[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.976 views

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fCHzgvq.png
Tijd om bij de voordeur te kamperen met een tentje :D, gaat lekker snel

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2014 11:25 ]

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 19:14
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:25:
[afbeelding]
Tijd om bij de voordeur te kamperen met een tentje :D, gaat lekker snel
Holy cow }:O

Afbeeldingslocatie: https://gp5.googleusercontent.com/-7zFDHK5X45w/AAAAAAAAAAI/AAAAAAAAAA0/9ZQnnvMrAOA/s48-c-k-no/photo.jpg[doge]wow, very fast, much speed, delivery great[/doge]

Waar heb je besteld en welke verzendmethode ?:)

Verwijderd

EN-IS schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:40:
[...]

Holy cow }:O

[afbeelding][dogee]wow, very fas, much speed, delivery great[/dogee]

Waar heb je besteld en welke verzendmethode ?:)
Afgelopen vrijdag ofzo bij ibuygou met DHL shipping :p, Gisteren heeft DHL pakketje in china ontvangen

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:53
maartend schreef op maandag 02 juni 2014 @ 22:54:
Iemand ervaring met powerline adaptors uit Hongkongistan?
Is enkel om internet in mijnfietsschuur te krijgen, moet adio door gestreamed worden. En men moet kunnen internetten. Maar hd streamen is niet nodig.
Je kan beter op marktplaats gaan bieden op een set powerline adapters. Heb voor 15 euro inclusief verzendkosten een set tp link kunnen bemachtigen.

• EN-IS
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:42:
Afgelopen vrijdag ofzo bij ibuygou met DHL shipping :p, Gisteren heeft DHL pakketje in china ontvangen
Wat heb je besteld eigenlijk? En laat je ons weten of je douane en andere kosten dient af te rekenen aan de deur?

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:45
EN-IS schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:48:
[...]

Wat heb je besteld eigenlijk? En laat je ons weten of je douane en andere kosten dient af te rekenen aan de deur?
Ik gok, gezien het feit dat de clearance gepasseerd is en dan verder processed is, geen kosten zullen zijn. Heb ik ook met een pakje van +- 250$ uit Amerika gehad recent.

Verwijderd

EN-IS schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:48:
[...]

Xiaomi RedMi 1S, volgens klantenservice DHL geen extra kosten *O*

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:01:
[...]

Die hebben het wel eens mis hoor. Kreeg ik ook al eens te horen, maar mooi dat ik toch mocht aftikken bij de koerier.

Ik heb aan BG overigens de vraag gesteld hoe zij met fakes omgaan, aangezien ik ook een Xiaomi powerbank onderweg heb van ze. Onderstaande kreeg ik als antwoord. Maar eens kijkenwat er binnenkomt dus.

Thanks for your mail.

Please don't worry! The quality can be guaranteed in our store. If your parcel has any problem you can contact us and we will try our best to help you!

If you have any other problems,please feel free to get in touch with us.

Kind regards,

Crystal

[ Voor 24% gewijzigd door starcopy op 03-06-2014 12:04 ]

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Taigu schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:21:
[...]

En vervolgens link je naar 3x de TP Link voor 69,-. Relatief gezien nog best een verschil, kan me voorstellen dat mensen de TP Link liever willen dan Sitecoms.
Ok, dat kan natuurlijk. 3 sitecoms zijn wel 15 euro pstuk.

Maar 3x tp link kan ook voor 57 euro in NL
(via pricewatch) pricewatch: TP-Link AV500 Powerline adapter met geïntegreerd stopcontact Triple pack
http://afuture.nl/productview.php?productID=1025613

Bij dat soort kleine verschillen zie ik het nut niet van het bestellen buiten NL, incl risico's zoals extra belastingen, garantie, terugbrengen en dergelijke.

Zojuist ook weer eens gekeken naar geheugenkaarten. Meeste NL shops bieden ze voor vergelijkbare prijzen aan, waarbij kans op originelen vele malen groter is. Dus daar ook nu gekozen voor NL.

Wel ook gekeken naar batterijen voor mijn DSLR. Die dan nu wel in china weer besteld omdat dat gewoon een factor 10 scheelt tov de originelen in NL (100 euro vs 10 euro voor dezelfde batterij! ). Dan vind ik het nog eens leuk om in China te bestellen. :) :)

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Get!em schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:21:
[...]
Wel ook gekeken naar batterijen voor mijn DSLR. Die dan nu wel in china weer besteld omdat dat gewoon een factor 10 scheelt tov de originelen in NL (100 euro vs 10 euro voor dezelfde batterij! ). Dan vind ik het nog eens leuk om in China te bestellen. :) :)
Paar weken geleden nog gedaan : 1 originele en 1 china accu voor m'n 1DMK3. Voor de prijs van 1 originele haal ik minstens 10 chinese. Voor de gein eens zo 'n chinees exemplaar ge-ebayed, en tot nu toe houdt ze 't even goed uit als de originele, die ik ook nieuw heb.

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• EN-IS
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:01:
Mooi ding! Ik wil graag de MiPad maar ik zit met de prijs en ik snap niet waarom een telefoon als Redmi 1S voor minder verzendkosten kan worden verstuurd dan een Mi Charger.

Met DHL kun je in ieder geval niet de Mi Charger verzenden, zal wel te maken hebben dat het een powerbank is (lees batterijen).

Ik ben benieuwd naar je ervaringen met de RedMi 1S :) Ik wil em weleens in handen hebben, waar woon je :P

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:32
EN-IS schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:47:
[...]

Mooi ding! Ik wil graag de MiPad maar ik zit met de prijs en ik snap niet waarom een telefoon als Redmi 1S voor minder verzendkosten kan worden verstuurd dan een Mi Charger.

Met DHL kun je in ieder geval niet de Mi Charger verzenden, zal wel te maken hebben dat het een powerbank is (lees batterijen).

Ik ben benieuwd naar je ervaringen met de RedMi 1S :) Ik wil em weleens in handen hebben, waar woon je :P
[Xiaomi Hongmi (Redmi)] Ervaringen & Discussie

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:28

weebl

YARR!

Brm-G schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:52:
[...]

Staat er ook Oreka op, of staat er in het echt Ray Ban op :P ?
Er staat echt gewoon Oreka op en ook het hoesje dat op de plaatjes staat zit er niet bij. Er zit gewoon een standaard blanco hoesje bij. Geen namaak-spul dus, je zal dus ook geen gedoe met de douane krijgen :)

• failly
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-09-2024
Vorige week op heb ik een aankoop gedaan op eBay(vertrouwde verkoper) die verstuurd zou worden via HKP. Ik heb de dag na mijn betaling netjes een tracking code ontvangen die ik sinds een week haast non-stop invul op tracking sites. Ik krijg echter geen enkele informatie over het pakketje omdat de tracking code het blijkbaar niet doet.
Zelf heb ik wat rond gegoogeld en heb begrepen dat het ongeveer 3-5 werkdagen duurt tot je status op de HKP site wordt geupdate, wat bij mij al een week is.

Het enige wat ik kan doen is wachten, maar heeft iemand op het forum die onlangs wat heeft besteld dat via HKP wordt geleverd hier ook last van?

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

failly schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:01:
Vorige week op heb ik een aankoop gedaan op eBay(vertrouwde verkoper) die verstuurd zou worden via HKP. Ik heb de dag na mijn betaling netjes een tracking code ontvangen die ik sinds een week haast non-stop invul op tracking sites. Ik krijg echter geen enkele informatie over het pakketje omdat de tracking code het blijkbaar niet doet.
Zelf heb ik wat rond gegoogeld en heb begrepen dat het ongeveer 3-5 werkdagen duurt tot je status op de HKP site wordt geupdate, wat bij mij al een week is.

Het enige wat ik kan doen is wachten, maar heeft iemand op het forum die onlangs wat heeft besteld dat via HKP wordt geleverd hier ook last van?
Hong Kong heeft een langere vakantie periode omtrent Dragon Boat Festival dan de PRC. Dus best kans dat er een beetje vertraging in zit.

(overigens blijf ik het grappig vinden dat mensen de Hongmi altijd maar half vertalen naar Red Mi, terwijl ze hier als vertaling zelf Red Rice gebruiken)

• Taigu
  • Laatst online: 04-11 12:57
starcopy schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:24:
[...]

Mijn vriendin gebruikt deze. Is vrij klein, past in haar tasje.

http://www.banggood.com/5...00-N7100-HTC-p-72492.html
Bedankt, maar wil echt een 2600mah, ook vanwege het gewicht. Had ik erven bij moeten melden.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Taigu schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:37:
[...]

Bedankt, maar wil echt een 2600mah, ook vanwege het gewicht. Had ik erven bij moeten melden.
Ehm, verschil in gewicht is 35 gram. Ga je dat merken? En afmeting zijn ook niet spectaculair groter. Welgeteld 20mm breder.

• Herr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-07 01:58
Atomsk schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:56:
[...]

Die is er al langer hoor: (Added on 2-5-2014) staat erbij.

Benieuwd of m'n power bank door de brievenbus gaat passen trouwens. Gisteren stond FedEx aan de deur, maar ik was uiteraard niet thuis. Opgebeld en dan komen ze met de suggestie het door de brievenbus te doen, omdat het een envelop is. Vraag me nu wel af of dat een goed idee was, ipv elders laten bezorgen, omdat ik niet weet hoe dik het is.
bij mij ging ie door de brievenbus. waar heb je hem besteld?

• Herr
starcopy schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:02:
[...]

Die hebben het wel eens mis hoor. Kreeg ik ook al eens te horen, maar mooi dat ik toch mocht aftikken bij de koerier.

Ik heb aan BG overigens de vraag gesteld hoe zij met fakes omgaan, aangezien ik ook een Xiaomi powerbank onderweg heb van ze. Onderstaande kreeg ik als antwoord. Maar eens kijkenwat er binnenkomt dus.

Thanks for your mail.

Please don't worry! The quality can be guaranteed in our store. If your parcel has any problem you can contact us and we will try our best to help you!

If you have any other problems,please feel free to get in touch with us.

Kind regards,

Crystal
Ik heb vandaag reactie van BG gehad op mijn fake Xiaomi power bank, beetje vaag verhaal, maar komt er op neer dat ik mijn geld terug kan krijgen.
Maar zonde van al die moeite.
Er is er nu 1 onderweg via dealextreem, ben zeer benieuwd :)

Overigens lijkt het met de capaciteit van die nepper wel goed te zitten, ben hem nu aan het testen. Heeft al meer dan 400% opgeladen en nog steeds power, wat me nu doet twijfelen aan de capaciteit van de accu van mijn phone :/

• EN-IS
Herr schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:56:
Ik heb vandaag reactie van BG gehad op mijn fake Xiaomi power bank, beetje vaag verhaal, maar komt er op neer dat ik mijn geld terug kan krijgen.
Maar zonde van al die moeite.
Er is er nu 1 onderweg via dealextreem, ben zeer benieuwd :)

Overigens lijkt het met de capaciteit van die nepper wel goed te zitten, ben hem nu aan het testen. Heeft al meer dan 400% opgeladen en nog steeds power, wat me nu doet twijfelen aan de capaciteit van de accu van mijn phone :/
Goed dat het netjes is opgelost door Banngood.com, zo hoort het ook!

Hebben ze verder niets gezegd met betrekking tot het leveren van een neppe powerbank? Hoe dat heeft kunnen gebeuren en dergelijke?

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:32
Kenzi schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:11:
[...]

Hong Kong heeft een langere vakantie periode omtrent Dragon Boat Festival dan de PRC. Dus best kans dat er een beetje vertraging in zit.

(overigens blijf ik het grappig vinden dat mensen de Hongmi altijd maar half vertalen naar Red Mi, terwijl ze hier als vertaling zelf Red Rice gebruiken)
Eerst was het Hongmi, maar dat bleek niet geschikt gevonden voor de internationale markt, en gingen ze de letterlijke vertaling gebruiken; Red Rice. (Hongmi is in het chinees dus rode rijst :*) )
Uiteindelijk werd ook dat niet goed bevonden en moest er "Mi" in voorkomen, dus werd het Red Mi. Net als dat je ook de Mi Pad, en Mi router (mini) hebt :D

• Herr
EN-IS schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 16:07:
[...]

Goed dat het netjes is opgelost door Banngood.com, zo hoort het ook!

Hebben ze verder niets gezegd met betrekking tot het leveren van een neppe powerbank? Hoe dat heeft kunnen gebeuren en dergelijke?
Nee nog niet, ik wacht de reactie nog af op mijn verhaal waaruit blijkt dat ie niet origineel is, ze begonnen ook over dat er Samsung op de batterijen staat. Tja, er staat ook Xiaomi op het omhulsel he. Het lijkt er op of ze gewoon een verkeerde partij hebben ingekocht.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
starcopy schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:02:
[...]

Die ervaring heb ik ook, DHL wil altijd het braafste jongetje van de klas zijn. Ik had een 2tal horloges ooit bestelt en deze was gewoon erdoorheen zonder controle maar DHL wilde wel gewoon aftikken anders kreeg ik ze niet.

(onder het mom van dat ze achteraf ook nog controle konden krijgen)

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-10 16:03
Herr schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 15:46:
[...]

bij mij ging ie door de brievenbus. waar heb je hem besteld?
Chinabuy. Ding ligt inmiddels op de deurmat als het goed is.

edit: het waren de brainwavz die ik bij mp4 nation had besteld.

[ Voor 13% gewijzigd door Atomsk op 03-06-2014 20:20 ]

_██_
(ಠ_ృ)

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-10 08:02

Salmon

.NET developer

De Xiaomi Mi powerbank 10400 mAh is binnen! Duurde net een weekje.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2BwPDSl.png

Heb de post op het Xiaomi forum gecheckt, zo ver ik weet lijkt het echt te zijn. Juiste kleur USB poorten, de lampjes zijn zeer klein (en niet te fel +1 :D). De USB-kabel heeft geen USB logo hierop, als ik 't goed herrinner was dit juist goed toch?

De powerbank kwam aan in een stevig kartonnen doosje, zoals ik had verwacht. Hij ligt nu aan de lader :)

Binnenkort maar even een paar testjes doen om te kijken hoe goed die nou echt is >:)

Edit:
1e wat mij opviel is dat dat ding lekker klein is, maar toch wel aardig wat weegt. Had het wel verwacht, maar valt je toch op.

[ Voor 9% gewijzigd door Salmon op 03-06-2014 17:12 ]

• Herr
Salmon schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 17:10:

[afbeelding]

Heb de post op het Xiaomi forum gecheckt, zo ver ik weet lijkt het echt te zijn. Juiste kleur USB poorten, de lampjes zijn zeer klein (en niet te fel +1 :D). De USB-kabel heeft geen USB logo hierop, als ik 't goed herrinner was dit juist goed toch?

De powerbank kwam aan in een stevig kartonnen doosje, zoals ik had verwacht. Hij ligt nu aan de lader :)

Binnenkort maar even een paar testjes doen om te kijken hoe goed die nou echt is >:)

Edit:
1e wat mij opviel is dat dat ding lekker klein is, maar toch wel aardig wat weegt. Had het wel verwacht, maar valt je toch op.
idd vrij zwaar ja. Probeeraub eens of ie de powerbank en telefoon tegelijk kan laden?

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:11
Salmon schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 17:10:

[afbeelding]

Edit:
Netjes heb je geluk man :p
Mijne komt van Registered Airmail_SG en staat nog steeds op:

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesdump.nl/upload/5b1356cc8abf4e26207dd68e428de3b6.png

Veel plezier ervan :)

• failly
  • Laatst online: 13-09-2024
Kenzi schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:11:
[...]

Weet je toevallig ook tot wanneer Hong Kong dat vakantie heeft? Ik heb zelf een beetje gezocht maar ik kom niet verder dan de site van HKP waar ze zeggen dat de global post office als enige geopend is op 2 juni.

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
Ik wou de Earson ER151 bestellen bij Banggood. Nou heb ik de keuze om mijn shipping zonder extra kosten te upgraden naar 'Netherland Direct Mail'. Levertijd: 7-10 dagen, zit hier een addertje onder het gras of.....?

druk en typefouten voorbehouden

• EN-IS
lutkeveld schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 19:00:
Ik wou de Earson ER151 bestellen bij Banggood. Nou heb ik de keuze om mijn shipping zonder extra kosten te upgraden naar 'Netherland Direct Mail'. Levertijd: 7-10 dagen, zit hier een addertje onder het gras of.....?
Ik heb het even nagekeken maar ik zie deze optie niet verschijnen, ook niet wanneer ik ben ingelogd.
failly schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 18:55:
Weet je toevallig ook tot wanneer Hong Kong dat vakantie heeft? Ik heb zelf een beetje gezocht maar ik kom niet verder dan de site van HKP waar ze zeggen dat de global post office als enige geopend is op 2 juni.
Zag dit op een van de Chinese shops :)
Notification for Dragon Boat Festival Holiday(5.31-6.2) - During the Dragon Boat Festival (2014-05-31 to 2014-06-2) we will have 3-day holidays.The shipping time and online update will be delayed these days. Sorry for the inconvenience and we appreciate all your support and understanding. Please send us emails or open tickets if you nee help. We will reply you as soon as we can once we are back to work on 2014-06-03.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Werkt overigens wel goed, heb deze optie vaker gebruikt bij Banggood maar na verzending bijna altijd met dag of 7 in huis.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
Dit is ook de eerste keer dat ik die optie te zien krijg. Nja, we zullen zien. Heb hem zojuist besteld.

druk en typefouten voorbehouden

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
Zojuist mijn QI wireless charger en QI wireless charger strip ontvangen. 14 mei besteld, vandaag in huis. Zijn 13 werkdagen, is opzich prima.

Eerste ervaring is goed, laad net zo snel op als via mijn reguliere oplader. Ben benieuwd of ik hem veel ga gebruiken.

Nu hopen dat ik mijn Xiaomi lader snel binnen krijg! Daar kijk ik toch wel het meest naar uit!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:39
Iemand ervaring met een wired headphone (geen microfoon), overear of onear?
Moet wel ong 2,5 meter besnoerd zijn, 3.5mm aansluiting.

Oja, is dus voor aansluiting op PS3 en TV.

[ Voor 17% gewijzigd door maartend op 03-06-2014 19:50 ]

• EN-IS
maartend schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 19:36:
Iemand ervaring met een wired headphone (geen microfoon), overear?
Moet wel ong 2,5 meter besnoerd zijn, 3.5mm aansluiting.

Oja, is dus voor aansluiting op PS3 en TV.
Heb je hier al gekeken?
http://tweakers.net/categ...Lh733xqL-g8wWBq_-iICLXWLw

• Tommyboy_1908
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-12-2023
Iemand ervaring met deze scheermessen?

http://www.banggood.com/8...-Blades-Kit-p-922178.html

• maartend
Yeppa

En die ga ik combineren met de antwoorden die ik mogelijk hier krijg.

Zoiets als bijv. de senheiser hd 477.
Die heb ik namelijk, maar snoer is ingekort voor gebruik buiten.

Maar dan senheiser met dubbel N.

[ Voor 13% gewijzigd door maartend op 03-06-2014 19:57 ]

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
De ene keer kun je er wel voor kiezen, de andere keer niet. Ik heb het (verplicht) moeten gebruiken bij het versturen van een paar batterijen. Maar of het wat uitmaakt kan ik niet zeggen.

de betreffende order was in 4 verschillende zendingen gesplitst, en juist die zonder t&t en extra kosten is als eerste binnen. Heeft er 5 dagen over gedaan vanaf bestellen tot hier in handen.

Ben echt benieuwd hoelang die direct mail gaat duren.

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-11 21:20
Vandaag mijn bestelling uit China ook ontvangen, het duurde wel wat langer dan normaal. Heb mij bestelling geplaatst op 1-5-2014, het is verzonden op 5-5-2014 en heb het vandaag op 3-6-2014 ontvangen. Ongeveer een maand zeg maar. Opvallend is dat het via de Zweedse post is verzonden :?.

Voordat ik het kon gebruiken moest ik het allereerst wel even repareren (opnieuw solderen) want QC-01 had niet erg goed zijn best gedaan :D. Het werkt nu overigens weer prima, er was één pin die niet goed was gesoldeerd.

My favorite programming language is solder.

• maartend
Puch-Maxi schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:01:
Vandaag mijn bestelling uit China ook ontvangen, het duurde wel wat langer dan normaal. Heb mij bestelling geplaatst op 1-5-2014, het is verzonden op 5-5-2014 en heb het vandaag op 3-6-2014 ontvangen. Ongeveer een maand zeg maar. Opvallend is dat het via de Zweedse post is verzonden :?.
Batterijen er in? Heb ergens gelezen dat zweden de enige post is dat dat doet. Of zoiets.

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
maartend schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:04:
[...]

Batterijen er in? Heb ergens gelezen dat zweden de enige post is dat dat doet. Of zoiets.
Neu, Malaysia Airways doet het ook. Alleen hebben die ook zolang werk voordat het over is. Maar zolang de goede papieren er maar bij zitten, doen ze het allemaal. Maar dat doen de shops er meestal niet bij. Is te duur.

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:14

NSG

Je weet niks!

Puch-Maxi schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:01:

Voordat ik het kon gebruiken moest ik het allereerst wel even repareren (opnieuw solderen) want QC-01 had niet erg goed zijn best gedaan :D. Het werkt nu overigens weer prima, er was één pin die niet goed was gesoldeerd.
Ik heb ook een aantal pakketjes gehad die met Sweden Post zijn verzonden, iedere keer 3+ weken moeten wachten. Je zult het waarschijnlijk steeds vaker gaan zien, want Sweden Post is goedkoper dan HK post en Singapore post.

[ Voor 58% gewijzigd door NSG op 03-06-2014 20:14 ]

• Salmon
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-10 08:02

Salmon

.NET developer

Herr schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 17:25:
[...]

idd vrij zwaar ja. Probeeraub eens of ie de powerbank en telefoon tegelijk kan laden?
Ja inderdaad. Maar dat werkt, mijn telefoon is momenteel aangesloten op de powerbank en laad op terwijl de powerbank aan de lader hangt :*)
tumtum100 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 17:56:
[...]

Netjes heb je geluk man :p
Mijne komt van Registered Airmail_SG en staat nog steeds op:

[afbeelding]

Veel plezier ervan :)
Ja precies. Hmm, gewoon wachten. Bij mij was die opeens van shipped overseas naar arrived gegaan en kwam er pas achter toen ik hem thuis zag liggen haha ;) Maar heb hem via Registered China post gestuurd zo ver ik weet, was wel +2,5 Dollar. Volgende keer zonder trace doen, was niet echt nodig.

@hierboven:"
De meeste pakketjes via bijvoorbeeld DX/Ebay vanuit China doen er met standard post altijd 3+ weken over, meestal ligt het rond de 5 of 6 weken bij mij. Maar er zijn uitschieters, soms binnen 1 week en soms pas binnen 10 weken.

Via Ebay DM ik meestal, als het te lang duurt, even de verkoper met de vraag of hij meer info heeft en wanneer ik in aanmerking kom voor een reshipment van 't product. Het komt heel soms wel is voor dat hij "kwijt" is geraakt. Of je krijgt die reshipment binnen en opeens een aantal weken daarna ( }:O ) de eerste.

[ Voor 22% gewijzigd door Salmon op 03-06-2014 22:16 ]

• NSG

NSG

Je weet niks!

@Salmon "meestal ligt het rond de 5 of 6 weken bij mij", mijn ervaring is echt totaal anders! 3 weken gemiddeld, vaker binnen 10 dagen dan pas na 5 weken. Hong Kong Post is zonder twijfel het snelst en Sweden Post het traagst.

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-11 21:20
maartend schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 20:04:
[...]
Er waren inderdaad twee 9V 6LR61 batterijen meegeleverd bij het apparaat, maar geen LiPo's oid.

My favorite programming language is solder.

• XpanD
  • Laatst online: 20:25
Goede ervaringen met de verzending van DealExtreme dit keer! Ik heb op 26/5/2014 een aantal spullen besteld (36 stuks), en op 3/6/2014 kwam het eerste pakketje al aan! De andere 4 pakketten die tot nu toe al verstuurd zijn zitten ook al vrij ver binnen het leverproces, dus met een beetje geluk komt dat allemaal ook zo snel. Stukken beter dan de laatste keer (in 2012), toen ik nog 2.5 maanden heb moeten wachten voordat er eindelijk wat binnen kwam.

[ Voor 4% gewijzigd door XpanD op 03-06-2014 23:14 ]

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:11
XpanD schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 23:13:
Goede ervaringen met de verzending van DealExtreme dit keer! Ik heb op 26/5/2014 een aantal spullen besteld (36 stuks), en op 3/6/2014 kwam het eerste pakketje al aan! De andere 4 pakketten die tot nu toe al verstuurd zijn zitten ook al vrij ver binnen het leverproces, dus met een beetje geluk komt dat allemaal ook zo snel. Stukken beter dan de laatste keer (in 2012), toen ik nog 2.5 maanden heb moeten wachten voordat er eindelijk wat binnen kwam.
Heb de afgelopen maand bij hun ook mijn pakketten binnen 2,5 week binnen gehad gaat goed bij hun ;)

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:56

Chocoball

瞧好吧!

EN-IS schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:47:
[...]

Omdat het versturen van batterijen of apparaten met batterij/accu vanuit China lastig blijft (lees Chinese douane regels en regels over verzending van batterijen bij vervoerders). Gelukkig bestaat er iets dat heet omkopen ;)

Heb ook een 1S onderweg alleen niet via DHL.

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:11
http://searchingpanda.com/

Kwam deze op Linkedin tegen.. Handige site voor het doorzoeken van chinese webshops.

edit: Maakt wel gebruik van affiliate links..

[ Voor 18% gewijzigd door jspr360 op 04-06-2014 09:50 ]

• Richard1992
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-03-2024
jspr360 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:48:
http://searchingpanda.com/

Kwam deze op Linkedin tegen.. Handige site voor het doorzoeken van chinese webshops.

edit: Maakt wel gebruik van affiliate links..
Inderdaad een handige site, gebruik ik vrij regelmatig om producten te zoeken.
Echt een aanrader;)! :)

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Sowieso neppers. Als je een goedkoop en goed cartridgesysteem wilt kan je beter het systeem van de Lidl kopen, of de Aldi. Dat zijn prima cartridge systemen die erg goed scheren (en net zo duur/goedkoop)

Vaak bu'j te bang!

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
-tom-562 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:26:
[...]

Sowieso neppers. Als je een goedkoop en goed cartridgesysteem wilt kan je beter het systeem van de Lidl kopen, of de Aldi. Dat zijn prima cartridge systemen die erg goed scheren (en net zo duur/goedkoop)
Ja, tijdje geleden een 8-pack gekocht.
De 2-blade scheermessen met 10 in een zak van de action voor 1 euro geven nog een gladder scheerresultaat. Laat je ook nooit misleiden door reviews op welke site dan ook, deze worden altijd aangepast door de webshops.

• Herr
Salmon schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:13:
[...]

Ja inderdaad. Maar dat werkt, mijn telefoon is momenteel aangesloten op de powerbank en laad op terwijl de powerbank aan de lader hangt :*)
Lucky you, dat moet een originele zijn :)

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Chocoball schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:26:
[...]

Omdat het versturen van batterijen of apparaten met batterij/accu vanuit China lastig blijft (lees Chinese douane regels en regels over verzending van batterijen bij vervoerders). Gelukkig bestaat er iets dat heet omkopen ;)

Heb ook een 1S onderweg alleen niet via DHL.
De Chinese douane heeft er weinig mee van doen. Het gaat om internationale wetgeving betreft het vervoer van accu's / batterijen in vliegtuigen.
Regels opgesteld door de IATA waaraan elke (vracht)vervoerder zich moet houden.

Zie oa: http://www.dhl.nl/en/expr...ce/lithium_batteries.html

Goederen exporteren is vrij gemakkelijk tov de Chinese douane (importeren daarintegen is een enorme klus).
En wie wil je omkopen? Omkoping is het laatste wat je moet doen hier (tenzij je niet anders kan).

• Herr
Herr schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:41:
[...]

Vandaag mijn bij www.banggood.com XIAOMI 10400mAh Power Bank ontvangen, en helaas is het ding zo fake als wat :-(
Precies zo fake als beschreven op diverse websites zoals http://www.spemall.com/fo...power-bank-real-and-fake/

Nu had ik nog wat vooronderzoek gedaan om te checken of banggood.com originele spullen levert, en hier zo in dit topic lezende lijkt het allemaal wel snor te zitten, maar niets is minder waar. Blijkbaar checkt niemand zijn spullen?!

Benieuwd of en hoe ik mijn centen terug krijg :|

Wie weet waar ik originele kan bestellen voor een redelijke prijs?

[afbeelding]
Banggood ziet blijkbaar in dat ze een verkeerde partij hebben aangeschaft, ik geef ze maar het voordeel van de twijfel, zie hun reactie:

"Dear Herr,

Thank you for your reply.
You are very kind.I am feel sorry about that,I can arrange to refund your payment.Besides,we have returned goods to the distrrbutor and buy some another original Xiaomi power bank in the warehouse.

Thank you for your support to Banggood.com!Your suggestion is very helpful for us.Thank you!

Best regards,
Miranda
"

Ik krijg 80% terug, en heb er inmiddels 1 bij dealextreme besteld...

nb. de fake powerbank heb ik 1x opgeladen en kan er nu, nog na 4 dagen, steeds mijn iphone mee laden. Zit al op 520% Dat kan toch niet? Begin te vermoeden dat de accu van mijn phone niet oke is..

Verwijderd

Fake hoeft niet altijd slecht te betekenen.
5x de capaciteit van de iPhone batterij opladen is niet zo gek, komt neer op zo'n 5x1500=7500 mAh.
Waarschijnlijk wel wat minder als je batterij al tijdje gebruikt is. Je kan het meteen checken zodra de originele binnen is.
Ik haal de 8x makkelijk met mijn Cager 15000 mAh, mijn accu was nog vrij nieuw.
Trouwens niet aan te raden om de fake one veel langer te gebruiken gezien het ontploffingsgevaar.

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-11 10:17
Ik weet niet waarom en vraag me niet hoe, maar als je via de aliexpress app besteld krijg je nu overal automagisch een korting. Volgens mij winkelonafhankelijk. Op iets van 28 dollar kreeg ik 2 dollar korting, op iets van 150 dollar kreeg ik 10 dollar korting! Nu een Jiayu g4s inclusief flip cover 140 dollar.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:53
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:47:
5x de capaciteit van de iPhone batterij opladen is niet zo gek, komt neer op zo'n 5x1500=7500 mAh.
Waarschijnlijk wel wat minder als je batterij al tijdje gebruikt is. Je kan het meteen checken zodra de originele binnen is.
Trouwens niet aan te raden om de fake one veel langer te gebruiken gezien het ontploffingsgevaar.
Als ik het zo zie, zijn het gewoon 4 18650 batterijen van ongeveer 3000mAh, dus dat zou dus gewoon betekenen dat hij aardig wat power heeft.

• jspr360
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:11
Richard1992 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 10:27:
[...]

Inderdaad een handige site, gebruik ik vrij regelmatig om producten te zoeken.
Echt een aanrader;)! :)
Offtopic:

Je hebt m zelf ontwikkeld ;)

• Herr
Verwijderd schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:47:
Ik weet niet hoe dat zit met stroomverlies tijdens het laden, maar op de Xiaomi site staat dat je je iphone 5s tot 4.5x kan laden. Dat met een korreltje zout nemende denk ik dan dat 4x de max is met een originele, en ik zit nu over de 5x met de faker en nu de helft vd capaciteit opgebruikt volgens dat apparaat. Tja.

En opeens was ie leeg! Totaal 548% geladen.

[ Voor 2% gewijzigd door Herr op 04-06-2014 17:10 . Reden: update ]

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Herr schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:28:
[...]

Ik weet niet hoe dat zit met stroomverlies tijdens het laden, maar op de Xiaomi site staat dat je je iphone 5s tot 4.5x kan laden. Dat met een korreltje zout nemende denk ik dan dat 4x de max is met een originele, en ik zit nu over de 5x met de faker en nu de helft vd capaciteit opgebruikt volgens dat apparaat. Tja.
Hier in China zijn al een groot aantal klachten bekend over ontploffende fake-Xiaomi chargers dus ik zou het niet echt aanraden om die fake charger te gebruiken. Er zit totaal geen bescherming ingebouwd, de draden zijn niet geisoleerd en dun, contacten slecht gesoldeerd, kortom gevaarlijk.

Overigens is er 6-6 om 00:00 weer een special sale op Taobao. 8) Meestal enorm veel korting (Mi3s voor RMB 389 :9 ) maar wel op=op.

• EN-IS
Kenzi schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:34:
Hier in China zijn al een groot aantal klachten bekend over ontploffende fake-Xiaomi chargers dus ik zou het niet echt aanraden om die fake charger te gebruiken. Er zit totaal geen bescherming ingebouwd, de draden zijn niet geisoleerd en dun, contacten slecht gesoldeerd, kortom gevaarlijk.

Overigens is er 6-6 om 00:00 weer een special sale op Taobao. 8) Meestal enorm veel korting (Mi3s voor RMB 389 :9 ) maar wel op=op.
Thanx voor de tip, bij Antelife zag ik dat de Red Mi in de aanbieding is voor $145 :) Bedoel je met 00:00 vandaag middernacht?

• NSG

NSG

Je weet niks!

Het is niet zo simpel dat je het aantal mAh van een Powerbank kan delen door die van het op te laden apparaat. Vaak is er een voltage verschil (iPhone 5 accu 3,8V), je dient het dan ook om te rekenen naar Wh.

Xiaomi Powerbank: 3,6Volt * 10400mAh /1000 = 37.44Wh
iPhone 5: 5.45Wh (staat op de accu)

37.44 / 5,45 = 6,86....
Vervolgens moet je uitgaan van een efficiëntie van zo'n 80%
6,86... * 0,8 = 5,5x opladen van een iPhone 5.

• Herr
Kenzi schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:34:
[...]

Dank, ik hou de vinger aan de pols. Overigens komt er totaal geen warmte vrij tijdens het opladen van de powerbank (en ook niet tijdens het laden vd telefoon) dus of dat nou spontaan kan ontploffen.. Mijn penlightacculader die het laden piept in een uurtje, die accus worden wel flink heet.

• Herr
Enes_81 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:44:
Het is niet zo simpel dat je het aantal mAh van een Powerbank kan delen door die van het op te laden apparaat. Vaak is er een voltage verschil (iPhone 5 accu 3,8V), je dient het dan ook om te rekenen naar Wh.

Xiaomi Powerbank: 3,6Volt * 10400mAh /1000 = 37.44Wh
iPhone 5: 5.45Wh (staat op de accu)

37.44 / 5,45 = 6,86....
Vervolgens moet je uitgaan van een efficiëntie van zo'n 80%
6,86... * 0,8 = 5,5x opladen van een iPhone 5.
Merci. ik laad nog ff door :)

• jaspernts
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:21
Deze week ook m'n Xiaomi 10400 mAh Power Bank van Chinabuye ontvangen!
Heb hem gisteren compleet opgeladen, vandaag wilde ik hem testen met m'n HTC telefoon. Nu blijkt hij na verloop van tijd tijdens het laden uit te vallen... Het is nu al 3x voorgekomen in 1 laadbeurt.

Iemand toevallig dezelfde ervaring gehad?

Btw. iemand een manual in het Engels kunnen vinden?

• EN-IS
jaspernts schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 16:44:
Deze week ook m'n Xiaomi 10400 mAh Power Bank van Chinabuye ontvangen!
Heb hem gisteren compleet opgeladen, vandaag wilde ik hem testen met m'n HTC telefoon. Nu blijkt hij na verloop van tijd tijdens het laden uit te vallen... Het is nu al 3x voorgekomen in 1 laadbeurt.

Iemand toevallig dezelfde ervaring gehad?

Btw. iemand een manual in het Engels kunnen vinden?
Wat valt uit? De lader of telefoon? De lader kan namelijk niet uitgezet worden (dacht ik). Helaas geen Engelse handleiding gevonden, enige is de Singapore site van Mi in het Engels;
http://www.mi.com/sg/mipowerbank/

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

EN-IS schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:41:
[...]

Thanx voor de tip, bij Antelife zag ik dat de Red Mi in de aanbieding is voor $145 :) Bedoel je met 00:00 vandaag middernacht?
http://www.taobao.com/mar....7274553.267607.1.Ppo0VU#

6-6 om 0:00 lokale tijd, dus van donderdag op vrijdag (6 uur tijdsverschil dus donderdagmiddag voor jullie.

• EN-IS
Kenzi schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:00:
http://www.taobao.com/mar....7274553.267607.1.Ppo0VU#

6-6 om 0:00 lokale tijd, dus van donderdag op vrijdag (6 uur tijdsverschil dus donderdagmiddag voor jullie.
Dat zou dan ongeveer nu moeten zijn? Mijn Chinees is een beetje slecht namelijk, haal niet zo veel uit de pagina ;)

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

EN-IS schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:11:
[...]

Dat zou dan ongeveer nu moeten zijn? Mijn Chinees is een beetje slecht namelijk, haal niet zo veel uit de pagina ;)
Volgens mij is het in Nederland nu woensdag? En geen donderdag. 8)

• EN-IS
Kenzi schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 18:16:
Volgens mij is het in Nederland nu woensdag? En geen donderdag. 8)
Holy cow }:O * EN-IS is not awake...

Is het al mogelijk om specifiek te zien welke producten in de aanbieding komen (buiten om de pagina waar naar je verwijst), bijvoorbeeld de Mi3S die je noemde, is dat ergens te zien of moet dat nog bekend worden ? :)

[ Voor 35% gewijzigd door EN-IS op 04-06-2014 18:26 ]

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-11 21:55
*knip*

[ Voor 99% gewijzigd door gambieter op 04-06-2014 22:19 ]

• Hippowave
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-10 08:39
Zucht op eachmall 2 gamecube controller gehaald omdat die originele nog best prijzig zijn voor een retro console (gamecube). Ik wou ze modden door de standaard stick te vervangen met 1 zonder ribbeltje, het modden was gelukt maar toen ik ze weer in elkaar zetten deden de L en R buttons niet meer. 1 uur me bezig geweest maar helaas kan ik ze nu niet meer gebruiken.

Ze waren wel het goedkoopst het verschil met dx en andere was wel veel maar eachmall heeft standaard geen free shipping, ik weet niet of er ook kwaliteit verschil in zit. Nu toch maar wachten want het schijnt dat Nintendo ze zelf weer gaat maken voor Wii U :9~ . 2dehands vertrouw ik niet met die fakes die op het origineel lijken en gamecube controller word hard mee gebutton smashed.

• Dusche
  • Laatst online: 05-11 21:48

Dusche

Tja.

Zo mijn bestelling is ook binnen: USB kabel, diy tools en de Emei 8)7 Awei ES800m laatste via tinydeal besteld en was even laat binnen als de twee dingen van dx.com die ik ongeveer een week van tevoren had besteld.Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/TdIwX0Q

[ Voor 3% gewijzigd door Dusche op 05-06-2014 16:42 ]

• XpanD
  • Laatst online: 20:25
Tweede pakketje van DX ook binnen! 10 dagen, wederom supersnel dus. Ik sta echt verbaasd.

• Mc55
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-11 19:57
Vandaag ook mijn Xiaomi 10400Mah binnen gekregen van DX, ik had 'm 20 mei besteld. Gelijk even open gemaakt om te kijken of het een echte is. Hij is origineel!

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Pluspuntjes voor Banggood UK Warehouse! Zondagavond wat spullen besteld, zojuist bezorgd!

Vaak bu'j te bang!

Verwijderd

Mc55 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 17:44:
Vandaag ook mijn Xiaomi 10400Mah binnen gekregen van DX, ik had 'm 20 mei besteld. Gelijk even open gemaakt om te kijken of het een echte is. Hij is origineel!
Fotootje misschien? Altijd leuk :)

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Vandaag mijn 2 externe batterijen binnen gekregen van Mini in the box.

Het heeft 7 werkdagen onderweg geweest via gewone gratis verzending met PostNL!
Erg snel!!

Ben er heel erg tevreden over.

• NSG

NSG

Je weet niks!

Verwijderd schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 18:35:
[...]

Fotootje misschien? Altijd leuk :)
Je hebt het niet aan mij gevraagd, maar aangezien die van mij ook van DX komt, hier een album:
http://imgur.com/a/zw0hM

• bambinodekat
Ik heb bij miniinthebox deze solar powerbank gekocht, maar er is een klein probleem mee.

Als ik deze wil opladen via USB gebeurt er niets, Als ik de powerbank in de zon leg dan brandt het groene ledje, maar vanaf ik de zonnepaneel afdek gaat het ledje uit.

Is dit een fake powerbank zonder accu of is er gewoon iets mis mee?

Ik heb al een bericht gestuurd naar mini in the box.
En ik heb ook veel zin om de powerbank open te maken om mijn vermoeden te bevestigen, maar er zit een zegel op een van de schroefjes.

[ Voor 17% gewijzigd door bambinodekat op 05-06-2014 21:35 ]

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
bambinodekat schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 21:33:
Ik heb bij miniinthebox deze solar powerbank gekocht, maar er is een klein probleem mee.

Als ik deze wil opladen via USB gebeurt er niets, Als ik de powerbank in de zon leg dan brandt het groene ledje, maar vanaf ik de zonnepaneel afdek gaat het ledje uit.

En ik heb ook veel zin om de powerbank open te maken om mijn vermoeden te bevestigen, maar er zit een zegel op een van de schroefjes.
Ff de reviews doorlezen. Bij 1 zag ik onderstaande. Blijkbaar werkt dat ding alleen als hij in de zon ligt.

Its okay, but it must be a sunny day in order to get your mobile charged. Otherwise, the charger doesn't retain enough energy to charge it.

Verwijderd

Enes_81 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 20:05:
[...]

Je hebt het niet aan mij gevraagd, maar aangezien die van mij ook van DX komt, hier een album:
http://imgur.com/a/zw0hM
Nice :)
bambinodekat schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 21:33:

Volgende keer misschien even de reviews lezen inderdaad, zie review van bryan v "werkt alleen in de zon".
Vind 11 euro voor zo'n ding trouwens vrij fors, kijk even op dx of banggood mocht je nog eentje willen :+
Moet je niet willen.

• bambinodekat
Werkt wel degelijk zonder zon, dat ledje is de "solar-led" en brandt alleen als er zon is, ook als het ledje uit is laadt hij vrolijk verder.

Verwijderd

Wat is het probleem dan?

• bambinodekat
Ik dacht dat hij niet meer laadde als er geen zon was, maar had het nog niet zo goed bekeken

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-11 09:19

Ttje

"We shall never surrender"

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:49
Loterij van 1 USD per lot

"Every $1 product has a Progress line, when the buyers numbers reach the first stage means one buyer can get the $1 item, reach the next stage add an additional buyer can get the $1 item).
"

• ViezeVis
  • Laatst online: 20:53

ViezeVis

Sample Text

Het valt mij op dat heel veel Tweakers hier bestellen via DealExtreme, FocalPrice en BuyInCoins. Heb met beide shops enigszins veel ervaring maar ik bestel relatief veel bij BangGood.com.

Iemand nooit bij BangGood besteld? Voor een meerprijs (of gratis) krijg je daar versnelde verzendservice met NL Direct.

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Zat mensen die bij Banggood.com bestellen, waaronder ik. ;)

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• ViezeVis
  • Laatst online: 20:53

ViezeVis

Sample Text

Quad schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:05:
Zat mensen die bij Banggood.com bestellen, waaronder ik. ;)
Ik heb sinds kort gebruik gemaakt van de NLDirect optie. Is het dan daadwerkelijk sneller binnen? Mijn gevoel zegt van wel maar of het ook werkelijk zo is, geen idee.

[ Voor 11% gewijzigd door ViezeVis op 06-06-2014 09:57 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
ViezeVis schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 08:40:
Het valt mij op dat heel veel Tweakers hier bestellen via DealExtreme, FocalPrice en BuyInCoins. Heb met beide shops enigszins veel ervaring maar ik bestel relatief veel bij BangGood.com.

Iemand nooit bij BangGood besteld? Voor een meerprijs (of gratis) krijg je daar versnelde verzendservice met NL Direct.
Banggood is altijd de eerste plek waar ik kijk. Echt veel betrouwbaarder en sneller dan Dealextreme en buyincoins.

• SpeciesXX
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-11 13:33
Weet iemand een goede shop voor betaalbare kinderkleding?

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

ViezeVis schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:49:
[...]

Ik heb sinds kort gebruik gemaakt van de NLDirect optie. Is het dan daadwerkelijk sneller binnen? Mijn gevoel zegt van wel maar of het ook werkelijk zo is, geen idee.
Nadat hij verzonden is is het wel sneller binnen inderdaad, eerder dan de reguliere verzending.

PVOutput☀️
nggyu nglyd

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
SpeciesXX schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:52:
Weet iemand een goede shop voor betaalbare kinderkleding?
Zou je dat doen? Ze zijn daar qua gebruikte chemicaliën niet zo zorgvuldig. En dat lijkt me juist voor kinderen niet zo gezond.

Ik heb hier een paar gewone dingen gehad en die stonken (zelfs na het wassen) een uur in de wind.

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Quad schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:58:
[...]

Nadat hij verzonden is is het wel sneller binnen inderdaad, eerder dan de reguliere verzending.
Hier jammer genoeg niet. Het laatste pakket van ze (zonder t&t) was er binnen 5 dagen, de zending met NL direct welke3 dagen eerder verzonden is, nog steeds niet.

• NSG

NSG

Je weet niks!

ViezeVis schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 08:40:

Oeps, heb zo'n 3 weken geleden een Xiaomi 5200mAh powerbank besteld bij banggood met 'standard shipping'. Naar aanleiding van je reactie even gekeken en zie dat je de volgende optie hebt:
'Netherland Direct Mail - €0.00 (7-10 business days)'. 8)7

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:32
Hadden jullie deze ook al voorbij zien komen: http://www.focalprice.com..._Power_Bank_for_Cell.html
De beschrijving vermeld geen merk en heeft het over 8000mAh maar als je de plaatjes bekijkt gaat het wel degelijk over de Xiaomi 10400mAh, als dat zo zou zijn is 13.99 USD geen geld.

• -tom-562
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

-tom-562 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 18:35:
Pluspuntjes voor Banggood UK Warehouse! Zondagavond wat spullen besteld, zojuist bezorgd!
Zie mijn post, UK Warehouse is ook supersnel.

Vaak bu'j te bang!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:53
Tonger schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:53:
Hadden jullie deze ook al voorbij zien komen: http://www.focalprice.com..._Power_Bank_for_Cell.html
De beschrijving vermeld geen merk en heeft het over 8000mAh maar als je de plaatjes bekijkt gaat het wel degelijk over de Xiaomi 10400mAh, als dat zo zou zijn is 13.99 USD geen geld.
Hele discussie gehad of de xiaomi powerbanks echt zijn of nep.... :p. Maar hoogstwaarschijnlijk zijn deze gewoon nep aangezien de prijs veel te laag is en er zit een logo op de kabel, terwijl de echte alleen zo'n balkje heeft op het kabeltje.
Pagina: 1 ... 80 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]