Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.041.113 views

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-09 23:20
EN-IS schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:04:
[...]

Heb nu de MiKey een paar dagen in gebruik, tot op heden geen onbedoelde klikken. De iKey / Android Klick / iKlick / Universal 360 van Tmart.com moet ik nog binnen krijgen. App van Xiaomi is fijn en duidelijk, ook in het Nederlands beschikbaar, link zal ik even opzoeken.

Met 1 klik kun je bijvoorbeeld
- app openen (whatsapp/telefoon/berichten/tweakers)
- actie uitvoeren (zoals een screenshot maken)
- de toolbox openen, er opent zich dan een popup waarin ik 2 apps en 2 acties in heb gezet.
- geluid opnemen
- video opnemen

Hetzelfde geldt natuurlijk voor 2x en 3x klikken :)
Klinkt goed, van allebei 2 stuks besteld, leuke gadgets om cadeau te geven ook denk ik ;)

Verwijderd

EN-IS schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:04:
[...]

Heb nu de MiKey een paar dagen in gebruik, tot op heden geen onbedoelde klikken. De iKey / Android Klick / iKlick / Universal 360 van Tmart.com moet ik nog binnen krijgen. App van Xiaomi is fijn en duidelijk, ook in het Nederlands beschikbaar, link zal ik even opzoeken.

Met 1 klik kun je bijvoorbeeld
- app openen (whatsapp/telefoon/berichten/tweakers)
- actie uitvoeren (zoals een screenshot maken)
- de toolbox openen, er opent zich dan een popup waarin ik 2 apps en 2 acties in heb gezet.
- geluid opnemen
- video opnemen

Hetzelfde geldt natuurlijk voor 2x en 3x klikken :)
Dat klinkt goed :) En die hello klick app waar je het over had, is dat een andere app dan die van Xiaomi? Ik heb namelijk het idee dat software wel met meeste van deze klicks werkt.

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:58
paulus_01 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:06:
Klinkt goed, van allebei 2 stuks besteld, leuke gadgets om cadeau te geven ook denk ik ;)
Het is zijn geld zeker waard, voor $2.29 kun je de MiKey bij dx bestellen :)
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:08:
Dat klinkt goed :) En die hello klick app waar je het over had, is dat een andere app dan die van Xiaomi? Ik heb namelijk het idee dat software wel met meeste van deze klicks werkt.
Klopt, dat is een andere app voor een andere Klick (diegene met vele benamingen). Wat ik heb begrepen is dat je beide apps kunt gebruiken, ik heb het nog niet getest :)

Verwijderd

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wanneer de echte interessante Chinese smartwatches op de markt komen, want met Mini TV sticks waren de Chinezen ook in staat om echt een mooi product op de markt te zetten voor een paar tientjes.

Want de huidige smartwatches vind ik kwa functionaliteit nogal beperkt, maar als het zich verder ontwikkeld lijkt het mij wel interessant.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:01
Die functionaliteit ligt aan appbouwers :) een watch met wear is imo beter dan met zelfstandig android.

Heb voor de zeven xiaomi powerbanks van dx al trackingcodes :)

Verwijderd

Natuurlijk ligt dat aan appbouwers ;) Maar er zijn nog niet echt interessante Chinese smartwatches of wel?

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-11 21:48

Dusche

Tja.

Weet iemand nog een leuke qi-lader.Eentje die het liefst 1,5-2 A output heeft, gaat het opladen lekker snel ;)
zelf heb ik deze gevonden http://www.buyincoins.com/item/46245.html#.U7GvOPmSySo

[ Voor 28% gewijzigd door Dusche op 30-06-2014 20:41 ]

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:49
Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 20:23:
Natuurlijk ligt dat aan appbouwers ;) Maar er zijn nog niet echt interessante Chinese smartwatches of wel?
Ze zijn er wel, maar echt interessant is het nog niet.
Dat ligt met name aan de ondersteuning.
Hoe en wat werkt is dan met name afwachten, welke notificaties van welke apps ontvang je er op bijvoorbeeld.
Daarnaast zal de batterijduur ook wel niet geweldig zijn...

Het is wachten op Android Wear; dan is er een platform waarbij je in ieder geval meer duidelijkheid hebt over hoe het werkt.

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 20:24
leuk_he schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:15:
http://www.gearbest.com/cables-adapter/pp_58618.html zo'n klikker voor 39 dollar cent ( Coupon Code: GBSMR ) eens proberen :)
Ook besteld. Ben benieuwd.

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:53
Er staat bij dat mijn honor 3c niet compatible is ;(

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:34

Chocoball

瞧好吧!

Dusche schreef op maandag 30 juni 2014 @ 20:33:
Weet iemand nog een leuke qi-lader.Eentje die het liefst 1,5-2 A output heeft, gaat het opladen lekker snel ;)
zelf heb ik deze gevonden http://www.buyincoins.com/item/46245.html#.U7GvOPmSySo
Ik krijg deze binnenkort van DX
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQSjEOjgAcJUZ-UTUnm6h5GS0jQWP5n0wXmfpK_GVGuje_Y8tMtYw
Naast een wekker dus ook een Qi oplader en BT speaker. Is wel aardig aan de prijs helaas.

[ Voor 3% gewijzigd door Chocoball op 30-06-2014 22:17 ]

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-11 01:18
Chocoball schreef op maandag 30 juni 2014 @ 22:16:
[...]

[afbeelding]
Naast een wekker dus ook een Qi oplader en BT speaker. Is wel aardig aan de prijs helaas.
Heb je misschien een linkje? Als je hem binnen hebt en wat tijd over hebt zou ik een review waarderen :D

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
DJSmiley schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:57:
Gisteren m'n Escam QD520 binnengekregen vanuit de presale van Tmart

Met coupon heb ik er uiteindelijk $32,77 voor betaald, 24,36 eur

Camera mooi verpakt in een doosje, en losse adapter erbij. Bouwkwaliteit ziet er goed uit, geen goedkoop plastic kastje maar aluminium

Camera zelf is amper instelbaar, niet vanuit een webpagina tenminste. Je moet eerst een (losse) ActiveX component installeren vanaf de meegeleverde CD, en dan met IE dat ding benaderen. Ook heb je pas na het installeren van die addon de pagina in het Engels, ga je direct naar http://cameraIP dan is het chinese-only.
Maar goed, na het installeren van dat ActiveX dingetje kun je tenminste wel de hele handel instellen.

[afbeelding]

[afbeelding]

Je kan dus beeld flippen en mirroren (handig als je 'm nu zoals ik ff ergens wilt neerzetten ipv op de kop hangen) en de nodige instellingen mbt beeld en streams.
De camera ondersteunt 2 gelijktijdige streams, dus je kan bv 2 verschillende bitrates gebruiken.

Bitrates zijn niet enorm hoog, in het screenshot hierboven staat ie op 'BEST', wat 4Mbit is. Laatste stand is 1Mbit, en je kan in stappen van 0,5 omhoog.

FPS zegt 25, maar volgens VLC is het 22FPS, maar ach, daar kan ik niet wakker van liggen. Hetzelfde geld voor de wat brakke manier van configgen van dat ding. Voor 25 eur is dat niet echt een major issue.

Beeldkwaliteit is wat mij betreft heel netjes voor dat geld.

[afbeelding]

[afbeelding]

IR is ook aardig goed, zal vanavond ff wat screenshotjes maken. Enige nadeel is dat de IR leds 850nm zijn, maar dat is bij heel veel camera's zo. Je ziet dus een lichte rode gloed met het blote oog, itt tot 910nm IR

De stream van de camera is ook met VLC te bekijken, VLC kan de RTSP stream gewoon oppakken.

rtsp://<IP>:554/user=admin&password=&channel=1&stream=0.sdp?real_stream
Kan je stap van bedraad je ip-camera aansluiten en connecten met je smartphone NAAR draadloze benaderen via je smartphone uitleggen?

Ik heb een Iprobot3 die ik nu alleen thuis kan bekijken als ik op hetzelfde wifi-netwerk zit......

marco_sire@hotmail.com

• InsertFunnyText
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:57
Heeft iemand ervaring met Bluetooth koptelefoons voor Android? Ik zoek er een simpele niet al te dure om te gebruiken tijdens het sporten, maar ik zie bij een hoop staan dat ze enkel goed werken met iPhones. Android zou geen draadloos geluid krijgen.
Dusche schreef op maandag 30 juni 2014 @ 20:33:
Hier is een review van enkele (budget)QI chargers.

Had zelf deze besteld voor ik die lijst had gevonden. Eens kijken hoe die werkt, anders koop ik ene van die lijst. De lader die op nummer 1 staat, zou mogelijk deze kunnen zijn.
Penait1 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 22:19:
[...]

Heb je misschien een linkje? Als je hem binnen hebt en wat tijd over hebt zou ik een review waarderen :D
Ja, graag. Die ziet erg mooi uit. :o

• Dusche

Dusche

Tja.

Chocoball schreef op maandag 30 juni 2014 @ 22:16:
[...]

[afbeelding]
:9~ alleen jammer dat die ongeveer 80$ kost.

Verwijderd

Best cool dat ze in China gewoon van elk product een knock off produceren :) Toen ik nog een iPhone 3G had waren het allemaal van die goedkope docks die nog goed werkte ook.

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Penait1 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 22:19:
[...]

Linkje hier http://www.dx.com/nl/p/qi...black-245292#.U7HPqfmSx8E

Zodra die binnen is ga ik er zeker een review over maken.
Dusche schreef op maandag 30 juni 2014 @ 22:44:
[...]

:9~ alleen jammer dat die ongeveer 80$ kost.
Prijs is inderdaad aan de hoge kant. Je kunt hem ook in Nederland krijgen maar dan vragen ze er €113 voor.

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
[quote]Chocoball schreef op maandag 30 juni 2014 @ 23:03:
[Pep foutje 80 dollar, had ik niet goed gelezen :o

[ Voor 60% gewijzigd door Supertip op 30-06-2014 23:43 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-11 10:23
..

[ Voor 98% gewijzigd door bottom line op 01-07-2014 08:56 ]

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-11 10:23
Xiaomi powerbank uit china is vandaag aangekomen :o

Heb hem gekocht bij ChinaBuye met Singapore post met tracking. (3 dollar)
Deze is gekocht op 21 juni, vervolgens op 24 juni verzonden en vandaag in de bus _/-\o_ _/-\o_
Had ik nooit verwacht.

Ziet er erg degelijk uit!
(aangekomen in plastic verpakking)

[ Voor 7% gewijzigd door bottom line op 01-07-2014 09:05 ]

• Thile
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:50
PayPal heeft mijn betaling nog steeds niet gedaan.. 13e besteld, 24e van mijn rekening afgeschreven, maar daarna niets meer..?

OnTopic: iemand ervaringen met een compas? Ik zoek een redelijk betrouwbaar compas om bij me te hebben met wandelingen.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-11 00:00

mark-k

AKA markkNL

Thile schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 09:51:
PayPal heeft mijn betaling nog steeds niet gedaan.. 13e besteld, 24e van mijn rekening afgeschreven, maar daarna niets meer..?

OnTopic: iemand ervaringen met een compas? Ik zoek een redelijk betrouwbaar compas om bij me te hebben met wandelingen.
Als je een smartphone hebt kun je gewoon een compas app downloaden, is ook vrij nauwkeurig.

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
mark-k schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:05:
[...]

Als je een smartphone hebt kun je gewoon een compas app downloaden, is ook vrij nauwkeurig.
Behalve als je 'n iPhone 5S hebt, daarvan wijkt het kompas af :/

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Thile
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:50
mark-k schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:05:
[...]

Het is dan ook meer bedoeld als back-up, als de telefoon leeg is (en de powerbank :9 ).

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Thile schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 10:54:
[...]

Het is dan ook meer bedoeld als back-up, als de telefoon leeg is (en de powerbank :9 ).
Niet bij de Chinees halen. Een gewoon compas kost hier ook geen drol. Ik heb er een gekocht een tijd geleden voor nog geen 10 euro en dan weet ik ook zeker dat hij het goed doet. Waar ik hem heb gekocht weet ik alleen niet meer, maar zoek en je zult vinden.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Daarnet heeft mijn postbode me verblijd met 3 pakjes met daarin :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/E5kIa2kl.jpg
2 zilveren en een grijze Xiaomi powerbank.

Ik had al mijn bestellingen even in een Numbers spreadsheet gegooid, om wat tijden te kunnen tracken en qua shipping times zag het er zo uit :

Zilveren Xiaomi #1 (ChinaBuye Registered Airmail)
  • ordered : 2014-06-11
  • shipped : 2014-06-20
  • despatch : 2014-06-26
  • arrival : 2014-06-30
  • delivery : 2014-01-07
⇒ 21 dagen

Zilveren Xiaomi #2 (ChinaBuye Registered Airmail)
  • ordered : 2014-06-15
  • shipped : 2014-06-20
  • despatch : 2014-06-26
  • arrival : 2014-06-30
⇒ 17 dagen

Grijze Xiaomi (Banggood Netherland Direct Mail via FlytExpress)
  • ordered : 2014-06-19
  • shipped : 2014-06-23
⇒ 12 dagen

En, als ik m'n eigen ogen mag geloven zijn 't allemaal echte, alle checks gedaan buiten de code op de xiaomi-site, want daar raak ik niet verder dan de captcha :)

De grijze heeft echter grijze ipv witte plastic usb-dingetjes/lipjes, maar hij doet ook aan pass-through charging, dus volgens mij also the real deal.

En hier hangen ze gezellig aan de lader :
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kkocfbel.jpg

3 Xiaomi's down, 2 to go (al denk ik dat ik er 1 niet van ga zien, die is nu al meer dan 'n maand onderweg van bij Banggood)

Daarbovenop, nog 11 pakketjes die (hopelijk) onderweg zijn naar me vanuit China :)
Wat ik vanaf nu wel altijd ga doen is dat ietsje meer betalen voor tracking, ik wil (ongeveer) weten wat wanneer gaat binnenkomen ;)

[ Voor 49% gewijzigd door dodge_911 op 01-07-2014 17:35 ]

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
EN-IS schreef op maandag 30 juni 2014 @ 14:13:
[...]

Het is zijn geld zeker waard, voor $2.29 kun je de MiKey bij dx bestellen :)

[...]

Klopt, dat is een andere app voor een andere Klick (diegene met vele benamingen). Wat ik heb begrepen is dat je beide apps kunt gebruiken, ik heb het nog niet getest :)
Vraagje. Heb jij de Xiaomi Mikey of een andere? Ik wilde NL kijken of de mijne ook op een tablet kan werken, liep echter tegen het 3 rings system van Xiaomi op.

Afbeeldingslocatie: https://db.tt/u1sG3L8f

Nu zijn er ook 2 rings uitvoeringen. Heb jij er daar toevallig ook 1 van?

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
Een gokje gewaagd en een digitizer voor mijn tablet gekocht op http://www.chinaeshops.com
Nog nooit van gehoord en kon geen revieuws vinden,
besteld en betaald : vorige weeg dinsdag
Aangekomen: vandaag...........7Dagen middels free shipping!!!

• EN-IS
dodge_911 schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 12:20:
Daarnet heeft mijn postbode me verblijd met 3 pakjes met daarin :
[afbeelding]
2 zilveren en een grijze Xiaomi powerbank.

-knip-
Ziet er goed uit! :) Afgelopen week of twee geleden heb ik de grijze en gouden kleur besteld :)
starcopy schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:41:
Vraagje. Heb jij de Xiaomi Mikey of een andere? Ik wilde NL kijken of de mijne ook op een tablet kan werken, liep echter tegen het 3 rings system van Xiaomi op.

[afbeelding]

Ik heb hier (voor nu) alleen de Xiaomi MiKey liggen, deze heeft 3 ringen. Ik heb van de MiKey geen 2 rings uitvoering gezien, alleen de universele klick ding heeft 2 ringen (zover ik het heb gezien).

Past die van MiKey dan niet in de (PiPo) tablet?

[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 01-07-2014 13:54 ]

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

starcopy schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:41:
[...]

[afbeelding]

Dat ding lijkt me niet heel nuttig, aangezien ik dan waarschijnlijk elke 3 seconden iets open in mn broekzak :P

Heeft iemand nog een werkende kortingscode voor chinabuye? Mijn eerste powerbank is niet aangekomen (na bijna 2 maanden), dus heb mn geld terug en wil graag een nieuwe bestellen. Genesisroy die ik de vorige keer gebruikt heb werkt helaas niet meer.

• EN-IS
mark-k schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:55:
Dat ding lijkt me niet heel nuttig, aangezien ik dan waarschijnlijk elke 3 seconden iets open in mn broekzak :P

Heeft iemand nog een werkende kortingscode voor chinabuye? Mijn eerste powerbank is niet aangekomen (na bijna 2 maanden), dus heb mn geld terug en wil graag een nieuwe bestellen. Genesisroy die ik de vorige keer gebruikt heb werkt helaas niet meer.
Tot op heden geen klikken per ongeluk geïnitieerd, ook niet wanneer ik mijn tel uit mijn broekzak wilde halen. :)

ChinaBuye.com 5% coupon code: CHINABUYE5
ChinaBuye.com 5% coupon code: CHINABUYEVK
ChinaBuye.com 5% coupon code: GENISISROY

bron: zie handtekening...

Om deze ChinaBuye.com coupon code te kunnen gebruiken, dien je ingelogd te zijn!

[ Voor 7% gewijzigd door EN-IS op 01-07-2014 14:04 ]

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-11 09:19

Ttje

"We shall never surrender"

Zonet mijn 2 hoesjes van de xiaomi powerbank binnen, perongeluk 2 besteld (zwart)
Wie kan ik blij maken?

Edit: ik heb er dus 1 teveel ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Ttje op 01-07-2014 15:59 ]

• EN-IS
Ttje schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:08:
Zonet mijn 2 hoesjes van de xiaomi powerbank binnen, perongeluk 2 besteld (zwart)
Wie kan ik blij maken voor 2 euro?
Origineel en zijn ze voor de 10400mAh? :) Dan wil ik ze wel.

[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 01-07-2014 14:24 ]

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
EN-IS schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:53:

Ik heb hier (voor nu) alleen de Xiaomi MiKey liggen, deze heeft 3 ringen. Ik heb van de MiKey geen 2 rings uitvoering gezien, alleen de universele klick ding heeft 2 ringen (zover ik het heb gezien).

Past die van MiKey dan niet in de (PiPo) tablet?
Nee, is te lang. Ben bang dat ik dan de bus kapot druk. Ook weet ik niet welke contacten er gebruikt worden, want als ik het test met mijn Pistons dan moet de plug minimaal 4 mm uitblijven steken om stereo geluid te krijgen. Probeer ik die door te drukken dan komt er behoorlijk weerstand en werkt alleen het rechter kanaal nog.

Ik zie bij oa Tmart wel 2 rings, maar zie niets over de lengte van de plug. Zodoende dat ik zoekende ben naar iemand die er 1 heeft met 2 ringen. Ook ben ik wel nieuwsgierig of dat verschil in ringen ook uitwerking heeft op de te gebruiken functies in de software.

Naja, maar weer 1 bijbestellen denk ik. ;)
mark-k schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 13:55:
Nee, hoor. Is zo goed afgewerkt dat je nergens achter kunt blijven haken, of per ongeluk in drukken. Ding steekt maar een paar mm uit.

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 18:46
Wow voor mij een record. Vorige week dinsdag via eBay een case voor m'n telefoon besteld en vandaag binnen. Pakketje afkomstig uit takwawn, Kowloon. By air mail

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-10 08:02

Salmon

.NET developer

Mijn oordopjes zijn ook binnen hoor, de Awei ES800M van Focalprice. Gekocht voor 7 dollar/5.5 Euro, 23e gekocht, de 25e verzonden en nu een week later in huis. Ze klinken echt goed zeg! Had hiervoor de Kanen EC5 en vond deze al goed (zijn kapot gegaan na een half jaar, kabelbreuk bij de connector waardoor links t niet meer goed deed) maar nu vervangen. Beide zou ik aanraden :)

De oordopjes kwamen in een mooi doosje tezamen met verschillende dopjes en een opbergzakje. De oordopjes zaten niet heel goed, maar heb de oude van de Kanen erop gedaan omdat deze iets zachter zijn. In-ear is bij mij echt heel moeilijk en ze zitten echt alleen lekker met die oordropjes.
Hier 2 foto's van de oordopjes:
http://imgur.com/AtkZXpL
http://imgur.com/AtkZXpL,UIHRvKh#1

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-11 09:19

Ttje

"We shall never surrender"

EN-IS schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:23:
[...]

Origineel en zijn ze voor de 10400mAh? :) Dan wil ik ze wel.
Vgm wel, er staat MI op.
Hij is trouwens van chinabuye.

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-11 16:16
Even een kort vraagje; Komt de Xiaomi Powerbank door de brievenbus of per pakketbezorger?

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 14:30
giganielsie schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:31:
Even een kort vraagje; Komt de Xiaomi Powerbank door de brievenbus of per pakketbezorger?
Bij mij per pakketbezorger (DX EU Direct). Zat aardig wat beschermmateriaal omheen namelijk.

• Leo S.
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-06-2024
Hmm, ik heb die Pineng besteld bij Chinabuye http://www.chinabuye.com/...ble-external-battery-pack voor $29,95. Krijg ik vandaag een mailtje of ik, i.v.m. "the price is changing all the time due to market demand" eventjes $5 extra over wil maken.
En dat, terwijl ik toch al een order afgesloten heb, dacht ik. Vreemde gang van zaken, einde Chinabuye voor mij. :(

• Hippowave
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:30
Bij mij is het record van free shipping 7 dagen ingehaald door hong kong post 5 dagen 8)7 . Zat eigenlijk op iets uit Frankrijk te wachten, besteld op de zelfde datum is helaas nog niet binnen. Had op ebay goedkoopste opzetborsteltjes gehaald om te proberen vandaar dat ik het niet had verwacht.

Verwijderd

giganielsie schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:31:
Pakketbezorger. De powerbank is waarschijnlijk te groot voor de meeste brievenbussen.
Wanneer het pakket lager is dan 32mm wordt het door de postbezorger bezorgd, behalve wanneer je een tracking code hebt gekregen. Dan wordt het altijd via pakketpost bezorgd.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2014 19:24 ]

• BigTasty
  • Laatst online: 13:31
Bij mij ging deze door de bus, terwijl hij ook een pakje kwam brengen, weet niet of dit de normale gang van zaken is maar het paste. Had dan geen originele verpakking denk ik.
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 19:23:
[...]

Pakketbezorger. De powerbank is waarschijnlijk te groot voor de meeste brievenbussen.
Wanneer het pakket lager is dan 32mm wordt het door de postbezorger bezorgd, behalve wanneer je een tracking code hebt gekregen. Dan wordt het altijd via pakketpost bezorgd.

[ Voor 14% gewijzigd door BigTasty op 01-07-2014 20:46 ]

• EN-IS
Ttje schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 16:01:
Vgm wel, er staat MI op.
Hij is trouwens van chinabuye.
Het wordt een beetje offtopic :), heb je een DM gestuurd.

• Dusche

Dusche

Tja.

thanks EN-IS en co.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ls74mL0.png
heeft iemand trouwens toevallig ergens een heavy duty microusb kabel gezien?

Verwijderd

BigTasty schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 20:45:
Bij mij ging deze door de bus, terwijl hij ook een pakje kwam brengen, weet niet of dit de normale gang van zaken is maar het paste. Had dan geen originele verpakking denk ik.

[...]
Waneer een poststuk hoger is dan 32mm wordt het via pakketpost bezorgd. Wanneer er geen handtekening nodig is en het poststuk past toch in de brievenbus, mag de pakketbezorger het poststuk in de brievenbus doen.

Verwijderd

Gearbest heeft ook interessante aanbiedingen, een SK68 Led Zamlamp voor € 2,20 inclusief verzendkosten wanneer je de code GBSK68 gebruikt.

Afbeeldingslocatie: http://img.gearbest.com/gb/201211/source-img/1351821398995-P-457164.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2014 21:20 ]

• Hippowave
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 13:30
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 21:19:
Gearbest heeft ook interessante aanbiedingen, een SK68 Led Zamlamp voor € 2,20 inclusief verzendkosten wanneer je de code GBSK68 gebruikt.
Het is wel een clone dus niet van Sipik

Verwijderd

Hippowave schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 21:25:
[...]

Het is wel een clone dus niet van Sipik
Ik lees online eigenlijk dat het allemaal clones van clones zijn en ze allemaal goed werken. Voor € 2,20 lijkt me dit een goede deal al weet ik niet direct wat ik er mee zou doen.

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-11 17:02
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 21:28:
[...]

Ik lees online eigenlijk dat het allemaal clones van clones zijn en ze allemaal goed werken. Voor € 2,20 lijkt me dit een goede deal al weet ik niet direct wat ik er mee zou doen.
Zorgen voor meer licht? :+

Bij mij is de ip-cam aangekomen vandaag, 1e indruk is redelijk. Volgende week maar eens wat testen, ben vooral benieuwd naar het beeld in het donker.

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:21
Behalve dat ik in afwachting ben van de Xiaomi powerbank 10400mAh van chinabuye, heb ik nu ook de oordopjes besteld bij Focalprice (eerder gelinkt door iemand hierboven) en de earson BT speaker bij Banggood.

Serieus, dat shoppen gaat eigenlijk tè makkelijk met paypal bij die chinese shops :') :P

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

EN-IS schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 14:04:
[...]

Tot op heden geen klikken per ongeluk geïnitieerd, ook niet wanneer ik mijn tel uit mijn broekzak wilde halen. :)

ChinaBuye.com 5% coupon code: CHINABUYE5
ChinaBuye.com 5% coupon code: CHINABUYEVK
ChinaBuye.com 5% coupon code: GENISISROY

bron: zie handtekening...

Om deze ChinaBuye.com coupon code te kunnen gebruiken, dien je ingelogd te zijn!
Ah, I feel like such a dumbass right now |:(

• lauwtjee1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-10-2022
Hallo,

Op 28april heb ik mijn bestelling bij DX betaald(2 power banks en RC heli). Heli had ik binnen 2 weken al binnen en de power banks waren niet op voorraad. nu dit(dit is van de powerbanks):
9-5-2014 13:59:21 Full Shipment Your order has been fully shipped.
9-5-2014 8:49:55 Order Processing Order is being prepared for Shipment.

tracking code gekregen maar als ik deze invoer op http://intmail.183.com.cn/ en een andere site die ik hier op het forum had gevonden dan vindt ie niks. contact gehad via live chat, daar werd ik niet wijzer van want die kon alleen zeggen dat op 26 mei????? het pakket china had verlaten. toen zei ze dat het pakket nu in nederland zou moeten zijn en dus bij de pakketbezorger zou moeten liggen. dit was vorige week woensdag dus dan had het nu wel hier moeten zijn toch????
nu ga ik volgende week op vakantie en dat is de reden dat ik die powerbanks heb gekocht. heb vaker dingen bij DX besteld en dat kwam vaak wel redelijk op tijd binnen, 3 tot 6 weken maar snap er nu niks meer van. de trackingcode werkte toen wel altijd. iemand die mij kan zeggen of dit pakket nog op tijd aankomt en wat ik verder zou kunnen doen?

Verwijderd

frietsje schreef op dinsdag 01 juli 2014 @ 22:58:
[...]

Zorgen voor meer licht? :+

Bij mij is de ip-cam aangekomen vandaag, 1e indruk is redelijk. Volgende week maar eens wat testen, ben vooral benieuwd naar het beeld in het donker.
Mijn smartphone heeft ook een zaklamp ;) Deze kleine zaklampen zien er wel cool uit, maar de batterij gaat in zo'n zamlamp maar 1 uur mee.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 06:50:
[...]

Mijn smartphone heeft ook een zaklamp ;) Deze kleine zaklampen zien er wel cool uit, maar de batterij gaat in zo'n zamlamp maar 1 uur mee.
Als het goed is, geeft ie wel wat meer licht. Als je een keer door een donkere tuin of zo moet struinen, is het wel handig. Dan kom je met je telefoon niet zo ver.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

lauwtjee1 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 00:30:
Hallo,

Op 28april heb ik mijn bestelling bij DX betaald(2 power banks en RC heli). Heli had ik binnen 2 weken al binnen en de power banks waren niet op voorraad. nu dit(dit is van de powerbanks):
9-5-2014 13:59:21 Full Shipment Your order has been fully shipped.
9-5-2014 8:49:55 Order Processing Order is being prepared for Shipment.

tracking code gekregen maar als ik deze invoer op http://intmail.183.com.cn/ en een andere site die ik hier op het forum had gevonden dan vindt ie niks. contact gehad via live chat, daar werd ik niet wijzer van want die kon alleen zeggen dat op 26 mei????? het pakket china had verlaten. toen zei ze dat het pakket nu in nederland zou moeten zijn en dus bij de pakketbezorger zou moeten liggen. dit was vorige week woensdag dus dan had het nu wel hier moeten zijn toch????
nu ga ik volgende week op vakantie en dat is de reden dat ik die powerbanks heb gekocht. heb vaker dingen bij DX besteld en dat kwam vaak wel redelijk op tijd binnen, 3 tot 6 weken maar snap er nu niks meer van. de trackingcode werkte toen wel altijd. iemand die mij kan zeggen of dit pakket nog op tijd aankomt en wat ik verder zou kunnen doen?
Ik heb hetzelfde probleem, met drie pakketjes, eind mei besteld, tace code zegt dat zins 1 juni is vertrokken vanuit china en 3 juni is aangekomen. Mijn pakketjes komen van kopers waar ik al jaren koop, vaak meerdere keren per maand, en heb twee trace codes, weet zeker dat dus verstuurd zijn. Gaat iets gigantisch mis met post hier in nederland!

PostNL is er al twee jaar zooitje ervan aan maken, ook met briefpost, word tijd dat we postnl verantwoordelijk moeten kunnen gaan houden, die speciale rechten die ze hebben moeten eraf, postNL is gewoon bedrijf en moet ook aansprakelijk gesteld kunnen worden als ze hun werk niet goed doen! Is niet meer van deze tijd!

-Andere hobby- -

• ArwinV
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Gisteren mijn op 29 mei bestelde sj4000 eigenlijk aangekomen, omdat ik het lange wachten een beetje zat was had ik er vorige week nog één bested en via DHL laten verzenden. Ook die kwam gisteren binnen.
Beiden zonder extra kosten, dus mooi mazzel gehad.

Nu dus een luxe "probleem" er liggen twee sj4000's op tafel. Er zijn ergere dingen:)

Eerste indruk : zeer compleet en kwalitatief lijkt het me ook een prima cameratje. Usa , here we come!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 08:08:
[...]

Als het goed is, geeft ie wel wat meer licht. Als je een keer door een donkere tuin of zo moet struinen, is het wel handig. Dan kom je met je telefoon niet zo ver.
Misschien dan gewoon eentje voor de heb bestellen, alleen die zaklampen schijnen wel batterijen te vreten.

Je kunt er normale of van die oplaadbare batterijen in doen en zo'n batterij gaat dan een uur mee heb ik online gelezen.

• LukeS
Vorige week is ook mijn SJ4000 binnengekomen. Besteld bij TMart, verscheept vanaf een US warehouse.
Het voordeel daarvan is dat de camera na ruim 2 weken al binnen was, het nadeel dat ik wel gewoon inklaringskosten heb moeten betalen. (Voor mijn gevoel is dit vaker bij pakketten uit de US dan uit China).

Bij het inspecteren van de camera bleek er een barst te zitten in de waterproof behuizing. Niet echt handig dus.
Vervolgens contact opgenomen met de klantenservice van TMart, maar zij verkopen helaas geen losse waterproof behuizing. Daarop boden zij aan om het product terug te sturen en dan zouden zij mij weer een nieuwe camera opsturen.
Daar voelde ik weinig voor (flink aantal weken wachten en misschien opnieuw inklaring).

De uiteindelijke oplossing: Ik heb bij banggood via NL Direct een losse waterproof case besteld en TMart heeft dat betaald. Pluskudo's voor de klantenservice dus! :)

• -LvD-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-08 13:41

-LvD-

mét streepjes!

Heb vrijdag twee xiaomi 10400mah's besteld bij dx EU, tot mijn verbazing stond gister op de postnl track and trace dat ze vandaag al bezorgd zouden gaan worden. Vandaag is het echter aangepast naar morgen. Blijft dit de hele week doorschuiven, of is dit een keertje zo? Is er door een 3s code aan te vragen trouwens meer te zien dan met de RC...NL code?

• krissie100
-LvD- schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:01:
Heb vrijdag twee xiaomi 10400mah's besteld bij dx EU, tot mijn verbazing stond gister op de postnl track and trace dat ze vandaag al bezorgd zouden gaan worden. Vandaag is het echter aangepast naar morgen. Blijft dit de hele week doorschuiven, of is dit een keertje zo? Is er door een 3s code aan te vragen trouwens meer te zien dan met de RC...NL code?
waar kan je zo'n rc...nl code invullen dan bij postnl?

• LukeS
-LvD- schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:01:
Bij mij bleef dat ongeveer een week doorschuiven. De zending is waarschijnlijk nog niet in Nederland dan. Je kunt inderdaad een 3S-code aanvragen via bijv. Twitter, die is wat betrouwbaarder.

• -LvD-

-LvD-

mét streepjes!

krissie100 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:04:
[...]

waar kan je zo'n rc...nl code invullen dan bij postnl?
Mijnpakket.postnl.nl met rc nl code en postcode
LukeS schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:10:
[...]

Bij mij bleef dat ongeveer een week doorschuiven. De zending is waarschijnlijk nog niet in Nederland dan. Je kunt inderdaad een 3S-code aanvragen via bijv. Twitter, die is wat betrouwbaarder.
Oké dank, ga ik ze even lastigvallen voor een 3s code.

• krissie100
-LvD- schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:12:
[...]

Mijnpakket.postnl.nl met rc nl code en postcode
is dat nieuw ofzo? ik probeer het wel vaker daar maar hij zegt altijd dat ik zo'n 3s nodig heb...

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-11 01:18
Kreeg net een coupon voor 6% korting op alles bij Focalprice.
Verloopt op 6 juli. Ik ga hem niet gebruiken, dus misschien heeft 1 van jullie er iets aan.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Weet alleen niet of ze bedoelen met "6% Off Everything" ze je hele bestelling bedoelen of dat je kan kiezen uit alle producten.

• EN-IS
Penait1 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 12:47:
Kreeg net een coupon voor 6% korting op alles bij Focalprice.
Verloopt op 6 juli. Ik ga hem niet gebruiken, dus misschien heeft 1 van jullie er iets aan.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Weet alleen niet of ze bedoelen met "6% Off Everything" ze je hele bestelling bedoelen of dat je kan kiezen uit alle producten.
Coupon code werkt op alle producten behalve die al zijn afgeprijsd :), is een algemene code (daar lijkt het tenminste op).

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:13

RobertowNL

For your gear!

krissie100 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 11:15:
[...]

is dat nieuw ofzo? ik probeer het wel vaker daar maar hij zegt altijd dat ik zo'n 3s nodig heb...
Nee hoor kan al tijden. Uitgaande pakketjes met T&T hebben ze zelfde opbouw en kon je daar ook altijd traceren ;).

Gebruik zelf altijd:
http://parcels-uk.tntpost...rackandtrace.aspx?lang=en
Om PostNL pakketen te traceren. Geeft wat meer info waar hij is (en heeft de oude T&T layout _/-\o_ )

[ Voor 13% gewijzigd door RobertowNL op 02-07-2014 12:58 ]

Verwijderd

*knip* zie de topicwaarschuwing. Geen discussie over namaakartikelen.

[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 05-07-2014 17:36 ]

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Whoppa, en weer 2 Chinapakketjes binnen ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/K3SB98Fl.jpg
Dit keer :
  • 1 Dual-Output USB Current Voltage Tester van ChinaBuye
  • 4 USB Current Voltage Tester Blue van BuyInCoins
om de vulling van alles wat USB-powered is hier een beetje te kunnen monitoren.

*update*
Net getest, handige dingetjes, tenminste als je wil weten hoeveel A een usb-ding slurpt.
Ben er nu ook achter waarom mijn lange lightning-kabel in de auto zo traag laadde, hij laat maar 0,5A door 8)7

[ Voor 71% gewijzigd door dodge_911 op 02-07-2014 17:54 ]

Verwijderd

RobertowNL schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 12:57:
[...]

Nee hoor kan al tijden. Uitgaande pakketjes met T&T hebben ze zelfde opbouw en kon je daar ook altijd traceren ;).

Gebruik zelf altijd:
Om PostNL pakketen te traceren. Geeft wat meer info waar hij is (en heeft de oude T&T layout _/-\o_ )
Nice, geeft inderdaad wel meer stappen weer van het verzendproces. Alleen jammer dat er geen tijden bij staan, dat zie je dan bij PostNL/mijnpakket weer wel.

• krissie100
RobertowNL schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 12:57:
[...]

Gebruik zelf altijd:
nou, al mijn rc codes(en dat zijn er een hoop) pakt ie niet

• -LvD-

-LvD-

mét streepjes!

krissie100 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 13:31:
[...]

nou, al mijn rc codes(en dat zijn er een hoop) pakt ie niet
Bij mij ook niet via die site, maar dus wel via mijnpakket. Vreemd.

Postnl Twitter zei dat ie verwacht dat het pakketje er morgen is, maar ik heb er een hard hoofd in. Alsnog wel veel sneller dan China post zo, tegen een geringe meerprijs.

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-11 21:46
Met een beetje mazzel is eind volgend jaar het nieuwe STROBE systeem actief. Dat zorgt voor internationale Track & Trace op alle pakketjes die in de grotere postlanden (waaronder NL en china) zijn verzonden. De track en trace werkt nu niet omdat veel landen eigen systemen gebruiken.
Overigens bestelde ik laatst iets van amazon.de, dat ging prima via mijnpakket :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Verwijderd

Maardiweb schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:34:
Met een beetje mazzel is eind volgend jaar het nieuwe STROBE systeem actief. Dat zorgt voor internationale Track & Trace op alle pakketjes die in de grotere postlanden (waaronder NL en china) zijn verzonden. De track en trace werkt nu niet omdat veel landen eigen systemen gebruiken.
Overigens bestelde ik laatst iets van amazon.de, dat ging prima via mijnpakket :)
Eind volgend jaar? Tegen die tijd verwacht ik (hopelijk) een fysieke shop van dx/banggood stuff in NL zonder belachelijke winstmarges :P

• Nano2009
  • Laatst online: 13-11 06:51
Geen idee of het hier al voorbij is gekomen maar deze handige sleutelbos accessoire is een aanrader voor elke iphone (5/5s) gebruiker :) (vooral voor dat geld)

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:47

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Nano2009 schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 14:52:
Geen idee of het hier al voorbij is gekomen maar deze handige sleutelbos accessoire is een aanrader voor elke iphone (5/5s) gebruiker :) (vooral voor dat geld)
Ziet er leuk uit, maar een paar kanttekeningen:
- In een filmpje op Youtube 'hangt' de iPhone aan zo'n connector. Niet echt goed voor de interne connector lijkt me.
- Hoe vaak kun je 'm af en aan klikken voordat hij vanzelf van je sleutelbos valt?
- Hoeveel IOS updates verder werkt 't ding helemaal niet meer?

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Verwijderd

Nieuwe kortingscode voor de SJ4000 bij BG:

$14 = 6B84AE

• Nano2009
  • Laatst online: 13-11 06:51
magic_nl schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 16:06:
[...]

Ziet er leuk uit, maar een paar kanttekeningen:
- In een filmpje op Youtube 'hangt' de iPhone aan zo'n connector. Niet echt goed voor de interne connector lijkt me.
- Hoe vaak kun je 'm af en aan klikken voordat hij vanzelf van je sleutelbos valt?
- Hoeveel IOS updates verder werkt 't ding helemaal niet meer?
De meeste telefoon gebruikers zijn hoop ik toch wel verstandig genoeg om te weten dat het niet heel erg slim is om een telefoon aan een kabel te laten "hangen". Dat iemand in een youtube filmpje het product verkeerd gebruikt wil niet meteen zeggen dat het product niet deugt.

Wat betreft jouw andere twee punten; we zullen het vanzelf zien. Voor 4 euro incl. verzenden vind ik het persoonlijk zeker de moeite waard om het uit te proberen en ik zal natuurlijk mijn bevindingen hier plaatsen :)

• zxcvb
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
Blazing hot summer is coming and TinyDeal.com is bringing merriness that will cool you down. Here are 7 VERY MERRY COUPONS exclusively for you to enjoy amazing savings. But all these coupons will expire on 7/8. So rush! Pick your favorite items for less now.

5% Off all Android Phones Use Code: 5offedm1
6% Off all Brand Tablet PCs Use Code: 6offedm2
10% Off all Dresses Use Code: dreoff10
5% Off all Night Lights Use Code: 5offedm3
8% Off all Watch Cell Phones Use Code: 8offedm4
5% Off all Car Decals & Stickers Use Code: 5offedm5
5% Off all Blocks & Jigsaw Toys Use Code: 5offedm6

• Dusche

Dusche

Tja.

Dus mn TD order binnen 2 powerbanks (revieuwtje?), thermal paste, otg kabeltje en de KANEN KM-92, wat een genot om mee te luisteren, ik vind ze zelf ietsjes beter dan de ES800M's.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Iemand die het onderstaande al ergens tegengekomen ?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/g6xDo4yl.jpg
Bij mijn usual chinese suspects (BiC/DX/CB/BG) kom ik 't niet tegen, wel bij 'n eBay dropshipper...

• Er_Damn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-10 12:23

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:13

RobertowNL

For your gear!

Cocoon lijken de Chinese versies te heten ;)
http://www.aliexpress.com...101,100003569&groupsort=1

Best handig voor in een tas. Ook maar eens 1 bestellen :)

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
RobertowNL schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 18:43:
Cocoon lijken de Chinese versies te heten ;)
http://www.aliexpress.com...101,100003569&groupsort=1

Best handig voor in een tas. Ook maar eens 1 bestellen :)
Nope, da's het merklogo van Cocoon Innovations, die maakt de Grid-It's. (Die vlakke dingen met hopen elastieken op) De Doponigwat Grid-All is een clone daarvan.
Copyright is the right to copy, yes? ;)

• EN-IS
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 16:17:
Nieuwe kortingscode voor de SJ4000 bij BG:

$14 = 6B84AE
Banggood.com is op dit moment het goedkoopste, alleen Tmart.com heeft soms uitschieters (extra korting in combi met coupon code) :) Goed in de gaten houden als je een SJ4000 Action Camera wil bestellen.

Mij is wel iets vreemds opgevallen, let hier dus mee op;
DX haalt welgeteld 9 cent van de Mi Charger af, maar de hoesje die eerst $2.26 waren zijn nu ineens $4.69 :/

Dit is al twee dagen zo, eerst dacht ik 'het zal wel een fout zijn'. Voor de prijs van 2 koop je er nu 1, lekker bezig DX. :Z

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

EN-IS schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 20:02:
[...]

Banggood.com is op dit moment het goedkoopste, alleen Tmart.com heeft soms uitschieters (extra korting in combi met coupon code) :) Goed in de gaten houden als je een SJ4000 Action Camera wil bestellen.

Mij is wel iets vreemds opgevallen, let hier dus mee op;
DX haalt welgeteld 9 cent van de Mi Charger af, maar de hoesje die eerst $2.26 waren zijn nu ineens $4.69 :/

Dit is al twee dagen zo, eerst dacht ik 'het zal wel een fout zijn'. Voor de prijs van 2 koop je er nu 1, lekker bezig DX. :Z
Tekort aan die dingen (de officiele) zou daar best mee te maken kunnen hebben. Op dit moment is bijv de charger bijna alleen maar in het zilver te krijgen hier (zelfde geld bijv ook voor de MiKey).
Wat me ook op viel is dat ze in HK voor 2x de retailprijs verkocht worden (vergeleken met China).

• EN-IS
Kenzi schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 20:26:
Tekort aan die dingen (de officiele) zou daar best mee te maken kunnen hebben. Op dit moment is bijv de charger bijna alleen maar in het zilver te krijgen hier (zelfde geld bijv ook voor de MiKey).
Wat me ook op viel is dat ze in HK voor 2x de retailprijs verkocht worden (vergeleken met China).
IEDEREEN, STOP MET BESTELLEN UIT CHINA :p ;)

Ontopic; toevallig had ik van alles dubbel besteld, ik ben gelukkig voorzien, alleen is dit de eerste keer dat ik zo'n duidelijke prijs verdubbeling zie. Vaak gooien ze de prijzen met 10 a 30 cent omhoog, of steeds heel stiekem met een paar cent.

Jij zit daar dus jij zal het wel weten :) Alleen moeilijk voor te stellen voor ons. Ik kan mij de populariteit van Xiaomi wel goed voor stellen, het liefst heb ik ook alles van Xiaomi O+ . Misschien binnen jaar of twee :9~

//iets anders; had jij al wat vernomen van tmall? :)

[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 02-07-2014 21:02 ]

Verwijderd

Ik vind Gearbest trouwens ook wel interessante aanbiedingen hebben, en ik vind de website wel mooi voorgegeven.

En een interessant product dat ik bij hun zag is een oplaadbare batterij met USB om de batterij op te laden.

Afbeeldingslocatie: http://img.gearbest.com/gb/2014/201404/source-img/1397520100230-P-1637190.jpg

Met de code EC0376401 krijg je hem voor $ 3,99 met zo'n batterij kun je theoretische ook je smartphone mee opladen :+

Oh Focalprice heeft de Awei ES-Q3 oordopjes in de aanbieding voor $ 3,99 per stuk :) Dat is de goedkoopste prijs voor deze oordopjes. Ik heb er direct twee besteld, Awei bied ja veel waar voor geld zolang de plug niet stuk gaat.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2014 21:41 ]

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-11 14:24
RedRayMann schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 12:01:
Hallo,

op het moment heb ik problemen met DX omdat mijn pakket (besteld in april) nog steeds niet binnen is. Ik heb vaker besteld en weet dat het soms erg lang duurt. Echter heb ik al enkele keren contact opgenomen en steeds geven ze aan dat in nog enkele werkdagen geduld moet hebben of dat ze het gaan bekijken wat weer twee weken duurt (laatste melding)
Ik heb betaald met een Credit Card, en de bestelling is in twee delen gesplitst. Het tweede deel is wel al ontvangen. Kan ik alsnog via de CC maatschappij een clame beginnen (wat bij PP wel kan begreep ik)

Hier onder de data, misschien zeggen jullie, blijf wachten, ... maar andere tips zijn ook welkom.
(totale bestelling was 27 dollar, wat ik nog niet ontvangen heb is rond de 20 dollar)

24-04 betaald
26-04 eerste deel verzonden (Sweden Post)
28-04 tweede deel verzonden (China Post)
15-05 pakket twee aan de deur (ik was niet thuis)
17-05 pakket twee aan de deur (ik was wel thuis)

Pakket één heeft het volgende gedaan; (officiele Sweden post informatie)
03/05/14 18:00 Order Shipment recorded
07/05/14 10:00 Order dispatched
09/05/14 08:12 Order departed from sorting hub
27/05/14 18:55 Local mail tracking

Mijn contact met de service;
27-05 Contact met DX dat ik niet binnen 20 werkdagen iets heb ontvangen en dat de status bij Sweden Post niet veranderde
28-05 Melding terug dat de status wel veranderd was (toeval?)
05-06 Contact met Post NL en die hebben geen pakketje voor mijn postcode en daarna contact DX dat Sweden Post weer geen status update heeft en dat de domestic mail van niets weet
07-06 Melding terug dat ze de Post Office aan hun kant hebben gecontacteerd, "ze hebben vertraging, wacht nog twee weken"
18-06 Contact met DX dat PostNL nog steeds geen pakket voor mij heeft en heb de vraag gesteld hoe we kunnen controleren waar Sweden Post het laatst het pakket heeft gehad en aan wie ze het pakket hebben overgedragen. En het belangrijkste, hoe we het kunnen oplossen.
21-06 Melding dat ze ontvangen;

[...]

Is dit Chinees uitstel gedrag? Werken ze echt aan een oplossing (Heb ik dus nog meer geduld nodig?) of moet ik toch andere acties ondernemen. Ik heb dus vaker bij DX besteld, vaker erg lang moeten wachter maar nog nooit meer dan 2 maanden
Helaas geen reactie gehad, omdat de accu's nogal veel besproken werken.
Bijna twee weken geleden dat ze me hebben gezegd dat ze het gingen uitzoeken, nog niets gehoord van ze. Heb ze zelf weer een bericht gestuurd, wat denken jullie bij CC maatschappij aangeven en eventueel de berichten tussen DX en mij mee sturen?

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik zou zeker de transactie gaan betwisten ja via je creditcardmaatschappij. Dan krijg je een betwistingformulier waarop je kunt aangeven met welke reden je betwist en de correspondentie per email tussen jou en DX toevoegen (is vereist) als bewijs. Vervolgens gaat de creditcardmaatschappij erachter aan en krijg je gewoon je geld terug onder voorbehoud. En als ze dan de betwisting in jouw voordeel besluiten definitief.

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2014 @ 21:15:
Ik vind Gearbest trouwens ook wel interessante aanbiedingen hebben, en ik vind de website wel mooi voorgegeven.

En een interessant product dat ik bij hun zag is een oplaadbare batterij met USB om de batterij op te laden.

[afbeelding]

Met de code EC0376401 krijg je hem voor $ 3,99 met zo'n batterij kun je theoretische ook je smartphone mee opladen :+

Oh Focalprice heeft de Awei ES-Q3 oordopjes in de aanbieding voor $ 3,99 per stuk :) Dat is de goedkoopste prijs voor deze oordopjes. Ik heb er direct twee besteld, Awei bied ja veel waar voor geld zolang de plug niet stuk gaat.
Volgensmij is de USB alleen een input..

Bedankt voor de tip van de oordopjes, direct besteld. Korting geld alleen voor de oranje helaas, maarja die zien er ook wel goed uit.

druk en typefouten voorbehouden

Verwijderd

lutkeveld schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 03:11:
[...]

Volgensmij is de USB alleen een input..

Bedankt voor de tip van de oordopjes, direct besteld. Korting geld alleen voor de oranje helaas, maarja die zien er ook wel goed uit.
Als je zo'n OTG adapter gebruikt zou je er wellicht een smartphone mee kunnen opladen. Maar zo'n batterij vind ik heel interessant, alleen jammer dat ze niet nog wat goedkoper zijn.

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 06:53:
[...]

Als je zo'n OTG adapter gebruikt zou je er wellicht een smartphone mee kunnen opladen. Maar zo'n batterij vind ik heel interessant, alleen jammer dat ze niet nog wat goedkoper zijn.
Het lijkt er dus op dat je alleen de batterij zelf op die manier kunt opladen. Eénrichtingsverkeer als het ware.

niet helemaal on-topic, want mocht eigenlijk niet meer over de action gaan, maar omdat het onderwerp hier vele besproken is. Het lijkt erop dat ook in NL gekochte powerbanks niet altijd lekker zijn:
http://www.flitsservice.n...rs-ontploffen-t85373.html

[ Voor 25% gewijzigd door Hyp Hyper op 03-07-2014 08:34 ]

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Hyp Hyper schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 08:10:
[...]

Het lijkt er dus op dat je alleen de batterij zelf op die manier kunt opladen. Eénrichtingsverkeer als het ware.

niet helemaal on-topic, want mocht eigenlijk niet meer over de action gaan, maar omdat het onderwerp hier vele besproken is. Het lijkt erop dat ook in NL gekochte powerbanks niet altijd lekker zijn:
http://www.flitsservice.n...rs-ontploffen-t85373.html
Over je link, dat kan met iedere powerbank gebeuren. De lader en je telefoon in je tas stoppen (in een waarschijnlijke hete concertzaal), tjah mijns inziens is dat vragen om problemen. Die laders worden warm bij het laden, en als je 'm dan in een tas stopt kan dat ding de warmte niet kwijt. :X :X
En dan nog, 1 Facebook post en het wordt gelijk gedaan alsof alle Action powerbanks ontploffen in de reacties op de post :+

• Hyp Hyper
Kenzi schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 09:01:
[...]

Over je link, dat kan met iedere powerbank gebeuren. De lader en je telefoon in je tas stoppen (in een waarschijnlijke hete concertzaal), tjah mijns inziens is dat vragen om problemen. Die laders worden warm bij het laden, en als je 'm dan in een tas stopt kan dat ding de warmte niet kwijt. :X :X
En dan nog, 1 Facebook post en het wordt gelijk gedaan alsof alle Action powerbanks ontploffen in de reacties op de post :+
Ja, dat paniekerige is idd overdreven. Alsof ze aan de lopende band ploffen. Maar eerlijk gezegd zou ik me bij zo'n onbekend ding toch even achter de oren krabben als ik er één zou hebben liggen. Dan liever de xiaomi met z'n 9-voudige beveiliging. Voor zover die claim klopt natuurlijk. :P

• jordeeeh
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:05
Hm, heb tijdje geleden bericht geplaatst over een order bij BangGood. Ik dacht mijn bankrekening gekoppeld te hebben aan PayPal en zat te wachten op Payment Preparing.
Kwam er daarna achter dat ik m toch niet meer gekoppeld had. De verwerkingsdatum op PayPal was al verlopen en ik kon ook niet zo snel zien hoe de order te cancelen.
Dus met geld overgemaakt naar iDeal, order in z'n geheel opnieuw besteld. Vrij snel reactie dat t betaling voltooid was en bestelling opgestuurd.

Kreeg ik gisteravond ineens mailtjes dat een gedeelte van mijn eerste bestelling ook shipped is. In de order info staat dit:
2014-06-13 08:36:23 Payment Preparing
2014-07-01 20:46:06 Payment Confirmed ipn system update
2014-07-01 20:47:13 Ready To Process
2014-07-02 19:29:55 Processing
2014-07-02 22:30:15 Shipped

Er is alleen helemaal geen geld van Paypal/bankrekening gehaald.. Ben benieuwd of ik het dubbel binnen krijg :)

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

RedRayMann schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 01:40:
[...]

Helaas geen reactie gehad, omdat de accu's nogal veel besproken werken.
Bijna twee weken geleden dat ze me hebben gezegd dat ze het gingen uitzoeken, nog niets gehoord van ze. Heb ze zelf weer een bericht gestuurd, wat denken jullie bij CC maatschappij aangeven en eventueel de berichten tussen DX en mij mee sturen?
Toevallig hier ook 2 accu's besteld waar ik dus nu ook al meer dan 30 dagen op aan het wachten ben bij DX. Ik moest ook ff een week extra wachten maar als ik jou verhaal zo lees denk ik niet dat ze nog aankomen.

Right for all the wrong reasons.

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-11 22:05

ViezeVis

Sample Text

Vandaag heb ik van BuyInCoins alles binnengekregen. De 4 4900MaH batterijen en de case. De case bevalt mij heel erg, heeft helaas geen passthrough charging. Wel heeft 'ie een zaklampje. Wow!

Valt mij op dat het relatief lang duurt voordat de laatste batterij echt vol is. Ik ga bijhouden hoe vaak ik mijn tablet kan opladen met deze powerbank.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
Hoeveel kost het nou samen? Volgensmij is zo'n DIY powerbank niet echt rendabel als je de cellen nog moet halen. Al helemaal met die '4900mAh' cellen van Ultrafire. Wel handig als je nog een stapel 18650's hebt liggen.

druk en typefouten voorbehouden

• Chocoball

Chocoball

瞧好吧!

Net deze besteld op DX met 5% korting http://eud.dx.com/product...ck-844312498#.U7US1PmSx8E.
Afbeeldingslocatie: http://fl1.shopmania.org/files/p/es/m/455/nombreblue-st-11-deportes-bluetooth-v4-0-in-ear-auriculares-con~181302455.jpg.

Iemand toevallig ervaring met deze BT in-earphone?
Pagina: 1 ... 88 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]