[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 69 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.945 views

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-10 18:13
Tmarft heeft een mooie tijdelijke aanbieding.
Deze 4Pcs UltraFire AA 1.2V 3500mAh Ni-MH batterijen heb ik eerder gekocht en voor 2,55 is het echt geen geld. Ik gebruik ze in een camera en heb verder geen uitvoerige testen gedaan maar ben er erg tevreden mee.

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
ik weet niet of ik hier mag vragen.
ik switch vaak van koptelefoon naar monitor speakers en daarom wil ik een volum control gaan kopen zodat ik niet elke keer achter de pc de kabel los trek en weer vast maak.
nou heb ik deze gevonden http://www.ebay.nl/itm/PR...ash=item1c2ee0497f&_uhb=1
maar ik wil 1 die mooie oogt.
en de reden dat ik op deze topic doe omdat in china je veel dingen kan vinden die je normaal hier niet zijn :)
en omdat in got vast een tweaker dezelfde probleem gehad heeft.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11 17:09
Je hebt ook kastje /schakelaar om te schakelen tussen kop telefoon en luidsprekers(versterker), dan speelt er maar 1 apparaat.

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-11 17:25
Cheesy schreef op maandag 27 januari 2014 @ 23:08:
[...]

Dit is aardig wit licht. Voor de gezelligheid zou ik warmer licht kiezen. 10W is niet zo fel hoor ;) Let wel even op, deze verkoper is een paar weken afwezig op dit moment.
Grote kans dat het ook geen 10W is.
Ik heb toevallig zo'n zelfde lamp gekocht, maar dan 30W. Toen ik hem aan sloot vond ik het al verdacht weinig licht voor 30W LED. Blijkt het dus ook maar 15W te zijn :+ .
Hij geeft nog aardig wat licht, maar ik was eigenlijk op zoek naar 30 echte watts.
Misschien dat er verder iemand ervaring heeft met deze lampen?

Kom net deze foto tegen op internet :X . Ik heb die van mij niet open gehad maar het zou me niets verbazen als die hetzelfde 'aangesloten' is.

Edit: Na wat meer van dezelfde verhalen tegen te zijn gekomen heb ik hem toch maar even open gemaakt. Alles zit gewoon netjes aangesloten. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Snippo op 31-01-2014 20:22 ]

• bandidoloco
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-11 17:45

bandidoloco

Buy a Mac or install Linux

Chrizzly schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 15:08:
Tmarft heeft een mooie tijdelijke aanbieding.
Deze 4Pcs UltraFire AA 1.2V 3500mAh Ni-MH batterijen heb ik eerder gekocht en voor 2,55 is het echt geen geld. Ik gebruik ze in een camera en heb verder geen uitvoerige testen gedaan maar ben er erg tevreden mee.
Koopje, maar zal toch wel niet echt 3500 mAh zijn?

Buy a Mac or install Linux

Verwijderd

raro007 schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 18:37:
ik weet niet of ik hier mag vragen.
ik switch vaak van koptelefoon naar monitor speakers en daarom wil ik een volum control gaan kopen zodat ik niet elke keer achter de pc de kabel los trek en weer vast maak.
nou heb ik deze gevonden http://www.ebay.nl/itm/PR...ash=item1c2ee0497f&_uhb=1
maar ik wil 1 die mooie oogt.
en de reden dat ik op deze topic doe omdat in china je veel dingen kan vinden die je normaal hier niet zijn :)
en omdat in got vast een tweaker dezelfde probleem gehad heeft.
Of zoiets http://www.amazon.com/Spe...ttan-172851/dp/B000K8PH8C
Vast ook goedkoper op ebay te vinden, dan kan je beide kabels erin laten ;)

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11 18:45

Mentalist

[avdD]

bandidoloco schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:26:
[...]

Koopje, maar zal toch wel niet echt 3500 mAh zijn?
Uiteraard niet, zelfs Sanyo maakt dat niet.

Voor batterijen zou ik persoonlijk als het goedkoop moet naar de Aldi of Ikea gaan (4xAA NiMH LSD voor 4 euro) of als je de beste wil Sanyo Eneloops voor ~2 euro/stuk. (bijvoorbeeld van onze bekende http://sk.nkon.nl/)

Die Ultrafires, tja, je weet het niet. Eén ding weet je zeker: er zit geen 3500mAh in.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:46
Snippo schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:07:
[...]
Edit: Na wat meer van dezelfde verhalen tegen te zijn gekomen heb ik hem toch maar even open gemaakt. Alles zit gewoon netjes aangesloten. :)
Ergens logisch hé, een LED word niet geaard, en de casing is in plastic. Dus er iets niets te aarden :)

Computers make very fast, very accurate mistakes.

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

W3ird_N3rd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 23:46:
[...]

Uiteraard niet, zelfs Sanyo maakt dat niet.

Voor batterijen zou ik persoonlijk als het goedkoop moet naar de Aldi of Ikea gaan (4xAA NiMH LSD voor 4 euro) of als je de beste wil Sanyo Eneloops voor ~2 euro/stuk. (bijvoorbeeld van onze bekende http://sk.nkon.nl/)

Die Ultrafires, tja, je weet het niet. Eén ding weet je zeker: er zit geen 3500mAh in.
Inderdaad, laat die Ultrafires links liggen en ga voor goede Eneloops of een variant daarvan. Die van IKEA schijnen het heel prima te doen vergeleken met de 'echte' eneloops. Minder keren op te laden (500x), maar dat is nog steeds heel veel voor huis-tuin-keuken gebruik. Let er wel op dat je de 'ready-to-use' versie neemt ipv de standaard NiMH's: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00240585/

[ Voor 7% gewijzigd door JPS op 01-02-2014 09:25 ]

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-11 21:55
W3ird_N3rd schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 00:25:
[...]
Normaal klaag ik ook helemaal niet dat het allemaal een beetje flimsy of sloppy is, maar de batterijen gaan er gewoon NIET in zonder het ding flink te modden. Dat is toch echt niet op de eerste rang willen zitten.
Hmmm, welke batterijen heb je geprobeerd?
Oplaadbare batterijen zijn iets langer dan gewone batterijen. Scheelt 2 mm ongeveer per batterij.
Maar ook onder de merken zelf zit verschil. Zo is een Duracell Plus batterij 50mm lang, maar een Varta Longlife 51mm lang.

Als je dan 4 batterijen in serie hebt kan het verschil van 2mm per batterij oplopen tot een totaal van 8mm 8)

Dus probeer er eens Duracells in te doen :P

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Er gaan 3 AAA (niet AA) batterijen in en duracell heb ik niet liggen. :P

En dan nog, dat veertje zit er juist o.a. omdat er minieme verschillen tussen batterijen kunnen zijn. En mijn batterijen zijn ook niet aso lang want verder passen ze overal in, en ik heb nog een paar verschillende getest.

Maar ik ga hem nu ook niet meer terugmodden, ben al blij dat het werkt.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:10
Iemand ervaring met een wifi USB Adapter?
Ik ben opzoek naar een wifi-n adapter voor in een oude laptop, die alleen wifi b/g ondersteunt maar middels zo'n usb adapter dus ook gebruik van 802.11n zou kunnen maken en dus ook hogere snelheden halen.

Zoiets bijvoorbeeld:
http://www.geekbuying.com...work-Lan-Card-318580.html

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-10 20:25
Ze zijn over het algemeen niet zo geweldig. Mijn TP-link adapter was twee euro duurder maar had een veel beter bereik. Als het puur is om verbinding te krijgen voldoen ze wel.

druk en typefouten voorbehouden

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Idd. En op 2,4Ghz gaat het nooit supergeweldig worden.

Dan zou ik eerder een 150mbps adaptertje nemen voor heel weinig geld (ipv 300mbps), of gewoon wat meer uitgeven en upgraden naar 5Ghz.

[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 02-02-2014 22:27 ]

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-11 22:22
dutchgio schreef op zondag 02 februari 2014 @ 19:44:
Iemand ervaring met een wifi USB Adapter?
Ik ben opzoek naar een wifi-n adapter voor in een oude laptop, die alleen wifi b/g ondersteunt maar middels zo'n usb adapter dus ook gebruik van 802.11n zou kunnen maken en dus ook hogere snelheden halen.

Zoiets bijvoorbeeld:
http://www.geekbuying.com...work-Lan-Card-318580.html
Een collega en ikzelf heb ik zeer goede ervaringen met deze: http://www.ebay.nl/itm/17..._trksid=p3984.m1423.l2649

Bereik is zeer goed! En simpel te installeren!

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• dutchgio
Bedankt voor de input tot dusver.
De adapter is voor de laptop van mijn zus, die zoals al genoemd alleen b/g standaard ondersteunt.

De router thuis staat alleen daarom nu nog op 2.4ghz b/g/n mixed, wat niet optimaal is. Het liefst zou ik inderdaad overschakelen naar 5Ghz, maar de router is geen simaltanous dual band waardoor het niet allebei tegelijk kan, en het is niet bekend of de dekking van 5Ghz voldoende is.

Qua 2.4Ghz is het hier nogal drukbevolkt; (te) veel wifi netwerken. Op 5Ghz zal dit ongetwijfeld minder zijn, maar het doel is wel om door het hele huis redelijk bereik te hebben.

Ook op de Hogeschool zal er met wifi adapter een snellere internetverbinding zijn, door de hogere maximumsnelheid, al haal je dat in theorie met wifi natuurlijk nooit.

Maar een 5Ghz compatibele adapter en vervolgens de router instellen op 5Ghz is dus de optimale oplossing?

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Cisco EPC3925 zeker?

Als het enige doel is om op N-only over te kunnen dan zou ik hem op N-only, 20Mhz zetten en een goedkoop 150mbps adaptertje in die laptop steken.

Of in plaats van USB.. Je kan kijken of haar laptop een mini-PCI(e) kaartje voor WiFi gebruikt. Die vervangen zal een aanzienlijk beter bereik opleveren vergeleken met een USB-adapter.

En ja, 5Ghz is natuurlijk het mooiste.. Als je al een apparaat hebt wat met 5Ghz overweg kan kan je natuurlijk nu al even 5Ghz instellen om even te testen hoe het bereik is. Maar zeker dingen als telefoons/tablets hebben helaas vrijwel nooit 5Ghz support, dus volledig overstappen blijft lastig.

[ Voor 31% gewijzigd door Mentalist op 03-02-2014 00:09 ]

• dutchgio
Cisco epc3925 ja. Niet al te best ding en heeft zo z'n issues, maar 60 euro uitgeven voor een 'echte' router is ook behoorlijk aan de prijs...
40Mhz werkt zoiezo niet goed op de Cisco, dus die staat nu al op 20.
En aangezien iedereen hier UPC heeft wordt naast het eigen signaal ook nog eens per modem 'Wifispots' uitgezonden. De 2.4Ghz band is dus nogal vol, en daarom leek me 5Ghz wel een optie. Omdat iedereen die cisco modem heeft en dus geen simaltanous dual-band zal dat niet zo veel gebruikt worden.
ik dacht juist dat 5Ghz ondersteuning gepaard ging met 802.11n ondersteuning. Maar dat is dus niet het geval.. Dan zou een simaltanous router wel uitkomst bieden.

Interne kaart vervangen is dan ook meteen weer een hele klus; ik ben niet zo technisch onderlegd en de bedoeling is om vooral een simpele en goedkope oplossing te bieden, waar ik dus bedacht om zo'n usb adapter in china te bestellen; mooi goedkoop ;)

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Hangt van de laptop af, een aparte WiFi kaart is vaak niet moeilijker te vervangen dan bijvoorbeeld het geheugen. (met een beetje geluk zit het zo onder een klepje) En ook de mini-PCI(e) kaartjes zijn voor een paar dollar op eBay e.d. te vinden. Maar dat verschilt dus per laptop.

300mbps hoef je iig geen geld aan uit te geven, je bent met 20Mhz namelijk sowieso beperkt tot 150mbps. (niet dat 2,4Ghz met 40Mhz überhaupt zo'n briljant idee is)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Vage shit, 2 orders gedaan. 1 pakket is later verzonden omdat artikel niet op voorraad was, is ruim een week later verzonden als pakket 1.
Nu is pakket 2 binnen en 1 niet......

• Frostbite
  • Laatst online: 03-11 20:32

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Grr via banggood.com op 15 januari 2 rubber hoesjes besteld voor ipod. Inmiddels 3-2 :
RCxxxxxxxxxCN 2014 Received by China Post Hangzhou NL 20140122 1056
RCxxxxxxxxxCN 2014 In Customs-Control warehouse Hangzhou NL 20140123 1730
RCxxxxxxxxxCN 2014 Export Customs Scan Shanghai NL 20140126 0214
Zou toch leuk zijn als ze het pakket ook daarwerkelijk in het vliegtuig gooien....

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Sc0rPi0N schreef op maandag 03 februari 2014 @ 10:32:
Grr via banggood.com op 15 januari 2 rubber hoesjes besteld voor ipod. Inmiddels 3-2 :

[...]

Zou toch leuk zijn als ze het pakket ook daarwerkelijk in het vliegtuig gooien....
Je weet dat het nu Chinees Nieuwjaar is en dat praktisch alles tot 7 januari stilligt? :X

• dutchgio
W3ird_N3rd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 01:05:
Hangt van de laptop af, een aparte WiFi kaart is vaak niet moeilijker te vervangen dan bijvoorbeeld het geheugen. (met een beetje geluk zit het zo onder een klepje) En ook de mini-PCI(e) kaartjes zijn voor een paar dollar op eBay e.d. te vinden. Maar dat verschilt dus per laptop.

300mbps hoef je iig geen geld aan uit te geven, je bent met 20Mhz namelijk sowieso beperkt tot 150mbps. (niet dat 2,4Ghz met 40Mhz überhaupt zo'n briljant idee is)
Zelf vervangen is echt geen optie :'(

Ik ga denk ik voor deze:
http://www.ahappydeal.com...e&utm_campaign=shareasale
Goedkoopste volgens Chinaprices.us en als het echt een TP-link is zit het wel goed.

Deze zou ook nog kunnen. Wel erg goedkoop dus mocht die TP link niets zijn dan is dit ook nog een optie.
http://www.ebay.nl/itm/17..._trksid=p3984.m1423.l2649

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-11 13:55
Hoe betrouwbaar zijn reviews van DX? Ik heb meerdere producten besteld met meer dan 10 reviews die allemaal 4,5 tot 5 ster waren en echt leken te zijn. Maar de producten zijn zeer slecht, doen niet wat ze beloven of zijn van een zeer lage kwaliteit. Komen niet overeen met wat mensen in reviews zeggen.

GoT, You have to love it!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Lisadr schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:09:
Hoe betrouwbaar zijn reviews van DX? Ik heb meerdere producten besteld met meer dan 10 reviews die allemaal 4,5 tot 5 ster waren en echt leken te zijn. Maar de producten zijn zeer slecht, doen niet wat ze beloven of zijn van een zeer lage kwaliteit. Komen niet overeen met wat mensen in reviews zeggen.
Aangezien je credit kan krijgen voor het schrijven van reviews, en het vrij gewoon is om personeel fake reviews te laten schrijven, zou ik zeggen niet betrouwbaar O-)

• Mastermind
Kenzi schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:03:
[...]

Aangezien je credit kan krijgen voor het schrijven van reviews, en het vrij gewoon is om personeel fake reviews te laten schrijven, zou ik zeggen niet betrouwbaar O-)
Van geen enkele Chinese webshop is dit inderdaad betrouwbaar. Je hebt er niks aan. Wat me ook opvalt is dat Russen gewoon hun review in het Russisch er neerzetten, vraag me af hoe dat er doorkomt. :?

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Tja in het verleden ook wel eens paarse ipod oordopjes gekocht op DX . Werden daar de hemel in geprezen. Het volumeknopje had geen functie, kwaliteit was echt flut en na een week lag dat knopje al uitelkaar.

Niet eens de moeite genomen om hem terug te sturen.

[ Voor 3% gewijzigd door Frostbite op 03-02-2014 13:07 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Mastermind schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:04:
[...]

Van geen enkele Chinese webshop is dit inderdaad betrouwbaar. Je hebt er niks aan. Wat me ook opvalt is dat Russen gewoon hun review in het Russisch er neerzetten, vraag me af hoe dat er doorkomt. :?
Rusland is een van de belangrijkste markten voor dit soort sites. Je moet eens weten hoeveel er door Russen gekocht wordt. En er werken aardig wat Russen in ShenZhen, zie regelmatig ook 'customer service agent - russian speaking' vacatures voorbij komen. :+

Reviews op Aliexpress en Taobao zijn wat dat betreft wel te vertrouwen gezien er geen ander motief achter zit en de reviews door de verkoper niet te verwijderen zijn (waar op DX de admins negatieve reviews gewoon weg kunnen halen).

Verwijderd

Lisadr schreef op maandag 03 februari 2014 @ 12:09:
Mijn review die negatief was is verwijderd. Ik had een zuignap om de telefoon aan de autoruit te bevestigen besteld, maar de zuignap werkt niet. Zelfs niet op een vlakke ruit.
Deze review is nooit goedgekeurd.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
[...]

De meeste klanten zijn Russisch. Wellicht hebben ze een goede vertaler of werkt Google translate goed genoeg.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• Lisadr
[...]

Koop al een paar jaar bij Aliexpress en tot nu toe komen de reviews aardig overeen met de werkelijkheid.

• Lisadr
Verwijderd schreef op maandag 03 februari 2014 @ 13:25:
[...]

Mijn review die negatief was is verwijderd. Ik had een zuignap om de telefoon aan de autoruit te bevestigen besteld, maar de zuignap werkt niet. Zelfs niet op een vlakke ruit.
Deze review is nooit goedgekeurd.
Daar heb je als koper niets aan, als ze negatieve reviews verwijderen.

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-11 17:25
tc982 schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 08:29:
[...]

Ergens logisch hé, een LED word niet geaard, en de casing is in plastic. Dus er iets niets te aarden :)
Als dat zo zou zijn dan zou er helemaal geen aarde draad in moeten zitten. Op de foto's die ik vond bungelde die gewoon rond in de behuizing, ook niet helemaal veilig.

Daarnaast is de behuizing van aluminium.

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-11 19:09
Ik ben van plan om een power bank te kopen en ik denk aan de Cager B030 (12500mAh) bij banggood omdat er over dat merk op dit forum redelijk positief wordt gepraat, alleen veel andere power banks met over even veel mAh kosten minder, alleen ik weet niet of ik die merken wel moet vertrouwen (in de zin qua bouwkwaliteit en of de beloofde mAh er ook daadwerkelijk in zit). Een ander probleem met de Cager B030 is dat hij op banggood nog niet te koop is, je kan hem alleen nog maar preorderen (terwijl hij op andere sites al wel te koop is :? ). Wat raden jullie me dan aan om te doen?

De Cager B030:
http://www.banggood.com/W...y-Power-Bank-p-64787.html

De andere powerbanks waar ik aan denk:
http://www.banggood.com/W...r-Power-Bank-p-49743.html
http://www.banggood.com/W...-Mobilephone-p-63371.html
http://www.banggood.com/1...-Smart-Phone-p-86094.html

steam: failsnail, Letterbox

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

markdm schreef op maandag 03 februari 2014 @ 17:11:
Ik ben van plan om een power bank te kopen en ik denk aan de Cager B030 (12500mAh) bij banggood omdat er over dat merk op dit forum redelijk positief wordt gepraat, alleen veel andere power banks met over even veel mAh kosten minder, alleen ik weet niet of ik die merken wel moet vertrouwen (in de zin qua bouwkwaliteit en of de beloofde mAh er ook daadwerkelijk in zit). Een ander probleem met de Cager B030 is dat hij op banggood nog niet te koop is, je kan hem alleen nog maar preorderen (terwijl hij op andere sites al wel te koop is :? ). Wat raden jullie me dan aan om te doen?

De Cager B030:
http://www.banggood.com/W...y-Power-Bank-p-64787.html

De andere powerbanks waar ik aan denk:
http://www.banggood.com/W...r-Power-Bank-p-49743.html
http://www.banggood.com/W...-Mobilephone-p-63371.html
http://www.banggood.com/1...-Smart-Phone-p-86094.html
Veel van dat soort powerbanks zijn 'universeel' dwz worden onder verschillende merken verkocht.

Ik heb zelf deze
http://www.aliexpress.com...msung-HTC/1567571136.html

Werkt perfect, is ook echt 10400mah en kwam zeer netjes & professioneel verpakt.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:35
Toevallig ben ik naar precies dezelfde op zoek en liep ik tegen hetzelfde aan.
Ik hou dit in de gaten.

• PKing83
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-11 19:55
Kenzi schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:23:
[...]

Je weet dat het nu Chinees Nieuwjaar is en dat praktisch alles tot 7 januari stilligt? :X
Alles plat tot 7 januari? Dat zal mooie economische cijfers opleveren dan O-)

• Mastermind
Ik ben van plan om een power bank te kopen en ik denk aan de Cager B030 (12500mAh) bij banggood omdat er over dat merk op dit forum redelijk positief wordt gepraat, alleen veel andere power banks met over even veel mAh kosten minder, alleen ik weet niet of ik die merken wel moet vertrouwen (in de zin qua bouwkwaliteit en of de beloofde mAh er ook daadwerkelijk in zit).
Wat je denk ik het best kunt doen is een DIY power bank kopen waar je zelf 18650 accu's in kan doen, bijvoorbeeld in deze kunnen er 5:
Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_274036_1.jpg

Kost €5,40.
Vervolgens zoek je er 5 betrouwbare 18650 accu's bij. Bij DX.com staat de werkelijke mAh er ook bij vermeld.
Zo heeft deze brinyte een werkelijke capaciteit van 2800mAh.
Dat geeft je een capaciteit van een echte 14000mAh :)
Je kunt natuurlijk zelf op zoek gaan naar 18650 batterijen (in laptop accu's zitten ze bijvoorbeeld ook).

• lutkeveld
Panasonic, Sanyo en Samsung maken hoge kwaliteit cellen. Op ebay kan je 18650 3300mah cellen scoren voor minder dan 10 euro per stuk, wel oppassen voor counterfeit spul

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

dutchgio schreef op maandag 03 februari 2014 @ 11:38:
[...]

Zelf vervangen is echt geen optie :'(

Ik ga denk ik voor deze:
http://www.ahappydeal.com...e&utm_campaign=shareasale
Goedkoopste volgens Chinaprices.us en als het echt een TP-link is zit het wel goed.

Deze zou ook nog kunnen. Wel erg goedkoop dus mocht die TP link niets zijn dan is dit ook nog een optie.
http://www.ebay.nl/itm/17..._trksid=p3984.m1423.l2649
Hij is net zo duur in Nederland. :D

pricewatch: TP-Link TL-WN725N

• gop1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-12-2024
De reviews op DX zijn inderdaad waardeloos, ik heb daar twee keer verschillende oordopjes gekocht die daar de hemel in worden geprezen, maar ze zijn zeer fragiel. Beide waren DOA bij mij.

Nu heb ik oordopjes van de action voor 5 euro en die zijn perfect!

• dutchgio
6,50 vs. 9.67 :9
Maar dan wel 3-4 weken wachten voor die 3 euro :+

• Mastermind
dutchgio schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 08:22:
[...]

6,50 vs. 9.67 :9
Maar dan wel 3-4 weken wachten voor die 3 euro :+
:Y :Y :Y

• markdm
Mastermind schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:20:
[...]

Wat je denk ik het best kunt doen is een DIY power bank kopen waar je zelf 18650 accu's in kan doen, bijvoorbeeld in deze kunnen er 5:
[afbeelding]

Kost €5,40.
Vervolgens zoek je er 5 betrouwbare 18650 accu's bij. Bij DX.com staat de werkelijke mAh er ook bij vermeld.
Zo heeft deze brinyte een werkelijke capaciteit van 2800mAh.
Dat geeft je een capaciteit van een echte 14000mAh :)
Je kunt natuurlijk zelf op zoek gaan naar 18650 batterijen (in laptop accu's zitten ze bijvoorbeeld ook).
Goed idee, ik heb nog nooit van zo'n soort power bank gehoord maar het is zeker het overwegen waard, alleen hierbij zijn de totale kosten wel 38 euro in tegenstelling tot de 21 voor de Cager of de 12 euro voor de ROMOSS (waar Kenzi op wees), alleen dan kijk ik wel even verder naar power banks.

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:25
Kijk ook eens bij Fasttech, zij hebben bijv. deze powerbank waar je 3 18650 cellen in kunt doen en ze hebben veel keuze uit lithium batterijen met vermelding van de echte capaciteit en goede reviews.

• Mastermind
markdm schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 09:30:
[...]

Goed idee, ik heb nog nooit van zo'n soort power bank gehoord maar het is zeker het overwegen waard, alleen hierbij zijn de totale kosten wel 38 euro in tegenstelling tot de 21 voor de Cager of de 12 euro voor de ROMOSS (waar Kenzi op wees), alleen dan kijk ik wel even verder naar power banks.
Ik heb alleen een voorbeeld van DX genoemd, maar je kunt vast wel 5 goede accu's voor 20 euro vinden op een van de vele webshops/ebay :)
Voordeel is ook als de batterijen af zijn je ze zo kunt vervangen.

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-11 09:19

Ttje

"We shall never surrender"

Vandaag deze SlimPort binnengekregen: http://www.ebay.nl/itm/19..._trksid=p3984.m1497.l2649

Krijg helaas geen beeld, HDMI kabel werkt sowieso (heb meerdere getest en gebruik hem ook voor de Xbox) en de SlimPort zelf weet ik niet, de micro USB aansluiting werkt wel...
Iemand enig idee?

• Frostbite

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Nou toevallig of niet maar gisteren pakketje binnengehad.
Tracking bleef steken in China.. (waarom heb ik dan 1 euro betaald :( )

Maar goed de hoesjes zijn binnen (stinken naar de petrolium) maar goed dat zal vanzelf wel weggaan.
Ttje schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 18:39:
Vandaag deze SlimPort binnengekregen: http://www.ebay.nl/itm/19..._trksid=p3984.m1497.l2649

Krijg helaas geen beeld, HDMI kabel werkt sowieso (heb meerdere getest en gebruik hem ook voor de Xbox) en de SlimPort zelf weet ik niet, de micro USB aansluiting werkt wel...
Iemand enig idee?
Probeer hem elders te testen en anders vraag je om een refund / nieuwe.

[ Voor 52% gewijzigd door Frostbite op 05-02-2014 11:52 ]

🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
BaZnGaNL schreef op zondag 02 februari 2014 @ 22:49:
[...]

Een collega en ikzelf heb ik zeer goede ervaringen met deze: http://www.ebay.nl/itm/17..._trksid=p3984.m1423.l2649

Bereik is zeer goed! En simpel te installeren!
Op jouw aanraden ook maar 1tje besteld.
Ben benieuwd, het is alleen voor internetten btw dus moet wel goed komen denk ik

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:24
lutkeveld schreef op maandag 03 februari 2014 @ 21:44:
Panasonic, Sanyo en Samsung maken hoge kwaliteit cellen. Op ebay kan je 18650 3300mah cellen scoren voor minder dan 10 euro per stuk, wel oppassen voor counterfeit spul
Dit inderdaad. Of een laptopaccu open slopen, daar zitten vaak ook nog wel een paar goeie in. Wel opletten dat je geen kortsluiting maakt bij het openmaken van de accu / loshalen van de cellen.

En powerbank zou ik bijv. de "ENB" pakken. Die is uitgebreid getest: http://lygte-info.dk/revi...202x18650%20enb%20UK.html (leuke site trouwens, heeft ook reviews van veel LED zaklampen en 18650 cellen).

http://dx.com/p/enb-micro...-1-5a-220016#.UvJlwvl5Mbg (nu niet op voorraad zie ik)

[ Voor 17% gewijzigd door ThinkPad op 05-02-2014 17:26 ]

• dmstr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09-11 15:30
Laat dat Chinees Nieuwjaar maar snel voorbij zijn, wil weer bestellen op Taobao!

• arjants
  • Niet online
dmstr schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 18:14:
Laat dat Chinees Nieuwjaar maar snel voorbij zijn, wil weer bestellen op Taobao!
Kreeg vanmiddag emails van fasttech dat mijn bestellingen verzonden zijn, dus het ziet er naar uit dat onze vrienden weer aan het werk zijn :9

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Verwijderd

Hallo iedereen!
21/01/14 18:00Order Shipment recorded
27/01/14 18:00Order dispatched
28/01/14 10:00Order departed on flight from origin

Ik heb een mobiel via Focalprice besteld op 13-01-14 en is shipped op 17-01-14. Hoelang duurt het meestal voor een pakketje aan te komen nadat hij op het vliegtuig is gestapt? Mijn mobiel heeft namelijk vanmorgen het loodje gelegd dus zit nu vol ongeduld en onwetenheid te wachten! Bedankt voor de hulp :)

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:00
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 20:33:
Hallo iedereen!
21/01/14 18:00Order Shipment recorded
27/01/14 18:00Order dispatched
28/01/14 10:00Order departed on flight from origin

Ik heb een mobiel via Focalprice besteld op 13-01-14 en is shipped op 17-01-14. Hoelang duurt het meestal voor een pakketje aan te komen nadat hij op het vliegtuig is gestapt? Mijn mobiel heeft namelijk vanmorgen het loodje gelegd dus zit nu vol ongeduld en onwetenheid te wachten! Bedankt voor de hulp :)
Lastig te zeggen. Ik heb gisteren een mobiel van Focalprice binnengekregen en mijn lijstje zag er zo uit;

04/01/14 18:00 Order Shipment recorded
10/01/14 18:00 Order dispatched
11/01/14 10:00 Order departed on flight from origin
24/01/14 13:33 Order departed from sorting hub
03/02/14 11:18 Order received into final destination country
04/02/14 19:55 Local mail tracking

Deze keer is het pakket verzonden met Sweden Post maar ook dat kan verschillen, de vorige kwam met BPost en die deed er zeker 45 dagen over en werd afgeleverd met de groeten van de douane :'(

Verwijderd

Tonger schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:01:
[...]

Lastig te zeggen. Ik heb gisteren een mobiel van Focalprice binnengekregen en mijn lijstje zag er zo uit;

04/01/14 18:00 Order Shipment recorded
10/01/14 18:00 Order dispatched
11/01/14 10:00 Order departed on flight from origin
24/01/14 13:33 Order departed from sorting hub
03/02/14 11:18 Order received into final destination country
04/02/14 19:55 Local mail tracking

Deze keer is het pakket verzonden met Sweden Post maar ook dat kan verschillen, de vorige kwam met BPost en die deed er zeker 45 dagen over en werd afgeleverd met de groeten van de douane :'(
Bedankt voor je reactie!
Mijn code eindigt op SE en volgensmij is dat ook Sweden Post. Dit is mijn eerste keer dat ik iets bestel uit china, is het 100% zeker dat je ook BTW aan de deur moet betalen of gebeurt het zo nu en dan weleens dat een bestelling geen kosten met zich meeneemt?

• Tonger
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:08:
[...]

Bedankt voor je reactie!
Mijn code eindigt op SE en volgensmij is dat ook Sweden Post. Dit is mijn eerste keer dat ik iets bestel uit china, is het 100% zeker dat je ook BTW aan de deur moet betalen of gebeurt het zo nu en dan weleens dat een bestelling geen kosten met zich meeneemt?
SE is inderdaad Sweden Post. Ik heb al heel wat bestellingen gedaan maar het is mij pas 1 keer gebeurt dat ik er uit gevist ben, in dit geval dus niet, op het pakje stond ''gift'' en de waarde die stond aangegeven was 10 dollar. De kans is dus heel groot dat je het pakketje zonder bijbetaling mag aannemen. Mocht je bij moeten betalen, dan gaat het meestal om een bedrag van 20-30 euro.

Verwijderd

Tonger schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:17:
[...]

SE is inderdaad Sweden Post. Ik heb al heel wat bestellingen gedaan maar het is mij pas 1 keer gebeurt dat ik er uit gevist ben, in dit geval dus niet, op het pakje stond ''gift'' en de waarde die stond aangegeven was 10 dollar. De kans is dus heel groot dat je het pakketje zonder bijbetaling mag aannemen. Mocht je bij moeten betalen, dan gaat het meestal om een bedrag van 20-30 euro.
Het bedrag is 145 euro, zetten ze automatisch gift op het pakje?

Nogmaals bedankt voor je reactie, ik ben nog een groentje op het gebied van bestellen uit het buitenland!

• Tonger
Verwijderd schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 21:38:
[...]

Het bedrag is 145 euro, zetten ze automatisch gift op het pakje?

Nogmaals bedankt voor je reactie, ik ben nog een groentje op het gebied van bestellen uit het buitenland!
Daar had ik inderdaad niet om gevraagd. Dat is trouwens geen reden om er niet tussenuit gehaald te worden, ze hebben ze bij de inklaring natuurlijk ook wel door dat er wel heel veel pakketjes geschonken worden uit China O-)

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Over een gift van 145 euro moet ook gewoon belasting worden betaald hoor. De grens bij giften is 45€

https://www.postnlpakkett...ket-ontvangen/buitenland/

Ik ben er echt elke keer tot nu toe nog uit gehaald als het een te hoge waarde had.. :) (5 keer)

[ Voor 21% gewijzigd door Pikoe op 06-02-2014 22:54 ]

Verwijderd

07/02/14 05:07Order departed from sorting hub
Yes alweer een stapje verder, hopelijk volgende week binnen :)

• Sniffert
  • Laatst online: 01-11 13:47
Ik heb een vraagje over de levertijden van DealExtreme. Ik heb hier al vaker bestellingen geplaatst en meestal kwam het pakketje wel binnen 2-3 weken binnen.

Echter, heb ik 13 januari een bestelling geplaatst welke op 17 januari is verstuurd en deze heb ik nog altijd niet binnen. Als ik het pakketje probeer te tracken via die website krijg ik "Success find: 0 items!". Normaal gesproken kan ik op deze website altijd wel een status zien.

Heeft een van jullie hier wellicht ervaring mee? Moet ik nog even afwachten of DX contacteren?

[ Voor 11% gewijzigd door Sniffert op 08-02-2014 11:05 ]

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

-tom-562

Oliesjeik

Nog 3 weekjes wachten en dan pas klagen.

Vaak bu'j te bang!

• Sniffert
  • Laatst online: 01-11 13:47
-tom-562 schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 11:08:
Nog 3 weekjes wachten en dan pas klagen.
Ja kan ik mee leven natuurlijk. Ik vind het alleen vreemd dat ik het pakketje niet kan tracken en dat mijn voorgaande levertijden veel korter waren.

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Sniffert schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 11:14:
[...]

Ja kan ik mee leven natuurlijk. Ik vind het alleen vreemd dat ik het pakketje niet kan tracken en dat mijn voorgaande levertijden veel korter waren.
Eind januari tot gisteren = Chinees Nieuwjaar. Dus er is een enorme backlog. Dus nog even paar weken geduld hebben.

• Hyp Hyper
Pikoe schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:51:
Over een gift van 145 euro moet ook gewoon belasting worden betaald hoor. De grens bij giften is 45€

https://www.postnlpakkett...ket-ontvangen/buitenland/

Ik ben er echt elke keer tot nu toe nog uit gehaald als het een te hoge waarde had.. :) (5 keer)
Toch vreemd. Niet telkens met UPS laten versturen?
Ik ben nog nooit gepakt met spullen uit China. (tablets, telefoons etc.) Wel verwacht ik één dezer dagen eens de klos te zijn aangezien de controles opgevoerd lijken te worden.

• lutkeveld
Tijdens het nieuwjaar iets besteld op Ebay, vandaag binnen gekregen

• markdm
Ik ben nog steeds op zoek naar een powerbank en heb nu een ROMOSS sense 4 in gedachten, alleen de xiaomi power bank (micharger) lijkt me ook heel goed, aangezien xiaomi een goed en betrouwbaar bedrijf is. Alleen weet iemand een plek waar je de xiaomi power bank kan kopen?
De power bank waar ik nu aan denk:
De power bank van xiaomi:
http://www.xiaomi.com/en/micharger

• Pamelala
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-10 16:55
Antelife heeft de xiaomi, maar is wel wat duurder.
http://www.antelife.com/o...gital-devices-silver.html

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-11 09:19

Ttje

"We shall never surrender"

Beetje jammer dit, horloge van focalprice 2 dagen binnengekregen. Gister om gedaan en het pinnetje waarmee de band aan het horloge zit is weg/afgebroken.

Edit: het gaat om deze horloge: http://www.focalprice.com...ather_Strap_Black_M..html

[ Voor 91% gewijzigd door Ttje op 11-02-2014 07:27 ]

• Hyp Hyper
Ttje schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 07:24:
Beetje jammer dit, horloge van focalprice 2 dagen binnengekregen. Gister om gedaan en het pinnetje waarmee de band aan het horloge zit is weg/afgebroken.

Edit: het gaat om deze horloge: http://www.focalprice.com...ather_Strap_Black_M..html
Bij goedkope Chinese horloges heb je standaard wel een setje pushpins en evt. een horlogereparatiesetje nodig.

• dutchgio
markdm schreef op zaterdag 08 februari 2014 @ 22:59:
Ik ben nog steeds op zoek naar een powerbank en heb nu een ROMOSS sense 4 in gedachten, alleen de xiaomi power bank (micharger) lijkt me ook heel goed, aangezien xiaomi een goed en betrouwbaar bedrijf is. Alleen weet iemand een plek waar je de xiaomi power bank kan kopen?
De power bank waar ik nu aan denk:
De power bank van xiaomi:
http://www.xiaomi.com/en/micharger
Buyincoins is officiele Xiami reseller en levert bijvoorbeeld de Xiaomi smartphones, maar heeft ook de powerbank in het assortiment.
Omdat het Xiaomi is, is het wel wat duurder:
http://www.ibuygou.com/p-...nk_10400mah-5728-usd.html

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

dutchgio schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 09:11:
[...]

Buyincoins is officiele Xiami reseller en levert bijvoorbeeld de Xiaomi smartphones, maar heeft ook de powerbank in het assortiment.
Omdat het Xiaomi is, is het wel wat duurder:
http://www.ibuygou.com/p-...nk_10400mah-5728-usd.html
Je hebt het over Buyincoins maar linkt naar ibuygou ? :? En er is geen officiele reseller, Mi wil alles in eigen hand houden. Zelfs in China zijn er geen officiele resellers.

Overigens is die power bank op de officiele site van Mi (het merk is Mi, Xiaomi zijn de telefoons) omgerekend $11.
Ze kopen ze vast in voor lagere prijs maar $14 marge voor die reseller is nice. 8)

• dutchgio
Kenzi schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 10:00:
[...]

Je hebt het over Buyincoins maar linkt naar ibuygou ? :? En er is geen officiele reseller, Mi wil alles in eigen hand houden. Zelfs in China zijn er geen officiele resellers.

Overigens is die power bank op de officiele site van Mi (het merk is Mi, Xiaomi zijn de telefoons) omgerekend $11.
Ze kopen ze vast in voor lagere prijs maar $14 marge voor die reseller is nice. 8)
Ik bedoelde ibuygou.. |:(

Geen officiele reseller dan, maar igg wel partner met Mi/Xiaomi.
Maar de prijs die je betaalt voor het merkje van Xiaomi is eigenlijk te hoog. De powerbanks van bijvoorbeeld Cager bieden dan meer 'bang-for-buck'.
Minstens 14 dollar marge is inderdaad goede handel.

• mitch187
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-11 14:01
Het bedrijf heet Xiaomi Tech en Ibuygou is slechts partner met een fansite ( Xiaomi.eu a.k.a. miuiandroid.com )

• Mastermind
Weet iemand ook een USB-lader die ook echt 2A output heeft op de USB poort, en geen 1A?
Ik heb verschillende geprobeerd, van een dollar tot 10 dollar, maar geen van allen geeft echt de geclaimde 2A.
Of ben ik dan echt gewezen op de Apple lader van 20 euro, want die geeft wel echt 2A.

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:35
De Philips USB laders die ze miogelijk nog bij de Action hebben. Output ; 2,1A, dubbele USB aansluiting. Euro of 4 per stuk. Heb er toen gelijk 5 gekocht.

• Mastermind
Klopt, maar ik viste net achter het net, en die komen helaas niet meer. Maar die dubbele aansluting geeft maar 1A per USB poort, dat is bij een soorgelijke adapter die ik heb ook zo. Ik wil eigenlijk net als bij de Apple iPad adapter 2A op 1 USB poort hebben.

Heeft toevallig iemand in China een echte 2A adapter gekocht en echt 2A geeft, en waar?

[ Voor 37% gewijzigd door Mastermind op 11-02-2014 13:13 ]

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Ik ga deze binnenkort proberen (is onderweg). De vorige is me doorgebrand (andere plug), dus nu wil ik, gezien de reviews deze even proberen:

http://dx.com/p/car-cigar...-for-ipod-dc-12-24v-48029

Verder zou ik als je echt betrouwbaar wil, gewoon even een telefoonshop inlopen en daar kijken bij de non-original adapters kijken. Ze moeten daar namelijk gewoon garantie leveren en je kunt weer inleveren/ruilen als hij niet voldoet.
De laatste autoadapter die ik daar weg had is nog steeds de betrouwbaarste.

• yassiro
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-11 18:30

• Terrz
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:18
Zelf al een tijdje ingebruik, doet het prima! Gebruikt i.c.m Galaxy S3 & Note2

Verwijderd

Tot hoelaat brengt de postbode pakketjes rond?
De mijne geeft nu aan:
12/02/14 19:55 Local mail tracking

Zou het vandaag nog aan kunnen komen?

• Tonger
Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:06:
De mijne geeft nu aan:
12/02/14 19:55 Local mail tracking

Zou het vandaag nog aan kunnen komen?
Twitter je tracking code even naar post.nl, dan krijg je een 3S nummer en kun je je pakje volgen via postpakketten.nl.

Verwijderd

Tonger schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:20:
[...]

Twitter je tracking code even naar post.nl, dan krijg je een 3S nummer en kun je je pakje volgen via postpakketten.nl.
Ze hebben nog geen nummer en het pakketje is nog niet langsgebracht, jammer hopelijk morgen!

Verwijderd

Ik denk dat het pakketje bij de douane ligt. Postnl heeft het nog niet ontvangen en zondag ga ik op vakantie. Helaas!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 10:45:
Ik denk dat het pakketje bij de douane ligt. Postnl heeft het nog niet ontvangen en zondag ga ik op vakantie. Helaas!
Pakketjes liggen nooit bij de douane. De inklaring wordt door de vervoerder (Postnl waarschijnlijk) gedaan. De douane krijgt alleen de documenten te zien.

Verwijderd

Kenzi schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 12:07:
[...]

Pakketjes liggen nooit bij de douane. De inklaring wordt door de vervoerder (Postnl waarschijnlijk) gedaan. De douane krijgt alleen de documenten te zien.
Bedankt voor je reactie! Ik heb al 3x een omnummering gevraagd bij postnl maar die was niet bekend. Hopelijk komt hij morgen nog binnen want postnl bezorgt bij ons van 10-12.

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Verwijderd schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 16:06:
Och, ik heb een tijdje terug om half tien een pakketje in ontvangst mogen nemen.... en dan bedoel ik niet in de ochtend.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

• anjaniki
  • Laatst online: 04-10 16:11
anjaniki schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 11:18:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede dashcam en heb net deze besteld bij estore009 (ebay) laat weten hoe die bevalt.
Inmiddels bovenstaande dashcam al een tijdje binnen en voor het geld is er momenteel niks beters te krijgen. Heb er zelf 52 dollar voor betaald op ebay maar zag dat hij inmiddels bij banggood voor 40 dollar te halen is. Er is inmiddels ook al een nieuwe versie (G1WH) met een 140 graden kijkhoek ipv 120.
Voordelen:
- X264 codec
- True 1080p (geen extrapolatie)
- Momenteel goedkoopste met Novatek NT96650 Processor icm Aptina AR0330 CMOS sensor.
Nadelen:
- Losse usb aansluiting waardoor de draad nog wel eens losschiet (makkelijk op te lossen)

• Glaxo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:28
Graag wil ik met jullie mijn ervaring delen van het kopen van een Olympus OM-D E-M1 systeemcamera en lens vannuit China. Besteld bij de site http://www.onestop-digital.com.

De prijzen verschillen aanzienlijk dus het is zeker de moeite waard hier een blik te werpen als je opzoek bent naar een nieuwe camera.

Het verzenden is gratis. En wordt verzonden via DHL. Wij hebben geen import belasting en andere extra kosten hoeven te betalen. Ze bieden een geld teruggave actie als je toch btw moet betalen aan de deur.
Overigens verwachtte ik dat bij gratis verzenden het lang zou duren, maar de bestelling was in 3 dagen in Nederland.

Alle prijzen die op onze website zijn vermeld inclusief GRATIS BEZORGING* en zijn inclusief BTW**. De prijzen die u ziet zijn dus de prijzen die u uiteindelijk moet betalen. Inclusief BTW. GEEN verborgen kosten. GEEN importkosten waar u zich druk om hoeft te maken. Voor overige details verwijzen wij u naar onze “FAQs” of “Algemene voorwaarden”.

Verwijderd

Mwoah, als ik zo kijk scheelt het een paar tientjes met lokale (spanje) webshops. Dan haal ik het liever hier. Als je een keer een garantie claim hebt, moet je het naar Hong Kong sturen, en dan ben je je voordeel al kwijt. Ik bestel geregeld wat uit china, maar wel altijd < 50 euro.

• unrealbe
  • Laatst online: 03-11 14:31
Iemand al eens kleren besteld via een chinese webshop? Vielt dit wat mee? Als er Medium staat is dat dan onze EU medium?

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
unrealbe schreef op maandag 17 februari 2014 @ 17:18:
Iemand al eens kleren besteld via een chinese webshop? Vielt dit wat mee? Als er Medium staat is dat dan onze EU medium?
Meestal staat er een maattabel bij. En het is de helft van de keren net een andere kleur.
XL in china is meestal gelijk aan M volgens mij.

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-11 23:39

mark-k

AKA markkNL

Pikoe schreef op maandag 17 februari 2014 @ 17:22:
[...]

Meestal staat er een maattabel bij. En het is de helft van de keren net een andere kleur.
XL in china is meestal gelijk aan M volgens mij.
Chinese kleding kun je echt niks van de maat maken, ik heb hier een 3xl shirt liggen dat te klein is voor mij (en normaal draag ik m/l). Ook de afmetingentabellen zit een tolerantie van 5cm aan. Het beste is om bij 1 te bestellen zodra je de juiste maat gevonden hebt. Ga niet meteen bij verschillende verkopers kopen als je een keer een goed passend shirt gehad hebt.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik heb ergens wat besteld en deze wordt nu verzonden via een Maleisische postdienst, Pos.com.my en heb tot dusver onderstaande tracking:

code:
1
2
3
17-Feb-2014 1509    Item arrived MPC PMIH (KLIA)    MPC PMIH (KLIA)
13-Feb-2014 1552    Item posted over the counter    MPC PMIH (KLIA)
11-Feb-2014 2010    Dispatch Pre-Alert 11/02/2014   MPC PMIH (KLIA)

Geen idee wat de update van vandaag, item arrived MPC PMIH (KLIA) inhoudt, misschien iemand die er iets over weet te vertellen?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:08
KLIA = Kuala Lumpur International Airport

MPC misschien mail package center?

Verwijderd

Hier zijn jullie spullen ahahahahahahahahahah 8)7

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=tPzRPga6uDg]

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Iemand heeft een zware dag gehad. :')

PVOutput☀️

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
als er iets verzonden wordt via SE(besteld op coolicool), swedish post dus, is dat dan zonder import taks eigenlijk?

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Het is een vervoersbedrijf, zodra het NL binnen komt neemt de binnenlandse postdienst (PostNL) het over, om de inklaring te doen. Je hebt neem ik aan wel besteld met de gedachte dat je moet betalen? Niet betalen = winst, wel betalen is ingecalculeerd, heb je dat niet gedaan zal het als verlies aanvoelen. :P

PVOutput☀️

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
maar als het via SE komt, is dat dan niet verzonden van in europa?

Ik heb de btw wel ingecalculeerd, maar geen is altijd leuker natuurlijk :)

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

Pagina: 1 ... 69 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]