Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Grapjas.Leo1010 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:24:
Vandaag toch de sprong genomen en een Hubsan H107L + accu's, etc besteld.
Hopelijk nog een beetje op tijd binnen voor Kerst
Met pasen kun je beter hopen.
druk en typefouten voorbehouden
Gaat dat nog veranderen of is dat de eindstatus?
Wie weet.... record redelijk recent was 7 dagen voor een telefoon bij een kennis.maartend schreef op donderdag 12 december 2013 @ 18:51:
[...]
Grapjas.
Met pasen kun je beter hopen.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Dat gaat nog veranderen als het aankomt in Nederland:hars73 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:16:
Iemand enig idee of en waar ik nog meer informatie zal zien van een pakket wat ik via Merimobiles ga ontvangen, verzonden via Singapore Post? Er staat nu vanaf 5 december "Despatched to overseas (Country code: NL)"
Status afgeleverd of douane kan ook nog; maar die staan nog niet op deze tracking (pakketje is vandaag aangekomen).23-11-2013 Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
28-11-2013 Despatched to overseas (Country code: NL)
11-12-2013 Arrived at overseas (Country code: NL)
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Die van mij staat al vanaf 23 november op: 'Despatched to overseas' ;p gaat lekker allemaalhars73 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 23:16:
Iemand enig idee of en waar ik nog meer informatie zal zien van een pakket wat ik via Merimobiles ga ontvangen, verzonden via Singapore Post? Er staat nu vanaf 5 december "Despatched to overseas (Country code: NL)"
Verwijderd
Mijn bestelling is in 2e gehakt, omdat een deel niet op voorraad was, eerste stond er bij deel 1 een normale code, maar nu staat er een code die begint met BLVS12..... , ik kan hier niets over terug vinden. 2e deel is inmiddels ook verstuurd maar daar staat gewoon een CN code bij.
Heeft iemand al eens een BLVS code gehad? of weet iemand wat dat betekend?
Dit is een BPost E-shipper code; T&T werkt tot in België:Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:26:
Ik heb een vreemde tracking code van dealextreme.
Mijn bestelling is in 2e gehakt, omdat een deel niet op voorraad was, eerste stond er bij deel 1 een normale code, maar nu staat er een code die begint met BLVS12..... , ik kan hier niets over terug vinden. 2e deel is inmiddels ook verstuurd maar daar staat gewoon een CN code bij.
Heeft iemand al eens een BLVS code gehad? of weet iemand wat dat betekend?
http://www.bpostinternati...pper/track_and_trace.html
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Verwijderd
10-12-2013 13:00:00 Uw pakket is ingechecked voor transport per vliegtuig.
10-12-2013 00:01:00 Uw pakket heeft het magazijn van de e-tailer verlaten en is op weg naar de luchthaven.
09-12-2013 09:28:20 Uw bestelling is ingepakt en klaar om naar u verstuurd te worden
Geen idee waar het nu verder is, maar ik kan het iig in de gaten houden.
Bedankt RobertowNL
Je kan beter niet kijken naar die zaken. Ze zijnVerwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 10:48:
Ha dat werkt idd:
10-12-2013 13:00:00 Uw pakket is ingechecked voor transport per vliegtuig.
10-12-2013 00:01:00 Uw pakket heeft het magazijn van de e-tailer verlaten en is op weg naar de luchthaven.
09-12-2013 09:28:20 Uw bestelling is ingepakt en klaar om naar u verstuurd te worden
Geen idee waar het nu verder is, maar ik kan het iig in de gaten houden.
Bedankt RobertowNL
A) Nooit up-to-date
Ik heb al pakjes binnengehad die volgens de tracking nog in China zitten en ik heb er al gehad die pas twee weken na delivery zijn binnengekomen. Vergeet die tracking en wacht geduldig af, je zal blij verrast zijn wanneer de postbode langskomt
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Verwijderd
Ik wacht rustig af als het er maar voor de kerst is.
Laatste tijd schijnen accu's nogal een thema binnen de vervoerswereld te zijn, met name Lion.Leo1010 schreef op donderdag 12 december 2013 @ 15:24:
Vandaag toch de sprong genomen en een Hubsan H107L + accu's, etc besteld.
Hopelijk nog een beetje op tijd binnen voor Kerst
Het schijnt dat div. of alle airways, ze niet willen of mogen vervoeren ; ontploffingsgevaar.
Van alle bij div. leveranciers bestelde accu's , zelfs normale batterijen, niets aangekomen; bestellingen uit Sept. en Okt.
Ondertussen wel van alle mijn betaling terug.
Dus; succes, misschien glippen ze er door.
Ja hier ook sinds 29 november:Ealjebij schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 09:05:
[...]
Die van mij staat al vanaf 23 november op: 'Despatched to overseas' ;p gaat lekker allemaal
Status Date Status Description
25-11-2013 Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
29-11-2013 Despatched to overseas (Country code: NL)
Duurt lang
Als je de laatste paar pagina's had gelezen is dit allang besproken.adriv65 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:30:
[...]
Laatste tijd schijnen accu's nogal een thema binnen de vervoerswereld te zijn, met name Lion.
Het schijnt dat div. of alle airways, ze niet willen of mogen vervoeren ; ontploffingsgevaar.
Van alle bij div. leveranciers bestelde accu's , zelfs normale batterijen, niets aangekomen; bestellingen uit Sept. en Okt.
Ondertussen wel van alle mijn betaling terug.
Al sinds begin 2013 zijn er nieuwe regels omtrent het verzenden van batterijen.
Ze mogen nog steeds verzonden worden maar de documentatie en verpakking worden strenger gecontroleerd, zeker sinds oktober. (oa. omdat er nieuwe scanners in gebruik zijn genomen)
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Expres daarom ook apparte bestellingen van gemaakt. + Banggood maakte van de accu + kabeltjes bestelling ook nog eens twee pakketjes.adriv65 schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:30:
Ja, gewoon de juiste verpakking / documentatie gebruikenRobertowNL schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:37:
Hier ook een accu van Banggood binnen afgelopen week, gewoon met Chinapost dus wellicht hebben ze weer een manier om er het een en ander door te krijgen.
Er is geen verbod ofzo op batterijen.........alleen strengere regels waar webshops zich vroeger niet druk overmaakten.
Zelf had ik deze een tijdje terug al voor een vriendin aangeschaft en die was er zeer te spreken over.
Voor mezelf dus pas geleden ook besteld en deze kwam van de week binnen. Heb een test uitgevoerd op de batterijen zelf aangezien de geclaimed waarde altijd gaat over wat er aan batterijen in zit.
Conversieverliezen e.d dus niet meegenomen.
Er word 15000 geclaimed en uit de 1A load test is gekomen: 14453mAh
Nu heeft mijn hobbycharger een kleine afwijking naar beneden qua voltage en stopt dus al eerder met ontladen. (Moet stoppen bij 3,0V, batterijen zijn dan nog 3,1V) dus uiteindelijke capaciteit ligt nog iets hoger.
Hoe dan ook ligt dit ook al zeer dicht tegen de beloofde 15000.
Helaas is de prijs bij banggood van 32,99$ naar 39,99$ gegaan (mogelijk ivm duurdere shipping costs doordat er lithium batterijen inzitten), maar verder is het dus een zeer degelijke powerbank!
Blijkbaar is de waarde van de inhoud en de inhoud zelf niet duidelijk en sturen ze mij eerst een brief op waarin ik moet gaan aangeven wat de waarde en de inhoud is. Anders krijg ik mijn bestelling niet.
Het is overigens om een telefoontje van $97,57 en de brief van PostNL heb ik nog niet ontvangen, enkel via de Twitter gehoord hoe en wat.
Iemand al eerder ervaring gehad met zoiets?
[ Voor 14% gewijzigd door Dynaw op 13-12-2013 16:33 ]
Je krijgt een brief en die moet je ingevuld weer terug sturen. Dan zal je inklaringskosten en belasting moeten betalen. Dat zal zo'n 28€ zijn.Chris_L schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 16:31:
Mijn bestelling van Pandawill is inmiddels in Nederland. Via de Twitter van PostNL (@PostNL) van een track&trace code voorzien. Maar!
Blijkbaar is de waarde van de inhoud en de inhoud zelf niet duidelijk en sturen ze mij eerst een brief op waarin ik moet gaan aangeven wat de waarde en de inhoud is. Anders krijg ik mijn bestelling niet.
Het is overigens om een telefoontje van $97,57 en de brief van PostNL heb ik nog niet ontvangen, enkel via de Twitter gehoord hoe en wat.
Iemand al eerder ervaring gehad met zoiets?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er eigenlijk al niet meer op gerekend had, ook gezien andere negatieve ervaringen op internet (zie google) met focalprice, maar uiteindelijk komt het toch nog goed lijkt het. Vooralsnog geen reden om focalprice.com op mijn persoonlijke zwarte lijst te zetten.
Wat voor record? In elk geval niet de snelste en ook niet de langzaamste.franklee schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 14:29:
Ik denk dat ik nu een record te pakken heb...
Ik heb een onderdeel besteld uit China via eBay, en heb van de verkoper een trackingnummer gekregen, deze openen in eBay resulteert in een nieuw scherm met daarbij hetzelfde venster opnieuw.
Het gaat om een code van 9 cijfers, zou TNT express moeten zijn volgens diverse websites maar daar vind ik niks. Nu is het niet erg dat ik al 2 weken niets vind op die code, het komt vanzelf wel een keer, maar vind het wel storend dat als er een trackingnummer wordt uitgegeven het niet duidelijk is met welk postbedrijf dat verzonden is en dat het niet traceerbaar is.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Via onder andere HongKongPost gaat alles op de bulk, 'pallet' niet vol = niet verzenden en wachten tot deze dat wel is.
Ach, voor een echte 'el cheapo' NLer maakt dat niet uit. GRATIS!!! ipv 30 dollar verzendkosten x) Dan maar wat langer wachten op hebben dingetjes.
02-12-2013 Information Received (This is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated Registered Article)
05-12-2013 Despatched to overseas (Country code: NL)
15-12-2013 Arrived at overseas (Country code: NL)
Ben blij dat ik net op tijd een dispute heb geopend en niet op hem hoef te vertrouwen.
Je kan daar trouwens amper een dispuut openen indien niet een bepaalde termijn is verstreken. Dus dreigen met negatieve reviews...Pikoe schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:11:
Een verkoper op Aliexpress is van mening dat ik te ongeduldig ben nu ik een dispute heb geopend voor een pakket dat begin oktober is besteld.
Ben blij dat ik net op tijd een dispute heb geopend en niet op hem hoef te vertrouwen.
Verwijderd
Inderdaad echt een topding voor die prijs, ik heb 'm nu al een paar mnd, laadt mijn iPhone 5 zo'n 7-8 keer volledig op. Jammer van de prijsverhoging, maar voor een dergelijk vermogen betaal je hier al gauw het 3-dubbele.johnnydoe schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:42:
Tijdje geleden werd er hier gesproken over powerbanks, waaronder de cager b030
Zelf had ik deze een tijdje terug al voor een vriendin aangeschaft en die was er zeer te spreken over.
Voor mezelf dus pas geleden ook besteld en deze kwam van de week binnen. Heb een test uitgevoerd op de batterijen zelf aangezien de geclaimed waarde altijd gaat over wat er aan batterijen in zit.
Conversieverliezen e.d dus niet meegenomen.
Er word 15000 geclaimed en uit de 1A load test is gekomen: 14453mAh
Nu heeft mijn hobbycharger een kleine afwijking naar beneden qua voltage en stopt dus al eerder met ontladen. (Moet stoppen bij 3,0V, batterijen zijn dan nog 3,1V) dus uiteindelijke capaciteit ligt nog iets hoger.
Hoe dan ook ligt dit ook al zeer dicht tegen de beloofde 15000.
Helaas is de prijs bij banggood van 32,99$ naar 39,99$ gegaan (mogelijk ivm duurdere shipping costs doordat er lithium batterijen inzitten), maar verder is het dus een zeer degelijke powerbank!
Het rare is dat je een waarschuwing krijgt dat je een dispute opent voordat de verzendtermijn is afgelopen. Maar als je een dispute open nadat de verzendtermijn is afgelopen heeft de verkoper zijn geld altc982 schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:17:
[...]
Je kan daar trouwens amper een dispuut openen indien niet een bepaalde termijn is verstreken. Dus dreigen met negatieve reviews...

Ik heb vrij weinig behoefte de dispute nu meteen aan aliexpress door te schuiven, dus ik laat hem over 2 weken automatisch escaleren als ik nog niets heb. (al 6 weken geen update qua tracking)
Pas als jij hebt aangegeven op de site dat je het item hebt ontvangen krijgt de verkoper zijn geld volgens mij.Pikoe schreef op maandag 16 december 2013 @ 12:47:
[...]
Het rare is dat je een waarschuwing krijgt dat je een dispute opent voordat de verzendtermijn is afgelopen. Maar als je een dispute open nadat de verzendtermijn is afgelopen heeft de verkoper zijn geld al
Heb wel eens een bericht van een verkoper gehad die zag bij tracktrace van China post dat ik het pakje had ontvangen en het nog niet op de site had doorgegeven hij wou ook zijn geld beuren.
heb het toen ook meteen gedaan.
Ik kreeg dit bericht van ali express:aart44 schreef op maandag 16 december 2013 @ 16:44:
[...]
Pas als jij hebt aangegeven op de site dat je het item hebt ontvangen krijgt de verkoper zijn geld volgens mij.
Heb wel eens een bericht van een verkoper gehad die zag bij tracktrace van China post dat ik het pakje had ontvangen en het nog niet op de site had doorgegeven hij wou ook zijn geld beuren.
heb het toen ook meteen gedaan.
De uiterlijke datum van aankomst was dus 2013.12.18 19:05. En bij het aanmaken van de dispute kreeg ik een melding dat die datum nog niet verstreken was.Please Confirm Delivery for Order No. 60264xxxxxxxx
Dear Luuk,
Your order No. 60264xxxxxxxx has been shipped.
If you have received your full order in satisfactory condition, please Confirm Order Received.
If you haven´t received your items or are not satisfied with the items you received, please contact the seller to extend your product receipt time or resolve the issue.Otherwise, you can Open Dispute before 2013.12.18 19:05. If you do not open a dispute within this time AliExpress will consider the order to be satisfactory and will finalize the order process.
As of the 1st of January, 2014, the regulations of the International Air Transport Association (IATA) will change regarding lithium batteries.
From that date onwards, some lithium batteries or combinations of batteries will be considered "dangerous goods" and cannot be shipped .
To avoid disappointment and inconvenience, be sure to check your product specifications carefully against the restrictions summarised below before you purchase . This information will also be published as an FAQ on our website.
LITHIUM BATTERIES
IMPORTANT! As you may know, there is a risk of certain lithium batteries catching fire. New regulations of the International Air Transport Association (IATA) in effect as of 1st January 2014 restrict the shipment of certain specific types of lithium batteries, which are considered "dangerous goods" - which we do not handle. Although not all lithium batteries are affected by these regulations, be sure to check your product specifications carefully against the restrictions below.
In general, lithium ion batteries with laptops, cameras, mobile phones and similar products will be limited to one battery in the product and one spare battery. But don't rely on that rule of thumb; it's important to check the specifics of the battery or batteries you want to ship - before you purchase the product.
NEW IATA RESTRICTIONS FROM 1.1.2014:
The restrictions are based on the "Wh" value. "Wh" means Watt hours.
The following batteries cannot be shipped:
LITHIUM ION BATTERIES with
over 2.7 Wh and less than 100 Wh per battery and more than two batteries per box, OR
over 2.7 Wh and less than 100 Wh per battery and more than 8 cells per package.
LITHIUM METAL BATTERIES with
over 0.3g lithium and less than 1g lithium per battery and more than two batteries per box, OR
over 0.3g lithium and less than 1g lithium per battery and no more than 8 cells per box.
HOW TO CALCULATE WH VALUE
mAh = milliamps
V = volts
mAh/1000 x V = WH
OTHER RESTRICTIONS AND LIMITATIONS:
We will not ship any lithium batteries (ion or metal type) which are confirmed or suspected to be defective or damaged.
We will screen the batteries in all electronic items at our export facility and will not be able to ship any items to you that fall into the above categories. That may mean that the product has to be returned to the merchant or disposed of. If a prohibited battery is packed with other items, it might be possible for us to remove it and ship you the other items in the package.
More information is contained on these restrictions at http://www.iata.org/whatw...es/lithium-batteries.aspx
Dat stukje is van toepassing op Borderlinx en niet zozeer op shipping vanuit China. De rest van de post overigens wel.nietmachine48 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 06:40:
OTHER RESTRICTIONS AND LIMITATIONS:
We will not ship any lithium batteries (ion or metal type) which are confirmed or suspected to be defective or damaged.
We will screen the batteries in all electronic items at our export facility and will not be able to ship any items to you that fall into the above categories. That may mean that the product has to be returned to the merchant or disposed of. If a prohibited battery is packed with other items, it might be possible for us to remove it and ship you the other items in the package.
More information is contained on these restrictions at http://www.iata.org/whatw...es/lithium-batteries.aspx
Verwijderd
Misschien je geld terugclaimen bij VISA/Mastercard en de volgende keer AliExpress vermijdenPikoe schreef op maandag 16 december 2013 @ 17:26:
[...]
Ik kreeg dit bericht van ali express:
[...]
De uiterlijke datum van aankomst was dus 2013.12.18 19:05. En bij het aanmaken van de dispute kreeg ik een melding dat die datum nog niet verstreken was.

Ik had zo'n lasershowprul gekocht en een vriend van mij had hem de hele avond laten aan staan. Valt hij na een uur of wat ineens uit... Geen idee wat ermee is. Trek de stekker eruit en weer erin. Gaat weer aan. Gaat weer uit. Stekker er weer uit, aaaaah heet! Blijkt dat adapterding dus helemaal gesmolten.
Zojuist even aan de labvoeding gehangen om te kijken of die laser wel onder de 1 ampère blijft als hij draait (adapter was 1A), en hij blijft mooi op maximaal een half ampère.
Nogmaals een waarschuwing dus, als je er geen fuck voor betaald hebt; dat spul fikt gewoon.
Nu een vervolgvraag, waar haal ik betrouwbare adapters vandaan? Want ik ga hier in huis eens overal de goedkope zooi vervangen...
[ Voor 4% gewijzigd door Verstekbakker op 19-12-2013 02:56 ]
Ik heb hier nog n stuk of 300 12V, 0.83A adapters liggen, UL, CE, FCC en TÜV gekeurd, maar ik weet niet naar wat je op zoek bent?Verstekbakker schreef op donderdag 19 december 2013 @ 02:56:
Nou dat Chinese spul is toch niet zo heel veilig...
Ik had zo'n lasershowprul gekocht en een vriend van mij had hem de hele avond laten aan staan. Valt hij na een uur of wat ineens uit... Geen idee wat ermee is. Trek de stekker eruit en weer erin. Gaat weer aan. Gaat weer uit. Stekker er weer uit, aaaaah heet! Blijkt dat adapterding dus helemaal gesmolten.
Zojuist even aan de labvoeding gehangen om te kijken of die laser wel onder de 1 ampère blijft als hij draait (adapter was 1A), en hij blijft mooi op maximaal een half ampère.
Nogmaals een waarschuwing dus, als je er geen fuck voor betaald hebt; dat spul fikt gewoon.
Nu een vervolgvraag, waar haal ik betrouwbare adapters vandaan? Want ik ga hier in huis eens overal de goedkope zooi vervangen...
de meeste van die keurmerken zeggen niet zoveel aangezien er geen echte kwaliteitscontrole plaats vind. CE en TUV wordt (ten onrechte) overal op geplakt, ook op rommel uit China.Verstekbakker schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:19:
300!? Teringjantje, wat moet je daar nou mee? En hoe kom je eraan? Die keurmerken zijn belangrijk dus.

40% korting bij Buyincoins op het beste kleine zaklampje wat je ooit kan kopen. Komt uit op $4,79
http://www.buyincoins.com/item/9198.html
dan zal zonder de korting banggood goedkoper zijnLeo1010 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:37:
[afbeelding]
40% korting bij Buyincoins op het beste kleine zaklampje wat je ooit kan kopen. Komt uit op $4,79
http://www.banggood.com/U...D-Flashlight-p-89411.html
en met lader en batterijen bij:
http://www.banggood.com/W...ttery+charge-p-44268.html
Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
ik kan zeggen dat dat lampje van banggood een pak licht geeft!Tsurany schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:12:
Met <500 lumen verlicht je toch helemaal niks?
te straf om in te kijken zelfs
Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999
twee maand, ongeveer, geleden bij everbuying 3 lampen gekocht, zonder batterij.
gisteren 1 bubble enveloppe in de bus met 1 lampje...
straks maar eens een mailtje sturen...
http://www.banggood.com/C...ght-1x14500-p-907006.htmlLeo1010 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:37:
[afbeelding]
Wat is het verschil met deze flashlight? Heeft 600 lumen en kost $4,59
Weet iemand hoe ik in contact kan komen met Aliexpress?
GoT, You have to love it!
Verstekbakker schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:19:
300!? Teringjantje, wat moet je daar nou mee? En hoe kom je eraan? Die keurmerken zijn belangrijk dus.
Die die ik heb komen van apparaten af die bij t bedrijf waar ik werk in een bussysteem gebouwd worden voor hun stroomvoorziening, die adapters waren dus over. Deze adapters zijn dus ook echt getest volgens de regelgevingen van de keurmerken.Kenzi schreef op donderdag 19 december 2013 @ 12:02:
[...]
de meeste van die keurmerken zeggen niet zoveel aangezien er geen echte kwaliteitscontrole plaats vind. CE en TUV wordt (ten onrechte) overal op geplakt, ook op rommel uit China.
Het gaat om adapters van Group West, codering TRC-12-0830-LTX, met wereldstekkers.
Ze werden anders gewoon bij het grofvuil gegooid op t werk, dus nu kan ik er nog n paar euro aan overhouden.Verstekbakker schreef op donderdag 19 december 2013 @ 09:19:
De keurmerken zijn inderdaad wel een teken van kwaliteit. Vooral de UL keuring van de USA schijnt nogal een PITA te zijn soms om doorheen te komen, maar als dat er niet op staat wordt meteen alles stilgelegd. Hebben een keer gehad dat we het stickertje waren vergeten op 5 voedingen, hele fabriek stil. Kom er iemand met een velletje stickers op t vliegtuig naar de Verenigde Staten.

Dat werkt helaas niet en kan alleen voor Alibaba en niet Aliexpress. Ze verwijzen je naar de dispute pagina van je order.
http://www.aliexpress.com/help/home.html#centerLisadr schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 02:29:
[...]
Dat werkt helaas niet en kan alleen voor Alibaba en niet Aliexpress. Ze verwijzen je naar de dispute pagina van je order.
Alibaba en Aliexpress zijn van dezelfde eigenaar maar op die pagina kan je alle hulp vinden die je nodig hebt.
Maar hoezo ben je 'opgelicht' ? Niet gekregen wat je bestelde?
Een aantal dingen besteld, de helft niet ontvangen. Contact gehad met de seller (waar ik vaker iets had besteld met positieve ervaring) en hij bood zijn excuses en vroeg of ik a.u.b. geen dispute wilden openen en dat ik ze zou krijgen bij mijn volgende bestelling.Kenzi schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 03:27:
[...]
http://www.aliexpress.com/help/home.html#center
Alibaba en Aliexpress zijn van dezelfde eigenaar maar op die pagina kan je alle hulp vinden die je nodig hebt.
Maar hoezo ben je 'opgelicht' ? Niet gekregen wat je bestelde?
Paar weken later nieuwe dingen besteld en levertijd 39 dagen. Na 25 dagen liet de track code zien dat het nog steeds in China was. Seller zei dat het verzonden was, maar dat het druk is met China mail. Extended delivery aangevraagd, maar seller heeft dit niet geaccepteerd.
5 dagen voor de deadline een dispute geopend en dit is door Aliexpress gesloten omdat de seller nog enkele dagen gehad. Na 5 dagen kreeg de seller autmatisch zijn geld en ik heb geen product ontvangen.
Deadline was 20 november en na 1 maand heb ik nog steeds niets ontvangen en reageert de seller al een maand op geen enkele bericht. Feedback met 1 ster achtergelaten, maar Aliexpress werkt zo dat slechte reviews niet altijd vertoont worden.
Nu zit ik zonder geld en zonder producten.
Het is nu voor mijn onmogelijk om contact op te nemen met Aliexpress. Ik heb meerdere keren een algemene bericht gestuurd, maar krijg geen enkele reactie. Er is geen live chat of telefoon nr zover ik kan vinden. Via hun "Complaint Center" keuzemenu wordt je doorgestuurd naar open dispute, wat niet meer kan.
Het gaat om een A5 brochure houder van acryl/doorzichtig plastic. Ik zoek daarvan een variant met 3 niveaus/bakjes, trapsgewijs.
Hier een plaatje van wat ik bedoel

Ik heb al bij vele gezocht maar kom eigenlijk alleen maar uit bij alibaba.com en dan moet ik rechtstreeks bij de fabriek bestellen met minimaal 100 stuks.
Ik wil er eerder maximaal 20 stuks en dan voor een zo laag mogelijke prijs uiteraard.
Mogelijk zijn er ook aanbieders in NL, maar eigenlijk alle die ik zie, zitten al snel boven de 6 Euro/stuk en dat is me iets te veel.
Weten jullie nog een webshop waar ik ze kan bestellen?
Heb op ebay even gezocht naar '3 tier brochure holder', maar dat gaf helaas alleen te dure opties, en eentje die betaalbaar was maar niet naar NL verzend.Get!em schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:18:
Ik kom er even niet uit. Heb al vele malen in china besteld bij de vele webshops, maar ik wil nu wat hebben wat blijkbaar niet makkelijk is, en aan de andere kant juist wel een typisch product is wat ik daar zou verwachten.
Het gaat om een A5 brochure houder van acryl/doorzichtig plastic. Ik zoek daarvan een variant met 3 niveaus/bakjes, trapsgewijs.
[afbeelding]
Ik heb al bij vele gezocht maar kom eigenlijk alleen maar uit bij alibaba.com en dan moet ik rechtstreeks bij de fabriek bestellen met minimaal 100 stuks.
Ik wil er eerder maximaal 20 stuks en dan voor een zo laag mogelijke prijs uiteraard.
Mogelijk zijn er ook aanbieders in NL, maar eigenlijk alle die ik zie, zitten al snel boven de 6 Euro/stuk en dat is me iets te veel.
Je zou zeggen dat die dingen toch wel simpel te krijgen moeten zijn hier, zie ze overal staan.
20 stuks is veelste weinig om de machines aan te slingeren, en voorraad houden doen ze niet echt aan hier dus ik denk dat je niet echt gaat slagen in China.Get!em schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:18:
Ik kom er even niet uit. Heb al vele malen in china besteld bij de vele webshops, maar ik wil nu wat hebben wat blijkbaar niet makkelijk is, en aan de andere kant juist wel een typisch product is wat ik daar zou verwachten.
[afbeelding]
ongeveer 3,6 euroGet!em schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 11:18:
[afbeelding]
http://www.benl.ebay.be/i...ash=item53f7ec8805&_uhb=1
Verwijderd
Die dingen zijn gewoon duur, er worden ook geen miljoenen van gemaakt. 6 euro is een nette prijs, en je gaat -denk ik- ze ook niet goedkoper vinden. Daarnaast zal 20 van die dingen de shipping vanuit china best duur maken.[b][message=41455460,noline]...
Mogelijk zijn er ook aanbieders in NL, maar eigenlijk alle die ik zie, zitten al snel boven de 6 Euro/stuk en dat is me iets te veel....
FocalPrice had ze gisteren nog welJapie.G schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:34:
wilde ff wat iphone compatible laadkabeltjes bestellen bij DX, maar ik zie ze niet meer? Wat doe ik fout?
Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]
Het lijkt ook een nette prijs te zijn. Het is echter voor een vrijwilligersorganisatie en dus is elke euro 1 te veelVerwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:03:
[...]
Die dingen zijn gewoon duur, er worden ook geen miljoenen van gemaakt. 6 euro is een nette prijs, en je gaat -denk ik- ze ook niet goedkoper vinden. Daarnaast zal 20 van die dingen de shipping vanuit china best duur maken.
bekijk mijn link uit vorig bericht, 25 stuks aan 3,6 euro/stuk(verzending inbegrepen)Get!em schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:24:
[...]
Het lijkt ook een nette prijs te zijn. Het is echter voor een vrijwilligersorganisatie en dus is elke euro 1 te veel, dus vandaar mijn zoektocht.
hier nogmaals de link
Ik heb de deze gekocht ( link : http://www.everbuying.com/product474981.html ) die zijn iOS 7 compatible, dus geen meldingen dat het geen orgineel accesoire is, en je kan er ineens oude en andere toestellen mee opladen. Ik heb er zo een 3 tal die ik aan laders in het huis heb rondhangen. Perfect voor mijn telefoon, bluetooth speaker, ipod van de kids en ereader. Een aanrader!Japie.G schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:34:
wilde ff wat iphone compatible laadkabeltjes bestellen bij DX, maar ik zie ze niet meer? Wat doe ik fout?
Hij zocht 3-tiered brochure houders, geen 1-tier A5 leaflet houdertim007 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:35:
[...]
bekijk mijn link uit vorig bericht, 25 stuks aan 3,6 euro/stuk(verzending inbegrepen)
hier nogmaals de link
Wanneer heb je besteld? Ik kreeg gisteren 2 dingen binnen uit china, 1 via honkong post dat ik 12 november had besteld en 6 november via China Air mail. Met de kerst is het top drukte! Zelfde als rond chinees oud en nieuw.Lisadr schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:53:
[...]
Een aantal dingen besteld, de helft niet ontvangen. Contact gehad met de seller (waar ik vaker iets had besteld met positieve ervaring) en hij bood zijn excuses en vroeg of ik a.u.b. geen dispute wilden openen en dat ik ze zou krijgen bij mijn volgende bestelling.
Paar weken later nieuwe dingen besteld en levertijd 39 dagen. Na 25 dagen liet de track code zien dat het nog steeds in China was. Seller zei dat het verzonden was, maar dat het druk is met China mail. Extended delivery aangevraagd, maar seller heeft dit niet geaccepteerd.
5 dagen voor de deadline een dispute geopend en dit is door Aliexpress gesloten omdat de seller nog enkele dagen gehad. Na 5 dagen kreeg de seller autmatisch zijn geld en ik heb geen product ontvangen.
Deadline was 20 november en na 1 maand heb ik nog steeds niets ontvangen en reageert de seller al een maand op geen enkele bericht. Feedback met 1 ster achtergelaten, maar Aliexpress werkt zo dat slechte reviews niet altijd vertoont worden.
Nu zit ik zonder geld en zonder producten.
Het is nu voor mijn onmogelijk om contact op te nemen met Aliexpress. Ik heb meerdere keren een algemene bericht gestuurd, maar krijg geen enkele reactie. Er is geen live chat of telefoon nr zover ik kan vinden. Via hun "Complaint Center" keuzemenu wordt je doorgestuurd naar open dispute, wat niet meer kan.
inderdaad, mijn excuses, ik had er over gezienKenzi schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:41:
[...]
Hij zocht 3-tiered brochure houders, geen 1-tier A5 leaflet houder
DX.com is gewoon top, geen gezeur geld terug of vervangend product (kreeg gisteren een kerst kaart met excuses dat het zo lang duurde: start altijd met Dear Friend
Ioffer.com, is een mixedbag, soort van ebay dus je kan goede en slechte verkopers hebben gelukkig is er een rating systeem en dat helpt wel om een oordeel te vellen over een verkoper.
Alie/xpress/baba: Vaak kleine dingen als led lampen 6 a 10 stuks, meestal komt het prima aan.
Ebay.
Er zullen vast shops zijn die iets goedkoper zijn dan DX.com maar DX is betrouwbaar en kwalitatief goed.
Ik heb zelf ook de flashlight als hier boven aangegeven maar het is geen 300lm zoals aangegeven, ik heb namelijk ook deze van DX en is 180lm maar ze geven naast elkaar het zelfde licht. Overigens is het ruim voldoende voor huis tuin en keuken gebruik en ik kan er niet in kijken.
Als je wilt weten hoeveel licht hij geeft moet je kijken wat voor led erin zit want het opgegeven aantal lumen is vaak zeer sterk overdreven.
Zoals hierboven aangegeven: niks het is gewoon 180 lumenNYzE schreef op donderdag 19 december 2013 @ 17:13:
[...]
http://www.banggood.com/C...ght-1x14500-p-907006.html
Wat is het verschil met deze flashlight? Heeft 600 lumen en kost $4,59
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Maakt niet uit, bedankt voor het meedenken.tim007 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:52:
[...]
inderdaad, mijn excuses, ik had er over gezien
Ondertussen kom ik in NL uit:
http://www.signdisplaysto...lti%20A5%20X%203%20Staand
Ik vind Chinese Winkels echt de max, maar van zodra er wat meer geld mee gemoeid is, stop ik ermee. Ik zou nooit een chinese tablet of telefoon kopen. De extra kosten, garantie en wisselende kwaliteit vind ik niet goed. Daarom koop ik kabels en andere kleine spullen. Nooit problemen mee gehadD0gtag schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:59:
Ik koop al jaren van/uit chinezen e-sellers, weinig problemen ondervonden. Besef wel dat veel spullen vaak van lagere kwaliteit zijn (dan de foto's doen laten geloven) en als je 6 lampen koopt er waarschijnlijk 1 of twee iets kapot hebben (makkelijk te verhelpen door de draadjes te solderen) Maar dan nog ben je goedkoper uit dan hier in NL.
DX.com is gewoon top, geen gezeur geld terug of vervangend product (kreeg gisteren een kerst kaart met excuses dat het zo lang duurde: start altijd met Dear Friend)
Ioffer.com, is een mixedbag, soort van ebay dus je kan goede en slechte verkopers hebben gelukkig is er een rating systeem en dat helpt wel om een oordeel te vellen over een verkoper.
Alie/xpress/baba: Vaak kleine dingen als led lampen 6 a 10 stuks, meestal komt het prima aan.
Ebay.
Er zullen vast shops zijn die iets goedkoper zijn dan DX.com maar DX is betrouwbaar en kwalitatief goed.
Dat is ook een goed punt, ik koop nooit zeer dure spullen, ik ga max 200€ uitgeven aan iets (dit zijn vaak grote partijen ipv een enkel product en alleen als ik al eerder gekocht heb bij de zelfde verkoper).tc982 schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:09:
[...]
Ik vind Chinese Winkels echt de max, maar van zodra er wat meer geld mee gemoeid is, stop ik ermee. Ik zou nooit een chinese tablet of telefoon kopen. De extra kosten, garantie en wisselende kwaliteit vind ik niet goed. Daarom koop ik kabels en andere kleine spullen. Nooit problemen mee gehad
'Ik vind Chinese Winkels echt de max' is dat het nieuwe keigoed/super etc? Nooit van gehoord
X470+2700x@4.2 DDR4@3200 nV2080ti Founders Edition 2x M2.SSD+ 2xHDD raid 0, α7 +Konica AR, 135/2.5 135/3.2 135/3.5 100/2.8 85/1.8 55/3.5-macro 57/1.2 50/1.4 50/1.7 52/1.8 35/3.5 35/2 28/1.8UC 24/2.8 Jupiter & Industar, Summicron R-2 50/2 Canon (n)FD's
Ik heb het 4 oktober besteld.dangerousp schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 13:48:
[...]
Wanneer heb je besteld? Ik kreeg gisteren 2 dingen binnen uit china, 1 via honkong post dat ik 12 november had besteld en 6 november via China Air mail. Met de kerst is het top drukte! Zelfde als rond chinees oud en nieuw.
Is in Vlaanderen nogal gemeengoed, wordt veel gebruikt.D0gtag schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:22:
[...]
Dat is ook een goed punt, ik koop nooit zeer dure spullen, ik ga max 200€ uitgeven aan iets (dit zijn vaak grote partijen ipv een enkel product en alleen als ik al eerder gekocht heb bij de zelfde verkoper).
'Ik vind Chinese Winkels echt de max' is dat het nieuwe keigoed/super etc? Nooit van gehoord
Is zelfs vree wijsmark-k schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 01:25:
[...]
Is in Vlaanderen nogal gemeengoed, wordt veel gebruikt.
Massas bére , joene.
(ben van brugge , vlaanderen )
Oooh oke dat gebied, ja ik ken het gebied als naar wat de Amerikanen het noemen: the fly over statesmark-k schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 01:25:
[...]
Is in Vlaanderen nogal gemeengoed, wordt veel gebruikt.
Of in Nederlands het gebied waar je van ZOAB+ naar betonplaat gaat, zo'n grote hobbel joghúh.
Grapje, ik wil wel nog is een keer naar Brussel toe, 'iedereen' zegt dat het daar leuk is.
@Lisadr is het gelukt om een claim in te dienen, en om wat voor bedrag gaat het?
[ Voor 16% gewijzigd door musicfreak op 22-12-2013 08:45 ]
Nou niet erg goed gezocht op http://www.aliexpress.com/ even in de zoekbalk " Lightning Digital AV Adapter" invullen en volop verkopers van dat item.musicfreak schreef op zondag 22 december 2013 @ 08:42:
Voor mijn nieuwe iPad air zoek ik een lightning naar HDMI kabel of adapter (het origineel van Apple). Ik heb diverse Chinese webshops bekeken maar kan dit item niet vinden. Iemand enig idee of deze adapters ondertussen via de Chinese shops te koop zijn? Zin er wellicht shops die gespecialiseerd zijn in dit soort accessoires?
massas : megamaartend schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 10:00:
Oke. Ik woon in zeeuw-vlaanderen, maar nu het bruggiaans wordt raak ik het spoor bijster
bere : leuk
joene : kerel
Op mijn support ticket bij everbuying nog steeds geen reactie... Iemand een tip wat ik moet doen?hanzer schreef op donderdag 19 december 2013 @ 16:53:
Eerste China probleempje doet zich voor:
twee maand, ongeveer, geleden bij everbuying 3 lampen gekocht, zonder batterij.
gisteren 1 bubble enveloppe in de bus met 1 lampje...
straks maar eens een mailtje sturen...
Betaling was via MasterCard.
Even geduld zij kennen daar ook weekend en enorme kerst drukte.hanzer schreef op zondag 22 december 2013 @ 20:17:
[...]
Op mijn support ticket bij everbuying nog steeds geen reactie... Iemand een tip wat ik moet doen?
Gewoon in je ticket nog een keer hetzelfde bericht plaatsen.hanzer schreef op zondag 22 december 2013 @ 20:17:
[...]
Op mijn support ticket bij everbuying nog steeds geen reactie... Iemand een tip wat ik moet doen?
Een reactie van het ticket team duurt meestal 2-3 dagen.
En vragen om refund, en je pootje stijf houden.
Ik ben zelf vanaf eind oktober bezig om mijn volledig betaald bedrag terug te krijgen, voor een nooit in Europa aangekomen order.
Besteld in begin september.
Elke keer proberen ze er met smoesjes of lagere bedragen af te komen
Zo ben ik al aan mijn derde ticket bezig, de andere twee zijn zomaar gesloten toen ik ze aansprak op hun verantwoordelijkheid om te zorgen dat ze tracking nr. afgeven dat volgbaar is, heb ik ook voor betaald tenslotte.
Voor mij Neverbuying, wat een ruk bedrijf.
[ Voor 17% gewijzigd door Supertip op 22-12-2013 22:05 ]
12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018
Verwijderd
Lijkt mij niet in orde, maar voor dat geld toch maar geprobeerd,
direct maar een paypal claim openen denk ik
ze hebben ook nog een goedkopere dual core versie
Zelfs alleen die stick is duurder...
Voor dat geld ook maar besteld, heb genoeg vertrouwen in paypal mocht het niet kloppen.Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 23:26:
www.ebay.es/itm/181286120659
Ook meteen een Razer Naga besteld voor 19 dollar (bij dezelfde sjef), niet duur en wilde toch nog een nieuwe muis. Kan die wel eens proberen aangezien ik toch nog altijd knopjes te kort lijk te komen op mn muis
Ook maar besteld. Ik zie wel waar het schip strand.Verwijderd schreef op maandag 23 december 2013 @ 23:26:
www.ebay.es/itm/181286120659
Edit ; ik begin toch al een scam te vermoeden.
Verwijst naar een shop, maar die bestaat niet. Hij heeft geen andere objects meer te koop.
Maar afijn, stel dat hij binnen komt, dan nog dit ding erbij en klaar.
USB>RJ45
[ Voor 33% gewijzigd door maartend op 24-12-2013 08:35 ]
Klinkt als een goede deal, al vind ik de ebay score van de verkoper erg laag.
Edit: link in het nederlands > www.ebay.nl/itm/181286120659
Edit 2: deze afstandsbediening zit erbij
http://www.kiwi-electronics.nl/measy-rc11-air-mouse

[ Voor 48% gewijzigd door Ice T op 24-12-2013 08:03 ]
Als je wilt zien welke objecten hij te koop heeft dan moet je de link veranderen naar ebay.commaartend schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 07:56:
[...]
Ook maar besteld. Ik zie wel waar het schip strand.
Edit ; ik begin toch al een scam te vermoeden.
Verwijst naar een shop, maar die bestaat niet. Hij heeft geen andere objects meer te koop.
Maar afijn, stel dat hij binnen komt, dan nog dit ding erbij en klaar.
USB>RJ45
[ Voor 13% gewijzigd door hars73 op 24-12-2013 09:24 ]
Thnx. Nooit geweten. Ik had wel al op wereldwijd geklikt, maar toen kreeg ik ook niks.Chrizzly schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:16:
[...]
Als je wilt zien welke objecten hij te koop heeft dan moet je de link veranderen naar ebay.com
Oke, scam minder.
Als je een product gevonden hebt en je wilt snel zien wat de prijs in euro's is dan verander je de link van het object weer naar .nl. Let er wel op dat Paypal een minder gunstige wisselkoers heeft dus dat het altijd ietsje duurder wordt dan ebay voorrekent. Geen idee waarom ebay dat verkeerd doet.
Klopt, ik was 14,12 euro kwijt.Chrizzly schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:31:
Tegenwoordig zoek ik altijd op ebay.com als ik spullen uit china wil halen. Via ebay.nl vind je bijna niets.
Als je een product gevonden hebt en je wilt snel zien wat de prijs in euro's is dan verander je de link van het object weer naar .nl. Let er wel op dat Paypal een minder gunstige wisselkoers heeft dus dat het altijd ietsje duurder wordt dan ebay voorrekent. Geen idee waarom ebay dat verkeerd doet.
http://www.ahappydeal.com/product-85498.html?SSAID=465956TheLostSonOfGod schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 07:57:
[...]
Klinkt als een goede deal, al vind ik de ebay score van de verkoper erg laag.
Edit: link in het nederlands > www.ebay.nl/itm/181286120659
Edit 2: deze afstandsbediening zit erbij
http://www.kiwi-electronics.nl/measy-rc11-air-mouse
[afbeelding]
Maar nog steeds 14 euro...
Dus hoogstwaarschijnlijk is die ebay seller gewoon een scam.
Waarom is het een scam? Die dingen kosten in China nog geen $9 voor 1 exemplaar, voor reguliere afnemers zit er wel wat korting in dus hij maakt er nog steeds winst op.dutchgio schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:38:
[...]
http://www.ahappydeal.com/product-85498.html?SSAID=465956
Maar nog steeds 14 euro...
Dus hoogstwaarschijnlijk is die ebay seller gewoon een scam.
ook geen idee, wan paypal is van ebay, dus ze weten perfect de aangerekende koers...Chrizzly schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 09:31:
Tegenwoordig zoek ik altijd op ebay.com als ik spullen uit china wil halen. Via ebay.nl vind je bijna niets.
Nu passeren ze wel 2x aan de kassa natuurlijk, ebay kosten en paypal kosten
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.
GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.
Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen
Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.
RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]