[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 59 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.354 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsertFunnyText
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 19:01
tokko1 schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:32:
Na m'n vorige prima ervaring met Aurabuy's keramische messen toch maar is gaan kijken hoe de goedkopere varianten van hun het doen.

Voor 5 dollar een mesje inc verzending, prima toevoeging als sinterklaascadeau/verjaardagscadeau.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Over de kwaliteit ben ik nog prima te spreken, zijn net iets dunner dan de 15 dollar versies.. maar zit dan weer wel z'n leuk beschermhoesje bij die 'm beschermd als hij in de la zit tussen alle andere messen. :9 KLIK
Assorted color, maar gelukkig kreeg ik een zwarte :D
Aangezien het koksmes van de vorige keer me zo bevalt, heb ik deze ook besteld. Bedankt voor de tip!
Wildfire schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:31:
Bij DealExtreme kennen ze Sinterklaas ook:

[afbeelding]

:+
Ze gebruiken echt alles om reclame voor producten te maken/klanten te lokken. Iedere feestdag kan worden gebruikt om spullen te kopen. Schijnbaar hebben ze dus genoeg Nederlandse klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

InsertFunnyText schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:05:

[...]

Ze gebruiken echt alles om reclame voor producten te maken/klanten te lokken. Iedere feestdag kan worden gebruikt om spullen te kopen. Schijnbaar hebben ze dus genoeg Nederlandse klanten.
Vorig jaar hadden ze een nederlandse stagiar rondlopen, zou me niks verbazen dat die het bedacht heeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Zojuist m'n lcdsysinfo binnengekregen.

Werkt goed en is niet moeilijk om in te stellen.

(niet mijn review)
http://www.techspot.com/review/704-lcdsysinfo-for-goverlay/

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik bestel mijn spullen op Dhgate.com. Echt super goedkoop in verhouding tot DX!

DHgate is een soort ebay, je betaald aan DHgate (kan via IDEAL!!!) en als je pakket is geleverd moet jij inspecteren of alles goed / correct is. Als dit het geval is dan moet je op de site inloggen en aangeven dat pakket goed is geleverd en dat de betaling voltooid mag worden.

Nadeel: Er moet iemand thuis zijn om een krabbel te zetten, dit is gedaan om "niet geleverd" fraude tegen te gaan.

Ik wacht nu op een hoesje voor mijn S4 zoom, 5 euro vanuit china ;p hier in nl is 40 euro niks.
En de (duiker) horloge die ik er weg is ook nog daadwerklijk waterproof.
Vond de zwarte wel cool: http://www.dhgate.com/pro...h-pvc-watch/91351348.html en dat alles voor maar ~6 euro (Toen er korting op zat)

;p gisteren een bestelling voor speciale kleding gedaan. Zal mij benieuwen.

[ Voor 10% gewijzigd door Ealjebij op 24-10-2013 10:10 ]

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dealextreme is sowieso vaak niet de goedkoopste, want als je op eBay zoekt vind je veel artikelen nog goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
Leo1010 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:11:

(niet mijn review)
en waar had je die besteld? op ebay maar 1 hit

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prupke15
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-06 22:56

prupke15

ლ(ಠ益ಠლ)

Leo1010 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:11:

(niet mijn review)
toch erg vervelend dat Roccat gisteren een app heeft uitgebracht die dit alles laat zien op je smartphone!!
heb de app al geinstalleerd en werkt super! je kan er ook je pc mee besturen! maar doet niets af dat dit een erg fijn lcdtje lijkt te zijn, veel plezier ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ervaring is voor 90% goed te noemen.
Heb bij verschillende zaken kleine dingen besteld, en er was 1 zaak die niet leverde.
Gelukkig betaal ik via paypal, en heb na een klacht alles netjes retour gestort gekregen.

Groot nadeel levertijd! En btw.

Daarom bestel ik gewoon wat vaker hier in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
Verwijderd schreef op donderdag 24 oktober 2013 @ 23:04:
Mijn ervaring is voor 90% goed te noemen.
Heb bij verschillende zaken kleine dingen besteld, en er was 1 zaak die niet leverde.
Gelukkig betaal ik via paypal, en heb na een klacht alles netjes retour gestort gekregen.

Groot nadeel levertijd! En btw.

Daarom bestel ik gewoon wat vaker hier in NL.
Ik bestel het meeste in vooruit. Zoals inkt cartridges, je weet dat die ooit eens op zullen raken. En een setje op voorraad is dan wel super handig.

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:51
Ealjebij schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:12:
[...]

Ik bestel het meeste in vooruit. Zoals inkt cartridges, je weet dat die ooit eens op zullen raken. En een setje op voorraad is dan wel super handig.
Int cartridges? Nu ben ik al veel tegengekomen, maar dat niet. Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik denk dat hij gewoon die navul/kloon cardridges bedoelt. Dat is niet per se China chopping, maar wel shopping met hetzelfde idee in het achterhoofd.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
maartend schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:25:
[...]

Int cartridges? Nu ben ik al veel tegengekomen, maar dat niet. Waar?
Hier, voor mijn Epson printer: http://www.dhgate.com/pro...dge/157004685.html#s1-1-1|1524336034

En het zijn ook nog de XL versie x) 16 ML volgens mij, en de onkosten van 1 'NL cartridge' is gelijk aan 1 set 'China cartridges'.
Marzman schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:27:
Ik denk dat hij gewoon die navul/kloon cardridges bedoelt. Dat is niet per se China chopping, maar wel shopping met hetzelfde idee in het achterhoofd.
:P van mijn part is het de kloon der klonen, het print!

[ Voor 41% gewijzigd door Ealjebij op 25-10-2013 13:16 ]

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Je haalt ze dus wel echt uit China, ja ik ga ook altijd voor imitatiecardridges hoor alleen keek ik altijd bij NL-webshops (zal de volgende keer China ook eens meenemen als ik weer cardridges zoek). Er zit meer inkt in, het is goedkoper en inderdaad, het print :)

In de retail krijg je trouwens ook gewoon klonen mee voor veel meer geld. Pas snel een cardridge nodig gehad om foto's als bewijsmateriaal in te kunnen leveren en dan is China of internet geen optie.

[ Voor 27% gewijzigd door Marzman op 25-10-2013 13:30 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Nou ik bestel inkt cartridges bijna altijd in nl. Bijna geen prijs verschil sneller in huis.
Tenminste bij mijn goedkope leverancier dan, voor mijn canon mp-6150 6x cartridge.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, heeft er iemand ervaring met het bestellen van smartphone van THL? via thlmobilemall.com
2 weken geleden iets bestelt; nu staat er verzonden bij met het trackingnummer van DHL, maar bij DHL vind ik niets. Na wat mails zeggen ze dat ze DHL hebben gecontacteerd en er wat vertragingen zijn. Normaal is de verzendtermijn 10 werkdagen; die is nu verstreken.
Iemand die meer weet van thlmobilemall? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 13:35
Mag de douane/PostNL eigenlijk binnenkomende pakketten openen of scannen? Ik heb al tientallen dingen in China besteld, grote, kleine, goedkope en duurdere spullen. Het grootste gedeelte blijft onder de €23 euro en ik krijg ook zelden een inklaringsbrief. Echter bij de twee duurste paketten (~€100) was het bij allebei raak. Ik vraag me dan af of dit puur toeval is of dat zij op een of andere manier toch kunnen zien dat er iets van waarde in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
Ze mogen het openen, sterker nog ze doen het ook. Mijn laatste Tablet was ook geopend. De prijs heeft daar echter geen rol bij gespeeld. Ik moest 29,50 aan DHL betalen, en dat was echt niet het bedrag wat het had moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Momenteel wordt sowieso alles in China al gescanned op batterijen. Het zal hier ook nog wel een keer gescanned worden door onze duane ja.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:26
Douane mag openen en scannen, om 2 redenen of het product mag, en om geld te innen.
Probleem is dat de douane niet van elk product een prijs weet! De prijs op het product klopt vaak ook niet. Dit kan dus allemaal erg varieren per persoon.

Grote pakketen zijn logischerwijs intressanter om te bekijken, en daar valt vaak meer op te verdienen.
Alles wat in Nederland komt wordt niet gescanned vanwege batterijen maar vanwege illigale dingen, wapens drugs etc.
Batterijen mogen ook verzonden worden via luchtpost. Maar moet appart. Dat is door de luchtvaart zelf bepaald en geld voor elke vervoerder. Omdat het nogal losjes werd genomen door de chinese verstuurders word daar in china extra op gecontroleerd door douane/security daar. Vooral bij de populaire postbedrijven (hongkong en china post bijv.).
Der zal wat veranderen rondom verzenden van batterijen. Het mag namelijk wel mits aan eisen voldoet. Geld vanuit elk land maar china was er populair in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
Snippo schreef op zaterdag 26 oktober 2013 @ 14:21:Ik vraag me dan af of dit puur toeval is of dat zij op een of andere manier toch kunnen zien dat er iets van waarde in zit.
Over de verzender had gewoon netjes de juiste waarde op het papierwerk gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:00
Mijn laatste 2 pakketjes besteld in China zijn niet aangekomen, en ik bestel vrij veel dus het valt op.
Na 45 dagen gaf de verkoper toe dat het pakket kwijt is.

Wat gebeurt er allemaal bij de Chinese postbedrijven?
Moet ik mij al zorgen maken over het DealExtreme pakket wat nu 33 dagen onderweg is?
DealExtreme zit gemiddeld op ~25 dagen voor mij.

*nergens zitten batterijen in*

[ Voor 6% gewijzigd door jeroen3 op 28-10-2013 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:38

RobertowNL

For your gear!

jeroen3 schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 00:09:
Mijn laatste 2 pakketjes besteld in China zijn niet aangekomen, en ik bestel vrij veel dus het valt op.
Na 45 dagen gaf de verkoper toe dat het pakket kwijt is.

Wat gebeurt er allemaal bij de Chinese postbedrijven?
Moet ik mij al zorgen maken over het DealExtreme pakket wat nu 33 dagen onderweg is?
DealExtreme zit gemiddeld op ~25 dagen voor mij.

*nergens zitten batterijen in*
Zit hem puur in de 100% controle (scan) die er nu is verwacht ik. Wacht zelf ook op een aantal pakketjes die net na / rond de tijd dat het scannen begon zijn verzonden (45 dagen geleden dus). Ze komen vast nog wel een keer binnenvallen, maar hoe en wanneer weet niemand.

Zover ik begreep van een seller op Aliexpress waar ik wel vaker mee chat is er ondertussen een enorme backlog bij China/HK post ontstaan. Daarnaast gaat veel met batterijen ineens via Singapore en andere post maatschapijen zoals Swisspost / Posten (zweeds) / etc en ook daar hebben ze last van de extra pakketen/controles.
Singaporepost heeft tot wel 2 weken vertraging zo lijkt uit wat berichten hier en daar. En Swisspost deed er bij mij ook 5 dagen langer over om iets op de tracking te laten zien in vergelijking met de laatste 3 keer.

Zal nog wel even duren voordat alles weer ''normaal'' is Bedrijven nemen nu meer maatregelen (Pandawill, Hobbyking met andere verzendmethoden en warehouses). Extra kosten van dit soort dingen moeten we straks allemaal opbrengen, helaas :|

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
2 maal aangemeld bij BiC dat mijn aankoop DOA was. Geen reactie f wat dan ook.
Tijd om Paypal in te schakelen. Dan zal er wel snel een reactie volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

maartend schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 08:10:
2 maal aangemeld bij BiC dat mijn aankoop DOA was. Geen reactie f wat dan ook.
Tijd om Paypal in te schakelen. Dan zal er wel snel een reactie volgen.
reacties komen vaak pas na 72u. de hoeveelheid mails etc die ze binnenkrijgen is enorm dus verwacht geen 12h / 24h responstijd.

Was eerst verzenden via Beijing ipv Shenzhen / HK nog een optie om de controles te omzeilen, dat is nu ook voorbij, ook voor Singapore Post, Sweden Post etc. Alles met batterijen of wat erop lijkt, metaal etc wordt eruit gepikt en aan verdere inspectie onderworpen (en documentatie gechecked, die vaak ontbreekt). China Post heeft de prijzen verhoogd ( RMB 3 per pakket meer min.) en de bulk kortingen eruit gegooid voor de kleinere koeriersdiensten. HK Post en de anderen zullen wel snel volgen :(
Als deze crackdown lager duurt gaan de prijzen omhoog, wordt er onrendabel zo met de hoeveelheid resends / refunds door langere verzendduur / onzekerheid of het pakket aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ik ben bang dat dit ook ervoor zorgt dat de webshops wel eens op hun fles kunnen gaan, als ze deze maatregelen toe gaan passen missen ze enorm veel inkomsten op telefoons, tablets, RC apparatuur etc..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Quad schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:08:
Ik ben bang dat dit ook ervoor zorgt dat de webshops wel eens op hun fles kunnen gaan, als ze deze maatregelen toe gaan passen missen ze enorm veel inkomsten op telefoons, tablets, RC apparatuur etc..
Bij het grotere spul kan je dat makkelijker door berekenen. Stel dat het 4/5 dollar meer gaat kosten dan is een tablet/telfoon vaak nog wel de moeite waard. Vooral bij klein spul met batterijen kan het wel eens vervelend gaan worden.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

RobertowNL schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:13:
[...]

Bij het grotere spul kan je dat makkelijker door berekenen. Stel dat het 4/5 dollar meer gaat kosten dan is een tablet/telfoon vaak nog wel de moeite waard. Vooral bij klein spul met batterijen kan het wel eens vervelend gaan worden.
bij groter spul zoals telefoons is de kans aardig groot nu dat het pakket ergens in het traject kwijt raakt (door de controles) of dat het te lang duurt voor de klant waardoor je een refund / resend moet doen. Kost je dus een hoop geld en items. Voor een bedrijf als BiC en DX is dat een tijdje vol te houden met de reserves die zij hebben maar voor de gemiddelde ebay seller raakt dan toch gauw het geld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Kenzi schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:05:
[...]

reacties komen vaak pas na 72u. de hoeveelheid mails etc die ze binnenkrijgen is enorm dus verwacht geen 12h / 24h responstijd.
Heb ik ook niet gedaan. Eerste mail is een week geleden. 2de afgelopen donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

maartend schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:18:
[...]

Heb ik ook niet gedaan. Eerste mail is een week geleden. 2de afgelopen donderdag.
Mail of message op de site? Via de site reageren ze altijd wel binnen 48/72 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:17
Als ik dus zoiets bestel nu: http://www.banggood.com/W...p-64791.html?currency=EUR
Zal t waarschijnlijk langer duren dat ik t binnen heb of kans dat ik t helemaal niet binnen krijg? Hier zitten natuurlijk ook batterijen in en nu ik al het ophef lees over lithium batterijen..

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Musta schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:32:
Als ik dus zoiets bestel nu: http://www.banggood.com/W...p-64791.html?currency=EUR
Zal t waarschijnlijk langer duren dat ik t binnen heb of kans dat ik t helemaal niet binnen krijg? Hier zitten natuurlijk ook batterijen in en nu ik al het ophef lees over lithium batterijen..
Ligt eraan met wie ze het verzenden, China Post / HK Post & Singapore Post = langere verzendtijd en controle op batterijen. Sweden Post en een paar andere kan nog wel maar is stuk duurder voor de verzender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
RobertowNL schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:27:
[...]

Mail of message op de site? Via de site reageren ze altijd wel binnen 48/72 uur.
Tuurlijk via de site. Rechtstreeks vanuit mijn bestellingspagina. kan niet makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

maartend schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:48:
[...]

Tuurlijk via de site. Rechtstreeks vanuit mijn bestellingspagina. kan niet makkelijker.
Oke raar :) Zelf afgelopen week nog 2 keer een message gedaan en beide keren snel antwoord, paypal dan maar inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Mensen... is it me of is dit de meest pracktische lader ooit?

http://www.everbuying.com/product511925.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
RobertowNL schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:00:
[...]

Oke raar :) Zelf afgelopen week nog 2 keer een message gedaan en beide keren snel antwoord, paypal dan maar inderdaad ;)
Nou ja.

Paypal opgetsart gisteren, aangegeven dat ik mailcontact had gezocht en niks had gehoord, enz.
Vandaag mail binnen van PP.
Terugbetaling gedaan, case closed.
Ik ben natuurlijk blij dat ik mijn geld terug heb, maar de manier waarop is net alsof je het krijgt toegeworpen.
Van BIC nog steeds niks gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:08
Leo1010 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:45:

Het enige wat ik zie is een powerbank welke onnodig 50% groter is geworden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-09 20:56
Kreeg berichtje van tmart;

http://www.tmart.com/CREE...164564.html?price=hk_intl

voor promotie prijs van 2.99$
coupon code:TMARTV5

Wel leuk lampje voor iemand die nog een focusable kleine flashlight zoekt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:57
Downstar2 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 10:13:
Kreeg berichtje van tmart;

http://www.tmart.com/CREE...164564.html?price=hk_intl

voor promotie prijs van 2.99$
coupon code:TMARTV5

Wel leuk lampje voor iemand die nog een focusable kleine flashlight zoekt..
Besteld, bedankt voor de info. Zocht nog een klein lampje voor in de kelder te leggen.
Leo1010 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 00:45:

Ik denk dat jij het bent :) Wat een onding is dat.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:46
Gister na 3 weken mijn 5 accu's, u wrench en multilaadkabel binnengekregen van banggood. Moet zeggen, ze zijn goed in packaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifa4ever
  • Laatst online: 09-09 15:47
Wacht nu inmiddels 4 weken op een nieuw telefoon scherm (zat een barst in).
Heb een mailtje gestuurd en de verkoper zegt dat hij waarschijnlijk zoek is geraakt bij de post.
Hij stuurd gratis een nieuwe op. Vind het maar een raar verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:03
fifa4ever schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 13:53:
Wacht nu inmiddels 4 weken op een nieuw telefoon scherm (zat een barst in).
Heb een mailtje gestuurd en de verkoper zegt dat hij waarschijnlijk zoek is geraakt bij de post.
Hij stuurd gratis een nieuwe op. Vind het maar een raar verhaal.
De kans is aanwezig dat ie straks alsnog gevonden wordt, waardoor je er straks 2 op de deurmat hebt liggen.
Maar momenteel liggen er volgens mij bergen pakketjes in China na de vakantieperiode daar, die niet verstuurd worden of terug moeten en verstuurd moeten worden met een andere vervoerder door gedoe met het verpakken van pakketjes met batterijen erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen2611
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10-09 20:18

Jeroen2611

Hi mum!

Ik wil graag deze telefoon kopen:
http://www.pandawill.com/...en-android-42-p80157.html

Maar als ik het hier dus zo lees kan ik maar beter een paar weekjes wachten, of is het niet zo erg?
Het is de eerste keer dat ik iets koop boven de €20.- en wil niet dat de telefoon zoek is bij de post afdeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prupke15

prupke15

ლ(ಠ益ಠლ)

zoals de meeste wel weten word er vaak gebruik gemaakt van translators om te communiceren en nu wil ik DHGate iets kopen, maar er staat in het search menu 24$ en in het specifieke item menu 29$ ik heb dus gevraagd waarom er 5 euro verschil in zit terwijl er 24$ word gevraagd in het zoek menu...

krijg ik dit op terug:

hello dear friend some product with some gifts so like this and you can derect order we can send to you ontime !!

nu ben ik geen debiel en kan ik snappen dat translators het niet helemaal 100% werken maar heeft iemand een idee wat dit moet betekenen? iets met een gift ofzo?

Het is btw free shipping... alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gift betekent in het engels kado. Heeft in dit geval volgens mij niks met doneren te maken. De 5 dollar zal wel de kosten van de kadoverpakking zijn?
Edit: of je krijgt er een verrassing bij, kan ook nog.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Jeroen2611 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 15:22:
Ik wil graag deze telefoon kopen:
http://www.pandawill.com/...en-android-42-p80157.html

Maar als ik het hier dus zo lees kan ik maar beter een paar weekjes wachten, of is het niet zo erg?
Het is de eerste keer dat ik iets koop boven de €20.- en wil niet dat de telefoon zoek is bij de post afdeling.
Koop het gewoon lekker in NL;
- V&A aangeboden: Zopo C2 Zwart ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prupke15

prupke15

ლ(ಠ益ಠლ)

Verwijderd schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:44:
gift betekent in het engels kado. Heeft in dit geval volgens mij niks met doneren te maken. De 5 dollar zal wel de kosten van de kadoverpakking zijn?
Edit: of je krijgt er een verrassing bij, kan ook nog.
oewww verrasing, ben dol op verrasingen hahaha ach ja we gaan het zien, ik laat het weten wat het ''cado'' is geworden hahaha :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:17
Ik kijk al een tijdje naar een repair kit voor de S2/S4/HTC Sensation/IPhone 4, maar weet niet welke ik het beste kan halen. Ik heb nu deze gevonden die niet al te prijzig is, in ieder geval geen extra shipping kosten want bij anderen zie ik $20 dollar aan shipping kosten..

38 in 1 Screwdriver Repair Kit Tools for Samsung Galaxy S3 S4 iPhone 4 4S 5 8921

Iemand ervaring met zulke setjes of wat raden jullie aan?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
prupke15 schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 17:24:
zoals de meeste wel weten word er vaak gebruik gemaakt van translators om te communiceren en nu wil ik DHGate iets kopen, maar er staat in het search menu 24$ en in het specifieke item menu 29$ ik heb dus gevraagd waarom er 5 euro verschil in zit terwijl er 24$ word gevraagd in het zoek menu...

krijg ik dit op terug:

hello dear friend some product with some gifts so like this and you can derect order we can send to you ontime !!

nu ben ik geen debiel en kan ik snappen dat translators het niet helemaal 100% werken maar heeft iemand een idee wat dit moet betekenen? iets met een gift ofzo?

Het is btw free shipping... alvast bedankt!!
Ik bestel ook heel vaak bij DHgate en NEE, het is geen kado die je erbij krijgt. De prijzen zijn daar op groothandel manier aangegeven. Koop je meer dan zoveel van het product krijg je 5 dollar korting (Per stuk!). Bij 1 moet je de volle mep geven ivm verzendkosten etc.

Conclusie: Altijd bij DHgate naar de hoogste prijs kijken! (En ook naar de Quantity :+ Voor je het weet heb je 100 stuks..oeps)

:'( Ik had mijn nieuwe hoes voor mijn s4 zoom gisteren al verwacht. Die is er NOG steeds niet! Bah ;p wachten is wel een nadeel soms, haha. Komt hoogstwaarschijnlijk volgende week..

[ Voor 7% gewijzigd door Ealjebij op 31-10-2013 09:04 ]

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBQ-MAN_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Musta schreef op woensdag 30 oktober 2013 @ 20:54:
Ik kijk al een tijdje naar een repair kit voor de S2/S4/HTC Sensation/IPhone 4, maar weet niet welke ik het beste kan halen. Ik heb nu deze gevonden die niet al te prijzig is, in ieder geval geen extra shipping kosten want bij anderen zie ik $20 dollar aan shipping kosten..

38 in 1 Screwdriver Repair Kit Tools for Samsung Galaxy S3 S4 iPhone 4 4S 5 8921

Iemand ervaring met zulke setjes of wat raden jullie aan?
Ik heb een vergelijkbaar setje, verwacht er niet te veel van. Het kan ermee door maar de kwaliteit is bedroevend, vooral voor telefoon reparatie zou ik een fatsoenlijk setje aanraden.
Voor dat bedrag natuurlijk wel handig dat je zo goed als elke schroefje los kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:07
Musta schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 09:32:
Op het forum van banggood staat dat ze batterijen wél verzenden. Overigens zou het ook raar zijn als je wel kunt bestellen vanuit NL maar dat ze zouden weten dat het niet aankomt. Dat kunnen ze hooguit een maand doen, daarna lopen er teveel klanten weg. Ik heb meteen maar de proef op de som genomen door een mooie zaklamp van 1600 Lm te bestellen en een aantal extra batterijen. Ik hou jullie op de hoogte.

Overigens tot nu toe - op een enkele keer na - alleen maar positieve ervaringen met bestellen uit China. Van de ongeveer 25 bestellingen, is het maar een keertje gebeurd dat het niet aankwam. Dat was via ebay en ik kreeg meteen mijn geld terug van de verkoper. Ik bestel zowel via ebay als via de bekende Chinese webwinkels. Soms is het er binnen een week, maar meestal is het een week of drie wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

kwelbast schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:07:
[...]

Op het forum van banggood staat dat ze batterijen wél verzenden. Overigens zou het ook raar zijn als je wel kunt bestellen vanuit NL maar dat ze zouden weten dat het niet aankomt. Dat kunnen ze hooguit een maand doen, daarna lopen er teveel klanten weg. Ik heb meteen maar de proef op de som genomen door een mooie zaklamp van 1600 Lm te bestellen en een aantal extra batterijen. Ik hou jullie op de hoogte.

Overigens tot nu toe - op een enkele keer na - alleen maar positieve ervaringen met bestellen uit China. Van de ongeveer 25 bestellingen, is het maar een keertje gebeurd dat het niet aankwam. Dat was via ebay en ik kreeg meteen mijn geld terug van de verkoper. Ik bestel zowel via ebay als via de bekende Chinese webwinkels. Soms is het er binnen een week, maar meestal is het een week of drie wachten.
Batterijen kunnen nog steeds verzonden worden, alleen zijn de controles op de nieuwe regels (die in januari zijn ingegaan) verscherpt en dat leverd enorme vertraging, verdwenen pakketten en teruggestuurde pakkettten op. Op dit moment kan geen enkele koerier hier 100% garantie geven dat je pakketje met batterijen erin aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder batterijen vallen ook powerbanks neem ik aan? Ik had er 2 weken geleden 3 besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Kenzi schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 11:11:
[...]

Batterijen kunnen nog steeds verzonden worden, alleen zijn de controles op de nieuwe regels (die in januari zijn ingegaan) verscherpt en dat leverd enorme vertraging, verdwenen pakketten en teruggestuurde pakkettten op. Op dit moment kan geen enkele koerier hier 100% garantie geven dat je pakketje met batterijen erin aankomt.
Regels omtrent de verpakking van batterijen dacht ik ja.
Dus al die pakketten die al onderweg naar het vliegveld waren en nog niet aan die regels voldoen moesten terug, en opnieuw verpakt worden, en weer opnieuw verstuurd.
En dat voor alle Chinese groothandels die internationaal verkopen; dat is veel.
Daarom loopt alles vertraging op, en duurt het langer dan gebruikelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Laatst online: 20-09 20:19
Ik kreeg zojuist een mail van een verkoper dat mijn 220v -> 12v adapter (incl zo'n auto sigaretten plug) teruggestuurd is vanwege de 'battery' regel.... vreemd verhaal maar ze gaan het geld terugstoten.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prupke15

prupke15

ლ(ಠ益ಠლ)

Ealjebij schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 08:51:
[...]

Ik bestel ook heel vaak bij DHgate en NEE, het is geen kado die je erbij krijgt. De prijzen zijn daar op groothandel manier aangegeven. Koop je meer dan zoveel van het product krijg je 5 dollar korting (Per stuk!). Bij 1 moet je de volle mep geven ivm verzendkosten etc.

Conclusie: Altijd bij DHgate naar de hoogste prijs kijken! (En ook naar de Quantity :+ Voor je het weet heb je 100 stuks..oeps)

:'( Ik had mijn nieuwe hoes voor mijn s4 zoom gisteren al verwacht. Die is er NOG steeds niet! Bah ;p wachten is wel een nadeel soms, haha. Komt hoogstwaarschijnlijk volgende week..
Ik weet hoe het word aangegeven, echter kun je ze hier maar voor één prijs bestellen.

klik eens hier op:

http://www.dhgate.com/pro...ade/160502941.html#s1-1-1|1832184232

hier staat dat hij 29$ kost.

In de search page staat hij echter bij dezelfde verkoper voor 24$

http://www.dhgate.com/who...razer+deathadder&catalog=

klink je op dat product kost hij spontaan 29$..

koop redelijk wat op dx en co maar van deze constructie snap ik niks.

Als ik er 100 zou kopen betaal ik gewoon 100 x 29$ volgens DHGATE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat klopt inderdaad niet, maar lijkt me meer een trucje om meer clicks(en orders) te krijgen dan dat dit de werkelijke prijs zou moeten zijn. Zou je bijvoorbeeld filteren op laagste prijs bovenaan, dan komt deze hoger te staan dan wanneer ie 29 USD zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
prupke15 schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 13:44:
[...]

Ik weet hoe het word aangegeven, echter kun je ze hier maar voor één prijs bestellen.

klik eens hier op:

http://www.dhgate.com/pro...ade/160502941.html#s1-1-1|1832184232

hier staat dat hij 29$ kost.

In de search page staat hij echter bij dezelfde verkoper voor 24$

http://www.dhgate.com/who...razer+deathadder&catalog=

klink je op dat product kost hij spontaan 29$..

koop redelijk wat op dx en co maar van deze constructie snap ik niks.

Als ik er 100 zou kopen betaal ik gewoon 100 x 29$ volgens DHGATE
Dit is de eerste keer dat ik zoiets zie op DHgate O.o Foutje in het syteem oid

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de batterijen kwestie. Zojuist de powerbanks binnen van banggood d:)b
In een persoonlijke recordtijd verzonden, van shipping bevestiging tot vandaag zat maar 10 dagen, ben er ook superblij mee! Kan lekker mee op vakantie.
De powerbank (15k mAh) ziet er gelikt uit. Komende dagen maar even testen hoeveel cycli die mijn nieuwe iPhone oplaadt oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:23

KennyPlox

feest vierende banaan

Net gelukkig mijn AWEI ES900i binnen gekregen, stond al sinds de 17e op Shenzen Airport en sinds vanmiddag geen verandering. Net binnen gekregen. Vast een foutje bij tracking ofzo

denk ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3ulhrv3.jpg
Nieuwe headset binnen(xiaomi piston) :)
Ze klinken goed, zien er mooi en hip uit :+ En de bouwkwaliteit is ook erg goed!
En de 3 extra oorvormpjes zijn ook handig, sluit zelfs mijn grote oren af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:34:
De powerbank (15k mAh) ziet er gelikt uit. Komende dagen maar even testen hoeveel cycli die mijn nieuwe iPhone oplaadt oOo
Linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:12

Mavamaarten

Omdat het kan!

Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 18:15:
Nieuwe headset binnen(xiaomi piston) :)
Ze klinken goed, zien er mooi en hip uit :+ En de bouwkwaliteit is ook erg goed!
En de 3 extra oorvormpjes zijn ook handig, sluit zelfs mijn grote oren af!
Ik heb ze ook. Ze zijn vooral mooi inderdaad :9~
Geluid is nice, zou nog wel beter kunnen maar ik kan zeker niet klagen voor wat ik betaald heb :)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is al vaker hier voorbijgekomen met zeer goede recensies, http://www.banggood.com/W...p-64791.html?currency=EUR

Hij is groter en zwaarder dan verwacht (ook logisch eigenlijk gezien de grote capaciteit), maar erg robuust en mooi afgewerkt:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/DBCNjRD.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
wat de gedachte achter dat sd kaartslot? Die hoeft toch niet opgeladen te worden? ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
dutchgio schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:05:
wat de gedachte achter dat sd kaartslot? Die hoeft toch niet opgeladen te worden? ;) :+
Iets van je telefoon afhalen en op een externe kaart zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handig als je een PC tegenkomt zonder SD-kaartlezer, dan kan je deze inpluggen en natuurlijk als een veredelde USB stick. Voor mij overbodig, net als het lampje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net zoals een fm transmitter op USB sdkaart lezer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:37
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 21:09:
Handig als je een PC tegenkomt zonder SD-kaartlezer, dan kan je deze inpluggen en natuurlijk als een veredelde USB stick. Voor mij overbodig, net als het lampje.
Tevens werkt die SD kaart voor geen ene **** |:(

Maar voor de rest wel een super mooi appraat :) heb 'm nu paar maanden.
In India tijdens het reizen veel gebruikt, en daar oa ook het nut van de zaklamp functie ingezien.
Snel even wat uit je tas pakken wordt makkelijk in het half schemer, dit ding ligt altijd onderop (zwaar) dus die heb je zo gevonden :D En dan met wat licht erbij is de rest ook zo gevonden _/-\o_

Handig is tevens dat je twee toestellen tegelijk kan opladen :) Makkelijk vrienden maken als je iemand even wat stroom voor z'n telefoon aanbied :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al flink aan het testen :+
Een ipad en iphone tegelijk opladen gaat prima, zal binnenkort nog even posten hoe vaak die op een volle accu een iphone kan opladen, daar gaat het mij primair om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/2cqcjn5.jpg

Weer een review, jullie zullen er onderhand gek van worden..(ik zelf ook.. xD)
en voorlopig blijft dit dan ook even mijn laatste aankoop qua flashlights ( al is dat een gewaagde uitspraak :X)

Vandaag dus de XM-L2 serie binnen gekregen, het parade paardje van de CREE familie die in december 2012 gepresenteerd werd als: Brightest, Highest-Performing, Single-Die LED
In dit geval dus de gene met het hoogste aantal lumen uitstoot, de U3.

Goedkope U3's zijn nog schaars verkrijgbaar in Chinese webshops, echter heeft Tmart.com op mijn verzoek een goedkope U3 toegevoegd aan haar webshop. voor 18,20$ haal je hem al in huis!

http://www.tmart.com/Tang...Black_p208291.html?cc=USD

De U3 is nu mijn 5de flashlight uit china en wordt dus een concurrent voor mijn eerder best benoemde XM-L T6, die uit vorige review vrijwel altijd als beste uit de test kwam.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/2w7jtdv.jpg

Als we kijken naar het design van de XM-L2 U3, dan komt deze overeen met de andere modellen
(C8 XM-L T6 en C8 XM-L U2) aangezien dit ook weer een C8 model is. Echter lijkt het design steeds een beetje groter te worden 8)7 ..

van boven naar onder:

• Ultrafire WF-501b XM-L T6

• Ultrafire C8 XM-L U2

• Ultrafire C8 XM-L T6 (tmart versie)

• Tansfire C8 XM-L2 U3

• SaIK SA-15

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2e1t4wi.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2qv5p41.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2wmiclw.jpg

Binnenin vinden we dus een XM-L2 U3:

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/34fjsc2.jpg

VS

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/nlsjlw.jpg

Functies zijn verder gelijk aan de andere zaklampen:

De flashlight kent net als de andere zaklampen(m.u.v de SaIK SA-15) een 5 tal modes:

Afbeeldingslocatie: http://www.ledquotations.com/media/wysiwyg/banner/_-5dang.gif
HIGH > MEDIUM > LOW > SOS > STROBE

genoeg geluld over die zaklamp; even wat vergelijkingsshots tussen de
XM-L2 U3 en de XM-L T6.

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/6rokt0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/1zq6h7c.jpg
Onderbelicht bij -2,0; Links XM-L2 vs rechts XM-L T6

Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/2rgl4wk.jpg
onderbelicht bij -0,7; Links XM-L2 vs rechts XM-L T6

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/izb03m.jpg
belichting 0.0; zo kun je dus zien hoe fel ze eigenlijk zijn xD

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2zin7sg.jpg
Beide beams op de grond, geven ook goed weer hoe krachtig deze lampies zijn })

Conclusie:

De U3 heeft nog een beter focuspunt dan de XM-L T6 waar ik al onder de indruk was,
hierdoor heeft hij dus ook een betere throw.. Tevens in de U3 ook feller dan de T6
(goed op de -2.0 onderbelichte foto te zien), wat ook weer ten goede komt bij de throw.

Ik hoef verder weinig toe te voegen denk ik, de foto's spreken voor zich
De XM-L2 U3 is mijn nieuwe favorietjee :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:52

thof

FP ProMod
Hoe zit het trouwens met de batterijen voor de XM-L2 U3 en hoe lang doe je daar ongeveer mee? Ziet er zeer interessant uit namelijk. Als de betterij duur ook een beetje prima is overweeg ik er een aan te schaffen.

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
thof schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:37:
Hoe zit het trouwens met de batterijen voor de XM-L2 U3 en hoe lang doe je daar ongeveer mee? Ziet er zeer interessant uit namelijk. Als de betterij duur ook een beetje prima is overweeg ik er een aan te schaffen.
Deze lamp word gevoed door 1 x 18650 of 1 x 18700 batterij.
erg afhankelijk hoelang ze mee gaan aan het aantal milli ampère wat ze zijn.

Maar ga voor een goed stel batterijen!
goedkope 18650 of 18700 (zelfde als 18650, maar dan een paar centimeter langer) worden soms zonder protection geleverd,protection bied bescherming tegen het onder/overladen van de batterijen..
gebeurd dat wel dan is de kans aanwezig dat de batterijen ontploffen..

Zorg wel voor een betrouwbaar merk, met protection.
Dus bijv Xtar of panasonic, Sanyo batterijen etc.

zorg ook voor een goede lader die netjes bij houd wanneer een batterij vol is en wanneer hij dus geen stroom meer hoeft toe te dienen..
Lader gaat hier de voorkeur uit naar: Sysmax/Nitecore/Jetbeam i4 Intellicharger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Downstar2 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:41:
[...]

Deze lamp word gevoed door 1 x 18650 of 1 x 18700 batterij.
erg afhankelijk hoelang ze mee gaan aan het aantal milli ampère wat ze zijn.

Maar ga voor een goed stel batterijen!
goedkope 18650 of 18700 (zelfde als 18650, maar dan een paar centimeter langer) worden soms zonder protection geleverd,protection bied bescherming tegen het onder/overladen van de batterijen..
gebeurd dat wel dan is de kans aanwezig dat de batterijen ontploffen..

Zorg wel voor een betrouwbaar merk, met protection.
Dus bijv Xtar of panasonic, Sanyo batterijen etc.

zorg ook voor een goede lader die netjes bij houd wanneer een batterij vol is en wanneer hij dus geen stroom meer hoeft toe te dienen..
Lader gaat hier de voorkeur uit naar: Sysmax/Nitecore/Jetbeam i4 Intellicharger
Een 18650 is un-protected. Een protected 18650 heet 19670 en is een paar milimeter langer dan de 18650 (en niet centimeter) door de beveiliging. 19x67mm ipv 18x65
18700 is geen officiele standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
Kenzi schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 16:07:
[...]

Een 18650 is un-protected. Een protected 18650 heet 19670 en is een paar milimeter langer dan de 18650 (en niet centimeter) door de beveiliging. 19x67mm ipv 18x65
18700 is geen officiele standaard.
18700 is in het leven geroepen door Xtar, de langer versie van een 18650 inderdaad (vaak 70 mm vandaar de naam 700.. xD chinese logica)

Een 18650 word in de volksmond gewoon verkocht als protected en unprotected versie
19670 word amper genoemd..

http://www.candlepowerfor...erence-in-18650-and-19670

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetzel
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-08-2024
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:03:
[...]

Hij is al vaker hier voorbijgekomen met zeer goede recensies, http://www.banggood.com/W...p-64791.html?currency=EUR

iemand een idee hoe je dit oplaadt? zit er een wall charger bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Wetzel schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 09:40:
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 19:03:
[...]

iemand een idee hoe je dit oplaadt? zit er een wall charger bij?
Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/images/upload/2012/liuguanglian/SKU057240-6.jpg
Micro USB dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 22:44

woutur

Klauwtjes uit!

Ik kreeg een mailtje van ibuygou of ik toch niet mijn verzending van gratis naar dhl of registered air wilde omzetten. Ik krijg het idee dat de meeste mensen hier gewoon gratis laten verzenden. Klopt dat?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:37
Gewoon aan je PC / je eigen stopcontact USB charger dus.

Worden alleen verschillende kabels/opzetstukjes mee geleverd:
Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/uxe7adhhf/P1110072.jpg
(Geen Iphone 5 connector trouwens, maar dit is met een verloopstukje van 1 dollar zo op te lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Het gaat op het moment inderdaad wel verdomde traag. Tussen de collection en de opening zit gewoon een week.... Heb het voor oud en nieuw nodig, dus had er wel enigszins rekening mee gehouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Had een paar weken geleden een pry tool setje gekocht op ebay UK. Daar stond dat het via de UK zou verstuurd worden. Ideaal vermits ik het snel nodig had en niet weken wou wachten.
Na de aankoop krijg ik een email dat het vanuit China wordt opgestuurd, dus ik niet akkoord.
Via paypal open ik een case wegens niet ontvangen en zet daar alle info in.
De seller antwoordt mij dat hij gaat terugbetalen en de case wordt gesloten zonder enige info. Uiteraard blijkt de seller gewoon niet terug te betalen.
Iemand dit al meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

tokko1 schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:22:
[...]

Gewoon aan je PC / je eigen stopcontact USB charger dus.

Worden alleen verschillende kabels/opzetstukjes mee geleverd:
[afbeelding]
(Geen Iphone 5 connector trouwens, maar dit is met een verloopstukje van 1 dollar zo op te lossen
Aan je PC duurt wel heel lang denk ik, telefoons zijn zelfs nog maar amper te doen en dit is een veel zwaardere accu.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Luke-san schreef op za november 2013 @ 13:21:
Had een paar weken geleden een pry tool setje gekocht op ebay UK. Daar stond dat het via de UK zou verstuurd worden. Ideaal vermits ik het snel nodig had en niet weken wou wachten.
Na de aankoop krijg ik een email dat het vanuit China wordt opgestuurd, dus ik niet akkoord.
Via paypal open ik een case wegens niet ontvangen en zet daar alle info in.
De seller antwoordt mij dat hij gaat terugbetalen en de case wordt gesloten zonder enige info. Uiteraard blijkt de seller gewoon niet terug te betalen.
Iemand dit al meegemaakt?
Gewoon case klacht op PayPal weer openen, wellicht dat er bij paypal iets mis is gegaan met de refund.

Overigens had ik mijn bestelling uit Hongkong in 7 dagen binnen, onvoorstelbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Supertip op 02-11-2013 14:24 ]

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-09 19:18
Zijn gewone 9V batterijen momenteel ook een probleem met de battery boycot? Ik heb bv een multimeter besteld waar er 1 bij in zit.. DX, 2,5 week terug besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wetzel
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-08-2024
top! had ik eigenlijk zelf moeten zien. Heb er ook een besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ik sta op het punt op een tablet (Pipo M9 Pro 3G) te bestellen op buyincoins.com met 5% off.
Nu lees ik, zoals enkele berichtjes hier boven, dat er problemen zijn met het importeren van batterijen en apparaten waar batterijen in zitten. Is het dan wel verstandig om het tablet nu te bestellen, of beter wachten op Januari en dan nogmaals opzoek naar een coupon.

En is het beter om met CC te betalen (wat ik altijd doe bij DX.com) of toch via Paypal? (zelf nooit gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKing83
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:30
Verwijderd schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 17:34:
Over de batterijen kwestie. Zojuist de powerbanks binnen van banggood d:)b
In een persoonlijke recordtijd verzonden, van shipping bevestiging tot vandaag zat maar 10 dagen, ben er ook superblij mee! Kan lekker mee op vakantie.
Ik ben benieuwd hoe vaak je je iPhone op kan laden en hoe snel dit gaat.
Zelf ben ik ook op zoek naar een goede eerste power bank.

Ik heb power banks gezien met nog hogere capaciteit van zelfs 30.000 (zoals deze en deze). Zullen deze echt 2x zoveel capaciteit bevatten? Iemand ervaring met deze power bank? Kan ik me voor deze lage prijzen hier een buil aan vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
DX heeft ook deze 30.000mah packs, heb er zelf ook naar zitten kijken, ze zijn wel duurder, maar er staat bij dat ze geen 30.000mah zijn
link1
link2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt, die versies zijn al "ontmanteld", zie http://voyager8.blogspot....est-cheap-power-bank.html
Tip: lees zo veel mogelijk (kritische) reviews van de powerbank die je wilt aanschafffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesteit
  • Laatst online: 20-09 23:11
Bij DHGate een usb stick van 256GB besteld voor 10euro. Is een gokje waard dacht ik zo. De leverancier had 179 units sold en 100% feedback. We gaan het meemaken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Majesteit schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:36:
Bij DHGate een usb stick van 256GB besteld voor 10euro. Is een gokje waard dacht ik zo. De leverancier had 179 units sold en 100% feedback. We gaan het meemaken!
Veel succes met de 8GB (maximaal) USB stick. Alles wat je er meer op plaatst is weg of corrupt. Meest bekende scam die er is zo'n beetje.

Claimen komt dan soms neer op terugsturen wat tja; meer dan die 10 dollar gaat kosten met tracking....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwargers
  • Laatst online: 07-07 19:42
Majesteit schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:36:
Dit is echt nep, zie hier bijvoorbeeld voor de uitleg: http://www.instructables....or-the-Flash-Drive-Scam!/

http://weblogs.mozillazine.org/qa/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesteit
Oh lekker is dat, heb hem eigenlijk alleen nodig om Windows 8 er op te zetten dus hopelijk laten ze genoeg ruimte vrij dan.

EDIT: Is er via DHgate nog een mogelijkheid tot annuleren?

EDIT2: Net even via de livechat gesproken met een medewerker, kan hem na 24uur annuleren en moest nu alvast even een berichtje naar de seller sturen.

Heren bedankt voor het snelle attenderen, was weer een lekkere impulsaankoop haha.
[/quote]

[ Voor 60% gewijzigd door Majesteit op 03-11-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Majesteit schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:44:
Oh lekker is dat, heb hem eigenlijk alleen nodig om Windows 8 er op te zetten dus hopelijk laten ze genoeg ruimte vrij dan.

EDIT: Is er via DHgate nog een mogelijkheid tot annuleren?

EDIT2: Net even via de livechat gesproken met een medewerker, kan hem na 24uur annuleren en moest nu alvast even een berichtje naar de seller sturen.

Heren bedankt voor het snelle attenderen, was weer een lekkere impulsaankoop haha.
[/quote]
Je wilt Windows 8 op een USB stick zetten? 8)7
Een die én uit China komt én te mooi lijkt om waar te zijn én geen USB3.0 is?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de les, kende deze truc nog niet! Er wordt werkelijk met alles gesjoemeld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Quad schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:01:
[...]

Je wilt Windows 8 op een USB stick zetten? 8)7
Een die én uit China komt én te mooi lijkt om waar te zijn én geen USB3.0 is?
De installatieversie van windows 8 waarschijnlijk..
Like a pirate!
'If you know what I mean.... ' :o

Windows 8 draaien vanaf een usb stick die niet uit China komt, met USB 3.0, en niet te mooi om waar te zijn is, lijkt me ook geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 13:07

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Weet iemand hoe lang het duurt voordat DHgate een banktransfer bevestigd/verwerkt?
De betaling is volgens mijn bank gedaan, maar nu krijg ik van DHgate berichten over annulering indien de betaling niet op tijd ontvangen wordt.

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ealjebij
magic_nl schreef op maandag 04 november 2013 @ 08:32:
Weet iemand hoe lang het duurt voordat DHgate een banktransfer bevestigd/verwerkt?
De betaling is volgens mijn bank gedaan, maar nu krijg ik van DHgate berichten over annulering indien de betaling niet op tijd ontvangen wordt.
Bij mij meestal direct. ;p zet geld op dhgate en dan refresh page en kan ik meteen het product betalen wat ik in mijn winkelkar heb zitten. Denk dat bij nieuwe accounts meer controle gedaan wordt dan bij oudere. Die van mij is ongeveer 4 jaar oud (alweer O.o )

D3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesteit
dutchgio schreef op zondag 03 november 2013 @ 23:13:
[...]

De installatieversie van windows 8 waarschijnlijk..
Like a pirate!
'If you know what I mean.... ' :o
>:)

[ Voor 22% gewijzigd door Majesteit op 04-11-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:54
Sinds half augustus heb ik 6 bestellingen lopen (ebay, BIC, BG), waarvan er 4 nog steeds niet geleverd zijn en waarvan de verzenddatum > 40 dagen geleden is.
Eén betrof een NiMH batterij die teruggestuurd is naar BIC.
Van twee bestellingen verliep de kopersbescherming, die zijn inmiddels vergoed en afgesloten.

Enkele later geplaatste bestellingen zijn al wel binnen, maar niet allemaal.

Zijn er hier gevallen bekend waar de goederen > 40 dagen alsnog bezorgd zijn?
En wat is de ervaring met levertijden op dit moment?

Flickr

Pagina: 1 ... 59 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]