Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 9 ... 52 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-09 15:17
Dikke plus voor Culgames.com. Had met mijn stomme hoofd de verkeerde naam en telefoonnummer opgegeven waardoor de Windows 7 Ultimate order niet kon worden voltooid. Ook blockte hotmail de emails afkomstig van culgames.com waardoor ik mijn account niet kon confirmen :(

Ik dus maar de live chat geprobeerd, stond op Online maar had zo mijn twijfels. Maar jawel hoor, gewoon netjes geholpen in de chat, persoon vertelde wat er mis was, hielp met de email blocks (afzender emailadressen toegevoegd aan de safe list) en stuurde nieuwe confirmatie.

Al met al duurde het een kwartiertje, maar top service en helemaal goed geholpen. Wat mij betreft een dikke +1 voor Culgames dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Black
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Modern Warfare 3 toch maar eens gekocht bij keysoutlet voor €15,99. Handig filmpje op de site met uitleg over Russische VPN. Voor de zekerheid heb ik toch maar even een nieuw Steam-account aangemaakt voor deze game. Bijna direct na de betaling (IDeal via Skrill) ontving ik de key (in de ongewenste email-folder) en ik ben de game aan nu aan het downloaden. Ik ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 10:46

Satom

Verzamel ervaringen

JohnStaakke schreef op zondag 04 maart 2012 @ 13:00:
Dikke plus voor Culgames.com. Had met mijn stomme hoofd de verkeerde naam en telefoonnummer opgegeven waardoor de Windows 7 Ultimate order niet kon worden voltooid. Ook blockte hotmail de emails afkomstig van culgames.com waardoor ik mijn account niet kon confirmen :(

Ik dus maar de live chat geprobeerd, stond op Online maar had zo mijn twijfels. Maar jawel hoor, gewoon netjes geholpen in de chat, persoon vertelde wat er mis was, hielp met de email blocks (afzender emailadressen toegevoegd aan de safe list) en stuurde nieuwe confirmatie.

Al met al duurde het een kwartiertje, maar top service en helemaal goed geholpen. Wat mij betreft een dikke +1 voor Culgames dus.
Dit is positief om te horen, ik neem aan dat de product sleutel perfect werkt? Zit er zelf ook aan te denken om ook een Ultimate versie te gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:57

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Zo alles boven mij is weer bijgewerkt! Bedankt mannen dat jullie allemaal zo trouw blijven melden aan jullie mede Tweakers!

@JohnStaakke, Ben blij dat het allemaal goed is afgelopen! Ik heb tot nu altijd de minder legale versies gehad van Windows, maar voor zo'n prijs kan ik het eigenlijk niet laten liggen.. Moet ik alleen mijn pc weer opnieuw instaleren.. grumbl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:49
Weet iemand of je weer met iDeal kan betalen op Gamna Gamna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op zondag 04 maart 2012 @ 16:41:
Nee, heb vernomen dat deze eruit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Dacuuu schreef op zondag 04 maart 2012 @ 16:41:
Ze verwachten wel dat het binnenkort weer online komt, dus nog even wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
Vliegtuig02 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 14:22:
[...]
Dit is positief om te horen, ik neem aan dat de product sleutel perfect werkt? Zit er zelf ook aan te denken om ook een Ultimate versie te gaan kopen.
Werkt inderdaad prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:19
Dutch_Razor schreef op zondag 04 maart 2012 @ 12:53:
Bij gamekey.nl Mass Effect 3 besteld, na verificatie binnen een kwartier de key op Origin geactiveerd :)
Hier ook ME3 besteld bij gamekey.nl, maar krijg ipv key een jpg met de tekst dat het een pre-order betreft en dat ik de key op óf voor 8 maart krijg. Ik heb echter de Digital Deluxe besteld, mss jij de 'normal' release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaleBatzZ
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-08 14:06
Ten eerste wat een heerlijk topic dit! _/-\o_
Bedankt voor alle moeite wat hierin is gestoken.

Ten tweede wil ik even zeggen dat ezykey.net wat mij betreft betrouwbaar is.
Gisteravond om 8 uur MW3 (RU) besteld en om 12 uur vannacht had ik me key binnen.
Vond het wel een beetje lang duren, maar waarschijnlijk hadden ze het zelf te druk met gamen ;)
Overigens werkt de key prima!

Ik lust geen rotte appels...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
terrorvogel schreef op maandag 05 maart 2012 @ 12:04:
Ten eerste wat een heerlijk topic dit! _/-\o_
Bedankt voor alle moeite wat hierin is gestoken.

Ten tweede wil ik even zeggen dat ezykey.net wat mij betreft betrouwbaar is.
Gisteravond om 8 uur MW3 (RU) besteld en om 12 uur vannacht had ik me key binnen.
Vond het wel een beetje lang duren, maar waarschijnlijk hadden ze het zelf te druk met gamen ;)
Overigens werkt de key prima!
Ben ook inderdaad erg blij met alle moeite die mensen erin steken om mij een daardoor jullie up to date te houden! Daarom ook bedankt voor jouw reactie, die is inmiddels verwerkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocky-154
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14-09 16:08
Review:

Gametron staat er wel niet tussen en weet ook niet of die hiertussen hoort, maar ze leveren wel keys. Ik heb er settlers 7 Gold net (opnieuw) gekocht, omdat ik geen reactie meer van DirectGameKeys verwacht.

De key had ik na betaling direct in de mailbox en kan je tevens ook terugzien in je account.
Ze leveren games via een downloadmanager. +1 dus voor gametron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:56
Review:

Culgame.com (Windows 7 Ultimate) & Keysoutlet.com (Modern Warfare 3) kan ik hierbij ook aanbevelen. Allebei een vlotte levering.

Keysoutlet had zeer goede aftersale support, waarbeid een vriendelijke gozer in Rusland mijn MW3 key voor mij heeft geactiveerd omdat voor de een of andere reden het VPN truukje voor mij niet werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandje74
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-02-2022
Zo juist de mass effect 3 codes binnen, en zoals verwacht zijn ze enkkel in het russisch, ben benieuwd hoe de diverse keysellers dit gaan oplossen :P

Wij zijn in iedergeval blij geen preorders aangenomen te hebben :)

http://lowpricedgaming.com ---for all your gaming needs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Brandje74 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:19:
Zo juist de mass effect 3 codes binnen, en zoals verwacht zijn ze enkkel in het russisch, ben benieuwd hoe de diverse keysellers dit gaan oplossen :P

Wij zijn in iedergeval blij geen preorders aangenomen te hebben :)
Kreeg van gamerkeys al een mail binnen, je kan aangeven of je de key alsnog wilt hebben, of dat je een refund wilt. Heb gevraagd om een refund, koop m wel ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Hehe lekker kut dit, maar dit viel toch best wel te verwachten of ben ik nou gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Het was volledig te verwachten voor die key sellers. Ik had CDKeyDiscount gemailed met de vraag of zij ook voor die prijs konden leveren en het antwoord was dat die sites Russische keys kregen die enkel in het Russisch waren maar dat die verkopers dat nog niet wisten. CDKeyDiscount was dus wel op de hoogte hier van.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandje74
Ircghost schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:39:
Hehe lekker kut dit, maar dit viel toch best wel te verwachten of ben ik nou gek?
Zeker, maar het is niet altijd het geval, Kingdoms of Amalur was bijvoorbeeld gewoon in het engels, net als Syndicate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Brandje74 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:47:
[...]

Zeker, maar het is niet altijd het geval, Kingdoms of Amalur was bijvoorbeeld gewoon in het engels, net als Syndicate
Ok fair enough. Heb zelf nog niet gekeken naar de installatie en dergelijke van ME3, maar hopelijk komen er snel wat taalbestanden voor de personen die wel Russisch gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandje74
Taal bestanden zijn reeds beschikbaar, infact, ik heb hier een gratis russische key liggen voor degene die de game en patch zou willen testen, en er een review/instructie over wil schrijven.

/@mods als dit niet toegestaan is, laat het me even weten aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Brandje74 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 10:55:
Taal bestanden zijn reeds beschikbaar, infact, ik heb hier een gratis russische key liggen voor degene die de game en patch zou willen testen, en er een review/instructie over wil schrijven.

/@mods als dit niet toegestaan is, laat het me even weten aub.
Dit zal waarschijnlijk niet worden toegestaan nee :). Heb je desalnietemin geDM'ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee of photoshop ook goedkoop te krijgen is op dit soort sites? Heb wel andere programma's van Adobe voorbij zien komen maar photoshop nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:15:
Iemand een idee of photoshop ook goedkoop te krijgen is op dit soort sites? Heb wel andere programma's van Adobe voorbij zien komen maar photoshop nog niet.
Ik heb net even een snelle zoektocht gedaan met de vergelijkers maar dat leverde niks op (zowel adobe als photoshop geprobeerd). Terwijl ik wel vaak genoeg sites voorbij zie komen met adobe producten. Ik denk dat je de grootste kans hebt als je gewoon googled op adobe photoshop key online/serial only .. of gewoon de sites afgaat die in de TS lijst staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:19
Ik heb mijn key gehad van gamekey.nl en werkt, game is gepreload (mag hem nog niet starten pas vanaf 00:00 8 maart). Game is/was wel de RU versie trouwens. Ik ben wel te spreken over de feedback en de service die ik van gamekey heb gekregen, zal waarschijnlijk nog wel een keer gebruik van ze maken.

offtopic: wat ik wel raar vind is dat de game core RU is maar tijdens de installatie van alle extras die bij de digital deluxe horen kan je gewoon en/US als taal kiezen. flauw.

[ Voor 55% gewijzigd door Lord_Dain op 06-03-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator Nico
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:15:
Mischien geen Russische key, maar wel goedkoop uit China. (Tenminste zover ik weet wat photoshop eigenlijk kost.) Heb hier vandaag iets besteld maar nog niet eerder dus kan helaas verder nog niks over de winkel zeggen. (Hoop trouwens dat dit mag? Anders even een berichtje graag.)
http://www.eeshops.com/in...ies_id=&keyword=photoshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Predator Nico schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:21:
[...]

Mischien geen Russische key, maar wel goedkoop uit China. (Tenminste zover ik weet wat photoshop eigenlijk kost.) Heb hier vandaag iets besteld maar nog niet eerder dus kan helaas verder nog niks over de winkel zeggen. (Hoop trouwens dat dit mag? Anders even een berichtje graag.)
Natuurlijk mag dit, als in, het melden van een webshop waar je iets gekocht hebt! Dat is de hele bedoeling van dit topic :). Zoals in de waarschuwing staat mag het alleen niet gaat over hoe je iets precies via VPN activeert.. alle andere onderewerpen zijn zeker welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Thanks! Helaas lees ik op google een hoop negatieve ervaringen dus ik weet niet zeker of ik het wel moet doen, maar de prijzen zijn wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zou dan gewoon de illegale versie downloaden met een mooie crack. Ik heb namelijk zeer sterk het vermoeden dat Adobe dan net zoveel geld ontvangt dan wanneer je hier een 'legale' key kopen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:52
Geen spektakelverhaal, licht vermakelijk:

Gister op OnlineKeyStore een game gevonden die € 7 goedkoper was dan op Steam dus wilde deze wel bestellen. Na het "Add to cart" staat de game op "Out of Stock". Hmm ik neem aan dat ik dan de laatste heb.
Goed, naar de checkout: invullen alle persoongegevens voordat ik de betaalwijze kan selecteren. Dat maakt meteen een account aan (ik krijg mail 1). Kies voor Paypal: moet mijn telefoonnummer eerst geverified worden. Best, vul m'n nummer in om een SMS-code te krijgen.
Die SMS blijft uit. Support Live Chat knop is groen voor Online, maar helaas, dat is niet zo.
Ik kan dus niet verder nu (geen zin in een andere betaalmethode) dus sluit de boel maar af.

10 minuten later: SMS! Fijn, eerst bedtijd.

Vandaag naar de site, zelfde game in cart, inloggen met m'n account en kies Paypal: telefoon verifyen. Tuurlijk, alleen heeft ie iets onthouden want ik kan geen nieuwe SMS aanvragen, enkel de code invoeren. Dus ik gebruik die van gisteravond: Not valid.

Pfff, support ticket aanmaken. (Support account: mail 2. Auto-antwoord op ticket: mail 3).

Mail 4: Would you please finish a survey about our customer support? Ehm, iets te vroeg mensen...
Mail 5: Eindelijk een mens! Of ik mijn order gegevens wil sturen en store username. Antwoord maar dat ik geen order heb kunnen afmaken dus dat heb ik niet. Hier mijn username en go go go!
Mail 6: Thank you for contacting us, blabla. Auto-antwoord op support@...com dus.

Allemaal niet schokkend maar ik ben 2 accounts en 6 mails rijker en nog geen game. Ach, er is tenminste support :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
@Jason X; Keep us posted!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Jason X haha wat een gasten! hopen dat je de cd key snel krijgt ;).

Vandaag gelukkig mijn Russische Mass Effect 3 key binnen, maar moet nog wachten tot vanavond 0:00 helaas ;( Ik hoop dat alles werkt in het Engels! Ik hou jullie wel even op de hoogte van de tweaks die gemaakt moeten worden om het te kunnen spelen in het Engels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
[...]

Laat even weten hoe het verder verloopt en of de key inderdaad werkt. Ben ook op zoek naar een goedkope photoshop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag ME3 voor een vriend gekocht bij Gamekey.nl, je krijgt daar nog steeds de M55 rifle erbij. ME3 volledig omzetten naar Engels is een piece of cake, duurt letterlijk maar 5 minuten met de guide van gamekey.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
De ontknoping van mijn OKS-verhaal:

Mail 7: Dear xxx, your profile has been modified. Regards blabla. Okee, actie, mooi.
Mail 8: Would you please finish a survey about our customer support? Nee nog steeds te vroeg.
Mail 9: De support medewerkers: Hello, please try it again. Regards. Aha! Will do!
Deze 3 mails ontving ik binnen 2 minuten.

Dus ik weer naar de site en jawel, ik kan mijn nummer weer invoeren voor verificatie. Binnen een minuut een SMS en de code werkt! Woohooo...ooo.oooo.o ...o "Thank you for your order, we will send you the serial". Ehm, zal ik eerst betalen jongens? Terug, kies voor Paypal (+3% fee) en ga betalen. Daar blijkt geen 3% erbij, maar eraf te zijn gegaan. BEST!
Betaling gelukt en 2 bevestigingsmailtjes (nummer 10 en 11) en er staat een foto van een key in mijn account. Als ik zo thuis ben, ga ik hem in Steam proberen.

Oftewel, het is vooralsnog gelukt! _/-\o_ Ga nu even liggen, ben kapot! :P

PS TIP: Als je een ticket aanmaakt, krijg je een mail met een link ernaartoe. Daar kan je wel de communicatie bij zien. Als je inlogt op de supportsite en View tickets doe, kan ik ze niet openklikken. Vaag systeem dus mocht je het tegenkomen, bewaar de link uit de mail.

[ Voor 12% gewijzigd door Jason X op 08-03-2012 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:05:
@Jason X haha wat een gasten! hopen dat je de cd key snel krijgt ;).

Vandaag gelukkig mijn Russische Mass Effect 3 key binnen, maar moet nog wachten tot vanavond 0:00 helaas ;( Ik hoop dat alles werkt in het Engels! Ik hou jullie wel even op de hoogte van de tweaks die gemaakt moeten worden om het te kunnen spelen in het Engels ;)
Om even terug te komen op de werking van de ME3 RU CD key..
Hij werkt perfect! Mede dankzij een handige how-to video (YouTube: How to change Mass Effect 3 Russian into English language - KeysOutlet.com) in minder dan 5 minuten de taal in Engels veranderd. Helaas geldt dit alleen voor de standaard versie en niet voor de DLC's. Maargoed, dit is voor mij maar één wapen (Argus Rifle), dus hier stoor ik mij niet aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Een paar dagen geleden kreeg ik de kans van de eigenaar van lowpricedgaming.com om Mass Effect 3 (RU) te proberen. Hij leverde daarbij mooi de benodigde serials (voor extra content). Ik kon deze meteen in Origin activeren, ik hoefde niks te doen met VPN of wat dan ook.

De taal was natuurlijk nog wel Russisch daarom stuurde hij ook een link mee die verwees naar de website, hiermee kan je super simpel de taalbestanden omgooien. (het bestand is slechts een paar mb groot): http://lowpricedgaming.com/nl/content/13-mass-effect-3-ru. Nadat je de juiste reg file aanklikt voor jouw taal werkt het in 1 keer.

Kortom dikke +1 voor www.lowpricedgaming.com!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:49
-Wat besteld: ESET NOD32 Antivirus V5.0 / V4.2 Genuine Product Key for 1 User/ 1PC for 180 Days
-Waar besteld: http://www.culgame.com
-betaald met: PayPall

Key binnen 60 minuten via de mail binnen. En werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Thanks Dacuuu! Ik zal het verwerken :) Hoor veel goeds over culgame laatste tijd, chill!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Iemand ervaring met MMOga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyBridLaN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-08 17:42
Ja, ik en heb er wel redelijk goede ervaring er mee.
Ooit wat DLC gekocht daar, al moest ik daar wel een tijdje op wachten. (bijna een week)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
Nee, dat niet. Ik kwam laatst ook op die site. Het enige wat ik me toe afvroeg: dit is Duits, dus zijn de spellen ook de Duitse 'cut' versies?
Misschien is dat nog iets om even naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Ircghost schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:50:
Thanks Dacuuu! Ik zal het verwerken :) Hoor veel goeds over culgame laatste tijd, chill!
Inderdaad! Er staat 90 dagen (Voor Eset Smart Security) alleen staat er in het programma tot 6-7-2012.. ook al is het 7 juni (06) of 6 juli (07) dan is het nog meer dan de 90 dagen, toppie dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
Iemand die ME3 al goedkoop heeft kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
Defineer goedkoop?

Zo te zien gaat ie vanaf € 22:
http://gamekeyfinder.de/games/Mass_Effect_3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 13:07
Battlefield 3 EU besteld bij LowPricedGaming.com, voor 25,90 €, betaald met paypal.
Had de key binnen enkele minuten in mijn mailbox.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
Bijgewerkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:06
Ik zal even een lijstje maken met de games die ik afgelopen tijd heb besteld via sites.

CDKeyOnline
Portal 2 - OK

OnlineKeyStore
2x Starcraft II - OK
Call of Duty Modern Warfare 2 - OK

Ultimatum Games
Batman Arkham City (Steam) - OK

CDKeyExpress
Football Manager 2012 - OK
Crysis 2 - OK

CDKeysHere
Red Orchesta 2 - OK
Deus Ex Human Revolution - OK
FEAR 3 - OK
Crysis 2 - OK
Test Drive Unlimited 2 - OK

CDKeyHouse
Mafia II - OK

HotCDKey
Call of Duty Modern Warfare - OK

Hopelijk hebben jullie er wat aan ;)

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
@Joost1991, bedankt! Degene die al in de lijst staan zijn bijgewerkt en vanavond zal ik de nieuwe toevoegen :). Ik zie dat jij in ieder geval weer een tijdje genoeg games hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
Haha dat probleem heb ik ook. Met de Steam-sales en online keys, speel ik de komende tijd o.a.:
- Skyrim
- Bioshock
- Portal
- Orcs must Die!
- HL2 Episode 1 en 2
- Dead Space 2
Naast mijn dagelijkse Counterstrike: Source verslaving en mijn vrouw die de Sims 3 speelt.

Need....another....computer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
@Jason, vroeger had ik altijd wat games illegaal enzovoorts en dan hield je toch sneller op met spelen (waarschijnlijk ook door minder mp mogelijkheden), maar nu met deze legale cd keys heb ik echt een shitload aan games..

Overigens: 50% korting op heel wat Origin spellen: http://store.origin.com/s...ch/?keywords=OriginSpring

[ Voor 22% gewijzigd door Ircghost op 14-03-2012 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin5210
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-07 21:39
Net COD - MW3 gekocht van gamerush.de

Key zat na een kleine 15 à 20 minuten in mijn mailbox.
activering verliep vlot en zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
Gamekey.nl: Binnen 10 minuten reply op een vraag via het contactformulier.
Key vrijwel direct na betaling via Paypal. En werkt (via Steam).

Top dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Laatst online: 11:11
En ik heb een pre-order bij OnlineKeyStore gedaan, ik laat het wel weten zodra ik de key daarvan binnen heb (hopelijk voor of op dag van release) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:38
Ik begin ze steeds meer te waarderen bij culgames.

Ik vraag of ze acronis true image en Tuneup utilities 2012 gaan verkoepn, 2 dagen later zit het in het assortiment.
En voor hele leuke prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
  • Laatst online: 16-09 10:01
maartend schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:53:
Ik begin ze steeds meer te waarderen bij culgames.

Ik vraag of ze acronis true image en Tuneup utilities 2012 gaan verkoepn, 2 dagen later zit het in het assortiment.
En voor hele leuke prijzen.
ehm die twee zaten er al sinds 2 maanden in.....

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Even een vraagje.... Kunnen we niet in de begintopic of in een google document zeg maar van windows 7 en office 2010 van de keys de laatste 5 cijfers en letters plaatsen?

Want ik vraag me nu wel af van ... Is deze code die we opgestuurd krijgen wel uniek of is het gewoon keer op keer dezelfde key die we toegespeeld krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ienni1983 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 02:53:
[...]

ehm die twee zaten er al sinds 2 maanden in.....
Nou, toch echt nooit gevonden. Tunep was 2011 en acronis helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 13:11
Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 20:01:
Ik heb net Windows 7 Ultimate gekocht bij 'Culgame' die als betrouwbaar stond geschreven, heb ik daar een bestelling gedaan voor maar €17,-. Betaald via Skrillex MasterCard, maar nog geen code binnen..
Kan iemand uitleggen hoe dit én legaal kan zijn én zo goedkoop? Office 2010 prof staat daar ook voor 23 euro! Dat KAN toch helemaal niet???

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
dirkjesdirk schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:11:
[...]

Kan iemand uitleggen hoe dit én legaal kan zijn én zo goedkoop? Office 2010 prof staat daar ook voor 23 euro! Dat KAN toch helemaal niet???
Nou ik heb er 1 gekocht... en het activeren verloopt via de telefoon. Daarmee lukt het gewoon
Maar online activeren kan alleen niet met die key.

Ik krijg het idee dat het zo'n Windows 7 blue edition is.

vandaar dus mijn vorige voorstel dat we dus van elke key van calgame de laatste 5 numerieken plaatsen ofzo.

[ Voor 11% gewijzigd door Ienni1983 op 17-03-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
dirkjesdirk schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:11:
[...]

Ja hoor de zelfde key 3/4x verkopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Mektheb schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:32:
[...]

En dan 3/4x laten activeren op 4 verschillende ip adressen binnen een tijdspanne van 3 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 13:11
Ienni1983 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:31:
[...]

Nou ik heb er 1 gekocht... en het activeren verloopt via de telefoon. Daarmee lukt het gewoon
Maar online activeren kan alleen niet met die key.

Ik krijg het idee dat het zo'n Windows 7 blue edition is.

vandaar dus mijn vorige voorstel dat we dus van elke key van calgame de laatste 5 numerieken plaatsen ofzo.
Hmm, dat geeft weinig vertrouwen. Enne, blue edition :?

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Mektheb schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:32:
[...]

bewijzen voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
Ienni1983 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:33:
[...]

En dan 3/4x laten activeren op 4 verschillende ip adressen binnen een tijdspanne van 3 dagen?
Want ? ik heb wel is Windows op iets van 30 pc's gekregen.
Mag het nee, kan het ja..
Geen, en is ook bedoeld van het "kan" en ook zijn trouwens studenten licentie's ook spotgoedkoop en misschien in andere landen nog goedkoper :).
Dus er zijn verschillende mogelijkheden.

[ Voor 34% gewijzigd door Mektheb op 17-03-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 21:39
Ik ben van plan om zon win7 key via culgame te bestellen. Maar als ik mijn PC upgrade en een verse install ga doen, kan ik dan nog steeds activeren? Want ik zou dan denken dat microsoft denkt dat de key al gebruikt is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost

Ircghost

Topicstarter
@Lenni1983 en anderen geïnteresseerden.. ik ben er best wel voor om dat te gaan controleren.. Ik wil het ook best wel offline bijhouden en een rapport online zetten als mensen dat liever hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruffy
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 23:54
tobitronics schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 13:32:
Ik ben van plan om zon win7 key via culgame te bestellen. Maar als ik mijn PC upgrade en een verse install ga doen, kan ik dan nog steeds activeren? Want ik zou dan denken dat microsoft denkt dat de key al gebruikt is...
Zolang je je moederbord niet vervangt mag je van microsoft opnieuw activeren (eventueel via telefonische activatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atlantisx
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-07-2021
Gruffy schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 14:33:
[...]
Zolang je je moederbord niet vervangt mag je van microsoft opnieuw activeren (eventueel via telefonische activatie).
Ook na het vervangen van moederbord / andere onderdelen kan je nog een hele tijd activeren via de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Ircghost schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 14:21:
@Lenni1983 en anderen geïnteresseerden.. ik ben er best wel voor om dat te gaan controleren.. Ik wil het ook best wel offline bijhouden en een rapport online zetten als mensen dat liever hebben?
Dat lijkt mij dan wel een handig iets voor de mensen die via culgame windows 7 gaan bestellen bestellen.

Want ik moet binnenkort bij mij op de zaak 13 nieuwe computers aanschaffen.

En als ik dan kijk wat 13 x windows 7 professional en office 2007 of 2010 kost... nou dan springt mijn hart uit me lijf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik krijg binnenkort een w7 code. Maar ik heb al eerder wat besteld bij Culgames (2 jaar Norton IN 2012 voor 3pc's) en totaal geen probleem gehad. Kreeg een scan van een doosjescode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Net win7 ultimate bij culgame.com besteld, er stond alleen iets over een telefoontje? Hebben jullie daar ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
tobitronics schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 19:57:
Net win7 ultimate bij culgame.com besteld, er stond alleen iets over een telefoontje? Hebben jullie daar ervaring mee?
Ja, zoek maar even in dit topic. 1ste maal is er een kans dat ze even verifieren of jij jij bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
maartend schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 20:02:
[...]

Ja, zoek maar even in dit topic. 1ste maal is er een kans dat ze even verifieren of jij jij bent.
Mij hebben ze niet gebeld.. toen ik voor de zaak een proefbestelling maakte belden ze ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
atlantisx schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 14:48:
[...]

Ook na het vervangen van moederbord / andere onderdelen kan je nog een hele tijd activeren via de telefoon.
ze eisen zelfs van je dat je hem heractiveert na vervangen moederbord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ienni1983 schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 20:15:
[...]

Mij hebben ze niet gebeld.. toen ik voor de zaak een proefbestelling maakte belden ze ook niet
Mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Gisteravond die W7 key besteld, nog steeds niet binnen :/ Ik lees in dit topic dat het tot nu toe maximaal 5 uur tussen zat. Ben ook niet gebeld snachts. Is dit lang voor deze webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
+1 voor Culgame.com , nadat ik gisteravond 8 uur een w7 key had besteld maar vanochtend nog steeds niet had maar even gemaild, 1 uur later de key binnen samen met excuses. Top service! Nu hopen dat de key ook werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Als jullie online keys kopen, vullen jullie dan je echte adres en telefoonnummer in of gewoon wat willekeurige letters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marijni12 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 09:25:
Als jullie online keys kopen, vullen jullie dan je echte adres en telefoonnummer in of gewoon wat willekeurige letters?
Echte nummer, sommige bellen om te bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mochten er nog mensen mee willen dingen met een lottery waar o.a. 3 Diablo 3 EU cd keys worden verloot:

http://steamunpowered.eu/spring-lottery-quiz/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Ik weet niet of dit legaal is, maar weet iemand ook of één van deze Shops een Call of Duty Modern Warfare (Cod4) Steam key aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandje74
Vliegtuig02 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:34:
Ik weet niet of dit legaal is, maar weet iemand ook of één van deze Shops een Call of Duty Modern Warfare (Cod4) Steam key aanbieden?
zijn er maar weinig, het is veeel goedkoper om zelf ergens een dvd of iso te vinden, en een niet steam key aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 23:02
In December 2011 bij gama-gama Anno 2070 gekocht via IDEAL, kreeg key meteen +1

Iemand misschien enig idee wanneer IDEAL werkend is bij gama-gama.
Het is al een lange tijd aan de gang zo.
Ik wil bf3 expanded edition kopen aangezien deze nu extra goedkoop is. ( iemand die mij via dm kan vertellen wat dit precies inhoud ? dlc erbij ? )

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhandste
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-12-2022
Zonet heb ik syndicate gekocht bij items4gamers.com. In minder dan 5 minuten had ik de mail met de key +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandje74
Dutchie01 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 15:00:
In December 2011 bij gama-gama Anno 2070 gekocht via IDEAL, kreeg key meteen +1

Iemand misschien enig idee wanneer IDEAL werkend is bij gama-gama.
Het is al een lange tijd aan de gang zo.
Ik wil bf3 expanded edition kopen aangezien deze nu extra goedkoop is. ( iemand die mij via dm kan vertellen wat dit precies inhoud ? dlc erbij ? )

alvast bedankt.
Paar extra guns, totaal niet de moeite, die expanded edition wordt ook in geen enkel ander land geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2-D2
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Heb net effe zitten kijken op culgame.com en ze bieden Windows 7 Ultimate aan voor 17 euro..
Zoiets kan toch nooit, hoe legaal zijn die mensen eigenlijk ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Ronneuh schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:23:
Heb net effe zitten kijken op culgame.com en ze bieden Windows 7 Ultimate aan voor 17 euro..
als je de moeite even neemt om dit topic door te lezen zul je er gauw genoeg achter komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 09:55

RobertowNL

For your gear!

4 keys voor 180 dagen NOD32 gekocht bij Culgame.com
12 uur later netjes in de mailbox ;)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ronneuh schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:23:
Hoe zo niet? Dat moet mijn vriendin ook betalen via haar school voor een licentie (ben alweer vergeten hoe dat nu precies heette, slimmerom ofzoiets?)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-08 21:25
MeNTaL_TO schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:33:
[...]

Hoe zo niet? Dat moet mijn vriendin ook betalen via haar school voor een licentie (ben alweer vergeten hoe dat nu precies heette, slimmerom ofzoiets?)
Kan je dan even kijken wat het precies was? Want als je legale keys kan vinden voor 17 euro zou ik er gelijk een paar kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:18

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Vliegtuig02 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:34:
http://www.g2play.net/sto...rfare-Scanned-CD-Key.html

Wat 22$ voor een windows 7 key :o das gratis

[ Voor 6% gewijzigd door Damic op 26-03-2012 18:44 ]

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutagh
  • Laatst online: 11:11
[...]

Surfspot ken ik wel, docenten betalen daar geloof ik inderdaad 17 euro, studenten om en nabij de 45 euro.
Informatica studenten zitten gebeiteld met een MSDN(AA) account voor gratis Windows :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik vermoed dat je Slim.nl bedoeld.

Het gaat daar echter om andere prijzen (verschillen geloof ik, hier bijvoorbeeld 79,75 voor Ultimate) én (misschien wel belangrijker) om een upgradelicentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Jammer dat ze Lightroom 4 nog niet hebben bij Culgame.com

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lee245
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-09 12:46
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:49:
[...]

Ik vermoed dat je Slim.nl bedoeld.

Het gaat daar echter om andere prijzen (verschillen geloof ik, hier bijvoorbeeld 79,75 voor Ultimate) én (misschien wel belangrijker) om een upgradelicentie.
Met een upgradelicentie is ook gewoon een full install te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Hij vroeg om store die goedkoop Cod4 voor steam verkoopt

niet een retail key

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Net een Windows Server 2008 R2 (standard) key van Culgame.com zonder problemen geactiveerd. Mijn tiny HP Microserver is nu net een echte server met dit OS :P En dat voor $20.

Na een uurtje wachten had ik een bericht achtergelaten op de offline "Live" Help, vanochtend zat de key in mijn mailbox. Niet gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Netjes! Dan check ik de site zo nu en dan voor Lightroom 4 :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhandste
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-12-2022
Zonet mass effect 2 gekocht bij gamecard mobi. Binnen de 5 min had ik de key. +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator Nico
  • Laatst online: 22-07-2024
Nadat ik hier www.eeshops.com had vermeldt aan iemand die goedkoop photoshop zocht kreeg ik een aantal keer de vraag wat mijn ervaring met die webwinkel was. Zelf had ik ook de negatieve reviews gelezen (al waren die wel meer dan een jaar oud) maar ik had er toch wat besteld (met creditcard, heb je toch nog wat bescherming) en vandaag heb ik mijn product binnen gekregen. Let wel ik heb geen software besteld, ik gaf enkel een tip aan iemand anders dat ze dat goedkoop hadden, maar aan die negatieve reviews die zeggen dat ze niet leveren kan ik zeggen dat mijn product wel goed is binnen gekomen. Het komt uit China dus let wel op de levertijd, al kan die wel een stuk korter tegen een (imo fikse) meerbetaling. Als iemand hier nog eens software koopt laat het de rest hier dan ook even weten.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.
Pagina: 1 ... 9 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico