[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.377 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
starcopy schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 12:59:
[...]

Ik mag hier niet klagen. Bij Chinabuye op 3-7 besteld en sinds gisteren al in Nederland. Verzending via SP gedaan en die zijn dit keer wel erg snel. :)
Hmm.. ik heb op 2-7 besteld bij Chinabuye en hij is nog niet in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 14:18
EN-IS schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 12:50:
[...]

Zojuist heb ik de juiste coupon code ontvangen van Tmart voor de Cree XM-L T6 1200lumen;

Coupon: 843f7219f1
Deal price: $6.99 (was $8.51)
Deal expires: 2014.7.14
Shortlink: http://www.tmart.com/sl/53bbdd3a229a2
Merci, zojuist besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 14:18
starcopy schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 12:59:
[...]

Ik mag hier niet klagen. Bij Chinabuye op 3-7 besteld en sinds gisteren al in Nederland. Verzending via SP gedaan en die zijn dit keer wel erg snel. :)
1 juli besteld vandaag xiaomi powerbank in huis. Ook via SP verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Joosie200 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 13:07:
[...]

Sterker nog, ik heb hem net uit de bus gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:37
Stel ik bestel bij Bangood en ik krijg niet de originele, is dat dat grond voor een dispuut om mijn geld terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
musicfreak schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 13:25:
Stel ik bestel bij Bangood en ik krijg niet de originele, is dat dat grond voor een dispuut om mijn geld terug te krijgen?
Bg doet over het algemeen niet moeilijk als er wat is. Ze vragen wel een foto of video als bewijs, maar dat is normaal. Pas als ze je dan niet willen helpen zou ik een case bij Paypal starten. Jij hebt dan alles gedaan om het op te lossen, en dan is het aan hen.

Overigens is Chinabuye goedkoper. Wel laten versturen via SP om gezeik te voorkomen. Ik was in totaal 20 dollar kwijt. 5% coupon slingert hier nog wel in het topic.

http://www.chinabuye.com/...apple-and-android-devices

[ Voor 22% gewijzigd door starcopy op 12-07-2014 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 10:55
Nu 2 dagen die Mikey in bezit besteld via DX.
Werkt wel prima maar ben blij dat ik er nog meer dan 2 euro voor heb betaald.
Het is wel even leuk maar voegt nou ook weer niet heel veel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Joosie200 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 13:07:
[...]

Voor de wat duurdere/zwaardere items is gratis verzenden (zonder tracking) een slecht idee bij Chinabuye ben ik inmiddels achter. :X Bij DX zijn ze tenminste zo slim om dergelijke bestellingen automatisch te upgraden naar verzekerde verzending.
Vind het ook maar niks dat ze bij Chinabuye verwachten dat je een nieuwe bestelling plaatst (of $2 verzendkosten betaald) wanneer je een defect item hebt en je vraagt om een nieuwe.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
starcopy schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 13:34:
[...]
Bg doet over het algemeen niet moeilijk als er wat is. Ze vragen wel een foto of video als bewijs, maar dat is normaal. Pas als ze je dan niet willen helpen zou ik een case bij Paypal starten. Jij hebt dan alles gedaan om het op te lossen, en dan is het aan hen.
Helder, dank!

Naast de Xiaomi powerbank overweeg ik ook Romoss, en dan met name de 20000 mAh versie. Lekker veel capaciteit! :-) Ik lees hier dat Chinabuye versies mogelijk fake zijn (op een flink aantal staat zelfs geen Romoss logo), maar geldt dat ook voor dit exemplaar? Die versie is overigens 16000 mAh.
Bij Tmart is deze 7 euro duurder, maar of je dan wel de echte hebt?? Die heeft wel 20000 mAh capaciteit.

Wel maf dat je op www.romoss.com de sense serie helemaal niet terugziet.

[ Voor 30% gewijzigd door musicfreak op 12-07-2014 17:59 . Reden: Specs Romoss toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ik heb net even zitten youtuben.
Deze video : How to identify fake Xiaomi Power Banks (With English Subtitles) 教你辨别真假小米移动电源)
en deze video : Xiaomi 10400 mAh Power Bank Review - Best in Class!!!
In de tweede video is aan de batterijen te zien dat het om een originele XPB gaat, maar staat op het kabeltje wel het 'MI' logo...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

musicfreak schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 14:46:
[...]

Helder, dank!

Naast de Xiaomi powerbank overweeg ik ook Romoss, en dan met name de 20000 mAh versie. Lekker veel capaciteit! :-) Ik lees hier dat Chinabuye versies mogelijk fake zijn (op een flink aantal staat zelfs geen Romoss logo), maar geldt dat ook voor dit exemplaar? Die versie is overigens 16000 mAh.
Bij Tmart is deze 7 euro duurder, maar of je dan wel de echte hebt?? Die heeft wel 20000 mAh capaciteit.

Wel maf dat je op www.romoss.com de sense serie helemaal niet terugziet.
Ik heb zelf een Romoss Sense 5 10.400mah, gekocht via Romoss. Die engelstalige website is erg outdated / incompleet. Hier kan je alle nieuwe modellen vinden (en met google translate kom je een eind)
http://romoss.tmall.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-09 19:27
Denken jullie dat het nog mogelijk is om 18650 batterijen te bestellen, en zo ja, waar kan ik dat het beste doen.

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 21:56
Hebben jullie ook ervaringen met stroomverbuik meters uit china? Hoeveel een apparaat verbruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:18
MrMilco schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 20:47:
Denken jullie dat het nog mogelijk is om 18650 batterijen te bestellen, en zo ja, waar kan ik dat het beste doen.
Lekker bij nkon.nl bestellen. Niet veel duurder en morgen (maandag) in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 21:38
//edit: of wat hij ^^ zegt :9
MrMilco schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 20:47:
Het advies is merk batterijen kopen en tevens batterijen wat extra bescherming heeft tegen overladen dmv 'protected'. Mijn Panasonic (prijzige) 18650 batterijen van Fassttech;
EN-IS in "[Ervaringen] Online shoppen in China"

En hier noem ik nog even een batterij bij Tmart;

Ook twee batterijen die beschermd zijn;
- 2pcs UltraFire 18650 4000mAh 3.7-4.2V PCB Protector
- 1pcs UltraFire 18650 4000mAh 3.6-4.2V PCB Protector

Nog even iets anders, ik ben bezig om bij Tmart een coupon code te krijgen voor deze twee 18650 batterijen, in verband met het weekend krijg ik waarschijnlijk tot en met maandag geen reactie.

[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 13-07-2014 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21-09 19:27
EN-IS schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 20:53:
//edit: of wat hij ^^ zegt :9

[...]

Het advies is merk batterijen kopen en tevens batterijen die extra bescherming heeft tegen overlade. Mijn Panasonic (prijzige) 18650 batterijen van Fassttech;

En hier noem ik nog even een batterij bij Tmart;

Ook twee batterijen die beschermd zijn;
- 2pcs UltraFire 18650 4000mAh 3.7-4.2V PCB Protector
- 1pcs UltraFire 18650 4000mAh 3.6-4.2V PCB Protector

Nog even iets anders, ik ben bezig om bij Tmart een coupon code te krijgen voor deze twee 18650 batterijen, in verband met het weekend krijg ik waarschijnlijk tot en met maandag geen reactie.
Die ultrafire's zijn dus oke? Moet ik ze nog met tracking laten versturen daar? Ben niet zo bekend met die shops :P Alleen maar ebay haha

Deze zaklamp was ik namelijk van plan om te kopen.
http://www.tmart.com/SiPi...ck--1-18650-_p152076.html?

1000lumen lijkt me fel zat.

En kan ik met deze lader de batterijen opladen?
http://www.tmart.com/Univ...-EU-Standard_p259497.html

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
dodge_911 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 14:52:
Ik heb net even zitten youtuben.
Deze video : How to identify fake Xiaomi Power Banks (With English Subtitles) 教你辨别真假小米移动电源)
en deze video : Xiaomi 10400 mAh Power Bank Review - Best in Class!!!
In de tweede video is aan de batterijen te zien dat het om een originele XPB gaat, maar staat op het kabeltje wel het 'MI' logo...
Het blijft verwarrend. Ook omdat ze geswitched zijn van de plastic case naar een kartonnen doosje. Gelukkig heb ik op mijn Chinabuye-leveringen het controlekraslaagje gehad waardoor ik, naast de overige kenmerken, zeker weet dat het originele zijn. Als die er niet op zit, vind ik het eigenlijk al verdacht...

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Hyp Hyper schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 21:59:
[...]

Het blijft verwarrend. Ook omdat ze geswitched zijn van de plastic case naar een kartonnen doosje. Gelukkig heb ik op mijn Chinabuye-leveringen het controlekraslaagje gehad waardoor ik, naast de overige kenmerken, zeker weet dat het originele zijn. Als die er niet op zit, vind ik het eigenlijk al verdacht...
Logo op de kabel is ook al een twijfel geval. ik heb hier nu een aantal verschillende zaken van Xiaomi, maar echt nergens staat een logo op hun kabel. het enige verschil zit in de afronding van de hoeken. Bij de 1 is dat wat meer dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Kenzi schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 18:52:
[...]
Ik heb zelf een Romoss Sense 5 10.400mah, gekocht via Romoss. Die engelstalige website is erg outdated / incompleet. Hier kan je alle nieuwe modellen vinden (en met google translate kom je een eind)
http://romoss.tmall.com/
Ik heb een poging gewaagd met Google translate maar dat wil nog niet echt vlotten. Maar goed ik kan hem natuurlijk ook gewoon bij TMart halen voor 23 euro. Op de pagina hebben ze zelfs een gedeelte over hoe je echte van nep Romoss kan onderscheiden.

[ Voor 21% gewijzigd door musicfreak op 12-07-2014 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Ideaal dit! Een Backdrop stand voor fotografie. Klik hier (AliExpress). Ik denk dat ik deze na de vakantie ga aanschaffen met een backdrop. Deze om precies te zijn. Lijkt mij een uitstekende prijs voor toch wel duur materiaal. Deze kan ik gewoon op mijn bureau zetten en vervolgens een full white LED licht er bij.

[ Voor 7% gewijzigd door ViezeVis op 13-07-2014 00:08 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Tip:
http://www.banggood.com/5...-Background-p-934636.html

Zeker geen slechte prijs voor doek & stand.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Veel te groot, haha. Max. afmeting is 68 cm breed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Maar toch. Voor de prijs kun je het niet laten.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:03

sjaool

Every life should have 9 cats

Dat is alleen het doek hoor. Het achtergrondsysteem krijg je er voor die prijs niet bij.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag net dit: https://cs.dx.com/FAQ/Detail/62 betekend dit dat tracking niet werkt in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:02:
Ik zag net dit: https://cs.dx.com/FAQ/Detail/62 betekend dit dat tracking niet werkt in Nederland?
Je krijgt een tracking nummer afhankelijk van de vervoerder (RSxxxx, CHxxxx etc etc). Die code werkt pas als het ingevoerd wordt in de pc (in tegenstelling tot wat op die DX pagina staat kan dat al zijn voordat het pakket bij het postkantoor is). Met dat nummer kan je je pakket tracken tot aan de grens, waarna je bij TNT een 3S code kan opvragen om het verder te tracken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
MrMilco schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 21:03:
Die ultrafire's zijn dus oke? Moet ik ze nog met tracking laten versturen daar? Ben niet zo bekend met die shops :P Alleen maar ebay haha

Deze zaklamp was ik namelijk van plan om te kopen.
http://www.tmart.com/SiPi...ck--1-18650-_p152076.html? 1000lumen lijkt me fel zat.

En kan ik met deze lader de batterijen opladen?
http://www.tmart.com/Univ...-EU-Standard_p259497.html
Dat klopt, de Ultrafire is geschikt. Tracking is niet nodig :) Met de lader kun je de batterij opladen.
musicfreak schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 22:24:
Ik heb een poging gewaagd met Google translate maar dat wil nog niet echt vlotten. Maar goed ik kan hem natuurlijk ook gewoon bij TMart halen voor 23 euro. Op de pagina hebben ze zelfs een gedeelte over hoe je echte van nep Romoss kan onderscheiden.
Omdat ik destijds de aanbieding op mijn website had geplaatst heb ik ivm de eerdere problemen met Tmart & Romoss een e-mail gestuurd met de vraag of deze nieuwe Romoss wel een originele is. Mij is verzekerd dat zij deze via de officiële kanalen binnen hebben en deze origineel/officieel is.
Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 12:02:
Ik denk dat de OP ge-update moet worden :) Deze stamt uit 2011.

Met betrekking tot je vraag, dit is niks nieuws. Wanneer je van een Chinese Webshop een Tracking code ontvangt, is het vanzelfsprekend dat deze niet te tracken is door PostNL. Dit is hetzelfde wanneer ik een Duitse pakket van Deutsche Post niet via PostNL kan volgen.

Wanneer je van een Chinese Webshop een Tracking code ontvangt, zal deze te volgen zijn bij de Koerier dienst waar de tracking code aan toebehoort.

Bijvoorbeeld de volgende tracking code RE123456789SE die je van DealExtreme hebt ontvangen. Deze is van Sweden Post (dat weten we door de laatste 2 letters aan het einde van de tracking code) en volgens DX te volgen met http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

EN-IS schreef op zondag 13 juli 2014 @ 13:04:
[...]

Wanneer je van een Chinese Webshop een Tracking code ontvangt, zal deze te volgen zijn bij de Koerier dienst waar de tracking code aan toebehoort.

Bijvoorbeeld de volgende tracking code RE123456789SE die je van DealExtreme hebt ontvangen. Deze is van Sweden Post (dat weten we door de laatste 2 letters aan het einde van de tracking code) en volgens DX te volgen met http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php
Ik wil daar nog een toevoeging aan maken: wanneer de tracking code aangeeft "Arrived in customs, NL" of "Dispatched, NLAMSA" of iets wat daar op lijkt, dan kun je PostNL opbellen en vragen of zij het Nederlandse tracking nummer kunnen geven. Dan moet je de Chinese barcode opnoemen en vervolgens kijken zij of daar een Nederlandse barcode voor beschikbaar is. Nummer van PostNL is 0900-0570 (0,45 c p/m!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
ViezeVis schreef op zondag 13 juli 2014 @ 13:32:
Ik wil daar nog een toevoeging aan maken: wanneer de tracking code aangeeft "Arrived in customs, NL" of "Dispatched, NLAMSA" of iets wat daar op lijkt, dan kun je PostNL opbellen en vragen of zij het Nederlandse tracking nummer kunnen geven. Dan moet je de Chinese barcode opnoemen en vervolgens kijken zij of daar een Nederlandse barcode voor beschikbaar is. Nummer van PostNL is 0900-0570 (0,45 c p/m!!!)
Dat ben ik vergeten erbij te zetten :z , dank voor je aanvulling :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViezeVis schreef op zondag 13 juli 2014 @ 13:32:
[...]

Je kunt ook gewoon je Chinese barcode nummer doorgeven via Twitter naar @postnl en dan krijg je na een paar uur je Nederlandse barcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 13:43:
[...]

Je kunt ook gewoon je Chinese barcode nummer doorgeven via Twitter naar @postnl en dan krijg je na een paar uur je Nederlandse barcode.
Mits zij reageren, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Dat hebben ze bij mij altijd gedaan. Wel binnen kantooruren natuurlijk.
Scheelt die 0,45 cent per minuut met een hoop uitroeptekens. (niet duur btw ;))

[ Voor 15% gewijzigd door Hyp Hyper op 13-07-2014 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou even melden dat de klick dinges van Tmart prima werken in combinatie met een Samsung Galaxy S2 en de app van Xiaomi werkt ook gewoon.

Blijft een raadsel waarom die dingen zowel met mijn Nexus 7 2012 en Huawei Honor 2 niet goed werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Hyp Hyper schreef op zondag 13 juli 2014 @ 14:00:
[...]

Dat hebben ze bij mij altijd gedaan. Wel binnen kantooruren natuurlijk.
Scheelt die 0,45 cent per minuut met een hoop uitroeptekens. (niet duur btw ;))
€0,45 niet duur? Ik vind dat een belachelijke prijs voor een klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walterworld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Nu bij Check Die Deal de SJ400 voor maar €119.95 :o
Banggood SJ4000 €72.50
Wat een deal zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Die BangGood winkel is echt verslavend. Zo'n breed gamma aan producten dat ik constant wel iets nieuws vind dat ik wil.
Heb ondertussen heel wat bestellingen bij hun lopen. Heb wat hoesjes besteld, 26650 batterijen, duiklamp, tablethouder voor in de auto. Allemaal toch aan heel mooie prijzen.
Nu zien hoe snel dat het toekomt. Heb overal NLDirect gekozen en tot nu toe ook overal NLDirect verzonden behalve de tablet. Die is gewoon traceerbaar en het is een week geleden vertrokken uit Singapore Direct Link. Zal nog wel even duren vermoed ik. (ja: nog steeds boos!)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Dima_2005 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 15:53:
Die BangGood winkel is echt verslavend. Zo'n breed gamma aan producten dat ik constant wel iets nieuws vind dat ik wil.
Heb ondertussen heel wat bestellingen bij hun lopen. Heb wat hoesjes besteld, 26650 batterijen, duiklamp, tablethouder voor in de auto. Allemaal toch aan heel mooie prijzen.
Nu zien hoe snel dat het toekomt. Heb overal NLDirect gekozen en tot nu toe ook overal NLDirect verzonden behalve de tablet. Die is gewoon traceerbaar en het is een week geleden vertrokken uit Singapore Direct Link. Zal nog wel even duren vermoed ik. (ja: nog steeds boos!)
Je bent boos omdat ze het met een betrouwbare vervoerder die ook tracking informatie weergeeft verstuurd, en niet met een on-traceerbare vervoerder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Dima_2005 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 15:53:
Jij bent dus de oorzaak dat mijn OBD Scanner nog niet aangekomen is >:) (NLdirect shipped 3 juli, zal voor maandag zijn)

[ Voor 3% gewijzigd door bambinodekat op 13-07-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

walterworld schreef op zondag 13 juli 2014 @ 15:49:
Nu bij Check Die Deal de SJ400 voor maar €119.95 :o
Banggood SJ4000 €72.50
Wat een deal zeg!
Dat is toch niet zo gek? Zo werken al die dealtjes sites. Lading daar inkopen, en hier verkopen tegen een behoorlijke meerwaarde, tel uit je winst.
Zijn altijd wel lui die ze kopen, als je dit topic leest weet je wel beter. Daarom regelmatig naar de Action gaan, die halen daar ook een lading, maar verkopen het tegen een geringe zeer acceptabele meerwaarde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

Ik was vandaag op de Melan (grote markt in Duitsland) en kwam daar deze koptelefoon tegen, ik hem er heel gelikt uitzien en dacht die krijg je vast ook in china maar na alle bekende sites af te zoeken ben ik niks tegen gekomen. Misschien kunnen jullie helpen?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7kYEZwY.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rebranded misschien? Maar goed op zo'n markt zou ik er maar niet vanuit gaan dat je echt goed spul koopt, dat is natuurlijk ook allemaal uit China geïmporteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dusche schreef op zondag 13 juli 2014 @ 16:59:
Ik was vandaag op de Melan (grote markt in Duitsland) en kwam daar deze koptelefoon tegen, ik hem er heel gelikt uitzien en dacht die krijg je vast ook in china maar na alle bekende sites af te zoeken ben ik niks tegen gekomen. Misschien kunnen jullie helpen?
[afbeelding]
Die zijn ook gewoon hier te koop, op de markt van Maastricht (centrum).
Ze liggen naast de talloze namaakzooi van Beats (koptelefoon, oordopjes, Pill) 8)7
Hoeveel vraagt meneer de marktkoopman ervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

Verwijderd schreef op zondag 13 juli 2014 @ 17:17:
[...]

Die zijn ook gewoon hier te koop, op de markt van Maastricht (centrum).
Ze liggen naast de talloze namaakzooi van Beats (koptelefoon, oordopjes, Pill) 8)7
Hoeveel vraagt meneer de marktkoopman ervoor?
30 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
Ligt bij jullie ChinaBuye er ook uit?:( wilde net bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Laatst online: 09:27
MrGangstaQ schreef op zondag 13 juli 2014 @ 17:52:
Ligt bij jullie ChinaBuye er ook uit?:( wilde net bestellen
Jap bij mij doet die ook niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Ze zijn geschrokken van al die Paypal claims. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:53
Of daardoor nu failliet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
EN-IS schreef op zondag 13 juli 2014 @ 13:04:
Omdat ik destijds de aanbieding op mijn website had geplaatst heb ik ivm de eerdere problemen met Tmart & Romoss een e-mail gestuurd met de vraag of deze nieuwe Romoss wel een originele is. Mij is verzekerd dat zij deze via de officiële kanalen binnen hebben en deze origineel/officieel is.
Ik zie het ja, op http://chinakorting.nl/aa...sense6-20000mah-powerbank. Tof dat je het even hebt nagevraagd. Wel jammer dat de 4 dollar code verlopen is, maar hij blijft goedkoop. En ik zie de 20000 mAh ook zo snel niet bij andere shops.

Wat is doorgaans de levertijd van Tmart? Kan dat wel 3 weken zijn ofzo? Heb de powerbank eigenlijk de 25e nodig, dus dan misschien toch maar voor de Xiaomi gaan via Chinabuye...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-05-2024
En ChinaBuye is weer terug mensen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
musicfreak schreef op zondag 13 juli 2014 @ 18:42:
Ik zie het ja, op http://chinakorting.nl/aa...sense6-20000mah-powerbank. Tof dat je het even hebt nagevraagd. Wel jammer dat de 4 dollar code verlopen is, maar hij blijft goedkoop. En ik zie de 20000 mAh ook zo snel niet bij andere shops.

Wat is doorgaans de levertijd van Tmart? Kan dat wel 3 weken zijn ofzo? Heb de powerbank eigenlijk de 25e nodig, dus dan misschien toch maar voor de Xiaomi gaan via Chinabuye...
Ja helaas is de coupon code verlopen. Tmart doet er ongeveer er 4 a 5 weken of langer. Het komt niet vaak voor dat ze het in 3 weken leveren. Als je het voor de 25ste van Juli wilt, dan adviseer ik je om bij Banggood te bestellen (ivm de levertijd). Ik heb twee powerbanken in twee losse bestellingen besteld, deze werden 9 dagen later bezorgd.

Als je bij ChinaBuye wilt bestellen, zorg er dan voor dat je het via Singapore Post doet (met een tracking code) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-09 21:02
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2Lg8jBq.png
Anderhalve maand geleden toch ook maar is de stap gewaagd van singel(dual) rotor helicopters naar de quadcopter. Wel een kleintje.. klein beginnen en later op weg naar het grote werk!
Na wat zoekwerk viel mijn oog uiteindelijk op de X6 (mini) quadcopter met ingebouwde camera functie. Met coupon toen voor z'n 30/35 euro inclusief shipping naar nederland kunnen halen. Twee weken later werd hij al bezorgd :7
Wel een beetje gedeukte doos, maar gelukkig had Aurabuy er goed bubblewrap om heen gedaan en was het überhaupt wel een goed ingepakt speeltje.
In de verpakking vind je de quadcopter zelf, een beschermingsring die je optioneel om de rotors heen kan bevestigen, een oplaadkabel (USB) en accu. Hiernaast zit er nog een extra set rotors bij en een tooltje om deze te vervangen. En dat deze erbij zitten is geen overbodige luxe. Na een maandje gebruiken en de nodige crashes beginnen ze toch wel beschadigd te raken dus ik denk dat ik ze de volgende keer vliegen maar is vervang.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ASISpMQ.png
De X6 is een quadcopter in de categorie “Mini-quadcopters”.
Hij is dus echt best wel mini, 12cm bij 12cm. Als je de rotorguard er omheen doet 14 bij 14.. maar nog steeds ongeveer net zo groot als je hand. De bijgeleverde remote is bijvoorbeeld al een stuk groter dan de quadcopter.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WqnYVPl.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QSBJJhw.png
Ik heb verschillende helikopters gehad, van mini tot redelijk formaat.
En het blijft een uitdaging om er mee te vliegen, ondanks de gyrostabilisators, contra roterende rotor bladen.
De quadcopter in de lucht houden is en was verbazingwekkend makkelijk, gecontroleerd vliegen daarentegen. Dat is weer een heel ander verhaal en dat begin ik nu langzamerhand een beetje onder controle te krijgen, in de normale modus wel te verstaan en na eerst even goed de handleiding te hebben doorgenomen.. De normale modus houd in dat elektronisch gecontroleerde gyro-stabilisator aan staat.. hij blijft dus 'uit zichzelf' stabiel in de lucht. (Expert modus is echt .. impossible >.< _
Voordat je begint met vliegen moet je de quadcopter eerst even goed stabiel in de lucht zien te krijgen bij geen imput, in de handleiding (plaatje onder) staat duidelijk uitgelegd hoe het toestel getrimd moet worden zodat hij uiteindelijk op een en dezelfde plek in de lucht kan blijven hangen.
Elke batterij geeft je z'n 10 minuten vliegplezier en dan is het weer 45 minuten aan de oplader :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2BlIRgi.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4PsxiAt.png
De X6 heeft een 'speciale' feature, waar ik expres de quadcopter voor gekocht heb. Video.
En ja natuurlijk wist ik dat de beeldkwaliteit crappy zou zijn, maar ik wou gewoon ervaren hoe dat nou is z'n camera in een quadcopter. Klein beginnen en mogelijk later opwerken tot een octacopter met een SJ4000 ;)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QMmlY01.png
De opname kan je starten door een klein knopje aan de zijkant van de quadcopter te drukken. Videobeeld wordt opgenomen op de micro-sd kaart in de achterkant van de quadcopter.
Ik heb voor jullie twee stukjes video bijgevoegd omdat het eigenlijk allemaal niet zo veel voor stelt.
Links een klein stukje van een 'normale' vlucht en rechts een stukje van een speciale feature van de X6 omdat hij automatische gyro-stabilisatie heeft.. een werp en vlieg actie. ;) Dus gewoon random de quadcopter in de lucht gooien en gas open. [ HIGH VOLUME WARNING ]
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cZ3E0pQs.png [rIMG]http://i.imgur.com/dZ0noCYs.png[/IMG]
Zoals je kan zien is het beeld ‘redelijk’ maar heeft wel een beetje shake van de trillingen van de rotors. Maar dit valt me eigenlijk reuze mee. Resolutie is wel laag.. maar het is leuk als ‘speeltje’.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SJihcZk.png
Voor de vliegervaring is het zeker een aanrader, de stabilisatie functie is echt een must voor beginners.. dan is het al moeilijk genoeg. De videofunctie tjah.. nutteloos speeltje ;)
Zou ik deze nu nog een keer kopen? Nee, dan zou ik een maatje groter gaan .. iets duurder.
Maar als eerste quadcopter was het een goede ervaring. De rotorguard is inmiddels afgebroken.. maar alle andere onderdelen van de quadcopter houden het verbazingwekkend goed uit. Zoals ik al zei kunnen de rotors inmiddels eigenlijk wel vervangen worden maar die kreeg ik er ook extra bij.
Ik heb 'm gekocht bij Aurabuy, nu kost hij $45,81 z'n 35 euro $39.90, z'n 30 euro in de aanbieding als je hem ook wilt kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Leuk ding maar ik snap eigenlijk niet waarom ze verzuimt hebben om er een fish-eye lens op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
EN-IS schreef op zondag 13 juli 2014 @ 19:33:
[...]
Ja helaas is de coupon code verlopen. Tmart doet er ongeveer er 4 a 5 weken of langer. Het komt niet vaak voor dat ze het in 3 weken leveren. Als je het voor de 25ste van Juli wilt, dan adviseer ik je om bij Banggood te bestellen (ivm de levertijd). Ik heb twee powerbanken in twee losse bestellingen besteld, deze werden 9 dagen later bezorgd.

Als je bij ChinaBuye wilt bestellen, zorg er dan voor dat je het via Singapore Post doet (met een tracking code) :)
4 of 5 weken? Dan heb ik de power bank waarschijnlijk zelfs niet voor Lowlands, en dat was mijn primaire doel. Dat van de 25e was mijn 2 weekjes vakantie naar Polen.... Verder heb ik zo'n powerbank niet vaak nodig, en volgend jaar is die accu alweer een jaartje oud en dus minder qua capaciteit.
ChinaBuye lijkt nu plat te liggen. Dan wordt het waarschijnlijk Bangood, zal morgen de knoop doorhakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
*zucht*
En dan komen miauwen als 't niet komt voor datum X?
Hoeveel keer is hier nu al herhaald dat je niet in China moet bestellen als je 't binnen bepaalde korte tijd moet hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Nee hoor, dan bestel ik het gewoon niet, of later. Heb al vaker in China besteld dus ik weet van de langere levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Maandag wordt hopen op de post van dinsdag: hopend dat mijn Powerbank dan binnenkomt met NLDirect. Zou echt een wonder zijn als deze nog op tijd mag komen. Zal wel weer niet, maar we zullen zien. Laat ik jullie wel weten dan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://nl-nl.forum.ibood...._car_charger_adapter_21a/

Nog een "fake" one van Xiaomi, maar dan met een merkje 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Laatst online: 09:53
"Ziet eruit als een Xiaomi, dus moet het wel goed zijn" in de reacties :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Over powerbanks gesproken: voor 100% opladen gebruiken die 4x4900mAh batterijen die ik heb gekocht, 2 batterijen. Echte capaciteit ligt dus rond de 1600mAh per batterij. Tijd om echte merkbatterijen te kopen ipv. Ultrafire troep.

[ Voor 4% gewijzigd door ViezeVis op 14-07-2014 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich niks mis mee, zolang de kwaliteit goed is maakt mij weinig uit of er Mr Handsfree of Xiaomi op staat. Als je naar de productlijn van Xiaomi kijkt, is het ook behoorlijk geïnspireerd op Apple producten, maar dan veel lagere marktprijs. Dus geen wonder dat het zo populair is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippowave
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-09 17:21
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 00:49:
Op zich niks mis mee, zolang de kwaliteit goed is maakt mij weinig uit of er Mr Handsfree of Xiaomi op staat. Als je naar de productlijn van Xiaomi kijkt, is het ook behoorlijk geïnspireerd op Apple producten, maar dan veel lagere marktprijs. Dus geen wonder dat het zo populair is.
Ik vind Xiaomi een goed merk omdat ze kwaliteit leveren niet omdat ze volgens jou op Apple lijken, wat iedereen roept bij een stalen rand om de telefoon. Je weet niet welke cellen in de Handsfree zit hij lijkt op een namaak dus ik zou al afhaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je even goed naar de producten moet kijken en vergelijken, gaat verder dan alleen een stalen rand ;)
Maar zolang de kwaliteit goed is, boeit mij eigenlijk weinig wat voor merk er op staat. En Mr Handsfree is een langer bestaand bedrijf, dit is geen namaak maar rebranding.
Ze hebben ook een leuk BT speakertje, prima ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 01:03:
Ik denk dat je even goed naar de producten moet kijken en vergelijken, gaat verder dan alleen een stalen rand ;)
Maar zolang de kwaliteit goed is, boeit mij eigenlijk weinig wat voor merk er op staat. En Mr Handsfree is een langer bestaand bedrijf, dit is geen namaak maar rebranding.
Ze hebben ook een leuk BT speakertje, prima ding!
Dat is het probleem wat Hippowave probeert duidelijk te maken: je weet niet of het goede kwaliteit is omdat je de cells niet weet. Dat het een langer bestaand bedrijf is wil niet direct zeggen dat de productreeks ook direct goed is.
Maxxter is ook een bekend merk onder de Action-shoppers maar de WiFi repeaters ervaar ik als een stuk plastic zonder functie terwijl mijn eerdere Maxxter muis altijd wel prima functioneerde. Wat ik dus wil zeggen, en wat Hippowave ook duidelijk wil maken, is dat je bij Xiaomi wéét dat het goed spul is en dat kun je van deze Mr. Handsfree (nog) niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heeft dit met Maxxter te maken? Dat is gewoon een bagger merk, even googlen doet wonderen...
Er wordt hier gesproken over namaak of lijken op namaak, maar dit is een vorm van rebranding, anders mag het ook niet in dusdanige bijna kopie vorm op de markt gebracht worden.
Rebranding is heel iets anders dan namaak, dat is veelal van slechte kwaliteit. Ik heb ook nergens beweerd dat Xiaomi slecht spul levert, integendeel, heb al 2 powerbanks van Xiaomi in huis 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 01:16:
Wat heeft dit met Maxxter te maken? Dat is gewoon een bagger merk, even googlen doet wonderen...
Er wordt hier gesproken over namaak of lijken op namaak, maar dit is een vorm van rebranding, anders mag het ook niet in dusdanige bijna kopie vorm op de markt gebracht worden.
Rebranding is heel iets anders dan namaak, dat is veelal van slechte kwaliteit. Ik heb ook nergens beweerd dat Xiaomi slecht spul levert, integendeel, heb al 2 powerbanks van Xiaomi in huis 8)7
Moet ik nog gaan uitleggen dat ik het bedrijf als voorbeeld nam? Tuurlijk staat Maxxter hier compleet los van, maar ik verwerk jouw bericht in mijn bericht om duidelijk te maken dat wat je zegt niet helemaal klopt. Je weet niet, zoals ik al eerder aangaf en Hippowave ook, wat voor cells er in die powerbank zitten. Dan kan het wel een rebrand zijn maar desondanks dat kan het ook van slechte kwaliteit zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door ViezeVis op 14-07-2014 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*
ViezeVis schreef op maandag 14 juli 2014 @ 01:23:
[...]

Moet ik nog gaan uitleggen dat ik het bedrijf als voorbeeld nam? Tuurlijk staat Maxxter hier compleet los van, maar ik verwerk jouw bericht in mijn bericht om duidelijk te maken dat wat je zegt niet helemaal klopt. Je weet niet, zoals ik al eerder aangaf en Hippowave ook, wat voor cells er in die powerbank zitten. Dan kan het wel een rebrand zijn maar desondanks dat kan het ook van slechte kwaliteit zijn.
Als je gewoon even leest, duid ik alleen het verschil tussen rebrand en namaak. Ik beweer nergens dat de kwaliteit goed zou zijn noch dat de kwaliteit van Xiaomi slecht is. Capice?

[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 14-07-2014 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

*knip*
Om dan toch verder te reageren op jouw aangepaste bericht:
Rebranding is heel iets anders dan namaak, dat is veelal van slechte kwaliteit.
Dit is wat je hebt gezegd in een bericht hierboven ergens. Namaak is veelal van slechte kwaliteit, zeg je zelf, daarmee wil je aangeven dat rebrand "veelal" wel van betere kwaliteit is?

[ Voor 67% gewijzigd door gambieter op 14-07-2014 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ViezeVis schreef op maandag 14 juli 2014 @ 01:31:
[...]

Ieder zo zijn mening uiteraard. Ik wil ook graag mijn mening kunnen houden. Maar jammer dat je op deze manier de discussie eindigt aangezien ik toch wilde weten waarom het volgens jou een rebrand was en geen 'namaak'. Want, ik neem aan dat een rebrand ook van slechte kwaliteit kan zijn. Rebrand of niet, het zegt niks over de kwaliteit.

Enfin: fijne avond. :O
Als je dat wil weten, staat het gewoon in mijn vorige post... een rebrand is legaal, een namaakproduct niet. *knip*

[ Voor 2% gewijzigd door gambieter op 14-07-2014 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 01:33:
Als je dat wil weten, staat het gewoon in mijn vorige post... een rebrand is legaal, een namaakproduct niet.
Dat is niet wat je hebt gezegd in een eerder bericht *knip*. Ik duid nu op het bericht wat je eerder hebt gezegd deze avond.

Nogmaals:
Rebranding is heel iets anders dan namaak, dat is veelal van slechte kwaliteit.
Mijn bericht: Dit is wat je hebt gezegd in een bericht hierboven ergens. Namaak is veelal van slechte kwaliteit, zeg je zelf, daarmee wil je aangeven dat rebrand "veelal" wel van betere kwaliteit is?

We praten langs elkaar heen.

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 14-07-2014 01:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En als het niet vriendelijk kan, zeg het dan niet. Kunnen de heren tot de orde van de dag over gaan ipv te bekvechten? Dank.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Weet iemand hier originele Samsung 18650 batterijen te vinden voor een redelijke prijs? Heb wat gevonden op BuyInCoins (deze) maar deze hebben slechts "Samsung Cells inside". Zijn ze dan "100% Samsung" ? Sta op het punt om de UltraFire batterijen bij het KCA te gooien.

2e vraag luidt dan ook wel snel: is het wel slim om deze op dit moment te kopen wanneer er veel pakketten weer teruggezonden worden met batterijen?

[ Voor 18% gewijzigd door ViezeVis op 14-07-2014 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:52
ViezeVis schreef op maandag 14 juli 2014 @ 01:44:
Weet iemand hier originele Samsung 18650 batterijen te vinden voor een redelijke prijs? Heb wat gevonden op BuyInCoins (deze) maar deze hebben slechts "Samsung Cells inside". Zijn ze dan "100% Samsung" ? Sta op het punt om de UltraFire batterijen bij het KCA te gooien.

2e vraag luidt dan ook wel snel: is het wel slim om deze op dit moment te kopen wanneer er veel pakketten weer teruggezonden worden met batterijen?
Je kan 'echte' 18650 batterijen ieder geval kopen bij fasttech, met de coupon BLF krijg je 47 dollarcent korting, echter moet je wel verplicht een tracking code aanschaffen van ongeveer 2,50 dollar. Uiteindelijk betaal je 11 dollar voor 2 protected 18650 Samsung batterijen. Unprotected Samsung 18650 (2 stuks) zou dan in totaal 9,80 dollar kosten. Kwaliteit kost nou eenmaal iets meer geld :P

Als het product niet binnen 45 dagen aan is gekomen, dan gewoon bij paypal een claim aanmaken op de 40-45ste dag en dan rond dag 50-59 claim escaleren mochten de batterijen nog niet zijn aangekomen (eigen ervaring...).

Of het slim is om batterijen te importen dat moet ieder zelf weten, echter met de kopersbescherming van Paypal ben je wel verzekerd dat je iets achter de hand hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Exor op 14-07-2014 11:08 . Reden: zie onder ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Exor schreef op maandag 14 juli 2014 @ 02:22:
[...]

Je kan 'echte' 18650 batterijen ieder geval kopen bij fasttech, met de coupon BLF krijg je 47 dollarcent korting, echter moet je wel verplicht een tracking code aanschaffen van ongeveer 2,50 dollar. Uiteindelijk betaal je 11 dollar voor 2 protected 18650 Samsung batterijen.

Als het product niet binnen 45 dagen aan is gekomen, dan gewoon bij paypal een claim aanmaken op de 40-45ste dag en dan rond dag 50-59 claim escaleren mochten de batterijen nog niet zijn aangekomen (eigen ervaring...).

Of het slim is om batterijen te importen dat moet ieder zelf weten, echter met de kopersbescherming van Paypal ben je wel verzekerd dat je iets achter de hand hebt.
Bedankt! Heb je er goeie ervaring mee? Dan zou ik namelijk hier meer batterijen van kunnen bestellen.
Wel grappig om te zien dat 4 batterijen totaal meer gaan kosten dan wat ik heb betaald voor de Xiaomi powerbank. Zou haast kunnen zeggen dat ik dan beter een 2e powerbank kan aanschaffen voor enkel de batterijen. Denk dat het beter is om die eigengemaakte powerbank bij het KCA te leggen aangezien het aanschaffen van een compleet nieuwe powerbank (met merk) goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:52
ViezeVis schreef op maandag 14 juli 2014 @ 02:25:
[...]

Bedankt! Heb je er goeie ervaring mee? Dan zou ik namelijk hier meer batterijen van kunnen bestellen.
Wel grappig om te zien dat 4 batterijen totaal meer gaan kosten dan wat ik heb betaald voor de Xiaomi powerbank. Zou haast kunnen zeggen dat ik dan beter een 2e powerbank kan aanschaffen voor enkel de batterijen. Denk dat het beter is om die eigengemaakte powerbank bij het KCA te leggen aangezien het aanschaffen van een compleet nieuwe powerbank (met merk) goedkoper is.
Heb ooit 2 van zo'n 18650 beschermde batterijen gekocht voor de welbekende zaklamp XML T6. Die waren gewoon normaal aangekomen. In december vorig jaar ook de idee gehad om een eigen powerbank te maken met behulp van zo'n ENB case + 2* 18650 batterijen, wegens die horror verhalen dat capaciteit niet klopt en ontploffende batterijen bij bestaande Chinese powerbanks... Dus 2 batterijen besteld, echter rond die periode was Fasttech blijkbaar een hele zooitje qua orderverwerking omdat Hong Kong post, volgens hun op de forum, alle orders van Fasttech niet meer wilden verwerken en terugstuurden (toen merkte ik dus ook dat hele lithium controle gebeuren...), waardoor fasttech moest resenden oftewel een administratief zooitje... Nu hebben alle orders met batterijen erin een tracking code en worden alleen verzonden met een voorgeselecteerd postdienst om problemen te voorkomen. Geld uiteindelijk teruggekregen na escalatie op de 57ste dag.

Uiteindelijk 2,5 maanden geleden gewoon de advies (eigenlijk meer de trend) hier gevolgd en een Xiaomi 10400 mAh powerbank gehaald bij Chinabuye in de rustige periode :P (netjes binnen 3/4 weken geleverd). Als je een externe batterij voor jouw mobiel zoekt, dan zou ik niet moeilijk doen en gewoon bewezen kwaliteit kiezen.

[ Voor 4% gewijzigd door Exor op 14-07-2014 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Exor schreef op maandag 14 juli 2014 @ 02:39:
[...]

Heb ooit 2 van zo'n 18650 beschermde batterijen gekocht voor de welbekende zaklamp XML T6. Die waren gewoon normaal aangekomen. In december vorig jaar ook de idee gehad om een eigen powerbank te maken met behulp van zo'n ENB case + 2* 18650 batterijen, wegens die horror verhalen dat capaciteit niet klopt en ontploffende batterijen bij bestaande Chinese powerbanks... Dus 2 batterijen besteld, echter rond die periode was Fasttech blijkbaar een hele zooitje qua orderverwerking omdat Hong Kong post, volgens hun op de forum, alle orders van Fasttech niet meer wilden verwerken en terugstuurden (toen merkte ik dus ook dat hele lithium controle gebeuren...), waardoor fasttech moest resenden oftewel een administratief zooitje... Nu hebben alle orders met batterijen erin een tracking code en worden alleen verzonden met een voorgeselecteerd postdienst om problemen te voorkomen. Geld uiteindelijk teruggekregen na escalatie op de 57ste dag.

Uiteindelijk 2,5 maanden geleden gewoon de advies (eigenlijk meer de trend) hier gevolgd en een Xiaomi 10400 mAh powerbank gehaald bij Chinabuye in de rustige periode :P (netjes binnen 3/4 weken geleverd). Als je een externe batterij voor jouw mobiel zoekt, dan zou ik niet moeilijk doen en gewoon bewezen kwaliteit kiezen.
Ik stem graag met het laatste in :P . Kans op 'ontploffingen' ben ik nooit bang voor geweest. Die kans is er wellicht wel, maar hoe groot is die kans. Als het werkt, dan werkt het. Maar ja, voor hoelang. 8)7
Ik heb een Xiaomi powerbank aangeschaft bij BangGood met NLDirect, welke ik dinsdag zou binnen willen hebben anders is het helaas te laat voor mij. Dan gooi ik mijn zelfbouw weg en hoop ik voldoende te hebben aan die Xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Exor schreef op maandag 14 juli 2014 @ 02:22:
[...]

Je kan 'echte' 18650 batterijen ieder geval kopen bij fasttech, met de coupon BLF krijg je 47 dollarcent korting, echter moet je wel verplicht een tracking code aanschaffen van ongeveer 2,50 dollar. Uiteindelijk betaal je 11 dollar voor 2 protected 18650 Samsung batterijen. Unprotected Samsung 18650 (2 stuks) zou dan in totaal 9,80 dollar kosten. Kwaliteit kost nou eenmaal iets meer geld :P

Ze mogen dan wel echt zijn (voor zover dat te controleren is) maar het zijn geen 'protected' 18650's. Iets wat Samsung zelf ook niet claimed.
http://batteryonestop.com...sung-SDI-ICR18650-26A.pdf

http://www.candlepowerfor...18650-28A-(18650-2800MAH)

Als je protected Samsung's wil hebben moet je niet deze kopen. (zowel de 26A als 26F zijn unprotected)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
ViezeVis schreef op zondag 13 juli 2014 @ 15:44:
[...]

€0,45 niet duur? Ik vind dat een belachelijke prijs voor een klantenservice.
Nee, jij zei 0,45 cent, niet euro. :P
(ik zette die knipoog er niet voor de kat z'n k bij)

[ Voor 11% gewijzigd door Hyp Hyper op 14-07-2014 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
tokko1 schreef op zondag 13 juli 2014 @ 20:57:
[afbeelding]
Anderhalve maand geleden toch ook maar is de stap gewaagd van singel(dual) rotor helicopters naar de quadcopter. Wel een kleintje.. klein beginnen en later op weg naar het grote werk!
Na wat zoekwerk viel mijn oog uiteindelijk op de X6 (mini) quadcopter met ingebouwde camera functie. Met coupon toen voor z'n 30/35 euro inclusief shipping naar nederland kunnen halen. Twee weken later werd hij al bezorgd :7
Wel een beetje gedeukte doos, maar gelukkig had Aurabuy er goed bubblewrap om heen gedaan en was het überhaupt wel een goed ingepakt speeltje.
In de verpakking vind je de quadcopter zelf, een beschermingsring die je optioneel om de rotors heen kan bevestigen, een oplaadkabel (USB) en accu. Hiernaast zit er nog een extra set rotors bij en een tooltje om deze te vervangen. En dat deze erbij zitten is geen overbodige luxe. Na een maandje gebruiken en de nodige crashes beginnen ze toch wel beschadigd te raken dus ik denk dat ik ze de volgende keer vliegen maar is vervang.
[afbeelding]
De X6 is een quadcopter in de categorie “Mini-quadcopters”.
Hij is dus echt best wel mini, 12cm bij 12cm. Als je de rotorguard er omheen doet 14 bij 14.. maar nog steeds ongeveer net zo groot als je hand. De bijgeleverde remote is bijvoorbeeld al een stuk groter dan de quadcopter.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb verschillende helikopters gehad, van mini tot redelijk formaat.
En het blijft een uitdaging om er mee te vliegen, ondanks de gyrostabilisators, contra roterende rotor bladen.
De quadcopter in de lucht houden is en was verbazingwekkend makkelijk, gecontroleerd vliegen daarentegen. Dat is weer een heel ander verhaal en dat begin ik nu langzamerhand een beetje onder controle te krijgen, in de normale modus wel te verstaan en na eerst even goed de handleiding te hebben doorgenomen.. De normale modus houd in dat elektronisch gecontroleerde gyro-stabilisator aan staat.. hij blijft dus 'uit zichzelf' stabiel in de lucht. (Expert modus is echt .. impossible >.< _
Voordat je begint met vliegen moet je de quadcopter eerst even goed stabiel in de lucht zien te krijgen bij geen imput, in de handleiding (plaatje onder) staat duidelijk uitgelegd hoe het toestel getrimd moet worden zodat hij uiteindelijk op een en dezelfde plek in de lucht kan blijven hangen.
Elke batterij geeft je z'n 10 minuten vliegplezier en dan is het weer 45 minuten aan de oplader :)
[afbeelding]
[afbeelding]
De X6 heeft een 'speciale' feature, waar ik expres de quadcopter voor gekocht heb. Video.
En ja natuurlijk wist ik dat de beeldkwaliteit crappy zou zijn, maar ik wou gewoon ervaren hoe dat nou is z'n camera in een quadcopter. Klein beginnen en mogelijk later opwerken tot een octacopter met een SJ4000 ;)
[afbeelding]
De opname kan je starten door een klein knopje aan de zijkant van de quadcopter te drukken. Videobeeld wordt opgenomen op de micro-sd kaart in de achterkant van de quadcopter.
Ik heb voor jullie twee stukjes video bijgevoegd omdat het eigenlijk allemaal niet zo veel voor stelt.
Links een klein stukje van een 'normale' vlucht en rechts een stukje van een speciale feature van de X6 omdat hij automatische gyro-stabilisatie heeft.. een werp en vlieg actie. ;) Dus gewoon random de quadcopter in de lucht gooien en gas open. [ HIGH VOLUME WARNING ]
[afbeelding] [rIMG]http://i.imgur.com/dZ0noCYs.png[/IMG]
Zoals je kan zien is het beeld ‘redelijk’ maar heeft wel een beetje shake van de trillingen van de rotors. Maar dit valt me eigenlijk reuze mee. Resolutie is wel laag.. maar het is leuk als ‘speeltje’.
[afbeelding]
Voor de vliegervaring is het zeker een aanrader, de stabilisatie functie is echt een must voor beginners.. dan is het al moeilijk genoeg. De videofunctie tjah.. nutteloos speeltje ;)
Zou ik deze nu nog een keer kopen? Nee, dan zou ik een maatje groter gaan .. iets duurder.
Maar als eerste quadcopter was het een goede ervaring. De rotorguard is inmiddels afgebroken.. maar alle andere onderdelen van de quadcopter houden het verbazingwekkend goed uit. Zoals ik al zei kunnen de rotors inmiddels eigenlijk wel vervangen worden maar die kreeg ik er ook extra bij.
Ik heb 'm gekocht bij Aurabuy, nu kost hij $45,81 z'n 35 euro als je hem ook wilt kopen ;)
Voor de geintereseerder hij lijkt nu in de aanbieding te zijn voor $39.90 ip de $45 die ik ervoor betaald had.. nog maar 30 euro :P

/// ben op zoek naar de Xiaomi Mi-Pad.. benieuwd of die naar europa te halen is voor een normale prijs ondanks dat hij in china ook zo ímens populair is :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

MiPad is nu verkrijgbaar voor zo'n 230€ via Flosmall (inclusief "verzekering tegen douane"). Valt best mee qua prijs als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ben benieuwd hoe ze dat doen met die verzekering. Berekenen ze dat gewoon mee in de prijs dan (douanekosten * pakkans)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
418O2 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:02:
Ben benieuwd hoe ze dat doen met die verzekering. Berekenen ze dat gewoon mee in de prijs dan (douanekosten * pakkans)?
Staat dat ze bij de Mi-pad voor €6 euro extra (verzerkeringskosten) maximaal €60 teruggegeven indien er belastign betaald moest worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Yup, ergens op hun website staat dat slechts 5% van de pakjes onderhevig is aan douanekosten.
Een aangezien ze verzenden met DHL, vermoed ik zelfs lager. Praktisch bij alle pakjes van DHL doen ze documentenplastiekje open en kijken ze naar factuur. Voor de rest niks. (ze vergelijken juist of het X-ray beeld overeenstemt met factuur. En of het geen zotte dingen zijn zoals tablet voor 2€. Vermoed dat ze gewoon een factuur bijstoppen van tablet 42€. Onder 45€ betaal je geen BTW via DHL.)

En ze betalen tot max. 60€ aan jou terug als je toch douanekosten moet betalen.

60*0.05= 3€ (4$) statistisch gezien. Dus als dit klopt, maken ze winst op de verzekering.

BTW: Faith restored in Sweden post :)
Het pakje is vandaag toegekomen hier in BE en ligt nu bij de douane :'(

[ Voor 27% gewijzigd door Dima_2005 op 14-07-2014 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SureshR
  • Laatst online: 08-03 22:34
Ik kan via Banggood NLDirect selecteren in de productpagina (in dit geval de Xiaomi powerbank), maar als ik naar mijn shopping cart ga verandert deze naar standard shipping... NLDirect is dan ook niet meer te selecteren. Iemand een idee waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
SureshR schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:42:
Ik kan via Banggood NLDirect selecteren in de productpagina (in dit geval de Xiaomi powerbank), maar als ik naar mijn shopping cart ga verandert deze naar standard shipping... NLDirect is dan ook niet meer te selecteren. Iemand een idee waarom?
Ik vroeg het aan Bangood, maar kreeg zo'n niet-nuttig antwoord.

--------

Dear Friend,

Thank you for your kind inquiry.

Yes, you can but that item from us.

Really sorry to tell you that we are not sure for 100% to ship your parcel by NL direct

It depends on what country we ship to.

We could not decide it. It is decided by post office.

If you really like this item. You can place an order on our website right now. We would ship it to you soon.

If you have any questions please contact us when you feel free.

Best regards,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PabloM schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:46:
[...]

Ik vroeg het aan Bangood, maar kreeg zo'n niet-nuttig antwoord.

--------

Dear Friend,

Thank you for your kind inquiry.

Yes, you can but that item from us.

Really sorry to tell you that we are not sure for 100% to ship your parcel by NL direct

It depends on what country we ship to.

We could not decide it. It is decided by post office.

If you really like this item. You can place an order on our website right now. We would ship it to you soon.

If you have any questions please contact us when you feel free.

Best regards,
Ik denk juist dat het antwoord vrij nuttig is, maar misschien niet het antwoord dat je wilt horen.
Blijkbaar doet het er dus niet toe of je op de website NLdirect selecteert of niet, dat is aan het postkantoor, wat ik ook verwachtte. Kwestie van geluk hebben dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik heb even de laatste paar paginas even afgegaan
en heb hier niet echt iets over gelezen..
maar als je een product laat toekomen in belgie?
moet je daar dan invoertaksen enz op betalen?

sorry als dit al eerder gevraagd is..
en alvast bedankt
Modbreak:Svp meer eigen inzet tonen, dit is goed binnen en buiten het topic te vinden.

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 14-07-2014 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:29:

en alvast bedankt
Wellicht google eens invoeren in belgie. Geweldige zoekprogramma, in nederland had ik in 30 seconden iets gevonden: http://fiscus.fgov.be/interfdanl/nl/citizens/pakket.htm

;) >:)

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Het ziet er naar uit dat Banggood de verzendmethode NL Direct heeft verwijderd en dat deze ook niet meer terug komt (nav de post PabloM in "[Ervaringen] Online shoppen in China").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 15:39

Twan V

...en er stralend uitzien

Vreemd, bij mij staat hij er gewoon bij :?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aPGo8Id.jpg

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Dima_2005 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 09:59:
MiPad is nu verkrijgbaar voor zo'n 230€ via Flosmall (inclusief "verzekering tegen douane"). Valt best mee qua prijs als je het mij vraagt.
Ik zie deze alleen voor $322 staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Inderdaad, en het werd een paar keer bij mij reeds verzonden met NL Direct naar België.
Oa een bestelling van gisteren van een duiklamp van 30€.

Ik denk niet dat het helemaal weg is. Vermoed dat door het gebrek van hun Chinees weten ze nog niet of ze de powerbank gaan aanvaarden met NL Direct. Gezien de laatste verhalen kan het misschien niet hun security check passeren en gaan ze een andere shipping methode moeten proberen.

Bij sommige producten staat er wel onterecht NL Direct. Bv. bij dure producten, die ze nooit gaan zenden per NL Direct.
Sponz schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:48:
[...]
Ik zie deze alleen voor $322 staan...
Bij flossmall krijg je een 5$ coupon bij het inschrijven voor hun newsletter.
Was inderdaad mis, is 236€ inclusief verzekering. 232€ zonder. (verkeerde wisselkoers gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Dima_2005 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:51:
Inderdaad, en het werd een paar keer bij mij reeds verzonden met NL Direct naar België.
Oa een bestelling van gisteren van een duiklamp van 30€.

Ik denk niet dat het helemaal weg is. Vermoed dat door het gebrek van hun Chinees weten ze nog niet of ze de powerbank gaan aanvaarden met NL Direct. Gezien de laatste verhalen kan het misschien niet hun security check passeren en gaan ze een andere shipping methode moeten proberen.

Bij sommige producten staat er wel onterecht NL Direct. Bv. bij dure producten, die ze nooit gaan zenden per NL Direct.

[...]

Bij flossmall krijg je een 5$ coupon bij het inschrijven voor hun newsletter.
Was inderdaad mis, is 236€ inclusief verzekering. 232€ zonder. (verkeerde wisselkoers gebruikt)
Mijn powerbank is ook met NLDirect verzonden. Wil je dus eigenlijk aangeven dat de kans 50/50 is dat 'ie wel of niet binnenkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 11:29:

en alvast bedankt
Thanks dude! Seriously! Zitten al die andere Belgen hier moeite te doen om ons blazoen een beetje hoog te houden, kom je met zo 'n vraag af :p GoT is echt niet meer wat het geweest is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

dodge_911 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:56:
[...]

Thanks dude! Seriously! Zitten al die andere Belgen hier moeite te doen om ons blazoen een beetje hoog te houden, kom je met zo 'n vraag af :p GoT is echt niet meer wat het geweest is!
Iedereen is zo begonnen 8)7.

Zojuist even deze gekocht, 2x voor in de familie. Schijnbaar bevallen deze dingen beter dan echte sigaretten voor zover ik heb gehoord van mensen die hem al eerder hadden.

[ Voor 33% gewijzigd door ViezeVis op 14-07-2014 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
ViezeVis schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:58:
[...]
Ik kan je garanderen van niet :p Maar ik ben dan ook 'n grumpy old bastard ondertussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, doe een TR en ga dat niet in een topic bespreken :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
ViezeVis schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:58:
[...]

Zojuist even deze gekocht, 2x voor in de familie. Schijnbaar bevallen deze dingen beter dan echte sigaretten voor zover ik heb gehoord van mensen die hem al eerder hadden.
Join the club! Elektronisch roken / dampen / vapen - deel 2

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Nu online

ViezeVis

Sample Text

Hah, ik weet er verder niet veel vanaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letscode
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 17:32
Mijn Hubsan X4 H107C met de vernieuwde camera is ook onderweg.
Gekocht bij banggood samen met wat reserveonderdelen.
Mooi speelgoed!
Pagina: 1 ... 93 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]