:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Sommige acties lopen de hele maand, andere kort. Mi Note voor 699 is alleen vandaag bijv.Hyp Hyper schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:47:
[...]
Interessant. Maar loopt die actie niet erg kort? (zie iets van 4 keer 16 minuten staan met een aftellend klokje)
Google vertaalt helaas niet zoveel op de site.
Bij bv. mistertao krijg je natuurlijk gewoon de 'oude' prijs en het heeft voor mij niet zoveel nut om aan te geven dat het een aanbieding is, als die na een uur al verloopt.
Via Duitsland per 36 st het goedkoopste, dus Europa aanvinken bij het zoeken op eBaykwelbast schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:01:
Heeft iemand van jullie ervaring met het kopen van inktcartridges voor een Canon Pixma in China? En dan via ebay of een van de webshops?
Edit. druckerpatronen-discount
[ Voor 12% gewijzigd door Supertip op 18-06-2014 08:53 ]
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Verwijderd
En na weken wachten kreeg ik een e-mail met daarin: ..niet op voorraad... pas over 5 - 9 dagen ontvangen wij het en daarna pas opsturen.... Te veel wachttijd!
Voorstel van banggood, nog 5 - 9 dagen extra wachten en daarna nog 2 - 3 weken wachten op bezorging.
Mijn voorstel, verstuur het op jullie kosten met UPS / DHL zodat het eerder bezorgd wordt ter compensatie van de nog langere wachttijd. Antwoord van banggood: Nee
Dus hebben zij mijn order gecanceld en mij op de hoogte gehouden d.m.v. een e-mail
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2014 11:44 ]
Let er wel op dat je boven 22 euro al inklaringskosten moet betalen!!
Hier had ik dus niet aan gedacht, dus kost mijn bestelling nu haast 2x zo veel voor wat Arduino prul.
Verwijderd
Tip: volgende keer gewoon in NL bestellen als je er haast bij hebt. Met dit soort prijzen nog gaan eisen om het zsm mogelijk te versturenVerwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:37:
Via banggood een trainingsbroekje besteld. Het zou binnen 2 - 3 weken geleverd worden (China Post).
En na weken wachten kreeg ik een e-mail met daarin: ..niet op voorraad... pas over 5 - 9 dagen ontvangen wij het en daarna pas opsturen.... Te veel wachttijd!
Voorstel van banggood, nog 5 - 9 dagen extra wachten en daarna nog 2 - 3 weken wachten op bezorging.
Mijn voorstel, verstuur het op jullie kosten met UPS / DHL zodat het eerder bezorgd wordt ter compensatie van de nog langere wachttijd. Antwoord van banggood: Nee
Dus hebben zij mijn order gecanceld en mij op de hoogte gehouden d.m.v. een e-mail
Niet alle bestellingen boven de 22 euro worden onderschept.Mystiq schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:10:
Bij MiniInTheBox.com hebben ze nu gratis "Expedited Shipping" (via UPS) boven een bestelling van $35 (25 euro).
Let er wel op dat je boven 22 euro al inklaringskosten moet betalen!! Hier had ik dus niet aan gedacht, dus kost mijn bestelling nu haast 2x zo veel voor wat Arduino prul.
eens. met de winstmarges die ze maken, kan DHL verzenden waarschijnlijk niet eens uit voor ze. Het is niet Nederland, waar de prijs eerst 4x over de kop mag.Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:15:
[...]
Tip: volgende keer gewoon in NL bestellen als je er haast bij hebt. Met dit soort prijzen nog gaan eisen om het zsm mogelijk te versturen
Zelf net bij Banggood en AliExpress besteld. Bij banggood kon je ook voor dutch post kiezen (of iets degelijks) voor geen extra kosten... of 8 cent ofzo. Scheelde aanzienlijk in verzendtijd dus ben benieuwd of het er echt zo snel is.
[ Voor 21% gewijzigd door Waah op 18-06-2014 14:38 ]
Het was er bij mij binnen 10 dagen. Voor die paar cent meer wil ik heus wel mijn pakketje sneller in huis hebbenWaah schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:37:
[...]
eens. met de winstmarges die ze maken, kan DHL verzenden waarschijnlijk niet eens uit voor ze. Het is niet Nederland, waar de prijs eerst 4x over de kop mag.
Zelf net bij Banggood en AliExpress besteld. Bij banggood kon je ook voor dutch post kiezen (of iets degelijks) voor geen extra kosten... of 8 cent ofzo. Scheelde aanzienlijk in verzendtijd dus ben benieuwd of het er echt zo snel is.
Verwijderd
Het gaat om een 'aparte' broek dat ik hier in NL nog niet ben tegengekomen. Het heeft voor mij niet super veel haast, maar als ik een week na mijn bestelling te horen krijg dat ik nog eens 5-9 dagen moet wachten voordat zij het ontvangen en daarna pas kunnen versturen...Verwijderd schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:15:
[...]
Tip: volgende keer gewoon in NL bestellen als je er haast bij hebt. Met dit soort prijzen nog gaan eisen om het zsm mogelijk te versturen
Daarnaast was het versturen via UPS/DHL etc. zodat het sneller bij mij aankomt maar een voorstel, geen eis
Zij hebben wel zeer snel mijn geld teruggeboekt via paypal. Dat is positief!
Verwijderd
Waarom niet gewoon wachten als die hier toch niet verkrijgbaar is? Maar goed, het kan gerust 6-8 wk duren, hoewel het tegenwoordig vaak sneller gaat.
Is makelijk te flashen naar europese Optimus G E975, upgrade naar Kitkat is ook beschikbaar.
http://www.aliexpress.com...droid-4-7/1620894367.html
Review:
reviews: LG Optimus G: prima telefoon, maar te duur en te laat
Dit vind ik dan wel weer een interessante opmerking bij die pagina:dutchgio schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:51:
Als het echt is, want dat weet je maar nooit bij Aliexpress
(Als hij niet echt is krijg je 3x je geld terugGuaranteed Genuine
3X money back
Heeft iemand dit al eens gehad? Waarschijnlijk moeten ze hem nu opnieuw zenden?
Even mezelf quoten en updaten en als info voor hierboven. Ik heb vandaag het blauwe hoesje van DX ontvangen voor de powerbank. Voelt goed aan en past netjes om de powerbank. Ik denk dat t toch iets beter is wanneer je hem zou laten vallen. Besteld op 6/6 en dus 12 dagen later binnenSalmon schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:01:
[...]
Verder ben ik nog aan 't wachten op mijn hoesje voor de Xiaomi 10400mAh powerbank via DX, 5 dagen geleden verzonden. De Xiaomi powerbank werkt trouwens goed, kan 3/4 keer mijn Galaxy Nexus ermee opladen

Sowieso en ook om mezelf, voor als ik omvalEnes_81 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:39:
Doen jullie ook hoesjes om de usb adapter van je telefoon?
But why not om zo'n accu, is goedkoper om zuinig ermee om te gaan dan hem 1x perongelijk te laten vallen en weer 20 Euro te lappen.
Verwijderd
Ik deed vroeger wel silicone hoesjes om mijn smartphones, maar die hoesjes liggen nu verstop in de la omdat mijn smartphone liever zonder hoesje gebruik.Enes_81 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:39:
Voor nog geen 2€ per hoesje zou ik overal hoesjes rond doenEnes_81 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:39:
Voor mij komt daarbij dat ik meerdere van die Xiaomi's ga hebben (als ze oot bij CB vertrekken!), dus dan is het wel zo makkelijk om ze uit elkaar te kunnen houden dmv kleurtjes
Ik heb verder nog wat ander spul besteld, waaronder een aantal van die USB testdingen van verschillende leveranciers en 'n 12x telescoop voor m'n phone (lekker shot analysis doen op de schietstand).
Volgens mij gaat m'n postbezorger eind deze maand heel erg blij met me zijn!
(Als ik thuis ben en hij komt 'n pakketje brengen krijgt'ie altijd wat te drinken
En ik ben er sinds kort achter dat mijn pa helemaal aan de aliexpress is
[ Voor 5% gewijzigd door dodge_911 op 18-06-2014 23:14 ]
Want zonder tracking en dergelijke ik weet het niet...
Of doen jullie met tracking en zonder insurance?
[ Voor 18% gewijzigd door Xepos op 19-06-2014 00:03 ]
Hangt er helemaal vanaf hoe duur het bestelde product is.Xepos schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 00:02:
Doen jullie bij ChinaBuye eigenlijk ook insurance erbij?
Want zonder tracking en dergelijke ik weet het niet...
Of doen jullie met tracking en zonder insurance?
Edit, mijn telefoon accu is na 32 dagen nog steeds niet binnen, de rest van de bestelde spullen al na 10 dagen binnen.
Dus ik vrees dat de accu er uit gevist is wordt weer een broodje moeilijk.
Dus volgende keer maar t&t op de accu bestellingen doen.
Scheelt weer een welles nietes spelletjes.
[ Voor 31% gewijzigd door Supertip op 19-06-2014 00:43 ]
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
http://www.chinabuye.com/...hone-mp3-mp4-player-white
http://www.buyincoins.com/item/5200.html#.U6JwJGCKCyY
http://www.buyincoins.com/item/40166.html#.U6JwW2CKCyY
Al vind ik eigenlijk dat je gewoon een beetje moet investeren in goede doppen, beter voor je gehoor ook enzo.
Verwijderd
@Heilige Kaas: ik hoop dat je met dat laatste niets fysieks wil bedoelen, want dat lijkt me onzin.Heilige Kaas schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 07:11:
Voor mensen die goedkope oordopjes zoeken, al zal de kwaliteit niks zijn.
http://www.chinabuye.com/...hone-mp3-mp4-player-white
http://www.buyincoins.com/item/5200.html#.U6JwJGCKCyY
http://www.buyincoins.com/item/40166.html#.U6JwW2CKCyY
Al vind ik eigenlijk dat je gewoon een beetje moet investeren in goede doppen, beter voor je gehoor ook enzo.
Met de oortjes van BIC heb ik ervaring.
De eerste zijn zeer goedkoop in bulk en wel ok qua geluidsproductie (uiteraard zijn lage tonen bij goedkope oortjes niet al te veel soeps). Ik heb er verschillende gekocht want wij draaien oortjes toch regelmatig tussen de spaken van de fietswielen, of ze gaan stuk in handtas of rugzak, of.... Niet al te hoge eisen met een dergelijke hoge vervangingsgraad...
De tweede van BIC met mic vond ik persoonlijk rommel. Waren quasi direct stuk aan het plugje, wel redelijke mic. Heb nu http://www.buyincoins.com/item/44345.html#.U6J0Ht8hGb4 al enkele weken: mic geeft een wat meer blikkerige klank, maar rest is wel ok. En enkele centiemen duurder...
Ben eigenlijk op zoek naar oortjes uit deze prijsklasse, maar dan met een plug met een hoek, dan recht. Lijken me veel langer mee te gaan: vaak is het plugje het eerste dat sneuvelt. Zoiets:
[ Voor 3% gewijzigd door Firljepper op 19-06-2014 07:32 ]
Daarnaast ben ik op zoek naar een betaalbare (<30 euro) vervanger van een draagbare stereo radio/cd speler zodat de kids in de woonkamer muziek kunnen afspelen. En die vervanger hoeft geen cd's meer te hebben, maar bij voorkeur USB of SD kaart. Met een paar aardige ingebouwde stereo speakers, niet te groot (maar ook niet zo'n heel klein miniding) en moet gewoon standaard op de 230v kunnen werken, dus niet op accu.
Mijn bestelling is van 25 mei en ook nog steeds niets verzonden. Alleen een ticket over het niet leverbaar zijn van een kabeltje dat ik erbij had besteld.maanio schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 22:15:
Ik heb op dezelfde dag, 29 mei bij Chinabuyye de Powerbank en daarna het hoesje besteld in losse bestellingen. Het hoesje is nu al 3 dagen binnen en nog niets gehoord van de powerbank
_██_
(ಠ_ృ)
Het was een draadloze kilometerteller voor mijn fiets. Alleen de teller deed het niet.
Batterij doorgemeten blijkt die leeg te zijn.
Vandaag even een nieuw batterijtje halen en kijken of die het doet.
Product kwam in een klein kartonnen doosje. Uiteraard gelijk de testen gedaan:
- Pass-through-charging : check!
- Witte micro-usb-aansluiting : check!
- Gelaserd logo : check!
- Geen logo op usb-kabel : check!
- Code gecontroleerd onder kraskaart : check! (kan je controleren via deze link. Code staat onder kraslaag op beige kleurig stikkertje)
Het gaat over de powerbank van Xiaomi.Supertip schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 00:36:
[...]
Hangt er helemaal vanaf hoe duur het bestelde product is.
Edit, mijn telefoon accu is na 32 dagen nog steeds niet binnen, de rest van de bestelde spullen al na 10 dagen binnen.
Dus ik vrees dat de accu er uit gevist is wordt weer een broodje moeilijk.
Dus volgende keer maar t&t op de accu bestellingen doen.
Scheelt weer een welles nietes spelletjes.
Als ik zonder insurance verstuur krijg ik het dan niet vergoed als het niet aankomt?
Zijn er trouwens nog andere cases dan de siliconen?
Het zou kunnen dat ze dan moeilijk gaan doen. Als je met PayPal betaalt kan je natuurlijk een geschil openen als je bestelling niet aankomt en op die manier je geld proberen terug te krijgen. Ik heb zelf ook een Xiaomi powerbank besteld bij ChinaBuye, die is op 28 mei zonder tracking en verzekering verstuurd. Maar hij is nog niet aangekomen, dus misschien is het wel verstandig om voor die $1,50 extra met een trackingnummer te laten versturen.Xepos schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:48:
[...]
Het gaat over de powerbank van Xiaomi.
Als ik zonder insurance verstuur krijg ik het dan niet vergoed als het niet aankomt?
Ik heb de siliconenhoes inderdaad ook op DX besteld, kostte iets meer dan $2 dacht ik. Ik kon zelf alleen de siliconen versie vinden. Je kan uiteraard kijken of hij elders nog goedkoper is, maar voor zo'n klein bedrag zou ik me de moeite besparenEmrulez schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:58:
De siliconen hoes voor de Xiaomi 10400 lijkt het goedkoopst bij DX of is ie ergens anders goedkoper?
Nog iets goedkoper: http://www.buyincoins.com/item/45586.htmlEmrulez schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:58:
De siliconen hoes voor de Xiaomi 10400 lijkt het goedkoopst bij DX of is ie ergens anders goedkoper?
Eerste alinea; zoiets kun je beter op de V&A sectie van Tweakers vinden!?hars73 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:06:
Heeft iemand ooit een CPU gekocht vanuit China? Ik wil straks na de vakantie misschien mijn CPU upgraden van een AMD Athlon X2 naar een Phenom II X4, maar die is al een jaartje niet meer nieuw te verkrijgen. Ik zie ze dus nog wel op eBay en AliExpress staan. Maar zou er een kans bestaan dat die dingen fake zijn?
Daarnaast ben ik op zoek naar een betaalbare (<30 euro) vervanger van een draagbare stereo radio/cd speler zodat de kids in de woonkamer muziek kunnen afspelen. En die vervanger hoeft geen cd's meer te hebben, maar bij voorkeur USB of SD kaart. Met een paar aardige ingebouwde stereo speakers, niet te groot (maar ook niet zo'n heel klein miniding) en moet gewoon standaard op de 230v kunnen werken, dus niet op accu.
Tweede alinea; ben je bekend met Earson? Die hebben draagbare spelers alleen ik ken niet alle modellen maar ze hebben veel, misschien dat daar iets tussen zit? Je kunt een en ander wel vinden via Google of kijk even op http://earson.tmall.com
Ik gebruik bijna nooit de insurance optie, echt niet nodig.Xepos schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:48:
Het gaat over de powerbank van Xiaomi.
Bij DX zijn ze het goedkoopst, heb er zelf stuk of 5 vandaan.Emrulez schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:58:
DX is origineel, die van BIC weet ik niet zeker ivm het ontbreken van de logo. Heb hier ook de kleine siliconen case (bij Xiaomi zelf besteld en ontvangen), daar staat namelijk een logo op, net zoals op de cases die van DX komen.
Hmm, inderdaad. Daar had ik eerst niet op gelet. Niet dat zoiets veel uitmaakt voor een case eigenlijk.EN-IS schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 13:41:
DX is origineel, die van BIC weet ik niet zeker ivm het ontbreken van de logo. Heb hier ook de kleine siliconen case (bij Xiaomi zelf besteld en ontvangen), daar staat namelijk een logo op, net zoals op de cases die van DX komen.
De volgende in de prijsvergelijking waren inderdaad die van DX.
Ik heb hetzelfde met mijn order verzonden op 3 juni bij DX.dennistd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:17:
Ik heb vorige week wat besteld bij DX (ongeveer $40). Bestelling is verzonden op 13-6, en er staat ook een tracking-code in My Orders. De site waar die code naartoe linkt geeft echter met die code 'Succes find: 0 items!'. Zijn er meer mensen met dat probleem of is mijn pakje gewoon al zoek voordat deze bij China Post terecht is gekomen?
Na het lezen van dit bericht heb ik deze NFC-tags ook maar eens besteld, omdat ik toch wel erg benieuwd was.Ttje schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 21:48:
Ik heb toevallig laatst (24/05/14) ook een paar setjes gekocht bij focalprice.
Nog niet ontvangen doordat ik mijn bankrekening aan PayPal heb gekoppeld voor omgeleide betaling. Dus word het eerst naar PayPal overgemaakt en daarna na focalprice wat dus veel langer duurt. Hij staat nu ook lekker 18 dagen op "Pending"
![]()
Deze heb ik besteld:
http://www.focalprice.com...es_Samsung_Galaxy_S4.html
http://www.focalprice.com...es_Samsung_Galaxy_S4.html
Geen geld, 7 dollar![]()
Erg benieuwd naar deze dingetjes!
Tot mijn verbazing vandaag al binnen.
Direct uitgeprobeerd en in combinatie met de app 'Trigger' werkt het super! Leuk speelgoed voor een paar dollar.
Ziet er leuk uit! Ik wilde het bestellen om het te kunnen testen, alleen toen ik de reviews las klikte ik het scherm al wegdodge_911 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:47:
Kwam daarnet onderstaande clips tegen :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel fake BlueLounge, maar bij BL kost zo 'n clipje 12,95€
Met Trigger werkt het erg fijn ja, heb er 2 nu in gebruik, 1 in de slaapkamer en 1 voor in de auto (car mode on en veel meer opties wanneer ik instap).LukeS schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:06:
Na het lezen van dit bericht heb ik deze NFC-tags ook maar eens besteld, omdat ik toch wel erg benieuwd was. Tot mijn verbazing vandaag al binnen.
Direct uitgeprobeerd en in combinatie met de app 'Trigger' werkt het super! Leuk speelgoed voor een paar dollar.
Alleen dien ik met mijn NFC tags de telefoon echt tegen aan te drukken en soms duurt het effe een seconde of twee (net iets te lang naar mijn mening). Voor de rest is het een leuke gadget en erg makkelijk in gebruik!
[ Voor 33% gewijzigd door EN-IS op 19-06-2014 16:43 ]
Moet me inhouden om niet een tweede te bestellen via Nederland direct, maar ja dan zit ik straks met twee van die dingen
wat kan ik eigenlijk precies met die dingen dat ze zo leuk zijn?EN-IS schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:41:
[...]
Met Trigger werkt het erg fijn ja, heb er 2 nu in gebruik, 1 in de slaapkamer en 1 voor in de auto (car mode on en veel meer opties wanneer ik instap).
Alleen dien ik met mijn NFC tags de telefoon echt tegen aan te drukken en soms duurt het effe een seconde of twee (net iets te lang naar mijn mening). Voor de rest is het een leuke gadget en erg makkelijk in gebruik!
Woops, reviews had ik nog niet gelezen, was het tegengekomen op 'n zoektoch voor 'n mede-Tweaker...EN-IS schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:41:
[...]
Ziet er leuk uit! Ik wilde het bestellen om het te kunnen testen, alleen toen ik de reviews las klikte ik het scherm al weg
Voor in de auto heb ik het volgende ingesteld (eerste keer taggen);maartend schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:46:
wat kan ik eigenlijk precies met die dingen dat ze zo leuk zijn?
- Carmode ON
- Auto helderheid uit
- Helderheid op MAX
- Auto geluid uit
- Geluid op MAX
- Zet GPS aan
- Zet BlueTooth aan
- Zet Wifi uit
- en nog een aantal dingen dacht ik
2e keer triggeren betekent precies hetzelfde maar dan andersom, wat uit moest gaat nu aan, wat aan ging moet nu uit. Erg handig tijdens het rijden.
Slaapkamer NFC tag;
- Wifi uit
- Geluid uit
- Auto helderheid uit
- Helderheid op minimaal
- enzv.
Hier geldt ook dat wanneer ik het een tweede keer tag, bijvoorbeeld bij het uit bed gaan wordt alles weer op normaal gezet
Ik heb een set van 4, 2 al in gebruik alleen andere twee heb ik nog geen goede plek voor gevonden. Voor op de wc misschien?
Iemand suggesties?
[ Voor 13% gewijzigd door EN-IS op 19-06-2014 16:54 ]
Ik wil ook van dat spul.
In slaapkamer als ik piepercrisis heb. tel op bepaald volume, wifi uit, bepaalde beltoon (if possible) en wekker op bepaalde tijd.
Ter info 8 juni besteld, 12 juni verstuurd en 19 juni ontvangen.
[ Voor 123% gewijzigd door Sander-dvh op 19-06-2014 17:57 ]
Heb op 4 juni een SJ4000 bij Banggood besteld en vanmorgen is de camera al binnengekomen. Heb ook voor normale verzendmethode gekozen(dus geen NL Direct). Waarschijnlijk ligt jouw pakketje nog in een voorraadhok van swiss post te wachten op het volgende vliegtuigArwinV schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 16:44:
Wat duurt dat wachten toch langop 30 mei een sj4000 bested bij Banggood, met mijn stomme kop standaard verzending gekozen ipv Nederland direct. Laatste status in de tracking van Swiss post is "departure at borderpoint of origin" op 3juni en vervolgens geen wijzigingen meer. Na die tijd nog van alles besteld bij Banggood (monopod, carholder, extra batterijen en drie headphones) en dat is inmiddels allemaal binnen. Ik hoop toch echt dat die sj4000 binnen drie weken in huis is, want zou hem graag meenemen op vakantie.
Moet me inhouden om niet een tweede te bestellen via Nederland direct, maar ja dan zit ik straks met twee van die dingen
Hehemaartend schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:04:
Ik wil ook van dat spul.
In slaapkamer als ik piepercrisis heb. tel op bepaald volume, wifi uit, bepaalde beltoon (if possible) en wekker op bepaalde tijd.
Sander-dvh schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 17:54:
Xiaomi powerbank van banggood vandaag ontvangen... is gewoon origineel![]()
Ter info 8 juni besteld, 12 juni verstuurd en 19 juni ontvangen.
Ah kijk, ik was iets te voorbarig, Banggood heeft nu toch weer originelen, en het was dus een slechte batch.timmie78 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:46:
Vandaag mijn Xiaomi 10400mAh Power Bank binnengekregen van Banggood. Besteld op 7 juni, verzonden op 10 juni. Verzending was via NLDirect (was gratis). Tracking code werkte alleen nauwelijks, er is alleen te zien dat hij vertrokken is uit het distributie centrum.
Product kwam in een klein kartonnen doosje. Uiteraard gelijk de testen gedaan:Ik heb hem niet opengemaakt, ga ik ook niet doen aangezien ik geen reden heb om aan te nemen dat hij nep is. Wat mij betreft dus helemaal origineel!
- Pass-through-charging : check!
- Witte micro-usb-aansluiting : check!
- Gelaserd logo : check!
- Geen logo op usb-kabel : check!
- Code gecontroleerd onder kraskaart : check! (kan je controleren via deze link. Code staat onder kraslaag op beige kleurig stikkertje)
Ik las dat toen wel, maar het was te abstract voor me. Ik zag kleine dingetjes en ik weet dat je GSM het moet aankunnen. Maar ik snapte er verder nix van. Nu wel.EN-IS schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 19:02:
[...]
HehePaar pagina's terug hebben we het over de NFC tags die je kunt kopen, lees even dat door anders, er staan daar ook een aantal links naar Focalprice enzo
Thnx
Die cartridges zijn wel heel erg goedkoop. Iemand ervaring met de kwaliteit ervan?Supertip schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 08:35:
[...]
Via Duitsland per 36 st het goedkoopste, dus Europa aanvinken bij het zoeken op eBay
Edit. druckerpatronen-discount
De eBay verkoper heeft toch beoordelingen van kopers/gebruikersjurk738 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:57:
Die cartridges zijn wel heel erg goedkoop. Iemand ervaring met de kwaliteit ervan?
Wifi uit
Geluid max
Gps aan
Flitsmeister aan
Tomtom aan
Tunein aan
Sms naar vrouw met bericht dat ik er aan kom
(Sms naar vriendin dat ik vanavond niet kom
marco_sire@hotmail.com
Maar nu ben ik alweer op zoek naar mijn volgende aankoop, maar ik ben ze helaas nog niet tegengekomen.
Dus stel ik maar mijn vraag aan jullie. Zijn jullie ergens de oordopjes voor tijdens het vliegen tegengekomen? Voor het regelen van de luchtdruk in oren en filtert het eentonige geluid weg. Dit bedoel ik dan.
Welke coupon code bedoel je eigenlijk? En wat is de prijs in DollarXepos schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:35:
Dankjewel voor jullie antwoorden. Maar ik heb inmiddels de Xiaomi powerbank bij banggood gehaald voor 16.30 euro. Er is een kortingscode die je kan vinden in je profielpagina waardoor het maar 16.30 kost. En dat met de gratis snelle verzendmethode en zonder gedoe met insurance.
-knip-
Ik heb 3-4 jaar geleden inkt gekocht voor de canon printer (mx7600) hier. Een tijdje daarvoor hadden we een 2 setjes inkt besteld bij 123inkt.nl voor 70 euro in totaal (volgens mij). Één setje hadden we terug moeten sturen, omdat de printer niet fatsoenlijk kon printen met die inkt (lees: strepen op papier), die ander set hadden we maar voor lief genomen.jurk738 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:57:
[...]
Die cartridges zijn wel heel erg goedkoop. Iemand ervaring met de kwaliteit ervan?
Toen eens gekeken op ebay hoeveel de inkt daar kostte en wat bleek men kon dezelfde setje inkt kopen voor 17 euro inclusief verzendkosten. De cartridges van ebay waren 100% identiek aan die van 123inkt.nl, zelfde instructies etc. Nou ja, vergeleken met 123inkt was er denk ik geen verschil.
Echter, wij printen toen dus amper in kleur en/of zwart wit, zeker toen we een laserprinter hebben gekocht voor zwart wit. En na 6 maanden (denk ik) zijn of de printkoppen verstopt of de cartridges uitgedroogd... Men kan gewoon zien dat er meer dan genoeg inkt in de cartridges zit, echter op papier komt geen vlekje. Vergeleken met het origineel droogt de 'andere' inkt eerder uit. Aangezien de Canon niet functioneert zonder een cartridge erin, zitten de namaak (uitgedroogd) nu alleen erin om eens in de tijd te kunnen scannen. De inkt van 123inkt droogde ook uit net zoals die van ebay, dus daar was ook geen verschil in te merken. Daarnaast verspilden de schoonmaak programma's meer inkt dan dat wij met de canon printer hadden uitgeprint... bij elke start een spoeling.
Als je weinig in kleur print dan kan je overwegen om een laserprinter te kopen. Koop de namaak toners via ebay en je kan jaren vooruit. Wij hebben toen (2 jaar geleden) de laserprinter HP P1102W met 3 namaak toners voor 100 euro gekocht. Een nieuw namaak toner kost 16 euro voor ongeveer 1600 pagina's. Incidenteel in kleur uitprinten kan je bij een vriend
Nou weet ik niet of de inkt kwalitatief beter is geworden na al die jaren (en het is alleen maar mijn ervaring). Echter je moet even kijken naar jouw verbruik en hoe vaak je in kleur uitprint, aangezien het voordeliger is om te investeren in een laserprinter als je incidenteel of juist heel veel in zwart wit print. Nou ja, ben nu een laserprinter liefhebber
edit: Zie DELL C 1765 NF 130 euro inclusief 4 namaak toners. Dell toner kost ongeveer 60 euro per stuk. Huismerk van desbetreffend kost ook ongeveer hetzelfde, echter meer capaciteit. Ebay toner kost 20 euro per stuk.
[ Voor 12% gewijzigd door Exor op 19-06-2014 23:11 ]
$21.48 was het en couponcode is: 886a52EN-IS schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:48:
[...]
Welke coupon code bedoel je eigenlijk? En wat is de prijs in Dollar, euro is zo niet handig met de Chinese webshops, ik reken nooit terug and my brain just froze for a second!
Dit is linkje voor Xiaomi powerbank
Linkje voor alle andere coupons. Wel handig om even daar doorheen te neuzen. Kom het ook maar toevallig tegen
Correct me if i'm wrong, maar volgens mij is er verschillende keren in het topic naar voren gekomen dat Banggood geen originele Xiaomi's levert...maanio schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 00:04:
Net een Xiaomi bank in banggood besteld met Netherlands Direct Mail zie ik na de bestelling mail dat hij toch weer op standard shipping is overgesprongen... Zucht.
En nog geen halve pagina hierboven wordt vermeld dat de laatste orders wel weer origineel zijn:Penait1 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 00:19:
[...]
Correct me if i'm wrong, maar volgens mij is er verschillende keren in het topic naar voren gekomen dat Banggood geen originele Xiaomi's levert...
EN-IS in "[Ervaringen] Online shoppen in China"
Dank je, deze kende ik nog niet. Korting is niet veel maar beter dan nietXepos schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 23:41:
$21.48 was het en couponcode is: 886a52
Dit is linkje voor Xiaomi powerbank
Linkje voor alle andere coupons. Wel handig om even daar doorheen te neuzen. Kom het ook maar toevallig tegen
[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 20-06-2014 00:46 ]
Ik heb ondertussen 5 van die krengen in bestelling staanRobertowNL schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 00:21:
[...]
En nog geen halve pagina hierboven wordt vermeld dat de laatste orders wel weer origineel zijn:
EN-IS in "[Ervaringen] Online shoppen in China"
2 voor mezelf en 3 voor vrienden.
Blijkbaar ken ik veel mensen die regelmatig met 'n platte foon zitten
Gaat waarschijnlijk 1 fakert tussenzitten van Banggood, maar dat zien we wel weer als 'ie binnenkomt.
[ Voor 13% gewijzigd door dodge_911 op 20-06-2014 01:07 ]
Omdat ik nu een week later nog niets heb ontvangen ga ik banggood maar een mail sturen met de vraag wanneer ik in aanmerking kom voor een reshipment. Volgens de track & trace is hij al weken geleden verzonden naar Nederland. Echter even TNT gebeld, hier was de track & trace code niet bekend.EN-IS schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:42:
Ik koop al jaren via Chinese shops, en ik heb eigenlijk nooit een claim hoeven maken (Effe afkloppen), ook niet wanneer een pakket niet aan kwam. Ze komen altijd wel met een oplossing.
Een claim is in mijn ogen voor wanneer het echt mis gaat, zoals neppe goederen, echt niet verzenden, afspraken niet nakomen (product op de site komt absoluut niet overeen met wat je krijgt), enzv.
2de punt is dat mijn Xiaomi charger gezien de datum van de bestelling zeer waarschijnlijk ook fake is.
Zie voor de tracking eventueel:
http://www.17track.net/en....shtml?nums=RC007036897MY
Ja maar dat zijn beoordelingen van de verkoper (hoe snel hij shipt, hoe goed hij communiceert enzo) maar niet van het product. Dus als iemand ervaring heeft met de cartridges van druckerpatronen-discount dan houd ik me aanbevolen.EN-IS schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 22:24:
[...]
De eBay verkoper heeft toch beoordelingen van kopers/gebruikers![]()
Ik heb woensdag besteld en kreeg gisteren een email dat ze verstuurd zijn. Maandag of dinsdag komen ze binnen, dan laat ik weten hoe ze bevallen. Ik heb deze besteld: http://www.ebay.nl/itm/31..._trksid=p3984.m1497.l2649jurk738 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 08:59:
[...]
Ja maar dat zijn beoordelingen van de verkoper (hoe snel hij shipt, hoe goed hij communiceert enzo) maar niet van het product. Dus als iemand ervaring heeft met de cartridges van druckerpatronen-discount dan houd ik me aanbevolen.
Deze bijvoorbeeld: http://www.amazon.de/Tint...8&sr=8-4&keywords=CLI-521
of deze: http://www.amazon.de/Patr...&sr=8-54&keywords=CLI-521
zucht....gelukkig via PayPal betaald, dus daar maar een dispuut gaan starten, maar pffff wat een gedoe..
Ik gebruik ze al jaren gewoon goed spul.jurk738 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 21:57:
[...]
Ff vraagje, ik heb nu ook bij banggood een xiaomi powerbank besteld, maar als ik hem binnen heb.miel schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:01:
pfff ben al dagen bezig om Banggood er van te overtuigen dat pass-through charging toch echt moet kunnen op de Xiaomi Powerbank 10.400.... maar tot nu toe geven ze aan dat de fabrikant ze gemeld heeft dat het niet mogelijk is en dat mijn product echt is...
zucht....gelukkig via PayPal betaald, dus daar maar een dispuut gaan starten, maar pffff wat een gedoe..
Hoe test ik of die echt is? en dan met name stap 1
timmie78 schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:46
..........
- Pass-through-charging : Hoe???
- Witte micro-usb-aansluiting :
- Gelaserd logo :
- Geen logo op usb-kabel :
- Code gecontroleerd onder kraskaart :
[ Voor 6% gewijzigd door freestyler2 op 20-06-2014 11:10 ]
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Verwijderd
De powerbank opladen en tegelijkertijd je telefoon aansluiten (op de powerbank). Deze moet dan ook opladen.freestyler2 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:07:
[...]
Ff vraagje, ik heb nu ook bij banggood een xiaomi powerbank besteld, maar als ik hem binnen heb.
Hoe test ik of die echt is? en dan met name stap 1
[...]
Nu staat op de site van BangGood de status van de bestelling op Payment Preparing.
Bij PayPal geeft hij aan:
Status betaling
In behandeling tot 26 jun 2014
Wat houdt dit in, en kan ik iets doen dat dit sneller gaat?
Alles wat door de brievenbus kan gaat sowieso wel snel. Het zijn de pakketjes die er vaak wat langer over doen.theHoff schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:10:
Vorige week vrijdag de 13e 2 hoesjes en een kabel besteld bij Banggood, gister donderdag de 19e in de bus vanuit China. Nieuw record voor mij.
Verwijderd
Ik had pas geleden hetzelfde gebeuren, alleen dan op ebay. Volgens PayPal heeft het te maken met hun beveiligingssysteem waardoor de betaling is veranderd in een uitgestelde betaling. Het duurde denk ik 5 dagen voor het geld van mijn rekening was en de dag na de datum van de behandeling werd om 4:00 de status veranderd in verrekend. Als je hierna nog een bestelling doet gaat dit wel weer direct. Voor zo ver ik weet kan je het nu niet sneller laten gaan.jordeeeh schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:28:
Ik heb wat bij BangGood besteld en betaald met PayPal die gekoppeld is aan mijn rekening.
Nu staat op de site van BangGood de status van de bestelling op Payment Preparing.
Status betaling
Heb je soms pas je rekening gekoppeld? In dat geval maakt Paypal het geld pas over nadat het bij jou is afgeschreven. En dat duurt soms ff.jordeeeh schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:28:
Ik heb wat bij BangGood besteld en betaald met PayPal die gekoppeld is aan mijn rekening.
Status betaling
In de toekomst kun je voorkomen dat je moet wachten door geld op je PayPal account te zetten (vooraf betalen met ideal).Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:33:
[...]
Ik had pas geleden hetzelfde gebeuren, alleen dan op ebay. Volgens PayPal heeft het te maken met hun beveiligingssysteem waardoor de betaling is veranderd in een uitgestelde betaling. Het duurde denk ik 5 dagen voor het geld van mijn rekening was en de dag na de datum van de behandeling werd om 4:00 de status veranderd in verrekend. Als je hierna nog een bestelling doet gaat dit wel weer direct. Voor zo ver ik weet kan je het nu niet sneller laten gaan.
PayPal bied je gewoon dezelfde bescherming, want het geld wordt beheerd door PayPal.
Echter ipv dat PayPal het geld van je rekening afschrijft gebeurt dit door een 3de partij.
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
Ik had het al eerder genoemdfreestyler2 schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:41:
In de toekomst kun je voorkomen dat je moet wachten door geld op je PayPal account te zetten (vooraf betalen met ideal).
PayPal bied je gewoon dezelfde bescherming, want het geld wordt beheerd door PayPal.
Echter ipv dat PayPal het geld van je rekening afschrijft gebeurt dit door een 3de partij.
- als je een nieuwe account hebt bij PayPal, en je direct wilt kunnen afrekenen op een webshop dien je je PayPal account te koppelen (en verifiëren) met je bankrekening.
- zo hoef je niet geld te storten op je PP account, gewoon direct betalen
Hoe werkt dit?
PayPal stort een X bedrag op je rekening met een code in de omschrijving, deze voer je in in je PayPal account en je kunt vervolgens direct afrekenen bij alle online shops.
Hoe zit het dan met het bedrag?
PayPal schiet het bedrag in feite voor, binnen een week of twee wordt het bedrag vervolgens van je rekening geïncasseerd, want bij het koppelen van je rekening met je PayPal account geef je namelijk toestemming aan PayPal voor het incasseren van het bedrag. Achteraf betalen dus.
Zijn er kosten aan verbonden?
Nee. in feite niet, alleen gebruikt PayPal een iets lagere euro-dollar koers waardoor ze de kosten uit halen. (voorbeeld, euro-dollar = 1,36 | PayPal neemt euro-dollar van 1,32)
Betekent dit dat een webshop direct de betaling ontvangt en mijn bestelling direct verwerkt?
Ja
Het werkt precies het zelfde met je CreditCard (koppelen van je CC met PP).
[ Voor 17% gewijzigd door EN-IS op 20-06-2014 13:06 ]
Bij mij werkt het niet zo, heb wel mijn rekeningnr gekoppeld, maar met de betaling wordt gewacht tot het is afgeschreven. Ik kreeg wel de melding dat het met een CC wel direct kan.EN-IS schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:01:
[...]
...
Hoe zit het dan met het bedrag?
PayPal schiet het bedrag in feite voor, binnen een week of twee wordt het bedrag vervolgens van je rekening geïncasseerd, want bij het koppelen van je rekening met je PayPal account geef je namelijk toestemming aan PayPal voor het incasseren van het bedrag. Achteraf betalen dus.
...
Het werkt precies het zelfde met je CreditCard (koppelen van je CC met PP).
Het was overigens wel mijn eerste betaling via PP, ik weet niet of dat nog uitmaakt?
Edit: Zie nu de reactie van starcopy, het zal dus daar aan liggen.
[ Voor 4% gewijzigd door Thile op 20-06-2014 13:28 ]
Nee echt al jaren..starcopy schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:40:
[...]
Heb je soms pas je rekening gekoppeld? In dat geval maakt Paypal het geld pas over nadat het bij jou is afgeschreven. En dat duurt soms ff.
Wel een keer problemen gehad met een keylogger waarna alles geblokkeerd is geweest.
Vorig jaar weer op laten heffen, misschien dat t daar nog mee te maken heeft gehad, maar dacht toen ook wel een betaling gedaan te hebben.
Ach, wacht t wel ff af
Daar heeft het mee te maken, als ik mij dat goed herinner heeft gaat eerste betaling sowieso nog op het oude manier. Maar goed, ik betaal al jaren (jaar of 6/7) met PayPal, het bedrag wordt altijd binnen twee weken van mijn rekening afgehaald.Thile schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:26:
Bij mij werkt het niet zo, heb wel mijn rekeningnr gekoppeld, maar met de betaling wordt gewacht tot het is afgeschreven. Ik kreeg wel de melding dat het met een CC wel direct kan.
Het was overigens wel mijn eerste betaling via PP, ik weet niet of dat nog uitmaakt?
Weet je zeker dat je je rekening hebt gekoppeld en geverifieerd? Koppelen betekent niet dat je direct kan betalen, pas nadat alles is geverifieerd werkt alles naar behoren.
Misschien moet ik even een handleiding schrijven; 'hoe betaal ik met direct met PayPal'
[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 20-06-2014 13:29 ]
De ene keer wordt het direct overgemaakt naar de ontvanger, en dan ineens niet, dan moet ik wachten tot de overschrijving gedaan is.
geen touw aan vast te knopen, wat de reden is.
Ik heb een CC, en 2 bankrekeningen eraan hangen.
Waarschijnlijk zijn de stappen niet goed doorgelopen (voor het verifiëren van je rekening), ik zelf heb geen problemen gehad met betalen en het ontvangen van geld.FreshMaker schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:29:
Hier gaat het ook zo,
De ene keer wordt het direct overgemaakt naar de ontvanger, en dan ineens niet, dan moet ik wachten tot de overschrijving gedaan is.
geen touw aan vast te knopen, wat de reden is.
Ik heb een CC, en 2 bankrekeningen eraan hangen.
Controleer je bankrekening en of deze daadwerkelijk is geverifieerd, tevens dien je sinds kort een SEPA toestemming af te geven, dit kun je controleren onder;
Mijn Rekening -> Profiel -> Bankrekening toevoegen of verwijderen -> Autorisatie weergeven
Ik zelf heb ook een prepaid CC en 2 bankrekeningen gekoppeld, kan met alle 3 direct af rekenen.
Opwaarderen;
Als je je PayPal account niet wilt koppelen met je bankrekening, kun je het volgende doen wanneer je bijvoorbeeld een bestelling wilt plaatsen;
- wat wil je kopen en wat is het totaal bedrag?
- bestel nog niet maar stort eerst geld op je PP account
- login op je PP account, klik op geld toevoegen en kies voor ideal
- voer het bestelbedrag in en betaal met ideal
- nu heb je een x bedrag op je PP account
- ga terug naar de webshop en plaats je bestelling
Op deze manier reken je ook direct af en wordt het bedrag direct van je PP account afgehaald. Zo hoef je niet te wachten op PayPal en de webshop (die eerst het bedrag willen ontvangen). Je bestelling wordt direct in behandeling genomen.
[ Voor 28% gewijzigd door EN-IS op 20-06-2014 13:42 ]
Wat kinderachtig van die gasten zeg. Ik had mijn klacht in een bepaald forum (ben ff kwijt welke) geplaatst, dan gaan ze opeens rennen en excuses aanbieden. En binnen een week was 80% van het bedrag op mijn creditcard terug gestort.miel schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:01:
pfff ben al dagen bezig om Banggood er van te overtuigen dat pass-through charging toch echt moet kunnen op de Xiaomi Powerbank 10.400.... maar tot nu toe geven ze aan dat de fabrikant ze gemeld heeft dat het niet mogelijk is en dat mijn product echt is...
Daar heb ik ook gereageerd en ik heb 100% mijn geld terug
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Dat is mijn postBeerkeeper schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:23:
http://forum.banggood.com/forum-topic-21301.html
Daar heb ik ook gereageerd en ik heb 100% mijn geld terug
Super snelle levering van DX met EU direct btw, heb ik graag wat extra geld voor over
Al opengemaakt en een foto gestuurd naar banggood? Aangezien ze 'beter' bewijs willen....miel schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:01:
nee dat hoefde niet van ze.... Dus ik wacht nog wel even en knal wel iets in dat forum zoals hierboven genoemd....Exor schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 21:21:
[...]
Al opengemaakt en een foto gestuurd naar banggood? Aangezien ze 'beter' bewijs willen....
Verwijderd
Verder geen ervaring mee, geen research gedaan.
Ik vind 17cm voor een powerbank best wel lang en onhandig. Ben ik de enige die dat denkt?Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 00:55:
Powerbank 10400 mAh nu ook op iBood http://nl-nl.forum.ibood...._smartphone_of_tablet_op/
Verder geen ervaring mee, geen research gedaan.
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]