Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.041.103 views

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-11 21:48

Dusche

Tja.

dodge_911 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:42:
[...]

Als je bezorgd bent om het milieu bestel je niet in China, denk ik...
Ja, was een beetje ondoordacht.

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:52

ViezeVis

Sample Text

Ik heb mijn bestelling inmiddels ook geplaatst bij BuyInCoins, en hoop dat het nog vóór 11 juli binnen is aangezien er batterijen worden verzonden die weinig postbedrijven gaan accepteren.

Het gaat om deze powerbank met daarbij deze 4 batterijen wat totaal ongeveer 19600 mAh gaat geven. Gewoon, om te testen of het wat is.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
ViezeVis schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 23:55:
Ik heb mijn bestelling inmiddels ook geplaatst bij BuyInCoins, en hoop dat het nog vóór 11 juli binnen is aangezien er batterijen worden verzonden die weinig postbedrijven gaan accepteren.

Het gaat om deze powerbank met daarbij deze 4 batterijen wat totaal ongeveer 19600 mAh gaat geven. Gewoon, om te testen of het wat is.
Die prijs doet me niet aan als betrouwbaar eigenlijk. Ik zou hem niet uit het zicht laten als ik jouw was.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25

Pfffrt, was dat maar zo. De state-of-the-art Panasonic cellen raken net de 3400mah aan. Deze cellen zijn echt waardeloos, waarschijnlijk zullen ze tussen de 1500 en 2000 mAh zitten qua capaciteit. QC is bij dit soort merken ook ronduit waardeloos. Sta niet gek te kijken als er een in de fik vliegt.

druk en typefouten voorbehouden

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

EN-IS schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 20:12:
Mijn eerste en laatste ervaring met een agent denk ik :) (is niet per se negatief bedoeld, lees verder...)

Ik heb mijn eerste bestelling van Tmall.com binnen, en ik moet zeggen;
[list]
Tmall is overigens de B2C versie van Taobao.com.
Er zitten officiele shops tussen maar ook kleine (1mans) resellers tussen.

En helaas is er nog steeds het risico van nep-artikelen op Tmall.
Zeker als je via een agent besteld, want wie zegt jou dat die agent jou gekozen link besteld? Die agent kan ook gewoon de goedkoopste van hetzelfde product op taobao bestellen zodat hij meer marge haalt. :+

Aangezien Taobao en Tmall willen uitbreiden en zelf ook world-wide shipping aanbieden is het beter om zonder agent op Taobao / Tmall te bestellen. Je moet alleen wel wat Chinees kunnen lezen. 8)

Alibaba (eigenaar van Taobao, Tmall, Aliexpress etc) gaat binnenkort een Amerikaanse site openen. Lijkt wel wat meer highend te worden:

https://11main.com

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-11 17:14

NSG

Je weet niks!

lutkeveld schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:52:
[...]

Pfffrt, was dat maar zo. De state-of-the-art Panasonic cellen raken net de 3400mah aan. Deze cellen zijn echt waardeloos, waarschijnlijk zullen ze tussen de 1500 en 2000 mAh zitten qua capaciteit. QC is bij dit soort merken ook ronduit waardeloos. Sta niet gek te kijken als er een in de fik vliegt.
Nog minder zelfs: "Real capacity at IMAX B6AC - 750-900 mAh".
En verder "Piece of sheet....3 of 4 are dead in 1 month...dont buy"
Waar die 10 pagina's aan 5ster reviews vandaan komen snap ik dan weer niet..

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:19
Kenzi schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 01:06:
Tmall is overigens de B2C versie van Taobao.com.
Er zitten officiele shops tussen maar ook kleine (1mans) resellers tussen.

En helaas is er nog steeds het risico van nep-artikelen op Tmall.
Zeker als je via een agent besteld, want wie zegt jou dat die agent jou gekozen link besteld? Die agent kan ook gewoon de goedkoopste van hetzelfde product op taobao bestellen zodat hij meer marge haalt. :+

Aangezien Taobao en Tmall willen uitbreiden en zelf ook world-wide shipping aanbieden is het beter om zonder agent op Taobao / Tmall te bestellen. Je moet alleen wel wat Chinees kunnen lezen. 8)

Alibaba (eigenaar van Taobao, Tmall, Aliexpress etc) gaat binnenkort een Amerikaanse site openen. Lijkt wel wat meer highend te worden:

https://11main.com
Klopt, het is een B2C, daarom mijn voorkeur ook voor Tmall over Taobao. Denk je dat MisterTao het risico gaat nemen om neppe artikelen te bestellen en deze aan mij te leveren? Ik denk het niet. Er zijn genoeg ervaringen met MisterTao en zij komen net als Zarmark het beste uit de bus (ik heb veel gelezen, gevraagd en ervaringen opgezocht voordat ik überhaupt voor het eerst gebruik maakte van Tmall/MisterTao :))

Ik kan het me wel voorstellen dat ze bijvoorbeeld dezelfde product ergens anders goedkoper kunnen krijgen, zij dit ook zouden kunnen doen (voor meer marge). :X

Maar goed, zo blijf je maar bezig, overal kleeft een risico aan, dichterbij de bron kon ik niet komen. Ik heb zelfs contact opgenomen met de officiële shop van Xiaomi op Tmall.com. Uiteindelijk kreeg ik (ivm tijdsverschil) via de live chat iemand te pakken, zijn Engels was helaas niet goed, maar net voldoende om te begrijpen dat ze niet internationaal verzenden. :'(

Toen ik hem vroeg of hij nog tips had waar ik het beste Xiaomi producten kon kopen, wist hij niet waar ik dat het beste kon doen. Hij vroeg nog wel of ik niet een Chinese kameraad had. Helaas niet :+

Het liefst bestel ik bij Tmall.com zonder een tussenkomst van een Agent, maar vergeet niet, dat volgens mijn berekening het niet veel scheelt in verband met de verzendkosten waar je je scheel aan betaald :( . Ik zal mijn Excel sheet anders even online zetten. :)

En tot zover mijn Chinees en die van Google Translate gaat, is het mij niet gelukt om te bestellen met World Wide Shipping, ik heb wel een account, ook heb ik mijn adres kunnen invoeren, verder niets.

Als het wel mogelijk is om met Tmall World Wide Shipping te shoppen, dan hoor ik dat graag van je en hoe dat ongeveer eruit ziet, zo kan ik mijn eigen ervaringen weer delen. Sowieso ben ik een review aan het schrijven over mijn eerste ervaring met Tmall/MisterTao. :9

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Probeer eens JD. de tegenhanger van Taobao / Tmall. Die hebben wel een Engelstalige site (http://en.jd.com) alhoewel de prijzen wel hoger liggen tov de Chinese versie.

• EN-IS
Kenzi schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 13:46:
Probeer eens JD. de tegenhanger van Taobao / Tmall. Die hebben wel een Engelstalige site (http://en.jd.com) alhoewel de prijzen wel hoger liggen tov de Chinese versie.
Een simpele zoekopdracht naar 'powerbank' levert helaas geen resultaten op;
http://en.jd.com/search?key=powerbank

Ze doen wel aan internationale verzending. Dat de prijzen dan iets hoger liggen is niet zo'n probleem, ligt eraan hoe hoog dit is natuurlijk. Dank, ik zet deze op mijn lijst van Chinese shops. :)
EN-IS schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 13:26:
-knip-
Als het wel mogelijk is om met Tmall World Wide Shipping te shoppen, dan hoor ik dat graag van je en hoe dat ongeveer eruit ziet, zo kan ik mijn eigen ervaringen weer delen...
Je reageert hier niet op, dus ik ga er van uit dat het niet mogelijk is?

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:02
Ik zie overigens een hoop shops voorbij komen die niet in de OP voorkomen.
Is het een idee om die bij te werken voor het overzicht met evt. de positieve/negatieve kanten erbij?

[ Voor 2% gewijzigd door frietsje op 14-06-2014 15:14 . Reden: namen=shops ]

• lutkeveld
Enes_81 schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 12:20:
[...]
Waar die 10 pagina's aan 5ster reviews vandaan komen snap ik dan weer niet..
Misschien van mensen die niet beter weten?

• EN-IS
frietsje schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:53:
Ik zie overigens een hoop namen voorbij komen die niet in de OP voorkomen.
Is het een idee om die bij te werken voor het overzicht met evt. de positieve/negatieve kanten erbij?
Wat bedoel je met namen? Bedoel je shops? Lijkt me wel een goed plan om de OP te updaten :)

• frietsje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:02
EN-IS schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 15:12:
[...]

Wat bedoel je met namen? Bedoel je shops? Lijkt me wel een goed plan om de OP te updaten :)
Shops inderdaad :)

Voordat ik dit topic kende reikte mijn kennis niet verder dan DX en Alibaba.
De shops die de afgelopen pagina's voorbij komen zeggen me dus niets. Daarnaast moet ik steeds terugzoeken of de shop net wel of niet aan te raden :)

Verwijderd

Iemand een suggestie voor bang for buck oordopjes? Misschien Awei? Mijn oordopjes die op die van een iPhone lijken zijn namelijk aan vervanging toe, al heb ik echt lang met deze spotgoedkope oordopjes gedaan.

• lutkeveld
Kanen KM92. Echt geweldige dopjes, ik realiseerde het me pas toen ik ze een tijdje kwijt was. Diepe bas, mooi uiterlijk, voelt enorm stevig. Zwakste punt is de plug, die is bij mij al twee keer kapot gegaan (onder erg zwaar gebruik). DX gaf me zonder enige vragen een nieuwe.

• EN-IS
frietsje schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 15:17:
Shops inderdaad :) Voordat ik dit topic kende reikte mijn kennis niet verder dan DX en Alibaba.
De shops die de afgelopen pagina's voorbij komen zeggen me dus niets. Daarnaast moet ik steeds terugzoeken of de shop net wel of niet aan te raden :)
Begrijp ik, er zijn vele ervaringen met verschillende shops en er zijn altijd wel elementen waar je rekening mee moet houden. Om al deze info in de OP te proppen, dat wordt dan een hele lange OP :)

Makkelijkste is op dit moment gebruik te maken van de zoekfunctie (hierboven - dit topic: zoeken in het forum), krijg je direct alle resultaten te zien. Ook kun je zoeken naar betrouwbare chinese webshops (google, krijg je veel resultaten). En natuurlijk kun je gewoon vragen naar de ervaringen van de shops van mede Tweakers. :)
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 15:23:
Iemand een suggestie voor bang for buck oordopjes? Misschien Awei? Mijn oordopjes die op die van een iPhone lijken zijn namelijk aan vervanging toe, al heb ik echt lang met deze spotgoedkope oordopjes gedaan.
Over Awei; ik heb begrepen dat deze echt bang voor buck zijn, ze waren in de aanbieding bij Focalprice.com (t/m 9 juni) - misschien kun je nog met een coupon code nog korting krijgen.

Ik weet niet wat je budget is, Brainwavz Beta en Delta zijn ook in de aanbieding :)

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
Khad een tablet met kapotte scherm ontvangen.90 dollar
Netjes bewijs geleverd dat dit niet tijdens verzending is gebeurt, maar dat de tablet met beschadigde scherm zo is verzonden. Vragen ze mijn om 20 dollar te betalen zodat ik een nieuw scherm opgestuurd krijg :S grapjassen. Na bijna 1 maand gaat paypal zich over de zaak ontfermen...spanned.

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-11 21:55
lutkeveld schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 15:35:
Kanen KM92. Echt geweldige dopjes, ik realiseerde het me pas toen ik ze een tijdje kwijt was. Diepe bas, mooi uiterlijk, voelt enorm stevig. Zwakste punt is de plug, die is bij mij al twee keer kapot gegaan (onder erg zwaar gebruik). DX gaf me zonder enige vragen een nieuwe.
Heb ik ook! :) Overtreft wat mij betreft zelfs de dure Beats oordopjes.

• lutkeveld
De Kanen IP-309 lijkt mij trouwens ook wel wat. Vooral die kabel lijkt veel minder iel.

• Herr
  • Laatst online: 15-07 01:58
Die is net zo nep als de mijne, die ik ook van Banggood ontvangen heb. Dat er inmiddels 'samsung' op de accus geprint wordt zegt natuurlijk ook niets. Het duidelijkste verschil is de electronica en de aansluiting van de accus op de printplaat.
Ik heb inmiddels 80% van het bedrag terug ontvangen op mijn rekening, en Banggood leek zich van geen kwaad bewust en heeft beterschap beloofd.

Ik wacht nu een originele af die ik bij DX besteld heb.

Overigens lijkt de nepper het vooralsnog goed te doen, wordt zeker niet warm enzo en laadt mijn iphone meer dan 4x op.

Verwijderd

lutkeveld schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 15:35:
Volgens mij heb ik die Kanen KM92 ook al eens gehad, inderdaad wel een goede bass maar ik denk dat ik de Awei's beter vond.

Al die oordopjes die ik van Awei had is de plug uiteindelijk van stuk gegaan.

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
Herr schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 17:25:
[...]

Die is net zo nep als de mijne, die ik ook van Banggood ontvangen heb. Dat er inmiddels 'samsung' op de accus geprint wordt zegt natuurlijk ook niets. Het duidelijkste verschil is de electronica en de aansluiting van de accus op de printplaat.
Ik heb inmiddels 80% van het bedrag terug ontvangen op mijn rekening, en Banggood leek zich van geen kwaad bewust en heeft beterschap beloofd.

Ik wacht nu een originele af die ik bij DX besteld heb.

Overigens lijkt de nepper het vooralsnog goed te doen, wordt zeker niet warm enzo en laadt mijn iphone meer dan 4x op.
Ik vermoed dat die van mij uit dezelfde batch komt. Dat vind ik dan toch jammer. Moet je nagaan wat een kosten ze uiteindelijk hebben van zo'n slechte batch. Blij dat ze het zo netjes afhandelen.

[ Voor 44% gewijzigd door Tommyboy_1908 op 14-06-2014 18:28 ]

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:59
Dit gaat hooguit 4000 mAh leveren, want Ultrafire is crap. Dus beter bestel je nog bijv. deze dan heb je wel echt 10 Ah en langere levensduur en kleinere kans op vuurwerk.

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-11 21:46
(jarig!)
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 15:23:
Ben ik ook wel benieuwd naar. Hou zelf niet zo van die in-ear dingen, maar als het geluid daar echt heel veel beter van wordt kan ik er mee leven. De meeste hebben echter geen mic, dat zou ik toch wel handig vinden. Iemand suggesties op dit gebied?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Verwijderd

Maardiweb schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 21:47:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar. Hou zelf niet zo van die in-ear dingen, maar als het geluid daar echt heel veel beter van wordt kan ik er mee leven. De meeste hebben echter geen mic, dat zou ik toch wel handig vinden. Iemand suggesties op dit gebied?
Mijn huidige oordopjes zijn van die iPhone in-ears met remote, maar de microfoon werkt niet op mijn Huawei smartphone.

Die Awei in-ears zijn inderdaad wel goed, alleen jammer dat die plugs net zo goed stuk gaan.

• Dusche

Dusche

Tja.

Zeau weer iets besteld,weer bij TD eens kijken wat die powerbankjes gaan doen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/111TdF3.png

Bestelling BG nog niet binnen ;(

• insaniteit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-02-2024
Dusche schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 22:11:
Zeau weer iets besteld,weer bij TD eens kijken wat die powerbankjes gaan doen.
[afbeelding]

Bestelling BG nog niet binnen ;(
Over welke shop heb je het als je 'TD' zegt? Ben op zoek naar een gelijkaardige otg kabel.

• Tommyboy_1908
  • Laatst online: 08-12-2023

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
Beste ....... ...........
Nadat we uw kwestie zorgvuldig hebben bekeken, hebben we vastgesteld dat u
in aanmerking komt voor een terugbetaling (inclusief verzend- en
verwerkingskosten) zodra u de objecten heeft teruggestuurd aan de verkoper.

Stuur de objecten die hieronder worden weergegeven als "Toegekend" terug
naar de verkoper. De objecten moeten in de originele staat verkeren en u
bent verantwoordelijk voor de verzend- en verwerkingskosten.

Off Ebay: Transaction
Resultaat: toegewezen

Adres verkoper:
Room 201,2rd Floor,Building 8,Zhongxin Industrial City,
Chuangye Road, Nanshan District,
Shenzhen
Guangdong Province, 518054
China

Iemand ervaring hiermee? betreft een tablet van 90 dollar die defect is aangekomen (ahappydeal.com). Ik moet dokken voor de verzendkosten :(. Ik heb er geen lekker gevoel bij. Zal ik het opsturen, of me erbij neerleggen.

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Ikpakacties schreef op zondag 15 juni 2014 @ 12:31:

Adres verkoper:
Shenzhen
China

Iemand ervaring hiermee? betreft een tablet van 90 dollar die defect is aangekomen (ahappydeal.com). Ik moet dokken voor de verzendkosten :(. Ik heb er geen lekker gevoel bij. Zal ik het opsturen, of me erbij neerleggen.
Stel die vraag aan jezelf: wil je graag dat je tablet voor de prijs van de verzending wordt gemaakt of laat je je tablet elders in Nederland proberen te maken voor die prijs. Sowieso, het aangetekend retour zenden is wel prijzig dacht ik.

--
Las veel nagativiteit over het merk UltraFire in dit topic, dat die 4900 mAh batterijen niet goed zijn. Is het mogelijk om de aantal mAh te meten met een multimeter? Of valt dat te berekenen o.i.d? Dan kan ik er evt. een review over maken.

[ Voor 9% gewijzigd door ViezeVis op 15-06-2014 13:41 ]

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Doet ie het helemaal niet, heb je er helemaal niks aan? Dan lijkt me het wel zo handig tenminste iets terug te krijgen. Wel verzenden met bewijs/tracking natuurlijk.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• lutkeveld
Je kan met een weerstand en een multimeter wel een idee krijgen van de capaciteit van een 18650 cel.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ViezeVis schreef op zondag 15 juni 2014 @ 12:53:
[...]

--
Las veel nagativiteit over het merk UltraFire in dit topic, dat die 4900 mAh batterijen niet goed zijn. Is het mogelijk om de aantal mAh te meten met een multimeter? Of valt dat te berekenen o.i.d? Dan kan ik er evt. een review over maken.
Ik heb hier 2 Ultrafires en 2 "Ultrafires". De echte zouden 3000mAh moeten zijn, de neppers 4900mAh. Als ik de neppers in mijn XML-T8 stop wordt dat ding gloeiend heet. Dus die gebruik ik niet meer 8) Multimeter heb ik hier thuis helaas niet.

Verwijderd

Adres verkoper:
Shenzhen
China

Naja dat is pech hebben, maar $ 90 is wel wat meer dan een object van zo'n $ 20 want dan kiest de verkoper meestal er voor om het terug te sturen.

Maar ik weet dat dit niet helpt, maar als je in Nederland wat online koopt en het komt defect aan dan dien je ook eerst het object terug te sturen.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:46
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 13:13:
[...]
Maar ik weet dat dit niet helpt, maar als je in Nederland wat online koopt en het komt defect aan dan dien je ook eerst het object terug te sturen.
Klopt. Maar dan kost het je maar een euro of 7. Verzekerd.

• EN-IS
-knip-
Van uit een ander topic- met dank aan StarCopy d:)b :
starcopy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:59:
Aangezien het wel eens voorkomt dat iets rma gestuurd moet worden en blijkbaar niemand precies weet hoe en wat, zet ik hier onder maar ff wat info neer.

Wat heb je nodig:
Allereerst de tarieven van de post.

http://www.postnl.nl/tarieven/pakketten/

Met wat doorklikken zie je ook nog wel meer info.

Verder een CN23 douane formulier, dit kun je krijgen op elk postkantoor. Let op met invullen, de velden zijn te klein om alle info op te zetten van het Chinese aflever adres.
Het verstandigst is om het adres gewoon groot op het pakket te zetten.

ook moet je daar het netto gewicht invullen. Dit is dus alleen het gewicht van het item en accessoires zelf. Niet de doos waarin je de spullen verpakt.

Dan heb je nog een HS code nodig.. Voor mijn Tablet was dat: 84713000, maar elke soort heeft zijn eigen nr. Op telnr: 045-5706000 kun je de code opvragen voor je eigen zending.

Maak voor jezelf foto's van het geheel zodat je wat in handen hebt als de douane bij terugkomst nog een keer met je wil afrekenen. 1x betalen is voldoende.

Ik hoop dat er in elk geval iemand wat aan heeft. Ik was wel ff zoet met bellen, uitzoeken, en van het kastje naar de muur gestuurd te worden.

[ Voor 15% gewijzigd door EN-IS op 15-06-2014 14:09 . Reden: verkeerde quote ]

• two
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:42

two

Iemand hier die die perfume 2600mah dingen heeft? Werken ze een beetje? Ik weet nou niet wat ik moet geloven want de één zegt dat het werkt maar de ander heeft het er over dat ze maar de helft kunnen leveren..

Signature

Verwijderd

maartend schreef op zondag 15 juni 2014 @ 13:23:
[...]

Klopt. Maar dan kost het je maar een euro of 7. Verzekerd.
Stja het hoort gewoon bij het risico om producten te kopen uit China ;) Draai de rollen eens om, dat jij de verkoper bent, dan ga je toch ook niet even $ 90 terug geven zonder het object terug gekregen te hebben.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:46
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 13:41:
[...]

Stja het hoort gewoon bij het risico om producten te kopen uit China ;) Draai de rollen eens om, dat jij de verkoper bent, dan ga je toch ook niet even $ 90 terug geven zonder het object terug gekregen te hebben.
Nee, snap ik ook. Vandaar dat ik sommige zaken gewoon in nederland koop.

• Elect
  • Niet online
Zo, bij gebrek aan een bluetooth functie in m'n autoradio. Toch nog 12 dollar, dat is dan wel weer duur :P

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NjAwWDYwMA==/z/i6UAAOxy3yNThyx4/$_12.JPG

HelmChat.eu - Free Motorcycle Group Chats

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:43

Chocoball

瞧好吧!

Aangetekend gaat je €16,00 kosten en pakket met T&T tot 2kg €24,30.

Op het pakket vermelden dat de inhoud defect is heeft weinig invloed. Als de Chinese douane de inhoud scant kan het op basis daarvan een importheffing opleggen aan de ontvanger. De verkoper zal zich dan melden of je die kosten (€20-30) ook even wilt betalen of zal deze in mindering willen brengen op het bedrag dat je terugkrijgt. Ook bestaat de kans dat de verkoper meldt het pakket niet te hebben ontvangen.

Als je op het adres zoekt komen er wel allerlei recencies maar niet of het iemand of het allemaal gelukt is met terugsturen.

Niet om je bang te maken, het kan ook allemaal goed gaan maar je bent er wel kosten aan kwijt zonder echt zekerheid te hebben.

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

freestyler2 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:23:
[...]

Wat is het verschil tussen king en kung?

Heb je ook een Link van Ebay voor mij (PB?)
Welke lader gebruik je en waar heb je deze toentertijd gekocht?
De King is legit en kost veel geld. De Kung is nep, even fel maar goedkoper natuurlijk.
Mijn lader die ik al had kwam van Dealextreme. Dat was deze: http://www.dx.com/p/oem-2...harger-110v-240v-ac-13820

Ik hou altijd mijn voltmeter bij de batterijen als ze opladen. Hij stopt netjes bij 4,19V dus da's ideaal voor een lader. (Dat is de maximum dat je mag gaan. Je laadt lithiumbatterijen best niet tot 4,2V op als je ze niet direct gaat gebruiken, maar als je ze direct daarna gaat gebruiken mag het tot 4,2V. Nadeel is dat ze capaciteit verliezen, bewaren doe je beter rond 3,8 - 3,6V)

Android developer & dürüm-liefhebber

• Dusche

Dusche

Tja.

Verwijderd

Ik heb goedkope oordopjes gevonden welke ook nog een remote bevatten, en heel toevallig zijn die eigenlijk bedoeld voor iPhones, maar die remote werkt op mijn Huawei telefoon gewoon.

€ 1,68 kosten deze oordopjes per stuk en dat is een heel stuk goedkoper dan die Awei oordopjes waar ik er al twee paar van gehad heb, en dit is ook net een iets andere in-ear. Voordeel van Tinydeal is trouwens dat ze afrekenen in euro met een betere koers dan die van PayPal en zelfs Visa.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2014 22:08 ]

• EN-IS
Verwijderd schreef op zondag 15 juni 2014 @ 21:56:
Ik heb goedkope oordopjes gevonden welke ook nog een remote bevatten, en heel toevallig zijn die eigenlijk bedoeld voor iPhones, maar die remote werkt op mijn Huawei telefoon gewoon.

€ 1,68 kosten deze oordopjes per stuk en dat is een heel stuk goedkoper dan die Awei oordopjes waar ik er al twee paar van gehad heb, en dit is ook net een iets andere in-ear. Voordeel van Tinydeal is trouwens dat ze afrekenen in euro met een betere koers dan die van PayPal en zelfs Visa.
Getest met de Earson ($33 - 24,50euro | PayPal 25,50euro). Je hebt gelijk, nooit geweten! Scheelt zo een euro bijvoorbeeld. Direct in Euro's afrekenen is voordeliger :) Dank voor de tip :)

Mbt de oordopjes, zijn deze dan wel net zo goed als de Awei? Kan ik me moeilijk voorstellen.

Niet dat ik oordopjes nodig heb, ik heb paar dagen terug mijn bestelling van Tmall / Mistertao ontvangen (uitgebreide review op chinakorting.nl), ik had de Xiaomi Piston V2 besteld. Nog niet getest maar eerste indruk is :9~ :)

Binnenkort zal ik het testen en een kort review schrijven.

[ Voor 18% gewijzigd door EN-IS op 15-06-2014 22:53 ]

Verwijderd

EN-IS schreef op zondag 15 juni 2014 @ 22:50:
[...]

Getest met de Earson ($33 - 24,50euro | PayPal 25,50euro). Je hebt gelijk, nooit geweten! Scheelt zo een euro bijvoorbeeld. Direct in Euro's afrekenen is voordeliger :) Dank voor de tip :)

Mbt de oordopjes, zijn deze dan wel net zo goed als de Awei? Kan ik me moeilijk voorstellen.
Vast niet even goed maar waarschijnlijk wel acceptabel, want ongeacht welke Awei oordopjes je besteld die zijn hoe dan ook 2 a 3 keer zo duur, en zonder remote.

Mijn huidige cheap ass iPhone oordopjes bevallen in iedere geval prima, alleen ik kan wel een reserve setje gebruiken.

• ViezeVis

ViezeVis

Sample Text

Op de foto bij de Earphones zie je duidelijke randen waar ze aan elkaar zijn gemaakt, echt heel zonde. Er zijn ook bepaalde webshops waar ze één geheel zijn. Kan ze niet zo snel vinden.

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:59
mimang schreef op zondag 15 juni 2014 @ 13:29:
Iemand hier die die perfume 2600mah dingen heeft? Werken ze een beetje? Ik weet nou niet wat ik moet geloven want de één zegt dat het werkt maar de ander heeft het er over dat ze maar de helft kunnen leveren..
Ik heb er eentje en kan mijn telefoon daar maar half mee opladen, dus leuk om je usb kerstboom oid mee te voeden. Ga er maar vanuit dat ze in de praktijk maar 1000mAh leveren, dus beter koop je een lege behuizing en losse degelijke batterijen.

• lutkeveld
Ik denk dat die hun geclaimde capaciteit wel halen. 2600mAh is een goed(koop) verkrijgbare capaciteit 18650 cel. Alles daarboven in een enkele cel is al snel verdacht bij chinese producten.

• EN-IS
ViezeVis schreef op zondag 15 juni 2014 @ 23:30:
Op de foto bij de Earphones zie je duidelijke randen waar ze aan elkaar zijn gemaakt, echt heel zonde. Er zijn ook bepaalde webshops waar ze één geheel zijn. Kan ze niet zo snel vinden.
Ik ben wel eens benieuwd naar de verschillen, geef je het even aan als je het hebt gevonden :)

• NeoFoX
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-11 11:28
Elect schreef op zondag 15 juni 2014 @ 15:14:
Zo, bij gebrek aan een bluetooth functie in m'n autoradio. Toch nog 12 dollar, dat is dan wel weer duur :P
Laat je even weten wat de geluidskwaliteit is? Mijn auto heeft wel bluetooth streaming, maar is bagger kwaliteit. Dus als ik dat hiermee kan upgraden :) prima.

- The Neo and Only -

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-11 10:14

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Ik heb een paar maanden terug een dashcam besteld bij DX.com... inmiddels voor de derde keer verzonden omdat keer op keer de T&T geen items kon vinden na 10 dagen, maar deze keer kreeg ik geen track & trace nummer... al meerder malen om verzocht, maar no score... ben bang dat ik deze keer het bokje ben; meteen de laatste keer dat ik bestel in China

[ Voor 10% gewijzigd door beschuitfluiter op 16-06-2014 15:31 ]

¯\_(ツ)_/¯

• Maardiweb
(jarig!)
Ik heb anderhalve week terug bij AliExpress 2 dingen besteld (verschillende verkopers). Van de eerste bestelling kan ik via de china post tracking zien dat mijn bestelling onderweg is naar NL, van de andere klopt het tracking nummer niet (althans, china post kent het nummer niet). Heb nu de verkoper een bericht gestuurd, hopelijk zit er een foutje in het nummer. Iets anders kan het niet echt zijn toch?

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Maardiweb schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:44:
Ik heb anderhalve week terug bij AliExpress 2 dingen besteld (verschillende verkopers). Van de eerste bestelling kan ik via de china post tracking zien dat mijn bestelling onderweg is naar NL, van de andere klopt het tracking nummer niet (althans, china post kent het nummer niet). Heb nu de verkoper een bericht gestuurd, hopelijk zit er een foutje in het nummer. Iets anders kan het niet echt zijn toch?
Haha ik heb tijd geleden echt met verbazing zitten kijken, heb een stuk of 6 verschillende items besteld bij aliexpress.com allemaal verschillende verkopers, van de 6 items heb ik er al 1 binnen die er wel geteld 5 dagen ?!?! over gedaan heeft van bestelling tot voordeur. De rest is nu net aan 2 weken odnerweg :D

Heerlijk snel natuurlijk maar wel verbazing alom !

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

freestyler2

Moderator

Mavamaarten schreef op zondag 15 juni 2014 @ 19:11:
[...]

De King is legit en kost veel geld. De Kung is nep, even fel maar goedkoper natuurlijk.
Mijn lader die ik al had kwam van Dealextreme. Dat was deze: http://www.dx.com/p/oem-2...harger-110v-240v-ac-13820

Ik hou altijd mijn voltmeter bij de batterijen als ze opladen. Hij stopt netjes bij 4,19V dus da's ideaal voor een lader. (Dat is de maximum dat je mag gaan. Je laadt lithiumbatterijen best niet tot 4,2V op als je ze niet direct gaat gebruiken, maar als je ze direct daarna gaat gebruiken mag het tot 4,2V. Nadeel is dat ze capaciteit verliezen, bewaren doe je beter rond 3,8 - 3,6V)
thnx, ik heb er nu ook 1 besteld :-)

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• miel
  • Laatst online: 16:57
Heb een Xiaomi 10400 powerbank besteld bij Banggood.... Was snel binnen en bevalt goed.... Alleen heb ik er geen handleiding bij...Waarvoor dient de on/off knop? De power button dus....

Want die doet niet heel erg veel bij mijn product... de lampjes branden bijna continue.....

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:18

Dima_2005

T.net-verslaafde

Heb hier 2 pakketjes van 2 verkopers net ontvangen na 3 maanden... Beide werden verzonden met Sweden Post. Zo, dat weet ik nu ook voor in de toekomst... Vermijden. :-\

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• EN-IS
miel schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:03:
Heb een Xiaomi 10400 powerbank besteld bij Banggood.... Was snel binnen en bevalt goed.... Alleen heb ik er geen handleiding bij...Waarvoor dient de on/off knop? De power button dus....

Want die doet niet heel erg veel bij mijn product... de lampjes branden bijna continue.....
Controleer of deze powerbank tegelijk kan opladen en opgeladen worden en meld het hier even :)

• soulcrusher
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-11 23:14
Hoe tracken jullie de trackingcodes van dx? (R**********CN). Als ik een zending probeer te tracken via die site die DX naar linkt dan heb ik altijd de verificatiecode fout, terwijl ik hem zeker goed invul. 17Track kan die zendingen nooit vinden.

Ik heb eind mei zon Xiaomi powerbank besteld die 29 mei verzonden werd en een bluetooth module die 28 mei verzonden werd. Ondertussen heb ik al een week mijn bluetooth module binnen maar ben ik nog steeds op die powerbank aan het wachten :(

iRacing Profiel

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-10 09:53
ik gebruik altijd deze site:
http://track-chinapost.com/startairmail.php

• soulcrusher
  • Laatst online: 09-11 23:14
Hmm, na disablen van Ghostery en Adblocker werkt het wel...

Maarja: China Post has not received parcel# RP....
Verzonden 29 mei :?

iRacing Profiel

• EN-IS
soulcrusher schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:49:
Hmm, na disablen van Ghostery en Adblocker werkt het wel...

Maarja: China Post has not received parcel# RP....
Verzonden 29 mei :?
Waarschijnlijk ligt het bij een verzamel bedrijf. Mail even DX, die zullen er vervolgens wat mee doen :)

• miel
EN-IS schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:14:
[...]

Controleer of deze powerbank tegelijk kan opladen en opgeladen worden en meld het hier even :)
helaas.... hij ligt via de USB aan mijn pc op te laden, maar kan dan niet meer een iphone laden... Alle andere kenmerken voor een "echte" kloppen wel...

is het dan toch een fake?

• EN-IS
miel schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:17:
helaas.... hij ligt via de USB aan mijn pc op te laden, maar kan dan niet meer een iphone laden... Alle andere kenmerken voor een "echte" kloppen wel...

is het dan toch een fake?
Waarschijnlijk wel, maar wil je het even op de juiste manier laden,

Pak even een iPhone/Samsung lader (gebruik een micro-usb kabel), laadt de powerbank op en gebruik in de tussentijd een kabel om je telefoon op te laden. Als het niet wil laden, is het een neppe en bericht je Banggood hierover.

• miel
EN-IS schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:28:
[...]

Waarschijnlijk wel, maar wil je het even op de juiste manier laden,

Pak even een iPhone/Samsung lader (gebruik een micro-usb kabel), laadt de powerbank op en gebruik in de tussentijd een kabel om je telefoon op te laden. Als het niet wil laden, is het een neppe en bericht je Banggood hierover.
toch een nepperd dan ben ik bang.... Heb net met een kabel het ding in het stopcontact gestoken en dan de lader van de iphone er in, maar laden ho maar...Ga banggood eens mailen

• user001
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
soulcrusher schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:16:
Hoe tracken jullie de trackingcodes van dx? (R**********CN). Als ik een zending probeer te tracken via die site die DX naar linkt dan heb ik altijd de verificatiecode fout, terwijl ik hem zeker goed invul. 17Track kan die zendingen nooit vinden.

Ik heb eind mei zon Xiaomi powerbank besteld die 29 mei verzonden werd en een bluetooth module die 28 mei verzonden werd. Ondertussen heb ik al een week mijn bluetooth module binnen maar ben ik nog steeds op die powerbank aan het wachten :(
Exact hetzelfde hier. Ook ik heb een Xiaomi Power bank besteld bij DX. Verzonden op 3 juni (trackingnummer RC*CN), maar nog steeds niet te tracken. DX ontwijkt een beetje de situatie en zegt gewoon dat ze het verzonden hebben. Het heeft vroeger nooit langer dan 4 dagen geduurd tot die tracking werkte.

• Richh
  • Laatst online: 12-11 22:45
Die tracking van DealExtreme stelt niks voor. Het werkt vaak wel bij mij, maar wijzer word je er toch niet van.

DX is orderen en het komt ergens tussen de 2 en 8 weken wel binnen... en daar is geen touw aan vast te knopen. Twee orders hebben elkaar wel eens ingehaald bij mij (met 3 weken verschil ertussen!) :P
Maargoed, dat hoort er een beetje bij.
Verder nog altijd tevreden DealExtreme klant hier hoor :)

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• EN-IS
miel schreef op maandag 16 juni 2014 @ 17:39:
toch een nepperd dan ben ik bang.... Heb net met een kabel het ding in het stopcontact gestoken en dan de lader van de iphone er in, maar laden ho maar...Ga banggood eens mailen
Jammer, Banggood heeft duidelijk zijn "neppe" voorraad niet teruggegeven aan zijn leverancier (zoals beloofd) maar blijft neppe leveren.

Blijf me er over verbazen. Niet laten liggen, direct mailen en je geld terug eisen.

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15:08
EN-IS schreef op maandag 16 juni 2014 @ 19:55:
[...]

Jammer, Banggood heeft duidelijk zijn "neppe" voorraad niet teruggegeven aan zijn leverancier (zoals beloofd) maar blijft neppe leveren.

Blijf me er over verbazen. Niet laten liggen, direct mailen en je geld terug eisen.
Nou ja, dat kan je toch nog niet opmaken op basis van de op dit moment gegeven informatie. Aangezien Herr 31 mei antwoord heeft gekregen van Banggood dat zij de 'slechte' batch heeft teruggestuurd, hebben degene dus die voor 31 mei ~ 2 juni hebben besteld hoogstwaarschijnlijk een slechte. Nou kan je helaas niet opmaken wanneer miel de powerbank heeft besteld aangezien hij/zij dat niet heeft vermeld (nou ja, het woordje 'snel' is heel relatief/subjectief. Als ik altijd 8 weken wacht op mijn pakketjes dan vind ik 2/3 weken ook relatief snel). Kijk, als timmie78 meldt van mijn powerbank is nep, dan pas kan men opmaken dat de slechte batch niet is teruggestuurd of miel wilt nog even een berichtje plaatsen wanneer de powerbank is besteld ;) .

Reactie op hieronder: Nou ja, als ze beloofd hebben om de oude batch terug te sturen, lijkt me het handiger om de 'neppe' foto's te verwijderen aangezien deze het beslissingsproces van een potentiële koper negatief kunnen beïnvloeden. Dus even wachten op uitsluitsel :+

[ Voor 16% gewijzigd door Exor op 16-06-2014 20:33 . Reden: toevoeging ]

• EN-IS
Exor schreef op maandag 16 juni 2014 @ 20:10:
Nou ja, dat kan je toch nog niet opmaken op basis van de op dit moment gegeven informatie. Aangezien Herr 31 mei antwoord heeft gekregen van Banggood dat zij de 'slechte' batch heeft teruggestuurd, hebben degene dus die voor 31 mei ~ 2 juni hebben besteld hoogstwaarschijnlijk een slechte. Nou kan je helaas niet opmaken wanneer miel de powerbank heeft besteld aangezien hij/zij dat niet heeft vermeld. Kijk, als timmie78 meldt van mijn powerbank is nep, dan pas kan men opmaken dat de slechte batch niet is teruggestuurd of miel wilt nog even een berichtje plaatsen wanneer de powerbank is besteld ;) .
Klopt, ben ik met je eens, alleen mijn gevoel zegt wat anders :) Daarom ben ik ook benieuwd naar iedereen die na 2 juni bij BG een Xiaomi Mi Charger hebben besteld, of zij straks een origineel zullen ontvangen.

Misschien was/ben ik wat te voorbarig, maar goed, we zullen het de komende weken merken. :)

//EDIT, ook worden de foto's (gemaakt door koper) van de neppe Xiaomi van de productpagina verwijderd op Banggood.

[ Voor 4% gewijzigd door EN-IS op 16-06-2014 20:20 ]

Verwijderd

Ik heb voor het eerst 2 pakketjes besteld bij DX: 1 bij DX zelf en 1 bij DX Europe. Het pakketje van DX kan ik tracken via China Post, maar als ik mijn tracknummer van DX Europe invul bij International Bridge (www.myib.com), krijg ik de volgende melding:

¨We are sorry but the tracking number you provided cannot be found in our system.
We may not have received your package from the supplier or the tracking number is not valid.
Please validate your tracking number and try again.¨

Terwijl mijn pakketje bij DX Europe 10 juni al is verzonden? Ik verwacht dan toch wel dat ik mijn pakketje kan traceren?

• Mavamaarten
  • Nu online

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 20:54:
Ik heb voor het eerst 2 pakketjes besteld bij DX: 1 bij DX zelf en 1 bij DX Europe. Het pakketje van DX kan ik tracken via China Post, maar als ik mijn tracknummer van DX Europe invul bij International Bridge (www.myib.com), krijg ik de volgende melding:

¨We are sorry but the tracking number you provided cannot be found in our system.
We may not have received your package from the supplier or the tracking number is not valid.

Terwijl mijn pakketje bij DX Europe 10 juni al is verzonden? Ik verwacht dan toch wel dat ik mijn pakketje kan traceren?
Niet echt de fout van DX, eerder van china post. Tracking komt vaak pas heel laat, dat is normaal.
Moest je pakje niet aankomen na 2 of 3 maanden (weet ik niet juist meer) dan zijn ze bij DX heel soepel daarin, en sturen ze meestal kostenloos een nieuw pakje. Althans, dat was bij mij zo.

Android developer & dürüm-liefhebber

• miel
Ik heb 27 mei besteld en dus pech gehad...

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:58
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 20:54:

Probeer je tracking code van de EU Direct eens op de site van postnl... De mijne (RC.....NL) was daar trackbaar (wel niet snel geupdate, maar trackbaar)

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
Van DX zelf kreeg ik bij vragen over mijn laatst ontvangen pakketje deze website door: http://www.17track.net/index_en.shtml
Ook erg veel postbedrijven die hij herkent. :)

• Maardiweb
(jarig!)
Ah thnx voor die link. Die herkent mijn 2e tracking nummer ook :)
Vanaf het moment dat je pakket in NL is gaan we 'blind' verder toch?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16:42
Dan kan je PostNL contacteren met die code voor een nederlandse 3S code ;)

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
Jup. Zodra ik op de buitenlan dse track en trace zie dat het in Nederland is vraag ik meestal op Twitter of ze mijn buitenlandse track en trace codes willen omzetten in Nederlandse track en trace nummers. Meestal heb je de nederlandse track en trace nummers binnen een paar uurtjes. Houd er wel rekening mee dat de pakketten misschien dan nog niet direct traceerbaar zijn via de Nederlandse Track & Trace ivm het inklaren van de pakketten.

Verwijderd

wsitedesign schreef op maandag 16 juni 2014 @ 22:04:
[...]

Probeer je tracking code van de EU Direct eens op de site van postnl... De mijne (RC.....NL) was daar trackbaar (wel niet snel geupdate, maar trackbaar)
Morgen komt het al binnen, wauw! Bedankt voor de tip. :)

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08-11 12:07
Heeft iemand van jullie ervaring met het kopen van inktcartridges voor een Canon Pixma in China? En dan via ebay of een van de webshops?

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Mijn XiaoMi 10400mah is ook binnen. Besteld bij ChinaBuye.
Passtrough getest en dat werkt. De rest lijkt ook goed te zitten.

Hij is wel zwaarder dan ik had verwacht. Jammer dat deze in een kartonnen doosje komt en niet de doorzichtige doosje.

• lutkeveld
Ik heb via Ebay een lipo lader gekocht. Hij was binnen 60 dagen niet binnen, dus binnen 60 dagen ook een 'case' geopend. Verkoper heeft beloofd hem opnieuw te sturen, nog steeds niks ontvangen. De case is ondertussen automatisch gesloten door Ebay, ik kan nu geen nieuwe case meer aanmaken. Hoe los ik dit op?

• Dusche

Dusche

Tja.

Zo bestelling banggood ook binnen, met de RPI koeldingen, hdd enclosure, 2 n5 cases en en RPI case. HDD enclosure review komt er aan! trouwens binnen 7 werkdagen al binnen met NL direct

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Firljepper schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 18:52:
[...]
Lijkt me exact dezelfde hier, voor een (nog) kleinere prijs: http://www.tinydeal.com/3...g-jack-plug-p-128754.html.
Vandaag binnengekomen, doen het prima ;)
alleen jammer van de paar Chinese tekens in de pop-ups van de app

• TerminalNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:35
Momenteel meer mensen last van verdwenen pakketjes?
Ik bestel vrij veel vanuit China, maar op het moment komen 2/3 van de 10 pakketjes nooit binnen.
Zelfde leverancier of niet, ene pakket kan aankomen en de andere zie ik nooit waarna ik weer een case moet aanmaken op eBay.
Begin te twijfelen of ze niet heel toevallig hier in Nederland bij de postbode verdwijnen, want zo slecht als het nu is is het nog nooit geweest, terwijl ik al heel wat jaren spul doe bestellen daar :)

• Hippowave
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-10 08:39
Op EU direct DX die xiaomi 10400 gehaald met wat andere dingetjes hebben ze het op gesplitst. Morgen komen de kleine dingen die ik best wel later had willen ontvangen.

De xiaomi staat nog op unshipped, ik weet niet waarom. Je kunt ook niet eens zien of hij op voorraad is, misschien dat ze het net als banggood opsplitsen om extra kosten te voorkomen.

• lutkeveld
Het kost jou toch niks extra of wel? Waarom vind je het dan jammer dat het opgesplitst is?

• Hippowave
lutkeveld schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 18:30:
Het kost jou toch niks extra of wel? Waarom vind je het dan jammer dat het opgesplitst is?
Het gaat mij om de xiaomi, ik weet dat me niks extra gaat kosten. Maar :'( de xiaomi had morgen mogen komen ipv de kleine dingetjes. Ik kan ook geen info in de order vinden waarom hij niet verstuurd is, maar ik wacht het wel af.

• NSG

NSG

Je weet niks!

Pfft door mijn onwetendheid betreffende de verzendmethodes op banggood zit ik nu al 30 dagen te wachten op mijn Xiaomi 5200mAh powerbank. Het zal wel met !@#$ Sweden Post komen..

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Voor de shoppers met taobao / tmall agent ervaring, er is nu sale op tmall. bij de officiele xiaomi tmall tot 50% korting. http://xiaomi.tmall.com

helaas nog niet de nieuwe mini router, wel de 1TB versie.

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 14:30
Hippowave schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 18:37:
[...]

Het gaat mij om de xiaomi, ik weet dat me niks extra gaat kosten. Maar :'( de xiaomi had morgen mogen komen ipv de kleine dingetjes. Ik kan ook geen info in de order vinden waarom hij niet verstuurd is, maar ik wacht het wel af.
Ik heb op 10 juni ook de Xiaomi 10400 besteld bij DX EU direct. Is helaas ook nog niet verzonden. Gisteravond contact gehad via de livechat. Daar werd aangegeven dat de Xiaomi 2-5 werkdagen extra verwerkingstijd nodig had, maar de persoon in de livechat wist niet waarom. Afwachten dus.

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08 20:56
Kenzi schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:31:
Voor de shoppers met taobao / tmall agent ervaring, er is nu sale op tmall. bij de officiele xiaomi tmall tot 50% korting. http://xiaomi.tmall.com

helaas nog niet de nieuwe mini router, wel de 1TB versie.
Interessant. Maar loopt die actie niet erg kort? (zie iets van 4 keer 16 minuten staan met een aftellend klokje)
Google vertaalt helaas niet zoveel op de site. ;)
Bij bv. mistertao krijg je natuurlijk gewoon de 'oude' prijs en het heeft voor mij niet zoveel nut om aan te geven dat het een aanbieding is, als die na een uur al verloopt.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Ik heb nog 'n paar Xiaomi's besteld bij Chinabuye, maar in tegenstelling tot m'n eerste, blijven ze nu wel heel erg lang op processing staan, terwijl andere bestellingen die op dezelfde dag gemaakt waren, al verzonden zijn.
Ook wacht ik al een hele poos op m'n Xiaomi van bij Banggood. (en daar heb ik helaas geen trackingnummer van)
Ik ga Banggood van mijn 'go-to china shop' lijstje schrappen denk ik...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• NSG

NSG

Je weet niks!

Ik had dus 30 dagen geleden zowel bij Chinabuye als Banggood zo'n 5200mAh powerbank besteld, Banggood gaf de volgende dag aan het verzonden te hebben (nog steeds niet ontvangen). Chinabuye bleef 8 dagen op processing hangen, maar die heb ik al 10 dagen geleden ontvangen.

Mijn eerste banggood ervaring is dus niet erg positief, maar gezien de vele positieve reacties betreffend de NL direct zendingen, vind ik het nog niet nodig om het van m'n lijstje te schrappen. Al wordt ik wel pissig als het een neppe blijkt te zijn.

• Hippowave
Ik heb het gevoeld dat nu meerdere last hebben van misschien een tekort aan xiaomi powerbanks bij de china shops. Het is ook lastig dat ze niet hun voorraad aantal geven, aan de een kant snap ik het wel maar zoals enes 81 wil ik niet dat mijn order op processing blijft staan omdat ze hem dan bijv. niet op voorraad hebben.

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-11 09:19

Ttje

"We shall never surrender"

Zonet een dock voor de LG G2 ontvangen gekocht bij banggood, helaas is de USB poort verkeerd om dus past hij niet goed. En dat terwijl er duidelijk "For LG G2" in de titel staat...

• Jlvdp
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09-2022
Is betrouwbaar

[ Voor 126% gewijzigd door Jlvdp op 17-06-2014 21:15 . Reden: beantwoord ]

• Dusche

Dusche

Tja.

Hier een paar foto's van m'n HDD enclosure super blij mee :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JRySC3P.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2av8iwQ.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aadXpdb.jpg

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:45

13art

Moderator Mobile
Ja hoor prima, paar keer besteld, altijd aangekomen.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-10 08:02

Salmon

.NET developer

Dusche schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:07:
Hier een paar foto's van m'n HDD enclosure super blij mee :)
-knip-
Very nice, zijn de snelheden goed (oftewel sneller dan een USB 2.0 enclosure)? Hoeduur was die?
Ikzelf had een tijd geleden een goedekope (8,5 dollar) van Ebay gehaald, werkt echt perfect. Snelheden verdubbeld met een normale HDD erin in vergelijking tot een andere USB 2.0 enclosure. Als hij ooit kapot gaat koop ik gewoon de allergoedkoopste van Ebay oid voor 3/4 Dollar :+

Verder ben ik nog aan 't wachten op mijn hoesje voor de Xiaomi 10400mAh powerbank via DX, 5 dagen geleden verzonden. De Xiaomi powerbank werkt trouwens goed, kan 3/4 keer mijn Galaxy Nexus ermee opladen 8)
Hyp Hyper schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 19:47:
[...]

Interessant. Maar loopt die actie niet erg kort? (zie iets van 4 keer 16 minuten staan met een aftellend klokje)
Google vertaalt helaas niet zoveel op de site. ;)
Bij bv. mistertao krijg je natuurlijk gewoon de 'oude' prijs en het heeft voor mij niet zoveel nut om aan te geven dat het een aanbieding is, als die na een uur al verloopt.
Ja ik zie het ook, 2 uur remaining denk ik. Maar een Xiaomi Mi3 voor 180 Euro (1499 Y) is niet mis, jammer dat 't Tmall is.
TerminalNL schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 17:56:
Momenteel meer mensen last van verdwenen pakketjes?
Ik bestel vrij veel vanuit China, maar op het moment komen 2/3 van de 10 pakketjes nooit binnen.
Zelfde leverancier of niet, ene pakket kan aankomen en de andere zie ik nooit waarna ik weer een case moet aanmaken op eBay.
Begin te twijfelen of ze niet heel toevallig hier in Nederland bij de postbode verdwijnen, want zo slecht als het nu is is het nog nooit geweest, terwijl ik al heel wat jaren spul doe bestellen daar :)
Het afgelopen jaar van de 20 verzendingen ongeveer 2 niet mogen ontvangen, ik stuur gewoon ongeveer standaard na 3 weken een bericht naar de shop/seller met een vraag of zij iets meer weten en wanneer je in aanmerking kom voor een reshipment. Vaak vragen ze nog 1 á 2 weken te wachten waarna jij contact met hun opnemen zodat ze een reshipment kunnen uitsturen, tot nu toe ging dat goed. Tot nu toe nooit een case via Ebay hoeven openen, gewoon altijd de seller een bericht gestuurd waarna ik 't zelf regelde.
Pagina: 1 ... 83 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]