[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.338 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Gutteguttegut schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:56:
[...]
Ik hoop dat het bij jou beter gaat.
Het is vor mij wel voor nu even de laatste keer dat ik een gokje waag bij AliExpress.
Zie nu ook dat een refund je gewoon 20 dollar kost 8)7

Mijn verkoper laat niets meer van zich horen en mn tracking code is verkeerd.
Hoe kom je er bij dat een refund 20 dollar kost. Je zou een volledige refund moeten krijgen als je je product niet binnen 60 dagen hebt ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Pikoe schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:24:
[...]

Hoe kom je er bij dat een refund 20 dollar kost. Je zou een volledige refund moeten krijgen als je je product niet binnen 60 dagen hebt ontvangen.
Hm, zag zoiets staan toen ik mn rekening nummer moest opgeven, ik heb het dus nog even gelaten voor wat het is en hoop dat de verkoper het toch heeft verzonden.
Maar na 60 dagen zit ik voor 3 weken in Frankrijk waar ik die spullen juist mee naar toe wilde nemen :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer Harry
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-01-2022
Ik heb een jaar of 3 geleden een Epad gekocht voor weinig en ik had het kunnen weten.
Voordat ik het ding aan huis kreeg, moest ik nog extra zaken (invoerrechten e.d.) betalen :? omdat het elektronica was!! Ook de kwaliteit van het product viel tegen. Contact gezocht met China was toch wel een probleem.

Ik heb de Epad uiteindelijk binnen 1 jaar in de prullenbak gegooid.
Ik ben dus wel erg voorzichtig geworden met spullen kopen in China.

U bent gewaarschuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Er is een hoop veranderd in 3 jaar tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
Paul-G schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 10:04:
[...]

Zat net even terug te kijken op het forum want ik heb ze een aantal maanden geleden gekocht voor 1 euro per 100. _/-\o_
Maar dat was dus van BIC die toen een tijdelijke aanbieding had.
Die prijzen die ze er nu voor vragen zijn idd. ongeveer even hoog als die van de action, je kan ze dus beter gewoon hier kopen.
Grrr bedankt heren voor de reply. Nou zoveel heb ik er ook niet nodig ;-)
Ik heb trouwens geen idee waar je ze in Belgie kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Meneer Harry schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:29:
Ik heb een jaar of 3 geleden een Epad gekocht voor weinig en ik had het kunnen weten.
Voordat ik het ding aan huis kreeg, moest ik nog extra zaken (invoerrechten e.d.) betalen :? omdat het elektronica was!! Ook de kwaliteit van het product viel tegen. Contact gezocht met China was toch wel een probleem.
Wat verwachte je dan? 24/7 support en een geweldig apparaat? Die dingen waren nauwelijks krachtiger dan een rekenmachine.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Meneer Harry schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 17:29:

Tja, er wordt ook een hoop meuk verkocht dat niet zo best is.
Je moet je altijd goed informeren van te voren voor je gadgets/tablets/telefoons en dergelijke koopt.

Daarom dit topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:29
Luke-san schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 18:17:
[...]
Bij de Action liggen ze altijd, er zijn meer dan genoeg actions in de buurt.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Geekbuying heeft mij de toelating gegeven om voor tweakers een extra korting te geven wegens hun 1 jarig bestaan.
Hier is een $5 coupon voor een CX-919, die na aftrek van de coupon, nog $72.99 kost. Dus voor ongeveer 55€ , zoals de wisselkoers nu staat, heb je een quad-core met 2GB ram en 8GB memory.
Leuke en handige dingen. Heb zelf 2 x MK808 en deze ga ik dan ook maar zelf aanschaffen voor aan een monitor te hangen.

QJACOEPD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 15:00

RobertowNL

For your gear!

Emrulez schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:05:
[...]

Met de feedback zat het wel goed. Nog maar even geduld dus.

[...]

Aha thanks inmiddels dus wat leven in de brouwerij.
Er was weer een feest afgelopen week, vandaar dat alles weer iets trager gaat ;)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tim007 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 13:17:
[...]

eerst op posten.se
en dan wat later komt dat ook in het landelijke tracking systeem, in belgie toch http://www.bpost.be/track/
ok, nu staat ie op posten.se dat hij gearriveerd is voor transfer abroad.
Dus binnenkort zou ik dan met dezelfde trackingnr op Bpost moeten kunnen tracken?

Wel ambetant dat je het niet gewoon op 1 site kan volgen tot het op de bestemming is..

merci alvast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:56:
[...]

ok, nu staat ie op posten.se dat hij gearriveerd is voor transfer abroad.
Dus binnenkort zou ik dan met dezelfde trackingnr op Bpost moeten kunnen tracken?

Wel ambetant dat je het niet gewoon op 1 site kan volgen tot het op de bestemming is..

merci alvast ;)
al het naar België gestuurd wordt wel ja...
en de datum dat het in het Belgisch systeem komt mag je ongeveer een week bij doen, en dan is het bij je thuis...

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 15:32
Weet iemand een betrouwbare shop voor kleding? Ik heb een paar keer via Aliexpress besteld met slechte ervaringen. Zeer slechte kwaliteit, kleuren die niet overeenkomen met de afbeelding, maten die niet kloppen of ik krijg een totaal andere product. Het probleem van Aliexpress is dat ze alleen positieve reviews laten zien en negatieve reviews maanden worden vastgehouden. Je kunt niet vertrouwen op reviews.

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Lisadr schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 14:11:
Weet iemand een betrouwbare shop voor kleding? Ik heb een paar keer via Aliexpress besteld met slechte ervaringen. Zeer slechte kwaliteit, kleuren die niet overeenkomen met de afbeelding, maten die niet kloppen of ik krijg een totaal andere product. Het probleem van Aliexpress is dat ze alleen positieve reviews laten zien en negatieve reviews maanden worden vastgehouden. Je kunt niet vertrouwen op reviews.
www.wholesale-dress.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
[...]

Als je in de buurt van Wuustwezel woont / bent heb ik wel een rol voor je ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
[...]

in belgie hebben ze ook de action. ECht de meest biljante winkel met alleen maar (goedkope) troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
Pikoe schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 18:25:
[...]

in belgie hebben ze ook de action. ECht de meest biljante winkel met alleen maar (goedkope) troep.
offtopic:
Troep zou ik nu niet durven zeggen, als jeugdbeweging kan je daar echt leuke dingen kopen om mee te knutselen/spelen enz, voor weinig geld inderdaad, dat is mooi meegenomen :-)

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 13:28
EN-IS schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:22:
[...]

Ik weet niet hoe lang het gaat duren met Banggood en de coupons, daarom wil ik je op het volgende attenderen, ik zag zojuist dat de v2 in de aanbieding is, niet veel korting, maar toch :);

[...]
Inmiddels besteld met h1234 als code, ook 5% korting. Helaas is de restock datum verplaatst van 14 -> 24 -> 17 juni. Wel bijzonder bedankt voor het meedenken!

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:50

Quad

Doof

Ik had laatst wat kleding besteld, en nog wat meer mensen die ik ken waaronder ook vrouwen. Het zit daar prima in elkaar! Ik heb een paar nieuwe geplaatst waaronder:

Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/view/upload/SKU050166/20121213172141134.JPG
Afbeeldingslocatie: http://img.banggood.com/thumb/view/upload/2012/xiemeijuan/SKU039847%20(3).jpg

Maar ben nog aan het kijken of ik nog een L aan kan.. Heb nu Xl en die vallen aardig ruim uit, maar ik denk dat een L al gauw toch te klein wordt.
US L / XL size.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
FreshMaker schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 18:07:
[...]

Als je in de buurt van Wuustwezel woont / bent heb ik wel een rol voor je ....
LoL heb even gechecked in Lier is er ook 1 en da's niet te ver af. ik ben niet van het shop type dus kende ik die winkel dus helemaal niet.
Lijkt mij voor de rest ook weer zo'n gevaarlijk 'goedkope' winkel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
iemand een idee waar deze goedkoop zouden kunnen gekocht worden?

Afbeeldingslocatie: http://assets.ledflitsers.nl/images/product_100002_2.jpg

YouTube: Eco LED Flares

heb alvast bij banggood een product request gedaan, wie weet doen ze er iets mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
tim007 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 23:05:
iemand een idee waar deze goedkoop zouden kunnen gekocht worden?

[afbeelding]

YouTube: Eco LED Flares

heb alvast bij banggood een product request gedaan, wie weet doen ze er iets mee...
Juist zien voorbijkomen op http://samenkopen.net/action/629066

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
Maar nog goedkoper, wie weet...
Die die aangeboden zijn zijn niet herlaadbaar, behalve de set van 6, die dan weer duur uitvalt natuurlijk...
En alleen verzending binnen NL mogelijk(ik had ze daar ook gezien, daarom hier mijn vraag, of het nog goedkoper kan en herlaadbaar tegen deftige prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01:44
tim007 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 23:10:
[...]

Die die aangeboden zijn zijn niet herlaadbaar, behalve de set van 6, die dan weer duur uitvalt natuurlijk...
En alleen verzending binnen NL mogelijk(ik had ze daar ook gezien, daarom hier mijn vraag, of het nog goedkoper kan en herlaadbaar tegen deftige prijs)
NVM

[ Voor 6% gewijzigd door ictinteresse op 19-06-2013 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
tim007 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 23:10:
[...]

Op eBay heb ik ze een keer gezien per stuk, worden als nood pech verlichting verkocht.
Na lang zoeken vond ik ook een Engelsman die ze verkocht, als pech licht voor motorfietsen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt :?

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Hier heb je 3 packs voor 42$ en in een package zitten er 3. Als ik het zo lees zouden er dus 9 per 42$ moeten zijn, maar ik zou het nog maar even navragen aangezien het zo vaag beschreven is.
http://www.aliexpress.com...flare-lamp/745527471.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01:44
Pikoe schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 23:37:
Hier heb je 3 packs voor 42$ en in een package zitten er 3. Als ik het zo lees zouden er dus 9 per 42$ moeten zijn, maar ik zou het nog maar even navragen aangezien het zo vaag beschreven is.
Volgens mij zoekt hij oplaadbaar.
Degene uit jou link zijn niet oplaadbaar maar werken met batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
Pikoe schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 23:37:
Die prijs valt nog goed mee(maar ze zijn wel niet herlaadbaar), maar, het is en blijft aliexpress, waar je niet met paypal kan betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

tim007 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 23:40:
[...]

Die prijs valt nog goed mee(maar ze zijn wel niet herlaadbaar), maar, het is en blijft aliexpress, waar je niet met paypal kan betalen...
Creditcard en bank transfer niet goed genoeg?
Je kan ook altijd contact opnemen met de seller dan kan je vaak wel met Paypal betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwargers
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-07 19:42
Ik had iets besteld bij dx.com, maar dit is nu in een inklaringsproces terecht gekomen :/
Kennelijk krijg ik er zo aardig wat kosten bij, bij een bestelling van 43 euro (tablet en een tv-stick). Hoeveel ekstra kosten mag ik verwachten? En gebeurt dit soort dingen vaak als je iets uit China bestelt?

http://weblogs.mozillazine.org/qa/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
mwargers schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 23:44:
Ik had iets besteld bij dx.com, maar dit is nu in een inklaringsproces terecht gekomen :/
Kennelijk krijg ik er zo aardig wat kosten bij, bij een bestelling van 43 euro (tablet en een tv-stick). Hoeveel extra kosten mag ik verwachten? En gebeurt dit soort dingen vaak als je iets uit China bestelt?
http://douane.nl
"pakkans" neemt toe naarmate de waarde hoger is en de verpakking groter.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 19-09 13:13
Kennelijk krijg ik er zo aardig wat kosten bij, bij een bestelling van 43 euro (tablet en een tv-stick). Hoeveel ekstra kosten mag ik verwachten? En gebeurt dit soort dingen vaak als je iets uit China bestelt?
Tip voor de volgende keer, maak er twee losse bestellingen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Over goede feedback geven op ebay voor dat ik iets heb getest ga ik nu ook terugkomen.
Een Nitecore i4 charger gekocht in HK via ebay en er blijkt 1 slot niet te werken zoals het moet. 18650 cellen, dus geen risico te nemen met dit soort grappen.

Kerel zegt nu dat ik die DOA aangetekend moet terugsturen en dat ik dan een andere krijg wat aanvaardbaar lijkt. Nu kijk ik wat aangetekend opsturen kost naar daar en dan kom je dus op de waarde uit dat het ding gekost heeft. Ik heb de charger ook binnen een week of 4 echt wel nodig in de middle of nowhere en zag ook dat al niet goedkomen. Einde communicatie van de seller dus .... en dit met 99.9% positieve feedback.
Daar doen Banggood en DX toch wel minder moeilijk over als die DOA toekomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
Onder de 150 euro betaal je alleen belasting over je bestelling. Daarnaast een vergoeding voor de vervoerder, deze zal vast hoger zijn dan de belasting voor zo'n laag bedrag.

Gebeurt als je iets buiten de EU besteld, heeft niets met specifiek China te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Luke-san schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 08:40:
Over goede feedback geven op ebay voor dat ik iets heb getest ga ik nu ook terugkomen.
Een Nitecore i4 charger gekocht in HK via ebay en er blijkt 1 slot niet te werken zoals het moet. 18650 cellen, dus geen risico te nemen met dit soort grappen.

Kerel zegt nu dat ik die DOA aangetekend moet terugsturen en dat ik dan een andere krijg wat aanvaardbaar lijkt. Nu kijk ik wat aangetekend opsturen kost naar daar en dan kom je dus op de waarde uit dat het ding gekost heeft. Ik heb de charger ook binnen een week of 4 echt wel nodig in de middle of nowhere en zag ook dat al niet goedkomen. Einde communicatie van de seller dus .... en dit met 99.9% positieve feedback.
Daar doen Banggood en DX toch wel minder moeilijk over als die DOA toekomt.
9 vd 10 sellers maar ook webshops zoals DX en Banggood werken op die manier met DOA's. Vooral bij Ebay zie je het veel, zie de return policy onderaan de advertentie.
En die 4 weken, tjah daar kan de seller weinig aan doen, dat is het risico van kopen in het buitenland.
Betaal paar euro meer en koop dat ding gewoon in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buiten de EU betaal je tussen de 22 en 150 euro belasting over je bestelde producten + verzendkosten.
De douane kan het product op een hogere waarde schatten dan waar jij het voor hebt gekocht.
Je betaalt over elke bestelling die het inklaringsproces doorstaat, ook inklaringskosten.
Bij PostNL betaal je meestal 13.50
Boven de 150 euro betaal je inklaring + belasting + douanerechten (die zijn geloof ik maximaal 4.7%)

Mijn ervaring met bestellen uit China is dat ze maar een waarde op het pakket gooien, laatst voor $3 een accu voor mijn RC helikopter besteld en wat stond er op de envelop :
$11 "MP3 Cable" :9

Kan iemand mij vertellen hoe ik op DHGateo kan zien hoeveel euro ik heb betaald ipv alleen maar $ te zien?
Dit uitrekenen met iDeal gegevens is een drama :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2013 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsertFunnyText
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 19:01
Vandaag eindelijk mijn batterijen en oplader voor mijn zaklamp binnen gekregen, plus mijn tweede zaklamp inclusief pakket. Heb nu alleen een extra US-oplader die ik niet gebruik. :+

Heeft twee weken geduurd dit keer :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 14:00:
Buiten de EU betaal je tussen de 22 en 150 euro belasting over je bestelde producten + verzendkosten.
De douane kan het product op een hogere waarde schatten dan waar jij het voor hebt gekocht.
Je betaalt over elke bestelling die het inklaringsproces doorstaat, ook inklaringskosten.
Bij PostNL betaal je meestal 13.50
Boven de 150 euro betaal je inklaring + belasting + douanerechten (die zijn geloof ik maximaal 4.7%)
Douanerechten - invoerrechten. Deze zijn afhankelijk van het product wat je koopt. Voor telefoons is dat bijv 0% zover ik weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Een tablet én een tv stick voor 43euro? Ben wel benieuwd wat je dan gekocht hebt.

Dat het in het inklaringsproces zit wil overigens nog niet zeggen dat je moet gaan betalen.

[ Voor 8% gewijzigd door poema op 22-06-2013 06:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwargers
  • Laatst online: 07-07 19:42
poema schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 06:40:
[...]

Een tablet én een tv stick voor 43euro? Ben wel benieuwd wat je dan gekocht hebt.

Dat het in het inklaringsproces zit wil overigens nog niet zeggen dat je moet gaan betalen.
Dit was onderdeel van de 50%-uitverkoop-korting-actie van dealextreme.com. Je moest toen heel snel iets bestellen, want voor je het wist, was het al uitverkocht.

Dit is eigenlijke de 1e echte elektronica die ik gekocht heb bij een China-shop en meteen al dit gedoe, vandaar mijn vraag hoe vaak dit voorkomt bij bestellingen. Ik zal later nog even posten of ik moet bijbetalen en zo ja, hoeveel.

http://weblogs.mozillazine.org/qa/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

mwargers schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 15:51:
[...]

Dit was onderdeel van de 50%-uitverkoop-korting-actie van dealextreme.com. Je moest toen heel snel iets bestellen, want voor je het wist, was het al uitverkocht.

Dit is eigenlijke de 1e echte elektronica die ik gekocht heb bij een China-shop en meteen al dit gedoe, vandaar mijn vraag hoe vaak dit voorkomt bij bestellingen. Ik zal later nog even posten of ik moet bijbetalen en zo ja, hoeveel.
Dit zal 21% van het bedrag zijn + €12,50 administratiekosten. Maar ja, het topic teruglezen duurt te lang.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06:35

HollovVpo1nt

I like gadgets

Heb anderhalve maand geleden eerste bestelling bij DX-BOX geplaatst. Paar weken terug ontvangen, defect, contact opgenomen met klantenservice en ze zeiden dat ik mijn geld terug zou krijgen. Ze hebben al weken niets van zich laten horen, heb mijn geld niet terug en ze hebben mijn account verwijderd... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Heb een polo besteld bij Aliexpress, ben benieuwd wat er aan komt. De maat is XXL wat overeenkomt met XL als ik de maattabellen van de Wehkamp vergelijk met die van de verkoper op Aliexpress.
Verzendtijd is 15 dagen tot maximaal 60 dagen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Polo is hier binnen van Banggood, maar het is echt een dun lapje stof. Het is niet mogelijk om het zonder een shirt of hemd te dragen. Tevens is hij te lang in lengte maar mouwlengte is perfect.

Bestelde overhemd is wel leuk :Y

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Heb je een linkje naar die polo?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
HollovVpo1nt schreef op maandag 24 juni 2013 @ 00:39:
Heb anderhalve maand geleden eerste bestelling bij DX-BOX geplaatst. Paar weken terug ontvangen, defect, contact opgenomen met klantenservice en ze zeiden dat ik mijn geld terug zou krijgen. Ze hebben al weken niets van zich laten horen, heb mijn geld niet terug en ze hebben mijn account verwijderd... :(
als je betaald hebt met paypal kan je via die weg nog proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
tim007 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 08:35:
[...]

als je betaald hebt met paypal kan je via die weg nog proberen...
Als het aangetekend is opgestuurd geweest kan hij niet via paypal gaan dacht ik.
Dacht dat je enkel bij ebay een buyer protection had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best wel triest. Om wat voor bedrag gaat het als ik vragen mag? Je kunt proberen je geld terug te krijgen d.m.v. een geschil bij PayPal, of heb je een andere manier gebruikt om te betalen?
Als je er niet uit komt en je geld niet terug krijgt, zou ik *snip* laten we het netjes houden
Alleen al omdat ze je account zomaar verwijderen om sporen te kunnen wissen, of wat zou het idee daar achter zijn? :X

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 24-06-2013 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Hoe kom je erbij dat deze een legitieme site is? Ik kan nergens goede reviews zien.. niet alles is goed hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

tc982 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 09:18:
[...]

Hoe kom je erbij dat deze een legitieme site is? Ik kan nergens goede reviews zien.. niet alles is goed hé.
Veel links werken niet, (bij alle social media knopjes), design lijkt een directe kopie van DX. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 12:51

HackingDutchman

Scientia potestas est

Haaallo,

Ik zoek al geruime tijd een horloge, nou heb ik letterlijk een week lang elke dag zowat een uur gezocht waar het ding te krijgen was.

Nu wou ik hem gisteren bestellen bij edaybuy en kreeg de melding da hun paypal is afgesloten. Dus ik die melding zoeken en las dat dat was gedaan vanwege fraude..........
Dus ik de hele tijd weer lopen zoeken waar ie wel te koop was maar ik kan tot nu toe NIKS vinden.......
Ik wordt gek.....

Dus als iemand miss meer links heeft als: dhgate, alieexpress, tinydeal, miniinthebox, edaybuy, chinabuye, amazon en ebay die ook een beetje betrouwbaar is hoor ik het heel graag.

Ik zoek precies deze: http://www.edaybuy.com/me...ion-swiss-watch_p464.html

Het is een Jaragar.
Met leren bandje. Het liefst iets van onder de 35 dollar.

Edaybuy lukt dus niet........

Alvast bedankt

~~~~ From Agfa to Zeiss .... and beyond ~~~~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Laatst online: 14-09 13:28
Twee seconden zoeken op ebay: http://www.ebay.com/itm/N...&var=&hash=item19ddf3860f, is wel met stalen band maar dat zal de pret niet drukken? Anders googlesn op poljot/vostock, die hebben dit model ook.

Hier de variant zonder het "gat" in de dial: http://www.ebay.com/itm/6...D4%26sd%3D181072715238%26

En de variant met "tourbillon" en lederen band voor $ 38: http://www.ebay.com/itm/L...tches&hash=item3cca08aa12

[ Voor 74% gewijzigd door Taigu op 24-06-2013 16:04 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Taigu schreef op maandag 24 juni 2013 @ 15:53:
Twee seconden zoeken op ebay: http://www.ebay.com/itm/N...&var=&hash=item19ddf3860f, is wel met stalen band maar dat zal de pret niet drukken? Anders googlesn op poljot/vostock, die hebben dit model ook.

Hier de variant zonder het "gat" in de dial: http://www.ebay.com/itm/6...D4%26sd%3D181072715238%26

En de variant met "tourbillon" en lederen band voor $ 38: http://www.ebay.com/itm/L...tches&hash=item3cca08aa12
Dank je wel voor je snelle reactie en links.

Ik heb nog ff snel gesneupt en kan niet zo snel met leren bandje vinden, dan maar erbij kopen.

I heb zelf geen ervaring met alieexpress, maar is deze verkoper een beetje betrouwbaar?
http://www.aliexpress.com...tion-Watch/304679648.html

En kun je bij alieexpress met paypal betalen?

Is deze site ook betrouwbaar?
http://www.chinabuye.com/...function-sport-wristwatch

[ Voor 4% gewijzigd door HackingDutchman op 24-06-2013 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
HackingDutchman schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:07:
[...]

Dank je wel voor je snelle reactie en links.

Ik heb nog ff snel gesneupt en kan niet zo snel met leren bandje vinden, dan maar erbij kopen.

I heb zelf geen ervaring met alieexpress, maar is deze verkoper een beetje betrouwbaar?
http://www.aliexpress.com...tion-Watch/304679648.html

En kun je bij alieexpress met paypal betalen?

Is deze site ook betrouwbaar?
Betrouwbaarheid en AliExpress gaan niet altijd samen. Kijk vooral naar de feedback van een reseller. Dat zegt meestal genoeg.

Hou je er ook rekening mee dat alles uit china goedkope imitatie brol is. Ik zou nooit een horloge kopen van 35$ op een chinese website. Wel van 4 a 8 dollar.... Maar goed, dat ben ik dan.

Paypal is niet beschikbaar op AliExpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

tc982 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:28:
[...]

Betrouwbaarheid en AliExpress gaan niet altijd samen. Kijk vooral naar de feedback van een reseller. Dat zegt meestal genoeg.

Hou je er ook rekening mee dat alles uit china goedkope imitatie brol is. Ik zou nooit een horloge kopen van 35$ op een chinese website. Wel van 4 a 8 dollar.... Maar goed, dat ben ik dan.

De verkoper van alieexpress staat goed bekend zie ik bij de 16000+ reviews. Alleen hoe moet ik nu betalen op een veilige manier zonder PayPal?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
HackingDutchman schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:40:
[...]

De verkoper van alieexpress staat goed bekend zie ik bij de 16000+ reviews. Alleen hoe moet ik nu betalen op een veilige manier zonder PayPal?????
Met je creditcard. Anders via ideal via een prepaid creditcard (bijvoorbeeld neteller), dat is alleen niet 'veilig', je kan de betaling dan namelijk niet van jouw kant annuleren. Maar als je de reseller vertrouwd is dat op zich natuurlijk geen probleem.
En die 25$ is op zich inderdaad veel geld voor een horloge uit china, er zit alleen wel gratis UPS express shipping bij. Ik denk dat dat 80% van de kosten van dat horloge zijn...

[ Voor 16% gewijzigd door Pikoe op 24-06-2013 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Ik heb tot nu toe 25 orders gedaan Aliexpress met creditcard en dat is tot nu toe allemaal zonder problemen gegaan. Bedragen van een dollar tot bijna 600 dollar.

Waar je op moet letten als je iets koopt is idd of de gene die het verkoopt goede reviews krijgt. Wat ik altijd doe als ik iets opzoek is het sorteren op aantal orders.

edit:
Vergeet ook niet te letten op de processing time. Dit is de tijd die de verkoper er over mag doen om het te versturen.

[ Voor 16% gewijzigd door DutchMan op 24-06-2013 16:53 ]

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Ja, maar ik zou toch graag met paypal willen betalen.

Dus ik denk dat ik nog maar ff doorzoek op ebay.

zoeken zoeken zoeken }:O }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

tc982 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:28:
[...]

Dat alles uit China goedkope imitatie brol is, is echt onzin. |:(
Tuurlijk is imitatie te vinden maar er zijn ook zat originele producten van goede kwaliteit.
De meeste imitatie troep bestaat alleen vanwege de westerse markt die een origineel iphone 5 kabeltje te duur vinden en een goedkope versie willen.

Btw, dat horloge van hierboven:
http://item.taobao.com/it...8622133332&_u=oopamv56c84

geef die link aan de fatsoenlijke TaoBao agent en je hebt je leren bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Ok, heb mijn ogen kapot gesneupt......

ik ben hierop uitgekomen:
http://www.ebay.com/itm/D...&hash=item2a2adb9705#shId

Ik denk dat ik hem van deze ga kopen.
degene met de witte wijzerplaat en de eerte versie, ik haal er ergens anderes nog wel eens een leren bandje bij.

Bedankt voor alle hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Kenzi schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:59:
[...]

Tuurlijk is imitatie te vinden maar er zijn ook zat originele producten van goede kwaliteit.
De meeste imitatie troep bestaat alleen vanwege de westerse markt die een origineel iphone 5 kabeltje te duur vinden en een goedkope versie willen.

Btw, dat horloge van hierboven:
http://item.taobao.com/it...8622133332&_u=oopamv56c84

geef die link aan de fatsoenlijke TaoBao agent en je hebt je leren bandje.
Wat is een goede taobao agent? Heb 2x iets besteld via zarmark en 2x lag het 3 weken bij de douane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
HackingDutchman schreef op maandag 24 juni 2013 @ 17:20:
Ok, heb mijn ogen kapot gesneupt......

ik ben hierop uitgekomen:
http://www.ebay.com/itm/D...&hash=item2a2adb9705#shId

Ik denk dat ik hem van deze ga kopen.
degene met de witte wijzerplaat en de eerte versie, ik haal er ergens anderes nog wel eens een leren bandje bij.

Bedankt voor alle hulp.
Bedenk je wel dat je bij deze boven de belastingvrije waarde zit en je dus zo'n 15-20€ bij zal moeten betalen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

SAWYER schreef op maandag 24 juni 2013 @ 17:20:
[...]

Wat is een goede taobao agent? Heb 2x iets besteld via zarmark en 2x lag het 3 weken bij de douane.
Een pakketje ligt nooit bij de douane maar bij de inklaringsafdeling van de pakketdienst. En daar kan Zarmark weinig aan doen. Dat is de normale gang van zaken, pakketjes die NL binnenkomen van buiten de EU moeten ingeklaard worden.

Zarmark, MisterTao & Bhiner zijn aan te raden als TaoBao agents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Pikoe schreef op maandag 24 juni 2013 @ 17:30:
[...]
Bedenk je wel dat je bij deze boven de belastingvrije waarde zit en je dus zo'n 15-20€ bij zal moeten betalen....
Ja, maar ik laat altijd 15 dollar op het pakketje zetten.

Vorige maand nog een telefoon gekocht van 174.93 euro en stond ook gewoon 15 dollar op.......

Werkt nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
HackingDutchman schreef op maandag 24 juni 2013 @ 17:33:
[...]

Ja, maar ik laat altijd 15 dollar op het pakketje zetten.

Vorige maand nog een telefoon gekocht van 174.93 euro en stond ook gewoon 15 dollar op.......

Werkt nog steeds.
Tja, fraude is strafbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

Pikoe schreef op maandag 24 juni 2013 @ 17:34:
[...]

Tja, fraude is strafbaar.
Afijn, met belasting vindt ik het alsnog spotgoedkoop en ik haal op een telefoon na alleen maar kleine dingetjes van ebay af van onder de 40 dollar en de tv's, tablets en dslr's worden allemaal netjes in het thuisland gehaald ;)
Nog bedankt voor alle hulp.

[ Voor 3% gewijzigd door HackingDutchman op 24-06-2013 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
Kenzi schreef op maandag 24 juni 2013 @ 16:59:
[...]
Je moet toch toegeven dat het meeste "rommel" en goedkope imitatie is. Wat ik persoonlijk niet erg vind. Ik weet de limitatie. Maar een horloge kopen van een bepaalde waarde is altijd "gokken". Want je weet nooit hoe lang en goed dit blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HackingDutchman

HackingDutchman

Scientia potestas est

tc982 schreef op maandag 24 juni 2013 @ 20:08:
[...]

Je moet toch toegeven dat het meeste "rommel" en goedkope imitatie is. Wat ik persoonlijk niet erg vind. Ik weet de limitatie. Maar een horloge kopen van een bepaalde waarde is altijd "gokken". Want je weet nooit hoe lang en goed dit blijft werken.
Dat is uiteraard het geval, maar dat is met meerdere producten het geval.
Het bedrag daarentegen is zo ontzettend klein dat dat makkelijk te permitteren valt.
Een dergelijk vergelijkbaar horloge, om als voorbeeld te nemen, kost 300+ euro. Dus daar kan je veel 30 dollar horloges van kopen.

Je moet je er uiteraard wel even in verdiepen om zeker te zijn dat het wel is en doet wat jij wil en of verwacht.

Bijvoorbeeld kabeltjes en screenprotectors is gewoon perfect om van eBay af te halen. usb kabels tot 5 meter kosten niet meer dan 8 dollar, screenprotectors zijn hoogstens 1 euro per stuk, ik heb voor mijn nexus 7 er 10stuks gekocht voor 36 cent per stuk. En ik kreeg er meer spullen bij, doekjes, extraatjes dan dat je van hier in NL krijgt van dezelfde protectors ter waarde van 7.50 euro.

Uiteraard is het niet altijd verstandig om producten uit China te halen, maar een gokje nemen voor zo'n klein bedrag is ook wel eens leuk.
Ben benieuwd hoe mijn horloges binnenkomen, kwalitatief zijn en hoe ze het volhouden........

Als ze me niet bevallen gaan ze gelijk op marktplaats ;)

Heb uiteindelijk deze 2 besteldt:

http://www.ebay.com/itm/1..._trksid=p3984.m1497.l2649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Komen spullen bij jullie nog snel binnen?
Heb nu toch weer een pakketje of 5 die er nu al 4 weken onderweg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Laatste twee bestellingen bij Banggood duurde een week nadat het verzonden was aangemerkt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Quad schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:30:
Laatste twee bestellingen bij Banggood duurde een week nadat het verzonden was aangemerkt.
Kreeg de dag na bestelling al een melding dat ze verzonden waren,
Nu bestel ik alles trouwens appart. Heeft een groter kerstgevoel bij het opendoen. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Luke-san schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:29:
Alles wat ik een maand geleden gekocht heb is al minimaal een week binnen. Maar dat was wel brievenbuspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
voor mij helaas einde oefening voor DX.

bestelling
08-2012 > nooit afgeleverd
02-2013 resend met + $4 postage
05-2013 > pakketje retour, reden ???

support van DX: wilt u een resend tegen betaling van $4 verzendkosten :( ......

maarja nu zal ik een refund krijgen van hun (afwachten).

chinapost maakt er puinhoop van of pakket/post past niet door mijn brievenbus(maar dan zal ik een notitie krijgen van postNL).

zijn er andere webshop als DX/focalprice zonder china/HK post???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Laatst online: 19-09 13:13
icegodd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 12:53:
Volgens mij maken ze er allemaal wel gebruik van. Omdat ik wat meer ervaring met BG (banggood) heb zal ik die nu ook als voorbeeld nemen, toen ik mijn quadcopters bestelde, kreeg ik een aantal keren een track en trace code van Deutsche Post.

Een aantal keren kreeg van BG een track en trace code van Singapore Post, tot nu toe alles kunnen tracken! :)

Mijn laatste bestelling van BG; ik krijg een track en trace code van China/Hongkong Post, en meteen, mijn post kan ik al vanaf dag 1 (dat is 2 weken) niet volgen, geen gegevens bekend, al mijn andere bestelling voor en na deze bestelling zijn al aangekomen! :( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

voor mij helaas einde oefening voor DX.

bestelling
08-2012 > nooit afgeleverd
02-2013 resend met + $4 postage
05-2013 > pakketje retour, reden ???

support van DX: wilt u een resend tegen betaling van $4 verzendkosten :( ......

maarja nu zal ik een refund krijgen van hun (afwachten).

chinapost maakt er puinhoop van of pakket/post past niet door mijn brievenbus(maar dan zal ik een notitie krijgen van postNL).

Wie zegt dat het probleem bij China Post / HK Post ligt? Kan net zo goed bij PostNL liggen.
Ben met China Post nog nooit een pakketje kwijt geraakt (binnenlandse post) maar al zat pakketjes waar TNT / PostNL er of heel lang over doet, of ze kwijt raakt.

Je kan ook iets meer betalen en kiezen voor EMS / FedEx of DHL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Luke-san schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 11:29:
Mijn pakketje van EforChina is ook al meer dan een maand onderweg. Althans, dat beweert EforChina steeds.
Alle andere items zijn allang gearriveerd, dus waarschijnlijk wordt dit mijn eerste verloren zending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg snelle bezorging van wat goedkope ledstrips en afstandsbedieningen via Ebay! 8 dagen!

http://stores.ebay.com/familyeah
(Let tevens even op het kinky ondergoed, hilarisch dat dit naast elkaar wordt aangeboden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:11
Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 18:36:
Erg snelle bezorging van wat goedkope ledstrips en afstandsbedieningen via Ebay! 8 dagen!

http://stores.ebay.com/familyeah
(Let tevens even op het kinky ondergoed, hilarisch dat dit naast elkaar wordt aangeboden)
top, ik bied gelijk even! (anderen even niet doen dus :)

oh, ik bood ergens anders.

achja, voor €12 incl verzending een 5M 300 LED 5050 LED strip met controler en 5A voeding ... prima! :)

[ Voor 13% gewijzigd door Whiskey48 op 25-06-2013 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
cornfed99111 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 17:38:
Mijn pakketje van EforChina is ook al meer dan een maand onderweg. Althans, dat beweert EforChina steeds.
Alle andere items zijn allang gearriveerd, dus waarschijnlijk wordt dit mijn eerste verloren zending.
Ik begin een beetje het idee te krijgen dat er een schip gezonken is of zo :/

Ik heb een aantal zendingen die ook al wat weekjes meer duren dan de afgelopen tijd het geval was.

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Leo1010 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 21:29:
[...]

Ik heb een aantal zendingen die ook al wat weekjes meer duren dan de afgelopen tijd het geval was.
Het is echt geen uitzondering als iets er 6 weken over doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
maurits82 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 21:13:
[...]

top, ik bied gelijk even! (anderen even niet doen dus :)

oh, ik bood ergens anders.

achja, voor €12 een 5M 300 LED 5050 LED strip met controler en 5A voeding ... prima! :)
Bedenk goed dat de voedingen die uit China komen erg vaak van twijfelachtige kwaliteit zijn. Heb eens een cheape laptopvoeding door een medetweaker laten testen, en de resultaten waren om te huilen: mux' blog: Een adapter van $4 - is het wat?

Wat ik zelf doe is gewoon LED strips bestellen op eBay, en dan in de kringloopwinkel voor 2 euro een mooie goede 12V voeding zoeken die ooit van een TFT scherm ofzo is geweest. Werkt altijd perfect, en je weet dan tenminste zeker dat je niet een voeding hebt die spontaan in de fik vliegt, rare storingen geeft op je radio, of irritante fluitende/piepende geluiden maakt, of bloedheet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02:59

ManiacsHouse

Scheisse!

T-mart goede ervaringen. Gratis verzenden (zal bij de prijs in zitten neem ik aan...) en binnen 8 dagen binnen. :)

Wel 'genaaid' door Postnl. Moest ruim € 54 bij betalen. Inklaring 17,50 (EMS-zending geen idee waarom dat duurder is) en maar liefst € 36,50 btw. En dat terwijl het pakket maar € 110 was. Dus € 23,10 btw. Lekker verdienen zo voor de douane. Ze kunnen niet rekenen daar blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
ThinkPadd schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 22:17:
[...]

Bedenk goed dat de voedingen die uit China komen erg vaak van twijfelachtige kwaliteit zijn. Heb eens een cheape laptopvoeding door een medetweaker laten testen, en de resultaten waren om te huilen: mux' blog: Een adapter van $4 - is het wat?

Wat ik zelf doe is gewoon LED strips bestellen op eBay, en dan in de kringloopwinkel voor 2 euro een mooie goede 12V voeding zoeken die ooit van een TFT scherm ofzo is geweest. Werkt altijd perfect, en je weet dan tenminste zeker dat je niet een voeding hebt die spontaan in de fik vliegt, rare storingen geeft op je radio, of irritante fluitende/piepende geluiden maakt, of bloedheet wordt.
haha, mooie review van zo'n adapter ... ik ga die van mij ook maar eens open maken denk ik! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

ManiacsHouse schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 23:02:
T-mart goede ervaringen. Gratis verzenden (zal bij de prijs in zitten neem ik aan...) en binnen 8 dagen binnen. :)

Wel 'genaaid' door Postnl. Moest ruim € 54 bij betalen. Inklaring 17,50 (EMS-zending geen idee waarom dat duurder is) en maar liefst € 36,50 btw. En dat terwijl het pakket maar € 110 was. Dus € 23,10 btw. Lekker verdienen zo voor de douane. Ze kunnen niet rekenen daar blijkbaar.
EMS = express = zou sneller moeten zijn dus snellere afhandeling = duurder 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Laatst online: 20-09 19:33
ManiacsHouse schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 23:02:
Zou bezwaar/opheldering vraag over het verschil. Misschien dat Tmart een hoger bedrag op het papierwerk heeft gezet? Dat zou je nog op het pakketje moeten kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

troftnom schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:39:
[...]

Zou bezwaar/opheldering vraag over het verschil. Misschien dat Tmart een hoger bedrag op het papierwerk heeft gezet? Dat zou je nog op het pakketje moeten kunnen zien.
Ik ga sowieso bezwaar maken. Op het pakket staat $ 142 wat al volgens de koers € 108 is en geen 110 wat Postnl op het pakket heeft gezet. Nu gaat het om 11-12 euro maar vind het principieel niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Laatst online: 17-09 20:56
hier ook nog maar even posten, Destijds mijn Tmart C8 T6 flashlight review hier neer gezet..
en had nu een goedkope C8 besteld bij banggood om hem te vergelijken, hier het resultaat:

[ Voor 15% gewijzigd door Downstar2 op 26-06-2013 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Downstar2
  • Laatst online: 17-09 20:56
En voor de liefhebber, tevens ook nog een IR thermometertje die ik een tijdje terug heb gereviewd
maar nog niet had gepost hier meen ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulus_01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-09 18:23
Leo1010 schreef op dinsdag 25 juni 2013 @ 21:29:
[...]

Toeval wil dat er een 2-3 weken inderdaad een containerschip door midden is gebroken (in de buurt van Saudi-Arabië).

Als ik me niet vergis gaat het meeste per vliegtuig dus heb je daar weinig last van ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymm
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-09 13:46
Iemand nog recent ervaring gehad met het bestellen van een voetbalshirt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als in shirts van Barca bijvoorbeeld? Ga er maar van uit dat die allemaal nep zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larick
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 00:31
ManiacsHouse schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 09:44:
[...]

Ik ga sowieso bezwaar maken. Op het pakket staat $ 142 wat al volgens de koers € 108 is en geen 110 wat Postnl op het pakket heeft gezet. Nu gaat het om 11-12 euro maar vind het principieel niet kloppen.
De douane stelt een keer per maand de wisselkoers vast. De dagkoers kan je niet mee rekenen. Dat verschil van €108 of €110 is daarmee wellicht te verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 18:27
Heb inmiddels voor de 15e keer wat besteld bij Dealextreme, maar nu zie ik bij het traceren van een van mijn pakketjes dat hij naar Rusland gaat? (Ik woon in Nederland) Iemand enig idee of dit vaker voorkomt of dat hij echt verkeerd verzonden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb tot nu toe alles gehad, een bestelling uit 2007, een uit 2010, twee uit 2011, drie uit 2012 en nu weer twee bestellingen gedaan die nog binnen moeten komen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
colorsone schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 14:26:
Heb inmiddels voor de 15e keer wat besteld bij Dealextreme, maar nu zie ik bij het traceren van een van mijn pakketjes dat hij naar Rusland gaat? (Ik woon in Nederland) Iemand enig idee of dit vaker voorkomt of dat hij echt verkeerd verzonden is?
Ach, een pakketje van Fasttech heeft bij mij deze keer een uitstapje gemaakt naar Paraguay dus ik kijk nergens meer van op. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacsHouse

ManiacsHouse

Scheisse!

colorsone schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 14:26:
Oei oei oei... als ik op de taobao-sites lees moet het een grote puinhoop zijn bij de Russische post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
Ja, maar ik snap niet dat hij naar RU is verzonden, al mijn andere pakketjes stond wel netjes dat hij naar NL ging vandaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

colorsone schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 15:37:
Ja, maar ik snap niet dat hij naar RU is verzonden, al mijn andere pakketjes stond wel netjes dat hij naar NL ging vandaar..
HK > Moskou > AMS is een veel gebruikt vluchtpad. misschien dat je pakketje met een vlucht mee kon waar weinig bagage in zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• colorsone
Kenzi schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 16:00:
[...]

HK > Moskou > AMS is een veel gebruikt vluchtpad. misschien dat je pakketje met een vlucht mee kon waar weinig bagage in zat
Zou dat kunnen verklaren dat de eindbestemming op Rusland staat in plaats van Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
En dan is je pakketje in NL, staken de postnl pakket bezorgers! :p
Pagina: 1 ... 52 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]