"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Ik heb zo een auto, besteld bij banggood. Maar dat rijd echt niet. Doordat deze "te snel" is voor zijn gewicht kan je er gewoon niet recht mee rijden. Dus ik raad je aan om een andere te kopen. Echt niet bruikbaar. Of je moet trager schakelen, maar dan is er geen reet aan.SinergyX schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 20:34:
In categorie RC autootjes:
http://eud.dx.com/product...oller-red-black-844152269
Ding zou 'wel 30kmh' moeten gaan, geen idee of hij het daadwerklijk haalt, maar best bizar hoe snel dat ding echt kan rijdenWil je beetje rap kleine RC wagentje, zeker een aanrader
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Iemand die de IP camera al in zijn bezit heeft?DJSmiley schreef op zondag 08 juni 2014 @ 23:28:
Ik heb momenteel een bestelling lopen voor een IP camera.
Met coupon A6 of SUMMER (=5% korting) voor $32 eur bij Tmart linkje vond ik t wel leuk om te proberen. Leuke prijs voor een 720P IP cam
Ervaringen met Tmart zijn tot nu toe positief, mn SJ4000 komt er ook vandaan en heb ik zonder gezeur binnengekregen (Alleen is Tmart niet bijzonder snel met versturen, ik had er 2 besteld en beide deden er bijna een maand over)
Om het probleem met slechte cellen op te lossen bedoel je? Ik zou gewoon lekker een Xiaomi, Romoss of Cager powerbank halen. Als je een originele te pakken hebt zitten daar prima kwaliteit cellen in, daar kan je als individu niet tegenop qua prijs. Andere oplossing is een single cell DIY power bank en daar je eigen 3400mah Panasonic cel in te doen. Zolang de powerbank het ondersteunt kan je snel (ont)laden in een compact formaat.Mr_gadget schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 23:39:
[...]
Of pak er zo eentje: http://www.hobbyking.com/...usb_charging_adapter.html
kan je een LiPo accu aan hangen
druk en typefouten voorbehouden
Hij ligt al op Schiphol, dus met veel geluk zaterdag, en anders begin volgende week.jspr360 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:43:
[...]
Iemand die de IP camera al in zijn bezit heeft?
@ Kenzi,
Jij vind die 45 dagen regeling van Paypal zeker ook niet zo goed?
Een paar dagen geleden is mijn custom muismat van Artscow verstuurd, is nog afwachten wanneer ik deze krijg..
Geen idee hoe je daar nu weer bij komt? Ik heb helemaal niks over Paypal gezegd.starcopy schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:03:
[...]
Hij ligt al op Schiphol, dus met veel geluk zaterdag, en anders begin volgende week.
@ Kenzi,
Jij vind die 45 dagen regeling van Paypal zeker ook niet zo goed?
Ik probeer alleen de misverstanden over de postbezorging vanuit China uit de weg te ruimen.
Je bent tweaker of niettc982 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:16:
[...]
Ik heb zo een auto, besteld bij banggood. Maar dat rijd echt niet. Doordat deze "te snel" is voor zijn gewicht kan je er gewoon niet recht mee rijden. Dus ik raad je aan om een andere te kopen. Echt niet bruikbaar. Of je moet trager schakelen, maar dan is er geen reet aan.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die van Tmart ligt op schiphol, heb de dag erna ook van de DX aanbieding gebruik gemaakt (zelfde cam) en die is 2 dagen binnen.jspr360 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:43:
[...]
Iemand die de IP camera al in zijn bezit heeft?
Prettige cam voor het geld! (Mijn huidige foscam heeft wifi en motor maar is 4x zo duur
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Toevallig een sample? Ben wel benieuwdarjants schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:22:
[...]
Die van Tmart ligt op schiphol, heb de dag erna ook van de DX aanbieding gebruik gemaakt (zelfde cam) en die is 2 dagen binnen.
Prettige cam voor het geld! (Mijn huidige foscam heeft wifi en motor maar is 4x zo duur)
Het is gewoon echt alles wat niet goed is. Ik heb zo een playstation-achtige controller die niet goed werkt. Ik zie dat die tegenwoordig anders zijn. Dan wilt de batterij niet altijd laden. Is direct plat.. neen, niet echt een aanraderSinergyX schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:19:
[...]
Je bent tweaker of nietBeetje gewicht erbij en hij aardig goed, nu nog bandjes vervangen voor foam en heb een leuk speleding
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Ik heb er zo een voor mn neefje gehaald, je moet er wel wat skills voor hebben idd en een goede vlakke vloer/grond. Het lastige zit hem vooral in dat er geen vering in de voorwielen zit waardoor hij snel alle kanten op stuiterd. Maar hij gaat wel hard voor dat geldtc982 schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:16:
[...]
Ik heb zo een auto, besteld bij banggood. Maar dat rijd echt niet. Doordat deze "te snel" is voor zijn gewicht kan je er gewoon niet recht mee rijden. Dus ik raad je aan om een andere te kopen. Echt niet bruikbaar. Of je moet trager schakelen, maar dan is er geen reet aan.
Hij kwam trouwens defect aan, rijden ging alleen als je hem eerst een duwtje gaf dus heb het motortje vervangen voor een uit een heli en nu een half jaar later rijd hij nog
[ Voor 11% gewijzigd door Mutatie op 27-06-2014 15:00 ]
2 weken terug heb ik iets gekocht bij Chinabuye met Registered Air Mail.
Ongeveer 4 dagen geleden is de status gewijzigd naar shipped overseas(NL) transporting.
Weet iemand hoe zo'n proces in z'n werk gaat en waarom dit meestal 20 tot 30 dagen duurt?
Je zou zeggen dat het vliegtuig binnen een dag in Nederland zou zijn(of omliggende landen), waar gaat al deze tijd in zitten, is dat douane, transport? Of liggen die pakketjes 18 dagen in China en duurt het vervolgens 2 dagen in Nederland?
Begrijp me niet verkeerd; ik klaag niet over dat het lang duurt, anders had ik gewoon in NL moeten bestellen, maar ik probeer de logica van zo'n shipment proces te begrijpen
2) douane en inklaring
3) goedkoop betekent reserveruim in het vliegtuig. Je pakketje ligt samen met een berg andere pakketjes op de stapel met de laagste prioriteit en worst verstuurd als de andere stapels leeg zijn en er nog plek over is in het vliegtuig.
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:53:
Buyincoins heeft tot 3 Juli 8% korting op het gehele assortiment, en ik heb nog een beetje zitten neuzen tussen het assortiment en kwam deze universele waterdichte case voor € 1,26 per stuk.
[afbeelding]
In principe is het gewoon een plastic zakje welke je volledig dicht kunt sealen, of je ermee wilt gaan zwemmen? Ik weet het niet maar volgens mij zou het in principe kunnen.
En dan in een hele andere categorie kwam ik dit tegen, een leuk cadeautje voor de vriendin / vrouw voor in de slaapkamer.
Nou ik heb zojuist 1,29 euro ervoor betaald bij de Action. Hopelijk is die echt 100% waterdicht xD.Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 00:19:
[...]
Bij de action liggen ze ook, nog geen euro per stuk

/edit
Er was al een foto geplaatst hiervan zie ik nu pas xD
De behuizing van die knopjes gaat op den duur stuk en da's lastig.
Nieuwe sleutel kost € 70,-, vervang behuizing in Nederland al gauw € 12,-.
Nu voor wel geteld € 2,45 het hele probleem opgelost.
Onlangs al gedaan voor de ene, nu voor de reservesleutel.
http://www.banggood.com/W...-Cover-Shell-p-49869.html
En het past zo goed, dat ik alleen de bovenkant van de behuizing hoefde te vervangen.
Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties
Omdat je de boel daar te vuur en te zwaard verdedigd, Ik zeur NL niet over de postbezorging in zijn algemeen, maar over de problemen die heel erg veel mensen op dit moment met MY hebben. Of ben je zelf zo'n koerier?Kenzi schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:16:
[...]
Geen idee hoe je daar nu weer bij komt? Ik heb helemaal niks over Paypal gezegd.![]()
Ik probeer alleen de misverstanden over de postbezorging vanuit China uit de weg te ruimen.
En jij begint gelijk weer over dat er alleen maar geklaagd wordt hoe erg het wel niet is als je eens een paar dagen wachten moet.
Vergeleken met 10 jaar geleden is het toch al niet meer te herkennen, zowel voor de particulier als voor de zakelijke koper. Ik ben echt wel wat gewend, voor 2000 was een levertijd van 6 maand of langer heel normaal.
Te vuur en te zwaard verdedigd? Ik weet niet hoe jij het leest? Ik vertel de andere kant van het verhaal omdat ik er ervaring mee heb, en aangezien ik in Shenzhen woon.starcopy schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 16:13:
[...]
Omdat je de boel daar te vuur en te zwaard verdedigd, Ik zeur NL niet over de postbezorging in zijn algemeen, maar over de problemen die heel erg veel mensen op dit moment met MY hebben. Of ben je zelf zo'n koerier?
En jij begint gelijk weer over dat er alleen maar geklaagd wordt hoe erg het wel niet is als je eens een paar dagen wachten moet.
Vergeleken met 10 jaar geleden is het toch al niet meer te herkennen, zowel voor de particulier als voor de zakelijke koper. Ik ben echt wel wat gewend, voor 2000 was een levertijd van 6 maand of langer heel normaal.
Als je dat niet zint, dan lees je mijn posts toch lekker niet maar ga niet hier lopen vitten.
Zoals al eerder gezegd, MY, Hong Kong Post, China Post etc, het is 1 pot nat, het enige verschil daarbij is het labeltje op de envelop. Alleen Fedex, DHL, UPS en EMS zijn anders, de rest komt op 1 hoop te liggen.
Ik vit niet, maar jij wil het punt net zo min zien. Maar het maakt mij niet uit. Ooit komt er iets. Alleen wat dat weet ik nog niet.Kenzi schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 17:03:
[...]
Te vuur en te zwaard verdedigd? Ik weet niet hoe jij het leest? Ik vertel de andere kant van het verhaal omdat ik er ervaring mee heb, en aangezien ik in Shenzhen woon.
Als je dat niet zint, dan lees je mijn posts toch lekker niet maar ga niet hier lopen vitten.
Zoals al eerder gezegd, MY, Hong Kong Post, China Post etc, het is 1 pot nat, het enige verschil daarbij is het labeltje op de envelop. Alleen Fedex, DHL, UPS en EMS zijn anders, de rest komt op 1 hoop te liggen.
Ach, zo blijft het toch 'n beetje spannend als je de post gaat leegmakenstarcopy schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 18:44:
[...]
Ik vit niet, maar jij wil het punt net zo min zien. Maar het maakt mij niet uit. Ooit komt er iets. Alleen wat dat weet ik nog niet.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Wat is je punt dan? Het enige wat ik uit je post kan halen is geklaag over MY.starcopy schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 18:44:
[...]
Ik vit niet, maar jij wil het punt net zo min zien. Maar het maakt mij niet uit. Ooit komt er iets. Alleen wat dat weet ik nog niet.
Dat mensen problemen hebben met MY? Logisch gezien het hogere volume wat MY heeft te verwerken, omdat het de meeste gebruikte verzender is op dit moment, net zoals Singapore Post dat een paar maanden geleden was, of Sweden Post daar voor.
De meeste van die zitten te wachten op de xiaomi powerbanks en die status in hun tracking hebben, newsflash: hij is niet verstuurd omdat hij niet op voorraad is. Er is een tekort aan echte powerbanks, dat is ook de reden dat er een hoop fakes worden verstuurd, je moet toch wat als de echte op is.
Ik vroeg mij af, wat gebruiken jullie als recorder voor deze IP Camera?
PSN/XBL: DarkTaufu
Als jij de boel goed had gelezen dan zie je weinig geklaag. Alleen maar de waarschuwing dat het daar niet goed loopt en je de Paypal termijn in de gaten moet houden.Kenzi schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 05:16:
[...]
Wat is je punt dan? Het enige wat ik uit je post kan halen is geklaag over MY.
Dat mensen problemen hebben met MY? Logisch gezien het hogere volume wat MY heeft te verwerken, omdat het de meeste gebruikte verzender is op dit moment, net zoals Singapore Post dat een paar maanden geleden was, of Sweden Post daar voor.
De meeste van die zitten te wachten op de xiaomi powerbanks en die status in hun tracking hebben, newsflash: hij is niet verstuurd omdat hij niet op voorraad is. Er is een tekort aan echte powerbanks, dat is ook de reden dat er een hoop fakes worden verstuurd, je moet toch wat als de echte op is.
Maar als dat klagen is, prima.
@ de rest,
Pakje komt gewoon, ook na 45 dagen. Dus niets doen, nergens voor nodig.
op het moment heb ik problemen met DX omdat mijn pakket (besteld in april) nog steeds niet binnen is. Ik heb vaker besteld en weet dat het soms erg lang duurt. Echter heb ik al enkele keren contact opgenomen en steeds geven ze aan dat in nog enkele werkdagen geduld moet hebben of dat ze het gaan bekijken wat weer twee weken duurt (laatste melding)
Ik heb betaald met een Credit Card, en de bestelling is in twee delen gesplitst. Het tweede deel is wel al ontvangen. Kan ik alsnog via de CC maatschappij een clame beginnen (wat bij PP wel kan begreep ik)
Hier onder de data, misschien zeggen jullie, blijf wachten, ... maar andere tips zijn ook welkom.
(totale bestelling was 27 dollar, wat ik nog niet ontvangen heb is rond de 20 dollar)
24-04 betaald
26-04 eerste deel verzonden (Sweden Post)
28-04 tweede deel verzonden (China Post)
15-05 pakket twee aan de deur (ik was niet thuis)
17-05 pakket twee aan de deur (ik was wel thuis)
Pakket één heeft het volgende gedaan; (officiele Sweden post informatie)
03/05/14 18:00 Order Shipment recorded
07/05/14 10:00 Order dispatched
09/05/14 08:12 Order departed from sorting hub
27/05/14 18:55 Local mail tracking
Mijn contact met de service;
27-05 Contact met DX dat ik niet binnen 20 werkdagen iets heb ontvangen en dat de status bij Sweden Post niet veranderde
28-05 Melding terug dat de status wel veranderd was (toeval?)
05-06 Contact met Post NL en die hebben geen pakketje voor mijn postcode en daarna contact DX dat Sweden Post weer geen status update heeft en dat de domestic mail van niets weet
07-06 Melding terug dat ze de Post Office aan hun kant hebben gecontacteerd, "ze hebben vertraging, wacht nog twee weken"
18-06 Contact met DX dat PostNL nog steeds geen pakket voor mij heeft en heb de vraag gesteld hoe we kunnen controleren waar Sweden Post het laatst het pakket heeft gehad en aan wie ze het pakket hebben overgedragen. En het belangrijkste, hoe we het kunnen oplossen.
21-06 Melding dat ze ontvangen;
Is dit Chinees uitstel gedrag? Werken ze echt aan een oplossing (Heb ik dus nog meer geduld nodig?) of moet ik toch andere acties ondernemen. Ik heb dus vaker bij DX besteld, vaker erg lang moeten wachter maar nog nooit meer dan 2 maandenWe have requested post office to track this package via offline methods, it usually takes 2 weeks to get further information. It's very common to see packages not scanned by destination Post Offices while packages are still normally en-route or delivered.
Please don't worry, your purchase with DX is guaranteed. If the package is lost on the way or returned to us finally after our investigation, we will arrange a refund or replacement to you.
We appreciated if you receive it and notify us during this period. We will find better ways to serve you in future.
Thank you in advance.
Edit: de powerbank is er eerdet dan de case ervoor, die ik op dezelfde dag heb besteld ook bij chinabuye... Misschien zit ie dalijk bij de post
[ Voor 32% gewijzigd door Ttje op 28-06-2014 13:19 ]
Nice! Is jouw powerbank ook verstuurd met China Post zonder tracking?Ttje schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 13:10:
Zojuist (eindelijk) mijn Xiaomi charger binnen van Chinabuye en is het vgm een echte ;D gelukkig nog wel in een plastic doosje handig om in op te bergen enzo!
Edit: de powerbank is er eerdet dan de case ervoor, die ik op dezelfde dag heb besteld ook bij chinabuye... Misschien zit ie dalijk bij de post
Kan je deze charger ergens bestellen voor dezelfde prijs als de website van Xiaomi? ($14)Ttje schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 13:10:
Zojuist (eindelijk) mijn Xiaomi charger binnen van Chinabuye en is het vgm een echte ;D gelukkig nog wel in een plastic doosje handig om in op te bergen enzo!
Nee, op de enveloppe staat Singapore Post. Ik dacht met trackingcode zo uit mijn hoofd.Sirhc_95 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 13:20:
[...]
Nice! Is jouw powerbank ook verstuurd met China Post zonder tracking?
JaMrGangstaQ schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 13:31:
[...]
Kan je deze charger ergens bestellen voor dezelfde prijs als de website van Xiaomi? ($14)
Bij AliExpress zijn er veel aanbieders, echter de verzendtijd is vaak 5 tot 8 weken.
Zoals hier: € 9,53
http://www.aliexpress.com...mi-iPhone/1938283966.html
Oh okTtje schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 13:49:
[...]
Nee, op de enveloppe staat Singapore Post. Ik dacht met trackingcode zo uit mijn hoofd.
Hier ook mijn Powerbank binnen van Chinabuye verzonden met Singapore Post.Ttje schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 13:49:
[...]
Nee, op de enveloppe staat Singapore Post. Ik dacht met trackingcode zo uit mijn hoofd.
21-06-2014 Received from Customer
23-06-2014 Despatched to overseas (Country code: NL)
27-06-2014 Arrived at overseas (Country code: NL)
Neppers zeker, met 0,0 feedbackTjiwa schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 14:12:
[...]
Ja
Bij AliExpress zijn er veel aanbieders, echter de verzendtijd is vaak 5 tot 8 weken.
Overigens ook beschikbaar:
De Luis Suarez bieropener
http://www.aliexpress.com...t-collect/1942280764.html
Verwijderd
En zijn die dan ook echtTjiwa schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 14:12:
[...]
Ja
[ Voor 31% gewijzigd door Joosie200 op 28-06-2014 14:44 ]
Verwijderd
Geweldig dat de Chinezen blijkbaar het WK volgen, en dus zoiets produceren.dutchgio schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 14:27:
[...]
Overigens ook beschikbaar:
De Luis Suarez bieropener![]()
http://www.aliexpress.com...t-collect/1942280764.html
Nee! Is een neppert!Tjiwa schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 14:12:
Ja
idem, neppert, daar hoef ik niet 2x over na te denken.
De goedkoopste met een redelijk aantal feedbacks:€ 18,63
http://www.aliexpress.com...pc-mp4-sg/1847672452.html
Edit: dan is Chinabuye goedkoper
[ Voor 7% gewijzigd door Tjiwa op 28-06-2014 14:44 ]
Paar pagina's terug lezen, daar wordt het helemaal uit de doeken gedaan...Tjiwa schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 14:43:
Ow,... hoe zien jullie het verschil?
Jaa, maar dat kan ik in ieder geval van het productpagina op Aliexpress niet ziendodge_911 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 15:22:
[...]
Paar pagina's terug lezen, daar wordt het helemaal uit de doeken gedaan...
[ Voor 32% gewijzigd door Chocoball op 28-06-2014 16:27 ]
Heb hem ook maar besteld. Is vast wel eens handigChocoball schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 16:27:
De Xiaomi 10400mAh Power Bank is bij DX.com deze week verlaagd naar €16,90.
In 2 bestellingen op 20-06-14 de xiaomi powerbank en de earson 151 bluetooth speaker besteld met Netherlands direct mail.
Vandaag beide al mogen ontvangen, 8 dagen in totaal, da's erg netjes denk ik.
Was toch wel een beetje bezorgd over de powerbank. las nadat ik had besteld dat banggood wel neppers had geleverd, en gelijk even het lijstje afgewerkt.
Pass-through-charging : check!
Witte micro-usb-aansluiting : check!
Gelaserd logo : check!
Geen logo op usb-kabel : check!
Code gecontroleerd onder kraskaart :Heb geen code, witte kale verpakking. (kan je controleren via deze link. Code staat onder kraslaag op beige kleurig stikkertje)
Lijkt me toch een origineel product, heb dan ook niet de behoefte om hem open te meubelen.
De earson bluetooth speaker is ook zeker zijn geld waard. prima geluid en zelfs nog wat bass. Denk niet dat je dit in NL gaat vinden voor 25 dollar.
Al met al een goede ervaring.
Is gewoon retehandig en deze zijn betrouwbaar. De meeste powerbanks liet ik aan me voorbij gaan omdat ik eea nogal discutabel vond. Nu heeft een bekend merk een goede powerbank met veel vermogen voor een leuke prijs. Niet zo gek toch.ViezeVis schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:48:
Wat zijn die Xioami powerbanks ineens populair zeg, ook ineens uit het niets volgens mij?
Heb er vijf besteld in losse orders nu, ook voor wat vrienden. Hoop dat t echte zijn, anders wordt t een hoop geneuzel
[ Voor 12% gewijzigd door 418O2 op 28-06-2014 18:06 ]
Verwijderd
Niet helemaal uit het niks, het is een prima merk daar, betrouwbaar en waar voor je geld. Ze zijn over de hele wereld inmiddels populair, niet alleen in NL. Maar je hebt wel enigszins gelijk dat de tips die hier geplaatst worden redelijk veel aftrek vinden van de meelezers: Xiaomi powerbank, Earson BT speaker, die Go-Pro achtige actioncamera etc.ViezeVis schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:48:
Wat zijn die Xioami powerbanks ineens populair zeg, ook ineens uit het niets volgens mij?
Lees dit topic dus met mate
Ontvang ik vrijdag middag item2 (20 juni verstuurd) maar item1 is nergens te bekennen. Dat vat ik dan even niet altijd
Tjah zo werd bij mij Item 1 een week later los verstuurd van item 2 en kwamen ze op dezelfde dag binnen. Een dag later kwam item 3 uit dezelfde bestelling en weer een dag later de xiaomi powerbank die ik een aantal dagen later had besteld.EN-IS schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:44:
Ik bestel 2 items bij DX op 18 juni. Item1 wordt de volgende dag (19 juni) gestuurd en item2 weer een dag later in verband met het niet op voorraad hebben.
Ontvang ik vrijdag middag item2 (20 juni verstuurd) maar item1 is nergens te bekennen. Dat vat ik dan even niet altijdHoe kan item2 eerder aankomen als item1 vraag ik me dan af en moet ik er toch om lachen
Aangezien ze vrijwel allemaal aan dropshipping doen kan het er aan liggen dat de ene leverancier verder van het distributiecentrum zit dan de ander.EN-IS schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 19:44:
Ik bestel 2 items bij DX op 18 juni. Item1 wordt de volgende dag (19 juni) gestuurd en item2 weer een dag later in verband met het niet op voorraad hebben.
Ontvang ik vrijdag middag item2 (20 juni verstuurd) maar item1 is nergens te bekennen. Dat vat ik dan even niet altijdHoe kan item2 eerder aankomen als item1 vraag ik me dan af en moet ik er toch om lachen
Traject is normaal: leverancier > koeriersdienst > distributiecentrum / douane > vliegtuig
Die leveranciers kunnen overal zitten, vaak niet al te ver maar soms in een andere provincie (denk aan afstand Amsterdam - Barcelona).
Verwijderd
Het grappige is dat dit eigenlijk een kickstarter idee was namelijk Pressy, maar de Chinezen hebben geen Kickstarter nodig en ontwikkelen gewoon een vergelijkbaar product. Ik zou het niet direct imitatie noemen, maar het idee is natuurlijk wel gekopieerd.
Maja dat is de gui van miui ook
Kijk, hier had ik niet aan gedacht, dank. Ik had het wel eerder gehoord maar goed, elke dag leer je/herinner je wat weer bijKenzi schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:14:
Aangezien ze vrijwel allemaal aan dropshipping doen kan het er aan liggen dat de ene leverancier verder van het distributiecentrum zit dan de ander.
Traject is normaal: leverancier > koeriersdienst > distributiecentrum / douane > vliegtuig
Die leveranciers kunnen overal zitten, vaak niet al te ver maar soms in een andere provincie (denk aan afstand Amsterdam - Barcelona).
Ik heb de officiële MiKey van Xiaomi en ik moet zeggen, het is een geniaal klein gadget voor een geniaal klein bedrag. Voor $2.18 heb ik deze gekocht (dit is item2 waar ik het in mijn vorige post over had)Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 20:21:
Die Klick buttons voor in de 3.5mm jack van je smartphone zijn ook behoorlijk goedkoop, gister twee bij Tmart gekocht,en Gearbest schijnt ze voor $ 0,39 te verkopen als je een coupon gebruikt.
Het grappige is dat dit eigenlijk een kickstarter idee was namelijk Pressy, maar de Chinezen hebben geen Kickstarter nodig en ontwikkelen gewoon een vergelijkbaar product. Ik zou het niet direct imitatie noemen, maar het idee is natuurlijk wel gekopieerd.
Maja dat is de gui van miui ook
En ik ben het absoluut met je eens, de Chinezen en Kickstarter, die maken een product voor 1/10 van de prijs
Het is een 1 op 1 kopie van de Pressy, idee en uitvoering is goed gekopieerd. Ik heb de MiKey nog niet zo veel kunnen testen maar eerste indruk is 'leuk extratje'. Voor dat geld moet je het niet laten liggen. Gearbest/Tmart verkoopt de Android iKey / Klick / 360 Universal Key (het heeft meerdere benamingen maar gaat om zelfde product), Banggood en DX hebben beide (de algemene en die van Xiaomi).
Universal Key is geprijsd zo rond de $1.00 en de Xiaomi MiKey zo vanaf $2.28 nu.
Maar een leuk gadget is het in elk geval wel.
Verwijderd
Zijn er alternatieven voor iOS?
Edit: wrs alleen Android, zal wel niet toegestaan worden door Apple dat er met de hardware gerommeld wordt, jammer
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2014 21:33 ]
Voor $4.17 incl Netherlands Direct ofso incl 20 cent korting (5% off) danzij chinakorting.nl ;D
[ Voor 18% gewijzigd door leuk_he op 05-07-2014 13:01 . Reden: link fix ]
Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.
Verwijderd
Zou de software van die originele Pressy ook werken? Of van Xiaomi? Hoe dan ook het gaat zich uiteindelijk om de werking, en daar ben ik wel benieuwd naar. Je kunt deze natuurlijk ook met je Android tablet gebruiken bedenk ik me net.
Xiaomi waarschijnlijk wel. Die had ik op een paar merken draaien en dat ging goed. Tablet had ik niet eens aan gedacht, ga ik toch eens proberen.Verwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:59:
Ik heb er nu al drie besteldWant die van Gearbest wou ik voor $ 0,39 ook nog wel bestellen, ik heb er namelijk ook twee bij tmart besteld.
Zou de software van die originele Pressy ook werken? Of van Xiaomi? Hoe dan ook het gaat zich uiteindelijk om de werking, en daar ben ik wel benieuwd naar. Je kunt deze natuurlijk ook met je Android tablet gebruiken bedenk ik me net.
[ Voor 5% gewijzigd door starcopy op 28-06-2014 23:05 ]
Ik wil er wel eens een proberen.
Iemand ervaring mee?
Hubsan x4, geen ervaring mee maar als je op GoT zoekt hierop kom je zeer veel goede ervaringen tegen.Ttje schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:39:
Weet iemand een (betaalbare) goede quadcopter?
Iemand ervaring mee?
Hier ook 1 van Tmart besteld, met een coupon code kon je deze voor $1 krijgenVerwijderd schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:59:
Ik heb er nu al drie besteldWant die van Gearbest wou ik voor $ 0,39 ook nog wel bestellen, ik heb er namelijk ook twee bij tmart besteld.
Leuk om te horen!Ttje schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 22:11:
Heb zojuist ook de MiKey besteld bij Banggood
Voor $4.17 incl Netherlands Direct ofso incl 20 cent korting (5% off) danzij chinakorting.nl ;D
Hubsan H107C (die van rond de $55), absoluut een aanrader!Ttje schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:39:
Weet iemand een (betaalbare) goede quadcopter?
Iemand ervaring mee?
WLToys niet aan beginnen, traag als een schildpad
Klopt, ik las op een andere fora dat de Xiaomi app met de universal key werktstarcopy schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:05:
Xiaomi waarschijnlijk wel. Die had ik op een paar merken draaien en dat ging goed. Tablet had ik niet eens aan gedacht, ga ik toch eens proberen.
Heb je er ervaring mee?
[ Voor 33% gewijzigd door Ttje op 28-06-2014 23:58 ]
Is deze dan ook origineel?Chocoball schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 16:27:
Wat mij namelijk lastig lijkt is een stuk of 8 verschillende website bij te moeten houden om te kijken wat de status van het verzending is en dan ook te onthouden welk product je waar hebt besteld.
Op dit moment heb ik alleen bij DX en AliExpress een account.Heb meerdere producten besteld hier(geen elektronica) tot nu toe is alles goed en netjes aangekomen.
Je kunt als je een RCxxxXX code heb ze laten omzetten naar 3S van postnl wanneer dat mogelijk is en dan een Postnl account maken om zo alles op een rijtje te hebben de status is niet zo belangrijk want die zijn niet zo bijzonder. Ik bestel voor het gemak meestal alles op 1 site maar wel verschillende webshops.walterworld schreef op zondag 29 juni 2014 @ 00:19:
Er zijn meerdere Chinese webwinkels, Op hoeveel websites staan jullie geregistreerd? Als je meerdere producten wilt bestellen in een keer, bestellen jullie dan elk product op een andere website om zo de meeste bang voor je buck te krijgen?
Wat mij namelijk lastig lijkt is een stuk of 8 verschillende website bij te moeten houden om te kijken wat de status van het verzending is en dan ook te onthouden welk product je waar hebt besteld.
Op dit moment heb ik alleen bij DX en AliExpress een account.Heb meerdere producten besteld hier(geen elektronica) tot nu toe is alles goed en netjes aangekomen.
Heeft ook te maken met coupons
Dat is em, ja eigenlijk te veel ervaringTtje schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 23:58:
Deze? http://m.banggood.com/Hub...a-Mode-2-RTF-p-75824.html
Heb je er ervaring mee?
Ook eentje zelf kunnen bouwen met de extra onderdelen die ik steeds bij had besteld (was in het eerste instantie niet het plan
Hubsan = bang for buck, prijs kwaliteit verhouding is top en is het echt een rap klein quadcopter. Nu jij er over begint, heb ik zin om weer eens te gaan vliegen
Ik denk dat ik nu rond de 10 Chinese webshops wel zit (of meer), ongeveer de helft van de shops gebruik ik ook. Het ligt er aan waar ik coupon codes kan gebruiken en de beste deal uit kan halen, ook kijk ik vaak naar hoe lang het duurt voordat ik het ontvang. De ene shop doet het de volgende dag op de post, de ander doet daar een week over. Zo zijn er nog een aantal andere factoren waar ik naar kijk.walterworld schreef op zondag 29 juni 2014 @ 00:19:
Er zijn meerdere Chinese webwinkels, Op hoeveel websites staan jullie geregistreerd? Als je meerdere producten wilt bestellen in een keer, bestellen jullie dan elk product op een andere website om zo de meeste bang voor je buck te krijgen?
Op mijn Galaxy S4 gebruik ik de app Trackpack, handig en makkelijk in gebruik, zo houd ik een beetje bij waar ik wat heb besteld, anders zie ik het vanzelf wel verschijnen. Paar keer voorgekomen dat ik iets ontving en ik mij niet herrinerde waar ik het had besteld en waarom, komt maar zelden voor gelukkig
[ Voor 48% gewijzigd door EN-IS op 29-06-2014 12:23 . Reden: typos, was laat gisteren ]
Ja, als je een wat pagina's teruggaat kun je het nalezen.
Eigenlijk staat de prijs in Euro's niet op het eerste plaats, dit in verband met de koers, deze kan weleens schommelen. Ik kijk eerst naar wat het moet kosten in $ Dollars en dan naar de koers/euro.Chocoball schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 16:27:
Het klopt dat de prijs bij DealExtreme is verlaagd, het was $23.26 en is nu $22.99
Die kun je beter hier kopen denk ik. Ik heb maar 1 link gevonden:ViezeVis schreef op zondag 29 juni 2014 @ 14:23:
Ik zoek een Can Crusher op BangGood maar da's best lastig. Ze zijn er wel maar geen idee waar.
http://www.newfrog.com/p/...g-bars-kitchen-25378.html
En voor dat geld heb je ze ook hier te koop.
http://www.megagadgets.nl...J-27JyLn78CFYTLtAod8HUA0Q
Had je zelf ook uit kunnen vinden.
Had zo zijn redenen dat ik het via BangGood wilde bestellen omdat ik het binnen 10 dagen in huis wil hebben. Heb nog een kortingscode van 50% liggen, vandaar. Zal 'm dan maar in Nederland aanschaffen. Kost ie ook niet veel.starcopy schreef op zondag 29 juni 2014 @ 14:30:
[...]
Die kun je beter hier kopen denk ik. Ik heb maar 1 link gevonden:
http://www.newfrog.com/p/...g-bars-kitchen-25378.html
En voor dat geld heb je ze ook hier te koop.
http://www.megagadgets.nl...J-27JyLn78CFYTLtAod8HUA0Q
Had je zelf ook uit kunnen vinden.
Als je het binnen 10 dagen binnen wil hebben moet je het niet in China gaan bestellen.ViezeVis schreef op zondag 29 juni 2014 @ 14:33:
[...]
Had zo zijn redenen dat ik het via BangGood wilde bestellen omdat ik het binnen 10 dagen in huis wil hebben. Heb nog een kortingscode van 50% liggen, vandaar. Zal 'm dan maar in Nederland aanschaffen. Kost ie ook niet veel.
Iemand advies?
Met coupon heb ik er uiteindelijk $32,77 voor betaald, 24,36 eur
Camera mooi verpakt in een doosje, en losse adapter erbij. Bouwkwaliteit ziet er goed uit, geen goedkoop plastic kastje maar aluminium
Camera zelf is amper instelbaar, niet vanuit een webpagina tenminste. Je moet eerst een (losse) ActiveX component installeren vanaf de meegeleverde CD, en dan met IE dat ding benaderen. Ook heb je pas na het installeren van die addon de pagina in het Engels, ga je direct naar http://cameraIP dan is het chinese-only.
Maar goed, na het installeren van dat ActiveX dingetje kun je tenminste wel de hele handel instellen.

Je kan dus beeld flippen en mirroren (handig als je 'm nu zoals ik ff ergens wilt neerzetten ipv op de kop hangen) en de nodige instellingen mbt beeld en streams.
De camera ondersteunt 2 gelijktijdige streams, dus je kan bv 2 verschillende bitrates gebruiken.
Bitrates zijn niet enorm hoog, in het screenshot hierboven staat ie op 'BEST', wat 4Mbit is. Laatste stand is 1Mbit, en je kan in stappen van 0,5 omhoog.
FPS zegt 25, maar volgens VLC is het 22FPS, maar ach, daar kan ik niet wakker van liggen. Hetzelfde geld voor de wat brakke manier van configgen van dat ding. Voor 25 eur is dat niet echt een major issue.
Beeldkwaliteit is wat mij betreft heel netjes voor dat geld.

IR is ook aardig goed, zal vanavond ff wat screenshotjes maken. Enige nadeel is dat de IR leds 850nm zijn, maar dat is bij heel veel camera's zo. Je ziet dus een lichte rode gloed met het blote oog, itt tot 910nm IR
De stream van de camera is ook met VLC te bekijken, VLC kan de RTSP stream gewoon oppakken.
rtsp://<IP>:554/user=admin&password=&channel=1&stream=0.sdp?real_stream
[ Voor 8% gewijzigd door DJSmiley op 29-06-2014 16:01 ]
Verwijderd
Ik bestel zo'n beetje alles via Banggood. Ik zou die 10 dagen maar wat ruimer nemen om teleurstellingen te voorkomen. Het kan snel aankomen, maar kan net zo goed 10 weken durenViezeVis schreef op zondag 29 juni 2014 @ 14:33:
[...]
Had zo zijn redenen dat ik het via BangGood wilde bestellen omdat ik het binnen 10 dagen in huis wil hebben. Heb nog een kortingscode van 50% liggen, vandaar. Zal 'm dan maar in Nederland aanschaffen. Kost ie ook niet veel.
Met welke verzendmethode ben ik dan het beste?:
- Standard Shipping (+€0,01)
- Air Mail Register (+€1,29)
Ik heb al eerder bij banggood besteld en heb toen voor NL Direct gekozen en toen had ik het op 1 week binnen, helaas kan ik dat nu niet kiezen, welicht omdat ik batterijen besteld heb.
[ Voor 4% gewijzigd door bambinodekat op 29-06-2014 16:25 ]
NLDirect van BangGood!Kenzi schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:39:
[...]
Als je het binnen 10 dagen binnen wil hebben moet je het niet in China gaan bestellen.Kans is levensgroot dat je die 10 dagen niet haalt.
Geen van beiden.bambinodekat schreef op zondag 29 juni 2014 @ 16:25:
Ik wil bij Banggood een paar dingen kopen en ik wil het ook liefst voor 14/7 thuis hebben.
Met welke verzendmethode ben ik dan het beste?:
- Standard Shipping (+€0,01)
- Air Mail Register (+€1,29)
Ik heb al eerder bij banggood besteld en heb toen voor NL Direct gekozen en toen had ik het op 1 week binnen, helaas kan ik dat nu niet kiezen, welicht omdat ik batterijen besteld heb.
[ Voor 47% gewijzigd door ViezeVis op 29-06-2014 16:31 ]
Mijn op 29-05 bestelde sj4000 is nog steeds niet binnen, per ongeluk de standard shipping aangevinkt en dat leek in het begin ook nog best snel te gaan want op 03-06 had die de status "departure origin country" maar helaas daarna geen voortgang meer totdat op 26-06 nogmaals de eerste drie statussen (mailed, arrived at border of origin country en deparure origin country) verschenen. Schijnbaar heeft het dus 23 dagen onder een stapel gelegen. Inmiddels had ik ook diverse andere dingetjes besteld en daar gelukkig wel nl direct gekozen, die zijn ook allemaal heel snel binnengekomen.
Omdat ik die sj4000 graag mee wil nemen op vakantie naar de usa heb ik er afgelopen donderdag nog 1 besteld en toen voor dhl gekozen. Deze is volgens de tracking net bij het sorteercentrum van dhl in hong kong aangekomen, dus vooralsnog lijkt dat de goede kant op te gaan.
He gaaf! Dank voor het delen van je ervaring/reviewDJSmiley schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:57:
Gisteren m'n Escam QD520 binnengekregen vanuit de presale van Tmart
Camera mooi verpakt in een doosje, en losse adapter erbij. Bouwkwaliteit ziet er goed uit, geen goedkoop plastic kastje maar aluminium
-knip-
De OBD scanner heb ik namelijk binnen 2 weken nodig omdat ik nog wat aan mijn auto moet knutselen.
Bij die batterijen is er weinig haast.
Ben aan 't mailen met Chinabuye omdat ze me 'n verkeerde kleur stuurovertrek hebben opgestuurd.
Hun antwoord :
Dus, ik moet maar 'n grijs overtrek in 'n voor de rest bruin interieur gaan gebruiken ?Sorry to hear the problem, but you see the color of the item you got is also very beautiful, how about you just keep it,and I already reported this issue to our logistic department, I promise you that I will take more care of your future orders, please be nice to let me know your idea, my friend.
Ja.dodge_911 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:02:
Dus, ik moet maar 'n grijs overtrek in 'n voor de rest bruin interieur gaan gebruiken ?![]()
Misschien nog eens een email sturen dat je het niet eens bent met hun "oplossing".
[ Voor 16% gewijzigd door bambinodekat op 29-06-2014 19:09 ]
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
dodge_911 schreef op zondag 29 juni 2014 @ 19:02:
*strike*
Ben aan 't mailen met Chinabuye omdat ze me 'n verkeerde kleur stuurovertrek hebben opgestuurd.
Hun antwoord :
-knip-
Dus, ik moet maar 'n grijs overtrek in 'n voor de rest bruin interieur gaan gebruiken ?![]()
Ik moest lachen. Geniale reactie
Nice! Ik hoop hem morgen te krijgen.. En dat voor 2DJSmiley schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:57:
Gisteren m'n Escam QD520 binnengekregen vanuit de presale van Tmart
Camera zelf is amper instelbaar, niet vanuit een webpagina tenminste. Je moet eerst een (losse) ActiveX component installeren vanaf de meegeleverde CD, en dan met IE dat ding benaderen. Ook heb je pas na het installeren van die addon de pagina in het Engels, ga je direct naar http://cameraIP dan is het chinese-only.
Maar goed, na het installeren van dat ActiveX dingetje kun je tenminste wel de hele handel instellen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kan dus beeld flippen en mirroren (handig als je 'm nu zoals ik ff ergens wilt neerzetten ipv op de kop hangen) en de nodige instellingen mbt beeld en streams.
De camera ondersteunt 2 gelijktijdige streams, dus je kan bv 2 verschillende bitrates gebruiken.
Bitrates zijn niet enorm hoog, in het screenshot hierboven staat ie op 'BEST', wat 4Mbit is. Laatste stand is 1Mbit, en je kan in stappen van 0,5 omhoog.
FPS zegt 25, maar volgens VLC is het 22FPS, maar ach, daar kan ik niet wakker van liggen. Hetzelfde geld voor de wat brakke manier van configgen van dat ding. Voor 25 eur is dat niet echt een major issue.
Beeldkwaliteit is wat mij betreft heel netjes voor dat geld.
[afbeelding]
[afbeelding]
IR is ook aardig goed, zal vanavond ff wat screenshotjes maken. Enige nadeel is dat de IR leds 850nm zijn, maar dat is bij heel veel camera's zo. Je ziet dus een lichte rode gloed met het blote oog, itt tot 910nm IR
De stream van de camera is ook met VLC te bekijken, VLC kan de RTSP stream gewoon oppakken.
rtsp://<IP>:554/user=admin&password=&channel=1&stream=0.sdp?real_stream
NFC Tools (pro) is wat mij betreft de beste optie.Ttje schreef op zondag 29 juni 2014 @ 15:49:
Ik heb inmiddels mijn NFC tags van Focalprice binnen. Alleen ik snap de app Trigger niet om de tags te schrijven... (Misschien heel dom van me)
Iemand advies?
Heel duidelijk om ze te beschrijven.
Vandaag een mailje gekregen van DX over mijn order die na ruim twee weken nog niet trackbaar was:PabloM schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:27:
[...]
Ik heb hetzelfde met mijn order verzonden op 3 juni bij DX.
Mijn oorspronkelijke tracking nummer was een China Post-nummer. Dit nieuwe nummer geeft aan dat vrijdag de zending verstuurd, aangekomen is op de grens en daar weer vertrokken is, en dat allemaal om 15:55u.We’re writing to inform you that the package RX3518600000CH from your order 140612001074000000 has failed to pass the airline security check as it contains lithium batteries/knives or products that contain liquid which are now under extra scrutiny in world air cargo services.
We therefore have switched it to another delivery channel to ensure the order is sent to you as soon as possible.
Here is the new package tracking number RX3518600000CH.
Volgens mij zijn Chinezen nog niet zo milieubewust, je vind daar niet zoveel van dat spul. Maar BG heeft genoeg om je bon aan kwijt te raken.ViezeVis schreef op zondag 29 juni 2014 @ 14:33:
[...]
Dat is niet de reden.starcopy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:52:
[...]
Volgens mij zijn Chinezen nog niet zo milieubewust, je vind daar niet zoveel van dat spul. Maar BG heeft genoeg om je bon aan kwijt te raken.
1) Er wordt meer uit PET-flesjes gedronken dan blikjes.
2) Afval wordt uitgeplozen tot de laatste bruikbare deeltjes, zeker recyclebaar materiaal.
(In Beijing kan je je metro ticket betalen met lege flesjes
Ook is dat spul genoeg te vinden, alleen je moet weten waar je moet zoeken.
van thuisgebruik tot industrieel:
http://www.alibaba.com/countrysearch/CN/can-crusher.html
Verwijderd
Verwijderd
Milieubewust? Verschillende pakjes van 50 dollarcent incl. porto helemaal uit China laten verschepen per vliegtuig, nee dat is lekker milieubewuststarcopy schreef op maandag 30 juni 2014 @ 11:52:
[...]
Volgens mij zijn Chinezen nog niet zo milieubewust, je vind daar niet zoveel van dat spul. Maar BG heeft genoeg om je bon aan kwijt te raken.
Verwijderd
Ik ben ook heel benieuwd hoe zoiets in de praktijk werkt, maar ik denk dat het zich vooral om de software draait.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:42:
Sommige mensen hier hebben het over de MiKey, zo'n klick-button voor in de 3,5 mm aansluiting van je smartphone. Ik heb onlangs een andere kloon van de Pressy uitgeprobeerd (zie review), de HelloKlick. Die kost bij DX $1,66. Best een grappig dingetje met een goede app. Persoonlijk zou ik hem denk ik echter weinig, of eigenlijk helemaal niet, gebruiken, maar als je echt naar zoiets op zoek bent kan je het niet laten liggen voor die 1,20 euro...
Handig lijkt me om er apps met een druk op de knop mee te starten.
Klopt, deze kloon van een kloon heeft verschillende benamingen, volgens mij is het overal hetzelfde product (Tmart, Gearbest, Banggood en DX). Deze heb ik ook besteld om te vergelijken met de MiKey.Verwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:42:
Sommige mensen hier hebben het over de MiKey, zo'n klick-button voor in de 3,5 mm aansluiting van je smartphone. Ik heb onlangs een andere kloon van de Pressy uitgeprobeerd (zie review), de HelloKlick. Die kost bij DX $1,66. Best een grappig dingetje met een goede app. Persoonlijk zou ik hem denk ik echter weinig, of eigenlijk helemaal niet, gebruiken, maar als je echt naar zoiets op zoek bent kan je het niet laten liggen voor die 1,20 euro...
DX en Banggood zijn de enige (wat ik heb gezien) die de MiKey verkopen, daarnaast verkopen ze ook de Hello Klick / Universal 360 / iKlick/ Android Klick. Als je toch zo'n klick ding wilt, betaal een dollar meer en neem de MiKey, Deze werkt (dacht ik) ook met de HelloKlick App alleen heeft deze een betere afwerking.
Wat wil je weten? Heb hier de MiKey namelijkVerwijderd schreef op maandag 30 juni 2014 @ 12:59:
Ik ben ook heel benieuwd hoe zoiets in de praktijk werkt, maar ik denk dat het zich vooral om de software draait.
Handig lijkt me om er apps met een druk op de knop mee te starten.
Ik ben wel benieuwd of er dan niet de hele tijd onbedoeld applicaties worden geopend, als je je telefoon in je broekzak hebt zitten.EN-IS schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:04:
[...]
Klopt, deze kloon van een kloon heeft verschillende benamingen, volgens mij is het overal hetzelfde product (Tmart, Gearbest, Banggood en DX). Deze heb ik ook besteld om te vergelijken met de MiKey.
DX en Banggood zijn de enige (wat ik heb gezien) die de MiKey verkopen, daarnaast verkopen ze ook de Hello Klick / Universal 360 / iKlick/ Android Klick. Als je toch zo'n klick ding wilt, betaal een dollar meer en neem de MiKey, Deze werkt (dacht ik) ook met de HelloKlick App alleen heeft deze een betere afwerking.
[...]
Wat wil je weten? Heb hier de MiKey namelijk
Je hebt ze allebei vergeleken, of moet je de ikey nog binnen krijgen?
Heb nu de MiKey een paar dagen in gebruik, tot op heden geen onbedoelde klikken. De iKey / Android Klick / iKlick / Universal 360 van *knip*, geen referalls! moet ik nog binnen krijgen. App van Xiaomi is fijn en duidelijk, ook in het Nederlands beschikbaar, link zal ik even opzoeken.paulus_01 schreef op maandag 30 juni 2014 @ 13:35:
Ik ben wel benieuwd of er dan niet de hele tijd onbedoeld applicaties worden geopend, als je je telefoon in je broekzak hebt zitten.
Je hebt ze allebei vergeleken, of moet je de ikey nog binnen krijgen?
Met 1 klik kun je bijvoorbeeld
- app openen (whatsapp/telefoon/berichten/tweakers)
- actie uitvoeren (zoals een screenshot maken)
- de toolbox openen, er opent zich dan een popup waarin ik 2 apps en 2 acties in heb gezet.
- geluid opnemen
- video opnemen
Hetzelfde geldt natuurlijk voor 2x en 3x klikken
[ Voor 4% gewijzigd door Perkouw op 13-08-2014 15:41 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]