Therefore I must know what I am doing. Maybe.
En die zijn dus niet legaal. Kan je net zo goed een gekraakte versie gaan installeren. Mensen denken ook dat ze zomaar MSDN keys kunnen overkopen en een legale Windows hebben maar dat klopt niet. Je hebt een bruikbare Windows, legaal is hij absoluut niet omdat zulke keys niet doorverkocht mogen worden.MeNTaL_TO schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:33:
[...]
Hoe zo niet? Dat moet mijn vriendin ook betalen via haar school voor een licentie (ben alweer vergeten hoe dat nu precies heette, slimmerom ofzoiets?)
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Waar haal je vandaan dat ze niet legaal zijn?
Dat is dan een probleem tussen MS en de verkoper, ik heb ter goede trouw een key gekocht.Tsurany schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 23:13:
[...]
En die zijn dus niet legaal. Kan je net zo goed een gekraakte versie gaan installeren. Mensen denken ook dat ze zomaar MSDN keys kunnen overkopen en een legale Windows hebben maar dat klopt niet. Je hebt een bruikbare Windows, legaal is hij absoluut niet omdat zulke keys niet doorverkocht mogen worden.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Technisch gezien zul je vast wel gelijk hebben.Tsurany schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 23:13:
[...]
En die zijn dus niet legaal. Kan je net zo goed een gekraakte versie gaan installeren. Mensen denken ook dat ze zomaar MSDN keys kunnen overkopen en een legale Windows hebben maar dat klopt niet. Je hebt een bruikbare Windows, legaal is hij absoluut niet omdat zulke keys niet doorverkocht mogen worden.
Maar de reden dat ik(en de meeste mensne) een key voor windows wil is niet zozeer dat het legaal is, maar dat ik van het gezeik van windowsbeveiliging omzeilen afwil
Trouwens mijn eigen versie is een gewoon voor 90E in de winkel gekochte pro-editie, maar aangezien het een OEM versie is en ik mijn eigen pc gebouwd heb is die feitelijk ook gewoon illegaal

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Als ik hem nodig had zou ik hem ook direct kopen.
Overigens, weet iemand waar je een key kunt kopen voor bijv 2 of 3 jaar NOD of Kaspersky licentie?
Die zag ik in het verleden veel, ben aan vervanging toe maar zie nu overal 1 jaar staan.
[ Voor 21% gewijzigd door thefox154 op 28-03-2012 09:59 ]
Had ik laatst ook al. Is echt een U vraagt, wij draaien toko.JohnStaakke schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:23:
Oke, Culgame doet goede zaken. Had een mailtje gestuurd met de vraag of ze ook Windows Home Server 2011 konden opnemen in het assortiment en voila: http://www.culgame.com/mi...product-key-for-1-pc.html , binnen een uurtje staat het erop. Ideaal.
Omdat al dat soort sites voorwaarden hebben dat ze enkel door de persoon gebruikt mogen worden die de studie volgt. Ik mag mijn MSDNAA keys ook niet verkopen en als iemand anders die koopt heeft hij alsnog geen legale Windows. Het lijkt dat velen hier denken dat legaal gelijk staat aan een werkende key maar zo is dat natuurlijk niet. Mensen betalen hier dus daadwerkelijk geld om een illegale Windows key te krijgen.maartend schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 08:14:
[...]
Waar haal je vandaan dat ze niet legaal zijn?
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Oke, wacht even. Je hebt het over die speciale keys. Ik dacht dat je het over de keys van die internetshop had.Tsurany schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:53:
[...]
Omdat al dat soort sites voorwaarden hebben dat ze enkel door de persoon gebruikt mogen worden die de studie volgt. Ik mag mijn MSDNAA keys ook niet verkopen en als iemand anders die koopt heeft hij alsnog geen legale Windows. Het lijkt dat velen hier denken dat legaal gelijk staat aan een werkende key maar zo is dat natuurlijk niet. Mensen betalen hier dus daadwerkelijk geld om een illegale Windows key te krijgen.
Mea Culpa.
- Wat besteld: Windows7 Ultimate
- Waar besteld: http://www.culgame.com
- Betaald met: PayPall (creditcard)
Rond 23.30 besteld geloof ik (had nog geen PayPall account dus moest door wat schermpjes heen klikken) en circa 05.00 de mail met key in de inbox. Net geïnstalleerd en werkt volgens mij prima. Overigens ben ik niet gebeld om te verifiëren.
Even verbinding gemaakt met een Russische VPN via OpenVPN, de key geactiveerd en verbinding met VPN verbroken om zo snel de game te kunnen downloaden
Voor maar €14,-
[ Voor 6% gewijzigd door TimvH op 28-03-2012 15:43 ]
En nogmaals, dat maakt mij geen reet uit, dat is tussen de verkoper en MS. MS keurt deze goed en daarvoor is voor mij de kous af.Tsurany schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:53:
[...]
Omdat al dat soort sites voorwaarden hebben dat ze enkel door de persoon gebruikt mogen worden die de studie volgt. Ik mag mijn MSDNAA keys ook niet verkopen en als iemand anders die koopt heeft hij alsnog geen legale Windows. Het lijkt dat velen hier denken dat legaal gelijk staat aan een werkende key maar zo is dat natuurlijk niet. Mensen betalen hier dus daadwerkelijk geld om een illegale Windows key te krijgen.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Heeft iemand het spel misschien al ge-preordered voor Steam?
Dus jij vind het geen probleem om te betalen voor keys die net zo goed uit een key generator zouden kunnen komen? Microsoft keurt de key niet goed, een automatisch systeem geeft aan dat het een key is die bij het besturingssysteem past en daardoor wordt hij geaccepteerd. Alsnog ben jij illegaal bezig en zou je er net zo goed een crack overheen kunnen gooien, dan zal Microsoft ook aangeven dat het een valide Windows versie is.MeNTaL_TO schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:44:
En nogmaals, dat maakt mij geen reet uit, dat is tussen de verkoper en MS. MS keurt deze goed en daarvoor is voor mij de kous af.
Vind dit eigenlijk wel een zeer sneue houding. Gaat het in het topic over legale gamekeys kopen en dan is het doodnormaal om illegale Windows keys te kopen omdat het automatische systeem bij Microsoft deze goedkeurt.
Omdat er bij de meesten duidelijk staat dat het om MSDN keys gaat. Deze keys zijn vaak MSDNAA keys, oftewel keys die studenten krijgen omdat ze die nodig hebben voor hun opleiding. Dit zijn allemaal keys die voor een bepaald doel ter beschikking gesteld worden en alhoewel ze geen speciale eisen hebben om geactiveerd te worden mogen ze volgens de voorwaarden niet doorverkocht worden. Ik heb zelf ook een stuk of 10 Windows 7 keys via mijn opleiding gekregen en deze zou ik inderdaad kunnen doorverkopen maar in de voorwaarden staat heel duidelijk dat dit niet toegestaan is.Freakster86 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:35:
@ Tsurany; Heb jij contact gehad met Microsoft? Hoe weet je zo zeker dat dit illegale keys zijn?
De kans dat ze deze keys kunnen blokkeren is dus niet aanwezig, aangezien je zelf ook al aangeeft dat het legale keys zijn.
nee, ze vangen er vaak niets voor. Technet keys zijn gewoon voor abo's gratis binnen te trekken. Dat een webshop ze dan verkoopt voor 17.50 is 17.50 pure winst.Freakster86 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 17:44:
Oké, ik snap je redenering wel ja. Hoewel MS denk ik ook gebaat is bij een toename van systemen dat win 7 draait? Op deze manier vangen ze er ook nog geld voor, toch?
De kans dat ze deze keys kunnen blokkeren is dus niet aanwezig, aangezien je zelf ook al aangeeft dat het legale keys zijn.
Buiten dat, if it's too good to be true.. it usually is
blup
En ja dat doet MS echt
Ook verdient Microsoft niks aan die keys. De enige die er aan verdienen zijn de mensen bij arme studenten deze keys opkopen om er zelf winst van te maken.
Maar hoe zit het dan met bv. die anti virus pakketten? 6 jaar licentie voor AVG internet security...8 euro
Hoe komen ze daar dan aan?
Wellicht zijn die wel legaal, maar dat lijkt me sterk met zo'n bedrag.
Maar daar staat tegenover, dat je als consument niet fout zit als je deze keys koopt. Jij vertrouwt de verkoper, logisch ook want anders zou je er geen koopovereenkomst mee afsluiten. En de verkoper zit fout, die verkopen een key die niet mag worden verkocht. Jij als consument vertrouwd erop dat ze gewoon een legale key aanbieden.
Dus i.p.v. de vraag hoe ze eraan komen, en of het wel/niet illegaal is. Moet je de ethische vraag aan je zelf stellen: "Kan ik ermee leven dat ik een goedkoop product koop en met het feit dat de multinational bedrijven er niks aan verdienen?"
Voor een hoop mensen zal dit antwoord "ja, dat kan ik" zijn, maar voor een hoop ook niet. Voor Tsurany, a.d.v. zijn posts, bijvoorbeeld kennelijk niet.
Ik zelf heb er geen problemen mee, en heb dus ook mooi 3 nieuwe keys besteld. Dankje!
MSDN is bij culgame een andere sectie waar deze keys niet instaan. Misschien hebben ze wel ergens een partij gekocht. Ik vermoed dat een HP, Aces, Asus, of Dell etc ook max 15 euro voor een licentie zal betalen.
Misschien wat over, en doorverkocht. Er zijn zat pc boeren met wie het niet goed gaat. Er kan van alles gebeuren. Je bestempelt culgame nu al als criminelen terwijl er geen bewijs voor is en ze misschien gewoon via een goed kanaal een deal hebben gesloten.
[ Voor 18% gewijzigd door thefox154 op 28-03-2012 18:54 ]
Omdat ik nu niet fout zit, ik ga ervan uit de ze legaal zijn. De webwinkel zit fout.Tsurany schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:22:
En waarom dan toch een key kopen en niet gewoon een gekraakte versie? Wat je nu doet is niet alleen de bedrijven niks gunnen maar ook nog eens criminelen steunen.
En ik ben zelf nogal achterdochtig met gekraakte/gepatchde versies van besturingssystemen en beveiligingssoftware. Wie weet wat daarmee gedaan is.
Door hun software te gebruiken blijf ik misschien bij hun software later als mijn licentie verlopen is of er een nieuwere versie is. Tuurlijk dit zal niet opgaan voor een licentie van Windows 7, maar als een antivirus scanner mij bevalt dan zou de kans aanzienlijk zijn om mijn abonnement/licentie te verlengen via de site. En een bedrijf uitmaken voor criminelen is natuurlijk een beetje raar, vooral zonder bewijs. De prijs kan nu eenmaal in andere landen lager liggen, en als je dan in grote aantallen koop... wie weet?
Echter was ik benieuwd hoe ze nu aan deze key kwamen. En aangezien er een e-mail adres gekoppeld was aan de licentie code, heb ik deze door de Google zoekmachine gegooid. Er verschijnen veel resultaten maar geen één website heeft betrekking tot het e-mail adres dat ik invul (bestaande uit een voornaam + punt + achternaam @ provider adres). Echter de allereerste resultaat verwijst naar een Computer Tech support website en heeft een hele sh*t load aan software op zijn website staan (erachter gekomen toen ik iets verder keek dan me neus lang was). Op deze website is ook 100% zelfde licentie key te downloaden (gratis) die ik heb ontvangen van CulGame.
Mijn eerdere beschuldigen heb ik ingetrokken, excuses aan CulGame hiervoor. Echter blijf ik erbij dat het niet helemaal klopt wat ze doen
[ Voor 53% gewijzigd door G-Meister op 29-03-2012 14:26 . Reden: Nogmaals een "betere" research gedaan en tot een andere conclusie gekomen. ]
Dus iemand heeft zijn NAS beschikbaar gemaakt via het internet zonder beveiliging. Culgames doet random searches via internet ofzoG-Meister schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:23:
Echter was ik benieuwd hoe ze nu aan deze key kwamen. En aangezien er een e-mail adres gekoppeld was aan de licentie code, heb ik deze door de Google zoekmachine gegooid. De allereerste Google resultaat was ook direct het antwoord op mijn vraag, iemand heeft zijn licentie key op een thuis server(tje) / NAS staan. Deze is bereikbaar van buitenaf en je raadt het al de mensen bij CulGame.com hebben hem netjes gedownload en naar mij opgestuurd.
Oftewel zoals TrisBe eerder al aangaf, het is te mooi om waar te zien. Sommige keys zullen "grijs" zijn maar sommige keys zijn ook gewoon "gestolen". Mijn key was gedownload van een NAS/Home server maar het zal me niets verbazen als ze ook keys verkochten die zijn ontfutselt doormiddel van een R.A.T of een ander soort virus/rootkit.
Formuleer ik het zo goed? Ten eerste is dit een nogal ferme beschuldiging richting Culgames. Dit is een ferme klap voor iemands reputatie. Ten tweede, wanneer de key van die NAS wordt gehaald hoe kan het dan zijn dat die bij jou ook werkt?
Ik vind het nogal een apart klinken... Met het aantal keys dat zij verkopen moeten ze dus aardig wat buit maken als ik jou zo mag geloven.
Ik heb nogmaals gekeken om wat voor website het ging (blijkbaar was ik nog niet helemaal wakker toen ik vanmiddag keek). Maar het gaat eigenlijk om een soort Computer Tech website, die een hele sh*t load aan software aanbied via hun download pagina. Op die pagina is ook de licentie code te vinden die ik heb ontvangen van CulGame.Freakster86 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:54:
[...]
Dus iemand heeft zijn NAS beschikbaar gemaakt via het internet zonder beveiliging. Culgames doet random searches via internet ofzostuit op deze NAS, ziet die key, kopieert hem en verkoopt hem als nieuw?
Formuleer ik het zo goed? Ten eerste is dit een nogal ferme beschuldiging richting Culgames. Dit is een ferme klap voor iemands reputatie. Ten tweede, wanneer de key van die NAS wordt gehaald hoe kan het dan zijn dat die bij jou ook werkt?
Ik vind het nogal een apart klinken... Met het aantal keys dat zij verkopen moeten ze dus aardig wat buit maken als ik jou zo mag geloven.
De beschuldigen met betrekking tot R.A.T's en dergelijke heb ik weggehaald, was inderdaad niet zo netjes van mij om dit te zeggen. Ook excuses hiervoor!
Maar al met al blijft het dus geen legitieme licentie die ze aanbieden
Het is inderdaad een ferme beschuldiging maar is het iets waar je van op kijkt? Hun keys zijn zo goedkoop dat zoiets moeilijk echt legaal kan zijn.
Volgens mij hebben de meesten hier ook geen enkele interesse in legale software maar willen ze gedoe met cracks vermijden en maakt het niet uit of het alternatief wel of niet legaal is.
Dit zegt toch genoeg? Dat is geen grijze key, dat is gewoon illegale software. Het bedrijf verkoopt software illegaal en jij draait vervolgens bewust deze illegale software. Natuurlijk is het makkelijk je kop in het zand te steken en doen alsof er niks aan de hand is en beweren dat je zelf van niks weet maar dan lieg je gewoon jezelf voor.Dacuuu schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:54:
Meestal zijn het 'grijze' keys. Ik heb bij culgame een nod32 key gekocht. Bij nod32 staat er nu "not for re-sale licentie' Tja, wat moet ik hier van vinden..het werkt goed
Vind het al op zich raar dat je bij een bestelling van 50 dollar gewoon even een sleutelje krijgt voor windows of office.... Dat zullen dan volgens mij wel Volume License keys zijn of OEM keys van stickers ?
Stond op het punt om Office 2010 te bestellen maar als ik dit zo lees ...
Na een speurtocht kom ik erachter dat het domein is geregistreerd via het anonieme Domain by Proxy waardoor de echte eigenaar niet via whois op te vragen is. Verder hebben ze ene trustedshops.com logo erop staan maar daar staan geen beoordelingen bij en de site zelf staat ook niet als veilig domein genoemd. Er is zelf nog geen enkele beoordeling ingevuld....
Beetje raar om een logo op je site te plaatsen , volgens mij alleen maar om geloofwaardig over te komen.
[ Voor 39% gewijzigd door Frostbite op 29-03-2012 14:53 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Kan in het slechtste geval zo'n key geblacklist worden? Nou ja, voor dat geld: als de key het een jaar uithoud voor omgerekend E15,08 was het een mooi expiriment met beperkte schade.
[ Voor 80% gewijzigd door Nikeo op 29-03-2012 16:16 ]
Ik heb zo'n key besteld, je krijgt een downloadlink van een MS ftp serverFreakster86 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:25:
Waar halen jullie je windows 7 iso's vandaan? Als je de key moet gebruiken bij een gekraakte versie ben je niet zo ver van huis. Ik wil best zo'n key proberen, maar ik kan nergens een officiële download van win 7 ultimate vinden.
Volgens mij gewoon officieel voorzover ik weet, de naam van het bestand is nl_windows_7_ultimate_x64_dvd_x15-65920.iso, verder heb ik er niet zo veel verstand vanFreakster86 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:28:
En dat is een officiële versie? Geen re-direct ofzo?
[ Voor 6% gewijzigd door tobitronics op 29-03-2012 16:31 ]
Zover mij bekend is, is dit niet mogelijk. Elke versie heeft een eigen licentie nodig.thefox154 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:33:
Klein beejte offtopic maar stel ik koop win7 ultimate maar geen onnodige onderdelen te hebben wil ik hem als professional installeren. Heb je met de ultimate licentie automatisch toegang tot de andere versies bij installatie?
Edit:
Ziet er betrouwbaar uittobitronics schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:29:
[...]
Volgens mij gewoon officieel voorzover ik weet, de naam van het bestand is nl_windows_7_ultimate_x64_dvd_x15-65920.iso, verder heb ik er niet zo veel verstand van
[ Voor 30% gewijzigd door Satom op 29-03-2012 16:36 ]
Wat staat er in de link?
Ze reageren trouwens wel snel op e-mails. Ik had ze gemaild met de vraag of ze ook Avira producten gaan aanbieden in de toekomst. Net antwoord terug (na een paar uurtjes) met de mededeling dat ze op dit moment geen Avira producten kunnen aanbieden. Wanneer dat in de toekomst wel gebeurd zullen ze een mail sturen.
Goede service
-edit;
Als ik de bestandnaam google krijg ik na een paar resultaten het volgende:
Als reactie op een klacht die we hebben ontvangen in het kader van de Amerikaanse DMCA (Digital Millennium Copyright Act), hebben we 1 resulta(a)t(en) van de pagina verwijderd. Indien gewenst, kunt u op ChillingEffects.org de DMCA-klacht lezen op basis waarvan de resultaten zijn verwijderd.
Echt 20 keer op rij

[ Voor 32% gewijzigd door Freakster86 op 29-03-2012 16:40 ]
Oké, die ervaring kan ik niet bevestigen noch ontkennen..Freakster86 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:38:
De bestandnaam zegt niet zoveel. Zo heet bijna elke torrent ook![]()
Wat staat er in de link?
Maarja.. misschien dit nog handig? Stelt niet veel voor.. je zou nog SHA1 kunnen checken via die site..
Je moet voor de download echter een BAN nummer o.i.d. hebben. Die vlieger gaat dus niet op..
Maar ultimate en ultimate N... Wat is het verschil? gevonden!
En pardon my noobness; wat is SHA1 ? Lijkt een soort beveiliging te zijn?
[ Voor 46% gewijzigd door Freakster86 op 29-03-2012 16:52 ]
Verwijderd
"The N editions of Windows 7 allow you to choose your own media player and software required to manage and play CDs, DVDs, and other digital media files. If you choose to use Windows Media Player 12, downloading it, along with related software, is free."
Verwijderd
Dit zijn gewoon legale officiele downloads van Digital River de officiele partner van Microsoft.
Freakster86 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:44:
Thx!
Je moet voor de download echter een BAN nummer o.i.d. hebben. Die vlieger gaat dus niet op..
Maar ultimate en ultimate N... Wat is het verschil? gevonden!
En pardon my noobness; wat is SHA1 ? Lijkt een soort beveiliging te zijn?
De link verandert volgens culgame om de 24 uur, maar dit was m een week geleden https://fp-pr1.ds.microso...57A67A747137&CVN=5,0,0,32Freakster86 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:38:
De bestandnaam zegt niet zoveel. Zo heet bijna elke torrent ook![]()
Wat staat er in de link?
Ze reageren trouwens wel snel op e-mails. Ik had ze gemaild met de vraag of ze ook Avira producten gaan aanbieden in de toekomst. Net antwoord terug (na een paar uurtjes) met de mededeling dat ze op dit moment geen Avira producten kunnen aanbieden. Wanneer dat in de toekomst wel gebeurd zullen ze een mail sturen.
Goede service
-edit;
Als ik de bestandnaam google krijg ik na een paar resultaten het volgende:
Als reactie op een klacht die we hebben ontvangen in het kader van de Amerikaanse DMCA (Digital Millennium Copyright Act), hebben we 1 resulta(a)t(en) van de pagina verwijderd. Indien gewenst, kunt u op ChillingEffects.org de DMCA-klacht lezen op basis waarvan de resultaten zijn verwijderd.
Echt 20 keer op rij
[ Voor 4% gewijzigd door .Kaas op 29-03-2012 17:50 ]
Hier kan ik uit kiezen. Van links naar rechts (klik):
Van de rekening IntellectMoney
Creditcard
Met Beeline Mobiele telefoon kaart
Overboeken
terminal
Bankoverschrijving
Door het sturen van een SMS-bericht (
QIWI Wallet, terminals QIWI
TeleMoney
MoneyMail
portemonnee
LiqPay
Z-betaling
Dengi@Mail.Ru
RBK geld
Welke moet ik kiezen voor iDEAL. Overboeken? Bankoverschrijving?
IDEAl ligt eruit bij gama-gama.(zoals je kon lezen in dit topic) komt nog wel terug, maar dit is al maanden zo...yur400 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 18:55:
Ik wil een product via gama gama kopen. Het is een ramp. De tutorial op tweakers zegt dat ik voor keuze "X" moet gaan om via iDEAL te betalen, maar ik krijg nu een keuze uit 15 betaalmiddelen.
Hier kan ik uit kiezen. Van links naar rechts (klik):
Van de rekening IntellectMoney
Creditcard
Met Beeline Mobiele telefoon kaart
Overboeken
terminal
Bankoverschrijving
Door het sturen van een SMS-bericht (
QIWI Wallet, terminals QIWI
TeleMoney
MoneyMail
portemonnee
LiqPay
Z-betaling
Dengi@Mail.Ru
RBK geld
Welke moet ik kiezen voor iDEAL. Overboeken? Bankoverschrijving?
Oh, ik dacht dat het paypal was. Jammer danDutchie01 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:27:
[...]
IDEAl ligt eruit bij gama-gama.(zoals je kon lezen in dit topic) komt nog wel terug, maar dit is al maanden zo...
Zojuist op Gamekey.nl MW3 gekocht voor 19,99. Ging redenlijk snel, ideal en binnen 2 minuten had ik een key in me mail:). Natuurlijk wel RU, en via een filmpje bij hun FAQ hem ik hem geregistreerd.
Dus gamekey.nl , +1 van mij
[ Voor 5% gewijzigd door R0y. op 29-03-2012 22:08 ]
Na wat zoeken op internet kwam ik op deze site. Heb er zojuist ESET smart security v5.0 / 2 jaar / 3 pc's gekocht voor ~16 euro. Gokverslaving ook weer tevreden
Betaald via paypal en code direct ontvangen. Binnen 5 minuten! Werkt goed (voor nu).
Zelfs 2 jaar en 3 maanden geldig
Heb je een link ernaar toe? Ik zoek namelijk ook nog ESET smart Security.Freakster86 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:54:
Iemand al gehoord van ioffer.com?
Na wat zoeken op internet kwam ik op deze site. Heb er zojuist ESET smart security v5.0 / 2 jaar / 3 pc's gekocht voor ~16 euro. Gokverslaving ook weer tevreden![]()
Betaald via paypal en code direct ontvangen. Binnen 5 minuten! Werkt goed (voor nu).
Zelfs 2 jaar en 3 maanden geldig
Al gevonden, denk ik, http://www.ioffer.com/i/e...ey-full-genuine-498433128
Wel goedkoop voor zo'n pakket. Ga ik denk ik ook maar eens aanschaffen.
[ Voor 15% gewijzigd door Yorinn op 30-03-2012 17:35 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Ik vond het ook een goede deal en vond het wel een gokje waard.
edit; zojuist ook malwarebytes pro gekocht
[ Voor 26% gewijzigd door Freakster86 op 30-03-2012 23:40 ]
Een site die "retail" verkeerd spelt komt nou niet bepaald betrouwbaar over.Yorin schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:32:
[...]
Heb je een link ernaar toe? Ik zoek namelijk ook nog ESET smart Security.
Al gevonden, denk ik, http://www.ioffer.com/i/e...ey-full-genuine-498433128
Wel goedkoop voor zo'n pakket. Ga ik denk ik ook maar eens aanschaffen.
Ik krijg het idee dat de verkoper niet native English isCreqaw schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:56:
[...]
Een site die "retail" verkeerd spelt komt nou niet bepaald betrouwbaar over.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Dit is natuurlijk wel een beetje.een drogreden. De crew heeft uiteraard geen idee waar een shop waar we nog nooit van hebben gehoord zijn keys vandaan haalt. We volgen de discussie met interesse.maartend schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:21:
Het zal echt wel legaal zijn, anders mocht het hier echt niet worden besproken.
On a personal note: ik geloof er niet zo in dat deze handel zuiver is. Je zou die keys nergens anders moeten kunnen vinden en een melding dat een key te vaak is gebruikt is voor een normale retailer nattulijk gewoon absurd...
Ik ga zelf niet dit soort licencies kopen bij Culgame, als ik ergens geld voor betaal wil ik het wel echt legaal hebben.
Ik ben het geheel met de spreker eens, lees al een maand of 3,4 mee met dit topic en in den beginnen had ik het idee dat de games inderdaad legaal en goedkoop (Russische versie) werden aangeboden. De laatste weken heb ik echter meer het idee dat de sites uit de grond schieten als paddenstoelen en worden er wel hele ongelofelijke aanbiedingen gedaan.Ircghost schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:55:
Ik heb zelf het vermoeden dat het geen zuivere koffie is.
Ik ga zelf niet dit soort licencies kopen bij Culgame, als ik ergens geld voor betaal wil ik het wel echt legaal hebben.
Ik denk dat je ook achter je oor moet krabben als je voor 17 euro een Windows licentie koopt. Let wel als je zou kunnen bedenken dat de prijs niet logisch is, dus veel te laag voor het geleverde product, dat je je dan schuldig maakt aan heling.
Napalm Racing Team Holland - @ STEAM aka NRTH
Nee hoor ter goeder trouw, dell etc betalen ~25 dollar voor een licentie die ze meeleveren (oem). Bij stundenten hoor je bedragen van 25 euro. Ik vind Windows ook niet meer waard dan dit. En aangezien we in een wereldwijde economie leveren en MS het product in india wel voor $ 30,- kan verkopen is het gewoon een mooie aanbieding uit een exotisch oordNapalm schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:02:
[...]
Ik denk dat je ook achter je oor moet krabben als je voor 17 euro een Windows licentie koopt. Let wel als je zou kunnen bedenken dat de prijs niet logisch is, dus veel te laag voor het geleverde product, dat je je dan schuldig maakt aan heling.
Interesseert mij niet waar ik het op de wereld koop. Wanneer ze 1 prijs beleid bij MS zouden voeren dan was het anders maar in dit geval ga ik er gewoon vanuit dat de licentie uit een ander land komt
[ Voor 11% gewijzigd door thefox154 op 31-03-2012 14:26 ]
Verwijderd
Inmiddels ESET Smart Security gekocht bij http://www.cheapest-antivirus.com/, lijkt een beetje een scam site maar ik kreeg netjes een key binnen na een uur of 6. Ik ben gegaan voor de 1 PC / 2 jaar variant (die overigens altijd prima werkte op 2 PCsPhyxion schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 08:52:
[...]
Ik krijg het idee dat de verkoper niet native English isNiet duur overigens, ik heb ook weer een nieuwe ESET Smart Security license nodig (vandaag verlopen), maar ik twijfel tussen 20 euro voor 2 jaar / 1 PC of die hierboven van onduidelijke bron voor 2 jaar / 3 PC

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Bij gamekeyz.net BF:BC2 besteld, had de key +-1 uur later in mijn mailbox zitten. Key activeren ging super, had zelf de mogelijkheid om hem als digital deluxe te activerenVerwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:40:
Gamekeyz.net bied diablo III aan voor €26.95, ik vond het toch wel een verdacht lage prijs en zie de site ook niet in de lijst staan hier. Heeft iemand ervaring met deze site?
+1 voor gamekeyz.net wat mij betreft
Een vriend van mij had op g2play.net MW3 gekocht. Hij kreeg de key binnen een minuut of 10. Aangezien hij geen tweakers account heeft post ik het maar
Hij had deze site gekozen omdat ze o.a. Ideal ondersteunen.
[ Voor 15% gewijzigd door R0y. op 02-04-2012 09:01 ]
Hier was ik eerlijk gezegd al huiverig voor. Als je van die grijze keys gaat verkopen, dan gaat het een keer mis..Kaas schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:49:
Heb aantal dagen geleden een Kaspersky Internet Security key gekocht bij culgame, nu probeer ik deze te activeren en krijg ik de melding dat er al teveel activaties zijn voor deze code... Lekker weer. Iemand ervaring hiermee en hoe dit op te lossen? Lijkt me nogal lastig aan te tonen dat ik de key niet zelf heb ingevuld.
Tevens ook zo vreemd dat je bij $50 al een windows 7 of office 2010 gratis erbij krijgt

Maar idd claim indienen en ons hier op de hoogte houden.
-edit- Zie dat Culgame er nog instaat en het predikaat betrouwbaar heeft... Misschien toch even aanpassen ?
[ Voor 9% gewijzigd door Frostbite op 02-04-2012 17:03 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Gewoon de online chat gebruiken en de medewerker vragen heb je gelijk antwoord.... Ben benieuwd hoe ze dit oppakken.
Iemand er bij nagedacht dat een ander mischien een keygen heeft gebruikt?Sc0rPi0N schreef op maandag 02 april 2012 @ 17:01:
[...]
Hier was ik eerlijk gezegd al huiverig voor. Als je van die grijze keys gaat verkopen, dan gaat het een keer mis.
Tevens ook zo vreemd dat je bij $50 al een windows 7 of office 2010 gratis erbij krijgt
Maar idd claim indienen en ons hier op de hoogte houden.
-edit- Zie dat Culgame er nog instaat en het predikaat betrouwbaar heeft... Misschien toch even aanpassen ?
2x ESET smart Security v5.0 3pc / 2 jaar à ~15,- p/s
1x Malwarebytes Pro
1x Windows 7 ultimate 64b
ESET werkt perfect. Key was idd maar op 3 pc's te gebruiken, daarom nog 1 gekocht. Werkt perfect. Net als de Malwarebytes Pro trouwens. Draaien goed samen. Geeft een veilig gevoel
Windows key blijkt niet te werken helaas. Krijg hem niet geactiveerd. Mail gestuurd, maar nog geen antwoord terug. Laat hem nog maar een keer drukken op die keygen
http://www.cjs-cdkeys.com/ Betrouwbaar (Ondanks niet nagekomen leverdatum)
rond de launch van battlefield 3 hier een EU versie besteld. Deze werd echter keer op keer uitgesteld. uiteindelijk wel geleverd maar dus niet op de beloofde datum.
http://ezykey.net/ Betrouwbaar, positieve ervaring
omdat CJS te lang duurde in de tussentijd een RU key besteld op ezkey, deze was netjes binnen 24 uur binnen.
http://keysoutlet.com/nl Betrouwbaar, positieve ervaring
Sims 3 besteld voor mijn vriendin, key was instant binnen na betaling!
http://cdkeysdirect.com/ Betrouwbaar, positieve ervaring
stonden nog geen ervaringen in dit topic, maar waren erg goedkoop met FIFA 12 dus een gokje gewaagd. key was netjes binnen 12 uur binnen (levertijd was binnen 24 uur).
Nikolas schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:20:
Als iemand tijdens zijn zoektocht een GTA IV steam key vindt voor minder dan $15, geef dan een gil, want mij is het vooralsnog niet gelukt.
Bedankt voor het aanbod

I know, maar toen was mijn notebook nog niet krachtig genoeg. Inmiddels een andere, maarja, €20 - 30 is het mij vooralsnog niet waard.Freakster86 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:13:
[...]
GTA IV was een tijdje terug 8,75 euro op steam zelf tijdens die holiday sales. Voor dat geld kreeg je de complete edition. Heb 'm toen ook direct gekocht
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 12:39 ]
Vergeet de Summer Sales niet en heel misschien Easter Sales. De Summer Sales zijn dus in de zomervakantie.Nikolas schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:52:
[...]
Bedankt voor het aanbodMaar dat vind ik alsnog te veel eigenlijk, ik wacht wel nog een maand of 8 op de Steam Holiday Sales
ah mooi zo, hopelijk betekent dat dat ze wat aan het betalingssysteem doen.bvdbijl schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:03:
Weet iemand wat er met gama-gama.ru is gebeurd? Hij is niet bereikbaar...
Ik wou namelijk deze kopen: http://www.gama-gama.ru/P...ft_Wrath_of_the_Lich_King << maar ik weet niet of deze wel werkt op de Europese servers.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Alleen jammer dat er (volgensmij) nogsteeds een storing is bij hun iDeal pagina, waardoor het op dit moment tijdelijk niet mogelijk is om te betalen

Je moet even kijken of het international language pack bevat, of dat er taalpakketten worden bijgestuurd..Peter_Aragorn schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:27:
Paypal mogelijk dan? En zijn spellen gewoon in het Engels?
CDkeyport.com
Heb nu meerdere keys gekocht. Bij vragen word er snel gereageerd en de key word in tekst en met een foto van de licentie verstuurd. +1
Heb net vandaag een extra Fifa 12 key gekocht voor € 16,-
Life is like a box of chocolate, it makes you sick.
Wanneer ik Windows Ultimate bestel, een server editie of wlke ms versie dan ook.
Krijg ik een scan van de code uit de originele verpakking?
Indien ja, dan ben je inderdaad anders. Voor deze prijzen heb ik nog geen scans van retail verpakkingen gezien.
Indien nee, verkoop je dezelfde 'grijze' keys als alle andere doen alleen voor meer geld.
En ja ik trek de enige conclusie die mogelijk is gezien het feit je geen extra informatie geeft en alles net zo 'duister' is als bij andere websites. Logisch toch?
Tot vandaag kende ongeveer niemand je site, nu posten accounts die eind maart/begin april geregistreerd zijn in één keer positieve info, dat is toch wel wat verdacht lijkt me zo

Verwijderd
Nee, er word inderdaad géén foto gemaakt van de COA maar voor een meerprijs van €45,- kan er wel een gesealde Windows 7-pakket toegestuurd worden.thefox154 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 23:26:
Laat ik mijn vraag anders stellen:
Wanneer ik Windows Ultimate bestel, een server editie of wlke ms versie dan ook.
Krijg ik een scan van de code uit de originele verpakking?
Indien ja, dan ben je inderdaad anders. Voor deze prijzen heb ik nog geen scans van retail verpakkingen gezien.
Indien nee, verkoop je dezelfde 'grijze' keys als alle andere doen alleen voor meer geld.
En ja ik trek de enige conclusie die mogelijk is gezien het feit je geen extra informatie geeft en alles net zo 'duister' is als bij andere websites. Logisch toch?
Tot vandaag kende ongeveer niemand je site, nu posten accounts die eind maart/begin april geregistreerd zijn in één keer positieve info, dat is toch wel wat verdacht lijkt me zo
Edit (drukte te snel op antwoorden): Op basis wat de leverancier mij heeft verteld en heeft laten kunnen zien dat het ongebruikte, authentieke licenties zijn die nooit zijn geactiveerd of gebruikt. Anders zou ik het ook niet verkopen en alleen games verkopen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 23:37 ]
Verwijderd
Verwijderd
Betrouwbaar, goedkoop, ik koop redelijk vee gamekeys! Bij de launch van een game is er meestal een gehele winkel 10% korting voor nieuwsbrief ingeschrevenen.
De win 7 ultimate key die ik had gekocht werkte niet. Kreeg de volgende dag een nieuwe. Deze werkte helaas ook niet. Hoewel de verkoper mij niet leek te begrijpen toen ik uitlegde dat de key het niet deed, heeft hij toch keurig het geld terug gestort. Dus +1.
Heb je misschien nog een directe link voor de Malwarebytes Pro.. i.v.m. dat ik meerdere resultaten krijg als ik zoek. En deze is volledig up-te-daten?Freakster86 schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:54:
Tot nu toe bij iOffer.com
2x ESET smart Security v5.0 3pc / 2 jaar à ~15,- p/s
1x Malwarebytes Pro
1x Windows 7 ultimate 64b
ESET werkt perfect. Key was idd maar op 3 pc's te gebruiken, daarom nog 1 gekocht. Werkt perfect. Net als de Malwarebytes Pro trouwens. Draaien goed samen. Geeft een veilig gevoel
Windows key blijkt niet te werken helaas. Krijg hem niet geactiveerd. Mail gestuurd, maar nog geen antwoord terug. Laat hem nog maar een keer drukken op die keygen
Verwijderd
Ze hebben daar een iTunes kaart van 50 pond voor 47 euro. je krijgt dus 60 euro aan apps voor 47 euro
Laat zo wel even weten of alles goed gegaan is.
/edit
de 5-10 minuten zijn niet gehaald wacht inmiddels 1,5 uur.
/edit2
maar eens met livechat contact gezocht
Ik heb maar om een refund gevraagd want ik heb geen zin om dat soort info door te geven voor een simpel itunes kaartje.. beetje jammer.For security reasons, we request that you e-mail to verification@mmoga.com a scanned version of the following: 1. A copy or photo of your ID revealing your name and signature that match the information in your payment account. 2. The verification form, printed before, completely filled, as a picture or in scanned version. 3. A picture of you holding your ID. The photo has to be uncensored. As ID the passport is required, driver licenses are also accepted.
/edit3
Geld weer terug op paypal
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2012 15:00 ]
Download het programma van malwarebytes.org en vul de codes in.
Verwijderd
Positief: ezykey.net, binnen 15 min. was de key binnen.
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.
- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld
Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.
Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:
http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/
Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico