Voegt TD bestellingen samen? Ik heb gisteren die Cheerson besteld en wil vandaag een USB stick en klicky bestellen, als ze dit samenvoegen kom ik over de 22 euro, en ik zit niet te wachten op invoer kosten
Verwijderd
Verdorie.EN-IS schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:02:
[...]
Jammer, want het duurt even voordat ze de betaling ontvangen en dan pas gaan ze je bestelling verwerking, zie mijn post een paar pagina's terug;
EN-IS in "[Ervaringen] Online shoppen in China"
[...]
Goed! Noteer ik datBatterijen kun je beter bij Fasttech.com of een ander soortgelijk website halen (beschermde panasonic batterijen). Ik zal eens kijken of ze ook bij Tmart goede laders hebben
Normaal gesproken doen Chinashops dat niet bij losse bestellingen. Aangezien er een dag tussenzit, is de kans nog kleiner, want ze werken gewoon de orders in volgorde af.Dusche schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:13:
Voegt TD bestellingen samen? Ik heb gisteren die Cheerson besteld en wil vandaag een USB stick en klicky bestellen, als ze dit samenvoegen kom ik over de 22 euro, en ik zit niet te wachten op invoer kosten
Ik heb het iig nog nooit meegemaakt in meer dan 10 jaar.
[ Voor 4% gewijzigd door Hyp Hyper op 08-07-2014 19:42 ]
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Danku dan bestel ik nu.Hyp Hyper schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:42:
[...]
Normaal gesproken doen Chinashops dat niet bij losse bestellingen. Aangezien er een dag tussenzit, is de kans nog kleiner, want ze werken gewoon de orders in volgorde af.
Bijna geen 1 Chinese webshop voegt bestellingen samenDusche schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:13:
Ik heb vandaag weer in 8 dagen mijn bestelling van Banggood ontvangen, ik had een Aquarium Decoratie gekocht ivm een coupon code (22% korting);

Voor meer foto's. Echt een leuk dingetje, ziet er goed, kwaliteit is top, stevig en ziet er net zo uit als in de foto's op BG (soms zit er groot verschil tussen), en het heeft zelfs de mogelijkheid om luchtbelletjes uit de schatkist te laten bubbelen (aansluiting aanwezig voor luchtpomp)
Heb het al in de kleine aquarium gedaan en zal daar nu ook een foto van maken, ziet er tof uit in het water
Je kunt ook je bestelling annuleren en iemand anders vragen die zijn PayPal account met zijn bankrekening wel heeft geverifieerdVerwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:28:
Verdorie.achja kan tot 45 dagen een dispute aanmaken dus heb alle tijd. En het is speelgoed dus heeft geen haat haha. Als ik het zo lees zal het na deze eerste keer volgende keren voorgeschoten worden toch?
En nee, voorschieten doet PayPal na de eerste/tweede keer niet, je hebt het niet goed gelezen
Wanneer dat is gebeurd en je een bestelling plaatst, wordt het bedrag door PayPal direct betaald (aan de verkoper) en haalt PayPal het bedrag na een aantal werkdagen van je rekening af (incasso).
.
[ Voor 44% gewijzigd door EN-IS op 09-07-2014 12:31 ]
Verwijderd
Ik heb mijn bankrekening volgens mij al geverifieerd. Paypal had twee kleine bedragen op mijn rekening gestort en deze heb ik doorgegeven op de paypal site. Of is er nog een stap die ik moest doen? Gebruikte paypal vandaag voor het eerst dus weet nog niet precies hoe het allemaal werkt.EN-IS schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:45:
[...]
Bijna geen 1 Chinese webshop voegt bestellingen samenOok al bestel je 3x hetzelfde product in 3 verschillende opvolgende bestellingen.
Ik heb vandaag weer in 8 dagen mijn bestelling van Banggood ontvangen, ik had een Aquarium Decoratie gekocht ivm een coupon code;
[afbeelding]
Echt een leuk dingetje, ziet er goed, kwaliteit is top, stevig en ziet er net zo uit als in de foto's op BG (soms zit er groot verschil tussen), en het heeft zelfs de mogelijkheid om luchtbelletjes uit de schatkist te laten bubbelen (aansluiting aanwezig voor luchtpomp)![]()
Heb het al in de kleine aquarium gedaan en zal daar nu ook een foto van maken, ziet er tof uit in het waterNeefje helemaal van zijn dak na het zien van de duiker!
[...]
Je kunt ook je bestelling annuleren en iemand anders vragen die zijn PayPal account met zijn bankrekening wel heeft geverifieerd![]()
En nee, voorschieten doet PayPal na de eerste/tweede keer niet, je hebt het niet goed gelezen) Je dient nog altijd je PayPal account met je bankrekening te koppelen en te verifieren.
Wanneer dat is gebeurd en je een bestelling plaatst, wordt het bedrag door PayPal direct betaald (aan de verkoper) en haalt PayPal het bedrag na een aantal werkdagen van je rekening af (incasso).
.
Dat klopt, dat is de verificatie, ik dacht dat je dat nog niet had gedaan, sorry!Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 19:56:
Ik heb mijn bankrekening volgens mij al geverifieerd. Paypal had twee kleine bedragen op mijn rekening gestort en deze heb ik doorgegeven op de paypal site. Of is er nog een stap die ik moest doen? Gebruikte paypal vandaag voor het eerst dus weet nog niet precies hoe het allemaal werkt.
Omdat je voor het eerst een bestelling plaatst/betaling maakt zal PayPal je eerst betaling niet voor schieten. Het bedrag zal als extra verificatie eerst nog worden geïncasseerd, als de incasso probleemloos verloopt, is de verificatie klaar.
Je kunt vanaf dan met PayPal direct een bestelling plaatsen en betalen (incasso vindt dus later plaats), je bestelling zal dan direct worden in behandeling worden genomen.
Iemand ervaring met de WT60 bluetooth watch?
Is dit een goed product?
Is dit een goed product?
Verwijderd
Dus mijn eerste opmerking klopte wel? Na deze betaling schieten ze het als het goed is de volgende keren voor? Dat is goed nieuws en dan laat ik mijn bestelling ook gewoon staan.EN-IS schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:00:
[...]
Dat klopt, dat is de verificatie, ik dacht dat je dat nog niet had gedaan, sorry!
Omdat je voor het eerst een bestelling plaatst/betaling maakt zal PayPal je eerst betaling niet voor schieten. Het bedrag zal als extra verificatie eerst nog worden geïncasseerd, als de incasso probleemloos verloopt, is de verificatie klaar.
Je kunt vanaf dan met PayPal direct een bestelling plaatsen en betalen (incasso vindt dus later plaats), je bestelling zal dan direct worden in behandeling worden genomen.
Hier zit ik ook nog te wachten op een powerbank die ik bij chinabuye heb besteld op 26 mei. Ben bang dat het niet meer aan gaat komen maar was net te laat met een claim aanmaken via PayPal dus nu maar een mailtje gestuurd.. Kijken wat daar uitkomt...
Edit: Zit ook nog steeds te wachten op de SJ4000 die ik ook rond die tijd heb besteld. Iemand die toevallig ook rond die tijd de camera heeft besteld en deze wel al binnen heeft gekregen?
Edit: Zit ook nog steeds te wachten op de SJ4000 die ik ook rond die tijd heb besteld. Iemand die toevallig ook rond die tijd de camera heeft besteld en deze wel al binnen heeft gekregen?
[ Voor 27% gewijzigd door giganielsie op 08-07-2014 20:26 ]
Yep, klopt.Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 20:05:
[...]
Dus mijn eerste opmerking klopte wel? Na deze betaling schieten ze het als het goed is de volgende keren voor? Dat is goed nieuws en dan laat ik mijn bestelling ook gewoon staan.en geen probleem hoor, vergissen kan iedereen gebeuren.
bedankt voor de hulp!
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Bij aliexpress 18.80$ en met 2$ kortingscoupon bij gebruik maken van de mobile app nog maar $16.80.EN-IS schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:49:
[...]
In de aanbieding bij TinyDeal en nog een tip, kies op TinyDeal voor euro (links boven dacht ik), betere koers als PayPal
Thanks.KennyPlox schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:24:
[...]
Kwam eigenlijk meer door deze review van Foritain. Prachtige review
Heb hem nog niet echt kunnen testen ofzo, maar hij laad wel op. Wat Foritain in zijn review zegt is dat het wat langer duurt met opladen.
Zat de denken dit ding aan mijn xioumi powerbank te plakken, zou in dat geval zonde zijn als de efficientie te veel omlaag gaat. Maar misschien alsnog het proberen waard.
Wel leuk, dan kan ik gewoon mijn lumia 1020 op de lader leggen en dan laad hij op. Leg ik dat ding gewoon ergens neer. (al zal die misschien stroom verbruiken in 'standby')
Op zich lijkt een goedkoop LED zaklamp me wel leuk. Is 1200Lm veel?EN-IS schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:03:
[...]
Niemand? Led zaklamp?![]()
Ik heb zelf een tijd terug daar de Cree Led XM-L T6 1200LM gekocht (een tweaker had toen een deal gemaakt - dat wil ik dus nu ook doen), erg content mee (met coupon code was die $18,18) en gebruik het nu bijna een jaar. Heb toen wel twee Panasonic 18650 (beschermd) batterijen moeten kopen.
Dezelfde zaklamp is het afgelopen jaar sterk in prijs gedaald, nu ongeveer $8.50. Als er geinteresseerden zijn, kan ik ze vragen nog wat met de prijs te doen
Als je een mooie deal kan maken voor een kwalitatieve goede zaklamp, dan heb ik wel interesse. Misschien ook een idee om een mooie deal te maken voor goede 18650 batterijen?
Deze lampjes zijn echt prima. Heb al 2 van deze. Per productie batch verschillen ze een beetje, maar ze werken allebei goed. Lichtopbrengst verschilt ook tussen beide, maar beide zo fel dat je er niemand recht mee in de ogen mag schijnen.
Buiten heeft het ongeveer de kracht van een auto koplamp. Voor normaal gebruik en dichtbij (in huis), schakel je al snel naar de lagere lichtopbrengst modus (scheelt ook weer batterij
)
Denk eraan om goede batterijen en oplader erbij te kopen. Liefst eentje met veel mAh.
Zelf heb ik deze batterijen erbij: http://www.tmart.com/4pcs...ttery-Yellow_p191450.html?
Deze werken bij mij beter dan de standaard blauwe (die ik ook heb).
Buiten heeft het ongeveer de kracht van een auto koplamp. Voor normaal gebruik en dichtbij (in huis), schakel je al snel naar de lagere lichtopbrengst modus (scheelt ook weer batterij
Denk eraan om goede batterijen en oplader erbij te kopen. Liefst eentje met veel mAh.
Zelf heb ik deze batterijen erbij: http://www.tmart.com/4pcs...ttery-Yellow_p191450.html?
Ik heb een 900Lm watersport zaklamp om boeien te verlichten 's nachts en daar schijn je echt mee naar de maan heb ik het idee, dus ja, 1200Lm is wel veel te noemen
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ivm batterijen: aan te raden leesvoer:
http://www.lygte-info.dk/...riesAndChargers%20UK.html
Op die site zijn er ook nogal wat lampjes terug te vinden
Al lijkt het me het goedkoopst om goede 18650 batterije te halen, gewoon een goede Xiaomi powerbank te kopen en deze open te slopen
Ivm Lumen: neem dit aub kritisch. Zel heb ik de XML-T6 ook, en ja deze geeft echt wel veel licht!
Al lijkt het me het goedkoopst om goede 18650 batterije te halen, gewoon een goede Xiaomi powerbank te kopen en deze open te slopen
Ivm Lumen: neem dit aub kritisch. Zel heb ik de XML-T6 ook, en ja deze geeft echt wel veel licht!
[ Voor 29% gewijzigd door Dima_2005 op 09-07-2014 10:16 ]
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Zo ik zal hier ook eens gaan posten.
Lees al een tijdje mee en bestel ook geregeld uit China, heb op dit moment maar 1 pakketje onderweg en dat zijn twee van deze mooie adaptertjes: http://www.banggood.com/W...cket-Coupler-p-48951.html.
Lees al een tijdje mee en bestel ook geregeld uit China, heb op dit moment maar 1 pakketje onderweg en dat zijn twee van deze mooie adaptertjes: http://www.banggood.com/W...cket-Coupler-p-48951.html.
Ben nu al sinds 4 juni aan het wachten op de XIAOMI power bank van Chinabuye. Een kabeltje dat ik ook besteld had en later apart werd verzonden, had ik wel redelijk snel in huis. Dat was echter gedeeltelijk defect en toen moest ik een filmpje maken van het defect zijn van één van de aansluitingen. Doen ze bij zoekgeraakte pakjes ook zo moeilijk? Bij de orderstatus staat 20-45 werkdagen voor verzenden. Dat komt neer op maximaal 9 weken. Dit vind ik wel heel lang duren.
_██_
(ಠ_ృ)
1200 Lumen is veelRussel88 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 08:34:
Op zich lijkt een goedkoop LED zaklamp me wel leuk. Is 1200Lm veel?
Als je een mooie deal kan maken voor een kwalitatieve goede zaklamp, dan heb ik wel interesse. Misschien ook een idee om een mooie deal te maken voor goede 18650 batterijen?
Dank voor de tip, alleen lijken deze niet protected. Ik heb toen het advies gekregenom 'protected' batterijen te nemen.Get!em schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 09:44:
-knip-
Deze zijn wel protected *knip*, geen referalls!UltraFire 18650 4000mAh 3.7-4.2V PCB Protector[/url] ($6.34 voor twee). Op Tmart staan er nog een aantal beschermde batterijen, ik zal eens deze voorleggen aan Tmart.
De site komt mij bekend voorDima_2005 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 10:12:
Ivm batterijen: aan te raden leesvoer:
Ik heb zelf de Nitecore i4/v2 lader, best een prijzige lader voor het laden van 18650 batterijen. Ik had geen lader op dat moment en het kwam wel goed uit, anders had ik zo'n bedrag niet uitgegeven voor een lader. Voor de XML-T6 heb ik toen twee Panasonic NCR18650B Protected Rechargeable 3400mAh batterijen gekocht bij Fasttech (voor $18).
[ Voor 1% gewijzigd door Perkouw op 13-08-2014 15:40 ]
Wil ook wel meedoenEN-IS schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:03:
[...]
Niemand? Led zaklamp?![]()
Ik heb zelf een tijd terug daar de Cree Led XM-L T6 1200LM gekocht (een tweaker had toen een deal gemaakt - dat wil ik dus nu ook doen), erg content mee (met coupon code was die $18,18) en gebruik het nu bijna een jaar. Heb toen wel twee Panasonic 18650 (beschermd) batterijen moeten kopen.
Dezelfde zaklamp is het afgelopen jaar sterk in prijs gedaald, nu ongeveer $8.50. Als er geinteresseerden zijn, kan ik ze vragen nog wat met de prijs te doen![]()
[...]
Jammer van al de problemen die er nu zijn met leveringen van ChinaBuye, Banggood, DX! Wat is er aan de hand? Is het drukker in verband met de vakantie periode en gaat het daarom mis?
(dubbel)
[ Voor 93% gewijzigd door TJakeis op 09-07-2014 12:19 ]
sander81 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 11:16:
Wil ook wel meedoen
@boven en de rest van de geïnteresseerden;
Ik heb contact opgenomen met Tmart.
Dacht dat inkoopacties niet toegestaan waren op GoT?
_██_
(ಠ_ృ)
Vandaag een nieuwe USB-charge-analyzer dingetje binnengekregen...
Of zoals DX 'm noemt :
LCD Display USB Power Charger Data Transmit Current Voltage Tester + Capacity Tester
Meet naast voltage en amperage ook de mAh-capaciteit.

Ben 'm nu aan het testen met een lege XPB 10Ah, en hopelijk pompt'ie d'r ook daadwerkelijk 10Ah in
Of zoals DX 'm noemt :
LCD Display USB Power Charger Data Transmit Current Voltage Tester + Capacity Tester
Meet naast voltage en amperage ook de mAh-capaciteit.

Ben 'm nu aan het testen met een lege XPB 10Ah, en hopelijk pompt'ie d'r ook daadwerkelijk 10Ah in
[ Voor 33% gewijzigd door dodge_911 op 09-07-2014 13:15 ]
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Waarschijnlijk minder aangezien de toevoer 5 volt is en de capaciteit in 3.7 volt gemeten is.
druk en typefouten voorbehouden
Dat gaan we over 'n uurtje of 8 wetenlutkeveld schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:16:
Waarschijnlijk minder aangezien de toevoer 5 volt is en de capaciteit in 3.7 volt gemeten is.
Ik had al wat USB testers :

Maar die nieuwe heeft meer mogelijkheden...
Als'ie meevalt, haal ik er nog 'n paar...
Het klopt wat je aangeeft, inkoopacties zijn dan ook niet toegestaan;Atomsk schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:01:
Dacht dat inkoopacties niet toegestaan waren op GoT?
Inkoopacties niet toegestaan
Wat ik probeer te bereiken is geen inkoopactie, iedereen is uiteindelijk vrij om te bestellen of niet.Het organiseren/bediscussieren van inkoopacties. Lees meer hierover in Inkoopacties niet toegestaan.
Het doel is om Tmart te bewegen om tijdens de promotie periode (op lampen/zaklampen) extra korting te geven op een specifiek model of meerdere modellen zaklampen en batterijen
Zou dit een echte zijn?:
http://www.aliexpress.com...-Capacity/1902704357.html
Verkoper heeft opzich prima feedback..
Gewoon een mail sturen naar partner@tmart.com. De reden dat hier zo veel reviews van T-mart producten staan is dat ze aan referal-kortingscodes doen en gratis producten weggeven in ruil voor reviews. Ben zelf ook wel eens benaderd om zo gratis producten te krijgen of wat bij te verdienen. Ben er zelf nooit op in gegaanEN-IS schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:54:
[...]
Het klopt wat je aangeeft, inkoopacties zijn dan ook niet toegestaan;
Inkoopacties niet toegestaan
[...]
Wat ik probeer te bereiken is geen inkoopactie, iedereen is uiteindelijk vrij om te bestellen of niet.
Het doel is om Tmart te bewegen om tijdens de promotie periode (op lampen/zaklampen) extra korting te geven op een specifiek model of meerdere modellen zaklampen en batterijen
Ik neem wel aan dat Tweakers niet zo blij is met dit soort acties. Alhoewel je hier vaak genoeg zo'n review vind die niet wordt verwijderd.
Waarom risico lopen?Calesta schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:10:
Zou dit een echte zijn?:
http://eud.dx.com/product...rs-silver-white-844311565
Scheelt 4 euro, heb je hem uit hun EU warehouse.
Scheelt 10 dollar dus iets meer dan 7 euro toch? Of heb je nog een trucje om er wat af te laten gaan?418O2 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:15:
[...]
Waarom risico lopen?
Verwijderd
Ga er maar vanuit dat het een nepperd is. De prijs is te mooi om waar te zijn, dan is het ook vaak zo, vooral op "eBay" sites zoals Aliexpress.
De feedback score zegt ook niet alles, ben imiddels vaak genoeg benaderd om een fake goeie feedback achter te laten in ruil voor een refund bij een defect product (waar volgens mij iedereen op ingaat).
Ik kan er ook helemaal naast zitten, maar zoals hierboven staat, voor die paar euro kan je beter geen risico lopen.
De feedback score zegt ook niet alles, ben imiddels vaak genoeg benaderd om een fake goeie feedback achter te laten in ruil voor een refund bij een defect product (waar volgens mij iedereen op ingaat).
Ik kan er ook helemaal naast zitten, maar zoals hierboven staat, voor die paar euro kan je beter geen risico lopen.
Oke tnx dan bestel ik hem op DXVerwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:24:
Ga er maar vanuit dat het een nepperd is. De prijs is te mooi om waar te zijn, dan is het ook vaak zo, vooral op "eBay" sites zoals Aliexpress.
Voor de EU Direct Website van DealExtreme is er ook een coupon code voor beschikbaar
Dank voor de e-mail tip. Ik zal ze daar eens op mailen. Het is mij echter niet opgevallen dat er "veel" Tmart reviews zijn. Kan ik me wel in vinden, dat het niet op prijs wordt gesteld op Tweakers, terecht ook.Pikoe schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:11:
Gewoon een mail sturen naar partner@tmart.com. De reden dat hier zo veel reviews van T-mart producten staan is dat ze aan referal-kortingscodes doen en gratis producten weggeven in ruil voor reviews. Ben zelf ook wel eens benaderd om zo gratis producten te krijgen of wat bij te verdienen. Ben er zelf nooit op in gegaan
Ik neem wel aan dat Tweakers niet zo blij is met dit soort acties. Alhoewel je hier vaak genoeg zo'n review vind die niet wordt verwijderd.
Mij hebben ze gevraagd om een review te schrijven over shoppen bij Tmart (voor op ChinaKorting), zo ben ik in contact met ze gekomen
Welke code is dat? Ik ga hem ook maar bij DX bestellen na de Xiaomi nooit ontvangen te hebben van ChinaBuye.EN-IS schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:54:
[...]
Voor de EU Direct Website van DealExtreme is er ook een coupon code voor beschikbaar
Ik heb er inderdaad ook een gevonden; 8$ off voor orders boven de 50$. Meteen ook een besteld voor een huisgenoot, kostte 17,41 euro per stuk uiteindelijk, inclusief hoesje.EN-IS schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:54:
[...]
Weet niet of hij direct werkt, ik moest (nieuw) e-mailadres invullen en kreeg de volgende mail:
Dear Customers,
Thank you for subscribing to the EU Direct newsletter!
Now you will receive the best online deals around, without even searching. Stay tuned for the best deals at DX - EU Direct!
Please share with your friends and family to join up now to receive a $8 coupon for free.
We would like share our service with you as well as offer you a free coupon:
Coupon Code: EUDWIN
Amount: $8
Minimum Order Value: $50
Period: 1 month
Use Time: 1
Als hij niet direct werkt linksboven op homescreen zie je het stukje waar je je e-mail in kan vullen: http://eud.dx.com/category/all
[ Voor 6% gewijzigd door Calesta op 09-07-2014 15:02 ]
Volgens mij komt het spul dan niet uit een EU warehouse, maar komt het gelijk van China naar PostNL en dan gedistribueerd te worden.418O2 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:15:
[...]
Waarom risico lopen?
Ik wacht al vanaf 11 juni op de Xiaomi Powerbanks van DX.com. Nog steeds niet binnen, volgens mij zijn ze kwijt geraatk in de post. Vorige week dan nogmaals maar een bestelling geplaatst, maar nu via eud.dx.com besteld. Die komen morgen binnen. Nu de eerste order maar annuleren, klopt niets van.
Verwijderd
Bij mij bijna hetzelfde.Llewy schreef op maandag 07 juli 2014 @ 18:03:
Eén van de eerste keren dat een bestelling echt foetsie is geraakt. 44 dagen geleden een Xiaomi besteld bij ChinaBuye, nooit geleverd. Ticket aangemaakt en moet nog 1-2 weken wachten, dat gaan we dus niet doen.
Eind mei de Xiaomi besteld en tot op heden niets.
Gisteren, via PayPal, een geschil aangemaakt en vandaag hebben ze gereageerd.
Moet € 5,- overmaken en dan verzenden ze opnieuw.
Voel er niets voor want was de eerste keer dat ik bij ChinaBuye iets besteld had.
Zal ongeveer tegen de 100+ items besteld hebben uit China en eigenlijk nog nooit een probleem gehad.
Heb een gratis (her??)levering gevraagd of mijn geld terug.
Deze werkt ook ja, alleen hier zit een minimum van $50 aanCalesta schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:00:
Coupon Code: EUDWIN
Amount: $8
Minimum Order Value: $50
Period: 1 month
Deze is het, zie handtekening voor meer info.SureshR schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:58:
Welke code is dat? Ik ga hem ook maar bij DX bestellen na de Xiaomi nooit ontvangen te hebben van ChinaBuye.
DealExtreme.com 5% coupon code: HotBrand07 - Geldig tot en met 15 juli.
De Awei ES-Q3 dopjes van Focalprice in 6 dagen geleverd, netjes! Klinken best goed maar gaan niet zo hard.
Wel een beetje stevige kwaliteit dan? Niet dat ze zo kapot zijn.lutkeveld schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:43:
De Awei ES-Q3 dopjes van Focalprice in 6 dagen geleverd, netjes! Klinken best goed maar gaan niet zo hard.
Anders bestel ik er ook even een setje van. zien er namelijk best goed uit
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
De dopjes zien er echt geweldig uit, erg stevig ook. Het enige waar ik zo mijn twijfels over heb is het behoorlijk dunne draad. Tijd zal het leren
. De Kanen KM92 blijven mijn go-to doppen qua geluid, qua kwaliteit doen ze wel onder voor deze Awei doppen.
Heb er een paar nodig voor het reizen tussen huis en school. moeten het omgevingsgeluid een beetje goed tegenhouden ( openbaar vervoerlutkeveld schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:54:
De dopjes zien er echt geweldig uit, erg stevig ook. Het enige waar ik zo mijn twijfels over heb is het behoorlijk dunne draad. Tijd zal het leren. De Kanen KM92 blijven mijn go-to doppen qua geluid, qua kwaliteit doen ze wel onder voor deze Awei doppen.
Toch maar de AWEI ES-Q3 gekocht, Zien er goed uit, en ook de reviews die op het web te vinden zijn, zien er goed uit. Dus voor die prijs ( iets meer dan 3 euro) kan er weinig mis gaan
[ Voor 15% gewijzigd door MrMilco op 09-07-2014 16:09 ]
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
De AWEI ES Q-35 is iets duurder, maar klinkt wel beter. Ik heb ze beide hier, maar de Q35 is iets meer favoriet.MrMilco schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:56:
[...]
Heb er een paar nodig voor het reizen tussen huis en school. moeten het omgevingsgeluid een beetje goed tegenhouden ( openbaar vervoer)
Toch maar de AWEI ES-Q3 gekocht, Zien er goed uit, en ook de reviews die op het web te vinden zijn, zien er goed uit. Dus voor die prijs ( iets meer dan 3 euro) kan er weinig mis gaan
Hmmm, zijn er meer die problemen hebben met levering door Chinabuye?SureshR schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 14:58:
[...]
Welke code is dat? Ik ga hem ook maar bij DX bestellen na de Xiaomi nooit ontvangen te hebben van ChinaBuye.
Ik hoop dat mijne wel komt
Dan bestel ik die er binnenkort ook even bij. Dan zien we wel hahastarcopy schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 17:05:
[...]
De AWEI ES Q-35 is iets duurder, maar klinkt wel beter. Ik heb ze beide hier, maar de Q35 is iets meer favoriet.
Verwijderd
Ik heb die Klick dinges van Tmart ontvangen, en die werkt alleen als je dat knopje stevig indrukt en daar krijg je uiteindelijk natuurlijk een zere vinger van.
Zo,
De AWEI ES-Q3 & de AWEI ES-Q35 zijn nu beiden besteld bij Focalprice, Iemand enig idee hoe lang het normaal gesproken duurt bij hun voordat je het in huis hebt?
De AWEI ES-Q3 & de AWEI ES-Q35 zijn nu beiden besteld bij Focalprice, Iemand enig idee hoe lang het normaal gesproken duurt bij hun voordat je het in huis hebt?
Verwijderd
Kan vrij snel zijn
Ik heb mijn Awei ES-Q3 net al ontvangen, was geloof ik misschien een week ofzo onderweg.
Okee, Ik bestel regelmatig dingen via e-bay, soms duurt het een week, de andere keer een maand. En recentelijk nog iets ontvangen wat al 3 maand geleden besteld was 
Maar zolang ze er voor einde van de zomervakantie zijn, is het goed.
Ebay verzending is vaak stukken trager dan rechtstreeks bij een Chinese shop bestellen. Bovendien met een beetje pech ook nog eens stukken duurder voor hetzelfde ding.MrMilco schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 18:09:
Okee, Ik bestel regelmatig dingen via e-bay, soms duurt het een week, de andere keer een maand. En recentelijk nog iets ontvangen wat al 3 maand geleden besteld was
Verwijderd
Die klick dingen zijn leuk voor vijf minuten, maar met mijn Huawei Honor 2 en Nexus 7 werken die dingen Tmart niet echt fijn, of helemaal niet.
Ik heb het aan het werk gehad, maar nu werken ze plots niet en ik weet niet of het aan die klik dingen ligt of mijn smartphone.
Ik heb het aan het werk gehad, maar nu werken ze plots niet en ik weet niet of het aan die klik dingen ligt of mijn smartphone.
Ik zie de laatste dagen veel klachten over ChinaBuye? Raden jullie nog aan om hier een bestelling te plaatsen?
Zolang je geen powerbank bestelt, zal er weinig (lever/zend)problemen zijnMrGangstaQ schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 18:50:
Ik zie de laatste dagen veel klachten over ChinaBuye? Raden jullie nog aan om hier een bestelling te plaatsen?
Thnx, ik wacht het wel even af. Ben benieuwd hoe ze presteren.starcopy schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 18:19:
[...]
Ebay verzending is vaak stukken trager dan rechtstreeks bij een Chinese shop bestellen. Bovendien met een beetje pech ook nog eens stukken duurder voor hetzelfde ding.
De ES-Q3 hebben wel grotere drivers dan de ES-Q35. 2mm groter om precies te zijn. Ik dacht altijd Bigger is better. Alleen zit het me nu toch echt af te vragen
Is uitproberen. De fijnste die ik heb zijn toch de Piston V2 van Xiaomi. Daar kan geen AWEI tegen op. Maar die zijn alleen met mic te koop.MrMilco schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 18:53:
[...]
Thnx, ik wacht het wel even af. Ben benieuwd hoe ze presteren.
De ES-Q3 hebben wel grotere drivers dan de ES-Q35. 2mm groter om precies te zijn. Ik dacht altijd Bigger is better. Alleen zit het me nu toch echt af te vragen
Ik heb er net 1 besteld, maar wel met sp laten versturen. Dit zit nu volgens de tracking in zo'n doos met vleugels.Exor schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 18:52:
[...]
Zolang je geen powerbank bestelt, zal er weinig (lever/zend)problemen zijn
[ Voor 44% gewijzigd door starcopy op 09-07-2014 19:20 ]
Aw guys, ik had gezocht naar de meest cheap 1Gbit kaart voor PC.
In de categorie: How low can you go
Gevonden voor $5.99.
Zit er een RT8138D op die kan maar 10/100
http://www.banggood.com/1...PCI-LAN-Card-p-88282.html
Nou ja, jammer dan.
Gevonden voor $5.99.
Nou ja, jammer dan.
★ What does that mean? ★
Maar hè! Weer zo'n ding verkocht aan een klant die geen moeite doet voor 6 euro. Zo is het lekker verkopen natuurlijk.MrMonkE schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:24:
Aw guys, ik had gezocht naar de meest cheap 1Gbit kaart voor PC.
Gevonden voor $5.99.
Nou ja, jammer dan.
Heb 'm inmiddels ook binnen, maar krijg 'm nog niet aan de praat met mijn Synology. Kun je me vertellen wat je ingesteld hebt?jspr360 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:00:
[...]
Inmiddels heb ik de camera ook mogen ontvangen. Top dingetje voor zo'n prijs.
Zorg dat je bij het installeren van de ActiveX componenten wel even de PC reboot. Daarnaast is het mij gelukt om de camera te connecten met Synology Surveillance Station
Verwijderd
Die zijn ook iets duurdere dan de gemiddelde Awei of niet? 99rmb lees ik online en Awei's kosten in China volgens mij zo'n 20 a 30 rmb.starcopy schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 19:17:
[...]
Is uitproberen. De fijnste die ik heb zijn toch de Piston V2 van Xiaomi. Daar kan geen AWEI tegen op. Maar die zijn alleen met mic te koop.
Hoe zit het tegenwordig met het bestellen van Li-ion accu's, heb bij banggood 2 CR123A accu's besteld. zijn 18 Mei verzonden en tot op heden nog niets ontvangen. 17 Juni het zelfde bij DX en ook nog niets,
andere bestellingen zijn al lang al binnen. worden accu;s tegen gehouden ?.
Klopt, maar elke cent waard. En oppassen dat je geen fake koopt. Maar vaak kun je ze met een coupon vinden, en dan zijn ze al weer een stukje goedkoper. Ik geloof dat ik voor die van mij iets van 14 euro heb betaald.Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:31:
[...]
Die zijn ook iets duurdere dan de gemiddelde Awei of niet? 99rmb lees ik online en Awei's kosten in China volgens mij zo'n 20 a 30 rmb.
Ja. Ik heb bij 3 van de 7 powerbanks een nieuwe trackingcode gekregen van philipines postdirk38 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:45:
Hoe zit het tegenwordig met het bestellen van Li-ion accu's, heb bij banggood 2 CR123A accu's besteld. zijn 18 Mei verzonden en tot op heden nog niets ontvangen. 17 Juni het zelfde bij DX en ook nog niets,
Kon je wel eens een probleem krijgen. Ik heb het al bij PH. Ligt er weer 1 vast sinds 3 weken. Ik hoop dat je meer geluk hebt dan ik.418O2 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:56:
[...]
Ja. Ik heb bij 3 van de 7 powerbanks een nieuwe trackingcode gekregen van philipines post
Miniinthebox leek me een betrouwbare site, maar ze verkopen ze voor 16 dollar? kopen of fake?starcopy schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:53:
[...]
Klopt, maar elke cent waard. En oppassen dat je geen fake koopt. Maar vaak kun je ze met een coupon vinden, en dan zijn ze al weer een stukje goedkoper. Ik geloof dat ik voor die van mij iets van 14 euro heb betaald.
http://www.miniinthebox.c...p938321.html#have_reviews
of nog minder:
http://www.lightinthebox....ele-telefoon_p938321.html
[ Voor 14% gewijzigd door Pseudoc op 09-07-2014 22:06 ]
Ik wou me net even registreren voor die Alipay maar dat lijkt enkel voor Chinese bedrijven of zo?
huh?
code:
1
2
3
4
5
| *Country Registration: *Type of Company Certificates: *Certificates Number: *Website to Implement Alipay Service: *Name of The Legal Representative: |
huh?
[ Voor 6% gewijzigd door Fire69 op 09-07-2014 22:02 ]
Zijn geen Piston V2. Je zou deze moeten hebben.Pseudoc schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:00:
[...]
Miniinthebox leek me een betrouwbare site, maar ze verkopen ze voor 16 dollar? kopen of fake?
http://www.miniinthebox.c...p938321.html#have_reviews
http://www.chinabuye.com/...with-remote-mic-rose-gold
Er zweeft nog ergens een coupon voor 5% korting in het topic,
Onderstaande zijn die van jouw link maar dan iets goedkoper. En daaronder de Piston V2 voor de BG prijs.
http://www.banggood.com/O...-Smartphone-p-934911.html
http://www.banggood.com/O...Smart-Phones-p-82744.html
Jouw laatste link zijn duidelijk neppers.
Ik reken al nergens meer op. Achterlijk dat dx daar niets mee doet. Zag pas later dat het eu warehouse ze ook hadstarcopy schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:57:
[...]
Kon je wel eens een probleem krijgen. Ik heb het al bij PH. Ligt er weer 1 vast sinds 3 weken. Ik hoop dat je meer geluk hebt dan ik.
Verkopen ze in China ook draadloze stopcontacten ala klik aan.
Deze namiddag mijn USB charge analyzing ding getest met een lege XPB 10400mAh.
Resultaat na +/- 7 uur laden

Ik ga morgen eens testen met een HyperJuice powerbank van 3600mAh, kijken wat daar de uitslag van gaat zijn...
Ivm Chinabuye en powerbanks : afgelopen maand 3 Xiaomi's binnengehad van Chinabuye, allen via Singapore Post, Registered Airmail. Wellicht net daardoor dat ze hier wel binnen zijn. Hoe hadden jullie 'm besteld qua shipping?
Ik heb van Chinabuye nog 5% korting gekregen op mijn volgende order vanwege het leveren van een zilveren XPB terwijl ik 'n zwarte had besteld.
BangGood blijft ondertussen vragen om nog 'n weekje te wachten. Mooi niet, vrijdag maak ik 'n claim aan.
BIGBUCKY en MID2013 werken nog steeds voor 5% korting bij ChinaBuye.
(Soms werkt de ene, soms werkt de andere)
't Is wel 'n beetje verslavend, dat China-shoppen, als ik m'n documentje hier zo bekijk
Resultaat na +/- 7 uur laden

Ik ga morgen eens testen met een HyperJuice powerbank van 3600mAh, kijken wat daar de uitslag van gaat zijn...
Ivm Chinabuye en powerbanks : afgelopen maand 3 Xiaomi's binnengehad van Chinabuye, allen via Singapore Post, Registered Airmail. Wellicht net daardoor dat ze hier wel binnen zijn. Hoe hadden jullie 'm besteld qua shipping?
Ik heb van Chinabuye nog 5% korting gekregen op mijn volgende order vanwege het leveren van een zilveren XPB terwijl ik 'n zwarte had besteld.
BangGood blijft ondertussen vragen om nog 'n weekje te wachten. Mooi niet, vrijdag maak ik 'n claim aan.
BIGBUCKY en MID2013 werken nog steeds voor 5% korting bij ChinaBuye.
(Soms werkt de ene, soms werkt de andere)
't Is wel 'n beetje verslavend, dat China-shoppen, als ik m'n documentje hier zo bekijk
[ Voor 65% gewijzigd door dodge_911 op 09-07-2014 23:43 ]
Mocht jij verder zijn gekomen, laat mij het svp ook ff weten. Ik kom ook geen stap verder met Synology.Llewy schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 21:22:
[...]
Heb 'm inmiddels ook binnen, maar krijg 'm nog niet aan de praat met mijn Synology. Kun je me vertellen wat je ingesteld hebt?
Nog geen stap verder, cameraatje werkt rechtstreeks verder prima, maar opnemen lukt nog niet met de Syno.starcopy schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:01:
[...]
Mocht jij verder zijn gekomen, laat mij het svp ook ff weten. Ik kom ook geen stap verder met Synology.
Ik krijg er hier niet eens beeld uit, laat staan opnemen. Ik ben erwel achter dat je hem ook als onvif kunt instellen, maar ook daarmee nog geen succes. Alleen Ispy heb ik werkend.Llewy schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:14:
[...]
Nog geen stap verder, cameraatje werkt rechtstreeks verder prima, maar opnemen lukt nog niet met de Syno.
Dat bedoelde ik eigenlijk ook, iSpy nog niet geprobeerd maar daar heb ik ook weinig aan,starcopy schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:16:
[...]
Ik krijg er hier niet eens beeld uit, laat staan opnemen. Ik ben erwel achter dat je hem ook als onvif kunt instellen, maar ook daarmee nog geen succes. Alleen Ispy heb ik werkend.
Voor mij werken eigenlijk beide niet, want ik wil het via een satelliet ontvanger werkend hebben. Maar daarvoor moet ik eerst de instellingen achterhalen van de cam zelf. En dat hoop ik weer via Synology te achterhalen. Het is een leuk ding, en doet goed. Maar er is nog te weinig over te vinden.Llewy schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:19:
[...]
Dat bedoelde ik eigenlijk ook, iSpy nog niet geprobeerd maar daar heb ik ook weinig aan,
Iemand ervaring met het bestellen van tenten uit China?
Ben op zoek naar lightweight 1 persoons waterdichte tenten van max 2 kilo. Ik heb een mooie gezien van Jack wolfskin voor 100 bij bever maar vroeg me af of er beter is.
Mijn budget is ruimer dan dat maar als ik naar gewicht en waterdichtheid kijk is dat het beste wat ze hebben voor je bij €300+ komt.
Moet 6 maanden backpacken in oost Europa richting noorwegen aankunnen, of 6 maanden azie.
Slim om uit China te bestellen? Of lijkt het t beste om uit Nederland te halen ivm garantie enzo? 100 eu voor die tent lijkt verder ook wel erg goedkoop, vooral als je bedenkt dat mijn jas (zonder voering oid) al 140 was.
Ben op zoek naar lightweight 1 persoons waterdichte tenten van max 2 kilo. Ik heb een mooie gezien van Jack wolfskin voor 100 bij bever maar vroeg me af of er beter is.
Mijn budget is ruimer dan dat maar als ik naar gewicht en waterdichtheid kijk is dat het beste wat ze hebben voor je bij €300+ komt.
Moet 6 maanden backpacken in oost Europa richting noorwegen aankunnen, of 6 maanden azie.
Slim om uit China te bestellen? Of lijkt het t beste om uit Nederland te halen ivm garantie enzo? 100 eu voor die tent lijkt verder ook wel erg goedkoop, vooral als je bedenkt dat mijn jas (zonder voering oid) al 140 was.
Ik zou voor gegarandeerde kwaliteit gaan. Je wilt niet zo tijdens het backpacken erachter komen dat je tent bout is.
Kleine gadgets zoals (nood)zaklampje, mes of accupack kan prima uit China, maar een tent is echt essentieel, daar wil je niet op gokken.
Kleine gadgets zoals (nood)zaklampje, mes of accupack kan prima uit China, maar een tent is echt essentieel, daar wil je niet op gokken.
[ Voor 37% gewijzigd door Quad op 10-07-2014 01:52 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
nggyu nglyd
http://forum.fok.nl/topic/2107233/20/1#140086649
http://forum.fok.nl/topic/2102207/43/1
Hier heb je wellicht iets aan. Persoon ging dus ook naar noord Europa
http://forum.fok.nl/topic/2102207/43/1
Hier heb je wellicht iets aan. Persoon ging dus ook naar noord Europa
[ Voor 42% gewijzigd door RobertowNL op 10-07-2014 01:53 ]
Hangt er vanaf wat je doel is.. Omdat ik (vroagah...) wel eens op de noordkust van b.v. IJsland in een forse storm zat, heb ik een Hilleberg (o.a. een Akto). Maar als het backpacken in een gebeid is waar je binnen 1 uur ergens binnen kunt zitten, kun je het risico rustig nemen.Quad schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:50:
Ik zou voor gegarandeerde kwaliteit gaan. Je wilt niet zo tijdens het backpacken erachter komen dat je tent bout is.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Haha dit ben ik dus juist wel van plan...Exor schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 18:52:
[...]
Zolang je geen powerbank bestelt, zal er weinig (lever/zend)problemen zijn
Voor garantie? Gewoon in NL kopen. Ook omdat je lang weggaat zou ik een gerenommeerd merk kopen die zich al heeft bewezen.Heilige Kaas schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:39:
Waterkolom is leuk, maar als je naden niet geseald zijn of als je tentstokken in het doek prikken heb je daar alsnog niks aan. Tevens is bij 6 maanden op/af zetten van je tent ook de slijtage aan de onderdelen erg belangrijk, waarbij de belangrijkste de stokken zijn. Ik zou daar dus bij China product niet op vertrouwen...
oftopic: bij zo lange tijd in de tent wil je wat ruimte hebben en gemak van opzetten... ik zou als ik jou was voor deze gaan: http://www.bever.nl/jack-...1122c40013?id_colour=3154
Kamperen (en zeker niet in een tent) is niet echt populair hier in China. Enige tentjes die je soms ziet zijn op het strand die je voor een "romantische" nacht kan huren (met zo'n 100 tentjes op een rijtjeHeilige Kaas schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 01:39:
Verder zie je hier veel Wolfskin op Taobao (groot gedeelte nep) en de enige winkel die een beetje assortiment tenten heeft is Declathon (wat import is).
Ik zou de tent lekker in Nederland kopen idd.
Overigens zijn de goedkope Chinese tenten die ik tegenkwam hier ook op het formaat voor Chinezen. Niet echt comfortabel als je voeten uit de tent steken.
Vannacht nog een Xiaomi geladen met de analyzer :

Valt me goed mee
Mail gekregen van BangGood dat ze mijn volledige bedrag binnen de 24u refunden
Al weet ik niet of ik er nog powerbanks ga bestellen
*UPDATE*
BangGood refund is binnen!
Ik denk dat ik er een paar van deze dingen mee ga bestellen :

Valt me goed mee
Mail gekregen van BangGood dat ze mijn volledige bedrag binnen de 24u refunden
Al weet ik niet of ik er nog powerbanks ga bestellen
*UPDATE*
BangGood refund is binnen!
Ik denk dat ik er een paar van deze dingen mee ga bestellen :
[ Voor 34% gewijzigd door dodge_911 op 10-07-2014 12:27 ]
Verwijderd
Weet iemand of je via http://eud.dx.com/ ook de douane import kosten hebt? Want ze spreken dat het uit een "europees" warenhuis komt.
Zojuist 2 enorme enveloppen van 30x20 cm ontvangen.
De MIkey en een telefoon hoesje. Beide van banggood, NL direct duurde deze keer langer.
Beide besteld op 28 juni.
De MIkey en een telefoon hoesje. Beide van banggood, NL direct duurde deze keer langer.
Beide besteld op 28 juni.
Ja, maar als je de powerbank bestelt, betaal dan wel $2 extra voor tracked shipping met Singapore Post. Mijn Powerbank was na 2 weken binnen. Zonder tracking gaat het bij PostNL met de briefpost mee, want het past door de brievenbus. Volgens mij raken daar vaker pakjes kwijt dan bij pakketpost met tracking code.MrGangstaQ schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 18:50:
Ik heb deze net binen van DX, dat is een originele Xiaomi met 3 ipv 2 zwarte ringen, dus die werkt met meer apps. De schakelaar klikt soepel, ik heb hem verder nog niet uitgetest.Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 18:23:
Die klick dingen zijn leuk voor vijf minuten, maar met mijn Huawei Honor 2 en Nexus 7 werken die dingen Tmart niet echt fijn, of helemaal niet.
Bedankt voor de antwoorden over de tenten.
Ik zal gewoon in NL blijven kijken, binnenkort eens een los topic voor mijzelf hierover openen zodat dit niet off topic gaat.
@Get em. Die tent ziet er mooi uit maar weegt dan weer 3,6 kg. Dat is echt absoluut te veel. Vanavond ga ik eens wat tenten bezichtigen om ook indrukken te krijgen.
Verder heb ik ook nog een zeer goed isolerend matje nodig (tot ong. 200) en een slaapzak (wat minder omdat ik mij heb laten informeren dat een matje belangrijker is)
Is dit wel in China te halen? Slaapzak lijkt mij moeilijk maar matjes moeten kunnen toch? Al vraag ik me af of de gegevens die ze erop zetten qua temperatuur range veilig is. Zo had die link van robertowNL ook een verweizing naar een matje maar hier was helemaal geen temperatuur aangegeven.
Ik zal gewoon in NL blijven kijken, binnenkort eens een los topic voor mijzelf hierover openen zodat dit niet off topic gaat.
@Get em. Die tent ziet er mooi uit maar weegt dan weer 3,6 kg. Dat is echt absoluut te veel. Vanavond ga ik eens wat tenten bezichtigen om ook indrukken te krijgen.
Verder heb ik ook nog een zeer goed isolerend matje nodig (tot ong. 200) en een slaapzak (wat minder omdat ik mij heb laten informeren dat een matje belangrijker is)
Is dit wel in China te halen? Slaapzak lijkt mij moeilijk maar matjes moeten kunnen toch? Al vraag ik me af of de gegevens die ze erop zetten qua temperatuur range veilig is. Zo had die link van robertowNL ook een verweizing naar een matje maar hier was helemaal geen temperatuur aangegeven.
[ Voor 40% gewijzigd door Heilige Kaas op 10-07-2014 11:48 ]
Eigenlijk is dat net hetzelfde als Banggood en NL Direct. Dus geen EU warehouse, maar gewoon verzonden met PostNLVerwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:51:
Weet iemand of je via http://eud.dx.com/ ook de douane import kosten hebt? Want ze spreken dat het uit een "europees" warenhuis komt.
Maar de BTW/importtaks zit wel al in de prijs van EUD inbegrepen.
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Ik zit je stuk te lezen, maar als hiker die toch ook veel spul in Hongkongistan besteld raad ik je aan, koop je spul hier.Heilige Kaas schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:45:
Bedankt voor de antwoorden over de tenten.
Ik heb zelf in Nepal echt wel materiaal gekocht (fleece lakenzak voor 5 euro), maar pas echt nadat ik het in handen had gehad. Slaapzak had ik ook wel kunnen doen, maar pas ook nadat ik het zelf in handen had. Maar omdat ik daarmee geen risico wilde nemen had ik mijn eigen slaapzak al meegenomen.
Maar het gaat nu heel offtopic.
Dat is inderdaad spul dat je wil voelen, er zijn natuurlijk altijd waaghalzen die een gokje wagen als de prijs meevalt
.
De persoon waarna ik linkte was er wel tevreden mee dacht ik, maarja het blijft een risico
De persoon waarna ik linkte was er wel tevreden mee dacht ik, maarja het blijft een risico
6 maanden op stap en dan bezuinigen op slaapmat/tent/slaapzak/schoenen/regenjack? dacht het niet.RobertowNL schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 12:27:
Dat is inderdaad spul dat je wil voelen, er zijn natuurlijk altijd waaghalzen die een gokje wagen als de prijs meevalt.
Crap, ik was bij BangGood aan het rondkijken voor wat dingetjes om m'n refund mee op te kopen, blijkt dat ze vanuit verschillende warehouses verzenden, en dus ook voor elke zending shipping costs rekenen 
En laat nu net het spul dat ik wil verspreid zijn over 3 warehouses, dus ook 3 keer shipping costs...
(En zonder registered airmail bestel ik niets meer, die paar dollar extra zullen 't 'm niet maken)
En laat nu net het spul dat ik wil verspreid zijn over 3 warehouses, dus ook 3 keer shipping costs...
(En zonder registered airmail bestel ik niets meer, die paar dollar extra zullen 't 'm niet maken)
Snapt iemand de werking van de MiKey van Xiaomi, heb hem inmiddels maar hij blijft hem maar herkennen als oortelefoon en dus als ik geluid wil afspelen gaat het via dat ding maar dan hoor je natuurlijk niets..
Ik heb wel de app van xiaomi zelf.
Ik heb wel de app van xiaomi zelf.
Weet iemand of het mogelijk is dat een Xiaomi Power Bank met een RC*CN tracking nummer verzonden is via Malaysia Post?
Een DX-chatpersoon zei dit toen ik vroeg waarom mijn order na anderhalve maand nog steeds niet toegekomen is. De trackingstatus geeft aan dat deze niet gevonden is. Toch beweert de persoon in de chat het volgende: (letterlijk)
---
Ik: ... The tracking number of order * doesn't work 40 days after shipment. Is that normal? Thanks.
DX: You can keep tracking here: http://www.17track.net/IndexEn.html
2014-06-26 15:17, Item forwarded to carrier/agent, MPC PMIH (KLIA)
it will reach you later then
Ik: The tracking number doesn't work here.
DX: dont worry again now
you also can try it again few days later then
Ik: I understand that it may take long to get a package delivered. Am I right if I say that the package is shipped with China Post?
DX: malaysia post
Is there anything else I can do for you?
Ik: That probably explains why the RC*CN tracking code doesn't work. Is this the right one? RC126185888CN
DX: please open a ticket via the link below, we will further assist you there.
https://cs.dx.com/ticket/Check/Order.Delay
you can follow this tikcet way to solve your order issue further then
Ik: I have already opened a ticket, but I haven't got an answer in time. I almost have enough answers, but I just don't understand how a product shipped with a China Post tracking code seems to be shipped with Malaysia post?
DX: After you submitted your request, a customer service staff will process your request,u can check our response 48-96 hours later by logging in your DX account
You are most welcome
---
Ik heb er geen zo'n goed gevoel bij. Eigenlijk had ik de indruk dat ze mijn vraag constant proberen te omzeilen.
Een DX-chatpersoon zei dit toen ik vroeg waarom mijn order na anderhalve maand nog steeds niet toegekomen is. De trackingstatus geeft aan dat deze niet gevonden is. Toch beweert de persoon in de chat het volgende: (letterlijk)
---
Ik: ... The tracking number of order * doesn't work 40 days after shipment. Is that normal? Thanks.
DX: You can keep tracking here: http://www.17track.net/IndexEn.html
2014-06-26 15:17, Item forwarded to carrier/agent, MPC PMIH (KLIA)
it will reach you later then
Ik: The tracking number doesn't work here.
DX: dont worry again now
you also can try it again few days later then
Ik: I understand that it may take long to get a package delivered. Am I right if I say that the package is shipped with China Post?
DX: malaysia post
Ik: That probably explains why the RC*CN tracking code doesn't work. Is this the right one? RC126185888CN
DX: please open a ticket via the link below, we will further assist you there.
https://cs.dx.com/ticket/Check/Order.Delay
you can follow this tikcet way to solve your order issue further then
Ik: I have already opened a ticket, but I haven't got an answer in time. I almost have enough answers, but I just don't understand how a product shipped with a China Post tracking code seems to be shipped with Malaysia post?
DX: After you submitted your request, a customer service staff will process your request,u can check our response 48-96 hours later by logging in your DX account
You are most welcome
---
Ik heb er geen zo'n goed gevoel bij. Eigenlijk had ik de indruk dat ze mijn vraag constant proberen te omzeilen.
Heb je met Paypal betaald? Dan zou ik een claim in gaan dienen, moet binnen 45 dagen.
Mijn codes, heb van 6 van de 7 later een RC PH code gekregen, zijn ook niet te tracken.
Mijn codes, heb van 6 van de 7 later een RC PH code gekregen, zijn ook niet te tracken.
Verwijderd
Leuk dingetje, ook maar meteen besteld. Kan ik zo nu en dan even de capaciteit van mijn powerbanks, smartphones en tablets bijhouden.dodge_911 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:41:
Vannacht nog een Xiaomi geladen met de analyzer :
[afbeelding]
Valt me goed mee
Kan je trouwens real-time zien dat de capaciteit toeneemt terwijl je de batterij oplaadt? Of is het statisch?
Ik schrijf z.s.m. mogelijk een handleiding. Dit was mijn bron: http://brandon314.wordpre...s-surveillance-station-5/starcopy schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 00:28:
[...]
Voor mij werken eigenlijk beide niet, want ik wil het via een satelliet ontvanger werkend hebben. Maar daarvoor moet ik eerst de instellingen achterhalen van de cam zelf. En dat hoop ik weer via Synology te achterhalen. Het is een leuk ding, en doet goed. Maar er is nog te weinig over te vinden.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]