Is het wel veilig om een accu van Ebay of Amazon te halen? Kan zo'n accu niet ontploffen?
[ Voor 21% gewijzigd door 2ling op 28-08-2012 16:49 ]
[ Voor 21% gewijzigd door 2ling op 28-08-2012 16:49 ]
Waar die vandaan komt is nog niet zozeer het punt hè; je kan ook originele Samsung accu's van Amazon halen.2ling schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:48:
Is het wel veilig om een accu van Ebay of Amazon te halen? Kan zo'n accu niet ontploffen?
Bedankt voor de info. Die van Anker zag er inderdaad wel goed uit, denk dat ik als reserve bestel. Krijg morgen de Galaxy Nexus binnen.Bolletje schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:20:
[...]
Waar die vandaan komt is nog niet zozeer het punt hè; je kan ook originele Samsung accu's van Amazon halen.
De batterijen die ik nu heb gekocht zijn ook niet 'geen naam - China blabla', maar van Anker. Die heeft tenminste al wel een eigen website. Daar zijn al wel honderden reviews van op Amazon (vooral van accu's voor HTC Sensation en Galaxy SII). Daar heb ik dus wel vertrouwen in. Zit ook gewoon een degelijke beschrijving bij en over garantie doen ze niet moeilijk.
Batterij was ook nog eens even duur als die Chinese meuk.
Ik zal mijn ervaringen hier dan wel delen.
@ 2ling
Wow, dat is het geld inderdaad ook niet; iets meer dan één euro inclusief shipping. Ik ga hem ook eens overwegen
Nadeel waar je mee zit is alleen dat je vrij veel kwijt bent voor verzending dan. Ik ben nu aan de 25 pond gekomen, want dan heb je gratis verzending. Normaal kost je het dan nog eens meer dan het product voor verzending.2ling schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:22:
[...]
Bedankt voor de info. Die van Anker zag er inderdaad wel goed uit, denk dat ik als reserve bestel. Krijg morgen de Galaxy Nexus binnen.
Daad bij het woord gevoegd: een grijze besteld. Is dan dus €1,44 via PayPalBolletje schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:20:
[...]
@ 2ling
Wow, dat is het geld inderdaad ook niet; iets meer dan één euro inclusief shipping. Ik ga hem ook eens overwegen
[ Voor 25% gewijzigd door Bolletje op 28-08-2012 18:41 ]
![]() | ![]() | ![]() |
Uitzondering daarop is het leren hoesje van Sena, erg tevreden over, al gebruik ik het hoesje alleen bij uitstapjes. Bij dagelijks gebruik voldoet m'n broekzak namelijk. Je telefoon in een hoesje in je broekzak is enigszins net als 2 condooms dragen.Bolletje schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:52:
*knip*
Het hoesje is trouwens prima: hij is wel erg dun, maar de Nexus past er goed in. Hierdoor wordt het geheel niet zo dik, wat je wel hebt bij die leren hoesjes.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
[ Voor 23% gewijzigd door Bolletje op 02-09-2012 15:56 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
wat is betaalbaar en hoeveel extended moet ie zijn? Wil je nog NFC functionaliteit behouden?Kavish schreef op maandag 10 september 2012 @ 18:19:
Ik ben op zoek naar een betaalbare extended battery. Hebben jullie er goede ervaringen mee, en welke is aan te raden?
[ Voor 8% gewijzigd door robvanderaart op 12-09-2012 11:24 ]
Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats
Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats
Ja dat klopt Bolletje precies gedaan zoals er beschreven stond maar bleef maar bubbels krijgen die ik met geen mogelijkheid weg kon krijgen en er wel een dik uur mee bezig geweest en op een gegeven moment was ik het zat.Bolletje schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 21:54:
Hoesjes worden vanzelf ruimer. Zowel (nep)leren als kunststof.
Maar begrijp ik nu goed dat je een screenprotector van 17 euro hebt gekocht? En die is ook nog mislukt met aanbrengen?
Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.
Ik gebruik hem iedere dag. Wereld ding. Samen met AutomateIt schakeld hij mijn bluetooth in als hij in carmode gaat en weer uit als ik hem eruit haalt. Helaas nog geen goede carmode-app kunnen vinden.Tovenaar schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:15:
Zijn er meer mensen die de ECS-K1F2 hebben?
[afbeelding]
Ik heb deze afgelopen weekend binnen gekregen en het is een zeer net ding maar ik heb, iedere keer als ik mijn telefoon er in klik, het idee dat hij mijn knoppen er bijna afbreken omdat de foon er zo strak in zit.
Zijn er meer mensen met deze ervaring of maak ik me druk om niets?
bij amazon.co.uk staat ie voor +/- 25 GBP. heb em zelf een tijdje terug gekocht voor omgerekent 36 euro.Stephan4kant schreef op maandag 24 september 2012 @ 23:25:
De prijs van de dock charger is geen 39 euro, maar rond de 50. Vind ik veel geld voor een dock eigenlijk. Heeft iemand er ervaring mee? Werkt het echt beter dan de cradle (rond de 30 euro)?
Aah jammer man. Eigenlijk moet je standaard twee screenprotectors in een verpakking krijgen, want heel vaak gaat de eerste bij mensen wel fout.robvanderaart schreef op maandag 17 september 2012 @ 02:35:
[...]
Ja dat klopt Bolletje precies gedaan zoals er beschreven stond maar bleef maar bubbels krijgen die ik met geen mogelijkheid weg kon krijgen en er wel een dik uur mee bezig geweest en op een gegeven moment was ik het zat.
Mooi om te horenSePtiCTaNk schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:08:
Nu heb ik er enkele van Bolleke overgenomen (afkomstig van Amazon) en die zit nu super strak!
Ik moet redelijk wat kracht zetten zetten om hem er in en uit te halen, heb jij dat niet dan?Dubrillion schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:30:
Ik gebruik hem iedere dag. Wereld ding. Samen met AutomateIt schakeld hij mijn bluetooth in als hij in carmode gaat en weer uit als ik hem eruit haalt. Helaas nog geen goede carmode-app kunnen vinden.
[ Voor 14% gewijzigd door SePtiCTaNk op 25-09-2012 15:38 ]
Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.
Ik weet niet hoe lang je je GN al hebt, maar de leeftijd is het eerste dat in me opkomt.Bolletje schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:37:
[...]
Ik heb trouwens wel echt het idee dat de Anker batterij het nog een stuk langer uithoudt, ondanks de lagere capaciteit (1700 vs 1750 mAh).
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Hij is van eind februari 2012, valt op zich dus nog mee. Dacht ik inderdaad ook aan.Room42 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:49:
[...]
Ik weet niet hoe lang je je GN al hebt, maar de leeftijd is het eerste dat in me opkomt.
Ja, klopt, ik heb ook tijden gezocht, maar dat is de enige plek. Je zit alleen met forse verzendkosten als je enkel die batterij koopt.Vis schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:12:
Die Anker een goede backup dus... echter, kan ik m niet via ebay vinden... Moet ik persee via Amazon (account?) bestellen?
[ Voor 3% gewijzigd door Bolletje op 25-09-2012 21:58 ]
Wat was jij kwijt in totaal dan bij Amazon ?Bolletje schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:57:
[...]
Hij is van eind februari 2012, valt op zich dus nog mee. Dacht ik inderdaad ook aan.
[...]
Ja, klopt, ik heb ook tijden gezocht, maar dat is de enige plek. Je zit alleen met forse verzendkosten als je enkel die batterij koopt.
Klopt. Ik heb een 3800mah van B2Ctelecom (20 euro) en na een test met Antutu komt er een score uit van 597, waarbij de standaard accu 420 geeft. De screenon time was 3,5 uur na de test. De test laat het scherm continu aan staan op 100% brightness en 100% cpu. Daarna had ik nog 20% over.Prulleman schreef op maandag 10 september 2012 @ 18:58:
[...]
wat is betaalbaar en hoeveel extended moet ie zijn? Wil je nog NFC functionaliteit behouden?
Een originele samsung 2000 mah is rond de 30 dollar op ebay, maar dat is maar een beetje meer als de standaard 1750. Maar je hebt ook al een 3800 mah neppert + cover voor minder dan een tientje... die zal ongetwijfeld langer meegaan dan de 2000, maar is wel een stuk dikker en zal niet 2x zo lang meegaan.
Heb je al eens eerder bij Amazon besteld? Het werkt daar namelijk iets anders: Amazon heeft niet alle producten die op de website staan. Amazon biedt haar dienst aan voor andere winkels om zo spullen te verkopen.Vis schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:07:
[...]
Wat was jij kwijt in totaal dan bij Amazon ?
Ik wil ook wel deze http://www.amazon.co.uk/S...J5S4M/ref=pd_sim_sbs_ce_2 erbij kopen eventueel... Handig.
Ja dat zou inderdaad wel beter zijn, maar voorlopig doe ik het zonder screenprotector, maar heb hem voor de rest bijna altijd in het hoesje zitten en na 2 weken gebruik ziet die er nog prima uit.Bolletje schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:37:
[...]
Aah jammer man. Eigenlijk moet je standaard twee screenprotectors in een verpakking krijgen, want heel vaak gaat de eerste bij mensen wel fout.
[ Voor 28% gewijzigd door Bwlian op 10-10-2012 20:27 ]
This space was intentionally left blank.
This space was intentionally left blank.
De officiële autolader van Samsung:Eric_Cantona schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:57:
Ik zoek 'n autolader waar m'n telefoon daadwerkelijk van opgeladen wordt ipv. langzaam leegloopt. Kan iemand uit eigen ervaring aangeven welke dat doet? Liefst met zo kort mogelijke kabel.
Ik heb de ECS-K1F2 gekocht (originele Samsung) en hierin word hij wel degelijk opgeladen. Al moet ik zeggen dat hij nog enkel met Navigatie aan is gebruikt dus dat er ook redelijk wat stroom uit is gehaald. (maar in de statistieken zag ik de accu wel opgeladen worden).Eric_Cantona schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:57:
Ik zoek 'n autolader waar m'n telefoon daadwerkelijk van opgeladen wordt ipv. langzaam leegloopt. Kan iemand uit eigen ervaring aangeven welke dat doet? Liefst met zo kort mogelijke kabel.
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Prulleman schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:31:
[...]
bij amazon.co.uk staat ie voor +/- 25 GBP. heb em zelf een tijdje terug gekocht voor omgerekent 36 euro.
of je het het geld waard vind is heel persoonlijk, maar de dock is heel netjes afgewerkt, de telefoon gaat er makkelijk in, je usb poort slijt verder niet, je hebt een audio uitgang en je telefoon switched automatisch naar landscape...
Of het beter is dan een cradle van 30 euro.. nee dat niet je hebt zelfs geen usb connectie met je pc in tegenstelling tot goedkopere docks, maar bij veelvuldig in en uitnemen zijn de voordelen van de pogo dock erg groot.
[ Voor 48% gewijzigd door StephanVierkant op 22-10-2012 13:34 ]
Daar zat ik ook mee, echter heb ik met Set Orientation (https://play.google.com/s...e.eyesfree.setorientation) erg goeie ervaringen, enige nadeel is dat hij een permanent icoontje in de notification area laat staan.Stephan4kant schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:47:
[...]
Het is fijn dat de telefoon op landscape-modus gaat, maar het is nog niet echt af. Zo werken veel apps nog niet op landscape (Spotify bijvoorbeeld) maar ook veel native Android-onderdelen (dialer, werken (nog) goed. Ik las wel ergens dat Android 4.1.2 daar verbeteringen in aangebracht heeft.
Ik heb eerder hetzelfde gehad met een andere applicatie. Daar was het heel simpel op te lossen door naar Apps te gaan bij instellingen, dan de desbetreffende applicatie te selecteren en dan "Show notifications" uit te vinken.Tovenaar schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:35:
[...]
Daar zat ik ook mee, echter heb ik met Set Orientation (https://play.google.com/s...e.eyesfree.setorientation) erg goeie ervaringen, enige nadeel is dat hij een permanent icoontje in de notification area laat staan.
[ Voor 72% gewijzigd door Albert020 op 10-11-2012 17:28 ]
Bedankt voor de tip, eindelijk dat nare icoontje weg!Darkermoon schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:13:
[...]
Ik heb eerder hetzelfde gehad met een andere applicatie. Daar was het heel simpel op te lossen door naar Apps te gaan bij instellingen, dan de desbetreffende applicatie te selecteren en dan "Show notifications" uit te vinken.
Waarschijnlijk werkt dat ook in jouw/jullie geval.
[ Voor 33% gewijzigd door Condor70 op 05-11-2012 16:08 ]
Hoe sterk wil je het hebben en wat is je budget?Condor70 schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:57:
<snip>
Ik ben niet zo netjes op mijn telefoon en laat deze wel eens vallen. Ik zoek daarom een hoesje dat het toestel goed beschermt.
<snip>
Die conclusie had ik inmiddels ook getrokken._Calvin schreef op maandag 05 november 2012 @ 19:23:
Je kan ook es kijken naar een Otterbox Defender.
[ Voor 27% gewijzigd door Condor70 op 06-11-2012 14:06 ]
Die prijs is ook de lucht in geschoten zo te zien, nu kost hij al 38.17 pondStephan4kant schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:47:
[...]
