Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter

Accessoires voor de Samsung (Google)Galaxy Nexus

inhoudsopgave
Een kort woord vooraf
AccessoiresGerelateerde topics
Woord tot slot

Een kort woord vooraf
Weken voor de officiële launchdatum in Nederland is het Galaxy Nexus topic al 650 posts rijk. Alles lijkt erop dat de nieuwe Nexus met Android 4.0 een megahit gaat worden in Nederland. De import van het toestel zal waarschijnlijk gaan plaatsvinden vanaf dag één, en zodra hij de Nederlandse winkelschappen aandoet zullen dezelfde schappen waarschijnlijk in no-time ook weer leeg zijn. Ook beginnen her en der geruchten de kop op te steken dat verschillende fabrikanten al zijn begonnen met het maken van verschillende accessoires voor deze nieuwe Androidtopper.

Dit topic is bedoeld om alle mogelijke accessoires voor de Samsung (Google) Galaxy Nexus te bespreken. Van de meest voorkomende soorten accessoires zullen enkele voorbeelden in de TS worden opgenomen, maar dit is uiteraard geen uitputtende lijst. Neem dus gewoon op je gemak het topic door; hoewel shoppen slechts zelden leuk is, is het scoren van toffe accessoires voor je nieuwe Galaxy Nexus natuurlijk wél supervet! Wijs elkaar gerust op aanbiedingen, actiecodes etc., maar ga niet in strijd met het algemeen beleid een inkoopactie op touw zetten; regel dit via DM met elkaar.

Accessoires
Een kort overzicht van een aantal verschillende accessoires. Klik op de thumb voor een link naar de betreffende (web)shop. Heb je iets gespot wat ab-so-luut in de TS moet; stuur me even een DM!

De tabellen zijn nog leeg. Het geeft echter wel een beeld hoe de TS rustig maar zeker gevuld zal gaan worden met de verschillende accessoires.

Hoesjes
Thumb
Model
Omschrijving
Prijs
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/jkhwsh.jpgLeren
Pullcords
Na even aanrommelen met te kleine maten, zijn er ondertussen verschillende pullcords op de markt die 100% goed passen. Voor € 19,- heb je een schijnbaar goede, maar let wel even op de pasvorm! (ervaring 1, 2)Vanaf +- €13, €19 voor de MP
€9,95Neopreen hoesjeHoesje van neopreen (dat materiaal van duikpakken) met een Androidlogo eropAfbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2ev3i1u.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/ay35lz.jpgFlipoversEr is een aantal mooie leren flipovers te koop; Melco staat goed bekend en maakt mooie hoesjes. De hoesjes kun je goedkoper vinden, maar met Melco zit je altijd goed!€ 34,95

Accu's, opladers en (data)kabels
Thumb
Naam
Omschrijving
Prijs
Afbeelding 100*75Naam Omschrijving PRIJS
PrijsNaam Omschrijving Afbeelding 100*75

Autohouders en cradle's
Thumb
Naam
Omschrijving
Prijs
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/3093rqx.jpgOfficiële Samsung CradleOfficiële Samsung cradle, deskstand. Hij heeft oplaadmogelijkheid, maar oplader wordt niet bijgeleverd. De Nexus gaat er horizontaal in.€39,-
€ 59,99Samsung AutohouderNa maanden wachten komt hij dan toch nog; een autohouder voor de Galaxy Nexus! Laatste berichten hier...Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/2zh01mr.jpg

Gerelateerde topics
Google Galaxy Nexus
Samsung Galaxy Nexus - Levertijden / Abonnement topic
Rooten en custom roms -volgt-
Android Market en applicaties - Deel 14
Android Games - Discussie & Ervaringen

Woord tot slot
Heb jij een accessoire gevonden die je wel een plekje in de TS gunt; stuur me even een DM! Niet alle suggesties zullen worden opgenomen; de TS is toch een beetje de plek waar de mooiste of beste accessoires een ereplekje krijgen, en in het kader van de overzichtelijkheid zullen per soort accessoire hooguit 7 à 8 accessoires opgenomen worden...

Voor wat betreft de lay-out; hij is weinig bijzonder, maar wel vanuit scratch gebouwd door Obiter Dictum. Het staat je uiteraard geheel vrij om de layout over te nemen, maar een DM met mededeling dat je de layout overneemt wordt op prijs gesteld!
Dit in het kader van een stukje ego-boosting!

[ Voor 19% gewijzigd door Obiter dictum op 09-08-2012 11:55 ]

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
-gereserveerd- :)

GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
Dat dock dat ze toonden op de presentatie is toch wel interessant, met die dock connector. Geen gekloot meer met de goede plugjes (HDMI, USB e.d.) in de goede gaten stouwen, gewoon erin leggen/stoppen en gaan met die banaan :)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
En het lijkt erop dat dat dock over niet al te lange tijd ook in de schappen zal komen te liggen: http://www.ubergizmo.com/...kes-an-online-appearance/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 178198

De eerste Accessoire is verkrijgbaar voor preorder, het is het dock van de introductie. link

edit: 2 Accessoires, de cardock is ook al te preorderen: link

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 178198 op 15-11-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Anoniem: 178198 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:09:
De eerste Accessoire is verkrijgbaar voor preorder, het is het dock van de introductie. link

edit: 2 Accessoires, de cardock is ook al te preorderen: link
Oef, die cradle vind ik wel erg mooi maar volgens mij zie ik daar een passieve autohouder van 48 euro... Dat is wel erg duur niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Obiter dictum schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:28:
[...]

Oef, die cradle vind ik wel erg mooi maar volgens mij zie ik daar een passieve autohouder van 48 euro... Dat is wel erg duur niet?
Is inderdaad duur. Maar staat wel Actieve houder in de titel. En kan niet opmaken of het dus via de pogo plug gaat of via een bijgeleverd snoer waarbij de houder dus passief is(zou wel nasty naai streek zijn). De cradle is inderdaad prachtig alleen ben ik benieuwd hoe het zit met de powerknop. Als ik hem op mijn nachtkastje zet kan ik hem dus niet s'nachts effe aan zetten. Dan zal ik hem er dus eruit moeten halen. Of 4.0 moet dus net als windows het toestaan om het touchscreen actief te laten zonder het beeldscherm aan te hebben (volgens mij kon dit niet in de vorige versie's) dit zou dan wel een nice hidden feature zijn van 4.0 (moet deze functie zich wel automatisch uitzetten als hij uit de dock gaat anders springt hij telkens aan in de broekzak).

edit: Zie trouwens dat in de tabellen van de startpost de onderste rij de eerste en laatste collom omgedraaid zijn. Afbeelding moet links en prijs rechts want zo is het ook in de rest van het tabel.

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 178198 op 15-11-2011 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb net een mailtje terug van Telekom Telekom, Mijn vragen waren: 1. Kan de dock data overdragen of alleen opladen? 2. Klopt de 10 dagen levertijd uit de mail of de 5dagen van de site? 3. Kan er een notificatie op het pakket met levertijden i.v.m. aanwezigheid (ploegendienst)?

Hierop kreeg ik deze mail met wat interesante weetjes:

Geachte heer Stolte,

Bedankt voor uw berichten.
De Dock heeft inderdaad ook de optie om data over te dragen.

De levertijd is inderdaad ongeveer tien werkdagen. Dit is niet alleen voor ons maar voor heel Nederland.
Ons excuses voor de lange levertijd.

Bij verzending kunnen wij indien u wenst wel een tijd erop zetten.

Hopende u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Danny Meijer

Real Stores B.V.
Team TelecomTelecom

De dock kan dus ook voor data gebruikt worden (dat ondersteund de pogoplug dus) en heel Nederland zal ongeveer de zelfde leverdatum hebben ~10werkdagen vannaf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Oeh, ik ben erg benieuwd naar meer details over de car dock! Als deze inderdaad verbinding maakt via de 3 koperen puntjes, en net zoals bij de Galaxy S2 car dock een power & audio connector op de dock zelf heeft zitten, zou dit ideaal zijn! Dan hoef je als je in de auto stapt alleen maar de telefoon in de dock te klikken en kunnen de power & audio kabels permanent in de dock blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-06-2024
Ik wil graag even het volgende hoesje aanmelden ( nog niet leverbaar )
http://www.budgethoesjes.nl/samsung/i9250-galaxy-nexus-1

Afbeeldingslocatie: http://www.budgethoesjes.nl/media/catalog/product/cache/1/image/265x265/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/_/1_10_6.jpg

EN deze

http://www.phonextra.nl/n...-samsung-galaxy-s-ii.html

Afbeeldingslocatie: http://www.phonextra.nl/media/catalog/product/cache/1/image/800x800/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/f/l/flexi.gif

GoT F1 PlayStation Racing League Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-04 19:21
Leuke hoesjes :). Alleen jammer dat bij de eerste de hoeken boven niet afgedekt zijn.

Ik kan jammer genoeg nog weinig pouches vinden voor de GN en als ik ze vind zijn ze nog niet op voorraad, aangezien ik hem al besteld heb zou ik ook gelijk al een pouch willen hebben.

Bij de pdashop.nl heb je ook een mooie wel prijzig.

En ook nog een paar op GSMpunt.nl

[ Voor 24% gewijzigd door disturbedmind op 25-11-2011 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-04 10:10

MethinX

't is wat!

Ik heb die 2e van phoneExtra besteld (de zwarte). Volgens mij is dat hetzelfde matriaal als het standaard hoesje die ik bij mijn N1 heb, en die beviel prima. Ik zal laten weten als ik hem binnen heb.

Nu nog de GN zelf bestellen :)

Je moet doen wat je niet laten kunt, en laten wat je niet doen kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Ik heb zelf deze besteld en al binnen. Op de website staat dat hij geschikt is voor de Galaxy Nexus, maar de afmeting van het hoesje is 125 mm lang en de Galaxy Nexus is 135,5 mm lang... Dus maar even zien of het goed gaat passen. Ik hoop niet dat hij er te veel uitsteekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

MethinX schreef op zaterdag 26 november 2011 @ 20:10:
[...]

Ik heb die 2e van phoneExtra besteld (de zwarte). Volgens mij is dat hetzelfde matriaal als het standaard hoesje die ik bij mijn N1 heb, en die beviel prima. Ik zal laten weten als ik hem binnen heb.

Nu nog de GN zelf bestellen :)
Ik heb het hoesje ontvangen, maar ik vraag me af of ie wel goed past om de Galaxy Nexus. Het hoesje is namelijk 12,5cm lang, terwijl de specs van de GN aangeven dat hij 13,5 cm lang is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
MethinX schreef op maandag 28 november 2011 @ 21:46:
Ik heb het hoesje ontvangen, maar ik vraag me af of ie wel goed past om de Galaxy Nexus. Het hoesje is namelijk 12,5cm lang, terwijl de specs van de GN aangeven dat hij 13,5 cm lang is...
En dat gaat heeeeel veel gebeuren; paupershops gaan en masse hoesjes voor de SGS2 verkopen voor de GN, mark my words. Er zijn gewoon nog geen hoesjes groot genoeg voor de GN, want er zijn nog geen telefoons zo groot als de GN. Dan liever even wachten tot een webshop fair genoeg is om een hoesje te verkopen die daadwerkelijk past, dan een centimeter (!!!) te kort hoesje hebben.

Wees dus erg voorzichtig met het kopen van een hoesje; dikke kans dat hij echt slecht past!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Ik heb nu deze en die schijnt wel op maat gemaakt te zijn voor de GN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324274

iemand enig idee of het scherm verlicht blijft als de GN in de dock zit? de powerknop zit namelijk aan de onderkant als hij erin zit.

mocht ie wel aanblijven, ideaal voor op het bureau, maar dan zou hij voor het opladen snachts niet fijn kunnen worden gebruikt als klok o.i.d.
iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Meerdere accesoires voor de GN in preview, heb ook de youtube fimpjes erbij gezet.
Originele bron is van android central

Car holder
Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/imagecache/w550h500/postimages/684/galaxy-nexus-car-dock.jpg
YouTube: Genuine Samsung Galaxy Nexus Vehicle Dock - ECS-K1F2BEGSTD
Horizontal docking
Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/imagecache/w550h500/postimages/9685/gn-pogodock.jpg
YouTube: Samsung Desk Stand for Galaxy Nexus - EDD-D1F2BEGSTD
HDMI docking
Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/imagecache/w450h400/postimages/9685/gn-hdmidock2.jpg
YouTube: Samsung Galaxy Nexus Desktop HDMI Dock - EDD-H1F2BEGSTD
Spare battery charger
Afbeeldingslocatie: http://cdn.androidcentral.com/sites/androidcentral.com/files/imagecache/w450h400/postimages/9685/gn-battery-loader2.jpg
YouTube: Samsung Galaxy Nexus Holder And Battery Charger - EBH-1F2SBECSTD

Car holder vind ik echt erg nice! zeer goed uitgedacht op deze manier!
Die horizontal dock vind ik ook erg nice, alleen wat ik jammer vind is dat je scherm ( launcher ) niet meedraait horizontaal... wellicht komt dat bij een update nog beschikbaar, maar het is voor mij gevoel als desktop dock wel vreemd...
HDMI ding is wel leuk, alleen foto's laten zien hiermee is denk ik niet zo handig ( tuurlijk heb je lange HDMI kabels, maar dit is meer voor naast de tv...
Spare battery holder leuk, maar zou me telefoon er niet inzetten, vind het te gammel! wel goed gebruikt van die pinnen aan de zijkant van de telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324274

Carholder is zeker nice, die hdmi dock is perfect om snachts je telefoon te laden en even op je klok te kijken indien nodig.

Maar zoals je zegt, die bureaudock is eigenlijk zinloos als je scherm niet rotate..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Hehe, eindelijk passende hoesjes voor de Nexus gevonden _/-\o_ _/-\o_ :9~

http://www.mobielbereikba...KaV0ND15awCFQQj3godT1cnOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Heb me deze besteld: http://www.mobilefun.nl/3...-galaxy-nexus---zwart.htm

Krijg hem vrijdag. Jammer dat het verzenden bij snelle levering 10 euro is, dus maar standaard levering gekozen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:59
MethinX schreef op maandag 28 november 2011 @ 21:46:
[...]

Heb deze net ook besteld, hij moet hem nu wel opnieuw bestellen vanuit Polen, maar zelfs na 3 keer vragen garandeerde hij dat het hoesje voor de galaxy nexus gemaakt is, dus heb 'm maar besteld. Anders stuur ik 'm mooi terug. Toch geen haast, haal de telefoon toch pas over een paar week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Iemand die toevallig weet of Konkis ook met een galaxy nexus hoesje komt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qzar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-04 13:00
Is misschien ook handig om er een mhl kabel bij te plaatsen?
Bijvoorbeeld: http://www.allekabels.nl/telefoon/MHL-naar-HDMI-Kabel.html

Geen idee of dit goede prijs is hiervoor, waren de eerste die ik tegenkwam op google

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 435440

Heeft iemand het hoesje: Samsung Galaxy Nexus neopreen telefoonhoesje - paars van de site PhoneXtra.nl
al getest of het goed zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

Anoniem: 435440 schreef op woensdag 07 december 2011 @ 16:01:
Heeft iemand het hoesje: Samsung Galaxy Nexus neopreen telefoonhoesje - paars van de site PhoneXtra.nl
al getest of het goed zit?
Ik heb het hoesje, de telefoon kan ik als het goed is morgenavond ophalen. Ik zal laten weten hoe ie zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb je al nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oeps zie nu pas dat er morgen avond staat sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MethinX

MethinX

't is wat!

Ik heb de telefoon binnen, dus ik heb het neopreen hoesje van PhoneXtra gepast. Eerlijk gezegd vind ik hem voor geen meter passen. Het hoesje is te breed waardoor de telefoon niet helemaal strak erin blijft zitten, en erger nog, het hoesje is te kort waardoor de telefoon een stukje uitsteekt, zie foto's.

Ik ga maar even afwachten tot er goede hoesjes te krijgen zijn voor een redelijke prijs.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/6907788/IMG_20111208_184951.jpg
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/6907788/IMG_20111208_185035.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:10
Is die officiële samsung carholder al ergens in Nederland te koop? Zonder is het toch vrij lastig navigeren ;)

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor de info, dan bestel ik dit toch maar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phonextra
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-03-2022
Beste mensen,

Bij gebrek aan een echte Samsung Galaxy Nexus of een dummy heb ik simpelweg de meetlat erbij gepakt. Het hoesje was exact 13,4 mm en zou dus nét moeten passen.

Nu de Nexus er is en bij kopers van het hoesje duidelijk is dat het nèt niet past haal ik de hoesjes voor deze telefoon van de site.

Het zijn verder hele leuke hoesjes en ook goedkoop, maar in de praktijk is nu duidelijk dat het beter kan en dus wachten we even op PDair, Bugatti en Krusell die de komende dagen met op maat gemaakte hoesjes komen. Wèl veel duurder, maar OK...

Sorry, maar 'the proof of the pudding is in the eating...'

Wie het hoesje retourneert kan een ander hoesje uitzoeken of de betaalde €5,99 terugkrijgen.

Peter Otte
Phonextra.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Laguna schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 00:31:
Is die officiële samsung carholder al ergens in Nederland te koop? Zonder is het toch vrij lastig navigeren ;)
Daar zit ik ook op te wachten, volgens mij is 'ie ook in de UK/USA nog niet leverbaar. Een aantal sites hebben het over begin 2012, vreemde strategie eigenlijk.. de accessoires anderhalve maand na het toestel zelf releasen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Iemand die van mobile supplies al binnen en gepast om de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
alwaysleft schreef op zondag 04 december 2011 @ 13:04:
Heb me deze besteld: http://www.mobilefun.nl/3...-galaxy-nexus---zwart.htm

Krijg hem vrijdag. Jammer dat het verzenden bij snelle levering 10 euro is, dus maar standaard levering gekozen :9
Mobilefun.nl is een afrader, product is zaterdag verstuurd en nog steeds niks binnen. 3 werkdagen levertijd was het met enkele gevallen 5 werkdagen. Nog steeds niks. Volgens mobilefun.nl komt die dinsdag, dat is anderhalve week! Erg boos op mobilefun.nl :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:12
GrandPuba schreef op vrijdag 09 december 2011 @ 16:23:
Iemand die van mobile supplies al binnen en gepast om de telefoon?
Ik heb zowel het (zwarte) hoesje als siliconen huls binnen (1 dag na bestelling!) Helaas heeft 2call.nl zelfs nog geen verzend bericht voor mijn GN verstuurd, dus kan je op zijn vroegst dinsdag vertellen hoe goed een en ander past. Het hoesje ziet er redelijk goed uit, niets bijzonders, en leer? Ik denk het niet, meer leer-look alike.. Bomt niet echt voor die prijs, en ik denk dat ik als ie te koop is toch dat suède hoesje wil hebben met die androidjes er op ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Laatst online: 20:59
Bedankt voor de foto's MethinX, heb meteen even met phonextra gebeld en order is netjes geannuleerd en krijg m'n geld terug..:)

Nu op zoek naar een ander mooi, goedkoop neopreen hoesje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406837

Ik heb de flexiskin hoesje van mobilfun binnen had wel voor de Express service gekozen, duur maar netjes volgende dag in huis. Had de GN al en paar keer bijna laten vallen vond hem erg glad, nu mooie skin er omheen. Past goed, helaas achterzijde hoog glans, had mat mooier gevonden maar dat is persoonlijk. Hij past perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phonextra
  • Laatst online: 11-03-2022
Leontine,
Case-Mate heeft -heel snel eigenlijk- Barely There hoesjes voor de Nexus uitgebracht. Met een stroef rubber laagje, zoals ze er al waren voor de S en de SII. En die zijn al leverbaar ook. €22,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Anoniem: 406837 schreef op zaterdag 10 december 2011 @ 18:14:
Ik heb de flexiskin hoesje van mobilfun binnen had wel voor de Express service gekozen, duur maar netjes volgende dag in huis. Had de GN al en paar keer bijna laten vallen vond hem erg glad, nu mooie skin er omheen. Past goed, helaas achterzijde hoog glans, had mat mooier gevonden maar dat is persoonlijk. Hij past perfect!
Moest er iemand thuis zijn om te tekenen?? Bij DHL volgens mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Iemand al een goede pull case kunnen vinden? Liefst van kwaliteit leer. Zit zelf al een week hier en daar te zoeken, maar kan zelf helaas niets vinden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Laatst online: 22-04 10:48
Pull case wil ik ook voor mijn Nexus halen. Ik ken het principe van mijn vriendin die gebruikt hem ook voor haat kleine android. Werkt perfect en de telefoon is goed beschermd. Ik heb er nog steeds geen gevonden.

Zo'n rubberen case vind ik zelf niks. Naar mijn inziens wordt de telefoon alleen maar dikker er van en wordt je scherm niet beschermd. Wanneer de telefoon zou vallen is zo'n rubberen case wel uitermate geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mooi sillicon case voor de Nexus, vanaf morgen leverbaar :) Doen ook verzenden naar Nederland.

http://www.amzer.co.uk/Am...kin-Case-Black-P92681.htm

Inclusief verzenden slechts 15 euro :)

[ Voor 11% gewijzigd door alwaysleft op 11-12-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406837

alwaysleft schreef op zondag 11 december 2011 @ 11:49:
[...]
Moest er iemand thuis zijn om te tekenen?? Bij DHL volgens mij wel
Ja klopt wel tekenen idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
Cache schreef op zondag 11 december 2011 @ 15:33:
Iemand al een goede pull case kunnen vinden? Liefst van kwaliteit leer. Zit zelf al een week hier en daar te zoeken, maar kan zelf helaas niets vinden... :(
Echt goede pull cases / pouches zijn er nog niet zoals die van Valenta etc. waar het touwtje ook nog eens netjes aan de andere kant vastzit met een magneetje... waardoor je telefoon er niet zomaar uit kan vallen als je het hoesje omgekeerd vasthoudt.
Ben ook veel aan het zoeken geweest, heb nu een hoesje liggen maar daar past de telefoon wel in maar is in hoogte tekort, waardoor hij gewoon een centimeter uitsteekt.
Hoesje van Mobile Supplies is opzich goed ( steekt echt nog een randje van een paar milimeter uit ) maar de breedte is niet zo, je telefoon kan er als je niet oplet makkelijk uitvallen als je het hoesje onderste boven houdt, bovendien heeft deze geen puller, als dit hoesje een puller zou hebben met magneetje is het een echte aanrader! voor nu zeker goed bruikbaar... hoesje is igg wel gemaakt voor de GN ( thans dat zegt het label :) ).

[ Voor 6% gewijzigd door GrandPuba op 12-12-2011 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-04 16:41
Iemand al meer informatie over de car holder?
Ik wil er sowieso een hebben, maar wil wel de officiele Samsung car holder.
Vind het super dat hij met de dots connect, want dan beschadig je niet je
micro-sub aansluiting als je hem er elke dag 4x indrukt.
Vraag me alleen wel af hoe je het scherm van beveiliging afhaalt?
Weet iemand hoe deze werk?
En ik las iets over Data overdragen?
Wat houd dit precies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Laatst online: 21-03-2023
Cache schreef op zondag 11 december 2011 @ 15:33:
Deze van phonextra besteld. Van polar bear als ik me niet vergis. Vrijdag besteld. Maar nog niet binnen helaas.

http://www.phonextra.nl/s...lederen-schuifhoesje.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Oeh! Die zien er wel netjes uit, straks maar eentje aanschaffen. Of misschien toch deze die ze al eerder op hun site hadden staan:

http://www.phonextra.nl/s...hoesje-met-trekkoord.html

Die is een paar euro goedkoper en zou, mocht hij qua leer tegen vallen, prima kunnen dienen als tijdelijk hoesje voordat de bekende merken met hun hoesjes komen.

[ Voor 25% gewijzigd door Cache op 13-12-2011 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-04 19:39
Las op XDA dat de barely there casing ook niet echt goed past... Denk dat ik em lekker zonder hoesje hou :) O+

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366364

Cache schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:25:
Oeh! Die zien er wel netjes uit, straks maar eentje aanschaffen. Of misschien toch deze die ze al eerder op hun site hadden staan:

Die is een paar euro goedkoper en zou, mocht hij qua leer tegen vallen, prima kunnen dienen als tijdelijk hoesje voordat de bekende merken met hun hoesjes komen.
Ziet er goed uit. Kan je meer laten weten over dit hoesje als je hem hebt. Ik denk dat ik hem ook ga bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Laatst online: 21-03-2023
Anoniem: 366364 schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 16:42:
[...]

Ziet er goed uit. Kan je meer laten weten over dit hoesje als je hem hebt. Ik denk dat ik hem ook ga bestellen.
Hoesje past perfect...maar kwaliteit is matig en is zeker niet van echt leder.
Ik ga hem gebruiken tot er een passend hoesje van een gerenommeerd merk te krijgen is

Update: peter van phonextra meld dat hij van echt leer is. Schijnt een Leermerk op te zitten maar jan hem niet zo snel vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door karimski op 13-12-2011 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Ben zelf geslaagd met dit hoesje: http://www.phonextra.nl/m...s-i9250-s-shape-grey.html.

Zit er super goed omheen, en perfecte prijs voor een goed zittend hoesje. Ideaal zijn sillicon hoesjes tegen vallen :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Mensen die op zoek zijn naar een leren hoesje, heb ik een hele goede tip. Namelijk het merk Pdair.

Die hebben kwalitatief de beste leren hoesjes ( heb het S2 hoesje nog, super hoesje was dat.)

Dit is hem:

http://www.pdair.com/cata...1001362&products_id=34165

Pdair verzend wereldwijd gratis :) , levertijd was bij mij 2 weken en dan had ik hem in huis :) Super goed echt leer :)

( zit ook nog een gratis sleutelhanger bij, toch leuk dat ze dat doen :) )

[ Voor 26% gewijzigd door alwaysleft op 13-12-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Deaken
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 23:11

The Deaken

Nexus

http://www.todaysbestdeal.nl/
vandaag in de aanbieding, universeel dus past altijd :)

Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:34
alwaysleft schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 19:35:
Mensen die op zoek zijn naar een leren hoesje, heb ik een hele goede tip. Namelijk het merk Pdair.

Die hebben kwalitatief de beste leren hoesjes ( heb het S2 hoesje nog, super hoesje was dat.)

Dit is hem:

http://www.pdair.com/cata...1001362&products_id=34165

Pdair verzend wereldwijd gratis :) , levertijd was bij mij 2 weken en dan had ik hem in huis :) Super goed echt leer :)

( zit ook nog een gratis sleutelhanger bij, toch leuk dat ze dat doen :) )
Ff voor de zekerheid, hier zit geen bevestiging aan voor aan je riem toch? Gewoon puur zon leren hoes? Past de Nexus er ook goed in?

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:26
phonextra schreef op zondag 11 december 2011 @ 09:54:
Leontine,
Case-Mate heeft -heel snel eigenlijk- Barely There hoesjes voor de Nexus uitgebracht. Met een stroef rubber laagje, zoals ze er al waren voor de S en de SII. En die zijn al leverbaar ook. €22,99
Helaas zijn ze als ik het topic op XDA mag geloven niet helemaal optimaal voor de GN, er wordt gesproken over een redelijke speling, alsof het hoesje voor de (dikkere) LTE-versie van de GN is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 435002

ik zoek nog een hoesje voor de galaxy nexus die volledig dicht is. zodat er geen stof enz.. in kan komen op me werk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow-Dancer
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Cache schreef op dinsdag 13 december 2011 @ 10:25:

Ik heb dit hoesje vandaag binnen gekregen. Op de website staat: "Uw Samsung Galaxy Nexus is groot. Zo groot dat Phonextra er door Call-Me in Polen speciaal hoesjes voor liet maken."

Wat lees ik nu op het (overgeplakte)stickertje van de verpakking?:
Afbeeldingslocatie: http://img12.imageshack.us/img12/9784/img20111214221933.jpg
LG Swift 3D? (Optimus 3D)

Het is dus niet zo gek dat dit het resultaat is :'( :
Afbeeldingslocatie: http://img641.imageshack.us/img641/6647/img20111214wa0002.jpg
Ik kan het verkeerd hebben maar dat het zo eruit steekt kan toch niet goed zijn?

Op de site zijn ook geen hoesjes te koop voor de LG Optimus 3D dus het kan niet zijn dat mij een "verkeerde" is verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Shadow-Dancer schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:37:
[...]

Ik heb dit hoesje vandaag binnen gekregen. Op de website staat: "Uw Samsung Galaxy Nexus is groot. Zo groot dat Phonextra er door Call-Me in Polen speciaal hoesjes voor liet maken."

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik kan het verkeerd hebben maar dat het zo eruit steekt kan toch niet goed zijn?

Op de site zijn ook geen hoesjes te koop voor de LG Optimus 3D dus het kan niet zijn dat mij een "verkeerde" is verstuurd.
Het lijkt er eerder op dat ze gewoon een graantje mee proberen te pikken van de GN hype. Phoneextra probeerde dat al met de neoprene hoesjes, en nu opnieuw lijkt het. Beetje tragisch dat ze ook gewoon een stickertje over het eigenlijke model plakken :')

Misschien toch maar even wachten op hoesjes van gerenomeerde merken als Konkis, Melkco, Mofi of Krussel

• Cache
Shadow-Dancer schreef op woensdag 14 december 2011 @ 23:37:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]

Ben ik blij dat toen ik wilde bestellen plotseling alle hoesjes uitverkocht waren. Beetje jammer dat phonextra dit flikt, ik zoek dus nog wel even verder...

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19:20
Heeft iemand al ervaring met de invisible shield van Zagg voor de GN?

• RoosW
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:12
Mijn GN is dus gearriveerd, en meteen de 2 opties (siliconen cover en semi-leren pouch) geprobeerd.
mobilesupplies.nl is de leverancier van beide.
De siliconen cover, is dus weggegooid geld, althans als je de 'slim' look mooi vind van de GN, hij wordt er 2 zo dik door en bijna 2 zo zwaar, door het lage gewicht van de telefoon lijkt het althans zo ;-)
Om niet te spreken over lelijk! Daarnaast is het ook nog eens een 'condoom' dat net niet strak genoeg lijkt te zitten om er zelfverzekerd op te vertrouwen, het voelt alsof ie er zo uit kan vallen bij iets wildere bewegingen.

Het pouch hoesje is een ander geval, past in de lengte iets beter als de foto van een van de posts voor mij, maar de Nexus steekt er nog wel 2 mm uit. Ook is de 'fit' me niet strak genoeg, door de gladde binnenkant heb ik steeds het gevoel dat ie er uit kan glijden.

Heeft er iemand ervaring met andere telefoons met de hoesjes van budgethoesjes.nl? Zitten ze wel strakker? Ik vind die grijze met het robotje best geinig..

[ Voor 10% gewijzigd door RoosW op 15-12-2011 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfooter
  • Laatst online: 21-04 15:07
De passive houder van Brodit is beschikbaar. Ik wil persoonlijk de active die zal denk ik ook niet lang meer op zich laten wachten.

Update zijn toch meer adapters beschikbaar!

Afbeeldingslocatie: http://brodit-images.s3.amazonaws.com/product_image_511324_1-450x450.png

Pasive holder

Afbeeldingslocatie: http://brodit-images.s3.amazonaws.com/product_image_512324_1-450x450.png

Active holder met cigaretten stekker

Afbeeldingslocatie: http://brodit-images.s3.amazonaws.com/product_image_513324_1-450x450.png

Active holder fixed installation

[ Voor 51% gewijzigd door bigfooter op 16-12-2011 12:59 ]

Wind, Waves and Snow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 435118

Ik heb sinds vandaag de ultraclear screenprotector van gallery52.nl op me nexus zitten! Past er perfect op! Bijna geen luchtbelletjes en pak mn scherm toch iets makkelijker vast nu :). En dat voor maar 9,95! Goeie service ook. Had maandag besteld en donderdag nog niks geleverd. Vervolgens via de mail contact gehad en er werd gelijk een nieuwe opgestuurd. Nu vandaag alle 2 geleverd gekregen en kon de eerste houden ter compensatie van de levertijd! Super :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
Alles afgezocht en bij expansys lijkt de samsung carkit het goedkoopst te zijn.
Volgens mij ook alleen bij die website direct voor Nederlanders te bestellen.
Maar de verwachte levertijd verontrust me toch wel:

Original car charger from Samsung for the Google Galaxy NEXUS. Datum van vrijgave: Woensdag 29 Februari 2012

Weet iemand misschien waarom er pas 3 maanden na het uitkomen van de Nexus een product op de markt komt van Samsung met deze functionaliteit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkHe
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-02 09:01
bigfooter schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:52:
De passive houder van Brodit is beschikbaar. Ik wil persoonlijk de active die zal denk ik ook niet lang meer op zich laten wachten.
Ze zijn inmiddels ook al te bestellen in Nederland.
Ik ga denk ik maar die via de sigarettenhouder werkt bestellen.a E49,-

hoewel de actieve carkit van E69 ook wel erg handig is en tenminste netjes weggewerkt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
Revres schreef op zondag 18 december 2011 @ 20:06:
Alles afgezocht en bij expansys lijkt de samsung carkit het goedkoopst te zijn.
Volgens mij ook alleen bij die website direct voor Nederlanders te bestellen.
Maar de verwachte levertijd verontrust me toch wel:

Original car charger from Samsung for the Google Galaxy NEXUS. Datum van vrijgave: Woensdag 29 Februari 2012

Weet iemand misschien waarom er pas 3 maanden na het uitkomen van de Nexus een product op de markt komt van Samsung met deze functionaliteit ?
Da's inderdaad wel heel erg laat. De Britse retailers hebben het over mid januari (http://blog.clove.co.uk/2...to-order-due-mid-january/), dus misschien is die 29/2 wat overdreven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Maar voor dit hoesje gegaan, nadat mn telefoon van mijn bureau was gevallen (door iemand anders!).

http://www.b2ctelecom.nl/...exus-black-met-strap.html

Hopelijk is het wat. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04 11:16
Cache schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:13:
Maar voor dit hoesje gegaan, nadat mn telefoon van mijn bureau was gevallen (door iemand anders!).

Ben erg benieuwd! Ik wil ook zo'n type hoesje, maar dan wil ik wel zeker weten dat de 'pasform perfect is' zoals de reclame zegt... Houdt ons op de hoogte a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Laatst online: 22-04 16:41
Heeft iemand info over de auto houder?
Hoe werkt de aan/-uitknop?
De volume knoppen kan je zien dat deze aan de buitenkant ''gehighlight'' zijn, maar hoe
zit dat met de aan/-uitknop?
En hij schijnt data over te zenden?
Op wat voor manier doet hij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Cache schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 10:13:

Hier nog anderhalf euro goedkoper; http://www.budgethoesjes....cht-leren-pullcord-hoesje

Anoniem: 366364

Die leren pullcord hoesjes lijken me wel leuk. Weet iemand hoe ze passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-04 19:06
Vandaag bij de BelCompany een Case-Mate Tough erbij gekregen, maar deze past net niet lekker, waardoor de power button blijft hangen.
Maar weer terug brengen dan, heb sowieso liever een pouch.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:36

Grozno

acts without consequence!

Weet iemand hier misschien of de MHL-kabel van de Galaxy SII ook werkt voor de Nexus?
Dat is namelijk de enige MHL-kabel die ik tot nu toe heb kunnen vinden...
Als het goed is gebruiken beide telefoons micro-USB, maar ik heb geen idee of er verder nog eisen zijn.

[ Voor 24% gewijzigd door Grozno op 23-12-2011 16:11 ]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thve
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-04 21:16
Anoniem: 435002 schreef op woensdag 14 december 2011 @ 20:09:
ik zoek nog een hoesje voor de galaxy nexus die volledig dicht is. zodat er geen stof enz.. in kan komen op me werk
hier ben ik ook naar opzoek.
helaas heb ik nog niks kunnen vinden.
alleen maar hoesjes die aan een kant open zijn. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-04 14:08
Gaat toch maar langzaam met de spullen voor dit toestel :'( Zal mogelijk ook komen door het formaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Dirtbiter schreef op dinsdag 20 december 2011 @ 12:05:
[...]

Ben erg benieuwd! Ik wil ook zo'n type hoesje, maar dan wil ik wel zeker weten dat de 'pasform perfect is' zoals de reclame zegt... Houdt ons op de hoogte a.u.b.
Ik heb het hoesje eergisteren binnen gekregen, maar helaas is deze ook een halve cm te kort. Verder zit de telefoon er te losjes in. Ik stuur hem dus mooi terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Grozno schreef op vrijdag 23 december 2011 @ 16:08:
Weet iemand hier misschien of de MHL-kabel van de Galaxy SII ook werkt voor de Nexus?
Dat is namelijk de enige MHL-kabel die ik tot nu toe heb kunnen vinden...
Als het goed is gebruiken beide telefoons micro-USB, maar ik heb geen idee of er verder nog eisen zijn.
MHL zou een standaard moeten zijn dus deze zou moeten werken op alle MHL enabled toestellen.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Laatst online: 02:38
Ik heb hem ook besteld hier, inmiddels binnen en ik kan melden dat hij er perfect in past, dit hoesje is duidelijk voor de nexus gemaakt.
Het leer is jammergenoeg een beetje glimmend en glad en ook zeer stug, ik had het liever wat soepeler gezien.. Ook de binnenkant is zeer glad, waardoor de telefoon er makkelijk uit glijdt. Dit is misschien ook een nadeel...
De pullcord werkt zeer goed, mede door de gladde binnenkant.
De afwerking is ok, maar niet super
Al met al ben ik er blij meer voor die 14 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:36

Grozno

acts without consequence!

mafiatounes schreef op zondag 25 december 2011 @ 12:11:
[...]

MHL zou een standaard moeten zijn dus deze zou moeten werken op alle MHL enabled toestellen.
Ik heb het kunnen testen en de MHL-dongle voor de SII werkt perfect met de Nexus :)

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:34
paazei schreef op maandag 26 december 2011 @ 04:07:
[...]

Ik heb hem ook besteld hier, inmiddels binnen en ik kan melden dat hij er perfect in past, dit hoesje is duidelijk voor de nexus gemaakt.
Zou je er eens een foto van willen maken? Met de nexus er in graag.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ik heb het volgende hoesje vorige week ook nog ontvangen (naast het andere hoesje dat niet paste):

http://www.telecomtelecom...amsung-galaxy-nexus-black

Totaal 19 euro (incl verzenden), vond het eerst wel aan de dure kant, aangezien er goedkopere opties zijn. Deze past iig perfect en ben er erg blij mee. :)

Het plaatje op de site heeft zelfs een galaxy nexus in het hoesje en niet een andere telefoon. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Cache op 27-12-2011 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-04 14:08
Hmm, dit lijkt me een goeie tip ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paazei
  • Laatst online: 02:38
Cache schreef op dinsdag 27 december 2011 @ 23:42:
Ik heb het volgende hoesje vorige week ook nog ontvangen (naast het andere hoesje dat niet paste):

Totaal 19 euro (incl verzenden), vond het eerst wel aan de dure kant, aangezien er goedkopere opties zijn. Deze past iig perfect en ben er erg blij mee. :)

Het plaatje op de site heeft zelfs een galaxy nexus in het hoesje en niet een andere telefoon. :P
Dat is vrijwel dezelfde als die van budgethoesjes.nl, alleen is hij daar een paar euro goedkoper.
Het logo zit bij die van budgethoesjes ook op een minder storende plek en de gaatjes zijn anders.
De nexus past er perfect in, ik zal een foto proberen te maken morgen, maar ik ben wel druk bezig geweest het hoesje soepeler te maken, daardoor zitten er veel rimpels in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
paazei schreef op woensdag 28 december 2011 @ 04:03:
[...]

Dat is vrijwel dezelfde als die van budgethoesjes.nl, alleen is hij daar een paar euro goedkoper.
Het logo zit bij die van budgethoesjes ook op een minder storende plek en de gaatjes zijn anders.
De nexus past er perfect in, ik zal een foto proberen te maken morgen, maar ik ben wel druk bezig geweest het hoesje soepeler te maken, daardoor zitten er veel rimpels in.
Er zijn nog wat verschillen:
  • Het 'telecomtelecom hoesje' heeft geen inkepingen aan de bovenkant, de hele telefoon is bedekt
  • Het 'budgethoesjes hoesje' is niet leverbaar, de andere is vandaag besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending bij telecomtelecom, waardoor het verschil nog maar 3,50 euro is...

Is het ook een beetje soepel leer? Dat vraag ik vooral n.a.v. de opmerkingen van paazei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 421911

Graag wil ik de volgende hoesjes aanmelden: Hier en Hier

Deze heb ik net binnen, passen er goed omheen. Website is van een goede vriend van me. :)

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Ik heb zelf het toestel nog niet maar wel alvast het hoesje opgezocht, het wordt van het type barely there. Op XDA is een tread van de Rearth USA case, super dun en volgens vele goede pasvorm voor de gsm versie (extended batt. past nog niet).
Het kost 26 dollar + 9 dollar verzend kosten. ~ 27 euro. (bij coupon: weare2cool invullen geeft een 4 dollar korting, hierdoor komt de totale prijs op 24 euro)
Voor me vorige telefoon (moto milestone) en die van me vriendin (sgs2) had ik custom made cases van easecase. Jammer dat ze niet meer compleet customizem :( (hun oude ebay pagina is er weer)
Heb hem zelf besteld als ie binnen is horen jullie meer.
-Kreeg vandaag een mail dat hij uitverkocht is......-
Gelukkig heb ik me telefoon nu wel

[ Voor 24% gewijzigd door D0gtag op 31-12-2011 19:06 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

• Dirtbiter

Vandaag het hoesje ook ontvangen. Past perfect, stevig, goed gevoerd.

De telefoon wordt er wel fors dikker van, maar dat kan ook niet anders met zoveel voering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
Hier ook het hoesje vandaag ontvangen. (http://www.telecomtelecom...amsung-galaxy-nexus-black) Voor zover te zien goede kwaliteit. Vind hem zelf niet te fors worden. Valt mij nog reuze mij eigenlijk. Pasvorm is voor mij bijna 100% goed. Ik mis bovenaan toch nog wel een millimeter of 2/3. Aangezien ik mij daar zelf nooit zo heel erg druk om maak is het voor mij geen probleem maar kan me voorstellen dat mensen zich er aan kunnen gaan ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeffreyGT
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik ben ook nodig opzoek geweest. Ik kwam de volgende case tegen: Diztronic Samsung Galaxy Nexus Matte
Lijkt veel op de Case-mate barely there, alleen bij deze zijn de bovenkanten ook beschermd en voegt niet te veel "Bulk" toe aan het mooie design zelf.

Afbeeldingslocatie: http://tpu-cases.com/images/prm_dm_blk_az.jpg

Prijs erg gunstig: $9.90 USD (verzending kost $2,59)
Totaal: $12,49 USD

Ik heb goede reviews gelezen en een update zal volgen zodra ik hem binnen heb. To be continued...

[ Voor 17% gewijzigd door JeffreyGT op 02-01-2012 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-04 16:14
Waarvoor is dat gaatje rechtsboven..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:29
daar zit de speaker.
Pieterke schreef op maandag 02 januari 2012 @ 13:13:
Waarvoor is dat gaatje rechtsboven..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-04 16:14
De speaker van de Galaxy Nexus zit toch onderaan de achterkant? Daar waar bovenstaand plaatje de juiste lijn-gaatjes heeft.

Denk zelf dat het een microfoontje is, maar weet het zo niet zeker eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Is volgens mij inderdaad een microfoon (voor noise-cancelling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21:31
Inderdaad is de microfoon voor noise-cancelling, en als je je telefoon op de speaker functie zet (tijdens bellen) dan pakt hij ook die microfoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-04 15:36

Ik heb deze ook besteld en hij bevalt mij ook heel erg goed! De pasvorm is perfect en hij is niet te dik met het hoesje, er zitten ook gaatjes in het hoesje voor de speaker zodat je ringtone niet te zacht klinkt!

19 euro is tegen de prijzige kant maar is het wel waard voor deze kwaliteit vind ik.

[ Voor 5% gewijzigd door EnigmaNL op 04-01-2012 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 439038

Ik heb de originele mesh vent case besteld voor de Nexus!

http://www.mobilefun.nl/3...esh-vent-case---zwart.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
Op het derde plaatje is hij er wel heel duidelijk in gefotoshopt.

Heeft misschien nog iemand een nieuwe levertijd gevonden van de Samsung Carkit ?
Kan alleen nog eind Februari vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Heb nu de rearth case besteld, gisteren op de post dus hopelijk zaterdag thuis (vanuit LA), op XDA had deze case lovende reviews en perfict fit. als ie binnen is neem ik wel een paar plaatjes van me phone met case.
Van de site zelf:Matte black (zelf ook besteld) Plaatje was een beetje te groot voor vandaag :P Deze case heeft als voordeel ook afsluitbare micro usb en audiojack. Wat wel handig is als ik ga trainen enzo (vocht in de openingen).
in het wit Afbeeldingslocatie: http://attachments.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=838478&d=1325464128 Mijn vriendin heeft bijna een jaar de sgs2, en deze gaat onbeschermd mee met haar spullen in de handtas (pijn in me hart), daar komt hij ongeschonden uit met hier en daar een kras op de achterkant (nouwelijks zichtbaar), glas is 100%, dus voor mij zal de bescherming die deze case geeft voldoende zijn.

[ Voor 76% gewijzigd door D0gtag op 05-01-2012 13:49 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste