Er is ook een 3-mode variant. Op de minder felle stand gebruikt hij maar 1/3 van de stroom, dus gaat 3x zo lang mee. Met een 14500 3.7 V Li-Ion accu geeft hij veel feller licht dan met een 1.5V AA.Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 10:21:
[...]
Misschien dan gewoon eentje voor de heb bestellen, alleen die zaklampen schijnen wel batterijen te vreten.
Je kunt er normale of van die oplaadbare batterijen in doen en zo'n batterij gaat dan een uur mee heb ik online gelezen.
Zit al een maand te wachten op wat GoPro accessoires van Dx.com maar ik begrijp dat dat niet overdreven lang is...
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Die Ultrafires zijn in werkelijkheid ca. 1000mAh, dus ik gok 1x als het een 7 inch is met 3000 mAh accu en een halve keer als het een 10 inch is met 6000 mAh accuViezeVis schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:54:
Vandaag heb ik van BuyInCoins alles binnengekregen. De 4 4900MaH batterijen en de case. De case bevalt mij heel erg, heeft helaas geen passthrough charging. Wel heeft 'ie een zaklampje. Wow!
Valt mij op dat het relatief lang duurt voordat de laatste batterij echt vol is. Ik ga bijhouden hoe vaak ik mijn tablet kan opladen met deze powerbank.
Vraagje, ik ga binnenkort naar China en zou graag in 1 vd grote steden (weet nog niet waar ik heen vlieg) een rollende draagbare speaker meenemen, iets als de Ion Blockrocker...iemand tips voor goede winkels daarvoor?
jammer, geen paypall betaling.
Kijken of ik ze ergens anders ook kan vinden.
g
g
RobertowNL schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 18:43:
Cocoon lijken de Chinese versies te heten
http://www.aliexpress.com...101,100003569&groupsort=1
Best handig voor in een tas. Ook maar eens 1 bestellen
Je kan in een electronicazaak gaan kijken. Het klinkt misschien raar, maar online kopen is vaak makkelijker en goedkoper. In een mall hanteren ze weer geen internetprijzen. In een kleine afgelegen winkel moet je je maar afvragen of je geen imitatie spul krijgt.B.A.L. schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:01:
Vraagje, ik ga binnenkort naar China en zou graag in 1 vd grote steden (weet nog niet waar ik heen vlieg) een rollende draagbare speaker meenemen, iets als de Ion Blockrocker...iemand tips voor goede winkels daarvoor?
Ligt eraan welke stad, Beijing & Shanghai = duur (Suning, BestBuy etc). Shenzhen = goedkoop als je bijv naar SEG Plaza / HQB gaat. Hou er wel rekening mee dat als je iets daar in de winkel koopt garantie vaak tot aan de deur isB.A.L. schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:01:
Tevens, je wil dat ding mee terug nemen het vliegtuig in? Lijkt me te groot / zwaar voor handbage. En "Lead-acid rechargeable" ... vinden ze ook niet zo fijn in het vliegtuig zonder de juiste verzend documenten (IATA regels omtrent vervoer batterijen).
Tip: koop dat ding online of in NL.
Ik heb dat een tijd terug uitgerekend en in vergelijking met de Xiaomi/Romoss Powerbank is zo'n DIY niet rendabel, minder laadvermogen, design aspect (losse onderdelen), en is minimaal net zo duur en in sommige gevallen zelfs duurder.lutkeveld schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:26:
Hoeveel kost het nou samen? Volgensmij is zo'n DIY powerbank niet echt rendabel als je de cellen nog moet halen. Al helemaal met die '4900mAh' cellen van Ultrafire. Wel handig als je nog een stapel 18650's hebt liggen.
http://www.amazon.com/Coc...nizer-Black/dp/B002HU27UWjoppe113 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:20:
jammer, geen paypall betaling.
g
[...]
Niet uit china maar ook niet belachelijk duur.
Waarschuwing ivm BangGood & tablets:
Ik heb een FNF iFive Mini 3GS besteld en heb shipping methode NL Direct gekozen. Ik moet zeggen dat ik wel in België woon, dus ik had een vermoeden dat het een dagje langer ging duren dan naar NL, maar toch.
Nu: ze hebben het met Sweden Post gestuurd!
Volgens Banggood hebben ze dat bewust gedaan om 2 redenen:
1) NLDirect heeft geen tracking code. En daarvoor is een tablet te duur om het te versturen. Pure BS dus. En zelfs dan, waarom staat dat bij shipping opties? Haal het er dan uit!
2) Het is heel duur om het verzekerd te verzenden via NLDirect. Ik heb er toch voor betaald (nuja, 50cent), maar toch.
Mijn probleem is dat mijn vorige 2 pakjes via Sweden post 2.5 en 3 maanden onderweg waren (zonder douane). Als deze even lang gaat duren zal ik niet tevreden zijn! In dat geval wil ik minstens 50% refund. En eigenlijk zelfs 100% refund!
Ik vind dit onaanvaardbaar en dit kan misschien als waarschuwing voor mensen die BangGood gebruiken dienen.
Ze bieden me een compensatie van 100BG punten. Heb het niet aanvaard omdat ik dat een onaanvaardbare compensatie vind.
Als het binnen 2 weken hier niet is (10werkdagen), neem ik nogmaals contact met hun op en eventueel PayPal. Er staat duidelijk dat NL Direct 7-10 werkdagen duurt. Dus als het dan nog niet aankomt, vraag ik desnoods via Paypal een partial refund.
Heeft iemand ervaring hiermee? Zijn er andere manieren dan via chat om mijn compensatie te krijgen? Had ik dat geweten, had ik wel 10$ meer betaald en het via DHL laten afkomen door op Aliexpress te bestellen.
Ik heb een FNF iFive Mini 3GS besteld en heb shipping methode NL Direct gekozen. Ik moet zeggen dat ik wel in België woon, dus ik had een vermoeden dat het een dagje langer ging duren dan naar NL, maar toch.
Nu: ze hebben het met Sweden Post gestuurd!
Volgens Banggood hebben ze dat bewust gedaan om 2 redenen:
1) NLDirect heeft geen tracking code. En daarvoor is een tablet te duur om het te versturen. Pure BS dus. En zelfs dan, waarom staat dat bij shipping opties? Haal het er dan uit!
2) Het is heel duur om het verzekerd te verzenden via NLDirect. Ik heb er toch voor betaald (nuja, 50cent), maar toch.
Mijn probleem is dat mijn vorige 2 pakjes via Sweden post 2.5 en 3 maanden onderweg waren (zonder douane). Als deze even lang gaat duren zal ik niet tevreden zijn! In dat geval wil ik minstens 50% refund. En eigenlijk zelfs 100% refund!
Ik vind dit onaanvaardbaar en dit kan misschien als waarschuwing voor mensen die BangGood gebruiken dienen.
Ze bieden me een compensatie van 100BG punten. Heb het niet aanvaard omdat ik dat een onaanvaardbare compensatie vind.
Als het binnen 2 weken hier niet is (10werkdagen), neem ik nogmaals contact met hun op en eventueel PayPal. Er staat duidelijk dat NL Direct 7-10 werkdagen duurt. Dus als het dan nog niet aankomt, vraag ik desnoods via Paypal een partial refund.
Heeft iemand ervaring hiermee? Zijn er andere manieren dan via chat om mijn compensatie te krijgen? Had ik dat geweten, had ik wel 10$ meer betaald en het via DHL laten afkomen door op Aliexpress te bestellen.
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Geef 'm dan wel de link naar de GOEIE amazonBartske schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:48:
[...]
http://www.amazon.com/Coc...nizer-Black/dp/B002HU27UW
Niet uit china maar ook niet belachelijk duur.
http://www.amazon.de/s/re...ps%2Ck%3Acocoon%20grid-it
En als je 't echt wil oprollen zoals dat ding van mij, hier ff kijken :
http://www.amazon.de/Univ...sr=8-4&keywords=butterfox
Via dat Butterfox oprolding van ik bij die van mij terecht gekomen, die ik dan toch maar via eBay heb besteld...
Dit Grid-It's zijn trouwens bazendingen, heb er zelf denk ik een 7-tal in gebruik, van klein tot groot...
[ Voor 43% gewijzigd door dodge_911 op 03-07-2014 12:04 ]
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Dat iets normaal zo is betekend het niet dat het altijd zo is. Banggood belooft dacht ik niet dat het binnen 10 dagen is, dat is de verwachte levertijd.krissie100 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:59:
[...]
deze reactie slaat nergens op kenzi:
als je bij banggood het met netherland direct mail laat verzenden zijn bij mij tot nu toe alle pakketjes binnen 10 dagen binnen
druk en typefouten voorbehouden
en aan die verwachte levertijd voldoen ze duslutkeveld schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 12:07:
[...]
Dat iets normaal zo is betekend het niet dat het altijd zo is. Banggood belooft dacht ik niet dat het binnen 10 dagen is, dat is de verwachte levertijd.
wat wil je met deze opmerking zeggen??
Verwijderd
Gewoon via Taobao kopen, dat kun je via Zarmark wel regelen als het je zelf niet luktRussel88 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 11:30:
[...]
Je kan in een electronicazaak gaan kijken. Het klinkt misschien raar, maar online kopen is vaak makkelijker en goedkoper. In een mall hanteren ze weer geen internetprijzen. In een kleine afgelegen winkel moet je je maar afvragen of je geen imitatie spul krijgt.
Als je wilt dat je je spullen zeker weten voor tijd X hebt, moet je het niet in China bestellen
Vaak bu'j te bang!
Hebben ze in China vertraging bij de post ofzo?
Heb een aantal items rond 16 juni op eBay besteld. Normaal gesproken is het er ALTIJD binnen 2 weken. Nu echter al een week lang niks ontvangen
Ook iets van 8 juni is er nog niet
Heb een aantal items rond 16 juni op eBay besteld. Normaal gesproken is het er ALTIJD binnen 2 weken. Nu echter al een week lang niks ontvangen
[ Voor 8% gewijzigd door ThinkPad op 03-07-2014 13:22 ]
[ Voor 86% gewijzigd door Perkouw op 03-07-2014 13:40 ]
Nee, er is geen vertraging. De verzendtijden zitten nog steeds rond hetzelfde. Binnen 2 weken is snel en zeker niet gemiddeld.ThinkPadd schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 13:22:
Hebben ze in China vertraging bij de post ofzo?
Heb een aantal items rond 16 juni op eBay besteld. Normaal gesproken is het er ALTIJD binnen 2 weken. Nu echter al een week lang niks ontvangenOok iets van 8 juni is er nog niet
Gemiddelde verzendtijd voor Nederland is 2.5 / 3 weken. Ja, het kan sneller, ja het kan ook trager.
Met mijn Hubsan quadcopter precies hetzelfde. Gekozen voor Netherlands direct mail en toch via Sweden Post gegaan. Nu duurde het bij mij de laatste keren geen 2,5 maand met SE, maar een maand kan het zo worden i.p.v. 7-10 dagen. Ik zal maar eens zeuren dat ik m'n 23 cent terug wil.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Bij Banggood 2 dingen besteld op de 22e, 1e pakketje werd dezelfde dag nog verzonden en de andere de 23e. Worden net afgeleverd. NL direct gekozen
denk ik dan...
*knip* en nou kappen, we blijven niet waarschuwen.
[ Voor 84% gewijzigd door gambieter op 03-07-2014 15:34 ]
Idem.KennyPlox schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:48:
Bij Banggood 2 dingen besteld op de 22e, 1e pakketje werd dezelfde dag nog verzonden en de andere de 23e. Worden net afgeleverd. NL direct gekozen
Ik heb zojuist mijn bestelling van Bannggood via NL Direct Mail ontvangen van de postbode. Voor het eerst gebruik gemaakt van NL Direct Mail. 23ste besteld, beide bestellingen 25ste verstuurd, vandaag ontvangen.
Lekker snel alleen buiten de NL Direct mail ontving ik ook weleens het binnen een week of twee. Ook kwam het een keer voor dat het 2 maanden duurde
Ik twijfel wel aan de echtheid van de Grijze Xiaomi Mi Charger die ik heb ontvangen, ik kan deze helaas niet vergelijken met de de grijswitte die ik heb. Pass through chargen werkt wel. Effe verder testen.
.
[ Voor 43% gewijzigd door EN-IS op 03-07-2014 17:07 ]
Mn hdd enclosure is nu al deaud, wordt wel als extern apparaat herkent, maar ik kan erniet naar toe lezen of schrijven.
Bedankt voor de reactie. Ik ga de werkwijze maar uitzoeken om via mijn CC maatschappij een deel van het geld terug te halen.Joosie200 schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 01:44:
Ik zou zeker de transactie gaan betwisten ja via je creditcardmaatschappij. Dan krijg je een betwistingformulier waarop je kunt aangeven met welke reden je betwist en de correspondentie per email tussen jou en DX toevoegen (is vereist) als bewijs. Vervolgens gaat de creditcardmaatschappij erachter aan en krijg je gewoon je geld terug onder voorbehoud. En als ze dan de betwisting in jouw voordeel besluiten definitief.
Ik heb 2x hdmi kabel, 2x GoPro mount besteld. Dus geen batterij of iets.whyz schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:42:
Toevallig hier ook 2 accu's besteld waar ik dus nu ook al meer dan 30 dagen op aan het wachten ben bij DX. Ik moest ook ff een week extra wachten maar als ik jou verhaal zo lees denk ik niet dat ze nog aankomen.
Nope, gemiddeld heb ik het wel binnen 6 weken, nu een order van half april nog niet ontvangen, terwijl de één dag later bestelde order al weken in gebruik is.EvaluationCopy schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 10:58:
Zit al een maand te wachten op wat GoPro accessoires van Dx.com maar ik begrijp dat dat niet overdreven lang is...
De 2de Xiaomi powerbank is binnen heb nu de goude versie ik heb hem nog niet gecontroleerd via pass through maar wel op usb ingang en die tekst en lampjes hij kwam in een kartonnen doosje. Ook een sipik sk68 bestelt om de verzendkosten free te krijgen, ik had hem wel groter verwacht
.
Zo! Net besloten dat ik klaar ben met Dealextreme. Van mijn bestelling van een aantal usb laders en kabels die ik medio Januari binnen kreeg is nu alles stuk.
Kwaliteit leek de laatste 2 jaar al minder te worden maar dit is ronduit belachelijk!
Iemand suggestie voor een leverancier van dit soort dingen die niet van die ontzettend onbetrouwbare troep verkoopt?
Kwaliteit leek de laatste 2 jaar al minder te worden maar dit is ronduit belachelijk!
Iemand suggestie voor een leverancier van dit soort dingen die niet van die ontzettend onbetrouwbare troep verkoopt?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Waar kan je het beste de Xiaomi Powerbank bestellen op dit moment. Ben aan het terug lezen, maar wil het liefst toch even weten waar jullie denken dat ik het beste kan bestellen? (origineel en snelste levering)
Ik heb een goude en zilver bij EU direct DX gehaald omdat ze 5-7 dagen shipping hadden. Alleen ze hebben ook handeling tijd nodig wat ook 2-4 dagen kan duren, dus zeg maar 10 dagen dat hij onderweg is exc. douane tijd.MrGangstaQ schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 23:15:
Waar kan je het beste de Xiaomi Powerbank bestellen op dit moment. Ben aan het terug lezen, maar wil het liefst toch even weten waar jullie denken dat ik het beste kan bestellen? (origineel en snelste levering)
Chinabuye en DX zijn origineel, Banggood zou ook origineel verkopen maar die hadden een aantal fake's. Echt snel word het nooit uit China tenzij je €20 of hoger aan dure verzenders (dhl,fedex,ups) betaalt.
Dat is het ook niet waard als je nog extra kosten krijgt als je over 22 euro gaat, dan is shoppen in China niet meer zo goedkoop.
Je kan gewoon een ticket indienen. Ik krijg dan altijd de keus of ik een nieuwe wil of geld terug.Wijnands schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 22:23:
Zo! Net besloten dat ik klaar ben met Dealextreme. Van mijn bestelling van een aantal usb laders en kabels die ik medio Januari binnen kreeg is nu alles stuk.
Mijn grijze die begin deze week binnenkwam van BG is genuine, kan ik meldenHippowave schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 23:24:
[...]
Banggood zou ook origineel verkopen maar die hadden een aantal fake's.
Denken jullie dat de volgende kabel een goeie combo is met de xiaomi 10400 powerbank?
http://www.banggood.com/P...-Smartphone-p-926610.html
http://www.banggood.com/P...-Smartphone-p-926610.html
Verwijderd
Ik heb gister drie van die via USB oplaadbare batterijen gekocht bij Banggood voor iets meer dan € 6.
Dit soort batterijen lijken mij een stuk handigere dan steeds nieuwe kopen of zo'n oplader voor gewone oplaadbare batterijen.
Dit soort batterijen lijken mij een stuk handigere dan steeds nieuwe kopen of zo'n oplader voor gewone oplaadbare batterijen.
Hoe is jullie ervaring met het bestellen van losse Lithium-ion accu's op dit moment?
Hebben de meeste shops en e-bay verkopers hun documentatie en verzendwijze inmiddels voldoende op orde zodat het ook daadwerkelijk in NL aankomt?
Ik wil voor mijn fotocamera een extra accu'tje bijbestellen, maar een half jaar geleden kwam zelfs een 9V Ni-MH blokje al niet door de export-scan.
De meeste shops blijven nieuwe Lithium-ion accu's toevoegen, dus het zou logisch zijn om aan te nemen dat ze het verzenden op orde hebben.
Hoe zijn jullie ervaringen op dit moment?
Hebben de meeste shops en e-bay verkopers hun documentatie en verzendwijze inmiddels voldoende op orde zodat het ook daadwerkelijk in NL aankomt?
Ik wil voor mijn fotocamera een extra accu'tje bijbestellen, maar een half jaar geleden kwam zelfs een 9V Ni-MH blokje al niet door de export-scan.
De meeste shops blijven nieuwe Lithium-ion accu's toevoegen, dus het zou logisch zijn om aan te nemen dat ze het verzenden op orde hebben.
Hoe zijn jullie ervaringen op dit moment?
Ik heb onlangs 2x266520 Li-ion batterijen ontvangen. Het was wel verzonden met Singapore Post.
Hier gisteren de rugzak binnengekregen die ik besteld had via Banggood en had laten verzenden via Netherland Direct Mail.
23-06 besteld
24-06 processed
25-06 shipped
03-07 thuis ontvangen
http://www.banggood.com/M...l-Backpacks-p-929232.html
Fijne rugzak voor gewoon een dagje uit en handbagage in het vliegtuig enzo. Valt niet tegen voor die 12 euro. Ook ideale verzendmethode dat Netherland Direct Mail. Het was verpakt in dezelfde soort grijze plastic zakken als bijvoorbeeld Wehkamp ook in levert. En verzonden vanuit Schiedam volgens mij.
23-06 besteld
24-06 processed
25-06 shipped
03-07 thuis ontvangen
http://www.banggood.com/M...l-Backpacks-p-929232.html
Fijne rugzak voor gewoon een dagje uit en handbagage in het vliegtuig enzo. Valt niet tegen voor die 12 euro. Ook ideale verzendmethode dat Netherland Direct Mail. Het was verpakt in dezelfde soort grijze plastic zakken als bijvoorbeeld Wehkamp ook in levert. En verzonden vanuit Schiedam volgens mij.
Op Aliexpress 2 hoesjes besteld (tot € 10 dollar). Deze is op 16 juni verstuurd maar nog niet ontvangen.
Nu kan het volgens mij 4-6 weken duren maar wanneer moet ik aan de bel trekken? Ik heb trouwens betaald met cc.
Nu kan het volgens mij 4-6 weken duren maar wanneer moet ik aan de bel trekken? Ik heb trouwens betaald met cc.
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Sorry, maar 2,5 week is veel te vroeg om te klagen. Na een maand mag je pas lichtelijk ongerust raken. (en dat is nog niet eens extreem lang)Mandrake466 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:38:
Op Aliexpress 2 hoesjes besteld (tot € 10 dollar). Deze is op 16 juni verstuurd maar nog niet ontvangen.
Introductie
Ik was al een tijdje op zoek naar een zaklamp en wilde er een uit proberen en uiteindelijk na een korte zoektocht bij deze uitgekomen onder andere vanwege de aparte kleur. Dus hierbij de review ervan.
Artikel:CREE XML T6 LED Zoom Torch Flashlight +Charger for Hiking 5 Modes
Link: http://www.eachbuyer.com/...iking-5-modes-p31952.html
Prijs: 20,69 Dollar
Verzendkosten: Geen
Winkel: Eachbuyer.com
Verzending:
Mijn pakketje is verzonden met Sweden Post. Heb eigenlijk nooit eerder gebruik gemaakt van Sweden Post. Ik had verwacht dat het wel een tijdje kon duren voor het zou arriveren maar ik was positief verrast. 13 Juni is het pakketje verzonden en al 19 Juni werd het geleverd. Binnen 1 week had ik het dus binnen. Thumbs up voor Sweden Post en Eachbuyer.
Verpakking:
De zaklamp was verpakt in de bekende vuilniszak
Voor de rest was alles in een plastic zak met bescherming eromheen. Alles is heel aangekomen. Dus niks op aan te merken.

Inhoud:
De inhoud bestaat uit de zaklamp, een 18650 batterij en een lader voor deze batterij.
Helaas heeft deze lader een Amerikaanse stekker waardoor er een Europese adapter is meegeleverd.

Ervaring:
Ik had er eigenlijk niet zo heel veel van verwacht maar de zaklamp geeft aardig wat licht en heeft 5 opties. Daarnaast voelt het stevig en kwalitatief aan. Er zijn 3 standen voor het licht, laag, midden en hoog. Daarnaast heb je ook knipperende licht en iets wat op SOS lijkt
. Ik heb de zaklamp een aantal keer uitgetest en het werkte prima heb niet heel uitgebreid getest met batterijduur etc.. Maar voor zo ver ik heb kunnen ontdekken is het een prima product.

Foto's:

Eind Oordeel:
Al met al is het een mooie complete zaklamp. Alles is inbegrepen waardoor direct de zaklamp kan gebruiken en niet eerst nog batterijen of wat dan ook moet bij bestellen. De prijs had wel iets lager gemogen en het is jammer dat de lader niet direct Europees is en je nog een adapter moet gebruiken. Voor de rest ben ik er tevreden mee.
Ik was al een tijdje op zoek naar een zaklamp en wilde er een uit proberen en uiteindelijk na een korte zoektocht bij deze uitgekomen onder andere vanwege de aparte kleur. Dus hierbij de review ervan.
Artikel:CREE XML T6 LED Zoom Torch Flashlight +Charger for Hiking 5 Modes
Link: http://www.eachbuyer.com/...iking-5-modes-p31952.html
Prijs: 20,69 Dollar
Verzendkosten: Geen
Winkel: Eachbuyer.com
Verzending:
Mijn pakketje is verzonden met Sweden Post. Heb eigenlijk nooit eerder gebruik gemaakt van Sweden Post. Ik had verwacht dat het wel een tijdje kon duren voor het zou arriveren maar ik was positief verrast. 13 Juni is het pakketje verzonden en al 19 Juni werd het geleverd. Binnen 1 week had ik het dus binnen. Thumbs up voor Sweden Post en Eachbuyer.
Verpakking:
De zaklamp was verpakt in de bekende vuilniszak

Inhoud:
De inhoud bestaat uit de zaklamp, een 18650 batterij en een lader voor deze batterij.
Helaas heeft deze lader een Amerikaanse stekker waardoor er een Europese adapter is meegeleverd.

Ervaring:
Ik had er eigenlijk niet zo heel veel van verwacht maar de zaklamp geeft aardig wat licht en heeft 5 opties. Daarnaast voelt het stevig en kwalitatief aan. Er zijn 3 standen voor het licht, laag, midden en hoog. Daarnaast heb je ook knipperende licht en iets wat op SOS lijkt

Foto's:

Eind Oordeel:
Al met al is het een mooie complete zaklamp. Alles is inbegrepen waardoor direct de zaklamp kan gebruiken en niet eerst nog batterijen of wat dan ook moet bij bestellen. De prijs had wel iets lager gemogen en het is jammer dat de lader niet direct Europees is en je nog een adapter moet gebruiken. Voor de rest ben ik er tevreden mee.
Heeft iemand ervaring met waterdichte Chinese GU10 lampen? Ik ben op zoek naar een 6-tal, die goed tegen vocht kunnen (moet in de badkamer komen -> stoom).
Ik heb op het moment wel 6 LED lampen van Ohmeron hangen, maar die zijn identiek aan de 2$ lampen op BG e.d. Een van de 6 lampen is vanbinnen volledig doorroest, weet niet in welke staat de andere lampen zijn.
Ik heb op het moment wel 6 LED lampen van Ohmeron hangen, maar die zijn identiek aan de 2$ lampen op BG e.d. Een van de 6 lampen is vanbinnen volledig doorroest, weet niet in welke staat de andere lampen zijn.
[ Voor 40% gewijzigd door Dima_2005 op 04-07-2014 11:14 ]
Hartelijk dank voor de mooie review! Ik was al opzoek naar een degelijke zaklamp en zal deze zeker gaan overwegen.Emrulez schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:22:
Introductie
...
PhilipsDima_2005 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:11:
Heeft iemand ervaring met waterdichte Chinese GU10 lampen? Ik ben op zoek naar een 6-tal, die goed tegen vocht kunnen (moet in de badkamer komen -> stoom).
Je link wijst naar een lamp voor $13.99, ander type of verkeerd moment gekocht?
Overigens is $13,99 beter aan de prijs, die dingen koop je hier voor RMB 29 / 39 ( =$5).
Die charger is de standaard die je hier in China er bij krijgt, aangezien China ook NEMA stopcontacten gebruikt. Vind de charger wel een beetje gammel tho als je hem in de muur plugt, die van jou ook?
Vandaag mijn 12x telescoopje binnengekregen dat ik besteld had bij Dealextreme.
Geen mooi verloop van shippingtijden dit keer, had 'm laten versturen met Standard shipping.
18/06 besteld, 04/07 geleverd - 19 dagen via Standard shipping, dus.
Da's zelfs korter dan sommige dingen die ik via Registered Airmail laat afkomen...
Geen mooi verloop van shippingtijden dit keer, had 'm laten versturen met Standard shipping.
18/06 besteld, 04/07 geleverd - 19 dagen via Standard shipping, dus.
Da's zelfs korter dan sommige dingen die ik via Registered Airmail laat afkomen...
Dat zaklampje lijkt wel heel erg veel op de mijne...
http://www.everbuying.com/product305838.html
Ik heb er 4,50 voor betaald, zonder lader, dat wel...
Inderdaad een enorme bak licht voor zo'n klein zaklampje!
http://www.everbuying.com/product305838.html
Ik heb er 4,50 voor betaald, zonder lader, dat wel...
Inderdaad een enorme bak licht voor zo'n klein zaklampje!
Hij is blijkbaar in de aanbieding. ten tijden van de review was het rond de 20. Het is niet de meest kwalitatieve lader inderdaad. Maar kan er mee door. kwaliteit kost nou eenmaal wat meer.Kenzi schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:32:
[...]
Je link wijst naar een lamp voor $13.99, ander type of verkeerd moment gekocht?
Overigens is $13,99 beter aan de prijs, die dingen koop je hier voor RMB 29 / 39 ( =$5).
Die charger is de standaard die je hier in China er bij krijgt, aangezien China ook NEMA stopcontacten gebruikt. Vind de charger wel een beetje gammel tho als je hem in de muur plugt, die van jou ook?
Dima_2005 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:11:
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Besteld op 20 juni, kwam gisteren binnen.
http://i.imgur.com/LUBl1zJ.jpg
Wat krimpkous. Gekozen bij bestelling voor Netherland direct mail(op de envelop stond een adres in Schiedam), was een paar cent extra. Naar mijn idee wel wat vlugger dan de standaard China post, ook al heb ik niet heel vaak besteld in China.
Er komen ook nog een Xiaomi powerbank en een echt 24 karaats gouden kaartspel (slechts $5,50!) met certificate of authenticity mijn kant op.
Ik zal het zeggen wanneer de rest binnenkomt, mogen jullie zeggen of het daadwerkelijk sneller is dan China Post.
http://i.imgur.com/LUBl1zJ.jpg
Wat krimpkous. Gekozen bij bestelling voor Netherland direct mail(op de envelop stond een adres in Schiedam), was een paar cent extra. Naar mijn idee wel wat vlugger dan de standaard China post, ook al heb ik niet heel vaak besteld in China.
Er komen ook nog een Xiaomi powerbank en een echt 24 karaats gouden kaartspel (slechts $5,50!) met certificate of authenticity mijn kant op.
Ik zal het zeggen wanneer de rest binnenkomt, mogen jullie zeggen of het daadwerkelijk sneller is dan China Post.
[ Voor 3% gewijzigd door lezzmeister op 04-07-2014 16:58 ]
Die lamp wordt hier overal verkocht aan 20-25€... Gewoon onder andere merknamen.
Ik zit eigenlijk te denken om terug 6 lampjes in de Action te halen. Die is volledig dicht en zal dus min of meer waterdicht zijn. Er zijn dus geen ventilatiegaten zoals deze het wel heeft.
Ben er dan ook supertevreden over. Al vermoed ik dat ze uit China vor de helft van de prijs te bestellen vallen
[ Voor 36% gewijzigd door Dima_2005 op 04-07-2014 17:27 ]
Ik ga deze zo bij ChinaBuye bestellen. Welke soort post variant raden jullie aan? Vooral omdat het om een externe batterij gaat.Hippowave schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 23:24:
[...]
Ik heb een goude en zilver bij EU direct DX gehaald omdat ze 5-7 dagen shipping hadden. Alleen ze hebben ook handeling tijd nodig wat ook 2-4 dagen kan duren, dus zeg maar 10 dagen dat hij onderweg is exc. douane tijd.
Chinabuye en DX zijn origineel, Banggood zou ook origineel verkopen maar die hadden een aantal fake's. Echt snel word het nooit uit China tenzij je €20 of hoger aan dure verzenders (dhl,fedex,ups) betaalt.
Dat is het ook niet waard als je nog extra kosten krijgt als je over 22 euro gaat, dan is shoppen in China niet meer zo goedkoop.
[ Voor 16% gewijzigd door MrGangstaQ op 04-07-2014 17:30 ]
Welke set heb je? De 1e of 2e?lezzmeister schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 16:55:
Er komen ook nog een Xiaomi powerbank en een echt 24 karaats gouden kaartspel (slechts $5,50!) met certificate of authenticity mijn kant op
Iemand een suggestie waar ik de betere kwaliteit led verlichting kan kopen?
Doel: aquarium verlichten. Ik heb nu goekope ip65 verlichting maar die is kwalitatief niet echt goed. Ik wil echter wel led, dus wat betere kwaliteit.....
Verseisten:
- ip67
- 5m warm wit
- 5m koud wit
- 5m rgb
- single row; geen dubbele rij verlichting.
Het hangt dus boven mijn aquarium en het moet dus echt vochtbestendig zijn. Ik zoek met rot op ebay, maar ik weet niet hoe ik kan zien (behalve de prijs) wanneer led beter is dan andere....
Doel: aquarium verlichten. Ik heb nu goekope ip65 verlichting maar die is kwalitatief niet echt goed. Ik wil echter wel led, dus wat betere kwaliteit.....
Verseisten:
- ip67
- 5m warm wit
- 5m koud wit
- 5m rgb
Het hangt dus boven mijn aquarium en het moet dus echt vochtbestendig zijn. Ik zoek met rot op ebay, maar ik weet niet hoe ik kan zien (behalve de prijs) wanneer led beter is dan andere....
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |
Vandaag ook maar een Xiaomi powerbank aangeschaft bij BangGood met 5% korting. Dat grote bakbeest van 19600mAh werkt volgens mij amper. Na 2x mijn telefoon opladen is 'ie bijna leeg. Had die miskoop zó aan zien komen haha.
Met Singapore Post Registered Airmail zijn mijn Xiaomi's van bij CB binnengekomen (op 17 en 21 dagen)MrGangstaQ schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 17:24:
[...]
Ik ga deze zo bij ChinaBuye bestellen. Welke soort post variant raden jullie aan? Vooral omdat het om een externe batterij gaat.
Aangezien je een LED strip nodig hebt, lijkt me dit niet echt een probleem...Christiaan.. schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 20:39:
Iemand een suggestie waar ik de betere kwaliteit led verlichting kan kopen?
Verseisten:
- ip67
- 5m warm wit
- 5m koud wit
- 5m rgb
EDIT:
Op Aliexpress kun je er wel een paar vinden. Paar voorbeeldjes (zoeken naar IP67 LED300 5050):
http://www.aliexpress.com...LED-Strip/1338263103.html
http://www.aliexpress.com...-m-912652/1618887665.html
En je kan trouwens ook 12V transfo's waterdicht kopen, zodat je helemaal safe bent
Ik heb een tijdje geleden ook op Aliexpress een waterproof LED strip gekocht voor iemand (weet de verkoper niet meer). Die ligt buiten in de voortuin weggewerkt en er regent er regelmatig redelijk hard op. Geen enkel probleem en geeft lekker veel licht.
Trouwens: wat voor een aquarium heb je wel niet om in totaal 15m LED strip te gebruiken? Wil je soms dat de aquarium je hele huis gaat verlichten ofzo?
[ Voor 20% gewijzigd door Dima_2005 op 04-07-2014 23:57 ]
Bedankt voor de info. Ik doe het samen met een kameraad, dus vandaar de 5 meter. Ik heb van elk ongeveer 2x1 meter nodig denk ik. Aliexpress is cc.....eens zien hoe ik dat ga oplossen.
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |
Ik kan mijn iPhone 5 3x keer opladen van 1 a 2 % naar 100%. Dan was er nog maar één van de 4 ledjes actief. Daarna heb ik het niet meer geprobeerd. Voor mij dus meer dan waard!ViezeVis schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 20:45:
Vandaag ook maar een Xiaomi powerbank aangeschaft bij BangGood met 5% korting. Dat grote bakbeest van 19600mAh werkt volgens mij amper. Na 2x mijn telefoon opladen is 'ie bijna leeg. Had die miskoop zó aan zien komen haha.
Verwijderd
Met de genoemde capaciteit is 3x opladen van een iPhone 5 wel heel magertjes, oftewel de capaciteit wordt duidelijk niet waargemaakt. Ik heb er eentje van 15000 mAh waar ik mijn 5s 7-8x kan opladen vanaf 5-10%.tc982 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 08:33:
[...]
Ik kan mijn iPhone 5 3x keer opladen van 1 a 2 % naar 100%. Dan was er nog maar één van de 4 ledjes actief. Daarna heb ik het niet meer geprobeerd. Voor mij dus meer dan waard!
Voor diegene die nog steeds wachten op pakjes die verzonden zijn met MY.
Sinds vandaag is dit de nieuwe status: 2014-07-05 12:30, Item returned to carrier/agent, MPC PMIH (KLIA)
Dus, wie in Sinterklaas geloofd zal nog steeds zijn pakje krijgen.
Sinds vandaag is dit de nieuwe status: 2014-07-05 12:30, Item returned to carrier/agent, MPC PMIH (KLIA)
Dus, wie in Sinterklaas geloofd zal nog steeds zijn pakje krijgen.
Een bestelling bij Dealextreme. Waarvan 2 pakketten via Malaysia post ging. Dat aanzienlijk langer duurde dan China post.
RC.........CN
2014-05-31 12:50, 荷兰, 妥投, 荷兰, Final delivery, NL (thuis bezorgt).
2014-05-31 00:29, 阿姆斯特丹, 离开进口互换局, 荷兰, Dispatching, NL
2014-05-30 10:55, 阿姆斯特丹, 到达进口互换局, 荷兰, Arrival at inward office of exchange, NL
2014-05-25 16:15, CAN, 交航, 荷兰, NL
2014-05-24 08:08, 深圳国际, 出口总包直封封发, 荷兰, Departure from outward office of exchange, NL
2014-05-23 22:20, 深圳国际, 出口总包互封开拆, 荷兰, Opening, NL
2014-05-23 22:03, 深圳市国际大宗邮件处理中心, 收寄局收寄, 荷兰, Collection, NL
2014-05-22 10:25, Verzonden Volgens Dealextreme.
China post: 9 dagen tot levering.
RC.........MY
2014-07-03 10:40, Final delivery, NL (thuis bezorgt).
2014-06-27 11:00, Item arrived NETHERLANDS, NETHERLANDS
2014-06-23 18:15, Item sent to AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, MPC PMIH (KLIA)
2014-06-12 22:37, Item posted over the counter, MPC PMIH (KLIA)
2014-05-29 12:42, Dispatch Pre-Alert 00, In Transit
2014-05-18 15:28, Verzonden Volgens Dealextreme.
Malaysia post: 46 dagen tot levering.
RC.........MY
2014-07-02 10:20, Final delivery, NL (thuis bezorgt).
2014-06-27 10:24, Item arrived NETHERLANDS, NETHERLANDS
2014-06-24 10:53, Item sent to AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, MPC PMIH (KLIA)
2014-06-12 16:02, Item posted over the counter, MPC PMIH (KLIA)
2014-05-30 17:51, Dispatch Pre-Alert 00, In Transit
2014-05-12 20:18, Verzonden Volgens Dealextreme.
Malaysia post: 45 dagen tot levering.
RC.........CN
2014-05-31 12:50, 荷兰, 妥投, 荷兰, Final delivery, NL (thuis bezorgt).
2014-05-31 00:29, 阿姆斯特丹, 离开进口互换局, 荷兰, Dispatching, NL
2014-05-30 10:55, 阿姆斯特丹, 到达进口互换局, 荷兰, Arrival at inward office of exchange, NL
2014-05-25 16:15, CAN, 交航, 荷兰, NL
2014-05-24 08:08, 深圳国际, 出口总包直封封发, 荷兰, Departure from outward office of exchange, NL
2014-05-23 22:20, 深圳国际, 出口总包互封开拆, 荷兰, Opening, NL
2014-05-23 22:03, 深圳市国际大宗邮件处理中心, 收寄局收寄, 荷兰, Collection, NL
2014-05-22 10:25, Verzonden Volgens Dealextreme.
China post: 9 dagen tot levering.
RC.........MY
2014-07-03 10:40, Final delivery, NL (thuis bezorgt).
2014-06-27 11:00, Item arrived NETHERLANDS, NETHERLANDS
2014-06-23 18:15, Item sent to AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, MPC PMIH (KLIA)
2014-06-12 22:37, Item posted over the counter, MPC PMIH (KLIA)
2014-05-29 12:42, Dispatch Pre-Alert 00, In Transit
2014-05-18 15:28, Verzonden Volgens Dealextreme.
Malaysia post: 46 dagen tot levering.
RC.........MY
2014-07-02 10:20, Final delivery, NL (thuis bezorgt).
2014-06-27 10:24, Item arrived NETHERLANDS, NETHERLANDS
2014-06-24 10:53, Item sent to AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTRE, MPC PMIH (KLIA)
2014-06-12 16:02, Item posted over the counter, MPC PMIH (KLIA)
2014-05-30 17:51, Dispatch Pre-Alert 00, In Transit
2014-05-12 20:18, Verzonden Volgens Dealextreme.
Malaysia post: 45 dagen tot levering.
Gisteren m'n blauwe Xiaomi 5200mAh powerbank ontvangen (8 dagen na aankoop), had deze besteld bij Banggood doormiddel van 'Netherland Direct Mail', mijn ervaring is hier dus ook goed mee
*Is overigens een echte.
De powerbank die ik 18-5-2014 bij Banggood heb besteld met reguliere zending is overigens nog steeds niet gearriveerd. Ik heb hier ook geen t&t bij genomen, maar het bericht van starcopy geeft toch wat hoop dat deze nog arriveert (refund heb ik al).
*Is overigens een echte.
De powerbank die ik 18-5-2014 bij Banggood heb besteld met reguliere zending is overigens nog steeds niet gearriveerd. Ik heb hier ook geen t&t bij genomen, maar het bericht van starcopy geeft toch wat hoop dat deze nog arriveert (refund heb ik al).
Ik zit er over te denken om een houder voor mijn gsm(Nokia Lumia 1520 6") aan te schaffen voor op de fiets.
Smartphone fiets 1 Deze heeft meer dan 2000 feedback en is dus wel te vertrauwen mag ik aannemen.
Smartphone fiets 2 Deze is dan weer bijna $1 goedkoper.
Welke zal ik nemen? Of hebben jullie aanraders?
Iemand ervaring met smartphone houders voor op de fiets?
Smartphone fiets 1 Deze heeft meer dan 2000 feedback en is dus wel te vertrauwen mag ik aannemen.
Ik zou voor de goedkopere smartphone houder gaan
Note: Zag ook staan op de goedkopere onderin: Get a $2 coupon weet de precieze voorwaarde niet of als het daadwerkelijk kan.
Note: Zag ook staan op de goedkopere onderin: Get a $2 coupon weet de precieze voorwaarde niet of als het daadwerkelijk kan.
ze liggen ook bij de action, dacht 4 euro. Maar geen goede ervaringen mee. Werkt met kliksysteem, maar zo gammel dat bij het eerste beste hobbeltje je smartphone (+ houder) eraf ligt.saidddd93 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 13:20:
Ik zou voor de goedkopere smartphone houder gaan![]()
Ik heb zelf deze in gebruik. Die is eigenlijk bedoeld voor op de motor, maar zou je ook op een fiets kunnen gebruiken. voordeel van deze tegenover diegene die jij noemt: De hobbels worden enigszins opgevangen door het buigzame gedeelte waarmee de houder vast zit. Hij springt er niet zo snel uit dus.walterworld schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 13:15:
Ik zit er over te denken om een houder voor mijn gsm(Nokia Lumia 1520 6") aan te schaffen voor op de fiets.
http://www.ebay.nl/itm/261138365394
Mensen, dit is geen plek voor algemene aankoopadviesvraagjes.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Een lichte lol kon ik niet onderdrukken bij het lezen van bovenstaand bericht met daaronder dan de sig van gambietergambieter schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 14:04:
[mbr]Mensen, dit is geen plek voor algemene aankoopadviesvraagjes.[/]
Die powerbank heb ik geannuleerd bij BG en besteld bij ChinaBuye. Maar die receiver is met stipt een week in huis. Nog nooit zo snel iets met 7 dagen uit China gehadJoosie200 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 14:28:
Voor 22 euro bij Banggood eens een bestelling geplaatst voor een grijze Xiaomi 10400mAh en wireless receiver zodat ik mijn 360 controllers voor de pc kan inzetten.
De specs zeggen 4.5 keer, ik heb dat nog niet kunnen proberen. Ik heb hem gewoon perfect 3x kunnen opladen, en hij had nog 25% capaciteit ( 1 vd 4 LEDS ). Dus dat zou wel eens kunnen kloppen.Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 09:16:
[...]
Met de genoemde capaciteit is 3x opladen van een iPhone 5 wel heel magertjes, oftewel de capaciteit wordt duidelijk niet waargemaakt. Ik heb er eentje van 15000 mAh waar ik mijn 5s 7-8x kan opladen vanaf 5-10%.
http://www.mi.com/sg/mipowerbank/
Welke powerbank heb jij dan?
Verwijderd
*knip* Namaakartikelen vallen onder de topicwaarschuwing en mogen hier niet besproken worden. Ook vissen naar ervaringen is niet de bedoeling.
[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 05-07-2014 17:34 ]
Verwijderd
Ik doelde eigenlijk op de capaciteit van hierboven, omdat je daarop reageerde. Dan is 4-5x nog steeds magertjes. Maar volgens mij is dat een tikfout, moet denk ik 10400 mAh zijn.ViezeVis schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 20:45:
Ik heb een Cager van 15000 mAh, prima ding en capaciteit, maar design is minder strak dan de Xiaomi. Oog wil ook wat, vandaar maand geleden ook de Xiaomi in huis gehaald, eigenlijk overbodig
7 xiaomi powerbanks besteld bij dx in losse bestellingen. Krijg ik een week na de tracking codes een mail dat ze via een andere transporteur moeten omdat er batterijen in zitten.
Dat wist je toch van te voren ook? Handig. Nu een rp code gekregen.
Ik had eerder in dit topic te horen gekregen dat de 4 batterijen van BuyInCoins (4900mAh p/s) mogelijk troep waren. Dat blijkt nu wel. Ik heb namelijk mijn eerste echte powerbank zelf in elkaar gestoken alleen de capaciteit van 19600 mAh totaal haalt 'ie bij lange na niet.Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 16:51:
[...]
Ik doelde eigenlijk op de capaciteit van hierboven, omdat je daarop reageerde. Dan is 4-5x nog steeds magertjes. Maar volgens mij is dat een tikfout, moet denk ik 10400 mAh zijn.
Ik heb een Cager van 15000 mAh, prima ding en capaciteit, maar design is minder strak dan de Xiaomi. Oog wil ook wat, vandaar maand geleden ook de Xiaomi in huis gehaald, eigenlijk overbodig
Dus met mijn bericht waar jij op reageerde wilde ik eigenlijk zeggen dat ik toch maar een Xiaomi heb aangeschaft.
Dezelfde mail heb ik ook gehad. Als je op iets zit te wachten (dit keer wel) dan duurt het sowieso altijd te lang (of die nou in een week hier is of 4 weken).418O2 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 17:46:
7 xiaomi powerbanks besteld bij dx in losse bestellingen. Krijg ik een week na de tracking codes een mail dat ze via een andere transporteur moeten omdat er batterijen in zitten.
In de mail staat dat mijn tracking nummer is veranderd alleen de nieuwe tracking nummer is hetzelfde als mijn vorige, of in de mail staat een fout of het is niet gewijzigd.
Die van $5,59 number 2.
Ziet wel heel erg pimp uit, met echte Certificate of authencity, 24 karaat. Kwam vanmiddag binnen via Netherland direct mail. Deze 2 en de krimpkous besteld op 20 juni.
Xiaomi powerbank zat er ook bij, laad nu op. Volgens mij legit. Als het er flink nep uit ziet, zeg het dan even.
[ Voor 7% gewijzigd door lezzmeister op 05-07-2014 23:22 ]
Ja hoor. Zo'n certificaat zal écht zijn uit China.
Precies. Een telefoon of powerbank 1 op 1 namaken kunnen ze zonder probleem. Maar een stukje papier kopieeren, dat lukt die Chinezen nooit. Op zeker echt.Hyp Hyper schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 23:41:
Ja hoor. Zo'n certificaat zal écht zijn uit China.
Verwijderd
Ik heb een vraagje ik zie nu op deal extreme iets met free shippen in 24 hours hoelang duurt verzending met Hongkong mail dan nog?
Verwijderd
DealXtreme zal je bestelling binnen 24 bij het postbedrijf aanbieden. Hoe lang het dan nog duurt, voordat het bezorgd wordt is van verschillende factoren afhankelijk. Ikzelf ga doorgaans uit van een levertijd van 4 weken. Is het sneller, dan is dat mooi meegenomen. (mijn snelste bestelling was 5 dagen onderweg) Maar kan een pakketje soms ook wel ettelijke maanden onderweg zijn. Vorige week een pakketje ontvangen, die ik 3 maanden geleden besteld had via eBay, welke verzonden is geweest via China Post.
Vaag dit: verzenden van een E-cig duurt ruim 5 dagen en dan komt ook bij mij de volgende melding "ja sorry we kunnen helaas niet verzenden via China post, die accepteert geen goederen met batterijen".
Maar wat mij dan ineens opvalt is dat ik een Nederlands tracking nummer krijg: RS128104122NL.
Maar wat mij dan ineens opvalt is dat ik een Nederlands tracking nummer krijg: RS128104122NL.
Is dit niet de (internationale service van) PostNL? Sinds kort werken sommige Chinese webshops met PostNL International? Zoiets las ik nog een maand of twee terug.ViezeVis schreef op zondag 06 juli 2014 @ 12:57:
Vaag dit: verzenden van een E-cig duurt ruim 5 dagen en dan komt ook bij mij de volgende melding "ja sorry we kunnen helaas niet verzenden via China post, die accepteert geen goederen met batterijen".
Wat ik destijds had gelezen;
Je pakket wordt aangemeld bij PostNL en zo krijg je een RSxxxxxNL tracking code, de tracking code kun je invullen bij de PostNL app maar ook onder MijnPakket (online), levering is niet direct alleen kun je op deze manier je pakket alvast "volgen".
Barcode wordt iig nog niet herkent. Het is een bestelling van DHGate. Maar webshops maken eerder gebruik van FlytExpress dan TNT of zie ik dit verkeerd.EN-IS schreef op zondag 06 juli 2014 @ 13:21:
[...]
Is dit niet de (internationale service van) PostNL? Sinds kort werken sommige Chinese webshops met PostNL International? Zoiets las ik nog een maand of twee terug.
Wat ik destijds had gelezen;
Je pakket wordt aangemeld bij PostNL en zo krijg je een RSxxxxxNL tracking code, de tracking code kun je invullen bij de PostNL app maar ook onder MijnPakket (online), levering is niet direct alleen kun je op deze manier je pakket alvast "volgen".
FlytExpress is een koeriersbedrijf, die op meerdere manieren kan verzenden. Onder andere China Post, DHL, Hong Kong Post maar ook EMS (een samenwerkingsverband waar TNT in zit).ViezeVis schreef op zondag 06 juli 2014 @ 13:47:
[...]
Barcode wordt iig nog niet herkent. Het is een bestelling van DHGate. Maar webshops maken eerder gebruik van FlytExpress dan TNT of zie ik dit verkeerd.
TNT als koeriersbedrijf weinig gebruikt in China (te duur).
Overigens geldt dit voor het transport tot aan de NL grens, daarna kan het best door TNT opgepakt worden.
Zijn er mensen die ervaring hebben met alibaba.com en waar op te letten? Ik heb de site net ontdekt en kom wel wat zaken tegen die stukken goedkoper zijn dan hier maar ik vind het nog niet heel handig om te zien wie betrouwbaar is en niet. Op ebay heb je feedback maar dat mis ik hier wat. Of zie ik wat over het hoofd?
Ik denk dat je liever naar aliexpress.com kijkt.MADG0BLIN schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:23:
Zijn er mensen die ervaring hebben met alibaba.com en waar op te letten? Ik heb de site net ontdekt en kom wel wat zaken tegen die stukken goedkoper zijn dan hier maar ik vind het nog niet heel handig om te zien wie betrouwbaar is en niet. Op ebay heb je feedback maar dat mis ik hier wat. Of zie ik wat over het hoofd?
Ok, ziet er beter uit, maar de reden erachter? Ik zie dat ze onderdeel lijken te zijn van dezelfde firma maar is de een voor winkels en de andere voor particulieren ofzo?Hyp Hyper schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:26:
[...]
Ik denk dat je liever naar aliexpress.com kijkt.
Alibaba is B2B vooral. Aliexpress is B2C. (in grote lijnen, in de praktijk zijn er ook veel particulieren die kopen bij Alibaba). Op Alibaba is vaak een minimum order (500 stuks enzo).MADG0BLIN schreef op zondag 06 juli 2014 @ 14:28:
[...]
Ok, ziet er beter uit, maar de reden erachter? Ik zie dat ze onderdeel lijken te zijn van dezelfde firma maar is de een voor winkels en de andere voor particulieren ofzo?
Op Alibaba vind je vooral veel fabrikanten en grote leveranciers, op Aliexpress veel dropshippers / kleine sellers (zelfde als Ebay).
Heb maar even een Excel documentje gemaakt om m'n aankopen bij te houden. Kan ik gelijk beetje zien hoe lang het er ongeveer over doet 

Voor de geinteresseerden, hij staat hier mocht je hem ook willen gebruiken.

Na veel goede ervaringen met Brainwavz een koptelefoon merk uit HongKong had ik een maandje terug maar weer is besloten iets nieuws van hun te halen. Mijn oog viel op de S1, een Mid/High range model van ze met goede specs. Met de FedEx shipping binnen drie dagen binnen
Zoals ik al zei heb ik best al wel wat ervaring met Brainwavz, het bedrijf dat sinds 2008 bestaat heeft inmiddels een best groot assortiment gericht op "Bringing real earphones to real users at a realistic price". Over de jaren heen heb ik ervaren dat ze steeds betere koptelefoons gaan maken, ondanks dat de eerste koptelefoons die ze maakte al goed waren.. ze worden dus steeds beter. Heb onder andere ervaring met de Brainwavz Alpha, Beta, M1, M5 en de HM5 (headphones).
De S1 kwam met FedEx, eerste dag was ik niet thuis maar de tweede dag konden ze hem op de universiteit afgeven dus had ik hem al binnen 3 dagen totaal in huis

De eerste indruk bij het uit de verpakking halen is zoals ik gewend ben qua packaging en design zeer uitstekend te noemen. De verpakking doet niet onder voor een westers merk. Er zitten verschillende 'fancy' stickers over de openingen zodat je kan zien dat de verpakking niet open is geweest, leuke toevoeging
Qua inhoud van de verpakking als in accessoire enzo is het ook zeker niet karig te noemen. Er worden speciale Comply Foam tips meegeleverd alsmede een aantal standaard tips.. je kan kiezen wat je fijn vind. Een zéér stevig opbergdoosje, volgens mij kan je bijna met een auto overheen rijden en dan zou je nog niets kapot zien gaan. Super chique afgewerkt, maar naar mijn zin wel iets aan de grote kant. Alle tips enzo hoef ik toch niet mee, als je die er uit haalt kan je er ongeveer twee a drie setjes koptelefoons in doen. Lijkt me toch ook niet helemaal de bedoeling.

Qua afwerking, aansluitingen etc. zit het snor bij Brainwavz. Waar goedkope merken nog van die plugjes gebruiken die binnen de kortste keren kabelbreuken opleveren zorgt Brainwavz er bij deze S1 zeker voor dat dat dat bij normaal gebruik echt verleden tijd is ^O^ De brede kabel zorgt er voor dat hij niet zo snel in de knoop raakt wat natuurlijk fijn is. Het ziet en voelt allemaal goed doordacht uit en is van hoge kwaliteit materiaal gemaakt.
Maar waar het natuurlijk uiteindelijk allemaal om gaat is het geluid. En over dat geluid valt nog een beetje te twisten. Já ze hebben een koptelefoon op de markt gebracht met echt goed geluid in een breed bereik, maar er zijn wel wat flaws.
De eerste indruk die ik had, eerste paar dagen was echt WOW. Super lekker geluid over bijna het hele spectrum, goede bas die er lekker inkickt
Maar nu ik gewend aan het raken ben aan de oortjes merk ik toch bij specifieke nummers dat de overall performance echt nog steeds top is maar sommige mid-tonen niet gehaald worden en de bas pas laat inkickt. Voor mijn gevoel zit er dus een gat tussen de mid-tonen en de bas die deze S1 niet helemaal lekker weer kan geven.

Overall conclusie over de S1 kan ik zeggen dat deze zijn geld waard is. Is hij dubbeldik zijn geld waard? Nee, dat niet. Maar voor de 60-80 dollar range is het wel echt een prima koptelefoon. Qua bouwkwaliteit kunnen ze er niet veel aan verbeteren. En in praktijk merk je niet veel van de kleine minpuntjes die ik opgemerkt heb tijdens het luisteren. Bij specifieke nummers merk je als je er écht op let dat het geluid niet optimaal is, maar toch is het mijn nieuwe dagelijks gebruik nr.1 koptelefoon
De Brainwavz S1 is te koop bij MP4Nation voor $74,12.
iemand een idee waar ik het best 18650 batterijen kan bestellen? Liefst met een goede capaciteit. Ik heb een paar lampen die daar gebruik van maken.
Inmiddels heb ik de camera ook mogen ontvangen. Top dingetje voor zo'n prijs.DJSmiley schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:57:
Gisteren m'n Escam QD520 binnengekregen vanuit de presale van Tmart
Met coupon heb ik er uiteindelijk $32,77 voor betaald, 24,36 eur
Camera mooi verpakt in een doosje, en losse adapter erbij. Bouwkwaliteit ziet er goed uit, geen goedkoop plastic kastje maar aluminium
Camera zelf is amper instelbaar, niet vanuit een webpagina tenminste. Je moet eerst een (losse) ActiveX component installeren vanaf de meegeleverde CD, en dan met IE dat ding benaderen. Ook heb je pas na het installeren van die addon de pagina in het Engels, ga je direct naar http://cameraIP dan is het chinese-only.
Maar goed, na het installeren van dat ActiveX dingetje kun je tenminste wel de hele handel instellen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kan dus beeld flippen en mirroren (handig als je 'm nu zoals ik ff ergens wilt neerzetten ipv op de kop hangen) en de nodige instellingen mbt beeld en streams.
De camera ondersteunt 2 gelijktijdige streams, dus je kan bv 2 verschillende bitrates gebruiken.
Bitrates zijn niet enorm hoog, in het screenshot hierboven staat ie op 'BEST', wat 4Mbit is. Laatste stand is 1Mbit, en je kan in stappen van 0,5 omhoog.
FPS zegt 25, maar volgens VLC is het 22FPS, maar ach, daar kan ik niet wakker van liggen. Hetzelfde geld voor de wat brakke manier van configgen van dat ding. Voor 25 eur is dat niet echt een major issue.
Beeldkwaliteit is wat mij betreft heel netjes voor dat geld.
[afbeelding]
[afbeelding]
IR is ook aardig goed, zal vanavond ff wat screenshotjes maken. Enige nadeel is dat de IR leds 850nm zijn, maar dat is bij heel veel camera's zo. Je ziet dus een lichte rode gloed met het blote oog, itt tot 910nm IR
De stream van de camera is ook met VLC te bekijken, VLC kan de RTSP stream gewoon oppakken.
rtsp://<IP>:554/user=admin&password=&channel=1&stream=0.sdp?real_stream
Zorg dat je bij het installeren van de ActiveX componenten wel even de PC reboot. Daarnaast is het mij gelukt om de camera te connecten met Synology Surveillance Station
Lol, ik ben daar ook mee begonnen in 'n Numbers documentje, maar die van jou ziet er nog beter uitThinkPadd schreef op zondag 06 juli 2014 @ 17:40:
Heb maar even een Excel documentje gemaakt om m'n aankopen bij te houden. Kan ik gelijk beetje zien hoe lang het er ongeveer over doet
[afbeelding]

Ik wil ook van die grafiekjes enzo
[ Voor 8% gewijzigd door dodge_911 op 06-07-2014 21:52 ]
Hoe werkt het cloud gebeuren?jspr360 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:00:
[...]
Inmiddels heb ik de camera ook mogen ontvangen. Top dingetje voor zo'n prijs.
Zorg dat je bij het installeren van de ActiveX componenten wel even de PC reboot. Daarnaast is het mij gelukt om de camera te connecten met Synology Surveillance Station
Werkt dat wel goed?
Probeer Ispy, werkt een stuk beter dan de Chinese crap. Wel ff lijst van nieuwe cams downloaden, anders vind je geen escam.Je kunt gewoon de QD 500 gebruiken. Want voor zover ik heb kunnen vinden, gebruiken ze allemaal dezelfde instellingen.Xepos schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:41:
[...]
Hoe werkt het cloud gebeuren?
Werkt dat wel goed?
Gotta love DX. Gewoon proberen en als het er niet doorheen een ander kanaal proberenDear naam,
Thanks for ordering from DX.com.
We’re writing to inform you that the package [nummer] from your order [nummer] has failed to pass the airline security check as it contains lithium batteries/knives or products that contain liquid which are now under extra scrutiny in world air cargo services. We Therefore have send via another channel
Lang meegekeken maar nu eindelijk toch een account aangemaakt.
Al mensen ervaring met Eachbuyer? Mijn eerste quadcopter besteld, staat er nu in promo, als het er is post ik wel een review.
http://www.eachbuyer.com/...aircraft-toy-p302413.html
Al mensen ervaring met Eachbuyer? Mijn eerste quadcopter besteld, staat er nu in promo, als het er is post ik wel een review.
http://www.eachbuyer.com/...aircraft-toy-p302413.html
[ Voor 20% gewijzigd door Perkouw op 07-07-2014 10:15 . Reden: En nu zonder referall ]
Ik zat ook al te kijken naar deze quadcopter.Snuffelke schreef op maandag 07 juli 2014 @ 08:54:
http://bit.ly/cheersoncx10orange
Maar dan bij http://m.banggood.com/Che...dcopter-RTF-p-926614.html
Laat je even weten hoe hii bevalt zodra je hem binnen hebt?
Je had misschien beter eerst een account aangemaakt, dan de vraag gesteld en dan pas besteldSnuffelke schreef op maandag 07 juli 2014 @ 08:54:
http://bit.ly/cheersoncx10orange
Deze quadcopter staat goedkoper bij Banggood en is betrouwbaarder dan uw site http://www.banggood.com/C...-926614.html?currency=USD
Trouwens er is gewoon momenteel niets beter dan de Hubsan X4 voor de kleine quadcopters.
Ik heb die Cheerson ook besteld, (via aliexpress) maar voor 'erbij' omdat ie zo geinig klein is. Echt serieus kun je er niet mee vliegen, denk ik. Ze raden ook een hoogte van een meter aan.tc982 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:06:
[...]
Je had misschien beter eerst een account aangemaakt, dan de vraag gesteld en dan pas besteld
Deze quadcopter staat goedkoper bij Banggood en is betrouwbaarder dan uw site http://www.banggood.com/C...-926614.html?currency=USD
Trouwens er is gewoon momenteel niets beter dan de Hubsan X4 voor de kleine quadcopters.
De Hubsan X4 heb ik overigens ook in bestelling. Met 2MP camera.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]