[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 58 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.333 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:03

FreakNL

Well do ya punk?

Kitano schreef op vrijdag 04 oktober 2013 @ 12:16:
Ik wacht ook nog op een paar pakjes van 4-5 weken geleden en kreeg wel een bestelling van vorige week na een week binnen. Allemaal klein spul wat door de brievenbus past.

ws is ergens een container blijven staan of idd op een boot ipv vliegtuig gezet.
Daar zit mijn pakketje ook bij denk ik :)

13 september shipped (dx), nog niks binnen.. Ik zie mensen hier posten eind september besteld hebben en het al binnen hebben... Maargoed, mijn record staat op 3 maanden, dus ik heb nog ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

1 t/m 7 oktober is een national holiday waarin 99% van het openbare leven platligt dus het kan wat langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:21
Er zijn dus inderdaad problemen met het versturen van goederen? Ik heb ook begin september een aantal dingen bij DX/Ebay besteld vanuit Hong Kong en geen van allen is tot dusver aan gekomen. Normaal had ik het redelijk snel binnen (2 weken) maar nu blijft het wel erg lang liggen.

We zullen geduldig zijn!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterdome
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-07 13:06
13 september 2 LED horloges besteld, zijn verzonden een paar dagen later met ''SuperSaver'' methode, niet standard shipping met tracking. Denk dat ze op een boot zitten ofzo ipv een vliegtuig. Kan mss nog wel een maand duren voordat ze eindelijk in de brievenbus liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Ik wacht ook nog op 3 producten van begin september. Alle 3 van verschillende verkopers, 2 van ebay, 1 van een webshop. Alles wat ik vanaf de 2e week van september besteld heb is wel na ongeveer 2 weken binnengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Tremio schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:46:
Ik heb op 27 september 2 telefoons, een tablet en een android tv stick besteld bij Focalprice. Het is verzonden met BPost. Ik verwacht mijn pakket vandaag of morgen... Is nog best snel gegaan :)

Voor diegenen die willen weten hoe de tracking bij BPost eruit ziet:

Datum - Uur Plaats Status
05-10-2013 10:45:00 Uw pakket is aangekomen in het verdeelcentrum van uw postkantoor en wordt in de komende 2 tot 3 dagen bij u bezorgd.
05-10-2013 06:21:05 Uw pakket wordt naar het distributie center gebracht voor verdere verdeling.
04-10-2013 10:54:53 Uw pakket is aangekomen in België en wordt gesorteerd voor verdere verdeling naar het land van bestemming.
29-09-2013 13:00:00 Uw pakket is ingechecked voor transport per vliegtuig.
29-09-2013 00:01:00 Uw pakket heeft het magazijn van de e-tailer verlaten en is op weg naar de luchthaven.
28-09-2013 10:36:36 Uw bestelling is ingepakt en klaar om naar u verstuurd te worden.

En in het engels:

Date - Time Place Status
05-10-2013 10:45:00 Your parcel has arrived at your Postal Distribution Center and will be delivered to you in 2 to 3 days.
05-10-2013 06:21:05 Your parcel is being transported to the distribution center for further handling.
04-10-2013 10:54:53 Your parcel has arrived in Belgium and is being sorted and distributed to its country of destination.
29-09-2013 13:00:00 Your parcel has been checked-in for transport by plane.
29-09-2013 00:01:00 Your parcel has left the e-tailer's warehouse and is on its way to the airport.
28-09-2013 10:36:36 Your order is packed and ready to come your way.

Dan kan je een inschatting maken wanneer je het pakketje krijgt ;-)
Kzie zelfs niks van douane! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
Volgens een bericht op Ebay komt de vertraging door strengere controles in Hong Kong, maar dat verklaart nog niet waarom bestellingen van de laatste 2 weken wel weer snel binnen komen en bestellingen van 5 weken terug nog steeds niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsertFunnyText
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 19:01
InsertFunnyText schreef op maandag 23 september 2013 @ 09:19:
[...]

Ik kan bevestigen dat de code vandaag ook nog te gebruiken is. Heb net het koksmes gekocht.

Dank je voor de review, de link en de code. :)
Gisteren heb ik mijn keramisch mes binnengekregen en 's avonds meteen gebruikt. Werkt erg goed en is inderdaad erg scherp. Leuk product. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik heb een mail gekregen van een bekende Chinees.com die mij spul wil sturen om te reviewen. Er staat ook gewoon in dat hij m'n adres van Tweakers heeft. Moet ik hem nu afzeiken voor spam of moet ik hem een kans geven? Ik moet hem helpen met deals posten in ruil voor een paar knaken of (gratis) spul reviewen. Ben ik de enige? Willen jullie deals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:46
Verstekbakker schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:30:
Ik heb een mail gekregen van een bekende Chinees.com die mij spul wil sturen om te reviewen. Er staat ook gewoon in dat hij m'n adres van Tweakers heeft. Moet ik hem nu afzeiken voor spam of moet ik hem een kans geven? Ik moet hem helpen met deals posten in ruil voor een paar knaken of (gratis) spul reviewen. Ben ik de enige? Willen jullie deals?
Zo lang je geen kopie van je paspoort en bankgegevens etc moet afgeven, see where it goes. Altijd spannend te zien wat er gebeurd (subtopic? >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:00

RobertowNL

For your gear!

Verstekbakker schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:30:
Gebeurd de laatste tijd wel vaker, ben ook al eens benaderd via youtube (en heb ook wat ontvangen).
Ik doe een gok: T...rt.com

Gisteren maar even een (nieuw) overzicht gemaakt van wat ik onderweg heb; de oude is helaas verloren gegaan ;w (Note to self: backup maken |:( ) Helaas wel wat minder mooi; maar nog steeds handig om bij te houden wat waar is.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NF3sO0n.png
Als iemand mijn (snel gemaakte) Excel documentje wil gebruiken.
Note:
Claim tijd staat op 44 dagen (aan te passen in L1)
Bij afgeleverd moet je de formule dagen onderweg handmatig aanpassen (zie groene regel)
Gebruik regel invoegen voor extra rijen ;)

[ Voor 34% gewijzigd door RobertowNL op 08-10-2013 10:05 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:11
@robertownl thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Dat is inderdaad de Chinees waar ik het over had. Ik heb een YouTube kanaal met 250.000 views, misschien moet ik die gaan gebruiken...

Ik laat het nog even in het midden. Alleen als het ons hier iets oplevert, want ik ben er eigenlijk te lam voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik zou opzich de tijd wel hebben maar het moet natuurlijk wel interresant spul zijn.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsertFunnyText
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 19:01
RobertowNL schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:44:
[...]

[...]
Dank je hiervoor. Misschien een leuk idee om het eens voor mezelf bij te gaan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:42
Overmorgen op vakantie, dus morgen is de laatste dag dat mijn handbagage weegschaalding binnen kan komen (als ik hem mee wil nemen, daarvoor stiekem gekocht ;)). Werkt niet mee dat de ebay verkoper (gamesalor) het artikel in werkelijkheid pas een week later opstuurde dan hij had gemarkeerd op ebay.... Mijn andere artikelen, waaronder het 7 weken onderweg zijnde artikel, mogen morgen ook best nog komen! ;) Vandaag wederom niks binnen. Voordeeltje van op vakantie gaan: daarna kan ik alles in één keer afhalen op het postkantoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeezuiper
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 09:09
Hierbij mijn ervaring over het shoppen bij DX. Tot nu toe is het tweemaal goed gegaan, de derde keer echter niet...

Ik had zowel een Bluetooth headset besteld als een pakje batterijen. Na 4 weken wachten :( krijg ik bericht dat mijn pakket is teruggestuurd. Verder navragen levert op dat de NL douane (stelletje :X) het pakket heeft geweigerd en daarom terug is gestuurd. Natuurlijk kom je nooit achter de reden.

Zijn er meer mensen met deze ervaring? Nu ik erover nadenk zijn misschien de batterijen niet van Sony en vallen ze daarom onder de categorie Namaakgoederen :?

[ Voor 0% gewijzigd door zeezuiper op 09-10-2013 09:53 . Reden: Het is de Nederlandse douane ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
Is het door de NL douane teruggestuurd?

Het schijnt nl dat HK Post momenteel zendingen met Lithium batterijen weigert vanwege brandgevaar.
Zie dit bericht uit mijn vorige post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
zeezuiper schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:30:
Hierbij mijn ervaring over het shoppen bij DX. Tot nu toe is het tweemaal goed gegaan, de derde keer echter niet...

Ik had zowel een Bluetooth headset besteld als een pakje batterijen. Na 4 weken wachten :( krijg ik bericht dat mijn pakket is teruggestuurd. Verder navragen levert op dat de douane (stelletje :X) het pakket heeft geweigerd en daarom terug is gestuurd. Natuurlijk kom je nooit achter de reden.

Zijn er meer mensen met deze ervaring? Nu ik erover nadenk zijn misschien de batterijen niet van Sony en vallen ze daarom onder de categorie Namaakgoederen :?
Batterijen mogen volgens mij niet verzonden worden.

-edit- Oh hierboven staat het al. Ik ben spuit 11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
15% korting bij Banggood.com en volgens mij is hij meerdere keren te gebruiken:

15% discount when the order reached 20 dollars
Coupon Code:91a3aa Expired date:2014-10-31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeezuiper
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-09 09:09
Kitano schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:41:
Is het door de NL douane teruggestuurd?

Het schijnt nl dat HK Post momenteel zendingen met Lithium batterijen weigert vanwege brandgevaar.
Zie dit bericht uit mijn vorige post.
Lekker is dat:

Items with lithium batteries such as video cameras, walkie talkies/2-way radios, GPS devices, radio-controlled toys, Bluetooth headsets, smartphones/mobiles, laptop computers, shavers, power drills, tablets and portable DVD players - See more at: http://announcements.ebay...nts/#sthash.nxw2zQSY.dpuf

Kan dan nog moeilijk worden om een headset uit China hier te krijgen. Maar hoe zit het dan met al die tablets die geïmporteerd worden?

DX verhaalt trouwens de retourkosten op mij :-(, 5 dollar, dat dan weer wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik zie dat mijn pakketje 7-10 is verzonden uit Shanghai. (usb kabel + telefoonhoes)

Geen haast en via http://track-chinapost.com/track_chinapost.php prima bij te houden waar het pakket zich bevindt.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Batterijen mogen nog steeds verzonden worden, echter zijn de documentatie regels strenger geworden (al sinds begin 2013). En er wordt steeds meer opgelet door de verschillende checkpoints (pakketdienst / douane).

9 vd 10 bedrijven versturen met goedkope koeriersdiensten (hier in China doe je vaak niet direct zaken met China Post / HK Post / EMS ect. maar via een koeriersdienst). En die koeriersdiensten concurreren met elkaar op prijs. Vaak schieten dan dingen zoals officiele documentatie er bij in (kost immers geld en tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Vandaag 3 pakjes binnen via eBay! :)
Wederom van zo'n 2 weken geleden. Alle pakjes daarvoor nog steeds niet binnen, dus inderdaad ergens op een boot beland gok ik...

Kan iemand deze wasopvouwer (Sheldon BB Theory) ergens goedkoper vinden?
De rest is allemaal de kinder versie voor kinderkleding...
Vind het nog aardig prijzig voor 'China' prijzen. ;(

http://www.ebay.com/itm/3...lding-Board-/400406898324

YouTube: Folding the Perfect T-Shirt

[ Voor 9% gewijzigd door Deezers op 09-10-2013 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deezers schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 17:22:
Vandaag 3 pakjes binnen via eBay! :)
Wederom van zo'n 2 weken geleden. Alle pakjes daarvoor nog steeds niet binnen, dus inderdaad ergens op een boot beland gok ik...

Kan iemand deze wasopvouwer (Sheldon BB Theory) ergens goedkoper vinden?
De rest is allemaal de kinder versie voor kinderkleding...
Vind het nog aardig prijzig voor 'China' prijzen. ;(

http://www.ebay.com/itm/3...lding-Board-/400406898324

YouTube: Folding the Perfect T-Shirt
http://www.sammydress.com/product90389.html#lkid=2436

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Dragunov schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 19:13:
Nog nooit geen problemen gehad met leveringen uit China, ge moet soms wel veel geduld hebben. Maar altijd alles al gekregen hier.
Klopt, geduld soms zeker. Maar op ebay stond de leveringsperiode en die is verstreken, dus sta ik in mijn goed recht om contact op te nemen. Van beide verkopers al bericht terug.

Verkoper 1: deze week afwachten ivm drukte
Verkoper 2: Bevestigen van afleveradres en nu dus wachten voor de oplossing.

Prima reacties dus op het eerste gezicht.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

Weet iemand of http://goophoneshop.net een betrouwebare shop is ? Ziet er wel goed uit op zich maar je weet het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater91
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16-09 01:08
masterdome schreef op donderdag 03 oktober 2013 @ 09:07:
[...]

Welke quadcopter? Ik zat namelijk naar de Wltoys V959 Upgraded V222 te kijken (upgraded is vanwege fixed camera bug). Kost op dit moment van spreken 48 euro.
Als ik deze zou kopen, welke onderdelen zou ik dan het beste erbij kunnen bestellen? Denk aan reserve accu, propellers, circuit board etc.

Overigens, als jij een betere kan aanraden over de Wltoys V959 Upgraded V222 zou ik dan graag horen.

Thanks.
Ik heb hier nog een stel reserve onderdelen liggen van mijn V959 welke inmiddels al 2 maanden in een boom bivakkeert. ;w
Nieuw setje propellers (2x rood 2x zwart), 2x carbon fiber shaft replacement (staafje van het mainframe naar de propeller unit), oplaadkabeltje zodat je 5 accu's tegelijk kan opladen met 1 adapter, een originele accu, de originele oplader, afstandbediening, en het opklikbare waterpistooltje.
Mocht je iets over willen nemen, stuur maar een pb ;)

Pas overigens op met het circuit board, die zijn ontzettend gevoelig. Bij mij zat er bij ontvangst een kabeltje niet aangesloten, en daardoor waren wat onderdelen doorgefikt. Gelukkig als service wel meteen een nieuw bordje toegestuurd gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-09 10:59
[...]]

[...]
Thanks ga het ook gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Blijkbaar is er iets nieuws bij China Post en Hong Kong post.
Er mogen geen batterijen inzitten volgens de verkpoers. (eerst bij HK Post, maar nu ook China Post)

Weet niet waarom het zo is, maar is dit het einde van goedkope China-phones,...
En eigenlijk alles. Mijn pakketje zit nu vast omdat er een kleine CR2032 in de afstandsbediening zit.

[ Voor 17% gewijzigd door Dima_2005 op 10-10-2013 17:06 ]

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Dima_2005 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:56:
Blijkbaar is er iets nieuws bij China Post en Hong Kong post.
Er mogen geen batterijen inzitten volgens de verkpoers. (eerst bij HK Post, maar nu ook China Post)

Weet niet waarom het zo is, maar is dit het einde van goedkope China-phones,...
En eigenlijk alles. Mijn pakketje zit nu vast omdat er een kleine CR2032 in de afstandsbediening zit.
Lees een paar posts boven je. ;)

De regels zijn al zo sinds begin 2013 maar worden nu strenger toegepast. Als de webshops / koeriersbedrijven de juiste documentatie gebruiken kunnen ze gewoon batterijen blijven versturen, alleen gaan de verzendkosten dan wel omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Hmm dus ik hoef niet te verwachten dat mijn accu voor een nokia e71 zal arriveren? Is verstuurd geworden met china post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Kenzi schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 17:11:
[...]

De regels zijn al zo sinds begin 2013 maar worden nu strenger toegepast. Als de webshops / koeriersbedrijven de juiste documentatie gebruiken kunnen ze gewoon batterijen blijven versturen, alleen gaan de verzendkosten dan wel omhoog.
Klopt, van China post wist ik het al even. Maar nu begint Hong Kong Post dit ook toe te passen, en dit is wel een probleem wegens geen goekoop alternatief meer.

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
RickvN schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:20:
[...]
Verkoper 2: Bevestigen van afleveradres en nu dus wachten voor de oplossing.
Ontvangen, one package to go :). Dus zal wel goedkomen en simpelweg erg vertraagd.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Laatst online: 02-05-2024
Weet iemand hier ook of ze externe batterijen tegen houden? Wil der graag een bestellen bij banggood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Iemand enig idee wanneer dit pakketje zal arriveren? Geen ervaring met singapore post.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GwKxBhc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 19-09 21:39
Untouchablezz20 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 23:22:
Iemand enig idee wanneer dit pakketje zal arriveren? Geen ervaring met singapore post.

[afbeelding]
Binnen een paar dagen, probeer bij postnl anders een 3S code te krijgen door ze te bellen en dit tracking nummer te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
Hmm hoopte het morgen te krijgen, maar heb inmiddels via twitter een 3s aangevraagd. Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
[...]

[afbeelding]

[...]
Bedankt, mijn dingen staan er nu ook in, handig :-)

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kenzi schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 17:11:
[...]

Hoe zit dit met DHL? En de eventuele levering van de Xiaomi Mi3.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2013 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Ah, dat zou de reden kunnen zijn dat mijn tablet, besteld bij Merimobiles, een tracking code heeft die eindigt op ........SG (Singapore Post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
Gevonden op google, sorry!

[ Voor 78% gewijzigd door MrGangstaQ op 11-10-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
(overleden)
overbodige post door mij

[ Voor 110% gewijzigd door starcopy op 11-10-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Schijnbaar wordt het battery verstuur probleem toch wel wat meer serieus genomen. Onderstaande kreeg ik vandaag per email.

http://www.pandawill.com/Notification.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:30
Hebben alle china shops hier last van?
En dit houdt ook in dat pakketten met tablets/mobieltjes niet met china post worden verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

starcopy schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:59:
Schijnbaar wordt het battery verstuur probleem toch wel wat meer serieus genomen. Onderstaande kreeg ik vandaag per email.

http://www.pandawill.com/Notification.html
Ze controleren momenteel weer heel streng en hebben sinds kort (meer) scan apparatuur waardoor veel meer door de controle er uit wordt gepakt en meer gecontroleerd kan worden. Dit forceert te winkels weer een andere manier te vinden :P

Eerder was het ook wel eens raak dan kon je een week of 2 alleen batterijen via Singapore post versturen (waren dan tijdelijk meer controles) maar dit lijkt meer een permanente oplossing.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
Net een paar horloges uit China ontvangen, zien er goed uit! Van 1 is de batterij alleen leeg:( weet iemand hier hoe je een horloge met schroefdeksel open kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enthroned
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-08 23:20
Denk dat ik ook "slachtoffer" ben geworden van de strengere eisen op batterij zendingen in china.
Had na 19 dagen nog steeds een "unknown" tracking nummer en de verkoper gooide het 2x op de china national holiday, echter vandaag een iets ander berichtje ontvangen wat ik te komisch vond om niet te delen:
hi, friend so sorry to you , because there was a air plane explosion accidents,your item was lost in that accident , please apply for refund

, we will refund , thanks for your understanding.

Updating..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 01:21:
[...]

Hoe zit dit met DHL? En de eventuele levering van de Xiaomi Mi3.
Niemand die hier antwoord op kan geven? Ik wil bestellen via Ibuygou.com.

E: Op deze pagina staat dat het alleen geldt voor de China Post, Singapore Post en HongKong Post. Dus ik zit veilig. :D

E 2: Sommige sites beweren dat ook DHL hier last van heeft, en EMS, op dit moment, de beste keuze is. Of geldt dit niet voor smartphones?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2013 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• starcopy
  • Niet online
(overleden)
Ik heb het 3 maand geleden al gehad met DHL en ik heb toen via Banggood besteld. Werd toen een refund voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paskaal
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 13:31
Ik heb 9 oktober een WLToys V222 gekocht, met 5 extra accu's. Hopen dat die wel gewoon aan komt. Ik geloof dat ik ergens had gelezen dat ze de accu's via Deutsche Post versturen (ik heb ook een Duits tracking nummer). Iemand enig idee hoe dat zit? Hebben ze een Duits warenhuis?

edit; Aha. Even terug gezocht in dit topic. Is dus Deutsche Post / DHL Global Mail. Ik wacht het gewoon af :+

[ Voor 17% gewijzigd door paskaal op 12-10-2013 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Laatst online: 19-09 21:39
paskaal schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 16:17:
Ik heb 9 oktober een WLToys V222 gekocht, met 5 extra accu's. Hopen dat die wel gewoon aan komt. Ik geloof dat ik ergens had gelezen dat ze de accu's via Deutsche Post versturen (ik heb ook een Duits tracking nummer). Iemand enig idee hoe dat zit? Hebben ze een Duits warenhuis?

edit; Aha. Even terug gezocht in dit topic. Is dus Deutsche Post / DHL Global Mail. Ik wacht het gewoon af :+
Ik had een hubsan X4 quadcopter incl. LiPo batterijen en die kwam ook netjes via deutsche post aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

DHL, EMS (= China Post), HongKong Post etc moeten allemaal aan dezelfde regels voldoen. Dus ze hebben er allemaal last van. De een gaat er strenger mee om dan de ander maar het ligt vooral aan de verzender, die moet gewoon de juiste labels gebruiken, dan is er totaal geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
De batterijen-boycot is wel serieus ja. Ik had vorige week bij BIC een power bank besteld maar die werd direct door hen geannuleerd omdat ze momenteel geen lithium batterijen kunnen versturen.

Ik kreeg gisteren wel 2 Li-Poly batterijen voor RC vliegtuigen binnen die ik 2 weken terug via ebay besteld had. Een soortgelijke batterij die ik 6 weken terug bij een andere ebay-seller besteld had is echter nog steeds niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:27
Dit is voor het eerst, maar heb iets besteld op 29 September. Hij staat nog op ''Word klaargemaakt voor verzending'' maar lag vandaag al in mijn brievenbus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Iemand trouwens specifiek positieve of negatieve ervaringen met websites omtrent telefoon kabels voor bijv. de iPhone? Of is het altijd bij telefoon kabels, ongeacht welke winkel, meerdere bestellen in de hoop dat er een goed functionerende bij zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord Anubis
  • Laatst online: 20-09 11:13
RickvN schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 13:29:
Iemand trouwens specifiek positieve of negatieve ervaringen met websites omtrent telefoon kabels voor bijv. de iPhone? Of is het altijd bij telefoon kabels, ongeacht welke winkel, meerdere bestellen in de hoop dat er een goed functionerende bij zit?
Heb er zo'n 10-15 besteld afgelopen jaren bij DX, voor zowel de 31 pins en de smalle voor iPad4. Soms twee soms drie.
Nooit een kapot ontvangen/niet werkend of zomaar kapot gegaan.
Check wel altijd de commentaren.

Als ik of beter geschreven mijn vriedin er eentje ergens of bij iemand vergeet of kapot trekt koop ik gewoon een nieuwe. Met de bus naar die persoon toe om het op te halen is duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 22:45
RickvN schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 13:29:
Ik moet zeggen dat er bij mij al 2 kabels kapot gegaan zijn met betrekking tot een iphone 5 kabel.

Beide werkte op het begin goed, later wilde de iphone niet of niet goed meer opladen, ook met de melding dat er geen gecertificeerde kabel gebruikt werd. Problemen werden volgens mij bij beide kabels veroorzaakt door slechte connector (waren n2 verschillende kabels).

uiteindelijk kosten die kabels geen drol, maar toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Liever 1 goede kabel dan 2 slechte kabels..

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paskaal
Ik heb laatst 2 stuks van deze gekocht. Ze laden beiden prima op in 't stopcontact maar via mijn laptop doen ze niks, mijn iPhone wordt ook niet herkend in iTunes bijvoorbeeld. Voorheen vaker kabels besteld bij DX en die hebben het allemaal prima gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50

Quad

Doof

Er zijn kabels waar data er niet doorheen kan.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paskaal
Quad schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 18:01:
Er zijn kabels waar data er niet doorheen kan.
Dat begrijp ik, maar volgens de beschrijving van 't product is het juist een USB Data cable :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er vroeger een flink aantal van gekocht, maar dat was toen de iPhone 3G / 3GS tijd en er waren er toen maar een paar stuk en daar werd dan een nieuwe voor opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:13
lutkeveld schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 16:16:
Liever 1 goede kabel dan 2 slechte kabels..
Voor de prijs van 1 kabel kan ik minstens 10 kabels kopen, bijvoorbeeld 10 charge & data voor de i4, ik heb van alle die ik heb besteld, maar een paar niet gebruikt en weggegooid (deze kwamen vooral van DX en waren heel heel goedkoop, minder dan een $1), de rest van de kabels die ik kocht (ik heb er uiteindelijk in 2 jaar iets meer dan 30 kabels gekocht, een groot deel gaf ik weg) waren gemiddeld $2,50 a $3 en daar ben ik altijd tevreden over geweest. Ohw wat was het fijn om overal kabels te hebben liggen, thuis - werk - schooltas -werktas - stage - bij me vriendin thuis en dat allemaal voor het bedrag van 1 origineel kabel. 8)

Definitely worth it! :) (nu voor de Galaxy S4 goede kwaliteits kabels van BG en Eforchina gekocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:09
EN-IS schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 23:39:
[...]

Voor de prijs van 1 kabel kan ik minstens 10 kabels kopen, bijvoorbeeld 10 charge & data voor de i4, ik heb van alle die ik heb besteld, maar een paar niet gebruikt en weggegooid (deze kwamen vooral van DX en waren heel heel goedkoop, minder dan een $1), de rest van de kabels die ik kocht (ik heb er uiteindelijk in 2 jaar iets meer dan 30 kabels gekocht, een groot deel gaf ik weg) waren gemiddeld $2,50 a $3 en daar ben ik altijd tevreden over geweest. Ohw wat was het fijn om overal kabels te hebben liggen, thuis - werk - schooltas -werktas - stage - bij me vriendin thuis en dat allemaal voor het bedrag van 1 origineel kabel. 8)

Definitely worth it! :) (nu voor de Galaxy S4 goede kwaliteits kabels van BG en Eforchina gekocht)
welke heb je voor de s4 gekocht? Heb je linkjes ervan?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik heb een tracking code wat 3 keer het land van verzending heeft verlaten :s
item No. Year Status Location Destination Country Date
RB747907070CN 2013 Collection 10061400 NL 20130908 1357
RB747907070CN 2013 Departure from China Beijing NL 20130909 0930
RB747907070CN 2013 Waiting for transit airline Space Beijing NL 20130909 1804
RB747907070CN 2013 Departured Beijing NL 20130910 0504
RB747907070CN 2013 Departure from China Beijing NL 20130911 0910
RB747907070CN 2013 Departure from China Beijing NL 20131009 1243

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

FreakNL schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 12:25:
[...]

Daar zit mijn pakketje ook bij denk ik :)

13 september shipped (dx), nog niks binnen.. Ik zie mensen hier posten eind september besteld hebben en het al binnen hebben... Maargoed, mijn record staat op 3 maanden, dus ik heb nog ff :)
Inmiddels binnen. 2 defecte items van de 3 :(

Wel snelle en goeie reactie bij DX; Ging om laadkabeltjes voor iPhone lightning, iPhone legacy en micro-usb (3-in-1) en ik had 3 verschillende besteld. Alleen de duurste werkt. Heb gevraagd of ik die nog 2 keer mag hebben (uiteraard tegen bijbetaling van het verschil van die andere 2), vonden ze okay :)

Nu weer wachten :D Maargoed, heb er in ieder geval 1 binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Emrulez schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:25:
Ik heb een tracking code wat 3 keer het land van verzending heeft verlaten :s
Zolang ie maar aankomt toch?

Ik heb er een keer een gehad die een omweg China - Rusland - Paraguay heeft gemaakt.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Zojuist voor mijn 3 bestellingen van voor 7 september maar doorgegeven dat ze niet aangekomen zijn. Vreemd dat het bij 3 verschillende verkopers is en allen besteld in de Chinese feestweek van 1-7 september.
Met een beetje geluk wordt alles opnieuw verzonden en heb ik het binnen een maand vanaf nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Afgelopen donderdag mijn telefoonhoesje en usb 3.0 micro kabeltje binnen gekregen. Het kabeltje werkte perfect en het hoesje was ook prima (ik had dezelfde in een andere kleur al eerder besteld)

Kabeltje kostte me ongeveer 3,70 euro terwijl dat hier 10 euro is (met 3 euro verzendkosten).

Dus ben erg tevreden.

[ Voor 40% gewijzigd door Frostbite op 14-10-2013 14:28 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Chrizzly schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:02:
Zojuist voor mijn 3 bestellingen van voor 7 september maar doorgegeven dat ze niet aangekomen zijn. Vreemd dat het bij 3 verschillende verkopers is en allen besteld in de Chinese feestweek van 1-7 september.
Met een beetje geluk wordt alles opnieuw verzonden en heb ik het binnen een maand vanaf nu.
Die feestweek was van 1 october t/m 7 october, niet september (Golden Week).
En door die Golden Week + de vertraging die de pakketdienst nu oploopt met extra controles, reken maar op 1 tot 2 weken extra verzendtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:13
Musta schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 00:50:
welke heb je voor de s4 gekocht? Heb je linkjes ervan?
Deze zijn ze, heb van elk 1 of 2 gekocht (weet niet meer precies), zijn stevig en fijn in gebruik;
- http://www.eforchina.com/v/179194
- http://www.eforchina.com/v/178709
- http://www.eforchina.com/v/177987
- http://www.eforchina.com/v/177931

Volgende heb ik bij Everbuying gekocht, ben zeer tevreden met deze, ziet ook goed uit, heeft magnetische sluiting, heb 1 voor in de auto, en 1 in mijn werk tas;
- http://www.everbuying.com/product427983.html
- http://www.everbuying.com/product427985.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik niet veel geld uit wil geven voor tools om bijvoorbeeld mijn achterwiel van de fiets los te krijgen heb ik op eBay wat gereedschap opgezocht en heb heel goedkoop gereedschap kunnen vinden wat voor een leek op fiets gebied zoals mij zal volstaan voor dat wiel los te krijgen.

Afbeeldingslocatie: http://www.besskyebay.com/besskyebay5/0K252A_20130927013646391.jpg
15 in 1 steeksleutel voor ongeveer € 1,20

Afbeeldingslocatie: http://i1144.photobucket.com/albums/o498/huananphoto/TX797_31_ALL.jpg
inbussleutel set voor ongeveer € 1,32

Afbeeldingslocatie: http://i1165.photobucket.com/albums/q589/photokoko/20130116/TX745_3_ALL.jpg
6 in 1 multitool set voor ongeveer € 2,13

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NzkyWDc5Mg==/z/RoQAAOxypGFSLudn/$(KGrHqEOKooFIMwBIwrkBSLudnHdeg~~60_12.JPG
Bandenplak set voor ongeveer € 1,38

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NTAwWDUwMA==/z/IFUAAOxyhotSLy3W/$(KGrHqZ,!qIFIYIyg!zLBSLy3WbDd!~~60_12.JPG
48 plakkers en een tube bandenplak lijm voor ongeveer € 1,36

Ik kwam op het idee om erop te zoeken omdat mijn fiets nu voor de gratis onderhoudsbeurt bij de Decathlon is en ik was kijken voor gereedschap en dergelijke en dan vond ik het wel erg duur en dacht ik dat kan vast goedkoper via China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 07:06
Die eerste sleutel kun je meteen weer weggooien.
Koop een setje bij de Action...

Oh ja het betere gereedschap doet klang en geen klong als je het laat vallen. Wil je per sé Aziatisch gereedschap zoek dan Tengtools oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh als die steeksleutel voor net iets meer dan € 1 mijn achterwiel los krijg als ik eens de binnen of buitenband wil vervangen dan is het gewoon prima, want daar heb ik het voor nodig en ondanks dat het van lagere kwaliteit zal zijn lijkt me wel dat het werkt.

Ik heb die 15 in 1 steeksleutel dan ook besteld en zal het wel zien of het werkt, maar ga vanuit van wel, want die Chinezen verkopen dan wel mindere kwaliteit gereedschap, maar het lijkt me niet dat het niet zal doen dat het moet doen, al snap ik ook dat het voor regelmatig gebruik niet geschikt zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 20:42:
Oh als die steeksleutel voor net iets meer dan € 1 mijn achterwiel los krijg als ik eens de binnen of buitenband wil vervangen dan is het gewoon prima, want daar heb ik het voor nodig en ondanks dat het van lagere kwaliteit zal zijn lijkt me wel dat het werkt.

Ik heb die 15 in 1 steeksleutel dan ook besteld en zal het wel zien of het werkt, maar ga vanuit van wel, want die Chinezen verkopen dan wel mindere kwaliteit gereedschap, maar het lijkt me niet dat het niet zal doen dat het moet doen, al snap ik ook dat het voor regelmatig gebruik niet geschikt zal zijn.
Als je achterwiel een beetje vast zit en je wat extra kracht uitoefent met die sleutel, grote kans dat hij buigt of in het ergste geval breekt. En ijzersplinters wil je niet in je oog hebben. 8)
Gereedschap moet voor mij betrouwbaar zijn en dan maar liever iets meer geld uitgeven aan gereedschap dan aan een
(oog) arts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zullen het wel zien en waarschijnlijk zal ik die steeksleutel toch niet vaak gaan gebruiken. Maar het word verkocht als tool om je fiets mee te repareren, dus ik ga er vanuit dat het dan ook gewoon kan.

Die steeksleutel is in iedere geval al besteld, dus komt sowieso mij kant op en als ie inderdaad snel kapot gaat dan zij het zo, maar die eBayer bied in iedere geval 12 maanden garantie :+ .

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2013 07:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL

FreakNL

Well do ya punk?

FreakNL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:40:
[...]

Inmiddels binnen. 2 defecte items van de 3 :(

Wel snelle en goeie reactie bij DX; Ging om laadkabeltjes voor iPhone lightning, iPhone legacy en micro-usb (3-in-1) en ik had 3 verschillende besteld. Alleen de duurste werkt. Heb gevraagd of ik die nog 2 keer mag hebben (uiteraard tegen bijbetaling van het verschil van die andere 2), vonden ze okay :)

Nu weer wachten :D Maargoed, heb er in ieder geval 1 binnen...
Nou, dat gaat weer lekker. Krijg ik in eerste instantie een mail dat het prijsverschil zo klein is dat ik niets bij hoef te lappen. Vreemd, want het scheelde toch wel 2 dolllar ofzo. Eens kijken dan maar.

Ik had dus besteld:
sku182635
sku215061
sku215443

Bovenste twee werkten niet, dus ik had gevraagd:
Only 215443 is working from this shipment. Other 2 (182635 & 215061) are defective. Tried different chargers and different devices. I don't want a resend, just please give me two more of the 215443. Let me know what I have to pay extra.
Krijg ik terug:
Dear Customer,

Good day to you.

Sorry for the 2 defective items. Would you like to replace the 2 defective items with 2 sku 215433? And is it ok for you to pay the difference? Please comfirm.

Yours Sincerely,
Customer Service
Positief op gereageerd. Maar nu zie ik dus pas dat ze twee keer SKU215433 ipv SKU215443 als vervanging hebben toegevoegd. Ironisch genoeg is de SKU215433 echt een verschrikkelijk iPhone 5 vrouwenhoesje :X

Krijg het ook niet rechtgebreid. Ze hebben nu wel 1 keer SKU215443 aan mijn order toegevoegd (met als reden, je besteld er 2 maar je hebt er al 1 dus we voegen er maar 1 toe). Bovendien mag ik daar gewoon de volle pond voor betalen. Dan kan ik net zo goed een nieuwe order maken. Maar ik krijg die twee wijvenhoesjes dus niet meer gecancelled :X

Denk dat ik maar twee vriendinnen blij mee maak ofzo... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:54

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Ben nog op zoek naar een pedaal sleutel, echter zijn de degenen die ik kan vinden vrij duur helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Misschien gewoon zoeken naar moersleutels (wrench), dat langere handvat wat een pedaalsleutel heeft is niet persé nodig. voorbeeld, was toevallig wel met bicycle
Maar echt heel goedkoop zal het denk ik niet worden.

[ Voor 49% gewijzigd door Pikoe op 16-10-2013 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De nokia BH 503 is inmiddels aangekomen, hij werkt alleen echter perfect met een tablet, met de pc wil hij wel verbinden maar gekloot met drivers waardoor hij het niet doet. Vrij vervelend..

Inmiddels diverse truucjes en driver bestanden geprobeerd, echter geen soelaas.. :(

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pikoe schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:56:
Misschien gewoon zoeken naar moersleutels (wrench), dat langere handvat wat een pedaalsleutel heeft is niet persé nodig. voorbeeld, was toevallig wel met bicycle
Maar echt heel goedkoop zal het denk ik niet worden.
Dit is geen pedaalsleutel, maar een platte sleutel om je wiellagers mee af te stellen. Categorie: Precisiegereedschap.
Zeer nuttig voor de wat handigere fietsklusser, wel altijd twee tegelijk bestellen. Nooit gebruiken voor je pedaal, kun je hem gelijk weggooien.

Ring/steeksleutels van de action (Werckmann) zijn van prima kwaliteit. (€1/stuk?).
Nummertje 15 halen, 1m Stalen buis/pijp erover en voila je hebt een pedaalsleutel waar je u tegen zegt. Categorie: Lomp geweld gereedschap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Quad schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:04:
De nokia BH 503 is inmiddels aangekomen, hij werkt alleen echter perfect met een tablet, met de pc wil hij wel verbinden maar gekloot met drivers waardoor hij het niet doet. Vrij vervelend..

Inmiddels diverse truucjes en driver bestanden geprobeerd, echter geen soelaas.. :(
Dat is naar mijn ervaring meer de schuld van de brakke bluetooth ondersteuning van Windows.

Toshiba had daar altijd een geweldige tool voor maar deze is tegenwoordifg alleen nog maar te krijgen bij laptops van Toshiba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Net even voor het eerst op DHGate wat besteld (schoenen en led lampen), het bestellen en betalen gaat wel wat soepeler dan via Aliexpress. Mijn favoriet blijft echter TaoBao :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Leo1010 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 16:19:
[...]

Dat is naar mijn ervaring meer de schuld van de brakke bluetooth ondersteuning van Windows.

Toshiba had daar altijd een geweldige tool voor maar deze is tegenwoordifg alleen nog maar te krijgen bij laptops van Toshiba.
Wellicht wel.. Handsfree audio werkte wel even maar dat is mono.

Ik heb nu de drivers (Inf. bestand en sys / .dll bestanden) van mijn laptop afgehaald, deze ga ik dan bij mn kameraad erop zetten en kijken wat Windows ermee kan.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 07:06
Quad schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:04:

Werkt hier onder win 8.1 prima: drivers van Microsoft: 6.3.9600.16384 dd 22-08-2013.
Eerder onder win 8 in eerste instantie ok later vervormd en nav je post net nog een keer gekeken en geluid weer prima. Of dat laatste komt door 8.1 weet ik niet.

Gebruikte hem de laatste tijd alleen in combinatie met mijn Jiayu g3.

Iemand een ervaring met een BH-505?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 15:32
Heeft iemand ervaring met 512GB USB sticks vanuit China?

Voor 14 euro kun je een 512GB USB stick kopen. Lijkt mij te goed om waar te zijn:

http://www.aliexpress.com...es/233441_1312534304.html

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:33

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Lisadr schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 13:27:

Voor 14 euro kun je een 512GB USB stick kopen. Lijkt mij te goed om waar te zijn:

Dan is 't dat waarschijnlijk ook.

Ik gok dat ze er 'n image op hebben gezet die laat zien dat je 512 hebt, maar in werkelijkheid is 't 5,12 of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Lisadr schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 13:27:

Seller met slechts 18 feedback en onder 1 goede feedback deze reply:
I gave the wrong feedback by mistake. I would rate this seller 0 out of 5 stars. The Iron Man Pendrive I brought from the seller is not working. Data keeps getting corrupted. Very poor seller I wonder who would buy from such a seller except for someone making a mistake like me. Sent multiple mails to the seller and not even one reply has come. Very poor experience.
Goed/betrouwbaar flashgeheugen is niet veel goedkoper in China; gewoon hier in de EU kopen bij betrouwbare verkopers (zie pricewatch of bijvoorbeeld mymemory.co.uk). Heb je vaak ook nog eens 5jr/10jr/levenslange garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
ook even een ervaring melden:

via ibuygou.com een jiayu G4 advanced, zwart besteld voor $299, over laten komen met DHL
zondagavond besteld, zaterdag had ik hem in huis d:)b (zonder extra rekening so far..)

[ Voor 9% gewijzigd door mschol op 20-10-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:00
Een week of 6-7 geleden 2 bestellingen voor een kennis bij DHGate gedaan. Ik had zelf geen ervaring met deze site. Typisch dat bestellingen voor mezelf altijd goed gaan en nu voor een ander 1 vd 2 niet binnen gekregen (de duurste natuurlijk, bestelling van rond de 45 euro :P )

Via de chat van DHGate navraag gedaan en werd mij verteld dat het op het verkeerde adres is afgeleverd (adres klopt wel) (??)
Dus op aanraden van die klantenservice een dispute geopend, de reden opgegeven (niet aangekomen, volgens DHGate verkeerd bezorgd) en gevraagd om een resend.

Nu wachten op reactie. Hebben mensen hier ervaring mee, verloren zaak of een goede kans dat het gewoon netjes in orde komt?

[ Voor 3% gewijzigd door Mutatie op 20-10-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Ik heb iets besteld uit china maar nu heb ik een track trace van swisspost gehad. Die is pas over een paar dagen bruikbaar wordt gemeld. Maar wat kan dit? Worden er pakketjes vanuit china via swiss post verzonden naar Nederland?
Of komt dit pakketje vanuit Zwitserland naar Nederland? Iemand ervaring?

Over die 512gb sticks. In China kan je goedkopere usb sticks en sd kaarten krijgen uit China, vriendin heeft diverse kaarten besteld en gehad. Maar deze waren nooit zo goedkoop als hierboven. Hiervoor kan je beter ebay, danwel op chinese webwinkels kijken. Marktplaats sites zoals aliexpress zijn hier niet betrouwbaar in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
DoeEensGek schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 15:33:
Ik heb iets besteld uit china maar nu heb ik een track trace van swisspost gehad. Die is pas over een paar dagen bruikbaar wordt gemeld. Maar wat kan dit? Worden er pakketjes vanuit china via swiss post verzonden naar Nederland?

Over die 512gb sticks. In China kan je goedkopere usb sticks en sd kaarten krijgen uit China, vriendin heeft diverse kaarten besteld en gehad. Maar deze waren nooit zo goedkoop als hierboven. Hiervoor kan je beter ebay, danwel op chinese webwinkels kijken. Marktplaats sites zoals aliexpress zijn hier niet betrouwbaar in!
Met DHL gaat toch ook niet alles via Nederland? ;)
Komt gewoon aan hoor...

Over die 512gb sticks 2.0: koop gewoon je geheugenkaartjes/sticks in nederland, want zo heel veel duurder is dat niet, en je weet tenminste wat je koopt.

Bij achterlijk grote hoeveelheden schijfruimte voor een prikkie kun je natuurlijk zelf ook wel raden dat er iets niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
Terug van vakantie!
Heleboel pakjes binnen... buren waren op zijn zachts gezegd 'not amused'.
Heb ze nog maar eens gezegd dat ze niks hoeven aan te nemen en ook gewoon 'nee' kunnen zeggen, dan gaat het naar het postkantoor. Uiteraard mijn pakje van eind augustus nog steeds niet binnen, dus die mag BiC wel ff opnieuw sturen of geld terug. :') De rest van de spullen valt toch altijd wat tegen in het echt, altijd een stuk kleiner dan je denkt he.. maar goed, nu lekker veel om uit te prutsen!

Kreeg wel een mailtje dat mijn T-mart lampje van 1 cent retour is gestuurd en ze die nu weer opnieuw hebben gestuurd naar me. Het mag wat kosten... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

DoeEensGek schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 15:33:

ebay is even (on)betrouwbaar als ali-express. het is alle2 C2C / B2C met bijna dezelfde opzet. veel (vrijwel alle) verkopers uit China zitten op beiden. (oa voor klanten die iets zien op Aliexpress maar perse met Paypal willen betalen -> Ebay)
en geheugen zou ik idd niet bestellen via ebay / ali-express tenzij de verkoper 100+ goede feedback heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Mystic
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-11-2019
ik heb laserpointers en security camera's gekocht via ebay. Heel goedkoop moet ik zeggen. Je wacht wel wat langer maar het komt uiteindelijk wel. Ook wel eens kabels en adapters gekocht. Een kabel van 10 meter koop je voor heel wein ig geld in China. Een spy camera kost maar 6 euro incl verzending en een laserpointer kost 2,5 a 3 euro minimaal.

De kwaliteit valt mij eerlijk gezegd best wel mee. Ebay is een erg goede website waar je als je gewoon bij de goede leveranciers koopt nooit voor verrassingen komt te staan.

voor 10m kabel moet je bij de mediamarkt minstens 50 euro neerleggen. In china kopen voor maximaal 5 euro gratis verzending, dit is een leuk voorbeeld van een voordeel.

[ Voor 27% gewijzigd door The Mystic op 20-10-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:57
Na m'n vorige prima ervaring met Aurabuy's keramische messen toch maar is gaan kijken hoe de goedkopere varianten van hun het doen.

Voor 5 dollar een mesje inc verzending, prima toevoeging als sinterklaascadeau/verjaardagscadeau.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/PJr8upRl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/bm3207Ol.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UdYzPBvl.jpg

Over de kwaliteit ben ik nog prima te spreken, zijn net iets dunner dan de 15 dollar versies.. maar zit dan weer wel z'n leuk beschermhoesje bij die 'm beschermd als hij in de la zit tussen alle andere messen. :9 KLIK
Assorted color, maar gelukkig kreeg ik een zwarte :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:05

Wildfire

Joy to the world!

Bij DealExtreme kennen ze Sinterklaas ook:

Afbeeldingslocatie: http://ewp.dx.com/admin/20131020234815_ljxq.jpg

:+

[ Voor 25% gewijzigd door Wildfire op 22-10-2013 09:32 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb van de week een Lenovo A820 besteld, en gisteren op DX een flipcover en een FM-transmitter. Ben benieuwd wanneer het binnen komt. Mijn laatste bestelling (een sheavette van een paar euro) is nooit binnen gekomen. Had een case aangemaakt en dan vragen ze me nog even te wachten (ding is 3 maanden "onderweg" :p )

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Wildfire schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:31:
Bij DealExtreme kennen ze Sinterklaas ook:

[afbeelding]

:+
Ik lach me kapot _/-\o_ :+ .
Pagina: 1 ... 58 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]