10 seconden had ik mijn key binnen. De videotutorial was wat wazig in het russisch maar op youtube stond de nieuwe engelse versie. Binnen 5 minuten alles geregeld: steam downloaden, account aanmaken, VPN opzetten, key ingeven en mn pc haalt MW3 nu binnen. Top!

Dank voor de info hier (en de betrouwbaarheidstabel)!

Win 10 64x/i7-4790K/Asus Z97-PRO/MSI GTX 960 GAMING 2G/Seasonic M12II Evo 620W/Samsung 850 Pro 256GB/Samsung 850 EVO 250GB/Crucial MX100 512GB/Barracuda STBD2000201 2TB(2x)/Barracuda STBD3000200 3TB/Corsair Vengeance LP CML1600/Noctua NH-C12P/Fractal R5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:24

heuveltje

KoelkastFilosoof

RetroTycoon schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 09:40:

[...]

Op die manier kunnen ze enigzins controleren dat je niet gewoon zelf die key hebt geregistreerd en ze nu probeert op te lichten. Op het moment dat je OKS vermeld krijg je alleen nog maar het standaard "do not support 3rd party retailers OID" en voor de rest word je van EA nooit meer iets wijzer.

Dus das verklaart wel een beetje waarom ze dat zeggen.

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Spiritos schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 21:09:
Totaal onbekend met het kopen van online keys en Steam heb ik mede n.a.v. dit topic maar eens besloten dit uit te proberen met een aanschaf via een webwinkel van een key met russische VPN.
"....................." (speechless) !!!

Via onlinekeystore MW3 aangeschaft voor de multiplayer en het ging als een zonnetje. Binnen 10 seconden had ik mijn key binnen. De videotutorial was wat wazig in het russisch maar op youtube stond de nieuwe engelse versie. Binnen 5 minuten alles geregeld: steam downloaden, account aanmaken, VPN opzetten, key ingeven en mn pc haalt MW3 nu binnen. Top!

Dank voor de info hier (en de betrouwbaarheidstabel)!
Mooi dat het allemaal gelukt is :). En graag gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T90
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-10-2022

T90

Medetweakers,

Ik vroeg me af of er ook een site is waar je legaal licitenties kan kopen voor software. Zoals bijvoorbeeld een virusscan o.i.d.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ja, die zijn er :)

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Ik ben benieuwd of iemand inmiddels Diablo 3 heeft besteld op gama-gama.ru en of dit vlekkeloos werkt met activeren op battle.net. Als het goed is moet hij in rusland vandaag uitkomen.

Probeerde hem zelf te kopen, maar op een gegeven moment kom ik niet verder met betalen. Ik zie geen optie voor ideal, zoals wel in de tutorial staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07-2022
Cache schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:12:
Ik ben benieuwd of iemand inmiddels Diablo 3 heeft besteld op gama-gama.ru en of dit vlekkeloos werkt met activeren op battle.net. Als het goed is moet hij in rusland vandaag uitkomen.

Probeerde hem zelf te kopen, maar op een gegeven moment kom ik niet verder met betalen. Ik zie geen optie voor ideal, zoals wel in de tutorial staat.
Ik probeer hem hier ook te kopen via cc alleen elke keer als ik wil betalen krijg ik de melding: "Your payment is rejected in accordance with the security settings of Internet shopping." :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
gama gama heeft al enkele maanden geen ondersteuning met Ideal. Het is volstrekt onbekend wanneer en of die service uberhaubt weer terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T90

T90

Oke en waar kan ik dat vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
T90 schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:49:
[...]

Oke en waar kan ik dat vinden?
Waar niet? Kijk bijvoorbeeld eens in de pricewatch :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-09 09:52
anandus schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:52:
[...]
Hij bedoelt het vast meer in de geest van dit topic. Deze heb ik langs zien komen hier voor software, lees even de ervaringen: http://www.culgame.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
  • Laatst online: 17-02-2023
Kennen jullie deze al trouwens?

http://isthereanydeal.com/#/filter:steamworks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T90

T90

anandus schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:52:
[...]
Dat snap ik zelf ook wel... Maar bedoelde meer iets in de richting van dit topic...
Jason X schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 15:22:
[...]

Hij bedoelt het vast meer in de geest van dit topic. Deze heb ik langs zien komen hier voor software, lees even de ervaringen: http://www.culgame.com/
Thnx hier heb ik tenminste iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Lekker bezig Tsurany, veel inhoud haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Voor de volledigheid wil ik hier even een link achterlaten m.b.t. OKS (Online Key Store):

http://steamunpowered.eu/...-after-supplying-evidence

Uiteindelijk is dit probleem opgelost, maar zoals jullie kunnen zien heeft dit nogal wat voeten in de aarde gehad en ik adviseer iedereen om daar dus geen keys te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Cache schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 09:12:
Ik ben benieuwd of iemand inmiddels Diablo 3 heeft besteld op gama-gama.ru en of dit vlekkeloos werkt met activeren op battle.net.
G2Play post zonet op Facebook:
WARNING: Do not get tricked by RU version of Diablo III which can be activated globally but enables playing only in Russian! We sell only Global Multilanguage version!
M.a.w. het zou moeten 'werken', maar of je daar blij mee wordt, is een 2de... :D

Zie ook de laatste reply van dit topic http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4552429739:
I have to add that if you have a Russian key instead of Euro or NA, you will not be able to login if your language is set to any other than Russian.

[ Voor 41% gewijzigd door Tweaker36 op 08-06-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jesh schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 08:23:
Voor de volledigheid wil ik hier even een link achterlaten m.b.t. OKS (Online Key Store):

http://steamunpowered.eu/...-after-supplying-evidence

Uiteindelijk is dit probleem opgelost, maar zoals jullie kunnen zien heeft dit nogal wat voeten in de aarde gehad en ik adviseer iedereen om daar dus geen keys te kopen.
Gatver, dat ziet er een partij ranzig uit :X En ik zat nog te overwegen om daar F1 2011 te kopen. Gelukkig heb ik dat ergens anders gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Ircghost schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:30:
Ik zit te twijfelen of we OKS niet even op tijdelijk 'twijfelachtig' moeten zetten totdat we wat meer weten.. Iemand hier iets op aan te merken?
Wat mij opviel, is vooral ook dat bijvoorbeeld bij g2play je echt een foto van je key krijgt, dus dat die key daadwerkelijk op een doosje heeft gezeten van een game die gekocht is, waarschijnlijk in een land waar ze fors goedkoper zijn en zij er zo nog winst op kunnen maken. bij OKS krijg je de key gewoon als tekst bestand. Zegt niet perse alles. Maar het maakt het daardoor wel meer tot de verbeelding over waar ze vandaan komen die keys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
Officiele BF3 key gekocht (niet russisch) bij CDkeyhouse. Ging heel erg vlot, met paypal betaald, en had enkele seconden later mijn werkende BF3 key binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Tweaker36 schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 14:12:
[...]

G2Play post zonet op Facebook:

[...]

M.a.w. het zou moeten 'werken', maar of je daar blij mee wordt, is een 2de... :D

Zie ook de laatste reply van dit topic http://eu.battle.net/d3/en/forum/topic/4552429739:

[...]
Bedankt voor het laten weten. Toch goed dat ik nog ff gewacht had op ervaringen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik heb besloten tot nader order OKS op twijfelachtig te zetten, iemand daar niet mee eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Ircghost schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 23:52:
Ik heb besloten tot nader order OKS op twijfelachtig te zetten, iemand daar niet mee eens?
Wel ik heb bij OKS dit jaar 4 keer besteld te weten Mass Effect 3 (origin), Alice: Madness Returns CD KEY (origin), Trine 2 CD KEY (steam), Kingdoms of Amalur: Reckoning + Fate-Touched Weapons DLC CD KEY (origin). Ik heb totaal nergens last van laatst dat ik de spellen gespeeld heb verleden maand, ook staan ze nog steeds in mijn lijst.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Sn0wblind schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 21:42:
[...]

Wat mij opviel, is vooral ook dat bijvoorbeeld bij g2play je echt een foto van je key krijgt, dus dat die key daadwerkelijk op een doosje heeft gezeten van een game die gekocht is, waarschijnlijk in een land waar ze fors goedkoper zijn en zij er zo nog winst op kunnen maken. bij OKS krijg je de key gewoon als tekst bestand. Zegt niet perse alles. Maar het maakt het daardoor wel meer tot de verbeelding over waar ze vandaan komen die keys.
Ik heb geen tekstbestand gekregen, maar gewoon een foto met key van OKS. Dus dat is niet altijd het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 13:47
Vandaag Diablo 3 besteld op gamekey.nl (een van de weinige die hem nog op voorraad hebben, zeker waar je met Ideal kan betalen). Het is voor mij de eerste keer dat ik zoiets doe, maar de ervaring is uitstekend. Prima site, betalen met ideal en enkele minuten later lag de key (werkend) in mijn mailbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freeman
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:26
Hey guys,

Ik ben op zoek naar een online gamekey voor Max Payne 3 welke ik kan activeren via Steam.
Ben tot nu toe geen winkel tegengekomen die je via steam kunt activeren + betaling via iDeal :(

Iemand een tip voor moi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Johnnyzz schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:49:
Hey guys,

Ik ben op zoek naar een online gamekey voor Max Payne 3 welke ik kan activeren via Steam.
Ben tot nu toe geen winkel tegengekomen die je via steam kunt activeren + betaling via iDeal :(

Iemand een tip voor moi?
MP3 is steamworks, dus waar je hem ook koopt je hebt altijd een steam key. Correct me if I'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:08

Sorbo

Uw hulp in huis!

Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:33:
[...]

MP3 is steamworks, dus waar je hem ook koopt je hebt altijd een steam key. Correct me if I'm wrong.
Bij deze, je hebt t fout.

Retail keys kunnen niet in steam geregistreerd worden (lijstje). Alleen als je m direct via steam koopt kun je m in steam krijgen, Rockstar heeft namelijk nog nooit steamworks games uitgegeven, maar gebruikt hun eigen DRM tooltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 18:33:MP3 is steamworks, dus waar je hem ook koopt je hebt altijd een steam key. Correct me if I'm wrong.
Ik wou dat je gelijk had, maar helaas. Key stores zouden het in dat geval ook gewoon als Steam keys verkopen, die zijn immers gemakkelijker in gebruik (moet je geen iso & no-cd zoeken).
Johnnyzz schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:49:
Ben tot nu toe geen winkel tegengekomen die je via steam kunt activeren + betaling via iDeal
Bij games die zowel een losse retail als een Steam versie kennen kom je op de key stores dikwijls de gewone retail versie tegen. Jammer maar helaas. Ik vrees dat je (en jij niet alleen) zal moeten wachten op 'n Steam sale...

[ Voor 8% gewijzigd door Tweaker36 op 09-06-2012 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:53
[...]

Nee dit is niet zo, tenminste als je alle sites moet geloven. Ze zullen vast geen onzin schrijven denk ik maar zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-09 13:47
Mijn vorige reactie over de aankoop van een diablo 3 key bij gamekey.nl bleek iets te vroeg gejuichd. Het bleek toch te gaan om een Russische key. Zelf waren ze ook in de veronderstelling dat het om een europese ging en hebben, toen zij hierachter kwamen, op eigen initiatief aangeboden het geld terug te storten.

Ondanks de mislukte aankoop, blijft mijn ervaring dus wel positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Niet online
[never mind]

[ Voor 183% gewijzigd door R2-D2 op 11-06-2012 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

[...]

I'm correcting you. Het is een Rockstar Social game. je hebt geen steam nodig, en ook geen rockstar social voor SP, maar voor MP heb je dat dus wel nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
De arrogantie van OKS gaat ver: ik heb een aantal ticket-updates gedaan en toch gooien ze 'm op gesloten, omdat ze zogezegd geen berichten van mij hebben ontvangen. OKS is nu wel raar bezig.

Beetje jammer dat ik via Moneybookers heb betaald, via Paypal heb ik al eerder succesvol m'n geld teruggehaald (was toen bij MMOGA, die wel een order konden cancellen, maar 'vergaten' het geld terug te storten).

[ Voor 37% gewijzigd door RetroTycoon op 11-06-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
RetroTycoon schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:02:
De arrogantie van OKS gaat ver: ik heb een aantal ticket-updates gedaan en toch gooien ze 'm op gesloten, omdat ze zogezegd geen berichten van mij hebben ontvangen. OKS is nu wel raar bezig.

Beetje jammer dat ik via Moneybookers heb betaald, via Paypal heb ik al eerder succesvol m'n geld teruggehaald (was toen bij MMOGA, die wel een order konden cancellen, maar 'vergaten' het geld terug te storten).
Zie mijn post op de voorgaande pagina.

Mocht je echt problemen hebben dan adviseer ik je om even een topic te openen op www.steamunpowered.eu

Een van de mods daar heeft mij toen erg geholpen nadat ik ben geband van de fora van OKS en hun Facebookpagina. Ze hebben daar een sectie gericht op alle keyverkopers en OKS heeft daar ook een eigen topic.

Die wordt trouwens ook gevolgd door een van de medewerkers van OKS, dus mocht je nergens gehoord worden dan kan je daar altijd je verhaal kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Minecraft voor minder dan €19,95 gaat niet lukken zeker? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
  • Laatst online: 17-02-2023
PolluxDKB schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:04:
Minecraft voor minder dan €19,95 gaat niet lukken zeker? :)
Ze zijn er wel, de meeste winkels staan nu alleen wel op out of stock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Misschien een rare vraag, maar weet iemand sites waar je keys voor bijvoorbeeld Lightroom wat goedkoper kan krijgen?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
S_De_B schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 18:25:
[...]

Ze zijn er wel, de meeste winkels staan nu alleen wel op out of stock
Hm ja uit al die websites uti de openingspost stond ie in 4 verschillende, helaas overal uitverkocht ja :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Just Cause 2 steam key te koop bij gamefly, kortingscode HOTUK0611

Totaal kost het je 3,75 EUR ongeveer

Crosspost @ PC Budget Gaming omdat het het aanschaffen van een legale steam key betreft maar toch net niet op een 'key website'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidlover
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-07 09:44
bij onlinekeystore heb ik vorige week de ek dlc voor fifa 12 gekocht. Dit is allemaal prima gelukt en dus begrijp ik niet waarom er nu bij onlinekeystore twijfelachtig staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
androidlover schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:00:
bij onlinekeystore heb ik vorige week de ek dlc voor fifa 12 gekocht. Dit is allemaal prima gelukt en dus begrijp ik niet waarom er nu bij onlinekeystore twijfelachtig staat.
Omdat er meer recente slechte ervaringen zijn, waaronder zwijgen, moderaten van forum in hun voordeel etc. Dit geeft een bedrijf een twijfelachtige uitstraling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
http://www.cjs-cdkeys.com...igin.html?setCurrencyId=3

battlefield premium key voor nog geen 39 euro, is pas beschikbaar vanaf 21 juni tho

edit: nog een goedkopere gevonden die 20 juni uitkomt, 37,50:

http://cdkeysdiscount.com/198-battlefield-3-premium.html

[ Voor 26% gewijzigd door questarey op 15-06-2012 02:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandje74
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-02-2022
questarey schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 01:38:
http://www.cjs-cdkeys.com...igin.html?setCurrencyId=3

battlefield premium key voor nog geen 39 euro, is pas beschikbaar vanaf 21 juni tho

edit: nog een goedkopere gevonden die 20 juni uitkomt, 37,50:

http://cdkeysdiscount.com/198-battlefield-3-premium.html
Als eigenaar van een keyshop wil ik toch iedereen die overweegt een BF3 premium key buiten Origin om te kopen, aanraden het niet te doen, wij bieden deze keys ook bewust niet aan omdat we verwachten dat deze voor problemen gaan zorgen, daar naast, is het de moeite waard om een account van ±100 euro op het spel te zetten voor een besparing van een tientje? dacht het niet.

http://lowpricedgaming.com ---for all your gaming needs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Brandje74 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:09:
[...]

Als eigenaar van een keyshop wil ik toch iedereen die overweegt een BF3 premium key buiten Origin om te kopen, aanraden het niet te doen, wij bieden deze keys ook bewust niet aan omdat we verwachten dat deze voor problemen gaan zorgen, daar naast, is het de moeite waard om een account van ±100 euro op het spel te zetten voor een besparing van een tientje? dacht het niet.
waarom verwacht je problemen met BF3 premium? Origin was tot nu toe altijd de makkelijkste met russische keys ed. Hell, bij release van BF3 mocht je van EA zelfs in een ander gebied activeren, maar ze raadde het niet aan omdat ze dan server overloads konden krijgen...

[ Voor 11% gewijzigd door Gropah op 17-06-2012 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandje74
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-02-2022
Gropah schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:52:
[...]

waarom verwacht je problemen met BF3 premium? Origin was tot nu toe altijd de makkelijkste met russische keys ed. Hell, bij release van BF3 mocht je van EA zelfs in een ander gebied activeren, maar ze raadde het niet aan omdat ze dan server overloads konden krijgen...
Klopt maar ze zijn inmiddels een andere weg in geslagen (neem als voorbeeld limited edition keys die gewoon van de account verwijderd worden)
Premium keys worden tot op heden alleen verwacht in oost Europa, maw in west europa bestaan ze simpel weg niet, dus dit maakt het voor EA erg simpel om west europese spelers aan te pakken.

Zodra de keys ook in west Europa beschikbaar komen stel ik mn mening bij, maar op dit moment zou ik het niet doen (ben zelf ook bf3 speler, en heb premium gewoon via origin gekocht)

http://lowpricedgaming.com ---for all your gaming needs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Wie heeft er ervaring met http://www.gamekeyz.net
Zijn gunstig geprijsd, maar kan in de TS geen info over deze site vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb via http://gamecardwinkel.nl/ BF3 gehaald en B2K. Beide binnen ~1min via de mail binnengekomen.

--

Week later via Origin, premium gehaald -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij www.gamekey.nl BF3 Premium gehaald voor 36 euro. 14 euro bespaard hoppa!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin10
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-10-2023
datzelfde heb ik net ook gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 21:39
erwin10 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:23:
datzelfde heb ik net ook gedaan
word je dan niet geband omdat er nog geen keys van premium te koop zijn (dus alleen via origin)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Laatst online: 05-09 00:04
Zojuist ook Premium aangeschaft via www.gamekeys.nl. Moet zeggen, ik heb een aantal eerdere ervaringen met key shops, maar deze is echt supersnel. Heeft geloof ik nog geen minuut geduurd. Mailtje zat in mijn spambox, waardoor ik wel m'n gmail account moest openen, aangezien hij niet in Outlook verscheen.

Getest en werkt prima! Nu Close Quarters aan het downloaden :).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb zojuist een cd key gekocht op onlinekeystore.

Het gaat om COD MW3. Het is de russische editie, maar je kan hem ook op Engels zetten.

Nu wil ik mijn serial invoeren in steam, en krijg ik deze melding: dat het item niet avaible is om te kopen in mijn land. Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:39
We kunnen je hier niet mee helpen. Google is your friend
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:20:
Hallo allemaal!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb zojuist een cd key gekocht op onlinekeystore.

Het gaat om COD MW3. Het is de russische editie, maar je kan hem ook op Engels zetten.

Nu wil ik mijn serial invoeren in steam, en krijg ik deze melding: dat het item niet avaible is om te kopen in mijn land. Wie kan mij helpen?
Bij Onlinekeystore staat hoe je hem buiten Rusland dient te activeren. http://www.onlinekeystore...e-3-CD-KEY-RUS-STEAM.html

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zippy1990
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-05 23:34
Waar staat het koop knopje op http://www.gamekey.nl/battlefield-3-premium-dlc-kopen.html ?

Of ben ik nou vrij scheel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 12:46
Beschikbaarheid: Niet in voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Beetje bot, maar:

Waar zijn jou ogen die lezen
Beschikbaarheid: Niet in voorraad
Dit icm met schijnbaar geen slechte site, die dus de knop weghaald op het moment dat de key er niet is leidt tot de conclusie dat die knop er gewoon niet is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zippy1990
Jup, scheel dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Gropah schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 19:58:
Beetje bot, maar:

Waar zijn jou ogen die lezen

[...]

Dit icm met schijnbaar geen slechte site, die dus de knop weghaald op het moment dat de key er niet is leidt tot de conclusie dat die knop er gewoon niet is...
Ik heb ze gemaild, volgende week donderdag pas weer, heb n 256gb ssd net ingebouwd en verse w7 eropgezet en wilde net gaan bestellen :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tobitronics schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:16:
[...]

Ik heb ze gemaild, volgende week donderdag pas weer, heb n 256gb ssd net ingebouwd en verse w7 eropgezet en wilde net gaan bestellen :( :( :( :(
Dan bestel je het ergens anders? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zippy1990
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:17:
[...]

Dan bestel je het ergens anders? 8)7
Ja zeg jij waar voor 35 pegels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik zeg wel waar voor 39, die 3 euro moet je wel kunnen lijden als je een 256GB SSD kan inbouwen ;)

DLCompare linkje

Sowiezo dat DLCompare en GameKeyFinder zeer handig zijn als je op koopjesjacht bent. Overzicht van vele keysite, inclusief een commentaar pagina voor de webshops waardoor je kunt checken of ze doen wat ze moeten doen. Mogen wel in de TS/modbreak?

edit:
Lama, staan ze al. Meer mensen zouden daar mogen kijken, of het moet in de modbreak

[ Voor 8% gewijzigd door Gropah op 21-06-2012 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zippy1990
Gropah schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:21:
Ik zeg wel waar voor 39, die 3 euro moet je wel kunnen lijden als je een 256GB SSD kan inbouwen ;)

DLCompare linkje

Sowiezo dat DLCompare en GameKeyFinder zeer handig zijn als je op koopjesjacht bent. Overzicht van vele keysite, inclusief een commentaar pagina voor de webshops waardoor je kunt checken of ze doen wat ze moeten doen. Mogen wel in de TS/modbreak?

edit:
Lama, staan ze al. Meer mensen zouden daar mogen kijken, of het moet in de modbreak
Thanks daarvoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Gropah schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:21:

DLCompare linkje

edit:
Bedankt voor je linkjes, maar ik bestel toch liever bij een nederlandse winkel om gezeur met origin te voorkomen. Gamekey.nl biedt mij de garantie dat als ik geband word ik gewoon een nieuwe key/geld terug krijg. Bij amerikaanse sites weet je dat maar nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Hehe ik zat al te lezen wat je zei tobitronics.. dacht al huh staan er toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Ircghost schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:15:
Hehe ik zat al te lezen wat je zei tobitronics.. dacht al huh staan er toch? :P
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:13
Vreemd dat onlinekeystore.com als twijfelachtig staat met 30-1... Zoals recentelijk gepost meer dan een dozijn keys gekocht daar zonder problemen.

Vandaag bf3 premium en gisteren Wargame European Escalation voor een vriend. Dus +2.
Brandje74 schreef op zondag 17 juni 2012 @ 15:09:
[...]

Onzin, zijn gewoon retail keys. Premium boxed is bijvoorbeeld ook op amazon te bestellen. Heb de scan erbij gekregen. Heeft gewoon even geduurd voor de retail versie van premium uit kwam.

[ Voor 83% gewijzigd door sdk1985 op 22-06-2012 18:55 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
sdk1985 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:48:
Vreemd dat onlinekeystore.com als twijfelachtig staat met 30-1... Zoals recentelijk gepost meer dan een dozijn keys gekocht daar zonder problemen.

Vandaag bf3 premium en gisteren Wargame European Escalation voor een vriend. Dus +2.

[...]

Onzin, zijn gewoon retail keys. Premium boxed is bijvoorbeeld ook op amazon te bestellen. Heb de scan erbij gekregen. Heeft gewoon even geduurd voor de retail versie van premium uit kwam.
@OKS: Het kopen zelf lijkt prima te gaan, alleen de aftersupport als er problemen zijn schijnt nogal beroerd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:08

Sorbo

Uw hulp in huis!

tobitronics schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 15:03:
[...]

word je dan niet geband omdat er nog geen keys van premium te koop zijn (dus alleen via origin)?
Die zijn er wel :) Er zijn in de winkels gewoon doosjes te koop met Premium-vouchers er in, welke je in Origin in kunt vullen om premium te activeren. Deze keys worden ook verspreid door de keysites, alleen dan wel uit goedkopere landen natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Sorbo schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 21:32:
[...]

Die zijn er wel :) Er zijn in de winkels gewoon doosjes te koop met Premium-vouchers er in, welke je in Origin in kunt vullen om premium te activeren. Deze keys worden ook verspreid door de keysites, alleen dan wel uit goedkopere landen natuurlijk ;)
Heb net gechat met EA support en zij zeggen dat je wel geband kan worden als je je key in het buitenland haalt. Vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:13
tobitronics schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:02:
[...]

Heb net gechat met EA support en zij zeggen dat je wel geband kan worden als je je key in het buitenland haalt. Vaag...
Natuurlijk zeggen ze dit, wat had je dan verwacht? Ze zullen het zeker niet aansporen.

Zit natuurlijk groot verschil tussen via vpn een indian key activeren of gewoon een "normale" key zonder poepas direct in origin activeren.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
zippy1990 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:18:
[...]

Ja zeg jij waar voor 35 pegels?
25 euro bij dixons, 10 pegels minder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Linkje naar dixons actie aub? Kan zelf niks vinden namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Rockvee2 schreef op zondag 24 juni 2012 @ 11:15:
[...]

25 euro bij dixons, 10 pegels minder :P
GUN LINK NU :P (no offense, ik ben al een tijdje op premium jacht en heb al meerdere malen misgegrepen ;) )

EDIT:Het lijkt te gaan om BF3, niet premium.... ;w

[ Voor 9% gewijzigd door tobitronics op 24-06-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaartenFM
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:10
Bedoeld hij niet gewoon het spel zelf voor 25 euro? Die is wel 25 euro, verder is er niks te vinden inderdaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
MaartenFM schreef op zondag 24 juni 2012 @ 11:45:
Bedoeld hij niet gewoon het spel zelf voor 25 euro? Die is wel 25 euro, verder is er niks te vinden inderdaad...
Klopt, ben ik ook al achtergekomen. Jammer, valse hoop dus ;(
Pagina: 1 ... 13 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico