Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.041.116 views

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-11 09:19

Ttje

"We shall never surrender"

Hyp Hyper schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:08:
[...]

Ik heb die Cheerson ook besteld, (via aliexpress) maar voor 'erbij' omdat ie zo geinig klein is. Echt serieus kun je er niet mee vliegen, denk ik. Ze raden ook een hoogte van een meter aan. :P
De Hubsan X4 heb ik overigens ook in bestelling. Met 2MP camera.
linkje? :9

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
http://www.aliexpress.com...uadcopter/1907194350.html

Ik had nog 2 dollar korting vanwege een WK coupon (5 dagen achter elkaar inchecken op de mobile app levert 2 dollar op) en hij is al verstuurd met Swiss Post. :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• zxcvb
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:14
Snuffelke schreef op maandag 07 juli 2014 @ 08:54:
Lang meegekeken maar nu eindelijk toch een account aangemaakt.

Al mensen ervaring met Eachbuyer? Mijn eerste quadcopter besteld, staat er nu in promo, als het er is post ik wel een review.

http://bit.ly/cheersoncx10orange
Ik heb deze besteld bij Tinydeal voor slechts 14,77 euro.

Echt veel waar voor je geld! Echt een leuke beginners RC helicopter. Het controleren vergt wel wat oefening, maar na een paar keer kan je er ook echt veel mee, bijv. salto's en flips zijwaarts. Zeer geschikt voor binnengebruik, ook redelijk crashbestendig. Het is wel aan te raden wat extra propellertjes mee te bestellen.

Opladen gaat heel snel (10 min), en dan kun je er ongeveer 5-6 minuten mee vliegen. Batterij zou ik dus ook niet extra bestellen omdat deze ook niet echt makkelijk los te vervangen is. Buiten vliegen is overdag heel moeilijk omdat je nauwlijks kunt zien wat de voorkant en de achterkant is. S' avonds zijn de lampjes een stuk beter zichtbaar. Je kan er minimaal 50 meter mee weg vliegen, ook omhoog >:) .

Al met al een zeer goede keus voor iemand die voor weinig geld een keer een quadcopter wil proberen!

• Hyp Hyper
Nou, ik ben benieuwd. :)

Best kans dat ik hem eerder binnen heb dan de Hubsan omdat Banggood die ondanks mijn keuze voor Netherlands direct mail, toch met Sweden Post gestuurd heeft.. en die gaat in mijn ervaring wat trager dan Swiss Post.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:46
Tha_T schreef op maandag 07 juli 2014 @ 07:56:
[...]

Gotta love DX. Gewoon proberen en als het er niet doorheen een ander kanaal proberen :')
Heb ik dus ook. Heb alleen nu van 3 van de 7 xiaomi's een nieuwe tracking code gekregen.

Een RP XX PH code, dus philipijnse post...

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-11 21:21

Dima_2005

T.net-verslaafde

Hyp Hyper schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:30:
Nou, ik ben benieuwd. :)

Best kans dat ik hem eerder binnen heb dan de Hubsan omdat Banggood die ondanks mijn keuze voor Netherlands direct mail, toch met Sweden Post gestuurd heeft.. en die gaat in mijn ervaring wat trager dan Swiss Post.
Nog een slachtoffer zo te zien.
Dit doet me al vermoeden dat er iets mis is bij BG of bij Flytexpress en NLDirect...
Heb je contact opgenomen waarom dat ze dit deden?

PS: mijn Sweden Post werd net trackbaar (Order departed on flight from origin), nu zien hoe lang het nog gaat duren vooraleer het hier is.Nu moet het nog naar SIngapore en naar van daaruit nog naar EUropa. Vermoed dat het nog een weekje+ zou duren?

[ Voor 20% gewijzigd door Dima_2005 op 07-07-2014 10:52 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:41
tc982 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 20:04:
iemand een idee waar ik het best 18650 batterijen kan bestellen? Liefst met een goede capaciteit. Ik heb een paar lampen die daar gebruik van maken.
Bij fasttech.com die vermelden de echte capaciteit. Of in NL bij nkon.nl. Die heeft ongeveer hetzelfde assortiment en is niet veel duurder.

• Kitano
djiedjee schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 12:56:
Dat zaklampje lijkt wel heel erg veel op de mijne...
http://www.everbuying.com/product305838.html

Ik heb er 4,50 voor betaald, zonder lader, dat wel...

Inderdaad een enorme bak licht voor zo'n klein zaklampje!
Dat is de kleinere variant waar een AA of 14500 ingaat. In die andere gaat een 18500 en er zit een grotere LED in die nog meer licht geeft :P

• Kitano
Kenzi schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:32:
[...]
Die charger is de standaard die je hier in China er bij krijgt, aangezien China ook NEMA stopcontacten gebruikt. Vind de charger wel een beetje gammel tho als je hem in de muur plugt, die van jou ook?
Die lader lijkt me ook electronisch erg gammel en dat in combinatie met een unprotected Ultrafire batterij :'(
Ik zou hem niet onbeheerd achterlaten tijdens het laden en zeker niet snachts doen. Beter koop je een Nitecore lader en Panasonic, Samsung of LG protected batterijen. De lamp is wel goed, heb hem zelf ook :)

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

De batterijen zijn vaak een wilde gok.
Ik heb 26650 5000mAh Ultrafire batterijen besteld op eBay voor 5€/stuk en ze werken gewoonweg perfect. Werkelijke capaciteit schat ik op ongeveer 4200mAh.

Voor 18650 heb ik evrschillende batterijen gehad en ze werkten allemaal redelijk goed (zowel van DX als van Focalprice). Capaciteit van beide was ongeveer 2000mAh. (hoewel op batterij 2500mAh staat)
De beste batterijen heb ik gehaald uit een oude netbook batterij (was zo goed als ongebruikt). Daar de batterijen uitgesloopd en ik had supergoede 2700mAh batterijen :)

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-11 22:13
Xepos schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:41:
[...]

Hoe werkt het cloud gebeuren?
Werkt dat wel goed?
Hoe bedoel je cloud gebeuren? De cam wordt geleverd met software om bijv. je opnames weg te schrijven naar een ftp servers. Of je stelt een email alert in. Of bewegingsdetectie. Het is allemaal mogelijk.

Ik adviseer ook het onderstaande, wat starcopy schreef, omdat het net iets gelikter is dan de chinese variant. Ik heb voor surveillance station gekozen omdat je met iSpy altijd je pc aan moet hebben staan. Nu schrijft de NAS al mijn opnames weg :)
starcopy schreef op zondag 06 juli 2014 @ 23:03:
[...]

Probeer Ispy, werkt een stuk beter dan de Chinese crap. Wel ff lijst van nieuwe cams downloaden, anders vind je geen escam.Je kunt gewoon de QD 500 gebruiken. Want voor zover ik heb kunnen vinden, gebruiken ze allemaal dezelfde instellingen.

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16:17
DJSmiley schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:57:
...
IR is ook aardig goed, zal vanavond ff wat screenshotjes maken. Enige nadeel is dat de IR leds 850nm zijn, maar dat is bij heel veel camera's zo. Je ziet dus een lichte rode gloed met het blote oog, itt tot 910nm IR
...
Heb je al wat screentjes van de nacht? Ben nu ook wel benieuwd wat dit ding aankan in het donker.
Bedankt.

- The Neo and Only -

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:48

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

magic_nl schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 16:09:
Vandaag een tweede vervangingsknopjesding voor m'n autosleutel besteld.
De behuizing van die knopjes gaat op den duur stuk en da's lastig.
Nieuwe sleutel kost € 70,-, vervang behuizing in Nederland al gauw € 12,-.
Nu voor wel geteld € 2,45 het hele probleem opgelost.
Onlangs al gedaan voor de ene, nu voor de reservesleutel.
http://www.banggood.com/W...-Cover-Shell-p-49869.html
En het past zo goed, dat ik alleen de bovenkant van de behuizing hoefde te vervangen.
Dit weekend ook de reserve sleutel kunnen repareren.. Voor nog geen € 5,- weer twee goede sleutels. :)

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

• Tha_T
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:39
418O2 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:34:
[...]

Heb ik dus ook. Heb alleen nu van 3 van de 7 xiaomi's een nieuwe tracking code gekregen.

Een RP XX PH code, dus philipijnse post...
Die van mij doen ze via Zweden?

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Vandaag weer wat binnengekregen :
  • 3 Xiaomi 10Ah hoesjes van DX : 22 dagen met SuperSaver
  • 1 Xiaomi 10Ah silver van CB : 19 dagen met Registered Airmail SG
Van CB na lang zagen 3$ korting op m'n volgende order gekregen vanwege het verkeerd geleverde stuurovertrek.

Van BG krijg ik 'n refund als m'n Xiaomi 10Ah eind deze week niet aangekomen is (is al verzonden van 2014-05-29)

Dit weekend Xiaomi 10Ah's besteld bij eForChina en Focalprice om eens te testen. (was een aardig prijsverschil)
Ik krijg die dingen bijna niet aangesleept. Ik ging het weekend in met 4 van die dingen, en eindigde met 1.
Allemaal bevriende iPhone gebruikers die in batterijnood zaten })

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• -LvD-
  • Laatst online: 05-08 13:41

-LvD-

mét streepjes!

-LvD- schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:12:
[...]

Mijnpakket.postnl.nl met rc nl code en postcode

[...]

Oké dank, ga ik ze even lastigvallen voor een 3s code.
Inmiddels is het doorschuiven van de bezorgdatum zaterdag gestopt, toen is er echter niks bezorgd, waarna de status bezorgdatum onbekend is. Vervolgens de klantenservice gebeld, die hadden geen idee van de http://postnlparcels.cn/ , en zeiden dat 'ie nog bij de douane ligt. Die code invullen op mijn pakket geeft dus foutieve informatie. Ze adverteren op die website met tracking, sturen je door naar https://tracktrace.postnl.../searchbasic.aspx?lang=en , waar je vervolgens de melding krijgt dat de barcode geen valide nationale code is. Op twitter konden ze me geen 3S code geven, deze code werkte immers al op mijn pakket. Way to go PostNL!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik vraag me eigenlijk af.
Hoe zit dat bij BangGood?
Als het niet aangekomen is binnen de voorziene levertermijn krijg je een refund? Maar ik vermoed dat je het pakje dan ook moet weigeren als de postbode langskomt in dat geval?

In het verleden heb ik via Aliexpress een pakje van 15$ na 45 dagen niet toegekregen en daar een refund voor gekregen. Nog 2 weken later krijg ik dan het pakje toch toe. Na het sturen van een bericht naar de verkoper, zei de verkoper dat die het geld niet moest hebben aangezien ze van de verzekering het al gekregen hebben. Ik had het pakje dus gratis.
Is dat ook zo bij BangGood?

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Dima_2005 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:47:
Ik vraag me eigenlijk af.
Hoe zit dat bij BangGood?
Als het niet aangekomen is binnen de voorziene levertermijn krijg je een refund? Maar ik vermoed dat je het pakje dan ook moet weigeren als de postbode langskomt in dat geval?

In het verleden heb ik via Aliexpress een pakje van 15$ na 45 dagen niet toegekregen en daar een refund voor gekregen. Nog 2 weken later krijg ik dan het pakje toch toe. Na het sturen van een bericht naar de verkoper, zei de verkoper dat die het geld niet moest hebben aangezien ze van de verzekering het al gekregen hebben. Ik had het pakje dus gratis.
Is dat ook zo bij BangGood?
Wat zei Banggood toen je het hun vroeg? 8)

Overigens is er geen een seller die een pakketje van $15 verzekerd opstuurd. Die zijn gewoon hun geld kwijt, jammer, op naar de volgende klant. Dat zit in de marge meeberekend.

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Niet gevraagd, vroeg me gewoon af naar ervaringen daarover :)
Geen enkel idee. Was compleet bereid om het hun terug te betalen na de refund, maar ze moesten het niet hebben. Vond het raar, maar goed.

Ik heb van andere mensen ervaringen gehoord met DX, dat ze bv. slechts 75% terug moesten betalen o.d.
Daarom dat ik het me afvraag :+

[ Voor 25% gewijzigd door Dima_2005 op 07-07-2014 14:06 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:40
Ik heb het een keer via Ebay gehad; verzending duurde te lang dus ging er vanuit dat dat niet meer kwam.. geschil aangemaakt net binnen de periode dat dat nog kon, is dat met succes afgerond door geld terug te krijgen, komt het alsnog binnen..
Contact met verkoper opgenomen maar geen reactie meer gehad, dus gratis iPad hoes. ;)

• Hyp Hyper
Dima_2005 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 10:46:
[...]

Nog een slachtoffer zo te zien.
Dit doet me al vermoeden dat er iets mis is bij BG of bij Flytexpress en NLDirect...
Heb je contact opgenomen waarom dat ze dit deden?

PS: mijn Sweden Post werd net trackbaar (Order departed on flight from origin), nu zien hoe lang het nog gaat duren vooraleer het hier is.Nu moet het nog naar SIngapore en naar van daaruit nog naar EUropa. Vermoed dat het nog een weekje+ zou duren?
Niet gedaan aangezien ik daar niet veel nuttigs van verwacht. Voortaan kies ik er gewoon niet meer voor. Ook omdat ik een tracking# bij duurdere zaken wel handig vind.

• two
  • Registratie: September 2013
  • Nu online

two

Nog even een vervolg op shisha pen post: goeie handel :D we hebben nu 30 pennetjes voor 80 euro en die worden voor 180 verkocht, tel uit je winst :D

Signature

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:46
mimang schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:22:
Nog even een vervolg op shisha pen post: goeie handel :D we hebben nu 30 pennetjes voor 80 euro en die worden voor 180 verkocht, tel uit je winst :D
Verkoop je dat in een winkel? Want met alle belastingen, garantie e.d. is dat nog lastiger. En hebben die dingen wel de juiste certificeringen voor verkoop in een winkel?

• Ttje

Ttje

Hyp Hyper schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:29:
[...]

http://www.aliexpress.com...uadcopter/1907194350.html

Ik had nog 2 dollar korting vanwege een WK coupon (5 dagen achter elkaar inchecken op de mobile app levert 2 dollar op) en hij is al verstuurd met Swiss Post. :)
Ik bedoelde die met de 2mp camera :D

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
mimang schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:22:
Leuk handeltje.
En die verkoop je dan op marktplaats of zo?

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-11 22:13
NeoFoX schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:17:
[...]

Heb je al wat screentjes van de nacht? Ben nu ook wel benieuwd wat dit ding aankan in het donker.
Bedankt.
Naar mijn mening is de kwaliteit in het donker zelfs beter dan in een lichte omgeving.

• Hyp Hyper
Ttje schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:34:
[...]

Ik bedoelde die met de 2mp camera :D
Oh, dat is deze: http://www.banggood.com/H...P-Camera-RTF-p-87282.html

Ahja... 5% korting op alle quadcopters en onderdelen bij BG met code BESTBG

[ Voor 12% gewijzigd door Hyp Hyper op 07-07-2014 16:16 ]

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:10
Mijn shipment is in 4 delen verstuurd. Ik heb 3 delen binnen, maar het deel waar ik eigenlijk echt op zit te wachten is al vanaf 3 juni onderweg :/ het is wel het grootste en duurste gedeelte van de verzendronde. En ik verwacht een pakketje ipv een envelop, maar is het normaal dat dat zo lang duurt?

Er is zelfs een gedeelte (envelop) 18 juni verzonden wat ook al binnen is. Ik maak me een beetje zorgen dat het niet meer voor de vakantie binnen komt :(
(powerbank en zaklamp voor tijdens het kamperen namelijk) en ik had het nog wel ruim van tevoren besteld... ik hoop dat het normaal is, hopelijk is het niet zoekgeraakt oid.

Ik had ook iets belachelijks trouwens in één van de orders. Ik had een binnenantenne besteld voor in m'n oude bakkie want de antenne op het dak was helemaal gaar en moeilijk te vervangen. Komt dat ding binnen in een engelop ter grootte van ongeveer een A4'tje. Die antenne is ongeveer 50 cm lang. *knip* dusja, maar foto's gemaakt en melding aangemaakt en het zal wel opgelost worden, maargoed. Ik baal er wel even van. Als je iets kapot verstuurd, waarom verkoop je het uberhaupt dan :(

Alle orders bij DX btw. Ging tot nu toe altijd wel goed...

[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 08-07-2014 11:15 ]

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:58
Zijn er nog mensen die nog op zoek zijn naar lampen/zaklampen?

Er is namelijk binnenkort een sale bij Tmart, misschien kan ik ze vragen om een bepaald zaklamp met extra korting in de aanbieding te gooien? :)

Voorkeuren? Suggesties? :Y)

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

o
spokje schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:01:
Mijn shipment is in 4 delen verstuurd. Ik heb 3 delen binnen, maar het deel waar ik eigenlijk echt op zit te wachten is al vanaf 3 juni onderweg :/ het is wel het grootste en duurste gedeelte van de verzendronde. En ik verwacht een pakketje ipv een envelop, maar is het normaal dat dat zo lang duurt?

Er is zelfs een gedeelte (envelop) 18 juni verzonden wat ook al binnen is. Ik maak me een beetje zorgen dat het niet meer voor de vakantie binnen komt :(
(powerbank en zaklamp voor tijdens het kamperen namelijk) en ik had het nog wel ruim van tevoren besteld... ik hoop dat het normaal is, hopelijk is het niet zoekgeraakt oid.

Ik had ook iets belachelijks trouwens in één van de orders. Ik had een binnenantenne besteld voor in m'n oude bakkie want de antenne op het dak was helemaal gaar en moeilijk te vervangen. Komt dat ding binnen in een engelop ter grootte van ongeveer een A4'tje. Die antenne is ongeveer 50 cm lang. Hebben ze dat ding dus gewoon door midden gebroken om in de envelop te passen. knip dusja, maar foto's gemaakt en melding aangemaakt en het zal wel opgelost worden, maargoed. Ik baal er wel even van. Als je iets kapot verstuurd, waarom verkoop je het uberhaupt dan :(

4 weken, zeker voor een powerbank is niet extreem lang.
het is vaak genoeg gezegd in het topic hier. als je het perse voor een bepaalde datum nodig hebt, besteld het dan niet in China.

overigens, denk je nou echt dat ze die antenne in 2en breken en dan versturen? :X :X hoogstwaarschijnlijk is dat tijdens transport gebeurd. misschien niet stevig genoeg ingepakt maar ze gaan het echt niet zelf breken. |:( *knip*

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 08-07-2014 11:16 . Reden: plaats gewoon een TR ]

• EN-IS
Waarschuwing; ik zie zojuist dat DealsMachine in de mailing een powerbank in de aanbieding heeft staan voor $14.

Dit is geen Xiaomi Powerbank. DealsMachine gebruikt wel de afbeeldingen alleen zijn deze bewerkt (geen logo/merknaam zichtbaar) :X .

Let hier mee op.

[ Voor 72% gewijzigd door EN-IS op 07-07-2014 16:20 ]

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Volgens mij zijn de bij ChinaBuye kleurenblind...
2de bestelling op 'n maand tijd die in de verkeerde kleur geleverd wordt.
Eerst een grijs stuurovertrek dat bruin moest zijn.
En nu een Xiaomi die donkergrijs moet zijn, maar zilver geleverd wordt.
Ik ga maar weer 's 'n ticket aanmaken :/

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-11 10:34
Eén van de eerste keren dat een bestelling echt foetsie is geraakt. 44 dagen geleden een Xiaomi besteld bij ChinaBuye, nooit geleverd. Ticket aangemaakt en moet nog 1-2 weken wachten, dat gaan we dus niet doen.

Voor de vakantie ben ik overigens op zoek naar een MiFi, heeft iemand er toevallig al eens eentje uit China gehaald? Bekendste merk is natuurlijk Huawei, maar wellicht is er een goedkoper alternatief.

[ Voor 32% gewijzigd door Llewy op 07-07-2014 18:15 ]

Verwijderd

spokje schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:01:

Ik had ook iets belachelijks trouwens in één van de orders. Ik had een binnenantenne besteld voor in m'n oude bakkie want de antenne op het dak was helemaal gaar en moeilijk te vervangen. Komt dat ding binnen in een engelop ter grootte van ongeveer een A4'tje. Die antenne is ongeveer 50 cm lang. Hebben ze dat ding dus gewoon door midden gebroken om in de envelop te passen. *knip* dusja, maar foto's gemaakt en melding aangemaakt en het zal wel opgelost worden, maargoed. Ik baal er wel even van. Als je iets kapot verstuurd, waarom verkoop je het uberhaupt dan :(

Dit soort reacties kan je beter achterwege laten. Ten eerste staat dit topic bomvol over de mogelijke lange levertijden van batterijen, niet alles komt binnen jouw gewenste levertijd aan. En je scheldpartij slaat helemaal nergens op ;(
Tip: Als je zoveel waarde hecht aan levertijden en perfecte verpakking, niet daar kopen en hier vuur spuwen :+

[ Voor 2% gewijzigd door gambieter op 08-07-2014 11:17 ]

• Hyp Hyper
Gelaten over je heen laten komen is het devies bij Chinashopping. ;)

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Llewy schreef op maandag 07 juli 2014 @ 18:03:
Eén van de eerste keren dat een bestelling echt foetsie is geraakt. 44 dagen geleden een Xiaomi besteld bij ChinaBuye, nooit geleverd. Ticket aangemaakt en moet nog 1-2 weken wachten, dat gaan we dus niet doen.

Voor de vakantie ben ik overigens op zoek naar een MiFi, heeft iemand er toevallig al eens eentje uit China gehaald? Bekendste merk is natuurlijk Huawei, maar wellicht is er een goedkoper alternatief.
Precies hetzelfde verhaal heb ik tot heden nooit ontvangen...

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-11 21:48

Dusche

Tja.

CX-10 hier ook besteld, is het een goed idee om meteen reserve onderdelen te bestellen? En hoe gaat het overigens met de ibuttons, ik wil ook wel eentje bestellen.

• zxcvb
Dusche schreef op maandag 07 juli 2014 @ 20:58:
CX-10 hier ook besteld, is het een goed idee om meteen reserve onderdelen te bestellen? En hoe gaat het overigens met de ibuttons, ik wil ook wel eentje bestellen.
Reserve propellertjes zijn wel handig. Deze gaan redelijk snel stuk. Batterij is lastig te vervangen, maar laadt ook snel op. Voor de rest niet echt nodig denk ik. Degelijk gebouwd en zo licht dat hij niet echt hard valt.

• Ttje

Ttje

zxcvb schreef op maandag 07 juli 2014 @ 21:50:
[...]

Reserve propellertjes zijn wel handig. Deze gaan redelijk snel stuk. Batterij is lastig te vervangen, maar laadt ook snel op. Voor de rest niet echt nodig denk ik. Degelijk gebouwd en zo licht dat hij niet echt hard valt.
Ik ga hem dalijk ook kopen ;)
Ik zag in een filmpje dat er al extra propellers bij zitten?
Kan de quadcopter bijv wel een mobiel houden of een compact camera?

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:56

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ttje schreef op maandag 07 juli 2014 @ 21:52:
[...]

Om een camera te kunnen dragen ga je toch een grotere quad nodig hebben. Een keychain-camera, bijvoorbeeld, zou nog wel kunnen.

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

[...]

Heb je in dat filmpje gezien hoe klein die is, daar is de prijs ook naar.
Weegt nog geen fractie van een mobiel of camera 8)7

• zxcvb
[...]

Zitten inderdaad vier propellertjes extra bij, maar deze zijn niet 1 op 1 te vervangen. Op elke hoek zit een ander propelletje. Ze zijn genummerd.

En wat betreft de camera, kijk eens even hoe groot dat ding is... 8)7 Hij kan echter redelijk wat de lucht in krijgen dus misschien dat een of ander sleutelhanger cameraatje wel gaat lukken.

• Ttje

Ttje

zxcvb schreef op maandag 07 juli 2014 @ 21:56:
[...]

Zitten inderdaad vier propellertjes extra bij, maar deze zijn niet 1 op 1 te vervangen. Op elke hoek zit een ander propelletje. Ze zijn genummerd.

En wat betreft de camera, kijk eens even hoe groot dat ding is... 8)7 Hij kan echter redelijk wat de lucht in krijgen dus misschien dat een of ander sleutelhanger cameraatje wel gaat lukken.
Ff mn mini camera weer opzoeken
Ooit gekocht bij miniinthebox.

Kan hem op mitb niet vinden maar op bg is hij ook te koop: http://m.banggood.com/3_0...t-Black-16GB-p-77178.html

• Dusche

Dusche

Tja.

zxcvb schreef op maandag 07 juli 2014 @ 21:50:
[...]

2 setjes extra propellertjes besteld. :)

• Wimbo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-11 16:39
saidddd93 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 19:47:
[...]

Hier ook. De mijne is al van 13 mei onderweg...
Na ticket bij Chinabuye $4 betaald voor een resend, met tracking.
Zal die eerste wel nooit meer krijgen.
De resend is nog onderweg. Vorige week verzonden.

Andere shipments van CB van zelfde dag wel ontvangen.

[ Voor 6% gewijzigd door Wimbo op 07-07-2014 22:23 ]

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Llewy schreef op maandag 07 juli 2014 @ 18:03:

Met ChinaBuye heb ik enkel het probleem dat ze kleurenblind zijn.
Enige pakketje dat dit jaar nog niet is aangekomen is er 1 van BangGood.

Ik was wat aan het stoeien in numbers, en toevalligerwijs heb ik 4 orders van bij ChinaBuye binnen met volledige tracking, en voor de gein heb ik daar na het zien van de excel sheet hierboven ergens ook een grafiekje van laten brouwen :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v4IuIau.png

[ Voor 4% gewijzigd door dodge_911 op 08-07-2014 00:48 ]

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-11 00:00

mark-k

AKA markkNL

saidddd93 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 19:47:
[...]

Hier ook niet, ondertussen 2-3 maanden denk ik. Ze wilden daarna niet eens een nieuwe sturen zonder bijbetaling aan mijn kant vanwege de shipping (als je niks voor de goedkoopste shipping wilt versturen moet je de optie niet bieden..), dus centjes teruggeclaimed.

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Wimbo schreef op maandag 07 juli 2014 @ 22:22:
[...]

Hier ook. De mijne is al van 13 mei onderweg...
Na ticket bij Chinabuye $4 betaald voor een resend, met tracking.
Zal die eerste wel nooit meer krijgen.
De resend is nog onderweg. Vorige week verzonden.

Andere shipments van CB van zelfde dag wel ontvangen.
Apart dat er zoveel powerbanks plotseling zoekraken en dan nog van Chinabuye.... Ik heb er $5 voor moeten betalen raar dat jij er $4 voor moest betalen

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:10
Kenzi schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:09:
o
[...]

4 weken, zeker voor een powerbank is niet extreem lang.
het is vaak genoeg gezegd in het topic hier. als je het perse voor een bepaalde datum nodig hebt, besteld het dan niet in China.

overigens, denk je nou echt dat ze die antenne in 2en breken en dan versturen? :X :X hoogstwaarschijnlijk is dat tijdens transport gebeurd. misschien niet stevig genoeg ingepakt maar ze gaan het echt niet zelf breken. *knip*
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2014 @ 18:39:
Dit soort reacties kan je beter achterwege laten. Ten eerste staat dit topic bomvol over de mogelijke lange levertijden van batterijen, niet alles komt binnen jouw gewenste levertijd aan. En je scheldpartij slaat helemaal nergens op ;(
Tip: Als je zoveel waarde hecht aan levertijden en perfecte verpakking, niet daar kopen en hier vuur spuwen :+
Wat een overtrokken reacties zeg, lees mijn post nog eens goed zeg.
Die antenne is niet buigbaar en ongeveer 50 centimeter lang, die hebben ze dus in een envelop geduwd van 30 cm lang. Om 'm passend te maken hebben ze hem maar door de midden geknakt. Er is geen andere mogelijkheid. Simpel als dat. Ze hadden gewoon een veel langere envelop moeten gebruike.

Daarnaast stel ik geen harde eis aan de levertijd, maar ik vind het bijzonder dat het eerste pakket wat verzonden is nog niet binnen is, terwijl de rest allemaal al wel binnen is. Het lijkt wel alsof negatieve ervaringen niet geduld worden ofzo
*knip*

Modbreak:Als je gefrustreerd bent, tel dan svp eerst tot tien voor je post. En nee, scheldpartijen en rants hoeven we hier niet te zien.

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 08-07-2014 11:21 ]

Verwijderd

spokje schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:49:
[...]

[...]

Daarnaast stel ik geen harde eis aan de levertijd, maar ik vind het bijzonder dat het eerste pakket wat verzonden is nog niet binnen is, terwijl de rest allemaal al wel binnen is.
Dat is niet bijzonder, voor de zoveelste keer :X

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Kan het wat minder met de agressieve en negatieve smileys? En als iemand een rant post, ga er dan niet op in maar plaats een TR.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11 17:02
Hmm, net mijn Xiami 10400 powerbank binnen (besteld op 22 juni @ chinabuye).

Hij voldoet aan alle bekende checks, is in plastic gekomen :)

Ik merk dat pass-trough opladen niet werkt als ik hem aan mijn laptop hang, maar wel als ik hem aan een usb adapter aan de muur hang. Heeft dit met de output van mijn laptop te maken?

Verwijderd

frietsje schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:25:

Ik merk dat pass-trough opladen niet werkt als ik hem aan mijn laptop hang, maar wel als ik hem aan een usb adapter aan de muur hang. Heeft dit met de output van mijn laptop te maken?
Dat laatste wrs, mijn laptop laadt de powerbank überhaupt niet op :X
Als de pass-through via het net wel lukt, zal het wel goed zitten.

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:27:
[...]

Dat laatste wrs, mijn laptop laadt de powerbank überhaupt niet op :X
Als de pass-through via het net wel lukt, zal het wel goed zitten.
De spanning van een usb poort is net voldoende om een telefoon op te laden, want meestal heb je maar 0,5A uitgangsspanning. Die Xiaomi heeft al 1A ingangsspanning nodig, en geeft ook nog eens max 2A af. Logisch dat pass-through niet werkt. Er gaat meer uit dan er in komt.

• EN-IS
frietsje schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:25:

Wikipedia: Universal Serial Bus
Via de USB-kabel kan het aangesloten apparaat van voedingsstroom worden voorzien. USB 2.0 levert maximaal 500 mA (bij 5 V) en dat is genoeg voor eenvoudige apparaten, zoals een muis.
en wat Starcopy zegt... B)
starcopy schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:36:
De spanning van een usb poort is net voldoende om een telefoon op te laden, want meestal heb je maar 0,5A uitgangsspanning. Die Xiaomi heeft al 1A ingangsspanning nodig, en geeft ook nog eens max 2A af. Logisch dat pass-through niet werkt. Er gaat meer uit dan er in komt.

• SureshR
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-03 22:34
Hier 28 mei een Xiaomi Powerbank besteld bij ChinaBuye en niet ontvangen. In het geschil via PayPal wilden ze hem nog een keer opsturen met een T&T code, maar dan zou ik de verzending moeten betalen. Ik wacht nog een week of hij op de deurmat valt of niet, en daarna koop ik er ergens anders wel een.

• Tommyboy_1908
  • Laatst online: 08-12-2023
Heb ook een nieuwe Xiaomi powerbank besteld bij Banggood, mijn vorige order is terugbetaald nadat ik banggood een mail had gestuurd.

De 2de powerbank snel ontvangen, de 23ste besteld, de 7de binnen. Heb hem niet open gemaakt maar hij ondersteunt pass-through charging wat erop duidt dat hij echt is. Zoals eerder al aangegeven kan er dan ook geconcludeerd worden dat de powerbanks van Banggood weer echt zijn.

• Llewy
saidddd93 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 02:54:
[...]

Apart dat er zoveel powerbanks plotseling zoekraken en dan nog van Chinabuye.... Ik heb er $5 voor moeten betalen raar dat jij er $4 voor moest betalen
Ook hier het voorstel voor $5,-. Ik wacht nog even af voordat ik daarop inga.

Wat hebben jullie gedaan?

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-11 00:00

mark-k

AKA markkNL

Llewy schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:46:
[...]

Ook hier het voorstel voor $5,-. Ik wacht nog even af voordat ik daarop inga.

Wat hebben jullie gedaan?
De eerste keer kreeg ik het voorstel om 2,5 dollar bij te betalen, toen ik dat weigerde kreeg ik een voorstel om 1,9 dollar bij te betalen. Gewoon niet doen dus, het kan bij hun al een stuk goedkoper (ik ben sowieso geen voorstander van extra moeten betalen als zij niet zeker zijn van hun eigen geboden opties dus heb mijn geld teruggeclaimed en bij dx besteld).

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Krijgen jullie ook altijd hetzelfde standaardriedeltje bij BangGood support?
Telkens wordt er gevraagd een week te wachten, telkens dezelfde zin.
Thank you for your e-mail.

I'm sorry to hear that you have not received your order 2221199.Could you please wait for "a week"?

If you did not receive your parcel at that moment,we "promise"that we would return your money.
Maar als ik nu nog 'n week wacht, zit ik voorbij de 45 dagen van PayPal.

Wat zou ik nu doen? BangGood vertrouwen en nog een week wachten? Of toch een geschil starten bij PayPal.

• Tommyboy_1908
Als reactie op eenzelfde mailtje heb ik aangegeven dat ik niet meer wilde wachten en dat ik op de 45ste dag een dispute zou gaan openen.

Daarnaast waren ze bij mij vrij gemakkelijk het geld teruggeven uiteindelijk, eerst wekelijks vragen of ik nog een weekje wil wachten, tot ik zeg dat ik niet meer wil wachten en hoppa.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Tommyboy_1908 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:22:
Als reactie op eenzelfde mailtje heb ik aangegeven dat ik niet meer wilde wachten en dat ik op de 45ste dag een dispute zou gaan openen.

Daarnaast waren ze bij mij vrij gemakkelijk het geld teruggeven uiteindelijk, eerst wekelijks vragen of ik nog een weekje wil wachten, tot ik zeg dat ik niet meer wil wachten en hoppa.
Thx, ik heb zo ongeveeer hetzelfde geantwoord als jij ;)
Nu hopen dat ze ook zo makkelijk zijn.
Dus jij hebt uiteindelijk geen PayPal dispute moeten openen?

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
dodge_911 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:20:
Krijgen jullie ook altijd hetzelfde standaardriedeltje bij BangGood support?
Telkens wordt er gevraagd een week te wachten, telkens dezelfde zin.

[...]

Maar als ik nu nog 'n week wacht, zit ik voorbij de 45 dagen van PayPal.

Wat zou ik nu doen? BangGood vertrouwen en nog een week wachten? Of toch een geschil starten bij PayPal.
Ik kreeg hetzelfde een aantal keren te horen, en uiteindelijk kwam er op t&t de melding dat het pakket retour afzenders was gegaan. Daar heb ik tot nu geen bericht van ontvangen, en dus zelf maar aan de bel getrokken. Aanbod nu is opnieuw verzenden of een refund. Ik heb voor het laatste gekozen omdat:

a: Het ding inmiddels goedkoper is
b. Omdat ik weer geen zicht heb welke verzending gebruikt gaat worden.
c. Ik dan ruim over de 45 dagen zou komen en niet van plan ben om hetzelfde risico weer te lopen.

In elk geval BG aanschrijven en zeggen dat je geen week meer gaat wachten en dat je een case opent als je op 44 dagen zit. Ze hebben al een hoop mensen een tijdelijke refund aangeboden die je terug zou moeten betalen als je het pakket alsnog binnen krijgt. Zo loop je zelf geen risico meer, en zelf zijn ze toch al ingedekt voor dit soort zaken.

[ Voor 3% gewijzigd door starcopy op 08-07-2014 13:35 ]

• EN-IS
EN-IS schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:07:
Zijn er nog mensen die nog op zoek zijn naar lampen/zaklampen?

Er is namelijk binnenkort een sale bij Tmart, misschien kan ik ze vragen om een bepaald zaklamp met extra korting in de aanbieding te gooien? :)

Voorkeuren? Suggesties? :Y)
Niemand? Led zaklamp? :)

Ik heb zelf een tijd terug daar de Cree Led XM-L T6 1200LM gekocht (een tweaker had toen een deal gemaakt - dat wil ik dus nu ook doen :)), erg content mee (met coupon code was die $18,18) en gebruik het nu bijna een jaar. Heb toen wel twee Panasonic 18650 (beschermd) batterijen moeten kopen.

Dezelfde zaklamp is het afgelopen jaar sterk in prijs gedaald, nu ongeveer $8.50. Als er geinteresseerden zijn, kan ik ze vragen nog wat met de prijs te doen :)
Tommyboy_1908 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:22:

Jammer van al de problemen die er nu zijn met leveringen van ChinaBuye, Banggood, DX! Wat is er aan de hand? Is het drukker in verband met de vakantie periode en gaat het daarom mis? :?

• Tommyboy_1908
dodge_911 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 13:24:
[...]

Thx, ik heb zo ongeveeer hetzelfde geantwoord als jij ;)
Nu hopen dat ze ook zo makkelijk zijn.
Dus jij hebt uiteindelijk geen PayPal dispute moeten openen?
Uiteindelijk wel gedaan, ik had afgesproken te wachten tot de vrijdag (dag 45), voor vrijdag niets gehad, 's morgens 6 uur een mail gestuurd (ivm het tijdsverschil), echter toen geen reactie gehad. Voor de zekerheid een dispute geopend. Toen ontving ik de dag erop echter een mail dat ze me een refund aanboden, of ik mn dispute wilde sluiten want dan konden ze het meteen terugstorten. Toen heb ik hem direct gesloten en het stond er binnen een half uur op (!).
EN-IS schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:03:
[...]

Jammer van al de problemen die er nu zijn met leveringen van ChinaBuye, Banggood, DX! Wat is er aan de hand? Is het drukker in verband met de vakantie periode en gaat het daarom mis? :?
Geen idee waar het door komt. Dit was een iets grotere bestelling en is inmiddels nog steeds niet aangekomen. Afgezien van dit pakketje (was een grote), ben ik over alles wat ik bestel erg tevreden over de levertijd. Als je items per stuk besteld zijn ze er bijna altijd wel met 2 a 3 weken.

• Ttje

Ttje

Volgens mij is de SJ4000 in de aanbieding bij Tmart: http://www.tmart.com/SJ40...order-Silver_p245155.html

• Tommyboy_1908
Zijn er eigenlijk al mensen op dit forum welke ervaring hebben met deze action cam op de motor?

• EN-IS
Deze is al een tijd in de aanbieding, alleen stunt Tmart.com vaker met de Sj4000 en de manier waarop ze het in de aanbieding gooien;
- vandaag in de aanbieding voor $87 (aanbieding verloopt vandaag)
- morgen is het wederom in de aanbieding met coupon code voor bijvoorbeeld $86

De echte aanbieding was toen met AliExpress, ik heb de SJ400 tot nu niet onder de $84 gezien :)
Tommyboy_1908 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 14:40:Zijn er eigenlijk al mensen op dit forum welke ervaring hebben met deze action cam op de motor?
Een simpele zoekopdracht op YouTube geeft veel resultaten :) Ik heb geen motor, anders had ik zeker de SJ400 besteld! ;)

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Nee, verscherpte controles op alles waar een accu of batterij in kan zitten. Ik kreeg van een paar shops al de waarschuwing hiervoor. Die verstuurden dat soort pakketten alleen nog via oa SP en Dhl. Dat laatste liet me wel lachen, de verzendkosten soms 2 of 3x zo hoog als de inhoud. :)

Verwijderd

Zat eraan te denken om eens iets anders te proberen en een goedkope RC helicopter te kopen. Zat te denken aan deze : http://www.dx.com/p/2065-...r-c-helicopter-red-230014

Iemand enig idee of dat wat is om te kijken of ik het een beetje leuk vindt? :)

Lijkt overigens een kloon te zijn van de Syma S107 maar dat weet ik niet zeker.

[ Voor 13% gewijzigd door Perkouw op 13-08-2014 15:47 ]

• EN-IS
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:17:
Zat eraan te denken om eens iets anders te proberen en een goedkope RC helicopter te kopen. Zat te denken aan deze : http://www.dx.com/p/2065-...r-c-helicopter-red-230014

Ik adviseer je te gaan voor een Quadcopter :) Waarom;
- meer fun / meer vliegplezier
- zijn meer solide dan helikopters
- goedkope quadcopters zijn nog altijd makkelijker en beter te vliegen
- als er wat kapot gaat ook makkelijk te vervangen en goedkoop!

In dit topic hebben we vaak de Hubsan besproken (maak gebruik van de zoekfunctie boven), ook de Cheerson is populair (nu in de aanbieding).
starcopy schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:00:
Nee, verscherpte controles op alles waar een accu of batterij in kan zitten. Ik kreeg van een paar shops al de waarschuwing hiervoor. Die verstuurden dat soort pakketten alleen nog via oa SP en Dhl. Dat laatste liet me wel lachen, de verzendkosten soms 2 of 3x zo hoog als de inhoud. :)
Ah kijk, dat verklaart een hoop. Ik dacht dat er altijd al controles waren alleen nu verscherpte controles :) Helaas heb ik nu alleen maar bestellingen waarin batterijen/accu's in zitten. Het is afwachten.

[ Voor 27% gewijzigd door Perkouw op 13-08-2014 15:46 ]

• Dusche

Dusche

Tja.

Zat eraan te denken om eens iets anders te proberen en een goedkope RC helicopter te kopen. Zat te denken aan deze : http://www.dx.com/p/2065-...r-red-230014#.U7vuyvmSxUU

Ik zou een heli kopen die populair is en dus ook goede (community based) support, ook zijn hier meer onderdelen voor te krijgen, wat handig is met die fragiele wieken. Maar deze ziet er wel leuk uit.

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Zat eraan te denken om eens iets anders te proberen en een goedkope RC helicopter te kopen. Zat te denken aan deze : http://www.dx.com/p/2065-...r-red-230014#.U7vuyvmSxUU

Lijkt overigens een kloon te zijn van de Syma S107 maar dat weet ik niet zeker.
Heb een keer zo een gehaald bij de Bazaar voor 15 euro of het exact dezelfde is weet ik niet.
Maar na paar keer vliegen en vallen raakte het aandrijf tandwieltje van de propeller los en die kon ik niet meer vast maken.

Hopelijk is die van betere kwaliteit.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

EN-IS schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:21:

[...]

Ah kijk, dat verklaart een hoop. Ik dacht dat er altijd al controles waren alleen nu verscherpte controles :) Helaas heb ik nu alleen maar bestellingen waarin batterijen/accu's in zitten. Het is afwachten.
Er zijn al controles sinds begin vorig jaar, die zijn nooit meer of minder geworden. Alleen hebben een hoop webshops geen zin in het extra papierwerk wat het met zich mee brengt. En het aantal koeriersdiensten wat nog zonder het juiste papierwerk accepteerd wordt met de dag minder.
Ook is er een hevige strijd tussen de verschillende koeriersbedrijven (niet diensten) die elkaar voor een paar cent undercutten. Dit soms ten koste van oa. secuur werken.

Misschien dat er meer controles zijn aan de kant van Nederland maar daar heb ik geen zicht op.

Verwijderd

EN-IS schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:21:
[...]

Ik adviseer je te gaan voor een Quadcopter :) Waarom;
- meer fun / meer vliegplezier
- zijn meer solide dan helikopters
- goedkope quadcopters zijn nog altijd makkelijker en beter te vliegen
- als er wat kapot gaat ook makkelijk te vervangen en goedkoop!

In dit topic hebben we vaak de Hubsan besproken (maak gebruik van de zoekfunctie boven), ook de Cheerson is populair (nu in de aanbieding).

[...]

Had ook al even gezocht inderdaad. Quadcopters leken echter meer een learning curve te hebben, klopt dit? De Cheerson had ik al gezien, Hubsan lijkt buiten het budget te zijn (wil voor een eerste speeltje eigenlijk niet over de 20 euro uit, als ik het leuk vindt kan ik dan altijd wat meer investeren)

Overigens de Syma S107 zit rondt dezelfde prijs, en de reserve onderdelen daarvoor zijn goed verkrijgbaar zie ik, dus dat blijft ook nog een optie. Eerst maar de keuze maken tussen Quadcopter of Helicopter. Heb eigenlijk geen zin in een hele steile learning curve dus weet niet of een Quadcopter geschikt is.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2014 15:35 ]

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Kenzi schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:30:
[...]

Er zijn al controles sinds begin vorig jaar, die zijn nooit meer of minder geworden. Alleen hebben een hoop webshops geen zin in het extra papierwerk wat het met zich mee brengt. En het aantal koeriersdiensten wat nog zonder het juiste papierwerk accepteerd wordt met de dag minder.
Ook is er een hevige strijd tussen de verschillende koeriersbedrijven (niet diensten) die elkaar voor een paar cent undercutten. Dit soms ten koste van oa. secuur werken.

Misschien dat er meer controles zijn aan de kant van Nederland maar daar heb ik geen zicht op.
Nope, ze komen het vliegveld niet eens af. Het lijkt er meer op dat ze nu voor hun eigen gemakzucht moeten boeten.

Bij oa chinabuye krijg je nu al onderstaande te zien, die melding staat overigens nog niet zo lang bij. Bij andere oa Ibuygou worden batterijen alleen nog per Dhl verstuurd.

-------------------------------------------------------
Registered Airmail (HongKong Post) With Tracking Number (7-20 working days) - HongKong Post does not carry battery product.

Ik heb nu al van 3 zendingen de melding gehad: returnd to shipper. En die waren verstuurd met MY, PH, HK. En in alle 3 zaten ook batterijen.

En dit zijn allemaal zendingen vanaf begin mei. Alleen 1 met SP en 1 zonder t&t zijn aangekomen met batterijen.

Dus hoe lang het nog gaat duren voordat er of niets meer doorkomt, of dat ze wel de goede papieren erbij doen. (met verhoogde verzendkosten) Wie zal het zeggen. In elk geval beginnen de problemen zich op te stapelen.

• Tommyboy_1908
EN-IS schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:00:
[...]
[...]

Een simpele zoekopdracht op YouTube geeft veel resultaten :) Ik heb geen motor, anders had ik zeker de SJ400 besteld! ;)
Eens, had ik ook al gedaan! Hoopte alleen dat er hier ook iemand was met praktijkervaring maar als ik jou zo hoor hoef ik er niet aan te twijfelen.

Zal eens wat geld apart leggen na de vakantie :)

• Dusche

Dusche

Tja.

starcopy schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:01:
[...]

Nope, ze komen het vliegveld niet eens af. Het lijkt er meer op dat ze nu voor hun eigen gemakzucht moeten boeten.

Bij oa chinabuye krijg je nu al onderstaande te zien, die melding staat overigens nog niet zo lang bij. Bij andere oa Ibuygou worden batterijen alleen nog per Dhl verstuurd.

Registered Airmail (HongKong Post) With Tracking Number (7-20 working days) - HongKong Post does not carry battery product.

Ik heb nu al van 3 zendingen de melding gehad: returnd to shipper. En die waren verstuurd met MY, PH, HK. En in alle 3 zaten ook batterijen.

En dit zijn allemaal zendingen vanaf begin mei. Alleen 1 met SP en 1 zonder t&t zijn aangekomen met batterijen.

Dus hoe lang het nog gaat duren voordat er of niets meer doorkomt, of dat ze wel de goede papieren erbij doen. (met verhoogde verzendkosten) Wie zal het zeggen. In elk geval beginnen de problemen zich op te stapelen.
Ik heb in juni powerbanks besteld bij TD en allemaal zonder problemen binnengekomen. Misschien dat TD met een andere carrier werkt :?

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Dusche schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:12:
[...]

Ik heb in juni powerbanks besteld bij TD en allemaal zonder problemen binnengekomen. Misschien dat TD met een andere carrier werkt :?
Het is denk ik wat kenzi ook al zegt, carrier afhankelijk. En een beetje geluk is ook niet weg. Met die aantallen die per dag binnenkomen, is niet alles af te vangen. Maar het wordt wel lastiger.

• zxcvb
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:32:
[...]

Had ook al even gezocht inderdaad. Quadcopters leken echter meer een learning curve te hebben, klopt dit? De Cheerson had ik al gezien, Hubsan lijkt buiten het budget te zijn (wil voor een eerste speeltje eigenlijk niet over de 20 euro uit, als ik het leuk vindt kan ik dan altijd wat meer investeren)

Overigens de Syma S107 zit rondt dezelfde prijs, en de reserve onderdelen daarvoor zijn goed verkrijgbaar zie ik, dus dat blijft ook nog een optie. Eerst maar de keuze maken tussen Quadcopter of Helicopter. Heb eigenlijk geen zin in een hele steile learning curve dus weet niet of een Quadcopter geschikt is.
Ik zou dan voor de Cheerson CX-10 gaan. Kost maar 15 euro en is snel te leren vliegen. Extra setje propellers is wel handig. Heb je veel meer plezier van dan een gewone rc heli in die prijsklasse.

Verwijderd

zxcvb schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:20:
[...]

Ik zou dan voor de Cheerson CX-10 gaan. Kost maar 15 euro en is snel te leren vliegen. Extra setje propellers is wel handig. Heb je veel meer plezier van dan een gewone rc heli in die prijsklasse.
Daar zit ik ook aan te denken. Maar waarom een extra setje propellors? Zijn ze zo fragiel?

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Ervaringen over Hubsans etc kan je beter hier kwijt:
Het Grote Drone / Multirotor topic - deel I

Dit is een shopping topic :D

• Dusche

Dusche

Tja.

Wil ik iets bij BG bestellen kan dat niet meer met creditcard, weet iemand wanneer dit is/word opgelost?

• zxcvb
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:23:
[...]

Daar zit ik ook aan te denken. Maar waarom een extra setje propellors? Zijn ze zo fragiel?
Lees even een stuk of wat reacties terug...

• EN-IS
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 15:32:

Ik spreek uit eigen ervaring, Quadcopters hebben een learning curve ja, alleen is dit niet veel meer dan de helicopters. Het is snel wennen en het vliegt echt lekker (en vooral stabieler). :)

• metallicelmo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-05-2021
Iemand ervaring met Doogee Voyager smartphones? Ik heb eigenlijk voor de lol zo'n DG300 besteld via DealExtreme, zonder problemen binnen gekregen en alles werkt vlekkeloos, behalve bluetooth i.c.m. met mijn carkit.. Hij wil gewoon niet verbinden, iPhone doet het wel prima op de carkit. Iemand tips hoe dit stap voor stap te kunnen uitpluizen om te zien waar het fout gaat?

Verwijderd

EN-IS schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:37:
[...]

Ik spreek uit eigen ervaring, Quadcopters hebben een learning curve ja, alleen is dit niet veel meer dan de helicopters. Het is snel wennen en het vliegt echt lekker (en vooral stabieler). :)
Dan ga ik een Cheerson CX-10 aanschaffen. :) Zometeen maar even bestellen.

• Dusche

Dusche

Tja.

• EN-IS
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:44:
Dan ga ik een Cheerson CX-10 aanschaffen. :) Zometeen maar even bestellen.
In de aanbieding bij TinyDeal en nog een tip, kies op TinyDeal voor euro (links boven dacht ik), betere koers als PayPal :)
Zo op het eerste gezicht zijn het dezelfde Klick, ik had het ook niet gezien. Ik zie wel een verschil met Date added: -datum-. Eerste waar je naar linkt is nieuwer misschien?
Dusche schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:36:
Wil ik iets bij BG bestellen kan dat niet meer met creditcard, weet iemand wanneer dit is/word opgelost?
Tip; koppel anders je CC met PayPal, kun je alsnog met je CC betalen via PayPal ;)

[ Voor 15% gewijzigd door EN-IS op 08-07-2014 16:50 ]

• Dusche

Dusche

Tja.

EN-IS schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:49:
[...]

Zo op het eerste gezicht zijn het dezelfde Klick, ik had het ook niet gezien. Ik zie wel een verschil met Date added: -datum-. Eerste waar je naar linkt is nieuwer misschien?
Eerste link heb ik van chinakorting.nl, ik zal ze wel alle twee bestellen kijken welke beter is.

• EN-IS
Dusche schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 16:52:
Eerste link heb ik van chinakorting.nl, ik zal ze wel alle twee bestellen kijken welke beter is.
Klopt, de aanbieding heb ik vandaag erop geplaatst :) Ik heb het even opnieuw gecontroleerd, de eerste moet je hebben (waarvan ik de aanbieding heb geplaatst), die is van Klick zelf, de andere is de algemene (merkloos/universal).

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online

KennyPlox

feest vierende banaan

Oeh, weer een snelle levering hier.
30ste verzonden, net binnen. Wireless charger besteld bij DX

Ding werkt ook nog, wel even een speaker moeten vermoorden die erin zat, maar dat maakte niet uit

denk ik dan...

Verwijderd

Zojuist de Cheerson CX-10 besteld bij Tinydeal. Helaas wel een uitgestelde bankbetaling via paypal omdat het mijn eerste transactie is met mijn nieuwe bankrekeningnummer. :( iemand enige idee of ze dan gewoon shippen of dat ze de betaling afwachten (die 6-10 werkdagen duurt) en dan pas gaan shippen?

• Ttje

Ttje

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:28:
Zojuist de Chensoon CX-10 besteld bij Tinydeal. Helaas wel een uitgestelde bankbetaling via paypal omdat het mijn eerste transactie is met mijn nieuwe bankrekeningnummer. :( iemand enige idee of ze dan gewoon shippen of dat ze de betaling afwachten (die 6-10 werkdagen duurt) en dan pas gaan shippen?
Ik had bij banggood (voor mij de 1e keer uitgestelde betaling) het 2e, dus ik denk dat ze eerst het geld willen.
Het duurt indd lang!
Maar mijn vriend zei dat het na de 1e of 2e keer minder lang duurt (teminste dat is zijn ervaring :P)

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:17
KennyPlox schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:08:
Oeh, weer een snelle levering hier.
30ste verzonden, net binnen. Wireless charger besteld bij DX

Ding werkt ook nog, wel even een speaker moeten vermoorden die erin zat, maar dat maakte niet uit
Welke als ik vragen mag? Ik lees namelijk vaak verhalen dat de goedkopere erg inefficiënt zijn en warm kunnen worden enzo. De wat duurdere komen in de buurt van wat ik bij de toko kan halen voor 20 euro.

Verwijderd

Ttje schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:02:
[...]

Ik had bij banggood (voor mij de 1e keer uitgestelde betaling) het 2e, dus ik denk dat ze eerst het geld willen.
Het duurt indd lang!
Maar mijn vriend zei dat het na de 1e of 2e keer minder lang duurt (teminste dat is zijn ervaring :P)
Daar ging ik al van uit inderdaad. :P maar had nog de hoop dat ze gewoon zouden shippen. :)

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online

KennyPlox

feest vierende banaan

Heilige Kaas schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:15:
[...]

Welke als ik vragen mag? Ik lees namelijk vaak verhalen dat de goedkopere erg inefficiënt zijn en warm kunnen worden enzo. De wat duurdere komen in de buurt van wat ik bij de toko kan halen voor 20 euro.
Kwam eigenlijk meer door deze review van Foritain. Prachtige review
Heb hem nog niet echt kunnen testen ofzo, maar hij laad wel op. Wat Foritain in zijn review zegt is dat het wat langer duurt met opladen.

denk ik dan...

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik heb ook een goedkope wireless charger uit China gehaald en vond hem goed werken. Efficient is em natuurlijk niet, maar was wel bijzonder handig voor 3 maand op een gsm te kunnen werken zonder een werkende USB poort :)

• Llewy
[...]

Niemand? Led zaklamp? :)

Ik heb zelf een tijd terug daar de Cree Led XM-L T6 1200LM gekocht (een tweaker had toen een deal gemaakt - dat wil ik dus nu ook doen :)), erg content mee (met coupon code was die $18,18) en gebruik het nu bijna een jaar. Heb toen wel twee Panasonic 18650 (beschermd) batterijen moeten kopen.

Dezelfde zaklamp is het afgelopen jaar sterk in prijs gedaald, nu ongeveer $8.50. Als er geinteresseerden zijn, kan ik ze vragen nog wat met de prijs te doen :)

[...]

Ik wil er wel twee, als je ook een leuke tip hebt voor 6xbatterijen en 3x laders :)

Andere zaklamp mag uiteraard ook ;)

• EN-IS
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 17:28:
Zojuist de Cheerson CX-10 besteld bij Tinydeal. Helaas wel een uitgestelde bankbetaling via paypal omdat het mijn eerste transactie is met mijn nieuwe bankrekeningnummer. :( iemand enige idee of ze dan gewoon shippen of dat ze de betaling afwachten (die 6-10 werkdagen duurt) en dan pas gaan shippen?
Jammer, want het duurt even voordat ze de betaling ontvangen en dan pas gaan ze je bestelling verwerking, zie mijn post een paar pagina's terug;
EN-IS in "[Ervaringen] Online shoppen in China"
Llewy schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 18:38:
Ik wil er wel twee, als je ook een leuke tip hebt voor 6xbatterijen en 3x laders :)

Andere zaklamp mag uiteraard ook ;)
Goed! Noteer ik dat :) Batterijen kun je beter bij Fasttech.com of een ander soortgelijk website halen (beschermde panasonic batterijen). Ik zal eens kijken of ze ook bij Tmart goede laders hebben :)
Pagina: 1 ... 90 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]