Sowieso al raar dat er op zondag bezorgd wordt.Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:38:
Vandaag ineens een pakketje van CB gekregen dat ik 29 oktober besteld had, heb ondertussen mijn geld al terug gekregen maar vandaag stond ineens de postbode aan de deur
Ik wil graag goedkope oortjes om mee te nemen naar school etc. En kwam deze tegen http://www.dx.com/p/styli...-cable-73838#.U4IH6vmSySo
http://www.dx.com/p/km92-...-cable-36338#.U4II0vmSySo
http://www.dx.com/p/awei-...io-jack-1-2m-cable-105753
En nu kan ik niet kiezen
welke moet ik kiezen of toch andere.
En nu kan ik niet kiezen
[ Voor 41% gewijzigd door Dusche op 25-05-2014 17:16 ]
Ik had bij banggood ook om een refund gevraagd omdat het pakket niet verstuurd was, maar wat schetst mijn verbazing 2 weken nadat de order dus gecancelled/refunded was heeft men de artikelen toch opgestuurd.
27-03 gecancelled en refunded
09-04 verstuurd
21-04 ontvangen
Ik ben nu in discussie hoe dit op te lossen, de artikelen waren dus verstuurd nadat de order gecancelled was.
Beetje vreemd,
27-03 gecancelled en refunded
09-04 verstuurd
21-04 ontvangen
Ik ben nu in discussie hoe dit op te lossen, de artikelen waren dus verstuurd nadat de order gecancelled was.
Beetje vreemd,
Merk is goed, alleen zal ik de ES800m nemen!Dusche schreef op zondag 25 mei 2014 @ 17:12:
Ik wil graag goedkope oortjes om mee te nemen naar school etc. En kwam deze tegen http://www.dx.com/p/styli...-cable-73838#.U4IH6vmSySo
En nu kan ik niet kiezenwelke moet ik kiezen of toch andere.
dat is een hele goedkope allrounder en die is hier en op fok door al meerdere mensen bevestigd een goede aankoop te zijn
prijs van de es800m is op tinydeal.com het goedkoopst~!
Danku Downstar2 http://www.tinydeal.com/a...p-57773.html?currency=EUR deze wordt morgen besteld, en dan wachten op deze en nog een paar kabeltjes van DX.comDownstar2 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 18:24:
[...]
Merk is goed, alleen zal ik de ES800m nemen!
dat is een hele goedkope allrounder en die is hier en op fok door al meerdere mensen bevestigd een goede aankoop te zijn..
prijs van de es800m is op tinydeal.com het goedkoopst~!
Ik heb zojuist mijn tweede Xiaomi Mi Charger van ChinaBuye ontvangen, is origineel;
- code (wat op een sticker zit) op de kartonnen doosje gecheckt op
- "Your security code is millet mobile power produced code official. This security code is the first time the query."
- ook weer de foto's vergeleken (op het officiele miui forum), komen ook overeen
- (nog) niet uit elkaar gehaald, misschien doe ik dat nog en maak ik daar foto's van.
Sowieso ga ik er nog een aantal bij bestellen, vrienden en familie willen er ook een
Alleen las ik een tijd terug over Tmall en agents, hoe werkt dat eigenlijk? Want misschien wil ik er wat anders bij bestellen, en wil ik even kijken wat het meest voordelige is
Anders steeds losse chargers bestellen met coupon code
- "Your security code is millet mobile power produced code official. This security code is the first time the query."
- ook weer de foto's vergeleken (op het officiele miui forum), komen ook overeen
- (nog) niet uit elkaar gehaald, misschien doe ik dat nog en maak ik daar foto's van.
Sowieso ga ik er nog een aantal bij bestellen, vrienden en familie willen er ook een
Alleen las ik een tijd terug over Tmall en agents, hoe werkt dat eigenlijk? Want misschien wil ik er wat anders bij bestellen, en wil ik even kijken wat het meest voordelige is
Heb zojuist de xiaomi 10400 charger besteld.
Eigenlijk geneens nodig haha
Maar heb hem puur uit nieuwsgierigheid gekocht vawege al deze goede reviews hier!
Maar heb hem puur uit nieuwsgierigheid gekocht vawege al deze goede reviews hier!
lk denk erover na om een Chinese smartwatch te kopen, iemand hier ervaringen mee? Laat maar veel te kleine schermen hebben de chinese smartwatches.
[ Voor 31% gewijzigd door Dusche op 25-05-2014 21:52 ]
Dat is de ellende met Chinashopping. Je koopt van alles wat je eigenlijk niet nodig hebt.Ttje schreef op zondag 25 mei 2014 @ 20:24:
Heb zojuist de xiaomi 10400 charger besteld.
Ik zit nu te twijfelen om die SJ4000 die hierboven gereviewd wordt aan te schaffen, maar eigenlijk heb ik hem niet nodig. Ik heb al een Mobius voor in de auto (zou hoogstens nog een cam voor de achterruit kunnen hangen), heb geen motor of fiets en om er ook nog een quadcopter bij te kopen om hem aan te kunnen hangen.....tja. Als iemand nog een goede smoes voor me weet, hoor ik het graag voor de coupon ongeldig wordt.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Tja, dat is toch juist het leuke met dingen uit chinaHyp Hyper schreef op zondag 25 mei 2014 @ 20:35:
[...]
Dat is de ellende met Chinashopping. Je koopt van alles wat je eigenlijk niet nodig hebt.
Ik zit nu te twijfelen om die SJ4000 die hierboven gereviewd wordt aan te schaffen, maar eigenlijk heb ik hem niet nodig. Ik heb al een Mobius voor in de auto (zou hoogstens nog een cam voor de achterruit kunnen hangen), heb geen motor of fiets en om er ook nog een quadcopter bij te kopen om hem aan te kunnen hangen.....tja. Als iemand nog een goede smoes voor me weet, hoor ik het graag voor de coupon ongeldig wordt.
het is goedkoop, daarom koop je het.. meeste dingen zul je niet nodig hebben..
maar de spanning en de tijd dat je er na toe leeft is ook leuk
Sj4000 had ik ook niet nodig, maar ben blij dat ik hem heb voor dat geld
wat een plezier al mee gehad dit weekend
Ik ben al enig tijd opzoek naar van die vliegtuigjes van vroeger, die je op de plafond kan hangen met een touwtje. Ben ze helaas nog niet tegengekomen. Iemand enig idee of ze nog te koop zijn?
Tmall is Taobao (maar dan meer B2C en verified sellers). Die agents doen niks meer dan het product voor jou op Taobao / Tmall bestellen en naar je opsturen. En daar goed aan verdienen.EN-IS schreef op zondag 25 mei 2014 @ 19:21:
Alleen las ik een tijd terug over Tmall en agents, hoe werkt dat eigenlijk? Want misschien wil ik er wat anders bij bestellen, en wil ik even kijken wat het meest voordelige isAnders steeds losse chargers bestellen met coupon code
Die Xiaomi charger is overigens al een week in de aanbieding op Taobao / JD.com, meestal voor zo'n RMB 60 ($ 9,6).
Dank voor de uitleg, ik heb gisteren een en ander uitgezocht, ingelezen en vervolgens de gok gewaagd. Ik heb wat losse kabels, hoesjes, charger en nog meer besteld.Kenzi schreef op maandag 26 mei 2014 @ 02:59:
Tmall is Taobao (maar dan meer B2C en verified sellers). Die agents doen niks meer dan het product voor jou op Taobao / Tmall bestellen en naar je opsturen. En daar goed aan verdienen.
Die Xiaomi charger is overigens al een week in de aanbieding op Taobao / JD.com, meestal voor zo'n RMB 60 ($ 9,6).
Alleen als ik kijk naar de totale kosten, ben ik niet veel voordeliger uit, het scheelt weinig. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren en of mijn pakketje netjes aankomt (ex douane bedoel ik dan
Zijn er trouwens nog webshops met een Europa warehouse? DX heeft het volgens mij gehad, ik kan er tegenwoordig meer weinig over vinden.
Vaak bu'j te bang!
BG. Maar zoals bij de meeste, een redelijk beperkt aanbod. Op de site kun je het bij het artikel terugvinden vanuit welk warehouse verzonden kan worden. De prijzen zijn er dan echter ook naar.-tom-562 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:35:
Zijn er trouwens nog webshops met een Europa warehouse? DX heeft het volgens mij gehad, ik kan er tegenwoordig meer weinig over vinden.
Taobao heeft tegenwoordig ook een op het buitenland gerichte homepage.EN-IS schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:38:
[...]
Dank voor de uitleg, ik heb gisteren een en ander uitgezocht, ingelezen en vervolgens de gok gewaagd. Ik heb wat losse kabels, hoesjes, charger en nog meer besteld.
Alleen als ik kijk naar de totale kosten, ben ik niet veel voordeliger uit, het scheelt weinig. Ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren en of mijn pakketje netjes aankomt (ex douane bedoel ik dan). Grootste kostenpost is de verzendkosten en vervolgens de fee van Mister Tao.
http://www.taobao.com/go/chn/transit/index/eng.php
Ook wordt je naar een internationale page geredirect als je www.taobao.com benaderd vanaf het buitenland (al is het nog wel in het Chinees). Veel sellers verzenden al naar het buitenland waardoor je die agents niet meer hoeft te gebruiken.
Netjes netjes, Damm de mijne laat nog steeds op zich wachten. Via Singpost tracked: ChinabuyeEN-IS schreef op zondag 25 mei 2014 @ 19:21:
Ik heb zojuist mijn tweede Xiaomi Mi Charger van ChinaBuye ontvangen, is origineel;
Sowieso ga ik er nog een aantal bij bestellen, vrienden en familie willen er ook een![]()
Alleen las ik een tijd terug over Tmall en agents, hoe werkt dat eigenlijk? Want misschien wil ik er wat anders bij bestellen, en wil ik even kijken wat het meest voordelige isAnders steeds losse chargers bestellen met coupon code
Zal ik een mailtje gaan sturen of nog gewoon rustig wachten?Item No. Posting Date Status Date Status Description
RF227440***** 08-05-2014 10-05-2014 Despatched to overseas (Country code: NL)
Bestaat nog steeds hoor (volgens mij was deze recentelijk introduceert): https://eud.dx.com/-tom-562 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:35:
DX heeft het volgens mij gehad, ik kan er tegenwoordig meer weinig over vinden.
Rare vogel in spe
10 mei? Het is nu 26 mei, wat dacht je van rustig afwachten.tumtum100 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:56:
[...]
Netjes netjes, Damm de mijne laat nog steeds op zich wachten. Via Singpost tracked: Chinabuye
[...]
Zal ik een mailtje gaan sturen of nog gewoon rustig wachten?
EU direct geeft alleen snellere shipment. Het komt nog steeds uit China.Xesxen schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:13:
[...]
Bestaat nog steeds hoor (volgens mij was deze recentelijk introduceert): https://eud.dx.com/
Wacht maar nog effe een week. Denk dat je het van de week wel ontvangt (als het via Singapore Post is verzonden, ging best snel met mijn laatste bestelling namelijk)tumtum100 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:56:
Netjes netjes, Damm de mijne laat nog steeds op zich wachten. Via Singpost tracked: Chinabuye
Zal ik een mailtje gaan sturen of nog gewoon rustig wachten?
Ben erg content met mijn Xiaomi, en nu wil iedereen in mijn omgeving er 1!
Dank voor de link. Hmmm, als ik dat had geweten, maar goed, ik denk niet dat een aantal sellers internationaal verzenden, anders is het wel erg zonde van de fee en verzendkostenKenzi schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:50:
Taobao heeft tegenwoordig ook een op het buitenland gerichte homepage.
http://www.taobao.com/go/chn/transit/index/eng.php
Ook wordt je naar een internationale page geredirect als je www.taobao.com benaderd vanaf het buitenland (al is het nog wel in het Chinees). Veel sellers verzenden al naar het buitenland waardoor je die agents niet meer hoeft te gebruiken.
Effe terugspoelen, klopt het wat ik hieronder zeg?;
- eerst maak ik een een account op Taobao.com
- dan ga ik naar de seller waar ik wat wil bestellen
- ik volg de handelingen op de international forwarding deel (waar stap 1, 2 en 3 wordt uitgelegd)
- en ik ontvang vervolgens mijn product van de seller direct
.
[ Voor 43% gewijzigd door EN-IS op 26-05-2014 15:03 ]
Als ik het goed begrijp wel jaEN-IS schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:58:
[...]
Wacht maar nog effe een week. Denk dat je het van de week wel ontvangt (als het via Singapore Post is verzonden, ging best snel met mijn laatste bestelling namelijk)![]()
Ben erg content met mijn Xiaomi, en nu wil iedereen in mijn omgeving er 1!Maar goed, vandaag of morgen effe losse powerbanken bestellen via ChinaBuye, als de dollar koers weer wat omhoog gaat
[...]
Dank voor de link. Hmmm, als ik dat had geweten, maar goed, ik denk niet dat een aantal sellers internationaal verzenden, anders is het wel erg zonde van de fee en verzendkosten
Effe terugspoelen, klopt het wat ik hieronder zeg?;
- eerst maak ik een een account op Taobao.com
- dan ga ik naar de seller waar ik wat wil bestellen
- ik volg de handelingen op de international forwarding deel (waar stap 1, 2 en 3 wordt uitgelegd)
- en ik ontvang vervolgens mijn product van de seller direct
.
Dit is overigens de link naar de "global" page van Taobao waar je ook met creditcard kan betalen.
http://www.taobao.com/mar...=a215z.7106357.0.0.b4RX2B
En wat betreft sellers, gewoon contact opnemen (blauwe poppetje klikken op de product page) en vragen of ze internationaal willen shippen.
Dit is een seller die het doet bijv:
http://item.taobao.com/it...d=24363964103&ns=1#detail
Ah zo, dankKenzi schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:26:
Als ik het goed begrijp wel jaMaar ik heb het nog nooit geprobeerd (gezien ik in China woon)
Dit is overigens de link naar de "global" page van Taobao waar je ook met creditcard kan betalen.
http://www.taobao.com/mar...=a215z.7106357.0.0.b4RX2B
En wat betreft sellers, gewoon contact opnemen (blauwe poppetje klikken op de product page) en vragen of ze internationaal willen shippen.
Dit is een seller die het doet bijv:
http://item.taobao.com/it...d=24363964103&ns=1#detail
Ik heb nu net een account aangemaakt namelijk en toen een adres ingevuld (Nederland). Een aantal producten in de winkelmand gedaan, vervolgens naar overzicht, 3 producten totaal prijs is van ongeveer 200yuan alleen verzendkosten zijn 500yuan
[ Voor 13% gewijzigd door EN-IS op 26-05-2014 15:37 ]
"EN-IS schreef op maandag 26 mei 2014 @ 15:31:
[...]
Ah zo, dankAlleen haal ik nu even twee dingen door elkaar denk ik, geldt dit ook voor Tmall? Of is dit (internationale doorstuur service) alleen voor Taobao?
Ik heb nu net een account aangemaakt namelijk en toen een adres ingevuld (Nederland). Een aantal producten in de winkelmand gedaan, vervolgens naar overzicht, 3 producten totaal prijs is van ongeveer 200yuan alleen verzendkosten zijn 500yuan
Taobao en Tmall zijn hetzelfde platform en de afhandeling is 1 en hetzelfde.
Overigens kan het soms zijn dat je de verkoper moet contacteren over de verzendkosten. Vaak worden verzendkosten per product gerekend maar als je verkoper vraagt kan die het combineren in 1 pakket en dus maar 1 keer verzendkosten rekenen.
Eerste keer een bestelling geplaatst bij Tinydeal en na drie maanden nog altijd niet aangekomen. Door onmacht was ik niet op tijd was met het indienen van een claim via PayPal. Ik heb er zelf een hard hoofd in, maar ik ben benieuwd hoe en of dit nog zal worden opgelost door TinyDeal.
Dit was de eerste keer dat ik iets niet geleverd kreeg vanuit China. Tijd voor een paar nieuwe bestellingen
Dit was de eerste keer dat ik iets niet geleverd kreeg vanuit China. Tijd voor een paar nieuwe bestellingen
Mijn zaklamp die ik al een tijdje geleden besteld heb ligt volgens de tracking code al langer in Antwerpen dan dat deze onderweg is geweest vanuit China... Bpost
Android developer & dürüm-liefhebber
Ik moet er een keertje voor gaan zittenKenzi schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:12:
Taobao en Tmall zijn hetzelfde platform en de afhandeling is 1 en hetzelfde.
Overigens kan het soms zijn dat je de verkoper moet contacteren over de verzendkosten. Vaak worden verzendkosten per product gerekend maar als je verkoper vraagt kan die het combineren in 1 pakket en dus maar 1 keer verzendkosten rekenen.
Verwijderd
Eigenlijk niet geheel gerelateerd aan dit topic, maar om het uit China komt is het toch ontopic
Je kunt via eBay namelijk voor € 1,44 een Rimei krabber kopen, dat is een klassiek scheermes waar je heel goed goedkoop mee kunt scheren.
Die mesjes kosten € 8 a € 10 per 100 stuks, dus reken je besparing maar uit als je over zou stappen op scheren met een krabber. Op GoT hebben we er zelf een topic over.
Die mesjes kosten € 8 a € 10 per 100 stuks, dus reken je besparing maar uit als je over zou stappen op scheren met een krabber. Op GoT hebben we er zelf een topic over.
Aaargh, ik geraak niet voorbij die captcha. En de melding, in het chinees helpt nietIgor92 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:53:
Ik heb de Xiaomi 10400 mAh powerbank ook binnen.
Ook in het witte doosje, met het bruine stickertje (met kraslaagje), zonder clear case. Wat ik eigenlijk wel jammer vind, want dat is voor transport toch wel handig.
Logo'tjes zijn er geloof ik wel in gelazerd/geëtst, en er niet opgedrukt.
USB kabeltje heeft geen logo's, alleen de micro usb stekker heeft een rechthoekje er op.
Echt of nep? Ik heb geen flauw idee. Als het een brandbaar ding is gebruik ik hem liever niet in mijn tentje deze zomer...
Zojuist even het kraslaagje weggekrast en de 20 cijferige code ingevuld op chaxun.xiaomi.com (google translate!) en kreeg een bericht dat het een echte is.
[afbeelding]
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Verwijderd
Besteld op 10 mei, gekregen 23 mei, ging via "Swiss Post".
http://www.aliexpress.com...-FM-Radio/1121856090.html
Prima gadget ook. Effe snel een review: Lekker geen draaden (freeeeeeedommmmmm!), licht, microSD tot 32GB (dus meer muziek dan zinnig is), FM radio, en omdat het geen bluetooth/wifi heeft gaat ie vreselijk lang. Nee, studio/isoleerend is ie niet, maar klinkt helemaal niet bagger - eigenlijk gewoon prettig en helder. Onverwacht goed.
http://www.aliexpress.com...-FM-Radio/1121856090.html
Prima gadget ook. Effe snel een review: Lekker geen draaden (freeeeeeedommmmmm!), licht, microSD tot 32GB (dus meer muziek dan zinnig is), FM radio, en omdat het geen bluetooth/wifi heeft gaat ie vreselijk lang. Nee, studio/isoleerend is ie niet, maar klinkt helemaal niet bagger - eigenlijk gewoon prettig en helder. Onverwacht goed.
Anders DM je me effe de code, voer ik het in voor je.tc982 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 22:43:
Aaargh, ik geraak niet voorbij die captcha. En de melding, in het chinees helpt niet
Done!
[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 26-05-2014 23:50 ]
Heb je ook een linkje naar mesjes?Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:21:
Eigenlijk niet geheel gerelateerd aan dit topic, maar om het uit China komt is het toch ontopicJe kunt via eBay namelijk voor € 1,44 een Rimei krabber kopen, dat is een klassiek scheermes waar je heel goed goedkoop mee kunt scheren.
Ik heb nu ongeveer 4x iets besteld bij everbuying. Tot nu toe altijd tevreden geweest, duurde soms wat lang (6-8 weken) maar de producten kwamen altijd aan
.
De eerste 3 keren had ik wat kabeltjes/laders/prul besteld, en kwam iedere keer onder de 20 euro uit.
Nu had ik een qi lader en wireless receiver voor mn s4 besteld. Samen met een supergoedkoop oordopje en een leren case. Totaal kosten waren 31 dollar. Dit alles in combinatie met de gratis verzendkosten.
Gisteren kwam er een mannetje van post.nl met het pakketje (verzonden vanuit china op 21 april). Ik moest nog € 17,83 bijbetalen
Nu wist ik wel dat boven de 20 euro er waarschijnlijk douane kosten bijkomen maar ik vind 18 euro toch wel heel erg veel op een totaal bedrag van 27 euro.
Net even gekeken op http://www.invoercalculator.nl/ en het schijnt allemaal te kloppen.
Een dure les voor mij (ik had het allemaal apart moeten bestellen), dacht ik deel het even
De eerste 3 keren had ik wat kabeltjes/laders/prul besteld, en kwam iedere keer onder de 20 euro uit.
Nu had ik een qi lader en wireless receiver voor mn s4 besteld. Samen met een supergoedkoop oordopje en een leren case. Totaal kosten waren 31 dollar. Dit alles in combinatie met de gratis verzendkosten.
Gisteren kwam er een mannetje van post.nl met het pakketje (verzonden vanuit china op 21 april). Ik moest nog € 17,83 bijbetalen
Nu wist ik wel dat boven de 20 euro er waarschijnlijk douane kosten bijkomen maar ik vind 18 euro toch wel heel erg veel op een totaal bedrag van 27 euro.
Net even gekeken op http://www.invoercalculator.nl/ en het schijnt allemaal te kloppen.
Een dure les voor mij (ik had het allemaal apart moeten bestellen), dacht ik deel het even
[ Voor 8% gewijzigd door Reset2003 op 27-05-2014 10:07 ]
Dell U2711HM | Dell1707FP | Logitech G510 | Coolermaster Stacker 830 | Intel Core i5 2500K | AsRock Z68 Extr3 Gen3 | Corsair Vengeance LP 16gig DDR3 1600Mhz | XFX6870 1gig | Samsung SH-222AB DVDRW | Samsung 820 series 120gig SSD boot disk
Verwijderd
Hier boven me heeft de mesjes al gelinkt
Maar voor de Chinese mesjes kun je dit artikel raadplegen.
Tnx. Helaas hebben ze niet wat ik zoek, ik hoopte eigenlijk zo'n Earson bluetooth speaker te kunnen bestellen via zo'n EU warehouse (BG heeft 'm ook niet). Er zit een beetje haast achter, ik wil zo'n apparaat meenemen tijdens een tripje naar Spanje, en ik vertrek over 2 wekenXesxen schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:13:
[...]
Bestaat nog steeds hoor (volgens mij was deze recentelijk introduceert): https://eud.dx.com/
Vaak bu'j te bang!
Waarvoor dank! Het is gelukkig een echte. Hij is nu aan het opladen, en ik wil wel eens weten hoeveel keer hij mijn Hubsan X4 batterijen kan opladen!EN-IS schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:12:
[...]
Anders DM je me effe de code, voer ik het in voor je.
Done!
Je had em toch ook van ChinaBuye? Graag gedaan!tc982 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:25:
Waarvoor dank! Het is gelukkig een echte. Hij is nu aan het opladen, en ik wil wel eens weten hoeveel keer hij mijn Hubsan X4 batterijen kan opladen!
[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 27-05-2014 12:39 ]
Verwijderd
Ik heb wel goede ervaringen, enige nadeel is de lange levertijd.
Ooit eens 1 horloge kapot ontvangen, maar gezien ik er 2 had besteld voor het geval dat, was dit ook geen probleem. Iets duurders dan 10 euro zal ik ook niet in China bestellen. Ik begin niet eens aan al die moeite wat nodig is om uiteindelijk je product vergoed te krijgen, etc.
Ooit eens 1 horloge kapot ontvangen, maar gezien ik er 2 had besteld voor het geval dat, was dit ook geen probleem. Iets duurders dan 10 euro zal ik ook niet in China bestellen. Ik begin niet eens aan al die moeite wat nodig is om uiteindelijk je product vergoed te krijgen, etc.
Ik had deze besteld bij Banggood.com, die gebruik ik veel, en was niet te duur. 12/05 verzonden, 26/05 aangekomen. Dat was dus snel.EN-IS schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:38:
[...]
Je had em toch ook van ChinaBuye? Graag gedaan!Waarschijnlijk vaak (Xiaomi geeft aan dat het ongeveer 4x de iPhone/Samsung toestel kan opladen).
Link : http://www.banggood.com/O...hone-Silver-p-923637.html
Dat is snel ja!tc982 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:57:
Ik had deze besteld bij Banggood.com, die gebruik ik veel, en was niet te duur. 12/05 verzonden, 26/05 aangekomen. Dat was dus snel.
Link : http://www.banggood.com/O...hone-Silver-p-923637.html
En voor de liefhebber is de Xiaomi Power Bank naast zilver ook in goud en antraciet te krijgen bij Chinabuye. Wel is de prijs hoger namelijk $25.19. Ook is het kleinere broertje de 5200mAh versie is in de aanbieding voor $15.36
ZIet er mooi uit. Ik had graag een een andere kleur gewild, maar heb net die van mij ontvangenChocoball schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:37:
En voor de liefhebber is de Xiaomi Power Bank naast zilver ook in goud en antraciet te krijgen bij Chinabuye. Wel is de prijs hoger namelijk $25.19. Ook is het kleinere broertje de 5200mAh versie is in de aanbieding voor $15.36
Voor extra 5% korting gebruik je ChinaBuye5 (eerst inloggen)!EN-IS schreef op donderdag 24 april 2014 @ 21:00:
De Xiaomi Mi Charger is in de aanbieding!![]()
Ik had deze (4weken terug) gekocht voor 25,16 dollar, nu voor 21 dollar te koop;
http://www.chinabuye.com/...apple-and-android-devices
[ Voor 9% gewijzigd door EN-IS op 27-05-2014 21:07 ]
Mijn eerste ervaring met ChinaBuye is anders niet zo positief, pas na 8 dagen werd mijn Xiaomi verzonden en dat terwijl deze op vooraad staat, in de tussentijd is de prijs 2 maal gezakt..EN-IS schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:27:
[...]
Dat is snel ja!Ik gebruik voornamelijk Banggood, maar nu met een aantal producten paar keer besteld via ChinaBuye.com, daar is bijvoorbeeld de Xiaomi charger wat goedkoper en binnen 1 a 2 weken geleverd (dat ding is zo populair volgens ChinaBuye, dat ze het op Quick Shipping hebben gezet, wat betekent dus 1 a 2 weken in huis).
Plus, de coupon code ChinaBuye5 werkt nog steeds! (althans, daarstraks toch, toen ik toch ook maar zo 'n Xaiomi ging bestellen
)
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
7 kleuren om precies te zijnEN-IS schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:25:
[...]
ZIet er mooi uit. Ik had graag een een andere kleur gewild, maar heb net die van mij ontvangenIk had ergens een afbeelding gezien, de charger komt in 8 of 10 verschillende kleuren dacht ik. Ik zie ook dat de zilveren weer in de aanbieding is bij CB
[...]

http://www.mi.com/en/mipowerbank
[ Voor 9% gewijzigd door Chocoball op 27-05-2014 20:59 ]
Jammer is dat. Ik heb het zelfde gehad, echt de eerste keer dat ik daar had besteld, 5 dagen moeten wachten voordat het werd verzonden. Ik ben van Banggood bijvoorbeeld gewend dat ze de bestelling vandaag ontvangen en morgen de deur uit doen! Wat zijn wij toch verwendEnes_81 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:59:
Mijn eerste ervaring met ChinaBuye is anders niet zo positief, pas na 8 dagen werd mijn Xiaomi verzonden en dat terwijl deze op vooraad staat, in de tussentijd is de prijs 2 maal gezakt..
Klopt, de prijs is ongeveer van $26 naar $25 gegaan, en toen weer van $25 naar $22/23 en valt steeds in de aanbieding voor $21, toch nog een mooi bedrag.
Dat is de reden ook geweest dat ik een tweede erbij heb besteld, die werd in twee weken bezorgd.
Ik heb voor het geval precies nog 3 coupons als reservedodge_911 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:25:
Plus, de coupon code ChinaBuye5 werkt nog steeds! (althans, daarstraks toch, toen ik toch ook maar zo 'n Xaiomi ging bestellen)
Blijf het een mooi ding vinden.Chocoball schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 20:57:
7 kleuren om precies te zijn
[afbeelding]
http://www.mi.com/en/mipowerbank
Ga ik ook doen zodra #1 binnen isEN-IS schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:04:
[...]
Dat is de reden ook geweest dat ik een tweede erbij heb besteld, die werd in twee weken bezorgd.
Sharing is caringEN-IS schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 21:04:
[...]Ik heb voor het geval precies nog 3 coupons als reserve
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Hehe, I love to share...dodge_911 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 23:41:
Ga ik ook doen zodra #1 binnen is(alleen alvoor de cellen)
Sharing is caringSooooo, care to share?
- ChinaBuye5
- ChinaBuyeVK
- GenesisRoy
Verwijderd
Heb een donkerbruin vermoeden dat die chinakorting website gerund wordt door een tweaker van hier, of in ieder geval dit topic vrij goed doorleest. De tips daar komen wel erg overeen met de recente tips van hier (zoals de Earson, die "GoPro" camera etc), inclusief de bijbehorende kortingscodes
Citaten van hier worden ook letterlijk 1 op 1 overgenomen, afkomstig van de website:Downstar2 schreef op zondag 25 mei 2014 @ 12:09:
De SJ4000 is een action camera welke vrij gelijkend is aan de GoPro (hero 3), zowel qua functies als qua uiterlijk. Echter is de prijs dus aanschaf dus een stuk lager! Nou is het natuurlijk niet eerlijk om een GoPro te vergelijken met een Sj4000 aangezien een gopro toch een hogere bitrate haalt, echt 60 frames per seconde in 1080p heeft etc.
De SJ4000 is een full hd 1080p action camera welke redelijk gelijk is aan de GoPro (Hero 3), zowel qua functies als qua uiterlijk. Echter is de prijs een stuk lager.
Was misschien wel netjes geweest om aan bronvermelding te doen.
Klopt, was netjes van me als ik het had gemeld dat ik, en een ander china shopper, achter zitten!Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:38:
Heb een donkerbruin vermoeden dat die chinakorting website gerund wordt door een tweaker van hier, of in ieder geval dit topic vrij goed doorleest. De tips daar komen wel erg overeen met de recente tips van hier (zoals de Earson, die "GoPro" camera etc), inclusief de bijbehorende kortingscodes![]()
Citaten van hier worden ook letterlijk 1 op 1 overgenomen, afkomstig van de website:
De SJ4000 is een full hd 1080p action camera welke redelijk gelijk is aan de GoPro (Hero 3), zowel qua functies als qua uiterlijk. Echter is de prijs een stuk lager.
Was misschien wel netjes geweest om aan bronvermelding te doen.
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat we 1 op 1 overnemen, excuses hiervoor! Ik pas dit effe aan. Aangepast!
weet iemand of ze in china ook hot/cold packs kopen?
van die blauwe zakken die in de magnatron/vriezer kunnen.
En het liefst zo goedkoop/groot mogelijk. (minimaal +- 25cm bij 13)
item No Year Status Location Destination Country Date
RCxxCN 2014 Received by China Post Shanghai Netherlands 20140413 1034
RCxxCN 2014 Export Customs Scan Shanghai Netherlands 20140414 0841
RCxxCN 2014 Sent to airline Shanghai Netherlands 20140421 0215
RCxxCN 2014 Arrived Import Customs NLAMSA Netherlands 20140526 1316
RCxxCN 2014 Leaving Import Customs NLAMSA Netherlands 20140527 2154
Zie dit... twee telefoonhoesjes.... Dispute aangemaakt, inmiddels is Chinapost ingeschakeld en ineens wordt de douane wakker?
Ik mis nog 1 pakketje met een hoesje maar goed 31-3 besteld !!
Zie dit... twee telefoonhoesjes.... Dispute aangemaakt, inmiddels is Chinapost ingeschakeld en ineens wordt de douane wakker?
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Voor zoeken kun je gebruik maken van;Aggressor schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:06:
weet iemand of ze in china ook hot/cold packs kopen?
http://chinaprices.us?q=hot%20cold%20pack
Ik zie alleen AliExpress langskomen, geen standaard shops. Tweede resultaat is precies wat je zoekt
En is het niet makkelijker/minder moeite om het in NL te kopen, bij de Action/Blokker/EuroShop/Enzv?
Bij de action kochten wij ze altijd.
Maar deze verkopen ze niet meer ... (Ik ben bij 4 lidls geweest) helaas
Ook al bij een apotheek of een Etos/Kruidvat langs geweest , dat zijn namelijk de winkels waarvan je wel verwacht dat ze het hebben.Aggressor schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:38:
Bij de action kochten wij ze altijd.
Aan de hand van de review van downstar2 heb ik ook de SJ4000 besteld.
Ben al een tijdje aan het kijken geweest voor een cam voor op de motor.
Ik keek ook naar de mobius omdat die zo klein is, maar die is natuurlijk niet waterdicht.
Ongelofelijk eigenlijk die prijzen van tegenwoordig voor 1080p cams. 2 jaar geleden was dat nog het dubbele geweest.
Ben al een tijdje aan het kijken geweest voor een cam voor op de motor.
Ik keek ook naar de mobius omdat die zo klein is, maar die is natuurlijk niet waterdicht.
Ongelofelijk eigenlijk die prijzen van tegenwoordig voor 1080p cams. 2 jaar geleden was dat nog het dubbele geweest.
Hmm, overheen gelezen dan. Thanks!PCSO schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:06:
[...]
http://www.ebay.nl/itm/1X...ash=item3a8ca5fbf2&_uhb=1
Stond op de gelinkte blog.
ThanksVerwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:15:
[...]
Hier boven me heeft de mesjes al gelinktMaar die kun je het beste uit Turkije bestellen, al kun je via Taobao ook goede Chinese mesjes krijgen maar voor vele is dat teveel moeite.
Maar voor de Chinese mesjes kun je dit artikel raadplegen.
Na de vakantie maar eens bestellen
ja heb ik al gekeken maar dan betaal je meteen 10 euro voor een grote.Vicros schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:56:
[...]
Ook al bij een apotheek of een Etos/Kruidvat langs geweest , dat zijn namelijk de winkels waarvan je wel verwacht dat ze het hebben.
terwijl ik er 4 nodig heb
http://www.plutosport.nl/...zItAodd1AAqg#.U4XWs_2KCHtAggressor schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:35:
[...]
ja heb ik al gekeken maar dan betaal je meteen 10 euro voor een grote.
terwijl ik er 4 nodig heb
Deze dan misschien? Aanmelden voor de nieuwsbrief, gaat er nog 5 euro af.
thanksTonger schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:43:
[...]
http://www.plutosport.nl/...zItAodd1AAqg#.U4XWs_2KCHt
Deze dan misschien? Aanmelden voor de nieuwsbrief, gaat er nog 5 euro af.
http://www.tripleonecare....ack+hotcold+reusable.html
die van pluto sport is doorzichtig plastic... deze niet
De maat klopt wel ongeveer 12 x 29 cm, jammer van het plastic.Aggressor schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:48:
[...]
thanksmaar staat geen maat bij? en het liefst ook nog zulke ..
http://www.tripleonecare....ack+hotcold+reusable.html
die van pluto sport is doorzichtig plastic... deze niet
Weert iemand een site in Chino die ook met paypal werkt? Ik wil wat horloges kopen maar veel willen een CC of bank transfer en daar wil ik niet aan beginnen. Taobao helaas niet
Op taobao, aliexpress en DHgate na alle sites zo ongeveer wel.
Kijk eens in de OP.
Kijk eens in de OP.
Dealextreme, MiniInTheBox, LightInTheBox,FocalPrice,...
De meeste hebben wel PayPal.
De meeste hebben wel PayPal.
Ik weet niet of het hier al voorbij is gekomen, maar ik zie net toevallig dat MP4nation.net een geweldige deal heeft op de Brainwavz Beta. 3 stuks van de 2013 editie voor nog geen 30 dollar. Zowel met als zonder mic.
Echt schandalig goedkoop voor deze mega goede earphones.
Ach mijn laatste China Post zending heeft er 2 maanden over gedaan. Trouwens alles wat via Shanghai gaat duurt sinds kort een week langer vanwege verscherpte controle op vloeistoffen door de douane daar.Sc0rPi0N schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:45:
item No Year Status Location Destination Country Date
Linkje?Hoppa! schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:14:
Ik weet niet of het hier al voorbij is gekomen, maar ik zie net toevallig dat MP4nation.net een geweldige deal heeft op de Brainwavz Beta. 3 stuks van de 2013 editie voor nog geen 30 dollar. Zowel met als zonder mic.
Hoe krijg jij er 3 voor nog geen $.30?Hoppa! schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:14:
Als ik daar naartoe ga dan moet ik toch echt $.28,50 per stuk betalen.
http://www.mp4nation.net/brainwavz-beta-iem-earphones
Ook zie ik daar niks over een mic.
Het gaat om deze, een triple pack:
http://www.mp4nation.net/...day-to-select-destination
Je moet het triplepack hebben.starcopy schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:20:
[...]
Hoe krijg jij er 3 voor nog geen $.30?
Als ik daar naartoe ga dan moet ik toch echt $.28,50 per stuk betalen.
http://www.mp4nation.net/brainwavz-beta-iem-earphones
Ook zie ik daar niks over een mic.
Dan kun je per exemplaar selecteren of je met of zonder Mic wil.
Aangezien dit eigenlijk over ervaringen hoort te gaan hier mijn ervaring.
4 mei heb ik 6 hoesjes voor m'n telefoon besteld op ebay. Waren lekker goedkoop en het verzenden was gratis. Ik had meteen betaald via PayPal (dollarkoers was ook wel lekker) en even later kreeg ik een mailtje dat ze verstuurd waren en dat het nu de drukste periode is dus dat ik geduld moest hebben. En toen begon het wachten. En wachten. En wachten. En toen kwamen ze gisteren binnen, in een klein doosje. De overall quality is prima. Er was er echter eentje een beetje misvormd dus de verkoper even gemaild met de vraag of ik geld terug kreeg of dat hij een nieuwe op wilde sturen. Toen moest ik wat foto's sturen als bewijs en daarna kreeg ik te horen dat er een nieuwe zou komen met de Hong Kong post (eerste pakje was met China Post trouwens, apart dat er nu opeens een ander gebruikt wordt?). Dat ging niet helemaal van harte volgens mij maar toch goede service.
Al met al was het dus best geslaagd.
4 mei heb ik 6 hoesjes voor m'n telefoon besteld op ebay. Waren lekker goedkoop en het verzenden was gratis. Ik had meteen betaald via PayPal (dollarkoers was ook wel lekker) en even later kreeg ik een mailtje dat ze verstuurd waren en dat het nu de drukste periode is dus dat ik geduld moest hebben. En toen begon het wachten. En wachten. En wachten. En toen kwamen ze gisteren binnen, in een klein doosje. De overall quality is prima. Er was er echter eentje een beetje misvormd dus de verkoper even gemaild met de vraag of ik geld terug kreeg of dat hij een nieuwe op wilde sturen. Toen moest ik wat foto's sturen als bewijs en daarna kreeg ik te horen dat er een nieuwe zou komen met de Hong Kong post (eerste pakje was met China Post trouwens, apart dat er nu opeens een ander gebruikt wordt?). Dat ging niet helemaal van harte volgens mij maar toch goede service.
Al met al was het dus best geslaagd.
Ach, ik had ook in eerste instantie een link er bij moeten zetten. Ik moet zeggen dat ik zelf in eerste instantie ook een keer of 5 moest kijken voor ik het geloofde. Ze hebben wel vaker deals, maar dit is echt belachelijk goedkoop. Het zijn gewoon erg goede in-ears. Er zijn er van andere merken die 3 tot 4x zo duur zijn en niet eens in de buurt komen.
De oude Beta's waren al goed, maar de 2013 versie is wat beter afgewerkt en is qua sound iets minder neutraal, wat meer bas. Heerlijk geluid, al blijft dat natuurlijk altijd persoonlijk. Ik ben in ieder geval HEEEEL blij met deze deal. Overweeg zelfs om er nog meer te bestellen om uit te delen.
Met de volgende code kan er nog 5% af: fb2012fiverHoppa! schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 20:32:
[...]
Je moet het triplepack hebben.
Dan kun je per exemplaar selecteren of je met of zonder Mic wil.
Hoeveel kosten zou ik moeten bijbetalen op een pakketje van LightInTheBox van €135,14 naar Belgie?
De inhoud is netwerkapparatuur en camera's.
Let op: BTW in Belgie is 21%
De inhoud is netwerkapparatuur en camera's.
Let op: BTW in Belgie is 21%
Zie net dat de witte Xiaomi Pistons oordopjes $9.99 kosten bij ibuygou.com.
Gekocht, kost je de kop toch niet en ik hoor van anderen dat ze nog wel wat zijn ook voor dat geldChocoball schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:49:
Zie net dat de witte Xiaomi Pistons oordopjes $9.99 kosten bij ibuygou.com.
Heb je toch de verkeerde gekocht. Gaat om de Piston V2, en die is een stukje duurder.Joosie200 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 23:07:
[...]
Gekocht, kost je de kop toch niet en ik hoor van anderen dat ze nog wel wat zijn ook voor dat geld
Zouden ze opwegen tegen de Xiaomi Piston V2? Qua prijs zijn die Beta's wel een stukje goedkoper.Hoppa! schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:56:
[...]
Ach, ik had ook in eerste instantie een link er bij moeten zetten. Ik moet zeggen dat ik zelf in eerste instantie ook een keer of 5 moest kijken voor ik het geloofde. Ze hebben wel vaker deals, maar dit is echt belachelijk goedkoop. Het zijn gewoon erg goede in-ears. Er zijn er van andere merken die 3 tot 4x zo duur zijn en niet eens in de buurt komen.
De oude Beta's waren al goed, maar de 2013 versie is wat beter afgewerkt en is qua sound iets minder neutraal, wat meer bas. Heerlijk geluid, al blijft dat natuurlijk altijd persoonlijk. Ik ben in ieder geval HEEEEL blij met deze deal. Overweeg zelfs om er nog meer te bestellen om uit te delen.
Zo de awei 800M besteld, nu wachten 
Ik wist niet die Beta's zo goed waren, zijn ze dan ook echt zo goed en geliefd?Hoppa! schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 21:56:
Ik ben zelf niet onwijs onder de indruk van die beta's. Kabeltje is vrij kort en dun. En ik heb 1 gekregen met remote die onwijs bugged als het kabeltje bij de stekker beweegt. Die pauzeert de muziek dan en start siri. Leuke dingen voor t geld, maar echt goed zou ik ze niet per se noemen.
Thanx, dan hou ik het voor nu bij de Sennheiser. Sowieso nog reserves liggen, ook een van Skullcandy met mic/pauze knop.418O2 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:14:
Ik ben zelf niet onwijs onder de indruk van die beta's. Kabeltje is vrij kort en dun. En ik heb 1 gekregen met remote die onwijs bugged als het kabeltje bij de stekker beweegt. Die pauzeert de muziek dan en start siri. Leuke dingen voor t geld, maar echt goed zou ik ze niet per se noemen.
Mooie deal bij mp4nation, maar ik durf het nog niet helemaal aan met alle slechte reviews op Google. Heeft er hier verder nog iemand recent bij deze winkel besteld, en zo ja; hoe ging dat? Zaten er bijvoorbeeld nog extra kosten aan?
heb gister effe wat gekocht
hopen dat het komt met track nummer

en de items zelf

hopen dat het komt met track nummer

en de items zelf

[ Voor 53% gewijzigd door robinjoo1 op 29-05-2014 16:18 ]
http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk
Met die Apple Beats (
) moet je wel uitkijken... Officieel mag je namaak niet importeren, al weet ik niet of dit daar ook onder valt.. Zolang het geen 'echt" merkje heeft moet het wel kunnen.
nope staat helemaal geen tekst of wat dan ook opdutchgio schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 16:53:
Met die Apple Beats () moet je wel uitkijken... Officieel mag je namaak niet importeren, al weet ik niet of dit daar ook onder valt.. Zolang het geen 'echt" merkje heeft moet het wel kunnen.
http://valid.canardpc.com/efq7t2 mijn laptop(was) windows 10 pro http://valid.x86.fr/uqawwk
Die photoshoppen ze er vaak af. In het eggie staan ze er dan wel weer op.robinjoo1 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 17:14:
[...]
nope staat helemaal geen tekst of wat dan ook op
(Heb ik met een RayBan gehad bv.)
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Ach we zien wel
Prima site hoor.XpanD schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 15:02:
Mooie deal bij mp4nation, maar ik durf het nog niet helemaal aan met alle slechte reviews op Google. Heeft er hier verder nog iemand recent bij deze winkel besteld, en zo ja; hoe ging dat? Zaten er bijvoorbeeld nog extra kosten aan?
Geen extra kosten met fedex gehad hier in Nederland met mp4nation bestellingen (wel lekker snel, laatste keer 3 dagen later al binnen).
[ Voor 12% gewijzigd door RobertowNL op 29-05-2014 23:06 ]
Kreeg net de mail met een coupon code voor Focalprice:
6% korting op alles
Code: DMMD6
6% korting op alles
Code: DMMD6
http://www.pandawill.com/...e-phone-black-p88075.html
minstens dubbele op andere websites
minstens dubbele op andere websites
Ik heb een keer een riem besteld zonder merkje op de foto's, toen hij hier aankwam stond er Galvin Klein opHyp Hyper schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 17:48:
[...]
Die photoshoppen ze er vaak af. In het eggie staan ze er dan wel weer op.
(Heb ik met een RayBan gehad bv.)
Technisch gezien dus geen namaak
Hopelijk niet OT maar een mooi voorbeeldje waarom ik soms liever direct in China koop. De accu van de macbook 4,1 van mijn dochter moest vervangen worden. Prijs bij de plaatselijkse appledealer: € 139. Prijs van een goede accu direct in China, inclusief verzendkosten: € 36. Dáárom koop ik soms liever direct in China.
Heb je een linkje? De meeste originele Macbook accu's die ik hier tegenkom zijn of namaak, of alternatieve. En de sporadisch originele zijn niet heel veel goedkoper dan in NL. (Dat de verkoper er "original" bijzet maakt ze nog niet origineelkwelbast schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 14:29:
Hopelijk niet OT maar een mooi voorbeeldje waarom ik soms liever direct in China koop. De accu van de macbook 4,1 van mijn dochter moest vervangen worden. Prijs bij de plaatselijkse appledealer: € 139. Prijs van een goede accu direct in China, inclusief verzendkosten: € 36. Dáárom koop ik soms liever direct in China.
En dan straks weer een ellenlange discussie over of het wel echt is zeker.Kenzi schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 15:06:
[...]
Heb je een linkje? De meeste originele Macbook accu's die ik hier tegenkom zijn of namaak, of alternatieve. En de sporadisch originele zijn niet heel veel goedkoper dan in NL. (Dat de verkoper er "original" bijzet maakt ze nog niet origineel).
@kwelbast
Nee plaats hier alsjeblieft niet de link naar de accu
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Wat nou ellenlange discussie?Supertip schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 15:42:
[...]
En dan straks weer een ellenlange discussie over of het wel echt is zeker.![]()
@kwelbast
Nee plaats hier alsjeblieft niet de link naar de accu
Ik vraag gewoon of hij een link heeft zodat ikzelf een kijkje kan nemen en misschien er 1tje bestellen voor mijn macbook.
Dat is waar dit topic voor bedoeld is. Het delen van ervaringen zodat we allemaal er van kunnen profiteren.
Verwijderd
Alles is bij jou namaak als er original bij staat, overdrijven is ook een kunst.Kenzi schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 15:06:
[...]
Heb je een linkje? De meeste originele Macbook accu's die ik hier tegenkom zijn of namaak, of alternatieve. En de sporadisch originele zijn niet heel veel goedkoper dan in NL. (Dat de verkoper er "original" bijzet maakt ze nog niet origineel).
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]