Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teuling
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 19:19
Ja en nee. Omdat ik het toestel vrij snel na release heb gekocht, was er voor GN nog geen specifieke band. Heb toen die van de galaxy note gekocht (ebay). Qua lengte en breedte ongeveer 1 cm te lang/breed maar verder prima.

Ik kwam echter van desire z af, kleiner (maar zwaarder) toestel en vond dat toch lekkerder lopen. De GN is echt groot om aan je bovenarm te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 461253

Laguna schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:47:
Het is in mijn ogen wel de mooiste autohouder ooit gemaakt voor een telefoon. Het geheel oogt als een volwaardig navigatiesysteem.

De houder is eenvoudig te monteren middels de zuignap op de autoruit en zit dan ook goed vast. Ook blijven de knoppen op de GN makkelijk te bedienen door knoppen aan de buitenkant die tegen de knoppen van het toestel drukken. De aansluitingen op de houder zitten wat mij betreft wel wat dicht bij de autoruit, maar echt een probleem is dit niet. De houder omsluit de GN perfect (ik vraag mij wel af indien je gebruik maakt van de officiële extended battery of het dan ook nog goed past). Verder is de houder helemaal stabiel tijdens het rijden (andere houders willen nog wel eens schudden/trillen tijdens het rijden wat ik als erg storend ervaar).
Wel kost het wat kracht om het toestel erin te drukken en er weer uit te halen, vooral het eruit halen terwijl de houder nog aan de ruit vast zit kan wat lastig zijn (aangezien je eigenlijk met 2 handen moet drukken, maar ook nog een hand nodig hebt om het toestel op te vangen).
Helemaal eens met bovenstaande. Heb hem na lang wachten bij Cool Blue besteld en gister binnen. Vind dat het wel erg veel kracht kost om het toestel er weer uit te persen. Bij mij al twee keer niet op kunnen vangen...
Wanneer je de lader aansluit op de houder met GN erin, dan wordt er direct naar Car Mode geschakeld via de pogo pins en wordt de GN opgeladen in AC modus. Car Mode houdt voor nu alleen nog in draaien naar landscape (zodra de GN zo gehouden wordt), waarbij de volgorde van de iconen die je in mappen hebt ingedeeld door elkaar wordt gegooid (bug lijkt mij).
Hier ontstaat bij mij wel een probleem! :( Als ik de lader aansluit gaat mij Nexus idd direct naar Car Mode, maar wel met als gevolg dat ik al mijn geluid kwijt ben! Geluid van mijn navigatie, en bellen via Bluetooth van auto gaat ook niet meer (hoor werkelijk niks). Haal ik het stekkertje weer uit de autohouder, wordt de Car Mode uitgeschakeld en heb ik geluid weer terug.
Goed klote dus! 70 euro betaald voor iets wat het (nog) niet doet. Iemand een idee?
Heb het net al afgespeurd, maar kan hier niets vinden over bijv. instellingen of car mode in Android 4.0.
Nog meer mensen problemen hiermee? Hoor graag jullie tips/ideeën! Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biest
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05 10:19
Teuling schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:57:
Ja en nee. Omdat ik het toestel vrij snel na release heb gekocht, was er voor GN nog geen specifieke band. Heb toen die van de galaxy note gekocht (ebay). Qua lengte en breedte ongeveer 1 cm te lang/breed maar verder prima.

Ik kwam echter van desire z af, kleiner (maar zwaarder) toestel en vond dat toch lekkerder lopen. De GN is echt groot om aan je bovenarm te doen.
Heb vandaag de sportarmband binnen, maar zoals je zegt de GN is redelijk lomp aan de arm :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 461253 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 22:46:

Hier ontstaat bij mij wel een probleem! :( Als ik de lader aansluit gaat mij Nexus idd direct naar Car Mode, maar wel met als gevolg dat ik al mijn geluid kwijt ben! Geluid van mijn navigatie, en bellen via Bluetooth van auto gaat ook niet meer (hoor werkelijk niks). Haal ik het stekkertje weer uit de autohouder, wordt de Car Mode uitgeschakeld en heb ik geluid weer terug.
Goed klote dus! 70 euro betaald voor iets wat het (nog) niet doet. Iemand een idee?
Heb het net al afgespeurd, maar kan hier niets vinden over bijv. instellingen of car mode in Android 4.0.
Nog meer mensen problemen hiermee? Hoor graag jullie tips/ideeën! Alvast bedankt!
Welke android versie heb je? volgens mij hebben ze de car dock uitgesteld tot 4.0.4 klaar was omdat daar software fixes voor de dock in zitten. Dus als je nog op bv 4.0.2 zit kan dat wellicht deze problemen veroorzaken.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prulleman schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:03:
[...]

Welke android versie heb je? volgens mij hebben ze de car dock uitgesteld tot 4.0.4 klaar was omdat daar software fixes voor de dock in zitten. Dus als je nog op bv 4.0.2 zit kan dat wellicht deze problemen veroorzaken.
Goed punt, thanks for the tip. Ik zie dat ik nog 4.0.2 heb. Als ik op systeemupdates controleer geeft hij aan dat het systeem up-to-date is.
Met wat zoeken kwam ik op dit artikel uit en tweakers link, wat helderheid verschaft; ik heb een yakjuxw-versie en ontvang hierdoor niet direct de updates vanuit Google. Wellicht ga ik dat handmatig maar eens proberen.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 461253 op 05-06-2012 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
welke build heb je?

zie hier voor meer info over de verschillen :
[Google Galaxy Nexus] Versie en herkomst ?
mocht je inderdaad niet de echte google (yakju) versie hebben, maar bv de samsung yakjuxw build staat er in het topic ook een link naar XDA om dit om te zetten, hiervoor moet je wel je bootloader unlocken (betekend ook een data wipe..)

Wellicht goed om even te zoeken of het inderdaad aan de ICS versie ligt.. ik dacht dat ik dat ergens gelezen heb, maar voor je allemaal moeilijk gaat doen is het wellicht handig om dit eerste bevestigd te krijgen

\edit net te laat, ik zie dat je je post hebt geedit met dezelfde info ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Prulleman op 05-06-2012 15:09 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectroDonker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik heb sinds kort de officiële GN car holder, en het valt me op hoeveel kracht je moet zetten om het apparaat erin en eruit te duwen. Ben wat bang voor de levensduur van mijn speaker & lock knop? Iemand zelfde gevoel? Ik heb overigens al met mijn nagel het plastic / rubber randje wat gekneed / paar keer ingedrukt, maar het blijft verdomd stug materiaal. Verder wel een mooie apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:12
Wellicht interessant in contrast met de originele car holder, ik heb een maand geleden de Car Mount Stand Holder CRADLE FOR Samsung Galaxy Nexus I9250 van eBay geplukt voor in totaal net geen geld en in 2 weken geleverd in stevige doos.

Afbeeldingslocatie: http://d3d71ba2asa5oz.cloudfront.net/62001007/images/csamhod02004_a.jpg

Wat opvalt is dat de zuignap erg groot en behoorlijk stevig is, eenmaal bevestigd zit het prima vast en laat het ook met lomp en onbehouwen rijgedrag niet los. Wel kun je enkel de stand van de houder aanpassen door de moertjes los te draaien wanneer je - in vrij kleine stappen - de hoek aan kunt passen, dit is niet traploos en voelt vrij goedkoop aan. Uiteindelijk past de Nexus wel als gegoten in de bijbehorende plastic adaptertje en blijft de telefoon aan alle kanten eenvoudig benaderbaar voor kabeltjes of knoppen.
Wat nog wel wel opviel was dat het plasticje eigenlijk net iets aan de strakke kant om de telefoon zit, de klemmetjes die je telefoon op z'n plek houden duuwde bij mij m'n screenprotector na herhaaldelijk gebruik wat aan de kant. Het best te gebruiken met een 'kale' telefoon dus en mogelijk niet geschikt voor dagelijks gebruik door de plastic constructie.

Voor de infrequente rijder is het verder een prima holder die z'n paar euro zeker waard is wanneer je een goedkoop alternatief voor de officiële houder zoekt.

[ Voor 3% gewijzigd door Leftblank op 05-06-2012 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-05 21:04

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Zo'n houder werkt inderdaad prima. Ik heb 'm ook, alleen icm 'n houdertje voor op m'n luchtrooster (handig bij warm weer door koele lucht). Je moet alleen opletten bij vorst/kou als 't houdertje de hele tijd in je auto ligt, dan breekt 't pinnetje erg makkelijk af en wordt onbruikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Prulleman schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:08:
welke build heb je?

zie hier voor meer info over de verschillen :
[Google Galaxy Nexus] Versie en herkomst ?
mocht je inderdaad niet de echte google (yakju) versie hebben, maar bv de samsung yakjuxw build staat er in het topic ook een link naar XDA om dit om te zetten, hiervoor moet je wel je bootloader unlocken (betekend ook een data wipe..)

Wellicht goed om even te zoeken of het inderdaad aan de ICS versie ligt.. ik dacht dat ik dat ergens gelezen heb, maar voor je allemaal moeilijk gaat doen is het wellicht handig om dit eerste bevestigd te krijgen

\edit net te laat, ik zie dat je je post hebt geedit met dezelfde info ;)
Ik blijk inderdaad een samsung yakjuxw build te hebben :( . Heb de telefoon in februari bij T-Mobile shop gehaald. Op Webtrickz staat ook nog een guide om yakju erop te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ElectroDonker schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:15:
Ik heb sinds kort de officiële GN car holder, en het valt me op hoeveel kracht je moet zetten om het apparaat erin en eruit te duwen. Ben wat bang voor de levensduur van mijn speaker & lock knop? Iemand zelfde gevoel?
same here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:00
De cradle van Dealextreme binnen gekregen:
Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_116667_1.jpg
Al snel blijkt dat dit hem toch niet helemaal is.
De GN gaat er stroef in, dus kans op beschadiging van de USB connector, het voetje is klein en dus wat wankel, en de GN staat erg rechtop, zodat je het scherm eigenlijk net niet lekker af kunt lezen.

Even op het bureau van een collega die ook een GN heeft gekeken, en daarna meteen deze besteld:
Afbeeldingslocatie: http://www.kloegcom.nl/bibliotheek/Samsung/Docks/KiDiGi_USB_Cradle_Samsung-Galaxy-Nexus_i9250_LCC-GSGN_4894363041208_1.jpg
Vrijdag besteld, betalen met iDeal, zaterdag in huis. Waarom zou ik nog in HongKong bestellen...?

Stevige, grote voet, prima schuinte, past perfect. Een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Waar, hoe duur ...?

Ik heb die eerste ook, alleen via Ebay besteld. Zit inderdaad wat stroef, maar daardoor lijkt me juist weinig kans op beschadiging van de connector, 't past precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
Die eerste zoals eerder aangekondigd bij DealExtreme voor omgerekend € 9,80.

Die Kidigi komt van TelecomTelecom voor € 21,- met gratis verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik zat enorm graag te wachten op de external battery charger voor mijn nexus. Nou zag ik recentelijk het juiste onderdeel op de website van samsung staan.

Omdat de link naar smacc.nl gaat en daar hij niet lijkt te bestaan had ik smacc.nl gemaild.
Daarop kreeg ik de volgende reactie:
Beste heer -,

Ik heb zojuist van de productmanager vernomen dat het accessoire EBH-1F2S helaas End Of Life is.
Mijn excuses voor het ongemak.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
Ik vermoed dat vanwege een tegenvaller het product nooit in productie is genomen en alleen bij een concept is gebleven. Dus allen die hier ook nog op zitten te wachten; unfortunately, peanut butter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
Darkermoon schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 11:05:
Ik zat enorm graag te wachten op de external battery charger voor mijn nexus.
Is dit dan niks voor je: KiDiGi USB Cradle Samsung Galaxy Nexus met acculader?

Afbeeldingslocatie: http://www.digitalsonline.nl/upl/fts/1330873455.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkermoon
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ja, dat is dan wel ideaal!
Over het algemeen doe ik het liever met het originele, maar dit ziet er ook prima uit. Ik heb hem gelijk besteld d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
Zoals ik hierboven al aangaf, ik heb zelf de variant zonder de extra accu sleuf. Een collega heeft precies bovenstaande.

De kwaliteit is naar mening mening uitstekend, zou niet onder doen voor een origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:38
Ik heb net mijn Nexus binnen, en wil het ding mooi houden, maar ook nog wel makkelijk foto's kunnen maken en misschien ook nog de Cardock.
Dan zou ik denk ik uitkomen op alleen een screen protector? En bevalt mensen nu na een paar weken die behoorlijk dure cardock wel of kan ik net zo goed een goedkopere (ruimere(!)) kopen op ebay bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
@datadevil

Bij gebruik van de officiële cardock is een screenprotector de enige optie of je moet steeds het hoesje/bumper eraf halen. Ik ben zelf tevreden met de cardock, maar je kan ook voor een goedkoper universeel alternatief gaan. Voor mij was het design de doorslaggevende factor en dat de pogo pins hiermee gebruikt worden (geen belasting op de micro-usb-port). Bij een alternatief zal je geen gebruik kunnen maken van de pogo pins.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Laguna schreef op zondag 01 juli 2012 @ 13:41:
@datadevil

Bij gebruik van de officiële cardock is een screenprotector de enige optie of je moet steeds het hoesje/bumper eraf halen. Ik ben zelf tevreden met de cardock, maar je kan ook voor een goedkoper universeel alternatief gaan. Voor mij was het design de doorslaggevende factor en dat de pogo pins hiermee gebruikt worden (geen belasting op de micro-usb-port). Bij een alternatief zal je geen gebruik kunnen maken van de pogo pins.
Denk dat ik voor het gebruik wat ik heb, niet dagelijks maar eerder 2 wekelijks maar voor een universele ga, dan kan ik ook wat vrijer cases uitzoeken.

Is er nu al zekerheid over of je nou wel of niet een universele lader kan gebruiken btw?

[ Voor 28% gewijzigd door datadevil op 01-07-2012 20:35 . Reden: oops..gevonden model kan niet horizontaal ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-04 19:06
Ik lees er vast over heen, maar zijn er ook kabels of docks beschikbaar waarbij je MHL/HDMI beschikbaar hebt en tegelijkertijd via USB een toetsenbord (en muis) aan kan sluiten?

EDIT: Ondertussen even gegoogled. De MHL-specifiecatie lijkt dit niet toe te staan: http://forum.xda-develope.../index.php/t-1092163.html

Maar, er bestaan natuurlijk ook nog bluetooth toetsenborden en muizen en dat lijkt goed te werken: http://www.extremetech.co...-as-a-desktop-replacement.

Met VPN en de Citrix Receiver al werkend, zou ik op die manier een complete desktop replacement hebben 8)

[ Voor 56% gewijzigd door Vunzz op 03-07-2012 10:26 ]

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Ik heb uiteindelijk de Kensington 'car mount for smartphones' gekocht voor 19,95 bij de Saturn. Kan op de voorruit of op een ventilatierooster, draait horizontaal en verticaal en voelt stevig aan.
Het enige nadeel is dat het klem deel als ik hem netjes in het midden doe een beetje op de zachter of harder knop drukt....

http://www.amazon.com/Ken...Smartphones/dp/B003SE6LD0

[ Voor 129% gewijzigd door datadevil op 13-07-2012 15:32 . Reden: eentje gekocht uiteindelijk ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Nu ook een screen protector gekocht, Muvit Screen Protector Samsung Galaxy Nexus compatible.
Komt met schoonmaakdoekje en 2 beschermers, maar ik moet zeggen dat dat aanbrengen zonder luchtbelletjes niet meevalt.

Nu is dit mijn eerste keer dat ik zoiets doe, maar ik heb nu 6 belletjes en dan ook nog een paar minder plekjes langs de randen. Is dit mijn onervarenheid of zijn er betere screen protectors?

Moet wel zeggen dat het er los van de belletjes prima uitziet en het scherm ook goed blijft reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Nu online
[...]

Wanneer je de lader aansluit op de houder met GN erin, dan wordt er direct naar Car Mode geschakeld via de pogo pins en wordt de GN opgeladen in AC modus. Car Mode houdt voor nu alleen nog in draaien naar landscape (zodra de GN zo gehouden wordt), waarbij de volgorde van de iconen die je in mappen hebt ingedeeld door elkaar wordt gegooid (bug lijkt mij).
Google mag ook wel eens gaan zorgen dat de app Car Home compatible wordt gemaakt met hun huidige flagship (deze versie zou compatible moeten zijn maar dit moet ik nog testen).
Tot slot zou het mooi zijn als Google, Car Home in een update integreert in de Car Mode, zodat je bij het aansluiten gelijk het volgende scherm voor je neus krijgt:

[afbeelding]
Die bug waarbij de volgorde van iconen in je mappen door elkaar gegooid wordt is met Jelly Bean verholpen.
Wel jammer dat er nog steeds geen Car Home in zit.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Laguna schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 18:59:
[...]

Die bug waarbij de volgorde van iconen in je mappen door elkaar gegooid wordt is met Jelly Bean verholpen.
Wel jammer dat er nog steeds geen Car Home in zit.
Ik zie wel Car home staan bij mijn apps in de Play Market, bij All Apps omdat ik die ooit had in 2.3, die kan ik dus denk ik niet installeren dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:29
Ik heb een GNex besteld en verwacht hem in de loop van de week binnen. Omdat het toch niet een dingetje van 5 euro is wil ik hem zo goed mogelijk beschermen m.b.v. een hoesje en evt. screenprotector. Ik las al ergens eerder in dit topic dat een screenprotector volgens sommigen helemaal niet nodig is, is dit echt zo? En wat voor type/merk hoesje is het beste? Zo'n leren flipflop ding, een silicone/plastic snap on of zo'n zakje/sokje? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beste is om om in de kast te laten liggen... :) maar wat het beste is hangt natuurlijk ook af van je gebruik. Broekzak tas etc.. hoeveel gebruik je om. Ligt ie tijdens een werkdag gewoon op je bureau etc.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Prulleman schreef op zondag 15 juli 2012 @ 20:54:
Beste is om om in de kast te laten liggen... :) maar wat het beste is hangt natuurlijk ook af van je gebruik. Broekzak tas etc.. hoeveel gebruik je om. Ligt ie tijdens een werkdag gewoon op je bureau etc.
Hij zit voornamelijk in mijn broekzak, 's nachts ligt ie naast me op mijn bed (wekker) en af en toe op mijn bureau, nooit in een tas verder. Ik las trouwens ook dat 'wet' screenprotectors gevaaarlijk zijn ivm. dat je vloeistof in je toestel kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 15:43
Iemand ervaring met deze lederen pull tab case cover pouch (wat een beschrijving..)?
http://www.benl.ebay.be/i...&var=&hash=item68cb05318b

Ik vraag het hier even aangezien je voor de Galaxy S2 hetzelfde model krijgt als voor de Nexus terwijl de Nexus toch wat langer is van formaat :) Op YouTube of via de search hier kon ik niet veel ervaringen vinden.

[ Voor 7% gewijzigd door filenox op 16-07-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
filenox schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:44:
Iemand ervaring met deze lederen pull tab case cover pouch (wat een beschrijving..)?
http://www.benl.ebay.be/i...&var=&hash=item68cb05318b

Ik vraag het hier even aangezien je voor de Galaxy S2 hetzelfde model krijgt als voor de Nexus terwijl de Nexus toch wat langer is van formaat :) Op YouTube of via de search hier kon ik niet veel ervaringen vinden.
Ik zou volgens mij even verder zoeken als ik jou was... Een kunstleren pullcase voor 7,34 euro is nou niet bepaald een werelddeal ;)

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Ik denk niet dat een gebruiker met 98,5% positieve feedback veel rommel verkoopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Topicstarter
filenox schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:57:
Ik denk niet dat een gebruiker met 98,5% positieve feedback veel rommel verkoopt :P
Ik denk dat bijna alle Aziatische Ebayverkopers feedbackscores hebben van >96%.

Overigens wil ik niet zeggen dat hij rommel verkoopt, of dat het hoesje dat is. Alleen moet je niet denken dat het goedkoop is, voor hetzelfde geld heb je zeker weten echt leren pullcases op Ebay.

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Dat kan goed zijn maar kan je voor dezelfde prijs ook nog 1 vinden waar de Nexus in past? :P Dat lijkt me al wat moeilijker, zeker voor 7,40 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Bij 'n f00n van 200-300,- voor 'n duppie op de 1e rang willen zitten wat betreft bescherming :N Ik heb 20,- uitgegeven aan 'n case van MobileParts (hier al vaker genoemd) en ik ben er super tevreden over.

Kijk daar anders eens naar, volgende dag naar huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
De case mag stuk dus daar wil ik niet veel geld aan geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
Eric_Cantona schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:35:
Bij 'n f00n van 200-300,- voor 'n duppie op de 1e rang willen zitten wat betreft bescherming :N Ik heb 20,- uitgegeven aan 'n case van MobileParts (hier al vaker genoemd) en ik ben er super tevreden over.

Kijk daar anders eens naar, volgende dag naar huis.
Deze dus.

Ik kan je deze ook aanraden. 20 euro inclusief verzenden, 2 jaar garantie (al een keer beroep op moeten doen, perfect geregeld).

Verder eens met Eric...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296939

Met die cases moet je opletten. Je zou niet de eerste zijn die daardoor lelijke strepen op zijn telefoon krijgt. Ik weet niet hoe het zit met de Galaxy Nexus, maar mijn vader heeft daar in ieder geval last van gehad met zijn Desire Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Die wij aanraden?

Daar zit 'n fijne zachte voering in, ik zou niet weten hoe je daar 'n kras mee op je scherm kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
In de goedkopere zit toch ook een zachte voering? Wat is volgens jullie de meerwaarde van een duurdere hoes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Uiterlijk, degelijkheid en 2 jaar garantie o.a. De hoes van Mobileparts is daarbij ook nog niet zo stug, terwijl de GN er wel goed strak in zit en goed beschermd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
Ik krijg overigens wel een brede streep op de achterkant van mijn nexus van het lint in die MobileParts sleeve.
Hij lijkt wat zwart af te geven, waardoor er een streep te zien is, en Google en Samsung dezelfde kleur hebben als de rest van de backcover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ja? Dat heb ik helemaal geen last van.. Transpireer je veel of heb je last van 'n druiper? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
Eric_Cantona schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 16:15:
Ja? Dat heb ik helemaal geen last van.. Transpireer je veel of heb je last van 'n druiper? ;)
Beide niet, naar mijn weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
En dat voor een leren zakje van 20 euro... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Toch maar besteld, 23 euro is imho wat veel voor een zakje maar oké :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 21-05 10:07
Heeft iemand ervaring met deze case icm de Samsung Extended battery van 2000mAh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-04 16:14
Nope. Maar gezien de bobbel onderaan het toestel, die met een extended battery verdwijnt, ben ik bang dat hij niet zou passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
PieterAelse schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:18:
Nope. Maar gezien de bobbel onderaan het toestel, die met een extended battery verdwijnt, ben ik bang dat hij niet zou passen.
Jammer, vind hem wel erg gaaf. Valt me altijd wel op, voor de iOS phone zijn massa's aan leuke bumpers/cases te vinden (logisch, 1 toestel), voor de Samsungs en HTC's van deze wereld is er IMO veel minder leuks te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:22
Dirtbiter schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:36:
Ik krijg overigens wel een brede streep op de achterkant van mijn nexus van het lint in die MobileParts sleeve.
Hij lijkt wat zwart af te geven, waardoor er een streep te zien is, en Google en Samsung dezelfde kleur hebben als de rest van de backcover.
Heb je een witte Nexus? Want daar wordt ook voor gewaarschuwd op de site.

Inmiddels heb ik zelf ook dit hoesje, en ben er tevreden over. Zacht leder, maar de telefoon zit er toch strak in. Touwtje is erg handig om je telefoon er makkelijk uit te halen, alleen door vingervlekken zie je onder op het scherm soms de structuur van het touwtje, omdat deze de onderkant van het scherm aanraakt.
Ik ben dus tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
Google mag ook wel eens gaan zorgen dat de app Car Home compatible wordt gemaakt met hun huidige flagship (deze versie zou compatible moeten zijn maar dit moet ik nog testen).
Tot slot zou het mooi zijn als Google, Car Home in een update integreert in de Car Mode, zodat je bij het aansluiten gelijk het volgende scherm voor je neus krijgt:

[afbeelding]
Inderdaad slecht / slordig dat die app officieel niet te vinden is voor de nexus.

Ik weet wel uit ervaring dat car home perfect werkt op dit toestel, aangezien ik deze al een heel lange tijd gebruik.
ik weet niet of het exact dezelfde versie is, maar ik heb hem destijds ook gewoon van het web geplukt, en nooit problemen mee gehad.

ik heb zelf een brodit houder, en bij een bluetooth connectie met mijn radio, start car home automagisch op :D dit is in te stellen in de app zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:14
Ik was zelf ook op zoek naar de originele Samsung autohouder + autolader, waar die op de meeste webwinkels 69 euro koste, heb ik hem gisteren voor 39 euro besteld, en vandaag al binnen. Dus voor diegene die de originele Samsung autohouder willen hebben voor een goedkope prijs.

Samsung ECS-K1F2 Autohouder + Autolader Origineel

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Kan alleen op de autoruit, niet?

Ziet er wel prima uit en via de pins op te laden is ook wel 'n pré.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
Er zit een zuignap op dus je kan het plakken waar je wilt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Ik bezit nu als bescherming een XO Skin screenprotector en zoek eigenlijk nog een pouch waar ik hem in kan doen. Iemand tips voor goede pouches/merken/winkels?

