Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 12 ... 52 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
n0s schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:51:
Russische Diablo III spelers kunnen pas vanaf 7 juni gamen. Dus waarschijnlijk zijn die keys daardoor goedkoper. Ik ga er trouwens ook van uit dat je dan alleen de russische client kunt downloaden en niet de engelse versie. Maar misschien dat iemand dit nog verder kan bevestigen of ontkrachten.
Ik ben hier ook erg benieuwd naar, maar niemand kan dat met zekerheid zeggen waarschijnlijk.
Misschien morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Diablo 3 niet gepre-orderd omdat ik bang was voor restricties etc. Heb net een code bij gamekey.nl besteld en direct in mn email ontvangen. Het is een EU versie. +1 voor gamekey.nl zoals altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Diablo 3 bij gamekey.nl besteld had de key binnen 5 min binnen! +1 Het is idd de EU versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik vind het maar een rare site die gamekey.nl. Waarom vraagt hij mijn adres en postcode wanneer ik de key sowieso in mijn mail krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:07
Bij gamerush.de om 14.00 Diablo 3 gepreordered maar tot op heden nog niks gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Nvm wat ik hierboven zei haha, besteld en binnen 2 minuten mijn key binnen. Ongelooflijk hoe snel dat ging, activeren ging ook als een tiet. Topsite. Dat wordt spelen vannacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Geen idee omdat ze volgens mij ook fysieke orders hebben en dan staat dat er automatisch in denk ik? Ik vond het ook vaag maar het werkte prima dus,, Volgens mij had Gamerush.de alle keys al eruit? Oftewel ik las daar ergens dat als je nu zou bestellen dat je de key later zou krijgen? Ik kan het ook mis hebben hoor? Graag bevestiging!

[ Voor 26% gewijzigd door Rpower18 op 14-05-2012 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
Rpower18 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:30:
Geen idee omdat ze volgens mij ook fysieke orders hebben en dan staat dat er automatisch in denk ik? Ik vond het ook vaag maar het werkte prima dus,, Volgens mij had Gamerush.de alle keys al eruit?
wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breaker
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:02
Rpower18 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 18:57:
Diablo 3 bij gamekey.nl besteld had de key binnen 5 min binnen! +1 Het is idd de EU versie!
+1 nog een tevreden klant hier!

19:37 Registratie binnen
19:37 Orderbevestiging
19:37 Key ontvangen
19:38 Bevestiging betaling van Paypal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:06

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Het is allemaal weer bijgewerkt :) Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL Koppelle
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 19:01
Gamerush.de heeft de key voor Diablo 3 nog niet verzonden. Tevens is de prijs ineens omhoog gegaan op de site en is hij out of stock. Wanneer ze morgen niet reageren ga ik een boze mail sturen. grrrrr. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:14
5 minuten voordat Diablo 3 gelaunched is, is mijn pre-order van OnlineKeyStore verzonden... Net nadat ik een ticket had geopend >.< Beetje aan late kant maar ik heb hem. Nu nog zien te inloggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
JL Koppelle schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:10:
Gamerush.de heeft de key voor Diablo 3 nog niet verzonden. Tevens is de prijs ineens omhoog gegaan op de site en is hij out of stock. Wanneer ze morgen niet reageren ga ik een boze mail sturen. grrrrr. :(
Ik wacht al sinds 14.00 erop -.-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bij game-card.net Diablo 3 DVD versie gekocht waarbij ik nadrukkelijk vroeg of de code ook om 12 uur 's nachts op gestuurd zou kunnen worden. Zojuist een foute code ontvangen, althans de code werkt niet op Battle.net. Game-card.net kan mijn foute code niet controleren omdat het om een DVD box versie gaat en die al naar mij opgestuurd is. Ja, dat is te verwachten. Maar ik vroeg juist of de code al direct gestuurd kon worden en heb op basis daarvan besloten daar het spel aan te schaffen bij game-card.net. Dan is dit toch wel een vrij grote domper en geen reden om nogmaals daar te kopen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
net van gamerush.de mailtje gekregen dat ik mijn diablo 3 key voorlopig niet kan krijgen omdat ze niet genoeg keys hebben gekregen van Blizzard -.- . Ze zeggen dat ik mijn order kan annuleren en zo mijn geld terug kan krijgen of dat ik kan wachten totdat ze keys hebben. Alleen kan ik op hun site mijn order niet annuleren. Hoe kan ik het geld via paypal terughalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

PayPal doet niks met virtuele goederen dus je moet bij Gamerush.de zijn. Eventueel een PayPal geschil waarin je aangeeft op de website geen optie zag en het op deze manier probeert.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yotem
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-07-2024
Heeft iemand nog tips waar ik z.s.m. Diablo III kan kopen voor een mooie prijs? Ik zie overal out-of-stock! :-(

bvd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Honeybadger doesn&#039;t care!

