Online Gamekeys kopen - Deel II Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 18 ... 52 Laatste
Acties:

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:00
MeNTaL_TO schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:00:
[...]

Gisteren Fifa 13 besteld, bestelling is verwerkt, maar zit nog te wachten op de key.

Er is in ieder geval 1 positieve reactie http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38990975
Bij mij duurde het ook even maar niet zo lang. Ik had het gisteren om 16:40 besteld en betaald, 18:47 binnengekregen. Ook via gamerush.cc overigens, dus een +1 van mij.

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Hallo,

Ik zie hier dat Culgame redelijk betrouwbaar is. Ik zou daar graag Office willen kopen maar wat houd die MSDN code in? Ik zie dat het wel van toepassing is op microsoft producten dus ik wil het wel graag veilig houden. Kennen jullie andere webshops die office voor een lage prijs verkopen? Hier kan ik 2010 basic voor 21 dollar krijgen.

En ik weet dat dit topic over games gaat. Maar bij gebrek aan een beter topic (of gebrek aan zoek kunsten :+) vraag ik het toch maar hier. Het gaat immers toch over software.

Verwijderd

WeAreLegion schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:11:
[...]

Jups zit toevallig ook net te kijken. Heb helemaal geen ervaring met cdkeys op deze manier bestellen maar ga het toch maar keer proberen. Maar hoe zit dat met activeren moet dat nog steeds op VPN of moet dat er speciefiek bij staan?
Activeren gaat gewoon via Steam en idd als het via VPN moet staat het er bij. In dit geval niet van toepassing.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Heilige Kaas schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:52:
Hallo,

Ik zie hier dat Culgame redelijk betrouwbaar is. Ik zou daar graag Office willen kopen maar wat houd die MSDN code in? Ik zie dat het wel van toepassing is op microsoft producten dus ik wil het wel graag veilig houden. Kennen jullie andere webshops die office voor een lage prijs verkopen? Hier kan ik 2010 basic voor 21 dollar krijgen.

En ik weet dat dit topic over games gaat. Maar bij gebrek aan een beter topic (of gebrek aan zoek kunsten :+) vraag ik het toch maar hier. Het gaat immers toch over software.
Culgame verkoopt gestolen/illegale MSDN-codes, die horen bij MSDN-abonnementen. Dus hoe je erbij komt dat ze betrouwbaar zijn? Ik zou er ver weg van blijven. Als je dat koopt kan je net zo goed wat van torrents of usenet halen, want effectief ben je dat net zo illegaal bezig.

Genoeg over te vinden in dit topic (zoeken op MSDN)

[ Voor 9% gewijzigd door Gunner op 26-09-2012 19:59 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 19:58

Satom

Verzamel ervaringen

Alweer een +1 voor GamerKeys.net, nadat ik opzoek was naar een goedkope FIFA 13, kwam ik toevallig op GamerKeys.net uit om een Battlefield 3 Premium sleutel voor een klasgenoot te bestellen, dus gelijk ook maar even FIFA 13 erbij gekocht (Ik heb de code direct na betalen ontvangen![). Morgen op school even met 6 mb/s binnen halen :9 En nog even wachten op de Battlefield 3 Premium product sleutel

• Heilige Kaas
  • Laatst online: 08-08 17:12
Gunner schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:56:
[...]

Culgame verkoopt gestolen/illegale MSDN-codes, die horen bij MSDN-abonnementen. Dus hoe je erbij komt dat ze betrouwbaar zijn? Ik zou er ver weg van blijven. Als je dat koopt kan je net zo goed wat van torrents of usenet halen, want effectief ben je dat net zo illegaal bezig.

Genoeg over te vinden in dit topic (zoeken op MSDN)
Oke dan dat is ook minder. En ik baseerde die betrouwbaarheid op de positieve ervaringen die in de TS staan.
Ik heb op iOffers ook al wat office pakketten gevonden. Ook wel laag prijsje. Is dit wel te vertrouwen? Ik vind de site zelf er namelijk erg fishy uit zien. Lijkt wel een soort eBay achtig iets en dat lijkt me dus ook niet betrouwbaar voor software. Zo word er bijvoorbeeld $15 voor de consumer preview van windows 8 8)7

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heilige Kaas schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:05:
[...]

Oke dan dat is ook minder. En ik baseerde die betrouwbaarheid op de positieve ervaringen die in de TS staan.
Ik heb op iOffers ook al wat office pakketten gevonden. Ook wel laag prijsje. Is dit wel te vertrouwen? Ik vind de site zelf er namelijk erg fishy uit zien. Lijkt wel een soort eBay achtig iets en dat lijkt me dus ook niet betrouwbaar voor software. Zo word er bijvoorbeeld $15 voor de consumer preview van windows 8 8)7
Alle keys die voor zo weinig worden verkocht zijn niet legaal of een grijs gebied. Ik zou er gewoon niet aan beginnen maar goed dat ben ik.

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
Heb BF3 Prem bij www.gamesync,nl gekocht
Kreeg na de betaling binnen 3 sec binnen!!
Code doet het.. nu aan het installeren!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Heilige Kaas schreef op woensdag 26 september 2012 @ 20:05:
Zo word er bijvoorbeeld $15 voor de consumer preview van windows 8 8)7
Dat getuigt van lef (en domme consumenten): http://windows.microsoft.com/en-US/windows-8/download

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

chengbondkwok schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:31:
[...]

Bij mij duurde het ook even maar niet zo lang. Ik had het gisteren om 16:40 besteld en betaald, 18:47 binnengekregen. Ook via gamerush.cc overigens, dus een +1 van mij.
Hier gisteravond ook binnen gekregen, opvallend dat het een excel bestand is met code erin en geen scan, code werkt wel. Van mij ook een +1.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Satom schreef op woensdag 26 september 2012 @ 19:57:
Alweer een +1 voor GamerKeys.net, nadat ik opzoek was naar een goedkope FIFA 13, kwam ik toevallig op GamerKeys.net uit om een Battlefield 3 Premium sleutel voor een klasgenoot te bestellen, dus gelijk ook maar even FIFA 13 erbij gekocht (Ik heb de code direct na betalen ontvangen![). Morgen op school even met 6 mb/s binnen halen :9 En nog even wachten op de Battlefield 3 Premium product sleutel
Even voor 23:00 gister avond de 2de Battlefield 3 Premium product sleutel ontvangen, kameraad meldde dat deze ook werkt :+

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Weet iemand waar ik de Borderlands 2 Season Pass goedkoop aan kan schaffen?

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-09 23:05
.

[ Voor 99% gewijzigd door Dutchie01 op 27-09-2012 10:26 ]

• spoor12b
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 12:00
Ik zou ook wel willen weten waar het borderlands 2 season pass goedkoop aan te schaffen is.

Tot nu toe zie ik alleen versies aangeboden staan die voor de RU version bedoeld zijn. Ik neem aan dat je die dan niet met de international version kunt gebruiken (ook al heb je de RU + internation bundle gekocht).

spoor12b

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-09 10:01
greenmangaming.com voor 24 euro met de code GMG20-27J4Z-8NXHO

[ Voor 26% gewijzigd door Ienni1983 op 27-09-2012 15:32 ]

http://tinyurl.com/5sdar8p

• DivineOne
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-05-2023
Gisteren Fifa 13 gekocht voor $ 37,95 op http://www.prepaidgamecards.com

5 min later (kon ook 10 min geweest zijn) had ik de key in mijn mail. Je kon zelfs tijdens het bestellen chatten met een medewerker.

[ Voor 3% gewijzigd door DivineOne op 27-09-2012 16:05 ]

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 21:22

trixx

-CTU- SuiZide

Heb vandaag fifa 13 gehaald voor $ 33.99 volgens mij het goedkoopst. Bij cdkeydeals.

Had de code instant bij het afrekenen met paypal. Heb net mijn eerste potjes gespeeld. Helemaal goed.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo net ook Borderlands 2 bij cdkeyport.com besteld, binnen een kwartier had ik de key binnen, en is geactiveerd op steam kreeg mogelijkheid om gewoon or RU te installeren :)

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:16
Ik kon het zo 1-2-3 niet vinden maar werkt de volgende key zonder problemen/tools/vpn's op steam? MW2

if (!coffee) {
Work = false; }

• NO2
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

NO2

trixx schreef op donderdag 27 september 2012 @ 21:58:
Heb vandaag fifa 13 gehaald voor $ 33.99 volgens mij het goedkoopst. Bij cdkeydeals.

Had de code instant bij het afrekenen met paypal. Heb net mijn eerste potjes gespeeld. Helemaal goed.
Ik was hem van plan om nog niet te kopen, maar zo goedkoop.... tnx :)

• WeAreLegion
  • Niet online
naaitsab schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:35:
Ik kon het zo 1-2-3 niet vinden maar werkt de volgende key zonder problemen/tools/vpn's op steam? MW2
Region Free - game key can be activated in any country, no restrictions.

Jah :) dat werkt gewoon

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:16
WeAreLegion schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:53:
[...]

Region Free - game key can be activated in any country, no restrictions.

Jah :) dat werkt gewoon
Mooi, hoe zit het met die russishe MW3 versies?
Staat namelijk "Region Locked - this game requires activation over Russian VPN."
Is dat eenmalig of moet je elke keer dat je het spel start/download een VPN gebruiken?

Gezien de topic warning, ik weet hoe een VPN werkt dus daar hoef ik geen uitleg/advies over om het legaal te houden

[ Voor 12% gewijzigd door naaitsab op 29-09-2012 12:13 ]

if (!coffee) {
Work = false; }

• WeAreLegion
  • Niet online
naaitsab schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:07:
[...]

Mooi, hoe zit het met die russishe MW3 versies?
Staat namelijk "Region Locked - this game requires activation over Russian VPN."
Is dat eenmalig of moet je elke keer dat je het spel start/download een VPN gebruiken?

Gezien de topic warning, ik weet hoe een VPN werkt dus daar hoef ik geen uitleg/advies over om het legaal te houden
Meestal staat er bij als je hem ook tijdens spelen ook nodig heb, maar in dit geval voglens mij alleen voor het activeren er van.

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:55
WeAreLegion schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 12:15:
[...]

Meestal staat er bij als je hem ook tijdens spelen ook nodig heb, maar in dit geval voglens mij alleen voor het activeren er van.
Alleen voor activeren, heb het zelf ook gedaan. Echter zou ik oppassen met de nieuwe VPN policy die steam heeft aangenomen...

• WeAreLegion
  • Niet online
tobitronics schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 15:26:
[...]

Alleen voor activeren, heb het zelf ook gedaan. Echter zou ik oppassen met de nieuwe VPN policy die steam heeft aangenomen...
Ja had het gelezen inderdaad, maar goed bij Borderlands die ik gekocht heb was dat gelukkig niet nodig dat scheelt weer. Koop eigenlijk alleen maar games waar geen VPN voor nodig is, vind dat weer zo'n gedoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:49
Cdkeyhouse hoe lang duurt het voordat je bericht krijgt ? Ik heb geen geduld meer voor Borderlands 2 te doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:17
Borderlands 2 gekocht voor €16,80

Bij cdkeyport.com

Levering was ongeveer 1 1/2 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarrin
  • Laatst online: 28-08 18:08
Bij intkeys.com Borderlands 2 besteld voor 25 dollar. (iets meer dan 20 euro).
De serial code kreeg ik na 5 uur in mijn inbox.

Ik kreeg hier voor de RU en de nromale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Heb net Sleeping Dogs aangeschaft bij cdkeydeals.com, betalen ging verder prima via paypal, nu even wachten op mijn key (was 13,16) en is een MULTI RU/ENG Key maar zonder VPN.

edit: cdkey binnen, was een link naar een plaatje op dropbox account van hun. maar goed kon hem activeren stond wel Sleeping Dogs RU, maar het is volgens mij wel de ENG versie

edit: geinstalleerd en het is de engelse versie.

[ Voor 39% gewijzigd door WeAreLegion op 03-10-2012 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strijdhagen
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-07 14:41
In eerste instantie FIFA 13 gisteren besteld bij Gamerush, kreeg geen key de hele dag. Vandaag bericht dat er te veel werknemers afwezig waren waardoor orders waren misgelopen dus geen voorraad meer. Kan gebeuren, gecanceled en wacht nu op geld terug.

Net besteld op PrepaidGameCards, na 10 minuten key binnen, geactiveerd en aan het downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sk1nny666
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-09 09:28
net bij cdkeyport.com borderlands 2 besteld voor mij en een vriend.

en echt binnen 10 min al de key's binnen.

kan nu nog niet kijken of ze goed zijn zit nog op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Ik ga vanavond weer eens groot updaten van het topic! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Pfft, probeer een goedkope preorder te vinden van BlackOps II met de bonus erbij, maar dat valt nog niet mee, bij een hoop zaken is het niet duidelijk of het nu via een VPN moet, bij eentje staat er duidelijk bij dat je de map niet krijgt, maar de rest noemt het niet. Iemand een betrouwbare gevonden die het wel heeft?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apennatie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-07 20:02
www.xbox360livekaarten.nl

Haal ik mijn spul altijd vandaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Ircghost schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 08:39:
Ik ga vanavond weer eens groot updaten van het topic! :)
Nu pas ??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Het is niet bepaald goedkoop daar he..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 18:02:
Pfft, probeer een goedkope preorder te vinden van BlackOps II met de bonus erbij, maar dat valt nog niet mee, bij een hoop zaken is het niet duidelijk of het nu via een VPN moet, bij eentje staat er duidelijk bij dat je de map niet krijgt, maar de rest noemt het niet. Iemand een betrouwbare gevonden die het wel heeft?
Nee en dat weet je ook eigenlijk pas als hij uit is :) dus ik zou hem zelf nog niet preorderen bij zulke sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 16:29
Heb een tijdje geleden (twee weken) Borderlands 2 gekocht bij CDKeysDiscount.
Kreeg de key binnen vijf minuten! Wat mij betreft een aanrader. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Intkeys.com +1 goede beoordeling.

Gisteravond rond 12h pes 2013 besteld. Vanochtend 11h in mn mailbox. Prima geregeld.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 16:29
Net FIFA 13 besteld bij CDKeysDiscount voor 27 euro en wederom binnen vijf minuten de key binnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devrim
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 03:28
superbassie schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 19:12:
Net FIFA 13 besteld bij CDKeysDiscount voor 27 euro en wederom binnen vijf minuten de key binnen. :)
N.a.v. jouw bericht heb ik Fifa 13 daar ook ff besteld.
Betaling om 20:28, cd key 20:28 binnen.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx

trixx

-CTU- SuiZide

NO2 schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 11:43:
[...]

Ik was hem van plan om nog niet te kopen, maar zo goedkoop.... tnx :)
Ik heb fifa 13 ook nog niet goedkoper gezien dan bij cdkeydeals

BTW, heeft iemand MOH warfighter goedkoper gezien dan $ 40.99 (€ 31,45)? Dat is de prijs bij cdkeydeals.

[ Voor 34% gewijzigd door trixx op 06-10-2012 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Borderlands 2 gekocht bij cdkeysport. Binnen 12 minuten een key in de mailbox. Wel jammer dat je alleen met paypal kan betalen, maar voor ~ € 17 is dat wel te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik ben nu opzoek naar goedkope Battlefield 3 Premium :) vond gewone zo lekker spelen op PC dat ik de rest ook maar wil :) voor de mensen die op Steam zitten jullie kunnen me daar toevoegen :D username daar is kurioushades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:07
trixx schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 21:49:
[...]

Ik heb fifa 13 ook nog niet goedkoper gezien dan bij cdkeydeals

BTW, heeft iemand MOH warfighter goedkoper gezien dan $ 40.99 (€ 31,45)? Dat is de prijs bij cdkeydeals.
vinom schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 21:06:
Ik ben een beetje op prijzenjacht gegaan om te kijken waar de PC-versie het goedkoopst is:
CDDiski.ru - €24,50 - Creditcard - Limited Edition!
Crystal-Games.net - €27,16 - Paypal or Creditcard
CDKeyDiscount.com - €27,50 - Paypal or Creditcard
CDKeysHere.com - € 30,60 - Unknown - Limited Edition!
CDKeysMarket.com - €29,00 - Unown - Limited Edition!
GameRush.cc - €29,99 - Paypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Verwijderd schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 22:28:
Net Borderlands 2 gekocht bij cdkeysport. Binnen 12 minuten een key in de mailbox. Wel jammer dat je alleen met paypal kan betalen, maar voor ~ € 17 is dat wel te doen. :)
Met money2.nl kan je gewoon zonder problemen geld naar je paypal overmaken met ideal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridcully
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 09:02
Review: Ik heb een goede ervaring te melden over gamerkeys.net. Net daar Dark Souls: Prepare To Die Edition besteld en betaald met m'n credit card. M'n order stond op "Processing" meteen, maar na het bekijken van de orderpagina, stond daar al meteen m'n serienummer. Ingevoerd op Steam en het downloadt nu. Ik kreeg ook de zogenaamde "flyer code" die je kan invoeren bij de Namco Bandai site. Het hele proces heeft me nog geen vijf minuten gekost.

Snel en goedkoop dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-09 09:58
Iemand goedkoop Dishonored gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
+1 van mij voor code4gamers, net battlefield premium key besteld en binnen 10 min heb ik hem binnen, nette service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

nog geen enkele site kunnen vinden behalve origin die command & conquer ultimate goedkoper heeft dan 30 euries

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-09 15:09
Budgetgaming?
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/108326.html

Game key sites zijn niet altijd het goedkoopst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Gisteren bij Culgame een Eset Smart Security 5, 90 dagen, product sleutel besteld. Deze na enkele uurtjes ontvangen en werkt perfect, zelfs op Eset Smart Security 6 RC :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-09 21:17

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Topicstarter
Haha ik weet het beetje laat met updaten, maar ben erg druk met me studie laatste tijd en kom weinig aan gamen toe ;)

sow dat was een hoop om up te daten zeg :P

[ Voor 16% gewijzigd door Ircghost op 10-10-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:25

jacobras

Developer

Satom schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:44:
Gisteren bij Culgame een Eset Smart Security 5, 90 dagen, product sleutel besteld. Deze na enkele uurtjes ontvangen en werkt perfect, zelfs op Eset Smart Security 6 RC :9
Een 90-dagen key van ESET? Dat klinkt als een uitgelekte licentie, ik zie wel eens sites met uitgelekte ESET-keys die slechts 90 dagen geldig zijn (vandaar).

[ Voor 8% gewijzigd door jacobras op 10-10-2012 12:50 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

jacobras schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:49:
[...]

Een 90-dagen key van ESET? Dat klinkt als een uitgelekte licentie, ik zie wel eens sites met uitgelekte ESET-keys die slechts 90 dagen geldig zijn (vandaar).
Klopt, 90 dagen. Hm, had altijd ook een mooie locatie daarvoor, maar die werkten de laatste tijd maar één of twee dagen (terwijl er in het GUI van Eset stond dat ze nog een dikke maand of twee geldig waren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:14
jacobras schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:49:
[...]

Ik draai ook al 2 keer 90 dagen op een Cultgame ESET key,de keys daar houden het gewoon de volle 90 dagen vol. De keys van internet ken ik ook, die houden het meestal een dag of 2 vol. De 90 dagen keys is voor 1 pc, maar ik heb het zelf tot max 3 pc's getest (2 verschillende ip adressen) In Eset ziet het er zo uit.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YzKIm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Maar zijn dat dan niet van die demo keys?

Die je in feite bij bepaalde computerwinkels kan meepakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Satom schreef op maandag 08 oktober 2012 @ 14:44:
Damn en voor 4 dollar zelfs, das zeker een leuk prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 21:59

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcelloz
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-09 20:24

Marcelloz

IT dude with a beard

Zojuist Dishonored gekocht bij cdkeyhouse.com (http://www.cdkeyhouse.com...shonored-cdkey-steam.html) en key vrijwel direct ontvangen. Verificatie via pin die ze naar je telefoon sms-en. Key ingevoerd in Steam en hij staat nu te downloaden. Prijs: 33,61

There are better things in life than alcohol, but alcohol makes up for not having them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Ik vind Dishonored ook wel een stoer spel maar om 34 euro neer te tellen voor een single player game... meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ienni1983 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 08:27:
Ik vind Dishonored ook wel een stoer spel maar om 34 euro neer te tellen voor een single player game... meh
Een single player game met 22 uur gameplay en als je beetje je best doet nog een run met andere taktieken en skils. Kom je zo op 40 uur. Da's niet eens een euro per uur... Er juist gekozen om geen MP te forceren en alles te focussen op de SP.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
En daar komt nog bij niemand verplicht je iets te kopen he ;) dus om nou te posten dat je het niet waard vind, dat vind ik persoonlijk een beetje suf :)

maar goed heb gister via een kerel in amerika the need for speed the run en bulletstorm gekocht voor 8 euro. Ik ben nu opzoek naar goedkope anno 2070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Dat mag je dan wel suf vinden maar als dat mijn mening is. tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

WeAreLegion schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 09:51:
En daar komt nog bij niemand verplicht je iets te kopen he ;) dus om nou te posten dat je het niet waard vind, dat vind ik persoonlijk een beetje suf :)

maar goed heb gister via een kerel in amerika the need for speed the run en bulletstorm gekocht voor 8 euro. Ik ben nu opzoek naar goedkope anno 2070
Anno voor steam? Daar ben ik namelijk ook nog naar op zoek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
MrVegeta schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:04:
[...]

Anno voor steam? Daar ben ik namelijk ook nog naar op zoek...
Anno voor steam is bijna nergens verkrijgbaar enkel via steam.

Ik heb hier 4 weken naar gezocht en heb hem maar uiteindelijk op steam gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ienni1983 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:29:
[...]

Anno voor steam is bijna nergens verkrijgbaar enkel via steam.

Ik heb hier 4 weken naar gezocht en heb hem maar uiteindelijk op steam gekocht
Dat is niet helemaal waar, er zijn nog wel sites die hem gewoon als EA download aanbieden, maar vond hem dan nog net iets te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 03:12
http://www.keysoutlet.com/en/ en
http://ezykey.net/

bestaan niet meer
Kan uit de lijst worden gehaald

http://www.gamesync.nl/
toevoegen aan lijst
Betrouwbaar
Hoe het met de VPN ed zit weet ik niet. Kreeg de code binnen een minuut binnen.
EN kon daarna BF3 Prem spelen!

[ Voor 5% gewijzigd door noud op 12-10-2012 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 20:45
FIFA 13 nu €23,99 bij G2Play.

Toch weer een paar euro goedkoper. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-09 21:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

Medal of Honor: Warfighter Limited edition (dus mét BF4 beta) op PC gepreordered bij CDkeyhouse voor €31.
Klinkt als een leuke deal, kan niet wachten tot de game uitkomt (xbox beta is super, maar jezus wat is zo'n controller clunky :+)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
WeAreLegion schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 21:55:
[...]

Dat is niet helemaal waar, er zijn nog wel sites die hem gewoon als EA download aanbieden, maar vond hem dan nog net iets te duur.
Dat is al helemaal knap aangezien EA niets met Anno te maken heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ienni1983 schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:55:
[...]

Dat is al helemaal knap aangezien EA niets met Anno te maken heeft....
Jups i know :) maar tis toch echt de download manager van hun waar je hem mee moet downlaoden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
WeAreLegion schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 23:17:
[...]

Jups i know :) maar tis toch echt de download manager van hun waar je hem mee moet downlaoden :)
Dan zal dat waarschijnlijk Uplay zijn ipv EA download manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
fifa 13 bij G2play gekocht...

krijg ik dit in een mailtje.

Dear Mr. Humdadumdum,
To verify your order in our store we must confirm some details with you:
Firstly , have you ever used a proxy server to make an order in our store ? If not, I will require some details about your last logging ( IP address).
Secondly, could you also tell me which city you are currently in ?
This is a standard procedure in our store and it would be extremely helpful if you could provide me with the information requested above.
Thank you for your help and understanding.

Please retain all history if you reply to this mail.

Dus ik heb ze even verteld dat ik al sinds 2009 bij hun kopen en ik niet zomaar mijn ip adres en woonplaats opgeef.

Ook heb ik gezegd dat ik al mijn idkaart verstuurd had naar hun.

En tadaaa 20 minuten later is het doorgevoerd en is mijn key binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Laatst online: 08-08 22:31
Voor borderlands 2 was er eerst geen vpn (activatie) nodig toch? Zie nu op alle websites dat het een vpn vereist, kan iemand aangeven of het altijd al zo was. Tnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:49
Volgens mij klopt dat inderdaad ik heb Borderlands 2 tijdje geleden besteld bij cdkeyhouse. Maar wil hem nu activeren was namelijk op vakantie.

Maar krijg volgende melding
helaas kun je in dit land de volgende items niet kopen
:(

Edit nu via vpn gedaan via hun website. Toen ik die key kocht stond er niks vermeld over eventuele vpn |:(

[ Voor 18% gewijzigd door Amdwarrior op 13-10-2012 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-09 21:26

Sorbo

Uw hulp in huis!

Hoe zit dat eigenlijk bij Culgame...

Ze zeggen dat ze bellen bij een eerste order, en aangezien ik een bullshittelefoonnummer had gegeven heb ik deze nog aangepast, maar ik vraag me af of ze de moeite nemen iedere eerste aankoop op te bellen...

Iemand daar meer over te vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Sorbo schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:36:

Ze zeggen dat ze bellen bij een eerste order, en aangezien ik een bullshittelefoonnummer had gegeven heb ik deze nog aangepast, maar ik vraag me af of ze de moeite nemen iedere eerste aankoop op te bellen...

Volgens mij hebben ze mij niet eens gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michelgort
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-08 17:35
Gisteren een key van X-COM: Enemy Unknown gekocht bij CDkeysdiscount.com voor € 27,88. Helaas zag ik na het plaatsen van de order pas dat de keys momenteel niet in stock zijn.

Vandaag staat er dat er wel weer voorraad is, maar ik heb nog niks ontvangen. De prijs is omhoog gegaan naar € 31,86. Er zijn al wat topics in het forum van ontevreden kopers die zich misleid voelen, doordat er standaard 'instant delivery' bij elk product staat:

http://www.cdkeysdiscount.com/forum.php?gp_do=s&id=365
http://www.cdkeysdiscount.com/forum.php?gp_do=s&id=374

Maar goed, ik kan nog wel even wat geduld opbrengen. Hopelijk ontvang ik de key wel dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Wou voor een vriend van me een gw2 key aanschaffen via onlinekeystore, maar nu las hij ergens dat ze gestolen creditcards gebruiken? Klopt dit, of is OK gewoon betrouwbaar? 37 +'jes is niet weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-09 23:05
shenr schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 01:48:
Voor borderlands 2 was er eerst geen vpn (activatie) nodig toch? Zie nu op alle websites dat het een vpn vereist, kan iemand aangeven of het altijd al zo was. Tnx.
een paar dagen geleden downloade steam een update voor de .ru versie. Misschien heeft het hiermee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Borderlands was geen activatie voor nodig, ik heb het niet gebruikt om te activeren

Ik zou trouwens wel beetje oppassen met dat VPN gebeuren, ze zijn daar een stuk strenger in geworden.

[ Voor 38% gewijzigd door WeAreLegion op 13-10-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Hoiz schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:55:
Wou voor een vriend van me een gw2 key aanschaffen via onlinekeystore, maar nu las hij ergens dat ze gestolen creditcards gebruiken? Klopt dit, of is OK gewoon betrouwbaar? 37 +'jes is niet weinig
Ik heb genoeg bij Onlinekeystore gekocht om te zeggen dat het allemaal nog steeds actief is.

Dus gestolen creditcards lijkt mij beetje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Sorbo schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 11:36:

Ik ben nog nooit gebeld, kan ook niet. Want het adres klopt niet.. :9 Maar tot nu toe nog altijd netjes gekregen wat ik had gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21-09 21:26

Sorbo

Uw hulp in huis!

Satom schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 18:35:
[...]
Ik ben nog nooit gebeld, kan ook niet. Want het adres klopt niet.. :9 Maar tot nu toe nog altijd netjes gekregen wat ik had gekocht :)
Check, hier ook niet gebeld.

Vreemd dat ze het wel aangeven, en er vervolgens niks meer mee doen, maar voor een BitDefender licentie voor 5 dollar hoor je mij niet klagen :)

In other news: Ik heb bitdefender ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Sorbo schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 19:07:
[...]

Check, hier ook niet gebeld.

Vreemd dat ze het wel aangeven, en er vervolgens niks meer mee doen, maar voor een BitDefender licentie voor 5 dollar hoor je mij niet klagen :)

In other news: Ik heb bitdefender ;)
Ben benieuwd heb net ook 3 key's besteld :)goeie virusscanner bitdefender :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue Knight
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
michelgort schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 12:45:
Gisteren een key van X-COM: Enemy Unknown gekocht bij CDkeysdiscount.com voor € 27,88. Helaas zag ik na het plaatsen van de order pas dat de keys momenteel niet in stock zijn.

Vandaag staat er dat er wel weer voorraad is, maar ik heb nog niks ontvangen. De prijs is omhoog gegaan naar € 31,86. Er zijn al wat topics in het forum van ontevreden kopers die zich misleid voelen, doordat er standaard 'instant delivery' bij elk product staat:

http://www.cdkeysdiscount.com/forum.php?gp_do=s&id=365
http://www.cdkeysdiscount.com/forum.php?gp_do=s&id=374

Maar goed, ik kan nog wel even wat geduld opbrengen. Hopelijk ontvang ik de key wel dit weekend.
Die reacties zijn van de mensen die hem hadden gepreorderd en niet konden wachten. Er stond namelijk 1-2 dagen voor release OF op de dag van de release.
Uiteindelijk kreeg ik de key om 18:00. Waarschijnlijk moesten ze wachten op de fysieke doosje en dan inscannen, want ik kreeg een scan/foto van de key. Er staat ook ergens dat ze er veel meer hadden dan dat ze verwachte, dus ze zullen het er wel druk mee hebben.
Maar voor de prijs vind ik het niet zo erg. Heb er vorige week dinsdag 23,89 voor betaald :9~ . En de Elite soldier pack dlc zat er netjes bij :).

Kortom in mijn optiek een goede winkel, alleen een beetje traag met het leveren en reageren op het forum. Heb eerder Borderlands 2 daar ook besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Laatst online: 09:14

fynrd1

Fooled by Randomness

Hoiz schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 13:55:
Lijkt me heel sterk, heb hier 2licenties gekocht en nog steeds actief, ze zijn daarnaast ook vrij actief op social media.

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis1109
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 20:55
Eergister battlefield 3 met expansies gekocht op Greenmangaming.com
Meteen key levering na betaling! Als je zoekt op het ent kom je ook nog 20% korting tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastian433
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 23:45
shenr schreef op zaterdag 13 oktober 2012 @ 01:48:
nee dat was niet zo, ik heb de Russische met een mijn eigen IP geactiveerd volgens mij vorige week nog.
maar inderdaad bij diezelfde winkel moet het nu met VPN.

edit: afgelopen maandag heb ik nog zonder VPN geactiveerd zelfs

[ Voor 7% gewijzigd door bastian433 op 14-10-2012 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo heb vannacht 3 keys binnen gehad voor bitdefender via culgame werkt verder prima en ben niet gebeld (kan ook niet alleen adress is echt nou ja echt tis mijn oude adres en telefoon nummer is nep)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

En nog een maand te gaan voor black ops 2 en nog steeds niet duidelijk welke onlinekey store de bonusmap heeft. Zit nu te twijfelen om maar de boxedversion te pre-orderen (41 euro bij gamesync http://www.gamesync.nl/ca...2-pc-kopen-bestellen.html , daar staat bij dat je de bonusmap krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:55

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand of je met de Command & Conquer The Ultimate Collection (Code In A Box) (o.a. bij Bol te koop) de games die op Steam beschikbaar zijn (C&C3, RA3 e.d.), ook daar kunt activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
zAo schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 19:05:
Weet iemand of je met de Command & Conquer The Ultimate Collection (Code In A Box) (o.a. bij Bol te koop) de games die op Steam beschikbaar zijn (C&C3, RA3 e.d.), ook daar kunt activeren?
Volgens mij niet dat is een EA box als ik me niet vergis, dus is volgens mij alleen op origin te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twist
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Xcom bij www.cdkeyhouse.com gekocht, maar ik kreeg eerst een key niet werkte. Dus ticket aangemaakt op hun site, na ongeveer 4 uur kreeg een nieuwe die wel werkte. Wel een beetje vreemd want ik bleek dus ook gewoon 2 keys te moeten krijgen, eentje extra voor de dlc. Maargoed, ze hebben het wel snel opgelost dus we zullen het maar als positief beoordelen :)

Waarom willen ze eigenlijk allemaal zo graag je eerst een sms'je sturen voor identiteitscontrole oid? Wat boeit hun dat nou wie je bent en waar je woont?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ienni1983
Twist schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 19:33:
Xcom bij www.cdkeyhouse.com gekocht, maar ik kreeg eerst een key niet werkte. Dus ticket aangemaakt op hun site, na ongeveer 4 uur kreeg een nieuwe die wel werkte. Wel een beetje vreemd want ik bleek dus ook gewoon 2 keys te moeten krijgen, eentje extra voor de dlc. Maargoed, ze hebben het wel snel opgelost dus we zullen het maar als positief beoordelen :)

Waarom willen ze eigenlijk allemaal zo graag je eerst een sms'je sturen voor identiteitscontrole oid? Wat boeit hun dat nou wie je bent en waar je woont?
Het gaat erom dat je geen valse informatie opgeeft als je bijv. met een creditcard of paypal betaalt
door mate van die ID kaart kunnen ze dus je naam nagaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 20:45
Afgelopen vrijdag FIFA 13 bij G2Play besteld. Duurde een tijdje voordat de betaling was verwerkt, maar snel daarna verscheen de key in mijn mail. Werd direct geaccepteerd door Origin.

+1 voor G2Play dus :)

[ Voor 4% gewijzigd door Tackleberry op 15-10-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Weet iemand waar je (goedkoop) Medal of Honor Warfighter voor op de PC kunt kopen?
Ik zie overal prijzen van circa €35,- - €40,- euro. Niks te vinden voor onder de €30,- euro?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trixx

trixx

-CTU- SuiZide

iApp schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 19:46:
Weet iemand waar je (goedkoop) Medal of Honor Warfighter voor op de PC kunt kopen?
Ik zie overal prijzen van circa €35,- - €40,- euro. Niks te vinden voor onder de €30,- euro?
Limited edition bij cdkeydeal Net geen € 30,-. ($ 38.99)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightswift
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09-2014
Fifa13 zojuist gekocht via G2Play.net. +1
Betaling gedaan via IDEAL, key vrijwel direct binnen na betaling.
Prima deal! Download loopt!
Pagina: 1 ... 18 ... 52 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor discussie en ervaringen rond aanbieders van gamekeys.

- niet vragen om ervaringen: gebruik de zoekfunctie.
- houd het specifiek op de webshop gericht
- vraag niet om aanbiedingen, daarvoor is dit topic niet bedoeld

Dit topic is nadrukkelijk niet bedoeld voor het bespreken van dubieuze manieren om keys werkend te krijgen en andere vormen van het omzeilen van beveiligingen. Houdt het a.u.b. bij aankoopervaringen, dan kan dit topic gewoon open blijven.

Wil je prijzen vergelijken van keys, dan kan je hier terecht:

http://www.dlcompare.com/
http://www.gamekeyfinder.de/
http://www.cdkeyprices.com/

Gezien de overlap met AK is het topic vanaf nu (02-04-'13) ook daar als alias te vinden. Let wel, alles is op eigen risico