• filenox
Ik heb op aanraden van andere Gotters deze gekocht: http://www.telecomtelecom...amsung-galaxy-nexus-black

Niets mis mee, werkt zoals het moet werken. Je moet wel rekening houden met enkele nadelen:
  • De notificatie-LED is niet meer zichtbaar
  • Het volume zakt met 50% als je gebeld wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Laatst online: 22:22
Als iemand nog wat wil bestellen bij TelecomTelecom, meldt het dan even. Ik heb een kortingscode van 5 euro gekregen die tot 24 augustus geldig is bij een minimale besteding van 15 euro. Maar ik ben niet van plan iets te bestellen, en het is zonde als de code verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-04 16:14
Barfman schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 18:15:
Ik was zelf ook op zoek naar de originele Samsung autohouder + autolader, waar die op de meeste webwinkels 69 euro koste, heb ik hem gisteren voor 39 euro besteld, en vandaag al binnen. Dus voor diegene die de originele Samsung autohouder willen hebben voor een goedkope prijs.

Samsung ECS-K1F2 Autohouder + Autolader Origineel
Kost nu helaas alweer 57,95 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zie dat bij amazon.co.uk deze accessoires redelijk betaalbaar zijn, even goed zoeken naar een toko met juiste delivery opties en prijzen, maar de cardock kan je volgens mij al voor 36 GBP (46 euro). de pogo deskdock heb ik voor 28 GBP (36 euro) gezien.. even een nachtje over slapen :)

Strava

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:36
Door even rond gesnuffeld te hebben in dit topic ben ik Teuling dankbaar,
en dat voor maar 3,31 euro

Afbeeldingslocatie: http://img24.imageshack.us/img24/4941/dsc9480medium.jpg

Android Neoprene Galaxy Nexus

[ Voor 40% gewijzigd door Albert020 op 23-08-2012 09:05 ]

• datadevil
Ik heb dit hoesje, maar er zitten bij mij nu al haarscheurtjes in en er is een hoekje afgebroken:
Afbeeldingslocatie: http://images.mobilefun.co.uk/graphics/450pixelp/33709.jpg

Heeft niemand anders daar problemen mee?

[ Voor 8% gewijzigd door datadevil op 23-08-2012 09:04 ]

Albert020 schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 08:58:
Door even rond gesnuffeld te hebben in dit topic ben ik Teuling dankbaar,
en dat voor maar 3,31 euro

[afbeelding]

Android Neoprene Galaxy Nexus
heb ik ook gehaald voor mtb tochtjes en dergelijke, normaal zit ie los in mijn zak
prima ding voor het geld, maar voor dagelijks gebruik zou ik er wel een met een pull cord willen
datadevil schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 09:04:
Ik heb dit hoesje, maar er zitten bij mij nu al haarscheurtjes in en er is een hoekje afgebroken:
[afbeelding]
Heeft niemand anders daar problemen mee?
hoe oud istie en waar heb je em gekocht? je kan natuurlijk gewoon garantie claimen, ook als je deze van ebay hebt gehaald, juist die shops doen volgens mij niet zo moelijk en sturen gewoon een nieuwe

Ik heb zelf gisteren de pogo desk dock hier besteld voor 28 GBP (36 euro) inc shipping:
http://www.amazon.co.uk/g...ef=oh_details_o00_s00_i00
delivery estimate: 29 Aug 2012 - 3 Sep 2012
Ben beniewd, zat te twijfelen of ik deze op kantoor of op het nachtkastje ging zetten, maar kantoor is toch beter. Nu zit ik vaak aan de usb kabel muziek te luisteren, als je dan even ergens anders moet zijn moet je weer 2 kabels loshalen, met de dock pak je em er gewoon uit :)

/edit, netjes, woensdag besteld met "free super saver delivery" en pakketje wordt zaterdag al verwacht volgens postnl :P

[ Voor 19% gewijzigd door Prulleman op 24-08-2012 09:23 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik ben sinds kort ook in het bezit van een Galaxy Nexus. Nu gaat de batterij natuurlijk bij hevig gebruik niet heel lang mee. Dat probeer ik nu op te lossen door een extra batterij te kopen en een oplader. Qua batterijen is het merk Anker volgens mij wel goed (mocht iemand nog een goede tip hebben voor een reserve batterij dan hoor ik dat graag). Die heb ik op Amazon ook al gevonden.

Van Samsung zelf is er ook een oplader (+ 'dock') voor alleen de accu beschikbaar: http://www.amazon.co.uk/S...hout-Galaxy/dp/B006GJ5S4M

Heeft iemand ervaring met deze oplader? Ik heb dit topic doorgekeken en ben wel de echte docks tegengekomen. Die zien er ook zeer fraai uit, maar bovenstaande is wel een stuk goedkoper (ja, ik weet dat die niet kan opladen). Van dit model zijn de ervaringen echter schaars.

[ Voor 5% gewijzigd door Bolletje op 26-08-2012 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:36
Heb even vraag aan de eigenaren van een : Samsung Desk Stand for Galaxy Nexus - EDD-D1F2BEGSTD

Als je hem in de dock plaats gaat hij automatisch naar carmode en de klok gaat aan zag ik,
op de video, maar als je hem in de dock hebt staan en je doet 1 min niks gaat dan de klok weer aan ?

Afbeeldingslocatie: http://www.clove.co.uk/product-images/fullsize/samsung-galaxy-nexus-desktop-stand-edd-d1f2begstd-sam-dkgnx-d9.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door Albert020 op 26-08-2012 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Nu online

Bolletje

Moderator Harde Waren
Nou zojuist die dock+oplader maar besteld, deze: http://www.telecomtelecom...voor-samsung-galaxy-nexus

Veel accessoires zijn niet verkrijgbaar op de Nederlandse markt, dus ook maar een bestelling gedaan bij Amazon.co.uk. :
  • 3 batterijen van Anker (dan verkoop ik er twee)
  • 10 screenprotectors van een goed merk (verkoop ik er ook een paar)
  • Een hoesje
Dan zal ik mijn ervaringen hier delen. Ik had even geen zin in Chinese namaak, waarbij je dan achteraf er achter komt dat het toch net niets is. Qua hoesje natuurlijk wel een redelijk goedkope. Deze lijkt een beetje op die hierboven wordt genoemd, alleen dan zonder Android-poppetje, maar wel met trek-ding.

De markt voor de Galaxy Nexus is sowieso al best klein, terwijl het toch wel een populair toestel is. Zoals eerder is opgemerkt is er voor de SII veel meer te vinden. En dan niet twee of drie keer zoveel, nee gewoon tien keer.

[ Voor 21% gewijzigd door Bolletje op 27-08-2012 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01-01-2024
Is het wel veilig om een accu van Ebay of Amazon te halen? Kan zo'n accu niet ontploffen?

[ Voor 21% gewijzigd door 2ling op 28-08-2012 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
merk eigen accu's kunnen ook ontploffen hoor :)

verder moet ik mijn ervaringen met de pogo desk dock nog even uitstellen, mijn nexus laad ook niet via de pogo pins meer op, dus mijn GN is weg voor reparatie.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
Als dat gebeurd heb je lijkt me gewoon garantie maar met ebay accu's...

Ik heb trouwens dit hoesje besteld:

http://www.ebay.com/itm/S...%26prg%3D1006%26rk%3D1%26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Nu online

Bolletje

Moderator Harde Waren
2ling schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:48:
Is het wel veilig om een accu van Ebay of Amazon te halen? Kan zo'n accu niet ontploffen?
Waar die vandaan komt is nog niet zozeer het punt hè; je kan ook originele Samsung accu's van Amazon halen.

De batterijen die ik nu heb gekocht zijn ook niet 'geen naam - China blabla', maar van Anker. Die heeft tenminste al wel een eigen website. Daar zijn al wel honderden reviews van op Amazon (vooral van accu's voor HTC Sensation en Galaxy SII). Daar heb ik dus wel vertrouwen in. Zit ook gewoon een degelijke beschrijving bij en over garantie doen ze niet moeilijk.

Batterij was ook nog eens even duur als die Chinese meuk.

Ik zal mijn ervaringen hier dan wel delen.

@ 2ling
Wow, dat is het geld inderdaad ook niet; iets meer dan één euro inclusief shipping. Ik ga hem ook eens overwegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2ling
Bolletje schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:20:
[...]

Waar die vandaan komt is nog niet zozeer het punt hè; je kan ook originele Samsung accu's van Amazon halen.

De batterijen die ik nu heb gekocht zijn ook niet 'geen naam - China blabla', maar van Anker. Die heeft tenminste al wel een eigen website. Daar zijn al wel honderden reviews van op Amazon (vooral van accu's voor HTC Sensation en Galaxy SII). Daar heb ik dus wel vertrouwen in. Zit ook gewoon een degelijke beschrijving bij en over garantie doen ze niet moeilijk.

Batterij was ook nog eens even duur als die Chinese meuk.

Ik zal mijn ervaringen hier dan wel delen.

@ 2ling
Wow, dat is het geld inderdaad ook niet; iets meer dan één euro inclusief shipping. Ik ga hem ook eens overwegen :)
Bedankt voor de info. Die van Anker zag er inderdaad wel goed uit, denk dat ik als reserve bestel. Krijg morgen de Galaxy Nexus binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Nu online

Bolletje

Moderator Harde Waren
2ling schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:22:
[...]

Bedankt voor de info. Die van Anker zag er inderdaad wel goed uit, denk dat ik als reserve bestel. Krijg morgen de Galaxy Nexus binnen.
Nadeel waar je mee zit is alleen dat je vrij veel kwijt bent voor verzending dan. Ik ben nu aan de 25 pond gekomen, want dan heb je gratis verzending. Normaal kost je het dan nog eens meer dan het product voor verzending.
Bolletje schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:20:
[...]
@ 2ling
Daad bij het woord gevoegd: een grijze besteld. Is dan dus €1,44 via PayPal :)

[ Voor 25% gewijzigd door Bolletje op 28-08-2012 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Nu online

Bolletje

Moderator Harde Waren
Zó, dankzij snelle verzending is mijn pakketje van Amazon.co.uk nu al binnen :)

Het volgende heb ik besteld:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rVQwiYAfkeLEVlYpV8YO5lcF/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nkmhiwFAeD6X42cKRTuu2mgn/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zuO9aEXTrPdmqvZETz1EhzB1/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Zre8vTKRA7qx6RgodjlPhRPL/thumb.jpg
Daarnaast heb ik de dock+charger besteld bij Telecomtelecom, omdat die sneller verzenden dan Amazon en ik zo dus wist dat ik die op tijd binnen had. De oplader zit wel een in goedkoop doosje met een sticker van "Galaxy Nexus" erop. Kwam op mij een beetje over als of het geen origineel Samsung product is, maar de oplader zelf is wel voorzien van de juiste logo's, EAN code en serienummer.

De batterij van Anker zit nu even op te laden in de oplader, dus daar kan ik weinig over zeggen. Wat ik wel weet is dat deze batterijen geen NFC hebben. Dat maakt voor mij niet heel veel uit.

Een screenprotector heb ik er al op gedaan en die past prima. Hij voelt ook goed aan. Dit is wel een model waarbij er langs de rand nog wel iets van een millimeter over is, maar dat komt door het ontwerp van de Nexus.

Het hoesje is trouwens prima: hij is wel erg dun, maar de Nexus past er goed in. Hierdoor wordt het geheel niet zo dik, wat je wel hebt bij die leren hoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Nu online
Bolletje schreef op zaterdag 01 september 2012 @ 17:52:

*knip*

Het hoesje is trouwens prima: hij is wel erg dun, maar de Nexus past er goed in. Hierdoor wordt het geheel niet zo dik, wat je wel hebt bij die leren hoesjes.
Uitzondering daarop is het leren hoesje van Sena, erg tevreden over, al gebruik ik het hoesje alleen bij uitstapjes. Bij dagelijks gebruik voldoet m'n broekzak namelijk. Je telefoon in een hoesje in je broekzak is enigszins net als 2 condooms dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Nu online

Bolletje

Moderator Harde Waren
Niet helemaal mee eens: ik heb een broek met een rits boven de gewone zak. Als je daar dus langs gaat met je telefoon *(ik doe altijd met scherm naar binnen gericht) dan gaat je scherm dus vol langs die rits. Nu met hoesje hoef ik me daar minder zorgen over te maken.

Ook sleutels in dezelfde zak is nu niet echt een probleem meer.

En ik weet niet of de nieuwe batterij van Anker misschien nog niet gekalibreerd is, maar hij houdt het tot nu toe echt een stuk langer uit dan de originele. Terwijl de capaciteit nagenoeg hetzelfde is :)

[ Voor 23% gewijzigd door Bolletje op 02-09-2012 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Nu online
@Bolletje

Voor die rits of sleutels hoef je geen hoesje te gebruiken, als het alleen het scherm is wat je wil beschermen. Die zullen namelijk geen krassen veroorzaken op je scherm, maar kunnen wel voor krassen zorgen op de rest van de behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Nu online

Bolletje

Moderator Harde Waren
Je bedoelt omdat dat glas wel een stootje kan hebben (bijv. zo'n video: http://www.gottabemobile....ass-but-its-not-a-problem)?

Naja, ik ben nog niet echt onder de indruk van zulke filmpjes. Ik heb al eerder telefoons en mobiele apparaten gehad met zulke touchscreens. Het is dan inderdaad zo dat er geen krassen opkomen als je zo met een sleutel er over heen gaat. Toch komen er krasjes op geheel willekeurig als ik ze in de zak heb / tijdens gebruik.

Mijn Nexus is nu nog mooi gaaf, dus dat probeer ik een beetje te behouden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutes
  • Laatst online: 20-02 22:06
Ik ben op zoek naar een betaalbare extended battery. Hebben jullie er goede ervaringen mee, en welke is aan te raden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kavish schreef op maandag 10 september 2012 @ 18:19:
Ik ben op zoek naar een betaalbare extended battery. Hebben jullie er goede ervaringen mee, en welke is aan te raden?
wat is betaalbaar en hoeveel extended moet ie zijn? Wil je nog NFC functionaliteit behouden?

Een originele samsung 2000 mah is rond de 30 dollar op ebay, maar dat is maar een beetje meer als de standaard 1750. Maar je hebt ook al een 3800 mah neppert + cover voor minder dan een tientje... die zal ongetwijfeld langer meegaan dan de 2000, maar is wel een stuk dikker en zal niet 2x zo lang meegaan.

Strava

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21-05 00:03
Ik heb de Mobiparts Luxury Pouch Samsung Galaxy Nexus Black en een Martin Fields screenprotector besteld en hoop dat het allemaal vrijdag binnen is.

Vind het wel jammer dat je bij Mobilefun toch nog 10 euro moet betalen voor verzendkosten (mits je hem binnen 1 werkdag binnen wil hebben en TelecomTelecom is daarintegen gratis) maar je heb voor beide nog steeds lopende kortingscodes.

Bij Mobilefun kun je de kortingscode GRATISDOEKJE gebruiken voor een je raad het al een gratis doekje en bij TelecomTelecom kun je 2,50 euro besparen op hoesjes door gebruik te maken van de kortingscode BTS2012.

[ Voor 8% gewijzigd door robvanderaart op 12-09-2012 11:24 ]

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Jammer genoeg heb ik de Martin Fields er niet op kunnen krijgen zonder bubbels :( Dus ik gebruik hem maar zonder, vind wel dat de Mobiparts vrij strak om de Galaxy Nexus is, maar misschien is dat gewoon even nieuwigheid dat het daarna wat losser zit.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• Bolletje
  • Nu online

Bolletje

Moderator Harde Waren
Hoesjes worden vanzelf ruimer. Zowel (nep)leren als kunststof.

Maar begrijp ik nu goed dat je een screenprotector van 17 euro hebt gekocht? En die is ook nog mislukt met aanbrengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amok
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:47
Heeft iemand nog een Anker accu over? ik wil er graag eentje extra bij voor mijn i9250.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je dat via dit forum doen?
Maar anyway, hier is een tweaker met een extra anker accu
V&A aangeboden: Anker 1700 mAh batterij voor Samsung Galaxy Nexus i9250

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amok
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:47
Thx Prulleman, ik had ook inderdaad eerst ff in V&A moeten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
Bolletje schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 21:54:
Hoesjes worden vanzelf ruimer. Zowel (nep)leren als kunststof.

Maar begrijp ik nu goed dat je een screenprotector van 17 euro hebt gekocht? En die is ook nog mislukt met aanbrengen?
Ja dat klopt Bolletje precies gedaan zoals er beschreven stond maar bleef maar bubbels krijgen die ik met geen mogelijkheid weg kon krijgen en er wel een dik uur mee bezig geweest en op een gegeven moment was ik het zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-05 18:05
Zijn er meer mensen die de ECS-K1F2 hebben?
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/410pcEQ3DJL._SL500_AA300_.jpg

Ik heb deze afgelopen weekend binnen gekregen en het is een zeer net ding maar ik heb, iedere keer als ik mijn telefoon er in klik, het idee dat hij mijn knoppen er bijna afbreken omdat de foon er zo strak in zit.

Zijn er meer mensen met deze ervaring of maak ik me druk om niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Laatst online: 03-05 10:49
Ik heb nu sinds een week dit hoesje van Bugatti. Het zit me te ruim en de stiksels laten een afdruk achter op het scherm. Daar had ik wel een screenprotector op zitten, gelukkig. Ik had een screenprotector maar die was crap. Nu heb ik er enkele van Bolleke overgenomen (afkomstig van Amazon) en die zit nu super strak! Wel nog even wachten op een ander hoesje, heb een tpu case van Diztronic besteld en een simpele pouch.

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-05 13:17
De prijs van de dock charger is geen 39 euro, maar rond de 50. Vind ik veel geld voor een dock eigenlijk. Heeft iemand er ervaring mee? Werkt het echt beter dan de cradle (rond de 30 euro)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tovenaar schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:15:
Zijn er meer mensen die de ECS-K1F2 hebben?
[afbeelding]

Ik heb deze afgelopen weekend binnen gekregen en het is een zeer net ding maar ik heb, iedere keer als ik mijn telefoon er in klik, het idee dat hij mijn knoppen er bijna afbreken omdat de foon er zo strak in zit.

Zijn er meer mensen met deze ervaring of maak ik me druk om niets?
Ik gebruik hem iedere dag. Wereld ding. Samen met AutomateIt schakeld hij mijn bluetooth in als hij in carmode gaat en weer uit als ik hem eruit haalt. Helaas nog geen goede carmode-app kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stephan4kant schreef op maandag 24 september 2012 @ 23:25:
De prijs van de dock charger is geen 39 euro, maar rond de 50. Vind ik veel geld voor een dock eigenlijk. Heeft iemand er ervaring mee? Werkt het echt beter dan de cradle (rond de 30 euro)?
bij amazon.co.uk staat ie voor +/- 25 GBP. heb em zelf een tijdje terug gekocht voor omgerekent 36 euro.

of je het het geld waard vind is heel persoonlijk, maar de dock is heel netjes afgewerkt, de telefoon gaat er makkelijk in, je usb poort slijt verder niet, je hebt een audio uitgang en je telefoon switched automatisch naar landscape...

Of het beter is dan een cradle van 30 euro.. nee dat niet je hebt zelfs geen usb connectie met je pc in tegenstelling tot goedkopere docks, maar bij veelvuldig in en uitnemen zijn de voordelen van de pogo dock erg groot.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Nu online

Bolletje

Moderator Harde Waren
robvanderaart schreef op maandag 17 september 2012 @ 02:35:
[...]
Ja dat klopt Bolletje precies gedaan zoals er beschreven stond maar bleef maar bubbels krijgen die ik met geen mogelijkheid weg kon krijgen en er wel een dik uur mee bezig geweest en op een gegeven moment was ik het zat.
Aah jammer man. Eigenlijk moet je standaard twee screenprotectors in een verpakking krijgen, want heel vaak gaat de eerste bij mensen wel fout.
SePtiCTaNk schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 22:08:
Nu heb ik er enkele van Bolleke overgenomen (afkomstig van Amazon) en die zit nu super strak!
Mooi om te horen :) Ja bij mij zit de eerste er ook nog wel prima op. Ik ben alleen zo dom geweest om met mijn nagel aan de bovenkant er langs te gaan. Dan is die niet meer vacuüm en daar zit nu dan een streepje luchtbel. Maar dus niet op het scherm, dus dat maakt ook niet heel veel uit.

Ik heb trouwens wel echt het idee dat de Anker batterij het nog een stuk langer uithoudt, ondanks de lagere capaciteit (1700 vs 1750 mAh).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-05 18:05
Dubrillion schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:30:
Ik gebruik hem iedere dag. Wereld ding. Samen met AutomateIt schakeld hij mijn bluetooth in als hij in carmode gaat en weer uit als ik hem eruit haalt. Helaas nog geen goede carmode-app kunnen vinden.
Ik moet redelijk wat kracht zetten zetten om hem er in en uit te halen, heb jij dat niet dan?
Anyway, ik heb de car mode van google zelf geinstalleerd via http://forum.xda-develope...?p=26700624&postcount=932. Werkt prima voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SePtiCTaNk
  • Laatst online: 03-05 10:49
Vandaag ook nog een TPU case van Diztronic binnengekregen: man die zit als gegoten! Heerlijk ding! Had ook een soft pouch bij Amazon besteld van een paar euro, fluwelen ding. Zit wel aardig, maar komt dan te stroef uit de broekzak. Deze TPU case i.c.m. screenprotector it is dus :)

[ Voor 14% gewijzigd door SePtiCTaNk op 25-09-2012 15:38 ]

Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bolletje schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:37:
[...]

Ik heb trouwens wel echt het idee dat de Anker batterij het nog een stuk langer uithoudt, ondanks de lagere capaciteit (1700 vs 1750 mAh).
Ik weet niet hoe lang je je GN al hebt, maar de leeftijd is het eerste dat in me opkomt.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:50

Vis

Die Anker een goede backup dus... echter, kan ik m niet via ebay vinden... Moet ik persee via Amazon (account?) bestellen?

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Nu online

Bolletje

Moderator Harde Waren
Room42 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:49:
[...]

Ik weet niet hoe lang je je GN al hebt, maar de leeftijd is het eerste dat in me opkomt.
Hij is van eind februari 2012, valt op zich dus nog mee. Dacht ik inderdaad ook aan.
Vis schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:12:
Die Anker een goede backup dus... echter, kan ik m niet via ebay vinden... Moet ik persee via Amazon (account?) bestellen?
Ja, klopt, ik heb ook tijden gezocht, maar dat is de enige plek. Je zit alleen met forse verzendkosten als je enkel die batterij koopt.

[ Voor 3% gewijzigd door Bolletje op 25-09-2012 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:50

Vis

Bolletje schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:57:
[...]

Hij is van eind februari 2012, valt op zich dus nog mee. Dacht ik inderdaad ook aan.

[...]

Ja, klopt, ik heb ook tijden gezocht, maar dat is de enige plek. Je zit alleen met forse verzendkosten als je enkel die batterij koopt.
Wat was jij kwijt in totaal dan bij Amazon ?
Ik wil ook wel deze http://www.amazon.co.uk/S...J5S4M/ref=pd_sim_sbs_ce_2 erbij kopen eventueel... Handig.

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-05 22:04
Prulleman schreef op maandag 10 september 2012 @ 18:58:
[...]

wat is betaalbaar en hoeveel extended moet ie zijn? Wil je nog NFC functionaliteit behouden?

Een originele samsung 2000 mah is rond de 30 dollar op ebay, maar dat is maar een beetje meer als de standaard 1750. Maar je hebt ook al een 3800 mah neppert + cover voor minder dan een tientje... die zal ongetwijfeld langer meegaan dan de 2000, maar is wel een stuk dikker en zal niet 2x zo lang meegaan.
Klopt. Ik heb een 3800mah van B2Ctelecom (20 euro) en na een test met Antutu komt er een score uit van 597, waarbij de standaard accu 420 geeft. De screenon time was 3,5 uur na de test. De test laat het scherm continu aan staan op 100% brightness en 100% cpu. Daarna had ik nog 20% over.
Dus je haalt zo'n 40% meer capaciteit dan de stock accu. Ik gok dat deze accu van B2Ctelecom dezelfde soort is als de cheape accu's op ebay.

• Bolletje
  • Nu online

Bolletje

Moderator Harde Waren
Vis schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 22:07:
[...]

Wat was jij kwijt in totaal dan bij Amazon ?
Ik wil ook wel deze http://www.amazon.co.uk/S...J5S4M/ref=pd_sim_sbs_ce_2 erbij kopen eventueel... Handig.
Heb je al eens eerder bij Amazon besteld? Het werkt daar namelijk iets anders: Amazon heeft niet alle producten die op de website staan. Amazon biedt haar dienst aan voor andere winkels om zo spullen te verkopen.

Wat dat voor jou betekent is dat je per product dus nog eens fors verzendkosten betaald voor de winkel apart.
Die charger is bijvoorbeeld aar maar 4.50 pond, maar daar komt nog eens 6.95 pond bij voor verzending.

Ik heb in totaal voor iets meer dan 25 pond besteld (28 pond ofzo). Je moet dan op zoek gaan naar producten waarbij staat " & this item Delivered FREE in the UK with Super Saver Delivery." Als je daar voor 25 pond hebt dan krijg je die gratis verzending.

• agoNITE
Zojuist deze besteld:
Afbeeldingslocatie: http://blog.gadgethelpline.com/wp-content/uploads/2012/04/Case.jpg

Niet zozeer voor de funcionaliteit (niet hele toestel is bedekt). Maar vind het er persoonlijk wel mooi uitzien :).
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste