Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-01-2024
Is het wel veilig om een accu van Ebay of Amazon te halen? Kan zo'n accu niet ontploffen?

[ Voor 21% gewijzigd door 2ling op 28-08-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
merk eigen accu's kunnen ook ontploffen hoor :)

verder moet ik mijn ervaringen met de pogo desk dock nog even uitstellen, mijn nexus laad ook niet via de pogo pins meer op, dus mijn GN is weg voor reparatie.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
Als dat gebeurd heb je lijkt me gewoon garantie maar met ebay accu's...

Ik heb trouwens dit hoesje besteld:

http://www.ebay.com/itm/S...%26prg%3D1006%26rk%3D1%26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-05 08:51

Bolletje

Moderator Harde Waren
2ling schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:48:
Is het wel veilig om een accu van Ebay of Amazon te halen? Kan zo'n accu niet ontploffen?
Waar die vandaan komt is nog niet zozeer het punt hè; je kan ook originele Samsung accu's van Amazon halen.

De batterijen die ik nu heb gekocht zijn ook niet 'geen naam - China blabla', maar van Anker. Die heeft tenminste al wel een eigen website. Daar zijn al wel honderden reviews van op Amazon (vooral van accu's voor HTC Sensation en Galaxy SII). Daar heb ik dus wel vertrouwen in. Zit ook gewoon een degelijke beschrijving bij en over garantie doen ze niet moeilijk.

Batterij was ook nog eens even duur als die Chinese meuk.

Ik zal mijn ervaringen hier dan wel delen.

@ 2ling
Wow, dat is het geld inderdaad ook niet; iets meer dan één euro inclusief shipping. Ik ga hem ook eens overwegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
Bolletje schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:20:
[...]

Waar die vandaan komt is nog niet zozeer het punt hè; je kan ook originele Samsung accu's van Amazon halen.

De batterijen die ik nu heb gekocht zijn ook niet 'geen naam - China blabla', maar van Anker. Die heeft tenminste al wel een eigen website. Daar zijn al wel honderden reviews van op Amazon (vooral van accu's voor HTC Sensation en Galaxy SII). Daar heb ik dus wel vertrouwen in. Zit ook gewoon een degelijke beschrijving bij en over garantie doen ze niet moeilijk.

Batterij was ook nog eens even duur als die Chinese meuk.

Ik zal mijn ervaringen hier dan wel delen.

@ 2ling
Wow, dat is het geld inderdaad ook niet; iets meer dan één euro inclusief shipping. Ik ga hem ook eens overwegen :)
Bedankt voor de info. Die van Anker zag er inderdaad wel goed uit, denk dat ik als reserve bestel. Krijg morgen de Galaxy Nexus binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
2ling schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:22:
[...]

Bedankt voor de info. Die van Anker zag er inderdaad wel goed uit, denk dat ik als reserve bestel. Krijg morgen de Galaxy Nexus binnen.
Nadeel waar je mee zit is alleen dat je vrij veel kwijt bent voor verzending dan. Ik ben nu aan de 25 pond gekomen, want dan heb je gratis verzending. Normaal kost je het dan nog eens meer dan het product voor verzending.
Bolletje schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:20:
[...]
@ 2ling
Daad bij het woord gevoegd: een grijze besteld. Is dan dus €1,44 via PayPal :)

[ Voor 25% gewijzigd door Bolletje op 28-08-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Zó, dankzij snelle verzending is mijn pakketje van Amazon.co.uk nu al binnen :)

Het volgende heb ik besteld:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rVQwiYAfkeLEVlYpV8YO5lcF/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nkmhiwFAeD6X42cKRTuu2mgn/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zuO9aEXTrPdmqvZETz1EhzB1/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Zre8vTKRA7qx6RgodjlPhRPL/thumb.jpg
Daarnaast heb ik de dock+charger besteld bij Telecomtelecom, omdat die sneller verzenden dan Amazon en ik zo dus wist dat ik die op tijd binnen had. De oplader zit wel een in goedkoop doosje met een sticker van "Galaxy Nexus" erop. Kwam op mij een beetje over als of het geen origineel Samsung product is, maar de oplader zelf is wel voorzien van de juiste logo's, EAN code en serienummer.

De batterij van Anker zit nu even op te laden in de oplader, dus daar kan ik weinig over zeggen. Wat ik wel weet is dat deze batterijen geen NFC hebben. Dat maakt voor mij niet heel veel uit.

Een screenprotector heb ik er al op gedaan en die past prima. Hij voelt ook goed aan. Dit is wel een model waarbij er langs de rand nog wel iets van een millimeter over is, maar dat komt door het ontwerp van de Nexus.

Het hoesje is trouwens prima: hij is wel erg dun, maar de Nexus past er goed in. Hierdoor wordt het geheel niet zo dik, wat je wel hebt bij die leren hoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:17
Bolletje schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:52:

*knip*

Het hoesje is trouwens prima: hij is wel erg dun, maar de Nexus past er goed in. Hierdoor wordt het geheel niet zo dik, wat je wel hebt bij die leren hoesjes.
Uitzondering daarop is het leren hoesje van Sena, erg tevreden over, al gebruik ik het hoesje alleen bij uitstapjes. Bij dagelijks gebruik voldoet m'n broekzak namelijk. Je telefoon in een hoesje in je broekzak is enigszins net als 2 condooms dragen.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Niet helemaal mee eens: ik heb een broek met een rits boven de gewone zak. Als je daar dus langs gaat met je telefoon *(ik doe altijd met scherm naar binnen gericht) dan gaat je scherm dus vol langs die rits. Nu met hoesje hoef ik me daar minder zorgen over te maken.

Ook sleutels in dezelfde zak is nu niet echt een probleem meer.

En ik weet niet of de nieuwe batterij van Anker misschien nog niet gekalibreerd is, maar hij houdt het tot nu toe echt een stuk langer uit dan de originele. Terwijl de capaciteit nagenoeg hetzelfde is :)

[ Voor 23% gewijzigd door Bolletje op 02-09-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
@Bolletje

Voor die rits of sleutels hoef je geen hoesje te gebruiken, als het alleen het scherm is wat je wil beschermen. Die zullen namelijk geen krassen veroorzaken op je scherm, maar kunnen wel voor krassen zorgen op de rest van de behuizing.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Je bedoelt omdat dat glas wel een stootje kan hebben (bijv. zo'n video: http://www.gottabemobile....ass-but-its-not-a-problem)?

Naja, ik ben nog niet echt onder de indruk van zulke filmpjes. Ik heb al eerder telefoons en mobiele apparaten gehad met zulke touchscreens. Het is dan inderdaad zo dat er geen krassen opkomen als je zo met een sleutel er over heen gaat. Toch komen er krasjes op geheel willekeurig als ik ze in de zak heb / tijdens gebruik.

Mijn Nexus is nu nog mooi gaaf, dus dat probeer ik een beetje te behouden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-02 22:06
Ik ben op zoek naar een betaalbare extended battery. Hebben jullie er goede ervaringen mee, en welke is aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kavish schreef op maandag 10 september 2012 @ 18:19:
Ik ben op zoek naar een betaalbare extended battery. Hebben jullie er goede ervaringen mee, en welke is aan te raden?
wat is betaalbaar en hoeveel extended moet ie zijn? Wil je nog NFC functionaliteit behouden?

Een originele samsung 2000 mah is rond de 30 dollar op ebay, maar dat is maar een beetje meer als de standaard 1750. Maar je hebt ook al een 3800 mah neppert + cover voor minder dan een tientje... die zal ongetwijfeld langer meegaan dan de 2000, maar is wel een stuk dikker en zal niet 2x zo lang meegaan.

Strava

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05 21:56
Ik heb de Mobiparts Luxury Pouch Samsung Galaxy Nexus Black en een Martin Fields screenprotector besteld en hoop dat het allemaal vrijdag binnen is.

Vind het wel jammer dat je bij Mobilefun toch nog 10 euro moet betalen voor verzendkosten (mits je hem binnen 1 werkdag binnen wil hebben en TelecomTelecom is daarintegen gratis) maar je heb voor beide nog steeds lopende kortingscodes.

Bij Mobilefun kun je de kortingscode GRATISDOEKJE gebruiken voor een je raad het al een gratis doekje en bij TelecomTelecom kun je 2,50 euro besparen op hoesjes door gebruik te maken van de kortingscode BTS2012.

[ Voor 8% gewijzigd door robvanderaart op 12-09-2012 11:24 ]

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Jammer genoeg heb ik de Martin Fields er niet op kunnen krijgen zonder bubbels :( Dus ik gebruik hem maar zonder, vind wel dat de Mobiparts vrij strak om de Galaxy Nexus is, maar misschien is dat gewoon even nieuwigheid dat het daarna wat losser zit.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Hoesjes worden vanzelf ruimer. Zowel (nep)leren als kunststof.

Maar begrijp ik nu goed dat je een screenprotector van 17 euro hebt gekocht? En die is ook nog mislukt met aanbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amok
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:50
Heeft iemand nog een Anker accu over? ik wil er graag eentje extra bij voor mijn i9250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je dat via dit forum doen?
Maar anyway, hier is een tweaker met een extra anker accu
V&A aangeboden: Anker 1700 mAh batterij voor Samsung Galaxy Nexus i9250

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amok
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:50
Thx Prulleman, ik had ook inderdaad eerst ff in V&A moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Bolletje schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 21:54:
Hoesjes worden vanzelf ruimer. Zowel (nep)leren als kunststof.

Maar begrijp ik nu goed dat je een screenprotector van 17 euro hebt gekocht? En die is ook nog mislukt met aanbrengen?
Ja dat klopt Bolletje precies gedaan zoals er beschreven stond maar bleef maar bubbels krijgen die ik met geen mogelijkheid weg kon krijgen en er wel een dik uur mee bezig geweest en op een gegeven moment was ik het zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-02 11:41
Zijn er meer mensen die de ECS-K1F2 hebben?
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/410pcEQ3DJL._SL500_AA300_.jpg

Ik heb deze afgelopen weekend binnen gekregen en het is een zeer net ding maar ik heb, iedere keer als ik mijn telefoon er in klik, het idee dat hij mijn knoppen er bijna afbreken omdat de foon er zo strak in zit.

Zijn er meer mensen met deze ervaring of maak ik me druk om niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-05 10:49
Ik heb nu sinds een week dit hoesje van Bugatti. Het zit me te ruim en de stiksels laten een afdruk achter op het scherm. Daar had ik wel een screenprotector op zitten, gelukkig. Ik had een screenprotector maar die was crap. Nu heb ik er enkele van Bolleke overgenomen (afkomstig van Amazon) en die zit nu super strak! Wel nog even wachten op een ander hoesje, heb een tpu case van Diztronic besteld en een simpele pouch.

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-04 22:45
De prijs van de dock charger is geen 39 euro, maar rond de 50. Vind ik veel geld voor een dock eigenlijk. Heeft iemand er ervaring mee? Werkt het echt beter dan de cradle (rond de 30 euro)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05 08:41
Tovenaar schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:15:
Zijn er meer mensen die de ECS-K1F2 hebben?
[afbeelding]

Ik heb deze afgelopen weekend binnen gekregen en het is een zeer net ding maar ik heb, iedere keer als ik mijn telefoon er in klik, het idee dat hij mijn knoppen er bijna afbreken omdat de foon er zo strak in zit.

Zijn er meer mensen met deze ervaring of maak ik me druk om niets?
Ik gebruik hem iedere dag. Wereld ding. Samen met AutomateIt schakeld hij mijn bluetooth in als hij in carmode gaat en weer uit als ik hem eruit haalt. Helaas nog geen goede carmode-app kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stephan4kant schreef op maandag 24 september 2012 @ 23:25:
De prijs van de dock charger is geen 39 euro, maar rond de 50. Vind ik veel geld voor een dock eigenlijk. Heeft iemand er ervaring mee? Werkt het echt beter dan de cradle (rond de 30 euro)?
bij amazon.co.uk staat ie voor +/- 25 GBP. heb em zelf een tijdje terug gekocht voor omgerekent 36 euro.

of je het het geld waard vind is heel persoonlijk, maar de dock is heel netjes afgewerkt, de telefoon gaat er makkelijk in, je usb poort slijt verder niet, je hebt een audio uitgang en je telefoon switched automatisch naar landscape...

Of het beter is dan een cradle van 30 euro.. nee dat niet je hebt zelfs geen usb connectie met je pc in tegenstelling tot goedkopere docks, maar bij veelvuldig in en uitnemen zijn de voordelen van de pogo dock erg groot.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
robvanderaart schreef op maandag 17 september 2012 @ 02:35:
[...]
Ja dat klopt Bolletje precies gedaan zoals er beschreven stond maar bleef maar bubbels krijgen die ik met geen mogelijkheid weg kon krijgen en er wel een dik uur mee bezig geweest en op een gegeven moment was ik het zat.
Aah jammer man. Eigenlijk moet je standaard twee screenprotectors in een verpakking krijgen, want heel vaak gaat de eerste bij mensen wel fout.
SePtiCTaNk schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:08:
Nu heb ik er enkele van Bolleke overgenomen (afkomstig van Amazon) en die zit nu super strak!
Mooi om te horen :) Ja bij mij zit de eerste er ook nog wel prima op. Ik ben alleen zo dom geweest om met mijn nagel aan de bovenkant er langs te gaan. Dan is die niet meer vacuüm en daar zit nu dan een streepje luchtbel. Maar dus niet op het scherm, dus dat maakt ook niet heel veel uit.

Ik heb trouwens wel echt het idee dat de Anker batterij het nog een stuk langer uithoudt, ondanks de lagere capaciteit (1700 vs 1750 mAh).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Dubrillion schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:30:
Ik gebruik hem iedere dag. Wereld ding. Samen met AutomateIt schakeld hij mijn bluetooth in als hij in carmode gaat en weer uit als ik hem eruit haalt. Helaas nog geen goede carmode-app kunnen vinden.
Ik moet redelijk wat kracht zetten zetten om hem er in en uit te halen, heb jij dat niet dan?
Anyway, ik heb de car mode van google zelf geinstalleerd via http://forum.xda-develope...?p=26700624&postcount=932. Werkt prima voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Laatst online: 03-05 10:49
Vandaag ook nog een TPU case van Diztronic binnengekregen: man die zit als gegoten! Heerlijk ding! Had ook een soft pouch bij Amazon besteld van een paar euro, fluwelen ding. Zit wel aardig, maar komt dan te stroef uit de broekzak. Deze TPU case i.c.m. screenprotector it is dus :)

[ Voor 14% gewijzigd door SePtiCTaNk op 25-09-2012 15:38 ]

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bolletje schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:37:
[...]

Ik heb trouwens wel echt het idee dat de Anker batterij het nog een stuk langer uithoudt, ondanks de lagere capaciteit (1700 vs 1750 mAh).
Ik weet niet hoe lang je je GN al hebt, maar de leeftijd is het eerste dat in me opkomt.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 00:05

Vis

Die Anker een goede backup dus... echter, kan ik m niet via ebay vinden... Moet ik persee via Amazon (account?) bestellen?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Room42 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:49:
[...]

Ik weet niet hoe lang je je GN al hebt, maar de leeftijd is het eerste dat in me opkomt.
Hij is van eind februari 2012, valt op zich dus nog mee. Dacht ik inderdaad ook aan.
Vis schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:12:
Die Anker een goede backup dus... echter, kan ik m niet via ebay vinden... Moet ik persee via Amazon (account?) bestellen?
Ja, klopt, ik heb ook tijden gezocht, maar dat is de enige plek. Je zit alleen met forse verzendkosten als je enkel die batterij koopt.

[ Voor 3% gewijzigd door Bolletje op 25-09-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

Bolletje schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:57:
[...]

Hij is van eind februari 2012, valt op zich dus nog mee. Dacht ik inderdaad ook aan.

[...]

Ja, klopt, ik heb ook tijden gezocht, maar dat is de enige plek. Je zit alleen met forse verzendkosten als je enkel die batterij koopt.
Wat was jij kwijt in totaal dan bij Amazon ?
Ik wil ook wel deze http://www.amazon.co.uk/S...J5S4M/ref=pd_sim_sbs_ce_2 erbij kopen eventueel... Handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-05 08:59
Prulleman schreef op maandag 10 september 2012 @ 18:58:
[...]

wat is betaalbaar en hoeveel extended moet ie zijn? Wil je nog NFC functionaliteit behouden?

Een originele samsung 2000 mah is rond de 30 dollar op ebay, maar dat is maar een beetje meer als de standaard 1750. Maar je hebt ook al een 3800 mah neppert + cover voor minder dan een tientje... die zal ongetwijfeld langer meegaan dan de 2000, maar is wel een stuk dikker en zal niet 2x zo lang meegaan.
Klopt. Ik heb een 3800mah van B2Ctelecom (20 euro) en na een test met Antutu komt er een score uit van 597, waarbij de standaard accu 420 geeft. De screenon time was 3,5 uur na de test. De test laat het scherm continu aan staan op 100% brightness en 100% cpu. Daarna had ik nog 20% over.
Dus je haalt zo'n 40% meer capaciteit dan de stock accu. Ik gok dat deze accu van B2Ctelecom dezelfde soort is als de cheape accu's op ebay.

• Bolletje

Bolletje

Moderator Harde Waren
Vis schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:07:
[...]

Wat was jij kwijt in totaal dan bij Amazon ?
Ik wil ook wel deze http://www.amazon.co.uk/S...J5S4M/ref=pd_sim_sbs_ce_2 erbij kopen eventueel... Handig.
Heb je al eens eerder bij Amazon besteld? Het werkt daar namelijk iets anders: Amazon heeft niet alle producten die op de website staan. Amazon biedt haar dienst aan voor andere winkels om zo spullen te verkopen.

Wat dat voor jou betekent is dat je per product dus nog eens fors verzendkosten betaald voor de winkel apart.
Die charger is bijvoorbeeld aar maar 4.50 pond, maar daar komt nog eens 6.95 pond bij voor verzending.

Ik heb in totaal voor iets meer dan 25 pond besteld (28 pond ofzo). Je moet dan op zoek gaan naar producten waarbij staat " & this item Delivered FREE in the UK with Super Saver Delivery." Als je daar voor 25 pond hebt dan krijg je die gratis verzending.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 11:43
Zojuist deze besteld:
Afbeeldingslocatie: http://blog.gadgethelpline.com/wp-content/uploads/2012/04/Case.jpg

Niet zozeer voor de funcionaliteit (niet hele toestel is bedekt). Maar vind het er persoonlijk wel mooi uitzien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Bolletje schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:37:
[...]

Aah jammer man. Eigenlijk moet je standaard twee screenprotectors in een verpakking krijgen, want heel vaak gaat de eerste bij mensen wel fout.
Ja dat zou inderdaad wel beter zijn, maar voorlopig doe ik het zonder screenprotector, maar heb hem voor de rest bijna altijd in het hoesje zitten en na 2 weken gebruik ziet die er nog prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:49
Ben van plan deze te bestellen:
http://www.ebay.de/itm/170764455787?_trksid=p5197.c0.m619
Iemand ervaring? Zo niet, dan laat ik het jullie horen over 3-4 weken :P Het lijkt mij een gave upgrade.

[ Voor 28% gewijzigd door Bwlian op 10-10-2012 20:27 ]

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kan me herinneren dat deze metal back covers signaal problemen konden geven... gps, nfc. zou even googlen ofjedeze problemen tegenkomt

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:49
Bedankt, ik dacht enkel in de richting van pasvorm en kwaliteit...
Ik waag het er toch op :)

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-03 10:33
Hebben al meer mensen deze hoesjes besteld? : http://www.benl.ebay.be/i...&var=&hash=item9c018fef28

Ik heb namelijk vorige week een silicone hoesje besteld bij gsmpunt.nl, deze is echter veelste ruim..
Ik wou hem gaan omruilen voor deze : http://www.gsmpunt.nl/acc...-line-tpu-case-zwart.html
Maar volgensmij kan ik beter mijn geld terug vragen & die op ebay bestellen, of zou hier veel verschil in kwaliteit zijn? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Laatst online: 04-05 12:40

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik zoek 'n autolader waar m'n telefoon daadwerkelijk van opgeladen wordt ipv. langzaam leegloopt. Kan iemand uit eigen ervaring aangeven welke dat doet? Liefst met zo kort mogelijke kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
Eric_Cantona schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:57:
Ik zoek 'n autolader waar m'n telefoon daadwerkelijk van opgeladen wordt ipv. langzaam leegloopt. Kan iemand uit eigen ervaring aangeven welke dat doet? Liefst met zo kort mogelijke kabel.
De officiële autolader van Samsung:

http://www.smacc.nl/samsu...samsung-cad300u-autolader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Eric_Cantona schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:57:
Ik heb de ECS-K1F2 gekocht (originele Samsung) en hierin word hij wel degelijk opgeladen. Al moet ik zeggen dat hij nog enkel met Navigatie aan is gebruikt dus dat er ook redelijk wat stroom uit is gehaald. (maar in de statistieken zag ik de accu wel opgeladen worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb laatst deze beschermhoes gekocht. Prima ding! Maar ... sinds die hoes er omheen zit is de telefoon gaan leven. Op willekeurige momenten maakt hij screenshots (ook 's-nachts als ik lig te slapen). Is het nu verstandig om de inkepingen aan de binnenkant iets te verruimen met bv een mesje of kan ik het hoesje dan afschrijven?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-04 22:45
Prulleman schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:31:
[...]

bij amazon.co.uk staat ie voor +/- 25 GBP. heb em zelf een tijdje terug gekocht voor omgerekent 36 euro.

of je het het geld waard vind is heel persoonlijk, maar de dock is heel netjes afgewerkt, de telefoon gaat er makkelijk in, je usb poort slijt verder niet, je hebt een audio uitgang en je telefoon switched automatisch naar landscape...

Of het beter is dan een cradle van 30 euro.. nee dat niet je hebt zelfs geen usb connectie met je pc in tegenstelling tot goedkopere docks, maar bij veelvuldig in en uitnemen zijn de voordelen van de pogo dock erg groot.
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/410qOOZaSxL._SL500_AA300_.jpg

Ik heb de cradle toch gekocht. Kostte net geen 26 pond en wordt (ook naar Nederland!) gratis binnen enkele dagen bezorgd. Donderdag besteld, maandag in huis in mijn geval. Geen enkele reden dus om in Nederland zo'n ding te kopen, waar hij echt veel te duur is:pricewatch: Samsung Samsung Galaxy Nexus Samsung (Origineel)

De cradle voelt erg degelijk aan en dankzij de pogo pins minder slijtage aan de USB-poort. Bij mijn vorige telefoon (HTC Desire) was het dock na een jaar gebruik inmiddels niet meer echt betrouwbaar.

Het is fijn dat de telefoon op landscape-modus gaat, maar het is nog niet echt af. Zo werken veel apps nog niet op landscape (Spotify bijvoorbeeld) maar ook veel native Android-onderdelen (dialer, werken (nog) goed. Ik las wel ergens dat Android 4.1.2 daar verbeteringen in aangebracht heeft.

Een ander nadeel vind ik dat een headset niet is te gebruiken tijdens het bellen. De telefoon gaat op de luidspreker zodra hij in het dock zit en dat is (voor zover ik weet) niet uit te schakelen.

[ Voor 48% gewijzigd door StephanVierkant op 22-10-2012 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Stephan4kant schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:47:
[...]

Het is fijn dat de telefoon op landscape-modus gaat, maar het is nog niet echt af. Zo werken veel apps nog niet op landscape (Spotify bijvoorbeeld) maar ook veel native Android-onderdelen (dialer, werken (nog) goed. Ik las wel ergens dat Android 4.1.2 daar verbeteringen in aangebracht heeft.
Daar zat ik ook mee, echter heb ik met Set Orientation (https://play.google.com/s...e.eyesfree.setorientation) erg goeie ervaringen, enige nadeel is dat hij een permanent icoontje in de notification area laat staan.
Voordeel is dat apps als Spotify (tot nog toe zonder problemen) in landscape draaien. (inclusief Homescreen wanneer niet gedockt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Tovenaar schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 15:35:
[...]

Daar zat ik ook mee, echter heb ik met Set Orientation (https://play.google.com/s...e.eyesfree.setorientation) erg goeie ervaringen, enige nadeel is dat hij een permanent icoontje in de notification area laat staan.
Ik heb eerder hetzelfde gehad met een andere applicatie. Daar was het heel simpel op te lossen door naar Apps te gaan bij instellingen, dan de desbetreffende applicatie te selecteren en dan "Show notifications" uit te vinken.
Waarschijnlijk werkt dat ook in jouw/jullie geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 10:41
Zag laatst een filmpje hier op het form over een dikke screenprotector van hard plastic of glas,
kan hem nergens meer terug vinden, weet iemand welke ik bedoel en waar je deze kunt kopen ?

*** edit ***

Gevonden, Tempered Glass Screen Protector

Afbeeldingslocatie: http://www.xgearlive.com/files/SHTHHGWG.jpg

Zijn er mensen die ervanging hebben met deze ?

[ Voor 72% gewijzigd door Albert020 op 10-11-2012 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
Darkermoon schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 16:13:
[...]
Ik heb eerder hetzelfde gehad met een andere applicatie. Daar was het heel simpel op te lossen door naar Apps te gaan bij instellingen, dan de desbetreffende applicatie te selecteren en dan "Show notifications" uit te vinken.
Waarschijnlijk werkt dat ook in jouw/jullie geval.
Bedankt voor de tip, eindelijk dat nare icoontje weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
  • Laatst online: 05-04 10:48
Net een Galaxy Nexus aangeschaft (vorige telefoon ging kapot - kon helaas niet wachten op de Nexus 4).

Nu heb ik behoefte aan wat advies:

Ik ben niet zo netjes op mijn telefoon en laat deze wel eens vallen. Ik zoek daarom een hoesje dat het toestel goed beschermt.

Ik dacht aan een stevig leren pullcord hoesje (echt stevig, zoals het hoesje bij een BB 9900!), maar dan wel een met uitsparingen voor de message led en de luidspreker (suggesties?).

Kwa gebruikersgemak is een flip-top of een bumper natuurlijk beter, maar biedt zo'n hoesje een vergelijkbare bescherming als een volledig hoesje? (en ook suggesties?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bedenk wel dat een pullcord hoesje (of elk ander insteek hoesje) 0,0 bescherming bied op het moment dat je je toestel eruit hebt gepakt ;)

voor het toestel van mijn vrouw heb ik ook een flip cover gekocht, wat mij betreft de beste compromis qua bescherming en gebruiksgemak. (maar ook dat is persoonlijk en gebonden aan de manier van gebruik)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
Welke flip-cover? Degene die ik tot nu toe heb gezien bieden vooral bij de rechter onderhoek geen bescherming (omdat ze de rand weglaten ivm de koptelefoonaansluiting).

ps. Wat ik me ook afvroeg: Maakt de leren rand van een flip-cover het niet onmogelijk om in Chrome van tab te wisselen dmv swipe?

[ Voor 33% gewijzigd door Condor70 op 05-11-2012 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hmm, geen idee wat een goede flip cover is voor de nexus, zelf gebruik ik em helemaal kaal, en de flip cover van mijn vrouw is voor een xperia u :)

ik zie hier verder wel aardige flip covers tussen staan:
http://www.ebay.com/sch/i...+cover&_sacat=0&_from=R40

zoals bv deze:
http://www.ebay.com/itm/I...ories&hash=item3cc72272d5
(gelijk een van de duurdere ;))

maar ook dit werkt volgens mij prima:
http://www.ebay.com/itm/N...ories&hash=item3f1c922166

de hoeken lijken bij beide gewoon volledig beschermd

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
Bij de tweede die je noemt kun je inderdaad duidelijk zien dat de rechter onderhoek niet goed is beschermd.

De duurdere ziet er inderdaad beter uit, hoewel (volgens het filmpje dat ik op YouTube vond) het leer niet echt dik is en ik me af vraag hoe veel bescherming het hoesje bij vallen zou bieden.

Ik heb nog geen combinatie flip/bumper case kunnen vinden (zoals Samsung die heeft voor zijn SII).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Calvin
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 09:56
Condor70 schreef op maandag 05 november 2012 @ 14:57:
<snip>
Ik ben niet zo netjes op mijn telefoon en laat deze wel eens vallen. Ik zoek daarom een hoesje dat het toestel goed beschermt.
<snip>
Hoe sterk wil je het hebben en wat is je budget?
Je kan ook es kijken naar een Otterbox Defender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Condor70
Die conclusie had ik inmiddels ook getrokken.

Ik heb de Otterbox Defender voor de i515 besteld voor ca. €23
(een Defender voor de i9250 kon ik niet vinden onder de €43).

De i515 is een fractie dikker dan de i9250, dus dat zal ik moeten opvullen met een stukje karton.
Een bijkomende voordeel is echter dat ik eventueel alsnog de extended battery zou kunnen kopen.

[ Voor 27% gewijzigd door Condor70 op 06-11-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-04 13:14
Stephan4kant schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 12:47:
[...]

[afbeelding]

Ik heb de cradle toch gekocht. Kostte net geen 26 pond en wordt (ook naar Nederland!) gratis binnen enkele dagen bezorgd. Donderdag besteld, maandag in huis in mijn geval. Geen enkele reden dus om in Nederland zo'n ding te kopen, waar hij echt veel te duur is:pricewatch: Samsung Samsung Galaxy Nexus Samsung (Origineel)
Die prijs is ook de lucht in geschoten zo te zien, nu kost hij al 38.17 pond :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Kon voor de prijs deze niet laten liggen: New Luxury Black PU Leather Flip Case Cover ( €6,74 EUR )

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/t/New-Luxury-Black-PU-Leather-Flip-Case-Cover-Skin-For-Samsung-Galaxy-Nexus-i9250-/00/s/NjAwWDYwMA==/$(KGrHqZ,!i!F!LJwwIuhBQWGyNY16!~~60_3.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-04 13:27

4play

-Nintendo- fan

Ik ben de gelukkige bezitter van een officiële extended batterij en daarom paste mijn harde cheap ass deal extreme case niet meer. blijken ze bij de bel company ineens de Galaxy Nexus hoesjes in de aanbieding voor 1 euro per stuk...

In Zwolle heb ik 2 cases gekocht van case-mate

De Case-Mate Tough ( http://eurodroid.com/2012...gh-case-for-galaxy-nexus/ ) deze past niet helemaal goed op mijn toestel met de nieuwe grotere batterij de buitenhoes kiert dan een beetje en het volume werkt niet zo lekker meer hij gaat snel op max volume omdat de case op het knopje blijft steken.

De Case-Mate smooth ( http://www.telecom-winkel...samsung-galaxy-nexus.html ) deze past perfect om mijn nexus met extended batterij.

de officiële batterij is hier gekocht ( http://www.ebay.nl/itm/12..._trksid=p3984.m1497.l2649 )

Voor 2 euro geen slechte deal dus als je een bel-company in je stad/dorp hebt dan raad ik aan om even te kijken of ze nog cases hebben. De parkeermeter was duurder dan deze twee hoesjes :)

Aangezien de Gnex nu end of life is is dit het goede moment om voor de extra's te gaan shoppen.

[ Voor 24% gewijzigd door 4play op 21-11-2012 16:25 ]

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-04 13:14
Oeh, bedankt voor het delen, 1 euro is zeker geen geld :) Hopelijk gaat dat Pogo-dock ook eens in prijs dalen...

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-05 21:49
filenox schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:05:
Oeh, bedankt voor het delen, 1 euro is zeker geen geld :) Hopelijk gaat dat Pogo-dock ook eens in prijs dalen...
Helemaal mee eens, Zou het trouwens niet mogelijk zijn om via een of andere maker-lab of thingyverse ofzo een tof ge-3d-print pogo dock op de markt te zetten? Iemand daar ervaring mee? Desnoods moeten we de usb-lader en de contactpuntjes er zelf nog in knutselen.

----

ohw, ik om net dit tegen: een lego-dock!
Hier nog veel meer. Heeft iemand al eens zoiets geprobeerd? Het ziet er simpel uit (zeker als je alleen wil laden en niet de audio nodig hebt).

Ik vraag me wel af, als het zo simpel is, waarom kunnen we dan niet voor $2,- per stuk een redelijk nette pogo-dock krijgen bij deal-extreme ofzo? Zoiets als de officiele, maar dan alleen opladen. Ik zou er meteen 3 bestellen.

[ Voor 12% gewijzigd door MaffeMaarten op 22-11-2012 10:18 ]

• 4play
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-04 13:27

4play

-Nintendo- fan

Ik snap ook niet waarom er niet meer pogopin dingen zijn...

Nouja met mijn extended batterij kan ik de cradle toch niet gebruiken maar ik zou graag een lader willen die van dit systeem gebruikt maakt (alhoewel je telefoon dan wel weer uit zijn hoesje moet :) )

[aanvulling]

Ik heb de casemate tough aangepast zodat mijn telefoon met een official extended accu er toch op past. gewoon de achterkant uit het binnenwerk snijden tot net boven het google logo dan past hij prima. En voor die euro wilde ik het wel wagen :)

Dus een casemate tough voor €1,- die perfect aansluit op mijn Gnex met extended accu.. ik ben blij...

[ Voor 41% gewijzigd door 4play op 22-11-2012 20:23 ]

【ツ】Ipad air2, Macbook pro 2012, Samsung a53, Skagen Hybrid【ツ】

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:12

Smarron

The bend

Vandaag de witte cover binnengekregen en direct even vervangen. Ben er zeer te spreken over, pasvorm is perfect. Alles sluit mooi aan. Gekocht op Ebay en niet duur!:

White Housing
Samsung Galaxy Nexus GT-I9250
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/P7zA5oC2lVo6w0IWlqjF7WNU/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yH6bzw6kArqigH2o1bhrVosq/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/XrseC5QE9nI1PbwhwVWPEpc7/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nbAsKPkPR995yt4sYNuLo88d/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UwkI5Yqbo2t6VHDiJrd0XVP0/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CNluJmtLanYAZI1gqiVQzBD6/thumb.jpg

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
4play schreef op donderdag 22 november 2012 @ 12:18:
Ik snap ook niet waarom er niet meer pogopin dingen zijn...

Nouja met mijn extended batterij kan ik de cradle toch niet gebruiken maar ik zou graag een lader willen die van dit systeem gebruikt maakt (alhoewel je telefoon dan wel weer uit zijn hoesje moet :) )

[aanvulling]

Ik heb de casemate tough aangepast zodat mijn telefoon met een official extended accu er toch op past. gewoon de achterkant uit het binnenwerk snijden tot net boven het google logo dan past hij prima. En voor die euro wilde ik het wel wagen :)

Dus een casemate tough voor €1,- die perfect aansluit op mijn Gnex met extended accu.. ik ben blij...
Waar Casemate Tough voor 1 euro, linkje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-04 09:21
Smarron schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 00:48:
Vandaag de witte cover binnengekregen en direct even vervangen. Ben er zeer te spreken over, pasvorm is perfect. Alles sluit mooi aan. Gekocht op Ebay en niet duur!:

White Housing
Samsung Galaxy Nexus GT-I9250
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Valt dit buiten de garantie of kan je gewoon de oude er weer op schroeven als ie terug moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

tobitronics schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 16:04:
[...]

Valt dit buiten de garantie of kan je gewoon de oude er weer op schroeven als ie terug moet?
De oude behuizing kan er zo weer op. Hij zit namelijk vast met een 7 schroefjes (uit mijn hoofd). Daarna kun je de behuizing er voorzichtig uit wrikken en de andere erop klikken. Schroefjes weer vastdraaien en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09-2024
datadevil schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:04:
Ik heb dit hoesje, maar er zitten bij mij nu al haarscheurtjes in en er is een hoekje afgebroken:
[afbeelding]

Heeft niemand anders daar problemen mee?
Ik heb gelezen dat het wel vaker voorkomt met die harde plastic case van Anymode.

Daarom heb ik deze jelly case van Anymode bestelt, minder kans op afbreken..

Afbeeldingslocatie: http://www.anymode.de/sites/default/files/TPU_JellyCase_black3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
marknh schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:48:
[...]

Ik heb gelezen dat het wel vaker voorkomt met die harde plastic case van Anymode.

[afbeelding]
Lijkt mij ook, btw waar heb je deze besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
Albert020 schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:51:
[...]

Lijkt mij ook, btw waar heb je deze besteld ?
Bij deze site..

http://www.exportprive.co...y-case-series-black-.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis

Vis

marknh schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:48:
[...]

[afbeelding]
Ik heb zo'n zelfde soort case.. dan ander merk, maar ik vind dat het toestel dan zijn elegantie en fijne handligging verliest.
Daarnaast, heb ik extra veel last van stof wat tussen de randen blijft steken met die case erop.
Gauw weer eraf gehaald.

gebruik mijn GNexus dan ook gewoon lekker zonder hoesje o.i.d.
Ben er wel zuinig op, altijd geweest met telefoons.

[ Voor 9% gewijzigd door Vis op 26-11-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marknh
Vis schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:21:
[...]

Ik heb zo'n zelfde soort case.. dan ander merk, maar ik vind dat het toestel dan zijn elegantie en fijne handligging verliest.
Daarnaast, heb ik extra veel last van stof wat tussen de randen blijft steken met die case erop.
Gauw weer eraf gehaald.

gebruik mijn GNexus dan ook gewoon lekker zonder hoesje o.i.d.
Ben er wel zuinig op, altijd geweest met telefoons.
Klopt, maar mijn GN is tot twee keer toe van een bureau gegleden en met zo'n siliconen achterkant glijdt hij minder makkelijk heen en weer.

En bijkomend voordeel van deze vind ik, is dat de achterkant qua design weer wat meer met de nieuwe Nexuslijn overeenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Zijn dit soort batterijen de moeite? Duur is het niet, maar als ik zie dat bij Mugen een iets zwaardere batterij bijna 90 USD meer kost, dan begin ik toch wat te twijfelen.

[ Voor 23% gewijzigd door pven op 10-12-2012 10:28 ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Laatst de originele autolader besteld, best besteedde geld van de afgelopen tijd. M'n GN laadt snel op en ik heb geen stoorzender van m'n radio meer!

Hier blijkt dus wel, goedkoop is duurkoop. Al die goedkope usbladertjes met losse kabel voor in de auto, allemaal rommel.

Had ik dit maar eerder gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Heb hem eindelijk binnen maar sluit voor geen meter, heb gelijk maar even een duurdere variant besteld !

ICARER Genuine Leather Flip Cover Case For Samsung Galaxy Nexus i9250

Afbeeldingslocatie: http://www.dumpyourphoto.com/files6/162603/687TMlLW.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-10-2022

kristo

cosmotheoros

Eric_Cantona schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:46:
Laatst de originele autolader besteld
Fijn :)

Linkje naar de lader en shop van jouw voorkeur?

Nexus 5, Nexus 7, Chromebook XE303

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo

kristo

cosmotheoros

Bedankt.

Even opmerken: je schrijft "M'n GN laadt snel op", merk op dat deze lader tegen 700mA laadt en de origineel meegeleverde tegen 1000mA.

[ Voor 33% gewijzigd door kristo op 14-12-2012 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ja, sneller dan ik gewend ben. Al moet ik zeggen dat 't voor deze niet opladen was, maar minder snel leeglopen ;)

Met navigatie (sygic) en bluetooth-connectie (en gewoon sync, etc) wordt de telefoon nog steeds opgeladen, als ik Google Navigatie gebruik overigens net niet. Dan loopt m'n GN heel langzaam leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Eric_Cantona schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 21:09:
Ja, sneller dan ik gewend ben. Al moet ik zeggen dat 't voor deze niet opladen was, maar minder snel leeglopen ;)

Met navigatie (sygic) en bluetooth-connectie (en gewoon sync, etc) wordt de telefoon nog steeds opgeladen, als ik Google Navigatie gebruik overigens net niet. Dan loopt m'n GN heel langzaam leeg.
Ik snap wat je bedoeld. Het viel mij op dat met mijn mindere autolader, de telefoon de lader als "USB"-lader zag. Met een andere autolader ziet hij hem als "AC"-lader en laadt ie dus sneller op.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/2373011/Screenshot_2012-12-14-22-02-34.png

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Anoniem: 224360

http://www.amazon.co.uk/S...06GJ5S2E/ref=pd_sim_ce_20

Car dock bestelt voor rond de 28 euro, prima deal lijkt me. Kijken of ie bevalt

• Smarron

Smarron

The bend

Anoniem: 224360 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 22:19:

Een vriend van mij heeft hem en is er zeer te spreken over.

Ik gebruik zelf de Brodit Active Car Holder, ook erg tevreden over (bevestigd over een ventilatiegat heen, ik wil niks aan het raam hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 02:51
Ik gebruik die Samsung carholder ook sinds een tijdje en ik vind het een ideaal ding. Je hebt wel iedere keer het idee dat je telefoon het niet lang meer zal overleven wanneer je hem erin moeten rammen maar dat blijkt erg mee te vallen volgens verscheidene reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-04 09:21
Ben op dit moment bezig met de voorbereidingen voor een touchstone mod, wordt ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo

kristo

cosmotheoros

Anoniem: 224360 schreef op donderdag 27 december 2012 @ 22:19:

€28 da's dan toch zonder verzendingskosten(?), Amazon.fr en .de vragen €30 en 27 met gratis levering.

Gebruikservaringen worden gewaardeerd ;) Iemand nog ervaring met de officiële desktop dock?

[ Voor 33% gewijzigd door kristo op 03-01-2013 19:32 . Reden: Prijzen Amazon .fr en .de ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kristo schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 19:13:
[...]

€28 da's dan toch zonder verzendingskosten(?), Amazon.fr en .de vragen €30 en 27 met gratis levering.

Gebruikservaringen worden gewaardeerd ;) Iemand nog ervaring met de officiële desktop dock?
Als ik op jou links klik zijn de prijzen toch echt gewoon 35 en 36 euro. Dat is inderdaad zonder verzendkosten en die zijn er ook niet, al tijden niet meer op uk amazon. Ben erg content met het apparaat, is echt heel degelijk spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kristo

kristo

cosmotheoros

Anoniem: 224360 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 16:25:
Als ik op jou links klik zijn de prijzen toch echt gewoon 35 en 36 euro
Ja dat heb je op Amazon: plots populaire artikelen (kliks) stijgen in prijs :/

Bedankt om je ervaring mee te delen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik zoek een lederen hoesje met cardholder voor niet al te veel geld.

Dus iets als dit, maar dan een andere kleur:
Afbeeldingslocatie: http://d3d71ba2asa5oz.cloudfront.net/62001002/images/csamcas03013_a.jpg

Iemand tips waar dat te krijgen is? Op dx en eBay kan ik het niet vinden.

En toen vond ik dit. Eens kijken of dat het is, maar dat is kunststof.

[ Voor 30% gewijzigd door pven op 06-03-2013 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-05 13:15
Wil mijn GNEX gaan gebruiken voor navigatie, dus was ik op zoek naar een goede houder en een lader. Heb toch de officiële "active" car mount besteld, maar het valt me vies tegen hoe je je toestel erin en eruit moet krijgen of ik doe iets verkeerd.

Je moet echt veel kracht zetten om hem erin/eruit te krijgen, vraag me af hoe lekker dat is voor je power/volume knoppen op termijn. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04 11:16
pven schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:11:
Ik zoek een lederen hoesje met cardholder voor niet al te veel geld.

Dus iets als dit, maar dan een andere kleur:
[afbeelding]

Iemand tips waar dat te krijgen is? Op dx en eBay kan ik het niet vinden.

En toen vond ik dit. Eens kijken of dat het is, maar dat is kunststof.
Al via Google gezocht?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1786439
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1731933
http://www.alibaba.com/showroom/galaxy-nexus-card-case.html
http://www.amazon.com/Tuf...axy-leather/dp/B007NX9JL8
http://www.galaxynexusfor...allet-type-case-gnex.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Nee, stom van me ... :$ ... Ik had alleen op sites gezocht die hem kunnen verkopen. Dank! Ik ga naar je links kijken. :)

Deze is het geworden, kost uiteindelijk 7,20 euro.

[ Voor 34% gewijzigd door pven op 07-03-2013 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Sypher schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:14:
Wil mijn GNEX gaan gebruiken voor navigatie, dus was ik op zoek naar een goede houder en een lader. Heb toch de officiële "active" car mount besteld, maar het valt me vies tegen hoe je je toestel erin en eruit moet krijgen of ik doe iets verkeerd.

Je moet echt veel kracht zetten om hem erin/eruit te krijgen, vraag me af hoe lekker dat is voor je power/volume knoppen op termijn. Iemand?
http://www.ebay.nl/itm/300784448171?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_9736wt_1148

http://www.ebay.nl/itm/150812590279?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649#ht_1328wt_1289

Misschien 'n beetje prijzig, maar ik ben er zeer tevreden mee. De houder kan mee naar 'n volgende/andere telefoon en de lader laadt ook echt op. Ik had gewild dat ik eerder ietsje meer geld had uitgegeven dan elke keer weer rommel uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Sypher schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 20:14:

http://www.pdashop.nl/pro...samsung-galaxy-nexus.html

Die officiele is inderdaad erg krap, maar een vriend van mij gebruikt hem toch met volle tevredenheid. Die heb ik nog niet gehoord over dat het slecht is voor de telefoon. Maar ik heb de Brodit en wil niet anders meer (had al Brodits met mijn andere telefoons (HTC HD2 en Sensation XE)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb de officiële ook en ondanks dat hij erg stevig erin zit merk ik totaal niets ervan dat het slecht zou zijn. Prima dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunirus
  • Laatst online: 18:30
Mijn meest nuttige accessoire blijft toch deze:

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-gwEzzBLwV1I/UYoTcIyRj7I/AAAAAAABBmw/Zh-2FduO9mo/w300-h677-no/IMG_20130508_105341.jpg

Gaat de datapinnen kortsluiten zodat de telefoon meer dan 500mA trekt. Handig, want ik heb geen enkele autolader die dit doet, hoewel ze vaak wel veel meer dan 500mA kunnen leveren. Dit stukje ertussen en laden maar _/-\o_

Helaas kan ik niet meer vinden waar ik ze gehaald heb, iemand die een chinese leverancier weet voor deze zooi? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-01-2024
Custom kernel en je kan 'USB fast charge' aanzetten, dat doet precies hezelfde, maar dan zonder accessoire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunirus
  • Laatst online: 18:30
Vin87 schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 11:19:
Custom kernel en je kan 'USB fast charge' aanzetten, dat doet precies hezelfde, maar dan zonder accessoire.
Ben ik me van bewust, maar ergens vind ik het vooral handig dat dit op elk stocktoestel werkt. Niet enkel op een gnexus, maar op elk toestel altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Nav pven in "[Ervaringen] Online shoppen in China" ben ik op zoek naar een goede oplader voor in de auto. Iemand tips? (In de auto heb ik de Nexus eigenlijk altijd aan een oplader hangen ivm navigatie.)

Ah: dit lijkt wel iets te zijn, eens ff verder kijken.

[ Voor 22% gewijzigd door pven op 22-07-2013 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De kans bestaat dat je met 700 mah niet bij laad tijdens navigeren, maar nog net heel langzaam leegloopt...
De officiële lader houd het wel bij

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ga sowieso niet zitten pietlutten en 'n goedkoop ladertje halen, ik heb daar tig euro's aan uitgegeven maar ben blij dat ik via eBay 'n iets duurdere en officiële Samsung lader heb gehaald die m'n Gnex gewoon oplaadt zonder fratsen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Die ik hierboven heb genoemd, die heb ik uiteindelijk gekocht. Bevalt prima!

Verder heb ik een el-cheapo batterij gekocht, eens kijken wat die doet. Deze heb ik gisteren pas ontvangen, ik kan dus nog niet veel erover melden. Wel zocht ik naar het resetten van batterij-statistieken, maar dat blijk tegenwoordig niet meer nodig te zijn?

Door die dikkere batterij moet ik nu wel weer op zoek naar een nieuw hoesje. Het liefst heb ik er eentje waar die dikke batterij in past, en waar nog twee pasjes bij kunnen. Maar die bestaan niet. Zo'n zakje zal wel passen, maar dan kan ik die pasjes weer nergens kwijt. Luxe problemen ... :P

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste