[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.340 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 17:05
Alles binnen! en dat binnen 10 dagen :o

Nog niet getest of alles het doet eerst maar even genieten van het zonnetje 8)

*edit
Helaas 1 ding van DX werkt niet maar ziet er verder wel goed uit.
Maar ff contact opnemen dan.

**edit 2
Netjes store credit gekregen bij DX!!

[ Voor 52% gewijzigd door mathy_ op 07-06-2013 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-02-2024
3 pakketjes van banggood ontvangen vandaag, allemaal shipped tussen 26 en 29 mei, een snelle levering zowaar dus

10 lcd's voor die 2 euro en beetje, foto's:
http://img.banggood.com//...013060712203536-75047.jpg
http://img.banggood.com//...013060712203652-75047.jpg
product: http://www.banggood.com/1...e-Blacklight-p-75047.html

Cameraatje:
http://img.banggood.com//...013060712255711-54386.jpg
http://img.banggood.com//...013060712260258-54386.jpg
product: http://www.banggood.com/W...t-Black-16GB-p-54386.html

en een v911 extra ladertje

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Moet zeggen dat DX en banggood laatste tijd aardig rap versturen én alles nog snel aan komt ook.

http://dx.com/p/car-toggl...dc-12v-vehicle-diy-117154
Nu is deze onderweg, pimp my car baby :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06:09
Gh0stw4lk3r schreef op maandag 03 juni 2013 @ 14:12:
Vrijdag mijn directionele wifi antenne van DX binnen gekregen, alleen is deze gebroken tijdens de verzending :(
Pakketje heeft er iets meer dan een weekje over gedaan, dus dat ging vrij rap. Nu even afwachten met wat voor oplossing DX komt.
[afbeelding]

[afbeelding]
Hey leuk, een Yagi antenne. Werkt perfect als richt antenne. Mijn ervaring met DX is dat ze gewoon een replacement sturen of op verzoek het bedrag crediteren. Je moet dan wel een case indienen met een foto.

Lijkt me in dit geval geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
Heeft iemand ervaring met Mixeshop.com? Heb een Zopo C2 besteld maar staat al 5 dagen op status processing. Betaald met Paypal, en al afgeschreven. Gisteren was de website ook onbereikbaar en chat en mail reageert men niet op :-(.

Kortom moet ik me zorgen gaan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tim007 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 09:22:
[...]

mijn tracking is RExxxxxxxxxSE
die werkt er dan niet op?
Ik heb ook een RExxxxxxxxxSE tracking van banggood, enig id waar ik dit moet ingeven om het te kunnen volgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Vaevictis_ schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 12:20:
Heeft iemand ervaring met Mixeshop.com? Heb een Zopo C2 besteld maar staat al 5 dagen op status processing. Betaald met Paypal, en al afgeschreven. Gisteren was de website ook onbereikbaar en chat en mail reageert men niet op :-(.

Ik heb geen ervaring met de winkel maar mag ik vragen hoe je er bij komt dat zonder de winkel na te trekken het een goed idee is om er een telefoon te bestellen?
Een kabeltje of zo durf ik vrijwel overal zo te bstellen maar bij een telefoon van meer dan 200 euro zou ik de winkel toch eerst even natrekken.

Edit:
lcd'tje zijn hier ook binnen. Iemand al plannen om er iets mee te doen?

[ Voor 5% gewijzigd door Shamalamadindon op 08-06-2013 12:31 ]

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met Mixeshop.com?
Niet met Mixeshop, wel met tig andere Chinashops. Ze laten hem langer op 'processing' staan zodat ze of 1) wachten op nieuwe voorraad, 2) je toestel aan een controle onderwerpen voor ze hem versturen. En indien geen van beide dan nog kan er met gemak een week over heen gaan voor ze alle openstaande orders hebben afgehandeld tot ze die van jou ook meenemen. Geduld moet je leren krijgen bij Chinashops, in ruil daarvoor betaal je in vergelijking tot Amerika/Europa gewoon een leuke prijs :)

...SE = Swedish post?
...SG = Singapore Post
...CN = China post
...HK = Hong Kong post
...CH = Swiss Post

Google de desbetreffende website en navigeer naar de track 'n trace optie. Of hanteer http://www.17track.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holland1994
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06-09 13:50
Ik heb hier een gecomprimeerd pakketje gekregen.
Afbeeldingslocatie: http://s18.postimg.org/nh4s135k9/tja.jpg

Ik heb het gekocht bij DX.com. Ik vind de service echt geweldig daar,(niet sarcastisch), naar wie moet ik dit wenden?
Post NL gaat mij waarschijnlijk doorverwijzen naar SZ post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hoeft je geen zorgen te maken, bij mixeshop kan dat verzenden soms wel 2 weken duren. Je kan ze toevoegen op Skype, daar zijn ze wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-09 18:58
Holland1994 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 12:32:
[afbeelding]

Ik heb het gekocht bij DX.com. Ik vind de service echt geweldig daar,(niet sarcastisch), naar wie moet ik dit wenden?
De post van Swaziland? Vreemde weg heeft je pakketje afgelegd. 8) Daarom dus gewoon bij DX melden. Je hebt daar iets gekocht inclusief bezorging.

[ Voor 3% gewijzigd door pacificocean op 08-06-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 12:26:
[...]

Ik heb ook een RExxxxxxxxxSE tracking van banggood, enig id waar ik dit moet ingeven om het te kunnen volgen ?
eerst op posten.se
en dan wat later komt dat ook in het landelijke tracking systeem, in belgie toch http://www.bpost.be/track/

Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:47
Holland1994 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 12:32:
[afbeelding]

Ik kreeg mijn zonnebril van DX ook al compleet vertrapt thuis bezorgd.
Een vriend kreeg een koffiebeker ook al compleet vertrapt thuis bezorgd.

... denk dat DX maar eens een andere transport aanbieder moet kiezen, deze doet blijkbaar zijn werk niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

maurits82 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 13:20:
[...]

Ik kreeg mijn zonnebril van DX ook al compleet vertrapt thuis bezorgd.
Een vriend kreeg een koffiebeker ook al compleet vertrapt thuis bezorgd.

... denk dat DX maar eens een andere transport aanbieder moet kiezen, deze doet blijkbaar zijn werk niet goed.
gebeurd 9 vd 10 keer op de vlucht naar NL of na aankomst in NL. Hier weten ze wel hoe ze een pakketje moeten vervoeren zonder te beschadigen. De markt voor pakketjes is 100x groter dan in NL, aanbod ook dus ze moeten het vooral hebben van service. Snelheid van pakket bezorging intern hier is supersnel, 24h wordt er gereden en vaak tot laat in de avond nog bezorgd.
Al een paar keer gehad dat een pakket waarvan ik zeker weet dat het op de luchthaven hier nog heel was kapot in NL wordt bezorgd. Ergste was een doos retedure verse thee (gesealed), was gelabeld en al. kwam opengescheurd (niet netjes opgemaakt maar echt gescheurd) aan bij mijn ouders met briefje van de douane dat ze het open hadden gemaakt voor controle. |:( en dat kunnen ze niet netjes blijkbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Kenzi schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 13:26:
[...]

gebeurd 9 vd 10 keer op de vlucht naar NL of na aankomst in NL. Hier weten ze wel hoe ze een pakketje moeten vervoeren zonder te beschadigen. De markt voor pakketjes is 100x groter dan in NL, aanbod ook dus ze moeten het vooral hebben van service. Snelheid van pakket bezorging intern hier is supersnel, 24h wordt er gereden en vaak tot laat in de avond nog bezorgd.
Al een paar keer gehad dat een pakket waarvan ik zeker weet dat het op de luchthaven hier nog heel was kapot in NL wordt bezorgd. Ergste was een doos retedure verse thee (gesealed), was gelabeld en al. kwam opengescheurd (niet netjes opgemaakt maar echt gescheurd) aan bij mijn ouders met briefje van de douane dat ze het open hadden gemaakt voor controle. |:( en dat kunnen ze niet netjes blijkbaar
Ik begrijp dat "consumptie" producten als thee snel worden open gemaakt, dat lijkt me het risico van import.
Ik koop veel producten uit China, geen imitatie maar gewoon goede kwaliteit voor een prijs zonder veel tussenhandel, dit gaat ook eigenlijk altijd goed.
1x is een pakketje aangehouden en dat was ook een duurdere versterker van SMSL. Deze werd niet gelijk opengemaakt, maar ik eerst in de gelegenheid werd gebracht het pakket te specificeren en de factuur toe te zenden. (waar de importheffing en btw op werd berekend).
Ik vind dat de douane dat nog best netjes doet, alleen met thee lijkt het me een risico dat dit op locatie wordt open gemaakt, het kan goed iets anders zijn wat op een lijstje staat van verboden te importeren etenswaren als paddenstoelen of bepaalde noten oid.

Ik ben wel benieuwd waarom de laatste tijd pakketjes meer beschadigd aankomen. DX is van transportdienst gewisseld een tijdje geleden, ik denk toch dat het hier ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met hongkongeek.com ?
Zou daar een cubot Gt99 willen bestellen aangezien ze in hun voorwarden zetten dat eventuele douanekosten terugbetaald worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:29:
Iemand ervaring met hongkongeek.com ?
Zou daar een cubot Gt99 willen bestellen aangezien ze in hun voorwarden zetten dat eventuele douanekosten terugbetaald worden..
... Onder de €150 heb je geen invoerheffing, alleen BTW ... misschien dat deze situatie sowieso niet voor zal komen, alleen je de BTW wel zelf moet betalen.

... Je kan even navragen of dit dus ook voor de BTW geld, anders zou ik hem gewoon bij Pandawill bestellen.
(leuk telefoontje overigens)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
Leo1010 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 12:31:
[...]

Ik heb geen ervaring met de winkel maar mag ik vragen hoe je er bij komt dat zonder de winkel na te trekken het een goed idee is om er een telefoon te bestellen?
Een kabeltje of zo durf ik vrijwel overal zo te bstellen maar bij een telefoon van meer dan 200 euro zou ik de winkel toch eerst even natrekken.

Edit:
lcd'tje zijn hier ook binnen. Iemand al plannen om er iets mee te doen?
Omdat een medetweaker hier ook zo'n zelfde telefoon heeft besteld. Die had hem binnen een week in huis. Maar één ervaring is geen... Dus ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maurits82 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:34:
[...]

... Onder de €150 heb je geen invoerheffing, alleen BTW ... misschien dat deze situatie sowieso niet voor zal komen, alleen je de BTW wel zelf moet betalen.

... Je kan even navragen of dit dus ook voor de BTW geld, anders zou ik hem gewoon bij Pandawill bestellen.
Mijn eerste gedacht was ook pandawill, maar wil hem niet in het rood. Ze hebben wit en zwart voorlopig nog niet.
Ook lees ik niet al te beste reviews van pandawill (tevens ook niet van focalprice die hier aangeraden wordt)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Verwijderd schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:48:
[...]

Mijn eerste gedacht was ook pandawill, maar wil hem niet in het rood. Ze hebben wit en zwart voorlopig nog niet.
Ook lees ik niet al te beste reviews van pandawill (tevens ook niet van focalprice die hier aangeraden wordt)..
http://www.aliexpress.com...20-MTK6589/959516397.html

Zwart, en persoonlijk zeer goede ervaring met aankopen via Alieexpress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
maurits82 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:34:
[...]

anders zou ik hem gewoon bij Pandawill bestellen.
waarom pandawill?
is die zo goed/betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
tim007 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 15:02:
[...]

waarom pandawill?
is die zo goed/betrouwbaar?
Zelf geen ervaringen mee, maar ik kom hem wel vaak tegen.
De prijzen zijn goed, naam is bekend.
Maar ik heb er zelf nog niets besteld hoor.
Alieexpress heeft ook verschillende verkopers (net als ebay).
Vaak doen ze hun best om een zo goed mogelijke review te krijgen, daarom gaat het hier bij mij júist vaak goed. Dus even goed naar het aantal en hoogte van de beoordelingen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maurits82 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 14:59:
[...]

http://www.aliexpress.com...20-MTK6589/959516397.html

Zwart, en persoonlijk zeer goede ervaring met aankopen via Alieexpress
Zijn dit winkels die via een soort van ebay verkopen?
Want wat met garantieregeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 15:58:
[...]

Zijn dit winkels die via een soort van ebay verkopen?
Want wat met garantieregeling?
http://www.aliexpress.com/about.html :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsertFunnyText
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 19:01
En toch blijven de orders snel bij mij binnen komen. De 31ste een Anti-slipmatje voor in de auto en een USB conversion cable voor de tablet besteld, gisteren binnengekregen, netjes in een envelop.

Eens testen of dat kabeltje het fatsoenlijk doet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Op aliexpress moet je echt uitkijken voor oplichters. Zelf nog nooit opgelicht maar goed lezen etc.
Van meerdere mensen vernomen dat hun buyer protection niet altijd naar behoren werkt, het blijft gewoon jouw woord tegen hun woord. Zelf gelukkig nooit nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
Pikoe schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 17:55:
Op aliexpress moet je echt uitkijken voor oplichters. Zelf nog nooit opgelicht maar goed lezen etc.
Van meerdere mensen vernomen dat hun buyer protection niet altijd naar behoren werkt, het blijft gewoon jouw woord tegen hun woord. Zelf gelukkig nooit nodig gehad.
als je betaalt met paypal, heb je daar dan ook last van? of gaat dat niet via aliexpress?
Want heb net iets proberen bestellen, maar bleek dat ik niet kon betalen met paypal:(, dan maar bericht naar verkoper gestuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:25
tim007 schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 18:52:
[...]

als je betaalt met paypal, heb je daar dan ook last van? of gaat dat niet via aliexpress?
Want heb net iets proberen bestellen, maar bleek dat ik niet kon betalen met paypal:(, dan maar bericht naar verkoper gestuurd...
Je kan niet betalen met paypal, wel met een creditcard. Aliexpress is vergeleken met ebay wat onbetrouwbaarder. Dit met de reden dat de meeste verkopers gewoon een copy paste doen van andere verkopers. Dus je moet echt vragen aan de verkoper of de beschrijving klopt.

Heb bij 2 bestellingen waarbij de beschrijving niet klopte. Een kledingstuk waarbij de kleur wit met een gele ipv met een grijze versiering was. De andere aankoop was een dashcam, waarbij stond dat het een HDMI slot en een G sensor had. Toen het aankwam bleek het een goedkoper variant zonder hdmi en zonder G sensor te zijn. Laatste gaf aan dat zij simpelweg de beschrijving had gekopieerd van andere verkopers... 1000x maal spijt, wilde wel een discount geven...

Er zijn natuurlijk wel betrouwbare verkopers, echter moet je wel goed opletten op de feedback bij producten. Het best kan je kijken naar de negatieve feedback, dan weet je wat kritische mensen ervan vonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
Exor schreef op zaterdag 08 juni 2013 @ 19:38:
[...]

Je kan niet betalen met paypal, wel met een creditcard. Aliexpress is vergeleken met ebay wat onbetrouwbaarder. Dit met de reden dat de meeste verkopers gewoon een copy paste doen van andere verkopers. Dus je moet echt vragen aan de verkoper of de beschrijving klopt.
bij gebrek aan kaarten zal ik dan niet kunnen betalen, dan wordt de bestelling na 20 dagen ongedaan gemaakt stond er, jammer
tenzij de verkoper toch antwoordt dat het via paypal kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03:40

sjaool

Every life should have 9 cats

Vandaag van Deal Extreme binnen gekregen de verrassend goed klinkende Syllable G08-001 noise cancelling bluetooth headphone. Handig is dat de hoofdtelefoon ook bedraad gebruikt kan worden. 27 mei besteld en vandaag (8 juni) dus bezorgd en dat zonder extra kosten. Ik had de mazzel dat ik ze nog voor $79,99 i.p.v. $95,90 heb kunnen bestellen.

Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/immipu.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door sjaool op 09-06-2013 00:45 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 15:32
Ik heb een leuk jurkje besteld via Aliexpress voor $26. Wat ik bestelde was een witte jurk en wat ik heb ontvangen is een vieze beigekleur en het bevalt olievlekken die ik er niet uit krijg.

De verkoper zegt is bereid mij $3 terug te geven, maar dat is voor mij geen oplossing. Ik wil deze jurk niet en wil de jurk die ik besteld heb. Een andere oplossing is om het aangetekend terug te sturen, maar dat kost 18,05 euro en de verkoper is het niet bereid te vergoeden.

Heeft iemand ervaring met de Dispute van Aliexpress? Heeft het nu om een officiële klacht in te dienen of kan ik beter de $3 korting nemen en het zien als een les?

[ Voor 16% gewijzigd door Lisadr op 09-06-2013 16:14 ]

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*

Dit topic gaat over online shoppen in China, niet over tussenhandelaars. Je vraag zul je moeten voorleggen bij de shop zelf, niet hier, omdat het als spam kan worden opgevat.

[ Voor 80% gewijzigd door gambieter op 09-06-2013 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:55
Lisadr schreef op zondag 09 juni 2013 @ 16:10:
Ik heb een leuk jurkje besteld via Aliexpress voor $26. Wat ik bestelde was een witte jurk en wat ik heb ontvangen is een vieze beigekleur en het bevalt olievlekken die ik er niet uit krijg.

De verkoper zegt is bereid mij $3 terug te geven, maar dat is voor mij geen oplossing. Ik wil deze jurk niet en wil de jurk die ik besteld heb. Een andere oplossing is om het aangetekend terug te sturen, maar dat kost 18,05 euro en de verkoper is het niet bereid te vergoeden.

Heeft iemand ervaring met de Dispute van Aliexpress? Heeft het nu om een officiële klacht in te dienen of kan ik beter de $3 korting nemen en het zien als een les?
Ik heb er eens een polo besteld, die afweek qua kleur en materiaal.

Uiteindelijk groot deel van aankoopbedrag terug gekregen, 6,90 van 8,60 dollar.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 15:32
Centurion schreef op zondag 09 juni 2013 @ 17:27:
[...]

Ik heb er eens een polo besteld, die afweek qua kleur en materiaal.

Uiteindelijk groot deel van aankoopbedrag terug gekregen, 6,90 van 8,60 dollar.
Goed om te lezen. Hoe heb je dat aangepakt?

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Lisadr schreef op zondag 09 juni 2013 @ 17:36:
[...]

Sowieso eerst een dispute aanmaken voor de termijn af loopt. Zo lang het dispute geopend is zou de verkoper zijn geld nog niet kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:55
Lisadr schreef op zondag 09 juni 2013 @ 17:36:
[...]

Eerst contact gezocht met verkoper na ontvangst, die was niet van plan mee te werken.

Daarna heb ik een dispute geopend, en voorzien van wat foto's. Duurde wel vrij lang voordat aliexpress besliste, maand oid.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 13:13
Goed nieuws!

Ik heb afgelopen weken heen en weer zitten mailen met Banggood, dit naar aanleiding van een topic op rcgroups.com waar ze gratis producten en kortings coupons weggaven, ik heb ze gevraagd of ik en vooral wij als "Gathering of Tweakers" niet een aantal gratis en kortings coupons kunnen ontvangen om deze ter promotie van BG in te zetten hier GoT, BG heeft er wat aan en wij hebben er natuurlijk wat aan :).

Het heeft even geduurd maar BG geeft aan mee te willen werken en heeft mij gevraagd of ik ze wil laten weten van welke categorie (en daar de producten van) we gratis producten en korting zouden willen ontvangen.

Ik wilde zelf voorstellen om -Toys & Hobbies -> Quadcopter en Helicopter Accesoires- te vragen. Iemand anders misschien een suggestie?

Ik heb wel het idee dat ze van mij maar 1 productcategorie willen horen.

[ Voor 5% gewijzigd door EN-IS op 10-06-2013 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
EN-IS schreef op maandag 10 juni 2013 @ 10:25:
Goed nieuws!

Ik heb afgelopen weken heen en weer zitten mailen met Banggood, dit naar aanleiding van een topic op rcgroups.com waar ze gratis producten en kortings coupons weggaven, ik heb ze gevraagd of ik en vooral wij als "Gathering of Tweakers" niet een aantal gratis en kortings coupons kunnen ontvangen om deze ter promotie van BG in te zetten hier GoT, BG heeft er wat aan en wij hebben er natuurlijk wat aan :).

Het heeft even geduurd maar BG geeft aan mee te willen werken en heeft mij gevraagd of ik ze wil laten weten van welke categorie (en daar de producten van) we gratis producten en korting zouden willen ontvangen.

Ik wilde zelf voorstellen om -Toys & Hobbies -> Quadcopter en Helicopter Accesoires- te vragen. Iemand anders misschien een suggestie?

Ik zou het hele RC gamma wel doen, daar zijn ze zo wat de top in.
Echt super idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Goed nieuws!

Gewoon heel consumenten elektronica? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Mijn stem gaat ook op voor RC spul. Wil graag de WL Toys 959 quad met camera gaan kopen, lijkt me een een geinig speeltje voor de vakantie. De 911 helicopter heb ik al sinds vorig jaar en ook dat blijft leuk om af en toe mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 20:19
RC spul ;) s107g oid degene die ik vie ebay besteld heb gaat nooit komen vrees ik ;(

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
RC Spul, daar zijn die mannen goed in. Zeker de WLToys reeks. Misschien dat ik mij dan ook laat verleiden aan een 959. Kan ik raketjes afschieten naar mijn kinderen :)

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-07 09:23
Goed bezig EN-IS!

Voor mij mag alles van BG beschikbaar komen met korting.
Dat is het probleem met dat soort bedrijven, te veel categorieën, te veel gadgets...Head starts spinning. :Y

Maar alleen RC spul is ook prima..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
tc982 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 11:29:
RC Spul, daar zijn die mannen goed in. Zeker de WLToys reeks. Misschien dat ik mij dan ook laat verleiden aan een 959. Kan ik raketjes afschieten naar mijn kinderen :)
Vind ik prijs/kwaliteit een topmerk die WLToys. Niet enkel heli-quadcopters spreken mij aan, kijk maar eens naar de mini rc-control cars. Als je daar dan ook de reviews leest op de rc-groepen dan wil ik me daar misschien ook 1'tje van aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-09 09:31
Al is het een muismat met de naam banggood dan zou ik al blij wezen :P

Of dit:

http://forums.trinituner....1248-20120522053022-2.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Fixio op 10-06-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsertFunnyText
Goed nieuws!

Geweldig initiatief. Hulde hiervoor! _/-\o_

Misschien kan ik me dan ook eens wagen aan het RC-gebeuren, geen idee waar ik mee kan beginnen.

Aan de andere kant heb ik dan wel weer een nieuwe money sink. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Laatst online: 14-09 13:28
Top! Sta op het punt een Hubsan V2 te bestellen,dan maar heel even wachten dus :)

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Dank voor alle reacties :)

Hartstikke duidelijk waar de voorkeuren naar toe gaan :D RC Toys! Hopelijk komt daar wat leuks uit :*)

//EDIT
Update 1 - EN-IS in "[Ervaringen] Online shoppen in China"

[ Voor 28% gewijzigd door EN-IS op 11-06-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alweer 2 weken de trotste eigenaar van een Jite muis :D :P
Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_191513_1.jpg
Hij bevalt verbazingwekkend goed! En dat voor een tientje ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwargers
  • Laatst online: 07-07 19:42
Ik zie hier 256GB USB Flash Drives voor nog geen 10 euro(!):
http://www.dhgate.com/who...key=256gb&catalog=#search

Dit lijkt me te goedkoop om waar te zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?

http://weblogs.mozillazine.org/qa/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02:21
De laatste tijd komt alles lekker snel binnen. Alleen met 1 pakketje vraag ik me af hoe het loopt, natuurlijk het pakketje waar ik het meest op wacht :+
De 28e vorige maand besteld bij banggood en kan hem tracken op:
https://www.deutschepost.....html?locale=en&init=true

Status staat nog op:
The item arrived at the International Logistics Center Singapore on Jun 6, 2013.

[ Voor 3% gewijzigd door Mutatie op 10-06-2013 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
mwargers schreef op maandag 10 juni 2013 @ 16:51:
Ik zie hier 256GB USB Flash Drives voor nog geen 10 euro(!):
http://www.dhgate.com/who...key=256gb&catalog=#search

Dit lijkt me te goedkoop om waar te zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?
Dat zou wel eens de truuk kunnen zijn met de bedrogen koper...

YouTube: Exposing Fake/Counterfeit USB Drive!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Zucht...
Voor het eerst in mn leven iets besteld via AliExpress (19 mei)...krijg ik een verkeerd tracking nummer.
(dubbel gebruikt, juiste nummer is al in Rotterdam opgehaald door een ander persoon welke iets heel anders had besteld maar wel bij dezelfde verkoper).
Verkoper reageert (nog) niet op mn berichten.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwargers
  • Laatst online: 07-07 19:42
tim007 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:06:
[...]

Dat zou wel eens de truuk kunnen zijn met de bedrogen koper...

YouTube: Exposing Fake/Counterfeit USB Drive!
Hmm, ja, waarschijnlijk zal hier iets vergelijkbaars mee aan de hand zijn. Thanks.
Dhgate zit kennelijk vol met shady resellers :/

http://weblogs.mozillazine.org/qa/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 09:36
Op DHGate had je vroeger (nu nog steeds?) itunes account verkopers. Op dat account stond geld en kon je ingame allemaal items kopen voor je karakter.
Opeens zag je allemaal mensen die voor 10 duizenden dolllars aan items hadden gekocht.

Dus ja DHGate heeft verkopers die niet allemaal even legale spul aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Russel88 schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:32:
Op DHGate had je vroeger (nu nog steeds?) itunes account verkopers. Op dat account stond geld en kon je ingame allemaal items kopen voor je karakter.
Opeens zag je allemaal mensen die voor 10 duizenden dolllars aan items hadden gekocht.

Dus ja DHGate heeft verkopers die niet allemaal even legale spul aanbieden.
itunes account, items voor karakter? :?
op elke 'marktplaats' zal je mensen vinden die andere proberen op te lichten, zowel verkopers als kopers.
daarom is het belangrijk om feedback te lezen en als het te goedkoop lijkt toch maar nog eens hard na te denken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-09 09:36
Kenzi schreef op maandag 10 juni 2013 @ 17:36:
[...]

itunes account, items voor karakter? :?
op elke 'marktplaats' zal je mensen vinden die andere proberen op te lichten, zowel verkopers als kopers.
daarom is het belangrijk om feedback te lezen en als het te goedkoop lijkt toch maar nog eens hard na te denken :P
Ze probeerde je niet op te lichten.
Verkochten alleen itunes accounts met "gestolen?" cc gegevens.
Op de accounts stond gewoon geld hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS

Update 1 - Coupons and Extra Giveaways

1. Gisteren gaf de medewerk(st)er van de support afdeling waarmee ik bijna 2 weken mee mail, al aan dat ze de productcategorie voorkeur zou door geven aan een andere collega. Deze collega is hoofd van de afdeling (RC Toys & Hobbies).

2. Vandaag werd mij gevraagd of ik zelf niet contact op wil nemen met de verantwoordelijke collega. Dit heb ik dan ook gedaan.

Nu maar afwachten :)

[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 11-06-2013 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 08:46

RobertowNL

For your gear!

EN-IS schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 11:25:

Update 1 - Coupons and Extra Giveaways

1. Gisteren gaf de medewerk(st)er van de support afdeling waarmee ik bijna 2 weken mee mail, al aan dat ze de productcategorie voorkeur zou door geven aan een andere collega. Deze collega is hoofd van de afdeling (RC Toys & Hobbies).

2. Vandaag werd mij gevraagd of ik zelf niet contact op wil nemen met de verantwoordelijke collega. Dit heb ik dan ook gedaan.

Nu maar afwachten :)

Aron? of die andere :P?

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Jojo is de helpdesk medewerkster (denk dat het een vrouw is), en diegene die ik nu contacteer is Chen Mu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Nu online
EN-IS schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 13:09:
[...]

Jojo is de helpdesk medewerkster (denk dat het een vrouw is), en diegene die ik nu contacteer is Chen Mu. :)
Chen Mu van de RC :) Vraagje: zijn er bij andere webshops ook nog gratis meuk (en gratis verzenden) te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
TheUninvited schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:44:
Chen Mu van de RC :) Vraagje: zijn er bij andere webshops ook nog gratis meuk (en gratis verzenden) te krijgen?
Ben je bekend met hem?

Ik heb tot nu toe alleen maar bij Banggood (en dat dan via een andere fora) dus gezien, DX gaf ook weleens wat weg, voor een cent, maar dit is echt weggeven in de zin van een coupon en specifiek aantal producten en aantallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat mijn bestellingen uit China er wel snel zijn, meestal heb ik het binnen 14 dagen en zoals mijn laatste bestelling had ik het na iets langere dan een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Nvm, ik kon op de afbeelding klikken. Weer een nieuwe chinashop voor me, DX

[ Voor 85% gewijzigd door Nostordici op 11-06-2013 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddy coupe
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-10-2024
Deal Extreme: ik ontving een microfoon voor mijn dslr-camera, maar de mic stoort en DX mailt dat ik hem mag terugsturen naar Portsmouth. Ook de verzendkosten krijg ik terug, prima dus. Maar omdat DX in Portsmouth gebruikt maakt van een dropbox en er dus niemand is om de ontvangst af te tekenen, waarschuwen ze voor verzending via EMS, UPS, Fedex, TNT en DHL, die allen slechts afleveren als daarvoor getekend wordt.
Vraag: Heeft iemand ervaring met een andere koerier, welke, die wel dit +/- 3 dm dikke pakketje aflevert, zonder dat daarvoor getekend moet worden.
Andere tips zijn ook welkom.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
[b][message=40393996,noline]......
Vraag: Heeft iemand ervaring met een andere koerier, welke, die wel dit +/- 3 dm dikke pakketje aflevert, zonder dat daarvoor getekend moet worden.
Gewone post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddy coupe
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-10-2024
Gewone post lijkt niet te voldoen. DX wijst namelijk op het volgende:
"After your shipment, please take a picture of the proof of shipment (shipping receipt, rma label ,certificate of posting, tracking number stub, etc)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheUninvited
  • Nu online
eddy coupe schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 19:28:
Deal Extreme: ik ontving een microfoon voor mijn dslr-camera, maar de mic stoort en DX mailt dat ik hem mag terugsturen naar Portsmouth. Ook de verzendkosten krijg ik terug, prima dus. Maar omdat DX in Portsmouth gebruikt maakt van een dropbox en er dus niemand is om de ontvangst af te tekenen, waarschuwen ze voor verzending via EMS, UPS, Fedex, TNT en DHL, die allen slechts afleveren als daarvoor getekend wordt.
Geen idee, volgens mij zijn er geen aanbieders die verzending zonder aangetekend pakket aanbieden. PostNL lijkt mij dan beste optie, denk dat ze als je gewoon pakket neemt het ook niet zullen laten tekenen voor ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
eddy coupe schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 19:40:
Gewone post lijkt niet te voldoen. DX wijst namelijk op het volgende:
"After your shipment, please take a picture of the proof of shipment (shipping receipt, rma label ,certificate of posting, tracking number stub, etc)"
Vreemd, een paar maanden geleden een horloge teruggestuurd naar de UK en ik mocht gewoon een foto van de envelope maken.
Volgens mij kan je nooit een trackingnummer hebben omdat er niet afgetekend kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otkurom
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-09 10:51
Hey allemaal,

heb iets meer dan een maand geleden ook besloten de sprong te wagen en een telefoon uit china te importeren. Vooraf redelijk wat onderzoek gedaan naar de meest betrouwbare retailers en verzendopties, maar kon hier relatief weinig hierover vinden op tweakers. Uiteindelijk heb ik besloten een jiayu g2 te bestellen bij pandawill (www.pandawill.com), over deze site ben ik namelijk de minste horrorverhalen tegengekomen.

Een ander groot voordeel van dit bedrijf is dat ze een chat room hebben, waar je met de klatenservice kan chatten. Dit vond ik zelf erg prettig, aangezien je niet op replies via de mail hoeft te wachten,maar direct antwoord krijgt.

Na de bestelling betaald te hebben via paypal,heb ik via de chat contact opgenomen en gevraagd wanneer ze verwachtten het product te verzenden. Toen te horen gekregen dat de telefoon niet op voorraad was en ook niet bij de leverancier. Hierom heb ik uiteindelijk besloten de bestelling te veranderen naar de iets duurdere g2s. Via de chat heb ik dit vervolgens aan een medewerker gezegd en die vroeg mij de productcode van het gewenste toestel te geven. Hierna heeft hij/zij nog tot 2 keer toe gecheckt of we beide hetzelfde product bedoelden. Vervolgens werd ik gevraagd om het meerbedrag rechtstreeks over te maken via paypal op een emailadres. (nogal een eng idee, maar aangezien het om slechts 36 euro ging, heb ik ze maar het voordeel van de twijfel gegeven). Na via de chat een bevestiging gekregen te hebben dat de order aangepast was, is het gesprek afgesloten. een paar uur later was de status van mijn (nog wel oude order) veranderd in shipped.

Om er zeker van te zijn dat het product in ieder geval snel zou aankomen (en überhaupt zou aankomen natuurlijk :) ) heb ik gekozen om 19 dollar te betalen voor DHL express shipping. Op maandagochtend had ik de bestelling veranderd en donderdagmiddag stond dhl al op de stoep. Na 27 euro aan invoeringsrechten te hebben betaald (totale waarde was circa 145 euro), het pakketje in ontvangst genomen en uitgepakt. Het pakketje was zijn doosachtige vorm onderweg een beetje kwijtgeraakt, wat me in eerste instantie een beetje huiverig maakte. Tijdens het uitpakken bleek er echter in het dunne doosje nog 2 lagen bubbelwrap om het daadwerkelijke product te zitten. Ook bleek het het juiste toestel te zijn, waarin ik de bestelling had gewijzigd. Tot zover is het enige probleem waar ik tegenaan ben gelopen dat het toestel in het chinees geïnstalleerd was. Dit was echter met een minuutje klooien opgelost en verder was alles perrfect in orde.

Een week later niet de verleiding kunnen weerstaan en heb ik er nog een bestelling geplaatst (oa wat plectra voor mijn gitaar). Dit keer laten bezorgen via swiss mail (ca 2$) en is na 3.5 week bezorgd, wederom zonder problemen. Dit keer ook geen invoerrechten betaald, gezien het pakketje minder dan 25e waard was).

Al met al is het dus allemaal erg meegevallen, en kan het anderen zeker aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Luke-san schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 19:58:
[...]

Vreemd, een paar maanden geleden een horloge teruggestuurd naar de UK en ik mocht gewoon een foto van de envelope maken.
Volgens mij kan je nooit een trackingnummer hebben omdat er niet afgetekend kan worden.
Dit inderdaad, een foto van verzendbewijs kan toch helemaal niets opleveren als bewijs. Alleen een handtekening van ontvangs geeft dat. En aangezien zij dat dus niet doen kan je het even goed via de normale post sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 03:40

sjaool

Every life should have 9 cats

Otkurom schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 23:24:
Dit keer laten bezorgen via swiss mail (ca 2$) en is na 3.5 week bezorgd
Ik heb nog nooit verzendkosten betaald voor producten die ik in China gekocht hebt. En ik heb al bij heel wat Chinese webshops een bestelling geplaatst. Het meeste is bijna altijd binnen twee weken in huis.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otkurom
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-09 10:51
DHL en swiss waren de enige opties die een verwachte levertijd hadden, bij alle overige opties was de levertijd onbekend. Heb ook verhalen gehoord over pakketjes die 3 maand onderweg waren, dus dan betaal ik liever die 1.50e om te weten wanneer ik het kan verwachten...

daarbij betaal je in Nederland vaak 6 euro, dan is die 1.50 ook niks...
Pikoe schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 23:33:
[...]

Dit inderdaad, een foto van verzendbewijs kan toch helemaal niets opleveren als bewijs. Alleen een handtekening van ontvangs geeft dat. En aangezien zij dat dus niet doen kan je het even goed via de normale post sturen.

[ Voor 5% gewijzigd door Otkurom op 12-06-2013 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:07
Weet iemand van jullie hoelang een pakketje (verstuurd vanuit china met swiss mail) bij de douane op schiphol blijft liggen? Volgens de tracker van swiss mail is het pakketje namelijk al ruim een week geleden op schiphol aangekomen, maar nog niet bij me thuis bezorgd. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

kwelbast schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:41:
Weet iemand van jullie hoelang een pakketje (verstuurd vanuit china met swiss mail) bij de douane op schiphol blijft liggen? Volgens de tracker van swiss mail is het pakketje namelijk al ruim een week geleden op schiphol aangekomen, maar nog niet bij me thuis bezorgd. Iemand een idee?
Heb je het tracking nummer al gecontroleerd?
Die van mij was namelijk al omgezet naar een PostNL nummer en reeds opgehaald door iemand anders...

Bleek dus een verkeerd tracking nummer te zijn en nu ben ik bezig de juiste te achterhalen maar die chinezen weken niet mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

kwelbast schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 13:41:
ergens tussen 2 dagen en 2 maanden.
btw een pakketje ligt nooit bij de douane maar bij de inklaringsdienst van de vervoerder. de douane doet niks met pakketjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsertFunnyText
Weer een order binnen van Deal Extreme twee 2-meter charging kabels. Toch een verdubbeling van lengte ten opzichte van de originele kabel. Zou niet moeten werken met data-overdracht, maar heb het geprobeerd en het schijnt te werken, laadt alleen de tablet niet op. Dit is allemaal niet zo belangrijk voor mij. Moest vooral een langere kabel hebben om gewoon op te laden en deze voldoet zo te zien voldoende.

Verzending ging ook lekker snel, 5 juni besteld, vandaag binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Iemand nog een goede link voor glow sticks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Luke-san schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 18:29:
Op het moment kan je volgens mij beter naar de action of xenos gaan dan in China bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim007
Luke-san schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 18:29:
als je er meer dan 1000 koopt valt de prijs hier ook nog mee
http://www.glow-sticks.or...-Inch-Glow-Bracelets.html

of bic heeft zijn prijs ook wat verlaagd
http://www.buyincoins.com...rty-fun-product-2706.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:56
InsertFunnyText schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 17:57:
Weer een order binnen van Deal Extreme twee 2-meter charging kabels. Toch een verdubbeling van lengte ten opzichte van de originele kabel. Zou niet moeten werken met data-overdracht, maar heb het geprobeerd en het schijnt te werken, laadt alleen de tablet niet op. Dit is allemaal niet zo belangrijk voor mij. Moest vooral een langere kabel hebben om gewoon op te laden en deze voldoet zo te zien voldoende.

Verzending ging ook lekker snel, 5 juni besteld, vandaag binnen gekregen.
Let er op dat langere kabels een hogere interne weerstand hebben en dus langzamer op zullen laden, bovendien worden ze warm :| Met mijn 3 meter-kabel duurt het nu meer dan 10 uur om mijn iPad op te laden... 8)7

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
tim007 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:26:
[...]

Volgens mij zijn de action en xenos zo ongeveer even duur en hoef je niet 2 weken te wachten.

Is al wel een tijdje geleden dat ik ze daar gekocht heb. (heb zelf nog zo'n 1000 stuks liggen uit china O+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penait1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-09 14:45
Wat moeten jullie met al die glowsticks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsertFunnyText
wwwhizz schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:28:
[...]

Let er op dat langere kabels een hogere interne weerstand hebben en dus langzamer op zullen laden, bovendien worden ze warm :| Met mijn 3 meter-kabel duurt het nu meer dan 10 uur om mijn iPad op te laden... 8)7
Ik zal er eens op letten wat mijn kabel doet. Ik heb er gisteren nog niet veel van gemerkt, maar heb alleen opgeladen toen ik de tablet nog aan het gebruiken was. Anders gebruik ik voor enkel opladen, zonder dat ik de tablet gebruik, wel nog de standaard kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-09 14:46
Penait1 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 07:55:
Als je er 100 voor een dollar kan kopen incl. verzendkosten, waaarom niet? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tc982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Penait1 schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 07:55:
Ah, goede vraag, die ik graag beantwoord!

Wij spelen daar spelletjes mee. We hebben Light Strike geweren en vechten dan regelmatig battle's in het bos ( ik en mijn kindjes ). Elk team heeft zijn kleur

Ook slapen mijn kinderen daar soms mee, als een nachtlampje. En ik heb er dan ook nog eens 1000 gedoneerd aan de gidsen ( vrouwelijke scouts ) voor hun feestjes. Ze verkopen die aan 0,5cent voor hun werking.

Computers make very fast, very accurate mistakes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul-G
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-03-2024
tim007 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 21:26:
[...]

Zat net even terug te kijken op het forum want ik heb ze een aantal maanden geleden gekocht voor 1 euro per 100. _/-\o_
Maar dat was dus van BIC die toen een tijdelijke aanbieding had.
Die prijzen die ze er nu voor vragen zijn idd. ongeveer even hoog als die van de action, je kan ze dus beter gewoon hier kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS

Update 1a - Coupons and Extra Giveaways

3. Nog geen reactie van meneer Chen, heb hem dinsdag gemaild, ze zijn niet de snelste met reageren, ik wacht het nog een dag af en anders mail ik Jojo (support medewerkster) opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Ik heb op 3 Juni de volgende twee tracking codes gekregen van een verkoper op Aliexpress:

RB358591707CN 
RB358591392CN

Nu krijg ik nog steed no item found op de tracking sites.
Zou het neppe tracking codes zijn? De verkoper is wel een gold supplier.

iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Emrulez schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:14:
Ik heb op 3 Juni de volgende twee tracking codes gekregen van een verkoper op Aliexpress:

RB358591707CN 
RB358591392CN

iemand enig idee?
Als het een mainland suplier is kan het soms tijden duren voor het in een postkantoor is dat tracking heeft. Ik zou nog een paar dagen wachten.
Dat het een gold supplier is zegt overigens helemaal niets hoor, je moet echt naar de feedback kijken. Een gouden status kan je gewoon kopen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 08:46

RobertowNL

For your gear!

RB358591707CN 
RB358591392CN

iemand enig idee?
code:
1
RB358591707CN    2013    Collection  10122500    NL  20130613 1348

Die andere doet het nog niet;
http://intmail.183.com.cn/icc-itemtraceen.jsp

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Taigu schreef op maandag 10 juni 2013 @ 12:59:
Top! Sta op het punt een Hubsan V2 te bestellen,dan maar heel even wachten dus :)
Ik weet niet hoe lang het gaat duren met Banggood en de coupons, daarom wil ik je op het volgende attenderen, ik zag zojuist dat de v2 in de aanbieding is, niet veel korting, maar toch :);
New Version Upgraded Hubsan X4 H107 RC Quadcopter
Happy Waiting with coupon: bggood,get 5% off.
Restock on 14th June.
Banggood is the first one to get the products from factory.
$43.69($45.99)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Zal me ook even melden met coupons.

Ik ben met de eigenaar van Geekbuying bezig en hij wil de mensen hier op tweakers exclusieve coupons geven ivm de Android sticks.
Ik hou jullie dus ook op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tremio
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 11:56
Doe dan maar coupons voor mobieltjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Tremio schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:28:
Doe dan maar coupons voor mobieltjes...
leuk idee die coupons maar hoort dat niet gewoon in het aanbiedingen / kortingscodes forum thuis. Dit topic gaat over ervaringen mbt bestellen / kopen in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

RB358591707CN 
RB358591392CN

iemand enig idee?
Ik hoop dat het bij jou beter gaat.
Het is vor mij wel voor nu even de laatste keer dat ik een gokje waag bij AliExpress.
Zie nu ook dat een refund je gewoon 20 dollar kost 8)7

Mijn verkoper laat niets meer van zich horen en mn tracking code is verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:07
Nog even een terugkoppeling op mijn eerdere berichtje. Pakketje (met mijn Jiayu-telefoon) is vandaag netjes bezorgd. Besteld op 30 mei, dus lekker vlot. En geen inklaringskosten of zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Pikoe schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:40:
[...]

Als het een mainland suplier is kan het soms tijden duren voor het in een postkantoor is dat tracking heeft. Ik zou nog een paar dagen wachten.
Dat het een gold supplier is zegt overigens helemaal niets hoor, je moet echt naar de feedback kijken. Een gouden status kan je gewoon kopen... :X
Met de feedback zat het wel goed. Nog maar even geduld dus.
RobertowNL schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:18:
[...]

code:
1
RB358591707CN    2013    Collection  10122500    NL  20130613 1348

Die andere doet het nog niet;
http://intmail.183.com.cn/icc-itemtraceen.jsp
Aha thanks inmiddels dus wat leven in de brouwerij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Kenzi schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 15:30:
[...]

leuk idee die coupons maar hoort dat niet gewoon in het aanbiedingen / kortingscodes forum thuis. Dit topic gaat over ervaringen mbt bestellen / kopen in China.
Deze post staat toch ook gewoon in de aanbiedingen / kortingscodes dacht ik .... en vermits het een China shop is. Als het niet mag post ik ze gewoon niet, ook simpel (ik win er niets bij)
Pagina: 1 ... 51 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]