Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 11 ... 52 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Ik zie dat er geen mogelijkheid is om bij Gama-Gama met iDeal of Paypal te betalen :(
Jammer anders had ik nu MW3 binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-09 15:52

Nikeo

Jawelles

Freakster86 schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 20:20:
Nog even terugkomend op iOffer.com

De win 7 ultimate key die ik had gekocht werkte niet. Kreeg de volgende dag een nieuwe. Deze werkte helaas ook niet. Hoewel de verkoper mij niet leek te begrijpen toen ik uitlegde dat de key het niet deed, heeft hij toch keurig het geld terug gestort. Dus +1.
Hoe kun je nu een +1 geven als je 2x een foute, dus illegale key geleverd krijgt? Dat is toch niet betrouwbaar? Dat je je geld terug krijgt: mooi voor je, maar dat is absoluut GEEN +1 waard voor anderen, en ook niet voor jezelf.

[ Voor 3% gewijzigd door Nikeo op 09-04-2012 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 10:46

Satom

Verzamel ervaringen

Freakster86 schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:30:
Tuurlijk. Hier de link: http://www.ioffer.com/i/m...-v1-60-%28pc%29-189547408

Download het programma van malwarebytes.org en vul de codes in.
Bedankt! De product code werkt uitstekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Nikeo schreef op maandag 09 april 2012 @ 12:10:
[...]

Hoe kun je nu een +1 geven als je 2x een foute, dus illegale key geleverd krijgt? Dat is toch niet betrouwbaar? Dat je je geld terug krijgt: mooi voor je, maar dat is absoluut GEEN +1 waard voor anderen, en ook niet voor jezelf.
Dat de code niet werkt is inderdaad niet positief. Het contact per mail was wel goed. Hij stuurt zonder enige moeite een nieuwe sleutel en als ik dan aangeef dat die ook niet werkt en ik liever m'n geld terug wil, deed de beste man helemaal niet moeilijk. Hij vond het jammer dat ze niet werkte en vroeg me toen om mijn paypal account. Geld stond er binnen een uur op. Wat mij betreft wel netjes.

Ik ben het met je eens dat de code had moeten werken, dus laten we het houden op 'neutraal' :9
Vliegtuig02 schreef op maandag 09 april 2012 @ 12:18:
[...]
Bedankt! De product code werkt uitstekend :)
Geen dank! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
Net een MW3 Key gekocht bij G2play,

10 mins na aankoop de code ontvangen,
Meteen geactiveerd bij Steam

En hij is op dit moment aan het downloaden! :D

Ik zeg: +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:03
Via ioffer wang_lee@yahoo.com een licentie van kaspersky 1yr 3pc gekocht voor 12 dollar.

Werkt perfect! Netjes bij kaspersky account geregistreerd en kan inderdaad 3x activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek van een aantal mensen krijgt dit toic een zetje naar Games.

Veel plezier in jullie nieuwe honk :)

:w

Edit: inmiddels is het topic verplaatst naar HSA en is er een alias gemaakt in SF. Deze alias zal over een maandje oid verwijderd worden. Wen dus maar snel aan de nieuwe locatie ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2012 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Stuk groener, dit nieuwe honk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 11:32:
Op verzoek van een aantal mensen krijgt dit toic een zetje naar Games.

Veel plezier in jullie nieuwe honk :)

:w

Edit: inmiddels is het topic verplaatst naar HSA en is er een alias gemaakt in SF. Deze alias zal over een maandje oid verwijderd worden. Wen dus maar snel aan de nieuwe locatie ;)
Gaan we dan geen gedoe krijgen met virusscanners etc, etc. Nu gaan er waarschijnlijk mensen roepen dat dit topic daar niet voor bestemt is :) Terwijl dit net zo'n mooi algemeen topic was :+ Just my thoughts.
Of wordt dit door de vingers gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 10:23
g2play verdient voor mij een +1

even de order history beeken vanaf 2010+- en : €271.05 paid en nog tot heden geen probleem met de key's

Ook is de support via email wel snel

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overlegne
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-03 13:01

Overlegne

Calvé Pindabaas

Iemand ervaring met Crystal Games?
Ik wil namelijk Minecraft zo goedkoop mogelijk aanschaffen, en bij deze website is hij het goedkoopst wat ik kan vinden (en nog in-stock), maar ik zie nergens een review en heb geen idee hoe betrouwbaar deze website is.
Iemand ervaring, of weet een plek waar hij goed koper te krijgen is?

Laat maar, iets meer als €1,- onder de normale prijs, ik koop hem wel van de website zelf :p

[ Voor 13% gewijzigd door Overlegne op 10-04-2012 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wapenvelder
  • Laatst online: 11-09 22:38
Ik loop al een tijdje te zoeken maar ik kan nergens een dirt 3 steam key vinden. Weet iemand een shop die m verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ItWasntMe schreef op maandag 09 april 2012 @ 11:12:
Ik zie dat er geen mogelijkheid is om bij Gama-Gama met iDeal of Paypal te betalen :(
Jammer anders had ik nu MW3 binnen :D
Jazeker wel, er is een optie, worldpay heet het volgens mij, waarmee je met ideal kunt betalen. Heb er destijds ook met ideal mijn BF3 versie gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:51

heuveltje

KoelkastFilosoof

Gister een MS 2008 server key gekocht bij culgames.
In eerste instantie een mail we wat gezeur dat ik geen geldig telefoonnr had ingevuld(blijkbaar was 12341234 niet goed :) ) Ik wou ze daar nog over mailen, maar tot mijn verbazing zat hij vanavond opeens in mijn mailbox :?
Of hij legaal is of niet zal ik maar niet over beginnen, maar hij activeert iig prima :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:50
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:23:
[...]

Jazeker wel, er is een optie, worldpay heet het volgens mij, waarmee je met ideal kunt betalen. Heb er destijds ook met ideal mijn BF3 versie gekocht!
destijds ja, maar het betalingssysteem is veranderd. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• usgaap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 08:53
wapenvelder schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:13:
Ik loop al een tijdje te zoeken maar ik kan nergens een dirt 3 steam key vinden. Weet iemand een shop die m verkoopt?
Bedoel je deze D.I.R.T. 3? Ergens naar onderen staat er een.

Edit; allemaal GFWL, my bad.

[ Voor 9% gewijzigd door usgaap op 11-04-2012 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellbringer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 14:22

hellbringer

Weeeeeeee!

Heb 2 x Anno 2070 (a €18,99) voor PC gekocht via G2PLAY.NET, prima service en snel mailcontact.
Activatie zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
wapenvelder schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 20:13:
Wel mee oppassen bij Dirt 3, tijdje terug zijn grote hoeveelheden DIRT 3 steam keys uitgelekt welke volgens mij weer gebanned zijn (nieuws: Drie miljoen Steam-keys Dirt 3 uitgelekt). Zou DIRT 3 gewoon proberen bij steam te kopen met een sale o.i.d. om safe te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
Dutchie01 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 00:17:
[...]

destijds ja, maar het betalingssysteem is veranderd. :z
Inderdaad heb iDeal niet kunnen vinden. Daarom succesvol gekocht bij G2play :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals in de waarschuwing staat aangeven vraag ik me af waarom er nog geen slotje op dit topic staat. Vraag me ook af of degene die het lijstje met de "online-winkels" iets van moeite heeft gedaan om het kaf van het koren te scheiden. Normaal gesproken moet je gewoon de spellen kopen zoals het hoort, dan heb je er ook minimaal kans op dat er vervolgens nog wat mee gebeurd wat je niet wil. Het lijkt mij hoe dan ook zonde van je geld als blijkt dat er uiteindelijk toch verborgen gebreken zijn meegekomen met je aankoop zoals een key die al in gebruik is.

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 18:59 . Reden: aanvullend ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
offtopic:
Ik vraag mij af waarom jij loopt te zeuren?

Feit is gewoon dat die import games veel goedkoper zijn dan hier in de winkel. Uiteraard werkt niet alles feilloos, en heel soms worden er wel eens keys geblokkeerd, of zit je met restricties die je enkel met een VPN kan oplossen, etc.

De 'winkels' in de startpost zijn daar opgesomd op basis van ervaringen. Als keer op keer de keys werken, en blijven werken, wat is dan het probleem? Is het dan nog van belang of die keys voor China, Rusland of de EU bedoeld waren?

Feit is dat het in 99% van de gevallen gewoon goed gaat. Daarnaast geven de meeste shops ook gewoon een goede garantie, als je kan aantonen dat de key effectief reeds in gebruik is. Uiteraard, wil jij volledige garantie, dan koop jij 't hier gewoon in een winkel in buurt, geen probleem toch?
shenr schreef op woensdag 11 april 2012 @ 13:54:
[...]
Wel mee oppassen bij Dirt 3, tijdje terug zijn grote hoeveelheden DIRT 3 steam keys uitgelekt welke volgens mij weer gebanned zijn (nieuws: Drie miljoen Steam-keys Dirt 3 uitgelekt). Zou DIRT 3 gewoon proberen bij steam te kopen met een sale o.i.d. om safe te zijn.
Ik kan bevestigen dat de keys effectief geblokkeerd zijn, en dat deze uit de Steam accounts gehaald zijn. ;)
Zodoende zou ik daar idd mee opletten, ook bij trades e.d.

[ Voor 36% gewijzigd door Tweaker36 op 11-04-2012 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bali
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
heuveltje schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 21:41:
Gister een MS 2008 server key gekocht bij culgames.
In eerste instantie een mail we wat gezeur dat ik geen geldig telefoonnr had ingevuld(blijkbaar was 12341234 niet goed :) ) Ik wou ze daar nog over mailen, maar tot mijn verbazing zat hij vanavond opeens in mijn mailbox :?
Of hij legaal is of niet zal ik maar niet over beginnen, maar hij activeert iig prima :)
Heb je al nagekeken of het geen MSDN key is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
Bali schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:20:
[...]

Waar kun je dat doen Bali? Ik heb zelf ook een key daar aangeschaft. Kunnen we een lijstje maken met de status :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 18:35:
Zoals in de waarschuwing staat aangeven vraag ik me af waarom er nog geen slotje op dit topic staat. Vraag me ook af of degene die het lijstje met de "online-winkels" iets van moeite heeft gedaan om het kaf van het koren te scheiden. Normaal gesproken moet je gewoon de spellen kopen zoals het hoort, dan heb je er ook minimaal kans op dat er vervolgens nog wat mee gebeurd wat je niet wil. Het lijkt mij hoe dan ook zonde van je geld als blijkt dat er uiteindelijk toch verborgen gebreken zijn meegekomen met je aankoop zoals een key die al in gebruik is.
Ik kan je de achtergrond geven bij de overweging zoals we die destijds in SF hebben gemaakt. Iemand die een online key koopt is op zoek naar een goedkopere key dan wanneer dezelfde software via een fysieke winkel wordt aangeschaft. Online winkels hebben lagere kosten dan fysieke winkels en om die reden kunnen zij producten vaak goedkoper aanbieden. Tenzij anders wordt aangetoond kunnen wij er op voorhand niet vanuit gaan dat winkels keys op dubieuze wijze verkrijgen. Als wij iets anders aannemen, dan kan dat zelfs terugkomen in de vorm van een aanklacht wegens smaad. Totdat anders wordt aangetoond zijn de keys dus gewoon legaal en is er dus geen reden om over deze keys niet te spreken.

Daarnaast bieden veel fabrikanten spellen op verschillende continenten voor verschillende prijzen aan. Er is niets illegaals aan om deze spellen te importeren en gebruik te maken van een goedkopere licentie. Het enige wat je een gebruiker zou kunnen verbruiken is het schenden van bepaalde voorwaarden in de AV, maar dit is een private zaak tussen de fabrikant en de gebruiker (en gebeurt op risico van de gebruiker). Wederom was dit geen reden om het topic te sluiten.

Ik hoop dat je je kunt vinden in deze onderbouwing. Zo niet, vraag het de game crew :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bali
  • Niet online
thefox154 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:52:
[...]

Waar kun je dat doen Bali? Ik heb zelf ook een key daar aangeschaft. Kunnen we een lijstje maken met de status :+
Wat ik zelf altijd doe ik via de chat contact opnemen met de Support afdeling van MS, de mederwerkers kijken de serial voor je na en vertellen je meteen wat de status ervan is.

Ik moet wel zeggen dat ik met iedere microsoft key die ik ooit heb gekocht altijd met een msdn key te maken heb gehad. Wat verschillende problemen met zich meebrengt, naast dat het verboden is.

Voor live chat: Microsoft Contact Us
Voor andere support opties: http://support.microsoft.com/contactus/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweaker36 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:14:
offtopic:
Ik vraag mij af waarom jij loopt te zeuren?

Feit is gewoon dat die import games veel goedkoper zijn dan hier in de winkel. Uiteraard werkt niet alles feilloos, en heel soms worden er wel eens keys geblokkeerd, of zit je met restricties die je enkel met een VPN kan oplossen, etc.

De 'winkels' in de startpost zijn daar opgesomd op basis van ervaringen. Als keer op keer de keys werken, en blijven werken, wat is dan het probleem? Is het dan nog van belang of die keys voor China, Rusland of de EU bedoeld waren?

Feit is dat het in 99% van de gevallen gewoon goed gaat. Daarnaast geven de meeste shops ook gewoon een goede garantie, als je kan aantonen dat de key effectief reeds in gebruik is. Uiteraard, wil jij volledige garantie, dan koop jij 't hier gewoon in een winkel in buurt, geen probleem toch?

[...]
offtopic:
Dan moet jij ook niet gaan zeuren als je op een gegeven moment niet meer in kunt loggen op je Steam account. Toevalligerwijs is mijn account een keer gehijacked vervolgens heb ik om mijn account terug te krijgen veel moeite moeten doen in dat moet je dan vooral zoeken in de context van aankoopbewijzen.

Zelf zal ik niet snel via een andere aanbieder dan waar ik gebruik van maak de geleverde diensten inkopen, maar ik kan me best voorstellen dat je vanwege de hoge kosten toch gaat zoeken in het grijze gebied.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 22:37 . Reden: nutteloze discussies vind ik ook niet echt nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 15:06

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
thefox154 schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 12:41:
[...]

Gaan we dan geen gedoe krijgen met virusscanners etc, etc. Nu gaan er waarschijnlijk mensen roepen dat dit topic daar niet voor bestemt is :) Terwijl dit net zo'n mooi algemeen topic was :+ Just my thoughts.
Of wordt dit door de vingers gezien.
Haha ik zal proberen alles goed te lezen en alleen informatie over games toe te staan, heel misschien ergens een uitzondering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Bali schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:20:
[...]

nee :)
Bali schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:21:
[...]

Ik moet wel zeggen dat ik met iedere microsoft key die ik ooit heb gekocht altijd met een msdn key te maken heb gehad. Wat verschillende problemen met zich meebrengt, naast dat het verboden is.
Welke problemen dan ? Zover ik weet zijn dat ook gewoon normale keys, of iig zonder technische restricties.
IIG hebben mijn eigen msdn keys van w2k en XP nog nooit problemen gegeven :)

Ik weet dat ik zelf ongeveer 5 jaar met mijn eigen msdn acc een

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bali
  • Niet online
Voor zover ik weet zijn de MSDN keys alleen bedoeld voor verschillende test doeleinden en dus niet voor normaal of productie gebruik. Ook hebben deze keys ook een activatie limiet , na 10 keer ongeveer kappen ze ermee.
Normale retail keys hebben meer een activatie limiet op basis van hoe vaak je ze probeert te activeren.

Ook is het tegen de EULA van MSDN en als je ze in een productie omgeving gebruikt en je kan niet aantonen dat je de eigenaar bent heb je ook een probleem.

Verder zijn ze ook gekoppeld aan een MSDN account. Op het moment dat het MSDN account waar die key bij hoort wordt opgezegd, komt de key ook te vervallen en zit je ineens met een niet werkend product. Dus geen updates en patches meer etc.

Nu moet ik wel zeggen dat het in de praktijk vrij weinig voorkomt, maar het komt voor :p en het idee vind ik zelf niet echt fijn.

En ook zijn de prijzen die ze ervoor vragen bijzonder hoog, voor iets wat in principe gratis is.

[ Voor 6% gewijzigd door Bali op 12-04-2012 18:13 . Reden: zinsopbouw ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yotem
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik heb een Windows 7 Ultimate key aangeschaft via Culgame.com. Heb het bij M$ nagelopen en inderdaad, het is een MSDN key. Deze zou dus vervallen zodra het bijbehorende account ook vervalt. Jammer dat ze dit niet vermelden. Vraagje, zou iemand met een bij Culgame gekocht Office pakket zijn key ook eens willen laten controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1109
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 20:55
Net via ezykey.net cod 3 gekocht. Meteen serial gekregen. Nu aan het downloaden in Steam :)

Edit: Wel VPN activatie

[ Voor 12% gewijzigd door Dennis1109 op 12-04-2012 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomAtTweakers
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 21:24
Voor de tweede keer heb ik een key besteld bij G2PLAY.net. Dit keer hadden ze een paasaanbieding: Battlefield 3 LE voor € 29,99. Hiervoor kreeg je de EU-versie waar geen VPN-activatie voor nodig is. Om 13:00 uur besteld, om 13:08 uur was de key binnen. Deze werd netjes door Origin geaccepteerd.

Ook dit keer dus weer een snelle verzending en een werkende key. Verder vind ik het goed dat per product duidelijk staat aangegeven of het om een RU- of EU-versie gaat, of een VPN-activatie nodig is en, indien van toepassing, hoe een Russische versie is om te zetten naar een Engelse versie.

Daarnaast verdien je punten die je bij een volgende aankoop in kan ruilen. Echt heel veel zijn deze punten niet waard maar het mooie eraan is dat je precies kan bepalen hoeveel punten je per aankoop in wil zetten. Het is dus niet nodig om de hele aankoop met punten te betalen. Je bent dus niet heel lang aan het sparen totdat je je punten eindelijk eens in kan zetten. Mooie spaaractie.

Van mij krijgt G2PLAY.net wederom een +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yotem schreef op donderdag 12 april 2012 @ 09:43:
Ik heb een Windows 7 Ultimate key aangeschaft via Culgame.com. Heb het bij M$ nagelopen en inderdaad, het is een MSDN key. Deze zou dus vervallen zodra het bijbehorende account ook vervalt. Jammer dat ze dit niet vermelden. Vraagje, zou iemand met een bij Culgame gekocht Office pakket zijn key ook eens willen laten controleren?
Alles van Windows 7, Professional Plus en Windows Servers zijn MSDN-keys bij Culgame, behalve de FPP/Retail, die is als enige legaal. Het enige voordeel van die MSDN-keys bij hun is dat het nooit zal vervallen. Ik heb ze duidelijk gemaakt dat ze de Windows 7 producten moesten toevoegen onder MSDN, anders zou het te verwarrend zijn met de prijzen etc.
Ik heb net even de website gekeken en ze hebben inderdaad de producten in het tab 'MSDN' gezet.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bali
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2012 @ 22:09:
[...]

Alles van Windows 7, Professional Plus en Windows Servers zijn MSDN-keys bij Culgame, behalve de FPP/Retail, die is als enige legaal. Het enige voordeel van die MSDN-keys bij hun is dat het nooit zal vervallen. Ik heb ze duidelijk gemaakt dat ze de Windows 7 producten moesten toevoegen onder MSDN, anders zou het te verwarrend zijn met de prijzen etc.
Ik heb net even de website gekeken en ze hebben inderdaad de producten in het tab 'MSDN' gezet.
Hoe weet je dat de keys nooit zullen vervallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bali schreef op donderdag 12 april 2012 @ 23:13:
[...]

Hoe weet je dat de keys nooit zullen vervallen?
Omdat zij mij dat verteld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
... moppelt iets over vertrouwen en blauwe ogen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag.

Ik zou graag een key willen kopen via een van deze websites, maar het spel staat niet op deze pagina:

https://support.steampowe...le.php?ref=7480-WUSF-3601

Terwijl de website G2play.net wel zegt dat er een steam key is.

Gaat dit werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-09 08:25
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 21:20:
Ik zou graag een key willen kopen via een van deze websites, maar het spel staat niet op deze pagina:
Terwijl de website G2play.net wel zegt dat er een steam key is. Gaat dit werken?
Die link zijn enkel de retail games die je op Steam kan activeren. Steam-only games kan je sowieso op Steam activeren en staan logischerwijs niet in dat lijstje. Veel kans hoort jouw spel tot de laatste categorie dan.

Het is altijd handig om te vermelden over welk spel het gaat en waar je het net wil kopen (linkje), krijg je wat meer accurate feedback... :z

[ Voor 3% gewijzigd door Tweaker36 op 13-04-2012 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweaker36 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 21:50:
[...]

Die link zijn enkel de retail games die je op Steam kan activeren. Steam-only games kan je sowieso op Steam activeren en staan logischerwijs niet in dat lijstje. Veel kans hoort jouw spel tot de laatste categorie dan.

Het is altijd handig om te vermelden over welk spel het gaat en waar je het net wil kopen (linkje), krijg je wat meer accurate feedback... :z
Ja, vergeten. Het gaat om dit spel:

http://www.g2play.net/sto...Escalation-Steam-Key.html

Maar nu je zegt dat het om een steam-only spel kan gaan, verklaart dat het wel inderdaad. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 16:04

Phntm

Tlingelingeling

Vorige keer bij OKS een BF3 voor een maat besteld. 3 weken later was hij gebanned omdat het om een fraudulent key ging. Ze waren wel zo snel en aardig genoeg om het geld terug te storten. Ze doen hun werk tenminste goed en mijn vriend had gewoon pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phntm schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:33:
Vorige keer bij OKS een BF3 voor een maat besteld. 3 weken later was hij gebanned omdat het om een fraudulent key ging. Ze waren wel zo snel en aardig genoeg om het geld terug te storten. Ze doen hun werk tenminste goed en mijn vriend had gewoon pech.
Bannen ze dan heel je account? :/ Dus ook je games die je wel gewoon via Steam zelf gekocht hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 22:35:
[...]

Bannen ze dan heel je account? :/ Dus ook je games die je wel gewoon via Steam zelf gekocht hebt?
Nee ze bannen je account niet, ze verwijderen en blokkeren de serial key waardoor het uit je origin verwijdert. Dus geen paniek en OKS geeft je geld gewoon terug hoor. Het is altijd een kleine kans dat je toevallig wordt gepakt. En tenslotte was dit een online game, dus de kans bleek dan groter te zijn. Unlucky.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

Tweaker36 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:14:
Ik kan bevestigen dat de keys effectief geblokkeerd zijn, en dat deze uit de Steam accounts gehaald zijn. ;)
Zodoende zou ik daar idd mee opletten, ook bij trades e.d.
Beetje late reactie, maar het is maar wat je effectief geblokkeerd noemt. Ik kan namelijk de game niet meer spelen via Steam, maar nog steeds via de Windows marketplace :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Nou na 2.5 week aan slechts meelezen heb ik eindelijk alles weer een beetje bijgehouden :). Nieuwe websites toegevoegd en alle reviews verwerkt!

Bedankt allemaal voor de input :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-09 07:49
Inmiddels al een 3tal keys gekocht via cdkeyhouse.com, werkte als een trein! Één keer gehad dat de key al in use was, ik had binnen een uur een nieuwe gekregen, met excuses erbij ;)

1x Battlefield Bad Company 2
2x Battlefield 3

[ Voor 12% gewijzigd door Rann op 16-04-2012 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Rann schreef op maandag 16 april 2012 @ 09:41:
Inmiddels al een 3tal keys gekocht via cdkeyhouse.com, werkte als een trein! Één keer gehad dat de key al in use was, ik had binnen een uur een nieuwe gekregen, met excuses erbij ;)

1x Battlefield Bad Company 2
2x Battlefield 3
En bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 19-09 22:57

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 21:20:
Steam houdt die pagina met geaccepteerde retail keys echt heel slecht bij. Genoeg retail games die ik prima kon activeren terwijl ze nog niet op die pagina stonden (maar waarbij je het zeker weet omdat het Steamworks games zijn ;)). Voorbeeldje, Alan Wake staat niet in die lijst net als Serious Sam 3 en bijv. Shogun 2 heeft maanden geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine tip, vandaag is SWTOR 19.99 bij g2play wat een stuk goedkoper is dan bij alle andere verkopers.

Net besteld met de CC van mijn verloofde, kreeg vervolgens een mail van g2play waarom ik op een andere locatie was, uitgelegd dat ik op het werk was. Toen vroegen ze nog even wie *naam verloofde* was toen heb ik uitgelegd wie dat was en toen kreeg ik mijn key!

Kortom: Snel, Veilig, en goedkoop! +1 voor g2play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 12:50:
Kleine tip, vandaag is SWTOR 19.99 bij g2play wat een stuk goedkoper is dan bij alle andere verkopers.

Net besteld met de CC van mijn verloofde, kreeg vervolgens een mail van g2play waarom ik op een andere locatie was, uitgelegd dat ik op het werk was. Toen vroegen ze nog even wie *naam verloofde* was toen heb ik uitgelegd wie dat was en toen kreeg ik mijn key!

Kortom: Snel, Veilig, en goedkoop! +1 voor g2play.
Staat erbij :) inderdaad best wel netjes dat ze het zo voor je doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroenbv1
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23-06 15:03
Kun je, als je een Russische Steam-key koopt en die activeert d.m.v. een VPN en de VPN vervolgens uitzet, alsnog problemen krijgen met je Steam-account? Ik las namelijk wat dingen over het feit dat Russische keys kopen en registreren op je Nederlandse account gelijk staat aan belastingfraude o.i.d..

De Russische prijzen zijn namelijk extreem gunstig, maar het risico lopen dat m'n Steam-account wordt gebanned neem ik liever niet. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
jeroenboeve1 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:54:
Kun je, als je een Russische Steam-key koopt en die activeert d.m.v. een VPN en de VPN vervolgens uitzet, alsnog problemen krijgen met je Steam-account? Ik las namelijk wat dingen over het feit dat Russische keys kopen en registreren op je Nederlandse account gelijk staat aan belastingfraude o.i.d..

De Russische prijzen zijn namelijk extreem gunstig, maar het risico lopen dat m'n Steam-account wordt gebanned neem ik liever niet. :p
Dat kan ze zijn niet gek, ze kunnen zien dat als je vanuit een ander land connect dat je er iets niet helemaal goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:52
Het zou kunnen, maar ik heb zelf nog nergens iemand erover gehoord. In theorie zou je 8 uur uit Steam kunnen zijn (slapen), inloggen en activeren (via VPN) en dan weer 8 uur eruit (werk). Dan zou je kunnen zeggen dat je op zakenreis was naar Moskou en terug ;-)

Als je er echt bang voor bent, is een (onpractische) oplossing: maak een 2e account aan voor goedkope RU spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
jeroenboeve1 schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 19:54:

Het lijkt me sterk dat ze dit zouden doen uit belastingfraude, want wie zegt dat jij je key niet bij een winkel in de EU hebt gekocht? Bijvoorbeeld een winkel uit polen die deze keys 'importeert' uit Rusland? Of gamekey.nl, is gewoon een nl winkel neem ik aan? Dan doe jij niks illegaals volgens de belastingdienst, toch? Het is eerder dat de game-uitgevers niet willen dat jij een key bedoelt voor Rusland in Nederland speelt, want dan lopen zij inkomsten mis. Maar ik heb nog nooit gehoord dat een game-account is gebanned hierdoor, ben benieuwd of het uberhaupt stand zou houden om je gameaccount te bannen, omdat je 1 grijze key hebt. Ze zouden in principe alleen die ene game kunnen verwijderen, maar zelfs dat heb ik nooit gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Een keer een Deux EX HR Russische key gekocht en geactiveerd via VPN op Steam. Ging perfect nadat ik natuurlijk eerst ff getest had zonder, maar dan krijg je echt een melding dat de regio niet klopt. Daarna dus via VPN en binnen een paar tellen was hij aan het downloaden.

Tot op de dag van vandaag nog steeds actief dus.

Heeft er wel voor gezorgd dat ik geen spellen in de winkel meer koop. Meestal gebruik je die voor installatie en daarna verstoffen ze.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Heren een snelle waarschuwing. Gisteren nogmaals voor dezelfde maat BF3 limited edition gekocht, maar dit keer via g2play. Tot onze verassing was hij vandaag al het spel uit zijn game lijst kwijt. Dus een duidelijke waarschuwing dat je GEEN MP games moet kopen via keycode winkels en op origin plaatsen. Single player keys werken gewoon want die van mij is nog steeds aan het werk (Van kingdoms of amalur) maar bij mijn vriend is hij het al kwijt.

Dus een simpele waarschuwing, origin controleert nu strenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 00:38
Phntm schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:18:
Heren een snelle waarschuwing. Gisteren nogmaals voor dezelfde maat BF3 limited edition gekocht, maar dit keer via g2play. Tot onze verassing was hij vandaag al het spel uit zijn game lijst kwijt. Dus een duidelijke waarschuwing dat je GEEN MP games moet kopen via keycode winkels en op origin plaatsen. Single player keys werken gewoon want die van mij is nog steeds aan het werk (Van kingdoms of amalur) maar bij mijn vriend is hij het al kwijt.

Dus een simpele waarschuwing, origin controleert nu strenger.
Heb je een bron? Heb nl. hetzelfde probleem, maar key net gekocht, dus kan refunden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:37:
[...]

Heb je een bron? Heb nl. hetzelfde probleem, maar key net gekocht, dus kan refunden.
Hier hetzelfde probleem, BF3 LE key bij g2play gekocht, vanmiddag weer ingelogd en zie ik dat de game uit mijn lijst verwijderd is. Ik heb zojuist contact gehad met g2play en kan het aankoopbedrag weer terug krijgen in punten op g2play. Voor mij een prima oplossing aangezien ik er nog wel eens iets koop.

Wat ik wel vreemd vind is dat ik Bad Company 2, Fifa 11 ook bij g2play heb gekocht, maar daar geen problemen mee heb. Het lijkt mij dat het dus iets met die Limited edition van g2play te maken heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

maartend schreef op woensdag 18 april 2012 @ 15:37:
[...]

Ik kan wel foto's uploaded maar dat heb liever niet want heb wat prive gesprekken in de achtergrond en toen vond ik het niet erg om te sturen naar g2play want dat moest ook dienen dat het geen re-claim is van iets waar ik om loog. Maar ik had wel een gesprek met ene Alexander via de live support en die vertelde me om een bericht te sturen naar sales@g2play.net met de foto's als attachments in jpeg formaat, de order id en een korte uitleg van wat er aan de hand is.

En wat blijkt: ben niet de enige met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Phntm schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:25:
[...]

Ik kan wel foto's uploaded maar dat heb liever niet want heb wat prive gesprekken in de achtergrond en toen vond ik het niet erg om te sturen naar g2play want dat moest ook dienen dat het geen re-claim is van iets waar ik om loog. Maar ik had wel een gesprek met ene Alexander via de live support en die vertelde me om een bericht te sturen naar sales@g2play.net met de foto's als attachments in jpeg formaat, de order id en een korte uitleg van wat er aan de hand is.

En wat blijkt: ben niet de enige met dit probleem.
Ben je bereid de fotoos wat aan te passen en ze me geblurred door te sturen? Ik kan er zelf nl. niet mee in gesprek gaan (met Origin dus) want de key die ik had was als kado voor een vriend van me en staat dus op zijn account. En ik wil hem er niet mee lastig vallen, enkel een oplossing leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

maartend schreef op woensdag 18 april 2012 @ 18:39:
[...]

Ben je bereid de fotoos wat aan te passen en ze me geblurred door te sturen? Ik kan er zelf nl. niet mee in gesprek gaan (met Origin dus) want de key die ik had was als kado voor een vriend van me en staat dus op zijn account. En ik wil hem er niet mee lastig vallen, enkel een oplossing leveren.
Wat ik deed was de key opnieuw plaatsen in product verzilveren en vervolgens dat hele proces screenshotten van wat er mis ging. Full screen screenshots natuurlijk, laten ook de tijd zien en datum en loopt dus netjes af zodat ze niet denken dat er mee geklooit is. En ik zal ze zometeen in deze post editen.

http://imgur.com/KMWV0,1Mvsd,cURAv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Phntm schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:25:
[...]

Wat ik deed was de key opnieuw plaatsen in product verzilveren en vervolgens dat hele proces screenshotten van wat er mis ging. Full screen screenshots natuurlijk, laten ook de tijd zien en datum en loopt dus netjes af zodat ze niet denken dat er mee geklooit is. En ik zal ze zometeen in deze post editen.

http://imgur.com/KMWV0,1Mvsd,cURAv
Heya Phntm, hartstikke bedankt. Ik zit al in gesprek met de keyleverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

maartend schreef op woensdag 18 april 2012 @ 19:51:
[...]

Heya Phntm, hartstikke bedankt. Ik zit al in gesprek met de keyleverancier.
Geen probleem, ik denk dat wij hier op GoT forums ook niet de enige zijn met dit probleem. Het is gewoon dat Origin lekker streng controleert nu. En ik moet er even bij zeggen dat dit helaas niet mijn keycode is maar die van een maat. Hij kocht het gisteren via mij, want die arme rakker heeft nog steeds geen internetbankieren aangevraagd.

[ Voor 22% gewijzigd door Phntm op 18-04-2012 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Phntm schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:05:
[...]

Geen probleem, ik denk dat wij hier op GoT forums ook niet de enige zijn met dit probleem. Het is gewoon dat Origin lekker streng controleert nu. En ik moet er even bij zeggen dat dit helaas niet mijn keycode is maar die van een maat. Hij kocht het gisteren via mij, want die arme rakker heeft nog steeds geen internetbankieren aangevraagd.
Ik ken het gevoel. Die van mij was dus een kado aan een vriend afgelopen zondag. Hij installeert hem maandag en boemba, probleem. Echt niet leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

maartend schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:08:
[...]

Ik ken het gevoel. Die van mij was dus een kado aan een vriend afgelopen zondag. Hij installeert hem maandag en boemba, probleem. Echt niet leuk.
Nee dat is zeker. Hij was 2 weken lang aan het zeggen ik ga het kopen via hier en hier. Ik vertelde hem, koop het liever in een winkel, dan ben je verzekerd er van dat niks mis kan gaan. En nu gebeurt dit en ik hoop dat hij zijn lesje heeft geleerd. Niet dat ik zulke dingen zelf koop.. maar het is maar dat door PB je Guid's kan controleren van key codes. En als er gestolen keycodes door DICE/EA worden gevonden dan bannen ze die. Ik geloof natuurlijk er niks van dat g2play legit aan hun keycodes komt. Vooral omdat BF3 limited edition alleen als pre-order beschikbaar was en niet gewoon ergens te koop is in een winkel nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Laatst online: 16-09 10:01
Nou ik heb hier even kijken 3 multiplayer games in mijn lijst staan waaronder BF3 LE en Crysis 2

En die heb ik al een aardige tijd.

Dus het kan zijn dat het gewoon enkel aan BF3 Limited Edition ligt en niet aan G2Play.

Want waarom zou g2play niet legit aan hun keys komen maar de overige cdwinkels wel.

dus dat vind ik een beetje rare redenering

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 05:24
Vele bestellingen gedaan bij G2play en 1 keer een probleem gehad met MW2 maar dat werd toen rap opgelost.
Al dat geleuter over illegaal terwijl hier vele tweakers al een positief verhaal hebben neergezet .
Het zal wel weer een knulletje zijn die snel rijk wil worden van een eigen key zaakje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
maxers1973 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:11:
Vele bestellingen gedaan bij G2play en 1 keer een probleem gehad met MW2 maar dat werd toen rap opgelost.
Al dat geleuter over illegaal terwijl hier vele tweakers al een positief verhaal hebben neergezet .
Het zal wel weer een knulletje zijn die snel rijk wil worden van een eigen key zaakje.
Dan snap ik even niet wie in jouw verhaal "een knulletje" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

maxers1973 schreef op donderdag 19 april 2012 @ 08:11:
Ja kom we gaan uit onze reet dingen verzinnen over knulletjes die keys doorverkopen.

Okay, next please.
Ienni1983 schreef op woensdag 18 april 2012 @ 20:43:
Nou ik heb hier even kijken 3 multiplayer games in mijn lijst staan waaronder BF3 LE en Crysis 2

En die heb ik al een aardige tijd.

Dus het kan zijn dat het gewoon enkel aan BF3 Limited Edition ligt en niet aan G2Play.

Want waarom zou g2play niet legit aan hun keys komen maar de overige cdwinkels wel.

dus dat vind ik een beetje rare redenering
Ik zal even vertellen waarom... BF3 LE waren alleen pre-order keys. Je kan ze nu niet meer los kopen. Als je aan key komt en origin vindt het nogal obvious want natuurlijk heeft LE zijn eigen special keycode zullen ze je ook natuurlijk gewoon je key afnemen en bannen. Zo makkelijk als dat, geen waarschuwing, niks. Gewoon spel kwijt. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Phntm op 19-04-2012 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Phntm schreef op donderdag 19 april 2012 @ 11:26:
[...]

Ja kom we gaan uit onze reet dingen verzinnen over knulletjes die keys doorverkopen.

Okay, next please.

[...]

Ik zal even vertellen waarom... BF3 LE waren alleen pre-order keys. Je kan ze nu niet meer los kopen. Als je aan key komt en origin vindt het nogal obvious want natuurlijk heeft LE zijn eigen special keycode zullen ze je ook natuurlijk gewoon je key afnemen en bannen. Zo makkelijk als dat, geen waarschuwing, niks. Gewoon spel kwijt. :)
Ja dat snapte ik al maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhandste
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-12-2022
Net binary domain aangekocht bij ezykey. Na een twintigtal minuten de key ontvangen. +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

OKcdkeys.com, slechte winkel. Neverwinternights 2 was op voorraad dus gekocht. Keurig met Paypal betaald, key zou er binnen een uur zijn. Geen key gezien en na een uur of 12 een mailtje dat het spel was uitverkocht en ik mn geld terug krijg. Dat is opzich netjes geregeld maar een slechte voorraad indicatie en het feit dat alle teksten rechtstreeks van een andere site gekopieerd zijn geeft weinig vertrouwen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:50

Nakebod

Nope.

Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met www.keyget.net?
Ben even aan het rondkijken voor Sniper Elite V2 en die is daar leuk geprijsd.

http://www.trustpilot.com/review/keyget.net
http://cdkeyprices.com/cd-key-shop-review/keyget/

Enkele reviews, lijkt mij een redelijk nieuwe site (Gezien de (inmiddels vervallen?) coupon code "newsite") en dat de reviews allemaal vanaf maart zijn.
Kan niet zo heel veel vinden verder. Als ik besluit hier een gokje te wagen betaal ik toch via PayPal, dus een beetje veiliger, maar ervaringen van anderen zou leuk zijn :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Kan er bij gama-gama.ru alweer betaald worden met iDeal? Ik heb het net geprobeerd maar dan zit ik op een vage site http://intellectmoney.ru/ru/
Ik wou graag Sniper Elite binnen hengelen maar dat lukt niet helemaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 11:07:
Zijn er hier toevallig mensen die ervaring hebben met www.keyget.net?
Ben even aan het rondkijken voor Sniper Elite V2 en die is daar leuk geprijsd.

http://www.trustpilot.com/review/keyget.net
http://cdkeyprices.com/cd-key-shop-review/keyget/

Enkele reviews, lijkt mij een redelijk nieuwe site (Gezien de (inmiddels vervallen?) coupon code "newsite") en dat de reviews allemaal vanaf maart zijn.
Kan niet zo heel veel vinden verder. Als ik besluit hier een gokje te wagen betaal ik toch via PayPal, dus een beetje veiliger, maar ervaringen van anderen zou leuk zijn :P
Grappig dat op keyget.net de releasedatum van Sniper Elite V2 10 mei is....ik heb inmiddels mijn exemplaar (+kill hitler dlc) al geactiveerd op steam en gespeeld :D. Heb um trouwens gekocht op www.gamekey.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opblaaskaas
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met het kopen van Diablo III?
Ik vond het spel voor €26 euro op www.gamekeyz.net. Maar het zag er niet zo betrouwbaar uit.
Daarnaast stond er bij de taal "Unknown" dus ik wil niet opgescheept zitten met een volledig Russische gesproken/text game versie, of gebanned worden door Blizzard of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Opblaaskaas schreef op zondag 06 mei 2012 @ 15:47:
Ik vond het spel voor €26 euro op www.gamekeyz.net. Maar het zag er niet zo betrouwbaar uit.
Daarnaast stond er bij de taal "Unknown" dus ik wil niet opgescheept zitten met een volledig Russische gesproken/text game versie, of gebanned worden door Blizzard of zo.
Er is gewoon nog geen manier om d3 nu al te kopen, behalve via battle.net zelf
Dus je kunt het hoogstens pre orderen, en hopen dat ze het de 15e snel verwerken :)

Daarnaast heb je alleen die key nodig, de benodigde gegevens kun je gewoon downloaden.

[ Voor 7% gewijzigd door heuveltje op 06-05-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 20:48

MiliaanR

Just for fans.

Ik heb wat gekocht bij keysoutlet.com het ging heel goed en €16,- voor Sniper Elite V2 is niet duur. Ze hebben me fijn geholpen met support ik wist niet hoe ik de key moest activeren, ging erg goed. Enige nadeel van de site is dat je een hele rare workaround moet doen voor iDeal.
keysoutlet +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Opblaaskaas schreef op zondag 06 mei 2012 @ 15:47:
Ik ken gamekeyz.net niet maar ben wel aan het overwegen om het voor 26 euro bij gamekeyz.net te proberen. Volgens http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=280346 is Diablo in ieder geval regio vrij en wordt aan de hand van jouw adres op battle.net bepaald in welke RMAH je kan handelen. Ik wil eigenlijk alleen wel zeker weten dat ik in het engels kan spelen.... Iemand ideeën?

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiT
  • Laatst online: 16:17

EiT

Ervig schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 21:20:
[...]

Ik ken gamekeyz.net niet maar ben wel aan het overwegen om het voor 26 euro bij gamekeyz.net te proberen. Volgens http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=280346 is Diablo in ieder geval regio vrij en wordt aan de hand van jouw adres op battle.net bepaald in welke RMAH je kan handelen. Ik wil eigenlijk alleen wel zeker weten dat ik in het engels kan spelen.... Iemand ideeën?
Als je een battle.net account aanmaakt en de key daar invoer, kan je D3 gewoon in elke taal die je wil downloaden. Ik kan bijv. de 繁體中文 downloaden als ik dat zou willen.

Dus jij kunt gewoon engels kiezen als je engels wil.

Druk en zetfouten voorbehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

EiT schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 22:43:
[...]

Als je een battle.net account aanmaakt en de key daar invoer, kan je D3 gewoon in elke taal die je wil downloaden. Ik kan bijv. de 繁體中文 downloaden als ik dat zou willen.

Dus jij kunt gewoon engels kiezen als je engels wil.
Dank! Dan ga ik dit maar proberen :-)

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 18:20
Een week geleden, COD MW3 key (Russisch) bij ezykey gekocht. Heb betaald met paypal en key was meteen binnen. Key via vpn geactiveerd en werkt goed. Prima winkel dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkpeters
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-07 18:43
Nog niemand met ervaringen over gamekeyz.net dus? De prijzen voor steam-games liggen ongeveer gelijk met die van gamerkeys.net maar diablo III is daarentegen wel duidelijk veel goedkoper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Tsurany schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:25:
OKcdkeys.com, slechte winkel. Neverwinternights 2 was op voorraad dus gekocht. Keurig met Paypal betaald, key zou er binnen een uur zijn. Geen key gezien en na een uur of 12 een mailtje dat het spel was uitverkocht en ik mn geld terug krijg. Dat is opzich netjes geregeld maar een slechte voorraad indicatie en het feit dat alle teksten rechtstreeks van een andere site gekopieerd zijn geeft weinig vertrouwen.
http://www.okcdkeys.com/ zijn oplichters wat mij betreft. Krijg je wel mailtjes dat het uitverkocht is maar zelfs na een paar keer een herinnering sturen krijg je alsnog je geld niet terug. Nooit kopen daar.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
henkpeters schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:18:
Nog niemand met ervaringen over gamekeyz.net dus? De prijzen voor steam-games liggen ongeveer gelijk met die van gamerkeys.net maar diablo III is daarentegen wel duidelijk veel goedkoper!
Qua reviews heb ik dit gevonden op de internets:

http://www.trustpilot.de/review/gamekeyz.net

Het lijkt dus betrouwbaar te zijn. Heb Ervig ook gepm'd met de vraag of hij het al geprobeerd had, maar nog niets terug. Ben namelijk zelf ook geïnteresseerd in die deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Sagaris schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 12:28:
[...]

Qua reviews heb ik dit gevonden op de internets:

http://www.trustpilot.de/review/gamekeyz.net

Het lijkt dus betrouwbaar te zijn. Heb Ervig ook gepm'd met de vraag of hij het al geprobeerd had, maar nog niets terug. Ben namelijk zelf ook geïnteresseerd in die deal.
Ha Sagaris, ik heb daar nog niet besteld omdat ik net zag: Release: 07.06.2012. Ik heb de klantenservice een bericht gestuurd of die datum klopt en kreeg deze reactie:
Hallo,
we dont know this now exactly there is a small chance that maybe we got the game on 15 but we can not say it for sure.
MfG GameKeyz.net

Kontakt: ICQ: 637336902 MSN: Info@gamekeyz.net
Ik neem het risico niet en probeer het op een andere manier. Als je geen haast hebt zou je ook op maandag of dinsdag op de site kunnen kijken en alsnog bestellen. Prijs is niet slecht namelijk :)

[ Voor 27% gewijzigd door Ervig op 11-05-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
Zijn er mensen die ervaringen hebben met www.hotcdkey.com ?
Ik wil diablo 3 kopen en hem op midnight kunnen spelen, deze site claimed de keys op de 14e te versturen.
http://www.hotcdkey.com/EUR/Diablo-III-CD-Key.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 20:01
Volg het topic al een tijdje en na wat doorzoeken op steam forums heb ik toch een vraag.
Is het legaal om in steam games in Rusland te kopen om vervolgens in Nederland te spelen? Veel mensen op de steam forums die er over spreken hebben een gebannt account. Natuurlijk weet ik dan niet of het daar door komt of dat ze op een andere manier dat voor elkaar heb gekregen maar het maakt me wel terughoudend. Wil niet mijn inventaris aan games zien verdwijnen.
Dus is het nou legaal, of eigenlijk in een grijs gebied of gewoon verboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
peacynl schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:40:
Volg het topic al een tijdje en na wat doorzoeken op steam forums heb ik toch een vraag.
Is het legaal om in steam games in Rusland te kopen om vervolgens in Nederland te spelen? Veel mensen op de steam forums die er over spreken hebben een gebannt account. Natuurlijk weet ik dan niet of het daar door komt of dat ze op een andere manier dat voor elkaar heb gekregen maar het maakt me wel terughoudend. Wil niet mijn inventaris aan games zien verdwijnen.
Nou de theorie is dat jij in Rusland/omstreken kan hebben gewoond en dat het onzinnig zou zijn als jij niet je games kon spelen als je verhuisd naar Europa. Dus dat deel werkt gewoon. Dus als jij in Rusland bent en jij koopt en activeert je spel daar dan is het 100% legaal omdat ergens anders te spelen.

Het deel wat een beetje voor kopzorgen zorgt is dat jij door middel van VPN voordoet alsof je in Rusland/omstreken bent om dat spel te activeren. Nu zou je kunnen beargumenteren dat jij gewoon een mooie aanbieding zag en dat jij daarom het spel kocht tegen Russische prijzen. Het wringt natuurlijk alleen een beetje dat je daar VPN voor moet gebeuren.

Het belangrijkste wat je NIET moet doen is SWITCHEN naar een ander VPN adres TERWIJL je ingelogd zit op Steam om een spel te kopen/activeren. Dat vinden ze niet leuk, wat het precieze gevolg is weet ik niet helemaal zeker maar wel dat je in ieder geval niet het spel mag activeren.

Ik heb ondertussen al behoorlijk wat Russische serials ingevoerd op Steam en Origin en dat is allemaal perfect gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
questarey schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:27:
Ik wil diablo 3 kopen en hem op midnight kunnen spelen, deze site claimed de keys op de 14e te versturen.
Ik ken de site niet, maar ik zou daar niet iets aanschaffen. Ten eerste is het niet goedkoper dan andere websites en om een of andere reden gaan er belletjes af in mijn hoofd bij die website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahb
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:56

ahb

questarey schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 12:27:
niet met hotcdkey, maar cjs-cdkeys claimt hetzelfde (key zou op de 14e te downloaden zijn). Heb bij cjs net D3 besteld. We zullen zien. Tot nu toe uiteindelijk goede ervaringen met die shop gehad.

Voor de stats: onlangs weer bij cjs-cdkeys besteld (waarom een andere toko proberen als het goed blijft gaan), battlefield 3 (RU) voor 12,5 GBP: doet het perfect, en goed afgehandeld.

Nog een discount code voor 62 eurocent korting (0,50 GPB): A0O8RYC0DYP4C, die staat op hun facebook pagina als je vriendje wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peacynl
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 20:01
@Ircgohst: Bedankt, dat is duidelijke taal.
Nu een kleine vraag, ik ben gaan zoeken op de russische versie van de steam store en daar zijn games te vinden voor nog minder dan de key-winkels. Het enige is dat je dan in Roebel moet betalen, maar dan kan je toch mooi via paypal kopen? Ben je nog goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
peacynl schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 13:40:
Ze willen je bang maken en ervoor zorgen dat je meer voor je games betaald. De mensen die dingen roepen over bans, gebannende accounts etc zijn die mensen die er over het algemeen het minst verstand van hebben. Net zoals dat je 10 jaar geleden zeker wel een keer gepakt zou worden als je voor piraatje speelde.

Nee het is niet illegaal, maar je moet geen russische key op je account activeren zonder VPN. Eenmaal geactiveerd geen probleem, of je koopt voor 5 euro meer een niet russische key. EN dan nog kunnen ze hoogstens de game weghalen (wat al niet gebeurd) en niet je hele steam account, dat is ook weer bangmakerij.
peacynl schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 15:04:
Nu een kleine vraag, ik ben gaan zoeken op de russische versie van de steam store en daar zijn games te vinden voor nog minder dan de key-winkels. Het enige is dat je dan in Roebel moet betalen, maar dan kan je toch mooi via paypal kopen? Ben je nog goedkoper uit.
Ja dit kan prima, zorg voor een russisch/amerikaans vriendje en je bent VEEL goedkoper uit. Steam discrimineert en die verhalen over account bans zijn er puur om er voor te zorgen dat mensen games in hun eigen regio kopen en niet wereld handel bevorderen. Het is alsof je geen sinasappels uit senegal mag kopen omdat je teveel verdient. Maar goed digitale distributie staat nog in de kinderschoenen. Maar je kan vrij probleemloos russische games kopen tegen russische prijzen in de engelse taal, ze eenmalig activeren via een VPN en vervolgens probleemloos gamen tot in lengte van dagen.

[ Voor 28% gewijzigd door Postius op 12-05-2012 16:36 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
En alles is weer bijgewerkt! Ik heb het ook weer een beetje meer alfabetisch gemaakt, ben te lui om het volledig te doen.. volgende week maar weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JL Koppelle
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-09 19:01
Na de vele positive reacties heb ik gisteravond via Gamerush.de Diablo 3 besteld. Kreeg bij checkout nog een keer 5% extra korting dus kwam het totaal op 44.64 Euro. Sweet: meer dan 15 Euro onder adviesprijs.
Maar: ik heb de key nog niet binnen! Weet iemand of deze keys pas later worden verzonden (dinsdag)?

Ik ben niet gewend dat het zo lang moet duren voordat ik een key binnenkrijg, daarom vraag ik maar. (Heb ook nog niet eerder een belangrijk spel als Diablo 3 besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Laatst online: 10-12-2024
JL Koppelle schreef op maandag 14 mei 2012 @ 07:53:
Na de vele positive reacties heb ik gisteravond via Gamerush.de Diablo 3 besteld. Kreeg bij checkout nog een keer 5% extra korting dus kwam het totaal op 44.64 Euro. Sweet: meer dan 15 Euro onder adviesprijs.
Maar: ik heb de key nog niet binnen! Weet iemand of deze keys pas later worden verzonden (dinsdag)?

Ik ben niet gewend dat het zo lang moet duren voordat ik een key binnenkrijg, daarom vraag ik maar. (Heb ook nog niet eerder een belangrijk spel als Diablo 3 besteld)
Het is een pre-order, je krijgt je key pas wanneer hij gereleased wordt, vannacht om 00.01u. ;) Wat ik wel interessant vind is de RU pre-order op die website, 29 euro. En van wat ik heb gelezen zit er geen verschil tussen de EU en RU pre-order. Interesting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 07:53
Sagaris schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:37:
[...]

Het is een pre-order, je krijgt je key pas wanneer hij gereleased wordt, vannacht om 00.01u. ;) Wat ik wel interessant vind is de RU pre-order op die website, 29 euro. En van wat ik heb gelezen zit er geen verschil tussen de EU en RU pre-order. Interesting...
Dit is zeer zeker interessant en deze website heeft ook goede reviews.
Heb jij er iemand een link waarin staat dat het niet uitmaakt welke versie je hebt?
Ik kan er namelijk geen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0s
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 13:57

n0s

Russische Diablo III spelers kunnen pas vanaf 7 juni gamen. Dus waarschijnlijk zijn die keys daardoor goedkoper. Ik ga er trouwens ook van uit dat je dan alleen de russische client kunt downloaden en niet de engelse versie. Maar misschien dat iemand dit nog verder kan bevestigen of ontkrachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
peacynl schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 15:04:
Het kopen op de russische steam store is misschien geen goed idee. Dat vind steam volgens mij veel minder leuk dan dat jij je een RU key ergens anders hebt gekocht. Ik kan het mis hebben, maar ik zou het niet zo snel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam

[ Voor 98% gewijzigd door PWM op 14-05-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
shenr schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:22:
[...]

Het kopen op de russische steam store is misschien geen goed idee. Dat vind steam volgens mij veel minder leuk dan dat jij je een RU key ergens anders hebt gekocht. Ik kan het mis hebben, maar ik zou het niet zo snel doen.
Klopt, tenzij je een all-out Russiche steam variant hebt is het vragen om problemen. En dat zou je niet moeten willen omdat via VPN alles langzaam is. Ik zou het er niet op gokken!
Pagina: 1 ... 11 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico