[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 94 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.361 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13:04

Ttje

"We shall never surrender"

letscode schreef op maandag 14 juli 2014 @ 13:35:
Mijn Hubsan X4 H107C met de vernieuwde camera is ook onderweg.
Gekocht bij banggood samen met wat reserveonderdelen.
Mooi speelgoed!
Linkje?
Ik zit ook nog een beetje te kijken naar die quadcopters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:38
Ttje schreef op maandag 14 juli 2014 @ 14:01:
Linkje?
De Hubsan H107 is echt een aanrader (prijs, vlieg gemak, plezier, enzv).;
http://www.banggood.com/H...a-Mode-2-RTF-p-75824.html

Je hebt er ook 1 met "HD" camera alleen is de camera meer een gimmick, niets meer.
Twan V schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:33:
Vreemd, bij mij staat hij er gewoon bij :?

[afbeelding]
Hmm, vreemd dat het daar wel weer wordt vermeld. Ik heb het even getest; door te kiezen voor NL Direct op de product pagina.

Alleen wanneer je deze vervolgens toevoegt aan je winkelmand en de verzendmethodes bekijkt, staat NL Direct er wederom niet tussen.
ViezeVis schreef op maandag 14 juli 2014 @ 12:55:
Mijn powerbank is ook met NLDirect verzonden. Wil je dus eigenlijk aangeven dat de kans 50/50 is dat 'ie wel of niet binnenkomt?
Je bestelling had jij geplaatst voordat de optie was verdwenen, ga er maar van uit dat deze met NL Direct is verzonden (dat kun je ook zien onder je order -> shipping method).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letscode
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-09 17:32
Ttje schreef op maandag 14 juli 2014 @ 14:01:
[...]

Linkje?
Ik heb deze http://www.banggood.com/H...P-Camera-RTF-p-87282.html
Ik heb wel voor de HD camera gekozen. Het beeld is toch wat beter dan bij de standaard camera. Ik heb wat youtube filmpjes met opnames van de camera vergeleken, en het leek mij het extra geld wel waard.
Je kunt de nieuwe camera ook los kopen, en achteraf inbouwen. Maar dan moet je hem zelf solderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

letscode schreef op maandag 14 juli 2014 @ 14:16:
[...]

Ik heb deze http://www.banggood.com/H...P-Camera-RTF-p-87282.html
Ik heb wel voor de HD camera gekozen. Het beeld is toch wat beter dan bij de standaard camera. Ik heb wat youtube filmpjes met opnames van de camera vergeleken, en het leek mij het extra geld wel waard.
Je kunt de nieuwe camera ook los kopen, en achteraf inbouwen. Maar dan moet je hem zelf solderen.
EN-IS schreef op maandag 14 juli 2014 @ 14:06:
[...]

Je hebt er ook 1 met "HD" camera alleen is de camera meer een gimmick, niets meer.
De camera is altijd mooi meegenomen ;)
Laat je even weten hoe hij vliegt zodra je um binnen hebt? Dan ga ik deze ook overwegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 10:54:
[...]

Ik denk juist dat het antwoord vrij nuttig is, maar misschien niet het antwoord dat je wilt horen.
Blijkbaar doet het er dus niet toe of je op de website NLdirect selecteert of niet, dat is aan het postkantoor, wat ik ook verwachtte. Kwestie van geluk hebben dus.
1) postkantoor? vrijwel niet gebruikt hier het postkantoor (China Post) voor het verzenden van pakketjes. Daar is de koeriersdienst voor.
2) Die koeriersdienst verzend het met de shipping method die jij hem opdraagt (tenzij hij die niet aanbiedt maar dan zoek je een andere koeriersdienst, zijn er letterlijk honderden hier).

Het enige wat ik hier hoor over NL Direct is dat er teveel gezeik mee is, geen tracking nummer = meer klanten die refunds gaan vragen (terecht of onterecht) omdat het pakket er niet zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
EN-IS schreef op maandag 14 juli 2014 @ 14:06:
[...]

Ik vind het best meevallen. Vast geen HD, maar je kunt er goed een naakte buurvrouw mee op beeld zetten. :9

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenzi schreef op maandag 14 juli 2014 @ 15:20:
[...]

1) postkantoor? vrijwel niet gebruikt hier het postkantoor (China Post) voor het verzenden van pakketjes. Daar is de koeriersdienst voor.
2) Die koeriersdienst verzend het met de shipping method die jij hem opdraagt (tenzij hij die niet aanbiedt maar dan zoek je een andere koeriersdienst, zijn er letterlijk honderden hier).

Het enige wat ik hier hoor over NL Direct is dat er teveel gezeik mee is, geen tracking nummer = meer klanten die refunds gaan vragen (terecht of onterecht) omdat het pakket er niet zou zijn.
Ik haal de informatie uit de geciteerde mail van Banggood. Ze spreken over een post office.
Je moet denk ik bij Banggood zijn als je dat betwist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19:22

ManiacsHouse

Scheisse!

Hyp Hyper schreef op maandag 14 juli 2014 @ 16:55:
[...]

Ik vind het best meevallen. Vast geen HD, maar je kunt er goed een naakte buurvrouw mee op beeld zetten. :9

[video]
Is dat jouw tuin? :P _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 17:16:
[...]

Ik haal de informatie uit de geciteerde mail van Banggood. Ze spreken over een post office.
Je moet denk ik bij Banggood zijn als je dat betwist.
En ik zou Kenzi toch eerder geloven dan de BangGood support...
He's our man in China :)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ohja, ik denk dat het wat "lost in translation" is. BangGood doet bijna alles via Flytexpress. En ik vermoed dat ze met Post Office gewoon FlytExpress bedoelen.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
Kenzi schreef op maandag 14 juli 2014 @ 03:37:
[...]
Ze mogen dan wel echt zijn (voor zover dat te controleren is) maar het zijn geen 'protected' 18650's. Iets wat Samsung zelf ook niet claimed.

Als je protected Samsung's wil hebben moet je niet deze kopen. (zowel de 26A als 26F zijn unprotected)
Ze zijn wel degelijk protected. Ze zijn langer, hebben onderin een IC en een draad van plus naar min om zelf de spanning te meten. Wat wel zou kunnen is dat deze beveiliging niet door Samsung zelf maar door een andere fabrikant later is toegevoegd.

Afbeeldingslocatie: http://michielk.dse.nl/samsung.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/img/product/12889_fu_hi_1405094038.jpg
Ibood van vandaag van 39,95 voor 19,95 _O-
Zou 'ie echt zijn?
En dan bedoel ik een Xiaomi rebrand? Of is die Xiaomi zelf al een rebrand? Of is dit 'n fakert met rebrand?
Wel leuk dat je nu net kan zien hoeveel 'winst' ze pakken tegenover zelf uit China halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
dodge_911 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 21:38:
[afbeelding]
Zou 'ie echt zijn?
En dan bedoel ik een Xiaomi rebrand? Of is die Xiaomi zelf al een rebrand? Of is dit 'n fakert met rebrand?
Wel leuk dat je nu net kan zien hoeveel 'winst' ze pakken tegenover zelf uit China halen...
Een gevalletje van fakert met rebrand. Er zijn namelijk geen rebrands van de Xiaomi Powerbank. Bijvoorbeeld de Earson heeft dat wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dodge_911 schreef op maandag 14 juli 2014 @ 21:38:
[afbeelding]
Zou 'ie echt zijn?
Ik zit met genoegen de discussie op iBood te volgen, ook een enkeling van dit forum mengt zich heftig in de discussie, dealextreme vs iBood. Blijkbaar is de lange levertijd uit China van batterijen de laatste tijd de moderator van iBood ook niet onbekend, wordt gesproken over een levertijd van 8 weken.
Voordeel van de iBood versie is wel een output van 2.1, de 5200 mAh versie van Xiaomi heeft dat niet. Maar inderdaad veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2014 @ 22:29:
-knip-
Voordeel van de iBood versie is wel een output van 2.1, de 5200 mAh versie van Xiaomi heeft dat niet. Maar inderdaad veel te duur.
De Xiaomi 5200mAh heeft een output van 1.5A. Heb deze ook hier liggen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, terug on-topic svp. iBood is dat niet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-09 20:05

lasharor

7 december 2004

Banggood is een beetje irritant met die verschillende warenhuizen. Nu komen er 3 pakketjes die net niet door de brievenbus passen. Jammer dat ze dat niet gewoon ergens samen kunnen zetten. Verzendingen binnen china gaan toch behoorlijk snel.

Is zo dom naar die pakketbezorger :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
Ik ben op zoek naar een flip cover (van de zijkant), waarbij je de achterkant van de LG G2 weghaalt en de cover fungeert als de achterkant van de telefoon. Heb het niet kunnen vinden:S...misschien iemand met een G2 die het wel heeft kunnen vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
De achterkant van de G2 hoor je er niet af te halen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ttje

Ttje

ikdedinges schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 08:11:
De achterkant van de G2 hoor je er niet af te halen hoor
Precies, ik heb zelf ook een G2.
Maar omdat de achterkant niet eraf is te halen (ofja, je klikt hem er niet in een keer af maar je moet met je nagel langs alle bevestigingspunten) weet je eigenlijk al dat zoiets dus niet bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ttje schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 11:22:
[...]

Precies, ik heb zelf ook een G2.
Maar omdat de achterkant niet eraf is te halen (ofja, je klikt hem er niet in een keer af maar je moet met je nagel langs alle bevestigingspunten) weet je eigenlijk al dat zoiets dus niet bestaat.
Dat geldt voor mijn S4 mini ook. Echter zijn er voor de S4 mini wel van dat soort hoesjes (Samsung biedt ze ook zelf aan).
Bijvoorbeeld: http://www.dx.com/p/hello...-for-samsung-black-253797

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2014 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-05 12:06

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Zo, mailtje van DX dat mijn Xiaomi ook niet door de douane gekomen is en met nieuwe tracking code verzonden wordt. Zouden er nog genoeg perongeluk wel door de douane komen dat dit de moeite waard is? Je zou denken dat ze zelf ook een lijstje kunnen bijhouden van objecten die via alternatieve methode moeten worden verzonden.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:01

ViezeVis

Sample Text

Vandaag is de dag dat de postbode mij nog blij kan maken met een Xiaomi powerbank. Ik hoop serieus dat 'ie hem bij zich heeft. Hij komt sowieso mijn Nikon Micro-Nikkor lens brengen en wellicht heeft ie dan ook de powerbank bij zich. Anders komt het toch in de brievenbus.

Zit er al ong. 10 dagen op te wachten dus ik kan niets anders doen dan wachten en hopen.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Acolyte57 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 12:10:
Zo, mailtje van DX dat mijn Xiaomi ook niet door de douane gekomen is en met nieuwe tracking code verzonden wordt. Zouden er nog genoeg perongeluk wel door de douane komen dat dit de moeite waard is? Je zou denken dat ze zelf ook een lijstje kunnen bijhouden van objecten die via alternatieve methode moeten worden verzonden.
welke alternatieve methode? iedereen moet zich aan dezelfde IATA regels houden, of het nou DHL is of Malaysia Post. Het blijft gewoon een probeer spelletje, net zolang proberen tot er iets doorkomt. Dat lukt met de ene shipping method soms wat beter dan de andere maar dat weet DX zelf ook wel.
lasharor schreef op maandag 14 juli 2014 @ 23:21:
Banggood is een beetje irritant met die verschillende warenhuizen. Nu komen er 3 pakketjes die net niet door de brievenbus passen. Jammer dat ze dat niet gewoon ergens samen kunnen zetten. Verzendingen binnen china gaan toch behoorlijk snel.

Is zo dom naar die pakketbezorger :'(
Dat zijn geen warehouses maar gewoon dropshipping. En Banggood vraagt gewoon de leverancier direct naar de klant te versturen. Anders gaat die weer zeuren dat het zo lang duurt als ze het eerst naar Banggood centraal moeten sturen. :+ :+
Overigens gaan verzendingen binnen China wel snel maar van Beijing naar bijv Shenzhen is toch nog 3 tot 4 dagen. Wil jij 3 tot 4 dagen extra wachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Vandaag mijn XPB binnengekregen van Banggood, nog verzonden met de toen beschikbare NLDirect optie.
Kwam binnen via FlytExpress.
  • ordered : 2014-07-03
  • shipped : 2014-07-03
  • despatched to overseas : 2014-07-04
  • delivery : 2014-07-15
12 dagen tussen order en deilvery, dat valt me goed mee.
En 't is 'n original Xiaomi :D

Van twee andere XPB's, 1 van FocalPrice en 1 van eForChina heb ik vandaag de eerste tracking update gekregen : "Zending is onderweg." Ik had ook gekozen voor verzending via PostNL.
Al word ik niet veel wijzer van het onderstaande bij beide paketten:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/foQExPt.png

[ Voor 32% gewijzigd door dodge_911 op 15-07-2014 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 10:23
2x een Xiaomi power bank via EU Direct bij DX besteld op 9 juli. Volgens mijn pakket komen ze vandaag binnen, lekker snel :D. valt me wel op dat ze het in 2 zendingen gedaan hebben in plaats van 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
nico445 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:02:
2x een Xiaomi power bank via EU Direct bij DX besteld op 9 juni. Volgens mijn pakket komen ze vandaag binnen, lekker snel :D. valt me wel op dat ze het in 2 zendingen gedaan hebben in plaats van 1.
juNi of juLi?
Juni zou lang zijn, vooral vanuit een EU warehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 10:23
dodge_911 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:04:
[...]

juNi of juLi?
Bedoelde juli inderdaad, kleine typo haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
dodge_911 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:04:
[...]

juNi of juLi?
EU direct is geen EU warehouse. Alleen een snellere verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jspr360 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:00:
[...]

Inmiddels heb ik de camera ook mogen ontvangen. Top dingetje voor zo'n prijs.

Zorg dat je bij het installeren van de ActiveX componenten wel even de PC reboot. Daarnaast is het mij gelukt om de camera te connecten met Synology Surveillance Station 8)
Please, please tell me how you've managed to connect Escam QD520 to Synology Surveillance Station?
I spent many hours to edit SS configs, but without any success.
Sorry for english.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:17:
Please, please tell me how you've managed to connect Escam QD520 to Synology Surveillance Station?
Sorry for english.
He posted severval pages back that he used this blog post, below is his quote;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Wowohohoho mijn powerbank is binnen vóór de vakantie!!! Direct kijken of ie origineel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
ViezeVis schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 15:07:
Wowohohoho mijn powerbank is binnen vóór de vakantie!!! Direct kijken of ie origineel is.
Ik had het voorspeld :P ;) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Wat mij opvalt is dat die lampjes uit zichzelf een beetje knipperen of zo. Hij is wel aan de lage spanning merk ik wel. Klopt het dat je de powerknop als ware heel 'zacht' indrukt? Je hoort geen klik o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
ViezeVis schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 15:11:
Wat mij opvalt is dat die lampjes uit zichzelf een beetje knipperen of zo. Hij is wel aan de lage spanning merk ik wel. Klopt het dat je de powerknop als ware heel 'zacht' indrukt? Je hoort geen klik o.i.d.
Na het opladen (ontkoppelen van de USB stekker) blijven ze nog zo ongeveer 30 seconden (of minder) knipperen.

Aan-Uit knop heeft niet echt een duidelijk KLIK! maar meer een subtiele/zachte klik. Lage spanning? Wat bedoel je daarmee? De powerbanken komen kwart a half opgeladen. Het advies om deze eerst volledig op te laden (ongeveer 3 a 4 uur).

Loop anders de checklist af, dan weet je of deze origineel is :)

[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 15-07-2014 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-09 16:13
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 13:17:
[...]

Sorry for english.
I will DM you. I wrote a manual.

--

Voor de geïnteresseerde, contact me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Witte folie scheuren lukt niet (goed);
Mi Logo is er scherp op gedrukt;
USB port is beigeachtig;
Tekst op de powerbank is kwalitatief gedrukt en licht van kleur;
Geen logo op de USB kabel;
Zwarte USB kabel;
LEDs gaan uit wanneer 'ie aan het opladen is.

Ik geloof het allemaal wel, mijn powerbank is origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
EN-IS schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 15:21:
[...]
De powerbanken komen kwart a half opgeladen. Het advies om deze eerst volledig op te laden (ongeveer 3 a 4 uur).
Ik maak 'm eerst helemaal leeg, door wat op te laden en dan laad ik 'm met zo 'n tester tussen die de capaciteit bijhoudt. Waarom 'm eerst leeg maken? Die X mAh's aan Chinese electriciteit wil ik hebben :D En met die tester weet ik ongeveer wat erin gaat, is ook 'n beetje 'n check voor mezelf.
ViezeVis schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 15:34:
Witte folie scheuren lukt niet (goed);
Mi Logo is er scherp op gedrukt;
USB port is beigeachtig;
Tekst op de powerbank is kwalitatief gedrukt en licht van kleur;
Geen logo op de USB kabel;
Zwarte USB kabel;
LEDs gaan uit wanneer 'ie aan het opladen is.

Ik geloof het allemaal wel, mijn powerbank is origineel.
Zwarte kabel? Heb bij 5 XPB's tot nu toe altijd 'n witte kabel gekregen, ook bij 'n grijze XPB... Kartonnen verpakking eromheen of plastic, tot nu toe altijd witte kabels...

[ Voor 45% gewijzigd door dodge_911 op 15-07-2014 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 13:36
Overigens is dit ook prima als case te gebruiken voor de Xiaomi 10400. :)
Met NL Direct in ongeveer 7 dagen in huis.

[ Voor 4% gewijzigd door LukeS op 15-07-2014 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

dodge_911 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 16:32:
[...]

Ik maak 'm eerst helemaal leeg, door wat op te laden en dan laad ik 'm met zo 'n tester tussen die de capaciteit bijhoudt. Waarom 'm eerst leeg maken? Die X mAh's aan Chinese electriciteit wil ik hebben :D En met die tester weet ik ongeveer wat erin gaat, is ook 'n beetje 'n check voor mezelf.

[...]

Zwarte kabel? Heb bij 5 XPB's tot nu toe altijd 'n witte kabel gekregen, ook bij 'n grijze XPB... Kartonnen verpakking eromheen of plastic, tot nu toe altijd witte kabels...
De kabel zelf is wit, de USB er van niet. Mijn fout. Het is een soort folie/plastic achtig materiaal wat er om heen zit. De code die ik moest openkrassen is ook "echt" volgens de website.

[ Voor 9% gewijzigd door ViezeVis op 15-07-2014 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zojuist is mijn Xiaomi powerbank binnen gekomen. In flimsy dunne verpakking, met krascode

Your security code is millet mobile power produced code official

Dat horen we graag op chaxun.xiaomi.com :Y

Flimsy dunne verpakking scheurt niet, kreukelt wel: check
Witte USB-kabel, no logo, zwart van binnen: check
Mi logo op powerbank strak erin gelaserd o.i.d.: check
Pass-trough: check

Via singapore post, bij Chinabuy gehaald:

Besteld: 3 juli
Verzonden: 7 juli
Despatched to overseas: 9 juli
Arrival at overseas: 14 juli
Bezorgd: 15 juli

Eens een keer niet een weekje geduld hebben om die arrival at overseas te krijgen dus. Precies op tijd voor de vakantietrip donderdag! :)

[ Voor 36% gewijzigd door Joosie200 op 15-07-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:27
weten jullie trouwens hoe lang het ongeveer duurt voordat je iets van FocalPrice ontvangt? Heb het zonder tracking number gedaan,

Niet dat ik t zo snel al nodig ben hoor, zijn maar oordopjes haha

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

MrMilco schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:07:
weten jullie trouwens hoe lang het ongeveer duurt voordat je iets van FocalPrice ontvangt? Heb het zonder tracking number gedaan,

Niet dat ik t zo snel al nodig ben hoor, zijn maar oordopjes haha
FocalPrice is net zoals DealExtreme. Het verschilt enorm. Ik denk dat je ca. 2 t/m 4 weken moet aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
ViezeVis schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:39:
[...]

FocalPrice is net zoals DealExtreme. Het verschilt enorm. Ik denk dat je ca. 2 t/m 4 weken moet aanhouden.
Okee, Welke site's is de levertijd wel snel dan?

Heb nu de volgende site's in mn lijstje staan:
  • BangGood
  • BuyInCoins
  • ChinaBuye
  • LightInTheBox
  • MiniInTheBox
  • TinyDeal
  • TMart
  • FocalPrice (trage levertijd)
  • Dealextreme ( Europe) (Trage levertijd)
Wil t een beetje sorteren op snelle en trage levertijd. Ik snap dat ik t niet binnen een week in huis heb :P Dan moet ik t in Nederland kopen haha

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

MrMilco schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:45:
[...]

Heb nu de volgende site's in mn lijstje staan:
  • BangGood
  • BuyInCoins
  • ChinaBuye
  • LightInTheBox
  • MiniInTheBox
  • TinyDeal
  • TMart
  • FocalPrice (trage levertijd)
  • Dealextreme ( Europe) (Trage levertijd)
Wil t een beetje sorteren op snelle en trage levertijd. Ik snap dat ik t niet binnen een week in huis heb :P Dan moet ik t in Nederland kopen haha
Met een aantal webshops heb ik geen ervaring. Echter, de levertijd van Mini- zowel Lightinthebox is wel enorm snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
ViezeVis schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:55:
[...]

Met een aantal webshops heb ik geen ervaring. Echter, de levertijd van Mini- zowel Lightinthebox is wel enorm snel.
Dan zet ik die alvast even in een mapje met snelle levertijd :P

Al deze site's zijn hier uit het topic geplukt, waar er waarschijnlijk nog veel meer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

MrMilco schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:57:
[...]

Dan zet ik die alvast even in een mapje met snelle levertijd :P

Al deze site's zijn hier uit het topic geplukt, waar er waarschijnlijk nog veel meer staan
Ze maken allemaal gebruik van dezelfde shipping methods en koeriersbedrijven. Het enige verschil is de tijd tussen je bestelling en de daadwerkelijke verscheping ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:55
Zit er aan te denken de viofo SJ4000 Full HD Outdoor Sports Digital Video Camera te bestellen.
Hij is alweer een tijdje op de markt dus zou zuur zijn als er in eens in opvolger komt/is en ik bestel deze nu.
Heb hem niet binnen nu en een maandje nodig dus even wachten op een beter optie is geen probleem.

Iemand een idee of er een opvolger aankomt of een betere optie voor dit geld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:57
MrMilco schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 18:45:
[...]
Jullie begrijpen die shops echt niet hé. Het gaat niet altijd over de verzendtijd, maar over de beschikbaarheid. Hoe snel dat ze iets kunnen opsturen heeft te maken met de leverancier. Hoe snel ze iets geleverd krijgen is afhankelijk vanaf wanneer er een "container" vol is en er genoeg massa is om te leveren.

Je hebt enorm veel wisselende tijden, door deze dingen. Dat is de manier dat het daar gedaan word, en dat zal niet rap veranderen.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 23:47

Bolletje

Moderator Harde Waren
Vandaag ook twee XIAOMI powerbanks ontvangen van eud.dx.com. Deze had ik 3 juli besteld. Circa twee weken dus over gedaan.

Volgens alle checks zijn het originele versies.

De powerbanks die ik 11 juni via DX.com heb besteld zijn nog niet binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-01 18:57

Dusche

Tja.

De klick is binnen deze http://www.tinydeal.com/3...tproof-plug-p-130544.html bij mij werkt hij alleen niet heel geweldig met root en xposed framework op N5. Longpress werkt wel maar de rest niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

Is dat niet een variant op de MiKey?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche

Dusche

Tja.

Quad schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 21:34:
Is dat niet een variant op de MiKey?
Jup, mikey software proberen?

[ Voor 8% gewijzigd door Dusche op 15-07-2014 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Deze app volgens de door jouw aangegeven link: Google Play: 快按钮 KlicK

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche

Dusche

Tja.

Quad schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 21:40:
Deze app volgens de door jouw aangegeven link: Google Play: 快按钮 KlicK
heb ik al, maar ik zie het probleem al. Ik ben te ongeduldig, het duurt namelijk 1-2 seconden voor de input word omgezet in output.

Edit; tot nu toe, kan volgens mij de klick als beste worden gezien als een soort gravitybox, maar dan voor de mensen zonder xposed.

[ Voor 14% gewijzigd door Dusche op 15-07-2014 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tc982 schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 21:20:
[...]

Jullie begrijpen die shops echt niet hé. Het gaat niet altijd over de verzendtijd, maar over de beschikbaarheid. Hoe snel dat ze iets kunnen opsturen heeft te maken met de leverancier. Hoe snel ze iets geleverd krijgen is afhankelijk vanaf wanneer er een "container" vol is en er genoeg massa is om te leveren.

Je hebt enorm veel wisselende tijden, door deze dingen. Dat is de manier dat het daar gedaan word, en dat zal niet rap veranderen.
Eindelijk iemand die het begrijpt. Allemaal fabeltjes dat de ene shop sneller zou zijn dan een andere. Gebaseerd op toevallige ervaringen, geen touw aan vast te knopen. Wel zijn er in een jaar drukke en minder drukke periodes zoals feestdagen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 17:42
soulcrusher schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:16:
Ik heb eind mei zon Xiaomi powerbank besteld die 29 mei verzonden werd...
Nu een maand later nog niet binnen. Heb twee keer contact gehad met DX en ze zeggen steeds "please kindly wait two more weeks thanks".
Tracking zegt: 2014-07-02 02:13, Turn-over item to next office, PHILIPPINES
Snap er werkelijk niks van, maar dat wordt weer eens mailen met DX. Ze kunnen er niet veel aan doen neem ik aan, maar vervelend is het wel :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dusche

Dusche

Tja.

Ook deze http://www.tinydeal.com/s...-memory-stick-p-5414.html USB stick binnengekregen en HD Tune er op losgelaten, zeer goede resultaten vind ik voor die prijs.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uI8ZGLP.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Voor iedereen die net zoals ik op een pakje via PH wachten: Ik denk dat we nog wat langer geduld moeten hebben. ;)

http://frontpage.fok.nl/n...h-schrap-voor-tyfoon.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 21:45:
[...]

Eindelijk iemand die het begrijpt. Allemaal fabeltjes dat de ene shop sneller zou zijn dan een andere. Gebaseerd op toevallige ervaringen, geen touw aan vast te knopen. Wel zijn er in een jaar drukke en minder drukke periodes zoals feestdagen etc.
Dat is dus nu duidelijk, T maakt niet uit waar je het besteld, uiteindelijk hangt t af van een beetje geluk
Dusche schreef op dinsdag 15 juli 2014 @ 21:59:
Ook deze http://www.tinydeal.com/s...-memory-stick-p-5414.html USB stick binnengekregen en HD Tune er op losgelaten, zeer goede resultaten vind ik voor die prijs.

[afbeelding]
Niet duur voor zo'n stickje, heb op dit moment een kingston 8gb stickje ( koste meer dan dat stickje die jij linkt)

Dus voor als ik tekort kom aan die 8gb, kan ik altijd nog daar kijken naar een 16, of zelfs een 32 gb stickje

[ Voor 38% gewijzigd door MrMilco op 16-07-2014 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
MrMilco schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 00:05:
Dat is dus nu duidelijk, T maakt niet uit waar je het besteld, uiteindelijk hangt t af van een beetje geluk
Yupz, valt eigenlijk niet echt een lijn op te trekken :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/yayRm1O.png

[ Voor 5% gewijzigd door dodge_911 op 16-07-2014 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
dodge_911 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 00:17:
[...]

[afbeelding]
Zo, dat jij dat allemaal bijhoud joh, dat gaat mij niet lukken,

Maar als ik iets bestel in china, heeft t eigenlijk nooit haast, kan altijd wel een maandje ( of 2 wachten) Zo heb ik oordopjes besteld, voor het reizen naar school, maar pas over 6 weken nodig dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
MrMilco schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 00:22:
[...]

Zo, dat jij dat allemaal bijhoud joh, dat gaat mij niet lukken,

Maar als ik iets bestel in china, heeft t eigenlijk nooit haast, kan altijd wel een maandje ( of 2 wachten) Zo heb ik oordopjes besteld, voor het reizen naar school, maar pas over 6 weken nodig dacht ik.
Well, dat dacht ik zo ongeveer een dikke maand geleden ook. De aanzet was gegeven door iemand hier in het topic, met grafiekjes enzo erbij en ik dacht, dat wil ik ook :)
Een avondje kloten in Numbers met 'n Lynda tut ernaast ét voilà!
En we zijn en blijven geeks hé >:)

Je wil m'n hele document niet zien, kolommen van A tot Z :D
Dat bijhouden is niet zo erg hoor, als je tenminste tracking neemt en dat combineert met 'n app dit je laat weten wanneer er 'n update in transitstatus is.

[ Voor 4% gewijzigd door dodge_911 op 16-07-2014 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
dodge_911 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 00:25:
[...]

Well, dat dacht ik zo ongeveer een dikke maand geleden ook. De aanzet was gegeven door iemand hier in het topic, met grafiekjes enzo erbij en ik dacht, dat wil ik ook :)
Een avondje kloten met Numbers ét voilà!

Je wil m'n hele doc. niet zien, kolommen van A tot Z :D
Dat bijhouden is niet zo erg hoor, als je tenminste tracking neemt en dat combineert met 'n app dit je laat weten wanneer er 'n update in transitstatus is.
Haha, t ziet er wel erg handig uit, alleen ik bestelde eigenlijk altijd via Ebay, dus al netjes overzichtelijk wanneer alles binnen kan komen. en zo vergeet je ook nooit een case aan te maken, als t niet binnen is gekomen.

Maar nu ik meer via andere wegen inkopen doe, is het misschien wel handig. heb je toevallig een simpele schema van de excel bestand? en welke app je gebruikt voor de tracking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik heb de vorige maand zoveel dingetjes besteld, dat ze de afgelopen 2 weken beginnen binnen te druppelen. Postbezorger belt praktisch iedere dag aan met dezelfde soort pakketjes :P Begin me wel een beetje te schamen hahaha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

[...]

:? :?

1) Order komt binnen van klant
2) Verkoper besteld het artikel bij leverancier
3A) Leverancier stuurt het direct naar koeriersbedrijf
of
3B) Leverancier stuurt het naar verkoper die het op zijn beurt naar koeriersbedrijf stuurt
4) koeriersbedrijf stuurt het naar centraal depot alwaar het eerst gecontroleerd wordt (douane) en dan op de stapel tot het wachten tot het met het vliegtuig mee kan. Free shipping = kans dat het langer moet wachten op overgebleven ruimte in het vliegtuig.

Containers van leveranciers hebben hier niks mee te maken. :?

Punt 4 duurt bij elke shop even lang en is vaak ook stuk waar de meeste tijd in gaat zitten. Punt 1 t/m 3 is per shop verschillend.
MrMilco schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 00:05:
[...]

[...]

Niet duur voor zo'n stickje, heb op dit moment een kingston 8gb stickje ( koste meer dan dat stickje die jij linkt)

Dus voor als ik tekort kom aan die 8gb, kan ik altijd nog daar kijken naar een 16, of zelfs een 32 gb stickje
99% van de Kingston stickjes die ik hier zie zijn fake. Verpakking is echt (die kan je gewoon los kopen) maar de stickjes zijn nep. Nu is daar wel een variatie in 'nepheid'. Ik heb een 64GB DT3 die maar 8GB is en retetraag, ik heb ook een DT3 die snel is, goede benchmarks haalt en echt 64GB is maar waarvan het s/n ontbreekt wat Kingston altijd op de USB connector zet. 8)

[ Voor 25% gewijzigd door Kenzi op 16-07-2014 04:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Kenzi schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 04:37:
[...]
4) koeriersbedrijf stuurt het naar centraal depot alwaar het eerst gecontroleerd wordt (douane) en dan op de stapel tot het wachten tot het met het vliegtuig mee kan. Free shipping = kans dat het langer moet wachten op overgebleven ruimte in het vliegtuig.

Containers van leveranciers hebben hier niks mee te maken. :?

Punt 4 duurt bij elke shop even lang en is vaak ook stuk waar de meeste tijd in gaat zitten. Punt 1 t/m 3 is per shop verschillend.
Ik denk dat jij teveel denk aan DHL dat alles per direct doorstuurt. In China zijn het meestal kleine bedrijven die alles verzamelen tot wanneer ze een deftig aantal pakketten hebben naar één locatie, en bieden ze die collectief aan een grotere verzender. Dan pas worden deze met de laagste prioriteir ( omdat ze daaarvoor kiezen in prijs ) verscheept via de dan goedkoopste manier. En dat kan dus betekenen dat een pakket de ene keer via duitsland eerst binnenkomt, maar ook soms rechtstreeks.

Als jullie echt denken dat dit een geoliede machine is, waar alles vast staat, dan ben je eraan voor de moeite. Je wilt niet weten hoe amateuristisch en goedkoop alles moet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
[...]

Klopt inderdaad. Laatst een telefoon in anderhalve week binnen, maar ik heb ook wel eens 4 weken moeten wachten op iets simpels als een telefoonhoesje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

Hier nog een handig filmpje over origineel en nep Xiaomi PB's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
dodge_911 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 00:17:
[...]

[afbeelding]
Leuk lijstje! Ik had vanwege het hele gedoe om namaak/origineel, een mi 10400mah besteld bij Chinabuye maar toen ik later ze later ook zag bij DX was ik bang dat het langer zou duren bij CB. Nu weet ik dat het elkaar dus kennelijk niets maakt, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

tc982 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 08:50:
[...]

Ik denk dat jij teveel denk aan DHL dat alles per direct doorstuurt. In China zijn het meestal kleine bedrijven die alles verzamelen tot wanneer ze een deftig aantal pakketten hebben naar één locatie, en bieden ze die collectief aan een grotere verzender. Dan pas worden deze met de laagste prioriteir ( omdat ze daaarvoor kiezen in prijs ) verscheept via de dan goedkoopste manier. En dat kan dus betekenen dat een pakket de ene keer via duitsland eerst binnenkomt, maar ook soms rechtstreeks.

Als jullie echt denken dat dit een geoliede machine is, waar alles vast staat, dan ben je eraan voor de moeite. Je wilt niet weten hoe amateuristisch en goedkoop alles moet gebeuren.
Amateuristisch? Dan zou ik je toch eens moeten uitnodigen om met je eigen ogen te komen kijken hoe geolied het hier aan toe gaat. Letterlijk honderden pakketjes komen binnen en gaan weer weg. Kleine mini-busjes tot aan de passagiersstoel volgepropt rijden af en aan. Op Shenzhen Bao'an Airport zitten de depots van DHP, UPS, China Post en TNT. Aan de andere kant van de weg ligt een wijk waar 100en logistieke bedrijven zitten. Van de kleine 1man's bedrijfjes tot grote vervoerders met meerdere lokaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Kenzi schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 10:50:
[...]
Amateuristisch? Dan zou ik je toch eens moeten uitnodigen om met je eigen ogen te komen kijken hoe geolied het hier aan toe gaat. Letterlijk honderden pakketjes komen binnen en gaan weer weg. Kleine mini-busjes tot aan de passagiersstoel volgepropt rijden af en aan. Op Shenzhen Bao'an Airport zitten de depots van DHP, UPS, China Post en TNT. Aan de andere kant van de weg ligt een wijk waar 100en logistieke bedrijven zitten. Van de kleine 1man's bedrijfjes tot grote vervoerders met meerdere lokaties.
Maakt dat het minder amateuristisch? Busjes tot de nok geuld, passagierstoelen vol? 1man's bedrijven enz. Het is zoals ik zeg, die mensen doen hun werk, maar op de scherp van de snee. En elke keer opnieuw bekijken zij hoe ze goedkoop iets kunnen verzenden. En dat kan de ene keer via duitsland zijn, de andere keer via nederland. enz. Het is geen DHL waar je vanop aan kan. En dat is ook logisch, je betaald er ook amper voor!

Ik ben voorstander van die chinese winkels, en ik koop er veel. Maar dat je er een staat op kan maken welke shops sneller zijn dan anderen? Neen, dat kan je niet. Je hebt wel betrouwbaardere shops dan andere, dat dan weer wel. Maar elke indicatie van stock en shipping neem ik met een grote korrel zout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:56
tc982 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 10:58:
[...]

Maakt dat het minder amateuristisch? Busjes tot de nok geuld, passagierstoelen vol? 1man's bedrijven enz. Het is zoals ik zeg, die mensen doen hun werk, maar op de scherp van de snee. En elke keer opnieuw bekijken zij hoe ze goedkoop iets kunnen verzenden. En dat kan de ene keer via duitsland zijn, de andere keer via nederland. enz. Het is geen DHL waar je vanop aan kan. En dat is ook logisch, je betaald er ook amper voor!

Ik ben voorstander van die chinese winkels, en ik koop er veel. Maar dat je er een staat op kan maken welke shops sneller zijn dan anderen? Neen, dat kan je niet. Je hebt wel betrouwbaardere shops dan andere, dat dan weer wel. Maar elke indicatie van stock en shipping neem ik met een grote korrel zout
Maar dat is toch niet amateuristisch?
Het is gewoon zo goedkoop mogelijk verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

tc982 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 10:58:
[...]

De mensen hier hebben over het algemeen veel betere arbeidsethos dan in Nederland. Ze werken hard, veel en lang en zonder te klagen. Elk uur 15 minuten rookpauze zoals veel doen in NL? Zie je hier niet. Om exact 17:00 naar huis? No way. Sorry, maar hier is de werkhouding veel professioneler dan in NL.

Dat je niet kan zeggen welke shop sneller is, dat klopt. Dat heb ik ook nooit gezegd. :? Maar om het amateuristisch te noemen? Als het zo amateuristisch was zou het nooit zo enorm goed lopen. En gezien de volumes die hier verscheept worden loopt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:18
Ik vind het nog een wonder dat die passagiersstoel er uberhaupt nog in zit :) Als je als vervoerder per pakje bezorgd, betaalt krijgt, is elk pakje mooi meegenomen, en snap ik niet wat daar amateuristisch aan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Kenzi schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 11:39:
[...]

De mensen hier hebben over het algemeen veel betere arbeidsethos dan in Nederland. Ze werken hard, veel en lang en zonder te klagen. Elk uur 15 minuten rookpauze zoals veel doen in NL? Zie je hier niet. Om exact 17:00 naar huis? No way. Sorry, maar hier is de werkhouding veel professioneler dan in NL.

Dat je niet kan zeggen welke shop sneller is, dat klopt. Dat heb ik ook nooit gezegd. :? Maar om het amateuristisch te noemen? Als het zo amateuristisch was zou het nooit zo enorm goed lopen. En gezien de volumes die hier verscheept worden loopt het goed.
Oké, oké. Ik trek mijn woord "amateuristisch" in. Ik blijf erbij dat ze in China minder waarden hechten aan wat wij wel belangrijk vinden, zoals correcte shipping ( info ), betrouwbaarheid van stock en anderen. Bijgevolg kan je daar niet vanuit gaan. Maar focus dus niet op het woord amateuristisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:55
Wat een hoop gezeur over verzend tijden zeg.
Paar jaar gelden duurde het altijd meer dan een maand voor iets binnen kwam.
In dat opzicht is er al een hoop vooruitgang geboekt.

Ze verzenden het "gratis"naar je toe en de meeste producten zijn veel aantrekkelijker geprijsd dan hier in Nederland
Dan hoort het ongemak van een latere levering er gewoon bij.

Wil je dit niet, betaal er gewoon voor snelle verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08 20:56
Bijna alles komt zonder mankeren aan bij mij aan over deze grote afstand, dus ik krijg er ook niet het gevoel bij dat het amateuristisch is. Netjes orderoverzicht met voortgang bij de webshop zelf, bij hogere waarde een tracking# (via aliexpress altijd eigenlijk) en doorgaans prima verpakt.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

瞧好吧!

Eindelijk de Qi BT wekker van DX ontvangen.

Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQSjEOjgAcJUZ-UTUnm6h5GS0jQWP5n0wXmfpK_GVGuje_Y8tMtYw
http://www.dx.com/nl/p/qi...black-245292#.U7HPqfmSx8E

Ga dit weekend aan de slag voor een review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:17
Ik heb al 7 weken 3 bestellingen in "transit" staan bij DX. Toch maar eens contact opgenomen met ze of er iets aan de hand is. Maar blijkt dat er in alle 3 bestellingen een item zit met een lithium accu. Bij 1 van de bestellingen gaat het om een setje knoopcellen, bij de andere een powerbank en bij nog een andere een bluetooth speakertje met een accu erin. Blijkbaar zijn de regels aangescherpt bij de douane en daarom duurt het zo lang. Ze vragen of ik nog 2 weken geduld wil hebben. We zien welk hoe lang het gaat duren :)

Intussen al weer iets nieuws besteld, met helaas ook knoopcellen van een ander type. Geen lithium, maar alkaline. Doen ze daar ook moeilijk over?

[ Voor 3% gewijzigd door FunFair op 16-07-2014 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 19:17
Ik heb dus ook de earson 151a besteld en net ontvangen. OP 7-7 werd die verzonden met nl direct, is wel snel gegaan :)

Zo kwam die binnen, zonder doos etc:
https://dl.dropboxusercon...2014-07-16%2013.43.38.jpg
https://dl.dropboxusercon...2014-07-16%2013.44.02.jpg
https://dl.dropboxusercon...2014-07-16%2013.44.39.jpg

Zal het na mn herkansingen eens uitproberen. Hij is wel kleiner dan ik had verwacht
Twijfel nu eigenlijk ook om de xiaomi te bestellen voor mn broertje.
Iemand al een vergelijking tussen deze twee?

[ Voor 3% gewijzigd door Musta op 16-07-2014 13:55 ]

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:44
Musta schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:51:
Ik heb dus ook de earson 151a besteld en net ontvangen. OP 7-7 werd die verzonden met nl direct, is wel snel gegaan :)

Zal het na mn herkansingen eens uitproberen. Hij is wel kleiner dan ik had verwacht
Toevallig ook vandaag mijn 151a mogen ontvangen (Besteld bij Banggood op 02-07 en shipped op 09-07) en ik moet zeggen dat het apparaatje mijn verwachtingen overtreft. Mooi klein ding met (naar mijn mening) geweldig geluid _/-\o_

P.S. Misschien wel verstandig als je aangeeft tussen welke twee producten je een vergelijking zoekt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Nano2009 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:18:
[...]

Toevallig ook vandaag mijn 151a mogen ontvangen (Besteld bij Banggood op 02-07 en shipped op 09-07) en ik moet zeggen dat het apparaatje mijn verwachtingen overtreft. Mooi klein ding met (naar mijn mening) geweldig geluid _/-\o_

P.S. Misschien wel verstandig als je aangeeft tussen welke twee producten je een vergelijking zoekt :9
Yep, geluid is geweldig voor zo'n klein speakertje _/-\o_
Bedoel een vergelijking tussen deze earson en de xiaomi bluetooth speaker: http://www.banggood.com/O...obile-Phone-p-930834.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
-knip-

De Xiaomi Steel Gun ben ik zelf ook heel erg benieuwd naar. :) Dat wil ik ook wel weten, vergelijking tussen de twee en naar de ervaringen.

Alleen ik heb zelf de Earson bij BG besteld (nav de coupon code (tot 1 aug. geldig)) en achteraf had ik toch liever de Xiaomi maar goed.Als je Xiaomi nog zou willen bestellen, op BG is er geen coupon code beschikbaar, wel voor bleutooth speakers maar die geldt dan weer niet voor de Steel Gun.

DealExtreme heeft wel een extra coupon code korting van 5% alleen is de daar dacht ik niet te koop :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

FunFair schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 13:33:
Ik heb al 7 weken 3 bestellingen in "transit" staan bij DX. Toch maar eens contact opgenomen met ze of er iets aan de hand is. Maar blijkt dat er in alle 3 bestellingen een item zit met een lithium accu. Bij 1 van de bestellingen gaat het om een setje knoopcellen, bij de andere een powerbank en bij nog een andere een bluetooth speakertje met een accu erin. Blijkbaar zijn de regels aangescherpt bij de douane en daarom duurt het zo lang. Ze vragen of ik nog 2 weken geduld wil hebben. We zien welk hoe lang het gaat duren :)

Intussen al weer iets nieuws besteld, met helaas ook knoopcellen van een ander type. Geen lithium, maar alkaline. Doen ze daar ook moeilijk over?
Mijn pakketje van DX heeft nog steeds : 2014-06-19 11:48, Item forwarded to carrier/agent, MPC PMIH (KLIA). Helaas via Malaysia Post verstuurd, veel problemen met deze firma. Ook geklaag op hun forum over bestellingen die met Malaysia Post zijn verstuurd welke nog niet aangekomen zijn. Item besteld op 13-05 en verstuurd op 14-05. Nu aan het proberen om het opnieuw te laten versturen via een andere firma maar wil nog niet echt lukken helaas.

Het gaat om een SJ4000 action camera welk ik besteld heb voor mijn vakantie (1 september). Dacht bestel hem ruim op tijd (2 maanden van tevoren) dan zal het er wel zijn, maar helaas :'(

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
EN-IS schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 14:51:
[...]

De Xiaomi Steel Gun ben ik zelf ook heel erg benieuwd naar. :) Dat wil ik ook wel weten, vergelijking tussen de twee en naar de ervaringen.

Alleen ik heb zelf de Earson bij BG besteld (nav de coupon code (tot 1 aug. geldig)) en achteraf had ik toch liever de Xiaomi maar goed.Als je Xiaomi nog zou willen bestellen, op BG is er geen coupon code beschikbaar, wel voor bleutooth speakers maar die geldt dan weer niet voor de Steel Gun.

DealExtreme heeft wel een extra coupon code korting van 5% alleen is de daar dacht ik niet te koop :X
Deze geldt nog wel toch? Denk dat ik t vanavond maar bestel, komt goedkoper uit dan de Earson, ik had die zonder code besteld :(
En welke me minder bevalt, geef ik weg aan mn broertje :p Hoewel die Xiaomi er wel gelikter uitziet op afbeeldingen vergeleken met de Earson

[ Voor 7% gewijzigd door Musta op 16-07-2014 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
DeluxZ schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:04:
[...]
Het gaat om een SJ4000 action camera welk ik besteld heb voor mijn vakantie (1 september). Dacht bestel hem ruim op tijd (2 maanden van tevoren) dan zal het er wel zijn, maar helaas :'(
Ik weet dat je niet kan "vertrouwen" op de zendtijden, maar september zou toch moeten lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Musta schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:07:
Deze geldt nog wel toch? Denk dat ik t vanavond maar bestel, komt goedkoper uit dan de Earson, ik had die zonder code besteld :(
En welke me minder bevalt, geef ik weg aan mn broertje :p Hoewel die Xiaomi er wel gelikter uitziet op afbeeldingen vergeleken met de Earson
Excuus! Die is nog altijd geldig ja :) Soms raken we het overzicht kwijt :Y) En jammer dat je de Earson zonder code heb besteld, scheelt toch weer een aantal dollars.

Daarom het volgende advies; check altijd eerst of er niet een coupon code beschikbaar is, ook kun je gebruik maken van de welbekende RetailMeNot.com site.

Haha, niet aan je broertje vertellen natuurlijk :9 ;)

//Edit, het lijkt erop dat NL Direct weer terug is;
Netherland Direct Mail (Untracked) - US$0.00 (7-10 business days)

[ Voor 6% gewijzigd door EN-IS op 16-07-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-09 17:42
Ik was ook al een tijdje aan het kijken naar die Earson speaker. Maar nu ik een Xiaomi telefoon heb en ik nog aan het wachten ben op die Xiaomi powerbank heb ik toch maar besloten om die Xiaomi steel gun te kopen, samen met Xiaomi pistons. :9

Iemand ervaring met die Xiaomi router? Bij mijn vriendin is het bereik van wifi slecht, dus anders komt die er ook nog. Die Mi tv ziet er overigens ook goed uit ;)

Edit1: @hierboven, heb met NL Direct Mail besteld. Is dat echt zoveel sneller?
Edit2: @hieronder, ja dus :)

[ Voor 11% gewijzigd door soulcrusher op 16-07-2014 15:58 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Meest recente verzendupdate van Banggood:
- 3 juli besteld
- 7 juli verzonden
- 16 juli binnen

Via Nederland Directmail.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
soulcrusher schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:57:
Ik was ook al een tijdje aan het kijken naar die Earson speaker. Maar nu ik een Xiaomi telefoon heb en ik nog aan het wachten ben op die Xiaomi powerbank heb ik toch maar besloten om die Xiaomi steel gun te kopen, samen met Xiaomi pistons. :9

Iemand ervaring met die Xiaomi router? Bij mijn vriendin is het bereik van wifi slecht, dus anders komt die er ook nog. Die Mi tv ziet er overigens ook goed uit ;)

@hierboven, heb met NL Direct Mail besteld. Is dat echt zoveel sneller?
Die Mi TV is heel nice, maar voorlopig enkel beschikbaar met Chinese GUI.
Ik was er ook al naar aan het loensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:56
Er is volgens mij ook een ronde XiaoMi BT speaker. Is dat de opvolger of de voorloper van de steelgun?
Op zich lijkt het me ook wel leuk om na de telefoon en powerbank nog meer XiaoMi spul te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Shipping ervaringen met BangGood bij mij:
Tablet via (ongevraagde) Sweden Post (was gelukkig geen ramp deze keer):
Besteld: 30/06
Shipped: 01/07
Singapore vertrek: 07/07
Belgie aankomst (douane): 14/07
Ontvangen: 15/07
Shipped->Ontvangen: 14 dagen (10 werkdagen)

NL Direct (2 pakjes: hoesjes & tablethouder):
Besteld: 04/07
Shipped: 07/07
Ontvangen: 16/07
Shipped->Ontvangen: 9 dagen (7 werkdagen)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elect
  • Niet online

Bij mij kwam hij ook zo binnen. Moet zeggen dat ik echter wel onder de indruk ben van het geluid en de batterijduur. Hij staat in de badkamer (waterdicht hé :P) en ik zet hem nooit uit. Tot nu toe staat hij al zeker 2 weken op standby en wordt hij af en toe gebruikt.

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

soulcrusher schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 15:57:

Edit1: @hierboven, heb met NL Direct Mail besteld. Is dat echt zoveel sneller?
Edit2: @hieronder, ja dus :)
Welke router? Ze hebben er een stuk of 3 / 4.
En welke MiTV? De 1 of 2? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:11
Ik heb nu al een paar keer meegemaakt dat iets uit China er in een paar dagen al is.

Donderdagavond laat wat besteld bij banggood, vanochtend lag het in de brievenbus.
China post uit Guanzhou 5,5 dag waar nog een weekend in zat.

Daar staat tegenover dat ik al bijna 2 maanden op een ander artikel van ze wacht (met batterij) en waarvan ik niet meer geloof dat het komt. Morgen krijg ik als het goed is geld terug, ben benieuwd hoe die chat zal gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ik check net even trackingstatus van een pakket op 17track.
Destination Country - Belgium
2014-07-16 06:30, International transfer, NLAMSA
2014-07-15 15:38, International transfer, BEANRA
2014-07-15 10:07, International transfer, NLAMSA
Origin Country - Netherlands
2014-07-15 15:38, The item has been processed in the country of destination
2014-07-15 11:13, The item is on transport to the country of destination
2014-07-15 10:07, The item is at the PostNL sorting center

Betreft een XPB van eForChina. Maar als ik het nu goed begrijp is het van NL naar BE gegaan en daarna terug naar NL? 8)7
Terwijl het wel in BE geleverd zou moeten worden :)

*update*
Ik check net mijnpakket op Postnl.nl, en daar zegt men dat het pakket in het land van bestemming is aangekomen :) Verwarrend en spannend :D

[ Voor 10% gewijzigd door dodge_911 op 16-07-2014 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O88088
  • Laatst online: 21:58
Hebben jullie ervaring met Chinese telefoon opladers? En dan bedoel ik stekkers met een usb aansluiting zodat je je eigen kabel kan gebruiken.

Moet ik de brandweer paraat hebben of kan ik met een gerust hart gaan slapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D0gtag
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

D0gtag

Home of the Underdog

Ronald8 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 18:00:
Hebben jullie ervaring met Chinese telefoon opladers? En dan bedoel ik stekkers met een usb aansluiting zodat je je eigen kabel kan gebruiken.

Ik zou niet naar problemen zoeken met een chineze lader, zelfs apple had een omruil actie voor nep adapters. Koop er gewoon één met CE keurmerk (in europa dus), dan slaap je iets rustiger :+
(en laten we eerlijk zijn het kost misschien iets meer maar ja je gebruikt het veel en 10€ is ook niet echt een wereld van pijn)

[ Voor 10% gewijzigd door D0gtag op 16-07-2014 18:04 ]

X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMilco
Ronald8 schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 18:00:

heb ooit een partijtje van 5 stuks uit china gehaald, deze hadden een dubbele usb uitgang ( kon in totaal 2.1 ampere uit komen) Maar zodra er geen apparaat op was aangesloten, of het apparaat vol was, kwam er een nare pieptoon uit.

Pagina: 1 ... 94 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]