Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-04 19:06
Teuling schreef op maandag 23 januari 2012 @ 11:23:
Op 9 januari een neopreen pouch op ebay gekocht (Android Neoprene Pouch Case For Samsung Galaxy Nexus). Was eerst sceptisch over de maten, want dat is meestal een probleem. Afgelopen zaterdag binnengekregen en de galaxy nexus past er zeer goed in! Voor $4 een goede koop!

Twee fotootjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
Bedankt voor je aankoop van New Android Neoprene Pouch Case For Samsung Galaxy Nexus c
Verkoper: Gebruikersnaam bidbid_shop ( Feedbackscore van 7302)

En dat voor net drie eurootjes.
And now we wait...

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-03 19:21
Voor dat geld een prima hoesje :).

Die autohouder van dealextreme heb ik trouwens ook gehad, op zich werkt dat goed. Eerst gebruikte ik 'm in combinatie met m'n desire z, later ook een tijdje met de GN. Heb de houder met de desire z verkocht, kreeg tijdje later de carmount binnen specifiek voor GN en die past zeer goed (zie bijvoorbeeld ebay).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-04 10:48
Nou hopelijk vandaag:

Samsung Google Galaxy Nexus Vehicle Mount Kenmerken
Originele auto lader van Samsung voor de Google Galaxy NEXUS.

WAARSCHUWING: Product NIET compatibel met VERIZON editie ’Galaxy NEXUS i515.

Datum van vrijgave: Woensdag 15 Februari 2012
Gewicht: 0,32kg

http://www.expansys.nl/sa...xus-vehicle-mount-225505/

Ik heb de pre-order al lopen vanaf 18-12-11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giosan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-04 12:47
Revres schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 13:21:
Nou hopelijk vandaag:

Samsung Google Galaxy Nexus Vehicle Mount Kenmerken
Originele auto lader van Samsung voor de Google Galaxy NEXUS.

WAARSCHUWING: Product NIET compatibel met VERIZON editie ’Galaxy NEXUS i515.

Datum van vrijgave: Woensdag 15 Februari 2012
Gewicht: 0,32kg

http://www.expansys.nl/sa...xus-vehicle-mount-225505/

Ik heb de pre-order al lopen vanaf 18-12-11.
Net op XDA-Developers het volgende gelezen, wordt je niet echt vrolijk van.. Wacht zelf ook al 2 maanden op de dock, zelfs 1 van de redenen dat ik voor deze telefoon ben gegaan. Snap niet dat het allemaal zo lang moet duren!

----

Originally Posted by dhurley28
Afternoon all, latest news regarding the release date...

I received the following comment in an email from MobileFun regarding my order for the Samsung Desktop Dock (EDD-D1F2BEGSTD)

Samsung have said: "Due to Google software issues the Galaxy Nexus accessories have no current launch date"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
Vraag je je af hoe lastig die software issues kunnen zijn.
ICS is toch al 4 maanden uit en de functies van de pogopins lijken me toch niet lastig te programmeren.
En daarnaast zullen er toch ook accessoires zijn die geen gebruik maken van de pogopins.

Erg slecht nieuws dit voor de de Nexus bezitters en de hele galaxy nexus in zijn geheel.
Probeer nog maar eens mensen enthousiast te maken voor de telefoon als er maar zo bar weinig accessoires voor beschikbaar zijn (tegen over de tonnen voor bijvoorbeeld de S2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giosan
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-04 12:47
Datum van vrijgave: Dinsdag 28 Februari 2012.

Gaat goed..
Gezien de prijs, vertraging en problemen met de officiële desk dock... zijn er al alternatieven gespot die de pogo pins geruiken? Of moeten we zelf aan de slag zoals hier:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1497881

(het gaat me er eigenlijk vooral dat ik makkelijk kan laden, dus zonder in het donker met stekkertjes te pielen, bijkomend voordeel is dat de usb poort niet belast wordt. Dat de middelste pin geen functie heeft bij een simpele of home made dock maakt me niet uit.)

[ Voor 37% gewijzigd door Prulleman op 16-02-2012 09:26 ]

Strava

• lvrijn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-05 14:02
Ik heb net contact gehad met de nederlandse samsung accesoire shop en die verwacht ze in week 10..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:05
Hier staat nu de tekst "Discontinued". Ik mag hopen dat deze autohouder nog wel een keer verkrijgbaar wordt (en liefst zsm), dat was toch ook wel 1 van mijn redenen om voor de GN te gaan.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
Vunzz schreef op vrijdag 10 februari 2012 @ 10:42:
[...]

[...]

Verkoper: Gebruikersnaam bidbid_shop ( Feedbackscore van 7302)

En dat voor net drie eurootjes.
And now we wait...
Donderdag lag het hoesje al op de deurmat.
Na een nachtje was de goedkope plasticgeur er vanaf en is het een prima, passend en goedkoop hoesje.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vunzz schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:39:
[...]

Donderdag lag het hoesje al op de deurmat.
Na een nachtje was de goedkope plasticgeur er vanaf en is het een prima, passend en goedkoop hoesje.
wat was de levertijd en zijn de hoeken aan de bovenzijde een beetje beschermd? Op de eerdere foto's is dat lastig te beoordelen.

(zoek een hoesje voor incidenteel gebruik, zoals op vakantie of tijdens fietsen/mtb, normaal zit ie netjes onbeschermd in een verder lege broekzak, waar mijn HD2 het ook 2 jaar lang zonder problemen heeft uitgehouden)

deze ziet er op de foto's beter uit dan de goedkope leren hoesjes... Leer is naar mijn idee alleen mooi als het echte kwaliteit is

[ Voor 9% gewijzigd door Prulleman op 20-02-2012 10:47 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millgate
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Ik heb hetzelfde hoesje... Hoesje zit vrij simpel in elkaar en is aan één onderkant niet perfect rondgestikt, maar das een detail. Voor 3 eurootjes een prima hoesje. De hoeken van de bovenkant van de Nexus zijn niet beschermd. De levertijd was een dag of vijf, erg netjes voor iets uit Hong Kong. Ik ben er al-met-al erg blij mee en durf 'em best aan te raden. Trouwens... voor 3 euro loop je nou niet bepaald een groot risico...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt :) had en ook maar alvast besteld, kan er inderdaad voor de omgerekende €3.12 geen buil aan vallen

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
Prulleman schreef op maandag 20 februari 2012 @ 10:44:
[...]

wat was de levertijd en zijn de hoeken aan de bovenzijde een beetje beschermd? Op de eerdere foto's is dat lastig te beoordelen.

(zoek een hoesje voor incidenteel gebruik, zoals op vakantie of tijdens fietsen/mtb, normaal zit ie netjes onbeschermd in een verder lege broekzak, waar mijn HD2 het ook 2 jaar lang zonder problemen heeft uitgehouden)

deze ziet er op de foto's beter uit dan de goedkope leren hoesjes... Leer is naar mijn idee alleen mooi als het echte kwaliteit is
10 februari besteld en 16 februari binnen.
De bovenkant is inderdaad niet echt beschermd, maar ik ben er blij mee.
Voor m'n vorige telefoon, een Motorola Milestone, had ik een mooi custom leren hoesje, wat ik uiteindelijk niet gebruikte omdat het te groot en lomp werd allemaal, dus dan is dit ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Bedankt voor de tip. Gelijk ook maar zo'n hoesje besteld. Voor dat geld kun je nog wel eens wat proberen.

Had een tijdje terug al een Gel case voor € 2 van ebay geplukt, maar dat ding sluit niet echt lekker aan. Die kan dus in de prullenbak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Ik vraag me af of een screenprotector de coating van het scherm (bij verwijdering) kan beschadigen? Ik wil graag een screenprotector voor mijn Nexus, maar deze vraag houdt me nog tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-04 14:50
Ik heb vandaag de Diztronic case binnen gekregen. Ding ligt lekker in de hand, voegt niet veel 'bulk' toe en sluit strak aan. Aanrader voor die paar dollar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-04 14:50
Micheeels schreef op zondag 26 februari 2012 @ 00:49:
Ik vraag me af of een screenprotector de coating van het scherm (bij verwijdering) kan beschadigen? Ik wil graag een screenprotector voor mijn Nexus, maar deze vraag houdt me nog tegen.
Nee, een screenprotector haal je zo los zonder schade. Na een half jaar zitten er toch krasjes e.d. op en wil je 'm wel een keer vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
4 dollar ebay pouch ook binnen, nexus past goed en is voor het geld prima af gewerkt. Voor dagelijks gebruik zou ik meer uitgeven, maar voor af en toe, waar ik em voor gekocht heb, meer dan voldoende

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 435440

Wat met de hoesjes van de smartphoneshop (Coolblue)? Heeft iemand hier al eentje van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Nou the story continues de officiële car holder is weer uitgesteld, de verwachting is nu dat deze over 2 weken beschikbaar komt..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
Dat is inderdaad een leuke soap aan het worden... Snap het ook niet trouwens hoor, concurrentiestrijd gaat verder dan alléén het product zelf; flikker zo'n belangrijke accessoire toch gewoon direct met de introductie op de markt!

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05 08:41
Pffff nog langer wachten.
Mijn universele houder is gewoon te klein voor me Nexus en wil gewoon die
goed passsende zonder geouwehoer van een micro-usb stekker in me telefoon elke keer.
Ik heb wel een manier gevonden om me bluetooth is te schakelen als je in de auto zit.
Met een bluetooth manager kan je het aan/-uitzetten als je de lader aanzet of met
een blanke NFC chip te kopen (1,50EUR) en dan te schrijven. Vind ik persoonlijk nog
wat gaver =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Prulleman schreef op maandag 27 februari 2012 @ 20:01:
4 dollar ebay pouch ook binnen, nexus past goed en is voor het geld prima af gewerkt. Voor dagelijks gebruik zou ik meer uitgeven, maar voor af en toe, waar ik em voor gekocht heb, meer dan voldoende
Hier ook binnen. Supersnelle levering. Net hoesje voor dat geld. Goed afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasring
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:18
Dubrillion schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 06:53:
Pffff nog langer wachten.
Mijn universele houder is gewoon te klein voor me Nexus en wil gewoon die
goed passsende zonder geouwehoer van een micro-usb stekker in me telefoon elke keer.
Ik heb wel een manier gevonden om me bluetooth is te schakelen als je in de auto zit.
Met een bluetooth manager kan je het aan/-uitzetten als je de lader aanzet of met
een blanke NFC chip te kopen (1,50EUR) en dan te schrijven. Vind ik persoonlijk nog
wat gaver =)
waar zijn die NFC chips te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
jasring schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 14:42:
[...]

waar zijn die NFC chips te krijgen?
Bijvoorbeeld hier: http://www.tagstand.com/
En met zoeken op 'buy nfc tags' kom je ook best ver.

HTH

Edit: zie ook https://market.android.com/details?id=com.nxp.nfc.tagwriter

[ Voor 13% gewijzigd door _Calvin op 29-02-2012 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Sorry had ik ook even kunnen aangeven.
Maar dat lijkt me wel een mooie oplossing.
Zie nog niet dat het in Car Mode mogelijk is om bluetooth aan/-uit te schakelen
vandaar dat ik een NFC-Tag wil kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Niet online
Iemand nog tips voor oordoppen/hoofdtelefoon met remote? Of een losse remote? Die in-ear dingen vind ik echt verschrikkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Micheeels
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Ik heb inmiddels de Diztronic case eromheen zitten. Ik had eerst een leather flip case, maar vond dat deze het toestel toch te groot maakte. Met de Diztronic case blijft het toestel dun. Voor het scherm heb ik er een screenprotector opzitten. Ik vind het belangrijk dat het scherm beschermd is, maar dat ding is wel een vingervlekkenmagneet. Het scherm wordt veel sneller vies dan wanneer je geen screenprotector gebruikt.

De Diztronic case vind ik een echte aanrader. Zelf heb ik hem gekocht via Ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:38
Die Diztronic lijkt erg op een Case Mate. Die kan je al voor 13 euro kopen.
Ik heb voor mijn werktoestel een barely there gehaald en hier en daar aangepast, zodat hij nog minder aanwezig is. Bij de buttons heb ik de casing weggeknipt om de knoppen makkelijker toegankelijk te maken. De case wordt er niet slapper van, maar wel beter te gebruiken. Zelf heb ik ook nog Ghost armor op mijn Nexus. Dat is dun genoeg om toch nog in de casing te passen, als ik de case gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb ondertussen een tiental NFC chips.
Fantastisch werkt dat. Ik zit lekker te rommelen hiermee
en in me slaapkamer en me auto zitten er al een paar.
Werkt super =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-04 16:14
Je gebruikt ze puur om van 'profiel' te wisselen zegmaar? Bluetooth/wifi etc aan/uit zetten etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-05 10:12

Phntm

Tlingelingeling

PieterAelse schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:11:
Je gebruikt ze puur om van 'profiel' te wisselen zegmaar? Bluetooth/wifi etc aan/uit zetten etc?
Je kan er ook content mee sharen en als je weet hoe je moet omgaan met NFC ook het OV in de maling nemen. :+

Hopelijk gebruik je het dan weer niet voor dat soort doeleinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
En alweer is die car holder uitgesteld.. nu naar 4 april. Echt te belachelijk voor woorden.. maar kan zomaar zo zijn dat er problemen mee waren en dat daarvoor eerst 4.0.5 uitgerold moet zijn alvorens het product op de markt gezet kan worden, maar dan nog is het ronduit beschamend te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
PieterAelse schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:11:
Ja, ik gebruik ze in de auto (zit in me carkit) en me bluetooth te ''togglen''
Zit er één op me nachtkastje die elke dag me wekker zet als ik hem activeer.
Wil er ook nog één op me voordeurkozijn plakken (zijn toch wit) om WiFi te ''togglen''
Voor de rest heb ik er nog weinig verstand van B)
Mensen die nog meer handige tips / apps hebben?

Jammer van die Samsung carholder. Deze had ik graag gewild *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Dubrillion op 13-03-2012 07:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Phntm schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:23:
[...]
Je kan er ook content mee sharen en als je weet hoe je moet omgaan met NFC ook het OV in de maling nemen. :+
Hopelijk gebruik je het dan weer niet voor dat soort doeleinden.
Ik heb kennis en ervaring met NFC (zowel in gebruik als programmeren voor Android).
Vandaar mijn interesse in hoe mensen (zonder deze kennis) NFC gebruiken :p
Dubrillion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 07:34:
[...]
Mensen die nog meer handige tips / apps hebben?

Jammer van die Samsung carholder. Deze had ik graag gewild *O*
Je kan bijvoorbeeld je visitekaartje voorzien van NFC, hierop staat dan je naam, e-mail en telefoonnummer(s) etc. Verder zou je tags kunnen aanmaken voor het snel starten van een website of om een sms in op te slaan. Maar ik moet toegeven dat er in de praktijk helaas nog niet veel gebruik is voor NFC. Waar blijft Google Wallet Europe!?
In ieder geval is TagWriter een prima app om je tags te beschrijven. Mocht je meer willen weten over een gevonden of gecreëerde tag kun je TagInfo gebruiken.

Jammer van de cardock.. Heb gister deze maar besteld op DealExtreme. Kijken of het een beetje past, maar beter dan de telefoon gewoon ergens neerleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Laatst online: 21:46
Ik heb er net wat over gelezen, zeer Interessant dat NFC gebeuren. Nu zou ik graag b.v. bluetooth in mijn auto via NFC wel enablen op mijn GN, en wekker via NFC aanzetten. Welke NFC tags moet ik nu precies kopen? Zou iemand mij een link willen sturen, welke daarvoor geschikt zijn?

Misschien iemand die bereid is een NFC tag aan mij op te sturen, om het eens te kunnen uitproberen? (uiteraard tegen betaling!)

[ Voor 18% gewijzigd door Pierre_nr1 op 14-03-2012 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
@PieterAelse: Bedankt. Ik ga ook TagWriter op me Nexus zetten.

@Pierre_nr1: Natuurlijk willen wij dat ;)
http://www.nfcdog.com/ind...e=product&product=7347002
Deze heb ik. Ze werken perfect. Let op dat je ze niet op metalen ondergronden kan plakken.
Daar heb je weer andere voor nodig. Op deze site kan je die ook vinden en er staat duidelijk bij of ze werken voor Android.

Wat ik alleen jammer vind is dat het togglen van Bluetooth / WiFi of dergelijke NIET werkt als je lockscreen aanstaat. Je moet eerst ontgrendelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubrillion schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 07:55:
Wat ik alleen jammer vind is dat het togglen van Bluetooth / WiFi of dergelijke NIET werkt als je lockscreen aanstaat. Je moet eerst ontgrendelen.
bedoel je met "lockscreen aanstaat" de pin/pattern lock, of werkt het ook al niet bij een standaard unsecure slide /veeg unlock?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ook niet bij de slide lockscreen.
Je moet hem echt helemaal ontgrendelen.
Wat dus een beetje het simpele er af haalt.
Dan stap je in je auto en haal je telefoon er langs.
Nu moet je nog ontgrendelen.
Dat vind ik wel een beetje jammer.
Ligt aan Android heb ik gelezen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmm.. dan voegt het praktisch gezien niet veel toe aan een toggle op je homescreen (maar het principe blijft cool)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Prulleman schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:36:
hmm.. dan voegt het praktisch gezien niet veel toe aan een toggle op je homescreen (maar het principe blijft cool)
Ik wil dus mijn Homescreen (screen 1 of middelste hoe je hem wilt noemen) leeg houden.
Mijn toggle,muziek en agenda staan op homescreen 2.
Dus dan is het opzich nog wel handig.
En ach het is leuk om mee te knutselen en mensen met een iCrap telefoon stil te krijgen :D
''Wauw heeft de revolutionaire Apple dat nog niet verzonnen :o ?''
_/-\o_ priceless

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
@PieterAelse: Bedankt. Ik ga ook TagWriter op me Nexus zetten.

@Pierre_nr1: Natuurlijk willen wij dat ;)
http://www.nfcdog.com/ind...e=product&product=7347002
Deze heb ik. Ze werken perfect. Let op dat je ze niet op metalen ondergronden kan plakken.
Daar heb je weer andere voor nodig. Op deze site kan je die ook vinden en er staat duidelijk bij of ze werken voor Android.

Thanks! Ik heb ze besteld. Ik ben heel benieuwd, wel erg jammer dat het niet werkt vanaf het lockscreen. Zou dat met ROM updates opgelost kunnen worden? Of een handige developer misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelian
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20-04-2020
weet iemand wanner het dock en de carkit komt van samsung zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is dat nog steeds om onduidelijke redenen niet bekend...

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
[...]
Dit komt doordat NFC niet aanstaat op het moment dat je je scherm nog niet unlocked hebt. Zodra je je scherm unlocked gaat NFC pas werken. In principe dus een beperking opgelegd door Google. Met een custom ROM zou je dit wellicht eruit kunnen halen.
NFC pas aan na unlock is vanaf ICS, op Gingerbread hoeft alleen het scherm aan te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PieterAelse schreef op maandag 19 maart 2012 @ 17:47:
[...]

Dit komt doordat NFC niet aanstaat op het moment dat je je scherm nog niet unlocked hebt. Zodra je je scherm unlocked gaat NFC pas werken. In principe dus een beperking opgelegd door Google. Met een custom ROM zou je dit wellicht eruit kunnen halen.
NFC pas aan na unlock is vanaf ICS, op Gingerbread hoeft alleen het scherm aan te staan.
De reden hiervoor is voornamelijk veiligheid. Zodat ze niet vanuit je broekzak je virtuele geld kunnen stelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Fly-guy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:55:
[...]

De reden hiervoor is voornamelijk veiligheid. Zodat ze niet vanuit je broekzak je virtuele geld kunnen stelen...
Klinkt logisch inderdaad.
Jammer maar wel waar.
Ik hoop dat ze op App basis dan toestemming geven ofz.
Of dat je zelf toestemming geeft in een App en dan eigen risico is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Vandaag de tags ontvangen. Net heel even mee gespeeld. Het is inderdaad erg handig BT aan, WiFi uit, en ga zo maar door. Ik gebruik op dit moment NFC ReTag. Ik zie alleen nergens hoe ik het alarm(wekker) kan aan- en uitzetten. is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 19:19:
Vandaag de tags ontvangen. Net heel even mee gespeeld. Het is inderdaad erg handig BT aan, WiFi uit, en ga zo maar door. Ik gebruik op dit moment NFC ReTag. Ik zie alleen nergens hoe ik het alarm(wekker) kan aan- en uitzetten. is dat mogelijk?
Ik heb NFC Tag Launcher uit de Market.
Deze heeft de alarm optie wel

Google Play: NFC Task Launcher#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5qd3NvZnQubmZjYWN0aW9ubGF1bmNoZXIiXQ..

*edit* link toegevoegd

[ Voor 21% gewijzigd door Dubrillion op 21-03-2012 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
Dank je, @Dubrillion

Ik heb de app net gekocht, vanavond even uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Iemand al iets vernomen van de autohouder, aangezien er in 4.0.4 een menu voor docking in zit ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
Dat is iig al hoopgevend hopelijk nu snel een leverdatum.

edit: op expansys is de dagteller al weg. Hopelijk komt er niet ineens weer 25 dagen te staan.

http://www.expansys.nl/mo...s/car-mounts/coming-soon/

[ Voor 61% gewijzigd door Revres op 03-04-2012 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Ongelofelijk dat we gewoon al bijna 4 maanden moeten wachten op die autohouder en het ergste vind ik eigenlijk nog dat er totaal geen communicatie van het hoe of wat uit de hoek van Google of Samsung hierover naar buiten gebracht wordt.
Je zou denken dat ze ervan geleerd hebben met de Nexus One, waarbij de autohouder ook pas maanden na de release beschikbaar kwam.
Het is jammer dat de Nexus niet zo populair is als de iPhone anders waren ze hier zeker niet zo makkelijk mee weggekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-04 15:36
Ik vind het ook heel erg teleurstellend dat ze niet opschieten met die auto dock. Ik wil gewoon de originele en geen namaaktroep maar ze dwingen je zo wel om troep te kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelian
ik heb zelf dock en accu uitbreiding gekocht via Amazone.de echte spul kan je ook dacht ik carkit kopen
heb ook zolang een nep Carkit van 5 euro via ebay werk best wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelian
op amazone.de staat voor de carkit 30. April 2012
alleen geloof niets van hij zou vorige week ook al uitkommen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
kelian schreef op dinsdag 10 april 2012 @ 18:41:
op amazone.de staat voor de carkit 30. April 2012
alleen geloof niets van hij zou vorige week ook al uitkommen
En de week daarvoor en de week daarvoor en de week daar voor....

Wat nu wel te verkrijgen is:

Desk Stand:
http://www.expansys.nl/sa...-nexus-desk-stand-226695/

Multimedia Dock:
http://www.expansys.nl/sa...s-multimedia-dock-225460/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:11
Ik zat eraan te denken de desk stand te halen. Maar om nu 50 euro voor zo'n stukje plastic met een paar pogopins te gaan betalen..... Beetje teveel van het goede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
matsen schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:30:
Ik zat eraan te denken de desk stand te halen. Maar om nu 50 euro voor zo'n stukje plastic met een paar pogopins te gaan betalen..... Beetje teveel van het goede
Helemaal mee eens, een belachelijke prijs voor wat je ervoor krijgt. Enige accessoire die ik zijn geld wel waard vind is de car holder, aangezien je daar voor 50 euro de car holder + car charger krijgt. Datzelfde bedrag was ik toentertijd kwijt voor de car holder + car charger voor de HTC Desire.

De prijs voor de desk stand had gewoon 20 euro moet zijn en 30 euro voor het multimedia dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
Helemaal eens met de statements hierboven.
Prijzen voor deze docks zijn ook te duur.
Je betaald voor een oplader van €50,-. (wel in landscape mode de klok krijgen met 4.0.4) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matsen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:11
Sterker nog, volgens mij zit er bij die desk stand helemaal geen op lader. Maar is het alleen de stand zelf, zonder USB kabel/micro USB lader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelian
welke hoesje raden jullie aan heb die van de mediamarkt geprobeerd maar past die niet in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283101

Ik heb de Valenta nr. 22. Past perfect.
In verband met de verdikking onderaan het toestel doe ik hem er wel ondersteboven in.

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 283101 op 13-04-2012 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelian
heb er nu een van ebay maar die past net niet goed genoeg maar was ook maar 1,50 was wel goede voor dat geld

probe waar heb jij jouwe gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 283101

bij smartphoneshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Ik heb Deze. Kost wat meer maar dan heb je ook een fatsoenlijke case. Bevalt goed!
ps: in het begin is hij misschien net te smal waardoor hij de powerknop soms induwt. Maar aangezien het leer is wordt dit soepel en heb je na een paar dagen al geen last meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelian
heeft iemand ook het dock probleem dat die wel oplaad maar niet landsceep gaat of audio onderstund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elitegamer
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-02-2023
Valenta Leather Pocket nr18 past werkelijk perfect voor de i9250!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Ik kreeg net een mailtje dat de auto houder beschikbaar zou zijn, te bestellen op deze website:

http://smacc.nl/samsungmo...msung-ecs-k1f2-autohouder

Echter heb ik nog zo mijn twijfels of dat ook echt zo is en ik dus na bestellen niet nog een maand zit te wachten oid. Die webshop schijnt net verhuist te zijn en het telefoonnummer staat nog doorgeschakeld naar een ander bedrijf. Ik zou graag eerst telefonisch een bevestiging krijgen, dat de auto houder ook daadwerkelijk binnen 3 werkdagen geleverd gaat worden.

EDIT: Net nog even gebeld met Expansys waar ik al sinds januari een order heb staan en die geven aan dat zij 'm over 2 dagen kunnen leveren. Zou het dan na 5 maanden wachten eindelijk zo ver zijn?

[ Voor 15% gewijzigd door Laguna op 07-05-2012 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zou best kunnen kloppen, bij cool blue staat dat ie deze week geleverd wordt:
http://www.pdashop.nl/pro...axy-nexus-car-holder.html
Actuele status: binnenkort leverbaar
Verwacht: deze week

Ik zit eigenlijk al een hele tijd te wachten op een chinese ebay kloon van de landscape desk dock. Ben wel gecharmeerd van de pogo pin connectors, maar 60-70 euro voor een bureau lader is volslagen idioot. En dan moet je er nog zelf een micro usb kabel/220 adapter insteken ook....

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Prulleman schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:37:
zou best kunnen kloppen, bij cool blue staat dat ie deze week geleverd wordt:
http://www.pdashop.nl/pro...axy-nexus-car-holder.html
Actuele status: binnenkort leverbaar
Verwacht: deze week
70 euro en met een afbeelding van de SII houder erbij |:(

De service van cool blue is daarentegen wel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Op een engelse site heb ik gelezen dat de desktop dock en de car dock binnen waren dus ik denk dat hij deze week wel hier komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelian
ik heb zelf audio dock vind wel idial

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kelian schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 16:31:
ik heb zelf audio dock vind wel idial
bedoel je deze

waar heb je em gekocht en wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelian
ja die heb ik ja heb hem via een kennis uit Duitsland 40 euro dacht ik.

echt ideaal vooral na de update van 4.0.4
heb flow lit aanstaan.
je hoeft trouwens niet altijd de klok aan te hebben als je in stopt als je na menu gaat dan gaat die in slaap stand

hij wel duur maar vond toch wel geld waard voor naast bed ofzo

oja als je de echte accu uitbreiding past ook perfect

[ Voor 8% gewijzigd door kelian op 08-05-2012 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kelian
Anoniem: 283101 schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 09:08:
Ik heb de Valenta nr. 22. Past perfect.
In verband met de verdikking onderaan het toestel doe ik hem er wel ondersteboven in.
bedankt voor de tip past perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
De autohouder is op voorraad bij coolblue!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
nuveo schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 17:33:
De autohouder is op voorraad bij coolblue!
Laat ze eerst maar eens die afbeelding aanpassen. Het is nu maar afwachten welke je krijgt na het bestellen.

Ik ga mijn order morgen annuleren bij Expansys vandaag nogmaals gebeld en kreeg nu weer te horen dat ze 'm pas aan het eind van de maand verwachten.. inmiddels de autohouder bij www.smacc.nl besteld.

Een Nederlandse gebruiker op XDA heeft 'm reeds ontvangen van diezelfde webshop:

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-k5KB9TfVNP8/T6ucBJ3V5lI/AAAAAAAABFQ/NMmE8nabtkU/w607-h455-k/IMG_20120510_123705.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik wil deze heeeel graag hebben.
CoolBlue heeft ze alleen online op voorraad.
Ze zijn nog niet in de winkels aanwezig staat er.
Ik ga zo even bellen (kan pas vanaf half tien)
Zodra ik iets weet laat ik het hier weten.

*Edit: Ik heb gebeld met CoolBlue. Hij ligt niet in de winkels, maar wel in het magazijn.
Gelijk besteld en aangegeven dat de afbeelding niet klopt.
Als je het fabrikantnummer invult op Google krijg je wel de officiele dus het is
wel de goede. Hij ging er naar kijken en vandaag bestellen is morgen in huis _/-\o_

[ Voor 42% gewijzigd door Dubrillion op 11-05-2012 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, ik wacht nog steeds op een price drop van de landscape desk stand (met pogo pins). Zie naar aanleiding van Kelian, dat ie in duitsland inderdaad al voor iets meer dan 40 euro te krijgen is, in engeland ook (35 pond).

als ie in nederland onder de 40 komt (of internationaal inc verzendkosten) gaat ie in bestelling.
Een chinese rip off voor nog minder zou ik ook goed vinden :)

Iemand toevallig ervaring met prijsdalingen van voorgaande orginele nexus en of samsung accessoires?

(dus als iemand een adresje weet...)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Prulleman schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:49:
Nou, ik wacht nog steeds op een price drop van de landscape desk stand (met pogo pins). Zie naar aanleiding van Kelian, dat ie in duitsland inderdaad al voor iets meer dan 40 euro te krijgen is, in engeland ook (35 pond).

als ie in nederland onder de 40 komt (of internationaal inc verzendkosten) gaat ie in bestelling.
Een chinese rip off voor nog minder zou ik ook goed vinden :)

Iemand toevallig ervaring met prijsdalingen van voorgaande orginele nexus en of samsung accessoires?

(dus als iemand een adresje weet...)
Ik heb lang genoeg gewacht en die extra 25 EUR vind ik nou niet zo heel erg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04 11:16
Deze extended battery heeft volgens de afbeelding 3500 mAh! Dat is het dubbele van de gewone!
http://www.smartphoneshop...samsung-galaxy-nexus.html

Iemand daar ervaring mee? Ook hoeveel dikker je telefoon gaat worden met die nieuwe achterkant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-05 14:38
Dirtbiter schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 10:51:
Deze extended battery heeft volgens de afbeelding 3500 mAh! Dat is het dubbele van de gewone!
http://www.smartphoneshop...samsung-galaxy-nexus.html

Iemand daar ervaring mee? Ook hoeveel dikker je telefoon gaat worden met die nieuwe achterkant?
Als ik de afbeelding zo zie, wordt het daar een dik vet zwijn van. Als je ziet dat het vervangende klepje al zo hoog is en dat die andere accu de foon ook lelijk maakt is het voor mij een pass.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nuveo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-11-2024
Laguna schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 21:52:
[...]

Laat ze eerst maar eens die afbeelding aanpassen. Het is nu maar afwachten welke je krijgt na het bestellen.

Ik ga mijn order morgen annuleren bij Expansys vandaag nogmaals gebeld en kreeg nu weer te horen dat ze 'm pas aan het eind van de maand verwachten.. inmiddels de autohouder bij www.smacc.nl besteld.
De postbode komt net langs, en... het is (bij coolblue) de correcte houder hoor: met pogopins, usb en lineout connectie op de houder zelf _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
Goed om te horen de verhalen van de autohouder.
Heb hem zelf ook al sinds begin December in pre order staan bij expansys.
Ik ga hem nu dus ook cancelen bij Expansys.

[ Voor 15% gewijzigd door Revres op 12-05-2012 04:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Vandaag ook ontvangen van smacc.nl productiedatum is 17 april 2012 redelijk vers uit de fabriek dus. Wel apart dat deze autohouder in december al te zien was en pas in april massaal geproduceerd is. Ongetwijfeld zal het te maken hebben met dat 4.0.4 vereist is voor een correcte werking van de dockmodus.

Afbeeldingslocatie: http://img29.imageshack.us/img29/849/img20120512145151.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Laguna op 12-05-2012 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revres
Nice, vandaag ook besteld bij smacc.nl.

Ben ik nou wel goed aan het zoeken en kan ik maar 4 officiële samsung nexus accessoire vinden (twee bureau stands, car-dock en de extended batterij) ? Vind het maar erg karig.
Ik kan niet tellen hoeveel GSII accessoires er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Bij mij geeft me telefoon aan dat hij in auto modus staat maar merk er voor de rest nog niks aan.
Moet ik nog wat aanzetten of gebeurt er gewoon niks?
Ja hij draait het scherm in landscape, maar ik dacht dat er een carmode app werd geactiveerd ofz

[ Voor 24% gewijzigd door Dubrillion op 14-05-2012 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Het is in mijn ogen wel de mooiste autohouder ooit gemaakt voor een telefoon. Het geheel oogt als een volwaardig navigatiesysteem.

Afbeeldingslocatie: http://img269.imageshack.us/img269/1347/img1201ho.jpg

De houder is eenvoudig te monteren middels de zuignap op de autoruit en zit dan ook goed vast. Ook blijven de knoppen op de GN makkelijk te bedienen door knoppen aan de buitenkant die tegen de knoppen van het toestel drukken. De aansluitingen op de houder zitten wat mij betreft wel wat dicht bij de autoruit, maar echt een probleem is dit niet. De houder omsluit de GN perfect (ik vraag mij wel af indien je gebruik maakt van de officiële extended battery of het dan ook nog goed past). Verder is de houder helemaal stabiel tijdens het rijden (andere houders willen nog wel eens schudden/trillen tijdens het rijden wat ik als erg storend ervaar).
Wel kost het wat kracht om het toestel erin te drukken en er weer uit te halen, vooral het eruit halen terwijl de houder nog aan de ruit vast zit kan wat lastig zijn (aangezien je eigenlijk met 2 handen moet drukken, maar ook nog een hand nodig hebt om het toestel op te vangen).

Wanneer je de lader aansluit op de houder met GN erin, dan wordt er direct naar Car Mode geschakeld via de pogo pins en wordt de GN opgeladen in AC modus. Car Mode houdt voor nu alleen nog in draaien naar landscape (zodra de GN zo gehouden wordt), waarbij de volgorde van de iconen die je in mappen hebt ingedeeld door elkaar wordt gegooid (bug lijkt mij).
Google mag ook wel eens gaan zorgen dat de app Car Home compatible wordt gemaakt met hun huidige flagship (deze versie zou compatible moeten zijn maar dit moet ik nog testen).
Tot slot zou het mooi zijn als Google, Car Home in een update integreert in de Car Mode, zodat je bij het aansluiten gelijk het volgende scherm voor je neus krijgt:

Afbeeldingslocatie: http://www.google.com/help/hc/images/android/android_ug/168569.2.png

Wel blijft het erg slordig dat Google en Samsung hun zaakjes niet op orde hadden, waardoor het zo'n 5 maanden heeft moeten duren eer deze houder eindelijk beschikbaar is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik vind het ook persoonlijk de beste autohouder die heb ik gehad.
De arm is wat korter als andere, dus zit hij strak langs me stuur.
Gelukkig schud hij niet. Ik kon me daar ook altijd gigantisch aan ergeren.

Ja dit bovenstaande bedoelde ik. Ik had dit ergens gezien op een site dat hij dit zou doen.
Voorlopig dus nog niet.....

Weet iemand misschien een App. dat wanneer ik de telefoon in de autohouder stop hij
me Bluetooth inschakeld en zodra ik hem eruit haal de Bluetooth weer uitschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je zou dat met nfc tags kunnen doen, of met tasker

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04 11:16
Ik heb gisteren deze cradle besteld, omdat ik de officiële spullen toch wel erg duur vind.

Het is bij DealExtreme alleen wel zoeken naar een speld in een hooiberg.
Zo kom ik er net achter dat je die cradle ook zonder kabeltje kunt bestellen. De variant met AC adapter had ik wel gezien, maar als ze cradles in verschillende categorieën gaan zetten...

USB kabeltjes genoeg, maar voor € 1,22 extra kun je niet moeilijk doen toch?
Zodra het spul binnen is, zal ik wel wat ervaringen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Prulleman schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:33:
Je zou dat met nfc tags kunnen doen, of met tasker
Ik heb er nu een NFC-Tag inzitten.
Maar zodra je elke scherm het ontgrendeld gaat je NFC-Tag opnieuw werken.
Dus je kan alleen de NFC-Tag alleen op Bluetooth aanzetten en niet op Toggle, want
dan schakeld die elke keer je Bluetooth uit. Ik gebruik me telefoon ook om muziek af te spelen
dus wil nog wel eens van CD wisselen en als die dan elke keer opnieuw verbind enz.... vervelend 8)7

Tasker kan ik niet.... wat is dat?

[ Voor 3% gewijzigd door Dubrillion op 15-05-2012 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Google Play: Tasker
Automate everything from settings to photos, SMS to speech. ADC2 prize winner.
Total Automation, from settings to SMS. ADC2 finalist!
* Triggers: App, Time, Day, Location, Hard/Soft State, Event, Shortcut, Widget, Timer, Plugins
* Actions: 200+ built-in, plugin support
* Tasks: loops, variables, conditions
* Scenes: design your own screen overlays, dialogs even simple apps

Je kan o.a. op basis van een state of trigger een actie laten uitvoeren. Niet een heel makkelijk programma, maar je kan er in principe alles mee

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Prulleman schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 10:35:
Google Play: Tasker
Automate everything from settings to photos, SMS to speech. ADC2 prize winner.
Total Automation, from settings to SMS. ADC2 finalist!
* Triggers: App, Time, Day, Location, Hard/Soft State, Event, Shortcut, Widget, Timer, Plugins
* Actions: 200+ built-in, plugin support
* Tasks: loops, variables, conditions
* Scenes: design your own screen overlays, dialogs even simple apps

Je kan o.a. op basis van een state of trigger een actie laten uitvoeren. Niet een heel makkelijk programma, maar je kan er in principe alles mee
Ik heb Tasker even geprobeerd, maar vind hem zelf te ingewikkeld en kwam zo bij Automateit terecht.
Twee minuten later was het gefixed en toggled me Bluetooth wanneer ik hem in de Cardock doet. Super :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psych7763
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 31-07-2024
Laguna schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 15:24:
Vandaag ook ontvangen van smacc.nl productiedatum is 17 april 2012 redelijk vers uit de fabriek dus. Wel apart dat deze autohouder in december al te zien was en pas in april massaal geproduceerd is. Ongetwijfeld zal het te maken hebben met dat 4.0.4 vereist is voor een correcte werking van de dockmodus.

[afbeelding]
Ik wilde hem ook bij smacc.nl bestellen, maar die willen enkel aankopen vanuit Nederland toestaan. |:( (en ik ben een Belg)
Ik kan natuurlijk altijd bij Expansys proberen, maar ik ben bang dat ik dan nog even ga moeten wachten als ik het hier zo lees. Is er eigenlijk al iemand die hem al ontvangen heeft van Expansys?

En bestaan er cases of sleeves voor de telefoon waarmee hij nog steeds in de car dock past?

[ Voor 5% gewijzigd door Psych7763 op 30-05-2012 17:14 . Reden: vraagje over sleeves/cases toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Psych7763 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:13:
[...]

Ik wilde hem ook bij smacc.nl bestellen, maar die willen enkel aankopen vanuit Nederland toestaan. |:( (en ik ben een Belg)
Ik kan natuurlijk altijd bij Expansys proberen, maar ik ben bang dat ik dan nog even ga moeten wachten als ik het hier zo lees. Is er eigenlijk al iemand die hem al ontvangen heeft van Expansys?

En bestaan er cases of sleeves voor de telefoon waarmee hij nog steeds in de car dock past?
Expansys kan over 2 dagen leveren:
Dit product is in ons centraal depot en kan in 2 dagen geleverd worden

100+ Op Voorraad - 2 Dagen
Voor wat betreft je 2de vraag kan ik kort zijn daarop is het antwoord "nee". De GN zit er namelijk heel strak in, met elke case of sleeve gaat het dan niet meer passen. Enige wat wel kan is een screenprotector ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quartex
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-12-2024

quartex

Virtual Dreams / Fairlight

Google verkoopt nu ook accessoires via de Play market, https://play.google.com/s...ails?id=galaxy_nexus_hspa

Jammer genoeg nog niet voor Nederland, dus gebruik een proxy om het te zien :)

Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biest
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-04 07:47
Iemand ervaring met een sport armband voor de Galaxy Nexus?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste