[Ervaringen] Online shoppen in China Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 119 Laatste
Acties:
  • 1.040.351 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 20:44
RobertowNL schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:40:
[...]

De 911 wordt over het algemeen als iets beter gezien dacht ik ;)
Yup, heb zelf 2 x een v911 na een lading andere copters te hebben. Wel even opletten dat hij niet echt geschikt is voor binnen, of je moet al echt groot wonen.
Voor binnen een S107 om even te testen of het wel wat voor je is.
Ook moet het bijna windstil zijn om met de v911 buiten te vliegen wegens het zeer beperkte gewicht.
Waar ik eigenlijk nog het meeste plezier aan beleef is de quadcopter, v929, zeer stabiel en verdorie leuk om mee te vliegen. Trouwens werkt die remote ook op de v911

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Net even gevraagd aan een ebay verkoper of ik het trackingnummer mocht hebben voor iets wat op 12 april gemarkeerd stond als 'shipped'. Staat op de trackingsite 'Datum in ontvangstname 24-04-2013'
Dus dat knopje 'shipped' wil ook niet veel meer zeggen blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:35
Luke-san schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:52:
Yup, heb zelf 2 x een v911 na een lading andere copters te hebben. Wel even opletten dat hij niet echt geschikt is voor binnen, of je moet al echt groot wonen.
Voor binnen een S107 om even te testen of het wel wat voor je is.
Ook moet het bijna windstil zijn om met de v911 buiten te vliegen wegens het zeer beperkte gewicht.
Waar ik eigenlijk nog het meeste plezier aan beleef is de quadcopter, v929, zeer stabiel en verdorie leuk om mee te vliegen. Trouwens werkt die remote ook op de v911
Ha! Goed om te weten, dank voor de info :) Ik heb namelijk nog geen helikopters maar ben wel sinds kort eigenaar van een v929 en het klopt, het is echt een leuke quadcopter, ik heb ook de v949 alleen daarvan is 1 motortje kapot, een vervangend onderdeel is al onderweg :)

Ik heb het geld er even niet voor anders had ik ook al helikopters willen bestellen. De v913 helikopter lijkt me wel wat! :)
Fasterinside schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:19:
Die RC heli's , daar wordt nogal eens over gesproken. Heb de zoekfunctie gebruikt en kom daar her en der wel wat links tegen naar diverse shops.

Maar wat ik eigenlijk wil weten; wat is nu de kwaliteit van zo'n heli ? Nog nooit zoiets gebruikt maar het lijkt mij wel geinig zoiets te proberen. Wil natuurlijk niet dat na 1 mislanding dat hele ding aan gort is. Iemand ook ervaringen/tips voor bepaalde modellen?
We hebben zelfs een eigen topic :)
RC Helikopter

[ Voor 23% gewijzigd door EN-IS op 07-05-2013 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
EN-IS schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 17:42:
[...]

We hebben zelfs een eigen topic :)
RC Helikopter
Niet teveel naar kijken, leidt alleen naar meer aankopen. >:)

Misschien wordt het wel eens tijd om een een 'leuke lijst' aan te leggen met China stuff en wat we er zoal kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magic_nl
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 13:07

magic_nl

Met wat magie komt alles goed

Mr_gadget schreef op maandag 06 mei 2013 @ 12:26:
[...]

Dat zijn wel artikelen waarvan de shipping misschien wat duurder wordt door de grootte ervan. Bij een compressor zou ik heel goed opletten dat de kwaliteit een beetje goed is. Je wilt niet dat er een tank die onder een x aantal bar staat scheurt..Maar je zou bij http://www.alibaba.com/ kunnen kijken?
Bij Alibaba vind ik wat ik zoek bijv. deze 'Gardena' slangenwagen.
http://m.alibaba.com/prod...PVC_garden_hose_reel.html
Maar om er nou 1500 te bestellen is ook wat.
Dus de vraag is vooral waar kan ik zoiets per stuk bestellen?

Als compressor zoek ik zoiets: http://m.alibaba.com/prod..._compressor_110_220V.html
Ook hier de vraag of ik ergens een enkel exemplaar kan bestellen.

Leef vandaag! Wat gisteren gebeurde is voorbij, en wat morgen komt zien we dan wel weer
Systeemspecificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:38

RobertowNL

For your gear!

Daarvoor is de zuster site: Aliexpress.com ;)

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
magic_nl schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 18:26:
[...]

Als compressor zoek ik zoiets: http://m.alibaba.com/prod..._compressor_110_220V.html
Ook hier de vraag of ik ergens een enkel exemplaar kan bestellen.
Die dingen koop je toch gewoon bij Halford oid ...

25€ kost zo'n apparaat ...
Ik snap niet waarom je het zover wilt zoeken, of is het alleen maar "om te bestellen"

http://www.halfords.nl/sh.../Veilig%20op%20weg/104695

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fasterinside schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:19:
Die RC heli's , daar wordt nogal eens over gesproken. Heb de zoekfunctie gebruikt en kom daar her en der wel wat links tegen naar diverse shops.

Maar wat ik eigenlijk wil weten; wat is nu de kwaliteit van zo'n heli ? Nog nooit zoiets gebruikt maar het lijkt mij wel geinig zoiets te proberen. Wil natuurlijk niet dat na 1 mislanding dat hele ding aan gort is. Iemand ook ervaringen/tips voor bepaalde modellen?
Mijn SymaS107G is al tig keer van zeker 3 meter naar beneden gedonderd (op gras) en ook vaak op de vloer / meubels :9 werkt perfect, ik zou wel wat extra propellers bestellen. Voor zo'n €25 euro heb je een helikopter met een extra 250mah accu , 2 setjes blades (4 stuks per set) , achterpropellor (6 stuks).
Ook kun je bijna alle onderdelen los kopen.
De syma S107G is toch wel het instapmodel voor de meesten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09 19:30
Emrulez schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:36:
Dit zijn mijn statistieken van de afgelopen 2-3 maanden:

[afbeelding]
Lucky basterd... Ik wacht nu dus al 40+ dagen op een pakketje van DX.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-09 20:19
Verwijderd schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 21:02:
[...]

Mijn SymaS107G is al tig keer van zeker 3 meter naar beneden gedonderd (op gras) en ook vaak op de vloer / meubels :9 werkt perfect, ik zou wel wat extra propellers bestellen. Voor zo'n €25 euro heb je een helikopter met een extra 250mah accu , 2 setjes blades (4 stuks per set) , achterpropellor (6 stuks).
Ook kun je bijna alle onderdelen los kopen.
De syma S107G is toch wel het instapmodel voor de meesten :-)
Hah dat klinkt leuk en voor 25 euro wil ik wel een gokje wagen :p
Heb je dat ergens gezien als "set" of allemaal los gekocht?

edit:
nvm
op ebay per "item" dan kom ik idd rond die prijs :p

edit2:
besteld :p de blauwe variant :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mattie112 op 08-05-2013 11:07 ]

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:38

-tom-562

Oliesjeik

FreshMaker schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 18:59:
[...]

Die dingen koop je toch gewoon bij Halford oid ...

25€ kost zo'n apparaat ...
Ik snap niet waarom je het zover wilt zoeken, of is het alleen maar "om te bestellen"

http://www.halfords.nl/sh.../Veilig%20op%20weg/104695
Echt he 8)7
Vaak zie je ze ook voor 15 euro o.i.d. bij de Action liggen. Ohja, meer als een fietsband mee oppompen moet je er niet mee willen doen

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier goede ervaring met Banggood. Mijn goedkope Ramos W28 werd 24 april verstuurd met de gratis verzenddienst en kwam gisteren, 7 mei, aan. Op de dode pixel na dus tevreden. Terugsturen is niet echt de moeite van een maand wachten waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 15:26
Phusebox schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 08:39:
[...]

Lucky basterd... Ik wacht nu dus al 40+ dagen op een pakketje van DX.
Mijn eerste bestelling bij dx heeft 2,5 maand geduurd, en daarna duurde het nog een hele tijd voordat ik een refund kreeg. Toen dacht ik dat ik nooit meer ging shoppen in china. Maar toen kwam ebay :) Ik koop amper iets meer bij dx, ze zijn duurder en trager dan ebay. Bij dx heb ik gewoon mijn order gecanceld en opnieuw besteld, bij mij kwam hij toen binnen 2 weken aan.

druk en typefouten voorbehouden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DelinQ
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 22:54
Beste mede tweakers,

In Q3 van dit jaar ga ik door China een rondreis maken. Tijdens deze rondreis zal ik oa Bejing en HongKong aan doen. Ik vroeg mij af of enkelen onder jullie ervaringen hadden met de winkels daar. Mijn plan is om tzt een W8 tablet + tb cover aan te schaffen. Hierbij zijn mijn eisen / vragen:

- Ik wil geen namaak, waar kan ik de real deal kopen? (zelf heb ik de volgende site gevonden: http://www.discoverhongkong.com/nl/shop/index.jsp, ziet er vrij fair uit, maar oplichters zijn daar juist goed in)
- Waar moet ik op letten tijdens de terugreis naar NL ivm import shizzle enzo.
-Zijn er nog andere zaken waar ik rekening mee moet houden?

Alvast bedankt.

Gr,
Johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmrizio
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-12-2023
Ik zal mezelf even quoten :-)
mmrizio schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 11:37:
Graag jullie advies:
- Ik had een 'hoodie' (sweatshirt met capuchon) besteld en betaald bij een Aliexpress handelaar
- Hij reageert 'Ik heb 'm niet op voorraad, zoek maar wat anders uit'
- Ik zie niets anders leuks in z'n shop, en meld terug dat ik dan liever geld terug heb.
- Hij reageert niet, ook niet als ik een dispuut aankondig
- Nog geen reactie, dus dispuut geopend
- Nog geen reactie, dus dispuut geescaleerd naar AliExpress
Met dank aan jullie advies heb ik het dispuut nog open staan.

Zoals te verwachten is het item (nog?) niet aangekomen. AliExpress heeft niet gereageerd op m'n geescaleerde dispuut. Ik had op z'n minst een formele reactie verwacht. Bv. dat ze het in behandeling nemen en dat ik moet afwachten of het item aankomt.

Seller heeft na het escaleren van het dispuut twee! tracking codes gestuurd. De eerste doet niets, de tweede is van een zending van 12 April, toen de seller nog niets van zich liet horen. Die zending ligt nu sinds 22/4 in Amsterdam (bij de douane?) volgens de tracking.

De zending is nog maar 4 weken onderweg, maar ik verwacht niet dat de zending op weg is naar mij.
Is dit het moment om toch het dispuut weer op te rakelen? Hoe doe ik het het handigst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DelinQ in "[Ervaringen] Online shoppen in China" hierheen geplaatst :)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2013 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
mmrizio schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 20:47:
Ik zal mezelf even quoten :-)

[...]

Met dank aan jullie advies heb ik het dispuut nog open staan.

Zoals te verwachten is het item (nog?) niet aangekomen. AliExpress heeft niet gereageerd op m'n geescaleerde dispuut. Ik had op z'n minst een formele reactie verwacht. Bv. dat ze het in behandeling nemen en dat ik moet afwachten of het item aankomt.

Seller heeft na het escaleren van het dispuut twee! tracking codes gestuurd. De eerste doet niets, de tweede is van een zending van 12 April, toen de seller nog niets van zich liet horen. Die zending ligt nu sinds 22/4 in Amsterdam (bij de douane?) volgens de tracking.

De zending is nog maar 4 weken onderweg, maar ik verwacht niet dat de zending op weg is naar mij.
Is dit het moment om toch het dispuut weer op te rakelen? Hoe doe ik het het handigst?
Chinese tracking codes gaan vaak niet tot aan de deur, voor een Nederlandse code moet je even een berichtje sturen naar de tnt, twitter werkt het snelst.
Of is het verstuurd met dhl ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DelinQ schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 18:56:
Beste mede tweakers,

In Q3 van dit jaar ga ik door China een rondreis maken. Tijdens deze rondreis zal ik oa Bejing en HongKong aan doen. Ik vroeg mij af of enkelen onder jullie ervaringen hadden met de winkels daar. Mijn plan is om tzt een W8 tablet + tb cover aan te schaffen. Hierbij zijn mijn eisen / vragen:

- Ik wil geen namaak, waar kan ik de real deal kopen? (zelf heb ik de volgende site gevonden: http://www.discoverhongkong.com/nl/shop/index.jsp, ziet er vrij fair uit, maar oplichters zijn daar juist goed in)
-Zijn er nog andere zaken waar ik rekening mee moet houden?

Alvast bedankt.

Gr,
Johan
Ben zelf Chinees en kom regelmatig in HK, dus ik kan je wel wat tips geven ;):

Discover Hong Kong is een prima site om je in HK te verdiepen. Tis gewoon een site van de overheid. Ze hebben goede tips en ik heb het zelf ook gebruikt voor mijn laatste trip naar HK vorig jaar.

Het is mij altijd afgeraden (door vrienden en familie in HK) om elektronica in toeristische gebieden te kopen (geldt denk ik voor veel andere landen). Met name winkels langs grote straten als Nathan Road, die opvallen door de vele rode en blauwe neonlichtjes om toeristen te lokken. Deze winkels vragen hogere prijzen dan andere plekken, en bovendien geven ze je soms gebruikte of minder goede producten mee. Vooral als toerist moet je daarvoor oppassen.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.c.photoshelter.com/img-get/I0000feaCnvymmek/s/750/750/RM-Electronics-Hong-Kong-Phones-Retail-Shop-CHN2180.jpg(Zo zien ze er meestal uit, je kunt ze haast niet missen!)

Als je het safe wil houden, kun je denk ik het beste bij frachises als Fortress of [url]Broadway[/url] proberen. Dit zijn zegmaar de Dixons en BCC van HK. Deze zijn dus meer gericht op gewone burgers van HK. Ze hebben dus vaak eerlijke prijzen en goede producten.

Vervolgens heb je nog wat minder toeristische plekjes, zoals de Golden Shopping Centre in Sham Sui Po, Mong Kok Computer Centre in Mong Kok en WanChai Computer Centre in Wan Chai.
De Golden Shopping Centre is één van de goedkoopste plekjes waar je onderdelen kunt kopen, van iPhone accessoires tot PC onderdelen. Boven heb je Golden Computer Centre, waar je vooral gaming hard- en software kunt kopen. Onder heb je Golden Computer Arcade, voor computer hard- en software.
Schrik niet als je hier bent, want de gangen zijn echt f*cking smal. Vooral als gemiddelde Hollander zul je al gauw een paar Chinezen doodbeuken. :P Heel leuk spul hebben ze hier en de prijzen zijn ook nog erg laag! Het is wel een doolhof: alle winkels lijken op elkaar omdat ze bijna allemaal dezelfde dingen verkopen, maar de prijzen kunnen nog wel eens wat verschillen. Als je tijd hebt kun je beter bij meerdere winkels checken voordat je iets aanschaft. Scheelt je zo een tientje. ;)

Wikipedia over Golden Shopping Arcade:
Once infamous for pirated software but today considered one of the cheapest places in Hong Kong (if not the world) to get (or buy parts to build) a personal computer, the Golden Shopping Centre is a prominent IT shopping center.
Apple producten zijn trouwens ook behoorlijk goedkoper dan in NL, dus als je interesse hebt kun je de Apple Stores ook bezoeken. Ipad mini is daar ongeveer 250 en hier 335, een 13" Macbook Retina 1150 en hier 1530, etc. En volgens mij heeft Apple wereldwijde garantie.

Neem je gekochte shit niet mee in dozen, obviously. Plak er wat stickers op, om te doen alsof je het al een tijdje gebruikt. Ik denk dat je niet zo veel zorgen over hoeft te maken, het zijn meestal de Aziaten die door de douane eruit worden gepikt. :p

- Zijn er nog andere zaken waar ik rekening mee moet houden?

Have fun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang je onder de € 430 blijft kun je die dozen gewoon meenemen, ik neem nu en dan ook wat mee van andere mensen en nu heb ik de truc ontdekt, mijn ruimbagage gaat rechtstreeks naar Düsseldorf, maar ik mag nog 5 uurtjes wachten in Amsterdam ( Die vliegtickets zijn goedkoper ).

In Amsterdam kun je dan wat spul via postkantoor naar huis sturen en dan kom je in Düsseldorf uiteindelijk met minder spullen langs de douane, je bent gewoon twee keer Europa binnen gekomen zeg maar, want je rugzak heb je altijd bij je. Maar in China zelf doe ik altijd online shopping via taobao en daar zijn de prijzen laag en als je Chinese merken koopt dan is het meestal ook geen namaak, tevens kun je de feedback lezen.

Macbooks uit China meenemen heeft weinig zin, want als ze je controleren ben je de l*l en mag je dokken of ga je de nieuwe macbook bekrassen om hem ouder te laten lijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Apple is in HK wel iets goedkoper, (als je geen invoerbelasting hoeft te betalen), in mainland is het niet echt veel goedkoper tbh. Maar met de koers meegerekend is het helaas niet zo voordelig meer als een paar jaar geleden.
Beijing, Shanghai, daar zou ik persoonlijk niet echt gaan shoppen voor electronica / gadgets. Grote kans dat je afgezet wordt.
Dat is hetzelfde als hier in Shenzhen naar Louhu Shopping Centre gaan, zie je alleen dikke amerikaanse toeristen namaak kleding en cosmetica kopen voor prijzen die belachelijk hoog zijn. (en denken dat het origineel is).
Het is toch ook wel makkelijk als je zelf een woordje Chinees spreekt of een lokale vriend(in) mee te nemen. Wordt je iets minder afgezet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsjha
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01-2024
Volgens mij een jaar geleden ook in Golden Shopping Arcade geweest, maar onderdelen waren niet echt goedkoper dan in NL. Alle stands nagelopen voor upgrade van een locale vriend. Prijzen waren uiteindelijk ong gelijk als via de PW hier. Wat me opviel was dat ddr3 over het algemeen hier goedkoper was. We opletten met "reeds gebruikte"/opened boxes. Kwamen er bij hem thuis achter dat er wat connectors uit de doos waren. Graka was nieuw, zonder stof. Hij heeft/leek de doos voor onze neus de seal door te snijden, maar miste dvi-vga connector en een kabel. Deze was ie vergeten terug te doen, of het is een mogelijk "gebruikt"/incompleet model (daar we er niet 100% locaal uitzagen) :) Graka werkte naar behoren, was schoon en zag er ongebruikt uit (ook op pci-e aansluiting voor mobo), dus denk dat de verkoper domweg ze is vergeten terug te stoppen in de doos. Prijs was echter e20 goedkoper, dan andere stands. Dus mogelijk was de doos eerder al open geweest. Daar ie goed werkte, ook niet teruggegaan, garantie zat er gewoon op. Anders had m'n vriend altijd nog terug kunnen gaan. Hij woont er immers nog steeds :)
@Kungpowcow, jouw ervaring wel dat het zoveel goedkoper is dan de PW prijzen? Mogelijk dat ze ons hogere prijzen vroegen, al waren ze overal wel redelijk het zelfde, al waren er wat verschillen. Vandaar aan het eind bij 2 verschillende stands gekocht om paar tientjes te besparen. Ook krijg je wat korting als je meer koopt, maar reken je vooral niet rijk. Onderhandelen buiten kwantum, is vrijwel onmogelijk is mijn ervaring als niet local uitziende shopper:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Ik ben opzoek naar wat "goedkope" soldeer tin, iemand aanraders, zie door de bomen het bos niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbstreams
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

mijn focalprice tablet is inmiddels overleden (en in besloten kring begraven LOL ahum), en de beloofde refund komen ze niet na. tot mijn grote ergernis heeft paypal ook besloten geen partij te willen zijn, eerst via fp rma gezocht naar een oplossing om de kosten de delen (tablet werkte toen nog) via een paypal refund maar vervolgens is de claim ter hoogte van de refund met bewijs dat we hadden afgesproken afgewezen.

kortom focalprice is 1 grote bende, misschien waren ze ooit goed, maar dat is dus geen garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
bbstreams schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 20:20:
mijn focalprice tablet is inmiddels overleden (en in besloten kring begraven LOL ahum), en de beloofde refund komen ze niet na. tot mijn grote ergernis heeft paypal ook besloten geen partij te willen zijn, eerst via fp rma gezocht naar een oplossing om de kosten de delen (tablet werkte toen nog) via een paypal refund maar vervolgens is de claim ter hoogte van de refund met bewijs dat we hadden afgesproken afgewezen.

kortom focalprice is 1 grote bende, misschien waren ze ooit goed, maar dat is dus geen garantie.
Ik ben het met je eens, het was eens goed maar nu al een tijd niet meer, slechte service en verzenden duurt langer als vergelijkbare shops. Ik laat ze sindsdien links liggen.

Ik ben sinds jaar en dag fan van Banggood.com, ik kijk niet eens meer op andere websites, ik bestel daar bijna alles, BG heeft zelfs naar mijn mening DX.com gepasseerd.

Ik moet wel toegeven dat ik het leuk vind om af en toe eens te gaan bestellen bij de shops die ik zelf nog niet ken (deze zijn wel dan de wat meer bekende/vertrouwde shops hier onder de Tweakers), om alleen al te zien hoe, wat en nieuwe dingen te proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 09-05-2013 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lezzmeister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-07 04:15
Verwijderd schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 04:45:

Macbooks uit China meenemen heeft weinig zin, want als ze je controleren ben je de l*l en mag je dokken of ga je de nieuwe macbook bekrassen om hem ouder te laten lijken?
Als je geen notebook mee heen neemt en alleen met de Mac terugkomt is er weinig aan het handje. Als je terugkomt met 2 notebooks is het ook geen probleem, een is van de werkgever en een is voor persoonlijk gebruik. Wat ze dan misschien wel willen zien is of ze alletwee in het Nederlands ingesteld staan, want dat kun je alleen in Nederland gekocht hebben dan is de redenatie.

Iets anders dat je kan doen, bij sommige notebooks, is gewoon een enkele toets van het toetsenbord afrukken en in je zak doen. Als ze dat zien laten ze je gelijk doorlopen. En dan doe je hem na de douane weer terug erop.
EN-IS schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 20:53:
[...]

Ik moet wel toegeven dat ik het leuk vind om af en toe eens te gaan bestellen bij de shops die ik zelf nog niet ken (deze zijn wel dan de wat meer bekende/vertrouwde shops hier onder de Tweakers), om alleen al te zien hoe, wat en nieuwe dingen te proberen.
Af en toe zie je ook van die dingen liggen dan denk je: te leuk moet ik hebben. Is maar een tientje. En dan gaat er na een half uurtje shoppen €50 aan bende je kant uit. Blijft leuk.

Heb nog 6 tubes breaklights maar weet bij god niet wat ik ermee moet.... 8)7

Oh, en mocht iemand toevallig bij merimobiles willen bestellen dit weekend, copy paste: 7% OFF EVERYTHING * 48 Hours Only * Use Coupon Code: "Mother" Sale ends 12 may.

[ Voor 5% gewijzigd door lezzmeister op 10-05-2013 02:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Mattie112 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 16:03:
Ik ben opzoek naar wat "goedkope" soldeer tin, iemand aanraders, zie door de bomen het bos niet meer :)
http://www.buyincoins.com...ldering-product-5994.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-09 18:58
Kan je hier een korte review doen als je het gebruikt hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Geen probleem.

Zo vaak soldeer ik niet dus ik kan niet echt zeggen hoe het is ten opzichte van NL-merken maar ik kan wel even laten weten of het "goed" werkt ;p

en ach, voor die paar centen :p

[ Voor 9% gewijzigd door Mattie112 op 10-05-2013 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Volgende keer even zelf zoeken ok? www.chinaprices.us en dan zoeken op rosin (want je moet soldeer met harskern hebben). :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
Hei, die site kende ik nog niet, bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi daar!
Vandaag ga ik een Qwerty bluetooth 2.0 toetsenbord reviewen. Ik heb het gekocht op DX.com.
Het toetsenbord was bedoeld voor mijn tablet (Samsung Galaxy tab 8.9), en ik was op zoek naar een Azerty toetsenbord. Het probleem is dat slechts een heel klein percentage van de pc-gebruikende wereld azerty gebruikt, dus dx verkoopt enkel qwerty toetsenborden. Geen probleem voor de meeste Nederlanders zou ik zeggen.
Dat probleem heb ik opgelost door er een stickervel met de Franse azerty lay-out (http://dx.com/p/matte-48-key-keyboard-stickers-black-french-93192) erbij te kopen. Spijtig genoeg kwamen sommige toetsen niet helemaal overeen, maar dat is niet echt storend.
Het toetsenbord kan je hier kopen: http://dx.com/p/2-4ghz-bl...oard-black-2-x-aaa-125432
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-2rLbJd4Lt14/UPbkzGGXtWI/AAAAAAAAICQ/mJPMaY836TM/w1095-h821-no/DSCF2308.JPG

Verzending: Deze keer duurde verzending slechts 8 dagen, wat ik ongeloofelijk snel vond aangezien de gemiddelde levertijd 11-25 dagen is.

Pakje: Paste probleemloos door de brievenbus, geen ontvanger nodig dus.
Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-IlYg9r11c_c/UPbkwDfqwTI/AAAAAAAAIBg/7t2Rm_zGlhA/w1095-h821-no/DSCF1939.JPG

Verpakking: Het toetsenbord zat in een soort van schuimfolie in een verfrommelde kartonnen doos. Ik vind dat de verpakking een stuk moderner en mooier zou kunnen, zoals ze nu is vind ik niet dat ze aantrekkelijk is om in de winkel mee te nemen.

Afbeeldingslocatie: https://lh4.googleusercontent.com/-mEE2rEevNgs/UPbkxVkpTsI/AAAAAAAAIB0/9lBu_DZgVA0/w1095-h821-no/DSCF1942.JPG
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-JjLGqPZMgXI/UPbkwSD4qXI/AAAAAAAAIBk/EeI-o9oWIb0/w1095-h821-no/DSCF1941.JPG
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/--sL3TT09KQ4/UPbkweZqoPI/AAAAAAAAIBo/gXrbkKMvTz0/w1095-h821-no/DSCF1940.JPG

Inhoud
: Een beknopte Engelse handleiding, en het toetsenbord.
Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-Wcn0Wl8kC_s/UPbkxxgcjZI/AAAAAAAAIB8/slftzHJVimk/w1095-h821-no/DSCF1944.JPG

Uitzicht en materiaal: Dit is normaal niet echt iets waar ik op let, maar in dit geval vind ik het toch wel waard om te vermelden. Het toetsenbord ziet er erg strak uit, heel functioneel maar tegelijkertijd oogt het ook erg mooi. De kleur is mat zwart, en het is gemaakt van plastiek. Aan de onderkant is er een aan/uit knop en een 'connect' knopje. Ook is het toetsenbord een beetje gebogen, dit maakt het makkelijker om er mee te typen.
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-LBMEDZmM6xM/UPbkyKlVmwI/AAAAAAAAICA/NJsiiDlxE_E/w1095-h821-no/DSCF2305.JPG
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-LBMEDZmM6xM/UPbkyKlVmwI/AAAAAAAAICA/NJsiiDlxE_E/w1095-h821-no/DSCF2305.JPG

Gebruik: Je hebt 2xAAA batterijen nodig om het toetsenbord aan te drijven (gaan nu al 3 weken mee, matig gebruik), en voor de rest is het gewoon plug-and-play. Je schuift het knopje naar aan, zet je bluetooth op, en je drukt het connect knopje in. De tablet pikt het signaal op, je moet een code intypen en klaar is kees. Begin maar te typen! Verder heb ik een app gevonden op de 'Play Store' om de layout te veranderen naar Azerty. Het is dan weer wel spijtig dat de meeste functie-toetsen niet werken, enkel de fn-toets voor het geluid werkt, dit zou nochtans een groot pluspunt zijn voor Android (fysieke 'Home' en 'Back' toets).
Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-c8VhJJdoO7o/UPbkzIPdg7I/AAAAAAAAICU/AN0NBFYCzGc/w1095-h821-no/DSCF2307.JPG

Score: 7,5/10

Pluspunten:

-Verzending!
-Uitzicht
-Simpele werking
-AAA batterijen
-Android/iOS ondersteuning

Minpunten:
-Verpakking
-Defecte fn-toetsen
(-Qwerty layout)
-Soms een trage reactietijd=> Batterijen leeg!

Conclusie
: Een prima toetsenbord voor een prima prijs!

Nogmaals, het toetsenbord kan je hier kopen: http://dx.com/p/2-4ghz-bluetooth-v2-0-wireless-keyboard-black-2-x-aaa-125432

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://dx.com/p/ipazzport...ir-remote-touchpad-157486
Mijn minikeyboard ook binnen, moet zeggen dat hij bijzonder goed werkt.

Touchpad is erg gevoelig, al is daar best goed mee te werken. Zit blijkbaar zelfs audio op, headset erop en je kan er ook muziek mee luisteren. Jammer dat ik die remote op de achterzijde niet gebruik, die 'voelt' nu wat in de weg te zitten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-03-2024
Weet iemand toevallig een kwalitatief goede maar toch goedkope ratelschroevendraaier in China te vinden?

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09 21:46

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ik heb eenmalig bij DealExtreme besteld, en nu blijven ze doodgooien met spam. Ik heb al meerdere keren me zogenaamd uitgeschreven, maar ik blijf mails krijgen. Weet iemand wat ik daar aan kan doen?

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Ardana schreef op zondag 12 mei 2013 @ 22:09:
Ik heb eenmalig bij DealExtreme besteld, en nu blijven ze doodgooien met spam. Ik heb al meerdere keren me zogenaamd uitgeschreven, maar ik blijf mails krijgen. Weet iemand wat ik daar aan kan doen?
Conctact zoeken met de CSE?

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Laatst online: 13-09 23:27
pacificocean schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 10:38:
[...]

Kan je hier een korte review doen als je het gebruikt hebt?
Ik heb hetzelfde soldeertin pas geleden bij banggood gekocht. Moet wel zeggen dat ik voorheen nog nooit gesoldeerd had dus ik kan het nergens mee vergelijken, maar het werkt heel goed.

Compleet iets anders, pas geleden heb ik deze kabel gekocht om de usb 3.0 poorten van mijn nieuwe behuizing aan te kunnen sluiten op een moederbord met alleen usb 2.0. Werkt perfect en in Nederland kon ik ze niet vinden of ze waren een stuk duurder.

Bij Banggood kun je soms kiezen voor een ander warehouse, bijvoorbeeld UK. Ik heb dit 1x gedaan en een deel van producten waren er 2 dagen later al, de rest na ongeveer 5-7 dagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pachango Boy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-04 11:56
Heb net een 12 000 mAh power bank besteld op Aliexpress, was volledig het geval vergeten waar batterijen problemen opleverden bij de douane. Is dit nog steeds een struikelpunt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:46
Pachango Boy schreef op maandag 13 mei 2013 @ 15:31:
Heb net een 12 000 mAh power bank besteld op Aliexpress, was volledig het geval vergeten waar batterijen problemen opleverden bij de douane. Is dit nog steeds een struikelpunt?
Yeppa, kan problemen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
Mijn 5000mah powerbanken (2 stuks) zijn gewoon goed overgekomen vanuit ebayland, normale levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me helpen?
Ik heb iets besteld (RB301239722CN) uit China dus. Op de tracking site van intmail.11185.cn en 17track zegt hij dat hij al bij Arrival at inward office of exchange, Amsterdam is.. Maar als ik PostNL bel weten hun niet waar het pakket is want er is nog geen Nederlands trackingnummer van omdat het volgens hun nog niet in NL is.
Hier een foto van de status:
http://i43.tinypic.com/2nul8x.png

Hij is dus al een tijdje in Amsterdam maar PostNL zegt van niet? Wat is er aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op maandag 13 mei 2013 @ 16:08:
Kan iemand me helpen?
Ik heb iets besteld (RB301239722CN) uit China dus. Op de tracking site van intmail.11185.cn en 17track zegt hij dat hij al bij Arrival at inward office of exchange, Amsterdam is.. Maar als ik PostNL bel weten hun niet waar het pakket is want er is nog geen Nederlands trackingnummer van omdat het volgens hun nog niet in NL is.

Hij is dus al een tijdje in Amsterdam maar PostNL zegt van niet? Wat is er aan de hand?
Je pakketje staat waarschijnlijk nog in het magazijn / opslag om te worden gechecked voor het doorgaat naar PostNL bezorgdienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

inward office of exchange, dat is de douane :) Zolang hij daar is, zal geen enkel postbedrijf weten waar die is, tot hij pas is vrijgegeven en verder ter verzending gaat.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
Praktisch gezien niet helemaal waar, maar heel weinig pakjes komen echt bij de douane terecht. Ze nemen zover ik begrijp alleen steekproeven etc., niet elk pakje gaat dus echt door hun handen.
De vervoersbedrijven handelen dat zelf af (daar betaal je dan ook voor als de waarde boven de 22 euro uitkomt), alleen is PostNL daar niet zo snel in. Waarschijnlijk ligt het nog op een stapel totdat het verwerkt wordt en pas dan een trackingcode krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vorige week een accu besteld voor een JVC camcorder
Netjes binnen, dus is even willekeurig als het openen voor controle

IR temp-meter, daar zaten ook gewoon 2 AAA batterijen in, en zo nog wat dingetjes die zonder probleem MET accu aangekomen zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door FreshMaker op 13-05-2013 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Voor de tweakers die hier het hebben over een goedkope Soldeerbout Set; koop het lekker bij de ALDI voor 9euro :)

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/images/normal_a42dbda62b3927099f20b921c93ffa02.jpg
http://www.aldi.nl/aldi_v...g_1705_48_5_546_5350.html

Soldeerbout
Complete set met praktische houder, houderklemmen en accessoirevak.
- vermogen: 30 watt
- inclusief 2 soldeerpunten, soldeerdraad en reinigingsspons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosto
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-08 07:37
Degene die het hebben over t goedkope toetsenbord..... Ligt voor 29 euro ook bij de AH in de schappen....

Stay young forever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rosto schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:21:
Degene die het hebben over t goedkope toetsenbord..... Ligt voor 29 euro ook bij de AH in de schappen....
Kijk, dat is nu weer duur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Het gaat alleen om Lithium batterijen en dan nog eens in groot formaat/grote hoeveelheden. Dus daar kom je niet zo snel aan bij een kleine bestelling. Of ze de gecombineerde orders in een vliegtuig lading ook meetellen weet ik niet.
FreshMaker schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:29:
[...]

Vorige week een accu besteld voor een JVC camcorder
Netjes binnen, dus is even willekeurig als het openen voor controle

IR temp-meter, daar zaten ook gewoon 2 AAA batterijen in, en zo nog wat dingetjes die zonder probleem MET accu aangekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Laatste nieuws wat ik van een verkoper hoorde is dat de controles bij China post weer wat getemperd zijn ;) Wellicht verklaard dat waarom het momenteel weer iets makkelijker gaat met batterijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:38

-tom-562

Oliesjeik

Leo1010 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 21:09:
Weet iemand toevallig een kwalitatief goede maar toch goedkope ratelschroevendraaier in China te vinden?
Kwalitatief goed en goedkoop Chinees gereedschap gaat niet samen.
Stel deze vraag anders eens in het gereedschaptopic in het Vervoers subforum.
Ik zou trouwens eerder een setje goede normale schroevendraaiers van Gedore o.i.d. kopen, zoveel kost het nou ook weer niet, en je doet er je hele leven mee. Ratelschroevendraaiers (die ik tenminste ken) werken met losse bitjes, en dat werkt irritant imo

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
-tom-562 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 22:03:
Ik zou trouwens eerder een setje goede normale schroevendraaiers van Gedore o.i.d. kopen, zoveel kost het nou ook weer niet, en je doet er je hele leven mee. Ratelschroevendraaiers (die ik tenminste ken) werken met losse bitjes, en dat werkt irritant imo
Ah maar het idee is juist om een compacte set te hebben die in m'n tablet tas past. En ik heb gevonden wat ik zocht bij Bol.com
http://www.bol.com/nl/p/k...-200-mm/9200000010403437/

Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kan iemand me helpen?

Ik vind het echt bizar om te zien dat het bij iedereen vele malen sneller gaat. Ik ben nu 7 weken verder, en het pakketje is inmiddels al bijna 2 weken onderweg van China (departure) naar Nederland. Ik geef het dan ook op, en ga morgen een claim indienen bij Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Kan zomaar lang duren, heb ik ook wel eens gehad.

Heeft soms te maken bij welke batch hij ligt van de post. Soms staat er een container met post achterin een loods en werken ze LIFO. Heb eens 3 maanden moeten wachten op 1 pakketje, terwijl 1 week later bestelde pakketjes al wel binnen 1 week binnen waren, en daarmee dus meer dan 2 maand eerder in bezit, dan het eerst bestelde pakketje.

[ Voor 162% gewijzigd door Get!em op 14-05-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Get!em schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:26:
Kan zomaar lang duren, heb ik ook wel eens gehad.

Heeft soms te maken bij welke batch hij ligt van de post. Soms staat er een container met post achterin een loods en werken ze LIFO. Heb eens 3 maanden moeten wachten op 1 pakketje, terwijl 1 week later bestelde pakketjes al wel binnen 1 week binnen waren, en daarmee dus meer dan 2 maand eerder in bezit, dan het eerst bestelde pakketje.
Ach ja, niet mijn probleem, DX zegt levering binnen 15-20 dagen, dat werd 15-25 werkdagen en nu zitten we al op bijna 40 werkdagen. Jammer dan. Moeten ze maar niet met El Cheapo Post werken. HK post was nooit een probleem. Ze weigeren ook mee te werken waar ik vraag om het product nog een keer te sturen waarbij ik de kosten voor EMS wel voor rekening wil nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://oi42.tinypic.com/2z3qsya.jpg

Het kan allemaal lang duren inderdaad. Vooral als ze hem bij aankomst in Amsterdam terugsturen naar Frankfurt en/of Peking... Besteld bij Pandawill. Nog 14 dagen wachten tot de Paypal claim.

Dit is al de tweede mini-router die zoek is. Ik bestelde de eerste (bij Tinydeal) op 18 februari en die had geen tracking. Tinydeal was wel zo smerig om vervolgens een tracking van een ander pakket op te geven (via PostNL op Twitter achter gekomen), gelukkig heeft Paypal gewoon uitgekeerd...

Een derde is inmiddels besteld bij DX, ik ben benieuwd! Zo lang Paypal me mijn geld terug geeft is het alleen jammer van het wachten, maar dat is het risico van het vak.

[ Voor 3% gewijzigd door Verstekbakker op 14-05-2013 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Phusebox schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:36:
[...]
Moeten ze maar niet met El Cheapo Post werken.
Vind t wel grappig... volgens mij was de gratis verzending ooit de reden dat iedereen daar in china producten van inferieure kwaliteit kocht en accepteerde.

Kijk eens naar openingspost van dit topic en de voorgaande...

Wachten, geduld en alles komt wel goed.

En als je haast hebt met producten: niet in China kopen...

@Vertekbakker, dat is inderdaad wel even een ander verhaal, als ze het in rondjes gaan sturen... :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Get!em op 14-05-2013 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pachango Boy
Het zal bij mij dan ook maar een geval worden van afwachten en zien, alleszins bedankt iedereen. Heb er wel goede hoop op :)
(geval van de batterijen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Get!em schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:45:
[...]

Vind t wel grappig... volgens mij was de gratis verzending ooit de reden dat iedereen daar in china producten van inferieure kwaliteit kocht en accepteerde.

Kijk eens naar openingspost van dit topic en de voorgaande...

Wachten, geduld en alles komt wel goed.

En als je haast hebt met producten: niet in China kopen...
Ja er is haast en haast. Binnen 2 maanden had ik het toch wel nodig, voorheen alles van DX binnen 3 weken gekregen. Ik vind het niet onredelijk om een maximale levertijd van 6 weken te verwachten. Op 6 weken peddel je de wereld rond in een kano.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Phusebox schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:52:
[...]
Ja er is haast en haast. Binnen 2 maanden had ik het toch wel nodig, voorheen alles van DX binnen 3 weken gekregen. Ik vind het niet onredelijk om een maximale levertijd van 6 weken te verwachten.
Phusebox schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:12:
[...]

Ik vind het echt bizar om te zien dat het bij iedereen vele malen sneller gaat. Ik ben nu 7 weken verder, en het pakketje is inmiddels al bijna 2 weken onderweg van China (departure) naar Nederland.
Begrijp het niet helemaal dan, 2 weken onderweg van China naar Nederland is niet zo abnormaal, dan zou ik gewoon nog even wachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Phusebox schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:36:
[...]

Moeten ze maar niet met El Cheapo Post werken.
De meeste problemen spelen zich af hier in Nederland wanneer het pakketje van het vliegtuig afkomt. Dan maakt het weinig uit of het Hong Kong Post, China Post of Singapore Post is, ligt bij TNT Post, daar heeft DX geen invloed op.

Btw jij wil goedkope items / gratis verzending en vindt het dan gek dat ze voor "el cheapo" post kiezen? iets met dubbeltje en 1e rang willen zitten. 8)7

Als je het perse in China wil bestellen en snel wil hebben kies dan voor Fedex / DHL / UPS / EMS. Nog geen garantie maar wel stuk sneller. Of bestel gewoon lekker lokaal en ga niet miepen als het wat langer duurt.
Dat is het risico van iets in China bestellen en dat had je van te voren kunnen weten.

En als jij in 6 weken de wereld om kan peddelen zou ik het gauw gaan doen, snelste wat iemand tot nu toe gedaan heeft is 145 dagen. kan je een mooi record neer zetten.

[ Voor 9% gewijzigd door Kenzi op 14-05-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Kenzi schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:29:
[...]

De meeste problemen spelen zich af hier in Nederland wanneer het pakketje van het vliegtuig afkomt. Dan maakt het weinig uit of het Hong Kong Post, China Post of Singapore Post is, ligt bij TNT Post, daar heeft DX geen invloed op.

Btw jij wil goedkope items / gratis verzending en vindt het dan gek dat ze voor "el cheapo" post kiezen? iets met dubbeltje en 1e rang willen zitten. 8)7

Als je het perse in China wil bestellen en snel wil hebben kies dan voor Fedex / DHL / UPS / EMS. Nog geen garantie maar wel stuk sneller. Of bestel gewoon lekker lokaal en ga niet miepen als het wat langer duurt.
Dat is het risico van iets in China bestellen en dat had je van te voren kunnen weten.

En als jij in 6 weken de wereld om kan peddelen zou ik het gauw gaan doen, snelste wat iemand tot nu toe gedaan heeft is 145 dagen. kan je een mooi record neer zetten.
Meeste problemen in Nederland? Nou, dan zal het wel net op tijd voor 2014 aankomen, want China doet er meer dan een maand over om het pakketje aan te nemen en vervolgens ook daadwerkelijk te versturen.

En zo goedkoop is het nou ook weer niet, voor 10 euro meer koop ik ze in Engeland, dus dat ga ik ook maar doen zodra paypal mijn geld heeft teruggestort.
troftnom schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:18:
[...]

[...]

Begrijp het niet helemaal dan, 2 weken onderweg van China naar Nederland is niet zo abnormaal, dan zou ik gewoon nog even wachten.....
Het heeft meer dan een maand geduurd voordat het van het postkantoor in China op het vliegtuig ging, en inmiddels zit het dus 2 weken in het vliegtuig van China naar hier... Lijkt mij wat lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

Phusebox schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:49:
Het heeft meer dan een maand geduurd voordat het van het postkantoor in China op het vliegtuig ging, en inmiddels zit het dus 2 weken in het vliegtuig van China naar hier... Lijkt mij wat lang.
Heel normaal bij goedkope post in China, en dat is precies mijn punt: LIFO container afhandeling. Soms blijven sommige containers achterin staan en duurt het maanden voordat de achterstand weggewerkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Focalprice heeft weer een één cent deal voor de koopjesjagers:
http://promotion.focalprice.com/1centdeal_mar26/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lang is relatief als je besteld in China, sim-pel.

(mijn record is trouwens 4 maanden en 2 weken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ah, mijn zending volgens PostNL:
Zendig is als onbestbaar retour gestuurd. De exacte reden is mij helaas ook niet bekend. Je kunt het beste met de afz contact opnemen
Wel erg toevallig dat van alle zendingen die ik uit China krijg (toch wel enkele per week) iedere keer alleen die TP-Link mini-router de pineut is... Er is toch niets illegaals aan mini-routers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Verstekbakker schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:42:
Ah, mijn zending volgens PostNL:
Wel erg toevallig dat van alle zendingen die ik uit China krijg (toch wel enkele per week) iedere keer alleen die TP-Link mini-router de pineut is... Er is toch niets illegaals aan mini-routers?
Waar heb je ze besteld eigenlijk? Kan het daar niet aan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sthony
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-09 17:35
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:56:
bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
EN-IS schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:47:
[...]

Waar heb je ze besteld eigenlijk? Kan het daar niet aan liggen?
Eerste keer Tinydeal, tweede keer Pandawill, beide wel vaker gebruikt en nooit problemen gehad... Nu is er een onderweg van dx (mijn derde poging dus...), maar het is dan nog maar de vraag onderweg waarnaartoe...

[ Voor 4% gewijzigd door Verstekbakker op 14-05-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsertFunnyText
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-07 19:01
Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:56:
Leuke actie, dank hiervoor. Maar kan iemand mij uitleggen wat het idee hierachter is? Klanten werven? Want het lijkt me dat zelfs Chinese online winkels hier geen winst uit kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pachango Boy
Gewoon dat je een klantenprofiel aanmaakt, en zo makkelijker iets bij hun weder zou bestellen omdat de eerste stap al gezet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
[...]
Een maand voor het pakje in het vliegtuig ging is inderdaad lang.
Maar 2 weken vanaf het vliegtuig naar hier weer niet, het kan nu eenmaal even duren bij PostNL, daar zou ik me nog niet druk om maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
http://dx.com/mayhalfpric...campaign=halfdiscountsale

HAMSTERUUUNNN (morgen dus :P )

[ Voor 8% gewijzigd door lutkeveld op 14-05-2013 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
EN-IS schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 16:26:
[...]

He hamster, het is pas vanaf morgen :)
Ja dat weet ik, maar als je het morgen zegt is het misschien al te laat ;) Had het misschien wel even kunnen vermelden idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Tering zeg... zo'n camera en een MK808B voor halve prijs. Dat is nog eens korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de tip
Ga proberen een MK808B te kopen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke-san
Leo1010 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 17:05:
Tering zeg... zo'n camera en een MK808B voor halve prijs. Dat is nog eens korting.
Ben eens benieuwt of het wel echt halve prijs is en niet eerst eens 40% erbij gelapt. Maak maar een screenshot van de prijs nu.
Trouwens waarom zou je een mk808B kopen en geen mk808? Bluetooth is het enigste verschil, maar geen enkele custom kernel voor de B versie. Neem van mij aan dat de kernel van Alex voor de gewone 808 een groot verschil maakt.
Trouwens de originele MK808 vind je voor nog geen 33€ inclus verzending op http://www.geekbuying.com...Mini-PC-stick-307415.html wat een zeer betrouwbare site is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmrizio
Heeft iemand hier ervaring met complaints indienen bij AliExpress?

Mijn complaint tegen de verkoper staat al 4 weken open, en is enkele dagen later geescaleerd naar AliExpress. Binnen 2 dagen zou AliExpress contact met mij opnemen, maar dat is dus al weken niet gebeurd.

AliExpress is niet te contacteren - alle vragen die je zou kunnen stellen op de 'Contact Us' site eindigen met een voorgekookt antwoord. Dan maar naar het AliExpress forum.... wat vol staat met klachten die niet opgepakt worden. Dit ondergraaft het goede gevoel van de escrow service, want als klachten niet opgepakt worden, werkt de escrow service ook niet.

Hoe contact ik AliExpress?
Maak ik uberhaupt kans met de escrow, of kan ik beter de creditcardclub laten storneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Ze hebben naar geruchten paypal uit hun betalingssysteem laten halen omdat paypal geen vertrouwen had in hun escrow en kopers hun geld terug gaf voor dat de escrow dat deed.
Ik heb zelf wel de ervaring dat verkopers mij vragen het product als aangekomen te markeren zodat zij hun geld krijgen. (dat doen ze als ik het product ook echt ontvangen heb) Dus wat dat betreft lijkt de escrow wel te werken.

[ Voor 4% gewijzigd door Pikoe op 15-05-2013 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Pikoe schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 01:06:
Ze hebben naar geruchten paypal uit hun betalingssysteem laten halen omdat paypal geen vertrouwen had in hun escrow en kopers hun geld terug gaf voor dat de escrow dat deed.
Ik heb zelf wel de ervaring dat verkopers mij vragen het product als aangekomen te markeren zodat zij hun geld krijgen. (dat doen ze als ik het product ook echt ontvangen heb) Dus wat dat betreft lijkt de escrow wel te werken.
Paypal beeindigde het contract met Alibaba (Aliexpress) omdat ze hogere transaction fees wilde en Aliexpress niet. Denk dat Paypal er enorm veel spijt van heeft het contract te hebben beeindigd. Tevens speelt mee dat Paypal enorm hoge transactie kosten heft om geld van Paypal naar een Chinese bankrekening over te maken.
Paypal's greed kost ze een enorme markt. Alipay (en in mindere mate Tenpay) worden steeds groter en zijn veel makkelijker / goedkoper in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Aliexpress...pfff, daar blijf ik echt uit de buurt vandaan hoe verleidelijk het ook allemaal lijkt. Mijn ervaring: zijn het niet de verkopers die je naaien dan is het Aliexpress zelf wel.

1e aankoop: usb case voor dvd-drive+hdd. USB 3.0 besteld, USB 2 ontvangen
2e aankoop: gebruikte telefoon met "perfect screen". Nou dat scherm was alles behalve "perfect". $187,- in de vuilnisbak na een hoop gezeik.
3e aankoop: (telefoon was toen onderweg naar NL) E-reader voor $100,- .Krijg de melding "for security reasons" is de transactie niet door gegaan, of ik even legitimatie wilde sturen. Geld wordt terug gestort, zit ik nog steeds op te wachten.

Lekker terug naar Bhiner/TaoBao.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

poema schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 06:19:
Aliexpress...pfff, daar blijf ik echt uit de buurt vandaan hoe verleidelijk het ook allemaal lijkt. Mijn ervaring: zijn het niet de verkopers die je naaien dan is het Aliexpress zelf wel.

1e aankoop: usb case voor dvd-drive+hdd. USB 3.0 besteld, USB 2 ontvangen
2e aankoop: gebruikte telefoon met "perfect screen". Nou dat scherm was alles behalve "perfect". $187,- in de vuilnisbak na een hoop gezeik.
3e aankoop: (telefoon was toen onderweg naar NL) E-reader voor $100,- .Krijg de melding "for security reasons" is de transactie niet door gegaan, of ik even legitimatie wilde sturen. Geld wordt terug gestort, zit ik nog steeds op te wachten.

Lekker terug naar Bhiner/TaoBao.
Je weet dat Aliexpress en TaoBao van hetzelfde bedrijf zijn en dat veel verkopers zowel op TaoBao en op Aliexpress zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrizzly
  • Laatst online: 13-09 23:27
Ik ben lekker gaan slapen en kijk nu redelijk vroeg (voor onze tijd) maar de spullen die mij interessant lijken zijn allemaal uitverkocht. Een MK809 II voor 18.84 had ik bijvoorbeeld best leuk gevonden.
Er zijn misschien wel 10 dingen die ik anders direct gekocht zou hebben, maar die al uitverkocht zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Chrizzly op 15-05-2013 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzels
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01-11-2020
Leo1010 schreef op zondag 12 mei 2013 @ 21:09:
ik heb een tijdje geleden een butaan soldeerpen wat tin en shrinkplastics gekocht

mijn ervaring is dat het gereedschap doet wat het moet doen,maar zoals al reeds vermeld als quote op je vraag is de kwaliteit toch niet echt optimaal.
ik denk dat je gerust een werkende ratelschroevendraaier voor een klein prijsje zal vinden in china. maar ben er zeker van dat het knopje voor je ratelblokkering te veranderen zal beginnen falen. dus als je de ratel voor wat kleine werkjes wil gebruiken kan je gerust voor een chinaprice gaan. wil je wat tools voor wat grotere werken.
koop dan iets degelijk. want anders zal je vloeken op je tools!

chinabuys zijn goed voor consumables (zoals bv de soldeertin die ik kocht) naar mijn ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
:|
Chrizzly schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:04:
[...]

Ik ben lekker gaan slapen en kijk nu redelijk vroeg (voor onze tijd) maar de spullen die mij interessant lijken zijn allemaal uitverkocht. Een MK809 II voor 18.84 had ik bijvoorbeeld best leuk gevonden.
Er zijn misschien wel 10 dingen die ik anders direct gekocht zou hebben, maar die al uitverkocht zijn.
Tja een hoop oude meuk, echt actueel die kerstspullen 8)7

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmrizio
Nog even over AliExpress: De commentaren op hun Facebookpagina zijn een interessante bloemlezing van ellende: artikelen niet geleverd worden, klanten die geld terug zouden krijgen maar dit niet ontvangen, disputen waar niet op gereageerd word (zoals de mijne), enz. Op zo'n manier heeft die escrow ook weinig nut.

Ik geef ze nog heel even, en daarna zal ik kijken of Mastercard haar werk wel doet.

Edit: Weet iemand hoe AliExpress te bereiken is?

[ Voor 6% gewijzigd door mmrizio op 15-05-2013 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

mmrizio schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:23:
Nog even over AliExpress: De commentaren op hun Facebookpagina zijn een interessante bloemlezing van ellende: artikelen niet geleverd worden, klanten die geld terug zouden krijgen maar dit niet ontvangen, disputen waar niet op gereageerd word (zoals de mijne), enz. Op zo'n manier heeft die escrow ook weinig nut.

Ik geef ze nog heel even, en daarna zal ik kijken of Mastercard haar werk wel doet.

Edit: Weet iemand hoe AliExpress te bereiken is?
Tevreden klanten hoor je niet, mensen die niet tevreden zijn daarintegen, vooral op Facebook. :X
Over het nut: Aliexpress zet meer om dan Amazon & Ebay bijelkaar, en daar zit ook scam / slechte service etc bij. Die vind je overal, Marktplaats, Ebay, al dat soort sites hebben hun slechte ervaringen.

Vooral Amerikanen hebben er een handje van om complaints te maken en overal te posten:
"item never delivered!!! bad service!!" terwijl ze de bestellling 1 1/2 week geleden gedaan hebben, geduld hebben ze niet.
En je kan ze hier bereiken (live chat):
http://www.aliexpress.com/help/newContactUs.htm
http://www.aliexpress.com/buyerprotection/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmrizio
Ik heb uiteindelijk de live service te pakken gekregen. Nu eens kijken of er binnen 3 dagen wat gebeurt. Waarschijnlijk blijven die knoppen 's avonds sowieso grijs en niet klikbaar.

Ik snap dat internet het forum bij uitstek is voor klagers en zeurders. Maar disputen die maandenlang openstaan, niet bereikbaar zijn, betalingen die niet uitgevoerd worden enz. lijken toch echt problemen van AliExpress zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Hou in gedachten dat Alieexpress een soort van Ebay/Marktplaats is. Kijk liever naar de rating van de verkoper dan naar reviews over Alieexpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmrizio
Ik snap dat je met goede betrouwbare verkopers geen AliExpress issues hebt. Dat je als koper ook een zekere verantwoordelijkheid hebt.

De bescherming van de koper klinkt heel goed, met name door de macht die de koper heeft mbv de escrow. Deze bescherming wordt sterk verzwakt doordat het in de uitvoering schort: Als disputen niet worden opgelost dan kom je als koper niet verder en ruiken onbetrouwbare verkopers hun kans.

Ps.: Het gaat mij er niet om, om AliExpress zwart te maken. Ik heb alleen vragen - en nu ook een paar antwoorden - in mijn zoektocht naar 'mijn recht'. Misschien komt het anderen ook nog eens van pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ach zo heeft elke chinese shop/medium wel negatieve reacties ergens staan, zoals eerder, tevreden klanten zie je nooit op facebook/fora, enkel de 'korte lontjes'.

Zelfs Ebay wordt regelmatig weer zwart gemaakt, kan me er niet echt druk over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lutkeveld
in percentages zijn die ontevreden klanten niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:42

HollovVpo1nt

I like gadgets

Chrizzly schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 08:04:
[...]

Ik ook. Heb uiteindelijk toch een bureaulamp met een ventilatortje eraan gekocht. Kan wel handig zijn in de zomer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamalamadindon
Kwam het net tegen, Lightinthebox is tegenwoordig aangesloten bij SpaarWinkelen.

http://www.spaarwinkelen.nl/korting/light-in-the-box.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poema
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-08 10:54
Kenzi schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 07:02:
[...]

Je weet dat Aliexpress en TaoBao van hetzelfde bedrijf zijn en dat veel verkopers zowel op TaoBao en op Aliexpress zitten?
Dat van die verkopers wel, diegene waar ik de telefoon van kocht kwam ik idd ook op taobao tegen. Dat beide bedrijven dezelfde eigenaar hebben wist ik niet maar zie eigenlijk net pas dat cc betalingen via alipay (mistertao) en alibaba (aliexpress) gaan. Je hebt dus gelijk. Zodra mijn terugbetaling rond is stop ik met het gebruik van Neteller voor buitenlandse aankopen, alleen nog met Paypal. Gelukkig zijn er nog zat TaoBao-agenten die Paypal accepteren...o.a. zoals Binher.

Zat eerst bij MisterTao, die hebben er helemaal een zooitje van gemaakt. Mijn "Balance" :

Balance: $-9999999999785.90

Net even nog een vriendelijk verzoekje gestuurd voor het sluiten van mijn account, daar kan ik helemaal niks meer mee. Al eerder gevraagd wat er aan de hand is maar krijg geen duidelijke antwoorden terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Soms kom je wel wat leuks tegen op Aliexpress, maar hoe zit dat nu met dat 'free shipping' in de omschrijving? Klik je erop, zie je nog steeds 60-90 dollar shippingcosts staan :/

Edit, dezelfde gevonden bij DX, probleem opgelost :P

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 15-05-2013 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pikoe
  • Niet online
Die omschrijving is niet gericht op nederlanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Nou, dit is voor het eerst :P
Sendungsnummer: RXXXXXXXXXX
Die Sendung wurde am 13.05.2013 im internationalen Logistikzentrum Frankfurt zur Weiterbeförderung nach Vereinigte Staaten von Amerika übergeben.
Vertaling:
De zending werd overhandigd op 2013/05/13 in Frankfurt internationaal logistiek centrum te worden toegezonden aan de Verenigde Staten van Amerika.

WTF? :D Normaliter wordt het vanuit Frankfurt naar Amsterdam gestuurd of er staat dan aan Die Niederlande, 2 a 3 dagen later ontvang ik het, maar nu gaat het naar Amerika? :?

Heeft iemand zoiets al eerder meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:25
SinergyX schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 20:38:
Soms kom je wel wat leuks tegen op Aliexpress, maar hoe zit dat nu met dat 'free shipping' in de omschrijving? Klik je erop, zie je nog steeds 60-90 dollar shippingcosts staan :/

Edit, dezelfde gevonden bij DX, probleem opgelost :P
Het helpt soms om op Aliexpress een live chat/DM/message te openen/sturen met de verkoper. Ik heb laatst met twee verschillende kopers gepraat om de verzendkosten 'gratis' te krijgen ipv met Fedex/DHL te versturen. In mijn geval was het versturen naar de omringende buurlanden gratis, behalve naar Nederland...

Ze (de verkopers) konden niet de verzendkosten bij de producten zelf wijzigen... maar wat ze wel kunnen doen is achteraf een discount geven twv de shipping kosten (ter waarde van de Fedex/DHL kosten). Als je een bestelling hebt geplaatst, dan hoef je niet direct te betalen. Je moet dan even wachten tot de verkoper handmatig de coupon bij jouw order heeft toegepast en dan pas natuurlijk betalen. Je moet wel even vantevoren contact opnemen met de verkoper, mogelijk dat je nog iets in de opmerkingen veld moet intikken.
Pagina: 1 ... 47 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Geen "ik ook" posts of andere inhoudsloze mededelingen.

GoT hanteert een beleid waarbij geen discussie wordt getolereerd over manieren om inbreuk te maken op het merkenrecht, manieren om belasting te ontduiken en/of import van verboden producten.

Enige voorbeelden van discussies die uit den boze zijn (niet uitputtelijke lijst):
* hoe zorg ik ervoor dat de douane mijn pakketje niet openmaakt/belast?
* discussie over waar producten te bestellen zijn die schijnbaar identiek zijn aan merk producten
* discussie over verboden wapens/goederen

Wij voeren een zero-tolerance beleid op dit punt en een overtreding van deze spelregels levert je direct minimaal een tempban op tweakers.net op.

RCxxxxxxxxxNL codes kan men bij <a href=http://postnl.post/>deze PostNL website</a> tracken.~~~[/html]