Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.041.108 views

Verwijderd

Buyincoins heeft tot 3 Juli 8% korting op het gehele assortiment, en ik heb nog een beetje zitten neuzen tussen het assortiment en kwam deze universele waterdichte case voor € 1,26 per stuk.

Afbeeldingslocatie: http://img3.buyincoins.com/gallery3/2/47094/047094-1-01.jpg

In principe is het gewoon een plastic zakje welke je volledig dicht kunt sealen, of je ermee wilt gaan zwemmen? Ik weet het niet maar volgens mij zou het in principe kunnen.

En dan in een hele andere categorie kwam ik dit tegen, een leuk cadeautje voor de vriendin / vrouw voor in de slaapkamer >:) .

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:58
Tommyboy_1908 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:04:
Dat is dus ook direct het probleem met mijn order... Die is via MY gegaan. Waar lees je dat? Ga ik dat eens op mijn gemak doorlezen.
Op Fok! dus :), kwam het hier en 1 topic daarvoor tegen, aantal mensen die aangaven dat hun bestelling via MY nog altijd niet was bezorgd (lange levertijden of dat de post al een tijd ergens bleef hangen);
http://forum.fok.nl/topic/2118150/1/50

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Enes_81 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 18:49:
[...]

PINENG PN-910, kom deze alleen niet tegen op de bij mij bekende shops. Maar ook deze powerbank word nagemaakt, dus of het dan het risico waard is bij een minder bekende webshop..
ChinaBuye heeft 'm ondertussen in hun assortiment...
20.000mAh voor $29,65. 't Is dat ik voorzien ben van genoeg van die andere powerbank, anders was'ie wel aantrekkelijk...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02:02
Kenzi schreef op maandag 23 juni 2014 @ 17:46:
Een van de redenen dat het nu redelijk snel gaat is dat het niet erg druk is met orders hier in China. Minder verwerktijd bij de koeriersdiensten dus. Vakantietijd, he :)
DX vertelt mij juist dat het heel druk is toen ik vroeg waarom mijn pakketje ruim een week na verzending nog niet trackbaar was:
Shipping delays for Outbound Air Mail Services are very common during international transit and in particular during the busy season, due to increases in Air Mail traffic before the holidays, coupled with a serious backlog of mail in the airport. This subjects air mail services (including Speedpost) to frequent delays.

Verwijderd

Ze geven je gewoon een standaard antwoord, meer kunnen ze waarschijnlijk ook niet doen.

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-10 18:33
*knip* dit is dus niet de bedoeling.

[ Voor 92% gewijzigd door gambieter op 23-06-2014 21:37 ]

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 20:50:
Ze geven je gewoon een standaard antwoord, meer kunnen ze waarschijnlijk ook niet doen.
DX staat er om bekend dat ze behoorlijk rommelen met de lever en verzendtijden. Ook nemen ze het niet zo nauw met echte voorraad en niet op voorraad. Er zijn zelfs hele topics over. Maar met klein spul kan ik er wel mee leven dat het vaak langer duurt dan bij andere shops.

[ Voor 7% gewijzigd door starcopy op 23-06-2014 21:09 ]

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

dennistd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 20:43:
[...]

DX vertelt mij juist dat het heel druk is toen ik vroeg waarom mijn pakketje ruim een week na verzending nog niet trackbaar was:

[...]
Dit is ook niet het "busy season". Busy season is kerst t/m chinees nieuwjaar. Dat is gewoon een copy en paste van een standaard template wat ze gebruiken.
Ook nemen ze het niet zo nauw met echte voorraad en niet op voorraad.
Ga er maar van uit dat ze geen eigen voorraad hebben, het gaat bijna alleen om dropshipping. En dan ben je afhankelijk of je leverancier het op voorraad heeft of niet.

• EN-IS
Freshnub schreef op maandag 23 juni 2014 @ 21:06:
Ik stel de vraag maar hier, aangezien hier alle china shoppers zitten. Mijn zusje is op zoek naar een goede camera die full HD kan opnemen, voor haar Youtube kanaal. Ik zie zelf allerlei Canons, maar ik denk zelf dat dat overkill is. Wie kent een camera met goede opneem mogelijkheden (ook geluid) en makkelijk in gebruik is. Ik heb zo het vermoeden dat een prima camera te vinden moet zijn bij een chinese webshop. Haar budget is rond de € 300. Of raden jullie voor dat geld toch een camera uit een Nederlandse winkel aan?
Ik zou je aanraden om zoiets gewoon in Nederland te kopen. Zoek eerste even uit wat je zusje wilt, wat het zou moeten kunnen en wat voor features er in moeten zitten, daarnaast is het belangrijk om te kijken naar batterijduur en hoe je bijvoorbeeld een filmpje van de Camcorder er af haalt (moet dat bijvoorbeeld met een eigen programma, of is het net zoals een externe hdd waar je je filmpje kan selecteren en slepen naar je pc).

Ik heb even gauw gezocht naar reviews en beste camcorders, hier komt JVC Everio GZ-EX300 (in jouw budget klasse) als beste eruit
- http://camcorders.toptenreviews.com/hdv/

Hier kun je ook een aantal reviews vinden;
http://www.digitaltrends.com/best-camcorders/#!2Ju8x

Hier heb ik in de Pricewatch een aantal filters toegepast voor Camcorders;
http://tweakers.net/categ...e_EVkqJOt1qavsNwKDBktbSkf

Een tip voor wanneer je een en ander online wilt bestellen, ga niet bij de eerste beste leverancier je bestelling plaatsen, vergelijk, vooral op de prijs en bestel het wanneer je het bedrag er voor over hebt, ik bedoel ermee, soms kom je nog eens een coupon code of korting ergens tegen, laat dat niet links liggen ;)

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Kenzi schreef op maandag 23 juni 2014 @ 21:14:

[...]

Ga er maar van uit dat ze geen eigen voorraad hebben, het gaat bijna alleen om dropshipping. En dan ben je afhankelijk of je leverancier het op voorraad heeft of niet.
Klopt wel ja. Ze hebben daardoor ook veel gelukkige klanten.

http://club.dx.com/forums/forums.dx/threadid.1352337

Maar goed, ik ken ze al sinds 2004 en je moet daar gewoon geluk hebben. :)

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:45

-tom-562

Oliesjeik

Verwijderd schreef op maandag 23 juni 2014 @ 18:53:
Buyincoins heeft tot 3 Juli 8% korting op het gehele assortiment, en ik heb nog een beetje zitten neuzen tussen het assortiment en kwam deze universele waterdichte case voor € 1,26 per stuk.

[afbeelding]

In principe is het gewoon een plastic zakje welke je volledig dicht kunt sealen, of je ermee wilt gaan zwemmen? Ik weet het niet maar volgens mij zou het in principe kunnen.

En dan in een hele andere categorie kwam ik dit tegen, een leuk cadeautje voor de vriendin / vrouw voor in de slaapkamer >:) .
Dat tasje heb ik 4 jaar geleden bij de Xenos voor 2 euro opgepikt ofzo, zo heel bijzonder is het niet

Vaak bu'j te bang!

• Hippowave
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-10 08:39
Heeft iemand een schatting hoe snel je RCxxxxxNL code kunt om naar 3s code van PostNL. Ik vraag dit omdat je die RCxxxxNL wel op de PostNL site kunt tracken via hun track and trace maar dan schuift hij steeds een dag door en zegt hij dat het morgen komt wat niet zo is. 8)7

Mijn broer heeft die Xiaomi powerbank bij eu DX gehaald die werken met PostNL die van hem is al onderweg, nu ik heb er nog 1 besteld op eu DX en wil die code zo snel mogelijk omzetten zodat je nog wat hebt aan je track and trace. Voor mijn broer maakt het niet meer uit die komen binnenkort.

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Die code zou moeten werken. Ik heb ook ooit dat probleem gehad waarbij de levering altijd een dag bleef opschuiven, achteraf bleek dat het pakketje gewoon verloren geraakt was. Hoop dat het bij jou niet zo is.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Verwijderd

-tom-562 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:13:
[...]

Dat tasje heb ik 4 jaar geleden bij de Xenos voor 2 euro opgepikt ofzo, zo heel bijzonder is het niet
Bij de action liggen ze ook, nog geen euro per stuk :+

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-11 22:05

ViezeVis

Sample Text

Zijn er nog must-haves op BangGood voor de vakantie? Suggesties?

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Verwijderd

-tom-562 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:13:
[...]

Ohja dat zou kunnen, maar bij Buyincoins krijg je ze voor € 1,25 inclusief verzendkosten, en het laatste waar ik zin in heb ik voordat ik iets op Buyincons koop kijken of ze zoiets toevallig niet in de Action verkopen.

Action ligt hier trouwens ook niet in de buurt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2014 06:56 ]

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-11 21:46
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 06:52:
[...]

Ohja dat zou kunnen, maar bij Buyincoins krijg je ze voor € 1,25 inclusief verzendkosten, en het laatste waar ik zin in heb ik voordat ik iets op Buyincons koop kijken of ze zoiets toevallig niet in de Action verkopen.

Zo'n hoesje is praktisch voor op het strand en voor het bewaren van klein grut zoals geld en pasjes in waterrijke omstandigheden. Mijn telefoon zou ik hier nooit instoppen. Ik gebruik tijdens het zeilen een professionele hoes die je ook gewoon echt onder water kan houden en gebruiken, dat kan vertrouw ik bij deze sowieso niet!

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Verwijderd

Maardiweb schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:30:
[...]

Zo'n hoesje is praktisch voor op het strand en voor het bewaren van klein grut zoals geld en pasjes in waterrijke omstandigheden. Mijn telefoon zou ik hier nooit instoppen. Ik gebruik tijdens het zeilen een professionele hoes die je ook gewoon echt onder water kan houden en gebruiken, dat kan vertrouw ik bij deze sowieso niet!
Dit hoesje is natuurlijk bedoeld om je telefoon tegen water en zand te beschermen, dus het lijkt me geen kwaad kunnen om het er ook echt voor te gebruiken :+

Maat goed ik lees vooral vooroordelen, zonder dat ik 1,2,3 echte ervaringen over dit hoesje lees ;) . Want in een Hongkongse drama heb ik juist precies zo'n hoesje gezien, natuurlijk niet heel relevant maat toch :p

Maar er zijn test methodes om te testen of het hoesje echt water dicht is, voor op het strand lijkt mij dit hoesje sowieso al handig alleen al vanwege al het zand.

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 14:30
Hippowave schreef op maandag 23 juni 2014 @ 22:23:
Heeft iemand een schatting hoe snel je RCxxxxxNL code kunt om naar 3s code van PostNL. Ik vraag dit omdat je die RCxxxxNL wel op de PostNL site kunt tracken via hun track and trace maar dan schuift hij steeds een dag door en zegt hij dat het morgen komt wat niet zo is. 8)7

Mijn broer heeft die Xiaomi powerbank bij eu DX gehaald die werken met PostNL die van hem is al onderweg, nu ik heb er nog 1 besteld op eu DX en wil die code zo snel mogelijk omzetten zodat je nog wat hebt aan je track and trace. Voor mijn broer maakt het niet meer uit die komen binnenkort.
Ik heb dat nu ook met 2 pakketten van EU DX. Een pakket verzonden op 15/6 en de andere op 18/6. Bezorging blijft ook steeds een dag opschuiven, dus ik mag toch hopen dat die niet allemaal zijn kwijt geraakt. Maar we wachten af..

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 06:52:
[...]

Ben zo aardig geweest om even wat voorwerk te doen :+

Bij de Action, dx prijzen voor dx kwaliteit:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/s5if36i.jpg

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 17:30:
[...]

Ben zo aardig geweest om even wat voorwerk te doen :+

Bij de Action, dx prijzen voor dx kwaliteit:
[afbeelding]
Dus ik ben nog steeds goedkoper uit :P Iets wat ik persoonlijk al had verwacht >:) En het is niet precies hetzelfde product en verschilt een beetje.

Deze van Buyincoins kun je namelijk om je nek hangen :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 17:49:
[...]

Dus ik ben nog steeds goedkoper uit :P Iets wat ik persoonlijk al had verwacht >:) En het is niet precies hetzelfde product en verschilt een beetje.

Deze van Buyincoins kun je namelijk om je nek hangen :P
Klopt, scheelt zowaar een paar cent :+
Kan je nagaan wat voor marge erop zit als zelfs de Action dit soort prijzen kan hanteren.
Ik heb 'm trouwens maar laten liggen, zal wel baggerkwaliteit zijn.

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 17:24
Die van de action kan je ook om je nek hangen, ik heb hem.

Trouwens. Hier wil je echt geen telefoon van ook maar 50 euro in doen. Ik heb de mijne nog nooit echt gebruikt behalve een keer wat in gedaan om te kijken, en nu ik m een half jaar later tevoorschijn heb gehaald is ie kapot. Zo lek als een mandje ook, dus pas op!

• InsertFunnyText
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 19:01
Ik heb zelf ook een zakje van de Action en heb enkele malen met mijn Galaxy Nexus onder de douche staan appen. :+ Werkt goed, mits goed dichtgemaakt natuurlijk. Staat trouwens ook op de verpakking dat je voordat je het mapje gaat gebruiken je even test of het nog goed dicht is. Dit is voordat je het zakje voor de eerste keer gebruikt, maar lijkt me logisch dat je dit ook doet als je het een lange tijd niet meer gebruikt hebt. Bij de grote zakken voor tablet krijg je trouwens een kleine clip erbij die wat helpt om er voor te zorgen dat je het zakje goed dicht maakt.

Dat zakje van Buyincoins lijkt op de 'Survival Pouch' die ik heb gekregen bij de Survival Edition van Tomb Raider.
Onder dat stuk dat je omklapt zitten drie strips om ervoor te zorgen dat hij waterdicht blijft. Wanneer de pouch dus niet beschadigd is, moet het water eerst 'langs' deze drie strips.
Filmpje met uitleg
Ik heb hiermee gewoon enkele uren gezwommen(en helemaal ondergedoken) met mijn eerder genoemde Galaxy Nexus zonder ook maar een druppel in de pouch.

Het zakje van Buyincoins en de pouch lijken veel op elkaar, zouden best dezelfde kunnen zijn. Er is dus een verschil tussen het zakje van de Action en die van Buyincoins. Mits het dezelfde kwaliteit als de 'Survival Pouch' kan ik het zakje van Buyincoins aanraden. Natuurlijk eerst even testen voor je er een telefoon in gaat stoppen. ;)

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-11 21:48

Dusche

Tja.

De hdd enclosure die ik had besteld doet het nog steeds super. Alleen is hij heel erg vingervlek gevoelig en komen en er snel krassen op.

*knip* dat hoort noch hier, noch elders.

[ Voor 51% gewijzigd door gambieter op 25-06-2014 10:17 ]

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:12:
[...]

Kan je nagaan wat voor marge erop zit als zelfs de Action dit soort prijzen kan hanteren.
De action haalt ze natuurlijk wel met een container tegelijk, dus een stuk goedkoper per stuk dan wij.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Heilige Kaas
  • Laatst online: 13-11 17:24
Dusche schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:58:
Offtopic; weet iemand hier iets van scheikunde, en dan vooral zuren en basen ?
Ehh, ja waarom?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 18:12:
[...]

De Action bezorgd mij dus ook even voor € 1,29 zo'n waterdichte case :P Nee natuurlijk niet en bij Buyincoins kreeg ik ook nog 8% extra korting, en je krijgt ook extra korting weer je meerdere items besteld.

Dus voor € 1,15 krijg ik die waterdichte case thuisbezorgd, samen met wat andere items en naar de Action gaan heb ik echt geen zin in >:) Maar bedankt voor de Tweakers die hun ervaringen met vergelijkbare objecten delen :) Want ik heb ook het gevoel dat de vooroordelen je weer langs de oren vliegen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:17:
[...]

De Action bezorgd mij dus ook even voor € 1,29 zo'n waterdichte case :P Nee natuurlijk niet en bij Buyincoins kreeg ik ook nog 8% extra korting, en je krijgt ook extra korting weer je meerdere items besteld.

Dus voor € 1,15 krijg ik die waterdichte case thuisbezorgd, samen met wat andere items en naar de Action gaan heb ik echt geen zin in >:) Maar bedankt voor de Tweakers die hun ervaringen met vergelijkbare objecten delen :) Want ik heb ook het gevoel dat de vooroordelen je weer langs de oren vliegen.
Heeft niks met vooroordelen te maken. Wat hier aangegeven wordt, is dat de prijs of product niet zo bijzonder is om dat speciaal hier te posten. Maar goed, lijkt me meer dan genoeg posts over een plastic zakje :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:07:
[...]

Heeft niks met vooroordelen te maken. Wat hier aangegeven wordt, is dat de prijs of product niet zo bijzonder is om dat speciaal hier te posten. Maar goed, lijkt me meer dan genoeg posts over een plastic zakje :+
Dus omdat een vergelijkbaar product te vinden is in de Action is het niet bijzonder meer? Het heet nog steeds Online shoppen in China, en niet offline shoppen bij de Action.

Je vind nog wel meer bij de Action dat niet veel duurdere is dan uit China bestellen, maar dat maakt het nog niet direct precies hetzelfde product, er zitten namelijk overduidelijk verschillen tussen de twee water dichte cases.

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 20:41:
[...]

Dus omdat een vergelijkbaar product te vinden is in de Action is het niet bijzonder meer? Het heet nog steeds Online shoppen in China, en niet offline shoppen bij de Action.

Je vind nog wel meer bij de Action dat niet veel duurdere is dan uit China bestellen, maar dat maakt het nog niet direct precies hetzelfde product, er zitten namelijk overduidelijk verschillen tussen de twee water dichte cases.
Dat eerste klopt. Maar ga dan ook even die NL shops in dit topic die Chinese telefoons verkopen te lijf, want dat is hetzelfde als de action doet met goedkopere Chinese artikelen. Dat zijn nl. ook geen Chinese webshops. Misschien het topic renamen naar Chinese meuk? ;)

Voordeeltje van de Action is overigens wel dat er niks kwijt kan raken in de post. Dat kansje bestaat wel bij Chinese artikeltjes die per envelop verstuurd worden. (maar zo'n 1 op de 20 of zo bij mij, maar toch..)
En oh ja.. de NL garantie. :+

[ Voor 31% gewijzigd door zeef op 25-06-2014 09:28 ]

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

*knip* Niet op de man spelen

[ Voor 126% gewijzigd door gambieter op 25-06-2014 10:12 ]

Vaak bu'j te bang!

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-11 14:02
*knip* dit soort vragen hoort hier niet thuis.

[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 25-06-2014 10:11 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:En voor allen: dit gaat over online shoppen in China, niet over de Action, en ook niet over technische vragen of problemen met bepaalde artikelen. Svp terug on-topic.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-11 20:32

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik verwacht deze week mijn BT draadloze apple toetsenbordje en nog een zooi looms binnen te krijgen. (via banggood)

Van de week nog van die doosjes loombordjes besteld (via Deal Extreme EU direct) Kocht er 3 maar alles bij elkaar was het voordeliger om er 4 te bestellen omdat ik dan geen verzendkosten had :D

Die verwacht ik pas (omdat ze samenwerken met Post NL) volgende week te ontvangen. Hier kosten die pakketten 20 euro. Dezelfde via china nog niet eens de helft ! :D

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ben ik de enige die €0,29 voor een micro sd-kaartlezer verdacht goedkoop vind?
http://www.aliexpress.com...lash-Free/1757037723.html

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 11:17

Mavamaarten

Omdat het kan!

PabloM schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:23:
Ben ik de enige die €0,29 voor een micro sd-kaartlezer verdacht goedkoop vind?
http://www.aliexpress.com...lash-Free/1757037723.html
Dat is inderdaad goedkoop, maar die dingen zijn erg fragiel en gaan waarschijnlijk heel snel kapot.

Android developer & dürüm-liefhebber

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:19
Weet iemand al waar je zeker een echte EARSON ER-151 kunt kopen?
Ik twijfel er aan om hem hier te kopen:

http://www.chinabuye.com/...f-bluetooth-speaker-black

*edit
Of op ebay, daar heb je hem ook voor €20 bij een grote verkoper

[ Voor 13% gewijzigd door Whiskey48 op 25-06-2014 15:02 ]

• maanio
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-11 14:12
Powerbank van Chinabuye is na 28 dagen nog steeds niet geleverd. Vage site.

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:19
maanio schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:55:
Duurde bij mij ook even maar kwam wel binnen.

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:48
maurits82 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:53:
Gewoon bij Banggood. Dat er bij iemand geen Earson op was gedrukt wil nog niet zeggen dat hij nep is. Die fabriek levert ze met verschillende merken. Als een andere fabiek ze na wil maken zullen ze er juist wel Earson op zetten. Dat er op een zonnebril Ray Ban staat wil nl ook niet zeggen dat hij echt is :P

• Hyp Hyper
Wat kunnen zij er aan doen als de post er langer over doet?
Inmiddels weten we hier wel dat ze betrouwbaar zijn.

Verwijderd

Mavamaarten schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:28:
[...]

Dat is inderdaad goedkoop, maar die dingen zijn erg fragiel en gaan waarschijnlijk heel snel kapot.
Bij Buyincoins kosten die dingen ook maar een halve euro of iets meer.

Ik had ook zoiets en mijne ging ook snel kapot.

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 03:52

RobertowNL

For your gear!

Op Fok! Waren er gewoon een paar die er 1 van banggood hadden met logo.
Enige wat anders is is dat het boekje een goedkoop zwart wit kopietje was, maar dat heeft earson eerder ook gehad. (mijn 2e van taobao althans).
En toen was hij nog in geen shop te vinden ;)

Op aliexpress staat er 1 voor 24 dollar, minus de 2$ coupon bij 5 dagen achtereen inloggen/inchecken op de app is die het goedkoopste.

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:37:
[...]

Bij Buyincoins kosten die dingen ook maar een halve euro of iets meer.

Ik had ook zoiets en mijne ging ook snel kapot.
Ik heb hem ondertussen wel al besteld. Ik zie wel hoe lang het meegaat.
Bij Buyincoins was de goedkoopste €0,55 dacht ik.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Mijn eerste twee bestellingen zijn ook binnen...
Verzendtijd met standard air mail, zonder tracking : 13 dagen van shipping notice tot ontvangst.

Pakje 1 : stuurovertrek voor 'n vriendin van me van ChinaBuye
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BEZwhTO.jpg
Helaas verkeerd geleverd : ik had 'n bruine versie besteld, maar kreeg een grijze... En er staat zelfs brown op de sticker ;)
Gelijk maar 's voor gemaild naar ChinaBuye.

Pakje 2 : maandelijkse levering van 2 trekkersloten via eBay, maar wel uit Hongkong, dus het mag hier ;)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pEplpdL.jpg
Dit zijn ze, maar dan van de vorige bestelling, al op m'n speeltjes :).
Ik bestel er maandelijks 2 tot ik er genoeg heb voor de hele collectie van vaders en mezelf...

Ook effe gemaild naar Banggood ivm m'n (waarschijnlijk fake) Xiaomi powerbank die al 25 dagen onderweg zou zijn. Nu, hij is waarschijnlijk toch fake, dus ik zou het niet erg vinden als hij niet aankomt en ik 'n refund krijg...

[ Voor 39% gewijzigd door dodge_911 op 25-06-2014 18:35 ]

• Hippowave
bij een van verzending met postnl RCxxxNL staat nu levertijd onbekend daarvoor schoof hij steeds 1 dag door. De andere zending staat dat hij morgen komt op de zelfde dag besteld.

De zending was opgesplitst omdat de powerbank extra handeling time nodig had. Iemand een idee wat ik nu moet doen? Gewoon wachten of de powerbank morgen komt en misschien de rest of contact opnemen met PostNL.

• aart44
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:56
Hier precies hetzelfde ook een Powerbank 28-5 besteld 29-5 verzonden zonder tracking dus ik kan niet kijken waar hij nu is maar geen paniek het zal wel komen.

Verwijderd

Mag ik vragen wat pakje 2 precies is? Valt dat niet onder wapens?

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 14:30
Hippowave schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:10:
bij een van verzending met postnl RCxxxNL staat nu levertijd onbekend daarvoor schoof hij steeds 1 dag door. De andere zending staat dat hij morgen komt op de zelfde dag besteld.

De zending was opgesplitst omdat de powerbank extra handeling time nodig had. Iemand een idee wat ik nu moet doen? Gewoon wachten of de powerbank morgen komt en misschien de rest of contact opnemen met PostNL.
Je kunt via bijvoorbeeld Twitter bij @PostNL een 3S-code aanvragen voor de RCxxxNL nummers. Aan die laatste nummers heb je niet zoveel bij de Nederlandse tracking. Daar staat vanaf dag 1 al dat de chauffeur onderweg is...
Ik neem aan dat het om EUD DX zendingen gaan?
Ik heb op 10 juni daar ook een bestelling geplaatst.
Een deel is op 15 juni verzonden en ligt vanaf vandaag op Schiphol.
De rest is op 18 juni verzonden (toevallig ook de powerbank) en die is nog niet in Nederland gearriveerd.
De aangegeven 5-7 werkdagen redden ze dus niet helemaal.

[ Voor 6% gewijzigd door LukeS op 25-06-2014 16:43 ]

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:34:
Grijs gebied in zijn geval. Een sportschutter heeft een verlof om dat soort zaken in huis te hebben. ;)
En als het artikel 18 wapens waren geweest al helemaal.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:34:
sloten die je over je trekker plaatst zodat er niet zomaar mee geschoten kan worden (zou een hoop leed kunnen besparen als meer mensen die dingen kopen met al die verhalen in Amerika zoals 'peuter vind geweer van pa en schiet zusje overhoop' :( )

(het ging om de trekkersloten, niet de wapens zelf. wapens bestellen uit China is een big no-no ;) )

[ Voor 10% gewijzigd door Kenzi op 25-06-2014 16:46 ]

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-11 22:56
aart44 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:19:
[...]

Hier precies hetzelfde ook een Powerbank 28-5 besteld 29-5 verzonden zonder tracking dus ik kan niet kijken waar hij nu is maar geen paniek het zal wel komen.
Ik heb ook hetzelfde, m'n Xiaomi powerbank van Chinabuye is op 28 mei verzonden zonder tracking en ik heb ook nog steeds niks ontvangen :-(. Terwijl het hoesje voor de powerbank, dat op 18 juni door DX Met China Post zonder tracking verstuurd is, vanochtend al op de mat lag. Zou het dan toch aan de batterijen liggen dat het zo lang duurt?

• Pseudoc
  • Laatst online: 21-10 14:48
aart44 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:19:
[...]

Mijn chinabuye powerbank is gekocht op 29/5, verzonden 31/6, land verlaten op 2/6 en sinds 20/6 in NL.
Echter tot op heden niets ontvangen :'(
Ik ga op twitter even navragen.

Verwijderd

Kenzi schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:45:
[...]

sloten die je over je trekker plaatst zodat er niet zomaar mee geschoten kan worden (zou een hoop leed kunnen besparen als meer mensen die dingen kopen met al die verhalen in Amerika zoals 'peuter vind geweer van pa en schiet zusje overhoop' :( )

(het ging om de trekkersloten, niet de wapens zelf. wapens bestellen uit China is een big no-no ;) )
Oh ok, zie nu pas dat er trekkerslot bij de foto staat, ik dacht dat er 2 geweren zomaar uit China thuis bezorgd worden :+

• maanio
Sirhc_95 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:46:
[...]

Ik heb ook hetzelfde, m'n Xiaomi powerbank van Chinabuye is op 28 mei verzonden zonder tracking en ik heb ook nog steeds niks ontvangen :-(. Terwijl het hoesje voor de powerbank, dat op 18 juni door DX Met China Post zonder tracking verstuurd is, vanochtend al op de mat lag. Zou het dan toch aan de batterijen liggen dat het zo lang duurt?
Ik heb m'n hoesje en m'n powerbank in twee losse bestellingen bij Chinabuye gedaan.
Mijn hoesje was binnen 1 week in Nederland en ik dacht WOW , dat ging snel!
Hahahaha te snel geconcludeerd.

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:57
Sirhc_95 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:46:
[...]

Precies hetzelfde hier haha

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:50:
[...]

Oh ok, zie nu pas dat er trekkerslot bij de foto staat, ik dacht dat er 2 geweren zomaar uit China thuis bezorgd worden :+
Lol, een Marlin 39a en een FN Trombone uit China? Hoe zeggen Nederlanders dat zo mooi? Ammenooitnie! ;) De heren Marlin en Browning zouden zich in hun graf omdraaien ;)
Kenzi schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:45:
[...]

Bwoah, wapens en munitie apart opslaan, wapens niet geladen opslaan was voor mij genoeg als kleine dodge..
Ik ga al sinds m'n 5de ofzo met vuurwapens om, en mij is geleerd ermee om te gaan, en er thuis vooral met m'n fikken af te blijven, want je had gezien wat dat ding kon op de schietstand. Probleem is dat ze de kids het tegenwoordig niet meer uitleggen, maar alles maar gaan verbergen. En wat doet zo 'n kind dan als het zo 'n wapen vindt? Nieuwsgierig zijn. Op zich nog steeds geen probleem, als de schutter in kwestie zijn wapens op een fatsoenlijke manier heeft opgeborgen, want geen munitie, dus is dat wapen op dat moment niet veel meer dan een stuk metaal... Als je natuurlijk een geladen wapen gaat opbergen, vraag je om problemen... Kwestie van opvoeding van zowel schutter als schutter's kid's.

[ Voor 4% gewijzigd door dodge_911 op 25-06-2014 18:32 ]

• EN-IS
Weet iemand al waar je zeker een echte EARSON ER-151 kunt kopen? Ik twijfel er aan om hem hier te kopen:
Ik weet dat Chinabuye originele levert, maar goed, BG levert ook originele, dat was volgens mij meer OEM dan retail product, daar kwam de verwarring door.
Kitano schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:18:
Gewoon bij Banggood. Dat er bij iemand geen Earson op was gedrukt wil nog niet zeggen dat hij nep is. Die fabriek levert ze met verschillende merken. Als een andere fabiek ze na wil maken zullen ze er juist wel Earson op zetten. Dat er op een zonnebril Ray Ban staat wil nl ook niet zeggen dat hij echt is :P
^^ wat hij zegt :)

Wie was diegene die laatst hier zo'n kleine/goedkope powerbank had gekocht voor zijn vakantie? Als je er nog 1 zoekt;
Afbeeldingslocatie: http://cdn2.image-tmart.com/prodimgs_v2/8/8202/1557/82021557/2200MAH-37V-Universal-Lipstick-Design-Portable-Power-Source-Blue_4_320x320.jpg

Krijg net in de mail een coupon code hiervoor namelijk :) Normaal $6.49, na coupon code $2.99;
*knip*, geen referalls!

Coupon code: JY8

[ Voor 2% gewijzigd door Perkouw op 13-08-2014 15:41 ]

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik twijfel er aan om hem hier te kopen:

*edit
Of op ebay, daar heb je hem ook voor €20 bij een grote verkoper
Ik heb de originele Earson 151 bij Banggood gekocht.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-11 21:46
Zelfde hier! 2 stuks zelfs, maar of ze echt zijn? Hoe kom je daar achter? :P

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Verwijderd

EN-IS schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 19:29:
[...]
Wie was diegene die laatst hier zo'n kleine/goedkope powerbank had gekocht voor zijn vakantie? Als je er nog 1 zoekt;
[afbeelding]

Krijg net in de mail een coupon code hiervoor namelijk :) Normaal $6.49, na coupon code $2.99;
http://www.tmart.com/sl/53ab0667e6705

Zijn die dingen echt 2200Mah, want mijn vriendin heeft me uit Hong Kong een keer zo'n power bank mee gebracht en ik krijg niet eens mij Huawei Honor 2 ermee vol geladen.

Al is de batterij van mijn Huawei Honor 2 wel 2200, maar volgens mij haalde dat ding wat ik van mijn vriendin heb niet eens de helft opladen.

[ Voor 0% gewijzigd door Perkouw op 13-08-2014 15:36 ]

• EN-IS
Verwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:39:
Zijn die dingen echt 2200Mah, want mijn vriendin heeft me uit Hong Kong een keer zo'n power bank mee gebracht en ik krijg niet eens mij Huawei Honor 2 ermee vol geladen.

Al is de batterij van mijn Huawei Honor 2 wel 2200, maar volgens mij haalde dat ding wat ik van mijn vriendin heb niet eens de helft opladen.
Het klopt wat je zegt, deze zal je 2200mAh batterij niet 100% opladen. Deze kleine powerbanken zijn echt bedoeld voor een kleine push (nood power). Hoe goed ze zijn kan ik niet zeggen, de reviews zijn normaal/goed, ik heb deze niet maar heb naar aanleiding van de coupon code 1 besteld, als het niet wat is, geef ik het weg :) (nog altijd een xiaomi hier liggen).
Maardiweb schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:27:
Zelfde hier! 2 stuks zelfs, maar of ze echt zijn? Hoe kom je daar achter? :P
Hoe bedoel je 2 stuks? 2 stuks Earson van BG? :z
Ik weet dat Chinabuye originele levert, maar goed, BG levert ook originele, dat was volgens mij meer OEM dan retail product, daar kwam de verwarring door.
-knip-
Maar effe alle gein aan de kant, Wat ik heb begrepen van anderen en fok is dat BG zonder doos en handleiding levert. Bij Banggood is deze $27 geprijsd. DX levert bijvoorbeeld in originele doos en handleiding, daar is de prijs ook naar $33.

Ik heb zelf die van mij een tijd terug besteld bij DX in verband met de onduidelijkheden over Banggood en Earson. Ik kwam er later achter via Fok, dat het een OEM product is en dat Earson aan rebranding doet. Niet voor niets $6 meer betaald :'(

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
http://www.geekbuying.com...Wifi-BT-Black-316045.html
Iemand ervaring mee? tis een 3188T
30 eutjes

Verwijderd

Ah die RK3188 Android mini TV sticks zijn ook goedkoper geworden :) Ik heb alleen ervaring met de MK808B en die draait na 18 maanden nog steeds goed, dus die dingen kosten niet veel maar werken wel goed.

Dat model dat jij linkt kan ik niet, maar er is hier op GoT een apart topic voor die mini Android computers, en je zult online ook wel genoeg ervaringen vinden.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:42
Ik heb zo'n stick gehad, maar houdt er rekening mee dat het een redelijk beta apparaatje is. Aanstoot draait redelijk, maar lang niet alle apps werken goed, en wifi verbinding was onmogelijk tenzij je een paar meter vanaf je router verwijderd bent. En dan had ie ook nog een antenne.

Ik heb er en andere Tweaker blij mee kunnen maken, maar zelf hen ik er niet echt wat aan gehad.

Verwijderd

Ja dat zijn echt van die gadgets waar je nog een beetje aan dient te tweaken. Maar je vind eigenlijk geen vergelijkbaar product van een bekend merk.

Ik persoonlijk gebruik mijn stick als media speler en heb hem verbonden met het bedraad internet via een USB dongel.

Maar zo'n stick is in iedere geval vele malen beter dan een smart TV, want het is in feite een grote tablet welke je met een muis bediend.

• mathy_
  • Laatst online: 13-11 18:46
dodge_911 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:02:

Pakje 2 : maandelijkse levering van 2 trekkersloten via eBay, maar wel uit Hongkong, dus het mag hier ;)
Je brengt me op een idee.
Had er nog nooit van gehoord :o
Mag ik vragen via welke link je hebt besteld op ebay?

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

[...]

[...]

^^ wat hij zegt :)

[afbeelding]

Dat was ik :) mijn 5600 MAh powerbank was DOA geleverd van banggood, na melding meteen een nieuwe opgestuurd gekregen, en die doet het (tot nu toe) perfect

Vaak bu'j te bang!

• Lfshiu
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-10 16:14
Haha hier is de slechte (fake) batch aan Xiaomi powerbanks dus beland: http://www.24deluxe.nl/kr...n-powerbank-10400mah.html

Verwijderd

Lfshiu schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:56:
Haha hier is de slechte (fake) batch aan Xiaomi powerbanks dus beland: http://www.24deluxe.nl/kr...n-powerbank-10400mah.html
1 van de vele trieste dagdeal sites :N
Ze zijn al volledig ingedekt omdat er nergens expliciet het merk Xiaomi staat en er zal vast wel ergens in de kleine letters staan dat de foto/afbeelding kan afwijken van het product ;)

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
mathy_ schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 00:21:
[...]

Je brengt me op een idee.
Had er nog nooit van gehoord :o
Mag ik vragen via welke link je hebt besteld op ebay?
Natuurlijk :)
http://www.ebay.nl/itm/321004521383
Wat wil je d'rmee gaan doen? (dingen gebruiken waarvoor ze eigenlijk niet bedoeld zijn is 'n beetje 'n hobby van me ;))

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:39

Garyu

WW

[...]

[...]

Afbeeldingslocatie: http://cdn2.image-tmart.com/prodimgs_v2/8/8202/1557/82021557/2200MAH-37V-Universal-Lipstick-Design-Portable-Power-Source-Blue_4_320x320.jpg

Ik heb een vergelijkbare powerbank.

Voor zover ik kan zien werken al deze powerbanks op een vergelijkbare manier, er zitten 1, 2 of 4 batterijen in, die per stuk ongeveer 2000-2500 mAh kunnen bevatten. Hoe meer je ervan naast elkaar zet, hoe hoger groter de stroom die het gehele ding kan leveren. Bij een apparaat waar maar één zo'n batterij in zit, is die stroom dus maximaal ongeveer 0,5A, en bij vier batterijen maximaal ongeveer 2A. Hoe kleiner de powerbank, hoe lager dus de stroom en hoe langer het opladen duurt.

Het apparaat wat ik heb (een half jaar geleden bij banggood gekocht), bevat één batterij met 2600 mAh capaciteit en een output-amperage van 0,5A. Dat is prima om mijn telefoon van stroom te voorzien, maar opladen kan je het niet echt noemen, in een uur laadt de telefoon ongeveer 3% ofzo. Met een tablet kan je het helemaal vergeten.

Ik zou dus voor een iets grotere powerbank gaan, waar 2, 3 of 4 batterijen inzitten. Niet eens zozeer vanwege de hogere capaciteit, maar vooral vanwege hoe snel ze een telefoon weer van noodstroom kunnen voorzien.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• EN-IS
Garyu schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:35:
Ik heb een vergelijkbare powerbank.

Voor zover ik kan zien werken al deze powerbanks op een vergelijkbare manier, er zitten 1, 2 of 4 batterijen in, die per stuk ongeveer 2000-2500 mAh kunnen bevatten. Hoe meer je ervan naast elkaar zet, hoe hoger groter de stroom die het gehele ding kan leveren. Bij een apparaat waar maar één zo'n batterij in zit, is die stroom dus maximaal ongeveer 0,5A, en bij vier batterijen maximaal ongeveer 2A. Hoe kleiner de powerbank, hoe lager dus de stroom en hoe langer het opladen duurt.

Het apparaat wat ik heb (een half jaar geleden bij banggood gekocht), bevat één batterij met 2600 mAh capaciteit en een output-amperage van 0,5A. Dat is prima om mijn telefoon van stroom te voorzien, maar opladen kan je het niet echt noemen, in een uur laadt de telefoon ongeveer 3% ofzo. Met een tablet kan je het helemaal vergeten.

Ik zou dus voor een iets grotere powerbank gaan, waar 2, 3 of 4 batterijen inzitten. Niet eens zozeer vanwege de hogere capaciteit, maar vooral vanwege hoe snel ze een telefoon weer van noodstroom kunnen voorzien.
Dank voor de info en tip :)

Ik had al zo'n vermoeden alleen biedt deze denk ik een tijdelijke oplossing in nood situaties (in de trein bijvoorbeeld -geen stekker, wel in de internationale trein), klein en makkelijk mee te nemen in de tas of in de jas zak :9

[ Voor 7% gewijzigd door EN-IS op 26-06-2014 12:49 ]

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
Garyu schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:35:
[...]
Hoe meer je ervan naast elkaar zet, hoe hoger groter de stroom die het gehele ding kan leveren. Bij een apparaat waar maar één zo'n batterij in zit, is die stroom dus maximaal ongeveer 0,5A, en bij vier batterijen maximaal ongeveer 2A. Hoe kleiner de powerbank, hoe lager dus de stroom en hoe langer het opladen duurt.
Alhoewel dat een leuke vuistregel is, is het natuurlijk niet een liniear verband. Er bestaan zat 2600mAh cellen die met 2C kunnen ontladen (=5,2A). Natuurlijk moet het celvoltage eerst verhoogd worden van 3.7 naar 5V usb spanning, maar dan blijft er alsnog ruim genoeg output over. Deze cellen kosten vaak wat meer en zullen daarom niet in de allergoedkoopste producten zitten.
Overdrijf je nou niet een beetje? Tenzij je een gigantische accu hebt zal je mobiel minimaal 20% voller moeten zijn. Of je accupack maakt zijn geclaimde output niet waar .

druk en typefouten voorbehouden

• mathy_
  • Laatst online: 13-11 18:46
dodge_911 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:06:
[...]

Natuurlijk :)
http://www.ebay.nl/itm/321004521383
Wat wil je d'rmee gaan doen? (dingen gebruiken waarvoor ze eigenlijk niet bedoeld zijn is 'n beetje 'n hobby van me ;))
Eigenlijk waar het voor bedoeld is, op me luchtdruk wapen zetten :9
Maar zo als ik al zei had er nog nooit van gehoord.

Me neefje (die regelmatig hier over de vloer komt )wordt ouder en je wil niet weten wat die allemaal mee krijgt zonder dat ik het door heb.
Heb het wel gescheiden opgeborgen maar heb geen kluis.
Maar mocht hij toch in eens door hebben wat het is en hoe het werkt wil ik niet dat hij op de kat van de buren kan gaan schieten 8)7

Maar bedankt voor de link, zal me er vanavond eens wat meer in verdiepen.

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

na vele jaren ben ik dan nu toch voor de aller eerste keer teleurgesteld over mijn spulletje gekocht in China :(

Had een powered USB 2.0 Hub besteld, na 3 weken wachten eindelijk binnen is het effectief een USB 1.0 Hub :( ( Er staat natuurlijk wel gewoon 2.0 op maar who cares ).

Jammer die gaat dan maar de kast in

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Pseudoc
  • Laatst online: 21-10 14:48
Mijn Chinabuye powerbank die ik besteld heb op 29/5 is vandaag binnengekomen :)
De gelijktijdig laden en opladen lijkt alleen te werken als je eerst de telefoon eraan hangt, en dan de powerbank aan de voeding legt.

• EN-IS
ShadowBumble schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 14:12:
na vele jaren ben ik dan nu toch voor de aller eerste keer teleurgesteld over mijn spulletje gekocht in China :(

Had een powered USB 2.0 Hub besteld, na 3 weken wachten eindelijk binnen is het effectief een USB 1.0 Hub :( ( Er staat natuurlijk wel gewoon 2.0 op maar who cares ).

Jammer die gaat dan maar de kast in
Waar gekocht? Effe een mail sturen naar de shop. Vaak corrigeren ze zulke missers.
Pseudoc schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 14:19:
De gelijktijdig laden en opladen lijkt alleen te werken als je eerst de telefoon eraan hangt, en dan de powerbank aan de voeding legt.
Dat hoort ook zo :)

• maanio
Zelfde dag bij Chinabuye besteld, eens kijken of die van mij ook vandaag komt :D

• Hippowave
Op 10 juni heeft mijn broer bij eu dx powerbank besteld vandaag binnen gekomen, hij was 15 juni pas verstuurd. De order was opgesplitst er moeten nog een aantal andere dingen komen, heb daarvoor contact met postnl. Hij laad aan stroom en laad de telefoon dus een echte :), hij weegt wel zwaar. Ik heb er nog 1 voor moeder besteld maar dan die gouden.

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
mathy_ schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:38:
[...]

Eigenlijk waar het voor bedoeld is, op me luchtdruk wapen zetten :9
Maar zo als ik al zei had er nog nooit van gehoord.

Me neefje (die regelmatig hier over de vloer komt )wordt ouder en je wil niet weten wat die allemaal mee krijgt zonder dat ik het door heb.
Heb het wel gescheiden opgeborgen maar heb geen kluis.
Maar mocht hij toch in eens door hebben wat het is en hoe het werkt wil ik niet dat hij op de kat van de buren kan gaan schieten 8)7

Maar bedankt voor de link, zal me er vanavond eens wat meer in verdiepen.
Ik heb ze op de schietstand ook eens vergeleken met 'merk'-sloten, en ik merkte, buiten een opdrukje en iets mooier gevormde rubbers geen verschil, afgezien van de prijs dan, die meteen 3 of zelfs 4 keer zo hoog is.

Wat je neefje betreft : niet wachten tot'ie 't zelf gaat ontdekken, gewoon een namiddagje instructie geven, zodat hij weet wat dat ding is en wat dat ding kan en doet.

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-11 17:14

NSG

Je weet niks!

Hoe kom je erbij dat het zo hoort? Die van mij doet het anders altijd..
--

Overigens wacht ik al sinds 18mei op een Xiaomi 5200mAh Powerbank van Bangood..

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Enes_81 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 16:51:

Ook verstuurd via MY?

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-11 17:14

NSG

Je weet niks!

Jup, blijkbaar even bagger als dat swedish post..

Ik heb overigens geen track&trace erbij. Ik heb een soort van verzendingsbewijs gehad nadat ik had geklaagd. vandaar dat ik weet dat het via MY gaat.

[ Voor 27% gewijzigd door NSG op 26-06-2014 17:39 ]

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Enes_81 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:35:
[...]

Jup, blijkbaar even bagger als dat swedish post..

Ik heb overigens geen track&trace erbij. Ik heb een soort van verzendingsbewijs gehad nadat ik had geklaagd. vandaar dat ik weet dat het via MY gaat.
Nee zo ongeveer alles wat een batterij heeft, ligt zo ongeveer stil sinds half mei bij MY.

http://forum.banggood.com...pic.html?tid=21807&page=4

Hier heb je al een paar blije mensen. Verder een hoop die op ali besteld hebben, en zo nog een paar shops. Jammer genoeg ontkennen ze alle problemen, en is het: wacht maar het komt.

45 dagen grens in de gaten houden en eventueel een bericht in bovenstaande link plaatsen. Kun je een refund krijgen na een bepaalde tijd en dan opnieuw betalen als het item alsnog binnen is.

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-10 09:53
ik wilde zon earson speaker bestellen, zou die wel aankomen met al dat gedoe om die batterijen?

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

starcopy schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:10:
[...]

Nee zo ongeveer alles wat een batterij heeft, ligt zo ongeveer stil sinds half mei bij MY.

http://forum.banggood.com...pic.html?tid=21807&page=4

Hier heb je al een paar blije mensen. Verder een hoop die op ali besteld hebben, en zo nog een paar shops. Jammer genoeg ontkennen ze alle problemen, en is het: wacht maar het komt.

45 dagen grens in de gaten houden en eventueel een bericht in bovenstaande link plaatsen. Kun je een refund krijgen na een bepaalde tijd en dan opnieuw betalen als het item alsnog binnen is.
Ontkennen van problemen zou ik het niet noemen. Mensen verwachten 7-10 dagen levering terwijl dat in veel gevallen niet realistisch is. Je betaald geen / weinig verzendkosten, dit soort vrachten hebben geen prio dus kunnen weleens wat langer op vrachtruimte blijven wachten. Als je geen geduld kan opbrengen om soms wat langer te wachten moet je niet in China bestellen.

• EN-IS
Enes_81 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 16:51:
Hoe kom je erbij dat het zo hoort? Die van mij doet het anders altijd..
Dat bedoelde ik ook eigenlijk, dat die altijd het doet B)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

In categorie RC autootjes:
http://eud.dx.com/product...oller-red-black-844152269

Ding zou 'wel 30kmh' moeten gaan, geen idee of hij het daadwerklijk haalt, maar best bizar hoe snel dat ding echt kan rijden :) Wil je beetje rap kleine RC wagentje, zeker een aanrader :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Ik heb die powerbank van mij nog eens getest en hij laad mijn Huawei Honor 2 niet eens voor 25% op.

Dus dat verhaal met die batterijen klopt waarschijnlijk wel, want ik had gister gekeken en deze heeft een batterij binnen zitten. Of dat ding dat gister gepost was beter zal zijn weet ik eigenlijk niet.

Ik heb het idee dat er veel gesjoemeld word met de capaciteiten, of er gaat bij zo'n kleine powerbank werkelijk veel vermogen verloren bij het opladen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2014 20:45 ]

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Kenzi schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:43:
[...]

Ontkennen van problemen zou ik het niet noemen. Mensen verwachten 7-10 dagen levering terwijl dat in veel gevallen niet realistisch is. Je betaald geen / weinig verzendkosten, dit soort vrachten hebben geen prio dus kunnen weleens wat langer op vrachtruimte blijven wachten. Als je geen geduld kan opbrengen om soms wat langer te wachten moet je niet in China bestellen.
Wel gek dan dan bij sommige al sinds 15 mei of eerder nog steeds de melding staat:

2014-05-09 11:10, Dispatch Pre-Alert

En als het er nu 1 of 2 waren, maar ik weet er op dit moment alleen hier in de forums al minimaal 10. En als ik de buitenlanders mee ga tellen, nog veel meer.

Je kunt een hoop goed proberen te praten, maar dit niet. Bovendien is de melding ook al gegeven dan MY een hele zware controle op alles waar maar een batterij in kan zitten, doorvoert. En je maakt mij niet wijs dat de grotere shops die niet weten.

En wat raar, het treft alleen pakjes die via MY verstuurd zijn. Al mijn andere pakketten komen hier ook gewoon binnen, en sommige inderdaad met de standaard vertraging. Heb jij overigens de moeite wel genomen om het topic op BG te lezen? Waarom bieden ze een refund aan, als het pakje gewoon verstuurt is?

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

starcopy schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 20:43:
[...]

Wel gek dan dan bij sommige al sinds 15 mei of eerder nog steeds de melding staat:

2014-05-09 11:10, Dispatch Pre-Alert

En als het er nu 1 of 2 waren, maar ik weet er op dit moment alleen hier in de forums al minimaal 10. En als ik de buitenlanders mee ga tellen, nog veel meer.

Je kunt een hoop goed proberen te praten, maar dit niet. Bovendien is de melding ook al gegeven dan MY een hele zware controle op alles waar maar een batterij in kan zitten, doorvoert. En je maakt mij niet wijs dat de grotere shops die niet weten.

En wat raar, het treft alleen pakjes die via MY verstuurd zijn. Al mijn andere pakketten komen hier ook gewoon binnen, en sommige inderdaad met de standaard vertraging. Heb jij overigens de moeite wel genomen om het topic op BG te lezen? Waarom bieden ze een refund aan, als het pakje gewoon verstuurt is?
Ik denk dat je een totaal verkeerd beeld hebt van hoe de koeriers diensten hier in China werken.

Ik woon op 10 minuten afstand van Shenzhen Airport, waar letterlijk 100en koeriersbedrijfjes zitten die dit soort pakketten afhandelen. Ook DX, Banggood etc gaat via dat soort bedrijfjes.
Het maakt niet uit welke dienst (DHL, Hongkong Post of MY) gebruikt wordt, het komt allemaal letterlijk op 1 grote stapel binnen. Vandaar wordt het verscheept, premium diensten zoals DHL en Fedex gaan naar hun eigen distri center (DHL heeft een gloednieuw complex naast de airport), de rest in 1 vrachtwaggel richting de airport (vaak via China Post distri center).

Waarom ze een refund aanbieden? Om van het gezeik af te zijn. 8)

Dispatch Pre-Alert kan trouwens ook betekenen dat de verkoper het pakket al aangemeld heeft maar nog niet naar het koeriersbedrijf gestuurd heeft.
Aangezien de afgelopen dagen er tot 50% korting op veel Xiaomi artikelen was, is het veel logischer dat ze de powerbanks niet kunnen krijgen op dit moment. Navraag hier is dat inderdaad de voorraad, zeker van de 10400 schaars is.

[ Voor 5% gewijzigd door Kenzi op 26-06-2014 21:02 ]

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Kenzi schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 20:56:
[...]
Waarom ze een refund aanbieden? Om van het gezeik af te zijn. 8)
Daaraan merk je ook dat die shops een hoop omzet/winst draaien, en wij denk ik maar kleine visjes zijn in hun zee van kopers...
Kenzi schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 20:56:
[...]

Dispatch Pre-Alert kan trouwens ook betekenen dat de verkoper het pakket al aangemeld heeft maar nog niet naar het koeriersbedrijf gestuurd heeft.
^^ dat dus
Tussen die aanmelding en het daadwerkelijk vertrekken van de shipment zit soms al een week...
Maar dat geeft een ietwat goeie tracker dan ook wel weer...
Ik track m'n pakketjes via Parcel, 'n handige iOS app ;)

[ Voor 24% gewijzigd door dodge_911 op 26-06-2014 21:03 ]

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-11 16:16
Pff.. Die post duurt nu wel heel lang.

Op 18 mei de xiaomi powerbank besteld maar nog niet binnen gekregen
Op 26 mei de SJ4000 camera

Hopen dat ze nog voor de vakantie in juli binnen komen :)

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 20:40:
Ik heb die powerbank van mij nog eens getest en hij laad mijn Huawei Honor 2 niet eens voor 25% op.

Dus dat verhaal met die batterijen klopt waarschijnlijk wel, want ik had gister gekeken en deze heeft een batterij binnen zitten. Of dat ding dat gister gepost was beter zal zijn weet ik eigenlijk niet.

Ik heb het idee dat er veel gesjoemeld word met de capaciteiten, of er gaat bij zo'n kleine powerbank werkelijk veel vermogen verloren bij het opladen.
Joh, gek he. Spul voor een paar euro uit China wat niet voldoet aan de door de Chinezen gestelde specificaties :+

Vaak bu'j te bang!

• EN-IS
Voor diegene die een quad/helicopter wil bestellen, Focalprice heeft voor 2 dagen 11% korting. :)

korting geldt op Hubsan H107D, Walkera QR X350, DJI Phantom FC40 en nog veel meer...

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-11 20:25

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

lutkeveld schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:09:
[...]

Alhoewel dat een leuke vuistregel is, is het natuurlijk niet een liniear verband. Er bestaan zat 2600mAh cellen die met 2C kunnen ontladen (=5,2A). Natuurlijk moet het celvoltage eerst verhoogd worden van 3.7 naar 5V usb spanning, maar dan blijft er alsnog ruim genoeg output over. Deze cellen kosten vaak wat meer en zullen daarom niet in de allergoedkoopste producten zitten.

[...]

Overdrijf je nou niet een beetje? Tenzij je een gigantische accu hebt zal je mobiel minimaal 20% voller moeten zijn. Of je accupack maakt zijn geclaimde output niet waar .
Of pak er zo eentje: http://www.hobbyking.com/...usb_charging_adapter.html
kan je een LiPo accu aan hangen ;)

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Oww, niiiice! Hiermee ga ik iemand erg blij maken, denk ik :)
Thanks!

Verwijderd

-tom-562 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:47:
[...]

Joh, gek he. Spul voor een paar euro uit China wat niet voldoet aan de door de Chinezen gestelde specificaties :+
Oh wel nee ik ben het gewend met batterijen :+ Maar meestal zijn het dan gewone batterijen. Ik denk dat met dit soort powerbanks ook nog veel vermogen verloren gaat met het opladen.
Pagina: 1 ... 86 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]