[afbeelding]
Ik heb de cradle toch gekocht. Kostte net geen 26 pond en wordt (ook naar Nederland!) gratis binnen enkele dagen bezorgd. Donderdag besteld, maandag in huis in mijn geval. Geen enkele reden dus om in Nederland zo'n ding te kopen, waar hij echt veel te duur is:pricewatch: Samsung Samsung Galaxy Nexus Samsung (Origineel)
[ Voor 24% gewijzigd door 4play op 21-11-2012 16:25 ]
【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】
Helemaal mee eens, Zou het trouwens niet mogelijk zijn om via een of andere maker-lab of thingyverse ofzo een tof ge-3d-print pogo dock op de markt te zetten? Iemand daar ervaring mee? Desnoods moeten we de usb-lader en de contactpuntjes er zelf nog in knutselen.filenox schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:05:
Oeh, bedankt voor het delen, 1 euro is zeker geen geldHopelijk gaat dat Pogo-dock ook eens in prijs dalen...
[ Voor 12% gewijzigd door MaffeMaarten op 22-11-2012 10:18 ]
[ Voor 41% gewijzigd door 4play op 22-11-2012 20:23 ]
【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】
Waar Casemate Tough voor 1 euro, linkje ?4play schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:18:
Ik snap ook niet waarom er niet meer pogopin dingen zijn...
Nouja met mijn extended batterij kan ik de cradle toch niet gebruiken maar ik zou graag een lader willen die van dit systeem gebruikt maakt (alhoewel je telefoon dan wel weer uit zijn hoesje moet)
[aanvulling]
Ik heb de casemate tough aangepast zodat mijn telefoon met een official extended accu er toch op past. gewoon de achterkant uit het binnenwerk snijden tot net boven het google logo dan past hij prima. En voor die euro wilde ik het wel wagen![]()
Dus een casemate tough voor €1,- die perfect aansluit op mijn Gnex met extended accu.. ik ben blij...
Valt dit buiten de garantie of kan je gewoon de oude er weer op schroeven als ie terug moet?Smarron schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 00:48:
Vandaag de witte cover binnengekregen en direct even vervangen. Ben er zeer te spreken over, pasvorm is perfect. Alles sluit mooi aan. Gekocht op Ebay en niet duur!:
White Housing
Samsung Galaxy Nexus GT-I9250[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
De oude behuizing kan er zo weer op. Hij zit namelijk vast met een 7 schroefjes (uit mijn hoofd). Daarna kun je de behuizing er voorzichtig uit wrikken en de andere erop klikken. Schroefjes weer vastdraaien en klaar.tobitronics schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 16:04:
[...]
Valt dit buiten de garantie of kan je gewoon de oude er weer op schroeven als ie terug moet?
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ik heb gelezen dat het wel vaker voorkomt met die harde plastic case van Anymode.datadevil schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:04:
Ik heb dit hoesje, maar er zitten bij mij nu al haarscheurtjes in en er is een hoekje afgebroken:
[afbeelding]
Heeft niemand anders daar problemen mee?
Lijkt mij ook, btw waar heb je deze besteld ?marknh schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:48:
[...]
Ik heb gelezen dat het wel vaker voorkomt met die harde plastic case van Anymode.
Daarom heb ik deze jelly case van Anymode bestelt, minder kans op afbreken..
[afbeelding]
Bij deze site..Albert020 schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:51:
[...]
Lijkt mij ook, btw waar heb je deze besteld ?
Ik heb zo'n zelfde soort case.. dan ander merk, maar ik vind dat het toestel dan zijn elegantie en fijne handligging verliest.marknh schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:48:
[...]
Ik heb gelezen dat het wel vaker voorkomt met die harde plastic case van Anymode.
Daarom heb ik deze jelly case van Anymode bestelt, minder kans op afbreken..
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door Vis op 26-11-2012 12:23 ]
Klopt, maar mijn GN is tot twee keer toe van een bureau gegleden en met zo'n siliconen achterkant glijdt hij minder makkelijk heen en weer.Vis schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:21:
[...]
Ik heb zo'n zelfde soort case.. dan ander merk, maar ik vind dat het toestel dan zijn elegantie en fijne handligging verliest.
Daarnaast, heb ik extra veel last van stof wat tussen de randen blijft steken met die case erop.
Gauw weer eraf gehaald.
gebruik mijn GNexus dan ook gewoon lekker zonder hoesje o.i.d.
Ben er wel zuinig op, altijd geweest met telefoons.
[ Voor 23% gewijzigd door pven op 10-12-2012 10:28 ]
We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!
Heb hem eindelijk binnen maar sluit voor geen meter, heb gelijk maar even een duurdere variant besteld !Albert020 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 17:24:
Kon voor de prijs deze niet laten liggen: New Luxury Black PU Leather Flip Case Cover ( €6,74 EUR )
[afbeelding]
FijnEric_Cantona schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:46:
Laatst de originele autolader besteld
Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303
[ Voor 33% gewijzigd door kristo op 14-12-2012 19:54 ]
Ik snap wat je bedoeld. Het viel mij op dat met mijn mindere autolader, de telefoon de lader als "USB"-lader zag. Met een andere autolader ziet hij hem als "AC"-lader en laadt ie dus sneller op.Eric_Cantona schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 21:09:
Ja, sneller dan ik gewend ben. Al moet ik zeggen dat 't voor deze niet opladen was, maar minder snel leeglopen
Met navigatie (sygic) en bluetooth-connectie (en gewoon sync, etc) wordt de telefoon nog steeds opgeladen, als ik Google Navigatie gebruik overigens net niet. Dan loopt m'n GN heel langzaam leeg.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Anoniem: 224360
Een vriend van mij heeft hem en is er zeer te spreken over.Anoniem: 224360 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 22:19:
http://www.amazon.co.uk/S...06GJ5S2E/ref=pd_sim_ce_20
Car dock bestelt voor rond de 28 euro, prima deal lijkt me. Kijken of ie bevalt
€28 da's dan toch zonder verzendingskosten(?), Amazon.fr en .de vragen €30 en 27 met gratis levering.Anoniem: 224360 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 22:19:
http://www.amazon.co.uk/S...06GJ5S2E/ref=pd_sim_ce_20
Car dock bestelt voor rond de 28 euro, prima deal lijkt me. Kijken of ie bevalt
[ Voor 33% gewijzigd door kristo op 03-01-2013 19:32 . Reden: Prijzen Amazon .fr en .de ]
Als ik op jou links klik zijn de prijzen toch echt gewoon 35 en 36 euro. Dat is inderdaad zonder verzendkosten en die zijn er ook niet, al tijden niet meer op uk amazon. Ben erg content met het apparaat, is echt heel degelijk spul.kristo schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 19:13:
[...]
€28 da's dan toch zonder verzendingskosten(?), Amazon.fr en .de vragen €30 en 27 met gratis levering.
Gebruikservaringen worden gewaardeerdIemand nog ervaring met de officiële desktop dock?
Ja dat heb je op Amazon: plots populaire artikelen (kliks) stijgen in prijsAnoniem: 224360 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 16:25:
Als ik op jou links klik zijn de prijzen toch echt gewoon 35 en 36 euro
[ Voor 30% gewijzigd door pven op 06-03-2013 20:13 ]
Al via Google gezocht?pven schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:11:
Ik zoek een lederen hoesje met cardholder voor niet al te veel geld.
Dus iets als dit, maar dan een andere kleur:
[afbeelding]
Iemand tips waar dat te krijgen is? Op dx en eBay kan ik het niet vinden.
En toen vond ik dit. Eens kijken of dat het is, maar dat is kunststof.
[ Voor 34% gewijzigd door pven op 07-03-2013 09:19 ]
http://www.ebay.nl/itm/300784448171?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_9736wt_1148Sypher schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:14:
Wil mijn GNEX gaan gebruiken voor navigatie, dus was ik op zoek naar een goede houder en een lader. Heb toch de officiële "active" car mount besteld, maar het valt me vies tegen hoe je je toestel erin en eruit moet krijgen of ik doe iets verkeerd.
Je moet echt veel kracht zetten om hem erin/eruit te krijgen, vraag me af hoe lekker dat is voor je power/volume knoppen op termijn. Iemand?
http://www.pdashop.nl/pro...samsung-galaxy-nexus.htmlSypher schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:14:
Wil mijn GNEX gaan gebruiken voor navigatie, dus was ik op zoek naar een goede houder en een lader. Heb toch de officiële "active" car mount besteld, maar het valt me vies tegen hoe je je toestel erin en eruit moet krijgen of ik doe iets verkeerd.
Je moet echt veel kracht zetten om hem erin/eruit te krijgen, vraag me af hoe lekker dat is voor je power/volume knoppen op termijn. Iemand?
Ben ik me van bewust, maar ergens vind ik het vooral handig dat dit op elk stocktoestel werkt. Niet enkel op een gnexus, maar op elk toestel altijd.Vin87 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:19:
Custom kernel en je kan 'USB fast charge' aanzetten, dat doet precies hezelfde, maar dan zonder accessoire.
[ Voor 22% gewijzigd door pven op 22-07-2013 07:24 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq