[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 79 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.973 views

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Iemand die een goede protected 18650 batterij kan aanraden?

Is dit wat? http://www.dxlisting.com/...d-red-pair-121447-1007752

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Met dingen als accu's heb ik ook het gevoel dat het altijd nep/slecht is hoor. Een accu is gewoon niet heel goedkoop om te maken.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
418O2 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 16:10:
Met dingen als accu's heb ik ook het gevoel dat het altijd nep/slecht is hoor. Een accu is gewoon niet heel goedkoop om te maken.
Ik heb voor mijn Canon dslr extra accu's gekocht in China, werken perfect.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Emrulez schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 16:08:
Iemand die een goede protected 18650 batterij kan aanraden?

Is dit wat? http://www.dxlisting.com/...d-red-pair-121447-1007752
Voor 6-7 euro heb je ook "nederlandse" op nkon.nl. Ik haal mijn batterijen altijd uit nl

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
418O2 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 16:26:
[...]

Voor 6-7 euro heb je ook "nederlandse" op nkon.nl. Ik haal mijn batterijen altijd uit nl
Een heel goed en betrouwbaar adres, met goede inhoudelijke respons op vragen.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 15:54:
[...]

Alles is bij jou namaak als er original bij staat, overdrijven is ook een kunst.
Lezen is ook een vak. 8) 8) "de meeste" is niet hetzelfde als "alles" ....

Ik heb het over mijn eigen ervaringen. Als ik hier (in Shenzhen) batterijen zoek, dan is het overgrote gedeelte fake (wat op zich logisch is aangezien het meeste hier lokaal geproduceerd wordt en dan verkocht op ebay etc). Geen idee wat je wil bereiken met je opmerking maar het draagt niet echt bij aan dit topic.

Als Kwelbast een betrouwbaar adres heeft voor een macbook accu zou ik dat graag willen weten.

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-11 21:26

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Accu's vind ik tricky. De capaciteit kan veel lager zijn dan geadverteerd of misschien slijt het ding wel als een malle na een paar keer laden. En accu's kunnen ontbranden als het echt fout gaat.

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Kenzi schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 16:38:
[...]

Ik heb het over mijn eigen ervaringen. Als ik hier (in Shenzhen) batterijen zoek, dan is het overgrote gedeelte fake (wat op zich logisch is aangezien het meeste hier lokaal geproduceerd wordt en dan verkocht op ebay etc).
Maar nu rest de vraag wáár zou de OEM accu' geproduceerd worden?
Ik denk bij jou om de hoek.
Dus ga ff wat veldwerk doen, dan hebben wij er ook wat aan.
Ipv deze zinloze discussie.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Verwijderd

Kenzi schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 16:38:
[...]

Ik heb het over mijn eigen ervaringen. Als ik hier (in Shenzhen) batterijen zoek, dan is het overgrote gedeelte fake (wat op zich logisch is aangezien het meeste hier lokaal geproduceerd wordt en dan verkocht op ebay etc). Geen idee wat je wil bereiken met je opmerking maar het draagt niet echt bij aan dit topic.

Als Kwelbast een betrouwbaar adres heeft voor een macbook accu zou ik dat graag willen weten.
Die powerbanks waar veel aandacht over was, waren volgens jou ook allemaal nep omdat er "Original" bij stond. Terwijl er velen hier volgens mij gewoon een echte binnenhebben naar alle tevredenheid.
Maar zoals hierboven inderdaad staat, weer een zinloze baas-boven-baas discussie dat alles zo'n beetje fake is. Gewoon gezond verstand gebruiken, vooral kijken waar je het haalt. Alle krachttermen zoals original etc. zijn bijzaak, zegt helemaal niks.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 17:21:
[...]

Die powerbanks waar veel aandacht over was, waren volgens jou ook allemaal nep omdat er "Original" bij stond. Terwijl er velen hier volgens mij gewoon een echte binnenhebben naar alle tevredenheid.
Maar zoals hierboven inderdaad staat, weer een zinloze baas-boven-baas discussie dat alles zo'n beetje fake is. Gewoon gezond verstand gebruiken, vooral kijken waar je het haalt. Alle krachttermen zoals original etc. zijn bijzaak, zegt helemaal niks.
Nogmaals, ik heb helemaal nergens de term "allemaal" of iets van die strekking gebruikt. Zeker niet over powerbanks.

Het enige wat ik aangedragen heb is de constatering dat als een verkoper op Ebay / Aliexpress er mee te koop loopt dat het "100% original" is, het vaak juist niet zo is. Anders hoeven ze dat er niet bij te zetten. Dat is een ervaring die ik heb en deel. Xiaomi, Apple, Beats etc, zijn gewilde items en daar duiken de imitators dan ook gretig op, met als gevolg veel nep. Als ik hier mijn appartement uitloop rond 21:00 zijn er 10-tallen stalletjes waar ik Beats headphones kan kopen voor 10 RMB die vrijwel niet van echt te onderscheiden zijn, evenals Xiaomi Mi2 / Mi3's, de Xiaomi powerbanks etc.
Maar nu rest de vraag wáár zou de OEM accu' geproduceerd worden?
Ik denk bij jou om de hoek.
Dus ga ff wat veldwerk doen, dan hebben wij er ook wat aan.
Ipv deze zinloze discussie.
Ik deel mijn ervaringen hier, dat anderen er een zinloze discussie van maken, tjah.
En "ff wat veldwerk doen", ga iemand anders lopen bevelen. :O :F

[ Voor 12% gewijzigd door Kenzi op 31-05-2014 17:34 ]

• Herr
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-07 01:58
Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:09:
[...]

Bij chinabuye, lees even terug.
Heb je goed gekeken of die echt fake is? Post anders even een foto waaruit dat blijkt, lijkt me waardevolle info dat zelfs banggood namaaktroep levert. Kan me eigenlijk niet voorstellen...
Vandaag mijn bij www.banggood.com XIAOMI 10400mAh Power Bank ontvangen, en helaas is het ding zo fake als wat :-(
Precies zo fake als beschreven op diverse websites zoals http://www.spemall.com/fo...power-bank-real-and-fake/

Nu had ik nog wat vooronderzoek gedaan om te checken of banggood.com originele spullen levert, en hier zo in dit topic lezende lijkt het allemaal wel snor te zitten, maar niets is minder waar. Blijkbaar checkt niemand zijn spullen?!

Benieuwd of en hoe ik mijn centen terug krijg :|

Wie weet waar ik originele kan bestellen voor een redelijke prijs?

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/forum_images/image/20140531/20140531112517_73578.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Herr op 01-06-2014 23:25 ]

Verwijderd

Herr schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:41:
Vandaag mijn bij www.banggood.com XIAOMI 10400mAh Power Bank ontvangen, en helaas is het ding zo fake als wat :-(
Precies zo fake als beschreven op diverse websites zoals http://www.spemall.com/fo...power-bank-real-and-fake/

Nu had ik nog wat vooronderzoek gedaan om te checken of banggood.com originele spullen levert, en hier zo in dit topic lezende lijkt het allemaal wel snor te zitten, maar niets is minder waar. Blijkbaar checkt niemand zijn spullen?!

Heb je goed gekeken of die echt fake is? Post anders even een foto waaruit dat blijkt, lijkt me waardevolle info dat zelfs banggood namaaktroep levert. Kan me eigenlijk niet voorstellen...

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-11 19:14
418O2 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 16:10:
Fasttech.com is bekend om zijn originele batterijen, tevens protected. Ik heb destijds daar mijn originele Panasonic NCR18650B Protected gekocht voor iets van $19 voor een zaklamp die ik had gekocht;
https://www.fasttech.com/products/1141104
418O2 schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 16:26:
Soms is het ook beter om zulke dingen in NL tekopen, @Catch22, heb je al op bovenstaande site gekeken?
Ttje schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:41:
Kreeg net de mail met een coupon code voor Focalprice:
6% korting op alles Code: DMMD6
Coupon code voor 7% korting ;)
http://chinakorting.nl/co...lprice-com-7-coupon-code/
Herr schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 18:41:

Banggood.com levert volgens meerdere tweakers en deze tweaker originele, zoals je ziet heeft hij er meerdere besteld en ook uit elkaar gehaald. Niet dat ik twijfel aan je, maar neem effe dit anders door;
- heb je al de (kras)code die op de sticker zit gecheckt op de xiaomi site?
- heb je wel op de originele website van xiaomi / mi je charger vergelijkt?
- heb je dit gelezen?
^^ wat hij zegt (goed checken of die wel fake is - post anders effe wat foto's)...

ChinaBuye met coupon code;
EN-IS in "[Ervaringen] Online shoppen in China"

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
418O2 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:14:
Ik ben zelf niet onwijs onder de indruk van die beta's. Kabeltje is vrij kort en dun. En ik heb 1 gekregen met remote die onwijs bugged als het kabeltje bij de stekker beweegt. Die pauzeert de muziek dan en start siri. Leuke dingen voor t geld, maar echt goed zou ik ze niet per se noemen.
Ik heb alleen ervaring met de varianten zonder remote en die vind ik echt uitstekend. De 2013 versie is ook echt een stuk degelijker dan de oude.

Qua geluid is er echt niets beter voor dit geld, zeker niet met de huidige deal. Minder dan 10 dollar is echt een koopje voor de Beta's en er zijn oortjes die (letterlijk) tien keer zo duur zijn en weggeblazen worden door deze dopjes.

Eigenlijk zijn alle Brainwavz keurige bang-for-buck, maar de Beta's vind ik persoonlijk het prettigst in mijn oren en hebben de lekkerste soundstage. Al is dat beide natuurlijk behoorlijk persoonlijk.

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-11 09:19

Ttje

"We shall never surrender"

Haha ook goed :9
Leuke site trouwens! Ga ik zeker vaker checken voordat ik ergens bestel om de prijs nog (meer) goedkoper te maken :P

Edit: Heb trouwens per ongeluk 2 van die case's besteld voor de Xiaomi charger (vraag me niet hoe :+ ), iemand die d'r eentje wil overnemen?

[ Voor 23% gewijzigd door Ttje op 31-05-2014 19:40 ]

• EN-IS
Ttje schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:38:
Haha ook goed :9
Leuke site trouwens! Ga ik zeker vaker checken voordat ik ergens bestel om de prijs nog (meer) goedkoper te maken :P
Hehe, thanx! Als je tips/suggesties hebt horen we dat graag! :)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Waar moet je bovenstaande krascode eigenlijk zoeken/vinden bij zo'n powerbank?
Meen er geen gezien te hebben bij de mijne van Chinabuye. (kan het helaas niet meer checken, want verpakking is al enthousiast opgeruimd hiero :P)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• EN-IS
Hyp Hyper schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 19:50:
Waar moet je bovenstaande krascode eigenlijk zoeken/vinden bij zo'n powerbank?
Meen er geen gezien te hebben bij de mijne van Chinabuye. (kan het helaas niet meer checken, want verpakking is al enthousiast opgeruimd hiero :P)
Krascode, op de oude verpakking;
- Om de plastic case zit een hele dunne witte papieren omhulsel, op deze zit de krascode dmv een sticker

Op de nieuwe verpakking;
- Op de doos zit een (bruine) sticker en in het groot MI
- en daarnaast een grijze kras laag
- in het chinees staat er, kras mij :P

Afbeeldingslocatie: http://chinakorting.nl/wp-content/uploads/XIAOMI-Portable-Power-Bank-10400mAh-7.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door EN-IS op 31-05-2014 20:14 ]

• Hyp Hyper
Gevonden en gecheckt!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/41cX0CL.png

:P

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-11 16:12
WUT?

• Hyp Hyper
Google Tlanslate, my fliend! (Xiaomi = gierst = millet)

[ Voor 8% gewijzigd door Hyp Hyper op 01-06-2014 11:36 ]

Verwijderd

Bij mijn Xaomi van chinabuye zat overigens geen sticker op het witte omhulsel, alleen de barcode.

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:58

NSG

Je weet niks!

Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 20:25:
Bij mijn Xaomi van chinabuye zat overigens geen sticker op het witte omhulsel, alleen de barcode.
Bij de mijne van Dealextreme met de oude verpakking ook niet.

PS: Tijd voor een (Xiaomi)powerbank topic?

[ Voor 7% gewijzigd door NSG op 31-05-2014 21:39 ]

• insaniteit
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-02-2024
Ik kan ook bevestigen dat de Xiaomi Powerbank van Chinabuye origineel is.

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:08
Mijn Xiaomi Powerbank van Banggood is ook orgineel. Heeft ondertussen zijn nut al bewezen.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• bambinodekat
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-02-2024
Hoe lang duurt het voor ik een pakketje uit China binnen heb?

Ik wacht op 2 pakketjes:

-Pakket 1, verzonden op 22 Mei met SwissPost.
-Pakket 2, verzonden op 27 Mei met PostNL

Iemand die mij ongeveer kan zeggen wanneer deze pakketjes zouden aankomen?

Pakket 2 zou ik graag voor 10 Juni binnen hebben.

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
bambinodekat schreef op zondag 01 juni 2014 @ 13:33:

Ik wacht op 2 pakketjes:

Ga je waarschijnlijk niet redden als je pech hebt. Als de site zegt verzonden, dan mag je meestal nog wel een paar dagen er bij optellen voordat het ook daadwerkelijk de deur uit is. En een gemiddelde van 2 weken is normaal voordat je het krijgt. Als je de OP gelezen had, zou je het ook al weten.

[ Voor 3% gewijzigd door starcopy op 01-06-2014 13:43 ]

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:08
bambinodekat schreef op zondag 01 juni 2014 @ 13:33:

Ik wacht op 2 pakketjes:

Héhé, China en hopen is het enigste dat je kan. Hun verzendingen zijn allemaal anders, de ene keer langer dan anders.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
tc982 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 16:50:
[...]

Héhé, China en hopen is het enigste dat je kan. Hun verzendingen zijn allemaal anders, de ene keer langer dan anders.
China-shopping Roulette ;)
Ben ondertussen in blijde verwachting van 2 Xiaomi MiChargers, eentje vanop ChinaBuye en ééntje van bij Banggood (had nog een leuke coupon gevonden op Retailmenot)
Blij om te horen dat beide the real deal zijn ;)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-11 10:36

Dima_2005

T.net-verslaafde

Ik heb eens een pakketje ontvangen na 3 dagen nadat het verzonden werd. Dit met gratis verzending voor een lader van 9$. Snap niet wat er gebeurd is, maar het is toch toegekoman.
Ik wou dat het vaker zo zou werken ^^ Dan zou ik gewoon ALLES uit China bestellen.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• EN-IS
dodge_911 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 17:01:
China-shopping Roulette ;)
Ben ondertussen in blijde verwachting van 2 Xiaomi MiChargers, eentje vanop ChinaBuye en ééntje van bij Banggood (had nog een leuke coupon gevonden op Retailmenot)
Blij om te horen dat beide the real deal zijn ;)
Welke coupon code is dat ? :)
Dima_2005 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 17:34:
Ik heb eens een pakketje ontvangen na 3 dagen nadat het verzonden werd. Dit met gratis verzending voor een lader van 9$. Snap niet wat er gebeurd is, maar het is toch toegekoman.
Ik wou dat het vaker zo zou werken ^^ Dan zou ik gewoon ALLES uit China bestellen.
Misschien was dat een EU warehouse? of UK? Soms komt het voor, ik heb er eerder van gehoord maar zelf nog niet iets in 3 dagen ontvangen. Mijn record is nog altijd die van Banggood.com, in 8/9 dagen O+

[ Voor 42% gewijzigd door EN-IS op 01-06-2014 18:03 ]

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-11 10:36

Dima_2005

T.net-verslaafde

EN-IS schreef op zondag 01 juni 2014 @ 18:01:
Misschien was dat een EU warehouse? of UK? Soms komt het voor, ik heb er eerder van gehoord maar zelf nog niet iets in 3 dagen ontvangen. Mijn record is nog altijd die van Banggood.com, in 8/9 dagen O+
Nope,
Rechtstreeks uit China (via ebay). Zitten Chinese stempel op met datum van verzending, die overeenkomt.
BTW: zelfs al was het verzonden voor het verzonden gemarkeerd stond, bestelling was 5 dagen voor het toekwam.
Geen enkel idee wat er gebeurd is. Toevallig vergeten bij de douane te leggen? Rechtstreeks op vliegtuig gezet (winkel naast luchthaven?)?
Echt geen idee, maar ik ben blij. Zal binnenkort nog eens iets bij die gebruiker bestellen, ben benieuwd of het weer zo snel zou toekomen.

(btw: ben uit België)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Hyp Hyper schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 17:48:
[...]

Die photoshoppen ze er vaak af. In het eggie staan ze er dan wel weer op.
(Heb ik met een RayBan gehad bv.)
Ik heb het ook gehad met een ifoon, in het echt stond er iPhone op (lang geleden, iPhone 1 moest zelfs nog uitkomen in Nederland toen)

[ Voor 10% gewijzigd door Marzman op 01-06-2014 18:38 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:43

-tom-562

Oliesjeik

[...]

[...]

Ik heb net een bestelling geplaatst bij het UK Warehouse van Banggood, ik ben benieuwd wanneer ik het binnen heb. Alles was op voorraad (chest-mount/harnas voor m'n GoPro, monopod voor m'n GoPro en een 5600 mAh power bank)

Vaak bu'j te bang!

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-11 09:19

Ttje

"We shall never surrender"

Ik heb even zin om wat te shoppen :9~
Weet iemand nog leuke gadgets of handige dingen?
Heb de Xiaomi power bank al besteld :+

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Ttje schreef op zondag 01 juni 2014 @ 20:27:
Ik heb even zin om wat te shoppen :9~
Weet iemand nog leuke gadgets of handige dingen?
Heb de Xiaomi power bank al besteld :+
http://www.banggood.com/X...e-Water-Pipe-p-80771.html

:o

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-11 19:19
Had nooit op dit topic moeten klikken. Om de zoveel tijd is de verleiding te groot en klik ik toch en dan komt er weer een shopping spree :(
Net de SJ4000 camera besteld..... en moet mij inhouden om niet nog meer te bestellen :(

• ArwinV
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-11 13:43
D2FValinor schreef op zondag 01 juni 2014 @ 20:42:
Had nooit op dit topic moeten klikken. Om de zoveel tijd is de verleiding te groot en klik ik toch en dan komt er weer een shopping spree :(
Net de SJ4000 camera besteld..... en moet mij inhouden om niet nog meer te bestellen :(
Heel herkenbaar dit!
Eergisteren ook al de sj4000 besteld, staat nu op verzonden en vandaag gelijk een paar reserve batterijen erbij besteld. Als die verzonden zijn nog even een monopod etc.
Misschien wat omslachtig maar ik probeer altijd zo rond de 20 euro te blijven per bestelling (met die cam uiteraard niet gelukt dus hopen dat die erdoorheen glipt bij de douane).

Hopen dat het voor 11 juli aankomt want dan kan het mee op vakantie :)

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
Haha die heb ik ooit op telsell voorbij zien komen. 'revolutionair, vernieuwend en innovatief' voor 'slechts' 35 euro ofzo :P

druk en typefouten voorbehouden

• Dusche
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 05-11 21:48

Dusche

Tja.

Ik kom dit tegen op m'n facebook wall, is dus grof geld mee te verdienen met die accu's Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/uJa4hzd

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
[...]
Weet ik dus echt niet meer... Alleen nog dat'ie -8% was...

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
lutkeveld schreef op zondag 01 juni 2014 @ 20:58:
[...]

Haha die heb ik ooit op telsell voorbij zien komen. 'revolutionair, vernieuwend en innovatief' voor 'slechts' 35 euro ofzo :P
Klopt als een bus. Ik heb er hier 2 van, maar dus niet via tell sell. Wel lachen trouwens, iedereen die die dingen ziet wil ze ook hebben. ;)

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-11 12:28

Eric_Cantona

"Au Revoir"

ArwinV schreef op zondag 01 juni 2014 @ 20:49:
[...]

Heel herkenbaar dit!
Eergisteren ook al de sj4000 besteld, staat nu op verzonden en vandaag gelijk een paar reserve batterijen erbij besteld. Als die verzonden zijn nog even een monopod etc.
Misschien wat omslachtig maar ik probeer altijd zo rond de 20 euro te blijven per bestelling (met die cam uiteraard niet gelukt dus hopen dat die erdoorheen glipt bij de douane).

Hopen dat het voor 11 juli aankomt want dan kan het mee op vakantie :)
Waar heb je de batterijen besteld, die moet ik ook nog hebben. Kan ik net zo goed alvast bestellen :-)

• LukeS
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 14:30
Eric_Cantona schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:18:
[...]

Waar heb je de batterijen besteld, die moet ik ook nog hebben. Kan ik net zo goed alvast bestellen :-)
Bijvoorbeeld deze bijvoorbeeld: http://www.banggood.com/3...R-DV-SJ4000-p-918791.html

Carholder erbij is overigens ook wel nice: http://www.banggood.com/C...indow-Mount-p-927601.html

[ Voor 16% gewijzigd door LukeS op 01-06-2014 21:44 ]

• Herr
tc982 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 12:55:
Mijn Xiaomi Powerbank van Banggood is ook orgineel. Heeft ondertussen zijn nut al bewezen.
Interessant, ik krijg een fake Xiaomi powerbank van banggood.com, en jij krijgt een originele?

Ga liever nou eens echt checken of het de echte is ipv dat maar aan te nemen en hier foute info te verspreiden....

http://en.miui.com/forum....id=18452&page=1#pid371247

http://www.spemall.com/fo...power-bank-real-and-fake/

Voor de snelle check: bij de originele laadt je phone op terwijl de powerbank geladen wordt, bij de nepper dus niet.

Hier mijn post met foto: http://forum.banggood.com/forum-topic-21301.html

[ Voor 5% gewijzigd door Herr op 01-06-2014 23:29 . Reden: link bijgevoegd ]

• Japieh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-11 22:20
Iemand toevallig nog 2 stuks xiaomi powerbank over, die ze kwijt wil? Heb interesse, tevens voor een sj4000 als die iemand heef en er niks mee doet pm me.

• Herr
[...]

Hier mijn post op banggood.com met foto. 100% zeker een nepper.
http://forum.banggood.com/forum-topic-21301.html

• EN-IS
Dusche schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:08:
Ik kom dit tegen op m'n facebook wall, is dus grof geld mee te verdienen met die accu's afbeelding
Je afbeelding doet het niet. En tja, voor de niet kenner klinkt dat als een goede deal, en zo'n slechte deal is het eigenlijk niet, alleen komen de verzendkosten er nog bij, tevens;
- lijkt een eenmanszaak te zijn
- geen "groot" - "bekend" bedrijf erachter
dodge_911 schreef op zondag 01 juni 2014 @ 21:09:
Weet ik dus echt niet meer... Alleen nog dat'ie -8% was...
Ah zo, had het op de site (chinakorting.nl) willen zetten maar zie deze er niet meer tussen, was waarschijnlijk maar een tijdje geldig, in ieder geval dank :)
Herr schreef op zondag 01 juni 2014 @ 23:27:
Hier mijn post op banggood.com met foto. 100% zeker een nepper.
http://forum.banggood.com/forum-topic-21301.html
Hmm, vervelend dude. Ik had dit van Banggood niet verwacht. Ik zou zeggen meteen een mail sturen, post topics / reacties lezen ze daar niet echt. Tevens adviseer ik je ook (alvast) een PayPal dispute te openen.

Dank in ieder geval voor de foto en we zijn nu in ieder geval gewaarschuwd, goed opletten met Banggood dus. Blijkbaar is er een neppe doorheen geglipt (daar ga ik nu eerst van uit).

• Herr
[...]

Banggood.com levert volgens meerdere tweakers en deze tweaker originele, zoals je ziet heeft hij er meerdere besteld en ook uit elkaar gehaald. Niet dat ik twijfel aan je, maar neem effe dit anders door;
- heb je dit gelezen?

Ik heb de links bekeken, en nog veel andere ook.

Echt, ik heb alles gecheckt, en hij is aan alle kanten nep.

Dit zijn duidelijk wel de originele: Life as it is: Custom Powerbank (3)

Er zat overigens geen (kras)code op de verpakking.

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/forum_images/image/20140531/20140531112517_73578.jpg

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:53
Voor de geinteresseerden:

De Romoss 10400 powerbank van tmart, die voor ongeveer 17 dollar te koop staat, is hoogstwaarschijnlijk ook nep.

Zie:
http://forums.redflagdeal...harger-cad-20-fs-1474347/
En
https://www.ozbargain.com.au/node/139370

• Hippowave
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-10 08:39
Al die reports over de fake powerbanks, zorgen er toch even voor dat ik wacht met bestellen voor mijn moeder. Mijn broer heeft er 1 bij banggood gehaald omdat er werd gezegd dat zij echte verkopen. Dat blijkt nu misschien niet zo te zijn. Zal wel met hype te maken, die powerbanks zijn nu goud voor oplichters.

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-11 19:19
Sander schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 08:23:
Ik ben helemaal klaar met DX, over de afgelopen periode echt teveel brakke zooi van ze gehad:
Micro USB charger na 2 keer gebruiken doet hij niks meer
4-port USB travel charger Deze ging ook na 1 keer gebruik met iPhone en iPad eraan kapot. werd gigantisch heet en hield ermee op. Via garantie nieuwe ontvangen die exact hetzelfde deed.
Displayport kabel 3 maandjes in gebruik en nu lijkt de kabel ergens gebroken van binnen. Heeft altijd op zelfde wijze aan monitor gezeten, geen knikjes etc. Aansluiting op laptop is prima (kabel heeft issues met 2 laptops)

Leuke is dat ik geprobeerd heb bij al deze producten mijn ervaringen achter te laten, maar dat ze structureel geweigerd worden door DX.com. Heb ze keurig verwoord en wordt gewoon niet geplaatst.

Iemand nog goede sites waar dit soort dingen wel voor normale prijzen te koop zijn? Ik vind het geen probleem om 10,- oid voor een USB charger uit te geven, maar dan moet het wel werken...
http://www.amazon.de/Lade...222&sr=8-3&keywords=anker
Zou voor deze usb charger gaan. Je hebt Amazon garantie, Anker is een goed merk en daarnaast is dit ding in tegenstelling tot bijna alle andere usb charger lekker krachtig. 40W/8A.

[ Voor 5% gewijzigd door Valinor op 02-06-2014 00:56 ]

Verwijderd

Herr schreef op zondag 01 juni 2014 @ 23:08:
[...]
Voor de snelle check: bij de originele laadt je phone op terwijl de powerbank geladen wordt, bij de nepper dus niet.

Thnx voor de foto van de namaaktroep, daar gaat de reputatie van banggood, nooit gedacht ;w
PayPal dispuut asap!

Ik heb de mijne van chinabuye voor de zekerheid even onderworpen aan de snelle check, laadt gelukkig zowel de powerbank als de phone op. Ziet overigens exact hetzelfde uit als op die blog Life as it is: Custom Powerbank (3)
Dus blijkbaar ook zonder bruine sticker/krascode...

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Of misschien even netjes eerst contact opnemen met Banggood?

Met alle producten die ze hebben kan er best verkeerd ingekocht zijn of zo.

Mocht support niet helpen kun je misschien nog een mailtje naar Sami sturen, dat is de Youtube/Internet PR manager en is ook actief geweest op Samenkopen.
luodaoming@banggood.com

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• ArwinV
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-11 13:43
Inderdaad, deze batterijen. Carholder staat klaar om samen met monopod besteld te worden.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4mmPAgQ.png
Yay, DHL werkt gewoon lekker door tijdens de chinese boat festival gedoe :D

• Hyp Hyper
Herr schreef op zondag 01 juni 2014 @ 23:44:
[...]

- heb je dit gelezen?

Ik heb de links bekeken, en nog veel andere ook.

Echt, ik heb alles gecheckt, en hij is aan alle kanten nep.

Dit zijn duidelijk wel de originele: Life as it is: Custom Powerbank (3)

Er zat overigens geen (kras)code op de verpakking.

[afbeelding]
Op de batterijen staat wel Samsung, of doen ze dat bij nepperds ook wel?
Maar de tekst op de onderkant was ook blurred in plaats van scherp? Het ontbreken van die krassticker is wellicht een teken aan de wand, ja. Dit verwacht ik eigenlijk niet van Banggood. (zouden ze zelf opgelicht zijn? Dan mag je je geld toch wel terugkrijgen, lijkt me)

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
D2FValinor schreef op maandag 02 juni 2014 @ 00:55:
[...]

Zou voor deze usb charger gaan. Je hebt Amazon garantie, Anker is een goed merk en daarnaast is dit ding in tegenstelling tot bijna alle andere usb charger lekker krachtig. 40W/8A.
Zo krijg ik er als het goed is dinsdag 2 binnen :)

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:43

-tom-562

Oliesjeik

Iemand trouwens ervaring met deze 5600 mAh powerbank? Ik heb 'm gister besteld, maar ik heb geen zin in ontploffende apparaten in m'n huis :P

Vaak bu'j te bang!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
-tom-562 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:38:
Iemand trouwens ervaring met deze 5600 mAh powerbank? Ik heb 'm gister besteld, maar ik heb geen zin in ontploffende apparaten in m'n huis :P
Die heb ik gekocht voor mijn vriendin, en die loopt nog steeds rond. ;)

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-11 19:59

RobertowNL

For your gear!

D2FValinor schreef op maandag 02 juni 2014 @ 00:55:
[...]

Deze uit China zit ook wel goed in elkaar.
O.a te koop bij Buyincoins :)

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Hyp Hyper schreef op maandag 02 juni 2014 @ 09:03:
[...]

Maar de tekst op de onderkant was ook blurred in plaats van scherp? Het ontbreken van die krassticker is wellicht een teken aan de wand, ja. Dit verwacht ik eigenlijk niet van Banggood. (zouden ze zelf opgelicht zijn? Dan mag je je geld toch wel terugkrijgen, lijkt me)
Bekijk de foto nog eens, en dan de foto van de fake accu's met pcb op http://en.miui.com/thread-19104-1-1.html
Ja, tuurlijk kunnen ze bij nepperds er ook Samsung opzetten, dat is het hele principe van fake producten fabriceren.

Was gisteren in Golden Arcade in HK (computer walhalla) en daar wordt je doodgegooid met Xiaomi producten, de accu's, de android tv-boxen van Xiaomi en de telefoons. Het is echt een hot merk geworden. Helaas niet kunnen checken of het echt spul was of niet, verkopers zijn daar niet zo happig op.

Mijn Romoss komt bij de officiele tmall (niet tmart dus) store vandaan, en als ik een xiaomi charger zou aanschaffen komt die er alleen via de officiele store.

[ Voor 7% gewijzigd door Kenzi op 02-06-2014 11:03 ]

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:50
Originele Xiaomi 10400mah powerbank van Chinabuye ontvangen.

- Krassticker gechecked chaxun.xiaomi.com: check
- Micro-USB poort is wit: check
- Ondersteunt pass-trough charging: check
- Logo gelaserd ipv geplakt: check

Orgineel it is. 8)

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:58
De sleezy gasten die die nep troep produceren lezen dit soort topics natuurlijk ook, zou me niet verbazen als op dit moment iig de uiterlijke kenmerken exact overeen komen met de originele. Dat zou niet zo gek zijn, toch?

• EN-IS
Correctie nav post van Hyp Hyper;
Batterijen horen van LG / Samsung te zijn!

Bron:
starcopy schreef op maandag 02 juni 2014 @ 10:42:
Die heb ik gekocht voor mijn vriendin, en die loopt nog steeds rond. ;)
Wie loopt er nog steeds; Powerbank of je Vriendin? :P
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 01:38:
Thnx voor de foto van de namaaktroep, daar gaat de reputatie van banggood, nooit gedacht ;w
PayPal dispuut asap!

Ik heb de mijne van chinabuye voor de zekerheid even onderworpen aan de snelle check, laadt gelukkig zowel de powerbank als de phone op. Ziet overigens exact hetzelfde uit als op die blog Life as it is: Custom Powerbank (3) - Dus blijkbaar ook zonder bruine sticker/krascode...
Idem! Kan het me ook moeilijk voorstellen, BG heeft toch een hele goede reputatie. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.

En let op, op mijn eerste Xiaomi Mi Charger zat ook geen krascode / sticker (ChinaBuye - hardcase). Met deze krascode / sticker zijn ze op een gegeven moment gekomen nadat er vele neppe in omloop werden gebracht, op mijn tweede charger zat er wel een sticker (ChinaBuye soft case - kartonnen doosje).

Beiden origineel natuurlijk, meermaals gecheckt. Heb nu er 2 bij besteld voor een kennis :)
BounceCloud schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:23:
Originele Xiaomi 10400mah powerbank van Chinabuye ontvangen.

- Krassticker gechecked chaxun.xiaomi.com: check
- Micro-USB poort is wit: check
- Ondersteunt pass-trough charging: check
- Logo gelaserd ipv geplakt: check

Orgineel it is. 8)
d:)b

[ Voor 26% gewijzigd door EN-IS op 02-06-2014 12:56 ]

• Hyp Hyper
EN-IS schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:31:
Batterijen horen van LG te zijn!
Ik vind meerdere bronnen die ook Samsung noemen, vandaar:

http://www.amazon.co.uk/X...tion-Silver/dp/B00IL7VD1Y
http://www.xiaomiworld.co...-power-bank-10400mah.html

Lijken me allebei niet zo shady, maar ik kan het fout hebben. ;)

• EN-IS
Hyp Hyper schreef op maandag 02 juni 2014 @ 12:43:
Ik vind meerdere bronnen die ook Samsung noemen, vandaar:

http://www.amazon.co.uk/X...tion-Silver/dp/B00IL7VD1Y
http://www.xiaomiworld.co...-power-bank-10400mah.html

Lijken me allebei niet zo shady, maar ik kan het fout hebben. ;)
Nee, je hebt gelijk namelijk. Ik heb het meteen bij de bron opgezocht (http://www.mi.com/dianyuan10400);
LG / 三星等高品质电芯,全铝合金金属外壳
LG/ 三星等顶级锂离子电芯
采用来自 LG、三星、松下、LISHEN 等国际顶尖电芯供应商原装定制电芯,拥有高达 10400mAh 超大电量,为你的手机、平板、数码相机提供超乎想象的续航时间。可为小米手机 3(3050mAh)提供 2.5 次充电。
Vertaling:
LG / Samsung high quality batteries, all-aluminum metal case
LG / Samsung and other top lithium-ion batteries
Adopted from LG, Samsung, Panasonic, LISHEN batteries and other top international supplier of original custom batteries, has a large capacity of up to 10400mAh for your phone, tablet, digital camera offers unimaginable life. For millet phone 3 (3050mAh) provide 2.5 times the charge.
en http://www.mi.com/sg/mipowerbank/ zegt het volgende;
Aluminum casing with battery cell technologies from LG and Samsung.
Premium Li-ion battery cells from LG and Samsung add an extra 10400mAh to the battery life of your smartphone, tablet or digital camera. The Power Bank is capable of 2.5 recharges for the Mi 3.

.
.
Kenzi schreef op maandag 02 juni 2014 @ 11:01:
Was gisteren in Golden Arcade in HK (computer walhalla) en daar wordt je doodgegooid met Xiaomi producten, de accu's, de android tv-boxen van Xiaomi en de telefoons. Het is echt een hot merk geworden. Helaas niet kunnen checken of het echt spul was of niet, verkopers zijn daar niet zo happig op.

Mijn Romoss komt bij de officiele tmall (niet tmart dus) store vandaan, en als ik een xiaomi charger zou aanschaffen komt die er alleen via de officiele store.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nav de powerbank er ook helemaal hot van Xiaomi ben :$ Vind het een aantrekkelijk merk, design, prijs en kwaliteit verhouding is top.

Ik zou graag meer producten van ze in huis willen hebben (bluetooth speaker, tablet - oordoppen heb ik laatst bij Xiaomi zelf besteld :)) alleen is het prijs technisch niet voordelig om een en ander uit China te importeren (direct of via een agent). Ik weet nav een persbericht dat ze in het komende jaar gaan uitbreiden naar Turkije / Vietnam bijvoorbeeld, misschien kan ik straks tijdens de vakantie in Turkije een en ander van aanschaffen. Ik ben benieuwd wat de producten daar gaan kosten en sowieso blijven opletten waar je het koopt -> in de officiële winkel of winkel als teknosa/mediamarkt.

[ Voor 23% gewijzigd door EN-IS op 02-06-2014 13:03 ]

• Herr
Leo1010 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 01:51:
Of misschien even netjes eerst contact opnemen met Banggood?

Met alle producten die ze hebben kan er best verkeerd ingekocht zijn of zo.

Mocht support niet helpen kun je misschien nog een mailtje naar Sami sturen, dat is de Youtube/Internet PR manager en is ook actief geweest op Samenkopen.
luodaoming@banggood.com
Ik heb uiteraard al een mail gestuurd (naar katharine@banggood.com) en een bericht in hun forum geplaatst. Ik zal er ook nog 1tje sturen naar luodaoming@banggood.com.

edit: autoreply "Thanks for your email. I'm already quit Banggood. New manager Jules yule@banggood.cn will take over my job. If your email is for me, then contact samiluochinese@gmail.com

[ Voor 13% gewijzigd door Herr op 02-06-2014 13:55 ]

• Herr
[...]

Me dunkt dat ze bij nepperds er voor het gemak maar Samsung op printen, waarschijnlijk heb ik gewoon een nieuwere serie :-)

Hier nog wat foto's van het ding voor de geïnteresseerden: http://imgur.com/a/ppYAk

- Eerste wat me opviel bij het uitpakken was dat de accu's los zaten, je voelt ze heen en weer shaken.

- Het plastic ding in de USB aansluiting is helder wit ipv. beige.

- De micro USB is zwart ipv wit.

- Onderkant: gebruikte inkt is donkerder, tekst onscherper.

- (lichte) beschadigingen aan het alu oppervlak (volgens mij sowieso grover afgewerkt, maar kan niet 1op1 vergelijken)

- Rafelig USB snoertje.

- Het binnenwerk, printplaatje komt exact overeen met de voorbeelden. (behalve dan dat er Samsung op de accu’s geprint is)

- Accu's zijn aan printplaat bevestigd met dunne draadjes.

- Powerbank en phone kunnen niet tegelijkertijd laden, wat bij het origineel wel kan.

Lijkt mij al met al wel duidelijk zo, ik ben gewoon genaaid :-(

[ Voor 2% gewijzigd door Herr op 02-06-2014 14:15 . Reden: correcties en extra info ]

• Herr
EN-IS schreef op zondag 01 juni 2014 @ 23:39:
[...]

Je afbeelding doet het niet. En tja, voor de niet kenner klinkt dat als een goede deal, en zo'n slechte deal is het eigenlijk niet, alleen komen de verzendkosten er nog bij, tevens;
- lijkt een eenmanszaak te zijn
- geen "groot" - "bekend" bedrijf erachter

[...]

Ah zo, had het op de site (chinakorting.nl) willen zetten maar zie deze er niet meer tussen, was waarschijnlijk maar een tijdje geldig, in ieder geval dank :)

[...]

Hmm, vervelend dude. Ik had dit van Banggood niet verwacht. Ik zou zeggen meteen een mail sturen, post topics / reacties lezen ze daar niet echt. Tevens adviseer ik je ook (alvast) een PayPal dispute te openen.

Dank in ieder geval voor de foto en we zijn nu in ieder geval gewaarschuwd, goed opletten met Banggood dus. Blijkbaar is er een neppe doorheen geglipt (daar ga ik nu eerst van uit).
Helaas, betaald met creditcard :P

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-11 11:17
Weet iemand waar ik een beetje degelijke Lightning cables kan bestellen, evt inc lader? Heb er paar van DX en die laden maar aan een kant mijn iPhone op, en erg langzaam. Wil best 5 euro per kabeltje of zo betalen, maar niet heel veel meer.

• Geen12
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-11 15:44
--Christiaan-- schreef op maandag 02 juni 2014 @ 16:26:
Weet iemand waar ik een beetje degelijke Lightning cables kan bestellen, evt inc lader? Heb er paar van DX en die laden maar aan een kant mijn iPhone op, en erg langzaam. Wil best 5 euro per kabeltje of zo betalen, maar niet heel veel meer.
De snelheid van het opladen ligt (bijna) niet aan de kabel, maar aan de stekker. Kijk of het een 1000+ mAh stekker is. Ik heb in het verleden stekkers gehad van 500 mAh en die laden heel traag...

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-11 11:17
Geen12 schreef op maandag 02 juni 2014 @ 16:36:
[...]

De snelheid van het opladen ligt (bijna) niet aan de kabel, maar aan de stekker. Kijk of het een 1000+ mAh stekker is. Ik heb in het verleden stekkers gehad van 500 mAh en die laden heel traag...
Het is aan mijn MBP Retina, als enig aangesloten USB-apparaat. Met andere kabels laadt hij daar prima snel op, nu deed hij meer dan een uur over 20%.

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Iemand recentelijk nog leuke zonnebrillen besteld uit China?

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:28

weebl

YARR!

Ja, ik :)
Heb deze nu ongeveer een maandje:
http://www.dx.com/p/oreka...ilver-292326#.U4yi7fl_uYI

Erg fijne zonnebril, zit goed in elkaar en heeft goede (gepolariseerde) glazen. Hij is lekker licht ook.
Een aanrader :)

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
weebl schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:16:
Ja, ik :)
Heb deze nu ongeveer een maandje:
http://www.dx.com/p/oreka...ilver-292326#.U4yi7fl_uYI

Erg fijne zonnebril, zit goed in elkaar en heeft goede (gepolariseerde) glazen. Hij is lekker licht ook.
Een aanrader :)
Staat er ook Oreka op, of staat er in het echt Ray Ban op :P ?

• EN-IS
Hot news! Sinds vandaag is het mogelijk om de officiële Xiaomi MiPad te reserveren bij de Chinese Webshop Ibuygou... info, foto's en links Xiaomi MiPad Pre-Order bij Ibuygou - ChinaKorting.nl :)

Om eerlijk te zijn vind ik zelf het bedrag van $350 te veel, ik had liever een bedrag rond de (max) $300 gezien, dan had ik deze willen bestellen (ook ivm de euro-dollar valuta koers).

Maar goed, het moet maar eerst uitkomen en ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen :)

[ Voor 36% gewijzigd door EN-IS op 02-06-2014 20:37 ]

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
EN-IS schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:34:
Hot news! Sinds vandaag is het mogelijk om de officiële Xiaomi MiPad te reserveren bij de Chinese Webshop Ibuygou... info, foto's en links Xiaomi MiPad Pre-Order bij Ibuygou - ChinaKorting.nl :)

Om eerlijk te zijn vind ik zelf het bedrag van $350 te veel, ik had liever een bedrag rond de (max) $300 gezien, dan had ik deze willen bestellen (ook ivm de euro-dollar valuta koers).

Maar goed, het moet maar eerst uitkomen en ik ben zeer benieuwd naar de ervaringen :)
Oud nieuws de rechtstreekse link had ik vorige week al geplaatst. ;)

• EN-IS
starcopy schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:47:
Oud nieuws de rechtstreekse link had ik vorige week al geplaatst. ;)
He, jammer! :$

Te laat :)

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Oeps, sorry. Ik had hem in het tablet topic geplaatst. :+

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:06
Mi Router Mini is ook verschenen, dualband 2.4/5Ghz AC router voor 35 euries ;)
Twijfel alleen nog een beetje of die interface wel engels is, want Chinees leren heb ik er niet voor over :+

http://www.ibuygou.com/p-...router_mini-6050-eur.html

[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 02-06-2014 21:34 ]

• EN-IS
dutchgio schreef op maandag 02 juni 2014 @ 21:33:
Twijfel alleen nog een beetje of die interface wel engels is, want Chinees leren heb ik er niet voor over :+

Posted by GEORGIOS DIMOPOULOS on 2014-5-1 3:18:24 PM
No matter what the question is the answer is always Is not available please stay tuned. The question one more time is Will it support english language?
Reply Ibuygou Service:
Hi Grorgios,it is Chinese,but we will offer the user manual of English.

Looks awesome. Only one question: does it have english language? Or only chinese? Thanks!
Reply: Hi Károly,it is not available,pls stay tuned.

Product en product inhoud is Chinees :)
starcopy schreef op maandag 02 juni 2014 @ 21:13:
Oeps, sorry. Ik had hem in het tablet topic geplaatst. :+
Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/s/sbatje.gif

[ Voor 21% gewijzigd door EN-IS op 02-06-2014 22:08 ]

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-11 19:59

RobertowNL

For your gear!

Hoop dat er een engelse firmware voor komt. Dacht dat die er voor de andere MI router ondertussen ook was :)?

• dutchgio
Of gewoon multi-language ROM zoals Miui :+
Zolang je chinese menu's moet doorlopen met een engels boekje ernaast is het geen optie.
Of een engelse versie of meteen DD-WRT oid erop en het wordt interessant ;)

• Ikpakacties
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-08 14:46
dutchgio schreef op maandag 02 juni 2014 @ 21:33:

Qua design lijken ze meer inovatief dan Apple,
Prachtig desig die xiami spul

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Iemand ervaring met powerline adaptors uit Hongkongistan?
Is enkel om internet in mijnfietsschuur te krijgen, moet adio door gestreamed worden. En men moet kunnen internetten. Maar hd streamen is niet nodig.

Verwijderd

Hoe snel is China Post met het verzenden/leveren van goederen? En hoe up-to-date is het?
Ik heb afgelopen vrijdag een bericht gekregen met een trackingcode, maar wanneer ik de trackingcode invul dan krijg ik de melding:

China Post has not received parcel# [mijn track code]

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
RobertowNL schreef op maandag 02 juni 2014 @ 22:07:
Hoop dat er een engelse firmware voor komt. Dacht dat die er voor de andere MI router ondertussen ook was :)?
Er is al een multilanguage voor te downloaden.

http://xiaomi.eu/community/threads/4-5-30.24444/

14e van boven of zo.
Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 22:55:
Hoe snel is China Post met het verzenden/leveren van goederen? En hoe up-to-date is het?
Ik heb afgelopen vrijdag een bericht gekregen met een trackingcode, maar wanneer ik de trackingcode invul dan krijg ik de melding:

Was drakenboot festival. Vanaf morgen beginnen ze weer met werken, dus ergens deze week zal de tracking ook wel te zien zijn. En up to date? Met een beetje geluk heb je dat pakje eerder dan dat de tracking wat zegt.

[ Voor 47% gewijzigd door starcopy op 02-06-2014 23:13 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 22:55:

Duurt halve maand voordat tracking code werkt, en het licht eraan hoe snel de schip met roeiende chinezen aankomt in rotterdam :+ (serious: read OP)

• dutchgio
starcopy schreef op maandag 02 juni 2014 @ 23:11:
[...]

Er is al een multilanguage voor te downloaden.

http://xiaomi.eu/community/threads/4-5-30.24444/

14e van boven of zo.

[...]
Ging om de router, niet de MiPad dacht ik :*)

Verwijderd

Ikpakacties schreef op maandag 02 juni 2014 @ 22:25:
[...]

Qua design lijken ze meer inovatief dan Apple,
Prachtig desig die xiami spul
http://www.ibuygou.com/im...c2014/201442593645939.jpg

https://www.apple.com/euro/magictrackpad/images/hero_1.png

Super "innovatief" inderdaad... :+

• Hyp Hyper
dutchgio schreef op maandag 02 juni 2014 @ 22:13:
Of gewoon multi-language ROM zoals Miui :+
Zolang je chinese menu's moet doorlopen met een engels boekje ernaast is het geen optie.
Daar zou ik eigenlijk geen probleem mee hebben. Als het me maar duidelijk is waar ik moet zijn in het menu.

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 13:41
Voor de Xiaomi Mobile Power Bank 10400mAh is op dx.com nu ook een beschermhoesje te koop. (sinds gisteren)

Link

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 31-10 16:03
TheLostSonOfGod schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:33:
Voor de Xiaomi Mobile Power Bank 10400mAh is op dx.com nu ook een beschermhoesje te koop. (sinds gisteren)

Link
Die is er al langer hoor: (Added on 2-5-2014) staat erbij.

Benieuwd of m'n power bank door de brievenbus gaat passen trouwens. Gisteren stond FedEx aan de deur, maar ik was uiteraard niet thuis. Opgebeld en dan komen ze met de suggestie het door de brievenbus te doen, omdat het een envelop is. Vraag me nu wel af of dat een goed idee was, ipv elders laten bezorgen, omdat ik niet weet hoe dik het is.

[ Voor 30% gewijzigd door Atomsk op 03-06-2014 09:00 ]

_██_
(ಠ_ృ)

• maartend
  • Nu online
maartend schreef op maandag 02 juni 2014 @ 22:54:
Iemand ervaring met powerline adaptors uit Hongkongistan?
Is enkel om internet in mijnfietsschuur te krijgen, moet adio door gestreamed worden. En men moet kunnen internetten. Maar hd streamen is niet nodig.
Even antwoord op mezelf ; is d emoeite niet waard om daar weg te trekken.
Amazon.de levert een triple set voor 55 euro.

• dutchgio
Atomsk schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 08:56:
[...]

Die is er al langer hoor: (Added on 2-5-2014) staat erbij.

Benieuwd of m'n power bank door de brievenbus gaat passen trouwens. Gisteren stond FedEx aan de deur, maar ik was uiteraard niet thuis. Opgebeld en dan komen ze met de suggestie het door de brievenbus te doen, omdat het een envelop is. Vraag me nu wel af of dat een goed idee was, ipv elders laten bezorgen, omdat ik niet weet hoe dik het is.
Anders zullen ze die optie toch ook wel niet aangeven?
Zou wel een beetje dom zijn om een pakket wat niet door de brievenbus past aan te bieden om het door de brievenbus te doen.. |:(

@maartend
Heb je een linkje?!

• maartend
  • Nu online
@dutchgio

Hier is mijn link, maar pas op, ik heb het idee dat er een referal inzit van mezelf. Maar weet niet welk deel te verwijderen.

Gaat iig om de TP-Link TA-4010, 3 stux voor 55 euro, gratiz verzending.

http://www.amazon.de/TP-L...1&keywords=TL-PA4010PTKIT

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

maartend schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 09:56:
[...]

Even antwoord op mezelf ; is d emoeite niet waard om daar weg te trekken.
Amazon.de levert een triple set voor 55 euro.
Vreemd dat iedereen altijd zo blind staart op china en amazon.

Powerlines bijv bij Paradigit netjes in NL winkel met garantie:

15 euro per stuk = 45 euro voor 3 (ja, ook de 500Mbit variant)
http://www.paradigit.nl/c...t/04_lichtnt/default.aspx

• Taigu
  • Laatst online: 04-11 12:57
Get!em schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 10:50:
[...]

Vreemd dat iedereen altijd zo blind staart op china en amazon.

Powerlines bijv bij Paradigit netjes in NL winkel met garantie:

15 euro per stuk = 45 euro voor 3 (ja, ook de 500Mbit variant)
http://www.paradigit.nl/c...t/04_lichtnt/default.aspx
En vervolgens link je naar 3x de TP Link voor 69,-. Relatief gezien nog best een verschil, kan me voorstellen dat mensen de TP Link liever willen dan Sitecoms.

Iemand nog een tip voor een betrouwbaar 2600mah battery pack? Xiaomi start pas bij 5200mah en dat is qua afmeting te groot voor mijn doeleinde.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Taigu schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 11:21:
[...]
Iemand nog een tip voor een betrouwbaar 2600mah battery pack? Xiaomi start pas bij 5200mah en dat is qua afmeting te groot voor mijn doeleinde.
Mijn vriendin gebruikt deze. Is vrij klein, past in haar tasje.

http://www.banggood.com/5...00-N7100-HTC-p-72492.html
Pagina: 1 ... 79 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]