[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 62 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.371 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 20:56
Pikoe schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 01:29:
De mensen die reviews in dit topic hebben geschreven over lampjes hebben her veelal voor betaald gekregen of het product gratis gekregen in ruil voor de review.
Neemt niet weg dat het prima lampjes zijn, maar dat je je in ieder geval niet blind staart op de reviews in dit topic.
Even op reageren aangezien ik hier wat reviews heb en me dus wel aangesproken voel :P
Hoe kom je er precies bij dat die lampen gratis zijn verkregen?

het is nu gewoon eenmaal een hobby van me om dingen te reviewen,
voornamelijk tech spul, maar de laatste tijd ben ik dus ook wel wat geïnteresseerd geraakt in lampen..
Meestal plaats ik ze alleen op fok, maar mocht ik het echt nuttig vinden dan wil ik hem hier ook nog wel eens delen..

Blindstaren op reviews moet je sowieso niet doen, ik moedig ook niemand aan om het spul te kopen ofzo.
ik laat alleen zien welke lamp dus het beste in mijn collectie is, die verkregen is uit china
en geef zo nu en dan dus wat tips voor leuke deals..

Ik heb wel geteld 1 lamp 'gratis' gekregen alszijnde gift omdat er een andere bestelling niet goed was gegaan.. :/

[ Voor 5% gewijzigd door Downstar2 op 22-11-2013 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Downstar2 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:26:
[...]

Even op reageren aangezien ik hier wat reviews heb en me dus wel aangesproken voel :P
Trek het je niet aan joh. Sommige mensen zien overal het kwaad in. 8)7 Ik waardeerde je review wel en heb nu een toffe zaklamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hanzer
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Thx, lijkt inderdaad toffe lamp! Compact, slechts 1 AA batterij!

Voor de werken op de zolder ga ik deze aanschaffen denk ik:

Lantaarn: http://www.everbuying.com/product163611.html

En voor hoofdlamp deze:
http://www.everbuying.com/product168949.html
Of deze:
http://www.everbuying.com...ith-Headband-p-20111.html

En dit alles voor 14€. Perfect! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:26
Bij iemand al wat beweging in zijn/haar pakketje via swisspost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 20:56
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:45:
[...]

Trek het je niet aan joh. Sommige mensen zien overal het kwaad in. 8)7 Ik waardeerde je review wel en heb nu een toffe zaklamp.
_/-\o_

Welke heb je gehaald :D? de XM-L2 U3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:40

RobertowNL

For your gear!

DoeEensGek schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:12:
Nee, helaas. Staat al bijna een maand stil.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMitchie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-04 19:28
Offtopic(niet in China gekocht, wel gemaakt..) Bij de Action hebben ze een vette led zaklamp! gaan batterijen in maar die zitten er standaard in dus formaat weet ik niet. Wat heeft deze lamp voor vette shit die die lamp van jou niet heeft? Nou: hij heeft een telescoopisch uitschuif gedeelte die magnetisch is. Aan het eind van de telescooparm zit zo'n stukje die het maakt dat je het kan sturen naar een richting die je wil. Dat voor €3,-

Even over het swisspost verhaal, gaat een pakketje van de PriceAngels ook via de swisspost? Ik had namelijk een toetsenbord en muis combi(in een apparaat) gekocht maar die duurde +/- een maand en de 10+ pakketjes van de dealextreme +/- 1 week. Ik doe altijd de free shipping meestal is dat de HongKong post of de Singapore post.

Ben wel een beetje bang voor mn centen na mn paypal dispuut(vorige pagina). AntElife heeft namelijk nog nergens op gereageerd... Ga ik gegarandeerd mijn knaken terugkrijgen? En duurt dat serieus een maand? (verklaart waarom paypal gratis is, dan krijgen ze gewoon rentegeld)

Ik had ook het idee om een lazer te kopen(groen, zo krachtig mogelijk) weet iemand of dat legaal is in Nederland om te hebben/kopen?

Ibuygou, is dat een winkel die wel reageerd op de mail? Want ik wil wel die Xiaomi telefoon. Bestel m alleen niet meer op AntElife :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Downstar2 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:26:
[...]

het is nu gewoon eenmaal een hobby van me om dingen te reviewen,
voornamelijk tech spul, maar de laatste tijd ben ik dus ook wel wat geïnteresseerd geraakt in lampen..
Meestal plaats ik ze alleen op fok, maar mocht ik het echt nuttig vinden dan wil ik hem hier ook nog wel eens delen..

Blindstaren op reviews moet je sowieso niet doen, ik moedig ook niemand aan om het spul te kopen ofzo.
ik laat alleen zien welke lamp dus het beste in mijn collectie is, die verkregen is uit china
en geef zo nu en dan dus wat tips voor leuke deals..

Ik heb wel geteld 1 lamp 'gratis' gekregen alszijnde gift omdat er een andere bestelling niet goed was gegaan.. :/
Oh ik zei dit aangezien ik een tijdje terug een mail kreeg van tmart of ik zin had in producten twv 20$ in ruil voor reviews. Ze hadden mij benaderd omdat ik in dit topic actief postte, ze hadden mijn mailadres via mijn tweakers profiel.
Ik ging er van uit dat ik niet de enige was die benaderd zou zijn en veel reviews hier verwijzen nou precies naar tmart ;)

ontopic: pakketje met china post nu al 5 weken op weg naar nederland 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees Klaassen
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:22
*knip*, vragen naar kortingscodes is niet de bedoeling!

[ Voor 81% gewijzigd door Perkouw op 24-11-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PMuizen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-09 16:43
DoeEensGek schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:12:
Na 21 dagen geen status verandering bij swisspost is mijn Cubot GT99 binnen. In totaal heeft het 25 dagen geduurd.

Andere pakketjes druppelen ook binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Pikoe schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 15:25:
[...]
Oh ik zei dit aangezien ik een tijdje terug een mail kreeg van tmart of ik zin had in producten twv 20$ in ruil voor reviews. Ze hadden mij benaderd omdat ik in dit topic actief postte, ze hadden mijn mailadres via mijn tweakers profiel.
Ik ging er van uit dat ik niet de enige was die benaderd zou zijn en veel reviews hier verwijzen nou precies naar tmart ;)

ontopic: pakketje met china post nu al 5 weken op weg naar nederland 8)
Heb ik een tijd geleden ook gehad, ik heb er niet op gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-09 16:57
tc982 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:41:
[...]

Tuurlijk, het zijn al 4 dagen! Niet twijfelen. Die chinesen kunnen sneller!
Ok, mijn excuses voor deze reactie, ik was toen doodop, en nu dat ik het teruglees vind ik ze wat grof...

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

tc982 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:25:
[...]

Ok, mijn excuses voor deze reactie, ik was toen doodop, en nu dat ik het teruglees vind ik ze wat grof...
Het was vrij duidelijk dat het sarcastisch was, alleen degene waar je op reageerde had dat dus niet door.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
tc982 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:25:
[...]

Dat van die maand dat het duurt om je geld terug te krijgen van mij was ook sarcastisch :+
Geen idee hoe lang dat kan duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Marzman schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 21:08:
[...]

Het was vrij duidelijk dat het sarcastisch was, alleen degene waar je op reageerde had dat dus niet door.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zo'n zelfde reactie in gedachte had...

Als je uit china besteld. Bedenk dan gewoon minimaal een maand verzend tijd... Korter is leuker, maar ook mazzel.

Mijn bestelling via swisspost is weer in beweging. Wel een mindere ervaring ook vanuit de verzenders kant. Al weten we allemaal hoe het komt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Downstar2 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:16:
[...]

_/-\o_

Ik heb uiteindelijk een C8 XM-L T6 gekocht via ebay. 15$ met lader en batterijen vond ik het gokje waard. Misschien later eens een U3 erbij.

Is het uberhaupt te checken welke XML er in je lampje zit bij aankomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 23:47:
[...]

Ik heb uiteindelijk een C8 XM-L T6 gekocht via ebay. 15$ met lader en batterijen vond ik het gokje waard. Misschien later eens een U3 erbij.

Is het uberhaupt te checken welke XML er in je lampje zit bij aankomst?
Staat als het goed is op de printplaat waar de LED op zit, verder niet echt denk ik.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-08 09:26
weet iemand of er een site is waar chinese external batteries gereviewed worden?

sommige batterijen zijn namelijk erg goedkoop maar wel groo. (i.e. 20.000 mah voor onder 21 euro) Kan me bijna niet voorstellen dat dat klopt...

Nu vind ik het niet erg als het 15.000 is oid. Maar als het in het echt maar 2000 mah is dan ben ik wel erg teleurgesteld. Tevens wil ik niet dat mijn tablet onploft.

Ik heb ook nog AA usb chargers. Daar ben ik altijd wel van gecharmeerd. Kun je zelf eneloops in gooien en/of op locatie iets kopen. Maar de ene die ik had was niet gereguleerd. I.e. Hij wordt erg heet en toen ik hem aansloot op de tablet begon hij te piepen (meteen ontkoppelt). Dus wellicht dat ik opzoek moet naar een andere versie van die lader, die wel netjes gereguleerd is op 2 amp max (iemand enige suggesties voor AA batterijen?)

(deze had ik: Afbeeldingslocatie: http://thumbs2.ebaystatic.com/d/l225/m/mvk94dWhilKYrgpYp3ENyMQ.jpg)

kortom, elk van de twee opties is goed, alhoewel ik kan geloven dat de eerste optie een makkelijkere is.

[ Voor 68% gewijzigd door justice strike op 24-11-2013 13:48 ]

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Je kan er ook eentje halen waar 18650's in passen. Deze hebben een hogere capaciteit dan AA's. Let wel op dat je cellen van Panasonic, Samsung, Sony of andere betrouwbare merken pakt. Geen Ultrafire of andere vage merken.

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
justice strike schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:41:
weet iemand of er een site is waar chinese external batteries gereviewed worden?

sommige batterijen zijn namelijk erg goedkoop maar wel groo. (i.e. 20.000 mah voor onder 21 euro) Kan me bijna niet voorstellen dat dat klopt...

Nu vind ik het niet erg als het 15.000 is oid. Maar als het in het echt maar 2000 mah is dan ben ik wel erg teleurgesteld. Tevens wil ik niet dat mijn tablet onploft.

Ik heb ook nog AA usb chargers. Daar ben ik altijd wel van gecharmeerd. Kun je zelf eneloops in gooien en/of op locatie iets kopen. Maar de ene die ik had was niet gereguleerd. I.e. Hij wordt erg heet en toen ik hem aansloot op de tablet begon hij te piepen (meteen ontkoppelt). Dus wellicht dat ik opzoek moet naar een andere versie van die lader, die wel netjes gereguleerd is op 2 amp max (iemand enige suggesties voor AA batterijen?)

(deze had ik: [afbeelding])

kortom, elk van de twee opties is goed, alhoewel ik kan geloven dat de eerste optie een makkelijkere is.
Deze is hier wel vaker voorbij gekomen en door meerdere tweakers geïmporteerd:
http://www.banggood.com/W...p-64791.html?currency=EUR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
dutchgio schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:01:
[...]

Deze is hier wel vaker voorbij gekomen en door meerdere tweakers geïmporteerd:
http://www.banggood.com/W...p-64791.html?currency=EUR
Ik wilde het eigenlijk onder de 20 euro houden als het goed is. mag dan ook minder mah zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Ik moet zeggen dat mijn leveringen de laatste tijd vanuit China niet echt lekker meer lopen. Al 1x mijn geld terugontvangen omdat ik het nooit heb ontvangen en nu ook bij 2 andere aankopen van half oktober nog niets ontvangen....

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
justice strike schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:02:
[...]

Ik wilde het eigenlijk onder de 20 euro houden als het goed is. mag dan ook minder mah zijn.
Dan kan ik je deze aanraden:
http://www.banggood.com/W...y-Power-Bank-p-64869.html

Volgens mij zijn die power banks van Cager wel van goede kwaliteit en is er dus niet gesjoemeld met het aantal mAh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Zoiets ja of een ENB powerbank met batterijen. Geeft een zeer mooie constante stroom af volgens een test.
https://www.fasttech.com/...-18650-li-ion-battery-usb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
RickvN schreef op zondag 24 november 2013 @ 15:10:
Ik moet zeggen dat mijn leveringen de laatste tijd vanuit China niet echt lekker meer lopen. Al 1x mijn geld terugontvangen omdat ik het nooit heb ontvangen en nu ook bij 2 andere aankopen van half oktober nog niets ontvangen....
Zelfde hier. Ik wacht nog op drie bestellingen van begin oktober. (niets met batterijen) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
RobertowNL schreef op zondag 24 november 2013 @ 16:30:
Zoiets ja of een ENB powerbank met batterijen. Geeft een zeer mooie constante stroom af volgens een test.
https://www.fasttech.com/...-18650-li-ion-battery-usb
daar kunnen geen aa batterijen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 14:54

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Zo'n dingtje is misschien ook mooi:
http://dx.com/p/universal...-bank-green-usb-5v-248804
Moet je eigenlijk over het algemeen protected 18650 batterijen nemen? Dit soort batterijen zijn niet zoals AA batterijen toch?

Zat te kijken naar deze usb hub voor bij mijn Raspberry Pi:
http://www.banggood.com/W...For-Computer-p-55905.html
Alleen als je bij DX bij sommige hubs dingen leest over de voeding ben ik een beetje bang dat het brandgevaarlijk kan zijn. Hoewel bij deze er bijna alleen positieve recensies zijn en hij verdacht veel lijkt op hubs die je bij conrad ook kan krijgen.
Dat valt me overigens bij Banggood wel op, kan geen negatieve recensies vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Alle merkloze meuk uit China met een voeding kan brandgevaarlijk zijn. Bij mijn vorige telefoon is de adapter met een knal aan zijn einde gekomen.

Bij Conrad zal er een CE keurmerk op zitten en zijn er wat meer qualitychecks gedaan :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifa4ever
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 15:47
Mijn bestellingen uit China gaan ook niet lekker. Scherm voor mobiel besteld. Na een maand niks ontvangen, toen stuurde hij opnieuw eentje op. Een maand daar weer na nog steeds niks ontvangen, nu heeft hij het geld maar terug gestord. Ik had ook een accu voor de laptop besteld, maar deze ook nooit ontvangen en dus ook het geld terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

justice strike schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:07:
[...]

daar kunnen geen aa batterijen in.
Nope, maar AA heeft een lager voltage met 4 AA 2100mAh's heb je lang niet de zelfde capaciteit als 4 18650's ;).
De review van de ENB ook nog even opgedoken in de bookmarks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
Die is bij BIC en op ebay veel goedkoper, en momenteel hebben ze nog een 6% kortingscode op de voorpagina.

Ik heb hem zelf niet, dus geen ervaring met de brandbaarheid :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:50
@justice strike:
Ik heb dezelfde gekocht, ze laden heel even goed en branden daarna door. Voor mijn e-reader werkte het prima, voor mij telefoon niet.

Ik heb ook nog deze gekocht, en gebruik ik al een klein jaar zonder problemen.
http://www.ebay.com/itm/A...ageName=ADME:L:OU:NL:3160
Ik heb er geen verstand van, maar werkt qua elektronica blijkbaar anders. Laden gaat langzamer. Als de batterijen wat leger raken, laadt mijn telefoon nauwelijks meer bij, maar de charger brandt niet door.
E-reader kan ik er meer dan 2 x mee opladen, telefoon zo'n 1,5 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvroon
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-05-2021
Hmm quote op de verkeerde. Was reactie op de vraag hoe het met Swiss Post leveringen ging.

Nee, geheel niets bestelling was 22 okt dus nu een maand.
Downstar2 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 23:16:
[...]

_/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door dvroon op 24-11-2013 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
dvroon schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:31:
Hmm quote op de verkeerde. Was reactie op de vraag hoe het met Swiss Post leveringen ging.

Nee, geheel niets bestelling was 22 okt dus nu een maand.

[...]
Mijn pakket zou amsterdam van dichtbij aan het bekijken moeten zijn. Verwacht dinsdag op zijn vroegst de berzorging. Een swisspost pakketje wat ongeveer een maand stil heeft gestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
djiedjee schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:45:
@justice strike:
Ik heb dezelfde gekocht, ze laden heel even goed en branden daarna door. Voor mijn e-reader werkte het prima, voor mij telefoon niet.

Ik heb er geen verstand van, maar werkt qua elektronica blijkbaar anders. Laden gaat langzamer. Als de batterijen wat leger raken, laadt mijn telefoon nauwelijks meer bij, maar de charger brandt niet door.
die ziet er goed uit, met 1 amp output ook beter geschikt... ga nog even doorzoeken naar een 2 amp, maar dit is een hele goede. (misschien 4 batterijen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-09 13:55
Marzman schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:39:
Alle merkloze meuk uit China met een voeding kan brandgevaarlijk zijn. Bij mijn vorige telefoon is de adapter met een knal aan zijn einde gekomen.

Bij Conrad zal er een CE keurmerk op zitten en zijn er wat meer qualitychecks gedaan :)
Ik heb meerdere chinese-voedingspullen. Stelregel is dat ik het alleen gebruik als ik er zelf bij ben. Uiteraard loop je ook het risico dat het aangesloten apparaat gesloopt wordt maar goed...

Continue-onder-stroom spul blijft lastig. Helaas is 'in NL gekocht' geen garantie meer, er zijn legio webshops die het gewoon zelf in China kopen, of bij een distri die het weer daar vandaan haalt. Die QC is lastig als consument te behoordelen. (soms zelfs onmogelijk)

Bij de grotere ketens loop je dat risico minder, maar onmogelijk is het zeker niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
djiedjee schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:45:
@justice strike:

is dat dezelfde als deze:
http://www.ebay.com/itm/A...rgers&hash=item43a0b86794

[ Voor 3% gewijzigd door justice strike op 24-11-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 21:30
Mensen, ik weet het nog van voorgaande jaren, als je iets in eind oktober/november koopt, dan is de kans groot dat je het item pas na oud en nieuw ontvangt. Ze kunnen het dan niet aan.

Dus als je in China iets wilt kopen als kerstcadeau is de kans groot dat het te laat aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:50
Lijkt erop. Bij die van mij kan ik alleen zelf de usb kabel er in prikken.
E-reader met mini-USB en telefoon met Micro-usb. Wel handig dus voor op de camping of onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
djiedjee schreef op zondag 24 november 2013 @ 22:16:
Lijkt erop. Bij die van mij kan ik alleen zelf de usb kabel er in prikken.
E-reader met mini-USB en telefoon met Micro-usb. Wel handig dus voor op de camping of onderweg.

[...]
ja... ben daar uiteindelijk ook maar voor gegaan. Zul je net zien dat ze met nano usb komen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Mastermind schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:44:
Mensen, ik weet het nog van voorgaande jaren, als je iets in eind oktober/november koopt, dan is de kans groot dat je het item pas na oud en nieuw ontvangt. Ze kunnen het dan niet aan.

Dus als je in China iets wilt kopen als kerstcadeau is de kans groot dat het te laat aankomt.
Viel vorig jaar wel mee, toen ging het zelfs nog snel in deze tijd. Waar je vooral even op moet letten is de uiterste postdatum (Ergens de komende 2/3 weken) een dag of 5 daarvoor hoef je weinig meer te bestellen want dan kan je lang wachten.

Dit jaar zit je natuurlijk wel weer met de verscherpte controles dus wellicht gaat het weer lopen zoals een aantal jaren geleden (maar laten we hopen van niet :'()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I am a spammer

*snip*

[ Voor 81% gewijzigd door Orion84 op 25-11-2013 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
lutkeveld schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:52:
Je kan er ook eentje halen waar 18650's in passen. Deze hebben een hogere capaciteit dan AA's. Let wel op dat je cellen van Panasonic, Samsung, Sony of andere betrouwbare merken pakt. Geen Ultrafire of andere vage merken.
heb je zelf slechte ervaring met ultrafire misschien?

ikzelf heb een 18650 van ultrafire
http://www.banggood.com/W...-ion-Battery-p-55398.html

en 14500's ervan
http://www.banggood.com/W...-Battery-New-p-40225.html

Niet echt problemen mee, die werken mooi. Aan de verkoopsaantallen lijkt dat toch ook te zijn...

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
3600mAh?

http://www.ultrafire.net/shownews.asp?id=60
Beware of fake Ultrafire 18650 batteries
We are the manufacturer and owner of Ultrafire products ,and here declare that we had not manufactured over 3000mAh above for #18650 rechargeable battery, we do not take any responsibility in respect of any fake products.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
Ok, bedankt om te laten weten.
Direct eens werk van maken dus

dus de 14500 batterij van 1200mAh zal ook een fake zijn dan :s

http://www.ultrafire-shop...age&product=13&category=4

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Weet er iemand trouwens een chinese webwinkel voor film & tv posters? Ik ben het een beetje zat om meer aan verzendkosten te betalen dan dat de poster kost.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Hoe is op dit moment de ervaring met Tmart? Ik wil daar eventueel een iFive X2 tablet bestellen en daarbij gebruik maken van een coupon met 15% korting (V15). Maar ik lees over Tmart toch wel erg wisselende verhalen.
Mijn andere keus zou Banggood zijn, die wel goeie recenties krijgt. Maar ik kan daarvan geen coupon vinden en dan is het prijsverschil van de tablet toch zo'n 32 euro (150 euro Banggood zonder coupon/ 118 euro Tmart met coupon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banggood 6% korting couponcode: BG9999
Heb ik al eerder hier gepost.
Werkt op alle artikelen, behalve de afgeprijsde artikelen (met x % OFF logo)

Edit: ik zie inmiddels dat de desbetreffende tablet op Banggood "afgeprijsd" is, dus de code werkt dan niet, helaas.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2013 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Ja, helaas heeft de iFive X2 op Banggood al 32% korting.. dus die couponcode zal het dan niet meer doen.
Maar heb wel het idee dat ik bij Banggood veel betrouwbaarder bestel, dan bij Tmart. Zeker als ik nog gebruik zou moeten maken (niet te hopen uiteraard) van aftersales.

[ Voor 44% gewijzigd door hars73 op 26-11-2013 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan persoonlijk zeggen dat Banggood mijn voorkeur heeft boven alle andere sites die ik ken, tot nu toe alles binnen 3 weken geleverd. Bovendien netjes verpakt nog geen kuren gehad what so ever. Bestelde vroeger meer bij Dealextreme en Miniinthebox, maar daar duurde het altijd 4 weken of langer, of de voorraad was niet aangevuld. Kan ook puur toeval zijn natuurlijk, maar ik blijf bij Banggood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:02
Voor de mensen die nog Keramische messen zoeken

En dit messensetje kan je bijvoorbeeld kopen:
Afbeeldingslocatie: http://img.aurabuy.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/h/o/hokd1xx00328b_0.jpg
Volgens mij is dat wel een redelijk merk, tenmisnte als ej er na gogoled krijg je prima resultaten..
Ze verkopen ze bij DX bijvoorbeeld ook, maar dan 7 dollar duurder.

Geen idee of aurabuy nu wel ceramische messen verstuurd, vorige zijn gewoon prima aangekomen tough...

Zag dat ze daar nu ook mooie black friday deals hebben
Black friday deals Aurabuy

Volgens mij hebben wel meer shops Black Friday deals, overzichtje maken misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:08
Leo1010 schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:10:
Weet er iemand trouwens een chinese webwinkel voor film & tv posters? Ik ben het een beetje zat om meer aan verzendkosten te betalen dan dat de poster kost.
Leuke vraag, ben ik ook wel benieuwd naar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Medione1210
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Zojuist bestelling van 10 oktober ontvangen uit China. Helaas wel kapot...
Bestellingen komen dus nog wel, vertraagd, aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-09 09:51
Lijkt inderdaad nu wel rap binnen te komen. IP camera besteld op 9 november :
http://www.ebay.com/itm/W...deo-EU-PLUG-/190804387246

en zojuist binnen gekomen. Dus in 17 dagen. Vind ik rap genoeg :) Ook geen douanekosten trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Brammos85 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:57:
[...]

Leuke vraag, ben ik ook wel benieuwd naar!
Ik weet niet wat voor een posters je bedoeld, maar reclameposters van films kan je gratis bestellen bij jcdecaux. http://www.jcdecaux.nl/service_bestel_poster.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Laatst online: 20:08
Pikoe schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:57:
[...]

Ik weet niet wat voor een posters je bedoeld, maar reclameposters van films kan je gratis bestellen bij jcdecaux. http://www.jcdecaux.nl/service_bestel_poster.html
Alsof ik vanuit omgeving Breda naar Almere ga rijden voor een poster! Dan ga ik ze liever uit China gratis laten thuisbezorgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vandaag een klein pakketje binnengekomen welke verstuurd was op 2 oktober (ook gestempeld op 3 oktober in Beijing en op 6 oktober bij China Post).
Niet opengemaakt onderweg.
Er staat geen bekende trackingcode op, wel een barcode met daarboven FKP00000000 (nullen zijn willekeurige cijfers) en daaronder CNAM. Iemand idee of dat volgbaar is zodat ik kan zien waar het pakketje al die tijd bleef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Ik heb 16 oktober 2 producten gekocht bij TMart. Een daarvan was na 2 weken binnen, de ander heb ik nog niet. Nu zag ik op de site dat heel mijn bestelhistorie leeg is. Zijn er meer mensen die dit hebben?
Als ik het bestelnummer invul dan zie ik wel wanneer het verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:34

-tom-562

Oliesjeik

Lijkt mij geen issue toch? Als je het 'op tijd' wilt hebben moet je niet uit China bestellen. Je hebt het nu over een maand en 10 dagen, niet zo heel spannend imo.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb op 29 september een hoesje bij eforchina besteld maar nog niks binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Zolang ik kan zien dat een bestelling onderweg is heb ik geen probleem met wachten. Echter een telefoon via DHGate gekocht en na 2 dagen een T&T nummer gekregen. Nu, 14 dagen later, nog steeds niet werkend. Uiteraard de verkoper een berichtje gestuurd en die vertelde me dat ie bij het postkantoor was geweest en er is niks aan de hand. Komt door de batterij volgens hem. Naar mijn mening wordt dat batterij-verhaal te pas en, zoals in dit geval, te onpas gebruikt. Dispute geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:34

-tom-562

Oliesjeik

Hoezo heb je nou een dispute geopend? Mijn T&T code's werken zo vaak niet.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

poema schreef op woensdag 27 november 2013 @ 06:12:
Zolang ik kan zien dat een bestelling onderweg is heb ik geen probleem met wachten. Echter een telefoon via DHGate gekocht en na 2 dagen een T&T nummer gekregen. Nu, 14 dagen later, nog steeds niet werkend. Uiteraard de verkoper een berichtje gestuurd en die vertelde me dat ie bij het postkantoor was geweest en er is niks aan de hand. Komt door de batterij volgens hem. Naar mijn mening wordt dat batterij-verhaal te pas en, zoals in dit geval, te onpas gebruikt. Dispute geopend.
Controle gebeurt soms ook voordat ze in het systeem zitten, dus ja het duurt langer. Mijn telefoon stond 18 dagen op information recieved (Singapore post). En een ander pakket nu ook al 20 dagen. Is gewoon ''normaal''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

poema schreef op woensdag 27 november 2013 @ 06:12:
de kans dat ze nu nog wat voor je willen doen nadat je een dispute hebt geopend is niet zo heel groot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Laatst online: 22:38
Leo1010 schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:10:
Hier zijn enkele te vinden.
Nadeeltje aan aliexpress is dat je een (virtuele) creditcard nodig hebt (gebruik zelf neteller)
Film posters op aliexpress.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Sibrand schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:19:
[...]

Hier zijn enkele te vinden.
Nadeeltje aan aliexpress is dat je een (virtuele) creditcard nodig hebt (gebruik zelf neteller)
Film posters op aliexpress.com
Neteller werkt toch ook niet met aliexpress?!
Je moet namelijk je 'security code' invoeren die normaal gesproken op de achterkant staat maar die kan je bij neteller niet zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Laatst online: 22:38
dutchgio schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:27:
[...]

Neteller werkt toch ook niet met aliexpress?!
Je moet namelijk je 'security code' invoeren die normaal gesproken op de achterkant staat maar die kan je bij neteller niet zien..
Heb zelf al een aantal keer wat besteld met behulp van neteller, je krijgt bij je virtuele kaart een drietal codes te zien: Kaartnummer, expiration date en een driecijferig CVV. ik denk dat jij de laatstgenoemde bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Neteller werkt prima op aliexpres. Weet niet of er nog een limiet aan zit. Maar je kan er mee betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Iemand hier ervaringen met Merimobiles? Ik zou daar misschien graag een tablet willen bestellen.
EDIT: Hmm ziet er wel goed uit volgens mij: http://www.trustpilot.nl/review/www.merimobiles.com

Hoe verzenden ze standaard? Via Hong Kong post met een verlaagde waarde erop vermeld?

[ Voor 49% gewijzigd door hars73 op 27-11-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
ik heb daarover dus even naar banggood gemaild, het antwoord:

Hi,

Thank you for your attention of Banggood products!

Because the battery cells of this battery is imported,So they have such a high capacity.
It's salable product and safe, please be assured that to use :)

Best regards !

dan toch maar even opnieuw gevraagd hoe het kan dat die capaciteit zo hoog is terwijl de ultrafire site iets anders vermeld, opnieuw antwoord

Dear Tim:

The battery cells of this battery is imported, and The rest of the parts is done by China to assembly.

Best regards!

veel wijzer wordt ik er dus niet van...
Van ultrafire tot op heden nog geen antwoord gehad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
tim007 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:15:
[...]

ik heb daarover dus even naar banggood gemaild, het antwoord:

Hi,

Thank you for your attention of Banggood products!

Because the battery cells of this battery is imported,So they have such a high capacity.
It's salable product and safe, please be assured that to use :)

Best regards !

dan toch maar even opnieuw gevraagd hoe het kan dat die capaciteit zo hoog is terwijl de ultrafire site iets anders vermeld, opnieuw antwoord

Dear Tim:

The battery cells of this battery is imported, and The rest of the parts is done by China to assembly.

Best regards!

veel wijzer wordt ik er dus niet van...
Van ultrafire tot op heden nog geen antwoord gehad...
Kluitje. Riet.
Als ultrafire het niet maakt en er staat ultrafire op dan zijn er 2 mogelijkheden;
- valse naam erop > niet aanschaffen
- valse mAh > niet aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
Op die ene staat niet eens Ultrafire op de batterij, maar UitraFlrc. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
troftnom schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:13:
Op die ene staat niet eens Ultrafire op de batterij, maar UitraFlrc. :+

[...]
wow, had ik zelf nog niet gezien :o

Mensen maken nogal fouten zo, begin en einde van woord zien en daartussen de letters zelf wat invullen naar wat gekend is...
oeps

Nuja, momenteel doen ze hun werk wel zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dearn
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 15:44
Waar kun je dan wel degelijke 18650 batterijen + lader vandaan halen? Het aanbod van de imitaties is zo enorm groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
ultrafire shop zelf?

http://www.ultrafire-shop...roductListPage&postPage=2

Maar dan zijn voor mij imitaties ook goed.
Loopt mijn zaklamp iets minder lang, dan koop ik wel wat meer imitatie batterijen :p. Diegene die ik heb kan ik denk ik wel vertrouwen, heb die al tijdje en gebruik de lamp wekelijks wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dearn
tim007 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:49:
ultrafire shop zelf?

http://www.ultrafire-shop...roductListPage&postPage=2

Maar dan zijn voor mij imitaties ook goed.
Loopt mijn zaklamp iets minder lang, dan koop ik wel wat meer imitatie batterijen :p. Diegene die ik heb kan ik denk ik wel vertrouwen, heb die al tijdje en gebruik de lamp wekelijks wel
Hmms ja, voor de batterijen is dat wel een optie. Volgens mij voor de lader(s) niet, ik zie namelijk alleen maar USA power cords/ 110v aansluitingen.

Ik heb liever dat mijn huis niet in de brand vliegt door een setje IMI batterijen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
ik gebruik denk ik deze(met eu verloopstuk dan)
http://www.banggood.com/W...tery-Charger-p-55385.html

Nu heeft mijn lader de batterijen al x-aantal keer opgeladen, waardoor ik hem wel kan vertrouwen.
Ik ben normaal wel in de buurt als de batterijen opladen, en haal ze er ook uit wanneer de led groen brandt(ik laat ze dus niet zitten om altijd opgeladen batterijen te hebben)

Al zou ik beter eens een li-ion lader met display moeten zoeken om zo de capaciteit van de batterijen te weten te komen...
Iemand betaalbare ideeën?

• dvroon
Tja ik weet het ook niet meer hoor. Iedereen zegt "Geduld" maar mijn bestelling van 22 oktober staat nog steeds op :
Sat 26.10.2013 14:48 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE

Zoals ik dit uitleg is het pakket dus vetrokken, per vliegtuig . langzaam vliegtuigje dus.
RobertowNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:46:
[...]

Controle gebeurt soms ook voordat ze in het systeem zitten, dus ja het duurt langer. Mijn telefoon stond 18 dagen op information recieved (Singapore post). En een ander pakket nu ook al 20 dagen. Is gewoon ''normaal''

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Hier ook nog sinds de 24e de zelfde status voor de RMA van mijn tablet. Bij Singapore post weet ik zeker dat ze controleren na de status dat hij digitaal is aangemeld.
Hoe dat bij Swiss post zit weet ik niet, maar het duurt wel verschrikkelijk lang....
De verkoper wik/kan de status ook nog niet opvragen en een claim openen kan ik niet meer (want RMA).

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Voor de geïnteresseerden, 1maal geldig 10$ korting op dx
Congratulations! You have won out in DX 2013 Black Friday Carnival Wheel ! Please find your winning details below:
Prize: $10 Gift Card
Prize Description: 17VC4VDCE1 (minimum purchase $50 required)

If you have won a gift card, please note that it will not expire until 23:59 on 1st Dec. 2013 (UTC-0)

Verwijderd

Iemand enig idee waar ze goedkoop interne harde schijfjes (2.5 inch, SATA) shippen?

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:00
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:07:
Iemand enig idee waar ze goedkoop interne harde schijfjes (2.5 inch, SATA) shippen?
Als je belazerd wilt worden moet je deze vooral in verwegistan bestellen. Zelfs bij gerenomeerde sites durf ik dat niet aan.

En ik vraag me af of het de moeite waard is als ik zo in de pricewatch kijk.

[ Voor 11% gewijzigd door maartend op 28-11-2013 11:36 ]

Verwijderd

Daarom vraag ik het ook hier.
Dus mocht er toevallig iemand goeie ervaringen hebben met die dingen uit het oosten.

• dearn
tim007 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:01:
ik gebruik denk ik deze(met eu verloopstuk dan)
http://www.banggood.com/W...tery-Charger-p-55385.html

Nu heeft mijn lader de batterijen al x-aantal keer opgeladen, waardoor ik hem wel kan vertrouwen.
Ik ben normaal wel in de buurt als de batterijen opladen, en haal ze er ook uit wanneer de led groen brandt(ik laat ze dus niet zitten om altijd opgeladen batterijen te hebben)

Al zou ik beter eens een li-ion lader met display moeten zoeken om zo de capaciteit van de batterijen te weten te komen...
Iemand betaalbare ideeën?
Voor jezelf is dit geen probleem. Het is meer als je iets weggeeft aan iemand die hier niet op let.

• tim007
redcoon heeft meestal wel scherpe prijzen...

• dutchgio
Die zou ik iniedergeval niet in china kopen.
Met microsd kaartjes wordt al gesjoemeld, laat staan dat hardeschijven wel betrouwbaar zijn.

• Heilige Kaas
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 08-08 17:12
Computer electronica is al erg goedkoop in nederland vergeleken met de rest van de wereld. Ik zou hier geen risico's mee nemen.

Verwijderd

Ok thnx voor de reacties, ik ga redcoon maar in de gaten houden dan. Vaak hebben ze ook acties/kortingscodes, dus moet wel goed komen :)

• DoeEensGek
RobertowNL schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:21:
Hier ook nog sinds de 24e de zelfde status voor de RMA van mijn tablet. Bij Singapore post weet ik zeker dat ze controleren na de status dat hij digitaal is aangemeld.
Hoe dat bij Swiss post zit weet ik niet, maar het duurt wel verschrikkelijk lang....
De verkoper wik/kan de status ook nog niet opvragen en een claim openen kan ik niet meer (want RMA).
dvroon schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:12:
Tja ik weet het ook niet meer hoor. Iedereen zegt "Geduld" maar mijn bestelling van 22 oktober staat nog steeds op :
Sat 26.10.2013 14:48 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE

Zoals ik dit uitleg is het pakket dus vetrokken, per vliegtuig . langzaam vliegtuigje dus.

[...]
Thu 24.10.2013 15:10 Mailed Swiss Post SINGAPORE
Thu 24.10.2013 15:10 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Thu 24.10.2013 15:10 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Fri 22.11.2013 18:32 Arrival at border point of destination country NLAMSA
Tue 26.11.2013 23:22 Released by customs NL
Wed 27.11.2013 13:43 Delivered 166240

Ging zo traag als dikke ... maar het is er. Swisspost is dus niet snel, maar ik had geen keuze hierin. De verzender gebruikte swisspost. Zat geen batterij in of dergelijke.

• dvroon
Ja traaaaag. Je hebt het in ieder geval binnen. Trouwens dus 4 dagen hier bij de douane gelegen.
DoeEensGek schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:44:
[...]

[...]

Thu 24.10.2013 15:10 Arrival at border point of origin country Swiss Post SINGAPORE
Thu 24.10.2013 15:10 Departure from border point of origin country Swiss Post SINGAPORE

Ging zo traag als dikke ... maar het is er. Swisspost is dus niet snel, maar ik had geen keuze hierin. De verzender gebruikte swisspost. Zat geen batterij in of dergelijke.

• Freshnub
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-09 08:34
DoeEensGek schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:44:
[...]

[...]

Geeft mij toch een beetje hoop, van mij was 4 dagen later besteld en laat de eerste drie status updates zien vanaf 28.10.2013, sindsdien niets meer. Heb overigens nog hetzelfde item bij drie andere verkopers besteld (sommige zelfs 3 weken na de 1e bestelling) en heb deze (op de meest recente na) al binnen. Ik zal voortaan verkopers vermijden die met SWISS post verzenden.

• dvroon
Voor mij ook de laatste keer bij deze jongens. Had op 29 okt ook wat bij DealExtreme besteld, ook free shipping, en dat was 7 november binnen. Dit is ook zo een beetje de doorlooptijd die ik gewend was. Wel tot op heden ook altijd bij dx besteld. Dit was voor mij de eerste keer bij Chinaecarts.com en dus de laatste keer.
Freshnub schreef op donderdag 28 november 2013 @ 21:13:
[...]

Geeft mij toch een beetje hoop, van mij was 4 dagen later besteld en laat de eerste drie status updates zien vanaf 28.10.2013, sindsdien niets meer. Heb overigens nog hetzelfde item bij drie andere verkopers besteld (sommige zelfs 3 weken na de 1e bestelling) en heb deze (op de meest recente na) al binnen. Ik zal voortaan verkopers vermijden die met SWISS post verzenden.

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Weet iemand een goed(kop)e plaats om een 10 meter rol RGB led strip vandaan te halen?

druk en typefouten voorbehouden

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

lutkeveld schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:28:
Weet iemand een goed(kop)e plaats om een 10 meter rol RGB led strip vandaan te halen?
Op AliExpress zijn die stips vaak tussen wekelijkse deals.
Opletten: vaak zijn sets zelfs goedkoper (samen met een RGB remote)

Heb zelfs tijdje geleden voor 15$ 5m RGB (60LED/m) gekocht, inclusief afstandsbedining. En het werkt perfect!
Maar zonder promo's zijn er ook te vinden.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

• dutchgio
Status Date Status Description
07-11-2013 Received from customer
09-11-2013 Despatched to overseas (Country code: NL)
28-11-2013 Arrived at overseas (Country code: NL)

Duurt even, maar inmiddels in nederland gesignaleerd.
Al hoeft ie morgen niet meteen worden bezorgd.
Volgende week ergens is ook prima ;)

Verwijderd

Ik heb al meerdere setjes gekocht bij deze ebay verkoper. (in auctions voor +/- 22$)

http://stores.ebay.com/top201088superstore/
1 keer was de remote defect en kreeg gelijk alles gerefund. :P 8)7

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Dat hangt ervan af, wil je 5050 leds of is 3528 ook goed? Bij 5050 leds zitten de drie kleuren in 1 ledje, bij 3528 zitten er 3 verschillende leds na elkaar op de strip. Dit zorgt ervoor dat je bij 3528 de afzonderlijke kleuren nog kan zien als je naar de strip kijkt. Bij indirect licht is dit een stuk minder het geval.

3528 zijn ongeveer de helft qua prijs van 5050 leds. 5 meter 3528 moet je al voor n euro of 7 kunnen scoren op ebay inclusief 44key afstandbediening via auctions. voor 5050 leds is dit de goedkoopste die ik kon vinden (en vandaag ook binnen gekregen, werken perfect) http://www.ebay.com/itm/2..._trksid=p3984.m1439.l2649

Tip trouwens, ga altijd voor een 44key remote, de groene led is nogal overpowered op de meeste strips waardoor geel veel te groen wordt. Met de 44key remote kun je zelf kleuren maken, waardoor je dan wel een fatsoenlijke geel kan samenstellen.

[ Voor 12% gewijzigd door mark-k op 28-11-2013 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

dvroon schreef op donderdag 28 november 2013 @ 22:11:
Voor mij ook de laatste keer bij deze jongens. Had op 29 okt ook wat bij DealExtreme besteld, ook free shipping, en dat was 7 november binnen. Dit is ook zo een beetje de doorlooptijd die ik gewend was. Wel tot op heden ook altijd bij dx besteld. Dit was voor mij de eerste keer bij Chinaecarts.com en dus de laatste keer.

[...]
Als je het binnen een week binnen wil hebben moet je het niet in China bestellen. :|
Het kan snel gaan maar een 3 tot 4 weken is echt geen uitzondering. Daar kan Chinaecarts.com weining aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Hmm, ik kreeg vannacht dit bericht van Merimobiles:

Hi,

if you want to receive your package before the New Year, we suggest that you go with atleast singapore post, as the regular mail shipping is experiencing delays due to the extra holiday shipping traffic, to do so please send 18$ to our paypal account email at checkoutmerimobiles@gmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvroon
Misschien dan altijd mazzel gehad maar ik heb nooit met lange levertijden te maken gehad. (wel altijd alleen bij dx besteld dus) Bestel nu ongeveer ruim 2 jaar spullen maar heb ze altijd met een dag of 7 a 9 binnen gehad. Nu dus niet. Enigste verschil is een ander leverancier.
Kenzi schreef op vrijdag 29 november 2013 @ 03:35:
[...]

Als je het binnen een week binnen wil hebben moet je het niet in China bestellen. :|
Het kan snel gaan maar een 3 tot 4 weken is echt geen uitzondering. Daar kan Chinaecarts.com weining aan doen.
Pagina: 1 ... 62 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]