Topicstarter
yotem schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:56:
Heeft iemand nog tips waar ik z.s.m. Diablo III kan kopen voor een mooie prijs? Ik zie overal out-of-stock! :-(

bvd!
Voor een mooie prijs ben je gewoon shit out of luck ;). Goedkoopste die ik gisteravond voorbij zagkomen was rond de 50 eurie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
champion16 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:49:
net van gamerush.de mailtje gekregen dat ik mijn diablo 3 key voorlopig niet kan krijgen omdat ze niet genoeg keys hebben gekregen van Blizzard -.- . Ze zeggen dat ik mijn order kan annuleren en zo mijn geld terug kan krijgen of dat ik kan wachten totdat ze keys hebben. Alleen kan ik op hun site mijn order niet annuleren. Hoe kan ik het geld via paypal terughalen?
Ik heb nog nooit op die website gezeten maar ik kan mij voorstellen dat je iets hebt van je eigen bestellingen bij je account. Ongetwijfeld kun je daar op annuleren of geld terug klikken. Anders vraag je het via hun helpdesk. Een geschil aanvragen via Pay Pal is ongewenst, dan kom je in een langere procedure terecht waar je ook nog eens de verkoper tegen de haren in strijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL Koppelle
Het duurt allemaal maar ontzettend lang bij Gamerush.de. Nadat ik vanmorgen al had gevraagd voor annulering van mijn order (geld was nog niet afgeschreven), kreeg ik de mail waarin stond dat ze niet konden leveren. Toen een reply gestuurd om mijn geld terug te vragen. Een reactie van hun dat ik naar een ander mailadres moest sturen (hoe groot kan de organisatie zijn?!), dus ik dáár weer heen gemaild. Nu zie ik dat er vanmiddag wel geld is afgeschreven via Paypal precies ter waarde van mijn Diablo 3 order. Dus maar wéér een mailtje gestuurd.

Uiteraard ben ik de hele tijd vriendelijk geweest en overal mijn ordernummer vermeld. Persoonlijk vind ik dit echt niet kunnen. Wil er, zoals hierboven al gezegd door Ircghost, geen geschil van maken. Qua klantenservice verdient deze zaak in ieder geval geen voldoende op het moment.

Indien ze meelezen mogen ze mij ook een PM sturen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ++++ voor g2play! Gisteren om 22:30 mijn D3 key binnen (12 mei besteld). Ik wist dat g2play duurder was maar ik wist ook dat ik hem dan sowieso de 14e zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantis
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:56
Had Diablo 3 via OnlineKeyStore gekocht en wil hem nu activeren:
*The game key you’ve entered has already been claimed.*

:(
Benieuwd hoe snel ik response krijg...

/edit:
Best goeie service!
Na 20 minuten response, moest nog duidelijke screenshot doorsturen van error die ik kreeg op battle.net en m'n battle.net credentials doorgeven (met gewijzigd password). Vijf minuten later had hun support er een geldige key op gezet.

[ Voor 43% gewijzigd door Mantis op 15-05-2012 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:00
MiliaanR schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 21:34:
Kan er bij gama-gama.ru alweer betaald worden met iDeal? Ik heb het net geprobeerd maar dan zit ik op een vage site http://intellectmoney.ru/ru/
Ik wou graag Sniper Elite binnen hengelen maar dat lukt niet helemaal :(
nog steeds niet he :( dit duurt al zo lang.
Ik zal deze toch uit me Favorieten moeten gaan halen en opzoek gaan naar een andere...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Mantis schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 17:41:
Had Diablo 3 via OnlineKeyStore gekocht en wil hem nu activeren:
*The game key you’ve entered has already been claimed.*

:(
Benieuwd hoe snel ik response krijg...

/edit:
Best goeie service!
Na 20 minuten response, moest nog duidelijke screenshot doorsturen van error die ik kreeg op battle.net en m'n battle.net credentials doorgeven (met gewijzigd password). Vijf minuten later had hun support er een geldige key op gezet.
OKS heb ik zelf echt slechte ervaring mee.

Initieel ooit een key gekocht en dat ging prima. Totdat ik een Skyrim key bestelde die het niet deed, vervolgens 3 weken bezig geweest om mijn geld terug te krijgen.

Forum en FB pagina gespamd, op hun supportsite tickets aangemaakt maar kreeg geen of vage reactie. Op een gegeven moment hadden ze me geband van hun forum en de FB pagina. Toen heb ik uiteindelijk maar een topic geopend op www.steamunpowered.eu met screenies van alles (forumposts, supporttickets, foutmeldingen bij activatie Steam key) en uiteindelijk, mede dankzij een van de mods van Steamunpowered alsnog mijn geld teruggekregen.

TL;DR:

Slechte ervaring met:

Online Key Store (OKS)

Goede ervaring met:

G2Play (al voor honderden euro's gekocht, 1x een probleem gehad en meteen opgelost)
Gamekey.nl
Keykong.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unscrewed
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-12-2021
Ben zo van plan van OnlineKeyStore.com; Battlefield 3 [EU/Origin] te kopen.
Ik heb namelijk geen zin in dat gezeur met de Russische versie, en 29,95 is nog steeds een stuk goedkoper dan bij Origin (49,99).

Ik post vanavond/morgen wel of het allemaal is gelukt.

EDIT: G2Play equals OnlineKeyStore, waarom staan ze niet samen in de tabel i.p.v. apart?

[ Voor 14% gewijzigd door Unscrewed op 16-05-2012 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 21:18

Phntm

Tlingelingeling

Unscrewed schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:28:
Ben zo van plan van OnlineKeyStore.com; Battlefield 3 [EU/Origin] te kopen.
Ik heb namelijk geen zin in dat gezeur met de Russische versie, en 29,95 is nog steeds een stuk goedkoper dan bij Origin (49,99).

Ik post vanavond/morgen wel of het allemaal is gelukt.

EDIT: G2Play equals OnlineKeyStore, waarom staan ze niet samen in de tabel i.p.v. apart?
Ik wil zien hoe lang het gaat duren voordat jou serial key actief blijft in Origin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Phntm schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:44:
[...]

Ik wil zien hoe lang het gaat duren voordat jou serial key actief blijft in Origin.
Ligt er een beetje aan welke versie hij haalt. Ik heb al een paar maanden de normale versie van bf3 (plus een paar dagen later back to karkand) en hij is gewoon nog actief. Je moet nu niet meer de limited version invoeren dat is het enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Ircghost schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:51:
[...]

Ligt er een beetje aan welke versie hij haalt. Ik heb al een paar maanden de normale versie van bf3 (plus een paar dagen later back to karkand) en hij is gewoon nog actief. Je moet nu niet meer de limited version invoeren dat is het enige.
Mijn vriend had ook gewoon de normale versie van BF3 via onlinekeystore, en die wordt ook niet hup 1 2 3 net zo snel gebanned als zijn LE. Hij speelde vrolijk 2 maanden na release and kwam daarna erachter dat zijn game uit zijn lijst verdween. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:12
yotem schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:56:

bvd!
gisteren heb ik er twee van marktplaats geplukt voor 40e p.s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesh
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-02-2022
Hoe kom je hierbij?

Bron?

[ Voor 9% gewijzigd door Jesh op 16-05-2012 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Jesh schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:06:
[...]

Hoe kom je hierbij?

Bron?
Ik was ook al aan het zoeken maar kon het ook echt niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omar007
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-08 16:10
Ik zit erover te denken om Hitman Absolution te kopen. De eerdere vind ik echt geweldig en deze ziet er niet verkeerd uit.
Nou wil ik niet teveel uitgeven en hier op tweakers staat de volgende webshop onder Hitman Absolution (Hitman Absolution staat er trouwens dubbel op voor ieder platform):
http://www.progamestore.nl/product_info.php?artikelNr=1852
Nou heb ik geen idee of deze betrouwbaar is (staat niet in de lijst) en of dit echt een pre-order versie is (dus of het alle pre-order items bevat zoals Sniper Challenge en what not. Dit geld trouwens voor al die sites waar je een scan oid krijgt).

Via google had ik ook nog deze gevonden: https://g2keys.com/game-hitman-absolution-cd-keys.html , maar hier weet ik ook helemaal niks van. Zelfs nog nooit van gehoord.

Van de lijst in de OP kon ik deze (betrouwbare) vinden:
http://www.cdkeyhouse.com...an-absolution-retail-_453
http://www.g2play.net/store/Hitman-Absolution.html
http://www.onlinekeystore...lution-CD-KEY-RETAIL.html
Maar ook van deze weet ik dus niet of die pre-order dingen er bij zitten :/

Graag wat advies :)

[ Voor 7% gewijzigd door Omar007 op 17-05-2012 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Ik zou gewoon even iemand aanschieten van de support van een van de websites :). Ik hoor graag wat het antwoord is want dat pre-order ik heb ook meteen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omar007
Nadeel is dat de persoon van die website misschien dus niet betrouwbaar is. Vandaar de vraag ;)

Ik stuur wel even een berichtje om te kijken wat ze zeggen. Alleen de 3 die uit de OP lijst komen zal ik dan wel geloven, maar die andere 2 niet zolang er hier niemand iets over die sites gezegt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Vraagje mensen. Is crysis 3 goedkoper als ie al uitgekomen is via een keystore of de pre order, want de goedkoopste pre order is nu 32 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omar007
Eerste reply binnen van G2Key (1 van de onbekende):
Hello Sir/Madam ,

is preorder but bonuses we dont know yet ...

Regards,
G2Keys Ltd. support team.
Beetje gebroken engels en ze weten het zelf niet. Dat lijkt mij dus een 'nee, niet hier kopen'. :/

Zal updaten zodra ik wat van die andere hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Omar007 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 22:58:
Eerste reply binnen van G2Key (1 van de onbekende):

[...]

Beetje gebroken engels en ze weten het zelf niet. Dat lijkt mij dus een 'nee, niet hier kopen'. :/

Zal updaten zodra ik wat van die andere hoor.
Ik bespeur enige negativiteit bij je, ligt dat aan mij? Dat is geheel je goedrecht begrijp me niet verkeerd. Maar er is een reden dat ze bij de betrouwbare sites staan. Het kan gewoon dat ze het inderdaad niet weten. Als zij zeggen dat ze de bonusmission hebben en ze geven die niet dan is er sprake van contractbreuk en kun je gewoon je geld terugkrijgen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ironx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 19:42
Omar007 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 17:52:
Ik zit erover te denken om Hitman Absolution te kopen. De eerdere vind ik echt geweldig en deze ziet er niet verkeerd uit.
Nou wil ik niet teveel uitgeven en hier op tweakers staat de volgende webshop onder Hitman Absolution (Hitman Absolution staat er trouwens dubbel op voor ieder platform):
http://www.progamestore.nl/product_info.php?artikelNr=1852
Nou heb ik geen idee of deze betrouwbaar is (staat niet in de lijst) en of dit echt een pre-order versie is (dus of het alle pre-order items bevat zoals Sniper Challenge en what not. Dit geld trouwens voor al die sites waar je een scan oid krijgt).
Heb zelf ongeveer een week geleden nog een spel gekocht bij ze (BioShock 2 voor de PC, oudje, maar wel tof).
's-Middags besteld en betaald via iDeal en de volgende dag lag ie al op de deurmat.

Over de extra pre-order items zou ik ze gewoon even mailen...

[ Voor 3% gewijzigd door ironx op 18-05-2012 01:02 ]

This posting is provided "AS IS" with no warranties, and confers no rights.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omar007
Ircghost schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 23:13:
Ik bespeur enige negativiteit bij je, ligt dat aan mij? Dat is geheel je goedrecht begrijp me niet verkeerd. Maar er is een reden dat ze bij de betrouwbare sites staan. Het kan gewoon dat ze het inderdaad niet weten. Als zij zeggen dat ze de bonusmission hebben en ze geven die niet dan is er sprake van contractbreuk en kun je gewoon je geld terugkrijgen hoor :)
Deze site stond er niet in. Daarom schreef ik erbij "1 van de onbekende" ;)
En ja het klopt dat als ze zeggen dat het er is maar ik krijg het niet ik geld terug kan krijgen, maar ze zeggen dus dat ze het niet weten. Met andere woorden als ik het koop en het zit er niet bij, heb ik geen poot om op te staan. Vandaar dat ik nu zeg dat G2Keys iedergeval nu een nee is.
ironx schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 23:32:
Heb zelf ongeveer een week geleden nog een spel gekocht bij ze (BioShock 2 voor de PC, oudje, maar wel tof).
's-Middags besteld en betaald via iDeal en de volgende dag lag ie al op de deurmat.

Over de extra pre-order items zou ik ze gewoon even mailen...
Had ik dus al gedaan. Nog geen reactie gekregen.
Heb een berichtje gestuurd naar G2Keys (antwoord in mijn vorige post), Pro Game Store (afwachten) en onlinekeystore (betrouwbare, afwachten)

[ Voor 25% gewijzigd door Omar007 op 18-05-2012 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Omar007 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 01:30:
[...]

Deze site stond er niet in. Daarom schreef ik erbij "1 van de onbekende" ;)
En ja het klopt dat als ze zeggen dat het er is maar ik krijg het niet ik geld terug kan krijgen, maar ze zeggen dus dat ze het niet weten. Met andere woorden als ik het koop en het zit er niet bij, heb ik geen poot om op te staan. Vandaar dat ik nu zeg dat G2Keys iedergeval nu een nee is.
Ah over dat: "1 van de onbekende" las ik om onbekende redenen heen. Echter mij ging het ook niet om het feit dat je daar niet zou bestellen omdat ze het niet weten (hele logische redenering van jou) maar meer hoe je het zei. Het leek alsof je ze niet vertrouwde doordat ze dat zeiden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx7733
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-05 09:59

Mx7733

Ik zal een weg vinden of maken

Heb gisteren voor het eerst een key gekocht via ezykey en moet zeggen dat ik niet echt tevreden ben..

Ben altijd al een fan geweest van de anno series en omdat ik wat meer tijd te besten heb leek dit me een goedkope manier om te gaan spelen. Het verkrijgen ging redelijk snel. In de tekst staat expliciet dat de key niet voor steam is maar via een exteren source te downloaden.

En daar begint de ellende. De externe source doet het niet, denk als gevolg van sopa/acta en via steam/origen kan het niet. Dus via torrents? Heb tenslotte een legale key, heb alleen de software nodig... Kan niet, mijn nieuwe key werkt alleen voor de DeLuxe edition. Die is niet te downloaden! en nu is het stil bij EzyKEy!

Kan ik mn geld nou terug krijgen of is dit een duidelijk geval van pech?
Gebeurt het vaker dat je het spel niet kan downloaden?

Gr.
-Mx.

Aut viam inveniam aut faciam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omar007
Ik denk niet dat je je geld terug zal krijgen. Game key sites geven alleen een key. Er zijn er een paar die de hele game opsturen op aanvraag, maar daar moet je maar even voor in de FAQ kijken.

Bericht van ProGameStore.nl
Ik durf hier echt geen antwoord op te geven. Wij krijgen de pre-orders 1 dag voor de releasedatum binnen. Heel vaak worden er veel te weinig pre-order-editions gedruk en wordt de rest als normaal exemplaar gestuurd door de leverancier. Als je zeker wilt zijn van een pre-order-editie, moet je een heel grote webshop zoeken, die dit ook bij het product vermeldt. Door de aantallen die zij afnemen, kunnen soms nog wel eens wat eisen stellen, waar leveranciers gevoelig voor zijn. Wij zijn helaas te klein hiervoor.

Met vriendelijke groet,
X
Prima en duidelijke mail, helaas niet het antwoord wat ik hoopte :P

Van OnlineKeyStore.com:
Hello,

We'll include as much bonuses as possible.
Vergelijkbaar antwoord maar dan super compact xD

Ik vrees dat als ik zeker wil weten dat de bonussen erbijzitten, ik toch naar een grote (duurdere) webshop moet gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Mx7733 schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 21:47:
Heb gisteren voor het eerst een key gekocht via ezykey en moet zeggen dat ik niet echt tevreden ben..

Ben altijd al een fan geweest van de anno series en omdat ik wat meer tijd te besten heb leek dit me een goedkope manier om te gaan spelen. Het verkrijgen ging redelijk snel. In de tekst staat expliciet dat de key niet voor steam is maar via een exteren source te downloaden.

En daar begint de ellende. De externe source doet het niet, denk als gevolg van sopa/acta en via steam/origen kan het niet. Dus via torrents? Heb tenslotte een legale key, heb alleen de software nodig... Kan niet, mijn nieuwe key werkt alleen voor de DeLuxe edition. Die is niet te downloaden! en nu is het stil bij EzyKEy!

Kan ik mn geld nou terug krijgen of is dit een duidelijk geval van pech?
Gebeurt het vaker dat je het spel niet kan downloaden?

Gr.
-Mx.
Er staat ook heel duidelijk bij de download: NIET voor steam (of origin). :"You need to download the game from other sources to use the key. This game can not be activated on Steam platform."

Ze zeggen meestal ook: je moet zelf voor je eigen download of cd zorgen zodat je de serial kunt inleveren. Als ik jou was zou ik even via FTD World een spot aanvragen voor Anno 2070 .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvdbijl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 12:06
Heeft iemand http://www.gama-gama.ru/Prod/Diablo_3 gekocht, en kan bij deze de taal worden veranderd naar het engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Heeft hier iemand ook al Battlefield 3 RU gehaald, zeg maar een half jaar geleden, en werkt het nu nog steeds? Ik zie vrij weinig negatieve ervaringen, Origin zit er niet zó hard bovenop dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

bvdbijl schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 21:54:
Heeft iemand http://www.gama-gama.ru/Prod/Diablo_3 gekocht, en kan bij deze de taal worden veranderd naar het engels?
Diablo 3 is volledig region free, dus taal veranderen is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
Het kan echter wel zijn dat de key niet geactiveerd kan worden voordat Diablo 3 in Rusland uit is (7 juni ofzo geloof ik)... Dus daar moet je wel even op letten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
Jejking schreef op zondag 20 mei 2012 @ 18:19:
Heeft hier iemand ook al Battlefield 3 RU gehaald, zeg maar een half jaar geleden, en werkt het nu nog steeds? Ik zie vrij weinig negatieve ervaringen, Origin zit er niet zó hard bovenop dus?
Werkt nog steeds, ook bij collega's. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Vandaag een key proberen te kopen bij RPG Services. Betaald via PayPal, na een minuut kwam de mail (auf Deutsch): "omdat PayPal accounts gehackt kunnen zijn, dienen alle klanten een scan van hun paspoort (inclusief document en persoonsnummer) te mailen". Dat gaan we dus mooi niet doen! Heb mijn geld maar teruggevraagd, temeer omdat deze praktijk ook helemaal niet aangekondigd staat op hun site.

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Laatst online: 08-09 19:54
Je moet niet raar op kijken dat je dat bij een andere site ook hebt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Laatst online: 01-08 08:20
Gebeurt op zoveel sites, als je je geld terugvraagt rekenen ze vaak 10 euro transactiekosten of geven ze helemaal niets. je kan beter gewoon doen wat ze willen.

Iemand die die diablo voor 999 roebel heeft gekocht? Ik heb geen ervaring met de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 23:21

SaN

Als je de website vertaalt in het nederlands zie je inderdaad dat hij pas 7 juni speelbaar is. Prijs komt neer op zo'n 25 euro. Dat is wel netjes.

[ Voor 21% gewijzigd door SaN op 20-05-2012 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Tom Paris schreef op zondag 20 mei 2012 @ 19:51:
Vandaag een key proberen te kopen bij RPG Services. Betaald via PayPal, na een minuut kwam de mail (auf Deutsch): "omdat PayPal accounts gehackt kunnen zijn, dienen alle klanten een scan van hun paspoort (inclusief document en persoonsnummer) te mailen". Dat gaan we dus mooi niet doen! Heb mijn geld maar teruggevraagd, temeer omdat deze praktijk ook helemaal niet aangekondigd staat op hun site.
Laat even weten hoe dit zich ontwikkeld anders zet ik meteen RPG-services op de watchlist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
Kw4kje schreef op zondag 20 mei 2012 @ 20:08:
Je moet niet raar op kijken dat je dat bij een andere site ook hebt hoor.
Bij OnlineKeyStore moest ik de eerste keer een SMSje ontvangen en de code daarin op de site invoeren. Dat vind ik nog acceptabel...
Maar paspoort inscannen enz, dat is gewoon risky i.v.m. identiteitsfraude.... Ik zou het ook niet doen en zeker veel herrie schoppen als ze niet het volledige bedrag terugstorten. Of je verteld de klant voordat hij betaalt dat dit moet i.v.m. beveiligingsproblemen of je flikt het gewoon niet (en als je het wel flikt, wordt het een principekwestie om al het geld terug te krijgen inclusief paypal claim).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvdbijl schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 21:54:
Je kan hem overal activaten maar ik hoorde geruchten dat je dan alleen met Russen kan traden. Maar dat weet ik niet zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Nu online
Ircghost schreef op zondag 20 mei 2012 @ 21:57:
[...]

Laat even weten hoe dit zich ontwikkeld anders zet ik meteen RPG-services op de watchlist..
Het bedrag is binnen 24 uur volledig terugbetaald via PayPal :)
kutagh schreef op maandag 21 mei 2012 @ 00:23:
[...]
Maar paspoort inscannen enz, dat is gewoon risky i.v.m. identiteitsfraude....
Precies, dat zou niemand moeten doen, komt een boel ellende van als het foutgaat!

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Tom Paris schreef op maandag 21 mei 2012 @ 16:14:
[...]

Het bedrag is binnen 24 uur volledig terugbetaald via PayPal :)
Harstikke mooi, bedankt voor de info :). Het kan best zijn dat ze te vertrouwen zijn, maar de meeste sites die een soort extra verificatie nodig hebben melden dit eigenlijk altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:56
Iemand al een Diablo III key besteld bij gama-gama.ru? Ervaringen?

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
SCARfaceE schreef op maandag 21 mei 2012 @ 22:49:
Iemand al een Diablo III key besteld bij gama-gama.ru? Ervaringen?
Wil ik ook graag weten. Op internet kan ik totaal geen ervaringen vinden over Diablo 3 i.c.m. deze website. Maar het klinkt eigenlijk te goed om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 23:42
Ik ben nu aan het kijken op gamagama maar daar staat Diablo EU uitverkocht en Diablo RUS beschikbaar... Nus is mijn vraag wat als je die koop kan je hem dan in het Nederlands op de EU servers spelen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Chris89 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:27:
Ik ben nu aan het kijken op gamagama maar daar staat Diablo EU uitverkocht en Diablo RUS beschikbaar... Nus is mijn vraag wat als je die koop kan je hem dan in het Nederlands op de EU servers spelen?!
Diablo III is als het goed is regiovrij dus het zou moeten kunnen. Alleen de vraag is of je de key kan activeren aangezien het spel pas 7 juni beschikbaar is in Mother Russia.

Edit: en of je de key natuurlijk meteen krijgt (of pas 7 juni wat logisch lijkt) is ook maar de vraag.

[ Voor 9% gewijzigd door SCARfaceE op 24-05-2012 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
SCARfaceE schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:01:
[...]

Diablo III is als het goed is regiovrij dus het zou moeten kunnen. Alleen de vraag is of je de key kan activeren aangezien het spel pas 7 juni beschikbaar is in Mother Russia.

Edit: en of je de key natuurlijk meteen krijgt (of pas 7 juni wat logisch lijkt) is ook maar de vraag.
tjaa hij is regio vrij maar 7 juni komt pas het taalpakket uit he.... Dus waarom zouden ze de key niet eerder versturen... Maar dan is weer de vraag van waarom een EU en een RU versie.... Waarom dan niet eentje die zowel voor EU is als RU is..... 8)7 Risco is me te groot om het erop te wagen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Chris89 schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:22:
[...]

tjaa hij is regio vrij maar 7 juni komt pas het taalpakket uit he.... Dus waarom zouden ze de key niet eerder versturen... Maar dan is weer de vraag van waarom een EU en een RU versie.... Waarom dan niet eentje die zowel voor EU is als RU is..... 8)7 Risco is me te groot om het erop te wagen....
Je zou in principe kunnen testen als je nog 2 weken kan wachten. Als je 'm meteen krijg mooi, zo niet dan maar wachten maar dan heb je m wel voor maar €25,-. Ik was op de betaalpagina maar uiteindelijk toch niet gedaan haha :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
SCARfaceE schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:52:
[...]

Je zou in principe kunnen testen als je nog 2 weken kan wachten. Als je 'm meteen krijg mooi, zo niet dan maar wachten maar dan heb je m wel voor maar €25,-. Ik was op de betaalpagina maar uiteindelijk toch niet gedaan haha :+ .
Inderdaad had ook zo iets van zal ik wel zal ik niet... Toch niet gedaan!
Als hij niet werkt dan betaal je 25 en minimaal nog 30 voor een werkende key....
Ben toch nog rond de 60euro kwijt |:( Dus levert het je geen winst op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperDTC
  • Laatst online: 21:22
Hallo,

Is het mogelijk dat als je een Russische BF3 koopt, en hem vervolgens activeert met vpn, dat je dan geband word door EA?

Mvg,

Jasper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:56

Stronkie

Where wind is Trouble

Monkey Ass schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 16:53:
Hallo,

Is het mogelijk dat als je een Russische BF3 koopt, en hem vervolgens activeert met vpn, dat je dan geband word door EA?

Mvg,

Jasper.
als je verder gelezen had.. dan had je kunnen weten dat de mogelijkheid idd bestaat dat je gebanned kunt worden. Maar bij de meeste mensen gaat het over de DELUXE edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:35
Hoe kan ik nu het beste betalen bij gama gama? iDeal optie werkt niet meer, Kan nog we met creditcard betalen, maar hoe moet ik dan navigeren? (hun betaal systeem is laatst gewijzigd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008

ikt

Hoi! Ik wil Skyrim via gama-gama.ru aanschaffen, maar ik zie dit in de beschrijving:
Attention! This product is intended for use in Russia and CIS countries.

Betekent dit dat ik een VPN/Proxy moet gebruiken? Er staat niet 'required' maar in de vertaling kan wat mis zijn gegaan. Hoe hebben jullie je Skyrim gehaald? Anders kan ik gewoon wel €27 betalen voor een EU Steam key, maar die €12 ziet er wel aantrekkelijk uit.

Monkey Ass, ik heb BF3 via gama-gama.ru gekocht en hem zonder VPN of iets dergelijks geactiveerd op Origin en het spel werkt prima. Ik moest alleen nog wel Engelse bestanden downloaden om het spel snapbaar te krijgen. Misschien dat daar de ban zit, maar ik speel al sinds januari zo en ik heb geen problemen gevonden.

[ Voor 27% gewijzigd door ikt op 25-05-2012 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
ikt schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:26:
Hoi! Ik wil Skyrim via gama-gama.ru aanschaffen, maar ik zie dit in de beschrijving:
Attention! This product is intended for use in Russia and CIS countries.

Betekent dit dat ik een VPN/Proxy moet gebruiken? Er staat niet 'required' maar in de vertaling kan wat mis zijn gegaan. Hoe hebben jullie je Skyrim gehaald? Anders kan ik gewoon wel €27 betalen voor een EU Steam key, maar die €12 ziet er wel aantrekkelijk uit.

Monkey Ass, ik heb BF3 via gama-gama.ru gekocht en hem zonder VPN of iets dergelijks geactiveerd op Origin en het spel werkt prima. Ik moest alleen nog wel Engelse bestanden downloaden om het spel snapbaar te krijgen. Misschien dat daar de ban zit, maar ik speel al sinds januari zo en ik heb geen problemen gevonden.
Er zijn een paar hele duidelijke tutorials online te vinden waarin je via VPN inderdaad Skyrim moet activeren, maar van de mods mag dat niet hier uitgelegd worden :).

[ Voor 6% gewijzigd door Ircghost op 25-05-2012 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:09
Ircghost schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:39:
Zie uw inbox voor verdere informatie
Ook dat mag daar niet. Op DM zitten dezelfde regels als op de rest van de site. (Oftewel: Google is your best friend :) )

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Xesxen schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:46:
[...]

Ook dat mag daar niet. Op DM zitten dezelfde regels als op de rest van de site. (Oftewel: Google is your best friend :) )
Ik wilde een of ander onzin verhaal ophouden, maar kan niet anders zeggen dan dat je gewoon gelijk hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

Ach jammer. Ik haal dan deze versie van €27,99
http://www.onlinekeystore...-Skyrim-CD-KEY-STEAM.html
Als ik het goed heb, dit is toch een EU/US versie? Dus zonder geklungel met VPNs en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je geen haast hebt kan je ook een maandje wachten, dan is er de Summer Sale en daar komt Skyrim zo goed als zeker wel voorbij met korting :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

Oh, dan kan ik direct van Steam kopen? Dat is ook goed. Ik heb het spel eigenlijk stiekem al, maar ik vind het zo leuk, betalen kan geen kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperDTC
@ikt Bedankt, met die informatie kan ik tenminste wat :D !
Btw heb je dan de Russische versie gehaald of de Europese?

[ Voor 34% gewijzigd door JasperDTC op 26-05-2012 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Edit: Nvm verkeerde search verkeerd gebruikt.

[ Voor 184% gewijzigd door Meessen op 27-05-2012 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
@ Meessen; is al eerder vermeld in dit topic. Even de zoekfunctie bovenin gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL Koppelle
Positieve ervaring met Intkeys: Binary Domain besteld en binnen een paar uur binnen. Mindere ervaring met Intkeys: Sniper Elite V2 besteld en een duplicate code binnen gekregen. Maar even een mailtje verstuurd en nu maar afwachten...

Gebruik code: IntKeys#%%FaceBook (met die tekens!) en je krijgt 8% op alles! (geen reclame, ik verdien er niets mee!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senith
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-05-2022
Hallo,

Weet iemand ook hoe het zit met: http://www.cdgamekeys.net/

ik heb vanochtend een key besteld voor Tera en kreeg een reactie dat er meerdere mensen tegelijk de laatste key probeerde te kopen en dat ze toen out of stock waren. dus zouden ze proberen mij vandaag nog een nieuwe key te sturen.

zelf vertrouw ik het niet helemaal maar vroeg me af of iemand met deze site ervaringen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02-2023
Iemand ervaring met www.cdkeyshome.com?
Een internationale key voor Skyrim word hier voor iets onder de 22 euro aangeboden.
Link

Hoe betaalt iedereen bij gama-gama.ru trouwens?

[ Voor 23% gewijzigd door S_De_B op 30-05-2012 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 18:13
Negatieve ervaring: http://www.mmoga.de/
Reden: Na met paypal betaald te hebben krijg ik een mail met het verzoek een ID+jezelf op de foto te zetten en samen met een getekend pdf formulier terug te sturen naar validation@enz.Hier ga ik natuurlijk niet aan beginnen. Na een aantal replies blijven ze volhouden (automatisch systeem oid) en heb ik een refund gekregen. De livechat werkt overigens niet, dat is gewoon een email formulier met een wachtrij. Toch maar ergens anders kopen dus

Positieve ervaring OnlineKeystore.com
Reden:Geen klachten bij 8 aankopen (2011/2012)

Positieve ervaring G2play.com
Reden: Geen klachten bij 6 aankopen (2010/2011). Hooguit wat trage delivery (maar als je dan mailed gaat het ineens sneller). G2play heeft zich ondertussen met vrijwel alles uit de markt geprijsd.

Overigens allemaal "normale" aankopen, dus waar toepasbaar EU keys.

[ Voor 28% gewijzigd door sdk1985 op 31-05-2012 00:14 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

S_De_B schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 14:55:
Iemand ervaring met www.cdkeyshome.com?
Een internationale key voor Skyrim word hier voor iets onder de 22 euro aangeboden.
Link

Hoe betaalt iedereen bij gama-gama.ru trouwens?
Met betrekking tot Gama-Gama, niet.
Niet meer mogelijk voor mij helaas, wel vreemd dat als je vraagt waarom ze overgestapt zijn, ze zeggen dat de vorige betaal website wat ze gebruikte met problemen kampte, en ze deze z.s.m op zouden lossen. Dit is echter nogsteeds niet gebeurd (2-3 maanden later), jammer, toch wel mijn lievelings Gamekey site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_De_B
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-02-2023
Overlegne schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:42:
[...]

Met betrekking tot Gama-Gama, niet.
Niet meer mogelijk voor mij helaas, wel vreemd dat als je vraagt waarom ze overgestapt zijn, ze zeggen dat de vorige betaal website wat ze gebruikte met problemen kampte, en ze deze z.s.m op zouden lossen. Dit is echter nogsteeds niet gebeurd (2-3 maanden later), jammer, toch wel mijn lievelings Gamekey site.
Jammer inderdaad, zitten wel een hoop leuke prijzen tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL Koppelle
Slechte ervaring Intkeys: Ze reageren niet meer op mijn verzoek mij een nieuwe key te sturen. Ik heb een duplicate key gekregen. Ze vroegen mij om een screengrab van de foutcode, dus die heb ik diezelfde mninuut (!) nog verstuurd. Dat was gistermorgen.

Iemand een idee wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Iets meer geduld hebben, of contact met ze opnemen via Skype of live chat.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL Koppelle
8088 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:25:
Iets meer geduld hebben, of contact met ze opnemen via Skype of live chat.
Probleem is: ze reageren op geen van beide... Ook al krijg ik mijn geld terug, of een goede code; hier koop ik dus nooit meer. Kan heel slecht tegen zaken die niet snel reageren op mail. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
Bij g2play.net max payne 3 voor de pc voor 20 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Als je bij G2Play Max Payne koopt hoe krijg je dan het spel? Het is niet een Russische Steam Key, en je kan hem volgens mij ook niet downloaden van af Rockstar zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
MiliaanR schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 10:29:
Als je bij G2Play Max Payne koopt hoe krijg je dan het spel? Het is niet een Russische Steam Key, en je kan hem volgens mij ook niet downloaden van af Rockstar zelf?
Volgens mij is dit een gevalletje, downloaden via Torrents/Nieuwsgroepen of de DVD lenen van een vriend of kennis. En dan zelf de serial invullen. Waardoor je dus gewoon prima legaal bezig bent :).
En mocht dat toch wringen, download dan de versie zonder activatiedingen, dus gewoon echt de dvd los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 16:55
champion16 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:24:
Bij g2play.net max payne 3 voor de pc voor 20 euro
nu zijn ze 25 eruo...

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR

MiliaanR

Just for fans.

En als je via gama-gama.ru besteld, krijg je dan gewoon een Ru steam-key? Ik zie niet echt veel info op de gama-gama site :S
Activatie dingen vind ik niet zo erg maar, als ik een spel piraat dan vind ik het ook zonde om hem nog te kopen! Ik ben wat minder van het piraten daarom wil graag een cheap-ass way :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:42
Gister MW3 Russische editie voor een vriend gekocht bij G2play.
Maar de key werkte niet , dus toen contact op genomen met g2play.
Snellere reacties en het probleem was snel opgelost, even screenshot van de error opsturen en ik had zomaar een nieuwe key!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL Koppelle
Net Dirt Showdown gekocht bij CDKeysDiscount gekocht. $15.99, oftwel 13.37 euro. Mooie prijs. Binnen een uur de code gekregen. Dikke +1 voor deze zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

MiliaanR schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:47:
En als je via gama-gama.ru besteld, krijg je dan gewoon een Ru steam-key? Ik zie niet echt veel info op de gama-gama site :S
Activatie dingen vind ik niet zo erg maar, als ik een spel piraat dan vind ik het ook zonde om hem nog te kopen! Ik ben wat minder van het piraten daarom wil graag een cheap-ass way :)
Dit verschilt per game, staat er wel bij (onderaan).
Meestal is het een RU Steam key, die je bijna altijd zo kan activeren, en af en toe (dan staat het goed aangegeven) moet je het m.b.v een vpn oplossing doen. Bij beide gevallen heeft gama-gama mij nooit teleurgesteld, en werkt alles perfect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR

MiliaanR

Just for fans.

Betaal jij via CC? Laatst is het me nog gelukt om via internet bankieren zo'n Russisch Bank Account op te laden, maar nu krijg ik het nog niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Zie bij meedere sites max payne 3 voor 20-22 dollar, stuk goedkoper dan bij g2p dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Valt er bij gama gama nog te betalen? Zo ja op welke manier? Heb een poging gedaan met 'visa mastercard for EU/USA' waarna ik bij intellectmoney oid terecht kwam waar de betaling helaas niet lukte.

[ Voor 53% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 01-06-2012 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr44nVogel
  • Laatst online: 18-09 20:33
TWeaKLeGeND schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 23:04:
Valt er bij gama gama nog te betalen? Zo ja op welke manier? Heb een poging gedaan met 'visa mastercard for EU/USA' waarna ik bij intellectmoney oid terecht kwam waar de betaling helaas niet lukte.
Had ik ook inderdaad. Hij pakt mijn CC gegevens niet.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:35
Kr44nVogel schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:09:
[...]

Had ik ook inderdaad. Hij pakt mijn CC gegevens niet.
Hier pakt hij ze ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Alles weer bijgewerkt! :)
Pagina: 1 ... 12 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico