FreakNL schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:40:
[...]
Inmiddels binnen. 2 defecte items van de 3
Wel snelle en goeie reactie bij DX; Ging om laadkabeltjes voor iPhone lightning, iPhone legacy en micro-usb (3-in-1) en ik had 3 verschillende besteld. Alleen de duurste werkt. Heb gevraagd of ik die nog 2 keer mag hebben (uiteraard tegen bijbetaling van het verschil van die andere 2), vonden ze okay
Nu weer wachten

Maargoed, heb er in ieder geval 1 binnen...
Nou, dat gaat weer lekker. Krijg ik in eerste instantie een mail dat het prijsverschil zo klein is dat ik niets bij hoef te lappen. Vreemd, want het scheelde toch wel 2 dolllar ofzo. Eens kijken dan maar.
Ik had dus besteld:
sku182635
sku215061
sku215443
Bovenste twee werkten niet, dus ik had gevraagd:
Only 215443 is working from this shipment. Other 2 (182635 & 215061) are defective. Tried different chargers and different devices. I don't want a resend, just please give me two more of the 215443. Let me know what I have to pay extra.
Krijg ik terug:
Dear Customer,
Good day to you.
Sorry for the 2 defective items. Would you like to replace the 2 defective items with 2 sku 215433? And is it ok for you to pay the difference? Please comfirm.
Yours Sincerely,
Customer Service
Positief op gereageerd. Maar nu zie ik dus pas dat ze twee keer SKU215433 ipv SKU215443 als vervanging hebben toegevoegd. Ironisch genoeg is de SKU215433 echt een verschrikkelijk iPhone 5 vrouwenhoesje
Krijg het ook niet rechtgebreid. Ze hebben nu wel 1 keer SKU215443 aan mijn order toegevoegd (met als reden, je besteld er 2 maar je hebt er al 1 dus we voegen er maar 1 toe). Bovendien mag ik daar gewoon de volle pond voor betalen. Dan kan ik net zo goed een nieuwe order maken. Maar ik krijg die twee wijvenhoesjes dus niet meer gecancelled
Denk dat ik maar twee vriendinnen blij mee maak ofzo...